نتایج جستجو برای عبارت :

استعمال دخانیات

پاورپوینت عواقب بهداشتی و شکل گیری عادت استعمال دخانيات
نوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 26 اسلاید  قسمتی از متن powerpoint (ppt) :            عواقب بهداشتی و شکل گیری عادت استعمال دخانيات استعمال دخانيات: عمده ترین عامل قابل پیشگیری بیماری و مرگ و میر دخانيات موجب 25-12% مرگها در کشورهای صنعتی است در 1990 دخانيات موجب 2.6% بیماریها در جهان بوده است. تا سال 2020 دخانيات موجب 9% کل صدمات جهانی یا 13% بیماریها و مرگ بالغین خو ا هد
سکته های قلبی عرقی یکی از دلایل مرگ در بیشتر کشورها است.
در سکته های قلبی مغزی عوامل ژنتیکی و محیطی عامل می باشند.
و برای پیشگیری ورزش و تغذیه صحیح و استفاده دارو های کاهش دهنده فشار و چربی خون می توان جلوگیری نمود.
ابزاری وجود دارد با نام نمره خطر   RISK SCORE که قابلیت این را دارد که بتواند در طول 10سال آینده مقدار احتمال به سکته مغزی و قلبی را تشخیص دهد.
مواردی برای تشخیص ابتلا به سکنه مغزی وعروقی طی 10 سال أینده کاربرد دارد:
جنسیت مرد یا زن
مقدار ف
چگونه ریه های خود را پاکسازی کنیم؟
بخش پزشکی:بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO)، قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا منجر به مرگ 4.2 میلیون نفر در هر سال در سراسر جهان می‌شود. استعمال سیگار و دخانيات عامل مرگ یک نفر از هر 5 نفر در ایالات متحده است.
به ادامه بروید
ادامه مطلب
یکی از پر کاربردترین روش هایی که می توان اصلاح طرح لبخند انجام داد، لامینیت می باشد.
ونیر کامپوزیت نیز نوعی از لامینیت است که نسبت به نوع سرامیکی آن از استحکام کمتری برخوردار است در نتیجه طول عمر آن کمتر می باشد و باید از آن مراقبت ویژه ای شود.
1) پرهیز از جویدن خوراکی های سخت
2) تا چند روز بعد از انجام ونیر کامپوزیت از نوشیدن نوشابه و موادی که رنگی هستند بپرهیزید.
3)بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید و اگر به مسواک دسترسی ندارید چند لیوان آب بنوشی
آیا میدانستید در عصر صفوی و قاجار، معتادان را قبل از سحر، با بانگ "چای است و تریاک"* هوشیار می کردند تا آخرین استعمال را داشته باشند!!!

آیا می دانستید معتادین، برای اینکه در طول روز، مشکلی نداشته باشند، در هنگام سحر، تریاک را به صورت شیاف استعمال می کردند تا در طول روز مشکلی نداشته باشند؟!

منبع: کتاب دین زیسته و زندگی روزانه، ابراهیم موسی پور بشلی
* یا عبارت:  آب است و تریاک
آمادگی قبل از جراحی بینی
با تشکیل پرونده و مشخص شدن زمان جراحی ، منشی مطب برخی از مراقبت های قبل از جراحی را به بیمار اعلام خواهد کرد که برخی از این موارد را در ذیل توضیح خواهیم داد.
 
عدم مصرف داروهای التهاب زا و یا اسپرینعدم استعمال سیگار و دخانيات تا حداقل 2 هفته قبل جراحی
ادامه مطلب
نکات تستی و آزمونی اصول فقه در 6 صفحه و در قالب فایل word و قابل ویرایش، تهیه از کتاب های اصولی دکتر شبخیز مناسب برای آزمون وکالت
قسمتهایی از جزوه:
وضع تعیینی یا تخصیصی: واضع معین و مشخص دارد، مانند لفظ ضابط دادگستری یا دادستان که قانونگذار وضع نموده است.
وضع تعیّنی یا تخصصی: واضع معینی ندارد بلکه بر اثر کثرت استعمال در بین مردم وضع شده، مانند لفظ اجاره یا مبیع.
صحت حمل و عدم صحت سلب نشانه حقیقت، عدم صحت حمل و صحت سلب نشانه مجازی بودن است.
تبادر: م
هنگامی که فرد با مصرف دخانيات از داشتن لثه سالم محروم می شود درمان ارتودنسی نیز امکان پذیر نمی باشد ترک سیگار و درمان لثه اولین گام برای آغاز درمان ارتودنسی می باشد.
مصرف مواد مخدر باعث اختلال در دریافت نیروهای ارتودنسی به دندان ها می شود مواد مضر موجود در مولکول های مواد مخدر که به طور منظم توسط بیماران مصرف می شوند می توانند از طریق گردش خون وارد سلول های بافت لثه ها شوند و بر روی نیروهای مکانیکی دستگاه های ارتودنسی اثرات منفی اعمال کنند.
پنکیک سبب ساز ارتقا دوام کانسیلر و کرم پودر می گردد.
چطور پنکیک مطلوب را تعیین کنیم
بهترین مارک پنکیکرنگ پنکیک نباید در رنگ کرم پودر تغییر تحول ساخت نماید. برای بهتر خوابیدن پنکیک روی پوست از یک برس آرایشی به کارگیری نمائید و روی فیس بکشید.
نکاتبهتر میباشد خانم هایی که پوست کم آب دارا‌هستند از مقدار کمتری پنکیک در حوالی دیده، بینی و زنخدان خویش استعمال نمایند.
ثبت کردن کانسیلر: برس آرایشی آغشته به پودر پنکیک را به طور رفت و بازگشت از نصیب بی
یکی دیگر از موارد که باعث گرفتگی عروق می‌شود دیابت است و برخی ژن دیابتیک دارند، عامل دیگر استعمال دخانيات است چرا که سیگار و آلودگی هوا و کمبود اکسیژن باعث می‌شود پروسه آتراسکلروز در رگ‌های بدن مانند رگ‌های قلب زودتر بوجود بیاید.


به گزارش : یک فوق تخصص جراحی عروق گرفتگی رگ اصلی چپ قلب را خطرناک‌ترین گرفتگی عروق برشمرد و گفت: ژنتیک یکی از عوامل گرفتگی عروق است.
ادامه مطلب
 
 
 
چند راهکار مناسب جهت پیشگیری یا
کاهش مفاسد اجتماعی 
 
 
مفاسد اجتماعی از قبیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و استعمال دخانيات وبیکاری و بدحجابی و شیوع روابط نامشروع دربین جوانان و نوجوانان وگسترش طلاق ومتاسفانه موضوعی هست که
ادامه مطلب
مهم ترین نکات در مورد رابطه سیگار و سردرد

مهم ترین نکات در مورد رابطه سیگار و سردرد :
یکی از مهم ترین ترکیب موثر سیگار، نیکوتین است که عامل اصلی اعتیاد
جسمانی به دخانيات است. نیکوتین سبب ترشح فوری آدرنالین می‌شود. نیکوتین در
واقع یک محرک سیستم عصبی مرکزی است.بسیاری از افرادی که دچار سر درد هستند
بر این باورند که با مصرف نیکوتین و دریافت آن سر درد شان آرام می شود و
در بیشتر مواقع هم شاید در اثر استعمال سیگار و حتی استنشاق دود سیگار در
محی
کچھ شینا زبان اور اس کے رسم الخط کے متعلق
(رازول کوہستانی)
پچھلے چند دنوں سے شینا بیاک میں شینا رسم الخط کے حوالہ سے بحث چل رہی ہے اس حوالہ سے شینا زبان کے متعلق کچھ کہنے کی کوشش کی جاتی ہے:
 میری چند شینا کتابیں اور ایک لُغت اضافی حروف میں دو زبر کی علامات کو استعمال کرتے ہوئے 2004 سے پہلے شائع کی گئی تھیں۔ چونکہ کہ اُس وقت گلگت کی شینا زبان کے لکھنے والے زیادہ تر انہی علامات کا استعمال کرتے تھے اور انہی علامات کو اختیار کیا گیا جو کہ کافی مشکل او
این بزرگراه که به طور آزمایشی درون استان هسن آلمانگشایش یافت قرار است به زودی در سرتاسر این ملک به بهره‌برداری برسد. شماری از رانندگان کامیون از این روز در یک مسافت ده کیلومتری در بزرگراه A5 آلمان رانندگی در این حروف را مشق می‌کنند. کامیون‌ها و تریلرهایی که در این بزرگراه لول می‌کنند مهیا بوسیله بازوهایی روی سقف هستند که خلال استعمال بالا آمده بوسیله سیم‌های برق بالای جاده وصل می‌شوند. این سیستم منیع قرین اتوبوس‌های برقی و تراموا عمل
مطالعه جدید نشان می دهد همانند استعمال سیگارهای سنتی، سیگارهای الکتریکی هم موجب اختلال در خواب افراد می شود.
این مطالعه شامل 1664 دانشجو کالج بود که 41 درصدشان سیگارهای الکتریکی استفاده کرده بودند یا استفاده می کردند. 29 درصد هم سیگارهای سنتی استفاده می کردند یا در گذشته استفاده کرده بودند.
یافته ها نشان داد در تمام این گروه ها، وضعیت خواب اکثر دانشجویان نامناسب بود. حتی در استعمال کننده های سیگارهای الکتریکی، استفاده از داروهای خواب رواج بی
رومه شهروند: مردم ایران روزانه حدود ٩‌میلیارد تومان سیگار و
دخانيات دود می‌کنند و به هوا می‌فرستند. جالب است بدانید پولی که
ایرانی‌ها برای خرید سیگار مصرف می‌کنند، حدود ٤برابر پولی است که برای
خرید کتاب می‌دهند.
از این جالب‌تر هزینه‌ای است که خانواده‌های ایرانی برای خرید کتاب برای
کودکان و نوجوانان‌شان می‌پردازند؛ درحالی ‌که آنها تنها ٦٠‌میلیارد تومان
در‌ سال برای بچه‌ها کتاب می‌خرند، رقمی نزدیک به سه‌هزار و ٣٥٥‌میلیار
1 ) ادامه پیکار با علف های هرز مزارع با دقت به تراکم بالای علف های هرز2 ) پیکار با علف های هرز باغ ها تا پیشین از گلدهی و ریزش بذر علف ها3 ) جنگ با آفت سرخرطومی یونجه در مزارع یونجه4 ) نزاع با آفت سن گندم در صورت تراکم5 ) سم پاشی و گوگرد پاشی او‌لین تراز در باغ ها انگور در سطح 5 برگی6 ) جنگ با تریپس گیسو در باغ ها سرگرم انگور7 ) سم پاشی قارچ کش باغ ها در تراز فندقه شدن میوه ها8 ) سم پاشی مقابل آفت کرم سیب و شته ها . . . . در تراز فندقه شدن میوه ها9 ) استعمال از کو
ماجرای درگیری در تمرین تیم استقلال تهران در آستانه بازی مقابل ذوب آهن اصفهان در فضای مجازی ، غوغای رسانه ای عجیبی را ایجاد کرده است .
در حالیکه بازیکنان تیم استقلال تهران برای دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان آماده می‌شوند، درگیری یک لیدر با صالح مصطفوی ، آنالیزور آبی پوشان خبرساز شده است.
ماجرا از این قرار است که این لیدر قدیمی که اغلب در کنار تیم استقلال دیده شده است با محمد نوری فر، مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال در ح
آیا می دانید هر انسانی در دنیا در سنین مختلف به احتمال  70% دچار بیماری آایمر می شود؟
پس بیاییم با رعایت نکات ساده زیر ریسک ابتلا به این بیماری را کاهش دهیم!
تنطیم فشار خون . با ورزش،تغذیه،مدیتیشن
تغذیه درست . بهترین نوع رژیم غذایی: مدیترانه ای
وزن مناسب . وزن کم با کاهش ریسک ابتلا به زوال عقل ارتباط مستقیم دارد
ورزش و نرمش متناسب با فیزیک بدنی . هماره بهتر از دارو درمانی است
ورزش ذهنی . فعالیت ذهنی هماره ذخایر شناخت و ادراکی مغز را افزای
فراگیری حذف FRP در گوشی‌های هواوی با استعمال از وب سایت IMEI . INFOآیا برای شما پیش آمده است که در هنگام ورود به اکانت گوگل خویش در گوشی‌های هواوی گذرواژه یا این که پست الکرونیکی خویش را فراموش کرده باشید؟ برای پرهیز یا این که عبور از چنین قوانینی نیاز به یک رویه راه‌حل دارید تا از روش آن بتوانید تاییدیه اکانت گوگل را در دستگاه‌های هواوی بدور بزنید .
نکته : این روش به وسیله تارنما هواوی کشور‌ایران آزمایش نشده است و تنها ترجمه‌ی یک مقاله انگلیسی
آیا می بایست به طور همزمان از ادوردز و بهینه سازی استعمال کنیم؟بعضا این طور تصور مینمایند که زمانی از روش seo جذب ترافیک دارید نیازی به استعمال از ادوردز ندارید البته این طریق تامل به طور کاملً غلط میباشد.
سئو در مشهدحتی در صورتی درجه نیکی داشته باشید بازهم میتوانید از ادوردز استعمال کرده و برای عبارات کلیدی که ترافیک سئوی خیر دارید، طولانی تر چشم گردید.بهتر میباشد تلاش کمپین های ادوردز را تحلیل فرمایید و در صورتیکه سودآور بودند میزان دارا
چه ادواتی هنگام خرید پیپ باید خریداری شود؟
دنیای پیپ و ادوات مربوط به اون دنیایی است که اسمش روشه دنیا ! پس یک دنیا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .
پیپ به زبان خیلی ساده :
پیپ ابزاری است که بطور خاص برای استعمال و تدخین توتون و تنباکو طراحی و ساخته شده است .
این مطلب صرفا جهت سیگاری ها نوشته شده و اصلا قصد ترغیب به دخانيات را ندارد. با مصرف دخانيات مرگ زودرس خود را بیمه کنید.بلکه هدف اینه که سیگاری های عزیز رو از سیگار جداکنیم و با پیپ  پیوند ب
پیش از این ها عزیزم و قربانت و فدات لقلقه ی زبانم نبودند. همیشه نهایت دقت را برای استفاده از این لغات می‌کردم. برای همین بود که وقتی فاطمه را خطاب کردم " عزیز دل " جا خورد. او می‌دانست من این ترکیبات را قربانی هر کسی نمی‌کنم. می‌دانست عزیزم را به عابران و مسافران و هم کلاسی و . نمی‌گویم. می‌دانست به کسی می‌گویم عزیز، که برایم عزیز باشد . برای همین بود که وقتی یک بار با هم بحث مان شد یادآوری کرد که دارم با کسی با عصبانیت حرف میزنم که خطابش کرد
ببین پسرجان، تو بزرگ شدی. یادت می آید بهت می گفتند باید بزرگ بشی که بفهمی، منظورشان همین حول و حوالی بوده. حالا که پیمانه ی سی سالگی را هم تا ته سر کشیدی وقتش رسیده که با هم رو راست باشیم. وقتش رسیده تمام قامت، بدون اینکه ضربان قلبت خیلی بالا برود، بدون اینکه دست و پایت بلرزد و آب دهانت را نتوانی قورت بدهی بایستی روبروی حل نشدنی های زندگی ات. یا بپذیری شان و به خودت بیایی یا بروی گم شی از اینکه هنوز هم بچه ای. گریه زاری، قهر کردن، لوس بازی، مشغول
چه ادواتی هنگام خرید پیپ باید خریداری شود؟
دنیای پیپ و ادوات مربوط به اون دنیایی است که اسمش روشه دنیا ! پس یک دنیا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .
پیپ به زبان خیلی ساده :
پیپ ابزاری است که بطور خاص برای استعمال و تدخین توتون و تنباکو طراحی و ساخته شده است .
این مطلب صرفا جهت سیگاری ها نوشته شده و اصلا قصد ترغیب به دخانيات را ندارد. با مصرف دخانيات مرگ زودرس خود را بیمه کنید.بلکه هدف اینه که سیگاری های عزیز رو از سیگار جداکنیم و با پیپ  پیوند ب
چه ادواتی هنگام خرید پیپ باید خریداری شود؟
دنیای پیپ و ادوات مربوط به اون دنیایی است که اسمش روشه دنیا ! پس یک دنیا حرف و مطلب و اطلاعات در موردش هست .
پیپ به زبان خیلی ساده :
پیپ ابزاری است که بطور خاص برای استعمال و تدخین توتون و تنباکو طراحی و ساخته شده است .
این مطلب صرفا جهت سیگاری ها نوشته شده و اصلا قصد ترغیب به دخانيات را ندارد. با مصرف دخانيات مرگ زودرس خود را بیمه کنید.بلکه هدف اینه که سیگاری های عزیز رو از سیگار جداکنیم و با پیپ  پیوند ب
تقلب در استعمال علامت تجاری ثبت شده و مجازات های مربوط به آن به چه صورت است














دسیسه به معنای مکر، حیله ، و
توطئه و تقلب به معنای نادرستی و دغلکاری است. دسیسه و تقلب در کسب و
تجارت عبارت است از اعمال متقلبانه اسباب چینی هایی که موجب گمراهی
خریداران گشته و اسباب انحراف مشتریان را از اجناس و محصولاتی معین، فراهم
آورد و نظر آن ها را به نار
شیر اور شارک دونوں پیشہ ور شکاری ہیں لیکن شیر سمندر میں شکار نہیں کرسکتا اور شارک خشکی پر شکار نہیں کر سکتی۔ شیر کو سمندر میں شکار نہ کر پانے کیوجہ سے ناکارہ نہیں کہا جا سکتا اور شارک کو جنگل میں شکار نہ کر پانے کیوجہ سے ناکارہ نہیں کہا جا سکتا۔ دونوں کی اپنی اپنی حدود ہیں جہاں وہ بہترین ہیں۔ اگر گلاب کی خوشبو ٹماٹر سے اچھی ہے تو اس کا یہ مطلب نہیں کہ اسے کھانا تیار کرنے میں بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ ایک کا موازنہ دوسرے کے ساتھ نہ کریں۔ آپ ک
به گزارش ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور، در یک پیام تصویری که تو اختیار رسانه ها قرار گرفت افزود: امروز دوشنبه (۲۷ خردادماه) یکی از گرم ترین روزهای خردادماه است و دمای هوا داخل فدایی نقاط ناحیه به بیش از ۵۰ سیلیسیوس رسیده است. وی ادامه عدل: بر همین اساس میزان استعمال برق کشور نسبت به روز گذشته که ۵۳ هزار ۵۳۴ مگاوات زمانه بوده، بیش از هزاره مگاوات افزایش یافته است. سخنگوی صنعتی برق ایران خاطرنشان تاسیس: از مشترکان التماس می شود
ماسک گیسو با کشک :
بهترین شامپو برای ریزش مو
مواد مایحتاج :
 
1 فنجان کشک
دو قاشق غذاخوری پودرآملا
کشک به جهت داشتن ویتامین ب5 ، د به تندرست ، تقویت ساقه گیسو و رفع شوره راز امداد می‌کند علاوه براین آملا درین ماسک به پرورش موی و ارتقا ویتامین ث پوست راز امداد می نماید.
 
شیوه به کار گیری :
 
این دو مواد را تا‌هنگامیکه به طور کامل قابل انعطاف شود، مخلوط فرمائید و بعد از آن روی پوست راز و گیسو بمالید.
 
وقتی که موهایتان کاملا پوشیده گردیده، ماسک را
بهترین مارک پنکیکدر‌صورتی‌که عینک می زنید، اضافه از سایه های قهوه ای، آبی‌رنگ و بنفش استعمال کنید. استعمال از سایه های پر‌نور و صدفی سبب ساز گم شدن دیده پشت عینک میگردد. در صورتی عینک تان قاب مشکی دارااست حتی الامکان از ریمل استعمال کنید و تا می‌توانید خط دیده نکشید. این سیرتکامل دیده تان بیش تر گزینه دقت قرار می‌گیرد.برعکس در عینک های گریف (سوای کادر) و یا این که عینک های پنسی هر چه سایه پر‌نور خیس باشد دیده اضافه جلوه می کند. نکته مهم دی
دونالدترامپ دوست داشت همیشه بین خودودیگران فرق قائل شود.گویی ژن اسکندرمقدونی را داشت.همیشه و همه جامیگفت مهاجرین همه چیزرامیخورندآنهاشهروندان درجه یک ایالات متحده نیستندوعامل پخش بیماری واعتیادهستند.
انسانهایی هستند که آب گندیده را بدون جوشاندن و ویروس زدایی می‌نوشند.
این اتفاقات دلایل مختلفی داشت وقتی هزینه بهداشت افراد پشت دیوارمرزی تامین نمیشدافرادبرای نجات جان خودازطریق نردبان ازدیوارردمیشدندوبیماری گسترش پیدامینمود.
این افر
فرم های هندسیدر حالتی‌که در‌پی منزل ای با سبک امروزی می باشید می‌توانید از فرم ها و طرح های هندسی به کارگیری نمائید. برای کسانی که می‌خواهند از اکسسوار های امروزی در چینش تالار استعمال نمایند، لوستر هایی با طرح های هندسی تعیین قابل قبولی خواهند بود. در به عمل بردن اکسسوار های دکوراتیو می‌توانید با به کارگیری از فریم عکس ها و تابلو ها، ادغام بندی ای متقارن یا این که نا متقارن بر روی دیوار تولید نمائید و ظاهری امروزی و هندسی به دیوار ببخشی
بهترین مارک پنکیایل لازم برای این تکنیک آرایشی، کانسیلر، پودر بیک، بیوتی بلندر یا این که اسفنج آرایشی و یا این که براش می‌باشد. تکنیک مشهور ترین میکاپ آرتیستی که در امر پودر بیک ویدئو های اکثری ساخته میباشد، به‌این فیس میباشد:
در آغاز کرم پودر خویش را بزنید.بعد کرم به دور دیده خویش را بزنید.از کانسیلر مایع برای تحت دیده توسط ی براش یا این که دست استعمال فرمائید.به وسیله ی اسفنج یا این که بیوتی بلندر آن را پخش فرمایید.مجدد از کانسیلر به ک
خیبر صہیون تحقیقاتی ویب گاہ: فلسطین کے حالات منعکس کرنے میں مغربی میڈیا کی یہ بھرپور کوشش ہوتی ہے کہ فلسطین کے واقعات کو سنسر کر کے بیان کرے جبکہ دوسری جانب اسرائیل کے لئے یہی میڈیا ایسے الفاظ انتخاب کرتا ہے جن سے تشدد اور دھشتگردی کا مفہوم واضح نہ ہو۔ بی بی سی جسکا یہ دعویٰ ہے کہ وہ غیر جانبدارانہ نیوز ایجنسی ہے وہ کبھی بھی اسرائیل کے لیے ’’ٹرور‘‘ کا لفظ استعمال نہیں کرتی چونکہ اس لفظ سے تشدد اور دھشت کا مفہوم ذہن میں منتقل ہوتا ہے جبکہ اسی
به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز در این مطالعه آمده است هر چه میزان مصرف مکمل های B۶ و B۱۲ بیشتر باشد احتمال شکستگی استخوان عادت ران داخل عهد یائسگی تکثیر پیدا می یواش. میزان توصیه شده ویتامین B۱۲ و B۶ برای ن بالای ۵۰ سال بوسیله زیبایی ۲.۴ و ۱.۵ میکروگرم است که با استعمال ۱۷۰ گرم ماهی اندام پخته شده مطمئن می شود. همچنین مواد غذایی بسیاری حیات دارند که حاوی این ویتامین ها هستند. در این بررسی ۷۵ هزار و ۸۶۴ عیال بخاطر مدت زمان ۳۰ سال والا ک
موارد مصرفبیزاکودیل در یبوستهای مزمن، بواسیر و آماده‌سازی روده برای کولونوسکوپی یا جراحی استفاده می‌شود.
مکانیسم اثربیزاکودیل یک ملین تحریک‌کننده تماسی است که به صورت شیاف مستقیماً بر روی مخاط روده بزرگ اثر گذاشته و حرکات دودی طبیعی در سر تا سر روده بزرگ ایجاد می‌کند. جذب این دارو بسیار ضعیف می‌باشد. بیزاکودیل در تماس با مخاط یا انشعابات تحت مخاطی روده بزرگ، انتهاهای عصبی حسی را تحریک نموده و ایجاد رفلکس‌های پاراسمپاتیک می‌نماید و
باورم نمیشه یک سال و سه ماهه که اینجا چیزی ننوشتم!:)) چقدر زود میگذره!
دوسالی که گذشت منو خیلی عوض کرد. یا بهتر بگم من خیلی تغییرا کردم. که ازشون خیلی راضیم، که کاش خیلی زودتر میکردم.
فرزانه ای که ۱۵ ماه پیش اینجا این پست ۱۳ آبان ۹۶ رو نوشت خیلی ساده تر بود، بی تجربه تر، تلخ تر و درمجموع بچه تر.
تو سختیا بیشتر گیر میکرد، تو ناکامیا بیشتر ناله میکرد، خودش رو کمتر میدید، کمتر خودش بود. الان ولی فرزانه ای شده که تو سه روز پشت هم سه تا خبری میشنوه که هر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها