نتایج جستجو برای عبارت :

بیمارستان متروکه

باز هم اینجا متروکه شده . نه کسی می رود و نه کسی می آید . غبار تنهایی همه جای این خانه را فرا گرفته. اما انگار انگیزه ای برای خروج از تنهایی نیست . 
بارها و بارها این تنهایی را تجربه کرده ام و این بار هم مثل همیشه است . بدون کوچک‌ترین تفاوتی . 
اما. چرا باید تنها باشم . این را هنوز نمی دانم . 
 
Haunted Transylvania 2 2018 BluRay,Haunted Transylvania 2018 1080p,انیمیشن ترانسیلوانیا متروکه Haunted Transylvania,ترانسیلوانیا,ترانسیلوانیا متروکه,جشن هالووین,جیمز کین,دانلود انیمیشن Haunted Transylvania 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Haunted Transylvania 2 2018,دانلود فیلم Haunted Transylvania 2 2018,دوبله فارسی,سایت دوستی ها,
ادامه مطلب
BluRay,x265 HEVC,انیمیشن لگو اسکوبی دو هالیوود متروکه دوبله فارسی,دانلود Lego Scooby-Doo!: Haunted Hollywood با کیفیت 1080p,دانلود انیمیشن Lego Scooby-Doo!: Haunted Hollywood 2016,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Lego Scooby-Doo!: Haunted Hollywood 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دوبله فارسی,کیفیت بلوری,لگو اسکوبی دو,لگو اسکوبی دو هالیوود متروکه,
ادامه مطلب
دلم هوای نوشتن کرده بود
نه
اولش دلم هوای بلاگ های قبلی بلاگفا که زد و همه را پوکاند و ترکاند.
کلی فکر کردم تا اسم هایشان، ادرسشان را یادم بیاید، از جستجو هم چیزی عایدم نشد، بعضی را یافتم و بعضی را نه.
ان وقت ها بهتر از الان بود، فضای مجازی را می گویم.
حس بهتری داشت، ناشناس بودن بودنش لااقل.
می خواستم بنویسم ولی دستم نمی رود که هیچ ذهنم هم قفل کرده نشسته و دستانش را زیر چانه گذاشته، اینجا را یادش رفته به گمانم.
 
 
پ.ن: حتی خود بیان هم اخرین پس
دانلود آهنگ بدون مقصد متروکه و مشرف



دانلود آهنگ بدون مقصد متروکه و مشرف Download Bedoone Maghsad song by Matruke & Moshref دانلود آهنگ متروکه و مشرف بدون مقصد با دو کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین آهنگ از صدا دانلود.
دانلود آهنگ بدون مقصد متروکه و مشرف
امشب نمیدانم چه شد که به سرم زد بیایم این جا. به گمانم دو سالی از آخرین باری که جا نوشته ام میگذرد. دیگر کسی وبلاگ نمی‌نویسد، لااقل نه مثل آن قبل ها. 
آمدم این جا و مطالب خود قدیمی ام را خواندم. راستش فکر کنم این ها تنها بازماندگان آن دوران پر نوشتارند. دورانی که هر روز و هر روز می‌نوشتم. گاهی روزی چند بار. اما حالا، شاید بیشتر از یک ماه است که دست به نوشتن نبرده ام. 
آدم از خودش تعجب میکند. از تغییراتی که در دوسال رخ می‌دهد و از جهاتی بسیار زیاد
پاورپوینت بررسی معماری هتل زمین خراش در قلب معدن متروکه فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 14حجم فایل: 2961 کیلوبایت قیمت: 8900 تومان
پاورپوینت بررسی معماری هتل زمین خراش در قلب معدن متروکه؛ 14 اسلاید؛ قابل ویرایش.مختصری از متن:معمار این پروژه به نام Martin Jochman ایده یک طرح کانسپچوال از سقوط آبشار و هتل به درون یک دره را به تصویر کشید که موفق به دریافت جایزه طراحی مفهومی در سال 2006 شد. که این ایده موجب ایجاد جرقه ایی در ذهن معماران شر
 
از بزرگترین و مهم ترین سوالات بشر در طول زندگی وجود یا عدم وجود ارواح در زندگی و خانه ما می باشد که بی شک یکی از چالش برانگیز ترین سوالت بشر است که هنوز پاسخ قطعی و دقیق آن ثبت نشده است. با این حال هر چند مدت یکبار شاهد انتشار یافتن برخی مستندات هستیم که نشان دهنده وجود ارواح در خانه هستند!
اما طبیعتا برخی بر این باورند که این مستندات کاملا ساختگی می باشند و برخی دیگر آنها را کاملا واقعی می دانند که اخیرا تصاویر و شواهد شوکه کننده ای از یک خان
متروکه و سکوت و صدای جغدی در شب.تمام چیزی که از نویسندگان و خوانندگان بلاگ مونده.و من سنتی که در مقابل هر مدرنیته ای ایستادم.ایستادم پشت خشت خشت این مخروبه و نمیخوام مهاجرت کنم.تا ببینم کی دست از مقاومت میکشم و خودم رو از زیر آجرهایی که روی سرم میریزن نجات میدم.
 
شهر ارواح معمولا در فیلم‌ها و داستان‌ها به چشم می‌خورد و الهام بخش داستان‌های هیجان انگیز این گروه از سرگرمی‌های روزانه است. از جمله می‌توان به فیلم آسمان زرد (1948) با بازی گریگوری پک یا فیلم 28 روز بعد به کارگردانی دنی بویل اشاره کرد. شهرهای ارواح در قاره آمریکا، به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی بیشتر به چشم می‌خورند. مثلا نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد فقط در کانزاس حدود 6000 محل مسی متروکه وجود دارد. اما چرا این مناطق خالی از سکنه می‌شوند؟ خ
آلیس و همراهانش با منفجر کردن سدی بزرگ، ارتش تاریکی را در زیر هزاران تن آب دفن کردند. ظاهرا پیروزی آن ها قطعی بود اما با زنده ماندن جنگجوی تاریکی نقشه ی آن ها نقش بر آب شد. جنگجوی تاریکی چنان طوفانی به پا کرد که بیشتر همراهان آلیس در این راه کشته شدند. اکنون آلیس برای کشف حقیقت باید به دنیای تاریکی ها سفر کند، مکانی که سال ها متروکه بوده و هیچ کس جرات رفتن به آن جا را نداشته است. همراه با آلیس به سرزمین متروکه سفر کرده و برای کشف حقیقت به قلب دنی
چرا من بعد از مدتی که دلم خواسته و چیزی را ول کردم یا شاید دور‌ انداختم باز به سراغش بازمیگردم؟ 
مثلا همین وبلاگ متروکه و از کار افتاده
این دنیا خیلی بیشتر از چیزی که آدمی فکرش رو میکنه مخنث و ‌ست.
شبه ورد هایی که گوش عوام رو پر میکنه نمیتونه مذبذب بودن هوشیاران رو از بین ببره.
خلاصه سلام
همسر یه جایی رو پیدا کرده که متروکه‌س. در و پیکر نداره اما بزرگ و خوبه. فقط مونده نظر یه آدم مهم. که انتظار داشتیم همون دیشب توی مسجد شهرک ببینیمش. دیشب نیومده بود! به دلم موند واسه یکی از این مکانا انتظار نکشم! :)))
امیدوارم امشب بیاد و امیدوارم اوکی بده. 
نام رمان : قصر متروکه خون آشام(جلد ۱)
نویسنده :  مریم دغاغله
ژانر : ترسناک
فرمت APK-PDF-epub
   خلاصه رمان :
آلیس زن جادوگریست که برای محافظت از دخترش ماریا را در برابر سرگروه گرگینه ها،"جی" او را به دوست خون آشام و قدیمی اش ربکا می سپارد ؛ ربکا او را به قصر متروکه ای می برد که در واقع پناهگاه خون آشام هاست.ماریا در آن جا با حکمران سنگدل قصر آشنا می شود و ناخواسته اتفاقاتی بین آن ها می افتد که این خود آغاز ماجراست.
لینک دانلود
دانلود رمان قصر متروکه خو
همسر یه جایی رو پیدا کرده که متروکه‌س. در و پیکر نداره اما بزرگ و خوبه. فقط مونده نظر یه آدم مهم. که انتظار داشتیم همون دیشب توی مسجد شهرک ببینیمش. دیشب نیومده بود! به دلم موند واسه یکی از این مکانا انتظار نکشم! :)))
امیدوارم امشب بیاد و امیدوارم اوکی بده. 
+ این پست پیش‌نویس بود! تقریبا همه‌چی داره حل میشه (ذووووق)
قارچ دکمه ای شرایط مخصوص ( بیولوژی) داشته و کاشت و پرورش نوع خوراکی آن به عنوان ماده غذائی با ارزش ضرورت برنامه ریزی جامع در خصوص تولید آن را اامی می سازد. در سال های گذشته قارچ ها به عنوان غذای اشرافی و لوکس محسوب می شد که امکان استفاده برای عموم افراد جامعه فراهم نبود. اما امروزه با گسترش روز افزون پرورش و تولید آن مصرف آن افزایش یافته است. ما در این نشریه شما را با نحوه پرورش قارچ دکمه ای آشنا می کنیم.
 
خرید و تهیه زمین برای تولید و پرورش مح
اجرای ارکستر متروکه فعلا متوقف شده و منی که از همه بیشتر خواهان لغو شدن این نمایش بودم الان بی‌حس نشستم یه گوشه. زحمت زیادی کشیده شد براش. حیف بود.
دو روزی میشه که مهدی اومده. دیشب صالح و ملی و سجادم بودن. دلم بسیار برای الهه تنگ شده. همزمانی برگشتن بچه‌ها و بازارچه ارتوان باعث شد دلتنگی غریبی رو حس کنم.
کاغذ کادو و نخی که گرفته بودم بی‌استفاده افتادن گوشه‌ی اتاق.

پ.ن همین الان مکالمه‌ی تلفنیم با مهدی تموم شد.
اولش قرار نبود بنویسم اینجا. قرار بر تثبیت بود و بعد نوشتن؛ ولی وقتی حرف‌هایی هست که باید نوشته بشن اما جایی رو پیدا نمی‌کنی پس رو میاری به وبلاگی که خیلی وقته خاک می‌خوره. برای من هم بهتره. چراکه کسی نمی‌خونه اینجا رو و با خیال راحت می‌نویسم. آمارش رو هم چک کردم دیدم نه جدی‌جدی متروکه. اینجا نوشتن مثل بودن در یه حالت خلا می‌مونه؛ آزاد و رها.
شاید هم روزی صاحبش دلش بخواد پاک اینجا رو.
الله‌اعلم.
تا اون موقع می‌نویسم اینجا.
نام رمان : قصر متروکه خون آشام(جلد 2)
نویسنده :  مریم دغاغله
ژانر : ترسناک
فرمت APK-PDF-epub
   خلاصه رمان :
ماریا همراه بقیه خدمتکاران درحال اماده کردن جشن کریسمس هستند‌.دراین روزها ماریا  تغییری در رفتار ادوین مشاهده می کند که همچنان برای او گنگ است و کششی که سنگدل ترین و بی احساس ترین خون آشام این سرزمین به او دارد را درک نمی کند. مهمان های زیادی اینجا جمع می شوند که مرموزترین آنها لوکاس و کلودیا و همچنین دختر برادرشان ویکتوریاست‌.آنها مدتی اینج
ذکریا قزوینی می نویسد: گردش شهر باغستانی بسیار زیبا که به وسیله بهاء الدین حیدر از نسل اتابک شیرگیر سلجوقی در قرن ششم بنا شده است چون این حصار پناهگاه سرکشان بود به وسیله حاکم ویران شد و مدت ها متروکه ماند در آنجا چشمه ایست که هر که تیر در بدنش مانده باشد و از آب آن چشمه بیاشامد تیر جدا شده بیرون آید.مردم ابهر خوشرو و زیبا هستند و به فضل و ادب مشهورند و وحدت کلمه و اتحاد آنان موجب شده که هیچ حاکم ستمگری نتوانسته است خلافی مرتکب شود.
دختره رفته تو لایو اینستا به دوست دختر یه پسره فحش داده و پسره یه نقشه کشیده دختره رو از تهران کشیده سیرجان و بردتش تو یه باغ متروکه تا جایی که جا داشته کتکش زده و ازش فیلم گرفته و پخشش کرده تا به دوست دخترش ثابت کنه خیلی مرده!!!
-کجا داریم میریم ما!!
-چرا زندگی خصوصیمون رو ریختیم دم دست همه!!!
-این حجم از ادبیات فحش از کجای ما درمیاد بیرون که به هر کس و هرچی فحش میدیم!!!
-این حجم از خشونت کجای ما نهفته و از کجا اومده!!!
-خانواده ها کجان؟؟؟
-فضای مجازی چ
.الان توی کلاسم.کلاسی که توش فقط حرف و حرف و حرفِ بچه هاست.کلاسی که تا آخر زنگ،حرفای معلما،منو خسته و خوابالودم میکنه.کلاسی که نمیشد یه نفسی کشید.همیشه خیره به ساعت میشم تا ببینم که زمان مدرسه تموم میشه تا از این متروکه،خلاص شم.
دوشنبه هفت بهمن ۹۸
حالا،الان توی خونم.خونه ای که در اون،محبت و عشق بین مادر و پدر و خواهر و برادر وجود داره.توش حرف هست ولی این حرف ها با حرفای کسل کننده توی کلاس خیلی فرق داره.حرفایی که توی خونه میشنوم،پر از غم و شادی
نام سریال : ماندالورین فصل 1 | The Mandalorian S01
ژانر فیلم : اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
تعداد قسمت ها : 8 اپیزود
کیفیت : WEB-DL
مدت زمان هر قسمت : 40 دقیقه
محصول دیزنی پلاس
امتیاز : 9.1 از 10
خلاصه داستان : پنج سال بعد از فروپاشی امپراتوری کهکشانی، یک شکارچی اهل سیاره ماندالور مسئولیت انجام یک ماموریت غیرقانونی را برعهده می‌گیرد. او در این ماموریت باید به سیاره متروکه آروالا -۷ سفر کند و…
ادامه مطلب
خوشم نمی‌آید وبلاگی متروکه داشته باشم. در بلاگفا، فعالانه می‌نویسم از دغدغه‌ها و روزهایم.
احتمالاً اینجا را ببندم و در آدرسی جدید برای بیان و خودم بنویسم.
هر سرویس‌دهنده‌ای، طیف مخاطبان و قلم خود را دارد و حیف می‌دانم خود را از جماعت دوستان وبلاگ‌نویس دور کنم؛ ولو اگر بهایش، داشتن دو وبلاگ باشد!
نمی دانم اینستاگرامم چه مرگش شده.لود نمی شود و هی خطا پشت خطا.
از وقتی که برگشته ام ذهنم درگیرش شده.نمی دانم چرا دلم خواست اسمش را توی نت جستجو کنم.گوگل برایم آدم های هم نام او را بالا آورد.آدم هایی که هیچ چیزشان شبیه او نبود.
اما درست لا به لای همین جستجوها بود که به یک وبلاگ متروکه رسیدم.اولش گفتم شاید نویسنده ی وبلاگ فقط هم نام او بوده باشد همین.اما.
مطمئنم که این وبلاگ مال خود خودش بوده.مطمئنم.تمام پست ها و چیزهایی که از آن ها نوشته با خود خو
ره سپارم به دره ای که یاد آور روزهای گذشته ام است. مسافرم به جزیره ای که مدتهاست متروکه مانده است. اما من یک گردشگر نیستم. به جای می روم که من را از خود بیشتر و حتی بهتر می شناسد. مکانی که به من هویت بخشیده است. می روم تا بگویم: بازگشته ام. من دلتنگ هستم، پیش می روم. پیش می روم به زمانی که خرسند بوده ام. ترکش کردم چون تنها بودم. بازگشته ام با این جمله، هیچگاه خود را برای دیگری ترک نکن. من رود ها را دیده ام و از کوهستان ها گذشته ام، اما در هیچ مکانی بیش
توضیحات بازی: توی بازی انلاین سراب ترسناک , شما باید به دنبال راه فراری برای نجات از تاریکی ها در اتاق و زیر زمین متروکه موجود در بازی باشید این کار با با کمک فلش میتونید انجام بدید و زمانی که سبز شد یعنی به راه خروج نزدیک میشوید این بازی رو به افراد بالای 18 سال توصیه میکنیم
ادامه مطلب
برای توسعه زیست بوم نوآوری؛
کارخانه‌های متروکه در ۶ شهر میزبان استارت آپ‌ها می شوند
بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده ۶ کارخانه نوآوری به زودی در ۶ شهر بزرگ کشور راه اندازی می شوند تا استارت آپ‌ها در آنها فعالیت کنند.
ادامه مطلب
یاحق
 داشتم فکر که نه! حس میکردم چه قدر دردناک و زجرناک است که وبلاگ های مورد علاقه ات که خواندن کلمات و نوشته های جاری در آن مغزت را نوازش می دهد، انگار دیگر به روز نمی شوند.
چه بلایی سر این پنجره های دوست داشتنی آورده تلگرام و اینستاگرام و تمام گرام هایی که زندگیمان را در مشتشان فشار می دهند؟
ناگفته نماند به روز شدن وبلاگ هایی که هنوز نفس می کشند به لطف سرانگشتان نویسندگانش، حالم را عمیقا مطلوب می کند. : )
پ.ن1: خدایا وبلاگ های متروکه را دوبار
سلام به تمامی تراریا باز های ایرانی !بنده دارک اسنو هستم کسی که اولین وبلاگ بازی تراریا رو توی ایران تاسیس کرد . میخواستم قبل از اینکه این وبلاگ برای همیشه بسته بشه از تمامی بدخواه هایی که بار ها و بار ها از حرص ترکیدن تشکر کنم چون باعث شدن ما قوی تر بشیم !از اون آقایی که میگفت اره امیدوارم این وبلاگ متروکه بمونه هم متشکرم چون بهمون اطمینان داد که عالی عمل کردیم و چقدر این شخص  ش سوخته =)از دارک مکس که یه زمانی با هم دوست بودیم اما یه سری ادم
سلام به تمامی تراریا باز های ایرانی !بنده دارک اسنو هستم کسی که اولین وبلاگ بازی تراریا رو توی ایران تاسیس کرد . میخواستم قبل از اینکه این وبلاگ برای همیشه بسته بشه از تمامی بدخواه هایی که بار ها و بار ها از حرص ترکیدن تشکر کنم چون باعث شدن ما قوی تر بشیم !از اون آقایی که میگفت اره امیدوارم این وبلاگ متروکه بمونه هم متشکرم چون بهمون اطمینان داد که عالی عمل کردیم و چقدر این شخص  ش سوخته =)از دارک مکس که یه زمانی با هم دوست بودیم اما یه سری ادم
سلام به تمامی تراریا باز های ایرانی !بنده دارک اسنو هستم کسی که اولین وبلاگ بازی تراریا رو توی ایران تاسیس کرد . میخواستم قبل از اینکه این وبلاگ برای همیشه بسته بشه از تمامی بدخواه هایی که بار ها و بار ها از حرص ترکیدن تشکر کنم چون باعث شدن ما قوی تر بشیم !از اون آقایی که میگفت اره امیدوارم این وبلاگ متروکه بمونه هم متشکرم چون بهمون اطمینان داد که عالی عمل کردیم و چقدر این شخص  ش سوخته =)از دارک مکس که یه زمانی با هم دوست بودیم اما یه سری ادم
بسم الله
 
ساعت هفت و نه دقیقه بود. چادرم را روی دستم گذاشتم و کوچه‌ی شیب‌دارِ خوابگاه را بالا آمدم. نزدیک به حرکتِ سرویس دانشگاه بود. همان ماشین سبز و سفیدی بود که زیاد دلِ خوشی به آن نداشتم ولی خب، کمی که داشتم! قدم‌هایم باید تند می‌شد تا به اتوبوس برسم ولی کندتر می‌شدند. چرا؟ پنجره! یک پنجره‌ی گردِ متروکه! یک گردیِ خاکی! یک پنجره‌یِ گردِ خاک‌آلودِ شکسته. تاب خوردم. یک قدم به سمت اتوبوس، یک قدم به سمت پنجره. کوچه را که پیچیدم تا سوار اتوبو
رونق تولید» و حیات دوباره اقتصاد در بستر دانش‌بنیان‌ها/ کارخانه‌هایی متروکه‌ که جوانان را در آغوش گرفته‌اند. کارخانه‌های نوآور با هدف کمک به اشتغاایی جوانان و تحقق رونق تولید در ساختمان‌های متروکه ایجاد شده‌اند.
سال‌ها پیش با ایجاد کارخانه‌های صنعتی متعدد در کشور چرخ زندگی تعداد زیادی از کارگران و کارمندان به حرکت در آمد؛ کارخانه‌هایی که هر یک به تولید محصولی جدید روی آورده و در راستای تولید داخلی و قطع کردن دست واردات قدم بر م
6
 خون گدایی همچو من رسمی ز حلاج است و بسزنجیر عشق سلسله ماند به پا تا پای دار
ای ابر عشق دردمند ای دختر قداره بندمن تار تو زخمی بزن امشب بیا بر من ببار
لب بسته ام از هجر تو مردی ز خیل مردگانهم برزخ این روزگار هم ترس از پایان کار
دردا که دل در ماتم است کی میتوانند از فراقبگریزد از این آشیان تا کی بماند روزه دار
بلبل چه میداند که بر بام کدام آید فرودآزاده و عاری ز شب پنداردت آزادگار
آیم چو چنگ اندر خروش چون زخم بر من می زننداین مردمان رنگ رنگ این دش
نمی دانم اینستاگرامم چه مرگش شده.لود نمی شود و هی خطا پشت خطا.
از وقتی که برگشته ام ذهنم درگیرش شده.نمی دانم چرا دلم خواست اسمش را توی نت جستجو کنم.گوگل برایم آدم های هم نام او را بالا آورد.آدم هایی که هیچ چیزشان شبیه او نبود.
اما درست لا به لای همین جستجوها بود که به یک وبلاگ متروکه رسیدم.اولش گفتم شاید نویسنده ی وبلاگ فقط هم نام او بوده باشد همین.اما.
مطمئنم که این وبلاگ مال خود خودش بوده.مطمئنم.تمام پست ها و چیزهایی که از آن ها نوشته با خود خو
شما رو نمی دونم ولی من دیگه توی بیان اون حس امنیت قبلی رو ندارم. آخ که پناهگاه دیگری نیست!
بلاگفای غیرقابل اعتماد
میهن بلاگ متروکه
بلاگ اسکای سرخود
پرشین بلاگ و . فراموش شده.
و بقیه ای که نمیشه رفت سراغشون.
از سرویس های وبلاگ دهی خارجی هم اطلاعات خاصی ندارم و آیا اصلا می شه آرشیو رو منتقل کرد یا نه خدا می دونه.
دیشب حتی برای چند لحظه به کانال نویسی هم فکر کردم. برای منی که حرفهای کوچولو موچولوی زیادی تو ذهنمه گزینه بدی نیست ولی دلم رضا نمی ده!
ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها