نتایج جستجو برای عبارت :

ارشیا دهقان

وزیر_نادان_دهقان_دانا
پادشاهى با وزیر و عده‌اى از همراهان به قصد شکار از شهر خارج شد. بعد از
طى مسافتى چشمش به دهقانى افتاد که مشغول کندن زمین بود شاه جلو رفت و از
دهقان پرسید: در هشت چکار کردى که حالا مى‌کنی؟ دهقان جواب داد: کردم و
نشد.بعد پرسید: با دو چه کردی؟ دهقان گفت: دو تبدیل به سه شد.گفت: دور چه شد؟ دهقان جواب داد: نزدیک شد.پرسید: با برادران چه مى‌کنی؟ گفت بین آنها تفرقه افتاده است.چند سؤال دیگر هم از او کرد و سرانجام به او گفت: ارزان نفر
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب متون فاخر،رمان نوجوان 2 اثر احمد دهقان
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب متون فاخر،رمان نوجوان 2 اثر احمد دهقان یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب متون فاخر،رمان نوجوان 2 اثر احمد دهقان
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
دهقان پیر با ناله می‌گفت: ارباب…
آخر درد من یکی دوتا نیست، با وجود این همه بدبختی نمی‌دانم دیگر خدا چرا با من لج کرده و چشم تنها دخترم را چپ آفریده است. دخترم همه چیز را دوتا می‌بیند.
ارباب پرخاش کرد که : بدبخت، چهل سال است نان مرا زهرمار می‌‌کنی، مگر کور هستی نمی‌بینی که چشم دختر من هم چپ است؟!
دهقان گفت: چرا ارباب می‌بینم اما چیزی که هست،
دختر شما همه‌ی این خوشبختی‌‌ها را "دو تا" می‌بیند،
ولی دختر من، این همه بدبختی را .
قالیشویی در دهقان ویلا : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در دهقان ویلا
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. در روش قالی
میلادت مبارررک پاسدار ۲۰ ساله امام عشق
زمین چقدر خوشبخت بود که تو در آن قدم نهادی
 
✨رفیق رسول دلها چقدر خوب شبیه او شدی و دستگیری می‌کنی
 
رفاقت شما باهم از جنس عشق الهی بود
 
آنقدر عمیق که جا پای هم نهادین
 
در ۲۰ سالگی راه عشق را پیمودی و دلها همه در حیرت رفاقت شما ماند 
 
 
هدیه به شهید ۵صلوات 
 
@Rasoulkhalili 
میلاد شهید محمدرضا دهقان مبارک
دانلود آهنگ جدید یوسف دهقان سخته به جون تو
Download New Music Yousef Dehghan Sakhteh Be Jon To
آهنگ جدید یوسف دهقان بنام سخته به جون تو
سختمه که بهت بگم چقدر دوستت دارم نمیدونم بگم یا نه بد حالم
جونمم ناقابله اگه بشی تو یارم من که تو دنیا کسی و جز تو ندارم
 
ادامه مطلب
آیا به اندازه کافی مرغ دارید؟
دهقانی در مزرعه‌اش یک مرغدانی بزرگ داشت. چند روز بود که تعدادی از مرغ‌های او می‌مردند. نمی‌دانست چه باید بکند، برای همین از همسایه‌اش م خواست.
همسایه پرسید: چه غذایی به مرغ‌ها می‌دهی؟»
دهقان گفت: جوی دوسر.»
همسایه گفت: نه، جوی دوسر خوب نیست. باید به آنها گندم بدهی.»
دو روز بعد که این دو در بازار به هم برخورد کردند، دهقان گفت: اوضاع که بهتر نشده هیچ، در این چند روز بیست مرغ دیگر هم از بین رفته‌اند.»
مرد
دانلود آهنگ جدید یوسف دهقان جذاب لعنتی
Download New Music Yousef Dehghan Jazab Lanati
آهنگ جدید یوسف دهقان بنام جذاب لعنتی
توو همون لحظه که دیدمش دلم لرزید و توو چشام نگاه کرد و یه هو بهم خندیدو
ضربان قلب من رفت رو هزار و سیصد و استرس میگرفتم وقتی که حرف میزد
 
ادامه مطلب
برخلاف ادعای یکی از کانال های مغرض درباره بازگشت این استاد دانشگاه به کرسی تدریس و رجزخوانی پیاپی معدودی از اطرافیان وی، کاشف به عمل آمد این خبر از اساس کذب بوده است.
گفتنی است خانم دهقان شاد از اساتید سابق دانشگاه آزاد اسلامی تهران، چندی پیش درپی اعتراض جمعی از دانشجویان مبنی بر توهین وی نسبت به ارزش ها و مقدسات دین مبین اسلام، نشر افکار غیرعلمی و فمنیستی با بررسی های دقیق کمیته انتظامی  اعضای هیأت علمی و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از
ابوالقاسم فردوسی طوسی
 
 ( زادهٔ ۳۲۹ هجری قمری )
 
شاعر حماسه‌سرای ایرانی و سرایندهٔ شاهنامه، حماسهٔ ملی ایران، است. برخی فردوسی را بزرگ‌ترین سرایندهٔ پارسی‌گو دانسته‌اند[۲] که از شهرت جهانی برخوردار است.
 
فردوسی دهقان و دهقان‌زاده بود. او آغاز زندگی را در روزگار سامانیان و هم‌زمان با جنبش استقلال‌خواهی و هویت‌طلبی در میان ایرانیان سپری کرد. 
 
شاهان سامانی با پشتیبانی از زبان فارسی، عصری درخشان را برای پرورش زبان و اندیشهٔ ایر
دریافت قسمت اول      جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
دریافت قسمت دوم      جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
دریافت قسمت سوم      جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
دریافت قسمت چهارم   جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
دریافت قسمت پنجم     جزوه مامایی بخش دکتر اصغر دهقان
 
دریافت جزوه مامایی بخش دکتر اعرابی
داستان قشنگ مورچه و کک
روزی، روزگاری کک و مورچه ای با هم دوست بودند. یک روز کک به مورچه گفت دلم از گشنگی ضعف می رود.» مورچه گفت من هم مثل تو.» کک گفت بریم چیزی بگیریم و شکم مان را وصله پینه کنیم.» و نشستند به صحبت که چه بگیریم؟ چه نگیریم؟» گردو بگیریم پوست دارد.» کشمش بگیریم دم دارد.» سنجد بگیریم هسته دارد.» بهتر است گندم بگیریم ببریم آسیاب آرد کنیم؛ بیاریم خانه نان بپزیم و بخوریم.» کک رفت گندم گرفت آورد داد به مورچه. مورچه گندم را ب
مهدی دهقان زاده، بخشدار مرکزی مهریز از کتابخانه عمومی شهید شیرزاده روستای مدوار دیدن کرد.
مهدی دهقان زاده، بخشدار مرکزی شهر مهریز به اتفاق سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، عصر شنبه, 18 اسفند از کتابخانه عمومی شهید شیرزاده روستای مدوار دیدن کردند.
دهقان زاده در حاشیه این بازدید با تاکید بر جایگاه کتابخانه در میان روستاییان یادآور شد: کتابخانه های روستایی امکان دسترسی به اینترنت و انجام تکالیف درسی دانش آموزان به صورت دست
 
 #خاطرات_شهدا
 
خودم گلوله بارانش کردم
یکی از رفقا و هم دانشگاهی هایش تعریف می‌کرد که با محمد پینت بال می‌رفتیم. به شوخی به شهید دهقان گفتم: آقا همه تیرها عین این بازی‌های کامپیوتری به سر و کله من خورد. او گفت: اشکال نداره داداش! چه چیزی بهتر از اینکه بی سر شهید شوی. خودم گلوله بارانش کرده بودم، به شوخی گفتم چیزی نصیب تو نمی‌شود محمد! همه تیرهایی که نثارت کردم به سینه و پهلو‌هایت خورد. وقتی که پیکرش را آوردند و نحوه شهادتش را فهمیدم نابود شد
#خاطرات_شهدا 
ای که بر تربت من می‌گذری، روضه بخوان
یک دوست دیگری هم داشت که به واسطه شهید خلیلی با او آشنا شده بود. همین بنده خدا تعریف می‌کرد: با شهید دهقان امیری در گار شهدا بهشت زهرا(س) قرار داشتیم وقتی رسید، حدود دو ساعت سر مزار رسول حرف زدیم.
بعد سر خاک بقیه شهدا رفتیم و هر شهیدی را که می‌شناخت سر خاکش می‌ایستاد و حدود یک ربع راجع به شهید صحبت می‌کرد، جوری حرف می‌زد و خاطره تعریف می‌کرد که انگار سال ها با آن شهید رفیق بوده است.
گرمای ط
دلم برا همهه تنگ شده مامان بابا 
و البته اون پسر کوچولو ی با مزههههه
دیروز زنگ زده بابا  میگه ک ارشيا گریه میکنه میگه دلم میخاد ابجیو ببینم باهاش صحبت میکردم داشت با بغض حرف میزد خوشمزه من. منم گریم گرفت
خیلی دلم تنگ شده خیلی خیلی.اوممم
هیچوقت اینن همه مدت از خونوادم دور نبودم.14 روز میشه تا الان :( هنوز دو روز دیگم باید بمونم.
تهیه بروشورهای متنوع جهت نصب در سالن مدرسه.
ملیکا کریمی تهیه بروشور قرآن.
ثنا فرهنگیان  بروشور دهه فجرو بروشور  فواید ورزش
فاطمه دهقان بروشور بهداشت دهان و دندان و غذاهای سالم.                                            زهرا حیدری بروشور دوستی و دوست یابی .
 
نخستین کارگاه آموزشی خلاقیت مادر و کودک» با هدف پرورش خلاقیت در کودکان در کتابخانه عمومی سمسار روستای عصمت آباد مهریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، اکرم دهقان عصمت آبادی، مسئول کتابخانه عمومی سمسار با اعلام این خبر گفت: این کارگاه، در فضایی شاد و با حضور بیش از 50 نفر از مادران و کودکان برگزار شد.
اکرم دهقان، در ادامه اظهار داشت: این کارگاه با کارشناسی آذر شفیع و با آموزش مهارتهایی از قبیل: تقویت حو
موضوع : چارچوب شناسی بخش های تخصصی (1)
             بخش تحقیقات پیشرفته فرهنگی  
سخنران : سید محمد
تاریخ : 12 مرداد 98
زمان : ساعت 21:30
محل : کرج - خیابان شهید بهشتی - بعد از سه راه گوهر دشت - دهقان ویلای اول - صحن اصلی مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام
در روز شنبه 21 اردیبهشت کتابداران کتابخانه های روستایی عصمت آباد و خورمیز با حضور در اردوی دبستان عصمتیه به قصه گویی و معرفی کتاب پرداختند.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، اکرم دهقان مسئول کتابخانه عمومی سمسار عصمت آباد با اعلام این خبر گفت: در ابتدای این برنامه فرزانه بیک کتاب روباه قرمز» را برای دانش آموزان قصه گویی کرد.
در دامه این برنامه، اکرم دهقان، مسئول کتابخانه عمومی سمسار روستای عصمت آباد به معرفی کت
بسم الله

سردار حسین دهقان» وزیر دفاع سابق ایران در مصاحبه با رومه انگلیسی فایننشال تایمز در پاسخ به سوالی درباره تحریمهای آمریکا، مشکلات اقتصادی ایران و تاثیر آن بر بودجه نظامی ایران گفت که بودجه دفاعی کشور و سازمانهای نظامی ایران کاهش نیافته است. 
وی گفت: امروز به مراتب شرایطمان از نظر نظامی نسبت به سه سال پیش که "دونالد ترامپ" روی کار آمد در همه ابعاد بهتر است، از نظر تجهیزات، پرسنل و سازمانها و اگر دوباره ترامپ انتخاب شود در پنج سا
اسامی مدال آوران تیم آکادمی تکواندوی بادرود اعزامی به مسابقات تکواندوی توابع استان تهرانمدال طلایی 1 _ سینا سعیدی خادم خالدی2 _ محمدرضا عارفیان3 _امیر علی دهقان زادهمدال نقره ای 1_ علیرضا ظفری2_ امیر مهدی گودرزی مدال برنزی1_رضا مخلصی
همزمان با سالگرد چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشست کتابخوان به همین مناسبت در روز شنبه 19 بهمن در محل دبیرستان دخترانه فاطمه اهرا با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.
در این نشست کتاب های سربلند: روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی» به قلم محمد علی نجفی توسط ریحانه دهقان، سلام بر ابراهیم» تهیه و تنظیم گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی توسط فاطمه سوهانی و کتاب وقتی مهتاب گم شد» تدوین حمید حسام توسط مریم دهقان منشادی به حا
زهرا خادمی| علی دهقان نوجوان یازده ساله ایست که در روستای علی آباد ملک زندگی می کند؛وی که در دوران قرنطینه کرونا با لوله فی آب،برای خودش تپانچه تمرینی ساخته است می گوید: من به ورزش تیراندازی علاقه زیادی دارم و مدت بکسال است که به صورت حرفه ای تمرین می کنم و در این مدت کوتاه در ۳مسابقه استانی، موفق به کسب مقام های اول تا سوم شده ام.
ادامه مطلب
روزگاری یک دهقان در قریه زندگی می کرد که باید پول زیادی را که از یک پیرمرد قرض گرفته بود، پس می داد.
دهقان دختر زیبایی داشت که خیلی ها آرزوی ازدواج با او را داشتند. وقتی پیرمرد طمعکار متوجه شد دهقان نمی تواند پول او را پس بدهد، پیشهاد یک معامله کرد و گفت اگر با دختر دهقان ازدواج کند قرض او را می بخشد، و دخترش از شنیدن این حرف به وحشت افتاد و پیرمرد برای اینکه حسن نیت خود را نشان بدهد گفت: .
اصلا یک کاری می کنیم، من یک سنگریزه سفید و یک
اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی :
1. فاطمه زهرا سعادتی فر در تهیه رومه دیواری رتبه کشوری.
2. علیزضا ابراهیمی دوم زهان در پویش کودک رتبه استانی.
3. پرنیا دهقان در چهار گزینه ای نوجوان رتبه استانی.
4. سعیده سعادت پور در چهار گزینه ای بزرگسال رتبه استانی. 
به تمامی این بزرگواران تبریک می گوییم. 
دهقان» نماینده مجلس:
از خرداد ۹۵ دولت اامات FATF را پذیرفته و از آن زمان تا به امروز همه اطلاعات مالی ما را در اختیار FATF و در اصل در اختیار آمریکا و اروپا قرار داده‌اند.
هر آدم عاقلی به اینستکس نگاه می‌کند می‌بیند که این موضوع چیزی جز یک شکلات سمی نیست.
____________________
آخه نه تا حالا دولت فخیمه یازدهم و دوازدهم همه  کارهاش اصولی و قانونی بوده . نه برجامش هم خیلی با حساسیت بالا و دقیقا(!) طبق اصول و موازین قانونی تصویب شده ، نه اینکه ۲۰۳۰ رو الان اص
من تازه الان میخوام شروع کنم. یه کتاب نچندان جدید که یه بار نصفه خوندمش یادم نیست چرا ولش کردم فکر کنم وسط امتحانا بودو دیگه سراغش نرفتم. کتاب دربارهٔ رمان و داستان کوتاه نوشتهٔ سامرست موام  ترجمهٔ کاوه دهقان نشر علمی فرهنگی. این کتاب در مورده یسری کتاب از نویسنده های مختلف هست که موام انتخاب کرده و در موردشون نوشته. 
______________________________________________________________________________________________________________
نجات اُلاغ
پدیدآور: فاطمه دهقان نیّری
ناشر: محراب قلم
تعداد صفحات: ۲۲۸
نوجوانی را تصور کنید که با روحیه ماجراجویی و کوهی از انرژی به میدان جنگ راه پیدا کرده و اتفاقات جالب و هیجان‌انگیزی برایش رخ می‌دهد؛ فاطمه دهقان نیّری در کتاب نِجات اُلاغ» داستان نوجوانی به نام محمد» را روایت می‌کند که به جبهه اعزام شده. او در پیاده‌روی‌های گُردان، روی تخته‌سنگی در دیواره‌ دره، الاغی زخ
جزوه کانی شناسی نوری استاد مهندس کاظم میر دهقان
مراحل تهیهی مقطع نازک: .1 تهیهی پلاک 2×3.5cm .4 صیقل دادن یک طرف سطح پلاک با استفاده از پودرهای ساینده )ابتدا از پودر مش 111 استفاده شود ( .3 مات کردن یک طرف سطح لام )پودر 441 مش( .4 چسباندن لامل بر روی پلاک؛ هدف از این کار این است که پلاک از خراشیدگی و هوازدگی بعد از تهیهی مقطع حفظ شود. .دریافت فایل
بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله ربّ‌العالمینبا تحیّت و سلام: ارباب معرفت دانند که احیای آثار و تراجم احوال بزرگان علم تا چه اندازه برای همه طبقات اجتماع از هر حیث مفید است ولی این کمترین دربارهٔ خود چه بنگارد که نه تألیفی شایان تعریف دارد، و نه تصنیفی سزاوار تحسین. نه عقده‌ای را به بنان خود گشوده‌است، و نه مشکلی را به بیان خود حلّ کرده‌است. نه اهل حلّ و عقد است، و نه مرد رتق و فتق. نه به مقامی واصل شده‌است، و نه بهره‌ای از او حاصل. گویی در
 
شدم از دست ویروسی گرفتار درونم گریه وانه گریه بازار
عیال از سرفه ام زهره ترک شدندیدم رنگ آرامش دگر بار
به سوراخ دماغم ژل چپاندهمرتب می شود اینکار تکرار
دهانم سوخت از آش نخوردهاز او اصرار و از من نیز انکار
مرا از دم کند ضدعفونیشدم کمرنگ تر از روح سیار
غذاهایش همه با طعم وایتکسنباشد ذره ای گوشش بدهکار
مریضش هستم و راهی ندارمخودش هم دکتر است و هم پرستار
شدم غول چراغ جادوی شهر ولی او هست دهقان فداکار
نه حق دارم کنم سرفه نه عطسهشده روزم سیه تر
دانلود فیلم ایرانی جزیره رنگین با لینک مستقیم
دانلود فیلم جزیره رنگین به کارگردانی و تهیه کنندگی خسرو سینایی در زانر درام اجتماعی ساخته شده است.این فیلم محصول ایران می باشد که بازیگرانی مانند مهدی ⁄ عبدالرسول دریاپیما ⁄ طیبه دهقان منشادی ⁄ محمد سلامتی ⁄ نرگس هرمزی و… در این فیلم نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم زیبا و دیدنی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.
کارگردان: خسرو سینایی
موضوع: علمی
محصول: ایران
سال ت
 
 حاکم نیشابور برای گردش به بیرون از شهر رفته بود، مردی میان سال در زمین کشاورزی مشغول کار بود.
حاکم بی مقدمه به کاخ برگشت و دستور داد کشاورز را به کاخ بیاورند.
روستایی بی نوا با ترس در مقابل تخت حاکم ایستاد.
به دستور حاکم لباس گران بهایی بر او پوشاندند. حاکم گفت یک قاطر راهوار به همراه افسار و پالان خوب به او بدهید حاکم از تخت پایین آمده بود و آرام قدم میزد، گفت میتوانی بر سر کارت برگردی.
ولی همین که دهقان بینوا خواست حرکت کند حاکم کشیده ای مح
بسم الله الرحمن الرحیم
پناهگاه سوره ناس: بنظرم پناهگاه سوره ناس آن جایی است (آن موقعی است) که آدم وجه خدا را ( کار خدا رو ) ببینه و متحیر بشه .
چرا ؟!؟ چون آن موقع که متحیر شده به عظمت خدا و بزرگی او پی میبره و اگه باهوش باشه  خودش رو میسپاره به دست خدا  (تا رشدش دهد) حالا اگر وسواس خناسی  هم باشد (چون خودش رو سپرده به خدا و مطیع اوست و بهترین کار را در لحظه میکند) به و شری نمیرساند!

                          
دکتر رسول دهقان ضاد
عضو هیات علمی دانشگاه قم
زبان و ادبیات عربی

دریافتعنوان: مقاله واکاوی اسطوره های یونانیحجم: 1.43 مگابایتتوضیحات: مقاله
دریافتعنوان: بررسی ساختار موسیقایی اشعار حافظ ابراهیمحجم: 354 کیلوبایتتوضیحات: مقاله
دریافتعنوان: الشعراء العرب المعاصرون فی إیران محمد مهدی الجواهری نموذجاحجم: 134 کیلوبایتتوضیحات: مقاله
دریافتعنوان: بررسی اغراض بلاغی اسلوب های تهکّم و استهزاء در قرآن کریمحجم: 331 کیلوبایتتوضیحات: مقاله
دریافتعنوان: رو
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
مرکز پخش روسری دهقان با سابقه 20 ساله اقدام به عرضه انواع روسری از کارخانه ها و تولیدی های مختلف حاضر در کشور میکندهمچنین انواع مقنعه مدارسی (دبستانی - دبیرستانی- معلمی -کارمندی)در سایزها و رنگها مختلف تولید و به مشتریان عزیز عرضه میگردد.برای دیدن انواع نمونه های روسری و مقنعه به شماره 09175675851 در واتس اپ یا تلگرام پیام دهید.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها