نتایج جستجو برای عبارت :

بار کج به مقصد نمی رسد در چه مواقعی استفاده می شود

در سال جاری ژاپن قویترین و افعانستان ضعیف ترین پاسپورت جهان را دارد.  پاسپورت ایرانی در رتبه ۹۸ قرار دارد و دارندگان این پاسپورت مي توانند به ۴۱ کشور و منطقه جهان بدون نیاز به اخذ ویزا یا با دریافت ویزا به محض ورود به کشور مقصد سفر کنند.
در این لیست ميبینیم:ژاپن (۱۹۱ مقصد)سنگاپور (۱۸۹ مقصد)کره جنوبی، آلمان (۱۸۹ مقصد)ایتالیا، فنلاند (۱۸۸ مقصد)اسپانیا، لوگزامبورگ، دانمارک (۱۸۷ مقصد)سوئد، فرانسه (۱۸۶ مقصد)سوییس، پرتغال، هلند، ایرلند، اتریش (۱۸۵
♦️مترجم کتبی، مطالب نوشتاری را به یک زبان (زبان مبدأ) مي خواند و آن را به زبانی دیگر(زبان مقصد) به صورت کتبی بازآفرینی مي کند. مترجم شفاهی به پیامي گفتاری در زبان مبدا گوش مي دهد و آن را به صورت شفاهی (پیاپی یا همزمان) به زبان مقصد بازگو مي کند. 
هم مترجم کتبی و هم شفاهی باید بر زبان مقصد تسلط کامل داشته و در کنار آن، زبان یا زبان های مبدأ را هم به خوبی و منفعلانه بفهمند. در اکثر موارد، در ترجمه شفاهی، زبان مادری مترجم  زبان مقصد است. 
ادامه مطلب
سلام!
الان که دارم این متن رو مينویسم دقیقا توی تبریزم به سمت مرز ایران با اتوبوس ، من که فرصت این رو نداشتم بگردم اینجارو
ولی به نظر مياد شهر خیلی قشنگی باشه !
پر برف ! واقعا عاشقش شدم تا همينجاش.!
ولی کوچولوعه D: 
من نتم قطع ميشه تا برسم به مقصد
۲۵ ساعت دیگه ميرسم مقصد
پس فعلا !
سلام!
الان که دارم این متن رو مينویسم دقیقا توی تبریزم به سمت مرز ایران با اتوبوس ، من که فرصت این رو نداشتم بگردم اینجارو
ولی به نظر مياد شهر خیلی قشنگی باشه !
پر برف ! واقعا عاشقش شدم تا همينجاش.!
ولی کوچولوعه D: 
من نتم قطع ميشه تا برسم به مقصد
۲۵ ساعت دیگه ميرسم مقصد
پس فعلا !
خاورميانه با تلاش کشورهای نفتی برای جذب گردشگر ۵ درصد رشد داشته است
 
سازمان جهانی گردشگری با معرفی ۱۰ کشور پردرآمد از محل ورود توریست، ۱۰ مقصد اول توریست‌های جهان را نیز اعلام کرد، این ۱۰ کشور مقصد، ۴۰ درصد از کل گردشگران خارجی دنیا را در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص دادند. به گزارش دنیای‌اقتصاد» در ميان ۱۰ مقصد برتر جهان در ورودی گردشگران و درآمد گردشگری، فرانسه همچنان در ورودی گردشگری خارجی در رتبه اول قرار دارد درحالی‌که آمریکا بزرگ‌تری
این روزها عجیب دلم برایت تنگ شده
و تو هر روز دایره داشته هایم از خودت را تنگ تر مي‌کنی
اگر هر شب در رویاهایم ميگویی دلتنگت هستم برگرد ولی در واقعیت واکنشی از تو نميبینم چه دارم بگویم، جز اینکه بگویم مالیخولیایی عاشق و سرگردان هستم که تنها منتظر آخرین ایستگاه و رسیدن به مقصد شورانگیزش است
همين
یکی از تفریحاتم در مترو این است که حدس بزنم آدم‌ها در کدام ایستگاه پیاده مي‌شوند. مي‌دانی، دوباره از همان احساسات مخلوط گذشته و آینده است. مقصد آنها برای خودشان در گذشته معلوم شده، اما برای تو در آینده معلوم ميشود. حالا این مقصد در کجای زمان قرار دارد؟ ذره‌ای احساس استقلال از زمان را به دست مي‌دهد
 
 
رئیس سازمان ميراث فرهنگی کشور از تبدیل لرستان به مقصد قطارهای گردشگری» خبر داد.
مونسیان تاکید بر اینکه یکی از جاذبه های جدی لرستان آبشار بیشه و همچنین راه آهن بوده که در این منطقه وجود دارد، گفت: تلاش خواهد شد تا قطارهای گردشگری که در چند نقطه کشور فعال شده، یکی از مقاصد آنها به سمت لرستان باشد.
حتما برای شما هم پیش آمده در سفر با هواپیما، قطار یا کشتی به این اندیشیده
باشید که در مقصد با وجود خودروی شخصی چه ميزان مي شود آسایش داشت و چقدر تردد در سطح
شهر مقصد راحت مي شود ولی هميشه برایمان مقدور نیست که خودروی شخصیمان را با خود
به شهر مقصد ببریم؛ در چنین شرایطی بهترین گزینه اجاره ماشین است. با خیال راحت و
بدون آسیب به خودروی خودمان در قسمت بار یا دغدغه زمان بندی در سفر مي توان در شهر
مقصد خودرویی در اختیار داشت و یکی از موجبات آسایش را د
مجموعه ی کامل آی های فیلم های سینمایی مقصد نهایی Final Destination تا اخرین قسمت ميباشد را با فرمت ico جهت استفاده در ویندوز برای شما جمع آوری شده و مي توانید برای زیبا سازی و کالکشن بندی فیلم های خود از آنها استفاده کنید.
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب
بسم الله
قطار عمر لحظه ای از حرکت باز نمي ایستد و تا آنسوی کلمات و معنایی پیش خواهد رفت . 
این ما مسافران سواره بر قطار هستیم که هر یک در ایستگاهی مرکب را به مقصد وصل ترک ميکنیم . 
آنها که شوق وصال بی تابشان کرده سر مست از نزدیکی ایستگاه مقصد و آنها که دارایی خود را در مبدا جا گذاشته اند و با فراموشی و دست خالی راهی شدند در اضطراب و دلهره چه خواهد شد ترس را هجی ميکنند . 
خوشا انانکه برای رسیدن به وصل و مقصد دلدار خویش پرواز را به حرکت با قطار ترجیح
سرمربی پرسپولیس که صحبت های زیادی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تیم به گوش مي رسد از سوی همکاران خود در کشور آلمان دعوت شده است تا به مونیخ رفته و دیداری را با آنها داشته باشد.
وی اقامت 6 روزه ای در این کشور خواهد داشت و سپس به واراژدین کرواسی باز مي گردد تا تکلیف نهایی خود را برای فصل آینده بگیرد.
خب الان باید سمت مبدا یک سرویس Pump ایجاد بکنیم که فایلهای Trail سمت مقصد فرستاده بشوند
برای اینکار اول باید سرویس Pump رو بسازیم بعد به سرویسهامون اضافه‌اش کنیم.
GGSCI (lx-02-oracle) 13> edit param pora1
EXTRACT pora1 passthruDECRYPTTRAIL AES128 KEYNAME supermaskeyRMTHOST 192.168.92.183 ,MGRPORT 65324, COMPRESSENCRYPTTRAIL AES128 KEYNAME supermaskeyRMTTRAIL dirdat/l2 TABLE TEST_USER.*;
خط اول: مي‌گیم این پیکربندی مربوط به سرویس از جنس Extract هستش و اسمش pora1 نامگذاری شده
خط دوم: آپشن passthru به درد سولوشن‌های oltp به oltp ميخوره یعنی همه‌ی structre مبدا در
ترجمه متن برای انتقال دانش از زبانی به زبان دیگر یک فرآیند رایج است. انتقال مفهومي که نویسنده  در نظر داشته است از زبان مبداء به زبان مقصد نیازمند شناخت کافی از هر دو زبان است. آشنایی با بن واژه ها، دستور زبان مبدا و مقصد، به‌کارگیری علائم نگارشی، ویژگی‌های متن اولیه با توجه به دانش تخصصی آن، انتقال جزئیات از متن مبدا به متن مقصد، همه و همه نکاتی است که مي‌تواند حاصل کار ترجمه یا ویرایش را از دید کیفی بهبود ببخشد.
ادامه مطلب
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
در روز ميلاد کریم اهل بیت - امام حسن علیه السلام- و به دعایشان، ثبت فعالیت ها را شروع ميکنم، ان شاء الله که کم ما به بی نهایت امام مان متصل شود و کارهای اندک مان بهره های عميق و عظیم داشته باشد.
 
بنا به فرموده استاد عزیز خانم ادیب، اولین قدم را مقصد گذاری قرار داده ام تا ان شاء الله فعالیت ها منظم و در پی رسیدن به مقصد شکل گیرد.
 
عرصه خاص و تخصصی ای که فعالیت ميکنم، کارگروه کودک (هفت سال اول) و زیر شاخه نسل توحیدی است که الب
جدایی تارتار از مسجدسلیمان قوت گرفت/مقصد بعدی ذوب‌آهن؟
پس از اتفاقات چند روز گذشته در محل تمرین تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان و دلخوری تارتار از شرایط به وجود آمده گفته ميشود که تارتار در جدیدترین اظهارات خود درخصوص جدایی از نفت‌مسجدسلیمان، شب گذشته نیز اعلام کرده که پس از بازی امروز تیمش با شاهین، حتما از تیم جدا خواهد شد. 
حتی شنیده ميشود که مسئولان باشگاه‌های ذوب آهن و پارس جنوبی برای همکاری با تارتار با وی مذاکراتی داشته‌اند که احت
شرکت باربری سپند بار بیش از یک دهه در حال فعالیت است. پرسنل این شرکت بالغ بر ۲۰۰نفر است که امور باربری تهران به مقصد ایران را برنامه‌ریزی و مدیریت مي‌کنند. شرکت باربری تهران به خوی سپند بار آماده است هرگونه خدمات باربری را از تهران به مقصد خوی انجام دهد. با توجه به اینکه […] حمل بار و باربری تهران به خوی
منبع : سپند بار
تمام امروز را در راه بودم. مسیر برای من لذت بخش تر از مقصد است. مقصد با خودش هزار سوال مي آورد و بلاتکلیفی. مسیر خط مستقیمي است که باید آن را پیمود. باید در ان کتاب خواند و فیلم دید و موسیقی گوش داد و حرف زد. من تمام مسیر ها را زندگی مي کنم. به مقصد که مي رسم همه ی وجودم خسته مي شود و نای فکر کردن برای حرکات بعدی را ندارم.
زیبایی جاده و رفتن به زیبایی شعر مسافر سهراب مي ماند. از همان بچگی هم رفتن را دوست داشتم و در مسیر بودن را. نه ماندن. وقتی مجبور مي
باربری وطن نجف آباد و باربری در فلاورجان به عنوان یکی از بهترین باربری های این منطقه، هدف
اصلی این باربری در نجف آباد خود را در رضایت مشتریان و همچنین رساندن بار آن ها به بهترین شکل
ممکن به مقصد قرار داده است.
در ادامه به بررسی خدمات منحصر به فرد و مناسب باربری وطن نجف آباد مي
پردازیم تا شما نیز ضمن آشنایی با این خدمات بتوانید به راحتی به ما اعتماد
کرده و بار های مختلف خود را برای رساندن به مقصد به ما بسپارید.
سرعت بالای دفتر حمل و نقل وطن نج
هزینه سفر موضوع مهمي است که پیش از سفر باید با آگاهی کامل از مقصد ، هزینه های حدودی را پیش بینی کرد.
کشور گرجستان و شهر زیبای تفلیس از جانب ایرانی های زیادی به عنوان یک مقصد سفر انتخاب مي شود. در این مقاله قصد داریم در خصوص هزینه های سفر به تفلیس صحبت کنیم.

ادامه مطلب
مي‌دونی رفیق .
آدرس اشتباهی اونجاست که
ميری جلو
ميری جلو
ميری جلو
بعد وقتی رسیدی، ميبینی عه!
اصلا مقصد غلط بوده.
 
وقتی راه غلط باشه (نه مقصد) همون وسط مسطا متوجه غلط بودنش ميشی و مسیرتو عوض ميکنی
حالا یا دور ميزنی و از اول شروع مي‌کنی
یا از همون وسط راهتو کج ميکنی سمت همون آدرسی که ميخوای!
 
اما امان از آدرسی که به کل غلط باشه
ینی بگن این مقصد اینجوری و اونجوریه، اما نباشه
اینطوری کل مسیر رو با اشتیاق و شور و هیجان ميری جلو .
تشنه رسیدنی
هیچ چ
 
مقصد گردشگری هوشمند فراتر از مفهومي است که فقط به یکپارچه سازی تکنولوژی های موجود در یک مقصد مي پردازد و ارتباط نزدیکی با مفهوم دگردیسی دیجیتالی دارد. این دگردیسی شامل توسعه مقصدهای خلاقی است که بر اساس زیرساختهای تکنولوژیکی و در جهت اهداف توسعه پایدار حرکت مي کنند. این مقصدها برای همگان قابل دسترس هستند، تعامل و یکپارچگی گردشگران را با محیط تسهیل کرده و در عین حال که تجربه گردشگران را ارتقاء مي دهند به بهبود کیفیت زندگی ساکنین نیز مي پر
روش های متداول حمل سنگ های صادراتی
روش های متداول حمل سنگ های صادراتی و وارداتی به شرح زیر مي باشد.
گروه E – تحویل سنگ در نقطه عزیمت در مبدأ:​EXW (مخفف Ex Works): تحویل سنگ در نقطه عزیمت در مبدأ ( محل کار).گروه F – تحویل سنگ به خریدار بدون پرداخت کرایه حمل در مبدأ :​FCA (مخفف Free Carrier) : تحویل سنگ به حمل کننده در مبدأ ( تحویل کالا داخل کاميون، ریل و هواپیما) . با توجه به اینکه محل تحویل کشور خریدار باشد، بارگیری با خریدار است و نقطه ریسک مي‌باشد. هزینه حمل و
ایبِنا: بانک مرکزی در تاریخ ۱۴ تیرماه بخشنامه‌ای را به شبکه بانکی ابلاغ کرد که بر اساس آن، انجام تمامتراکنش‌های فاقد رمزنگاری از مبدا و مقصد از تاریخ ۲۰ خردادماه مشمول جریمه‌شده و این جریمه پرداخت نکردن کارمزد به این‌گونهتراکنش‌ها است. در حال حاضر تنهاتراکنش‌های بستر کدهای USSD و IVR تلفن‌بانک فاقد رمزنگاری از مبدا تا مقصد هستند. ازاین‌رو از ۲۰ خردادماه دیگر کارمزدی به این‌گونهتراکنش‌ها تعلق نمي‌گیرد.
ادامه مطلب
شما باید درخواست ویزای توریستی شینگن خود را در مرکز اصلی سفارت / کنسولگری / ویزا در منطقه شینگن خود ثبت کنید.
منظور از مقصد اصلی ، منظور ما این است:
هنگام بازدید از تنها یک کشور شنگن ، درخواست خود را در سفارت / کنسولگری / مرکز ویزا آن کشور ارسال کنید.هنگام بازدید از بیش از دو کشور شنگن ، درخواست خود را در سفارت / کنسولگری / مرکز ویزا کشور ارسال کنید:که در آن روزهای بیشتری را سپری خواهید کردکه در آن شما اولین قدم را برداشتید زیرا مي خواهید روزهای م
کشور ساعت-شکلات و البته بانک ها یک مقصد رویایی برای پزشکان محسوب مي شود.ساعت کار پایین و حقوق بالا و رفاه و امنیت بی نظیر سوئیس را جزو 5 مقصد برتر پزشکان کرده است.ادامه مطلب.
منابع:موسسات مهاجرتی مالک پور و اصطهباناتی
ادامه مطلب
✋️به هواپیما ماه مبارک رمضان خوش آمدید شماره پرواز ✈️ 1439 هجری آغاز پرواز روز پنجشنبه 27اردیبهشت مدت زمان پرواز 30روز به مقصد مغفرت و رضایت خداستودر طول روز 15 تا16 ساعت پرواز✈️ خواهیم کرد☝️در طول پرواز سیگار کشیدن و گناه کردن با هر وسیله ای ممنوع⛔️ ميباشد.از مسافرین محترم خواهشمندیم کمربند ایمان ✨و پرهیزگاری خود را در طول پرواز بسته نگه دارند.خلبان پرواز قرآن کریم ‍♂ همه فرشتگان سفر خوشی را برای شما آرزومند هستیم.‍♂❤️با آروزی موفقی
جاهای دیدنی گیلان : 40 مقصد گردشگری گیلان
 
ا 


گیلان خطه ای از بهشت زیبای ایران زمين است که با تمام جاذبه های دیدنی اش هیچ گاه برای سفر تکراری نميشود. در این مطلب قصد داریم لیستی کامل از جاهای دیدنی گیلان در اختیارتان قرار دهیم تا این بار که خواستید مقصد سفرتان در این استان باشد جاذبه های گردشگری بیشتری را بشناسید.

 
جاذبه های گردشگری گیلان به تفکیک شهرستان
ادامه مطلب
با تقریب خوبی مي توان گفت مدت هاست که به دنبال یک ایده ی خوب برای نوشتن هستم ولی گویا این بار فیلم هندی بازی نداریم و خبری از یافتن گمشده ی چند ساله نخواهد بود. البته تحرکاتی برای یافتنش در جاهای مختلف زده ام، مثلا گه گداری در اینستاگرام سعی خودم را کرده ام ولی نتیجه ی مطلوب حاصل نشده است.
شاید هم بیشتر بخاطر وسواس باشد که به هم نمي رسیم. وسواس هر دوی مان که مي خواهیم نویسنده و ایده هر دو کامل و فوق العاده باشند و برای همين است که نمي توانیم همدی
حمل هوایی بار
روش های مختلفی برای حمل و نقل و حمل بار وجود دارد حمل هوایی بار ، حمل بار زمينی ، حمل بار دریایی .همه روش های فوق مزیت ها و معایب خاص خودشان دارند در حمل بار به صورت هوایی ، حمل بار به صورت سریع انجام مي شود و کالا به سریع تر به مقصد مي رسد به همين جهت هزینه حمل و نقل بالا مي رود و اینکه هر نوع باری را نمي توان به صورت هوایی حمل کرد و شرایط خاص خودش را دارد .حمل دریایی برای کالاهایی که سنگین تر هستند و حجم بالایی دارند به کار مي رود
خب من برای راه‌اندازی سناریوی تست‌امون یک ماشین دیگه با مشخصات زیر آماده کردم که به عنوان مقصد ازش استفاده کنم:
هميشه یک DBA قبل اینکه گلدن‌گیت رو راه‌اندازی بکنه باید نقشه راهش رو بکشه و قوانین نامگذاری‌های سرویسها و مسیرهاش رو هم مشخص و داکیومنت بکنه
من نقشه راه سناریوی تستمون رو با Microsoft Visio به صورت زیر کشیدم:

ادامه مطلب
حمل بار هوایی
روش های مختلفی برای حمل و نقل و حمل بار وجود دارد حمل بار هوایی ، حمل بار زمينی ، حمل بار دریایی .همه روش های فوق مزیت ها و معایب خاص خودشان دارند در حمل بار به صورت هوایی ، حمل بار به صورت سریع انجام مي شود و کالا به سریع تر به مقصد مي رسد به همين جهت هزینه حمل و نقل بالا مي رود و اینکه هر نوع باری را نمي توان به صورت هوایی حمل کرد و شرایط خاص خودش را دارد .حمل دریایی برای کالاهایی که سنگین تر هستند و حجم بالایی دارند به کار مي رود و
دیری است که چشمان ميشی برجسته ی تو برایم غریبه است وازاخرین باری که باسرمای اتاقم ان را زیر پتو قایم کرده ام  و به تو زل زده ام ماه ها ميگذردروزی که تو اینها را بخوانی لابد ست چمدان های سفیدم را برای عکس گرفتن تووی فرودگاه اماده کرده ام.لابد ان لحظه پرواز شماره ی 32 به مقصدش راکه اعلام ميکنند چشمان سیاه ودرشت مادرم را ميبینم که درشان اشک غم حلقه زده و پدرم که دایم درحال غرزدن است لابد تو در فکر ان شبی هستی که به هردومان قول دادم دیگر نباشمل
 
یه روز تصميم مي گیری که از فردا برای خودت هدف گذاری کنی و زندگی هدفمندی داشته باشی. شروع به تحقیق در مورد هدف گذاری مي کنید و چند سایت اینترنتی و دو تا کتاب نحوه هدف گذاری هم در کنارش مطالعه مي کنید. بسیار انرژی مي گیرید و یک برگ سفید یا یک دفترچه برمي دارید و شروع به نوشتن اهداف خود مي کنید. فردا زمانی که خورشید طلوع مي کند شروع به انجام اهداف خود مي کنید و سپس یکی یکی آن ها را تیک مي زنید و ممکن است یکی دو تا هم نتوانید انجام بدهید. تا اینجا شما
مشهد که هر ساله مقصد بسیاری از زائران و مسافران است با ظرفیت های گردشگری بالا، پتانسیل قابل توجهی برای پذیرش گروه های گردشگری و مسافران دارد. این شهر نه تنها در بین ایرانیان بلکه در نظر گردشگران خارجی نیز مقصد پر طرفداری است؛ هم از حیث معنوی آن و هم از جهت مناطق گردشگری و امکانات موجود شهری غنی مي باشد. در این بین عامل مهمي که تاثیر به سزایی در تصميم گیری گردشگران داخلی و خارجی دارد هتل های مشهد هستند که در کنار این ظرفیت ها و جاذبه های مذهبی
مشهد که هر ساله مقصد بسیاری از زائران و مسافران است با ظرفیت های گردشگری بالا، پتانسیل قابل توجهی برای پذیرش گروه های گردشگری و مسافران دارد. این شهر نه تنها در بین ایرانیان بلکه در نظر گردشگران خارجی نیز مقصد پر طرفداری است؛ هم از حیث معنوی آن و هم از جهت مناطق گردشگری و امکانات موجود شهری غنی مي باشد. در این بین عامل مهمي که تاثیر به سزایی در تصميم گیری گردشگران داخلی و خارجی دارد هتل های مشهد هستند که در کنار این ظرفیت ها و جاذبه های مذهبی
جهرم به مشهد جدیدترین مسیر داخلی "هما"
هواپیمایی جمهوری اسلامي ایران "هما" از تاریخ ۶ آذر ماه سال جاری به فرودگاه جهرم پرواز مي کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومي "هما" پرواز جهرم به مشهد از ۶ آذر ماه در روزهای چهارشنبه هر هفته با شماره پرواز 3458  در ساعت ۱۱ و۴۰ دقیقه از فرودگاه جهرم به مقصد فرودگاه شهید هاشمي نژاد مشهد انجام مي  شود. این پرواز در ساعت ۱۴ و۲۰ دقیقه وارد فرودگاه مشهد مقدس خواهد شد.
بازگشت پرواز مشهد به جهرم، در روزهای پنج  شنبه هر
#اطلاعیهبه اطلاع دوستان مي رساند ان شاءالله برنامه این هفته2آذر 97 به مقصد شهیدان زید برگزار خواهد شد.حرکت:ساعت 4:30صبح از روبروی شهیدآبادساعت اتمام برنامه: 10صبحصبحانه با خودتونه.ضمنا لباس گرم و ورزشی و کفش مناسب حتما بیارید.گروه کوهپیمایی رویش دزفول@RooyeshDez

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها