نتایج جستجو برای عبارت :

اطلاعات جامعهgo

دانلود خلاصه کتاب عصر اطلاعات مانوئل کاست
 
دانلود رایگان خلاصه کتاب عصر اطلاعات مانوئل کاست
 
 
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان خلاصه کتاب عصر اطلاعات (اقتصاد جامعه و .id3.abguineh.ir › htmlخلاصه کتاب عصر اطلاعات (اقتصاد جامعه و فرهنگ 3 جلد) نوشته مانوئل کاست- . اطلاعات (اقتصاد جامعه و فرهنگ) شامل 3 جلد بوده و در 107 صفحه در قالب فایل PDF تهیه .
دانلود خلاصه کتاب عصر اطلاعات مانوئل کاس
دانلود خلاصه کتاب عصر اطلاعات کاست pdf
 
 
خلاصه کتاب عصر اطلاعات کاست pdf
 
 
 
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود خلاصه کتاب عصر اطلاعات :اقتصاد، جامعه وفرهنگ .alaska.traderpro.ir › alaska › htmlدانلود خلاصه کتاب عصر اطلاعات :اقتصاد، جامعه وفرهنگ کاست | alaska | 13666 . کتاب عصر اطلاعات :اقتصاد، جامعه وفرهنگ تالیف مانوئل کاست در قالب فایل pdf .
دانلود خلاصه کتاب عصر اطلاعات مانوئل کاست - تماشاtamasha.com ›
دانلودpdf خلاصه کتاب عصر اطلاعات مانوئل کاست
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
About 18,300 results (0.39 seconds)Search ResultsWeb resultsدانلود خلاصه کتاب سه جلدی "عصر اطلاعات" نوشته ی مانوئل کاستwww.abayat.ir › postTranslate this pageکتاب وزین "عصر اطلاعات" نوشته ی امانوئل کاست، در سال 1380 توسط نشر طرح نو در سه جلد با ترجمه احد عقیلیان و افشین خاکباز به بازار آمده است. خلاصه این کتاب .خلاصه کتاب عصر اطلاعات» مانوئل کاست (جلد اول) - مجله رسانهmediajournal.ir › booksTranslate this pageخلاصه کتاب عصر اطلا
بخش اول – انتقال امن اطلاعات بخش دوم – انتقال امن اطلاعات توسط filezilla از طریق SFTP   دو روش رایج و ایمن جهت انتقال اطلاعات بین دو کامپیوتر SSH  و TLS  هستند که هر دو پروتکل استانداردی برای مباله رمز شده اطلاعات است، هدف آن ها انتقال امن داده ها و تامین امنیت در … انتقال امن اطلاعات
منبع : وبلاگ ایران سرور
هدف این پ‍ژوهش بالا بردن سطح سرانه کتابخوانی حداقل در جامعه آماری 50 نفره در مدرسه شهید همت می باشد . اطلاعات این پژوهش از طریق شواهد بدست آمده توسط پژوهشگران از جامعه آماری است که کاملا مرتبط با موضوع است. ازجمله ابزار رایج گردآوری اطلاعات، استفاده از پرسش نامه جهت جمع آوری شواهد اولیه می باشد که در این پژوهش از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شده است و منجر به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز تحقیق گردیده است. بعد از شرح وضعیت موجود، ما با بیان اهمی
سایت اجاره ویلا , اجاره ویلا در سراسر کشور با بهترین قیمت
اجاره ویلا در مازندراناجاره ویلا در رامسرشروع قیمت از
60,000 تومان
اطلاعات بیشتراجاره ویلا در چالوسشروع قیمت از
71,000 تومان
اطلاعات بیشتراجاره ویلا در محمود آبادشروع قیمت از
60,000 تومان
اطلاعات بیشتراجاره ویلا در نورشروع قیمت از
65,000 تومان
اطلاعات بیشتراجاره ویلا در نوشهرشروع قیمت از
70,000 تومان
اطلاعات بیشتراجاره ویلا در بابلسرشروع قیمت از
55,000 تومان
اطلاعات بیشتراجاره ویلا در متل قوشر
امکان دریافت اطلاعات تغییر رشته سال تحصیلی 95-96 نظری و کاردانش به شاخه فنی و حرفه ای در سامانه متوسطه دوم ایجاد شده است.مدارس محترم برای دریافت اطلاعات مورد نظر باید گزینه "دریافت اطلاعات تغییر رشته" را در "عملیات اصلی" اجرا نمایند.شایان ذکر است ابتدا باید اطلاعات سوابق از سیستم دانا دریافت شده و سپس اطلاعات تغییر رشته از سناد دریافت شود.
جامعه برای تامین نیازهای اطلاعاتی خود به طور روزافزون به سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری وابستگی پیدا کرده است و سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری خود به طور وسیع در حال گسترش و پیچیدگی است. 
به موازات افزایش پیچیدگی سیستم اطلاعاتی حسابداری و وابستگی جامعه بر این سیستم، شرکت‌ها نیز با مخاطرات فزاینده‌ای در مورد سیستم‌های اطلاعاتی خود روبرو می‌شوند.
 
ادامه مطلب.
عبارت است از مجموعه کامل اندازه های ممکن یا اطلاعات ثبت شده از یک صفت کیفی، در مورد گردآورده کامل واحدها، که می خواهیم استنباط هایی راجع به آن انجام دهیم.منظور از عمل گردآوردن داده ها، استخراج نتایج درباره جامعه می باشد. یا به بیان ساده تر، در هر بررسی آماری، مجموعه عناصر مورد نظر را جامعه می نامند در نتیجه جامعه، مجموعه تمام مشاهدات ممکن است که می توانند با تکرار یک آزمایش حاصل شوند.
دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات و ارتباطات
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان پاورپوینت فناوری اطلاعات در کاربردهای امنیتی .دانلود رایگان پاورپوینت فناوری اطلاعات در کاربردهای امنیتی پلیس- فهرست: دروغ . در اواخر قرن بیستم گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات به گونه ای بود که در هر .https://www.2pro.ir/www.2pro.ir › کاربرد فایل › پروژهدانلود پاورپوینت کامل کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در .دانلود پاورپوینت کامل کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جنگ نو
جامعه ای که اگر درونش دکتر ، پلیس ، دانشجو ، و . وجود نداشته باشه ، هر کسی خودش رو بجای این افراد جا میزنه و افکار مردم رو میهاین فضا چون تحریف پذیر هست ، باید هایی برای خودش دارهباید های اون عبارتند از : عدم اعتماد به حرف های افراد ( عین جامعه ی حقیقی ) مراقب از اطلاعات حفظ حریم شخصی توهین نکردن حرف تخصصی زدن عدم پخش شایعه و هزاران مورد دیگه جامعه ی مجازی مون رو درست کنیم#سواد_فضای_مجازی
 
جزوه درسی مبانی فناوری اطلاعات 
خرداد ۱۳۹۷ توسط مصطفی پهلوان زاده. جزوه درسی مبانی فناوری اطلاعات . جزوه آموزش الکترونیکی E-Learning · Object Oriented Programming → .
 
 
جزوه-مبانی-فناوری-اطلاعات 
 جزوه-مبانی-فناوری-اطلاعات - دانلود رشته مهندسی کامپیوتر - 4782. عبارت کلیدی: جزوه-مبانی-فناوری-اطلاعات - شناسه در سایت: 4782 - مبانی فناوری .
 
 
جزوه درس: مبانی و مدیریت فناوری اطالعات علمی کاربردی دانشگاه 
ﻣ. ﺒﺎﻧ و ﻣ. ﺪ>ﺖ. ﻓﻨﺎوjى. اطﻼﻋﺎت. /. ﻣﺤﻤﺪﺑ. 
مقدمه
انسانها از اولین لحظات زندگی درحال تلاش و تکاپو هستند. دلایل مختلفی برای این تلاش وجود دارد. عده ای درجستجوی نان و عده ای درصدد کسب نام هستند.عده ای مجموعه ای ازخواسته ها را می طلبند. نقطه مشترک تمام این تلاشها نیازاست و این تکاپو جهت تامین نیازها صورت میپذیرد.نیازاست که شخص را به تحرک وا میدارد و به کارهای فرد جهت میدهد.
هرخدمتی که ارائه شود و هرنیازی که تامین گردد یک محصول است که میتواند شامل عقاید-مکانها-خوراک-پوشاک و اطلاعات باشد. ی
توضیحات فایل:
جزوه درس فناوری اطلاعات پزشکی
دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش جزوه درس فناوری اطلاعات پزشکی (ویرایش جدید) با کیفیت عالی آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
عناوین فصول جزوه فناوری اطلاعات پزشکی:
فصل اول:مفاهیم پایه ی فناوری اطلاعات
فصل دوم:جامعه اطلاعاتی و ویژگی های آن
فصل سوم:تاثیر فناوری اطلاعات بر کار
فصل چهارم:نظام جامع اطلاعات بیمارستانی
فصل پنجم:
خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت کنت لاودنpdf
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
نتیجه تصویری برای خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت کنت لاودننتیجه تصویری برای خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت کنت لاودننتیجه تصویری برای خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت کنت لاودننتیجه تصویری برای خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت کنت لاودنمشاهده همهتصاویر بیشتر برای خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت کنت لاودنگزارش تصاویرنتایج وبخلاصه کتاب س
اطلاعات دارای تنوع معنایی از کاربرد روزمره گرفته تا محیط های فنی است.مفهوم اطلاعات وابسته به اندیشه، ارتباط، کنترل، داده، فرم، آموزش، دانش، مفهوم، الگو، دورنما و نمایش است.اطلاعات مجموعه ای از آگاهی هاست و به معنای جزییاتی در موضوعی که به آن نیاز داریم می باشد.به تعبیر کامپیوتری، اطلاعات داده های پردازش شده است که دارای ارزش و اعتبار می باشد.
امنیت اطلاعات به مفهوم حفاظت و مراقبت از اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در مقابل هرگونه تهدید و مخا
یک سیستم کامل طراحی شده برای تولید، جمع‌آوری، سازماندهی (پردازش)، ذخیره، بازیابی و اشاعه اطلاعات در یک مؤسسه، سازمان یا هر حوزه تعریف شده دیگر از جامعه». 
 
مقدمه
بیش از هشتاد درصد کار روزانه مدیران صرف اطلاعات می‌شود از جمله دریافت اطلاعات، برقراری ارتباط و استفاده از اطلاعات در طیف وسیعی از امور مختلف. از آنجایی که اطلاعات مبنای تمام فعالیت‌های یک سازمان است، سیستم‌هایی باید وجود داشته باشند که اطلاعات را تولید و مدیریت کنند. هدف چن
 
توضیحات فایل:
جزوه جدید کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی
دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش جزوه و خلاصه کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی (ویرایش ۹۹-۹۸) با کیفیت عالی آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
مراجع جزوه:
عناوین فصول جزوه و خلاصه کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی:
فصل اول:مقدمه و کلیات
فصل دوم:اطلاعات و ارتباطات
فصل سوم:پزشکی از راه دور
فصل چهارم:پردازش سیگ
تعاریف مختلفی از فراغت وجود دارد. یکی از معتبرترین آن‌ها توسط انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی فراغت ارائه شده است. طبق تعریف انجمن بین المللی جامعه‌شناسی اوقات فراغت، فراغت مجموعه‌ای از اشتغالات است که فرد کاملا با رضایت خاطر خود برای استراحت، تفریح یا به منظور توسعه اطلاعات یا آموزش غبرانتفاعی و یا مشارکت اجتماعی داوطلبانه بعد از آزاد شدن از اامات شغلی، خانوادگی و اجتماعی به آن می‌پردازد.
هدف این انجمن ترویج همکاری بین‌المللی در زم
کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
کتاب کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات (کسب و کار اینترنتی)اثر حبیب رودساز، محمدرضا ظریفیان، جعفر صوفی بوده و چاپ 1 آن در سال 1391 توسط انتشارات .
 
مقاله کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات 
کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات. اعتبار موردنیاز : ۱ | تعداد صفحات: ۱۴ | تعداد نمایش خلاصه: ۶۸۱ | نظرات: ۰. سال انتشار: ۱۳۹۳. محل انتشار: همایش بین المللی مدیریت.
 
کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعا
کارآفرینی در بستر فناوری اطل
با سلام به شما در این وب سایت اطلاعات مدرسه و اطلاعات دانش آموزان قرار داده می شود و والدین دانش آموزان و خود دانش آموزان می توانند اطلاعات را مورد برسی قرار دهند با درود به زودی اطلاعات دانش آموزان در این وب سایت قرار میگیرد 
اثرات ناشی از وقوع جنگ اطلاعات از ماهیت و متغییرهای  این جنگ سرچشمه می گیرد.مطالعه ی سه اثر اصلی جنگ های اطلاعاتی که در پی می آید امکان هدف گذاری بهتر و تعیین اهداف مناسب را فراهم می آورد.این سه اثر اصلی جنگ اطلاعات عبارتند از:

مرگ آگاهی:
عدم دسترسی به اطلاعات درست یا دسترسی به اطلاعات نا درست
تغییر مکانیزم فکری و کند شدن و کاهش  قدرت تصمیم گیری 
الگوریتم های نادرست تجزیه و تحلیل
پردازش نادرست اطلاعات

ناتوان سازی استراتژیک: آسیب رسانی به نق
مطالعه و خواندن فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری، اقتصادی و اجتماعی می‌شود، اما بسیاری از افراد این مهم را نادیده گرفته و وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمی‌کنند. کتاب منبع باارزشی از اطلاعات غنی بوده و خواندن کتاب موجب افزایش دانش و اطلاعات خواهد شد. کتاب به دلیل تاثیرات مثبت بر مغز موجب تحریک روحی و روانی شده و با فعالیت بیشتر از آایمر و دیگر مشکلات مغزی پیشگیری خواهد کرد.
بیست و
 
دانلود کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی اثر فاطمه یاوری
خرید و دانلود کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی اثر فاطمه یاوری ، فرزاد توحیدخواه از انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب .
کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی 
کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی. اسلاید 1: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشکده مهندسی پزشکی درس کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی استاد: آقای .
 
ﺑﺴﻢ اﷲ اﻟﺮﺣﻤﻦ اﻟﺮﺣﻢ ﺟﺰوه درﺳ ﺎرﺑﺮد ﻓﻨ
خلاصه کتاب کیفیت اطلاعات در مراقبت بهداشتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب کیفیت اطلاعات در مراقبت بهداشتی - قطرهwww.ghatreh.com › news › خلاصه-کتاب-کیفیت-اطلاعا.۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - خلاصه کتاب کیفیت اطلاعات در مراقبت بهداشتی کتاب کیفیت اطلاعات در مراقبت بهداشتی تالیف دکتر حمید مقدسی (شامل نÚ.
خلاصه کتاب کیفیت اطلاعات در مراقبت بهداشتی - صفحه اصلیusofts.4kia.ir › info › خلاصه-کتاب-کیفیت-اطلاعات-در.۹ آبان ۱۳۹۶ - کتاب کیفیت اطلاعات در مراقبت بهداشتی تالیف د
ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 98 در بازه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش امکان پذیر خواهد بود ومتقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد در بازه تعیین شده می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 98 اقدام کنند اگر دانشجویی در بازه زمانی اعلام شده در سایت سازمان سنجش هنگام ثبت نام کارشناسی ارشد در درج اطلاعات مشکلی ایجاد شود سازمان سنجش فرصتی دوباره برای ویرایش اطلاعات به متقاضیان می دهد تا بتوانند در ویرایش اطلاعات ثبت نام ک
دانلود جزوه ی مدیریت اطلاعات و سلامت 
این جزوه بصورت دست نویس در 80 صفحه تهییه وتنظیم شده است. ارسالی از کاربران دانشگاه علوم پزشکی وارستگان.برای رشته ی HIT.
 
دانلود جزوه فناوری اطلاعات سلامت1 - انفورماتیک پزشکی 
 از اونجا که اکثرتون از نداشتن یه جزوه ی خوب برای درس فناوری اطلاعات سلامت گلایه مند بودین،تصمیم گرفتم جزوه ی فناوری(1) استاد درودی برای .
 
جزوه ی فناوری اطلاعات سلامت(1) - HITدانشگاه تهران
با سلام: جزوه ی درس فناوری طالاعات سل
خلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته سرلک فراتی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبخلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر محمد .www.soheilshayan.blogfa.com › postخلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر محمد علی سرلک - حسن فراتی - مدیریت ، مقاله مدیریت ، تحقیق ، پایان نامه ، مقاله ، مقالات مدیریت ، مدیریت .خلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته سرلک .https://www.ghatreh.com › news › خلاصه-کتاب-سیس
م و کسب اطلاعات دقیق٬ صحیح و به روز از منابع مطلع و رسمی بر اساس مستندات، انتظاری است که از انسان عصر دهکده جهانی داریم. در جامعه اطلاعاتی امروز دنیا، دسترسی به اطلاعات غلط بسیار آسان و در دسترس تر از اطلاعات صحیح و واقعی است و به همین خاطر به دلیل کم حوصلگی کاربران اینترنت و جست و جوی سطحی در موتورهای جست و جو و انتخاب چند گزینه اول به نمایش در آمده که گاها اطلاعات دقیق ندارد و به زور گوگل آنالیتیک و SEO، جایگاه گرفته است، شاهد استناد کارب
فناوری اطلاعات در ایران




فناوری اطلاعات با توجه به نیاز بشر هر روز مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیرد
بسیاری مفهوم فناوری اطلاعات را با کامپیوتر و انفورماتیک ادغام می‌کنند، این درحالیست که این‌ها ابزارهای فیزیکی فناوری اطلاعات می‌باشند نه تمامی آنچه که فناوری اطلاعات پوشش می‌دهد. سید حامد خسروانی شریعتی در مقاله‌ای در همین زمینه آورده‌است که:" با فرض اینکه فناوری اطلاعات یک سیب باشد، کامپیوتر، شبکه، نرم‌افزار و دیگر ابزارهای مرتبط
 دانلود کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت دکتر رضائیان
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان سیستم اطلاعات مدیریت (مدل سازی اطلاعات)www.pnueb.com › courses › سیستم-اطلاعات-مدیریت-(مدل-سازی-اطلاعات) رتبه: ۴ - ‏۱۴ رأیدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس سیستم اطلاعات مدیریت (مدل سازی . از کتاب فوق 2 جزوه و خلاصه درس در سایت وجود دارد. جزوه 1. دانلود: دانلود خلاصه درس. حجم فایل: 2.28 مگابایت. تعداد بازدید : 62719. براساس: سیستم اطلاعات مدیریت (مدل سازی اطلاعات) نوش
این فایل حاوی مطالعه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت (مدلسازی اطلاعات) دکتر علی رضائیان میباشد که به صورت فرمت PowerPoint قابل ویرایش در ۲۵۲ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود فایل 



پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت مدلسازی اطلاعات) دکتر رضائیان.پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت مدلسازی اطلاعات) دکتر رضائیان
هر تحقیقی حتما باید با یک سوال آغاز شود. به این مرحله از تحقیق که نقطه آغازین تحقیق است بیان مسئله گفته می شود. در این گام از شما درخواست می شود که برای حل کردن مسئله یا سوال طرح شده، تحقیقی را طراحی کنید. اینکه شما از چه نوع تحقیقی استفاده می کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد که موضوع این مقاله نیست. 
پس مرحله دوم تحقیق انتخاب روش تحقیق است. تحقیق در دو دسته بندی کلی کمی و کیفی قابل انجام است که هر کدام از این دو نوع تحقیق هم خود چندین زیر شاخه دار
بخش اول – انتقال امن اطلاعات بخش دوم – انتقال امن اطلاعات توسط filezilla از طریق SFTP در بخش قبل انتقال امن اطلاعات و روش های مختلفی که در رابطه با این موضوع وجود دارد تشریح شد و همانطور که ذکر شد یکی از روش هایی که از امنیت بالایی برای انتقال فایل ها در سیستم … انتقال امن اطلاعات توسط filezilla از طریق SFTP
منبع : وبلاگ ایران سرور
سیستمهای اطلاعات پیشرفته (کارشناسی ارشد مدیریت)
نحوه طراحی و مدلسازی سیستم های اطالعاتی نیز به صورت مقدماتی تدریس می. شود. سرفصل. های درس : . از کتاب. زیر استفاده شود. ، و بقیه فصل ها. در کالس تدریس می شود. سیستم های اطالعاتی در مدیریت. نویسنده : سید محمد محمودی. ناشر : دانشگاه تهران . برای دانشجویان ارشد مدیریت این جزوه را می توانید از آموزش مجازی پردیس تقاضا کنید.
 
دانلود خلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت
دانلود خلاصه کتاب سیستم های
سیستم های اطلاعات مدیریت :
سیستم های اطلاعات مدیریت ابزاری است در دست مدیران به منظور تصمیم گیری بهتر و انجام بهتر فعالیت های سازمان .
هدف نهایی سیستم های اطلاعات مدیریت تهیه اطلاعات برای مدیران به منظور کمک به آنها در فرایند تصمیم گیری.
بسیاری در عام جامعه فکر میکنند زبان یک ابزار است. ابزاری برای تبادل و انتقال اطلاعات, مانند: من رفتم», آن لیوان شیشه ای شکست», در اخبار خواندم.» و. بله شما درحال انتقال اطلاعات هستید اما این بدین معنا نیست
ادامه مطلب
ن کامله (به روایت اهل سنت عمری)
محمد بن جریر طبری از علما و مفسرین بزرگ اهل سنت عمری روایت کرده است: 
حدثنی المثنى قال، حدثنا آدم العسقلانی قال، حدثنا شعبة قال، حدثنا عمرو بن مرة قال، سمعت مرة الهمدانی یحدث، عن أبی موسى الأشعریّ قال: قال رسول الله صلى الله علیه وسلم: کمل من الرّجال کثیرٌ،ولم یکمل من النساء إلا مریم، وآسیة امرأة فرعون، وخدیجة بنت خویلد، وفاطمة بنت محمد.
رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمود: از مردان افراد زیادی به کمال رسیدن

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها