نتایج جستجو برای عبارت :

اھنگ شب یلدا

ارمى ھا !!!!
ھمونتور ک میدونینbtsزیاد درباره ایران نمیدونھ پس
خودمون دس ب کارشیم!
ى اھنگ بسازیم بعد ھمھ جا بزاریم از یوتویوب تا کامنتاى سایت‌های خارجیو ایرانی
نیاز داریم ب
1*
ى متن برای قدر دانى و،،،،ک اھنگ شه
2*
اھنگ سازھاى ک کمک میکنن 

3*
خواننده خوب
4*
ى دنسر 


اسم افراد باتصویر میزاریم/

خدارو چ دیدى یهو اومدن ایران یا،،،
#ما-میتونیم!
چن وقت پیش تو مجلھ خانواده سبز574در بارشون نوشتن    حالا من متنشو میزارم فیض ببرید
گروھ کرھ اى btsگروھیست ک آلبومش در فھرست بھترین البوماى بریتانیا قرار گرفته
آلبوم اخیر این گروھMAP OF THE SOUL.PERSONA رتبه اولو کسب کرد
ھمچنین تک اھنگ boy with luvرکورد یوتیوب را شکست و در مدت 24ثاعت 74،6مممممممیلللللیوووووننننن بازدید داشت
این اھنگ اولىین تک اھنگ کرىس ک در فھرست 15ترانھ برتر بریتانیا قرار گرفت
این گروھ با حرکات بببسسسسیار خلاقانه و دقیق رقص شناختھ میشود
گر
آذر ماه رو به اتمام است و همه مشتاق و منتظر رسیدن شب يلدا هستند, شب يلدا یا شب چله از قدیمی ترین جشن های ایرانی است که به بلندترین شب سال معرفی شده است. با نزدیک شدن به شب يلدا همه به دنبال مدل های تزیین میوه و تنقلات شب يلدا هستند 
ادامه مطلب
يلدا شبی ست مُردّدمیانِ رفتن و ماندن،که نمی داندما را کنارِ هم‌ تماشا‌ کند یا به آغوش صبح برسد!يلدا شبی ست کوتاه که از حسادت موهایِ تو کِش می آید به تنِ ماه!يلدا شبی ست عاشقکه شعرهایم را با عطرِ پیرهنتبرای یک ‌دنیا میخواند!يلدا شبی ست دلتنگکه پشت پنجره با صدایِ مرغِ سحر سیگار می کشد!يلدا شبی ست رویاییوقتی قرار است برای تماشا کردنِ تو از راه بیاید!يلدا شبی ست که بیشتر دوستت خواهم داشتطولانی تر کنارم خواهی ماندو دیرتر پشت پلکهایم به خواب خوا
بی پسته‌ی خندان شب يلداما را تو بخندان شب يلدابرنامه‌ی اخبار بیا بازآقای سخنران شب يلدااز رونق تولید بگو چنداز خودروی ارزان شب يلدایا باز بگو توی خزانهارز است فراوان شب يلداتکذیب بکن هر چه گرانیستدر حجره و دکّان شب يلدااز وام بگو بلکه شود بازاین بخت جوانان شب يلدااز بیمه و دارو تو بگو کهدردش شده درمان شب يلداامید بده تا نخورد کسدیگر غم اسکان شب يلدایا حداقل حرفی اگر نیستدستی تو بجنبان شب يلدابشکن بزن و پسته تو بشکنما هم به تو حیران شب یلد
 
کلاه شب يلدا
بچه ها از اجزای اصلی مهمانی ها و جشنها هستند. داشتن یک کلاه مخصوص يلدا می تواند هیجان این روز را بیشتر کند. کلاه شب يلدا با جنس مقوایی ساخت کشور ایران از مناسب ترین اکسسوری های شب يلدا برای کودکان است.
برچسب‌ها: کلاه شب يلداشب يلدا
تزیین سفره شب يلدا با شمع شب يلدا استوانه ای
در اخرین شب پاییز وقت آن است که دور هم جمع شویم و با خانواده طولانی ترین شب سال را جشن بگیریم و بی شک در چنین شبی همه به فکر تزیین میز تنقلات با تم های شب يلدا خواهند افتاد که یک ایده جالب برای تزیین میز يلدا نورانی کردن آن با انواع شمع تزیینی مناسب يلدا باشد.
شمع شب يلدا استوانه ای یکی از تم های مناسب برای نورانی کردن سفره يلدا خواهد بود و با چیدمان در بین انواع تنقلات و ظروف يلدا فوق العاده شیک دید
سلاماز شب يلدا تا حالا کلی حرف نزده مونده
از شب يلدا تا حالا کلی اتفاق افتاده
از شب يلدا تا حالا پر از حرف بودم که گاهاً تو دفتر و اینستا و توییتر و. خالی شده 
از شب يلدا تا حالا باید اینجا پر میشده ولی هیچ اتفاقی نیافتاده
هیچ متنی نوشته نشده
هیچ کسی حتی به اینجا سر نزده
ادامه مطلب
 
دستمال کاغذی شب يلدا 20 تایی
جشن يلدا یکی از جشنهای بزرگ ایرانیان می باشد که تزئین و پذیرایی این شب نیز بسیار اهمیت دارد. دستمال کاغذی شب يلدا 20 تایی از پرمصرف ترین لوازم شب يلداست چرا که برای نظافت و بهداشت بکار می رود چه بهتر که در تم يلدا با طرح هندوانه باشد.
برچسب‌ها: دستمال کاغذی شب يلداشب يلدا
کوتاه ترین و بلندترین شب يلدا در کدام شهرهای ایران است؟
کوتاه‌ترین شب يلدا در ایران_ چابهار و طولانی‌ترین شب يلدا نیز درشهر ماکو خواهد بوددر جنوب شرق کشور در چابهار، طول شب يلدا 13 ساعت و 26 دقیقه و در بخش شمال غربی در شهر ماکو طول شب يلدا 14 ساعت و 36 دقیقه است.
 
 
 
شمع هندوانه يلدا مناسب تزیین میز شب يلدا می باشد ، همانطور که می دانید شب يلدا از سنت های مرسوم در ایران است که سالانه هر خانواده ایرانی در طولانی ترین شب سال گرد هم جمع می آیند ، با خرید شمع هندوانه شب يلدا می توانید میز يلدای خود را به زیباترین شکل آراسته و یک شب پرخاطره به یادگار گذارید.
 
برچسب‌ها: شمع هندوانه, شب يلدا
 
 
بادکنک شب يلدا لاتکس از نمونه ابزارهای تزیینی مورد استفاده در شب يلدا می باشد. امروزه توجه به تزیین و آراستن مدرن سفره ی شب يلدا بسیار زیاد است و فروش انواع لوازم تزیینی تم يلدا در بازار بسیار رایج می باشد . استفاده از بادکنک شب يلدا لاتکس مطمئنا سفره ی يلدای شما را پر زرق و برق خواهد کرد.
برچسب‌ها: بادکنک شب يلدا لاتکس, تم يلدا
 
کارد و کفگیر کیک شب يلدا
کارد و کفگیر کیک شب يلدا جنس آن از پلاستیک مرغوب ، محکم و با دوام است ، دسته ی این محصول به طور استاندارد طراحی و آراسته شده با آویزهای روبانی و برچسب های مقوایی طرح هندوانه می باشد.
برچسب‌ها: کیک شب يلدا
 
 
عروسک انار نمدی طرح بیبی از جمله جدیدترین تم شب يلدا بوده و در دیزاین میز شب يلدا یک ایده ی بسیار جالب خواهد بود ، برای تزیینات پکهای هدیه شب يلدا نیز می تواند یک پبشنهاد ویژه باشد. جنس نمدی مرغوب و وزن سبک آن نیز قابل توجه است.
برچسب‌ها: خرید عروسک يلدا, تزئین يلدا, سفره شب يلدا
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


دریافت
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


دریافت
 
تزیین شیک و جدید هندوانه برای شب چله
تزیین هندوانه شب يلدا به خصوص اگر برای بردن شب چله ای برای عروس باشد کلی تشریفات دارد و خانم های خوش سلیقه و خوش ذوق ایرانی برای شب يلدا علاوه بر تزیین و درست کردن کیک شب يلدا به شکل هندوانه در کنارش میوه آرایی هندوانه را هم درست می کنند و این کار موجب خوشگلتر شدن سفره ی شب يلدا می شود. شما می توانید از مدل های تزیین هندوانه های زیر ایده بگیرید و در شب يلدا شیک ترین مدل سفره شب يلدا را داشته باشید.
 
برای مشا
 
خرید کراوات شب يلدا ارزان
کراوات شب يلدا یک اکسسوری لاکچری و شیک برای شب يلدا می باشد که قابل استفاده برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان خواهد بود . این کراوات از جنس نمدی بوده و با یک کش نرم و ساده در دور گردن به راحتی آویز می شود.
برچسب‌ها: کراوات شب يلدا
سینمای ایران در زمینه‌ی ساختن فیلم‌هایی که به مناسبت‌های ملی ما مربوط باشد ضعیف عمل کرده است. به طور مشخص ما فیلم‌های مناسب شب يلدا یا فیلم‌های عید نوروز نداریم. آن یک فیلمی هم که اسم شب يلدا» را روی خودش دارد در حقیقت استعاره‌ای از شب‌های طولانی و سردی است که بر کاراکتر اصلی فیلم می‌گذرد. با این حال شب يلدا که اعضای خانواده‌ دور هم جمع می‌شوند فرصت مناسبی است که به جز تفال به حافظ کنار یکدیگر فیلم هم ببینید. برای شب يلدا فیلم‌هایی در
این پاورپوینت در 16 اسلاید به شکل منحصر طراحی و اسلاید بندی شده است يلدا بهانه دور هم بودن،آداب و رسوم شب يلدا،آداب و رسوم شب يلدا در شیراز،يلدا در فرهنگ اساطیر،شب يلدا در ایل قشایی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد آداب و رسوم شب يلدا در شیراز در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 
 
شب يلدا از مهم ترین شبهای ایرانیان است. در این شب خوردن تنقلات از مهم ترین کارهای ما ایرانیان است. داشتن یک ظرف با طرح يلدا می تواند سفره ی يلدای ما را زیباتر کند. پیاله سفالی هندوانه يلدا کد 01 از جمله ی این ظروف است که از جنس سرامیک بوده و روکش لعابی دارد. این پیاله به دلیل طرح و رنگ آمیزی دستی مناسب دکور نیز می باشد.
برچسب‌ها: پیاله سفالی هندوانه يلدايلدا
 
چاقو شب يلدا 12 عددی از جنس پلاستیک مرغوب تزیین شده با مقوای طرح دار هندوانه جز ظروف یکبار مصرف شب يلدا می باشد ، استفاده از ظروف یکبار مصرف تم جشن و مهمانی ها در مراسم علاوه بر ایجاد زیبایی ، راحتی در بهداشت و نظافت محیط را نیز به همراه خواهد داشت.
برچسب‌ها: چاقو شب يلدا
نه جان دارم که بی ماشین بسازمنه پول باک بنزینم فراهمفقط باید بمانم کنج منزلشوم من میزبان کل عالمشب يلدا چو آید اهل فامیلببارد بر سرم شرشر نه نم نمشنیدم هندوانه توی يلدابه طب سنتی باشد چونان سمالهی تا شب يلدا شود کشفمضر باشد انار و پسته اش همنه تدبیری نه امیدی نه پولیخوشا آن دم که در قبرم دهم لمالهی درد من بر جان برجامکه از نحسی او شد پشت مان خمزهرا آراسته نیا
به نام افریدگار مهرافزا
يلدا؛ یک شب‌ نشینی خانوادگی است. واژه يلدا» به‌معنای زایش» است.ایرانیان باستان با این باور که فردای شبِ يلدا با دمیدن خورشید، روزها بلندتر می‌شود و تابش نور ایزدی فُزونی می‌یابد، آخر پاییز و اول زمستان
را شب زایش مهریا خورشید خوانده و کنار یکدیگر برای آن جشن بزرگی برپا
می‌کردند .            ***شب يلدا  مبارک ***
 
 
خلال شب يلدا 12 عددی یکی از بهترین لوازم تزیینی برای دیزاین انواع فینگر فودها در شب يلدا می باشد که زیبایی سفره ی يلدای شما را دو برابر خواهد کرد. سرو انواع فینگر فودها ، شیرینی ها با این خلال تزیین شما را منحصر به فرد برای شب يلدا خواهد کرد.
برچسب‌ها: خلال شب يلدا
این پاورپوینت در 22 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی ازتنوع برگزاری شب يلدا،عادات و آیین مرسوم ایرانیان در شب يلدا ،حافظ در شب يلدا،يلدا در 1000 سال پیش و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد تاریخچه و آداب و رسوم شب يلدا در ایران باستان در این پاورپوینت درج شده است که امید وریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
دیدم امشب شب يلداست و همه چیز رنگ و بوی يلدا داره. گفتم چه خوب که بیاییم و به روند خرید هندوانه و پسته و آجیل شب يلدا مردم در این چند سال یه نگاهی بکنیم.
این شد که نشستم و بعد از چند ساعت کار روی داده ها (اصلا تصور نمیکردم که این همه زمان و انرژیمو بگیره!) اطلاعاتو از بودجه خانوار استخراج کردم و کشیدم.
این هم نمودارش
ادامه مطلب
 
کاپ کیک طرح يلدا با هندوانه های کوچک، بهترین دسر برای مهمانی شب يلدا می باشد. کاپ کیک طرح يلدا بسته 5 عددی در طعم های کارامل و گردو و نوتلا و گردو طعم واقعی کیک خانگی را برایتان تداعی خواهد کرد. رنگ های بکار رفته در این کاپ کیکها رنگ مجاز خوراکی بوده و سفارش آنها مخصوص شهر تبریز می باشد.
برچسب‌ها: شب يلدا, نوتلا
تاریخچه و آداب و رسوم شب يلدا
مراسم شب يلدا در ایران و شهر های مختلف آن به روش های گوناگون و مختلفی برگزار می شود. این
شب که از قدیم از زمان داریوش یکم وارد رسوم و فرهنگ مردم ایران شده است. شب يلدا یکی از
قدیمی ترین وکهنه ترین جشن های ایرانی است.
مراسم شب يلدا در روز آخر ماه آذر فصل پاییز یعنی ۳۰ آذر  جشن گرفته می شود که در خونه
پدربزرگ، مادر بزرگ ها ( بزرگ خانواده) جمع می شدند و این شب که یک دقیقه بیشتر از شب های
دیگر است نیز دور هم جمع می شوند و به
سنت‌ها به همین راحتی حذف می‌شوند. کم کم يلدا، نوروز، چهارشنبه سوری و. به پایان خود می‌رسند و زندگی ماشینی جای تمام سنت‌ها را می‌گیرد.
يلدا نزدیک است. شبی طولانی که ایرانی‌ها دور هم جمع می‎شوند، آمدنِ زمستان را جشن می‌گیرند، انار و هندوانه می‌خورند، با آجیل، خود را سرگرم می‌کنند و القصه، در آخرین شب پاییز، حسابی خوش می‌گذرانند.
ادامه مطلب
دانلود فیلم يلدا نمایش خانگی محصول 1399 اثری از مسعود بخشی, دانلود فیلم يلدا نمایش خانگی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی يلدا نمایش خانگی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه نمایش خانگی

ادامه مطلب
 
خرید پیش دستی لیوان کاغذی شب يلدا 20 عددی
پیش دستی لیوان کاغذی شب يلدا 20 عددی مناسب ترین ابزار برای جشن و مراسم شب يلدا می باشد. با اینکه جنس این محصول مقوایی است ولی کیفیت آن بالا بوده و در هنگام استفاده رضایت مطلوب را به همراه خواهد داشت . با طرح زیبای هندوانه و رنگ منحصر بفرد قرمز یک وسیله ی کاربردی برای مراسم شب يلدا در خانه و یا مدرسه برای بچه ها و بزرگسالان می باشد.
برچسب‌ها: پیش دستی لیوان کاغذی
مدل کیک هندوانه ای شیک برای مراسمشب يلدا
کیک شب يلدا برای ما ایرانی ها جزو یکی از تزیینات سفره ی شب يلدا است و ما ایرانی ها در این جشن علاوه بر دورهمی که کنار بزرگتر های فامیل جمع می شویم و کنار هم شام و تنقلات می خوریم نیز کارهایی از قبیل کیک و میوه آرایی هم انجام می دهیم. درست کردن کیک يلدا با خامه و خمیر فوندانت انجام می شود. کیک شب چله با تزیینات هندوانه ای و انار انجام می شود و شما می توانید با دیدن مدل کیک های زیر از آنها ایده بگیرید و کیک
امسال بر خلافِ همیشه شب يلدا سهم من شد خوابگاه
نه تجربه تلخی بود و نه شیرین
یه دلم دل دل میکرد که پر بزنه و بره تو اون کوچه قدیمی خونه باباجون و 
یه پلاستیک پر نون خامه ای بگیره دستشو و سفره يلدا رو بچینه
از اون آلو سهم دل شکموش بشه و خونشون هی دولا راست بشه، هی کار کنه، هی تو دلش غر بزنه به نوه های تنبل و هی غر بزنه و هی غر بزنه
تهشم ک برمیگرده خونه بشینه سفره غرشو جلو مامانش باز کنه و بگه خیلی تنبلن این فامیلات!: دی
چرا من و تو باید فقط کار کنی
ارسال گزارش گرامیداشت شب يلدا 
 ردیف       عنوان برنامه       زمان اجرا        مکان اجرا                     با مشارکت                 مخاطبین  هدف 
    1         جشن يلدا          98/9/30        نماز خانه مدرسه        شورای بسیج                دانش آموزان 
     2         پخت آش رشته    98/9/30        مدرسه                    همکاران                      دانش آموزان ودبیران 
      3          تهیه گاهنامه       98/9/28       --------                     شورای دانش اموزی        دانش اموزا
شب يلدا یکی از فرهنگ و سنت های اصیل ایران است که بسیاری از ایرانیان این شب را در کنار هم جمع شده و برای آمدن زمستان آماده می شوند .
شب يلدا از رسوماتی است که از دیرباز تا به امروز اهمیت زیادی برای ایرانیان داشته است. این شب تاریکترین و طولانی ترین شب سال است که مردم با شب نشینی و جشن و پایکوبی به یاد یک سنت دیرینه برگزار می کنند.
علت نامگذاری شب يلدا 
شب يلدا واژه ای از زبان سریانی است که در قدیم زبان رایج مسیحیان بوده است. واژه يلدا به طور دقیق م
پله دو جوره:
یه پله پله هایی اند که انسان رو آن به آن به سمت بالا  عروج میدن و یه پله پله هایی اند که انسان رو گام به گام پائین وپائین تر فرو میبرن
به پله های دسته اول میگن درجات
به پله های دومی میگن درکات
اگه خودتو بهشتی میدونی به این قانع نباش! بلکه با تلاش مضاعف به دنبال به دست آوردن بهترین نقاط بهشت باش:
وَ أَسْکِنِّی فِیهِ بُحْبُوحَاتِ جَنَّاتِکَ و مرا در وسط بهشتهایت جایم ده. -دعای روز ٢٢ ماه مبارک رمضان -
پیامبر(صلى الله علیه وآله) مى فرما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها