نتایج جستجو برای عبارت :

تلفیق هنر قانونیه؟

ای بر پدرت صلوات ترامپ نارنجکی! که همه راهها به تحریمای تو ختم میشه!
نتایج تحقیقات تا به این لحظه حاکی از آن است که دولت قویا تصمیم گرفته فارم های شخصی رو ببنده، و همه رو بیاره زیر نظر خودش. اینجوری هم نظارت می کنه و هم می تونه حسابی مالیات بگیره.
چرا؟
چون به خاطر تحریم پول کم آورده ن. الآن بهترین راهی که بتونن دستشون به پول برسه همینه. خب چرا که نه؟ راه بهتر از این برای دور زدن تحریم؟ اصلا از اولش هم افرادی که این ارزهای دیجیتال رو اختراع کردن م
دانشجویی پس از اینکه نتونست تو درس منطق” نمره بیاره به‏استادش گفت:
استاد، شما واقعا چیزی در مورد موضوع این درس می دونید؟
استاد جواب ‏داد: بله حتما. در غیر اینصورت نمیتونستم یک
استاد باشم.
دانشجو ادامه داد: بسیار‏خوب،
من میتونم از شما یک سوال بپرسم ؟ اگه تونستید جواب صحیح بدید من نمرمو قبول میکنم
‏در غیر اینصورت شما باید قول بدین، که به من نمره کامل این درس رو بدید.استاد قبول‏ کرد و دانشجو پرسید: اون
چیه که قانونیه ولی منطقی نیست، منطقیه
دیر دست گذاشتیم روی این بازار!
الآن دیگه هر کسی داره درباره بیت کوین و ماینینگ صحبت می کنه.
یعنی تو فکر می کنی دیگه نمی شه از این بازار پول درآورد؟ به نظر من میشه. ولی خب اونقدری که تا پارسال میشد نمیشه!

هنوز که غیر قانونی نشده؟
فکر نمی کنم. ماین کردن (استخراج بیت کوین) قانونیه. خیلیم قانونیه! فقط واردات ماینر (کامپیوترهای قوی ای که مخصوص همین کار هستند) غیر قانونیه.
پس چرا الآن دارن همه فارم های بیت کوین رو تعطیل می کنن؟ مگر قانونی نیست؟
تعطیل ن
علی‌اصغر
یوسف‌نژاد نایب رئیس کمیسیون تلفيق بودجه 98 در گفت‌وگو با تسنیم، از
برگزار نشدن نشست عصر امروز(یکشنبه، 23 دی) این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق
برنامه زمانبندی شده، قرار بود نشست کمیسیون تلفيق بودجه 98 عصر
امروز(یکشنبه، 23 دی) تشکیل شود، اما این نشست لغو شد.
 
وی در تشریح علت لغو جلسه عصر امروز
کمیسیون تلفيق بودجه 98، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از کمیسیون‌های
مجلس، پیشنهادات خود را نسبت به لایحه بودجه 98 با تعلل به کمیسیون تلفيق
ار
یه سایت کاملا تحت نظر و قانونیه که خودم به شخصه ازش درامدی خوبی داشتم.
دانشجوام و به جای اتلاف وقتم نشستم و مطالعه کردم که به این موضوع رسیدم ک واقعا میشه تو خونه هم پول دراورد
توضیحات کاملترش تو خود وبسایت هست
از وقتت استفاده کن
در ضمن لازم نیس یه ریالم خرج کنی
بزن رو لینک زیر وارد سایت شو
http://ponakbux.com/?ref=Mohsen76
سوالات ضمن خدمت تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت
تحت هر شرایطی اخذ وثیقه توسط کارفرما از کارگر غیر قانونیه و میشه شکایت کرد.یعنی حتی اگه شما سفته بدی و بعد بخوان ازش استفاده کنن نه تنها نمیتونن بلکه اون موقع میشه ازشون شکایت کرد.مگر اینکه سفته به صورت محضری و با شرایط خاص باشه که این کار رو فقط بعضی از اماکن دولتی انجام میدن
افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۹
افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده
افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۹
هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفيق بودجه ۹۹ از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده خبر داد.
هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفيق بودجه ۹۹ با اشاره به رفع ابهامات شورای نگهبان نسبت به این لایحه در کمیسیون تلفيق، گفت: ابهامات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفيق رفع شده و در نامه
کتاب فیزیولوژی ورزشی تلفيق نظر و عمل 2 : تلفيق نظر و عمل برای بیان این که چگونه یک شخص میتواند با تمرین، عملکرد خود را ارتقا دهد تالیف شده است.
علم فیزیولوژی ورزشی علمی است که به فرآیندهای فیزیولوژیکی اصلی می
پردازد و درمورد سازگاری های ایجاد شده پس ازفعالیت ورزشی بحث می کند.
این کتاب هم چنین قصد دارد به دانشجویان کمک کند تا درک صحیحی از فواید
اصولی ورزش و تاثیر فعالیت بدنی بر سلامت درسرتاسر زندگی را برای گروه های
خاص به دست آورند. این راهنم
به‌ نام‌ خدا
سلام
امروز رفته بودم دندون پزشکی که دندونم رو پر کنم، دکترم  می گفت الان دیگه برای دندون پزشک شدن وما نیاز به دانشگاه نیست و خیلی‌ها دندان‌ پزشک‌ تجربی‌ شدن، ولی‌ خب حق کار کردن در بیمارستان و درمانگاه رو ندارن ولی میتونن در مطب‌ های خصوصی کار کنن!
من فکر می کردم دندان‌ پزشکان تجربی کارشون غیر قانونیه، چون مدرک دانشگاهی ندارن، اما از طرفی دندان‌ سازان‌ تجربی‌ رو میبینم که‌ قانونی کار میکنن و مشکلی ندارن، پس بالاخ
رفع مشکلات نبود پزشک خانواده برای مناطق روستایی و عشایری با مصوبه کمیسیون تلفيق بودجه
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفيق بودجه ۹۹، ارائه‌ خدمت به روستاییان و عشایر در شرایط عدم دسترسی به خدمات پزشک خانواده بدون رعایت نظام ارجاع و پزشک خانواده و با مراجعه به مراکز دانشگاهی و تعرفه دولتی امکان‌پذیر شد.
احمد حمزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در
ادامه مطلب
عضو کمیسیون تلفيق بودجه سال 99 گفت: با مصوبه کمیسیون تلفيق خودروهای سواری و وانت دوکابین با قیمت بیش از یک میلیارد تومان مشمول مالیات می‌شوند. همچنین اعضای تلفيق مصوب کردند واحدهای مسی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان باید مالیات بدهند.
محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفيق خودروهای سواری و وانت دو کابین که قیمت آنها بیش از یک میلیارد باشد، مشمول دریافت مالیاتی می‌شوند.
وی افزود: بر اساس
سفارش انجام پروژه پیش بینی قیمت سهام با تلفيق روش های درخت تصمیم و الگوریتم رقابت استعماری:
در این پروژه، با استفاده از تلفيق روش های درخت تصمیم (decision tree) و الگوریتم رقابت استعماری (Imperialist competitive algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی قیمت سهام مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.


ادامه مطلب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا براساس مصوبه کمیسیون تلفيق مجلس شورای اسلامی و در صورت تصویب مجلس ، در سال آینده خودروهایی که قیمت بالاتر از یک میلیارد تومان دارند و واحدهای مسی که قیمت بالاتر از ۱۰ میلیارد تومان دارند، مشمول پرداخت مالیات ویژه، یا همان مالیات بر ثروت خواهند شد . برای مشاهده جزئیات خبر مصوبه کمیسیون تلفيق برای اخذ مالیات بر ثروت» بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/29/مصوبه-کمیسیون-تلفيق-برای-اخذ-مالیات-بر-
سخنگوی کمیسیون تلفيق لایحه بودجه کل کشور در سال 99 گفت که مبلغ یارانه در سال آینده به 72 هزار تومان افزایش خواهد یافت. هادی قوامی در نشست خبری ظهر امروز (دوشنبه) خود با تشریح آخرین مصوبات کمیسیون تلفيق گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون در سال آینده 28 هزار تومان به مبلغ یارانه در سال 99 اضافه خواهد شد و از ابتدای فروردین سال آینده رقم یارانه نقدی از 45 هزار و 500 تومان به 72 هزار تومان افزایش می‌یابد.//ایسنا
شورای نگهبان مصوبه کمیسیون تلفيق مجلس شورای اسلامی مبنی بر واردات خودروهای خارجی را لغو کرد.
شورای نگهبان در بررسی مصوبات کمیسیون تلفيق بودجه سال 1399 کل کشور، اجازه واردات خودروهای خارجی (موضوع بند الحاقی 7 به تبصره 6) را مغایر بند هفتم تهای کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و بند 8 تهای کلی اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و آن را مخالف بند 1 اصل 110 قانون اساسی شناخت.
دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی
دوره آموزشی با عنوان تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی» با کد ۹۱۴۰۰۴۷۶ به مدت ۲۴ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در
دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی
دوره آموزشی با عنوان تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی» با کد ۹۱۴۰۰۴۷۶ به مدت ۲۴ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در
علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه کمیسیون تلفيق بودجه سال ۹۹ از تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده خبر داد.‍‌‍‌‍‌‍‌‍‌در بین موافقین ، نام "هادی قوامی" نماینده مردم اسفراین نیز به چشم میخورد.‍‌‍‌‍‌‍‌‍‌‍‌او افزود: پس از بررسی کلیات #لایحه_بودجه در دو شیفت کاری؛ در جلسه  امروز کمیسیون از مجموع ۳۹ نفر از اعضای کمیسیون تلفيق؛ کلیات بودجه با ۲۱ رای موافق به تصویب رسید.‍‌‍‌‍‌‍‌‍‌یوسف نژاد بیان کرد: در ابتدای جلسه آقای #زنگنه دربا
طراحی لباس در معماری سنتی
تلفيق مد لباس و معماری این است که یک جور هارمونی و هماهنگی و همنشینی خط، طرح ،موتیف، رنگ و غیره را در بین طرح های لباس و طرح های معماری به راحتی ببینیم بدین صورت معلوم می شود این تلفيق مربوط به چه زمانی  از تاریخ است  و چه گذشته و شناسنامه ای دارد.
 
 
ایده طراحی لباس ومعماری 
ایده گرفتن و استفاده از المان ها و نشانه های معماری در سالهای گذشته  مورد توجه طراحان مد در ایران و  جهان  قرار گرفته است.
 
 
 
آموزشگاه مقتدری
خب همونطور که پیش بینی کرده بودم 
و با این وجود که به بعضی از دوستان عضو این مجموعه هشدار داده بودم 
ولی قبول نکردند!
شرکت تلفيق و هنر که ادعای بازاریابی شبکه ای داشت اما در اصل شرکتی بود که در قالب سیستم هرمی سعی داشت مجوز بازاریابی شبکه ای بگیره، پلمپ شد!
این شرکت بدون اینکه مجوزهای لازم رو بگیره سایت زده و بود و جلسات برگزار میکرد و اقدام به عضو گیری کرده بود و علیرعم هشدارهای فراوان نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در این رابطه، بسیاری از افراد
تلفيق مد و معماری
ایده گرفتن و استفاده از نشانه ها و المان های معماری یکی از زیباترین کارهاییست که به شدت مورد توجه طراحان مد قرار گرفته است. که بصورت خلاقانه و هنرمندانه توسط طراح انجام شده است به صورتی که طراحی لباس و معماری این دو هنر با هم یکی شده و مجموعه ای واحد ارائه می شود و این همکاری فوق العاده ای است. معماران فضای زندگی و کار را مهیا میکنند و مد هنر پوشیدن و هر یک از متریال های مخصوص کار خود استفاده کرده تا شاهکار های بی نظیری خلق شود
تو یکی از پاساژهای تقریبا لوکس شهر دارید قدم می‌زنید و خانومی رو می‌بینید که شال و روسری نداره. موهاشو از پشت بسته و کاپشن و شلوار تنشه.
الف) خب؟ به تو چه؟
ب) یعنی مملکت نابود بشه، گرفتاری شما مذهبیا تا تهش یه مشت موئه فقط؟!
ج) باید مودبانه باهاش صحبت می‌کردی. به هرحال قانون بد بهتر از بی‌قانونیه.
د) اصلا سمت اینا نریا! آماده‌ان دعوا درست کنن فیلم بگیرن بفرستن واسه اون زنه. اسمش چی بود؟ همون زنه که موهاش فرفریه.
ن) باعث تاسفه همچین چیزی رو این‌
تو یکی از پاساژهای تقریبا لوکس شهر دارید قدم می‌زنید و خانومی رو می‌بینید که شال و روسری نداره. موهاشو از پشت بسته و کاپشن و شلوار تنشه.
الف) خب؟ به تو چه؟
ب) یعنی مملکت نابود بشه، گرفتاری شما مذهبیا تا تهش یه مشت موئه فقط؟!
ج) باید مودبانه باهاش صحبت می‌کردی. به هرحال قانون بد بهتر از بی‌قانونیه.
د) اصلا سمت اینا نریا! آماده‌ان دعوا درست کنن فیلم بگیرن بفرستن واسه اون زنه. اسمش چی بود؟ همون زنه که موهاش فرفریه.
ن) باعث تاسفه همچین چیزی رو این‌
پاورپوینت تلفيق درس تربیت بدنی با سایر دروس



فرمت فایل : ppt
حجم : 562

صفحات : 16



گروه : روانشناسی و علوم تربیتی




توضیحات محصول :
دانلود پاورپوینت با موضوع تلفيق درس تربیت بدنی با سایر دروس، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
الگو ی تدریس یا روش تدریس؟
تلفيق یعنی؟
هدف از تلفيق
سابقه و ضرورت تلفيق
انواع تلفيق
محتوای درس تربیت بدنی
روش های سه گانه تلفيق
تلفيق یک ماده درسی با درس تربیت بدنی
تلفيق تربیت بدنی با سایر مواد درسی
تکالیف اک
سلام دوستان امروز با اموزش‌گرفتن اینترنت رایگان در خدمتتون هستم
برای خیلیا سوال پیش میاد که واقعیه?
با اینکه اصلاً قانونیه?
این افکار کاملاً طببعیه
قبل از هر چیز بگم که این انترنت رایگان هم برای ایرانسلی هاست وهو برای رایتلی ها و هم برای همراه اول کسانی که سیمکارت های غیر از اینها دارن بیخیال بشن همین الان بیخیال اینترنت رایگان بشن
خوب حالا چطور این انترنت رایگان رو دریافت کنیم
فقط کافیه کد: *98# رو شماره گیری کنن و این اینترنت رایگان رو د
پارتیشن های اداری دوجداره، با ترکیب چوب و شیشه، علاوه بر جداکنندگی محیط، تاثیر به سزایی در حفظ دمای مناسب محیط نیز دارند. از این رو برای مناطقی که آب و هوای سرد و نامطلوبی دارند، انتخاب مناسبی می باشند. همچنین پارتیشن های دوجداره، را می توان با استفاده از عایق های مناسب خاصیت آتیک آن ها را تقویت نمود تا سرو صداهای اضافی محیط حذف شده و تمرکز کارمندان را از بین نبرد. پارتیشن های دوجداره را می توان از تلفيق ام دی اف و شیشه، تمام شیشه، تمام ام
با سلام
دانشجویان گرامی که  واحد تلفيق فناوری های نوین در برنامه درسی را به صورت معرفی به استاد اخذ کرده اند:
دوست داشتم این کلاس را به صورت حضوری در خدمت شما بودم.اما متاسفانه به دلیل ارائه نشدن درس این واحد درسی به صورت مطالعه خودخوان و رفع اشکال ارائه شده است.
منبع امتحانی شما برای این درس با توجه به عدم امکان تشکیل کلاس محدود به مطالعه چند فصل است.
آزمون به صورت تشریحی از 20 نمره و در زمان اعلام شده از طرف واحد امتحانات، برگزار می شود.
لطف
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حدود ۲۵ درصد از طرح کاداستر اجرایی شده است و یکی از مشکلات ما عدم تامین بودجه کاداستر است و پیشنهادی به کمیسیون تلفيق مجلس داده شده که بودجه‌ای را به کاداستر اختصاص دهند.   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از خبرگزاری میزان؛ ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در پاسخ به کیفیت اجرای طرح کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: حدود ۲۵ درصد از طرح ک
سلام
من خواستم بدونم چرا میگن ازدواج اینترنتی خوب نیست، اگه خوب نیست چرا جلوش رو نمیگیرن؟، میخواین بگین نمیتونن؟! باورم نمیشه! 
واسه خریدن عضویت، باید به حساب شون پول بفرستی یا طرف شماره موبایلش هست، اگه میگن غیر قانونیه چرا دارن کار میکنن؟!، خودم چند وقت عضویت داشتم راستش همه جور آدم توش پیدا میشه، هم آدم خوب هم آدم بد، یه خرده سرد شدم.
اینه که میگن آخر و عاقبت این جور ازدواج ها طلاقه!، یعنی این همه الان طلاق زیاد شده، خیانت زیاد شده، این ها
تلفيق دل‌تنگی و تنهایی و تو خونه‌ موندن می‌تونه منی از من بسازه که نمی‌شناسمش.
اگه می‌تونستم بک بزنم هیچ مسیجِ شناس و ناشناسی نمی‌دادم. نقطه.
 
+خدایا دوستش داشتم و دارم. ولی نه این شکلی.
++ مهندس همیشه میگه هر اتفاقی که میفته بهترین اتفاق ممکنه. همین‌طوره.
خلاصه‌ی ذیل، حاصل مطالعات مستمر چندین تیم تحقیقاتی آزمایشگاهی، زیستی و متخصصان بیوتروریسم بر اطلاعات رسمی انتشار یافته از اواخر دسامبر 2019 تا کنون است که با دانش تخصصی و ماحصل گزارشات میدانی اخیر تلفيق شده تا نتایجی که ارائه می‌شود، به‌دست آید.
ادامه مطلب
ایا ممکنه یک شرکت بازاریابی شبکه ای که مجوز قانونی داره، فعالیت غیر قانونی داشته باشه!؟
میگم: بله!
برای اینکه بدونیم چطور ممکنه یک شرکت ب.ش غیر قانونی کار کنه اینه که بدونیم شرایط اغطای مجوز یک ش.ب.ش (شرکت بازاریابی شبکه ای) چی هست! 
خب ما فعلا به شرایط فعالیت ش.ب.ش در ایران می پردازیم بصورت خلاصه: 
اول اینکه محصولات باید در چارچوب قانون کشور ارائه بشن!
دوم دریافت پول به عنوان حق عضویت و ورودی به شرکت غیر قانونیه. بسیاری از افراد یک شرکت وقتی میخ
سلام
یکی از همخونه ای هام میخواست بره پیش یکی از دوستاش تو خونه اون زندگی کنه ولی چون قراردادش تا آپریل سال بعد بود، باید به یکی اجاره میداد. وقتی برگشتم از ایران، دیدم یه آقای 40 ساله کچل با تاپ و شلوارک مشکی، کلا یه وضع ترسناکی اون اتاق رو اجاره کرده. در گام اول میخواستم همخونه ای رو خفه کنم چون انتظار داشتم به دانشجو اجاره بده. ولی خب کم کم دیدم آدم خوبیه. 
داستان این رو بخوام بگم، با دوست دخترش(29ساله) تو شهر Quebec که نمیدونم، فکر کنم 6 ساعت با ای
شخصیت بعضی مردها تلفيق ناموزونیه از یک مرد سنتی و یک مرد مدرن! ناموزون از این جهت که نه مدرن بودن مزیته و نه سنتی بودن عیب! بلکه تفکیک ویژگی‌های مکمل این دو شخصیتِ که می‌تونه یک انسان کامل، فارغ از تعاریف عام، رو بسازه. و عدم تفکیکش ناموزونی در شخصیتشون رو ایجاد میکنه.

موسیقی متن: خوب شد، با صدای همایون شجریان
دولت موظف به پرداخت 50 درصد بیمه کامیونداران شد
طبق آنچه در آخرین جلسه کمیسیون تلفيق مجلس گذشته است، دولت موظف به پرداخت سهم 50 درصدی بیمه کامیونداران حمل‌ونقل جاده‌ای شد.
 
در لایحه بودجه امسال بیمه کامیونداران حذف شده بود
احمد کریمی دبیر کانون کامیونداران گفت: در لایحه بودجه امسال بیمه کامیونداران متاسفانه حذف شده بود که با تلاش کمیسیون عمران مجلس،دولت موظف به پرداخت سهم بیمه 50 درصدی رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای شد.( در مورد افزایش حق بیم
بعد از یه مدت طولانی که هی یه کاری رو پشت گوش می‌ندازم، امشب انجامش دادم و تمام :) این عمل پشت‌گوش‌اندازی رو کی اول اختراع کرده من نمی‌دونم، ولی دستش درد بکنه الهی! بابت این کار خوب به خودم جایزه دادم. البته حقم بود مجازات بشم، ولی با جایزه بیشتر حال می‌کنم. دو تا فیلم دانلود کردم و هر دوش رو هم دیدم. هر دو رو دوست داشتم، ولی اولی با وجود اینکه ژانرش علمی تخیلی بود، برای من ژانر وحشت بود! Coherence. از دومی هم بسی بسیار زیاد خوشم اومد، تپلی و من! هر
من سادگی رو میپرستم. برای خرید لباس و وسیله، معتقدم ساده‌ترین‌ها، خواستنی ترینند! امروز یک جفت کتونی سفید خریدم. یک‌دست ساده و سفیده و بنظرِ من خوشگلی از سر و روش می‌باره! اما استثنا اینبار، سلیقه‌م توی انتخابم تاثیرگذار نبود. فقط شباهتش به کتونی های سفیدی که توی آخرین عکسی که از بِنی دیدم پاش بود، منو وادار به خریدش کرد. شاید هم تلفيق دو حس بود، نمیدونم. فقط کاش فرصت دیداری بود تا اونهم مثل من از دیدنِ ‌کتونی‌های سفیدِ شبیه به هم کیف میک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها