نتایج جستجو برای عبارت :

بررسی پیشنهادات نظرات دوستیابی میهن بلاک

۱- بلاک شدن موقت: این نوع بلاک شدن رایج‌تر است و تاریخ انقضایش زود می‌گذرد؛ یعنی از چند ساعت تا ۲۴ ساعت بیشتر طول نمی‌کشد. در ادامه مطلب، به شما خواهیم گفت که چطور این نوع بلاک شدن را برطرف کنید.
۲- بلاک شدن با تاریخ انقضا: این نوع بلاک به شما یک تاریخ انقضای مشخص می‌دهد و می‌گوید که دقیقا در چه تاریخی بلاک شدن شما برطرف می‌شود. روشی که ما در ادامه به شما توضیح می‌دهیم احتمال موفقیتش کم است. بهتر است تا برطرف شدن آن و سررسید تاریخ بلاک صبر کن
زندگی من همیشه اینجوری بوده،
 
پسرایی که دوسم دارن،
اول نزدیک میشن به من
بعد که میبینن منم دوسشون دارم خودشون رو تحویل میگیرن
بعد دلم میشکنه ازشون و میان به روش زور رامم کنن
 
بعد کلی تلاش میکنن که همه چی رو درست کنن
 
بعد کلی عکس پروفایل عوض میکنن و بایو رو.
 
بعد هم بارهامنو بلاک میکنن و از بلاکی در میارن،
 
در نهایت هم منو بلاک میکنن برای همیشه.
 
#گرگ_زاده
در صورت اینکه در هنگام کار با نرم افزار رسمی خبر در شهر با مشکلی روبه رو شدید، یا اگر نظرات و پيشنهادات سازنده ای دارید، می توانید از بخش نظرات این قسمت، نسبت به اعلام نظرات خود اقدام نمایید. بدیهی است زمان کوتاهی جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شما صرف خواهد شد.
در روزهای اخیر مشاهده شده که بسیاری از کاربران ایرانی در اینستاگرام به اصطلاح بلاک شده‌اند.
به‌تازگی بسیاری از دوستان خود را دیده‌اید که در اینستاگرام به اصطلاح بلاک شده‌اند و در واقع از شما می‌خواهند برایشان کامنت انگلیسی بگذارید. اما دلیل و چاره چیست؟
هنگامی که با یا VPN وارد اینستاگرام می‌شوید، این شبکه IP شما را در مکانی خارج از کشور قبلی تشخیص می‌دهد. در نتیجه احتمال می‌دهد که اکانت شما هک شده است.
ادامه مطلب
شهرام خان از همکاران بنده در یک استان دیگر است. سر جریان شهادت حاج قاسم در اینستا دایرکت زد که استوری هایت را بردار. گوش نکردم. گفت من تمام دوستانم و حتی خواهرم را بلاک کرده ام. دلم نیامد تو را بلاک کنم. اگر برنداری تو را هم بلاک میکنم. گفتم هر جور صلاح میدانی. بلاکم کرد نامرد و چندی پیش سر جریان افزایش ناعادلانه ی حقوق معلمان کانال تلگرامی زده بود و مرا هم عضو کرده بود. خنده ام گرفته بود و از کانال لفت دادم
چگونه کانال تلگرام را بلاک کنیم
چگونه کانال تلگرام را بلاک کنیم؟ همه ی ما می دانیم
که امروزه شبکه های اجتماعی سبب شده اند تا ما بتوانیم روزانه اطلاعات
مفیدی در حوزه های مختلف مانند اجتماعی ، اقتصادی و …

بدست بیاوریم و
استفاده های زیادی از گروه ها و کانال ها می شود ولی گاهی برخی از کانال
های ایجاد می شوند که هدفشان تخریب و غیراخلاقی است.
ادامه مطلب
چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟ آشنایی با روش های تشخیص


در بیشتر شبکه های اجتماعی قابلیت بلاک و یا مسدود کردن اشخاص گنجانده
شده است که افراد می تواند هر شخصی را Block کنند. شبکه اجتماعی محبوب
اینستاگرام (Instagram) نیز از این ویژگی استفاده می کند اما شخصی که بلاک
می شود هیچ پیام یا نوتیفکشن دریافت نمی کند و در نتیجه متوجه این موضوع
نمی شود! امروز در انزل وب قصد داریم روش های فهمیدن بلاک شدن در
اینستاگرام توسط سایر اشخاص را آموزش دهیم.
ادام
مدتی است که اینستاگرام با کسانی که قوانینش را زیر پا گذاشته و تولید اسپم می‌کنند برخورد سختگیرانه‌تری می‌کند.
این برخورد که اینستاگرام (روندش را کاملا مشخص نکرده) چنان سختگیرانه است که گاها به اشتباه کاربران عادی را مورد حمله قرار می‌دهد و از ارسال پست، کامنت و لایک آنها بدون اخطار قبلی جلوگیری می‌کند!
در این متن راه‌های پیشگیری از Action Block و رفع سریع‌تر آن در اینستاگرام را بررسي می‌کنیم.
ادامه مطلب
AMD به اتحادی پیوست که هدف آن پشتیبانی از بلاک‌چین در گیمینگ است
AMD با پیوستن به Blockchain Game Alliance، پردازنده و کارت گرافیک لازم برای توسعه‌دهندگانی را فراهم می‌کند که ویژگی‌های مبتنی بر بلاک‌چین را روی پلتفرم‌های خود اجرا می‌کنند.
ادامه مطلب
اینستاگرام در موارد زیادی سخت گیرانه عمل می کند. اکثریت این مواردی که شامل اعمال سخت گیرانه اینستاگرام می شوند مربوط به مواردی هستند که اینستاگرام به این احساس برسد که فعالیتهای شما اسپم محسوب می شوند مثل مواقعی که مشغول تولید اطلاعات هرز و مضر هستید یا برای کاربران دیگر ایجاد مزاحمت کرده اید و یا حتی در حال ساختن اکانت های فیک و جعلی هستید.
به محض اینکه اینستاگرام متوجه کوچکترین نشانه ای از اسپم در فعالیتهای شما شود اکانتتان را بلاک خواهد
سلام دوستان عزیز، از اینکه در حال مطالعه این مطلب هستید ممنونیم
با ساخته شدن بلاک شماره ۶۳۰,۰۰۰ در بلاک چین بیت کوین، هاوینگ (نصف شدن پاداش بلاک) اتفاق افتاد. به این ترتیب، از این پس به‌طور میانگین در هر ده دقیقه به جای ۱۲.۵، ۶.۲۵ واحد بیت کوین تولید خواهد شد.
 
جهت مشاهده ادامه مطلب برروی فلش سمت چپ در بالا کلیک نمایید 
ادامه مطلب
بلاک اینستاگرام
اگر اینستاگرام تشخیص دهد که شما اطلاعات غیر مفیدی را انتشار می دهید یا فعالیت های اسپم با حساب کاربری خود انجام می دهید، حساب شما را بلاک می کند و شما قادر به لایک کردن، کامنت گذاشتن یا پشت گذاشتن نخواهید بود.
 
در این موقعیت شما به اصطلاح Block Action شده اید.
 
آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام : برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام (Block Action) چند راه وجود دارد. راه های آن را امتحان کنید تا از بلاک خارج شوید.
 
چرا اینستاگرام حساب کاربری
بلاک اینستاگرام
اگر اینستاگرام تشخیص دهد که شما اطلاعات غیر مفیدی را انتشار می دهید یا فعالیت های اسپم با حساب کاربری خود انجام می دهید، حساب شما را بلاک می کند و شما قادر به لایک کردن، کامنت گذاشتن یا پشت گذاشتن نخواهید بود.
 
در این موقعیت شما به اصطلاح Block Action شده اید.
 
آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام : برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام (Block Action) چند راه وجود دارد. راه های آن را امتحان کنید تا از بلاک خارج شوید.
 
چرا اینستاگرام حساب کاربری
بلاک چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست.
به طور کلی بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است.
تفاوت
آن با سیستم‌های دیگر این است که اطلاعات ذخیره شده روی این نوع سیستم،
میان همه اعضای شبکه به اشتراک گذاشته می‌شوند و با استفاده از رمزنگاری
امکان حذف و دستکاری اطلاعات ثبت شده تقریبا غیرممکن است.
بیت
کوین اولین کاربرد از این فناوری بود و از بلاک چین برای ذخیره اطلاعات
امروز یه توییتی از یکی از بچه‌های امیرکبیر میخوندم در مورد بلاک کردن و بلاک شدن و خوندن لست سین اِ لانگ تایم اِ گو های مجازی! نوشته بود شاید فردایی نباشه. البته به گمونم اون به شوخی نوشته بود ولی رفتم تو فکر. که اگه فردا منم نباشم چی؟ ما نباشیم چی؟ واقعا ارزش داشت اینهمه دوری از هم؟ اینهمه ندیدن؟ اینهمه سایه همدیگه رو با تیر زدن؟ چقدر محکم نشستیم سر جامون و فکر مرگ نیستیم. فکر محبتی که میتونستیم بکنیم. فکر قبول تفاوت‌هامون. قشنگی‌هامون. ام
- دارم نوار قلب بلاک‌های دسته‌ای رو می‌خونم، که برام سوال می‌شه چرا هدایت جریان الکتریکی قلب دچار بلاک می‌شه؟
- دانلود دو تا کتاب تخصصی پاتوفیزیولوژی بیماری‌های قلبی و برای متخصصان
- مطالعه از یک کتاب، توضیحات کافی نبود، مطالعه از کتاب دوم. 
 
~ همچنان صفحه سوم کتاب نوار قلب هستم.
 
در مقاله های هر هفته با آنتونی، سعی می‌کنیم ویدیوهایی از آندرس آنتونوپولوس (Andreas Antonopoulos) را منتشر کنیم تا دانش و آگاهی افراد را در مورد بیت کوین و حوزه ارزهای دیجیتال بالا ببریم. این هفته ویدئویی در ارتباط با رابطه بین آدرس IP و کیف پول در نظر گرفته شده است.
کاربران عادی و افراد حرفه‌ای زیادی که در حوزه ارزهای دیجیتال به فعالیت می‌پردازند، با آنتونی در ارتباط هستند و سوالات مهمی را با او مطرح می‌کنند. او که می‌توان گفت یکی از مسلط‌ترین
 
لازم بود که این پست رو منتشر کنم و خدمتت شما عزیزان لینک مرجعی رو قرار بدم که خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی میتونید در بسیاری از گروههای چت و دوستيابي از شهر و محل خودتون عضوشده و دوستان جدیدی پیدا کنید.همینک  وارد صفحه گروه های دوستيابي تلگرام در سایت مرجع بشید و به راحتی هر گروهی که میخوایید پیدا کرده و مشغول گپ و چت شوید. وبلاگ تلرن به طور منظم با لینک های کانال و گروه های چت بروز میشه؛ ما رو برای معرفی و دریافت لینک دنبال کنید و به دوستانتون
فناوری بلاک چین یک لیست رو به رشد از اطلاعات است که بلاک نامیده می شود و با رمز نگاری به یکدیگر مرتبط و لینک داده شده اند. هر بلوک شامل هش رمزنگاری از بلوک قبلی یک نشانه زمانی و داده های تراکنش است. با استفاده از یک بلوک زنجیره ای، بسیاری از افراد می توانند وارد یک رکورد اطلاعات شوند، و یک جامعه از کاربران می تواند کنترل کند که چگونه اطلاعات ثبت شده و اصلاح می شود. حال سوال اینجاست که اصلا کاربردهای بلاک چین چیست ؟ فناوری بلاک چین در چه مواردی م
✔️ چرا در اینستاگرام بلاک میشویم؟
 
هنگامی که با یا وارد اینستاگرام می شوید این شبکه IP شما را خارج از کشور قبلی تشخیص می دهد .
 
در نتیجه احتمال می دهد که اکانت شما هک شده است .
 
راه حل چیست ؟
راه حل کامنت انگلیسی نیست . بلکه باید VPN بسته سپس به تنظیمات پروفایل اینستاگرام رفته و از اکانت خارج شوید سپس بدون یا VPN ای و رمز وارد کرده و دوباره وارد اکانت شوید .
 
برای دوستای بلاک شدت بفرست
من از اون به یه دلیل خاص ، خوشم نمی یاد و نمی خواامم هم چشم به چشم بشیم و حتی بعیدم نیست که اون سمت من بیاد من اصن رامو کج کنم ، با این حال آیا باید به عروسیش برم؟ در نقش یه راننده آره اما نمی خوام. من خصومت و کینه ازش ندارم و بارها هم گفتم اصن خوشبخت بشه اما من نمی خوام ببینمش یا اصن تو جشن عروسیش برم. قبلا هم بلاک اند ریپورتش کردم.تکلیف چیه؟ شاید خانواده رو  برسونموشون  و برگردم خونه و دوباره برگردم دنبالشون هر چند فاصله مسیر خونه تا تالار حدود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون چهار تا پنج مدل آزمایشی رمزارز پیاده‌سازی شده و تصمیم‌گیری در این حوزه برای فعالیت آن‌ها با بانک مرکزی است.
آذری جهرمی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر رویکرد بانک مرکزی درخصوص بلاک‌ چین و مقاومت این نهاد در مقابل آن، تصریح کرد:
ذات بلاک‌ چین تمرکز گریز و بانک مرکزی نهاد متمرکز تنظیم مقررات بانک‌ داری است، بنابراین بلاک‌ چین از لحاظ ساختاری در تعارض با بانک مرکزی است و نمی‌توانیم انتظار داشته
از زمان به وجود آمدن بیت کوین در سال 2009 میلادی علاقه مندان زیادی وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند و این در حالیست که در حال حاضر بیش از 1500 رمزارز مختلف برای خرید، فروش و تجارت وجود دارد. با این حال مهم ترین نکته ای که باید به آن اشاره شود تکنولوژی می باشد که به وجود آورنده این تحول عظیم بوده است که به آن تکنولوژی بلاک چین (BlockChain) گفته می شود. تکنولوژی که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال براساس آن عمل می کنند.
اگر شما از دنبال کنندگان سیستم های بانک
کارگاه تکنولوژی بلاک‌چین و رمزارز هاآزمایشگاه تخصصی بلاک‌چین مرکز تخصصی آپا دانشگاه گلستان در نظر دارد کارگاه تکنولوژی بلاک‌چین و رمزارزها را در روز چهارشنبه مورخ ۶ آذر 1398 در سالن رشد دانشگاه گلستان برگزار نماید. لذا از علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این کارگاه شرکت نمایند.
 
سرفصل‌ها:*معرفی تکنولوژی بلاک‌چین و تعریف آن و بررسي ساختار و سازوکار آن*معرفی پلتفرم متن‌باز Hyperledger*ممعرفی پلتفرم Ethereum*بررسي کاربردهای بلاک چین در حوزه های مختلف
#رنک | خرید رنک در سرور EevenCraft
 
رنک پادشاه | KING
|قابلیت کریتیو شدن در سرور
|قابلیت تغییر شب و روز در سرور
|رنگ داشتن هنگام چت
|قابلیت تلپورت شدن
|قابلیت تغییر سایز
|قابلیت پرواز
|داشتن 6 میلیون پول در سرور
|مدت رنک: 30 روز
|قیمت رنک45 هزار تومن
 
رنک فول | Creative
|قابلیت کریتیو شدن در سرور
|قابلیت تغییر سایز
|رنگ داشتن هنگام چت
|داشتن 4 میلیون پول در سرور
|مدت رنک:30 روز
|قیمت رنک:35هزار تومن
 
رنک | VIP+
|دریافت چهار الیترا (بال) 
|قابلیت تغییر سایز
|قابلیت پرو
یکی از راههای پیدا کردن یک دوست مجازی ، واتساپ هست و تاکید میکنم که دوست مجازی و با دوست واقعی هم کاملا تفاوت داره و ما هم گروه دوستيابي واتساپ رو برای همین موضوع ایجاد کردیم.
شما میتونید در لینکدونی گروه دوستيابي واتساپ به گروه دوستيابي برین و با دیگر دوستان آشنا بشین و بعد یک دوست خوب برای خودتون انتخاب کنید.
این دوست میتونه به شما در درد و دل کردن کمک کنه و خواهشا از دوست مجازی انتظار بیشتری نداشته باشین که رد میشه، تو گروههای دوستيابي همی
چگونه بفهمیم که شخصی در تلگرام ما را بلاک کرده است؟
آموزش تلگرام 
: تلگرام به عنوان اولین و پرکاربردترین اپلیکیشن پیامرسان در عصر امروز
کشور ما بشمار رفته و تقریبا پیامرسانی عادی از طریق ارسال پیام را به
حاشیه رانده است! از جمله دلایلی که کاربران به این اندازه به استفاده از
این اپلیکیشن وابسته شده اند،

وجود نسخه های مختلف برای پلتفرم های گوناگون
آن است بطوریکه کاربر پس از کنار گذاشتن گوشی هوشمند، تلگرام را در لپتاپ و
یا کامپیوتر شخصی ا
هاوینگ بیت کوین چیست؟
همانطور که می دانید بیت کوین بر شبکه ای به نام بلاکچین متکی است. این شبکه حاصل اتصال زنجیروار تعداد زیادی بلاک است که اطلاعات تراکنش های بیت کوین را در خود ذخیره می کنند.تایید، ذخیره و ثبت این اطلاعات بر عهده ماینرها است. آن ها طی فرآیند استخراج اطلاعات را تایید و در بلاک های شبکه بیت کوین ثبت می کنند و در ازای آن بیت کوین پاداش می گیرند.
بیت کوین و شبکه آن طوری طراحی شده اند که در ازای فرآیند استخراج، به ماینرها میزان مشخ
 
تکنولوژی بلاک چین که به ان زنجیره بلاکی ( block chain ) پایگاه داده توزیع شده و مبتنی بر اجماعی است که به صورت مستمر فهرستی از رکوردها (رده‌ها) را که هرکدام به گزینه‌های قبلی فهرست ارجاع می‌دهند را حفظ می‌کند و بدین وسیله در مقابله با تضعیف یا بازنگری غیرمجاز تقویت می‌شود.
 
ادامه مطلب
بلاک‎های
دینامیک، نوع پیشرفته و هوشمند بلاک‎های ساده هستند که بر اساس پارامترها و
اَکشن‎هایی که روی آنها اِعمال می‎شود، رفتارهای متفاوتی از خود نشان
می‎دهند.
این
رفتارها بسته به خواسته کاربر متفاوت است و به انتظاری که ما از بلاک
داریم بستگی دارد. مقیاس دادن، کشیدن، حرکت دادن، کپی کردن در جهات مختلف و
… و یا ترکیبی از همه این کارها، می‎تواند در یک بلاک دینامیک به کار برده
شود.
بلاک‎های
دینامیک نیازی به برنامه نویسی ندارند و با دانس
 
لازم بود که این پست رو منتشر کنم و خدمتت شما عزیزان لینک مرجعی رو قرار بدم که خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی میتونید در بسیاری از گروههای چت و دوستيابي از شهر و محل خودتون عضوشده و دوستان جدیدی پیدا کنید.همینک  وارد صفحه گروه های دوستيابي تلگرام در سایت مرجع بشید و به راحتی هر گروهی که میخوایید پیدا کرده و مشغول گپ و چت شوید. وبلاگ تلرن به طور منظم با لینک های کانال و گروه های چت بروز میشه؛ ما رو برای معرفی و دریافت لینک دنبال کنید و به دوستانتون
پشتوانه بیت کوین چیست؟
در ابتدا باید بگوییم هیچ ارزی در حال حاضر پشتوانه ندارد! در گذشته ارزها توسط بانکهای مرکزی بطور قراردادی با مقدار مشخصی طلا یا ارز سایر کشورها پشتیبانی یا به عبارت دقیق تر در مواقع مورد نیاز تسویه می شدند اما بعد از لغو قراردادهای بین الملی در این خصوص در دهه هفتاد میلادی، سیستم ارزی شناور در دنیا رایج شد. از آن زمان پشتوانه ای برای ارزها وجود ندارد و اعتبار و ارزش ارزها در حال حاضر به میزان مقبولیت آنها در بین افراد و
 
لازم بود که این پست رو منتشر کنم و خدمتت شما عزیزان لینک مرجعی رو قرار بدم که خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی میتونید در بسیاری از گروههای چت و دوستيابي از شهر و محل خودتون عضوشده و دوستان جدیدی پیدا کنید.همینک  وارد صفحه گروه های دوستيابي تلگرام در سایت مرجع بشید و به راحتی هر گروهی که میخوایید پیدا کرده و مشغول گپ و چت شوید. وبلاگ تلرن به طور منظم با لینک های کانال و گروه های چت بروز میشه؛ ما رو برای معرفی و دریافت لینک دنبال کنید و به دوستانتون
چه خبره اینستاگرام؟
چرا انقدر همه زردند؟ چرا انقدر چیپ آخه؟ روزی ۱۰۰ تا پسر باید بلاک کنم از بس مزخرف و رکیک هستن. حالا خوبه پیجم شخصیه و پابلیک نیست. آخه چه خبرتوووووووونه؟
واقعا خوشتون میاد و مادر و همسر آینده خودتونم اینطوری برخورد بشه؟
لااقل دو کلمه حرف نمیزنن از همون اول شروع میکنن حرفای بد و عکسای بد. اخه این چیزا هنره؟ آدم باید به هر کسی بگه و بشنوه و ببینه؟
بلاک کنیم این همه خوبه؟
 
فناوری‌ای که بیشترین تاثیر را بر دهه‌های آینده خواهد گذاشت پا به عرصه ظهور گذاشته است:
بلاک‌چین یا فناوری دفتر حساب توزیع‌شده که همان فناوری زیرساخت شبکه بیت‌کوین یا پلتفرم محاسباتی توزیعی اتریوم است. در یک کلام باید گفت فناوری بلاک‌چین یا زنجیره‌های بلوکی مشکل اعتماد را حل و نیاز به هر نوع واسطه را برای برقراری هر نوع تراکنشی برطرف می‌کند. این تراکنش‌ها بخش وسیعی از داد و ستدهای مالی و غیرمالی ما را تشکیل می‌دهند. به گفته بسیاری از
بسم الله الرحمن الرحیم 
بلاک‌چین چیست؟
بلاک چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست. به طور کلی بلاک چین یک سیستم ثبت اطلاعات و گزارش توزیع شده و به صورت غیرمتمرکز است. بیت کوین اولین کاربرد از این فناوری بود و از بلاک چین برای ذخیره اطلاعات دارایی کاربران بهره برد. اگر بلاک چین یک سیستم عامل باشد، بیت کوین نرم افزاری روی این سیستم عامل است.
در هر بلاک هر اطلاعاتی می‌تواند ثبت ش
در صورتی که پست ها، ایموجی ها و کامنت های شما بیش از حد معمول تکراری باشند، زمانی که اینستاگرام متوجه این فعالیتهای تکراری شما بشود، سریعا اقدام به بلاک کردن شما می کند و به شما اجازه پست گذاشتن و کامنت گذاری را نخواهد داد. هیچ کسی به درستی از مدت ماندن در حالت بلاک اطلاعی ندارد.
البته بر اساس گفته های کاربرانی که در این باره دارای تجربیاتی هستند، اگر پیغام Action Blocked از طرف اینستاگرام برای شما ارسال شده باشد، مابین چند ساعت تا حدود چند هفته حا
حضرت آیت‌الله ‌ای: درون کشور افراد و جریاناتی هستند که منابع کشور را ظالمانه میبلعند، این دلال‌بازی‌ها و انحصارطلبی‌هایی که در زمینه‌ی مسائل مادی، در تجارت و غیره وجود دارد، مانع پیشرفت کشور است. ما تأکید میکنیم به تولید داخلی، فلان دلال وارداتچی چون برخلاف منافعش است میرود از طرق مختلف کارشکنی میکند، انسان میبیند به نتیجه نمیرسد.» ۱۳۹۷/۱۰/۱۹پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح دلالان وارداتچ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها