نتایج جستجو برای عبارت :

تنهایی چه اثری بر روحیه آدم دارد

اگر یاد بگیریم به خودمان متکی باشیم به‌نحوی که دیگر وابسته تایید دیگران نباشیم می‌توانیم از شدت احساس تنهايي‌مان بکاهیم. درعین‌حال باید یاد بگیریم که با دیگران ارتباط برقرار کنیم و خودمان را به‌روی آنان بگشاییم. اما باز با همه اینها احساس تنهايي به‌ناگزیر گهگاه سربرخواهد آورد. این همان احساس تنهايي است که باید مسئولیتش را بپذیریم زیرا هرچه باشد این تنهايي، تنهايي خود ماست.
فلسفه تنهايي/لارس اسونسن
حتا تصور این‌که کسانی هستند که این‌جا را می‌خوانند هم برایم هیجان‌انگیز است. من این‌جا دارم از تنهايي می‌نویسم. در تنهايي از تنهايي می‌نویسم. و برای شما آقای شاملو، برای شما می‌گویم که من نه از تنهايي می‌گریزم و نه به تنهايي می‌گریزم. تنهايي آن‌قدر در تار و پود وجودم تنیده شده که گریز از آن ممکن نیست. گریز به آن هم ممکن نیست. چگونه می‌شود فرار کرد به جایی که جزئی جدا نشدنی از وجود خودت است؟ به جایی که همواره و هرجا همراهت است؟ اما حالا ا
فکر، روحيه می‌سازه و روحيه، فکر.
فکرای خوب روحيه خوب میسازن وفکرای بد روحيه ی بد. وقتی اولین فکر توی ذهن تشکیل میشه اگه این فکر رو مثبت فرض کنیم روحيه خوب اول رو می‌سازه و روحيه خوب اول فکر خوب دوم و فکر خوب دوم روحيه خوب دوم و این به صورت زنجیره ای از  افکار ادامه پیدا میکنه. در پایان روحيه ما شاد و عالی میشه و برعکس اگه این زنجیره با افکار منفی تشکیل بشه پس از مدتی ما با روحيه ای ضعیف و در دراز مدت با شخصی افسرده و ناامید روبرو میشیم. 
نکته قاب
گاهی اوقات در زندگی مسائلی پیش میاد که آدم نمیدونه چه چاره ای براش بی اندیشه
شما با مسائلی که براتون پیش میاد چطور رو به رو میشین؟
به نظرم بهترین روشی که آدم میتونه انجام بده اینه که بپذیره اون مسئله رو و تلاش کنه برای مدیریت اون مسئله بخصوص مدیریت روحيه خود تا از اصل خود دور نشه ، چون اگر شخصی بخواد تمام وقت ، فکرش رو بزاره رو یک مسئله از زندگی خود دور میشه.
و در ادامه اگر انسان به این درک برسه که از بدو تولد کسی براش فرش مخمل پهن نکرده و همه چ
یکی از بهترین گروه های تلگرام ، گروه تلگرام دوستان هست که خیلی در شادی روحيه شما تاثیر بسزایی دارد گروه تلگرام دوستان تلگرام و همچنین لینک گروه دختر پسر تلگرام از بهترین گروه های تلگرام موجود در حال حاضر هستند گروه های تلگرام خیلی می توانند روی روحيه شما تاثیر بگذارند در استان خودتان دوستان بسیار زیادی پیدا می کنید به این صورت که دیگر احساس تنهايي نمی کنید.
گروه تلگرام مذهبی از بهترین گروه های تلگرام هستد که تاثیر بسیار زیادی دارند.
گروه چ
چند روزی هست که جمله های دنیای مجازی را بالا و پایین میکنم.
یک آدم باهوش با تنهاييش اوقات خوبی دارد.
یک آدم خوشگل از تنهايي هایش لذت میبرد
یک آدم لاغر در تنهايي هایش زیاد غذا نمی خورد.
تنهايي.تنهاييی
چقدر راحت تنهايي را با جملات و کلمات، زیبا جلوه میدهیم.یک جوری میگوییم تنهايي زیباست که آدمها با خودشان برای تنهايي هایشان
بیشتر برنامه میریزند تا با دوست  و خانواده بودن.
نخیر اصلا هم تنهايي یک زیبایی مطلق نیست.اگر زیبا بود هیچ وقت خدا آدم و
- تنهايي مضطر:
یادِ تودردی است مچاله!میان قفسهٔ سینه‌املبریز از یک تنهايي مظطر!و تمام روزبی توکارِ من استشانه کردنِموهای سیاهِ تنهايي،و لاک زدنِناخن های کبودششاید فراموشم شوداین تنهايي پر اضطراب راو دوستت دارم هایی پر از افسوسکه از چشم هایم سرازیرنددر فراقت. #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
گاهی اوقات در زندگی مسائلی پیش میاد که آدم نمیدونه چه چاره ای براش بی اندیشه
شما با مسائلی که براتون پیش میاد چطور رو به رو میشین؟
به نظرم بهترین روشی که آدم میتونه انجام بده اینه که بپذیره اون مسئله رو و تلاش کنه برای مدیریت اون مسئله بخصوص مدیریت روحيه خود تا از اصل خود دور نشه ، چون اگر شخصی بخواد تمام وقت ، فکرش رو بزاره رو یک مسئله از زندگی خود دور میشه.
و در ادامه اگر انسان به این درک برسه که از بدو تولد کسی براش فرش مخمل پهن نکرده و همه چ
تنهايي یعنی وقتی خانم منشی می‌گوید نوبت بعدی با یک همراه بیا، تو خیره شوی به دیوار و هیچکس را پیدا نکنی تا همراهت شود.
تنهايي یعنی وقتی امروز توی مطب از ضعف نمی‌توانستم بایستم و در برابر اصرار منشی که می‌گفت زنگ بزن کسی دنبالت بیاید، سر تکان دادم که حالم خوب است و همراه ندارم؛و بعد به سرعت بیرون زدم تا نبینم افسوسش را.
تنهايي همیشه بد نیست اما جایی غلطش خیلی درد دارد.
پروردگارا! تو خود تنهايي و یگانه ای و تدبیر کرده ای در کار بشر که او را جفت بیافرینی که تنهايي تنها از آن توست و مخصوص مقام ربوبیت توست.
حالیا این چه سرنوشتی‌ست که انسان هر چقدر هم تنها نباشد بازهم تنهاست و تنهايي را حس می‌کند
هر چقدر هم در جمع باشد باز تنهايي را می‌بیند.
بارالها ! این تنهايي از آن توست و تو تنها می‌توانی انسان را از درد تنهايي برهانی
یا با درک وجودت که کار مخلصین است.
یا با فرستادن فرستادگانی از جنس انسان برای انسان که پی
تنهايي عصرهای مختلف چه قدر متفاوتند با هم؟ انسان معاصر واقعا تنها ترین انسان تاریخ بشریته؟ انسان های پیش از ما کمتر تنهايي چشیدن؟ صرف داشتن صفا و صمیمیت از بین برنده‌ی تنهاييه؟ من کنار صمیمی ترین دوستانم هم، کنار اون ها که با هم ندار شده ایم هم، تنهايي رو احساس می‌کنم. من در حال حرف زدن با کسی که درکم می‌کنه هم تنهايي رو احساس می‌کنم. من در بودن انسان ها هم تنهايي رو حس می‌کنم. چه بودنی، چه حضوری توانایی داره این احساس رو در هم بشکنه.؟ هیچ
وقتی تمام لذت و زیبایی زندگی در روابط اجتماعی و حتی شغل خلاصه میشه باید ترسید . این یک زنگ خطره !
آدم های زیادی را میشناسم که به ندرت با خودشون تنها میمونند .
میگن حوصله ام سر میره .
دور هم خوش میگذره .
واقعیت اینه که اغلب ما می ترسیم که با خودمون تنها بمونیم .
بلد نیستیم در تنهايي لذت ببریم .
هنرمندان بخصوص در هنرهای تجسمی ، نویسندگی ، نوازندگان و موارد مشابه کمتر با این مشکل روبرو میشن .
افرادی که کتابخوان هستند هم .
هر چیزی به قاعده . انسان موجود
امروز مفهوم تنهايي را بیش از همیشه حس می کنم.
گوشی ام را بعد ساعت ها چک می کنم و خبری از تماس از دست رفته نیست
تلگرام و اینستا و ایمیل هم هر چند روز یک بار باز می کنم ولی هیچ خبری نیست
این تعطیلات آخر هفته و تنهايي خانه خیلی سخت است
چرا تنها شده ام؟؟؟
دلیل تنهايي آدمها تا این حد چیست؟
امروز به عیادت جناب استاد رضا بابایی رفتم. اگرچه جسمشان بر اثر بیماری، نحیف شده، اما روحيه‌شان عالی است. و به فرموده استاد شفیعی کدکنی: آنچه مهم است، روحيه است، روحيه است، روحيه است.»استاد بابایی، انسانی دانا و شجاع‌اند و جامعه امروز ما، به وجود ایشان سخت محتاج است. الاهی که به‌زودی شاهد سلامتی کامل ایشان باشیم.اللهم اشفه بشفائک و داوه بدوائک و عافه من بلائک.علی‌اکبر مظاهری ۱۸ خرداد ۹۸
سند تحول در آموزش و پرورش یک ریل گذاری است. ابلاغ آن کافی نیست، باید انجام شود/ اولین چیزی که لازم است، روحيه انقلابی است. خداوند نخواهد گذشت از کسانی که با قلمشان روحيه انقلابی را تضعیف میکنند/ رضاخان را انگلیسیها و محمدرضا را انگلیس و آمریکا سر کار آوردند. انگلیسیها از رضاخان عصبانی شدند و به او گفتند برو و او رفت! خب اگر یک جو غیرت داری بگو نمیروم، بگذار تو را بکشند. انقلاب آمد این حکومت را سرنگون کرد. روحيه انقلابی، جان و روح این ملت است.
توضیح :
هر چند در پست های مربوط به مبحث وم تنهايي برای انسان امروز ، موکدا نوشته ام که انسان اجتماعی است و چندین واژگان کلیدی این وبلاگ را نیز به موضوع روابط اختصاص داده ام ولی به نظرم امد که بد نیست که توضیحی کوتاه هم در پستی جداگانه در این باب بدهم .
صحبت از تنهايي در این بلاگ ،  حرف از یک تنهايي خوب و فعال است . تنهايي که بالندگی را موجب شود و نه تارک دنیا شدن را !
پس _ساعت ها زیستن در شلوغی و اشتغال به فعالیت های معیشتی ، ما بعنوان موجودی به ن
ولنتاین 
عید 
سالگرد ها 
هیچکدوم برای من معنا نداره. تجربش نکردم 
هرچی بوده تنهايي و تنهايي 
شرمندگی از پدر مادر 
و از دست رفتن همه چی حتی غریزه 
یک جزیره بی سکنه که داره توی آب فرو میره 
پر از ترسم 
پر از تنهايي
پر از خلاء
جای تصویر قشنگت کنار بچه ها خالیه
خسته ام خسته  خیلی خسته 
اونقدر نامرئی م که بچه ها حتی منو وقت خداحافظیوش نمیبینن 
چراغ مادر که خاموش بشه من پرت میشم ته دره تنهايي و روی یک صخره جون میدم 
کاش قبل تو خاموش بشم 
گفت از تنهايي نمی ترسی؟
گفتم احساس تنهايي نمیکنم. ولی جمع گاهی خسته م میکنه و نیاز دارم بخزم در خودم تا سکوت بهم آرامش بده.
مامان و مریم و منصوره دوشادوش هم ده سال تلاش کردن کمکم کنن از رستوران و سینما و کنسرت و سفر و خرید به تنهايي _و بدون حضور دیگران هم_ لذت ببرم.
اونچه به زحمت آموختم نقطه قوت بزرگی شده که آغوش آرامش بخش من هست.
احساس غالبم در این روزها تنهايي ست. نه از آنها که با یک مهمانی آخرِ هفته میشود رفعش کرد. یک جور تنهايي که می‌خزد توی تار و پود وجود. جاری میشود توی رگ‌ها. انگار که آمده باشد بماند. من؟ میگویم خب بمان! فهمیده‌ام این تنهايي شبیه است به یک باتلاق. هرچه بیشتر دست و پا بزنی، بیشتر فرو‌ خواهی رفت. هرچه بیشتر به ازدحام آدم ها پناه ببری، تنهايي پررنگ‌تر خواهد شد. این روزها یک چیز مدام توی مغزم تکرار شده: برای فرار از تنهايي به ابتذالِ حضور آدم‌ها چن
در
ابتدای کار باید عرض کنم که اگرمی خواهید موسس یک کسب وکار باشید، قبل از اینکه به
ایده خود یا پول توی جیب تان فکرکنید، به روحیات خود نگاه کنید، طبیعتاً روحيه یک
موسس استارت آپ روحيه بخوصوصی است.  باما همراه باشد
ادامه مطلب
غزاله علیزاده جایی گفته بود: خانه ام شلوغ است، دورم پر از آدم است اما احساس تنهايي عمیقی می‌کنم و هیچکس نمی‌فهمد.»من هم نمی‌فهمیدم، فکر می‌کردم حتما یک نفر پیدا می‌شود که حرف آدمی را بفهمد و تنهايي را از بین ببرد. اما امروز که در میان شلوغی آدم‌ها تنها کلمات تنهايي‌ام را پر می‌کنند و به من آرامش می‌دهند، کاملا علیزاده را می‌فهمم.
اما آدمی گاه به دوستی از جنس خود احتیاج دارد
چرا باید نوشتن گاهی وقت‌ها اینقدر برایم سخت شود؟ خط در خط و جمله در جمله و کلمه در کلمه بهم می‌تنم ولی آخر سر کمی سرم را می‌برم عقب و بعدش می‌گذارم مکان نمایِ متن همه را بخورد و برگردد به اول خط!     احسان‌ی در وجودم زندگی می‌کند که از رها شدگی رنج می‌برد! خیلی وقت است که رنج می‌برد. البته مدت زیادی را منکر این قضیه بود و با خودش تکرار می‌کرد که تو تنهايي را فوت آبی!» تو تنهايي را فوت آبی!» تو تنهايي را فوت آبی!» تو تنهايي را فوت آبی!» تو
در هنگام گذشتن از پل نوجوانی با ان کوله پشتی نه چندان پر کم کم می فهمی باید در سر راهت چیزهایی به کوله پشتی اضافه کنی.اما باید حواست باشد که زیاد سنگینش نکنی.این پل سرزمینی است که نوجوانی ات را روی ان می گذرانی و نوجوانی دورانی نیست که بخواهی تنها باشی و تنهايي این سفر را ادامه بدهی.بالاخره چند تا رفیق پیدا می کنی و دوستی را و دوست داشتن را تمرین می کنی.اما باید حواست باشد که رفیق بازی مرز دارد.گاهی رفیق بازی های بی حد و مرز کوله پشتی ات را سنگین
 
اگر بخواهیم شاخص های و طلبه تراز انقلاب را از کلام امام و بزرگان استخراج کنیم به لیست بلند بالایی برمی خوریم که عصاره آن را می توان این گونه تجمیع کرد:
ـ عالم و برخوردار از فضل علمی و اخلاقی
ـ با تقوا و بصیر
ـ خردمند و با حکمت
ـ مسؤولیت پذیر و زمان شناس
ـ برخودار از روحيه جذب حداکثری بویژه در مواجهه نسل جوان
ـ ساده زیست و با عزت نفس
ـ مردمی و دارای روحيه خدمت
ـ دارای روحيه کار دسته جمعی
ـ صبور و شکیبا در برابر مشکلات و ناملایمات
ـ با نشا
ممکن است شما با یک شخصی مدت طولانی بوده اید و به دلایی از او جدا شده اید یا طلاق گرفته ایده و حال قصد دارید از تنهايي خود لذت برید. در مقاله که از عنوان آن معلوم است در مورد چگونه از تنهايي خود لذت ببرید میخواهیم صحبت کنیم و راه حل هایی برای شما کاربران بگوییم. مقاله راه مقابله با تنهايي دارای ۴ بخش می باشد.
ادامه مطلب
زندگی که راه نفس باقی نگذاره به تنهايي پناه میارم. نمیدونم چرا بعضی ها با تنهايي مثل بچه سرراهی و کودک سمج فال فروش سر چهار راه نگاه میکنن. تنهايي معشوقه ی پرناز و دور از دسترس ماست که بعد از ماه ها بی تابش بودن عصر سرد پاییزی ما رو به یک چای دعوت کرده.
بسیاری افراد به جهت درمان تنهايي خود دست به کار شده و وارد گروه‌های مختلف دوستان و اطرافیان می‌شوند؛ اما با وجود افراد زیادی که در اطراف خود دارند همواره احساس تنهايي می‌کنند و یا احساس می‌کنند روابطشان با دیگران به قدر کافی صمیمانه نیست. گاه احساس می‌کنید هیچ کس نیاز شما را فراهم نمی‌کند، دیگران شما را درک نکرده و نمی‌توانند با شما ارتباط مناسبی برقرار کنند. احساس تنهايي یکی از آزاردهنده‌ترین احساسات است اما راه‌هایی برای مقابله
 
        Piano Sonata No.2 in A Major , Op.2 , No.2 (1795)  
I.Allegro Vivace   
II.Largo Appassionato
III.Scherzo
IV.Rondo
 
اثري بسیار پیچیده که به توانایی تکنیکی پیشرفته ای نیاز دارد. بتهوون در اینجا برای نخستین بار سکرتسو را جایگزین منوئت می کند. دنیس مثیوز، پیانیست، دربارۀ این اثر نوشته است:ضرب ابتدای سونات توجه برانگیز است؛ هارمونی آن به آرامی گسترش می یابد؛ شوخ طبعی آن از بازیگوشی های ساذه تا خشونتی تند را در بر می گیرد و در آن کمتر اثري از طغیان های پر هیجان نوازندگی دیده می شود، ک
ازشلوغی و مهمونی های پی در پی بیزارم.
درونگرانیستم اما با تنهايي بیشتر خو گرفتم.
تو تنهاييم بهم خوش میگذره ، میتونم با تخیل هرجایی که میخوام برم.
تو تنهايي میتونم چشمامو ببندم وخودم کنار یه شومینه تصورکنم درحالی تو کنارم نشستی و فروغ میخونی برام.
تو تنهايي میتونم اهنگ محبوبم بارها گوش کنم و درتنهايي خودم با لذت آشپزی کنم
دنیای تنهايي من فقط متعلق به منه.

ادامه مطلب
نقد فیلم مارموز ساخته کمال تبریزی
مارموز»، اثر کمال تبریزی، کارگردان نام‌آشنا و باتجربه سینمای ایران، اثري متفاوت (فارغ از هر گونه بار معنایی مثبت یا منفی آن) در کارنامه این فیلمساز است. مارموز» نه فیلم یک کارگردان جوان است که مشغول آزمون و خطا برای پیدا کردن لحن و امضای خاص خودش باشد، و نه اثري از یک فیمساز آوانگارد و ساختارگریز است که بتوانیم آن را فیلمی معرفی کنیم که تعمدا داعیه متفاوت بودن دارد.
از سوی دیگر اما،.
ادامه مطلب
تنهايي .

من خیلی خوب میشناسمش ، چون بیشتر عمرمو باهاش گذروندم .

وقتایی که بفیه نیستن ، تنهايي هست .

تنهايي یعنی خودتی و خودت .

برای ادمای مختلف ، معانی مختلفی داره :

برای یکی یعنی دوری از دوستان

برای بعضی یعنی دوری از خانواده

برای بغضی یعنی دوری از همه

برای بعضی هم یعنی دواری از کسی که عاقشقی .

اما یکسایی هستن ؛ که همه اینارو باهم دارن .

تنهايي یعنی آرامش.

تنهايي یعنی وجود یک نفر.

تنهايي یعنی صدای نفس های یه نفر.

تنهايي یعنی قدم زدن تو کو
/
Masih & Arash
100 Rishteri
#MasihArash
مگه چه گناهی کرده که دلم افتاده دستت 
بیخیال شو این همه ناز دیگه بسه
راه بیا کُشتی ما رو با اون چشایه عسلیت 
خیالت تخت تو دلم هیشکی جز تو اصلا نیست
با اون نگاهِ صد ریشتری دلو درجا میبری 
زیر و رو میکنی دله آدمو ولی نمی مونه اثري
با اون نگاهِ صد ریشتری دلو درجا میبری 
زیر و رو میکنی دله آدمو ولی نمی مونه اثري
جیگر میخواد تو نگاهت زل زدن 
هول میشم وقتی نگاهت میفته به من
با اون نگاهِ صد ریشتری دلو درجا میبری 
زیر و رو میکن
بهترین کاری که من ( و امثال من) میتونن برای جامعه انجام بدن اینه که وارد روابط رمانتیک نشن.
و این اصلا و ابدا به معنی تنها شدن نیست. 
تنهايي در هر صورت مثل رعد و برق یه روز میزنه همه چی رو دود میکنه. تنهايي خره! تنهايي بده! تنهايي جیزه. تنهايي کشنده اس. تنهايي دیوانه کننده اس. تنهايي احساسات آدم رو دچار انحراف میکنه. تنهايي روح آدم رو بیمار میکنه. رفتار آدم رو از تعادل خارج میکنه. ثبات رفتاری ، گفتاری و عملکردی رو از آدم میگیره. نحوه درست فکر کردن ر
می خواهم تنهايي بزرگی را به تو معرفی کنم که در ان تنهايي می توانی بهترین زندگی ها را داشته باشی.چون در این تنهايي بزرگ کسی هست که به عنوان بهترین یاور تو در همه جای زندگی ات خواهد بود.یعنی از ابتدا بوده است و الان هم هست و پس از این هم خواهد بود.او هست چه بتوانی با او دیداری داشته باشی و چه نتوانی.اما اگر بتوانی راه دوستی با او را بیاموزی هرگز احساس تنهايي نخواهی کرد.
این را هم بگویم این تنهايي نیست که ازاردهنده است بلکه این احساس تنهايي است که د
♫ دانلود آهنگ با اون نگاه صد ریشتری دلو درجا میبری زیر و رو میکنی دل آدمو ولی نمیمونه اثري با صدای مسیح و آرش به همراه متن ترانه و بهترین کیفیت
Download New Music BY : Maih Arash Ap | 100 Rishteri With Text And 2 Quality 320 And 128 On Musiceto
متن آهنگ 100 ریشتری مسیح و آرش
♬♬♬
مگه چه گناهی کرده که دلم افتاده دستت بیخیال شو این همه ناز دیگه بسهراه بیا کشتی مارو با اون چشای عسلیت خیالت تخت تو دلم هیشکی جز تو اصلا نیستبا اون نگاه صد ریشتری دلو درجا میبری زیر و رو میکنی دل آدمو ولی نمیمونه
 رهبر انقلاب اسلامی:
حقیقتاً روحیّه‌ى انتظار و روحیّه‌ى ارتباط با ولىّ‌عصر ارواحنا فداه و منتظر ظهور بودن و منتظر آن روز بودن، یکى از بزرگ‌ترین دریچه‌هاى فرج براى جامعه‌ى اسلامى است.
دریافت صوت 
حجم: 600 کیلوبایت   مدت: 1 دقیقه 
دانلود رایگان کتاب صوتی صد سال تنهايي از گابریل گارسیا مارکز
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی صد سال تنهايي - فیدیبوfidibo.com › . › داستان و رمان آمریکای جنوبی رتبه: ۳٫۸ - ‏۶۹ رأی۹ آذر ۱۳۹۸ - خرید و دانلود کتاب صوتی صد سال تنهايي اثر گابریل گارسیا مارکز مترجم . صد سال تنهايي به همراه هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان .
دانلود کتاب صوتی صد سال تنهايي » کتابخانه رایگان تاریخ ماpdf.tarikhema.org › PDF › دانلود-کتاب-صوتی-صد-س
شاید من بدرستی حال روسو را درک کنم، که چرا با وجود آنکه تنهايي را می‌ستاید تناقض‌گونه به اجتماع پناه می‌برد. تخیلات پارانوییدی روسو در خیال‌پردازی‌های یک ذهن انزواجو به من می‌گوید که روسو در جدال با تخیلاتش است، تنهايي را دوست دارد و از جمع دوری می‌کند اما به مجرد پناه بردن به خلوت توهم‌ها و خیالات پارانوییدی روی می‌آورند و پا روی خرخره‌ی آدم می‌گذارند و آنقدر بر جان آدمی فشار می‌آورند که تنهايي برای فرد غیرقابل تحمل شود. شاید شرایط
دنیا آخرین نفس هایش را می کشد

قیمت اکسیژن بالاست

و ریه
های من

انباشته از تراکم خفگی ست
جغرافیا دیگر کش نمی آید

و تاریخ

در قبض و بسط مردد است

حس چشایی ندارم

طعم گس قهوه» را نمی فهمم

و سیب» برایم واژه ای خنثاست

نرون هایم را انگار سوزانده اند با اسید

رسیده ام به نقطه ی صفر احساسی
و در قاموس ذهن بی رنگم


درد با بی خیالی برابر است.

عین دکارت، شک می کنم در زندگی

اما نیستم»

نمی دانم چند دسی بل را می توانم بشنوم

دیگر از ذره بین هم کاری بر نمی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها