نتایج جستجو برای عبارت :

اساتید سه تار ایران

زراعة الاسنان فی ايران
تهدف زراعة الاسنان فی ايران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ايران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ايران أفضل ا
زراعة الاسنان فی ايران
تهدف زراعة الاسنان فی ايران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ايران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ايران أ
پست های توهین به اساتيد دانشگاهها .
به مدت یک هفته 
که شروعش شب یلداست 
و
آخرش هم کریسمس است 
تعطیل است
.
.
.
لق همه اساتيد دانشگاه که من را در مصاحبه دکتری رد کردند
سگ برینه به هیکل همه اساتيد دانشگاه که من را در مصاحبه دکتری رد کردند
.
.
.
یلدا و کریسمس همگی شما (البت به جز اساتيد پاره دانشگاهها) مبارک باد .
به فیض خداوند ما عیسی مسیح، باشد آخر این هفته از شر مسئولین حکومت باطل جمهوری اسلامی راحت می شویم، دانشگاهها تعطیل می شوند و اساتی
جمعی از اساتيد و کارکنان اعلام کردند
جمعی از اساتيد و کارکنان یکی از دانشگاه ها اعلام کردند اگر مسؤولین استانی دانشگاه به تخلفات فردی که در اثر تخلفات فراوان حداقل ۱۰ ساله در بین دانشجویان و اساتيد و کارکنان به  استاد تزویر مشهور شده است، رسیدگی نکنند به رهبری و مراجع تقلید شکایت خواهیم برد
@bavarnews
 
دانش آموزان و اولیای گرامی،  همکاران و اساتيد محترم  با سلام و ارادت  همانطور که همگی میدانیم در کنکور ايران اساتيد برتر زیادی در هر درس وجود دارند و ما در این سایت (فروم دبیران منتخب ايران)    ضمن احترام به افرادی که نامشان در سایت ذکر نشده است، با بررسی اطلاعات موجود در اینترنت (سایت های معتبر کنکوری از قبیل قلمچی- دکتر ایکیو(گاج) -وسایت کنکور ايران-انجمن نخبگان ايران)  و نیز بررسی فیلمها و ویدیو ها و تالیفات اساتيد کنکوری را از تمامی سای
1) استاد عزیز چنان امتحان میان‌ترمی گرفت که هیچکس قادر به پاسخ کامل دادن به سوالات نبود. به معنای واقعی کلمه قیمه ها رو ریخته بود تو ماستا!2) یکی دیگه از اساتيد هم خواست از قافله عقب نمونه، آخر کلاس یه کوئیز گرفت که بازم هم.!
3)عزیز دیگری اعلام کرد که اگه همکاری نکنیم و روزهای تعطیل دانشگاه نریم، ماه رمضان بعد از افطار کلاس تشکیل میده برامون! 
در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، کانون بسیج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج پیامی بدین گونه صادر کرد:✔️بسمه تعالیمِّنَ ٱلْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَٰاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُۥ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا ✔️شهادت سردار پرافتخار ايران و اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اسطوره بزرگ تاریخ ساز ایر
ادامه مطلب
با سلام و احترام
تمامى دانشجویانى که قصد دفاع در شهریور ٩٨ را دارند ( با هماهنگى و اجازه اساتيد راهنما مربوطه) مى توانند تا ٢٥ مرداد در زیر این پست با ذکر نام، نام خانوادگى، عنوان پایان نامه و اسامى اساتيد راهنما و مشاور اعلام آمادگى بفرمایند. در ضمن فرم هاى قبل از دفاع را تکمیل نموده، بین تاریخ ١ شهریور تا ٦ شهریور تحویل پژوهش نمایند. 
موفق باشید 
1- موسسه ايران اروپا
در حال حاضر یکی از بهترین موسساتی که می تواند شما را در زمینه آیلتس کمک کند همین موسسه ايران اروپا می باشد. موسسه زبان ايران اروپا که در سال 1388 تاسیس گردید به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد و به طور
یه تب اون بالا باز میکنم و توش اسم اساتيد نازنینم رو مینویسم. اساتيدی مثل دکتر سهیل تیموری که بالا سر هر مریض با مهربونی و متانت و احترام با مریض‌ها صحبت می‌کنه و به حرفهاشون -حتا اگه نامربوط باشه!- گوش می‌ده؛ برای هر مریض حداقل ۱۵- ۲۰ دقیقه وقت میذاره و نه تنها با مریضا، با دانشجوهاش هم با مهربانی و پدرانه و برادرانه رفتار می‌کنه، بهشون علم "یاد" می‌ده و روش علم‌آموزی رو توضیح می‌ده.
خدا این دنیا رو از امثال دکتر تیموری عزیز پر کنه.
جلسه دفاع پروپوزال روز یکشنبه ساعت 11:45 روز یک شنبه 27 آبان ماه  برگزار می گردد. افرادی که برای شرکت در جلسه اعلام آمادگی کرده اند به شرح زیر می باشند.
اساتيد حاضر در جلسه استاد و منشی زاده می باشند. لطفا اطمینان حاصل کنید که پروپوزال به دست اساتيد رسیده است.
پریسا صفارزاده ایمان جلالیحسین برزگرریحانه بحریسارا اثنی عشری
ایمان ابراهیمی
در این مطلب با دقت هر چه تمام تر با استفاده از نظرات زبان آموزان، اساتيد زبان انگلیسی و چند معیار دیگر بهترین اساتيد زبان انگلیسی را در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، اهواز، و سایر شهرهای بزرگ ايران به شما معرفی می کنیم. این اساتيد بهترین ها و باسابقه ترین ها برای یادگیری مکالمه انگلیسی، عمومی و آزمون آیلتس هم برای کودکان و هم بزرگسالان هستند.
نکته بسیار مهم: به هیچ وجه نمی توان گفت که بهترین استاد برای یادگیری زبان کیست یا کدام استاد ب
دو پست قبل تر از این خواندیم که بنده یک عدد مورد مشکوک به کرونا هستم :دی
حالا ببنید گفتگوی پیامکی بنده رو با نماینده یکی از کلاسها در عصر چهارشنبه و صبح زود پنجشنبه:
 
 
نتیجه گیری: اساتيد جوان! جوگیر نباشید عزیزانم :)) آه دانشجو گیراست :دی
معرفی و رنکینگ دبیران برتر ايران
پیدا کردن نام ده دبیر برتر ايران در هر درس کار بسیار دشواری است.همه ما مدیون انسانهایی هستیم که در راه آموزش ما و فرزندانمان تلاش کرده اند.اگرچه نوشتن نام ده نفر در هر درس به نوعی اجحاف در حق اساتيد و دبیران ايران است، اما به هر حال دانش آموزان و اولیا و مشاوران محترم همیشه به دنبال بهترین ها هستند.ما در فروم دبیران برند ايران، از همکاران خود خواستیم در هر درس بهترین ها را انتخاب کنند، البته افرادی که به عنوا
برگزاری کارگاه علوم جنایی توسط انجمن علمی حقوق نیشابور
سخنرانان: 
جناب دکتر گلدوزیان(پدر حقوق جزای ايران)
جناب دکتر شیری
برگزاری کارگاه علوم جنایی در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ برای اولین بار در دانشگاه آزاد نیشابور به همت انجمن علمی حقوق
در این کارگاه از اساتيد برجسته ايران از جمله دکتر گلدوزیان(پدر حقوق جزای ايران) و دکتر شیری دعوت به عمل آمد و مفتخر بودیم تا برای اولین بار جرم اداری توسط دکتر شیری برای همگان مطرح و تبیین شود.
در این کارگاه مفتخر ب
::هوالرفیق::
شب حدودای ساعت 8:30 بود که یکی از اساتيد1 دوست داشتنی بهم پیام داد: حتما فیلم پچ آدامز رو نگاه کن و به دوستات هم توصیه کن نگاهش کنند.» اتفاقا همون شب یه دو ساعت بعدش یکی از همکلاسی‌ها هم پیام داد که این فیلم رو نگاه کن که اتفاقا یکی از اساتيد هم بهمون توصیه کرده! (خودش این ماه اخلاق داشت، باید بپرسم کدوم استاد بهش توصیه کرده)
این فیلم بسیار احساسی.
ادامه مطلب
یک عکس دسته جمعی و مهم و جالب!البته با چاشنی طنزمحل:حسینیه کاشانی فرید واقع در خیابان ظفر تهران محل  فعالیت و جلسات #انجمن_حجتیهافراد:سید حسین حسینی آرام از #اساتيد کانون-حامدرضا معاونیان-علی لباف-سید محسن سبط الشیخ از اساتيد کانون-سید محمد حسین سبط الشیخ مدیران #انتشارات_منیر-دکتر محسن کاشانی وحید مدیر #مدرسه_نیکان-مهدی تفتی-حیدر علی جعفری ربانی باستانی از اساتيد کانون-محمدرضا حاجی زمانی و.✅این عکس را از پیج اینستاگرام حیدرعلی جعفری دان
خانه خوشنویسی خرم آباد باوجود اساتيد برجسته ی خوشنویسی در تمام رشته های خوشنویسی پذیرای هنرجویان است.
هرسال دراین خانه  کارگاه هایی با حضور اساتيد کشور نیز  برگزار می شود.
نشانی :لرستان ،خرم آباد،چهارراه فرهنگ ،کانون ادب 
مدیر:استاد نورالدین کرمی 
اگر در جستجوی لیست کامل بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی خانم هستید اگر می خواهید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتيد و دبیرهای خوب خانم در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و یا هر جای دیگر ايران در ارتباط باشید اگر می خواهید با برگزاری کلاس خصوصی با اساتيد خوب خانم در درس ریاضی نمره بالایی بگیرید  در هر صورت به سایت ايران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی خانم در
با سلام خدمت کنکوری های عزیز وبلاگ.
امروز میخوام برای شما بهنرین مولفان و اساتيد کنکور رو معرفی کنم،تا شما از سردرگمی منابع که من هم در همون اوایل گرفتارش بودم بیرون بیاین.
خب من به ترتیب دروس در کنکور دروس رو می نویسم و روبه رو اون هم اسم دبیران دلسوز و واقعی را می نویسم.
ادامه مطلب
جلسه شورای اساتيد
دانشکده علوم قرآنی مراغه
جلسه شورای اساتيد با حضور دکتر محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، اعضاء هیأت علمی و اساتيد مدعوّ، روز شنبه، سیزدهم مهرماه، در محل سالن جلسات دانشکده، برگزار گردید.
در این جلسه مباحث مربوط به حوزه آموزشی و پژوهش مطرح و هریک از اساتيد، نظرات خود را بیان نمودند.
(مشاهده تصاویر این جلسه)
یکی از اساتيد تعریف میکردند من در فلان دانشگاه، مشاور دانشجوها بودم،☺ ️☺ ️ روزی دختری که قبلا هم با او کلاس داشتم وارد اتاقم شد، سر و وضع مناسبی از لحاظ حجاب نداشت  ، سر کلاس هم که بودیم مدام تیکه می انداخت و با پسرا کل کل می کرد و بگو بخند داشت  ، دختر شوخی بود و در عین حال ظاهر شادی داشت.
سلام کرد گفت حاج آقا من میخواستم در مورد مسئله ایی با شما صحبت کنم، اجازه هست؟
ادامه مطلب
جدیدترین ویدیوهای و فیلم های آموزش در زمینه تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید با سایت تدریس خصوصی ايران مدرس آشنا شوید و اطلاع پیدا کنید که چگونه می توانید از این سایت معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمائید اگر می خواهید فیلم های کوتاهی در زمینه تدریس خصوصی ببینید و خودتان مدرس هستید و یا قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید . در هر صورت بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا فیلم های کوتاهی در زمینه تدریس خصوصی و معر
::هوالرفیق::
شب حدودای ساعت 8:30 بود که یکی از اساتيد1 دوست داشتنی بهم پیام داد: حتما فیلم پچ آدامز رو نگاه کن و به دوستات هم توصیه کن نگاهش کنند.» اتفاقا همون شب یه دو ساعت بعدش یکی از همکلاسی‌ها هم پیام داد که این فیلم رو نگاه کن که اتفاقا یکی از اساتيد هم بهمون توصیه کرده! (خودش این ماه اخلاق داشت، باید بپرسم کدوم استاد بهش توصیه کرده)
این فیلم بسیار احساسی.
::این پست در دست ویرایش است::
ادامه مطلب
Citavi یکی از نرم افزارهای خوب مدیریت رفرنس است که محققان، اساتيد و دانشجویان با استفاده از این برنامه می توانند منابع و در واقع رفرنس های تحقیقات، پایان نامه ها و مقالات (Paper ) خود را ساخته و مدیریت کنند. این نرم افزار بسیار قوی تر و پیشرفته تر از نرم افزار های Endnote و Reference Manager است. اگر با نرم افزارهای نام برده آشنایی داشته باشید، کار با نرم افزار Citavi نیز برای شما بسیار آسان خواهد بود.
 هماهنگی جهت برگزاری کارگاه در دانشگاه تماس بگیرید.
یک جلسه تخصصی در مورد تحقیقات مشترک و همکاری دانشگاهی موسسات تحقیقاتی و دانشگاهی ايرانی و دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار شد.
براساس گزارش مطبوعات ايران، حدود ۲۰۰ اساتيد، محققان و دانشگاهیان ايران در این نشست که در سخنرانی تئاتر دانشگاه تهران برگزار شد، شرکت کردند. استادان و محققان دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی ايران و دانشگاه علم و صنعت .
>
آموزشگاه موسیقی سرنا

آموزشگاه موسیقی سرنا واقع در کرج، فعالیت حرفه ای خود را در سال 1390 با شیوه نوین آموزشی آغاز کرد و در طی این مسیر اساتيد حرفه ای را به مجموعه اضافه نموده است که هریک از ایشان در زمینه کاری خود مسلط و به نام هستند.
برای آشنایی با اساتيد آموشگاه موسیقی سرنا اینجا کلیک کنید.
علاوه بر اساتيد مجرب آموزشگاه سرنا با شیوه های جدید آموزش و استفاده از آخرین متد های روز دنیا و با برگزاری ورک شاپ ها و کنسرت های مختلف توانسته دانشجویان
دانستن مسائل حقوقی از اامات معامله و عمل حقوقی است و عدم اطلاع از مسائل حقوقی باعث ورود ضرر و‌خسارت‌حقوقی به شما می شود تیم حقوقی ما متشکل از وکلا و مدرس حقوق و اساتيد دانشگاه با توجه مساله حقوقی و‌تخصصی برای رفع مساله حقوقی آماده دفاع و مشاوره حقوق قانونی و‌تجاری شما هستیملطفا قبل از هر اقدام‌حقوقی با‌متخصص امر و وکیل دادگستری م کنیدشماره تماس ۰۹۳۷۱۴۳۹۹۷۹
وکیل پایه یک دادگستری کارشناس ارشد حقوق خصوصی
دیدار مولانا عبدالغنی بدری با اساتيد و طلاب مدرسه دینی ربانیه» چنارلی
مولانا عبدالغنی بدری، معاون آموزشی دارالعلوم زاهدان، شامگاه دیروز جمعه (10 اسفند) با اساتيد و طلاب مدرسه دینی ربانیه» روستای چنارلی- از توابع شهرستان کلاله در استان گلستان- دیدار کرد.
به گزارش شریعت نیوز ، مولانا عبدالغنی بدری در این دیدار ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مدرسۀ دینی ربانیه»، در جمع اساتيد و طلاب این مدرسه پیرامون اهمیت فراگیری علم» به ایراد سخن پرداخت.
درباره موسسه اموزش زبان افرینش
موسسه
اموزش زبان افرینش در سعادت آباد – شریعتی و جردن بهترین آموزشگاه زبان و
آیلتس IELTS در شمال تهران میباشد و طبق مشاهدات انجام شده و نظراتی که
مردم در فضای مجازی منتشر کرده اند یکی از بهترین موسسات زبان تهران با دو
شعبه در جردن و سعادت آباد است. باید گفت که آموزشگاه زبان آفرینش یکی از بهترین موسسات آموزش زبان انگلیسی در خصوص آزمون IELTS در تهران میباشد.
مشخصات آموزشگاه زبان آفرینش
دارای اعتبار بین المللی (مر
سلام بنا به اطلاع مرکز آموزش مجازی دانشگاه از این هفته بصورت آنلاین کلاس برگزار خواهد شد که به محض مشخص شدن روز و ساعت اطلاع رسانی میکنم.
 اطلاعیه شماره 8 
با سلام و آرزوی سلامتی 
به اطلاع اساتيد و دانشجویان عزیز می رساند بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از روز شنبه 23 فروردین 99 کلیه کلاسها بجز دروس عملی و معارف اسلامی در قالب برنامه جدید آموزشی به صورت کنفرانس آنلاین برگزار می گردد. لذا توجه اساتيد و دانشجویان عزیز را به نکات زیر جلب می نم
این ترم، یعنی ترم 5 دانشگاه دو تا از بهترین اساتيد دوران دانشجوییم رو داشتم.
یکی برای سیستم دیجیتال (1) استاد بسا. .
یکی برای سیستم دیجیتال(2). استاد کمرز. .
از لحاظ اینکه درس رو با جون و دل میدن. یعنی معلومه برای درسی که میخوان بدن وقت گذاشتن و دغده این رو دارن که مطلبی که درس میدن جا بیفته برا دانشجو.
تو دبیرستان هم داشتم از این معلما. البته اون معلم های دوران تحصیلم قبل دانشگاه بیشتر به خاطر شخصیت اعتقادی شون و اخلاقیشون برام الگو شدن.
حقیقتش ت
   برگرفته از رمان در پرتویے دیگر
   اساتيد دانشکده در اتاق ویژه تجمعات گرد میزے جمع بودند و پیرامون مطلب خاصے مشغول صحبت و گفتگو با یکدیگر بودند. رییس دانشکده نشسته بر صندلی مخصوص خود تلفنے مشغول گفتگو با شخص ویژه‌ایے بود. با اتمام گفتگوے تلفنے رو به جمع اساتيد کرد و با ناراحتے خاطر گفت: اساتيد محترم، خبرے براے شما دارم. 
   یکے از اساتيد پرسید: استاد، چرا پریشان‌ خاطرید؛ اتفاقے افتاده است؟ 
  -آقاے شکوهے همین الان تماسے با من داشتند. مثل ا
نخستین نشست از سلسه جلسات  جایگاه لغت شناسی در پژوهشهای قرآنی در مدرسه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام در تاریخ 25/7/98 برگزار شد.
استاد عبدالله پور از اساتيد گروه قرآن پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی از اهمیت لغت شناسی قرآن در فهم سخن به میان آورد و گفت 
راغب اصفهانی در کتاب مفردات خود می گوید لغت شناسی خشت و شنگ بنای فهم قرآن است.
  در ادامه ایشان مراحلی برای کار با قرآن و لغت شناسی ارائه کردند که مورد استقبال طلاب و اساتيد مدرسه قرار گرفت.
برای ایشا
کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که خیلی دیر عصبانی می‌شوم اما اگر در این چند سال چند روز را بخواهم انتخاب کنم که خیلی سخت عصبانیت و ناراحتی خود را کنترل کرده‌ام بی‌شک یکی از آنها روز دفاع از پروپوزال رساله بود. به طور کلی ما باید دو بار از پروپوزال خود دفاع کنیم یکبار در گروه خودمان یعنی جایی که اساتيد خودمان حضور دارند و یکبار هم در جلسه تحصیلات تکمیلی جایی که رئیس، معاونین و مدیران دانشکده حضور دارند.
داستان این بود از دو هفته پیش یکی
در این مطلب با دقت هر چه تمام تر با استفاده از نظرات زبان آموزان، اساتيد زبان فرانسه و چند معیار دیگر بهترین آموزشگاه های زبان فرانسه را در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، اهواز، و سایر شهرهای بزرگ ايران به شما معرفی می کنیم. این آموزشگاه ها بهترین ها برای یادگیری مکالمه زبان فرانسه، عمومی و آزمون های زبان فرانسه هستند. این لیست چکیده تجربه ۹ ساله ما در زمینه آموزش زبان فرانسه است. این آموزشگاه ها همچنین بالاترین امتیازات قبولی و خروجی
به نام خدا
با عرض سلام به اساتيد و دانشجویان گرامی 
فراخوان دوازدهمین همایش اساتيد و دانشجویان ايرانی خارج از کشور به مناسب چهلمین سال انقلاب اسلامی با عنوان
چهل سال انقلاب اسلامی، بازخوانی گذشته- نگاه به آینده»
ب) هدف
ـ تبیین مؤلفه‌های گفتمان دهۀ پنجم انقلاب اسلامی ايران
ج) محورهای کلی
میزگرد1- انقلاب اسلامی از شکل­گیری تا پیروزی (تحلیل تاریخی انقلاب اسلامی)
میزگرد2- دستاوردها و چالش­های انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته
میزگرد3- مؤلفه­ها
سلام به همه عشقبازان ايران به گروه ايران لاری در تلگرام بپیوندید
تخصصی ترین گروه لاری ايران
گروهی برای روش درمان و پیشگیری انواع بیماری ها و نژاد شناسی تخصصی انواع لاری
باحضور بزرگ ترین اساتيد ايران
لینک جدید
https://t.me/joinchat/GL2pm0LkGxBdoagG25eCtQ
عضوشید☝️☝️☝️

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها