نتایج جستجو برای عبارت :

آغوش استاد‌امیر‌علی‌وپناه

آغوش ام اس چگونه دردی است؟
شما ممکن است این درد را در زیر قفسه سینه خود و یا در هر نقطه بین گردن و کمر خود احساس کنید. آغوشMS می تواند کسل کننده و دردناک، تیز، یا سوزشی باشد و معمولا از چند ثانیه تا چند ساعت و در موارد نادر، چند روز طول می کشد.
آغوش در حالیکه می تواند منبع آرامش و امنیت باشد وقتهایی هم می تواند ناشی از رنج و درد باشد و آغوش ms” این منظور را بیان می کند.
اگر شما مبتلا به بیماری MS باشید ممکن است یک گروه از درد را در اطراف نیم تنه خود ا
مادر مثل هوا می مونه، دائم در هوای محبت خالصانه و بدون توقعش نفس کشیدی، گاهی حتی از همه بیشتر بهش اعتماد داری بدون اینکه بفهمی و بدانی.
اونقدر در این هوایی که گاهی ممکنه فراموشش کنی، تا اینکه نفست تنگ بشه از مدتی دریافت نکردنش.
اگر به عقب برگردم، حددداقل تواضعم در برابرت هزار چندان میشه مادرم.

+شاید شبیه ترین آغوش به آغوش خدا بعد از آغوش رسول الله و امام زمان، آغوش مادر باشه.
فردا کلاس تار دارم ولی فقط یک بار مهراز را در آغوش گرفتم و درس آواز از دستگاه ماهور ردیف را نواختم آن هم بسیار بد و پر ایراد. جریان بلیطهای vip فرزاد فرخ که پیش آمد تمام تلاشم شد برنده شدن در این مسابقه. تمام فالورهایم را تگ کردم تا حامی ام باشند برای رسیدن به آرزوی دیرینه ام. حتی استاد عیسی را. دیشب برای استاد عیسی تبریک شب یلدا فرستادم و گفتم درسم را نزده ام و قول دادم جبران کنم. گفتم درگیر جمع آوری لایک برای برنده شدن بلیطهای فرزاد فرخ هستم. است
به تو که فکر می کردم جهان به هم می ریخت منطق وجود نداشت و مردم آدمک هایی بودند در حال حرکت، جاده ها ساخته شده بودند تا مرا به تو برسانند، ابرها انتظار می کشیدند در لحظه ی موعود ببارند، دست ها و سازها تلاش می کردند احساسم را بنوازند، پاهایم می دویدند برای وصالت، چشم هایم می چرخیدند دنیا را، برای تماشا کردنت و دست هایم. دست هایم و آغوش تو. همه چیز به کنار فقط آغوش تو.
-آغوش گرمم رو پذیرا باش، تولدت مبارک!+مرسیی[با ذوق!][بغل و اینا!]-دیگه پول نداشتم خب، فقط آغوش گرم داشتم!!+همین آغوش کلی از پول بهتره!نتیجه اخلاقیم نداره، خودتون نتیجه بگیرید!
سر کلاس بحث شد که خانم فلانی قراره پدرمونو دربیاره، یهو معصومه با یه لحن خیلی جالب و مخصوص به خودش گفت "اونایی که پدر ندارن چی‌شونو می‌خواد در بیاره؟!"
بسان رویایی شگرف در آغوش میگیرمت میچرخم و از این توهم محض دیوانه وارمیخندم .
کلمات دچار دلهره میشوند و من دستپاچه میشوم که چطور این بزم را توصیف کنم .
مادرانه ای دستچین خیال
من و رویای کودکی که در قلبم جوانه زده و نمیدانم به آغوش میرسد یا نه!


آدنا
از وقتی راهنمایی میرفتیم و مشکلات احساسی باید توی مدرسه روی میز پینگ پنگ ، موقع خوردن نون پنیر خیار ، با درد و دل کردن حل میشد ، من نقش آغوش رو داشتم . یعنی همونطور که سعی میکردم یجوری زورکی صبحونه مو تموم کنم که ظهر با مامانم درگیر نشم ، گوشام یا خودم رو هم آغوش میکردم واسه حرف های دوستم که داشت برام از مشکلاتش میگفت . تو دبیرستان کم کم آغوش کلامی پیدا کردم . یعنی حتی اگه توی دلم فکر میکردم چقد شرایط دوستم سخته سعی میکردم جوری حرف بزنم که طرف ام
نمیدانم چگونه است که لحظات بی تو اینقدر آهسته میروند، اما چون که هستی این قدر شتاب میگیرند. 
نمیدانم شاید آنها هم به انتظار نشسته‌اند و چون تو یا نسیمت آیی و آید تندتر میتپند. شاید در آغوش آنها هم،
قلبی هست که خیال آمدنت ضرباهنگ‌شان بالا می‌یرد. شاید آنها هم تا بحال در آغوش تو 
جای گرفته باشند و آهنگ تندشان آرام گرفته باشد. شتاب‌شان آرام گیرد و در بی‌نهایتت غوطه‌ور شوند.
در حضور تو انگار ثانیه‌ها هم طعم بی‌نهایت شدن را می‌چشند. بی‌نها
این جهان وآن جهان هردو ازان خالق است     
دل بکن ازهرچه که دراین جهان فانی است 
دل بکن ازاین جهان فانی بی هم نفس
تاکی اینجاتوکنی خانه ولانه بی هدف
کین غم بی خانه ای سرشارغم ومحنت است
توراتاکی بودزین عالم این جاه وپناه
توراتاکی بپوشانداین گناهان سیاه 
توراتاکی که باشی درغم بی انتها 
غم دنیای فانی پراززخم گناه
مراکله هابسیارشد امانبودجزپشیمانی برایم جاه ورا
پس توباش داناوکن سوی خداوندا پناه
     
پتوی گرم ابرها تمام شهر را در آغوش کشیده. به دور دست‌ها که می‌نگرم، هیچ چیز نمی‌بینم، جز تودهٔ سیمابگونی که گویی تا بی‌نهایت ادامه دارد. یک‌جور عدم که دلم می‌خواهد در آن حل شوم و تمام این لاوجود را در آغوش بگیرم.
اما هرچه جلوتر می‌روم هستی بیشتر توی چشم و چالم فرو می‌رود. زمین، درختان، ماشین‌ها، دیوارها، آدم‌ها، آدم‌ها، آدم‌ها. و همهٔ ما محکومیم به بودن.
ای صدایم همه با موج تو تنظیم شده
دوستت دارم و ماه شبِ هستیم شده
روزگار من از آن روز که تو آمده ای
با نگاه های مه آلود تو تقویم شده
من که محکوم به جرم تو شدم باز  ولی
جرم زیبایی ات آیا به تو تفهیم شده؟
دور از آغوش تو دلتنگ ترینم آری
پهلوانی که به آغوش تو تسلیم شده
بی تو با هرچه که باشد همه محکوم شدم
مثل مظلوم ترین کشور تحریم شده
نه فقط این غزل تازه سید ، بلکه  
دفتر عاشقی من به تو تقدیم شده
اینقده خوشحالم :)
امروز کشیکممنه خجالتی دارم با پرستار ها و ماما ها دوست میشم.دارم کم کم برمیگردم به آغوش اجتماع :) 
قبلا کلی زجر میکشیدم یه کلمه حرف بزنم با مردم فقط با عده معدودی که حتا کمتر از تعداد انگشتان یک دست بودن میتونستم ارتباط برقرار کنم.فهمیدم مردم همشون یک مهربونی خاصی دارن :) 
یک استاد مهربونی داریم امروز که اینقدر ماهه! 
یک خانم معتاد که عقد موقت کرده بود با یک مردی و مردک حامله ش کرده بود و فرار کرده بود آمد با خونریزی.خانمه حت
کاش آغوشت عضوی از تنم بود 

مثلا آغوشت پاهایم بود 

که بی آن قدم از قدم برنمیداشتم 

یا دست هایم بود 

که هرجا میرفتم در آغوش تو میرفتم 

در آغوش تو به خواب میرفتم 

در آغوش تو به بیداری می آمدم. 

یا مثلا آغوشت چشم هایم بود 

که این جهان تاریک و خالی را آبی آسمانی میدیدم. 

خوب بود آغوشت پشتم بود 

که بال در می آوردم مدام 

اما کاش آغوشت قلبم بود 

نبودش. . 





حسنا میرصنم
استاد یکی از دروس آز عوض شده بعد انقدر کوچولو و بامزه است که من عمرا به ذهنم می‌رسید استاد باشه تهش میگفتم دانشجوی ترم ۶ باشه خلاصه که خیلی گوگولیه بعد این گوگولی جان امروز گفت وقتی کارشناسی بوده استادش همین استاد استندآپ کمدی بوده و خب باعث شد تصمیم بگیرم هفته دیگه دوشنبه برم از اوشون بابت تربیت چنین استاد گوگولی‌ای تشکر کنم!
از یک استاد سخنور دعوت به عمل آمد که در جمع مدیران ارشد یک سازمان ایراد سخن نماید. محور سخنرانی در خصوص مسائل انگیزشی و چگونگی ارتقاء سطح روحیه کارکنان دور می زد. استاد شروع به سخن نمود و پس از مدتی که توجه حضار کاملا به گفته هایش جلب شده بود، چنین گفت: آری دوستان، من بهترین سالهای زندگی را در آغوش زنی گذراندم که همسرم نبود!!! ناگهان سکوت شوک برانگیزی جمع حضار را فرا گرفت. استاد وقتی تعجب آنان را دید، پس از کمی مکث ادامه داد: آن زن، مادرم بود. حاض
امشب به قصه ی دل من گوش می کنی فردا مرا چو قصه فراموش می کنی این در همیشه در صدف روزگار نیست می گویمت ولی توکجا گوش می کنی دستم نمی رسد که در آغوش گیرمت ای ماه با که دست در آغوش می کنی در ساغر تو چیست که با جرعه ی نخست هشیار و مست را همه مدهوش می کنی می جوش می زند به دل خم بیا ببین یادی اگر ز خون سیاووش می کنی گر گوش می کنی سخنی خوش بگویمت بهتر ز گوهری که تو در گوش می کنی جام جهان ز خون دل عاشقان پر است حرمت نگاه دار اگرش نوش می کنیسایه چو شمع ش
" هیچ وقت نمی‌فهمی کی آخرین باره، کی آخرین دفعه‌ایه که داری در آغوش میگیریش، بغلش می‌کنی، فشارش میدی، عطرش رو بو می‌کنی و …. لحظه‌ای که متوجه می‌شی آخرین بار رو هم از دست دادی، لحظه‌ای که متوجه می‌شی دیگه نمی‌تونی دوباره تو آغوشت بگیریش. اون لحظه، لحظه "حسرت آغوش آخر"ه. لحظه‌ای که حسرت می‌خوری از اینکه آغوش آخر رو خاطره نکردی، ساده از کنارش گذشتی و مثل همهٔ دفعات به آغوش کشیدی‌ش."
 
آغوش آخر می‌تونه صبح موقع خدافظی برای رفتن به کار با
هیچ چیزی تو این دنیا ندارم جز بغض ، درد و هرچی دل تنگت بخواهد زخم 
با این اوصاف چرا نباید با آغوش باز به استقبال مرگ نرم ؟ فقط مشکلی که هست اینه که مرگ با آغوش باز به سمت من نمیاد 
دیگه ز یه جنازه چه سودی داره ، ز یه ادمی که فقط نفس میکشه تا بمیره چه سودی داره ، ز یه ادمک چوبی چه سودی داره ؟ 
 
در حالیکه ترامپ در روزهای گذشته توییت کرده بود و مدعی شده بود که پاسخ هر تحرکی از سوی ایران را با قدرت و سرعت می‌دهد امروز از آغوش باز برای مذاکره و صلح با ایران خبر داد!ترامپ در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین الاسد گفت : آماده هستیم آغوش خودمان را برای صلح باز کنیم.
**پس گردنی درستت کرد؛ احمق! **
 
آهسته تر از  نم غم عشق گام تو بر این رخ خیال استاین حس خزان شدن گذشتهرفتن ز حریم تو محال استچون برف، به سر سپید خطیبر زلف سیاه شب  در آمدردی شد و راه رانشان داداین دل به کمند  دلبر آمدبی تو به کدام حالت غممشغول وپناه برده باشماز عشق تو با کدام واژهدر  دکلمه غم شمرده باشماینجا سخن از ترانه سخت استیک مثنوی غمین به کارمدیوانی از آن سرودن سردافتاده به سمت اختیارماینجا که دوسه سطر پارسی هستدرکنج رباعی نوایمیک عالمه شکوه مانده باشوقدرجمله ی قطعه
رمان استاد خلاف کار
قسمتی از رمان:
رمانهای استاد و دانشجو
چند تقه به در کلاس زدم و وارد شدم.با ورودم همه ی نگاه ها به سمتم برگشت و رشته ی کلام استاد از دستش در رفت.فوری شروع به آنالیز صورتش کردم.چشمای سبز،صورت شش تیغ… خودش بود.امیر کیان فرهمند.
خیلی سریع دست و پام و جمع کردم و در غالب یه دانشجوی سال اولی فرو رفتم و گفتم_می تونم بشینم؟می دونست قراره امروز یه دانشجوی انتقالی داشته باشه برای همین پرسید :_لیلا سماوات؟سری ت دادم که گفت
ادامه مطلب
 کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-فعا
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ور
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-ف
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-فع
با سلام، تصاویری از آخرین جلسات تمرین ارکستر بزرگ پاپ آراد و گروه های اجرا کننده در رسیتال تخصصی سازهای جهانی به تنظیم، سرپرستی و رهبری استاد امیر کریمی
تاریخ اجرا پنجشنبه یکم شهریور 1397 ساعت 18 الی 20
آدرس: شاهین شهر، بلوار امام خمینی، فلکه شهرداری، تالار نگارستان


منبع: www.karimimusic.com
توجه: این وبلاگ توسط هنرجویان ایشان جهت آشنایی بیشتر و تبادل نظر ایجاد شده و اداره میشود، خود استاد کریمی بر این  وبلاگ نظارتی ندارند و این وبلاگ متعلق به شخص ا
دانلود رایگان کتاب فیزیولوژی ورزشی پنج استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-و
هنگام بازگشت به منزل متوجه شد که ی از منزل ایشان فرشی برداشته و در حال بردن آن است!استاد، را تا سرای بوعلی بازار تهران که مشغول فروختن قالی شد، تعقیب کرد.لحظه‌ای در مقابل فرش درنگ کرده، سپس پیش رفت و با پیش‌نهاد منفعت به طرفین، قالی را خریداری کرد. البته به شرط آن که تا منزلش حمل کند.وقتی به منزل استاد رسید، تازه متوجه اصل قضیه شد!!این‌جا بود که از استاد عذرخواهی کرد و .استاد بدون آن‌که به روی خود بیاورد فرمود: من که ندیدم تو از خ
ریتم: 3/4         گام: G
Gm    Cm        F                      Gm
شب از مهتاب سر میره تمام ماه تو آبه
F             Cm                F                Gm
شبیه عکس یک رویاست تو خوابیدی جهان خوابه
Dm              Eb      Gm         Cm
زمین دور تو میگرده زمان دست تو افتاده
Gm                Dm          Gm            Eb
تماشا کن سکوت تو عجب عمقی به شب داده
Dm                 Eb           Gm     Cm
تو خواب انگار طرحی از گلو مهتابو لبخندی
Gm            Cm        Gm             Eb
شب از جایی شروع میشه که تو چ
تنهایی خیلی عالی شب ها موقع خواب بجای اینکه واقعا کسی رو دار آغوش بگیر خودت و خیال کسی رو ( لیلی ) رو در آغوش میگیری و میخوابی بدون هیج دغدغه ای با یه عالمه درد و رنج همین ، غم و غصه ی کمی ست نسبت به درد پا یه اینکه از خودم هم متنفری و جرات خودکشی کردن رو هم نداری از بس که بی جرات هستی
با سلام، تصاویری از آخرین جلسات تمرین ارکستر بزرگ پاپ آراد و گروه های اجرا کننده در رسیتال تخصصی سازهای جهانی به تنظیم، سرپرستی و رهبری استاد امیر کریمی
تاریخ اجرا پنجشنبه یکم شهریور 1397 ساعت 18 الی 20
آدرس: شاهین شهر، بلوار امام خمینی، فلکه شهرداری، تالار نگارستان


منبع: www.karimimusic.com
توجه: این وبلاگ توسط هنرجویان ایشان جهت آشنایی بیشتر و تبادل نظر ایجاد شده و اداره میشود، خود استاد کریمی بر این  وبلاگ نظارتی ندارند و این وبلاگ متعلق به شخص ا
با سلام، تصاویری از آخرین جلسات تمرین ارکستر بزرگ پاپ آراد و گروه های اجرا کننده در رسیتال تخصصی سازهای جهانی به تنظیم، سرپرستی و رهبری استاد امیر کریمی
تاریخ اجرا پنجشنبه یکم شهریور 1397 ساعت 18 الی 20
آدرس: شاهین شهر، بلوار امام خمینی، فلکه شهرداری، تالار نگارستان


منبع: www.karimimusic.com
توجه: این وبلاگ توسط هنرجویان ایشان جهت آشنایی بیشتر و تبادل نظر ایجاد شده و اداره میشود، خود استاد کریمی بر این  وبلاگ نظارتی ندارند و این وبلاگ متعلق به شخص ا
جانانِ من، الان که برایت مینویسم، بیشتر از هرکسی دلتنگ خودم شده ام، خودِ واقعی ام که عاشق زندگی کردن است،خود واقعی ام که خوب بلد است عشق بورزد، میدانی جانانِ من خود واقعی ام را عجیب دوست دارم،مرا به آغوش بگیر تا باهم خود واقعی ام را پیدا کنیم، 
مرا در آغوش بگیر و برایم قصه ی دختری را تعریف کن که خیلی دوستش داری، مرا آرام کن.جانانِ من.
 
با سلام، تصاویری از آخرین جلسات تمرین ارکستر بزرگ پاپ آراد و گروه های اجرا کننده در رسیتال تخصصی سازهای جهانی به تنظیم، سرپرستی و رهبری استاد امیر کریمی
تاریخ اجرا پنجشنبه یکم شهریور 1397 ساعت 18 الی 20
آدرس: شاهین شهر، بلوار امام خمینی، فلکه شهرداری، تالار نگارستان


منبع: www.karimimusic.com
توجه: این وبلاگ توسط هنرجویان ایشان جهت آشنایی بیشتر و تبادل نظر ایجاد شده و اداره میشود، خود استاد کریمی بر این  وبلاگ نظارتی ندارند و این وبلاگ متعلق به شخص ای
تنها پادتن تنهایی،در آغوش گرفتن تنهایی است.تنها پادتن ترسدر آغوش گرفتن ترس است.و تنها راه رهایی از رنج،روبرو شدن با آن و پذیرفتن آن.تا زمانی که از عمیق‌ترین دردهایت فرار کنی،التیام نخواهی یافت.دنیا جای رنج است اما جای رنجیدن نیست و امید بدون خوش‌بینی تنها راه زنده ماندن در این سیاره است
فایل استاد مطهری 12 ص در دسته بندی #سایر_محصولات در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------استاد مطهری 12 ص
دانلود فایل استاد مطهری 12 ص
عنوان فایل : استاد مطهری 12 ص
دسته بندی : سایر محصولات
برچسب ها:
استاد مطهری 12 صنام فایل : استاد مطهری 12 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 10
حجم : 124 کیلوبایت
فهرست مطالب :ردیفموضوعشمارهصفحه1-2-3-4-5-6-7-……جزئیات بیشتر / دانلود
کد فایل استاد مطهری 12 ص : 610429
| سایر محصولات
جهت دانلود استاد مطهری 12 ص در کادر زیر کلیک کنید
مشخصا
بغل کردن کودکان از بدو تولد یکی از مهم‌ترین نیازهای عاطفی و روانی کودکان است. در واقع کودک در هنگام تولد وارد دنیای بیگانه‌ای می‌شود و هنگامی که در آغوش مادر قرار می‌گیرد به نوعی امنیت و آرامش به او بازمی‌گردد. در آغوش گرفتن کودک باعث ایجاد پیوند عاطفی عمیق میان مادر و کودک می‌شود که این مسئله از بسیاری استرس‌ها، اضطراب‌ها، رفتارهای نابهنجار و اختلالات روانی در بزرگسالی جلوگیری می‌کند. در نتیجه شناخت فواید و تاثیرات در آغوش گرفتن کو
و آغوش است درمانِ دلی که گاه میگیرد!♥️پناه اخرِ قلبم تویی هرگاه میگیرد!♥️
 
به سمت تو کجا کی باز راهی شد دلِ تنگم؟!که از بغضِ دلم گاهی دلِ این راه میگیرد!
 
تو زیبایی و دلبر هم، تو را من ماه میگویم!برای این منِ بی کس، دل آن ماه می‌گیرد؟!(گفت: میگیرد!)
 
ولی هرجا که میگیرد دلت ای ماهِ قلب من!الهی من فدای تو که دل بیگاه میگیرد!♥️
 
کجا باید بگردم من به سمت بویی از مویت!♥️که باران عطر مویت را به خود دلخواه میگیرد!♥️
 
بغل کن چون جهان دیگر برایم جا
من شاید در کل زندگی ام، به اندازه ی انگشت دو دستم، رمان ایرانی نخوانده باشم.
آن خوب های قدیمی اش را نخوانده ام، چه برسد به این جدید های بی مایه ی اینترنتی.
(البته افتخار نمیکنم که نخوانده ام. در لیست خواندنم قرار دارند.)
اما در همین دو سه ماه گذشته، دو تا کتاب وطنی خوانده ام.
یعنی نویسنده هایش، همشهری و تقریبا هم سن و سالم هستند :) 
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها