نتایج جستجو برای عبارت :

احساس مسئولیت پذیری

پایان نامه درباره مسئوليت پذيري

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود پایان نامه درباره مسئوليت پذيري


تعریف مسئوليت پذيري : مقالة حاضر به بررسی مسئوليتپذيري اجتماعی می‌پردازد که نوعی احساس التزام به عمل . احساس شایستگی می‌کند، دربارة فعالیت مسئوليت‌پذیرانه خود را اثرگذار احساس . اقتصادی –اجتماعی با مسئوليت پذيري،پایان نامه ی کارشناسی ارشد روان شناسی .بررسی رابطه بین مسؤولیت پذيري و پیشرفت تحصیلی دانش آ
رفتین خارجکوچه کثیفه چند درصدمون جارو برمیداریم و جارو میزنیمکشور خودمون باشه چنددرصدشهر خودمون باشه چیکوچه خودموندر نهایت خونه خودمون اگه باشه؟!مسلما هرجا احساس مسئوليت بیشتری وجود داشته باشه حرکت بیشتری هم وجود دارهمینالی از تنبلی و بی عاری جوونت؟!ناراحتی از خونه نشستن و ولگردیش؟غصه علافی جوونای مملکتو میخوری؟دوست داری به خودشون حرکتی بدن و زندگیشونو سامان ببخشن، باید حس مسئوليت پذيري رو در وجودشون زنده کنیو《ازدواج》این کاره است.
احساس چت
احساس چت یکی از چت روم های جدید فارسی است .
این چت روم از دهه نود شروع به فعالیت کرد و اکنون جز چت روم های خوب ایرانی است .
برای ورود به چت روم عاشقانه احساس روی تصویر زیر کلیک کنید
 
چتروم احساس , چت احساسی , چت روم احساس , چت احساس عاشقانه , چتر احساس , آهنگ چتر احساس
درسته جز چت روم های شلوغ نیست ولی امکانات عالی این چت روم کاربران را به این چت روم جذب میکند و امکاناتی نظیر درجه و امتیاز رایگان برای کاربران عضو جز خصوصیات خوب این چتروم اس
در سخنرانی زنده تلوزیونی به مناسبت عید نیمه شعبان: شاید در تاریخ بشر کمتر دوره ای اتّفاق افتاده باشد که آحاد بشری در همه جای عالم جامعه ی بشری به قدر امروز احساس نیاز به یک منجی داشته باشند؛ احساس نیاز به یک منجی، احساس نیاز به مهدی، احساس نیاز به یک دست قدرت الهی، احساس نیاز به یک امامت معصوم، احساس نیاز به عصمت، به هدایت الهی.
به پذیرش مسئوليتی که توش مسئوليت پذيري نباشه .به واقع بینی که توش همه چی غیر واقعی باشه .به اخلاقی که هیچ بویی از اخلاق نبرده باشه .
به قرصی که مریض ترت میکنه .
به خاطره ای که همه ی احساس رو برمیگردونه .
به تصویری که ذهن رو غم آلود میکنه .
به نرسیدنی که نزدیک ترت میکنه 
و به رسیدنی که دور ترت میکنه .
به مرگی که زندت میکنه .
به زندگی که همه چیو مرگت میکنه !
به گرمایی که اول لمست میکنه .
بعد مثل یه تیکه یخ سردت میکنه .
به شبی که پُر بارت میکنه .
به فردایی ک
مسوولیت اشتباه خود را بپذيريد تا فرزندتان از شما یاد بگیرد:  درست است، تو حق داری. من اشتباه کردم. اجازه بده تا خطای خود را جبران کنم.» 
گاهی پیش می آید مثلا در بازی، توپ از دست شما می افتد، این گونه خطاها این فرصت را به شما می دهد. 
تا مسایلی همچون پذیرفتن کارهای خود و درست کردن شرایط را به کودک خود بیاموزید. 
این کار، اعتماد به نفس کودک را نیز افزایش می دهد. والدین با این کار احساس خویشتن پذيري را به کودک القا می کنند.
 
 
الف. احساس بی اهمیتی، بیهودگی یا خستگی و کوفتگی
؛ ب. احساس درماندگی، تحلیل رفتن جسمانی و تخلیه هیجانی شدن؛
پ. کنار کشیدن و مسئوليت کمتر؛
ت. بی حسی عاطفی، حس تقلیل یافته موفقیت شخصی و خودارزیابی منفی
. افرادی که فرسودگی تحصیلی دارند علائمی مانند بی اشتیاقی نسبت به مطالب درسی، ناتوانی در ادامة حضور مستمر در کلا سهای درس، مشارکت نکردن در فعالیت های کلاسی، احساس بی معنایی در فعالیتهای درسی، احساس ناتوانی در فراگیری مطالب درسی را تجربه می کنند
1-خودآگاهی چیست؟
2-عوامل موثر در رشد خودآگاهی را بنویسید.
3-پذیرش خود را توضیح دهید.
4-پذیرش دیگران را توضیح دهید.
5-مسئوليت پذيري را توضیح دهید.
6-موانع خودآگاهی را بنویسید.
7-اعتماد به نفس  برمبنای چیست؟
8-غرور بر مبنای چیست؟
9-مسئوليت چیست؟

پاسخ سوالات
1-شناخت ما از خصوصیات ظاهری،افکار،باورها،ارزش ها ،عواطف،نقاط قوت وضعف ،
خواسته ها ، علایق،ترس ها و نفرت های ما از چیز های مختلف.
2-
پذیرش خود ، پذیرش دیگران،مسئوليت پذيري
3-یعنی خودمان را با تمام
 
 
محمد فاضلی– عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
 
✅ خدا کند شما با احساس تلخ بی‌شرفی» (شاید شما واژه بهتری داشته باشید) دست به یقه نشده باشید، اما خودم با این ناخرسندی درگیر شده‌ام (گاه به گاه) و هم کسانی را دیده‌ام که مستقیم به این احساس اشاره می‌کنند یا عباراتی برای توصیف احوالات روحی‌شان به‌کار می‌برند که بیانی دیگر از همین احساس و رنج اخلاقی ناشی از آن است. چرا چنین می‌شود؟
 
✅ انسان موجود اجتماعی است و حس اخلاقی بودن ما تا اندازه
 
مسئوليتپذيريحس مسئوليتپذيري اعضای خانواده نسبت به یکدیگر نشان از رشد فکری افراد در این زمینه دارد. دلیل چنین عنصری را باید در فرهنگ قرآن و مهدویت جستجو کرد، زیرا از یک‌سو قرآن با فرمان یا ایها الذین آمنو قوا انفسکم و اهلیکم.»[4] وظایف خانوادگی را مشخص می‌کند، از سوی دیگر مهدویت یعنی احساس مسئوليت بین‌المللی و جهانی نسبت به انسان امروز و فردا و دغدغه اصلاح بشریت داشتن، رنج بشریت را چشیدن و از قالب من» درآمدن و به ما» اندیشیدن؛ بنا
دانش‌آموز ما بایستی با احساس هویّت ملّی رشد کند و تربیت پیدا کند و بزرگ بشود و پیش برود. وقتی یک جوان احساس هویّت کرد، از انحراف، از خیانت، از سستی و تنبلی پرهیز خواهد کرد. عمده‌ی این اشکالاتی که گاهی پیش می‌آید به‌خاطر این است که آن احساس هویّت حقیقی، احساس هویّت ملّی در یک انسان وجود ندارد. وقتی احساس هویّت وجود نداشت، دیگران می‌توانند او را به این سمت و آن سمت [بکشند]. ۱۳۹۷/۲/۱۹
 
انگیزه همان چیزی است که اکثر ما احساس می‌کنیم به اندازه کافی دارای آن نیستیم، اما می‌دانیم که وجود آن مهم است چرا که به ما کمک می‌کند تا احساس رضایت خاطر کنیم، درباره خودمان احساس مسئوليت کنیم و بر زندگی خود مسلط باشیم. انگیزه شرط اساسی رشد شخصیت، رضایت‌ خاطر و موفقیت است اما برای ایجاد انگیزه در کودکان چه باید بکنید؟
 
ادامه مطلب
انگیزه همان چیزی است که اکثر ما احساس می‌کنیم به اندازه کافی دارای آن نیستیم، اما می‌دانیم که وجود آن مهم است چرا که به ما کمک می‌کند تا احساس رضایت خاطر کنیم، درباره خودمان احساس مسئوليت کنیم و بر زندگی خود مسلط باشیم. انگیزه شرط اساسی رشد شخصیت، رضایت‌ خاطر و موفقیت است اما برای ایجاد انگیزه در کودکان چه باید بکنید؟
 

ادامه مطلب
چطور احساس شادی و لذت را وارد زندگی کنیم؟کودکان هم احساس شادی را منتقل میکنند هم به والدین خود احساس امنیت را برای بالا بردن احساس شادی خود هدف گذاری کنید؛ مثلا حرفه ای را که مدت ها مدنظر قرار دارید را در برنامه آموزشی خود قرار دهید با این کار هم شوق دارید که زودتر به آن برسید هم وقتی به هدف رسیدید از انجام دادن آن لذت میبرید و نتایج کاری که شما آن را دوست داشتید و انجامش دادید احساس افتخار و خود باوری را در شما پدید میاورد.

ادامه مطلب
پژوهش بروغنی (1390) تحت عنوان”بررسی تاثیر برنامه درسی پنهان بر عواطف دانش­ آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر سبزوار” در این تحقیق نقش مولفه­های نه گانه برنامه­ درسی از منظر کلاین شامل هدف­ها، محتوا، فعالیت­های یادگیری دانش آموزان، روش های ارزشیابی، منابع و ابزار یادگیری وبرعواطف دانش آموزان بررسی می­شود.
همچنین از پژوهش­های مرتبط درخارج از کشور می­توان به؛ پژوهش کاروالو[4] (1995) ارزش­های موجود در برنامه­ درسی پنهان گروهی از دانش­ آموزان مورد
آخرین بار که احساس خلا همیشگی را نداشتم چیزی حدود 5 سال پیش بود. لباس آبی تنم بود و منتظر بودم تا دکتر بیاید و مرا به اتاق عمل ببرند. مادرم، پدرم و عمه‌ی کوچکم توی اتاق همراهم بودند. کلینیک تخصصی جراحی بود و اتاقم یک تخت داشت. از داروی بیهوشی می‌ترسیدم اما احساس کامل بودن داشتم. نه اینکه خودم کامل باشم، نه. انگار قطعه‌های پازل دوباره به صورت کامل کنار هم قرار گرفته بودند. هرچند که خیلی با هم صحبت نمی‌کردند و سعی می‌کردند به هم نگاه نکنند اما
منطق بیشتر تاثیر گذار است یا احساس؟
احساس توام با منطق یا منطق توام با احساس
لفظ پردازی نمیکنم
جابه جایی کلمات بیان کننده اهم فی الاهمه.
اینکه تو منطقی ترین حالت ممکن رو با احساس به مخاطبت بیان کنی و این منطق چقدر حجم تحمل این احساسی رو که سوار با خود میکشه رو داره ؟
"We have little power to choose what happens,
but we  have complete power over how we respond."
~Arianna Huffington
 
+ تو پُست قبلی از تردیدم در مورد معنی مسئوليت پذيري حرف زده بودم، و درست فردا صبحش به این جمله برخوردم. برام الهام بخش بود و فکر میکنم تا حدودی جواب سوالم را داد.
مسئوليت پذيري به این معنی نیست که کنترل تمام اتفاقاتی که تو زندگیت میفته در دست توئه، بلکه این معنی را میده که کنترل اینکه چطور به اتفاقات زندگیت واکنش نشون بدی، کاملا در دستان خودته.
اون روز تو تلوزیون یه برنامه ای نش
این پژوهش به دست ملینا بیگلی  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص صبر و رازداری و مسئوليت پذيري  موضوع درس اجتماعی  سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
تنها،تنهایی را احساس میکنم، میان احساس های خموش دریایی که در جزر و مدّ احساس ها،احساس خویش را گُم کرده اندتو تنها بمان!تا وقتی که به خودت ملحق شوی،تنهایی ام راشریک نمیخواهمتو از خودت میگریزی ومن از تو به توفکر نکن مزاحمت هستمتنهایی استدر گرداب احساس تو از مناز خودت رفته ایو من تنهایی هایم (احساساتی که در اطرافم به من القا میشوند را)قایم میکنمتا تو از بزرگی این گرداب بیش تر مترسیتا تو تنها،تنهاییم بمانینه تنها،یک تنها
  #سلامت_روان را می توان در دو عبارت خلاصه کرد: 
۱-واقعیت پذيري
۲-مسئوليت پذيري
✅ پذیرش واقعیت به این معناست که فرد توانمندی و قدرت پذیرشِ پیامدهای منطقی و طبیعی رفتارِ خود را داشته باشد. این پیامدها بخشی از دنیای واقعیست و هنگامی که ما پیامدهای رفتار و تصمیماتمان را نمی پذيريم، در واقع واقعیت را انکار می کنیم.
مسئوليت پذيري، یعنی فرد مسئوليت ی نیازهای شخصیش را به عهده می گیرد، و در راستای این هدف به نیازهای دیگران تعدی نمی کند و یا ای
کتاب روان شناسی احساس و ادراک نوشته دکتر محمود ایروانی 
این کتاب برای استفاده در درس روان‌شناسی احساس و ادراک» در گرایشهای مختلف رشته روان‌شناسی تهیه شده است و سایر علاقه‌مندان به روان‌شناسی نیز میتوانند از آن بهره‌ .
احساس و ادراک از نظر علوم جدید
در بین این دسته ازعلوم ، روان شناسی جایگاه خاصی دارد مبحث ادراک در روان شناسی . 67) مطالب این قسمت برگرفته از منابع ذیل است : روانشناسی احساس و ادراک ؛ احساس .
روانشناسی احساس و ادرا
مبانی نظری مسئوليت پذيري اجتماعی

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری مسئوليت پذيري اجتماعی
مسئوليت پذيري اجتماعی دانلود فایل وورد مبانی نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد مسئوليت پذيري اجتماعی.مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئوليت پذيري اجتماعی توضیحات کامل : مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئوليت پذيري اجتماعی. تعاریف مختلف پیرامون مسئوليت پذيري اجتماعی. مسئوليت اجتماعی مب
 
pdf جزوه روانشناسی احساس و ادراک 
جزوه روانشناسی احساس و ادراک استاد عندلیب درس روانشناسی احساس و ادراک یکی از دروس مهم رشته روانشناسی می باشد به همین خاطر برای دانشجویان عزیز جزوه روانشناسی .
 
فایل های کتاب روانشناسی احساس و ادراک - دانلود رایگان 
دانلود نمونه سوالات روانشناسی احساس و ادراک روانشناسی با پاسخ از دروس . سری نمونه سوال به همراه یک جزوه دانشگاهی یک فلش کارت و کتاب درسی […].
 
خلاصه درس روان شناسی درس سوم(احساس، توج
ریچارد کارسون معتقد است که شادمانی حالتی از ذهن است نه رشته ای از حوادث، احساس آرامش بخش که می توانید همیشه تجربه اش کنید و با آن زندگی کنید و نه چیزی که برای یافتنش نیاز به جستجو داشته باشید، شادمانی در خارج از وجود شما نیست شادمانی یک احساس است.
مهمترین خصوصیات آدم های شاد عبارت است از:
1- کنترل زندگی 2- توجه به جسم و روح 3- زندگی را صحنه برد و باخت نمی دانند 4- از زندگی یاد می گیرند 5- برنامه ریزی دارند 6- هدفمند هستند و با یادآوری شادی های زندگی ا
6- اخلاق و احساس مسئوليتامانت‌داری و اخلاق و احساس مسئوليت نیز باید جزو ویژگی‌های اصلی برای یک نماینده مجلس باشد. حضرت آیت‌الله‌العظمی‌ ‌ای هشتم خرداد سال 1392 در این‌باره فرمودند: یک مسئله  دیگر- همان‌طور که عرض کردیم- این است که رفتار نمایندگان در ‌تربیت جامعه و سوق دادن جامعه به این طرف و آن طرف مؤثر است. اگر تقوا و امانت و اخلاق و احساس مسئوليت و نشاط کار، در مجلس دیده شود، این در جامعه اثر می‌گذارد؛ در درجه‌ اول مردم را نسبت به
قرار بود دیگه منفی نویسی نکنم اما نمیتونم.خیلی احساس بدبختی میکنم خیلی.
احساس میکنم سربار خانواده م و این احساس هم درستههیچ چیز برای افتخار کردن ندارم جز بغضی که بعد مدت ها شکسته و یکم اروم ترم میکنه.
اونقدری احساس بدبختی میکنم که الان اگر فرشته مرگ بیاد سراغم با سر میپرم بغلش و میگم تمومش کن لعنتی. تمومش کن.
احساس خواری میکنم .احساس ذلت. نمیتونم توضیح بدم چون واژه ای ندارم.
خدایا لطفا اگر واقعا همه چی درست میشه فردا بیدارم کن.اگر ال
هفته گذشته  به اتفاق  همسرم  رفتیم  زیارت  امام رضا (ع) در شهر مشهد .در کنار  حرم امامان ،مخصوصا  حرم امام حسین  در کربلا  یک احساس  آرامش ولطافت خاصی وجود دارد  که در هیچ  مکان  دیگری  احساس  نمیشه  من این  احساس را به خاطر حضور فرشتگان  خدا  میدانم  که در آن مکان دارای تجمع بسیار میباشندوپس از زیارت و  درددلکردن ودرخواست بهترینها برای خودم  تا تمام  انسانهای  روی این کره خاکی،احساس   آرامش  روانی وآسودگی خاطری  در انسان ایجاد  میگردد  
در مواجهه‌ی با مشکل، دو جور آدم داریم: یک جور آدم هست که وقتی با مشکل مواجه می‌شود احساس مسئوليت مضاعف پیدا می‌کند، جوششِ غیرت پیدا می‌کند. وقتی می‌بیند مشکل پیش آمد انگیزه‌ی او مضاعف می‌شود، احساس مسئوليتش مضاعف می‌شود، احساس می‌کند تحرّک بیشتری باید انجام بدهد، وارد میدان بشود. یک جور آدم هم هست که وقتی با مشکل مواجه شد دچار یأس و ترس و منفی‌بافی و "نمی‌شود" و "نمی‌توانیم" و "چکار کنیم" و این چیزها می‌شود. مدیران دولتی باید از نوع اول
فکر میکنم بی احساس ترین موجود زمین هستم، نه از این جهت که احساساتی نمی شوم؛ البته مسلم است که احساساتی می شوم و انواع احساسات را هم در طول روز تجربه می کنم، شاید درست ترش این باشد که دیگر هیچ اثری از مهربانی در خودم نمی بینم. احساس می کنم بی رحم شده ام و سنگ! دل کندن از همه چیز ، همه کس و همه جا شده است پیشه ام و مثل آب خوردن می ماند برایم و این مرا می ترساند چرا که ترسناک شده ام. 
البته یک جور احساس سِر شدگی هم دارم، هنوز هم فکر میکنم همه چیز موقت ا
۱ – کودکان را دست کم نگیرید: اغلب والدین کارهایی را که کودکان قادر به انجام شان هستند پایین تر از حد واقعی در نظر می گیرند. آن ها حتی ممکن است کارهایی را برای کودکانشان انجام دهند که خود آن ها به خوبی قادر به انجامش هستند.۲ – وظایفی را واگذار کنید که مناسب سن کودکان باشد: اگر وظیفه ای که به او می دهید برای سنش مشکل باشد، ناامید و دده خواهد شد. اما اگر کارها طوری باشند که کودک از عهده انجام آن ها به خوبی برآید، به این ترتیب تشویق می شود و می خوا
هفته ای که گذشت در اردوی آموزشی گروه بزرگی بودم که سرشار از تجربه های عینی و عملی بود
برای فهم رابطه ملت و دولت و مسئوليت و انتخاب!
چقدر بجای چند سخنرانی و فیلم چند روز مسئوليت مدارانه زندگی کردن باعث چالش واقعی و فهم عمیق غیرقابل تغییر شد
معنی لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم را با گوشت و پوست احساس کردند
کاش همه ما قبل از ورود به دنیای احساساتی حرف زدن و عمل کردن و نقد غرغرانه چند روزی طعم جایگاه انتخاب مسئوليت مدارانه را میچشیدیم
مطمئ
که شخص یا کسی که تحت مراقبت یا اداره شخص است یا اشیاء تحت حراست وی به دیگری وارد می‌کند و هم چنین مسئوليت شخص بر اثر تخلف از انجام تعهدات ناشی ازقرار داد است. مسئوليت مدنی در مقابل مسئوليت کیفری استعمال می‌شود. مجموع مسئوليت قراردادی و مسئوليت خارج از قرار داد را مسئوليت مدنی…
ادامه مطلب
احساس های کودکان در مقابله با والدین سرعنوان پیشرفته WP & ESHARAT احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-قسمت دوم احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-قسمت دوم احساس های کودکان در مقابله با والدین چگونه است کودکان در دوره سنی خودشونتمام رفتارهای پدر و مادر شون رو کاملا آنالیز [.]
این نوشته احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-ایجاد سایه ها-قسمت دوم برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
این چند روز احساس می کنم که دارم توی شهر مردگان زندگی می کنم. امروز وقتی داشتم مسیر بین خوابگاه و دانشگاه رو می رفتم، احساس میکردم که دارم توی خرابه ها قدم می زنم. نه فقط من که توی خوابگاه توی دانشگاه هر کی رو می بینم احساس می کنم روی همه مون گرد افسردگی و ناامیدی نشسته.
بعله؛ گربه ای که روی نقشه ی جغرافیا، آشناست رو سگ سیاه افسردگی بلعید.
حال روحیم داغونه. یه کوه از نفرت و بغضم
حالم از همه کس بهم میخوره
و سریع به گریه میفتم
و جایی رو ندارم که برم
و احساس تنهایی باهامه
و احساس پوچی
و احساس بی لیاقتی
نمیتونم پول آنچنانی دربیارم
(کمی دارم درمیارم البته)
و چی؟
و حس میکنم پروداکتیو نیستم 
و همه اینا باعث میشه با کوچکترین جرقه ای به گریه بیفتم
واقعا راهی هست من از این خونه برم؟؟؟
این پژوهش به دست مهرانه بختیاری  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص صبر و رازداری و مسئوليت پذيري  موضوع درس اجتماعی  سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها