نتایج جستجو برای عبارت :

تمام دنیا آشناست با زیر نافمgo

بعد آسمان ملک سلیمانم آشناست    آسوده‌ام که خلعت یارانم آشناستبه حال عاشقانم کسی داند              میخانه کجاست که جانانم آشناستاز ناله‌ها ناله ستانم نمانده‌ای            دیوانه‌ام که ناله مستانم آشناستناتوانیهای من در کوی دوست            بیشتر از داغ هجرانم آشناستاین صد هزار ساعت عشق               در آتش و پیمانم آشناست
 
 
و تو نمی دانی گم شدن با بار معنایی دور شدن از هر چه آشناست و پناه گرفتن در کنجی و فکر کردن و فکر کردن و فکر کردن جوری که خیال کنی تا جواب سوالهایت را پیدا نکنی تا ابد گم شده آن گم شده با بار معنایی دور شدن از هر آنچه آشناست هستی.
 
 
 
.
و من با تو سخن می گویمنامت را به من بگودستت را به من بدهحرفت را به من بگوقلبت را به من بدهمن ریشه های تو را در یافته امبا لبانت برای همه لب ها سخن گفته امو دست هایت با دستان من آشناستدستت را به من بدهای دیر یافته با تو سخن می گویمبسان ابر که با طوفانبسان علف که با صحرابسان باران که با بهاربسان درخت که با جنگل سخن می گویدزيرا که من ریشه های تو را دریافته امزيرا که صدای من با صدای تو آشناستدستت را به من بده
"جناب شاملو"
 
+ و قسم به دست ها
اشک رازیست - لبخند رازیست - عشق رازیست
اشک آن شب لبخند عشقم بود
قصه نیستم که بگویی - نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی چنان که ببینی - یا چیزی چنان که بدانی
من درد مشترکم مرا فریاد کن
درخت با جنگل سخن میگوید - علف با صحرا - ستاره با کهکشان
و من با تو سخن میگویم
نامت را به من بگو - دستت را به من بده
حرفت را به من بگو - قلبت را به من بده
من ریشه های تو را دریافته ام
با لبانت برای همه لبها سخن گفته ام
و دستهایت با دستان من آشناست
در خلوت روشن
پرسید فرق بین دوست و رفیق، گفتم دوست فقط یک آشناست، یک همکار، یک همکلاسی، حتی یک همسایه گاهی یک همسفر، شاید حتی یک همراه، یک همراه از سرکوچه تا دم خانه مثلا !دوستی یک آشنایی ست که با یک سلام شروع می‌شود، گاهی خداحافظی نگفته تمام می‌شود .یک اشتباه از دوست بیگانه می‌سازد اما رفاقت ریشه دارد. به روز و ماه و سال نیست، گاهی در یک آن، یک لحظه ریشه می‌دواند، می‌رود تا مغز استخوانت، توی تمام جانت، دلت را قرص می‌کند رفیق به بودنش، به ماندنش، به رف
در آیه ای از آیات سوره ی طه  آمده است : هر که گنهکار به پیشگاه پروردگارش درآید، بی تردید او را جهنمی است که در آن نه بمیرد و نه زندگی یابد .
.

.
آن آتش و لهیب هایش هنوز برایم عینیت ذهنی پیدا نکرده اند. این تصویر اما برایم آشناست. بویی از همین دنيا دارد . انگار تجربه اش را دارم. 
جایی که در آن نه می‌میری، نه زندگی می‌کنی.
زهرا رو گمش کردم.
صدای یکنفر در تمام محوطه اطراف غار علیصدر از بلندگوها پخش شد: 
خانوم فاطمه سروری لطفا به روابط عمومی مراجعه کنید. 
فکر کردم چقدر صدای گوینده آشناست.فاطمه سروری هم که منم.
اینها رو نوشتم که وقتی اینجا رو خوند بدونه برام مهمه هیچ وقت گمم نکنه.
اگر این دنيا غریبه پرور است ،تو آشنا بمان .تو پاے خوبی هایت بمان .مردم حرف می زنند ،حرف باد می شود ،می وزد در هوا و تو را دور تر می کند از تمام کسانی که باور ،برایشان یک چهار حرفی نا آشناست .اگر کسی معناے عاشقانه هایت را نفهمید ، بر روے عشق خط نکش !عاشقانه هایت را محکم در آغوش بگیر و بگذار براے داشتنش آغوشت را بفهمند .دنيا خوب ، بد ، زشت ، زیبا فراوان داردتو خوب باش .تو زیبا بمان و بگذار با دیدنت ، هر رهگذر نا امیدے لبخند بزند .رو به آسمان نگا
چای خوش عطر پیرمرد: زندگینامه یک انسان خاص. نامش به گوشتان آشناست.
چای خوش عطر پیرمرد : سیدسعید هاشمی
بریده کتاب:
قطار با صدای تلق و تلوق بلندی در حال حرکت به سمت استامبول بود. مدرس خسته شد. عبا و قبایش را درآورد و سراغ اثاثیه اش در واگن رفت. منقل را برداشت و مقداری زغال در آن ریخت. در گوشه ی واگن منقل را روشن کرد. نگهبان ها با تعجب کارهای او را نگاه می کردند و حرفی نمیزدند.
رییس نگهبان ها به ترکی به یکی از سربازهایش گفت:”این ها قهوه چی هم همراه خود
 
اگر این دنيا غریبه پرور است تو آشنا بمان !تو پای خوبی هایت بمان .مردم حرف می زنند ، حرف باد می شود .می وزد در هوا و تو را دورتر می کند از تمام کسانی که " باور " برای شان یک چهار حرفی نا آشناست .اگر کسی معنای عاشقانه هایت را نفهیمد ، بر روی عشق خط نکش .عاشقانه هایت را محکم در آغوش بگیر و بگذار برای داشتنش آغوشت را بفهمند .دنيا ، خوب ، بد ، زشت ، زیبا فراوان دارد .تو خوب باش .تو زیبا بمان و بگذار با دیدنت هر رهگذر نا امیدی لبخند بزند ، رو به آسمان نگاه ک
من همیشه که نه اما در ٩٠ درصد از این شهر دفاع میکنم. اما خب اگه بخوام یکم از دستش غر بزنم باید بگم که:
شلوغى شهر و مترو اذیتم نمیکنه، اما دستفروشاى مترو که هر روز که به عید نزدیک میشیم بیشتر میشه، واقعا اعصاب خورد کنه (خداروشکر الان یعنى صبحا کمتر هستن)
مورد بعدى این که توى تهران همه سیگار میکشن، دختر و پسر و پیر و جوون واقعا آزار دهنده ست.
فعلا این دو مورد بیش از هر چیزى تحملش سخته.
یه چیز جالب اینه که توى شهر به این بزرگى، توى مسیر همیشگى، چهر
این چند روز احساس می کنم که دارم توی شهر مردگان زندگی می کنم. امروز وقتی داشتم مسیر بین خوابگاه و دانشگاه رو می رفتم، احساس میکردم که دارم توی خرابه ها قدم می زنم. نه فقط من که توی خوابگاه توی دانشگاه هر کی رو می بینم احساس می کنم روی همه مون گرد افسردگی و ناامیدی نشسته.
بعله؛ گربه ای که روی نقشه ی جغرافیا، آشناست رو سگ سیاه افسردگی بلعید.
به نام "او"
آمدم بنویسم از شنیده هایم.و سکوت چشمانش را شنیدم. آمدم بنویسم از شکست.و شکستم را سال ها پیش باور کرده بودم.آمدم بنویسم از بودن در حیات وحش.و هجوم وحشیانه خاطرات را چشیدم.آمدم بنویسم از کافه مارکوفو لطافت احساس مرا حیران کرد.آمدم بنویسم از "خودم".و چقدر این واژه نا آشناست.
"مسافر"
بیاید خودمون و دیگران رو مسخره نکنیم. دوستی خاک گرفته و رفیق همیشه غایب معنایی ندارن. کسی که در جریان زندگیت نیست، نه آشناست و نه غریبه‌. یه بلاتکلیفی یا یه نقاب دیگه روی صورتته.
بیاید نقاب‌ها رو برداریم، بلاتکلیفی‌ها رو برطرف کنیم و آدم‌های الکی نایس و مهربون و "همیشه دوست"ای نباشیم.
هر از چند ماه لیست قیمت استتوسکوپ ها رو نگاه میکنم،  به تشنج میفتم . نه از قیمت بالا ! از تغییر قیمتهای بی منطق! لامذهبا دلار که پایین تر هم اومده نسبت به آخرین بار که چک کردم . 1 و نهصد بود . الآن یارو آشناست میگه دو و پونصد !
دلم نمیخواست به این زودی ولی بابام میگه بیا برات بخرم تا بیشتر از این بیخودی گرون نشده .
لذا بیاین بیشنهاد رنگ بدین . مشکی فول بلک؟ قرمز؟ سورمه ای ؟زیتونی دودی ؟از بین اینا . 
 
 
 گلستان رو بخون، چقدر این سعدی کارش درسته، عین باقلواست هر چی که میگه، دقیق، ظریف حساب شده لطیف و بعضا ببینی چه طنز دلنشینی داره کلامش. واقعا به نظر من شاهکاره، همه چی تمومه سعدی هم عالم است هم ادیب است هم شاعر است هم عاشق است هم دنيادیده است واقعا نامبر وانه، یکه، همه چی تمومه. گلستان بخون، جیگرت حال میاد اگر با تمام وجود بخونیش، حلاوتش، اون آهنگ کلماتش به جانت می‌نشینه فکر میکنی ای دل غافل چقدر این آشناست، انگار در وجودم بوده این ح
یه دوستی اینجوری با برادران فیلترینگ درد دل میکرد:"سلام برادران فیلترینگ، اگه اومدید و می خواید در اینجا رو تخته کنید خوش اومدید. زود تختش کنید. فقط یه مشکل: 5 ماهه که یه وب رو آدرس دادم بهتون هنوز فیل نشده ، ماجرا چیه؟+برادران فیلترینگ عزیز، مامور R81G13H رو هم بذارید اینجا به عنوان مراقب بالاسرم. با چم و خمش آشناست." همین.
این تصویر آشناست:فکرهای زیبا و کارهایی با لذت لحظه ای.کسی که لذت عمیق را میخواهد باید از روزهایش جدا شود و بچلاند همه چیز را تا عصاره اش را قطره قطره جمع کند و روزی که همه اش را دید لذت ببرد.اما حوصه میخواهد و کار مردان با حوصلست.باید بیشتر خلاصه کنم و تکرار کنم تا همه چیز را در یاد داشته باشم.وگرنه هر چیزی که میخوانم از دست میرود و به درد نمیخورد.حالا گوش کن و بعد فراموش کن.
حالا گوش کن و بعد فراموش کن.
شب ها حرف میزنیم و بهتریم .
قصه طولانیست ا
با یک تلفن، رشته افکارت پاره میشود.
نظم فکری و برنامه ریزی روزانه ات بهم میریزد.
آنطرف خط، غریبه نیست و آشناست.
چاره ای نداری که پاسخگو باشی
او هم گناهی ندارد.
امیدش، گوش شنوایش و محرم اسرارش تویی.
به تو نگوید به که بگوید.
درست است که غم وغصه اش را همراه با یک سطل بزرگ آب یخ بر روی سرت آوار میکند.
و تو میمانی و یک سطل آب سرد ریخته بر روی مغزت.
چه کنم؟ 
دنيا همین است
بالا دارد.پایین هم دارد
باید صبور بودباید منتظر بود.باید تحمل ک
سلام
من 17 سالمه، به تازگی از آقای دکتری که تا حالا فقط دو بار رفتم پیشش خوشم اومده. قیافه ش واسه م به شدت آشناست، اما نمیدونم کجا دیدمش، ولی حس میکنم قبلا حتی باهاش حرف میزدم در صورتی که اصلا نمیشناسمش، اما واسم خیلی آشناست.
حرکاتش، حرف زدنش انگار قبلا یه عمر باهاش زندگی کردم. بار اول خیلی ازش خوشم اومد و بار دوم بعد از انجام آزمایشاتم که خواستم برم پیشش واسه دیدنش لحظه شماری میکردم نمیدونم چرا؟ حتی قیافه خاصی هم نداره حتی پزشک بودنش هم واسم م
روز 256ام هر سال (معادل عدد 100 در مبنای شانزده ) مطابق 13 سپتامبر به عنوان روز برنامه نویسان نام گرفته است.از جمله دلایل انتخاب عدد 256 به عنوان روز برنامه نویسان این است که 256 بزرگترین توان عدد 2 کوچکتر از 365 که تعداد روز های یک سال است،میباشد.
همچنین در سیستم دودویی کامپیوتری تعداد اعداد منحصر به فردی که میتوان توسط یک بایت تولید کرد 256 میباشد،که شامل اعداد تا 255 میباشد. عدد 255 به صورت کلی برای برنامه نویس ها عددی آشناست.
نشنو از نی چون حکایت میکندبشنو از دل چون روایت میکندنشنو از نی ، نی نوای بینواستبشنو از دل دل حریم کبریاستنی چو سوزد تل خاکستر شوددل چو سوزد خانـه دلـبر شود نی ز خود هرگز ندارد شورو حالدل  بـود مـرآت  نــور لا یــزالنی اگر پرورده آب وگل استدست پـروده خـداونـدی دل استنی اگر بشکست بی قدر و بهاستبشکند گر دل خریدارش خداستنی به هر دست و به هر لب آشناستدل مکان و خانه خاص خداستامام خمینی (ره)
"واقعیت این است که همه ما شامل جنبه های مختلفی از یک انسان هستیم. در میان تکاپوهایمان گاها به احساس ها و تمایلاتی بر می خوریم که نمیدانیم از کجا آمده و چگونه ابراز می شوند. گاها رفتار هایی از خود بروز می دهیم که هیچ چیز از آن ها نمی دانیم و تنها چیزی که می توانیم بدانیم این است که آن حس، حسی آشناست. در شرایط متفاوت، صداهای درونی متفاوتی را می شنویم. صدا هایی که برای ما، مانند الگوریتم ها و داده ها برای یک رایانه است."مجموعه ای از بازداشت ها(prohibition
حرکت دست آدم های زیادی تو دنيا مقدمه اتفاقات وحشتناکی بودند که نتیجه ای جز به پوچی کشوندن این کره خاکی برای همدیگه نداشته، ولی چه کنیم که این ماییم و دنيای درونی خودمون . احتمالاً شلیکی که جنگ جهانی اول رو شروع کرد یکی از پر اثرترین حرکات دست در طول تاریخ بشر بوده است.


توی کتاب توپ های ماه اوت می خوندم که داستان شروع جنگ جهانی اول تنها فقط یک توهم بزرگ بود، توهمی که خیلی ها باورش می کردند و بهش ایمان داشتند. ایمان به اینکه دیگه جنگ امکان ند
هزار سال پیش 
شبی که ابر اختران دوردست 
می گذشت از فراز بام من 
صدام کرد
چه آشناست این صدا 
همان که از زمان گاهواره می شنیدمش
همان که از درون من صدام می کند 
هزار سال میان جنگل ستاره ها 
پی تو گشته ام .
ستاره ای نگفت کز این سرای بی کسی 
کسی صدات می کند!
هنوز دیر نیست 
هنوز صبر من به قامت بلند آرزوست 
عزیز هم زبان 
تو در کدام کهکشان نشسته ای . 
 
× هوشنگ ابتهاج - همزاد 
× شعر جدید جناب سایه ، بخش هایی از این شعر باعث می شود نفس آدم بگیرد
× شبی دیگر
 
س: آیا چهره من متفاوت یا غیر طبیعی خواهد شد؟
بوتاکس یک درمان حساس به تکنیک است. شما هنگامی که توسط پزشکی که دارای مجوزهای مربوطه است و به آناتومی صورت آشناست، تحت درمان با بوتاکس قرار می گیرید، می توانید برای حصول نتایج دلخواه به آن اعتماد کنید. بنابراین شما بعد از رسیدن به نتیجه، چهره تان مانند قبل خواهد بود، فقط با خطوط قابل توجه کمتر. هیچ کس نباید متوجه شود که کاری انجام داده اید.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
-دقت کردی وقتایی که ناراحتی،چقدر باید نازتو کشید آخرشم حرف نمیزنی؟
+یکی دیگم اینو بهم گفته بود
-بابا تو دختری خیر سرت یکم گریه کن ناز کن الکی ناز بیا گریه کن.
+اینم آشناست،یکی گفته:)
-میخوای به همین وضع بمونی؟
+نه،تصمیم دارم ازین ییشتر برم تو لاک خودمدیگه دلیلی به گفتن همونم نمی بینم
-دق میکنی،نمیشه که آدم فقط وقتی حالش خوبه بگه بخنده یا از دغدغه های سرسریش بگه نهایت.اونوقت وقتی داغونی ققط لبخند میزنی و هرچی بگن میگی.
+بله .ممنون:)
-باش
+:)
+:)
تن
بچه ها رو برده بودیم ایستگاه هیجان و بعدش همراه خانواده رفتیم تونل خریددر حال گشت زدن بودیم که یه آقایی پشت سرم با صدای بلند داد زد: معصومهمنم برگشتم بی اختیارادامه داد: معصومه بابا بیا اینجاشناخته بود منو! دااائما هم این اسمو تکرار میکرد تو کل این راهروها،جوری که کل خانواده شاکی شده بودن که چرا زیاد تکرار میکنه!ولی من تا طبقه پایین تونل هم فکر میکردم این کی بود!من قبلا کجا دیده بودمش!چرا حس میکنم آشناست!تازه فهمیدم هم دانشگاهیم بود!اصلا فکر
آیا چهره من متفاوت یا غیر طبیعی خواهد شد؟
بوتاکس یک درمان حساس به تکنیک است. شما هنگامی که توسط پزشکی که دارای مجوزهای مربوطه است و به آناتومی صورت آشناست، تحت درمان با بوتاکس قرار می گیرید، می توانید برای حصول نتایج دلخواه به آن اعتماد کنید. بنابراین شما بعد از رسیدن به نتیجه، چهره تان مانند قبل خواهد بود، فقط با خطوط قابل توجه کمتر. هیچ کس نباید متوجه شود که کاری انجام داده اید
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
میدونم فکر‌ کردید کلاس نویسندگی گذاشتم ولی نه،من خودم درست و حسابی نویسنده نشدم کلاس بخوام بزارم آخه؟؟حقیقتش یه سوالی داشتم میخواستم ببینم کسی تا حالا کلاس نویسندگی شرکت کرده؟و نظرش چی بوده؟
یه پیجی هست به اسم سندرم نویسندگی با همکاری یه موسسه فرهنگی کلاس مجازی آموزش نویسندگی گذاشته،میخواستم ببینم کسی تجربه داره در این مورد که بتونه کمکم کنه؟اصلا آشناست با این موسسه یگانه فاخر توانا»؟
 
انگار آشنایی به طول زمان با هم بودن نیست. به خطوط و رنگ و روی ظاهر هم نیست که بگویم شبیه کسی هستی که از پیش می شناخته ام. نمی دانم چه چیزی در وجود نازنینت انقدر آشناست
آنقدر می دانم که به اندازه ی باران آشنایی.
که تا شعف دویدن های سر از پا نشناخته می شناسمت،
تا صمیم کودکی،
تا همپای تو دویدن.
شروع یک آژانس طراحی وب: 5 مرحله اول برای گرفتن
بنابراین، شما فقط تمام مهارت های لازم برای طراحی وب سایت ها را به پایان رسانده اید، برخی از پول ها را ذخیره کرده اید، برخی از مقالات در مورد کارآفرینی بخوانید، و اکنون همه چیز را شروع کرده اید تا شرکت طراحی وب خود را شروع کنید. اما، تنها مشکل این است . ابتدا کجا شروع کنید؟ آیا این صدا برای شما آشناست؟
خوب نگران نباش ما برای کمک اینجا هستیم. در این مقاله، ما اولین گام هایی را که باید برای موفقیت در ر
 
انگار آشنایی به بلندى زمان با هم بودن نیست. به خطوط و رنگ و روی ظاهر هم نیست که بگویم شبیه کسی هستی که از پیش می شناخته ام. نمی دانم چه چیزی در وجود نازنینت انقدر آشناست
آنقدر می دانم که به اندازه ی باران آشنایی.
که تا شعف دویدن های سر از پا نشناخته می شناسمت،
تا صمیم کودکی،
تا همپای تو دویدن.
روش‌های پول درآوردن از سئو.
نام سئو برای هر کسی که با اینترنت و وبسایت سروکار دارد، آشناست. سئو یعنی بهینه‌سازی سایت، آن هم به خاطر رسیدن به این هدف که سایت موردنظر در صفحات اول جستجوی گوگل دیده‌شود. شاید با این تعریف‌ها آشنایی داشته‌باشید، اما آیا می‌دانید سئو یکی از پولسازترین مشاغل در عصر حاضر است؟ آیا روشهای کسب درآمد از سئو را می‌شناسید؟
ادامه مطلب
فکر نمی‌کردیم بعد از ۸سال حتی برایش آشنا باشیم.
نه من، و نه دوست همراهم که قرار نمایشگاه گل بوستان گفت و گو را گذاشتیم تا معلم قدیمی‌مان را غافلگیر کنیم،
جشن روز معلم به سبک دانشجویی!
معلمی را کنار گذاشته و گلخانه بزرگی در اطراف کرج دارد، پر از کاکتوس‌هایی که به خوبی به خلق و خویشان آشناست، مثل خلق و خوی شاگردهای آن دوران.
هنوز هم از یادآوری اینکه با دیدنمان، در صدم ثانیه های ابتدایی ابروهایش بالا رفت، لبخند عمیقی زد و مخاطب صحبتش را فراموش
عشق خمینی درجهان آتشفشان قلبهاست/یک شمه ای ازکوثروازنسل پاک مصطفاست/روح ولایت محوری مملوکند روی زمین/اوحامی قرآن حق وارث برای مرتضاست/باشورعاشورائیان شدانقلابش جلوه گر/درجنگ باهردشمنی پیروز آن عبد خداست/ازرحلت جانسوزاو اینک گذشته سالها/عشق خمینی تاابد سرمایه ای در جان ماست/سوی شهیدانش درود وبرامام ماسلام/بعد خمینی رهبری ازبهرشیعه آشناست/سیدعلی شدوارثش هم نائب صاحب زمان/تاآن تجلی فرج رهبرهمیشه دلرباست/
دیروز موقعی که می خواستم شیفت رو از دوستم تحویل بگیرم احساس کردم یه خانمی کنارم وایساده و می خواد یه چیزی بگه.بعد اینکه صحبت های من و دوستم تموم شد دیدم عه این خانمه ست که(حالا کدوم خانمه؟
چند روز پیش من با یکی از دوستام رفته بودم پارک موقع برگشتنی تو مسیر یه خانمی چند تا ازم سوال کرد که متولد چه سالی هستین کدوم مدرسه درس خوندین کدوم دانشگاه درس خوندین چهره شما برای من آشناست.این خانمه همون خانمه بود.)
دیشب تعجب کردم این خانمه رو اونجا دیدم.بهم
نتیجه مذاکره با آمریکا: نتانیاهو اعلام کرده در صورت پیروزی در انتخابات کرانه باختری را به رژیم صهیونیستی ملحق خواهد کرد، و ترامپ هم از این جنایت حمایت کرده است. نتیجه ده ها سال  مذاکره آخر برای فلسطین شد هیچ، کلمه هیچ برای ما هم آشناست یعنی نتیجه مذاکره با غرب در برجام.! و آیا هیچ عاقلی به این مذاکرات خوشبین خواهد بود و دل خواهد بست.
هر چند مقاومت بدون هزینه نیست اما تجربه گذشته و امروز نشان می دهد .سازش با دشمنان علاوه بر ذلت و حقارت غیر قابل
روش‌های پول درآوردن از سئو.

نام سئو برای هر کسی که با اینترنت و وبسایت سروکار دارد، آشناست. سئو یعنی بهینه‌سازی سایت، آن هم به خاطر رسیدن به این هدف که سایت موردنظر در صفحات اول جستجوی گوگل دیده‌شود. شاید با این تعریف‌ها آشنایی داشته‌باشید، اما آیا می‌دانید سئو یکی از پولسازترین مشاغل در عصر حاضر است؟ آیا روشهای کسب درآمد از سئو را می‌شناسید؟
ادامه مطلب
باربری مشهد
هر کسی قصد حمل بار در نیمه شرقی مشهد را داشته باشد با خدمات استثنایی و قیمتهای باورنکردنی باربری مشهد آشناست. باربری مشهد حمل انواع بار به شکل درون شهری و یا برون شهری را در شهر مقدس مشهد به انجام می رساند که حمل بار به سیرجان و دیگر شهرهای کشور از جمله این خدمات می باشد.
بهترین راه حمل بار مشهد سیرجان
ماشینم رو صبح بردم پنچرگیری . سجاد ، صاحب تعویض روغنی آشناست و مشتری قدیمی رستوران( غذای همیشگیش چلو کباب کوبیده بره است !) . اتفاقا شب قبلش دیده بودمش که با خانومش و بچه کوچکش با موتور تو خیابون بودن . همینطوری سر صحبت باز شده بود منم سوال کردم ماشین خودت چیه؟ گفتم یه ساینا داشتم فروختم خرج سرطان خون مادرم کردم و مادرم هم فوت شد و در ادامه گفت خواهر بزرگم هم با همین سرطان فوت شده .
کوتاه و خلاصه  بگم:
اگه قرار باشه عمر من با سرطان تموم بشه نمیزار
کاش بهار همینجوری کش میومدو این هوای دلبر تمومی نداشت. این روزای خوب. من حسابی دارم کیف میکنم. البته دیشب فقط حالم بد بود وگرنه با روزا دشمنی ندارم :دی 
برم به کارم برسم. ساعت سه میخوام برم پیاده روی:/ میدونم ادم عاقل ساعت سه بعد از ظهر نمیره منم دقیقا واسه همین میرم. چون به بله لطف مامان کل محل آشناست و مارو مشناسن باید هی سلام سلام کنی :دی 
خب دیگه برم کار کنم. تازه میخوام زبانو شروع کنم درس هفتم از کتاب ۵۰۴ 
باید بشینم عکسامم نگاه کنم فردا یا پ
دم بزن ای جان که دمت دلرباستدم زدن تو ز دم کبریاست
دم بزن ای جان که دمادم توییروی تو روی دل و روی خداست
دم بزن ای شعشعه‌ی لامکانشعله‌ی چشمان تو بر ما سزاست
دم بزن ای حضرت روح‌القدسهر چه تو گویی سخن آشناست
عشق به جان آمده از جان توجان تو مجموعه‌ی جانهای ماست
دم بزن ای صاحب آب و شرابهر چه تو ریزی دهن ما رواست
فکر به تخمیر سرآغاز توستفکر چه دانسته که آن دم چراست
دم بزن و فکرت ما را بسوزحلمی از آن دم همه دم ماجراست
اموجی‌ها بدون شک از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار هستند. در حال حاضر تعداد قابل توجهی اموجی داریم که صورتک‌های زرد رنگ محبوب‌ترین آن‌ها هستند. اما تا به حال حس کرده‌اید که اموجی مورد نظر شما در بین آن‌ها نیست؟ یا دنبال اموجی خاصی بوده‌اید اما شبیه آن را در بین لیست اموجی‌ها ندیده باشید؟ شاید شما هم به فکر ساخت ایموجی دلخواه خود بوده اید،که سرانجام با قابلیت Emoji Builder به واقعیت پیوسته.سایت Phlntn ابزار جالبی تحت عنوان Emoji Builder در ا
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


دریافت
 
اشک رازی‌ستلبخند رازی‌ستعشق رازی‌ستاشکِ آن شب لبخندِ عشقم بود.□قصه نیستم که بگویینغمه نیستم که بخوانیصدا نیستم که بشنوییا چیزی چنان که ببینییا چیزی چنان که
زمزم ماه مبارک گلفشان دیده هاست/آشنای بنده حق درسحرذات خداست/خوش به حال شیعیانش موقع افطاریش/وقت دیدارالهی شبنم ذکر ودعاست/سفره قرآن ایزدپهن هرمحفل شده/درعمل اخلاص مومن بهرسختی رهگشاست/هرنمازوروزه آن تیربرشیطان شود/میهمان عرش اعلی بندگان باولاست/گوهر خوب بصیرت تابهشت حق رود/نیمه شبهادست احسان الهی پرعطاست/بسته درزنجیرو زندان دست شیطان رجیم/خوش به حال شیعیانی عاشق برکربلاست/وقت اصلاح درون ویاری مهدی رسید/مژده روز ظهورش بهرعالم آشناست/
شبهای جمعه فاطمه مهمان دشت کربلاست/باگریه های دائمی دارالشفای نینواست/گویدحسین تشنه لب باشد غریب درجهان/محبوب قلب شیعیان ازاهل بیت مصطفاست/کم کم زمان منتقم آیدکه غوغایی کند/دربین خوبان جهان مولاولی آشناستباس اودرعلقمه ترسیم کرده عشق را/بهرظهور یوسفش آدینه هاوقت دعاست/دین ودل واشک بصرباعشق معنا میشود/زینب برای کربلا بانوی عشق ودلرباست/همراه زهراگریه کن مشمول رحمت میشوی/آنجا حریم اهل دل آن نردبان تا خداست/مهدی زشور نینوا آید به گلبانگ
کتاب
درآمدی بر تصوف و عرفان اسلامی نوشته ویلیام چیتیک و ترجمه جلیل پروین
مجموعه‌ای از مقالات اوست که طیف وسیعی از ابعاد مختلف تصوف و عرفان اسلامی
از قبیل طریق و سنت تصوف، نفس انسانی، ذکر خداوند، عشق و سماع الهی را در
بر می‌گیرد.
وقتی
عرفان اسلامی را از زبان چیتیک می شنویم، گویی به دل نشین‌تر نجوا و
نزدیک‌ترین قرائت انسان غربی از سنت عرفانی خود گوش فرا می‌دهیم. البته این
امر بعید به نظر نمی‌رسد، زيرا او سالها در ایران، ادبیات فارسی خو
خیلی زود سال اول دانشگاه گذشت و من الان یک ترم 3ییم 
همیشه فانتزیم این بود ک درسام جوری بی افته که ساعت8 کلاس نداشته باشم 
چون همیشه پوکر فیس میباشم تو کلاسای 8تا10
و این ترم این محقق شد. ب جز یک روز بقیه روزا کلاسام 10تا5 عصر :) 
در کنار درس دیگه وقتش شده که ی کار نیمه وقت داشته باشم ولی خوب تایم کلاسام این اجازه رو نمیده 
رفتم در خواست پشتیبانی دادم و با نمایندگی شهرمون ک آشناست صحبت کردم ک پا در میونی کنه و قبولم کنن ک این هفته نتیجه اش اعلام میش
بی صدا ببارم، تمام ایوان را آب بردارد و تمام غم هایم را بشوید و با خود ببرد. تمام دلواپسی ها، همه نشدن ها، همه دلتنگی ها، همه پستی هایی که غرقشان شدم و بلندی هایی که دستم بهشان نرسید.
تمام غم ها را.
یک دنيا حرف دارم.
از جنس بی صدا.
____________________________
نمیدونم به طلبه.
به رزق و روزیه
به قسمته
به هر چی هست، منم میخوام.
دلتنگ حرم قشنگتم آقای رئوف.
فردا بعد از بیست و سه سال راهی یک سفر دور و دراز میشوم! راهی شهری که صدای بوق کشتی ها و صدای بالگرد هایش برایم آشناست، صدای موج دریا و مرغان دریایی. ازون شهر هنوز اسکله را یادمه و یک سکوی بی حفاظ و بلند با یک دریای سیاه و مواج، بازار شهر و بازار ماهی فروش ها، شلوغی و رفت و آمد مردم توی دل بازار و من؛ کودکی شش، هفت ساله که گاهی نگران و گاهی سرخوش پی چادر مشکی مادرم یا دستان محکمِ پدرم روانه میشدم.
سالها بود که چنین ذوقی برای سفر نداشتم تا امروز! اما
تقدیم به کسانی که غم نان داشتند و اکنون مادرانشان غم جان از دست رفته شان را دارند.
باید شوند مردم ایران سعیدها
دیدیم عاقبت عدم آن نویدها
''چهل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت''*
پوچ است انتهای تمام امیدها
دیروز دست شیخ کلید امید بود
ماتحتتان فرو رود آخر کلیدها
قرآن، کلامتان، شده بر عکس در عمل
گویی نخوانده اید عذابا شدیدها
در ظلم و جور از همه پیشی گرفته اید
کم کرده اید سیرت هر چه پلیدها
در زير خاک رفت شهی که قدیم بود
تقدیر آشناست برای جدیدها
در چرخ
دستت را به من بده
دستهای تو با من آشناست
ای دیریافته با تو سخن میگویم
بسان ابر که با توفان
بسان علف که با صحرا
بسان باران که با دریا
بسان پرنده که با بهار
بسان درخت که با جنگل سخن میگوید
زيرا که من ریشه های تو را دریافته ام
زيرا که صدای من با صدای تو آشناست
 
"زنده یاد احمد شاملو  "
 
✔️ اگر سخن را منطقی یافتید آن را منتشر کنید.
✍ سید مصطفی کلامی هریس در کانال تلگرامی اش نوشت:
✅ اگر فردی را می‌شناسید، که وقتی قرار است برای کسی کاری انجام دهد، لازم نباشد که به او سفارش شود که آشناست» و اساسا کیفیت کارش برای آشنا، غریبه، فرزند، همسایه و هر فرد دیگری به یک اندازه خوب است، بدانید که شما با یک سرمایه بزرگ اجتماعی آشنا هستید. اگر خودتان این منش را دارید، خوشا به حالتان و دست مریزاد.
⚡️ این یک معیار برای شناسایی افراد درستکا
گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب
گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب


گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار
خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب


خفته بر سنجاب شاهی نازنینی را چه غم
گر ز خار و خاره سازد بستر و بالین غریب


ای که در زنجیر زلفت جای چندین آشناست
خوش فتاد آن خال مشکین بر رخ رنگین غریب


می‌نماید عکس می در رنگ روی مه وشت
همچو برگ ارغوان بر صفحه نسرین غریب


بس غریب افتاده است آن مور خط گرد رخت
گر چه نبود در نگارستان خط مشکین غریب


گفت
سلام
مشکلات ما به خاطر راحت طلبی ماهاست.
خودتون بهش فکر کنید متوجه میشید.
واما نشانه ها  و خواب هاالبته همه خواب ها درستند نیستندو زمانش هم مهم هست.اون چیزی تو خواب دیده میشه،عین واقعیت نیست بلکه نماد از اون هست.مثالا شلیک گلوله ازسمت فردی به شما و کشتن تون،در واقعیت گفتن حرف ی نامربوط و شکستن دل  شماست
یا دیدن بعضی از حیوان ها خبر از دشمن  ویا حتی رنگ شون هم نشان از دشمن اشنا یا نا آشناست
پس به این ها هم میشه گفت نشانه.
آدمی نبایستی
چگونه احساس ناامنی را از بین ببریم؟
آیا واقعا همسرم امشب به یک مهمانی دوستانه دعوت شده؟ آیا تو این دورهمی‌های دوستانه، زن‌ها هم حضور دارند؟ آیا چیزی را از من پنهان می‌کنه؟ آیا امشب قصد ملاقات زنی را داره؟ آیا منشی جدید شرکت از من زیباتره؟ سوالاتی از این دست، برای خیلی از زنها آشناست. گاهی انقدر این سوالات را تکرار می‌کنند که خسته و درمانده میشن و با ناامیدی به این نقطه می‌رسند که چرا من انقدر حسودم؟ چرا تا این حد احساس ناامنی می‌کنم؟
بسم الله الرحمن الرحیم
قدیم ترها فکر می کرد می شود در همین دنيا؛ 
هم به دنيا رسید و هم به آخرت
ولی؛ 
گاهی باید از دنيا گذشت تا به آخرت رسید
و این گونه می شود که فرد می تواند "اولوا بقیه" باشد.
یعنی باقیاتی را برای آخرت اش کنار بگذارد.
و این گونه خیلی از آیات را
شاید نتوان
به دنيایی های محض نشان داد
و شاید مراد از این آیه که می گوید: 
افرادی که دنيا را می خواهند به آن ها می دهیم
ولی نصیبی از آخرت برای آن ها نمی گذاریم
شاید مراد همین باشد
همی
آیا واژه نقشه های کاداستر برای شما نا آشناست؟ یکی از مهم‌ترین اهدافی که سازمان ثبت اسناد و املاک بر عهده دارد و از مهم‌ترین وظایف این سازمان می‌باشد، داشتن آگاهی و اطلاعات دقیق در مورد املاک و اراضی در کشور است تا بر اساس این اطلاعات بتواند مالکیت افراد را در خصوص اراضیشان تعیین کند. برای تحقق این امر استفاده از نقشه های دقیق و کاملی که تمامی اطلاعات املاک مانند مساحت، زوایا و … را ثبت کرده باشد ضروری است. دسترسی به این امر با کمک گرفتن از
لعن دشمنان حضرت زهرا علیها السلام در قرآن
علی بن ابراهیم قمی قدس الله روحه الشریف عالم و مفسر بزرگ شیعه می‌نویسد:
وقوله ان الذین یؤذون الله ورسوله لعنهم الله فی الدنيا والآخرة واعد لهم عذابا مهینا» قال نزلت فیمن غصب امیر المؤمنین علیه السلام حقه واخذ حق فاطمة علیها السلام وآذاها وقد قال رسول الله صلى الله علیه وآله من آذاها فی حیاتی كمن آذاها بعد موتی ومن آذاها بعد موتى كمن آذاها فی حیاتی، ومن آذاها فقد آذانی ومن آذانی فقد آذى الله وهو قو
فلاش تانک تاپ از برندهای مطرح و نام آشناست که در اکثریت منازل ایرانی و کشورهای حاشیه خلیج فارس دیده می شود. این اعتبار به دلایلی مهمی است که مربوط به کیفیت، استاندارد و قیمت خوب و مناسب آن می باشد. این محصول از تکنولوژی بروز و برتر و مطابقق با استاندارد جهانی توسطه افراد متخصص و مجرب ساخته شده است. فلاش تانک تاپ دارای زانوی 45 درجه است که قابلیتی به آن می دهد تا هر کجا که لازم است بتوان آن را نصب نمود و اینکه از روی موانعی که سد راه آن است عبور دا
من به تنگ آمده ام از همه چیز ، بگذارید هواری بزنم.
این شعر کوتاه روایت حال الان منه. چون میخوام دیگه تمام چیزا رو اعم از مثبت و منفی بنویسم، میگم که: نمیدونم اسم این حس چیه، غم؟ استرس؟ اما بیشتر از همه همون چیزیه که نوشتم انگار: من به تنگ آمده ام از همه چیز.
راستش دیروز داشتن فکر میکردم چطور بعضیا حرمت نون و نمک نگه نمیدارن. امروز تو ارایشگاه خانوم ارایشگر با تلفن جرف میزد و میگفت: ادما حرمت نون و نمک نگه نمیدارن اگر نگه میداشتن، خیلی چیزا فرق می
امشب هم گذشت
یک شب دیگر اضافه شد و هر شب
به خودم نوید میدم که تو قوی تر از دیروزی
چون یک روز دیگر بی او سر کردی
امشب هم گذشت
دلم گرفت برای تمام کسانی که
زیادی برایشان مهربان بودم
زیادی یک رو بودم
زیادی ساده بودم
دلم گرفت برای خودم
خودمی که بودم
خودمی که یک شهر را درمان میکرد
با حرف هایش
با آرامشش
خودمی که برای همه خوبی ها را میخواست
دلم گرفت برای خودم
برای خودمی که شدم
برای یک تکه سنگ
که اگر تمام آدم های دنيا
ها! بکنند هم ذوب نمیشود
دیگر تمام شد
منبع عکس

کارم تموم شده بود و تصمیم گرفتم اگرچه نه بارون هست و نه من تو بلوار کشاورزم ؛ ولی کنار همون خیابان انقلاب یه خرده پیاده برم . رسیده بودم چهارراه ولیعصر .خواستم برم لمیز یه قهوه بگیرم بیام بیرون ولی نمی دونم چرا دلم نمی ره به لمیز رفتن یا حتی قهوه گرفتن ازش و در راستای کنترل کالری های ورودی صرف نظر کردم کلا !  تا چندین متر پایین تر ،تو پیاده رو پر از دستفروش بود . خیلی وقته دست فروش ها اونجان ولی الان با شدت بیشتر . قشنگ حس و حال شب ِ عید ر
یکی میگفت یکی دو سال دیگه همجنسگرایان» میشن اکثریت و اونایی که این مدلی نیستن میشه اقلیت!!!
امروز یه عکس دیدم، هی با خودم گفتم این یارو چقدر آشناست، نگو راب استارک» هستن، کینگ آف نورث :|
تو دیگه چرا راب؟
اه
خداروشکر کرش های زمان جوونی من همشون جز اکثریت بودن و من خیالم راحت بود از اینکه بالاخره میان یه روز من ره میگیرن!!
خلاصه که راب خیلی پی پی کردی توو تصوراتم، پاشو از جلو چشمم دور شو -_-
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
بسم الله الکربلامقتل کربلاجایی که شقایق حبیب هادر نینوا میرقصند و خورشید کربلا فقط حی وموت را به تمسخر میکشدچه آشناست نواها میشنوی کهیعص یا فالق الابصار کجاست نوای کربلامن عصمت مریم را از قران شنیدماما آیا کسی گفته است که عیسی مریم و این بانو چشم شان به دنبال کدام خورشید هستان ها ستارگانی هستندکه به دور خورشید نینوا طواف میکنندآری آفتاب در حجاب زینب کبریهمان دخت حیدر فصیح وبلیغهمان دخت بانوی دو عالمهمان ن
با این وضع تحریم‌ها و بی‌پولی و ناامیدی شایع در کشور عاقلانه اینه بریم سراغ راههای جدید. دو راه پیشنهاد دارم:
بازار کریپپتو
بازار فارکس
کریپتو که جدیده اما فارکس قدیمی‌تره و تا حدی آشناست. بازار فارکس یعنی خرید و فروش ارزهای بین المللی که نیاز به تحلیل و پیگیری اخبار کشورهای تاثیرگذار داره.
خودمم چیز زیادی نمی دونم اما جدیدا این سایت قدیمی رو یافتم. اگه زندگی داره فشار میاره تسلیم نشو یا راههای جدید درآمدی رو یاد بگیر یا هر چی داری رو بفرو
بند نافم را می‌برند، برای نخستین بار پا به وطن خویش می‌گذارم، حمل بار تمام می‌شود. این نخستین دل بریدن را توی کله‌ام می‌کنند. مرد که گریه نمی‌کند فراموشم می‌شود، پشتم درد می‌کند‌. فلک این نخستین فلک کردن را رایگانم می‌دهد. یک قراری با من می‌بندند همیشه لازم نیست نخست گناهی مرتکب شوی تا تو را بزنند، گاه تو را می‌زنند تا گناهی مرتکب شوی. موهای دماغم بزرگتر می‌شوند و من از هر آن چه بادا باد و آب و هوا عوض کردن حالم به هم می‌خورد، از هر آن
خون از گوشه‌ی لبش آرام به پایین چکه می‌کند؛ کسی‌دگر با احساسش، قلبش را نشانه رفته است؛ دیگری با احساسش، گوشه‌ی تاریکی از اُتاق، دست و پا می‌زند، همانند مرغی که جلادوارانه، سرش را از تنش جدا کرده باشند! تاریکی سرد است؛ دیگر هیچ‌چیز نمی‌تواند درونِ این تاریکی قلبش را به بازی بگیرد؛ حتی همین تاریکی، حتی همین سرمای اَبدی؛ باید چیزی درونِ مَغزش شکل بگیرد، چیزی شبیه به ترس، چیزی شبیه به هیولایی ترسناک درونِ ذهنش، اما عکس‌العملی در کار نیس
ای عطر خوش نارنج، سلام!
به عنوان آخرین پیام،
به عنوان آخرین سلام،
به عنوان آخرین کلام.
به تمام کوچه‌های نادیده‌ی شهرم،
به تمام پرستوهای این آسمان،
به تمام گل‌های ناروییده‌ی این جهان.
به تمام عزیزانِ گوشه‌ی قلبم،
به تمام خال‌های کُنج لب،
به تمام اشک‌ها و چشمِ تر.
به تمام دفتر‌های شعر خالی‌ام،
به تمام قلم‌های شکسته،
به تمام درختان خشک این دیار.
به هرکجا که رسیدی،
به هرکسی که دیدی،
به هر صدایی که شنیدی،
برسان سلام مارا »
خداحافظ؛
بنگ!
و
بهترین است آنکه از ما بهتر است     مهربان و ساده و پاینده استپیش گامی بر در خلق خداستشاهد این پاکی دیرینه استمهربانی شد وصال او و بسصلح یابی از نشانش بود و استگنبد او از طلا است و نگینآینه وقف حریمش بوده استروزنه نقره از حوضش جلاستاین کبوتر گم شده یارش کجاستآهویان در دشت نرگس می دوندضامن آنها خودش تنها رضاستسان بگویم از در باغ بهشتچون ببینی معجزه تنها رساستلطف او در هر جهان سازنده استهر غریبی آن غریب یابنده استچون ستاره رخشد در هر تابدانا
من که گروه خونی‌م کلا به اسب‌دوانی و داشتن اسب نمی‌خوره؛ ولی دیدم تمرین دادناشونو؛ تمرین دهنده وای‌میسه وسط‌و حیوون رو دور یه شعاع 5-شش متری می‌دوئونه. از انگیزه مربی گذشته انگیزه حیوون هم هست، که حتما اون موقع به خودش می‌گه، باس آمادگی‌مو حفظ کنم تا صاحابم ازم راضی باشه، باید قدرت مانورمو بالا ببرم بلکه بتونیم با کمک سوارکارم بریم مسابقات،‌ مسابقات که بریم اون‌جا ملت برامون کف می‌زنن فیلم‌برداری می‌کنن. کلی کیف می‌کنیم.
ولی بع
تهرانی‌های مهربان با توجه به فرهنگ دانشگاهی این شهر، از جزئیات امور
ترجمه و خدمات دانشجویی به خوبی اطلاع دارند و کیفیت و سرعت به طور همزمان
مد نظر آنان است. هم‌چنین با توجه به حجم رقابت در این شهر، باید بتوان
قیمت‌های رقابتی به این عزیزان پیشنهاد داد. در همین راستا، با توجه به
اینکه مدیریت آریاترجمه به خوبی با سلیقه و سبک کاری مشتریان تهرانی
آشناست، سرویس ترجمه فوری را به طور خاص به این عزیزان ارائه می‌دهد. ترجمه فوری در تهران نیز
از ه
تهرانی‌های مهربان با توجه به فرهنگ دانشگاهی این شهر، از جزئیات امور
ترجمه و خدمات دانشجویی به خوبی اطلاع دارند و کیفیت و سرعت به طور همزمان
مد نظر آنان است. هم‌چنین با توجه به حجم رقابت در این شهر، باید بتوان
قیمت‌های رقابتی به این عزیزان پیشنهاد داد. در همین راستا، با توجه به
اینکه مدیریت آریاترجمه به خوبی با سلیقه و سبک کاری مشتریان تهرانی
آشناست، سرویس ترجمه فوری را به طور خاص به این عزیزان ارائه می‌دهد. ترجمه فوری در تهران نیز
از ه
تهرانی‌های مهربان با توجه به فرهنگ دانشگاهی این شهر، از جزئیات امور
ترجمه و خدمات دانشجویی به خوبی اطلاع دارند و کیفیت و سرعت به طور همزمان
مد نظر آنان است. هم‌چنین با توجه به حجم رقابت در این شهر، باید بتوان
قیمت‌های رقابتی به این عزیزان پیشنهاد داد. در همین راستا، با توجه به
اینکه مدیریت آریاترجمه به خوبی با سلیقه و سبک کاری مشتریان تهرانی
آشناست، سرویس ترجمه فوری را به طور خاص به این عزیزان ارائه می‌دهد. ترجمه فوری در تهران نیز
از ه
چرا در آموزشگاه ما تدریس ابتدایی کودکان با آموزش فونیکس شروع میشود؟ پاسخ به این سوال میتواند در رفع ابهام خانواده های محترم در مورد آموزش فونیکس(phonics)بسیار کمک کننده باشدمحققان و زبان شناسان دانشگاه مک گیل در کانادا دریافتند اولین چیزی که نوزاد تازه بدنيا آمده می آموزد فونیکس یا صداست. نوزادان تا هشت ماهگی با تقلید این صداها سعی در انتقال خواسته های خود به پدر و مادرشان را دارند. آنان وقتی میخواهند پدرشان را صدا بزنند با صدای ب ب شروع میکنن
"محتوا پادشاه است" جمله ای که به گوش هرکسب وکاری که در فضای دیجیتال فعالیت میکنه آشناست. این جمله اهمیت محتوا رو بیان میکنه اما ناقص هست.هر پادشاهی برای گسترش حکومتش به وجود یک ملکه نیاز داره و این دو مکمل همدیگه هستن و به تنهایی نمیتونن به رشد کسب وکارها کمک کنن. بسیاری از صاحبان کسب وکارها بیشتر بودجه شون رو صرف تولید محتوای ارزشمند میکنن اما از  محتواشون به طور هوشمندانه استفاده نمیکنن و در نتیجه ارزش جدیدی به کارشون اضافه نمیکنه. در ای
بهترین است آنکه از ما بهتر است    مهربان و ساده و پاینده استپیش گامی بر در خلق خداستشاهد این پاکی دیرینه استمهربانی شد وصال او و بسصلح یابی از نشانش بود و استگنبد او از طلا است و نگینآینه وقف حریمش بوده استروزنه نقره از حوضش جلاستاین کبوتر گم شده یارش کجاستآهویان در دشت نرگس می دوندضامن آنها خودش تنها رضاستسان بگویم از در باغ بهشتچون ببینی معجزه تنها رساستلطف او در هر جهان سازنده استهر غریبی آن غریب یابنده استچون ستاره رخشد در هر تابدانای
تمام داشته ی من قلبمه
قلبم هم که تو یهو اومدیو بردیش 
دیگه هیچی ندارم به جز.
به جز خودت که همه چیز منی
همه ی وجود و داشته هامی 
تمام انگیزه ی زندگی و زنده بودنمی 
این دنيا فقط باتو قشنگه 
بی تو دنيا دیگه دنيا نیست
عاشقتممممممممم❤
به گزارش دورتموند ایران ، طبق شنیده ها ماریو مانژوکیچ مهاجم 33 ساله یوونتوس ایتالیا در سید خرید دورتموند قرار دارد.
مانژوکیچ کروات که در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست، مد نظر دورتموند قرار گرفته است.
او البته سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز دارد و با جو بوندسلیگا و تیم های آلمانی تا حدودی آشناست.
او البته با وجود گذشت 13 هفته از سری آ در سال 2020-2019 حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده و پیشنهاد این تیم آلمانی می تواند او را وسوسه ب
.
دست‌هام بوی قهوه گرفته و خونه و من سرمست از عطر خوش آشنا‌. عطر جدید شیشه آبی داره و بوی تابستون میده. ژان‌زق دیروز می‌گفت چند سال پیش این عطر رو میزدی. خودم یادم نمیاد. فقط آشناست مثل همیشه. 
شب زودتر می‌خوابم. احتمالا تا به این هوای سرد و ابری عادت کنم دیگه برگشتم. اضطرابی که این چند وقت کلافه‌کننده بود روز اول و دوم هنوز بود. بیشتر از همیشه. دیروز که بیرون کتاب‌خونه دانشگاه نشسته بودیم و حرف‌ها بعد این همه وقت تموم نمیشد و پاهام درد گرفته
ترجمه کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو به همراه حل المسائل
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود معماری کامپیوترموریس مانو ترجمه دکتر سپیدنام و به همراه .www.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 47-cat47 › 1.Translate this pageدانلود معماری کامپیوترموریس مانو ترجمه دکتر سپیدنام و به همراه حل المسائل. . معماری کامپیوتر بی شک کتاب موریس مانو است که در تمام دنيا با نام Computer System .دانلود کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو ترجمه سپیدنام+حل .https://kolbedanesh.com › آموزشی
این فیلم را دیده‌اید؟
من خودم به اصرار زیاد دانیال، بالاخره قبول کردم که ببینمش.
خیلی طول کشید که تمامش کنم چون مثل همیشه با سرعت خیلی کم دیدم، اما دیشب توانستم تمامش کنم.
درقسمت‌های پایانی یکی از صحنه‌ها آن‌قدر قلبم را به درد آورد که حس کردم باید ثبتش کنم.
لحظه‌ای که والتر جای جسی را می‌فهمد و آدمکش‌ها او را از زير ماشین بیرون می‌کشند و می‌خواهند که حسابش را برسند. در آن لحظه نگاه جسی به والتر پر از حرف است. از طرفی از والتر بسیار نارا
♦️دنيا قرض است باید دیر یا زود پس بدهیم.
 
 مظلوم  دیر یا زود حقش را خواهد گرفت.
دنيای ما هر لحظه ممکن است
 تمام شود اما ما غافل هستیم.     
        
 سخن شیرین، گشاده رویی
و بخشش سرمایه اصلی ما در زندگیست.
 
 ثروتمند ترین مردم در دنيا کسی است
که از سلامتی، امنیت و آرامش بهره مند باشد.
 
کسی که جو را میکارد گندم
را برداشت نخواهد کرد.
 
 عمر تمام میشود اما کار تمام نمیشود.
 
کسی که میخواهد مردم به حرفش گوش بدهند 
باید خودش نیز به حرف آنان گوش دهد.
 
بهترین است آنکه از ما بهتر است    مهربان و ساده و پاینده استپیش گامی بر در خلق خداستشاهد این پاکی دیرینه استمهربانی شد وصال او و بسصلح یابی از نشانش بود و استگنبد او از طلا است و نگینآینه وقف حریمش بوده استروزنه نقره از حوضش جلاستاین کبوتر گم شده یارش کجاستآهویان در دشت نرگس می دوندضامن آنها خودش تنها رضاستسان بگویم از در باغ بهشتچون ببینی معجزه تنها رساستلطف او در هر جهان سازنده استهر غریبی آن غریب یابنده استچون ستاره رخشد در هر تابدانای
گاهی برای گریه کردن باید خندید به تمام عکس های دو نفره به تمام قدمهای بی شمار زير باران به قربون صدقه های ناگهانی به تمام نیمکت های پارک به تمام مناسبت ها به تمام سادگی هایم به تمام قول های عاشقانه به تمام قسم های دروغین به تمام سادگی های بچگانه به تمام شعر.
گاهی برای گریه کردن باید خندید به تمام عکس های دو نفره به تمام قدمهای بی شمار زير باران به قربان صدقه های ناگهانی به تمام نیمکت های پارک به تمام مناسبت ها به تمام سادگی هایم به تمام قول های عاشقانه به تمام قسم های دروغین به تمام سادگی های بچگانه به تمام شعر.
دنيا یکسان باقی خواهد ماند.می توانی شروع به رقصیدن کنیو تمام دنيا همراه تو می رقصدوقتی غمگین هستی، به ماه نگاه کن.به نظر غمگین می آید.به ستارگان نگاه کن.به نظر بسیار بدبین می رسند.به رودخانه نگاه کن.به نظر جریانی در آن نیست. گرفته و تاریک است.وقتی خوشحالی، آن وقت به همان ماه نگاه کن.لبخند می‌زند. و همان ستارگان می رقصند و همان رودخانه با ترانه ای جاری ست.تمام گرفتگی ها از بین رفته اند.وقتی درونت پر از بهشت باشد، دنيا آن را بازتاب می‌دهد.وقتی
آموزشگاه آشپزی در تهراندر امروزه یکی از راه های آشنایی با فرهنگ عادات و آداب رسوم کشور های مختلف آشنایی با هنر آشپزی و عادات غدایی مردم آن کشور است .در دنيای مدرن امروز مردم به خوردن غذاهای مختلف متنوع و سالم تمایل زیادی نشان میدهند.آشپزی در حقیقت هنر تبدیل مواد غذایی خام به انواع غذاهای خوشمزه، مطبوع و سالم است. آشپز نه تنها باید با انواع طرز تهیه غذاها آشنا باشد، بلکه با خواص و فواید آنها نیز آشناست . همچنین پایه و اساس آشپزی نیاز به دانش،
می شود با کمی اغراق گفت یک روزِ تمام توی نت چرخ زده ام.
تمام اجراها،فیلم ها و آلبوم های موسیقیِ مرتبط،جلوی چشمم ورق خورده اند،توی گوشم،سرم،چرخیده اند.
فهمیده ام توی دنيا فقط من نیستم که می میرم برای این داستان.که این ماجرا،شیفتگان،بسیار دارد.
دلم می خواست یک نفر هر طور که شده آن آلبوم موسیقی بیست تِرَکی را برایم از آن ور دنيا گیر می آورد.دلم می خواست یک نفر حتی متن تمام آن آهنگ ها را برایم پرینت می گرفت.یک نفر دستم را می گرفت می برد تمام اجراها
گذشته خیلی وسوسه انگیزه
شاید چون روزی بوده شاید چون آشناست احساس امنیت بیشتری نسبت به آینده ای که نمیدونیم با خودش چی داره داریم
اما مهم نیست چقدر وسوسه انگیزه
مهم نیست چقدردلت میخواد حتی شده یه کوچولو برگردیو توش سرک بکشی
مهم نیست چقدر حس آشنایی داره
مهم نیست.
اشتباهه.
برگشتن به گذشته فقط چون ترسیدی و نمی دونی چیکار کنی اشتباهه.
هم زدن حس ها و خاطرات گذشته حتی از روی کنجکاوی هم اشتباهه.
هیچوقت از جستجو تو گذشته چیز جالبی گیرمون نمیاد.
+
شما اما اگر توانستید ببوسید تمام گونه‌های از گریه خیس شده را؛ به‌خصوص اگر هوا سرد و تاریک بود و برف می‌بارید. ببوسید تمام چشمان از انتظار کم‌نور شده را. تمام لب‌های مشکوک به بوسه را. تمام دست‌های پاک آلوده شده به تن یار را. تمام قلم‌های از معشوق نوشته را. تمام چین‌های افتاده از انتظار بر پیشانی‌ها را. من نتوانستم اما اگر شما توانستید ببوسید تمام زخم‌های عاشقان را؛ که از بوسیدنی‌تر در جهانمان وجود ندارد.
دو واژهٔ اَحیا» و اِحیا» از زبان عربیِ وارد زبانِ فارسی شده‌اند. هردو در اصل با همزه به‌کار می‌رفته‌اند، اما به‌مرور همزه‌شان افتاده‌است؛ یعنی اَحیاء» و اِحیاء»؛ براساس قوانین طبیعیِ تحول زبان، به‌صورت اَحیا» و اِحیا» نوشته و تلفظ می‌شوند.- این دو واژه ریشهٔ مشترک دارند، اما معنی آنها با هم فرق دارد. هردو با حَیّ» (به‌معنی زنده) که در فارسی کاربرد داشته و دارد هم‌ریشه‌اند. برای مثال، امروزه حَیّ‌وحاضر» هنوز در فارسی رایج ا
از جان ما چه میخواهی دنيا؟ نمیبینی از تمام عائله در دنيا همین یک سر را داریم؟ از جان ما چه میخواهی دنيا؟! دست های پنجه افتابش را قرق کردی و ان ته مانده خون نخشکیده در رگ هایش را مکیدی. من جواب تمام سوالات ارسطو را میدهم. از شب تا سحر پای حرف های ارشمیدس مینشینم و انقدر برای مولانا سماع میرقصم که از شمس و شموس بی نیاز شود. همه کاری میکنم و قسم که همه چیزا را هم اگر بفهمم باز نتوانم فهمید تو از جان نحیف نگارم چه میخواهی؟ مگر پاهایت چه قدر توان دارند
یک آن خوابش می‌برد، قرآنی که بالای سرش گرفته بود از دستش می‌افتد، همه می‌ریزند بر سرش که چرا انداختی؟ گناهانت بخشیده نشد هیچ، اضافه خدمت هم خوردی. جواب سوالشان را نداده با این قرآن فرود آمده سوالی برایش پیش می‌آید که چگونه جماعتی هر روز زمین خوردن هم‌نوعان خود را به چشم می‌بینند و بی‌تفاوت عبور می‌کنند اما برای به زمین افتادن قرآن مدعی‌العموم می‌شوند؟ شاید این پیشانی سوخته‌گان یقین دارند خَلِصنا مِنَ الناری در کار نیست تنها باید در
سه روز عزای عمومی.
 
 
ساعت هفت بیدار شدم و خبر را خواندم. باور نکردم. هنوز هم باور نکرده‌ام. چون مرگ مهم نیست. چیزی که مهم است، تراژدی مرگ است. شاید ما بچه نداشته باشیم. شاید هیچ وقت بچه دار نشویم. ولی امیدوارم دنيا بماند و نسل های بعد این بلبشو را فقط در کتاب‌های تاریخشان بخوانند. امیدوارم تمام شود. به خوبی یا بدی، فرقی نمیکند، فقط تمام شود.
امیدوارم تمام جنگ طلبان، هرکجایی که هستند، هر دینی که دارند، تقاص خون تمام مردم بی گناهی که به خاطر شهو
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
جمله ای که تمام یأس ها و افسردگی های ناشی از مشکلات اقتصادی را از دل می برد
 مولایمان امیرالمومنین علی فاروق اعظم صدیق اکبر علیه الاف السلام میفرمایند
روزى دو جور است: یکى ترا مى جوید و دیگرى را تو مى جویى، پس کسی که دنيا خواه باشد براى روزى خود را برنج اندازد.مرگ او را مى طلبد تا از دنيا بیرونش برد، و کسی که آخرت خواهد .بطاعت و بندگى مشغول بوده و بیش از نیاز براى روزى تلاش نکند. دنيا او
خدایا تو که با من باشی، تو که هوام رو داشته باشی مهم نیست رقیب های من به کجا وصلن، من بزرگترین پارتی دنيا رو دارم چون دنيا دنيا آدم جمع بشن تا کاری رو بکنن تو که نخوای نمیشه، تو که راضی نباشی حتی برگی از درختی نمی افته. خدایا شکرت که هوام رو داری؛ خدایا شکرت که پیشاپیش من گام بر می داری و کارها را سهل و آسان میکنی؛ خدایا شکرت بابت موفقیت و برکتی که به زندگیم دادی، خدایا شکر برای تمام داده هات، خدایا شکرت برای تمام نداده هات. خدایا شکرت شکرت شک
چیزی که برای آدم میتونه آزاردهنده باشه محدودیت هست. چیزی که من به عنوان یک ایرانی با تمام وجود توی همه ابعاد زندگیم لمسش کردم. درسته نباید محدود شد، باید تهدید رو فرصت کرد، از نقاط ضعفت قدرت بسازی و بجنگی و تلاش کنی اما وقتی با تمام وجودت تلاش میکنی و بازم توی دنيا یک ایرانی می مونی که با تمام وجودت نگرانی لحظه به لحظه اتفاقات مملکتت توی صورتت موج میزنه و اشکت رو حتی درمیاره چیزی می مونه واسه گفتن؟ یه استادی داشتیم یه زمانی حرف قشنگ میزد، میگ
یادتونه میگفتم فقط یه مشاور رو تو شهرمون قبول دارم و اونم آشناست و روم نمیشه برم پیشش روضه بخونم؟:)) البته دلیل اصلی نرفتننم اینه که زیادی از آدم تعریف میکنه و نمیذاره قشنگ به خودم توهین کنم:| امروز رفتم. :)) از المپیاد غر زدم، از اینکه تلاش برام بی ارزش شده و از بهم ریختن برنامه ام و گندهای پیاپیم در ادبیات گفتم بهش. در مورد المپیاد که نصیحتش کلا بر محور تموم کردن و کنار گذاشتنش بود، در واقع بستن پرونده اش، چیزیه که ومش رو خودمم میدونم ولی بعد
من امروز از این لحظه تمام کسانی که بر من حقی دارند می بخشم، من امشب تمام کسانی که من دا از خود رنجانده اند می بخشم، من از امشب تمام خاطرات بد کودکی را فراموش میکنم، من از امشب تمام کاستی های زندگیم رو فراموش می کنم، من از امشب دوران بد دانشجویی و مدرسه را فراموش می کنم، من از امشب تمام معلم هایم را می بخشم، من امشب تمام استادهای دانشگاهم را می بخشم، من امشب تمام مسئولین کشورم را که به من ظلم کردن می بخشم، من امشب تمام کسانی را که باعث بی کاری من
کسی را اگر دوست دارییک لحظه به نبودنش فکر کندلت اگر نریخت، دلش را نلرزانآسمان همیشه آبی نیستو آدم ها همیشه از سمتی که فکر می کنند محکم است می افتندهزار سال هم که بگذردتلخی دهان آدم های بریده را تمام شکر های دنيا هم عوض نمی کندکسی را اگر دوست داری، برایش همان باش که می خواهی باشدو یادت باشدتمام برگهای تقویمسهم تمام آدم ها نمی شود!
حالا که بعد از چند سال دوری خود خواسته از تو روبرویت نشسته ام و دست هایم را زيرچانه ام گذاشته ام و فقط به تو خیره شده ام و کلمات به ذهنم پا نمی گذراند تا با تویی که در مقابل من ساکت هستی،حرف بزنم دلم می خواهد تمام نشود این لحظه،انقدر روبرویت بنشینم و نگاهت کنم تا غرق شوم در این تماشا و تمام شوم.تمام.دلم می خواهد آن دستی نامرئی که مدت های طولانی است قلب مرا در مشت خود گرفته و فشار می دهد،بیشتر فشار دهد تا این قلب له شود و از کار بیفتد و من مقابل تو
رضا فیاضی برای دهه شصتی‌ها چهره‌ای آشناست. او را بیشتر با عنوان پدری مهربان می‌شناسند. با جمال آقای جمالی در قصه‌های تابه‌تا» و پدر خانواده در دنيای شیرین» و تمام خاطرات خوشی که با این مجموعه‌ها و مجموعه‌هایی از این دست داشتند. او اما مدتی از تلویزیون دور بود. در زمانی که کودکان و نوجوانان نسل‌های بعدتر از دهه شصتی‌ها و تا حدودی هفتادی‌ها، با وجودی که شبکه اختصاصی داشتند و تمام طول روز برنامه کودک برایشان پخش می‌شد اما دیگر مجموعه
اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را
به خال هندویش بخشم تمام عیش دنيا را 
به دنيا حال خوب من برابر هست با دنيا
ندارم به ز این تحفه که بخشم یار زیبا را 
نباشد در توان من جدل با صاحبان جاه 
ولیکن پا به پاپوشم بگویم این تمنا را
که باشد بهترین بدعت غنیمت بردن  ایام
چه قابل باشد این جان و سمرقند و بخارا را

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها