نتایج جستجو برای عبارت :

تاسيس عثماني

این پاورپوینت در 24 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از منشا
امپراتوری عثمانی،بنیان گذار امپراتوری عثمانی،گسترش فرهنگ و تمدن
اسلامی،روابط ایران و عثمانی در دوره مشروطه (از 1323 تا 1327 ه .ق) ،نظام
اداری و نیرو های مسلح،تهدیدگر منافع امپریالیسم انگلیس،نقش صهیونیسم در
فروپاشی امپراتوری عثمانی،نقش انقلاب اسلامی ایران و سایر مطالب مفید و
ارزنده درمورد امپراتوری عثمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان ر
این پاورپوینت در 24 اسلاید طراحی شده است
در این پاورپوینت مطالبی از منشا امپراتوری عثمانی،بنیان گذار امپراتوری
عثمانی،گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی،روابط ایران و عثمانی در دوره مشروطه (از
1323 تا 1327 ه .ق) ،نظام اداری و نیرو های مسلح،تهدیدگر منافع امپریالیسم
انگلیس،نقش صهیونیسم در فروپاشی امپراتوری عثمانی،نقش انقلاب اسلامی ایران
و سایر مطالب مفید و ارزنده درمورد امپراتوری عثمانی در این پاورپوینت درج
شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان ر
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
توضیحات فایل:
حل المسائل کتاب حسابداری صنعتی ۱ دکتر محمد قسیم عثمانی
دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش جزوات درس بهایابی ۱ ویرایش جدید بر گرفته از کتاب حسابداری صنعتی ۱ دکتر محمد قسیم عثمانی بصورت دستنویس و تایپ شده به شرح ذیل آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
محتویات فایل:
خلاصه کتاب حسابداری صنعتی ۱ دکت
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
حل المسائل حسابداری صنعتی ۱ محمد قسیم عثمانی
کامل‌ترین و بهترین حل المسائل موجود برای کتاب حسابداری صنعتی ۱ دکتر محمد قسیم عثمانی شامل: – پاسخ تشریحی تمامی پرسش‌های چهارگزینه‌ای این کتاب
 
حل تشریحی حسابداری صنعتی ۱ عثمانی چاپ ۹۷ 
 با توجه به اهمیت حل تشریحی مسائل کتاب های رشته حسابداری و همچنین با توجه به اینکه در . حل تشریحی مسائل حسابداری صنعتی ۱ قسیم عثمانی.
 
دا
دانلود خلاصه کتاب حسابداری صنعتی ۲ عثمانی
 
 
دانلود خلاصه کتاب حسابداری صنعتی ۲ عثمانی
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان جزوه حسابداری صنعتی 2 دکتر عثمانیirhesabdaran.ir › کتاب ها و جزوات › دروس تخصصی کاردانیدانلود رایگان جزوه حسابداری صنعتی 2 دکتر عثمانی دانلود رایگان جزوه کتاب حسابداری صنعتی 2 دکتر محمد قسیم عثمانی آموزش حسابداری ویژه بازارکار حسابداری.
دانلود جزوه حسابداری
مفتی محمدتقی عثمانی مورد سوءقصد مسلحانه قرار گرفت
خودرو حامل مفتی محمدتقی عثمانی، نائب‌رئیس دارالعلوم کراچی پاکستان، امروز جمعه (2 فروردین1398) در خیابان فیصل» کراچی توسط افراد مسلح ناشناس مورد هدف قرار گرفت.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از سنی‌آنلاین، مفتی محمدتقی عثمانی درمسیر رفتن به مسجد بیت‌المکرم»برای ادای نمازجمعه، توسط افراد مسلح که سوار بر دو موتورسیکلت بوده‌اند، هدف حمله قرار گرفت.
مفتی عمران‌اشرف، فرزند مفتی محمدتقی در گف
 حل المسائل حسابداری صنعتی ۱ قسیم عثمانی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود حل مسائل حسابداری صنعتی 1 عثمانی فصل سوم - سی کلیپcclip.ir › . Translate this page Feb 4, 2019 - . گرامیدر این بخش حل تشریحی مسائل حسابداری صنعتی جلد یک عثمانی (فصل سوم) بهمراه حل سوالات چهار گزینه ای صنعتی 1 قسیم عثمانی آماده . دانلود حل المسائل حسابداری صنعتی 1 قسیم عثمانیwww.tehvideo.ir › searching › دانلو
 جزوه حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ عثمانی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
،حسابداری صنعتی ۲ (۶۲ صفحه) و صنعتی ۳ . دانلود جزوات حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ دکتر عثمانی | درسی فایلdrsifile.com › downloads › tag › دانل. Translate this page دانلود جزوات حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ دکتر عثمانی, جزوات حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ دکتر عثمانی, دانلود جزوه حسابداری صنعتی 1 دکتر عثمانی, جزوه حسابداری . دانلود رای
دانلود رایگان جزوه حسابداری صنعتی عثمانی
 
دانلود خلاصه کتاب حسابداری صنعتی عثمانی
 
 
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان جزوه کتاب حسابداری صنعتی 1 دکتر عثمانیirhesabdaran.ir › کتاب ها و جزوات › دروس تخصصی کاردانیدانلود رایگان جزوه کتاب حسابداری صنعتی 1 دکتر عثمانی دانلود رایگان کتاب حسابداری صنعتی 1 دکتر محمد قسیم عثمانی به همراه فایل های آموزش حسابداری بازارکار.
دانلود رایگان جزوه حسا
 
مرغ سلطان Sultan
این نژاد پرورشی از مرغ و متعلق به ترکیه می‌باشد. نام انگلیسی این مرغ مستقیماً از ترجمه نام اصیل زبان ترکی استانبولی آن گرفته شده است. این مرغ‌ها همواره با مقاصد زینتی و در باغ‌های سلاطین امپراتوری عثمانی نگهداری می‌شدند. از آنجایی که پادشاهان عثمانی در کاخ های خود مرغ و خروس سلطان نگهداری می کردند و از ان به عنوان زیورآلات، کالای زینتی و اشرافی استفاده می کردند به طوری که نگهداری آنها در کاخ سلاطین عثمانی به افسانه تبدیل ش
دانلود پاسخ کلیدی سؤالات چهار گزینه ای کتاب حسابداری صنعتی ۱ تألیف دکتر محمد قسیم عثمانی ، على قاسم زاده - انتشارات ترمه رشته حسابداری در قالب فایل pdf (شامل فصل های اول تا هشتم به همراه آمار کلی تستها)

دانلود فایل 



پاسخ سوالات چهار گزینه ای صنعتی 1 قسیم عثمانی.پاسخ سوالات چهار گزینه ای صنعتی 1 قسیم عثمانی
بازماندگان عثمانی پس از یأس از شام و عراق برای دست یافتن به چاه های نفت و گاز، چشم به لیبی دوختند و عساکرشان را در سواحل پیاده کردند، اما دیری نمی پاید ماندگاریشان، چرا که از همان راهی که رفتند، دست از پا درازتر بازخواهند گشت.
پرچم‌ گرد کیه؟ پرچم‌گرد کسیه که علافه زیادی به جغرافیا و شناختن کشورهای مختلف داره، و بین پرچما می‌گرده تا چیزای باحال پیدا کنه. با من در اولین قسمت پرچم گرد همراه باشید.

دو لیست بالا به ترتیب شامل پرچم تعدادی از کشورهای عربی در زمان حاضر، و پرچم سابق تعدادی از کشورهای عربی هستن. بین این پرچم‌ها، از لحاظ فرم و از لحاظ رنگ مشابهت هایی رو می‌بینیم؛ بیش‌ترشون از چهار رنگ سبز، سیاه، قرمز و سفید استفاده کردن، و فرمی به این شکل رو زیاد می‌بینی
 
نویسنده : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
تا آنجا که من مطالعه کردم مذهب راستین عنوانی بود که در زمان صفویه بسیار رونق گرفت ولی جا نیفتاد و بمرور از خاطرات حذف شد. این عنوان در برابر مذهب سُنی عثمانی و سنی ازبکان تشویق شد. قرار بود نام مذهب راستین همه‌ی شیعیان را پوشش دهد ، بطور مثال دیگه شیعه زیدی ، شیعه جعفری ، شیعه دوازده امامی و غیره ، با نام مذهب راستین در برابر مذهب حقه‌ی عثمانی متحد شوند. ولی این نام بدلایلی از رونق افتاد ، در جایی می خواند
در بین سالهای 1550 تا 1557 در کشور ترکیه شهر استانبول مسجدی به نام مسجد سلیمانیه بنا شد. از معروفترین جاذبه های گردشگری استانبول میتوان به طور مستقیم به مسجد سلیمانیه اشاره کرد که هر ساله توریست های زیادی را برای سفر و بازدید آثار تاریخی به خود جذب میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های استانبول و تورهای لحظه آخری آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.
این اثر تاریخی بسیار زیبا و معنوی توسط معمار بزرگ عثمانی، خواجه معمار سنان آغا و به دستور پا
به علت فوت سپهباد سلیمانی امتحان امروز و فردا لغو  شد .
من که امروز در خانه هستم برای امتحان چهار شنبه یک مروری می کنم و فرست دارم چند کلامی در سایت بنویسم .
اولین فکر تاسیس سایت در سال 1397 توسط استادم به فکر من افتاد اما بیخیال فکرم شدم تا چند روز پیش که با شوهر دختر عمم این سایت رو تاسیس کردیم و به من یا داد چطور یک سایت ایجاد کنم.
ممنون از استاد بزرگوارم جناب آقای فصیحی و دامادمون جناب آقای سهیل رنجبر دوست 
به علت فوت سپهبد سلیمانی امتحان امروز و فردا لغو  شد .
من که امروز در خانه هستم برای امتحان چهار شنبه یک مروری می کنم و فرصت دارم چند کلامی در سایت بنویسم .
اولین فکر تاسیس سایت در سال 1397 توسط استادم به فکر من افتاد اما بیخیال فکرم شدم تا چند روز پیش که با شوهر دختر عمم این سایت رو تاسیس کردیم و به من یا داد چطور یک سایت ایجاد کنم.
ممنون از استاد بزرگوارم جناب آقای فصیحی و دامادمون جناب آقای سهیل رنجبر دوست 
به علت فوت سپهباد سلیمانی امتحان امروز و فردا لغو  شد .
من که امروز در خانه هستم برای امتحان چهار شنبه یک مروری می کنم و فرصت دارم چند کلامی در سایت بنویسم .
اولین فکر تاسیس سایت در سال 1397 توسط استادم به فکر من افتاد اما بیخیال فکرم شدم تا چند روز پیش که با شوهر دختر عمم این سایت رو تاسیس کردیم و به من یا داد چطور یک سایت ایجاد کنم.
ممنون از استاد بزرگوارم جناب آقای فصیحی و دامادمون جناب آقای سهیل رنجبر دوست 
(1881_1938م.)
مصطفی کمال پاشا، معروف به آتاتورک، در سالونیک مقدونیه، که در آن زمان جزو کشور های عثمانی  بود، به دنیا آمد. در جوانی وارد ارتش عثمانی شد. در لیبی با ایتالیایی ها جنگید و مدتی هم در جنگ جهانی اول، فرماندهی نیروهای عثمانی را در جبهه های روسیه و فلسطین به عهده داشت. در جوانی به جمعیت جوانان ترک پیوست.
ادامه مطلب
سخنان اوردوغان رو که چند ساعت قبل حرف زده، دیدین؟
منو یاد هیتلر میندازه.
فاشیست بدبخت.
بعد همین اذری زبان های ایران، همه میگن ما از نژاد ترک هستیم، و ما ژرمنم هستیم!
بابا یارو خودش میگه این ایرانیا و این کردها همه زرتشتین اینها رو باید نابود کرد، این ها از نژاداریایی هستن.
ترکها هیچوقت مثل ایرانیا بی هویت و بی خاصیت نیستن که به زور خودشون رو قالب یه ملیت دیگه کنن.
ترکیه ایها همیشه خواستن که اول المان رو بگیرن و اسمش رو بذارن ترکیه
بعد بقیه دنی
دانلود جزوه و خلاصه حسابداری صنعتی+pdf
 
دانلود خلاصه کتاب حسابداری صنعتی عثمانی pdf
 
 
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
جزوات آموزشی حسابداری صنعتی1 و 2 و 3 - حسابداری - blogfammmmahdi.blogfa.com › postجزوه : حسابداری صنعتی 1. استاد : محمد رحیمی. فرمت فایل : pdf. حجم فایل : 4.7 مگابایت. برای دانلود جزوه روی لینک زیر کلیک کنید : دانلود جزوه درسی حسابداری .
دانلود رایگان جزوه درس حسابداری صنعتی 1 - آی آر حسابدارانirhesabdaran.ir ›
اری صفویان همواره در دشمنی به سر می‌بردند و اگر گاهی صلح می‌نمودند به خاطر ضعف هر دو طرف بود. این قراردادهای صلح از این‌ رو بسیار شکننده و سست بود چرا که در بسیاری از موارد دولت مغلوب در هنگام قوّت نسبی قرارداد را نقض می‌نمود. 1-8- نقض پیمان آماسیه مصطفی پاشا[مشاور دولت عثمانی] در روز 26 صفر سال 986 ه.قمری با نیرویی در حدود صد هزار سپاهی از محلی به نام اسکوومری ها و تصدیق شده اند از پاپى هاى ارائه شده منطقه قبل از یونانی ها دید. unamuno 10-02-17 ، 23:25 تاری
در بین سالهای 1550 تا 1557 در کشور ترکیه شهر استانبول مسجدی به نام مسجد سلیمانیه بنا شد. از معروفترین جاذبه های گردشگری استانبول می توان به طور مستقیم به مسجد سلیمانیه اشاره کرد که هر ساله توریست های زیادی را برای سفر و بازدید آثار تاریخی به خود جذب میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های استانبول و تورهای لحظه آخری آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.
این اثر تاریخی بسیار زیبا و معنوی توسط معمار بزرگ عثمانی، خواجه معمار سنان آغا و به دستور پ
در بین سالهای 1550 تا 1557 در کشور ترکیه شهر استانبول مسجدی به نام مسجد سلیمانیه بنا شد. از معروفترین جاذبه های گردشگری استانبول میتوان به طور مستقیم به مسجد سلیمانیه اشاره کرد که هر ساله توریست های زیادی را برای سفر و بازدید آثار تاریخی به خود جذب میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های استانبول و تورهای لحظه آخری آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.
این اثر تاریخی بسیار زیبا و معنوی توسط معمار بزرگ عثمانی، خواجه معمار سنان آغا و به دستور پا
تمدید جواز تاسیس
در مقالات قبلی در خصوص جواز تاسیس، ضرورت اخذ آن و مزایایی که این مجوز برای دارنده ایجاب می کند مطالبی نوشته شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد تمدید جواز تاسیس صحبت کنیم. همان گونه که می دانید جواز تاسیس نوعی موافقت نامه اصولی است که برای مدت زمان یک سال معتبر می باشد. اما اگر بعد از گذشت یک سال هنوز مراحل احداث واحد صنعتی به سرانجام نرسیده باشد صاحبان سرمایه باید جواز تاسیس خود را تمدید نمایند. البته تمدید شدن آن منوط به
دانلود پاسخنامه سوالات حسابداری صنعتی 1 دکتر عثمانی
فرمت فایل : pdf 
توضیحات فایل:
دانلود پاسخنامه سوالات حسابداری صنعتی ۱ دکتر عثمانی
کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت دانلود پاسخنامه کلیدی سوالات چهار گزینه ای کتاب حسابداری صنعتی ۱ تألیف دکتر  عثمانی ، علی قاسم زاده – انتشارات ترمه رشته حسابداری در قالب فایل pdf (شامل فصل های اول تا هشتم به همراه آمار کلی تست ها) و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرف
بلخره تاسیس شد! اما فقط تاسیس شده فردا کلی کار داریمممم^_^
.
توو زندگیم فقط سه بار تا صبح چت کردم، هر سه بارم با این بچه بوده! الانم فک کنم خوابش برد!
.
این موقع از روزو دوس دارم. کلن این ساعتا خوبن چون مردم خوابن و نمیتونن برن رو اعصاب!
.
باید سعی کنم بخابم وگرنه فردا گندش درمیاد ک یواشکی تا صبح بیدار بودم!! این خلاف قوانینه!-_-
.
تعجب بر انگیز تر از همه اینه ک یه نفر توو وبم آنلاینه این موقعِ وقت!!
.
صبحتونم بخیر! :دی
به مناسبت شانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومی شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومی شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
دانلود قسمت 6 فصل اول سریال Rise Of Empires Ottoman ظهور امپراتوری عثمانی
دانلود قسمت 6 فصل اول سریال Rise Of Empires Ottomanhttp://seriall.blog.ir
خلاصه داستان :
ظهور امپراتوری‌ها عثمانی ، نام سریالی غم‌انگیز و تاریخی می‌باشد که توسط امرا شاهین ساخته شده است. این سریال داستان سلطان عثمانی به‌نام محمود دوم را روایت می‌کند که برای گرفتن بیزنس ، پایتخت قسطنطنیه و سیر تاریخ برای قرن‌ها اقدام به ایجاد حماسه می‌کند و…
ادامه مطلب
حکایت شیرین بهلول و تقسیم عادلانه
گویند روزگاری کار بر ایرانیان دشوار افتاده بود، و آن دشواری دندان طمع عثمانی را تیز کرده و سلطان عثمانی به طمع جهانگشایی چشم بر دشواری‌های ایرانیان دوخته بود. پس ایلچی فرستاد که همان سفیر است، تا ایرانیان را بترساند و پس از آن کار خویش کند.
ادامه مطلب
یکی از مهمترین و اصلی ترین جاذبه های توریستی استانبول که در تور استانبول به دیدن آن می رویم کاخ توپکاپی (موزه توپکاپی) می باشد که مابین دریای مرمره و خلیج شاخ طلایی قرار دارد. در این کاخ باغ هایی وجود دارد که یکی از زیباترین منظره ها  را در ترکیه ایجاد کرده است به خصوص مشاهده تنگه بسفروس از کاخ تصویری تماشایی دارد. برای آشنایی بیشتر با این مکان توریستی ترکیه ، آسمان آبی را دنبال کنید.کاخ توپکاپی استانبول توسط افرادی به نامهای سینان، آسم علی
یکی از مهمترین و اصلی ترین جاذبه های توریستی استانبول که در تور استانبول به دیدن آن می رویم کاخ توپکاپی (موزه توپکاپی) می باشد که مابین دریای مرمره و خلیج شاخ طلایی قرار دارد. در این کاخ باغ هایی وجود دارد که یکی از زیباترین منظره ها  را در ترکیه ایجاد کرده است به خصوص مشاهده تنگه بسفروس از کاخ تصویری تماشایی دارد. برای آشنایی بیشتر با این مکان توریستی ترکیه ، آسمان آبی را دنبال کنید.کاخ توپکاپی استانبول توسط افرادی به نامهای سینان، آسم علی
 تاسیس مسجد حضرت عبدالعظیم علیه السلام  به حول وقوه الهی درسال 1396 شروع شد و یکسال بعد تقریبا به اتمام رسید و این امر فقط به همت خود مردم و
اهالی شهرکهای گلستان ارغوان مفتح (گام) وهمچنین خیرین محترم  بدون بودجه وکمکهای سازمانی ودولتی صورت پذیرفت.
سلطانه رمانی بود که دائم تو کتابخونه چشمش بهش می افتاد ولی هر بار نمی شد بخونمش.
و بالاخره خوندم:)
دو برهه ی سلطنتی هست که من به شدت به فراز و نشیب تاریخشون علاقه مندم یکی برهه سلطنتی لویی ها در فرانسه و دیگری برهه سلطنتی عثمانی ها در عثمانی سابق یا همون ترکیه امروز.
و دو تن از ملکه هایی که به سرنوشتشون علاقه دارم ملکه ماری آنتوانت همسر لویی شانزدهم و ملکه خرم سلطان همسر سلیمان قانونی هستن.
همیشه هم این دو رو با هم مقایسه میکنم.
اولی تو ناز و نع
همانطور که اطلاع دارید استانبول دارای تاریخ کهنی است و روزگاری مرکز حکمرانی امپراطوری روم شرقی بوده است. در سال 330 میلادی بود که این منطقه مورد توجه امپراطور بزرگ رومی‌ها، کنستانتین قرار گرفت و ایشان دستور بازسازی آن را صادر کردند و نام قسطنطنیه که برگرفته از نام کنستانتین است را بر آن نهادند. قسطنطنیه بیش از هزار سال مرکز حکمرانی رومیان بود. نکته جالب در مورد این دوره تاریخی این است که کنستانتین نخستین پادشاه مسیحی رومیان بود و در دوران ح
شهرداری انار در سال 1335 شمسی تاسیس شد.با تاسیس شهرداری در این سال،محمدرضا بهرامپور به عنوان  اولین سرپرست شهرداری انار معرفی شد.چندماه بعد سید حسین مهدوی به عنوان شهردار انار آغاز به کار کرد.سیدموسی تهامی و بهمن برتر اصفهانی نیز شهرداران بعدی انار تا سال 1357 بودند.
همچنین سید علی اکبر مهدوی،علی اصغر یزدیان،عزیز رحمانی،شیخ مهدی خادمی و حسن محی الدینی نیز جزو اعضای اولین انجمن شهر انار در پیش از انقلاب بودند.
انار در دوره قاجار و پهلوی همچنین
اخذ جواز تاسیس کارخانه
تحقق امر تولید در صنعت کسب و کار برای شروع کسب و کار
نیازمند اخذ جواز تاسیس کارخانه می باشد.این جواز در واقع موافقت نامه اصولی است که
با آن میتوانید کارخانه ی خود را راه اندازی و تاسیس نمایید.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها