نتایج جستجو برای عبارت :

اشخاص دارای تشنج وصرع تاچه حد از هوش وحافظه سالم برخوردار هستند درمسائل عمومی وشخصی خودgo

صرع و تشنج می توانند چیزهای بسیار ترسناکی باشند. حدود 2/5 میلیون فرد بالغ و 711467 کودک در آمریکا مبتلا به صرع هستند. اصطلاح صرع و تشنج اغلب به جای هم استفاده می شوند، اما می توانند دو چیز متفاوت باشند. مهم است که حقایق مربوط به تشنج را بیاموزید.
تشنج با صرع متفاوت است
صرع یک اصطلاح است که شامل تشنج های تکراری می شود. تشنج ممکن است متفاوت باشد، اما همه آن ها شامل فعالیت الکتریکی غیر طبیعی در مغز است. این فعالیت الکتریکی، حرکات بدن را تغییر می دهد. گر
دلیل تشنج در کودکان و راه درمان آن
صرع یکی از بیماری های شناخته شده در
کودکان بالای ۵ سال است که همراه با تشنج اتفاق می افتد و همین تشنج مایه
نگرانی خیلی از پدر و مادر ها شده است.
 اما خیلی از آنها فرق بین تشنج های
ناشی از تب و ناشی از بیماری صرع را نمی دانند.
ادامه مطلب
هنگام تشنج کودک چه کارهایی انجام بدهیم؟
پس از ترخیص از بیمارستان اگر دارویی برای کودک‌تان تجویز شده است، به منظور پیشگیری از تکرار تشنج آن را همیشه و به موقع به کودک تان بدهید
هنگامی که کودک دچار تشنج می‌شود، به هیچ وجه استرس نداشته باشید.
آرامش خود را حفظ کرده و کنار کودک خود بمانید.

ادامه مطلب
نایزیلام (میدازولام) اسپری بینی
شرکت: UCB، Inc.
تاریخ تصویب: 17 مه 2019
درمان: Clusters تشنج

نزیلام (میدازولام) یک بنزودیازپین تزریقی است که برای درمان حاد خوشه های تشنج مشخص شده است.
FDA  نازلین (میدازولام) اسپری بینی برای درمان خوشه های تشنجتصویب می کند
بروکسل (بلژیک) و آتلانتا، جورجیا (ایالات متحده) - 2019 مه 20: UCB امروز اعلام کرد که اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) یک برنامه جدید برای جدیدترین داروهای ضدویروسی AED (میذالام) اسپری بینی با CIV، یک بنزودیازپین برای
برای نجات از پریشانی،خراب شدن خانه،واینکه فرد در هنگام پیری هوش وحافظه خود را از دست ندهد،بعد از نماز صبح ۱۰ باراین ذکر را بگوید،سبحانَ الله ِ العظیمِ وَ بِحَمدِهِ ولا حَولَ ولا قُوَّه َاِلّا بِاللهِ العَلِیِّ العَظِیمِ.
تب و تشنج در کودکان
.
تشنج ناشی از تب، نوعی از تشنج است که در تب های بالاتر از سی و هشت درجه سانتیگراد رخ میدهد.
.
تشنج معمولاً در حدود نیم دقیقه طول می کشد و علائم آن عبارت اند از:
- کاهش هوشیاری
- سفتی بدن و اندام
- قطع تنفس برای حدود سی ثانیه، بعد از این زمان وقتی تنفس مجدداً شروع می شود ممکن است بسیار سطحی باشد.
- دفع ناخودآگاه ادرار یا مدفوع 
.
پس از اتمام تشنج، کودک به هوش می آید و سپس ممکن است برای یک تا دو ساعت به خواب رود. هنگام بیدارشدن ممکن ا
امروزه اکثر افراد با واژه "صرع و تشنج" آشنایی دارند. از آنجایی که صرع یا اپی لپسی جزو بیماری های شایع مغز و اعصاب است، صرع یک اختلال مزمن است و علامت اصلی آن تشنج های تکرار شونده است. منظور از تشنج های تکرار شونده این است که با یک بار تشنج ، تشخیص صرع داده نمی شود و هم چنین اگر عوامل محرک ایجاد کننده خاصی برای تشنج وجود داشته باشد (مانند قند خون یا کلسیم پائین) در این صورت نیز به آن صرع گفته نمی شود.
صرع یک اختلال روانی ، مسری یا واگیر دار و در دسته
تشنج کودکان یکی از مشکلاتی است که والدین را به شدت نگرانو آشفته می کند. گرچه بروز این مشکل دربزرگسالی بیشتر درنتیجه بیماری صرع اتفاق می‌افتد اما در کودکی معمولا پس از تجربه تب شدید رخ می دهد. بیش از هرچیز در مورد تشنج در دوران کودکی، والدین باید اقدامات لازم را درمورد آن بدانند تا با دستپاچگی واکنش‌های اشتباهی انجام ندهند. اگر شما نیز درباره تشنج کودک خود نگرانی‌هایی دارید، در ادامه این مطلب نکات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد که می ت
پاورپوینت تشنج در کودکان
دانلود پاورپوینت تشنج در کودکان، در 78 اسلاید. تعریف تشنج: تغییرات ناگهانی در فعالیتهای طبیعی حسی و رفتاری بدلیل تکانه های الکتریکی ناگهانی ایجاد شده در نورون های مغزی دو دسته از تشنج شامل: 1-focal(partial) seizures:که علائم بالینی اولیه و EEG مربوط به اختلال در یک ناحیه مغزی است .
پاورپوینت تشنج در کودکان
دانلود پاورپوینت تشنج در کودکان، در 78 اسلاید. تعریف تشنج: تغییرات ناگهانی در فعالیتهای طبیعی حسی و رفتاری بدلیل تکانه های الکتریکی ناگهانی ایجاد شده در نورون های مغزی دو دسته از تشنج شامل: 1-focal(partial) seizures:که علائم بالینی اولیه و EEG مربوط به اختلال در یک ناحیه مغزی است .
تناسب شخصیت فرد با شغل وی تا چه اندازه بر عملکرد و رضایت شغلی وی تأثیر گذار است ؟ اشخاص از بسیاری جهت با یکدیگر متفاوتند. هر یک از افراد داراي صفات و ویژگی هایی هستند که در مجموع هستی آنها را شکل می دهد.
هر چند بعضی اشخاص شباهت هایی با هم دارند. ولی هیچ گاه دو نفر به طور کامل شبیه به هم نیستند. بعبارت دیگر، اشخاص منحصر به فرد هستند.

ادامه مطلب
سامانه های ثبت نام صیغه موقت و تشنج در روابط همسراندور ورمون پر هست از این روابط همسری و عاطفی در حال تلاشی. هم دختران هم پسران هم متاهل ها هم مجردها به انواع مختلف درگیر روابط هستند. یا ایجاد روابط جدید و سوم یا خیانت همسر و جر و بحث ها و ویرانی عزت نفس ها و افسردگی ها
ادامه مطلب
در این مقاله جدید قصد داریم به نقل از معتبرترین مجله سلامتی، به علل اصلی سرع و بهترین و جدیدترین روش های درمان آن بپردازیم. این ها نتایج جدیدترین یافته ها در این زمینه می باشند.
صرع چیست؟
صرع یک اختلال مزمن است که باعث تشنج های ناگوار و مکرر میشود. تشنج یک حمله ی ناگهانی ناشی از فعالیت های الکتریکی در مغز است.
دو نوع تشنج وجود دارد: تشنج کلی که روی کل مغز اثر میگذارد و تشنج کانونی یا جزئی که فقط یک قسمت از مغز را درگیر میکند. تشخیص تشنج خفیف مشکل
تشنج نوعی اختلال است که وضعیت فیزیکی و حالت طبیعی بدن را به هم میزند و فرد برای مدت کوتاهی اختیار خود را از دست می دهد. در ادامه شما را با 4 علت اصلی تشنج نوزاد و جدیدترین راه بهبود سریع خانگی آن آشنا خواهین کرد.
طبیعتاً هیچ خانواده ای دوست ندارد شاهد بیماری فرزند خود باشد. والدین باید در درجه اول تمام اقدامات لازم را برای پیشگیری از هر نوع بیماری فرزند خود را بعمل آورند تا کودکان از زمان تولد تا بزرگسالی کمتر با بیماری ها مواجه گردند. بیماری ت
خدایا ازت میخوام انقدر کارای مهم وعلمی و دوست داشتنی برام درست کنی که دیگه وقت نکن حتی قفل گوشیمو باز کنم :)
خدایا هرچی که دوست دارم اما برام خوب نیستو ازم دور کن.
خدایا توان وحافظه وتلاش وصبرمو بیشترکن وکمکم کن به هدفای علمی که دارم برسم.
 
پ ن:اخلاق وبی حوصلگی هامم درست کن.
ادامه مطلب
بدون شک اشخاص یا نی که حسود و بخیل هستند سعی میکنندبرای بروز دادن رفتار بخیل بودنشان و
خالی کردن خودشان از هر دلیل بی پایه و اساسی و حرف های ابلهانه و جاهلانه استفاده کند تا بلکه این
فشاری راکه بخاطر بیماری حسادت دراوست را بیرون بریزد و این بیماری سر ریز شده در وجودش را فروکشد.
این گونه اشخاص افرادی بسیار جاهل و نادان هستند و حاضرنیستند که ببینند طرف مقابلش به نوعی از او
بهتر است یا از امکانات یا چیزهایی برخوردار است و همیشه سعی میکنند ا
بدون شک اشخاص یا نی که حسود و بخیل هستند سعی میکنندبرای بروز دادن رفتار بخیل بودنشان و خالی کردن خودشان از هر دلیل بی پایه و اساسی و حرف های ابلهانه و جاهلانه استفاده کند تا بلکه این فشاری راکه بخاطر بیماری حسادت دراوست را بیرون بریزد و این بیماری سر ریز شده در وجودش را فروکشد.
این گونه اشخاص افرادی بسیار جاهل و نادان هستند و حاضرنیستند که ببینند طرف مقابلش به نوعی از او بهتر است یا از امکانات یا چیزهایی برخوردار است و همیشه سعی میکنند ای
شیوع ایراد نعوظشیوع خلل نعوظدر صورتیکه شما مشکل نعوظ دارید صرفا نیستید از هر سه نفر یکی نیاز به تقویت نعوظ دارااست .
بیشتر اشخاص مایل نیستند در رابطه مشکلات جنسی شان سخن نمایند . بخصوص در تمدن های شرقی که مساله جنسی به نوعی تابو بوده و در هنگام دعوا راجع به مشکلات جنسی اشخاص شم خیر و خوبی ندارند . به این ترتیب سخن از آمار های صحیح درباره‌ی شیوع ناتوانی جنسی دربین مردان اهل ایران واقع‌بینانه نخواهد بود .
اما آمارهای جهانی در زمینه ی شیوع این ن
روش تشخیص میگوی سالم و فاسد
چون میگو نسبت به فساد حساس است در صورت وجود آلودگی زیاد در مدت کوتاه فاسد خواهد شد. در روش تشخیص مقایسه‌ای میگوی سالم و فاسد موارد زیر از اهمیت برخوردار است.
ادامه مطلب
تشنج! (گفت و شنود)
  گفت: از برجام چه آبی گرم شد که این همه روی پذیرش و تصویب FATF اصرار می‌ورزند؟!گفتم:‌ برجام قرار بود تحریم‌ها را لغو کند ولی علاوه ‌بر تحریم‌های قبلی چندین تحریم دیگر هم اضافه شد!گفت: درباره برجام همه کارشناسان از قبل هشدار داده بودند ولی توجهی نشد و حالا درباره خطر FATF هم همان هشدارهای مستند را می‌دهند ولی باز هم عبرت گرفته نمی‌شود!گفتم: پزشک از بیمار پرسید، قبلاً پنی‌سیلین تزریق کرده‌ای؟ بیمار جواب داد بله. ولی بعد از ت
شیوع ایراد نعوظشیوع ایراد نعوظدر صورتی شما مشکل نعوظ دارید صرفا نیستید از هر سه نفر یکی نیاز به تقویت نعوظ دارااست .
بیشتر اشخاص مایل نیستند در رابطه مشکلات جنسی شان کلام نمایند . بخصوص در فرهنگ و تمدن های شرقی که مساله جنسی به نوعی تابو بوده و در هنگام مشاجره راجع به مشکلات جنسی اشخاص شم نیکی ندارند . براین اساس کلام از آمار های صحیح در امر شیوع ناتوانی جنسی میان مردان اهل ایران واقع‌بینانه نخواهد بود .
البته آمارهای جهانی درباره ی شیوع این
برای داشتن زندگی سالم چه باید کرد؟
زندگی سالم و راه های مراقبت از خود و برای داشتن یک زندگی شاد چه باید کرد و دوست داشتن خود و سبک زندگی سالم را در نمناک ببینید.
12 تغییر کوچک برای سبک‌ زندگی سالم ‌تر
12 تغییر کوچک برای سبک‌ زندگی سالم ‌تر :۱. روزتان را با حرکات کششی شروع کنید. ۱۵-۱۰ دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید و کمی حرکات کششی انجام دهید.
راه‌هایی برای داشتن سبک زندگی سالم - اقتصاد آنلاین
سبک زندگی سالم چیزی است که همه افراد به دنبال آن
 
آثار شگفت‌انگیز هنر و معماری که به عجایب جهان کهن شهرت دارند، شاهدی بر نبوغ، خیال و سخت کوشی انسان‌ها هستند. بااین‌حال، این آثار به ما یادآوری می‌کنند که همین انسان تاچه‌اندازه می‌تواند ناسازگار و مخرب باشد. هنگامی‌که نویسندگان عهد قدیم فهرستی از عجایب جهان را تهیه کردند، بحث‌وجدل‌هایی درباره‌ی این‌که کدام اثر شایستگی قرارگرفتن در این فهرست را دارد شروع شد. در این مقاله شما را با عجایب جهان باستان که حاصل خلاقیت و مهارتِ اولین
 
پسر سی ساله‌ای روی تخت شماره‌ی چهار بخش افتاده و از ساعت سه و نیم بعد از ظهر تا هشت و ربع که شیفتم تموم بشه به فاصله‌ی هر پنج دقیقه یک حمله‌ی تشنج تونیک کلونیک داره ،ما از صدای لرزش تخت برمیگردیم و متوجه شروع یه حمله‌ی جدید میشیم. از دست ما و رزیدنت‌های نورولوژی فقط همین برمیاد که با چهره‌ای غم زده به تشنج‌هاش خیره بشیم و فکر کنیم که بیچاره،با این سنش!
از یکی از روستاهای اطراف اومدن ، پدرش میگفت تو بچگی یبار معلم زده تو سرش بعدش رفته اتا
نشانه های و علایم تومورهای مغز و نخاع در کودکان ممکن است به تدریج رخ دهند و در طول زمان بدتر شوند و یا ممکن است به طور ناگهانی وهمراه با تشنج رخ دهند.
نشانه های عمومي
تومور در هر بخشی از مغز ممکن است به فشار جمجمه بینجامد (شناخته شده به عنوان بالا برنده فشار داخل جمجمه). این عوامل می تواند با رشد تومور ایجاد شوند: تورم در مغز، مسدود کردن جریان مایع مغزی نخاعی، افزایش فشار که می تواند منجر به وقوع علائم زیر شود:
سردرد
تهوع
استفراغ
لوچی یا تاری دی
دانلود کتاب حقوق مدنی اشخاص و محجورین دکتر صفایی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود pdf کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی | جزوات حقوقیwww.mollakarimi.ir › tag › دانلود-pd.Translate this pageکیه که ندونه درس حقوق مدنی مهمترین درس در همۀ آزمون‌های حقوقی مثل وکالت، قضاوت و سردفتریه! با توجه به تدریس چندین ساله‌ی درس حقوق مدنی ۱ در دانشگاه‌های مختلف و .
دانلود کتاب حقوق مدنی اشخاص و محجورین -سید حسین صفائی .samta.samt.ac.ir › content › حقوق-مدن.Translate this pageمطالعه کتاب حقوق مدن
خلاصه کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsجزوه حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین دکتر صفایی | جزوات حقوقیhttps://www.mollakarimi.ir › tag › جزوه-حقوق-مدنی-1-اش.Translate this pageکیه که ندونه درس حقوق مدنی مهمترین درس در همۀ آزمون‌های حقوقی مثل وکالت، قضاوت و سردفتریه! با توجه به تدریس چندین ساله‌ی درس حقوق مدنی ۱ در دانشگاه‌های مختلف و .[PDF]زجوه کتاب یار اشخاص ومحجورین دکتر صفایی - وکیل نجف آباد .https://drkafi.ir › wp-content › uploads › 2015/12 › مدن
دانلود کتاب حقوق مدنی اشخاص و محجورین دکتر صفایی
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
دانلود pdf کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی | جزوات حقوقیwww.mollakarimi.ir › tag › دانلود-pd.Translate this pageکیه که ندونه درس حقوق مدنی مهمترین درس در همۀ آزمون‌های حقوقی مثل وکالت، قضاوت و سردفتریه! با توجه به تدریس چندین ساله‌ی درس حقوق مدنی ۱ در دانشگاه‌های مختلف و .
دانلود کتاب حقوق مدنی اشخاص و محجورین -سید حسین صفائی .samta.samt.ac.ir › content › حقوق-مدن.Translate this pageمطالعه کتاب حقوق
اصل بر مسئولیت اشخاص حقیقی است و اشخاص حقوقی در صورتی مسئولیت دارند که نماینده قانونی(مدیر)شخص حقوقی به نام یا در راستای منافع آن مرتکب جرمی شود و مسئولیت کیفری شخص حقوقی نیز مانع مسئولیت کیفری شخص حقیقی نیست.لذا در صورتی که از ناحیه ادارات و سازمانها خساراتی اعم از مالی و جانی به اشخاص وارد شود حسب مقررات این خسارات از وارد کننده زیان قابل مطالبه است به شرطی که رابطه علیت و سببیت احراز شود.در این خصوص رجوع شود به تبصره ماده ۱۴،ماده ۲۰،ماده
کتاب حقوق جزای اخصاصی 1حسین میرمحمد صادقیpdf
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
کتاب جزای اختصاصی (1) جرایم علیه اشخاص دکتر میرمحمد .www.tahsilatetakmili.com › productTranslate this pageJan 30, 2020 - کتاب حقوق جزای اختصاصی 1 میر محمد صادقی, کتاب جرایم علیه اشخاص نشر میزان اثر دکتر حسین میرمحمد صادقی, خرید کتاب, دانلود رایگان.
حقوق کیفری اختصاصی(1): جرایم علیه اشخاص اثر حسین .www.fadakbook.ir › product › حقوق-کیفری-اخت.Translate this pageRating: 3 - ‎19 reviewsکتاب حقوق کیفری اختصاصی(1): جرایم علیه اشخاص اثر ح
کودک سالم چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید گفت که سلامت فرزند شما تمام ابعاد جسمانی، روانی و اجتماعی او را دربرمی‌گیرد در نتیجه باید از رشد مناسبی برخوردار باشد تا بتواند در همه ابعاد پیشرفت کند. به همین خاطر برای این‌که فرزند سالمی داشته باشید لازم است که به تمامی این ابعاد توجه کنید. در ادامه به توضیحات جامع‌تری در مورد کودک سالم خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 
برای دریافت مشاوره در زمینه کودک سالم م
یکی از مصیبت‌های عمر ما این است که اشخاص کم کم دارند جانشین ارزش‌ها می‌شوند. این خطرناک است. انقلاب ما  انقلاب ارزش‌ها است. اِعرِف الحَقَّ تَعرِف أهلَهُ” تعلیم اسلام و تعلیم مولا علی علیه‌السلام این است. تو ارزش‌ها را بشناس و اشخاص را با ارزش‌ها بسنج. مبحث‌ها باید بر محور ارزش‌ها باشد. درود باید بر ارزش‌ها باشد. درود بر شهیدان، این می‌شود درود بر ارزش. درود بر انسان‌های مخلص، این می‌شود حمایت از یک ارزش. درود بر کسانی که از بام تا شا
در این قسمت قصد داریم نحوه گروه بندی اشخاص در نرم افزار حسابداری سازه حساب را به شما عزیزان آموزش بدهیم.
معمولا اشخاصی که داراي ویژگیهایی یکسان می باشند در یک گروه قرار می گیرند.
در نظر بگیرید که در صورت گروه بندی اشخاص گزارشات مالی دقیقتر و بهتری را می توان بدست آورد.
ادامه مطلب را از اینجا بخوانید.
 
 
بیماری صرع نوعی بیماری مزمن که در سیستم عصبی مرکزی مغز اختلال ایجاد کرده و فعالیت های مغز را مختل میکند و در نهایت موجب تشنج و بی هوش شدن فرد می شود. تشنج در افراد مختلف داراي علائم متفاوتی است برای مثال این اتفاق در برخی افراد با تشنج در دست ها و پاها و از دست دادن هوشیاری همراه است و در برخی موارد با خیره ماندن. البته باید بدانید تشنج کردن به این معنا نمیباشد که شما بیماری صرع دارید.
برای مطالعه ادامه مطلب و پرسش و پاسخ از دکتر پشم فروش به
حضرت صادق فرمودحجت خدا بر بندگان پیغمبران است  وحجت میان بندگان و خدا عقل است  23 و فرمود پایه شخصیت انسان عقل است وهوش و فهم وحافظه و دانش از عقل سر چشمه میگیرند عقل انسان را کامل کند و رهنما و بینا کننده وکلید کار اوست وچون عقلش بنور خدایی موید باشد دانشمندو حافظ و متذکر و با هوشو فهمیده باشد و از این رو بداند چگونه وچرا و کجاست وخیر خواه و  بد خواه خود را خود را بشناسد وچون انرا شناخت روش زندگی، و پیوست وجدا شده خویش بشناسد و در یگانگی خدا و
صرع چیست؟ و علل و علائم این بیماری چه چیزهایی است؟
صرع، به عنوان تشنج مکرر شناخته شده است. تشنج ممکن است کنترل عضلانی، حرکت، گفتار، بینایی و غیره را مشکل ساز کند. صرع خیلی ترسناک است، حتی اگر طولانی نباشد.تشخیص علل صرع برای پزشکان دشوار است. برخی از مشکلات مانند آسیب سر، عفونت مغزی و تومور مغزی می توانند باعث صرع شوند. علائم اصلی صرع، تشنج است که بدون هیچ هشدار و به طور مکرر اتفاق می افتد ، انواع مختلف تشنج وجود دارد برخی ممکن است از یک نوع آن
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- رابطه خوب کره شمالی با سوریه عزیز  درمسائل اقتصادی خوب است ولی ارتش سوریه باید  درلشگر مثلا شانزدهم که مجهز به کلاهک اتمی وداراي کامپوترهای فراوان ای است دوره ای ارشد طراحی رابگذارند
خلاصه کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی
برای دانلود این فایل اینجا کلیک کنید

خلاصه کتاب حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین دکتر صفایی و .
https://tamasha.com/./خلاصه-کتاب-حقوق-مدنی-1-اشخاص-و-محجورین-دکتر-صفایی-و.
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - محصول مورد نظر شامل کامل ترین خلاصه کتاب و جزوه حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین تالیف دکتر سید حسین صفایی و دکتر سید مرتضی قاسم زاده .
[PDF]زجوه کتاب یار اشخاص ومحجورین دکتر صفایی - وکیل نجف .
https://drkafi.ir/wp-content/uploads/2015/12/مدنی1.pdf
زجوه کتاب یار
دکتر مهران آقامحمدپور بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان
کودکان و نوزادان در صورت داشتن مشکلات و بیماریهایی مانند اختلال خواب ، اختلال حرکتی ، اشکال در تکلم ، تشنج خواب ، صرع ، تشنج ، بیش فعالی ، افسردگی ، اضطراب ، فلج مغزی ، میکروسفالی ، بزرگ بودن دور سر نوزاد ، اتیسم ، میگرن ، سردرد ،نقص توجه ، هیپوکسی نیاز به معاینه و تشخیص سریع بیماری دارد تا در سنین پایین درمان لازم شروع شده و نتیجه مناسب را دریافت کرد .
دکتر آقامحمدپور بهترین فوق تخصص م
دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین‌المللی صرع با اشاره به اینکه از هر ۲۰۰ نفر جمعیت یک نفر مبتلا به صرع است، گفت: اختلالات روان و وسواس شدید می تواند در برخی از افراد سبب تشنج شود.
دکتر مرجان اسداللهی، در آستانه برگزاری پانزدهمین کنگره بین‌المللی صرع، اظهار داشت: صرع علل مختلفی همچون تومورهای مغزی، وقوع سکته، بیماری‌هایی همچون ام‌اس و .، دارد و در سنین مختلف می‌تواند ایجاد شود و فرد و خانواده آن را درگیر کند.
وی افزود: امروزه مشخص شده مشکلات
در این مطلب با کمک تحقیقات جدید پزشکی در دنیا، شما را به طور کامل با عوارض جانبی، طرز استفاده درست و سایر نکات ضروری قرص دیازپام با دوز ۵ و ۱۰ میلی گرم آشنا می کنیم.
قرص دیازپام چیست؟
دیازپام ضد تشنج است و برای از بین بردن علائم اضطراب، اسپاسم عضلانی و ترک الکل استفاده می شود.
از خطرات این دارو در صورتی که برای مدت طولانی یا در دوزهای بالا مصرف شود، ممکن است باعث ایجاد اعتیاد به آن شود.
این دارو را به طور ناگهانی متوقف نکنید زیرا ممکن است علائم
نخبگان، به همان اندازه که وجود حکومت را برای جامعه لازم میدانند، از حکومت ها هم متنفرند.
هر حکومتی، باید مشروعیت نسبی داشته باشد، یعنی؛ موردپذیرش طیف اکثریت مردم باشد. لذا؛ با توجه به اینکه همیشه، اشخاص نا آگاه در یک جامعه، به نسبت سایر اشخاص آگاه همان جامعه خودی، از تعداد بیشتری برخوردارند، حاکمان باید مورد پذیرش اشخاص ناآگاه جامعه قرار گیرند حتی در حکومت های مونارشی و سلطنتی هم این چارچوب باید رعایت گردد. با این دلیل؛ اشخاص آگاه توسط دی
صرع
صرع نوعی بیماری است که باعث تشنج های پی در پی و غیر قابل کنترل و
تشخیص می شود. این بیماری از رایج ترین بیماری های عصبی دنیا است که در هر
سنی ممکن است به دنبال اختلالاتی که در عصب ایجاد می شود رخ دهد. بسیاری از
افرادی که مبتلا به این بیماری هستند با وجود مصرف دارو ممکن است همچنان
دچار حملات تشنجی شوند که غیر قابل کنترل است.
زمانی که حمله صرع رخ می دهد ، علائم غیر طبیعی از بیمار مانند از دست
رفتن هوشیاری رخ می دهد و فرد بعد از پایان تشنج حتی ب
 
پکیج پاورپوینت سبک زندگی سالم
کاربران عزیز ، محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع با موضوع سبک زندگی سالم در 58 اسلاید بهمراه پاورپوینت خانواده و سبک زندگی سالم در 14 اسلاید و پاورپوینت چالش های ترویج سبک زندگی سالم و راهکارهای آن در 29 اسلاید ،پاورپوینت شیوه زندگی سالم در 145 اسلاید و همچنین پاورپوینت شیوه زندگی سالم  Healthy Lifestyle در 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دانلود و دریافت نمائی
هدف دین، سالم سازی عمل انسان است؛ البته اما این سالم سازی و پاک سازی را از فکر او آغاز می نماید؛ پس کردار سالم انسانی همراه با فکر سالم است که مراد دین است و تحقق کردار از کانال فکر سالم برای دین ارزشمند خواهد بود.
ادامه مطلب
 دانلود کتاب حقوق مدنی ۱ اشخاص و محجورین صفایی و قاسم زاده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب حقوق مدنی اشخاص و محجورین -سید حسین صفائی .samta.samt.ac.ir › content › حقوق-مدن. Translate this page Rating: 5 - ‎7 reviews ناشر : سازمان سمت. نویسنده : سید حسین صفائی , سید مرتضی قائم زاده. قیمت نسخه چاپی : 17,000 تومان. صفحات کتاب : 364. کنگره : ‫‬‭‬‮‭KMH511‫‭/ص7ح7 1393‬‬‬‬. دانلود کامل کتاب حقوق مد
اشخاص مکلف به اخذ شماره اقتصادی:
۱) کلیه اشخاص حقیقی که به امر تولید، مونتاژ، واردات و صادرات، توزیع هر نوع کالا و همچنین کارهای خدماتی اشتغال دارند و داراي پروانه کسب و کار از مراجع ذیربط بوده و یا داراي محل فعالیت تجاری می باشند. قابل ذکر است احراز یکی از شرایط فوق برای اشخاص حقیقی کافی می باشد.
۲)کلیه اشخاص حقوقی که به امر تولید،مونتاژ،واردات و صادرات،توزیع هر نوع کالا و همچنین کارهای خدماتی اشتغال دارند.
۱) کلیه اشخاص حقیقی که به امر تولی
در این آموزش می خواهم فواید و مزایای استفاده از ظروف مسی را چه برای طبخ غذا و چه برای صرف غذا یا نوشیدن آب برایتان بازگو نمایم.
استفاده و کاربرد "ظروف مسی" در آشپزخانه برای سلامتی انسان مزایا و فواید ذیل را به همراه دارد :
1- تنظیم عملکرد تیروئید بدن
2- تقویت و کارآیی بیشتر قوای ذهنی
3- جلوگیری از تشنج و عقب ماندگی ذهنی
4- سلامتی ، شادابی و جوانی پوست
5- جلوگیری از حمله قلبی و داشتن قلبی سالم
6- بهبود عملکرد دستگاه گوارش 
7- پیشگیری و تاخیر در پیری زو
قرص پرگابالین نوعی داروی ضد تشنج است که با نام تجاری لایریکا شناخته می‌شود. از قرص لایریکا معمولاً در نوع خاصی از بیماری صرع که به آن صرع پارشیال یا کانونی گفته می‌شود استفاده می‌گردد. داروهای ضد تشنج از طریق سرکوب فعالیت سیستم عصبی مغز از بروز تشنج جلوگیری می‌کنند و در درمان آن به کار برده می‌شوند. همچنین پرگابالین در درمان اختلالاتی نظیر درد مزمن، دردهای عصبی مرتبط با دیابت و دردهای نخاعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال کسب ا
بو بر مبنا عطر چوب کفش تابستانی؛ کمال‌گرا و خستگی‌ناپذیر
بو بر شالوده بو چوب دمپایی
بهترین عطر نه
بوی چوب کفش تابستانی چیزی مشابه بو اولیه عشق و علاقه میباشد و نوستالژی در آن موج می زند. بر مبنا ارتباط رایحه و خصوصیت‌های شخصیتی عاشقان عطرهایی با مبنا چوب دمپایی کسانی کمال‌گرا میباشند و معمولا به مشقت از چیزی رضایت پیدا میکنند. این اشخاص همواره شغلی گزینش میکنند که بر شالوده مهارت‌های‌شان میباشد و خودشان وسیع‌ترین منتقد خودشان می ب
 
خیالش شبیه یک دمل چرکین چسبیده است به بیخ گلویم
و رهایم نمی کند. دارد خفه ام می کند.
به زحمت نفس می کشم. به زحمت حرف می زنم.
صدایم توان بیرون آمدن از حلقومم را ندارد.
تارهای صوتی ام خش دار و ضعیف و کمرنگ شده اند.
اما حرف می زنم. باید حرف بزنم.
اگر چیزی نگویم این دملِ چرکین رشد می کند و بزرگتر می شود
و نابودم می کند. نگفتن همین قدر تلخ است که گفتن سخت.
اما چه قدر فرق است بین گفتن و نگفتنِ چیزهایی
که دارد خفه ات می کند؟چیزهایی تشنج آمیز و دردناک که اگ
تشنج شایع ترین واقعه عصبی دوره نوزادی
تشنج مشخص ترین علامت بیماری های عصبی در نوزادان است و نظر به تشخیص سریع و درمان مناسب تشنج و علت آن قادر به جلوگیری از ضایعات غیر قابل برگشت عصبی است. به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، تشنج شایع ترین واقعه عصبی در دوره نوزادی است . سیستم عصبی نارس نوزادان در مواجهه با علل متفاوت پاسخ غیر اختصاصی به صورت تشنج می دهد به همین دلیل است که اغلب تشنج نوزادی با افزایش سن بهبود کامل می یابد. ولی گاه عوارضی گ
خیلی از افراد مبتلا به صرع به علت ترس از به وجود آمدن حمله یا حادثه ای در حین فعالیت ،از ورزش پرهیز می کنند ورزش برای بیماران صرعی مفید می باشد و بروز حمله تشنج در حین ورزش ،پدیده ای نادر می باشد، بر خلاف تصور عده ای انجام فعالیت های ورزشی می تواند خطر بروز تشنج را کم می کند ،اما مقدار فعالیت باید در حدی باشد که مبتلایان به صرع دچار خستگی نشوند ،چون خستگی باعث تجمع اسید لاکتیک در عضلات بدن شده و به مغز انتقال یافته و سلول های مغزی را مختل می کن
مشاوره خانوادگی آنلاین:خانواده یکی از نظام‌های اجتماعی می‌باشد که چه در جهت فرهنگ جامعه ایرانی .
و چه در مذهب اسلامی ما از جایگاه بسیار پر اهمیتی برخوردار می باشد.
خانواده گروهی از اشخاص می‌باشند که به واسطه پیوند ازدواج و در مرحله های بعدی پیوند خونی.
و همینطور که در کنار هم جمع شده اند و از رویکردهای نظامی خانواده می توان به نظام بخشیدن.
به برخوردهای جنسی و همینطور مراقبت کردن از کودکان و سالمندان در ایجاد کردن امنیت اقتصادی اشاره داشت.
درمان مننژیت چیست؟
در صورت شک به مننژیت، پس از انجام آزمایش های لازم و حتی پیش از آماده شدن جواب آزمایش ها باید درمان فوراً با آنتی بیوتیک ها شروع شود. اگر جواب آزمایش ها مشخص کند که کودک مبتلا به مننژیت ویروسی شده، آنتی بیوتیک ها قطع می شوند و هیچ درمان دیگری به جز مسکن لازم نیست. عفونت های ویروسی معمولاً پس از 5 تا 14 روز بسته به نوع ویروس خود به خود بر طرف میشوند. اگر تشخیص مننژیت باکتریال تأیید شود، مصرف آنتی بیوتیک باید ادامه یابد ( ممکن است
نخبگان، به همان اندازه که وجود حکومت را برای جامعه لازم میدانند، از حکومت ها هم متنفرند.
هر حکومتی، باید مشروعیت نسبی داشته باشد، یعنی؛ موردپذیرش طیف اکثریت مردم باشد. لذا؛ با توجه به اینکه همیشه، اشخاص نا آگاه در یک جامعه، به نسبت سایر اشخاص آگاه همان جامعه خودی، از تعداد بیشتری برخوردارند، حاکمان باید مورد پذیرش اشخاص ناآگاه جامعه قرار گیرند حتی در حکومت های مونارشی و سلطنتی هم این چارچوب باید رعایت گردد. با این دلیل؛ اشخاص آگاه توسط دی
ازاتفاقات زجرآوری که بیشتردربرابرچشم فائزه رخ میداد بود که مادرشوهرازغذاپختن او جلوی جمع ایرادبگیرد.او علاقه وافری به فسنجان درست کردن داشت.این بازی مادرشوهررادوست نداشت.او همیشه میگفت گردو گران هست تونبایدفسنجان درست کنی بفهم نفهم ومجدددرهنگام سفره پهن کردن های او که دراین میان فسنجان بودتکرارمیشداوازاینکه فردی به دست پخت اوایرادبگیردودرعین حال بگویدبفهم نفهم متنفربود.درانتهاهم مادرشوهرتمام غذارابالامیآورد.
هر نیم ساعت هنگامی ک
حقوق اداری به عنوان شاخه‌ای از حقوق عمومي داخلی، به مجموعه‌ قواعد حقوقی اطلاق می‌شود که حقوق و تکالیف سازمان‌های اداری دولت، خصوصاً سازمان‌های اجرائی آن و روابط آن‌ها با مردم را تعیین می‌کند.
 
  حقوق اداری ناظر بر برخی از فعالیت‌های سازمان‌های اداری است و شامل فعالیت‌های ی، قضائی، قانون‌گذاری سازمان‌ها نخواهد بود. فعالیت سازمان‌های اداری به دو منظور خدمات عمومي و حفظ نظم عمومي انجام می‌شود.
 
 الف) خدمات عمومي:
  نیازمندی‌ه
انواع عرقیات سنتی ایران و خواص آنها سری اول
عرق آویشن ( طبیعت گرم )
تقویت معده ، رفع ترشی معده ، تقویت بینایی ، صد درد و تشنج ، رقیق کننده خون ، در عفونت های ریوی ، زکام و برونشیت بی همتاست .
نحوه استفاده : پس از هر غذا یک استکان
عرق اسطوخودوس ( طبیعت گرم )
تقویت کننده اعصاب ، معالج برونشیت و زکام ، پایین اورنده تب ، نیرو بخش ، ضد تشنج و صرع ، درمان بیماری های عصبی
نحوه استفاده : روزی سه مرتبه هر وعده نصف استکان
ادامه مطلب
تنظیم اظهارنامه مالیاتی
تنظیم اظهارنامه مالیاتی ، مرکز مشاوران مالیاتی آریا حساب آترینا در خصوص تنظیم صحیح و اصولی اظهارنامه مالیاتی و رعایت کلیه موازین قانونی خدمات خود را ارائه می نماید تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان شد موظف به تنظیم و تسلیم اظهارنامه‌ی مالیاتی هستند. براین اساس مودیان مالیاتی به دو دسته تقسیم می شوند: اشخاص حقیقی و حقوقی 09128692314 همچنین از بخش مشاوره حسابداری رایگان ما نیز دیدن کنید
بعنوان یک بخش تولیدی و فعالیت اجتماعی که توسط شرکتهای بیمه انجام می پذیرد، می تواند سهم موثر و سازنده در بالا بردن سطح تولید و درآمد ملی داشته  باشد.
بیمه های اشخاص می تواند در ضمن داشتنن اثرات پس اندازی و یرمایه گذاری اقتصادی یک گردش ( چرخه) اقتصادی را باعث گردد.
با توجه به این آثار هنوز بیمه های اشخاص با آن سطح از توسعه که شرایط اقتصادی و اجتماعی ما اقتضا می‌کند بسیار فاصله دارد.
در نهایت دانستن این که چه علت هایی باعث شده که بیمه های اشخاص د
سقف زیان کاهش ارزش سرمایه گذاری قابل شناسایی حداکثر برابر است تا مانده ارزش دفتری سرمایه گذاری.یعنی تا زمانی که ارزش دفتری سرمایه گذاری صفر شود می توان زیان کاهش ارزش را شناسایی کرد.سقف برگشت زیان کاهش ارزش سرمایه گذاری (سودقابل شناسایی)=سود تا سقف زیانهای کاهش ارزش قبلی سرمایه گذاری.
تشنج شایع ترین واقعه عصبی دوره نوزادی

تشنج مشخص ترین علامت بیماری های عصبی در نوزادان است و نظر به تشخیص سریع و درمان مناسب تشنج و علت آن قادر به جلوگیری از ضایعات غیر قابل برگشت عصبی است. به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، تشنج شایع ترین واقعه عصبی در دوره نوزادی است . سیستم عصبی نارس نوزادان در مواجهه با علل متفاوت پاسخ غیر اختصاصی به صورت تشنج می دهد به همین دلیل است که اغلب تشنج نوزادی با افزایش سن بهبود کامل می یابد. ولی گاه عوارضی
داشتن رابطه جنسی سالم با همسر
در زندگی مشترک یکی از مهم ترین ها داشتن رابطه جنسی سالم است . خیلی از خانم ها و آقایان درباره رابطه جنسی سالم چیزی زیادی نمی دانند به همین خاطر در این مطلب شما افراد متاهل را می خواهیم با داشتن رابطه جنسی سالم آشنا کنیم
به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
تشنج شدید بیمار از ویروس مرگبار کرونا در بیمارستان ووهان نگرانی مقامات چین را به این ویروس بیشتر کرد.اخیرا ویروس خطرناکی به جان مردم چین افتاده است و به سرعت در این کشور در حال انتشار است.
 

همچنین بخوانید:
        کشف واکسن ویروس کرونا توسط چین !”
        راه های پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا !”
        ویروس کرونا در ایران !”

 
برای دیدن ویدیو به این لینک مراجعه نمایید
 
 
منبع: سایت خبری خبرینو
تعهد عبارت است از یک رابطه حقوقی که به موجب آن شخص یا اشخاص معین، با توجه به اقتضای عقد یا شبه عقد یا جرم یا شبه جرم و یا به حکم قانون مم به دادن چیزی یا مکلف به فعل یا ترک عمل معینی به نفع شخص یا اشخاص معین می‌شوند.
(جعفری لنگرودی، محمد جعفر، ترمینولوژی حقوق، تهران، چاپ ششم، ۱۳۷۲، گنج دانش)
آدم سالم، آدمی است که با خودش و با آدمهاى اطرافش در حال جنگ و ستیز نیست،نتیجتاً حضورش به آدم انرژى میدهبیشتر از اینکه انتقادگر باشه، مشوقه!بیشتر از اینکه منفى باشه، مثبته!بیشتر از اینکه متکبر باشه، متواضعه!بیشتر از اینکه بخواد خودنمایى کنه، دوست داره در یک فضاى اشتراکى، دیگرانو ببینه و همینطور خودش دیده بشه!با آدم سالم، شما بهترین بخش وجودتون بیرون میاد،آدم سالم زیباییهارو میبینه و به زبون میاره!آدم سالم خوش خلق هستش، مزاح و طنز خوبى دا
آدم سالم، آدمی است که با خودش و با آدمهاى اطرافش در حال جنگ و ستیز نیست،نتیجتاً حضورش به آدم انرژى میدهبیشتر از اینکه انتقادگر باشه، مشوقه!بیشتر از اینکه منفى باشه، مثبته!بیشتر از اینکه متکبر باشه، متواضعه!بیشتر از اینکه بخواد خودنمایى کنه، دوست داره در یک فضاى اشتراکى، دیگرانو ببینه و همینطور خودش دیده بشه!با آدم سالم، شما بهترین بخش وجودتون بیرون میاد،آدم سالم زیباییهارو میبینه و به زبون میاره!آدم سالم خوش خلق هستش، مزاح و طنز خوبى دا
بنداول:در صورتیکه طویل باشد : این اشخاص فعال و داراي اراده قوی و اعتماد بنفس بوده و برای ترقی و پیشرفت خود میکوشند .
اگر خیلی طویل باشد: صاحب دست با اراده قوی، دیگران را تحت تسلط خود در میآورد .چنانچه کوتاه بلندی آن بحد متوسط باشد: گرچه ایندسته نمیتوانند بر دیگران تسلطی پیدا کنند ولی داراي قوه مقاومت بوده و تحت تسلط دیگران هم واقع نخواهند شد .بند اول کوتاه : این اشخاص بی اراده وزودرنج در تحت تسلط دیگران قرار میگیرند .
اگر خیلی کوتاه باشد : صاحب د
در دنیای امروز، افراد به دنبال راهکارهایی هستند تا به طور طبیعی و بدون ایجاد عوارض جانبی، پوست خود را نگهداری و بهبود دهند. استفاده از مواد طبیعی در مراقبت از پوست، یک روش سالم و موثر است که در طول زمان به شدت جلب توجه کرده است.امروز همراه سالن زیبایی لیدی لند به این موضوع میپردازیم.یکی از مواد طبیعی محبوب برای مراقبت از پوست، عسل است. عسل داراي ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های فراوان است که به تغذیه پوست کمک کرده و خطوط را کاهش
شخصیت سالم را کسی دارد که از انواع بیماری‏های روانی مقدار کمی داراست. به این معنی که کسی که شخصیت سالم دارد به موقع کم حرف ، برونگرا ، درونگرا ، بدبین و مضطرب است، ولی هیچکدام از این حالت‏ها بر دیگری غلبه نمی‏کند و جزو رفتارهای دائمش نیست. شخصیت سالم اضطراب دارد که به موقع سرقرارش برسد، بدبین است چرا که فورا به هر شخصی اعتماد نمی‏کند، درونگرا و کم حرف است چرا که ممکن است در مراسم عزاداری شرکت کرده باشد. برونگرا و شاد است چرا که در عروسی و جش
کلید سلامت روان
سلامت روانی به نحوه تفکر، احساس و عمل اشخاص بستگی دارد. به طور کلی افرادی که از سلامت روانی برخوردار هستند، نسبت به زندگی نگرش مثبت دارند. آماده برخورد با مشکلات زندگی هستند. در مورد خود و دیگران احساس خوبی دارند. در محیط کار و روابطشان مسئولیت پذیر می باشند. زیرا وقتی از سلامت روانی برخوردار باشیم انتظار بهترین چیزها را در زندگی داریم و آماده برخورد با هر حادثه ای هستیم. ممکـن اسـت این سئوال در ذهن شما متبادر شود که چرا باید
شرط اول برای آن که بتوانید گوسفند سالم خریداری کنید این است که به مراکز معتبر عرضه دام زنده مراجعه کنید. در این مراکز تمامی دام ها در یک محیط بهداشتی پرورش داده می شوند و برای رشد دام ها از داروهای هورمنی استفاده نمی شود .
در این مراکز تمامی دام ها زیر نظر دامپزشکان معاینه می شوند و داراي تاییدیه سلامت هستند .
ازطریق برخی روش ها می توان به سلامت دام پی برد :
- گوسفند سالم داراي چشمانی براق و شفاف است، پس در هنگام خرید باید به این موضوع توجه نمود.
انقدر شدت نفرتم زیاد است که وقتی چشم هایم را میبندم فقط صحنه هایی مصیبت بار از درد خودم را میبینم! صحنه هایی که احتمالا نبایست به خاطر داشته باشمشان. چند سالم بوده که تشنج میکردم؟ یک یا دو! طفلک معصومم! هربار از فرط نفرت _ از بانیان عذاب_ چشم هایم را باز میکنم! از دنیایی که این همه بی رحم با من تا کرده لجم میگیرد. متعجبم. احساس میکنم ظرف ظرفیت مصیبتم کاملا پر بود. صرع ، این نوگل نوشکفته، با ظهور دوباره اش لبریزم کرد. چه قدر زمانی که هوازی شدید کار
 خلاصه کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی همراه تست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین دکتر صفایی و قاسم .zamintv.com › آموزشی Translate this page محصول مورد نظر شامل کامل ترین خلاصه کتاب و جزوه حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین تالیف دکتر سید حسین صفایی و دکتر سید مرتضی قاسم زاده منبع رشته حقوق . دانلود جزوه خلاصه کتاب حقوق مدنی اشخاص و محجورین (مدنی 1) و .irjozveh.ir › دانلو
راهکار برای داشتن قلبی سالم وقوی
بیماری های قلبی تا به حال تلفات بیشتری نسبت به سایر بیماری ها داشته است. بر طبق نظریات انجمن قلب آمریکا، تقریباً 33 میلیون فرد در آمریکا دچار بیماری های قلبی هستند و بیش از 430000 نفر هر ساله از این بیماری ها جان خود را از دست می دهند. متاسفانه باید بگوییم که بسیاری از این مرگ ها قابل جلوگیری بوده است.
پس از همین حالا دست به کار شوید. نگذارید که اولین سکته قلبی در شما بروز کند. شروع به ورزش کنید و برنامه غذایی سالم ت
 
کاربران گرامی،محتوای این فایل شامل پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره 550 اشخاص وابسته در 16 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
بخشی از متن پاورپوینت:
کاربرد و دامنه
در این استاندارد ، مسئولیت حسابرس در زمینه روابط و معاملات با اشخاص وابسته در حسابرسی صورتهای مالی مطرح شده است.
مسئولیتهای حسابرس
1- اجرای روشهای حسابرسی به منظور تشخیص ، ارزیابی و برخورد مناسب با خطر های تحریف با
حداقل تعداد اشخاص لازم برای تشکیل شرکت تجاری






• شرکت تجاری :
در حقوق کنونی ایران می توان شرکت تجاری را اینگونه تعریف کرد :
قراردادی است که بین دو یا چند شخص با اختصاص آورده ای برای ایجاد یک شخص
حقوقی جهت انجام فعالیت های تجاری به منظور تحصیل سود تشکیل می شود.
حداقل اشخاص لازم برای تشکیل شرکت تجاری :
شرکت های تجاری را از جهت حداقل اشخاص لازم برای تشکیل آن ها می توان به چهار دسته تقسیم کرد:
ادامه مطلب
گل ساعتی به خاطر خاصیت ضد قارچی، ضد درد و اثرات ضد باکتریایی معروف است. همچنین داراي خاصیت ضد تشنج و آرامبخش است، به همین دلیل است که این گیاه به عنوان یک گیاه آرامبخش برای درمان طبیعی مشکلات عصبی، اضطراب، تحریک، تشنج و اختلالات خواب (بی خوابی) مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به برخی مطالعات اخیر انجام شده توسط گیاهان دارویی، گل ساعتی ممکن است به درمان برخی از شرایط مانند هیجان شدید، آسم، اختلال بیش فعالی کمبود توجه، فشار خون بالا، علائم
 
را تغذیه سالم مهم است ؟غذا خوردن سالم کمک خواهد کرد که تعادل مناسبی از ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی دریافت کنید. این مسئله به شما کمک خواهد کرد تا احساس بهتر و انرژی بیشتری داشته باشید. و می تواند به شما کمک کند تا استرس خود را بهتر کنترل و مدیریت کنید، تغذیه سالم یکی از بهترین کارهایی است که شما می توانید برای جلوگیری و کنترل بسیاری از مشکلات بهداشتی، انجام دهید از جمله:بیماری قلبیفشار خون بالادیابت نوع 2برخی از انواع سرطان
 
تغ
روان شناسی آنتروپولوژی ( مردم شناسی)، در جواب این سوال می گوید:
آدم سالم، آدمی است که با خودش و با آدمهاى اطرافش در حال جنگ و ستیز نیست، نتیجتاً حضورش به آدم انرژى میده!
بیشتر از اینکه انتقادگر باشه، مشوقه!
بیشتر از اینکه منفى باشه، مثبته!
بیشتر از اینکه متکبر باشه، متواضعه!
بیشتر از اینکه بخواد خودنمایى کنه، دوست داره در یک فضاى اشتراکى، دیگرانو ببینه و همینطور خودش دیده بشه!
با آدم سالم، شما بهترین بخش وجودتون بیرون میاد.
آدم سالم زیباییهار
رژیم غذایی سالم چیست و چه ویژگی‌های دارد ؟ رژیم غذایی سالم با سلامتی انسان رابطه تنگاتنگی دارد و تاثیر زیادی در کیفیت زندگی انسان‌ها می‌گذارد. یک رژیم غذایی سالم رژیمی است که به حفظ سلامت عمومي بدن کمک کرده و آن را بهبود بخشد. همچنین باید تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کند. تغذیه سالم به معنای محدودیت غذایی و محروم کردن خود از غذاها نیست. بلکه به معنی بهبود سلامتی، انرژی بیشتر و تقویت روحیه شما است. رژیم غذایی ما باید حاوی غذاهای متن
از قدیم گفتن عقل سالم در بدن سالم است. پس تصمیم گرفتم یک رژیم غذایی سالم همراه با ورزش را در پیش بگیرم.
احتمالن در کنارش دنبال یک کار جدید هم باشم. کلا جابجایی کاری با این اوضاع مملکت کار راحتی نیست به خاطر همین می خوام برای مصاحبه کاری خودم را آماده کنم. امیدوارم موفق بشم.
رعایت بهداشت فردی
شاید به نظر مهم نرسد، ولی دوش گرفتن مرتب، مسواک زدن، آراستن مو‌ها و لباس‌های تمیز پوشیدن همگی جزء مواردی هستند که نقش پر رنگی در سلامت جسم و روح شما بازی می‌کنند.
در ضمن، رعایت بهداشت فردی عزت نفس و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.
برخورداری از روابط اجتماعی سالم
عدم معاشرت با دیگران باعث تضعیف مهارت‌های اجتماعی افراد می‌شود. گوشه نشینی و عزلت منجر به بروز بیماری‌های روحی و روانی خواهد شد.
بنابراین، یک شخص سالم تلاش
ارائه مشاوره مالیاتی تخصصی رایگان با توجه به قوانین مالیات جدید می تواند کمک  شایانی به اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت جلوگیری از تضییع حق  نماید . خدمات مرکز مشاوره مالیاتی در راستاری کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص پرداخت مالیات عادلانه وکیل مالیاتی – سوال مالیاتی -مشاور مالیات – مشاوره مالیاتی تلفنی – وکیل مالیات – اظهار نامه مالیات – مالیات تخصصی
تلفن :          09128692314
                   02166931417
۱- ارائه مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی و حق
اطلاعیه سازمان امور مالیاتی در خصوص گزارش حد نصاب ماده 272 ق.م.م
اشخاص حقوقی و حقیقی مشمول حسابرسی سال مالی ۱۴۰۳
اشخاص حقیقی و شرکت­هایی که طبق مقررات قانونی مربوط، مکلف به نگهداری دفاتر قانونی می‌باشند و بر اساس آخرین اظهارنامه تسلیمی خود،‌ جمع کل ناخالص درآمد (فروش کالا و یا ارایه خدمات اعم از عملیاتی و غیرعملیاتی) آن­ها بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال (در مورد شرکت‌های پیمانکاری، دریافتی آن­ها بابت پیمان­های منعقد شده بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال)
بسمه تعالیپرونده شماره ۶اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل: ۴نفرمیزان درآمد ماهیانه خانواده: ۱۲۰۰۰۰۰تومان✔️میزان کم بود بودجه ماهیانه:➖➖✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: (وام۳۵۰۰۰۰۰تومان ،اقساط ماهیانه ۴۵۵۰۰۰تومان)✔️مشکلات اساسی خانواده:یک فرزند معلول جسمی_ ذهنی دارند که هیچ توان حرکتی ندارد، و پدر خانواده به خاطر این که هر لحظه امکان تشنج فرزند وجود دارد نمی تواند در جایی مستقر شود و کار کند ، چرا که باید مدام در دسترس بوده تا د
برخی اوقات دست  افراد نمی باشد .
بدون اینکه بخواهند و به آن فکر کنند به قهر کردن می پردازند.
علت قهر کردن از خانه اگر مسئله‌ای به دلخواه شما نباشد به قهر کردن می پردازید .
و آنقدر به این کار خود ادامه می دهید تا درون شما به آرامش برسد.
حالا تفاوتی ندارد به آن چیزی که مایل بودید رسیده باشید یا خیر .
مهم این می باشد که به طریقی مخالفت خود را بازگو کنید.
قهر یک امر طبیعی محسوب می شود.ولی به شرط آنکه در صورت طبیعی و منطقی صورت گیرد.نه مانند اینکه روزه
برخی اوقات دست  افراد نمی باشد .
بدون اینکه بخواهند و به آن فکر کنند به قهر کردن می پردازند.
علت قهر کردن از خانه اگر مسئله‌ای به دلخواه شما نباشد به قهر کردن می پردازید .
و آنقدر به این کار خود ادامه می دهید تا درون شما به آرامش برسد.
حالا تفاوتی ندارد به آن چیزی که مایل بودید رسیده باشید یا خیر .
مهم این می باشد که به طریقی مخالفت خود را بازگو کنید.
قهر یک امر طبیعی محسوب می شود.ولی به شرط آنکه در صورت طبیعی و منطقی صورت گیرد.
نه مانند اینکه روزه
برخی اوقات دست  افراد نمی باشد .
بدون اینکه بخواهند و به آن فکر کنند به قهر کردن می پردازند.
علت قهر کردن از خانه اگر مسئله‌ای به دلخواه شما نباشد به قهر کردن می پردازید .
و آنقدر به این کار خود ادامه می دهید تا درون شما به آرامش برسد.
حالا تفاوتی ندارد به آن چیزی که مایل بودید رسیده باشید یا خیر .
مهم این می باشد که به طریقی مخالفت خود را بازگو کنید.
قهر یک امر طبیعی محسوب می شود.ولی به شرط آنکه در صورت طبیعی و منطقی صورت گیرد.
نه مانند اینکه روزه
راه‌های برگرداندن میل‌جنسی در روابط طولانی‌مدت یک زندگی جنسی سالم بخش مهمی از یک رابطه صمیمی را تشکیل می‌دهد و نادیده گرفتن آن هر دوی شما را از هم دورتر خواهد کرد.

یک زندگی جنسی سالم بخش مهمی از یک رابطه صمیمی را تشکیل می‌دهد و نادیده گرفتن آن هر دوی شما را از هم دورتر خواهد کرد.هر
دوی شما خسته‌اید. خواب بچه‌ها سبک است. از وزن و اندامتان رضایت ندارید.
با کلی استرس درگیر ضرب‌العجل‌های کاری میبا
الکل موجب تغییر جسمی ذهنی میشود و باعث عدم کنترل فرد بر کنش و رفتار خود شده بعد از نوشیدن این مایع حدود 3 ربع یا 45 دقیقه کاملا در خون پخش میشود.باعث مستی و خماری میشود.اسیب به دستگاه های بدن 
عوارض آن از قبیل
ضعیف شدن ماهیچه قلب
بالا رفتن فشارخون
ایجاد ضربان نا هماهنگ قلب
امکان ابتلا به سرطان دهان حلق و مری
آسیب به دیواره معده وروده و سرطان
ضعیف شدن جذب مواد مغذی در بدن
جلوگیری از خویشتن داری
اختلال هماهنگی حرکتی
آسیب به سلول های مغزی کنترل کن
در یک معنا، حقوق مجموع مقرراتی است که بر اشخاص، از این جهت که در اجتماع هستند، حکومت می کند.
انسان موجودی است اجتماعی که باید در میان همگنان خود بسر برد. به حکم طبیعت، شخص در اجتماع کوچک پدر ومادر زاده می شود و در سایه مراقبت ها و عواطف این گروه نیازمندیهای مادی و معنوی خویش را تامین می کند. ولی، پس از دوران کودکی نیز او با دیگران بسر می برد و با همکاری آنان خواسته ها و نیازهای خود را بر می آورد.
از سوی دیگر، خواسته های آدمیان به حکم فطرت با هم شب
تب و تشنج در کودکان
 
تب و تشنج چیست و چه زمانی بروز می کند؟
یکی از بیماری هایی که در بین کودکان از شیوع و گستردگی بالایی برخوردار بوده و والدین را نگران کرده است، بیماری تب و تشنج در کودکان است. شایع ترین نوع تشنج در کودکان تشنج ناشی از تب یا تب و تشنج یا febrile seizure  می باشد. شیوع این بیماری در کودکان از ۲ تا ۵ درصد متفاوت گزارش شده است. شایع ترین سنی که کودکان بعلت تب دچار تشنج می شوند،  در سال دوم زندگی و بیشتر از 18 تا 24 ماهگی است.
وقتی کودک در
در ابتدا برای خرید به مراکز معتبر مراجعه نمایید که گوشت سالم و بهداشتی در اختیارتان قرار بگیرد . 
هنگامی که گوسفند خود را از این مراکز خریداری می کنید مطمئن هستید که دامپزشکان مداوم و پی در پی دام ها را معاینه می کنندو این گوسفندان واکسن های خود را به موقع دریافت کرده اند .
برای خرید باید چشمهای گوسفندان را معاینه نمایید که اگر داراي چشمهای براق و شفاف باشند این گوسفندان سالم هستند .
اگر ترشحات چرکی از دهان و بینی گوسفندان خارج شود در این صور
   تسهیلات ارزان قیمت بانک پاسارگاد محدودیت ندارد
ویژه اشخاص حقوقی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل
.
حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی ۲۰۰ میلیون ریال برای اشخاص حقیقی و ۵۰۰ میلیون ریال برای اشخاص حقوقی
تنوع در باز پرداخت به دو روش یکجا و اقساطی با رعایت دستور العمل های اعتباری
ادامه مطلب
ماده 206 قانون مالیات های مستقیم
ماده 206 ـ اگر مودی شرکت تجارتی یا سایر اشخاص حقوقی باشد، اوراق مالیاتی باید به مدیر یا اشخاص دیگری که از طرف شرکت حق امضا دارند ابلاغ شود.
تبصره ـ مقررات مادة (203) این قانون و تبصرة آن در مورد شرکت‌های تجاری و سایر اشخاص حقوقی نیز مجری است‌.
در این مطلب با کمک چند مجله معتبر پزشکی در سرتاسر دنیا راجب قرص توپیرامات، عوارض جانبی همچون تاثیر بر لاغری، نحوه مصرف اصولی و سایر نکات ضروری توضیح می دهیم.
توپیرامات چیست؟
توپیرامات یک داروی تجویزی است که با نسخه ارایه می شود.
این دارو چهار شکل دارد: قرص های جذب سریع، کپسول های جذب سریع، کپسول های آهسته رهش و کپسول های آهسته رهش روکش دار. در تمام اشکال مصرف بصورت خوراکی است.
برای درمان انواع خاصی از تشنج به تنهایی (بدون استفاده از داروهای د
14  غذای فوق العاده سالم
 
 
میوه
تخم مرغ
گوشت
آجیل و دانه
گیاهی
غذای دریایی
دانه ها
نان
حبوبات
لبنیات
چربی ها و روغن ها
غده ها
سرکه
شکلات
خط پایینبه راحتی می توان تعجب کرد که کدام غذاها سالم هستند.
تعداد زیادی از غذاها هم سالم و هم خوشمزه هستند. با پر کردن بشقاب خود با میوه ، سبزیجات ، پروتئین با کیفیت و سایر غذاهای کامل ، وعده های غذایی متنوع ، متنوع و مناسب برای شما خواهید داشت.
در اینجا 50 غذای فوق العاده سالم ارائه شده است. بیشتر آنها به طرز ح
رئیس راءس آمار و داده ها راهبردی وزارت فعالیت ادامه داد : اشخاص مشمول اشتغال ناقص زمانی» , دربرگیرنده اشخاصی میگردد که طی زمان منشاء مورد سنجش , تصمیم به انجام ساعتها فعالیت بیشتر دارا‌هستند ولی کمتر از اندازه متبوع فعالیت می‌نمایند . اما می بایست بدین نکته اعتنا شود کسانی که به مقدار بازه زمانی زمان مقرر در هفته فعالیت می کنند اما گشوده نیز ضمن تصمیم به انجام فعالیت بیشتر , آمادگی انجام آن را هم داشته باشند , نباید قسمتی از اشخاص دارنده اش
۱-دست مخروطی با انگشتان صیقلی:ایندست هواپرست،عیاش،خوشگذران و ساده لوح میباشند به خصوص وقتیکه قاعده انگشتان چاق و گوشتی باشد.۲-دست مخروطی با انگشتان گره دار:استعداد به حسابداری و تحویلداری را نشان میدهد،این اشخاص باهوش،دقیق وداراي قوه حافظه میباشند،هرکاری را با نظم و ترتیب انجام میدهند.۳دستهای مربعی با انگشتان صیقلی:نشانه راستی و درستی است،این اشخاص طرفدار حق و حقیقت هستند،داراي پشتکار و بااراده و در کارها پیشرفت میکنند.۴-دستهای مربعی
نگاه بی رمقش هنوز در پس سالها درد، نشانه هایی از شیطنت کودکانه اش داشت.
منم نوجوان، کنار تختش ایستاده بودم. بی آنکه حرفی برای گفتن داشته باشم.
گاه گاهی مرا به لبخندی کودکانه مهمان میکرد.
بی انصافی بود که بگویم ناراحت از دست معلم که بهم نمره نداده
یا از جای کبودی دعوای دیروز با یکی از بچه ها سر توپ
یا از خستگی و کلافگی این روزها
دورش که خلوت شد ارام مرا صدا زد.
گفت: مگر مرگ، دردش بیشتر از این سوزنهاست!
ناگهان
 
تا همینجا خاطرات قابل خواندن هستن
برخی اوقات دست  افراد نمی باشد .
بدون اینکه بخواهند و به آن فکر کنند به قهر کردن می پردازند.
علت قهر کردن از خانه اگر مسئله‌ای به دلخواه شما نباشد به قهر کردن می پردازید .
و آنقدر به این کار خود ادامه می دهید تا درون شما به آرامش برسد.
حالا تفاوتی ندارد به آن چیزی که مایل بودید رسیده باشید یا خیر .
مهم این می باشد که به طریقی مخالفت خود را بازگو کنید.
قهر یک امر طبیعی محسوب می شود.ولی به شرط آنکه در صورت طبیعی و منطقی صورت گیرد.نه مانند اینکه روزه
بعضی افراد هم به طور کلی کمبود وزن دارند و برای اینکه سالم باشند و انرژی بیشتری بدست بیاورند به دنبال افزایش وزن هستند. یکی از مشکلات شایع که در راه اضافه کردن وزن بوجود می آید استفاده بیش از حد از غذاهای پر کالری و بی ارزش از نظر مواد مغذی است. این شیوه به جای اینکه باعث به وجود آوردن عضله بشود باعث بدفرم شدن بدن و افزایش توده چربی میشود. در این مطلب شما را با مواد غذایی آشنا میکنیم تا بتوانید افزایش وزن سالمی داشته باشید: مغزدانه ها و کره مغز
درمان تشنج، انواع و علائم آن
تا به حال برایتان پیش آمده که فردی در یک مکان عمومي و به طور ناگهانی در جلوی چشمان شما دچار تشنج شود؟ آیا می‌دانید تشنج چیست و بر اثر چه عواملی ایجاد می‌‌شود؟ در این مواقع باید چه اقداماتی برای کمک به فرد بیمار انجام دهیم؟ در این مقاله مهم‌ترین اطلاعات را در مورد تشنج، علائم و روش‌های کنترل و مدیریت بهتر آن را در اختیارتان قرار می‌دهیم.
 
تعریف تشنج
تشنج در واقع یک فعالیت غیرطبیعی مغز است که در اثر تغییر در فعا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها