نتایج جستجو برای عبارت :

بلوار ولفجرgo

والفجر ٨ را مدیون فرزندان شجاع برازجان هستیم
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام سردار شهید غلامرضا جوان جانشین واحد اطلاعات‌ و عملیات لشکر ٣٣ المهدی و یار و همرزم ایشان شهید محمد نور بخش از شهرستان دشتستان این فرمانده شجاع باتفاق محمد براى آخرین وضعیت دشمن قرار است کمتر از ٣تا ۴ روز قبل از عملیات از اروند عبور کنند و […]
 
 
ادامه مطلب
اگر شما هم ساکن منطقه بلوار تعاون تهران هستید و نیاز به خدمات باربری دارید و هنوز سردرگم هستید، می توانید انجام تمام امور باربری خود را به باربری بلوار تعاون بسپارید. ما در کار خود کاملاً حرفه ای هستیم و تمام تلاش ما جلب رضایت و خشنودی شما می باشد. باربری در محدوده بلوار […] باربری بلوار تعاون
منبع : سپند بار
محمدرضا با اشاره به جلسه اخیر شورای ترافیک استان البرز و مصوبه اجرای محدودیت ترافیکی طرح زوج و فرد در کلانشهر کرج، اظهار داشت: این طرح از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج به صورت هوشمند از تاریخ ۵ لغایت ۲۹ اسفند ماه سال جاری اجرایی می‌شود.وی افزود: طرح محدودیت ترافیکی زوج و فرد از شرق بلوار شورا و بلوار استقلال، از شمال بلوار بسیج "۴۵متری کاج" و بلوار شهید مطهری، از غرب بلوار جمهوری اسلامی و بلوار علامه جعفری، از جن
کارگردان مستند قصه بلوار» بیان کرد این اثر قصه صد ساله بلوار کشاورز را بیان می کند.
داود اشرفی کارگردان فیلم مستند قصه بلوار» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مستند سینمایی که به زودی در گروه سینمایی هنر و تجربه» اکران می‌شود، گفت: این مستند درباره چگونه ساخته شدن بلوار کشاورز از یکصد سال پیش تا امروز است. در این بلوار و به خصوص پارک لاله امروز که در ابتدا به پارک جلالیه معروف بود، اتفاقات تاریخی بسیاری رخ داده است.
ادامه مطلب
اسباب کشی، موردی است که برای بسیاری از خانواده ها پیش می آید. اگر اسباب کشی در پیش دارید، با رعایت نکاتی ساده و بهره گیری از مشاوره و کمک باربری بلوار فردوس، تجربه موفقی در این زمینه کسب خواهید کرد. باربری بلوار فردوس در محدوده غرب تهران و زیر نظر باربری غرب تهران ، […]
نوشته باربری بلوار فردوس اولین بار در سپند بار. پدیدار شد.
باربری بلوار فردوس
منبع : سپند بار
به اطلاع کلیه مشتریان و کاربران عزیز میرساند که دفتر تعمیرات و کارگاه تعمیرات به یک مکان منقل شده است در صورت ارسال برد از این پس ادرس زیر را وارد کنید.
 
سبزوار میدان انقلاب بلوار 17 شهریور ابتدای بلوار کنار تاکسی تلفنی همسفر و خانه فرهنگ و قران
یا میدان بیضی به سمت میدان مادر ابتدای بلوار (بلوار 17شهریور) پ7
دلم قدم زدن در بلوار الیزابت را میخواهد؛هندزفری در گوش با چشمانی بسته، آرام این آهنگ را زمزمه خواهم کرد و نسیم سوکِ اولین شب از آخرین ماهِ پاییز نودوهشت را از لابه لای درختان بلند میان بلوار به آغوش خود فرا خواهم خواند.
 
► آهنگی که قرار بود در بلوار الیزابت زمزمه شود ولی نشد.
 
دلم قدم زدن در بلوار الیزابت را میخواهد؛هندزفری در گوش با چشمانی بسته، آرام این آهنگ را زمزمه خواهم کرد و نسیم سوکِ اولین شب از آخرین ماهِ پاییز نودوهشت را از لابه لای درختان بلند میان بلوار به آغوش خود فرا خواهم خواند.
 
► آهنگی که قرار بود در بلوار الیزابت زمزمه شود ولی نشد.
 
جابه‌جایی وسایل، حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل یکی از پرتنش ترین و پراسترس ترین وقایع زندگی به حساب می آید. موضوعی که در صورت دست کم گرفتن و کم اهمیت جلوه دادن آن، می تواند با خسارت های مالی بسیاری همراه باشد. باربری بلوار کشاورز یکی از باربری هایی است که جا به […]
نوشته باربری بلوار کشاورز اولین بار در سپند بار. پدیدار شد.
باربری بلوار کشاورز
منبع : سپند بار
باربری مشهد
  باربری مشهد که در بین مردم استان با نام تجاری نتسان شناخته می شود، تخفیفات ویژه ای را برای حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از بلوار سجاد مشهد و خیابانهای اطراف به سایر نقاط مشهد و سایر استانهای کشور در نظر گرفته است که قیمت تمام شده این باربری را پایین تر از کلیه باربری های سراسر کشور قرار داده است.
حمل بار باربری بلوار سجاد مشهد
فروش باتری در کرمان با بهترین قیمت و با امکان ارسال به محل خودروی شما ، خدمتی خاص و ویژه از باتری یار در کرمان می باشد.
نمایندگی فروش باتری در کرمان با بهترین قیمت و تحویل در کمترین زمان ممکن.
 
تعویض باتری در محل در کرمان :
بهترین کار در همه حالات فوق این است که با باتری یار تماس بگیرید ، باتری یار ارسال باتری به محل خودروی شما را در کمترین زمان انجام میدهد و دیگر نیازی نیست شما به دنبال باطری فروشی در کرمان بگردید.
باتری ارزان در کرمان
باتری ی
باربری مشهد
باربری مشهد مفتخر است که ارزان ترین و مطمئن ترین خدمات باربری در سطح شهر مشهد را از بلوار شهید صادقی که با نام قدیمی سازمان آب شناخته می شود تقدیم همشهریان عزیز نماید. در این مقاله به دلیل ارزان بودن هزینه حمل بار از این منطقه به دیگر نقاط کشور پرداخته می شود.
حمل بار ارزان بلوار شهید صادقی
بلوار اصلی قلعه‌گنج به نام سردار شهید سلیمانی مزین شد.(خبرنگار:ادیب حیدری)
حجت‌الاسلام احمد نجنو امام‌جمعه قلعه‌گنج در  آئین نامگذاری بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر قلعه گنج گفت: مردم شهرستان قلعه‌گنج به خوبی با چهره، راه و منش سردار شهید سپهبد سلیمانی آشنا هستند  و مِهر حاج قاسم سلیمانی به طور خاص در دل همه مردم این دیار است.وی افزود: مردم قلعه‌گنج از سال‌ها قبل با این چهره خدوم و خدمتگذار آشنا بودند و یادمان نمی‌رود در دهه 70 آن
باربری مشهد
باربری مشهد به عنوان ارزان ترین باربری در شهر مقدس مشهد فعال است که ضمن حفظ کیفیت بالای خدمات خود پایین ترین قیمت حمل بار را از بلوار فلسطین مشهد به هر مقصدی که مشتری در نظر داشته باشد به انجام می رساند. استفاده از خودروهای متنوع مسقف و غیر مسقف از ویژگی های موثر باربری مشهد در این زمینه است.
ارزان ترین باربری بلوار فلسطین مشهد
09190930045- اجاره خوابگاه دخترانه دانشجویی و کارمندی در مرکز تهران.میدان ولیعصر بلوار کشاورز.با امکاناتی از قبیل اتاق مطالعه و ماشین لباسشویی و اینترنت رایگان و حیاط اختصاصی و لابی مبله و .قیمتهایی ویژه و محیطی امن و ساکت.جهت کسب اطلاعات بیشتر با 09190930045 و 09371721972 تماس بگیرید.
باربری مشهد
باربری مشهد سالهای سال است که به عنوان یکی از قدیمی ترین باربری های مشهد توانسته است با توجه به تخفیفات مناسب ضمن حفظ کیفیت خدمات خود به عنوان مناسب ترین و بهترین باربری شناخته می شود. حمل بار از بلوار راهنمایی مشهد به دیگر نقاط شهر و هر نقطه از میهن عزیزمان را با خیالی آسوده به باربری مشهد بسپارید.
بهترین باربری بلوار راهنمایی مشهد
اجاره ۷۰ متری بلوار اباذر
◇منطقه پنج تهران
 
◇۲ خواب تمیز
 
◇طبقه دوم
 
◇دارای پارکینگ
 
◇دارای انباری
 
◇داری بالکن 
 
◇لوکیشن بی نظیر
 
◇بازسازی شده کامل
 
◇مناسب برای خانواده 
 
◇قابل تبدیل میباشد❗
 
◇خوش قیمت و بی نظیر در بلوار اباذر
 
ودیعه: ۱۳۵ ملیون
اجاره: ۱/۶۰۰ ملیون
تبدیل به:
ودیعه: ۱۱۵ ملیون
اجاره: ۱/۹۵۰
اجاره ۷۰ متری بلوار اباذر
◇منطقه پنج تهران
 
◇۲ خواب تمیز
 
◇طبقه دوم
 
◇دارای پارکینگ
 
◇دارای انباری
 
◇داری بالکن 
 
◇لوکیشن بی نظیر
 
◇بازسازی شده کامل
 
◇مناسب برای خانواده 
 
◇قابل تبدیل میباشد❗
 
◇خوش قیمت و بی نظیر در بلوار اباذر
 
ودیعه: ۱۳۵ میلیون
اجاره: ۱/۶۰۰ میلیون
تبدیل به:
ودیعه: ۱۱۵ میلیون
اجاره: ۱/۹۵۰ میلیون
خرید و فروش آپارتمان در بلوار ریاست جمهوری ( شهرک اندیشه رفاه )
۱۶۰ میلیون وام بانکی روی واحدهای دو خوابه
با سند شش دانگ آماده محضر
شروع از متراژ ۳۵ متر به بالا
واحدهای نوساز و چند سال ساخت
با امکانات فول اکازیون ام دی اف هود 
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید .
 
باربری مشهد
حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی -  باربری مشهد که با برند تجاری نتسان سالهاست در استان خراسان رضوی فعال است مفتخر است به عنوان ارزان ترین باربری حاضر در بلوار ارشاد مشهد تخفیفات استثنایی خود را به همشهریان عزیز عرضه نماید. پایین ترین قیمت حمل بار توسط باربری مشهد در حالی است که بالاترین خدمات نیز توسط این شرکت به مشتریان عزیز ارائه می گردد.
ارزان ترین باربری بلوار ارشاد مشهد
معرفی شهرک گلستان
شهرک راه‌آهن یا شهرک گلستان نام محله‌ای در شمال غرب شهر تهران است. این شهرک یکی از محلات منطقه ۲۲ شهرداری تهران می‌باشد.
تاریخچه پیدایش شهرک به سال‌ 1340 با تشکیل تعاونی کارکنان شرکت راه‌آهن و واگذاری قطعات در ابعاد پانصد و سیصد متری به اعضا بازمی‌گردد این زمینها تا پیش از آن مزرعه و باغ متعلق به فئودالهای زمیندار اهل منطقه کن بوده و با نام لتمال کن شناخته میشده است .
موقعیت و خیابان های شهرک گلستان
شهرک از شمال به ارتفاع
اجاره ۹۵ متری بلوار اباذر 
◇منطقه پنج تهران، بلوار اباذر
 
◇پذیرایی دلباز با نورگیری عالی
 
◇ویو طبیعت فوق العاده❗
 
◇۲ خواب خوش نقشه
 
◇سرویس آشپزخانه هایگلاس شیک
 
◇لوکیشن عالی
 
◇کم واحد و آرامش کامل
 
◇۲ ساله
 
◇طبقه دوم
 
◇فول امکانات❗
 
◇ودیعه: ۲۴۰ میلیون
◇اجاره: ۳ میلیون
مشاور و کارشناس منطقه اباذر: زینی 09024544888
اجرای بلوار امام خمینی(ره)
در روستای دستجرد 
◀️ این بلوار به طول ۴۲۰ متر میباشد
 که دراین پروژه جدولگذاری حدوداً به طول ۷۰۰متر، زیرسازی و آسفالت حدوداً به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع،رفوژ آن وایجاد فضای سبز وپارک بازی کودکان به مساحت ۳۵۰۰مترمربع دردست اجرا ست 
و تمام تلاشمان براین است تاقبل از شروع بارندگی ها و سرمای شدید،بخش عمده ای از کار به اتمام برسد و پروژه آسفالت اجرا شود.
برای مشاهده سایر تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید .
ادامه مطلب
اضافه شدن 7 هکتار فضای سبز به فضای شهر زرند
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهر زرند از ادامه اجرای کمربند سبز در بلوار یادگاران امام خمینی(ره) و اضافه شدن 7 هکتار فضای سبز به فضای شهر زرند خبرداد. 
به گزارش ندای زرند، مهندس احمد عبدالله زاده از ادامه اجرای کمربند سبز در بلوار یادگاران امام خمینی(ره) خبر داد، اظهارکرد: فاز اول اجرای این طرح با کاشت بیش از10هزار انواع نهالهای پهن برگ و سوزنی برگ به انجام رسیده است .
وی با اشاره به اجرای
قالیشویی در بلوار استقلال : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در بلوار استقلال
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. در رو
انا لله وانا الیه راجعون
درگذشت عالم ربانی حجه السلام والمسلمین مرحوم حاج آقای سادات حسینی رئیس هیئت مدیره حسینیه خاوریها را خدمت خانواده محترمشان وخاوریهای عزیز تسلیت عرض نموده وعلو درجات برای انمرحوم از خداوند منان خواستاریم
مراسم تشییع جنازه آن مرحوم پنجشنبه ۹۸/۱۱/۲۴ در حرم مطهر رضوی (بست نواب صفوی) در ساعت ۹ صبح طواف داده و به سمت منزل مرحوم واقع در
بلوار وکیل آباد ، بلوار قانع ، انتهای قانع ۲۲ و سپس بسوی آرامگاه ابدی ایشان در بهشت رض
باز کردن لوله بلوار هفت تیر و خوشبختی آباد و شهرک غرب
در این مطلب قصد داریم که در مورد لوله بازکنی و خدمات مختلف آن دوباره صحبت کنیم و سایتهایی را در مشهد و تهران اشاره خواهیم کرد تا در صورت نیاز بتوانید از آنها خدات را دریافت کنید.
ادامه مطلب
بلوار دریا یکی از خیابان‎های خوشنام تهران است.
منطقه 2 تهران از مناطقی است که به خاطر آب و هوای خوب، طرفداران زیادی برای خرید خانه دارد. این منطقه شامل محله‎هایی مانند سعادت آباد، شهرک غرب و بلوارهایی همچون بلوار دریا، بلوار پاک نژاد و… است.
به گزارش مجله دلتا بلوار دریا، ضلع جنوبی سعادت آباد و مرز سعادت آباد و شهرک غرب است که به موازات بلوار سرو کشیده شده و با ساخت وسازهای به‎روز و زیبای خود جلوه خاصی را به این منطقه بخشیده است. از این رو خ
ردیف
نام شعب
آدرس شعب بانک شهر در کرج
شماره تماس


1
بانک شهرشعبه گلشهر(265)
کرج، خیابان 45 متری گلشهر ،آبان شرقی، پلاک 2/603
026-34643188026-34643194

2
بانک شهرشعبه عظیمیه  (268)
کرج، بلوار 45 متری کاج، پلاک303
026-32512519026-32512601

3
بانک شهرشعبه میدان توحید (286)
کرج، میدان توحید، بلوار بلال حبشی، پلاک72
026-32279247

4
بانک شهر شعبه هفت تیر(307)
کرج، بلوار هفت تیر، حد فاصل چهارراه کارخانه قند و چهاراه مصباح 
026-32262820

5
بانک شهر شعبه شهید بهشتی (367)
کرج، خیابان شهید بهشتی، نرسیده ب
بلوار کشاورز و خیابان جمااده جزو خیابان‌های اصلی شهر تهران هستند.
بلوار کشاورز با نام قدیم بلوار الیزابت، یکی از مناطق پرطرفدار تهران برای خرید آپارتمان است. این بلوار در گذشته یکی از تفرجگاه‎های مهم تهران بوده و به همین دلیل خرید آپارتمان در بلوار کشاورز می‎تواند شما را از مواهب موجود در منطقه بهره‎مند کند.
به گزارش مجله دلتا، این خیابان از میدان ولیعصر آغاز و در مسیر خود از شرق با خیابان‎های فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، کارگر، جما
*فروش ۱۵۶ متری ۳ خواب*
منطقه پنج تهران بلوار اباذر
 
واحد نوساز 
 
فول امکانات❗
 
بسیار تمیز و شیک ️
 
خوش نقشه 
 
نورگیری بسیار عالی
 
۳ خواب استاندارد❗
 
قابل تخفیف
 
قیمت:3/432/000000
 
فوق استثنایی
 
مشاور و کارشناس منطقه: زینی 09024544888
 
فایل ها و موارد مشابه با بودجه و سلیقه شما موجود میباشد لطفا تماس بگیرید!!
 
 
 
 
 
 
لوله بازکنی بلوار فردوس:اتصال فاضلاب ساختمان به فاضلاب شهری در کمترین زمان ممکن
لوله بازکنی در بلوارفردوس:رفع بوی بد فاضلاب،حمام،دستشویی و رفع نم آن با ابزا آلات مناسب
لوله بازکنی بلوار فردوس: ایزوگام کاری دو لایه در حمام و دستشویی جهت جلوگیری از رفع نم
خدمات لوله بازکنی بلوار فردوس: نصب کردن توالت فرنگی،تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی 
  لوله بازکنی بلوار فردوس:تبدیل دستشویی فرنگی به ایرانی و نیز ایرانی به فرنگی توسط شرکت
لوله بازکنی بلو
بلوار
ساحلی بندر انزلی یا بوستان ساحلی بندر انزلی یکی از جاذبه های گردشگری پر طرفدار
شهر انزلی محسوب می شود . بلوار ساحلی انزلی از قدمت بالایی برخوردار است و نخستین
پارک ساحلی در ایران که به سبک اروپایی ساخته شده است. بلوار ساحلی بندر انزلی با
چشم اندازی زیبا به تاسیسات بندری و دریای خزر و ورودی تالاب بین المللی انزلی
فضایی چشم نواز و دل انگیز را برای گردشگران فراهم ساخته است.
این بوستان تاریخی زیبا مشرف به موج شکن، بندرگاه و آبراهه بندر از
اجاره۱۱۲ متری بلوار اباذر
 
منطقه پنج تهران بلوار اباذر
 
۳ خواب بی نظیر 
 
بسیار تمیز و خوش نقشه
 
قیمت فوق العاده همراه با تخفیف
 
✔آشپزخانه اوپن
 
✔ کابینت MDF
 
۱۲ سال ساخت
 
دارای پارکینگ
 
دارای بالکن
 
بی نظیر برای زوج ها 
 
ودیعه: ۱۰۰ ملیون
اجاره: ۲/۶۰۰
 
فایل های مشابه با بودجه و سلیقه شما موجود میباشد!!!
 
❌مشاور وکارشناس منطقه: زینی 09024544888
 
 
 
 
بلوار
ساحلی بندر انزلی یا بوستان ساحلی بندر انزلی یکی از جاذبه های گردشگری پر طرفدار
شهر انزلی محسوب می شود . بلوار ساحلی انزلی از قدمت بالایی برخوردار است و نخستین
پارک ساحلی در ایران که به سبک اروپایی ساخته شده است. بلوار ساحلی بندر انزلی با
چشم اندازی زیبا به تاسیسات بندری و دریای خزر و ورودی تالاب بین المللی انزلی
فضایی چشم نواز و دل انگیز را برای گردشگران فراهم ساخته است.
این بوستان تاریخی زیبا مشرف به موج شکن، بندرگاه و آبراهه بندر از
قالیشویی دربلوار موذن : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در بلوار موذن
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. در روش قالیش
اجاره۱۱۲ متری بلوار اباذر
 
منطقه پنج تهران بلوار اباذر
 
۳ خواب بی نظیر 
 
بسیار تمیز و خوش نقشه
 
قیمت فوق العاده همراه با تخفیف
 
✔آشپزخانه اوپن
 
✔ کابینت MDF
 
۱۲ سال ساخت
 
دارای پارکینگ
 
دارای بالکن
 
بی نظیر برای زوج ها 
 
ودیعه: ۱۰۰ میلیون
اجاره: ۲/۶۰۰ میلیون
 
فایل های مشابه با بودجه و سلیقه شما موجود میباشد!!!
 
❌مشاور وکارشناس منطقه: زینی 09024544888
 
 
 
 
پل سردار شهید غلامعلی دست بالا ، روگذر کمربندی جنوبی شیرازو بلوار قهرمانان که ادامه بلوار عدالت می باشد ، یکی از بزرگترین معضلات تردد منطقه میانرود و کمربندی را حل کرد و با اینکه پروژه احداث آن حدود چهار سال طول کشید اما افتتاح آن نفس مردم ساکن میانرود را باز کرد و عبور و مرور را بسیار آسان کرد . با توسعه و بزرگ شدن میانرود تقاطع کمربندی و جاده ورودی به میانرود یکی از معضلات ساکنین بود که چه خسارتهای جانی و مالی پشت سر خود بیادگار گذاشت . 
ادا
خرید آپارتمان، رشت منطقه 1، بلوار معلم
مشخصات ملک
مساحت: 122 متر
تعداد اتاق: 2
وضعیت بنا: نوساز
طبقه: 4
پارکینگ دارد انباری دارد آسانسور دارد وام ندارد
توضیحات
پیش فروش آپارتمان 2 خوابه به مساحت 112 مترمربع مفیدبا مشاعات 122 مترمربع در طبقات مختلف یک ساختمان 4 طبقه 8 واحدی فول امکانات
املاک دلتا
بررسی "طرح بلوار" پیشنهادی جاده ی اصلی روستای دستجرد (جاده دولت آباد رشت که از بین روستا میگذرد)به طول 1700 متر با حضور نماینده محترم شهرستان تاکستان جناب آقای حاج بهمن طاهرخانی و بخشدارمحترم جناب اقای مهندس بازیار و دهیار محترم مهندس رضا سعیدی وناظر فنی مهندس علی طاهرخانی 
 
پروژه انجام شده شهرداری منطقه 4 روشنایی (بلوار 22 بهمن) کرمان
 
 
 
پروزه انجام شده شهرداری منطقه 4 کرمان (بلوار 22 بهمن) ساخت انواع المانهای نوری
 
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان ونحو فروش با ما در ارتباط باشید.کارشناس فروش:ستاریان 09135049183شماره ثابت:03435120ایمیل:greeninco.ir@gmail.comآدرس سایت شرکت:www.greeninco.irآدرس شرکت:کرمان-شرف آباد بلوار قائم7
 
پروژه انجام شده شهرداری منطقه 4 روشنایی (بلوار 22 بهمن) کرمان
 
 
 
پروزه انجام شده شهرداری منطقه 4 کرمان (بلوار 22 بهمن) ساخت انواع المانهای نوری
 
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان ونحو فروش با ما در ارتباط باشید.کارشناس فروش:ستاریان 09135049183شماره ثابت:03435400ایمیل:greeninco.ir@gmail.comآدرس سایت شرکت:www.greeninco.irآدرس شرکت:کرمان-شرف آباد بلوار قائم7
لوله بازکنی بلوار فردوس:اتصال فاضلاب ساختمان به فاضلاب شهری در کمترین زمان ممکن
لوله بازکنی در بلوارفردوس:رفع بوی بد فاضلاب،حمام،دستشویی و رفع نم آن با ابزا آلات مناسب
لوله بازکنی بلوار فردوس: ایزوگام کاری دو لایه در حمام و دستشویی جهت جلوگیری از رفع نم
خدمات لوله بازکنی بلوار فردوس: نصب کردن توالت فرنگی،تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی 
  لوله بازکنی بلوار فردوس:تبدیل دستشویی فرنگی به ایرانی و نیز ایرانی به فرنگی توسط شرکت
لوله بازکنی بلو
بلوار کشاورز از معابر اصلی شهر تهران و از اولین بلوارهایی است که در محدوده مرکزی تهران ساخته شده است.
بلوار شرقی ـ غربی کشاورز در محله‌ای به همین نام و در منطقه ۶ شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار از میدان ولیعصر در سمت شرقی خود آغاز شده و تا خیابان کارگر امتداد می‌یابد. محله کشاورز با ترکیبی از ساختمان‌های قدیمی و نوساز به خیابان فاطمی از شمال، بلوار کشاورز از جنوب، خیابان ولیعصر از شرق و خیابان کارگر شمالی از غرب منتهی می‌شود. آپارتمان
باتری های شرکت صبا ، یکی از پرفروش ترین باتری ها در ایران می باشند ، برای خرید باتری صبا در شیراز بهتر است که حتما از نمایندگی صبا باتری در شیراز خرید کنید ، تا باتری با گارانتی و تاریخ معتبر خریداری کنید.
 
نمایندگی باتری واریان در شیراز : یکی از برندهای معروف باتری ، برند واریان صباباتری می باشد که متیوانید آن را با بهترین قیمت در باتری یار سفارش دهید و در هر جای شیراز بصورت رایگان تحویل بگیرید.
 
پوشش تمامی مناطق شهر شیراز بصورت حرفه ای :
نم
تعویض خازن کولر گازی در گوهردشت کرج :
خازن کولر گازی که اصطلاحا به آن Capacitor  هم گفته میشه ، راه انداز موتور کولر گازی هست و نقش مهمی در روشن شدن یا نشدن کولر گازی ایفا میکنه.
یکی از مشکلات عمده در کولرهای گازی که منجر به کار نکردن کولر گازی میشود زیر سر همین خازن می باشد. اگر خازن کولر گازی خراب شده باشد ، کولر گازی شما کار نخواهد کرد.
اگر موتور کولر گازی روشن میشود اما حرکت نمیکند ، به احتمال زیاد خازن کولر گازی خراب شده است.
اگر دوست داری با خا
                                                          کاراپست شیراز بلوار چمران
پست سریع بین المللی
پست داخلی
حمل و نقل مرکب
حمل هوایی بار سنگین
 
 
آدرس : شیراز بلوار چمران خیابان ابیوردی 2 روبروی درمانگاه سهامی
باربری مشهد
  باربری مشهد با انواع خودروهای حمل بار از وانت بار و نیسان گرفته تا خاور های مسقف و بدون سقف و انواع کامیون و تریلی تخفیفات ویژه ای را برای حمل بار از محله احمد آباد مشهد به سایر نقاط شهر و دیگر استانهای کشور در نظر گرفته است.
حمل بار خاور مسقف نیسان بلوار احمد آباد مشهد
 
خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس
خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس یک واحد آپارتمان مبله در ساختمان دنج و آرام است. واحد در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان فول امکانات و نوساز است. دکوراسیون تمیز و شیک ، نورپردازی عالی ، نقشه بی نقص و . از مزایای این واحد هستند. مساحت آپارتمان 65 متر مربع است. سالن دلباز و یک اتاق خواب نورگیر دارد.
مشخصات کلی و امکانات خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس
یخچال فریزر
لباسشویی
مایکروفر
گاز صفحه ای
ماشین ظرفشویی
باربری بلوار امیرکبیر دارای خدمات مناسبی است که یکی از مهم ترین آن ها تجهیزات مدرن از جمله ماشین های حمل و نقل بزرگ می باشد. کارکنان این باربری از دانش و مهارت کافی برای سرویس دهی به شما عزیزان برخوردارند. در ادامه بیشتر به ویژگی های این باربری خواهیم پرداخت. باربری در محدوده بلوار […]
نوشته باربری امیر کبیر اولین بار در سپند بار. پدیدار شد.
باربری امیر کبیر
منبع : سپند بار
رهن کامل ۱۰۱ متری بلوار اباذر
◇منطقه پنج تهران
 
◇نوساز کلید نخورده❗
 
◇ فول امکانات
 
◇۲ خواب خوش نقشه
 
◇پذیرایی با نورگیری بی نظیر☀️
 
◇ویو عالی (کل تهران)
 
◇حیات خلوت بزرگ
 
◇فوق العاده برای زوج و خونه اولی ها
 
◇ساختمان جنوبی و واحد جنوبی
 
◇کمد دیواری های استاندارد و بروز❗
 
ودیعه: ۲۵۰ملیون
 
مشاور و کارشناس امین منطقه: زینی09024544888
 
رهن کامل ۱۰۱ متری بلوار اباذر
◇منطقه پنج تهران
 
◇نوساز کلید نخورده❗
 
◇ فول امکانات
 
◇۲ خواب خوش نقشه
 
◇پذیرایی با نورگیری بی نظیر☀️
 
◇ویو عالی (کل تهران)
 
◇حیات خلوت بزرگ
 
◇فوق العاده برای زوج و خونه اولی ها
 
◇ساختمان جنوبی و واحد جنوبی
 
◇کمد دیواری های استاندارد و بروز❗
 
ودیعه: ۲۵۰میلیون
 
مشاور و کارشناس امین منطقه: زینی09024544888
 
مهدلو شهردار زرند با اعلام این که راه اندازی این بلوار در راس برنامه های شهرداری قرار دارد از پایان عملیات خاک برداری این بلوار با جمع آوری و حمل بیش از 100 کامیون خاک خبر داد و گفت: تسطیح و شن ریزی این بلوار در دستور کار شهرداری زرند قرار دارد .
وی با اعلام اینکه به زودی عملیات حذف دیوار سمت شرق این پل نیز به انجام خواهد رسیدگفت:عملیات جدول گذاری ونصب رفیوژهای این بلوار نیز طی چند هفته اینده آغاز خواهد شد .
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایا
بلوار فردوس محله‌ای در غرب تهران است که به خاطر برخورداری از امکانات متنوع نظیر رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه و همچنین بافت نوساز محبوبیت بالایی نزد خریداران خانه دارد.
بلوار فردوس از محله‌های غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. این بلوار تا پیش از افتتاح بزرگراه ستاری محله‌ای یکپارچه بود و بعد از احداث بزرگراه به دو قسمت بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم‌بندی شد. به طور کلی دسترسی این بلوار به امکانات متنوع و همچنی
خرید آپارتمان در امیر آباد، بلوار جانبازان
 
مشخصات ملک
مساحت: 85 متر
 
تعداد اتاق: 2
 
وضعیت بنا: 5 سال ساخت
 
طبقه: 1
پارکینگ  دارد انباری  دارد آسانسور  دارد وام  ندارد
توضیحات
کارگر شمالیبلوار جانبازان شمالفرعی مشجر۵طبقه ۳واحدی طبقه اولنقشه بدون پرتینور از جنوب + سالن پرده خور رو به آفتاب۲ خواب بزرگ + کمد دیواری و تراس
 
املاک دلتا
امکانات نزدیک به این ملک
 سرای محله
سرای محله والفجر
سرای محله امیرآباد
 میادین میوه و تره بار
میدان تر
سوئیت اجاره ای در تهران بلوار فردوس
سوئیت
اجاره ای در تهران بلوار فردوس یک واحد فول امکانات و تمیز در ساختمانی
نوساز است. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان مجموعاً 10 واحدی است.
مساحت سوئیت مذکور 45 متر مربع است. یک اتاق خواب و سالن نورگیر دارد. نقشه
مهندسی ، موقعیت خوب ، دکوراسیون شیک ، نورپردازی عالی و . از مزایای
این واحد هستند.
امکانات و ویژگی های کلی سوئیت اجاره ای در تهران بلوار فردوس

سرویس مبلمان بسیار تمیز و نو
میز ناهار خوری
امکان
خرید آپارتمان، رشت منطقه 1، بلوار معلم میدان هاشمی
مشخصات ملک
مساحت: 115 متر
تعداد اتاق: 2
وضعیت بنا: 9 سال ساخت
طبقه: 3
پارکینگ دارد انباری دارد آسانسور ندارد وام ندارد
توضیحات
١١٥ متر سند دار شخصی ساز-سه طبقه-سه واحد-طبقه سوم- دو خواب کمد دار- پارکینگ- انباری- ترأس-درب ریموت دار-آیفون تصویری- آشپزخانه بزرگ کابینت ام دی أف-گاز رومیزی-هود لمسی- پکیج-اسپیلت-کف کامل سرامیک-۹ سال ساخت-سرویس ایرانی و فرنگی
املاک دلتا
میرداماد و موقعیت مکانی آن
ایستگاه مترو میرداماد تقریبا در مرکز این بلوار قرار دارد و ایستگاه مترو شریعتی هم میتواند در شرق این محله تردد را آسان و سریع تر نماید. همچنین خطوط تاکسی در طول بلوار میرداماد خدمات حمل و نقل را فراهم میاورد. افرادی که بخواهند از سمت غربی بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر به میرداماد دسترسی پیدا کنند میتوانند از BRT نیز بهره ببرند.
کد T.N.AP.59چه مشخصاتی دارد؟
موارد متعددی جهت  اجاره سوئیت در تهران وجود دارد که در ادامه
معرفی بهترین مزون های کرج(پارت اول)
مزون شادی کرج




نام مدیریت:


خانم نعیمی









آدرس مزون شادی:


میدان شهدا ، خیابان بهار ، روبروی برج دالاهومزون فاسیروس کرج



نام مدیریت:


خانم
نمایشگاه اتوبوس در شیراز

اسم نمایشگاه کامیون در شیراز
آدرس نمایشگاه کامیون در شیراز
شماره تماس نمایشگاه کامیون در شیراز

نمایشگاه کامیون احسان
بلوار خلیج فارس، بعد از پل کمربندی
 07137233332 | 09171117334

نمایشگاه کامیون ستاره
بلوار ولایت، نرسیده به کوچه شهید فهمیده
07137237472

نمایشگاه کامیون امیرحسین
بلوار خلیج فارس، روبروی کمربندی
09173070936 | 09172622075

نمایشگاه کامیون جمالی
بلوارخلیج فارس، دوکیلومتری جاده شیراز و فسا، روبرو رادار هواپیمایی
09364745706 | 
کنار بلوار بعثتم 
همکارمو از قوامی انداختم تو بعثت و تا نزدیک هفده شهریور بردمش 
هرچی هم گفت مسیرته مسیرته گفتم خونه مادربزرگم تو بعثته 
ولی مادربزرگ تو آیسیو هست 
تازه نمی بود هم که من هیچ وقت جایی تنها نرفتم 
یبار دیگه هم همکاریو بردم شهرک! و بهش گفتم خونه مادربزرگم تو نوره 
راست گفته بودم اما 
من که نمیخواستم اونجا برم 
خانم میم نمی دونه من الان کنار خیابون ایستادم و حوصله ی خونه رو ندارم 
نمی دونه دارم فکر می کنم کجا برم و چکار کنم 
نمی
1800 متر باغ ویلا در شهریار بلوار مداحی
200 متر بنای دوبلکس نوساز
کد ملک در املاک سناتور : 4010
دارای انشعابات قانونی و کامل
سند شش دانگ
دارای پایانکار شهرداری
واقع در مجموعه با امنیت بالا و دسترسی عالی
مشاور مربوطه : 09387385864
برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید     
برای پیوستن به کانال تلگرامی ما به آدرس زیر مراجعه کنید :
https://t.me/senator_melk2
از سایت ما دیدن فرمایید:
http://amlakesenator.com/
09125938112
ضرغامی
09387385864
من موندم اینهمه شهردار در دولت آباد عوض شد .هنوز که هنوزست  یکی از اونا نتونسته برای این بلوار آیت الله طالقانی یک طرح همیشگی اجرا کنه . دوباره دیدم شهرداری داشت خاک بلوار را بالا می ریخت . خوبه بیاییم در سطح کشور و بین الملل این مسئله را مطرح کنیم شاید یک نفر پیدا بشه تو این دنیا که یه طرح درست و حسابی بده
 به دو تا مطلب های من در گذشته نگاه کنید . روی مطلب ها  فشار دهید .
 مطلب ۱
مطلب ۲
مطلب ۳
اجاره ۲۲۰ متری بلوار اباذر
◇منطقه پنج تهران، بلوار اباذر
◇ ۲۲۰ متر خوش نقشه و دلباز
◇آشپزخانه اوپن
◇۳ خواب استاندار
◇کاملا بازسازی شده
◇نورگیری عالی
◇طبقه دوم
◇دوتا تک واحدی
◇دارای انباری 
◇دارای بالکن
◇دارای پارکینگ
◇بهترین لوکیشن منطقه 5
◇ودیعه: ۲۰۰ میلیون
◇اجاره: ۴ میلیون
♡تبدیل به:
◇ودیعه: ۱۰۰ میلیون
◇اجاره: ۷ میلیون
مشاور و کارشناس منطقه: زینی 09024544888
این گروه نمایندگی انحصاری دارنده چندین برند ایرانی و خارجی در استان فارس به شرح زیر می باشد:    پکیج و رادیاتورهای ایتالترم ، دئوترم ، ایساتیس ، ایران ردیاتور ، بوتان ، لورچ ، هاتکینگ ،اوزدمیر ، پالمو و یوکسل     اسپلیت های اُجنرال، گری، تراست و اِیرفل     دستگاه های تصفیه آب رویال، پوریتِک، آرتِک، سافت واتر، آکوابِست، آی واتر و سی سی کاشیراز- چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز - بلوار سرباز ، طبقه فوقانی فست فود گوارا ، ورودی A طبقه دوم
حمل بار و اتوبار کشاورز یکی از مناطق تحت پوشش باربری ونک می باشد که در بلوار کشاورز بهترین خدمات باربری و اتوبار را به شما ارائه می کند و همه نوع خماتی را به شما همشهریان عزیز ارائه می کند . 
باربری کشاورز در بلوار کشاورز که قبلاً به اسم بلوار الیزابت دوم نامیده می شد قرار دارد و به همشریانی که در این منطقه و مناطق اطراف زندگی می کنند خدمت رسانی می کند .
ادامه مطلب
 
پروژه انجام شده روشنایی و نور پردازی شهرداری منطقه 4 کرمان
 
 
پروژه انجام شده ( بلوار 22 بهمن ) شهرداری منطقه 4 روشنایی و نور پردازی
 
 
پروژه انجام شده شهرداری منطقه 4 ساخت انواع المانهای نورانی
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان ونحو فروش با ما در ارتباط باشید.کارشناس فروش:ستاریان 09135049183شماره ثابت:03435120ایمیل:greeninco.ir@gmail.comآدرس سایت شرکت:www.greeninco.irآدرس شرکت:کرمان-شرف آباد بلوار قائم7
ساعات کار همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23.30 شببرای دیدن منوی غذا های فست فودی عکس را لمس نمایید.
پیتزا وفست فود نیروهوایی،پیتزا و فست فود بیمارستان فجر،پیتزا و فست فود پیروزی،پیتزا و فست فود نبرد،پیتزا و فست فود پرستار،پیتزا و فست فود ائمه اطهار،پیتزا و فست فودافراسیابی،پیتزا و فست فود مقداد،پیتزا و فست فودچهار راه کوکاکلا،پیتزا و فست فود بلوار ابوذر،فست فودی نبرد،فست فودی پرستار،پیتزا و فست فود چهارصد دستگاه،پیتزا فروشی خوب پرستار،فست فود
فروش انواع باتری در شیراز با بهترین قیمت ، در باتری فروشی آنلاین شیراز با کمترین قیمت و ارسال رایگان به محل شما عزیزان.
 
در هر کجای شیراز که هستید ، بدون پرداخت هزینه ارسال ، باتری را رایگان در محل خود تحویل بگیرید. نصب و ارسال رایگان باتری در شیراز خدمتی خاص و ویژه از باتری یار می باشد.
 
اگر ماشین شما استارت نمیخورد و روشن نمیشود!
اگر باتری ماشین شما خراب شده است و نیاز به باطری جدید دارید !
اگر باتری شما به سرقت رفته است و الان باتری ندارید!
فروش انواع ایزوگام فویل دار در بلوار موذن کرج:ایزوگام چیست؟شاید این سوال به وجود آید که ایزوگام چیست و از چه موادی ساخته شده است می توان به این صورت بیان کرد. ایزوگام ها  از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. عمر آنها طولانی تر و اجرای آن به نسبت روش های سنتی و قدیمی راحت تر می باشد. به صورت میانگین می توان عمر ایزوگام را تا ۱۰ سال در نظر گرفت. نحوه اجرای ایزوگام با گرما دادن و تا حدودی ذوب شدن آن انجام می شو
لیست شوراهای حل اختلاف شهر مشهد شامل مراکز (شهید رجایی، ثامن، امام خمینی، بهشتی، زندان، شهید مطهری، کامیاب، بهداشت و.) به همراه آدرس و تلفن مرکز مربوطه

ستاره | سرویس عمومی - شهر مشهد با جمعیتی بیش از 3 میلیون نفر و حضور زائرین فراوان بعد از تهران به یکی از شلوغ‌ترین شهرهای کشور تبدیل شده‌است. حضور اقشار گوناگون در این شهر می‌تواند زمینه افزایش اختلافات حقوقی را در پی داشته باشد. بنابراین این شهر نیازمند شعب بیشتری از مراکز شورای حل اختلاف
بلوار شهرداری 250 متر اجارهدسته‌بندیآپارتمان

محل کرج مهرشهر

نوع آگهیارائه

سال ساخت۱۳۹۵

آگهی‌دهندهشخصی

تعداد اتاقچهار

متراژ۲۵۰

ودیعه۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

اجاره۱٫۰۰۰ تومان

طبقه اول4 خوابفول لاکچریاستخرسوناجکوزیسالن اجتماعاتسالن امفی تئاترلابیسرایداری2 پارکینگمبلغ ودیعه قابل تبدیلمهر شهر بلوار شهرداری خیابان 106 شرقیبرای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید
دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنر های سنتی خراسان رضوی از 3 تا 7 مرداد ماه 1398 (مدت پنج روز) از ساعت 16 الی 22 در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.
آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، بلوار نمایشگاه، محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد، سالن عطار
تلفن تماس: 05135005
وبسایت نمایشگاه: www.expo.ir
انا لله وانا الیه راجعون
درگذشت عالم ربانی حجه السلام والمسلمین مرحوم حاج آقای سادات حسینی رئیس هیئت مدیره حسینیه خاوریها را خدمت خانواده محترمشان وخاوریهای عزیز تسلیت عرض نموده وعلو درجات برای انمرحوم از خداوند منان خواستاریم
مراسم تشییع جنازه آن مرحوم پنجشنبه ۹۸/۱۱/۲۴ ازمحل منزل آن مرحوم
واقع در بلوار آموزگار -آموزگار ۶۶ روبروی ورزشگاه شروع و ساعت ۹:۳۰ در حرم مطهر امام رضا طواف داده و بسوی آرامگاه ابدی ایشان در بهشت رضا انجام خواهد ش
ساعات کار همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23.30 شببرای دیدن منوی غذا های فست فودی عکس را لمس نمایید.
پیتزا وفست فود نیروهوایی،پیتزا و فست فود بیمارستان فجر،پیتزا و فست فود پیروزی،پیتزا و فست فود نبرد،پیتزا و فست فود پرستار،پیتزا و فست فود ائمه اطهار،پیتزا و فست فودافراسیابی،پیتزا و فست فود مقداد،پیتزا و فست فودچهار راه کوکاکلا،پیتزا و فست فود بلوار ابوذر،فست فودی نبرد،فست فودی پرستار،پیتزا و فست فود چهارصد دستگاه،پیتزا فروشی خوب پرستار،فست فود
زعفرانیه اجاره مسی آپارتمان در پسیان 200 متر 3 خوابه احداثی در برج 13 طبقه 4 واحدی در طبقه ششم با پارکینگ انباری آسانسور واستخر سونا جوزی در تهران زعفرانیه
کد ملکpa178
اجاره آپارتمان در زعفرانیه
زعفرانیه اجاره آپارتمان بلوار بهزادی پور 215 متر 3 خوابه در طبقه دوم از 4 طبقه تک واحدی با کف پارکت وکابینت ام دی اف  آشپزخانه اوپن, دارای استخر سونا جکوزی, پارکینگ انباری و آسانسور, در تهران بلوار بهزادی پور خیابان ماکویی پور
خرید آپارتمان، تهران منطقه 21 و 22، دهکده المپیک، ورزشگاه آزادی . بلوار چوگان
مشخصات ملک
مساحت: 145 متر
تعداد اتاق: 3
وضعیت بنا: 2 سال ساخت
طبقه: 10
پارکینگ دارد انباری دارد آسانسور دارد وام ندارد
توضیحات
۱۴۵ متر آپارتمان مسی ( محله آفتاب ۲۲ )فول امکانات۳ خوابدارای پارکینگ . انباری . آسانسورآشپزخانه اپنکابینت ام دی افکف سرامیکسرویس ایرانی و فرنگیپذیرایی بزرگ و دلباز و نورگیرنورپردازی شده بسیار شیکویو شمال و غرب بدون مشرفطبقه ۱۰موقعیت محلی و د
خرید آپارتمان، تهران منطقه 21 و 22، شهرک راه آهن، بلوار کاج
 
مشخصات ملک
مساحت: 131 متر
تعداد اتاق: 3
وضعیت بنا: 5 سال ساخت
طبقه: 15
پارکینگ دارد انباری دارد آسانسور دارد وام ندارد
توضیحات
۱۳۱ متر آپارتمان مسیفول امکاناتسه خوابطبقه ۱۵ ( ۱۵ طبقه ۹ واحدی )ویو شمال و کوهدارای پارکینگ و انباری۴ لاین آسانسور نفربر و باریپذیرایی بزرگ و دلباز و نور گیرپنجره های قدیآشپزخانه اپنکابینت هایگلس ترکسرویس ایرانی و فرنگیدارای انباری بزرگپارکینگ مهمانسالن
عملیات اجرای شبکه برق فشار ضعیف و روشنایی باند شمالی بلوار آزادی روستای سلیمان آباد به اتمام رسید .
امین ترک زاده دهیار روستای سلیمان آباد : با پیگیری دهیاری و مساعدت مدیریت و پرسنل شرکت توزیع برق شهرستان زرند پروژه اجرای شبکه برق فشار ضعیف و روشنایی باند شمالی بلوار آزادی روستا صورت پذیرفت که با اجرای این خط انتقال،مشکل افت ولتاژ مشترکین و همچنین مشکل روشنایی این قسمت برطرف گردید.
وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و همکاری جناب مهندس قاسمیان
عملیات اجرای شبکه برق فشار ضعیف و روشنایی باند شمالی بلوار آزادی روستای سلیمان آباد به اتمام رسید .
امین ترک زاده دهیار روستای سلیمان آباد : با پیگیری دهیاری و مساعدت مدیریت و پرسنل شرکت توزیع برق شهرستان زرند پروژه اجرای شبکه برق فشار ضعیف و روشنایی باند شمالی بلوار آزادی روستا صورت پذیرفت که با اجرای این خط انتقال،مشکل افت ولتاژ مشترکین و همچنین مشکل روشنایی این قسمت برطرف گردید.
وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و همکاری جناب مهندس قاسمیان
مطب/دکتر پروین دخت داودیان منشادی متخصص آسیب شناسی (پاتولژی)-تهران
مشخصات مطب پزشکی پروین دخت داودیان منشادی
متخصص آسیب شناسی (پاتولژی)
شهر تهران
آدرس مطب/دکتر پروین دخت داودیان منشادی :  خ ازادی بلوار استاد معین نبش دامپزشکی پ ۱۳
شماره تماس رزرو/نوبت دهی:  خ ازادی بلوار استاد معین نبش دامپزشکی پ ۱۳
اطلاعات بیشتر:
ثبت نوبت اینترنتی: غیرفعال
منطقه مطب در شهر تهران : منطقه ۹
مطب دولتی است؟ غیردولتی و سایر نهادها
شما برای مشاهده پزشکان متخصص آس
موقعیت پروژه نارنجستان 1
پروژه نارنجستان واقع در بلوار کوهک، بلوار علوم فنون یکی از معتبرترین پروژه های منطقه 22 است که باتوجه به مدت زمان کوتاهی که از آغاز بکارش می گذرد اما درصد پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.برج های نارنجستان توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام ساخته می شوند و از مزایای آن می توان به کم واحد بودن و دنج بودن موقعیت مکانی اش اشاره کرد همچنین باید گفت منطقه بلوار کوهک در حال حاضر یکی از رو به رشدترین بخش های منطقه 22 به شمار می
عملیات اجرای شبکه برق فشار ضعیف و روشنایی باند شمالی بلوار آزادی روستای سلیمان آباد به اتمام رسید .
امین ترک زاده دهیار روستای سلیمان آباد : با پیگیری دهیاری و مساعدت مدیریت و پرسنل شرکت توزیع برق شهرستان زرند پروژه اجرای شبکه برق فشار ضعیف و روشنایی باند شمالی بلوار آزادی روستا صورت پذیرفت که با اجرای این خط انتقال،مشکل افت ولتاژ مشترکین و همچنین مشکل روشنایی این قسمت برطرف گردید.
وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و همکاری جناب مهندس قاسمیان
اولین یادواره لاله‌های سرخ زهرایی و بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی همراه با گرامیداشت شهدای محله مسجد امام حسین (ع) بلوار با حضور گسترده مردم مومن و شهید پرور شهرستان قوچان و سخنرانی سردار نظری فرمانده محترم سپاه امام رضا (ع) همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س)در محل مسجد امام حسین (ع) بلوار برگزار گردید.
روابط عمومی و تبلیغات شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان
@shoraiheaatmazhabyghochan
وبلاگ روابط عمومی و تبلیغات شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچ
قیمت املاک صنعتی فتح
اگر قصد فروش ملکی را داشته باشید، باید در قیمت گذاری آن بسیار منطقی و عاقلانه رفتار کنید. زیرا بسیاری از افراد به خاطر وجود حس سردرگمی و تردید، قیمت‌هایی را برای ملک خود در نظر می گیرند که از ارزش واقعی آن به دور است. به همین جهت باید مدت‌های زیادی برای فروش منتظر بمانند.
اگر شما هم قصد فروش ملکی را دارید و نمی‌دانید چگونه می توان قیمت گذاری صحیح و منطقی داشت و یا اینکه نمی‌دانید چطور با استفاده از ترفندها توجه مشتریان
خرید آپارتمان، تهران منطقه 5، بلوار فردوس، بهار جنوبی
 
قیمت1,600,000,000 تومانیک میلیارد و ششصد میلیون
مشخصات ملک
مساحت: 85 متر
 
تعداد اتاق: 2
 
وضعیت بنا: 4 سال ساخت
 
طبقه: 3
پارکینگ  دارد انباری  دارد آسانسور  دارد وام  ندارد
توضیحات
85متر 2خوابه 4ساله طبقه سوم فول امکانات فول دیزاین شده دارای سرایداری 24ساعته، دوربین مدار بسته در کل ساختمان و مشاعات، لابی، شوتینگ، اطفاء حریق، اینترنت مرکزی، آنتن مرکزی
 
خرید آپارتمان، بلوار فردوس، بهارشمالی
 
مساحت: 78 متر
 
تعداد اتاق: 2
 
وضعیت بنا: نوساز
 
طبقه: 2
پارکینگ  دارد انباری  دارد آسانسور  دارد وام  ندارد
توضیحات
لابی من فوق العاده/ نوساز/کلید نخورده/ نور دهی پذیرایی و اتاق خواب ها عالی
املاک دلتا
 
 
 
نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در  
اقدسیه   09387777023

شرکت سرماسیستم با انتشار شعب خود در محله های مختلف تهران به مشتریان خود خدمات جدیدی میدهد و در کوتاهترین زمان بعد از تماس مشترکین با مرکز سرماسیستم به محل آنها حضور میابندودستگاهای سامسونگ از قبیل یخچال سامسونگ و کولر گازی و داکت اسپلیت اگر دچار مشکل شده باشد آن را با کمترین مبلغ تعمیر میکند و به مشتری تحویل میدهند. 

تعمیر یخچال و کولر گازی در بلوار امیریه  و  همپنین تعمیر یخچال در بلو
معرفی بلوار کوهک
بلوار کوهک با نام خیابان برادران شهید علیمردانی محله ای است که در شرقی ترین قسمت از منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرار دارد. منطقه کوهک از ضلع شرقی به اتوبان آزادگان، از ضلع غربی به پارک چیتگر، از ضلع شمالی به شهرک گلستان و از ضلع جنوبی به اتوبان تهران کرج دسترسی دارد. بلوار کوهک به دلیل هم جوار بودن با پارک جنگلی چیتگر و قرار گرفتن در شرق دریاچه چیتگر دارای آب و هوای مناسبی است. در این محله شهرکی با همین نام (کوهک) وجود دارد که بیش
در راستای اجرای طرح های عمرانی دهیاری عملیات جابه جایی خط لوله 125 گاز حاشیه بلوار امام حسین (ع) روستا صورت پذیرفت.
به گفته امین ترک زاده دهیار روستا: در راستای اجرای طرح های عمرانی دهیاری،لوله گاز حاشیه بلوار امام حسین (ع) که در املاک متعلق به دهیاری قرار گرفته بود جا به جا شد.
به گفته وی : این خط لوله انتقال گاز در زمین ورزشی و زمین اداری دهیاری واقع شده بود و بعنوان اصلی ترین مانع جهت اجرای پروژه های مربوطه محسوب میشد که با هماهنگی و همکاری ا
معرفی پروژه نارنجستان 1
پروژه نارنجستان واقع در بلوار کوهک، بلوار علوم فنون یکی از معتبرترین پروژه های منطقه 22 است که باتوجه به مدت زمان کوتاهی که از آغاز بکارش می گذرد اما درصد پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.برج های نارنجستان توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام ساخته می شوند و از مزایای آن می توان به کم واحد بودن و دنج بودن موقعیت مکانی اش اشاره کرد همچنین باید گفت منطقه بلوار کوهک در حال حاضر یکی از رو به رشدترین بخش های منطقه 22 به شمار می ر
ساعات کار همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23.30 شببرای دیدن منوی غذا های فست فودی عکس را لمس نمایید.
اینستاگرام پیتزا باشیhttps://www.instagram.com/pizzabashi
 
پیتزا وفست فود نیروهوایی،پیتزا و فست فود بیمارستان فجر،پیتزا و فست فود پیروزی،پیتزا و فست فود نبرد،پیتزا و فست فود پرستار،پیتزا و فست فود ائمه اطهار،پیتزا و فست فودافراسیابی،پیتزا و فست فود مقداد،پیتزا و فست فودچهار راه کوکاکلا،پیتزا و فست فود بلوار ابوذر،فست فودی نبرد،فست فودی پرستار،پیتزا و فست فود چ
[contact_info title= "اجاره آپارتمان مبله بلند مدت در رودبار"] 
امکانات اجاره آپارتمان مبله بلند مدت در رودبار
امروزه از بلوار میرداماد به عنوان خیابان میرداماد که در منطقه سه تهران می باشد ، یاد می کنند . به دلیل اینکه میرداماد در محله داودیه قرار گرفته ساکنین این محله را به نام میرداماد می شناسند. یکی از خیابان های معروف و شیک میرداماد خیابان رودبار می باشد .
یک بلوار زیبا و وسیعی می باشد که ازسمت شرق به خیابان شریعتی یا جاده قدیم شمیران پیشین و  از
مغازه 80 متری فروشی _ میانجاده(بلوار باغستان)
لحظاتی پیش، کرج، باغستان3,600,000,000 تومان

نوع ملک
تجاری و مغازه

متراژ
80

قیمت هر متر
45,000,000
**** مغازه ای استثنایی در میانجاده ابتدای بلوار باغستان ****__________________________________________________________________یک مغازه 80 متری با 60متر کف و 60 متر بالکن در ابتدای میانجاده، دارای موقعیت عالی و بی نظیر کسب و کار و چشم انداز فوق العاده از دو جهت خیابان شهید بهشتی و بلوار باغستان، دارای سند مادر و حق ملکیت برای تمامی مغازه هایی که د
لوله بازکنی مرزداران با کادری مجرب و شبانه روزی.
لوله بازکنی مرزداران تخصص در بازکردن انواع لوله.
بازکردن انواع لوله های کفشور،سینک،حمام،توالت فرنگی و ایرانی،پشت بام ها،
لوله بازکنی مرزداران دارای شماره ثبت میباشد.
لوله بازکنی دکتر لوله بهترین خدمات را به شما عزیزان تحویل میدهند.
حضور سرویسکاران ما کمتر از20دقیقه در محل شما عزیزان.
شرکت دکتر لوله دارای شماره ثبت بوده و تمام خدمات خودر را زیر نظر اتحادیه انجام میدهد.
ویژگی سرویسکاران لوله
وبسایت تخصصی کافه خور
سلام عرض میکنم خدمت بازدیدکنندگان وبسایت کافه خور.ما در اینجا سعی میکنیم یک لیست از کافه های شیراز برای شما فراهم کنیم.
برای انتقال به مطلب،اینجا کلیک کنید.
کافه این ( شیراز ):
آدرس در :شیراز/معالی آباد/ نبش خیابان بهاران /مجتمع تجاری آرین / کافه این
آدرس کافه این” در نقشه
 
کافه فردوسی ( شیراز ):
آدرس در :شیراز/خیابان فردوسی/پلاک ۱۹۴ / کافه فردوسی
آدرس کافه فردوسی” در نقشه
 
کافه هدایت ( شیراز ):
آدرس در :شیراز / بیست متری
اگر قصد خرید آسان مبلمان در شهر کرج را دارید به کلکسیون مبل آرش واقع در استان البرز، شهر کرج، بلوار چمران سر بزنید و از کلکسیون بی نظیر مبلمان در این مجموعه دیدن فرمایید.
فروش مبل ، نهارخوری ، نیم ست ، کاناپه ، راحتی ، مبل سلطنتی ، کلاسیک، استیل، سرویس خواب، سرویس چوب و جهیزیه عروس در شهر کرج و استان البرز همگی در کلکسیون مبل آرش
خرید و فروش مبلمان و لوازم چوبی در کرج با بهترین قیمت ممکن و شرایط عالی خرید بصورت اقساط بدون بهرهارسال به سراسر ای
بلوار نلسون ماندلا (فارس: بلوار نلسون ماندلا) (نام قدیم: خیابان اردن و بلوار آفریقا) هنوز شناخته شده به عنوان اردن یک منطقه ثروتمند و طبقه بالا در شمال تهران است که در آن بسیاری از مردم، منطقه اردن را بسیار شبیه به منطقه کنزینگتون در لندن، انگلستان، این منطقه یک منطقه مسی و تجاری است و از خانه ها و بنگاه های بسیاری از تمداران، دیپلمات ها، مهاجران و هنرمندان پر شده است. قبل از انقلاب ایران در سال 1979 آن را خیابان اردن نامگذاری کرد، نام آن
مزون جامه ترمه پرنیانآدرس مزون جامه ترمه پرنیان: حکیمیه، فاز یک، بلوار فجر، جنب مسکن آشیانه، پلاک 12مزون نار و نیآدرس مزون نار و نی: فلکه دوم تهرانپارس، مجتمع تجاری نگین شرق، طبقه اول، واحد 18مزون کتی عبدالهی آدرس مزون کتی عبدالهی: منطقه الهیهمزون عالمیآدرس مزون عالمی: محدوده مرزدارانمزون متینآدرس مزون متین: خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه امیراکرم، پاساژ امیر، طبقه زیر همکف، پلاک 6مزون شایستهآدرس مزون شایسته: دولت، انتهای معتمدی، جنب پ
ردیف
نام دندانپزشک
آدرس مطب دندانپزشکان کرمان
شماره تماس

1
دکتر وحید باقری
کرمان، میدان شهدا، کوچه داروخانه فردوس، بالای بیمه آسیا، طبقه 2
034-32268519

2
دکتر ازاده حری
کرمان، چهارراه طهماسب آباد، جهاد 1، جنب ساختمان پزشکان،جنب موسسه اعتباری نور، طبقه دوم
034-32267339

3
دکترسید حمید هاشمی راد
کرمان، خیابان بهمنیار، حد فاصل کوچه 2 و 4.
034-32474709

4
دکتر محمدی
کرمان، خیابان شفا، ساختمان پزشکان شفا، طبقه 5، واحد 5004.
034-32476627

5
دکترطاهره فاریابی
کرمان، خیابان
۱- کافه رستوران هشتگ
آدرس:  تاچارا نبش خیابان حکمت روبروی بلوار بهشت
شماره تماس : ۳۶۲۵۲۶۶۶
جهت دریافت تخفیف هات کافه رستوران هشتگ شیراز به سایت آفکادو مراجعه کنید.
۲- باغ رستوران سیلویا
آدرس: بلوار صنایع – سر شیمی گیاه – نبش کوچه ۲۹-
شماره تماس: ۰۹۱۷۲۰۳۰۴۶۰
جهت دریافت تخفیف های کافه رستوران سلویا به سایت آفکادو مراجعه کنید.
۳- گرینلند
آدرس: شهر صدرا ٬ ضلع جنوبی ویلا باغ های گلبهار
شماره تماس: ۰۹۱۲۰۹۱۷۸۹۴
جهت دریافت تخفیف های رستوران گرینلن
برج هانا
موقعیت مکانی و مشخصات برج
برج هانا که در شهرک گلستان ( راه آهن )، تقاطع بلوار اقاقیا و کاج در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده در سال 95 عملیات اجرایی آن، توسط تعاونی مسکن بانک توسعه صادرات و با مشارکت آقای امن الله لالوی، به پایان رسیده است. موقعیت مکانی فوق العاده مناسب، محیطی آرام و دلنشین و نیز ویو ابدی جنگل چیتگر و دریاچه خلیج فارس در جنوب و ویو کوه را برای واحد های شمالی به ارمغان آورده است. دیگر مزیت چشم گیر این برج ها سند دار ب
برترین فروشگاه مبل در کرج اینجاست: مبل فروشی در کرج فقط کلکسیون مبل آرش برترین و بزرگترین فروشگاه مبل در کرج و واحد نمونه سال 97 در فروش و خدمات پس از فروش محصولات چوبی در سطح استان البرز.
فروش ویژه تابستانه محصولات مبلمان آرش:
 
اقساط بلند مدت بدون سود و کارمزد24ماه خدمات پس از فروشقیمت مناسب و ارزانکیفیت فوق العاده محصولات
بهترین شرایط را برای هر بودجه ای در نظر گرفتیم. شما می توانید بهترین قیمت ها را همراه با بهترین محصولات در یک مجموعه شاه
جلسه تشریح برنامه عملیاتی شهرداری منطقه 19 درخصوص مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری با حضور شهردار منطقه، معاونین شهردار و اعضای کمیته مناسب سازی منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ابتدای این نشست گزارشی از  معابر، بوستان ها و ساختمان های مناسب سازی شده منطقه درسال گذشته ارائه شد و سپس علی توکلی شهردار منطقه ضمن تأکید بر اهمیت مناسب سازی ویژه فضاهای عمومی و بوستان ها که محل تردد معلولین و سایر شهرون
دندانسازی در شیراز

لابراتوار دندانسازی در شیراز
شماره تماس لابراتوار دندانسازی در شیراز
آدرس لابراتوار دندانسازی در شیراز

دندانسازی علیرضا  سعدین
07132224918
شیراز – خیابان لطفعلی خان زند- جنب موزه نارنجستان قوام- روبروی هتل شایان

دندانسازی مسنن پارسی
07132354391
خیابان وصال شمالی- چهارراه منوچهری- نبش منوچهری جنوبی- جنب حسینیه لاری ها- طبقه همکف- کد پستی: 7139634881

دندانسازی مروارید
07132248288
شیراز – خیابان فردوسی- روبروی هتل تالار

دندانسازی کلانتر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها