نتایج جستجو برای عبارت :

اسناد مثبته

اسناد و مدارک مثبته چیست؟
اسناد و مدارک مثبته اسناد و مدارک نشان‌دهنده وقوع رویداد مالی هستند و با استفاده از آن‎ها می‎توان رویداد مالی را شناسایی، اندازه گیری و ثبت نمود. رویداد مالی به رویدادهایی گفته می‎شود که باعث تغییر در دارایی، بدهی یا حقوق صاحبان سهام واحدهای اقتصادی می‎شود. با استفاده از قابلیت شناسایی در اسناد و مدارک مثبته می‎توان به نوع رویداد مالی و زمان وقوع آن پی برد. با استفاده از قابلیت اندازه گیری می‎توان معادل ریالی
نمونه سوالات استخدامی کاردان ثبت اسناد و املاک(بایگان ) سازمان اسناد و املاک
سوالات استخدامی کاردان ثبت اسناد و املاک(بایگان ) سازمان اسناد و املاک1399
 
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون مدنی –520 سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون تجارت – 540  سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون ثبت اسناد و املاک – 200  سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون دفاتر
آموزش ثبت سند حسابداری
سند حسابداری چیست؟
سند حسابداری فرمی است که برای ثبت رویدادهای مالی در حسابداری، از آن استفاده می شود.سند حسابداری به دو نوع دستی و کامپیوتری موجود می باشد.
هدف از ثبت سند حسابداری:
هدف از ثبت سند حسابداری، گردآوری و بایگانی اسناد و مدارک مثبته رویدادهای مالی و ثبت آن‎ها بر اساس قوانین و استانداردهای حسابداری با هدف جلوگیری از فراموش شدن رویدادها و همچنین تهیه و تنظیم گزارشات حسابداری مورد نیاز می‎باشد.
آموزش سن
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
دعوای ابطال سند مالکیت
سند مالکیت، سندی است که از نوع اسناد رسمی تلقی می‌شود. اسناد رسمی در مقابل اسناد عادی قرار دارند و به اسنادی گفته می‌شوند که توسط مأمورین رسمی و در حوزه صلاحیت آن‌ها تنظیم شده باشد. این سند دارای ستون‌هایی است که نقل و انتقالات در آن نوشته می‌شود. همچنین در این اسناد اوراق به صورت خط‌کشی شده می‌باشند و پلمپ شده اند. غالباً اسناد رسمی از اعتبار عمده‌ای برخوردارند؛ مگر اینکه بی‌اعتباری آن‌ها به طریقی آشکار شود.
مو
خدمات اسکن اسناد و مدارک سازمانی 
اسکن اسناد و اوراق یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه ها، بهبود گردش کار و مدرنیزه سازی سازمان شما  به صورت همزمان است. فواید شناخته شده در مورد اسکن اسناد و مدارک  بی شمار است،  این کار باعث افزایش عملکرد و راندمان فعالیت کاری شما می شود.
ادامه مطلب
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
نمونه سوالات استخدامی کاردان ثبت اسناد و املاک(بایگان ) سازمان اسناد و املاک
سوالات استخدامی کاردان ثبت اسناد و املاک(بایگان ) سازمان اسناد و املاک1399
 
سوالات استخدامی را اینجا دانلود کنید
سوالات استخدامی را اینجا دانلود کنید
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون مدنی –520 سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون تجارت – 540  سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون ثبت اسناد
نمونه سوالات مصاحبه استخدامی سازمان اسناد و املاک 1399
شامل نمونه سوالات زیر:
سوالات مصاحبه استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 احکام ۲۸۲ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 آشنایی با پیامبران ۲۶۸ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 آشنایی با امامان ۱۴۴ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 آشنایی با احادیث و شخصیتهای مذهبی ۹۹  سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  سا
تاب آوردن از من یه آدم تازه ساخت. امروز دیدم خیلی چیزها که پیش تر باعث میشد اعتراض کنم دیگه حتی ناراحتم نمیکنه. به پشت سرم نگاه میکنم و از خودم می پرسم من بودم واقعا؟!و جواب مثبته. قطعا من بودم که از این روزها عبور کردم و تکه های خودم رو باز به هم گره زدم تا "من" بشم.
ماده ۴۷ – از کلیه قراردادها و اسناد مشابه آن ها به شرح زیر که بین بانک ها و مشتریان آن ها مبادله یا ازطرف مشتریان تعهد میشود، درصورتی که در دفاتر اسناد رسمی ثبت نشود، معادل ده هزار ریال حق تمیر اخذ می شود:
ادامه مطلب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا بر اساس تصمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر شده است تا اطلاع و ابلاغ بعدی، از روز چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ دفاتر اسناد رسمی با شماره زوج در روزهای زوج و دفاتر اسناد رسمی با شماره فرد در روزهای فرد فعالیت داشته باشند . برای مشاهده فعالیت دفاتر اسناد رسمی به صورت زوج و فرد از 6 فروردین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/59/فعالیت-دفاتر-اسناد-رسمی-به-صورت-زوج-و-فرد-از-6-فروردین.html
آثار ثبت اسناد:
به موجب ماده ۷۰ قانون ثبت اسناد واملاک؛ سندی که مطابق قوانین به ثبت رسیده رسمی است و تمام محتویات و امضاهای مندرجه در آن معتبر خواهد بود، مگر اینکه مجعولیت آن سند ثابت شود.
انکار مندرجات اسناد رسمی راجع به اخذ تمام یا قسمتی از وجه یا مال و یا تعهد به تادیه وجه یا تسلیم مال مسموع نیست.
 
دوره آموزشی رایگان اسناد دریافتنی یک دوره مجازی برای معرفی انواع عملیات بر روی اسناد دریافتنی میباشد که با گذراندن این دوره به عملیات مربوط به اسناد دریافتنی و نحوه ثبت این عملیات آگاه میشوید و یک قدم دیگه در جهت رسیدن به قله موفقیت در حسابداری حرفه ای رو طی میکنید . امیدواریم که این دوره رایگان مورد پسند و یادگیری شما قرار بگیره و در زندگی شغلی شما مورد استفاده باشد.گروه آموزش استار حساب رو از نظرات پر مهرتون بی نصیب نزارید
 
مشاهده دوره
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱   حجم: 2.65 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۲   حجم: 2.78 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۳   حجم: 2.75 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۴   حجم: 2.59 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۵   حجم: 2.58 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۶   حجم: 2.88 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۷   حجم: 2.68 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۸   حجم: 2.75 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۹   حجم: 4.89 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱۰   حجم: 5.33 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱۱ 
اوضاع؟نابسامان.حال و احوال؟در پویش امید.دمای دست و پا؟سرد همراه با لرزش.دایره ی دغدغه ی فکریم کوچولوتر شد واشنا به م.ش کمک کنه که باعثش شد،اصرارهای اون باعث شد انجامش بدم و راضیم،یکم دلم شکست فقط یکم چون قبلنا خیلی بدترشم دیده بود و خب این خودش یه پوئن مثبته.من امیدوارم و این امید مثل همیشه منو زنده نگه میداره امید به آینده.
حس و حال نوشتن ندارم انگار
البته هیچ اتفاق هیجان انگیزی هم نمی افته
منظورم هیجان مثبته
و گرنه روی ویبره هستیم کما فی السابق!
( آقا من از این اصطلاح متنفرم چرا آنقدر استفاده میشه؟؟
ی روز باید از لیستم براتون بگم)
اومدم چند خط بنویسم 
ادامه مطلب
شرط بانک مرکزی برای انتقال وجوه
بخشنامه 426351 / 98  - تاریخ  : 08 / 12 / 1398
 
بانک مرکزی در قالب بخشنامه‌ ی ابلاغی به شماره  426351 / 98  - تاریخ  : 08 / 12 / 1398 به شبکة بانکی کشور ،  شرایط ِ دستور العمل شفاف سازی تراکنش های بانکی اشخاص » مصوّب 29 / 11 / 1398 شورای محترم پول و اعتبار را اعلام کرد . بر اساس این دستور العمل :  انتقال وجه با مبلغ بالاتر از سقف مشخص( این حد برای مشتریان حقوقی، یک میلیارد تومان و برای مشتریان حقیقی 200 میلیون تومان است.) از طریق کلیه تراکنش‌
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هر ساله اقدام به برگزاری آزمونی تحت عنوان آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند . برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی 99 با توجه به شیوع کرونا به تعویق افتاده و اطلاع داوطلبان از زمان دقیق برگزاری برای برنامه ریزی در جهت جمع بندی و مطالعه دروس باقی مانده ضروری است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.c
اسناد خزانه اسلامی، ابزار مالی جدیدی است که از سال 1392 برای تسویه مطالبات طلب‌کاران غیردولتی از دولت معرفی‌شده است. این نوع از اسناد که ازجمله اوراق بدهی به‌شمار می‌آید، در کشورهای دیگر به‌عنوان ابزاری برای جبران کسری‌های بودجه دولت در کوتاه‌مدت به‌شمار می‌ِآید. در ایران دو نوع اسناد خزانه اسلامی معرفی‌شده است. اسناد خزانه اسلامی نوع اول که جهت تسویه بدهی‌های دولت به پیمانکاران غیردولتی مورداستفاده قرار می‌گیرد با اسناد خزانه مت
به استناد سایت آیین دادرسی دینا متعاقب پیگیری‌های مکرر هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران تهران در نهایت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موافقت کردند اسکن اثر انگشت سردفتر در تایید نهایی اسناد حذف شود و به حالت تعلیق درآید . برای مشاهده جزئیات حذف اسکن اثر انگشت سردفتر در تایید نهایی اسناد می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/48/حذف-اسکن-اثر-انگشت-سردفتر-در-تایید-نهایی-اسناد.html
امروز یه آدم مثبت به تورم خورد.یه آدم منفی! البته اول منفی!
آدم منفیه، تمام افکار بد منو زنده کرد!.کاری کرد که من خودمو با دیگران مقایسه کنم، جالبه خودش با یه آدم منفی تر دهن به دهن شده بود.اون آدم منفی تر رو که هر وقت من می بینم کهیر میزنم!!!، بس که همه بدبختی ها آدم  رو میاره جلوی چشمش!!! یادمه با اون آدم منفی تره چند سال قبل، چند ایستگاه مترو همسفر بودیم! اینقدر ور زد و ثابت کرد ما بدبختیم که نزدیک بود از  احساس ناامیدی خودمو بندازم زیر ریل مت
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا تمام سردفتران اسناد رسمی نیاز به یک دفتریار دارند تا در انجام امور دفتر اسناد رسمی و در مواقعی که آن ها در دفتر حضور ندارند به کارها رسیدگی کند . این سردفتران می توانند با معرفی شخصی برای شرکت در آزمون دفتریاران و در صورتی که این شخص حد نصاب نمره را کسب کند او را به عنوان دفتریار استخدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com
سند
رسمی در ماده 1287 قانون مدنی تعریف شده است و از آنجا که پیمان نیز علی
الاصول در نزد مامورین رسمی دولت و در حدود صلاحیت آنها و بر طبق مقررات
قانونی تنظیم می شود از این حیث سند رسمی تلقی شده و واجد برخی از آثار
حقوقی و قانونی مترتب بر اسناد رسمی خواهد بود از جمله اینکه امضاء کننده
ذیل قرارداد ( پیمان ) نمی تواند نسبت به مفاد پیمان یا امضاء خود ادعای
انکار یا تردید نماید بلکه در اینخصوص فقط ادعای جعل پذیرفته می شود و
همچنین تاریخ مندرج در سند
با گسترش رسانه های مجازی و غیرمجازی ، سرعت انتشار اخبار به شدت بالا رفته است و مردم با سرعت وحشتناکی اخبار را دریافت میکنند اما خیلی نمیتوانند خبر درست را از خبر غلط تشخیص دهند .
برای همین دولت ها و حکومت ها برای انکه بتوانند رسانه ها را کنترل کنند از  ضعف سواد رسانه ای مردم استفاده میکنند ، امروزه یکی از تکنیک های دولت ها و حکومت ها را  به شما اموزش خواهیم داد ، اسم این تکنیک حلقه دار است ، تکنیک حلقه دار برای هدایت و تخریب رسانه ها زیاد استفا
موکل
: آقای / خانم . فرزند
. بشناسنامه شماره متولد
صادره از به شماره ملی
. ساکن .
.
  . 
وکیل
: آقای / خانم : . فرزند
بشناسنامه شماره متولد
صادره از به شماره ملی
ساکن
 
ویژگی های نرم افزار حسابداری راندمان سافت:
 
- ساختار درختی سرفصل های حسابداری: نوع، گروه، کل، معین و تا یکصد سطح تفصیلی قابل تعریف می باشد:
- ساختار درختی مراکز هزینه
- ساختار درختی پروژه ها
- گروه حساب های شناور و حساب های شناور
- سطوح تایید سند حسابداری
- تعیین پروژه، مرکز هزینه و حساب شناور برای هر آرتیکل مالی
- تغییر ترتیب آرتیکل های اسناد حسابداری
- کپی کردن آرتیکل های داخل یک سند و بین اسناد
- ثبت آرتیکل های سند حسابداری از روی فایل اکسل
-
به استناد سایت آیین دادرسی دینا دفاتر اسناد رسمی برای ارائه خدمات در زمینه های مختلف مستحق دریافت حق التحریر می باشند . البته باید تنها به میزان مشخص شده در تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی 99 از مراجعان خود هزینه دریافت کرده و مجاز به دریافت مبلغی بیش از تعرفه نیستند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1977/تعرفه-حق-التحریر-دفاتر-اسناد-رسمی.html
 دانلود کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf - Ali n - Mediumhttps://medium.com › حقوق-ثبت-غلامرضا-شهری-pdf-9a06026ed0b3۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf” is published by Ali n. . دانلود آیین نامه قانون ثبت اسناد و املاک pdf · دانلود رایگان . بهترین کتاب تست حقوق ثبت.جزوه کامل خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک+تست :: خلاصه .record-1-2.blog.ir › جزوه-کامل-خلاصه-کتاب-حقوق-ثبت-اسناد-و-املاک-تست۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - جهت دانلود خلاصه کت
نمونه سوالات استخدامی سرایدار سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۳۹۹
دروس  موجود در این کتاب شامل 7 درس عمومی که در آزمونهای استخدامی =  مطرح می شوند به شرح زیر می باشد:
آزمون عمومی:1 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 ریاضیات وآمارمقدماتی ۱۲۵۶ عدد نمونه سوال +جواب 2 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 زبان انگلیسی - عمومی ۱۳۴۸ عدد نمونه سوال +جواب 3 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 زبان و ادبیات فارسی تعداد ۱۳
به استناد سایت حقوق تجاری دینا مدیر کل ثبت اسناد و املاک گفت : با توجه به اینکه تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری مستم تهیه نقشه عرصه املاک است ، بر همین اساس فراخوان برون سپاری تهیه نقشه‌های عرصه املاک در پورتال این اداره کل بارگذاری شده است . برای مشاهده جزئیات سرعت بخشی به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/95/سرعت-بخشی-به-اسناد-مالکیت-دفترچه-ای.html
در دنیای بازرگانی و حمل‌ونقل بین‌المللی
یک سری اسناد و مدارک وجود دارد که دربرگیرنده ویژگی‌ها و خصوصیات محموله
بوده که به اسناد حمل شهرت دارند. اسناد حمل جز مهم‌ترین مدارک در
خریدوفروش خارجی به حساب آمده و در واقع این اوراق به منزله هویت و
شناسنامه کالا هستند. اسناد حمل برای خریدار کالا از اهمیت
فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ زیرا وی پس از انجام تعهدات مالی و تسویه حساب
با فروشنده یا بانک گشاینده اعتبار فقط از طریق ارائه اصل این اسناد
سوالات استخدامی سرایدار سازمان ثبت اسناد و املاک
نمونه سوالات استخدامی سرایدار سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۳۹۹
دروس  موجود در این کتاب شامل 7 درس عمومی که در آزمونهای استخدامی =  مطرح می شوند به شرح زیر می باشد:
آزمون عمومی:1 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 ریاضیات وآمارمقدماتی ۱۲۵۶ عدد نمونه سوال +جواب 2 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 زبان انگلیسی - عمومی ۱۳۴۸ عدد نمونه سوال +جواب 3 - نمونه سوالات استخدامی  سا
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت وم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
دیشب رو نخوابیدم.
خیلی حس قشنگی دارم.
امروز هم کلا مثل سیر و سرکه می جوشیدم و آرووم و قرار نداشتم.
تا اینکه یهویی خانوم رابط(من بهش می گم جوشکار) زنگ زد.
گفت می گن نظر ما مثبته. اگه می خواهید پاشید بیایید باسه صحبت های نهایی.
قرار گذاشتن برای فردا شب.
فکر کنم اون ها هم مثل من دارن به نیمه شعبان فکر می کنند.
می خوام هرطوری شده نیمه شعبان دیگه از حالت سینگلی به مود متاهلی تغییر حالت بدم.
یعنی میشه؟!
*ماده11ـ*اشخـاص حقیقی و حقوقی که قصد تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی خود را به حد نصاب فنی و اقتصادی و بالاتر دارند باید به اداره جهادکشاورزی شهرستان ذی‌ربط مراجعه و درخواست خود را همراه طرح اجرایی مربوط، مدارک مثبته مالکیت و نقشه اراضی تسلیم نمایند. اداره یادشده ظرف حداکثر دو ماه بررسی لازم را معمول و نظر خود را به اداره ثبت اسناد و املاک محل اعلام می‏نماید. اداره ثبت اسناد و املاک مذکور، در صورت مثبت بودن پاسخ اداره جهادکشاورزی موظف است حداک
موکل
: آقای / خانم . فرزند
بشناسنامه شماره متولد
صادره از . به شماره ملی
. ساکن
 

وکیل
: آقای / خانم : . فرزند
. بشناسنامه شماره متولد
صادره از . به شماره ملی
. ساکن

مورد
وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و مورد نیاز و در
صورت فقد هر گو
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
دنیا جان!
چند هیچ به نفع تو؟؟
خداییش خودت حساب و کتابشو داری؟
من که دیگه حسابش از دستم در رفته
آخه لامصب چرا همش از همین یک زاویه و یک جناح
نقطه ضعف منو شناختی که شناختی هی باید آچمزم کنی؟؟
خسته نشدی از این یکنواختی؟؟
باشه اعتراف میکنم هنوز همون ساده لوح خوشبینی هستم که نمیتونم آدما رو بشناسم و زیادی نگاهم مثبته 
باشه هرچی تو بگی
داور جان این گل رو هم ثبت کن به نام و کام دنیا
تسـلیــــــم!

پ.ن: ولی از نظر من هنوز هم آدم خوب وجود داره اونم زیاد :د
نمونه سوالات pdf  استخدامی کارگزین سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
اصلی ترین سوالات استخدامی کارگزین سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
 
سوالات استخدامی کارگزین (جهت دانلود کلیک کنید)
سوالات استخدامی کارگزین (جهت دانلود کلیک کنید)



سوالات استخدامی کارگزین (جهت دانلود کلیک کنید)
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  تئوری های مدیریت  500 سوال با جواب
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  تجزیه و تحلیل سیستمها 220  سوال با جواب
س
تحقیق حسابداری اسناد دریافتنی
دانلود تحقیق رشته حسابداری با موضوع حسابداری اسناد دریافتنی در قالب فایل pdf و در حجم 50صفحه. بخشی از متن: مدیریت اسناد دریافتنی در پنج مرحله صورت میگیرد: ابتدا یک چک نزد صندوق ثبت شده در مرحله دوم یک یا مجموعه ای از چکها می تواند به یک حساب جاری یا اشخاص واگذار شود .
توی نشریه ای که  هر روز در ایستگاه ترموای شهری گذاشته می شود یک قسمتی هست مثل همان فال هفته و ماه خودمان. هفته ی پیش نوشته بود فعالیت هنری ای که در حال انجام آن هستید را دست کم گرفته اید. پیش بروید.این هفته نوشته بود، به نظر میاد زیادی از محدوده ی هنری خودتون خارج شدید. اگر این طوره یک قدم به عقب بردارید.مساله اینه که من همون جایی هستم که بودم. میشه این رو به حساب یه موفقیت گذاشت؟ چون اگه هفته ی قبل، پیش می رفتم الان باید یه قدم برمیگشتم. می دونید
 دانلود خلاصه حقوق ثبت اسناد املاک غلامرضا شهری همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری - جزوه pdfhdaneshjoo.ir › کتاب-حقوق-ثبت-اس. Translate this page Sep 17, 2017 - دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری در قالب pdf به صورت . مراد از حقوق ثبت اسناد و املاک ، مجموع قوانین و مقررات مربوط به ثبت . شماره همراه * . دانلود رایگان نم
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین انجام شده و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید این دفترچه را مطالعه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1987/دفترچه-ثب
ـ حالا بشینید بیشتر راجع بهش حرف میزنیم لبخند محوی روی لب سامیار پدیدار شد. نشستم و با چشم غره به میشا و نفس نگاه کردم میشا: ببخشید میشه. میشه شماره تون رو به ما بدید تا فردا باهم بریم خونه رو ببینیم؟! تا اگه مناسب بود بگیم بهتون جوابمون مثبته یا نه میلاد: نمیشه اگه شما پاتون رو بذارید تو اون خونه رسماً زن ما به حساب میاید از نظر صاحب خونه پس یا الان جوابتون رو بدید یا هیچ وقت. نفس دست از ناز کردن برداشت و گفت: ـ قبوله جواب ما م
جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد
دانلود جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد مربوط به درس اصول بایگانی، در قالب فایل pdf و در حجم 26 صفحه. بایگانی به مفهوم فن طبقه بندی، تنظیم، نگه داری و حفاظت اسناد و مدارک بر طبق روشی معین به نحوی که در اسرع وقت و با کمال سهولت و با صرف حداقل زمان و .
1-     مبحث مربوط به اسناد تجارتی در حقوق تحت عنوان اسناد قابل معامله[1]»Negotiable instrument یا اسناد تجارتی[2]» commercial paper مورد بررسی قرار می‌گیرد که اعم از اسناد تجارتی به مفهوم خاص کلمه (برات، سفته و چک) و سایر اسناد تجارتی مانند اعتبارات اسنادی، ضمانت‌نامه بانکی، گواهی سپرده بانکی و . است. بنابراین، سوال اول این است که محدود شدن لایحه به اسناد تجارتی سنتی و عدم شمول قواعد حاکم بر این اسناد بخصوص اصول تجریدی بودن، اصل استقلال امضاها، صدور این اس
یاد گرفتم
به داداش سومی میگم آرامه جانم
 
دیشب با داداش چهارمی حرف میزدیم خانمش دلش گرفته بود خسته شده بود سرگرم کردن محمدابراهیم تو خونه بخاطر قرنطینه خیلی سخته، دندون درد هم علاوه شده، اینه که خیلی شرایط براش سخت شده.
 
الهی دورش بگردم. خیلی برای آرامش خانوادش تلاش میکنه، خیلی انرژی مثبته خیلی مهربونه خیلی مودبه خیلی عشقه
براش نوشتم خداروشکر که چراغ خونه ی داداشمی
در محاسبه فاکتور، مالیات ارزش افزوده پس از تخفیف ضزب میشود یا قبل از تخفیف؟
ماخذ محاسبه مالیات، بهای کالا یا خدمت مندرج در صورتحساب پس از کسر تخفیف است.
مبنای محاسبه ارزش افزوده بعد از کسر تخفیفات است.
 
ماده 14 - مأخذ محاسبه مالیات ، بهای کالا یا خدمت مندرج در صورتحساب خواهد بود در مواردی که صورتحساب موجود نباشد و یا از ارائه آن خودداری شود و یا بموجب اسناد و مدارک مثبته احراز شود که ارزش مندرج در آنها واقعی نیست مأخذ محاسبات مالیات بهای روز
در نوشته وکیل پایه یک دادگستری در بیان مجازات جعل اسناد قصد داریم تا در رابطه با مجازات های در نظر گرفته شده توسط قانون گذار در قانون جمهوری اسلامی ایران در رابطه با جعل اسناد بپردازیم و این قوانین را از زبان وکیل پایه یک دادگستری برای شما عزیزان مطرح کنیم. همچنین در این نوشته سعی شده است تا مطالب به نحوی بیان شود که فهم و درک آن برای تمامی افراد جامعه ساده و قابل درک باشد. در این نوشته سعی شده است تا به تمامی مواد قانونی موجود در این رابطه اشا
بابای دختره مجوز رو صادر کرده که جمعه شب ان شالله برا جناب برادر خان بریم خواستگاری دخترشون!!!من قرار نیست برم ولی خب میتونم اعتراف کنم که یه هیجان شیرینی رو زیر پوستم حس میکنم. خدا کنه اگر به صلاحش هست بشه و از همدیگه خوششون بیاد. نمی دونم اگه این اتفاق بیفته عواقبش برا من چی هست؟ هنوزم میتونم توی این خونه فسقلبم بمونم یا ازم می گیرنش. برخوردا چطوری خواهد بود؟ میتونم با نفر جدید اضافه شده به خانواده کنار بیام یا نه؟! ولی در کل فکر میکنم جواب هم
کمد بایگانی - کمد کتابخانه|کمد های فی اسناد
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد بایگانی|قفسه بایگانی اسناد|قفسه بندی ثابت|کمد کتابخانه اسناد
شرکت اوژن سیستم جهان مشاور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کمدهای کتابخانه ای و فروشگاهی ، کمد ریلی مجری ، کمد ریلی مکانیکی ، کمد ریلی برقی ، کمد ریلی اتوماتیک ، پارتیشن های اداری و کمد ریلی ایران _ ایتالیا می باشد.
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد ب
سوالات استخدامی فعالیتهای مربوط به متصدی اموردفتری سازمان اسناد و املاک
سوالات استخدامی فعالیتهای مربوط به متصدی اموردفتری سازمان اسناد و املاک 1399
فعالیتهای مربوط به متصدی اموردفتریسوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک تئوری های مدیریت و برنامه ریزی سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک500 سوال با جواب
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  حقوق اداری سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک 420 سوال با جواب
سوالات استخدامی سازمان اسناد و ام
باتوجه به ویژگی‌های خاص اسناد تجاری قانون‌گذار تشریفات خاصی را جهت مطالبه اسناد تجاری خاص (برات و سفته و چک) در قانون تجارت پیش‌بینی نموده است که در سایر اسناد این تشریفات ملاحظه نمی‌شود به‌طوری‌که قانون‌گذار یک نوع مطالبه عادی را در ماده 279 ق.ت بیان نموده و بلافاصله درصورتی‌که مدیون اصلی از پرداخت برات در سر وعده خودداری نماید، دارنده برات برای حفظ حق مراجعه خود جهت مراجعه به مسئولین تضامنی، بایستی برات را به‌طور رسمی نیز مطالبه نما
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن انتشار اطلاعیه‌ای درباره آزمون کتبی جذب دفتریاری اعلام کرد : افرادی که به عنوان دفتریار اول یا دفتریار دوم معرفی شده‌اند، نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند . برای مشاهده جزئیات خبر اطلاعیه سازمان ثبت اسناد و املاک در خصوص آزمون کتبی جذب دفتریاری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/38/اطلاعیه-سازمان-ثبت-اسناد-و-املاک-در-خصوص-آزمون-کتبی-ج
سوالات استخدامی متصدی اموردفتری سازمان اسناد و املاک 1399
سوالات استخدامی فعالیتهای مربوط به متصدی اموردفتری سازمان اسناد و املاک 1399
فعالیتهای مربوط به متصدی اموردفتریسوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک تئوری های مدیریت و برنامه ریزی سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک500 سوال با جواب
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  حقوق اداری سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک 420 سوال با جواب
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  حقوق اساسی س
خرید کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
 
دانلود مجموعه کامل جزوه حقوق ثبت ویژه آزمون سردفتری اسناد و .https://www.noandishaan.com › سایر رشته ها › حقوقمجموعه ای کامل از چندین جزوه حقوق ثبت که ویژه آزمون سردفتری اسناد رسمی و آزمون . خلاصه کتاب حقوق ثبت دکتر غلامرضا شهری چهارمین فایل آموزشی در این زمینه . برچسب ها: ثبت اسنادثبت املاکجزوه حقوق ثبتحقوق ثبتخلاصه کتاب حقوق ثبتدانلود .ح‍ق‍وق‌ ث‍ب‍ت‌ اس‍ن‍اد و ام‍لاک‌
سلام. من میلیونها نوع رژیم رو امتحان کردم و از قضا موفق هم شدم اما اراده‌ی نگه داشتن وزنی که بهش رسیدن بودم رو نداشتم در نتیجه وزنم هربار از سری قبل بالاتر رفت و الان رسیده به چیزی که در استاتوس وبلاگم نوشتم.اینبار می‌خوام تلاش کنم از طریق رژیم روزه‌داری متناوب» یا intermittent fasting برای کاهش وزن اقدام کنم. درباره‌ش یسری مطالب تو وب فارسی خوندم اما نیاز دارم بیشتر درباره‌اش مطالعه کنم. با اینحال نظرم روش مثبته و از امشب شروع میکنم ببینم به کجا
به نقل از سایت مشاوره حقوقی دینا ، اسناد تجاری وسیله‌ای هستند که معاملات غیرنقدی را تسهیل می‌کنند . به عبارتی پرداختی این معاملات توسط این اسناد صورت می‌گیرد .که انواع اسناد تجاری در حقوق تجارت عبارتند از : الف ) اسناد تجاری در معنای عام ب ) اسناد تجاری در معنای خاص . برای اطلاع بیشتر درباره انواع سند تجاری روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1683/اسناد-تجاری-و-انواع-آن.html
 
نمونه سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک آئین دادرسی 300 سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق اساسی  300 سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق جزا (عمومی ) – 380  سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق جزا ( اختصاصی) – 400  سوال و جواب
سوالات استخدامی
اسناد تجاری و انواع آن
در تعریف اسناد تجاری ، مطابق ماده ١٢٨٤ق.م سند عبارت است از نوشته ای که در مقام دعوی یا دفاع قابل استناد است و در عالم حقوق سند دو نوع است
١)سند رسمی
٢)سند عادی.
سند رسمی در دفاتر رسمی و نزد مامور رسمی و طبق مقررات تنظیم میگردد. مانند سند ازدواج   اما سند عادی به وسیله افراد تنظیم می شود و مامور رسمی در تنظیم آن دخالتی ندارد. مانند قولنامه هایی که در دفاتر املاک تنظیم می گردد. اصل بر عادی بودن اسناد است و در تقسیم بندی کلی
ثبت سند در حسابداری
سند حسابداری در ابتدا به برگه ای گفته
میشود که رویداد مالی در آن نوشته شده و شرح جزییات آن داده میشود در
گذاشته همه امور مربوط به حسابداری و اسناد مربوط به آن به صوت دستی و سنتی
انجام میشد اما با پیشرفت تکنولوژی و علوم مربوط به این حرفه روش های دستی
آرام آرام مسوخ گردید و شرکتها و بنگاههای اقتصادی ترجیح دادند با علم روز
پیش رفته و از روشهای جدید برای انجام و رتق و فتق مسایل مالی خود استفاده
نمایند . سند حسابداری می تواند
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
نمونه سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک آئین دادرسی 300 سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق اساسی  300 سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق جزا (عمومی ) – 380  سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق جزا ( اختصاصی) – 400  سوال و جواب
سوالات استخدامی
ثبت سند در نرم افزار حسابداری
سند حسابداری در ابتدا به برگه ای گفته میشود که رویداد مالی در آن نوشته شده و شرح جزییات آن داده میشود در گذاشته همه امور مربوط به حسابداری و اسناد مربوط به آن به صوت دستی و سنتی انجام میشد اما با پیشرفت تکنولوژی و علوم مربوط به این حرفه روش های دستی آرام آرام مسوخ گردید و شرکتها و بنگاههای اقتصادی ترجیح دادند با علم روز پیش رفته و از روشهای جدید برای انجام و رتق و فتق مسایل مالی خود استفاده نمایند . سند حسابداری م
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
هر کس بخواهد سند خود را در اداره ثبت اسناد امانت بگذارد، باید آن را در پاکت و یا لفاف دیگری که لاک و مهر شده باشد گذاشته و شخصاً روی پاکت، تاریخ تسلیم امانت را با تمام حروف در حضور مسئول دفتر قید کند و در صورتی که نتواند بنویسد باید دو نفر شاهد، تاریخ مزبور را روی لفافه یا پاکت نوشته امضا و مهر کنند.
شازده بعد یه هفته تماس حاصل کردن و دلخورن که چرا شما زنگ نزدید؟!
 واقعا نمیدونن این چیزا رو یا رسم و رسومشون اینه؟؟
اگه اولیه ک واویلا! ینی قراره چ چیزای واضح دیگه ای رو ندونن؟
اگه دومیه بازم واویلا! خیلی باید شعور به خرج بدم دربرابر تفاوت فرهنگی!
تاحالا نشنیده بودم خانواده پسر منتظر بمونن دختر زنگ بزنه بگه جوابم مثبته بازم بیاین.

+ آیندمو باهاش توام با فرهیختگی و موفقیت های علمی میبینم. که البته همه چیز نیست ولی برای من این امکان تحصیل مهمه.
زمانی که مقصد مطالعه سازمان یا موسسه ای باشد میتوان از منابعی نظیر اساسنامه ها، آیین نامه ها، بولتن ها، گزارش های مربوط به فعالیتهای نظام شده، اسناد اعضا و مراجعان، انتشارات موسسه، قرارداد ها و گزارشهای مربوط جراید بهره گرفت.۳. منابع رسمی و غیر رسمی :منابع رسمی به آن دسته از مدارکی گفته میشود […]
ادامه مطلب
 
حقوق ثبت اسناد و املاک (فلش کارت و نمونه سوالات)
دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل خلاصه و نکات برتر فصول حقوق ثبت اسناد و املاک بصورت فلش کارت در ۳۳ صفحه به انضمام نمونه سوالات امتحانی تستی می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.
فلش کارت و نکات مهم حقوق ثبت اسناد و املاک 
نمای کلی فصول بصورت نمودار و شرح درس به زبان ساده
به همراه نمونه سوالات پایان
والا من توی این دو سال و نیم گذشته،
بدترین سختیای زندگیم رو تحمل کردم
سختیایی که از سربازخونه بدتر بود
و الانم همه چی گل و بلبل نیست
و همه شم میبینم که ملت چپ و راست عکس و فیلم میذارن و همه ش میگن ایتالیا/المان/یونان/کانادا و. خیلی خوبه و همه چیش کامله
یا خیلی بده و کلا مزخرفه
چون ما ایرانیا ادمای حساسی هستیم
و همین طور پرتوقع
و اگه حتی یه چیز خیلی جزئی به چشم ما خوب نیاد دنیا رو به هم میریزیم.
در نتیجه وقتی وارد یه بهشت بشیم، و یه چیز کوچولو باش
مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با رئیس دادگستری شهرستان دیلم دیدار کرد و موضوع اجرای دقیق طرح کاداستر مهمترین محور گفت‌و‌گوی آنها بود. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر به مناسبت تودیع و معارفه رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان دیلم با رئیس دادگستری شهرستان دیلم دیدار کرد. مهدی بهشتیان، رئیس دادگستری شهرستان دیلم از تعامل و همکاری تنگاتنگ بین دادگستری و ا
مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: با توجه به قانون کاداستر از یکم فروردین ۹۴ به مدت پنج سال این اداره کل مکلف است تمام اسناد و دفترچه‌ها را به سند تک برگی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اصغر پیرهادی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک همداندر جمع خبرنگاران گفت: ۳۱۸ هزار سند تک برگ از ابتدای سال ۸۹ تاکنون در این استان صادر شده‌است.
او با بیان اینکه بر این اساس از سال ۹۹ هیچگونه خدمتی به دارندگان دفترچه‌
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، در خصوص اعتبار اسناد تنظیم شده در خارج از کشور ، ماده 1295 قانون مدنی حایز اهمیت است که بر اساس آن ، محاکم ایران به اسناد تنظیم شده در کشورهای خارجی همان اعتباری را خواهند داد که آن اسناد مطابق قوانین کشوری که در آنجا تنظیم شده دارا می باشند ؛ مشروط بر اینکه اولا اسناد مزبوره به علتی از علل قانونی از اعتبار نیفتاده باشد ؛ ثانیا مفاد آنها مخالف با قوانین مربوطه به نظم عمومی یا اخلاق حسنه ایران نباشند ؛ ثالثا کشو
دانلودگزارش کار آماده درس کارورزی در دفتر ثبت اسناد رسمی
گزارش کار آماده درس کارورزی در دفتر ثبت اسناد رسمی( دوره کاردانی) شامل 47 صفحه با فرمت ورد دارای 19 گزارش کار مطابق فهرست و شرایط و قوانین و تعرفه های حق تحریر و حق ثبت فهرست : اقرار ثبت شرکت ها وکالت نامه سند اقرار مدیر عامل تعهدنامه غیرمالی وکالت اخذ پروانه ساختمانوقف وکالت خرید اموا

 
 
تحقیق روند ثبت اسناد در دفتر املاک
دانلود تحقیق رشته حقوق با موضوع روند ثبت اسناد در دفتر املاک، در قالب فایل word و در حجم 90 صفحه. اظهار نامه ثبتی، فرم مخصوصی است که از طرف اداره ثبت به کسی که حق درخواست ثبت دارد (‌یا نماینده یا قائم مقام او ) داده می‌شود تا .
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
اموال معاف از مالیات بر ارث کدامند؟
دانستنی‌های مربوط به قانون ارث
بخشی از اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم در زمینه مالیات بر ارث است که از وراث متوفی نسبت به سهم‌الارث آنان و با توجه به نرخی که برای هر طبقه از وراث معین شده‌است وصول می‌شود. بر اساس قانون ارث اموال مشمول مالیات بر ارث که درنتیجه فوت شخص اعم از فوت واقعی یا فرضی انتقال می‌یابد، به شرح زیر مشمول مالیات می‌شود:
نسبت به سپرده‌های بانکی، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار به
اموال معاف از مالیات بر ارث کدامند؟
دانستنی‌های مربوط به قانون ارث
بخشی از اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم در زمینه مالیات بر ارث است که از وراث متوفی نسبت به سهم‌الارث آنان و با توجه به نرخی که برای هر طبقه از وراث معین شده‌است وصول می‌شود. بر اساس قانون ارث اموال مشمول مالیات بر ارث که درنتیجه فوت شخص اعم از فوت واقعی یا فرضی انتقال می‌یابد، به شرح زیر مشمول مالیات می‌شود:
نسبت به سپرده‌های بانکی، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار به
 
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 1
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 2
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 3
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 4
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 5
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 6
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 7
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 8
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 9
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 10
مجموعه اسناد لانه جاسوسی جلد 11
گرچه دنیای امروز دنیایی به‌شدت دیجیتال است، کاغذها هنوز اهمیت خود را از دست نداده‌اند و گاهی لازم می‌شود سند یا تصویر خاصی را چاپ یا اصطلاحا پرینت کنید. امروزه با امکانات بومی اندروید و همچنین با نصب برنامه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند، به‌راحتی می‌توان اسناد مختلف را چاپ یا پرینت کرد. درصورت نیاز به اسکن کردن اسناد هم می‌توانید به‌واسطه اندروید با دستگاه اسکنر کار خود را انجام دهید و یا بدون نیاز به اسکنر فیزیکی، از دوربین گ
مبانی نظری سبک اسناد کنترل
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری سبک اسناد کنترل

مبانی نظری سبک اسناد کنترل
داری 57 صفحه و با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد مشخصات این متغیر:
منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: .خرید آنلاین مبانی نظری و پیشیینه سبک اسناد کنترل  یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مبانی نظری و پیشیینه سبک اسناد کنترل (فصل دوم))) 
سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  پایگاه داده ها – 460 سوال بهمراه پاسخنامه
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  تحلیل و طراحی سیستم ها 150 سوال بهمراه پاسخنامه
–سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک   شبکه های کامپیوتری  365 سوال بهمراه پاسخنامه
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  امنیت شبکه  170 سوال بهم
وجود 13 میلیون برگ سند تاریخی دوره صفویه تا عصر حاضر در مرکز اسناد آستان قدس رضوی، شهر مشهد را به قطب اسناد پژوهی و پژوهش های تاریخی تبدیل کرده است. از جمله اسنادی که در این مرکز نگهداری می‌شود، مجموعه‌ای از اسناد تاریخی  با مُهر و دستخط امیرکبیر است که در این مجموعه تعداد چهار برگ سند معتبر با مهر و دستخط وی نیز دیده می‌شود. این اسناد مربوط به سال‌های 1264 و 1268 است؛ یعنی زمانی که امیرکبیر صدراعظمی ایران در زمان ناصرالدین‌شاه را برعهده داشته
طبق ماده ۵۳۶ ق.م.ا هر کس در اسناد یا نوشته‌های غیر رسمی جعل یا تزویر کند یا با علم به جعل و تزویر آنها را مورد استفاده قرار دهد علاوه بر جبران‌ خسارت وارده به حبس از شش ماه تا دو سال یا به سه تا دوازده میلیون ریال جزای نقدی محکوم خواهد شد.
در نشست مشترک مدیران کل ثبت اسناد و املاک، امور اقتصادی دارایی و آموزش و پرورش استان گیلان، مقرر شد کلیه اراضی تحت تولیت آموزش و پرورش استان گیلان بمنظور تکمیل بانک جامع کاداستر (نقشه مالکیت) و صدور سند مالکیت به اداره کل ثبت اسناد واملاک استان ارائه شود. 
 
 
 
 
 
 
 
 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از خبرگزاری میزان، نشست مشترک مدیران کل ثبت اسناد و املاک، امور اقتصادی دارایی و آموزش و پرورش استان گیلان به منظور ساماندهی وصدو
ماده ۲۲۹ - اداره امور مالیاتی می تواند برای رسیدگی به اظهارنامه یا تشخیص هرگونه درآمد مودی به کلیه دفاتر و اسناد و مدارک مربوط مراجعه و رسیدگی نمایند و مودی مالیات مکلف به ارائه و تسلیم آنها می‌باشد وگرنه بعدا به نفع او در امور مالیاتی آن سال قابل استناد نخواهد بود مگر آن که قبل از تشخیص قطعی درآمد معلوم شود که ارائه آنها در مراحل قبلی به عللی خارج از حدود اختیار مودی میسر نبوده است.⭕️حکم این ماده مانع از آن نخواهد بود که مراجع حل اختلاف بر
سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹

سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  پایگاه داده ها – 460 سوال بهمراه پاسخنامه
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  تحلیل و طراحی سیستم ها 150 سوال بهمراه پاسخنامه
–سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک   شبکه های کامپیوتری  365 سوال بهمراه پاسخنامه
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  امنیت شبکه  170 سوال به
نحوه بازکردن لمینت یا پرس خشک :
بازکردن پرس خشک یا لمینت نیاز به مهارت و دقت زیادی دارد.بسیاری از اشخاص بر این باور هستند که برداشتن لمینت از روی اسناد به راحتی امکان پذیر می باشد، در صورتیکه اگر بازکردن لمینت اسناد و مدارکی که به علت عدم آگاهی لمینت شده اند را به افرادی بدون مهارت بسپارید باعث آسیب رساندن به آن سند شده (موجب پارگی و یا لایه لایه شدن مقوای سند میگردد) و جای چسب از روی کارت نیز به خوبی پاک نمی شود. همین امر سبب می گردد زمانیکه به
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد| کمد بایگانی ریلی |کمد بایگانی|قفسه بایگانی اسناد|قفسه بندی ثابت|کمد کتابخانه اسناد
شرکت اوژن سیستم جهان مشاور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کمدهای کتابخانه ای و فروشگاهی ، کمد ریلی مجری ، کمد ریلی مکانیکی ، کمد ریلی برقی ، کمد ریلی اتوماتیک ، پارتیشن های اداری و کمد ریلی ایران _ ایتالیا می باشد.
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد بایگانی|قفسه بایگانی اسناد|قفسه بندی ثابت| کمد
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
نمونه سوالات استخدامی کارگزین سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
اصلی ترین سوالات استخدامی کارگزین سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
 

نمونه سوالات استخدامی کارگزین سازمان اسناد و املاک (جهت دانلود کلیک کنید)
نمونه سوالات استخدامی کارگزین سازمان اسناد و املاک (جهت دانلود کلیک کنید)
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  تئوری های مدیریت  500 سوال با جواب
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  تجزیه و تحلیل سیستمها 220  سوال با جواب
سوالات استخدامی سازمان
شورای عالی قضایی حذف اسناد عادی (قولنامه مسکن) را از معاملات ملکی کلید زد و دو سازمان زیر مجموعه خود را مکلف کرد تا در صورت نیاز به قانون در این زمینه، به تهیه لایحه برای حذف اسناد عادی از چرخه معاملات ملکی اقدام کنند.
 
اقدامی که در صورت نهایی شدن آن و تبدیل شدن به قانون، موجب از بین رفتن زمینه بسیاری از جرایم و کاهش تا ۵۰ درصدی دعاوی قضایی می شود و بساط پرونده های ی در فروش زمین و مسکن و واگذاری غیرقانونی یک ملک به چند نفر برچیده می ش
نرم افزار دبیرخانه (اندیکاتور)، ویژه بایگانی اسناد و مدارک - درحال
آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده. نرم افزار دبیرخانه (اندیکاتور)، ویژه بایگانی اسناد و مدارک - درحال (DERHAL). امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها .
 
اگر سند مهمی دارید که نمی خواهید هر کسی به سادگی بتواند آن را باز کند می توانید با استفاده از این ترفند اسناد خود را رمز گذاری کنید. در اینجا رمز گذاری روی اسناد آفیس ۲۰۱۰ را آموزش می دهم ولی روی سایر نسخه های همانند ۲۰۰۷ و 2013 نیز قابل انجام است . فقط ممکن است گزینه ها کمی تفاوت داشته باشد. دقت داشته باشید که در سایر نسخه ها شما باید دنبال گزینه ای بگردید که به شکل عکس قفل و کلید است.

ادامه مطلب
تبصره 3- عرصه و محاوط تاسیسات و خانه‌های روستایی و همچنین زمین‌های زراعی و باغات واقعه در محدوده اسناد مالکیت جنگل‌ها و مراتع که تا تاریخ تصویب این قانون احداث شده‌اند مشمول ماده یک این قانون نخواهند بود. ادارات ثبت مجازند با تشخیص و گواهی سازمان جنگلبانی ایران اسناد مالکیت عرصه و اعیانی جداگانه برای مالکین آنها صادر نماید.
سلام 
امروز میخوایم برخی سایت حقوقی را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات موجود در سایت به حل مشکلات تحصیلی شما کمک کرده باشیم .
مال منقول و انواع آن
نحوه ارائه پیوست های دادخواست
سایتی در مورد مال منقول 
پیوست های دادخواست چیست
اطلاعاتی در مورد مال منقول و انواع آن
اسناد ضمیمه شده در دادخواست
مال منقول
سایتی در مورد اسناد ضمیمه شده 
انواع اموال منقول
اطلاعاتی در مورد گواهی برابر با اصل اسناد دادخواست
مثال برای مال منقول
گواهی برابر با اصل
با سلام
با توجه به شباهت اقلام ستاره دار و جدید و فاکتوری در تنظیم صورت وضعیت در اینجا به تفاوت های این موارد با یکدیگر می پردازیم.
در اسناد پیمان یا پروژه ای که با توجه به فهرست بها تنظیم شده است ، ممکن است به کارهایی برخورد کنیم که برای آن کار ردیف و قیمت واحد در فهرست بها یا اسناد پیمان پیش بینی نشده است.حال با توجه به این موضوع 3 حالت زیر ایجاد می شود:
ادامه مطلب
کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری با فرمت پی دی اف
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری - .https://hdaneshjoo.ir › کتاب-حقوق-ثبت-اسناد-املاک۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری در قالب pdf به صورت کامل و آماده با کیفیت عالی به قیمت 3000 تومان که لینک دانلود .جزوه حقوق ثبت اسناد و املاک + 12 دوره نمونه سوال - همیار دانشجوhttps://hdaneshjoo.com › product › خلاصه-کتاب-حقوق-ثبت-اسناد-و-املاک.
مزیت سیستم آرشیو ریلی برقی نسبت به بایگانی ریلی مکانیکیاگر شما در پیرامون شغل خویش پرونده،کاغذو زونکن های بسیاری دارید و در پیدا کردن جا برای آنها مبتلا دشوار هستید چند راه پیشروی شما پیمان دارد،دسته بندی کنید اما گاهی اوقات شما چاره ای ندارید جز اینکه این کاغذها و پرونده ها را در کمدهای مخصوص بایگانی ذخیره کنید. نگهداری از اسناد و اوراق کار زیاد سختی است چنانچه اگر بخواهیم خیلی تند به هر کدام از این اسناد و اوراق دسترسی پیدا کنیم باید آنه
موارد و پیامدهای بایگانی اسناد
بایگانی اسناد می تواند یک کار بزرگ باشد اما اغلب اوقات بسیار مورد نیاز است.
آیا شما از جعل پرونده های کاغذی خسته شده اید یا می خواهید از شر آن پوشه های آزار دهنده کاغذهایی که فضای طبقه را به هم ریخته اند خلاص شوید؟
بایگانی اسناد بهترین راه برای…
با اسکن  داک  همراه باشید .بهترین شرکت اسکن مدارک و اسناد سازمانی در غرب تهران  در مقاله 2 روش برتر بایگانی اسناد» ،شیوه های بایگانی اسناد را به شما می آموزد  
ادامه
مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: باتوجه به پایان مدت قانونی پنج ساله پیش‌بینی شده برای تک برگی کردن اسناد مالکیت (طرح کاداستر) از سال جاری هیچگونه ارائه هرگونه خدمات ثبتی به اسناد مالکیت دفترچه‌ای ممنوع است. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، اصغرپیرهادی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طبق مصوبه بهمن ماه سال گذشته شورای قضائی همدان و به استناد ماده ۱۱ قانون، پذیرش وثیقه ملکی فقط با اسناد کاداستر(نقشه مالکیت) تک برگی ممکن است. بنابراین
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات روانشناسی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اسناد ثبت احوال و انواع آن
دادگاه کیفری یک و صلاحیت آن
اطلاعاتی در مورد اسناد ثبت احوال
اطلاعاتی در مورد دادگاه
سایتی در مورد انواع اسناد
سایتی در مورد صلاحیت دادگاه کیفری
اطلاعاتی د رمورد انواع اسناد ثبت احوال
اطلاعاتی در مورد دادگاه کیفری
سایتی در مورد سند ثبت احوال
نحوه تشخیص صلاحیت دادگاه کیفری
اطلاعاتی در م
باسلام،
 
اطلاعیه ی مهم در خصوص اسناد اجاره ای آماده بازداشت:
اسناد آماده شهرستان:
 
سند کارشناسی شده و آماده در شهرستان که موجود میباشد عبارتند از:
 
 سند 100میلیون تومان 
سند250 میلیون تومان
سند350 میلیون تومان
سند600 میلیون تومان
سند 700 میلیون تومان
سند 1میلیارد و 1/5میلیارد 
 
سند کارشناسی شده و موجود در تهران عبارتند از:
 
سند 200 تا 3میلیارد 
سند 7میلیاردی آماده
سند 5میلیاردی موجود و آماده بازداشت برای ضمانت زندانی در دادگاه و دادسرا
 
لازم بذک
معرفی کتاب به مناسبت روز جمهوری اسلامی
کتاب: انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک
انتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
جلد اول از مجموعه انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک» در برگیرنده اسنادی است که طی 3 ماه، از آبان 1356 تا آخر دی 1356 به وسیله ساواک گردآوری شده‌اند. کتاب دارای یک مقدمه است که در آن مولف به اختصار ت‌های رژیم پهلوی در طول 53 سال را مورد بررسی انتقادی قرار داده و مهمترین حوادث و جریان‌های این دوران را معرفی کرده است.
کتاب: سید محم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها