نتایج جستجو برای عبارت :

گروه واتساپgo

دوستان گرگاني ميتوانند براي چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، اين گروه ميتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پيدا کنيد.
واتساپ به شما اين امکان را ميدهد تا دوستان خوبي براي هم در واتساپ باشيد و ما نيز به شما کمک ميکنيم تا يک دورهمي خوب براي شما عزيزان گرگاني ايجاد کنيم.
گروه گرکان در واتساپ يک فرصت خوب براي بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصيه ميکينم که گروه واتساپ گرگان را به هيچ وجه از دست ندين و با
از همه قمي ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهرياي خودشون چت کنند دعوت ميکنم که به گروه واتساپ قم بيان و در اين گروه فعاليت خودشون رو آغاز کنند.
اين گروه براي دورهمي قمي ها ايجاد شده و شما ميتونيد در اين گروه با همشهريا چت دوستانه داشته باشيد و سعي کنيد که حتما اين چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسي اذيت نشه.
ما همچنان اين گروه رو توسعه ميديم تا افراد با خيال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پايان از دوستاني که اين گرو
اروميه يکي ازشهرهايي هست که امروز ميخام گروه واتساپ شهرشون رو معرفي کنم و دوستاني که در اروميه زندگي ميکنند ميتونند به گروه واتساپ اروميه بيان.
دوستابي در گروه واتساپ آزاد هست و شما ميتونيد براي خودتون دوست مجازي در گروه انتخاب کنيد، البتهدقت داشته باشيد که اينجا دنياي مجازي هست و شما با يک گروه مجازي سر و کار داريد.
تبليغات هم در گروه اروميه در واتساپ با اجازه مدير قابل انجام است و فکر ميکنم که شما قرار نيست بابت اين موضوع هزينه اي پرداخت
وقتي به گروههاي واتساپي نگاه ميکردم ديدم که ما کرمانشاهيا تو واتساپ گروه ندارم و براي همين تصميم گرفتم تا خودم توي واتساپ گروه بزنم و گروه واتساپ کرمانشاه را راه اندازي کردم.
از همه کرمانشاهيا و دختر پسراي کرمانشاهي درخواست دارم که به گروه واتساپ کرمانشاه بيان و با ديگر دوستان خودشون آشنا بشن، در اين گروه بجه هاي واتساپي استان کرمانشاه هستند.
خيلي عالي ميشه گروه وقتي حضور همه کرمانشاهيا رو تو گروه ببينم، کرمانشاهيا ميتونند تو گروه دوست پ
گروه واتساپ شيراز با هدف دورهمي شما شيرازي ها در واتساپ ايجاد شده است و از همه شيرازي ها عزيز دعوت ميشه تا به گروه واتساپ شيرازيها بيان و در اين گروه با هم چت کنند.
خيلي خوشحال ميشيم تا شما با عضو کردن شيرازيهاي ديگه در گروه به گروه رونق بدين و همه در اين گروه دور هم جمع بشيم و با هم يک گروه شکوفا داشته باشيم.
https://chat.whatsapp.com/GZKVHxw8QLL9cuOfacxb1X
گروه واتساپ شيراز داراي قوانين بسيار زيادي هست و از همه شما درخواست ميکنم که به قوانين گروه واتساپ شيراز اهمي
دوستان گرگاني ميتوانند براي چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، اين گروه ميتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پيدا کنيد.
واتساپ به شما اين امکان را ميدهد تا دوستان خوبي براي هم در واتساپ باشيد و ما نيز به شما کمک ميکنيم تا يک دورهمي خوب براي شما عزيزان گرگاني ايجاد کنيم.
گروه گرکان در واتساپ يک فرصت خوب براي بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصيه ميکينم که گروه واتساپ گرگان را به هيچ وجه از دست ندين و با
دوستان بندري و جنوبي هم ميتوانند در گروه واتساپ شهر خودشون و با همشهرياي خودشون چت دوستانه داشته باشند و از دوزهمي در واتساپ لذت ببرند و ما خيلي خوشحال هستيم که اين گروه رو ايجاد کرديم.
گروه واتساپ بندرعباس با تلاش زياد دوستان ايجاد شده است و هدف آن نيز دورهمي شما بندريها بوده و از همه دختر خانم ها و اقا پسرها که دوست دارند تا در اپليکيش واتساپ با هم چت کنند دعوت ميشه که به گروه بيان.
اين گروه چت واتساپ بندري يکي از موفقترين گروههايي بوده که م
بعد از فيلتر شدن تلگرام تصميم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازي کنم و از همه بچه ها کرماني هم درخواست ميکنم که اين گروه خوب و دوست داشتني شهرشون رو از دست ندين.
ما در اين گروه تلاش ميکنيم تا يک دورهمي خوب و شاد رو براي شما ايجاد کنيم و شما ميتونيد از کنار هم بودن در گروه لذت ببريد و به قوانين گروه و هم توجه کنيد تا انشالله مشکلي پيش نياد.
صحبت هاي سياسي در گروه ممنوع است و در صورت ديدن صحبت و گفتگوي سياسي در گروه حذف خواهيد شد، پس انتظار م
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندراني است و از همه شماليا و مازندراني ها درخواست ميشود که به گروه بيايند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران براي همه شما آزاد است و شما ميتونيد چت دوستانه در گروه داشته باشيد، اگر ميتونيد مديريت گروه رو هم بر عهده بگيريد که خوشحال ميشيم.
اگر دوست داريد که در گروه واتساپ مازندران مدير گروه شويد درخواست ميکنم که به مدير گروه اصلي بگين تا ايشان در صورت صلاحديد به خواسته شما برسد.
قو
گروه واتساپ تبريز براي دورهمي  شما دوستان تبريزي ايجاد شده است و از شما عزيزان و دختر پسراي تبريزي که به چت در واتساپ علاقه داريد درخواست ميشود که به گروه چت واتساپي تبريز بياييد.
https://chat.whatsapp.com/IjqKQ9B0tIsFNBirreNtUP
ما در گروه برنامه هاي ويژه اي داريم و شما ميتوانيد در گروه چت با ديگر تبريزيها و ترک ها داشته باشيد و اين يک گروه واتساپ ترکي هم هست و همه ترک ها هم ميتونند به اين گروه بيان و اشکالي نداره.
ما خوشحال ميشيم که بتونيم يک دورهمي در واتساپ براي
ساري و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکيل گروه واتساپ ساري را ميدهند و شما بچه هاي خوب ساري ميتوانيد در اين گروه واتساپي و در کنار هم جمع شويد و با هم چت کنيد.
دورهمي واتساپ ساري ميتونه به شما کمک کنه تا يک گروه خوبي رو تشکيل بدين و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از بودن در کنار هم لذت ببريد.
چت و گپ ساري در واتساپ بسيار لذت بخش است و يک نوع سرگرمي هم مي باشد که شما ميتوانيد از بودن در کنار هم لذت برده و روزهاي خوشي را تجربه کنيد.
ساري و چت دخ
اگر علاقه داري تا با همشهرياي بيرجندي خودتون در واتساپ يک گروه داشته باشيد، پيشنهاد من به شما گروه واتساپ بيرجند است که واقعا هم يک گروه موفق بوده است.
گروه بيرجندي ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه هاي بيرجند يک گروه موفق باشه و در اينخصوص بسيار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اينخصوص اظهار نظر کردند.
لينکدوني واتساپ بيرجند تا کنون تونسته به شدت پيشرفت هاي خوبي رو به دست بياره و انشاالله بتونيم با کمک شما گروه رو به بهترين نحوه ادار
گروه واتساپ مذهبي يکي از پرطرفدارترين گروههاي واتساپ هست و ما هم تصميم گرفتيم که اين گروه رو در واتساپ ايجاد کنيم، اما ادمين نداشتم و از اين کار صرفه نظر کردم و چرا که گروه مذهبي يک گروه حساس هست و بايد خيلي مراقب بود.
متاسفانه بعضي از افراد در گروه مذهبي پيام ميزارن و مدير گروه نميتونه اين پيام رو پاک کنه و اين جاي تعجب داره که چرا واتساپ با اين سطح از مشتريان زياد اين مشکلات رو برطرف نميکنه.
مثلا الان ما يک گروه واتساپ مذهبي داشته باشيم و حا
گروه دهه هشتاد واتساپ براي دورهمي شما در واتساپ ايجاد شده و شما که علاقه دارين به گروه واتساپ و شما دهه هشتاد که شيطون هم هستين، ميتونيد به اين گروه بياين و چت و گپي دوستانه داشته باشيد.
گروه دهه هشتاد واتساپ با هدف ارتقا دانش چت ايجاد شده و چت رو شما نشون ميدين که چگونه بايد انجام بشه و اگر چت کردن رو خوب بلد باشين، در لينکدوني واتساپ دهه هشتاد ميشه اجرا کرد.
گروههاي زيادي در واتساپ ايجاد شده و اين گروه هم يکي ديگر از گروههاي چت در واتساپ است
در گروه واتساپ زنجان يک دورهمي زنجاني واتساپ ايجاد کريدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت ميکنيم که به گروه بيان و با همديگه چت کنند.
چت واتساپ يک فرصت براي دوستان زنجاني هست که علاقه دارند تا در يک اپليکشن غير فيلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همديگر در خصوص حال و احوال همديگر رو سوال کنيد و اگر دوست داشتيد ميتوانيد دوستان خوبي براي هم
عضويت در گروه واتساپ مشهد
قبل از هر چيز ميخام لينک گروه واتساپ مشهد رو براي عضويت در همينجا قرار بدم تا دوستان مشهدي عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/IHqagPaS4tU8WzuRSkPGn4
بعد عضويت در گروه واتساب مشهد سعي کنيد تا به دوستان خود احترام بگذاريد و در گروه به ديگران توهين نکنيد تا مشکلي براي شما و دوستان شما پيش نيايد.
از همه شما دوستان مشهدي درخواست داريم تا لينک گروه واتساپ مشهد را براي ديگر مشهدي ها بفرستين تا آنها
اين گروه که در ادامه بهتون معرفي ميکنم به گروه واتساپ خارجي هست که شما مينونيد در اون عضو بشيد و با دوستان خود در اين گروه چت کنيد و اميدوارم که چت خوبي داشته داشته باشيد.
https://chat.whatsapp.com/L5biI62suHz5p7JFVAgD87
اگر دوستان ديگر هم داريد که به گروه خارجي علاقه دارند دعوت کنيد که به گروه واتساپ خارجي بيان و در اين گروه دورهمي دوستانه واتساپي داشته باشيم و مطمئن هستم که به همه ما خوش ميگزره
براي اينکه شما بتونيد در گروه واتساپ خارجي فعاليت کنيد نياز هست تا ت
تبريک به همه شما اردبيلي ها، گروه واتساپ اردبيل را ايجاد کرديم و اين فرصتي است تا شما در يک گروه واتساپي دور هم جمع بشين و با هم چت دوستانه داشته باشيد.
اين چت حق شماس که در گروه واتساپ اردبيل به هم بپيوندين و از نظرات همديگر استفاده کنيد و ما هم به شما کمک ميکنيم که گروه به شما خوش بگذره و در گروه با هم چت کنيد.
اين گروه همانند لينکدوني اردبيل در واتساپ است چراکه همه دوستان اردبيلي در گروه هستند و اين يک فرصت براي چت و گزاشتن تبليغات در گروه اس
خيلي ازدوستان شمالي درخواست کردن تا گروه واتساپ شماليا رو هم تاسيس کنم و ما هم تصميم گرفتيم تا گروه واتساپ شمالي ها رو استارتش بزنيم و شروع کار گروه واتساپ شمال رو از همين الان به شما اعلام ميکنم.
اين گروه براي دورهميشما شماليا ايجاد شده و از همه دوستاني که در شمال ايران زندگي ميکنند و علاقه دارند تا در گروه شمال با ما همکاري داشته باشند درخواست داريم که به گروه شماليا بيان و با ما ما همراه بشن.
اما توي گروه بايد احترام همديگر رو نگه داريد و ب
کاشان هم داراي گروه واتساپ شده و از همه دوستان که در شهر کاشان زندگي ميکنند درخواست ميکنم که به گروه واتساپ کاشان بيان و با دوستان کاشاني خودشون اشنا بشن.
اين گروه و لينکدوني واتساپ کاشان براي معرفي گروهها و کانال هاي کاشان هست و اگر شما هم گروه و کانال داري ميتوني در اين لينکدوني تبليغ کني.
اما اگر گروه و کانال کاشان رو نداريد ، پس يکي درست کنيد و به من بدين تا براتون تبليغ کنم و به اين وسيله ممبر گروهتون رو افزايش بديم
يک روز با دوستان خود در خصوص تشکيل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به اين نتيجه رسيدم که بهتر است يک گروه در واتساپ درست کنم و بچه هاي کرمانشاهي را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از اين موضوع استقبال کردند و درنتيجه من اپليکيشن واتساپ را روي گوشي خودم نصب کردم و گروه را ايجاد کردم و در يک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بيان.
در گروه خيلي از افراد حضور داشتند و بيشتر اعضا هم از دختر پسراي کرمانشاهي بودن که در گروه بودن و خيلي هم خو
رشت ها و شماليا هم از اين به بعد ميتونند در گروه واتساپ رشت حضور بهم رسانند و از چت کردن با هم لذت ببرند و ما گروه چت واتساپ رشت رو براي همين موضوع ايجاد کرديم.
ما عاجزانه از همه دختر پسراي رشتي درخواست ميکنيم تا در گروه حضور بهم رسانند و علاقه داريم تا يکي از بهترين گروههاي واتساپي را داشته باشيم.
من فکر ميکنم که اگه همه ما به قوانين احترام بگذاريم، مشکلي براي هيچکس پيش نياد و در واقع به اين موضوع ايمان دارم و درخواست من اين است که حتما دوستان
امروز با معرفي يکي ديگر از گروههاي خوب واتساپي در خدمت شما هستم و اون هم گروه واتساپ سنندج هس که دوستان سنندجي ميتونند به اين گروه بيان و با همشهرياي سنندجي خودتون چت دوستانه داشته باشيد.
کانال تلگرام
پس ممنون ميشم که تو گروه به قوانين احترام بزاريد و با دوستان خوب ما در واتساپ آشنا بشين، ما با بهترين برنامه ها در خدمت شما هستيم و از شما به بهترين وجه ممکن همراهي خواهيم کرد.
گروه چت واتساپ سنندجي ها در واقع ميخواهد در اين مسير به موفقيت برسد
عضويت در گروه واتساپ اصفهان
قبل از هر چيز ميخام لينک گروه واتساپ اصفهان رو براي عضويت در همينجا قرار بدم تا دوستان اصفهاني عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/C2QjZYJ29CDLulafv3KjBI
بعد عضويت در گروه واتساب اصفهان سعي کنيد تا به دوستان خود احترام بگذاريد و در گروه به ديگران توهين نکنيد تا مشکلي براي شما و دوستان شما پيش نيايد.
از همه شما دوستان اصفهاني درخواست داريم تا لينک گروه واتساپ اصفهان را براي ديگر اصفهاني ها ب
عضويت در گروه واتساپ تهران
قبل از هر چيز ميخام لينک گروه واتساپ تهران رو براي عضويت در همينجا قرار بدم تا دوستان تهراني عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/ITZDuJ6gvAfHFJ7EwYtYja
بعد عضويت در گروه واتساب تهران سعي کنيد تا به دوستان خود احترام بگذاريد و در گروه به ديگران توهين نکنيد تا مشکلي براي شما و دوستان شما پيش نيايد.
از همه شما دوستان تهراني درخواست داريم تا لينک گروه واتساپ تهران را براي ديگر تهراني ها بفرستين
اين گروه که به گروه واتساپ لري معروف هست براي دورهمي و چت و گپ دوستان لر ايجاد شده است و همه دوستان لر ميتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه هاي لر درخواست داريم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنيد و از اذيت کردن همديگر جدا پرهيز کنيد و در کنار هم يک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشيم.
لينکدوني لري واتساب از گروههايي هستند که مربوط به همه لرهاي کشور هست و همه دوستان لر ميتونند در گروه مشارکت داشته باشند و اين مشارکت
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندراني است و از همه شماليا و مازندراني ها درخواست ميشود که به گروه بيايند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران براي همه شما آزاد است و شما ميتونيد چت دوستانه در گروه داشته باشيد، اگر ميتونيد مديريت گروه رو هم بر عهده بگيريد که خوشحال ميشيم.
اگر دوست داريد که در گروه واتساپ مازندران مدير گروه شويد درخواست ميکنم که به مدير گروه اصلي بگين تا ايشان در صورت صلاحديد به خواسته شما برسد.
قو
اگر علاقه داري تا با همشهرياي بيرجندي خودتون در واتساپ يک گروه داشته باشيد، پيشنهاد من به شما گروه واتساپ بيرجند است که واقعا هم يک گروه موفق بوده است.
گروه بيرجندي ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه هاي بيرجند يک گروه موفق باشه و در اينخصوص بسيار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اينخصوص اظهار نظر کردند.
لينکدوني واتساپ بيرجند تا کنون تونسته به شدت پيشرفت هاي خوبي رو به دست بياره و انشاالله بتونيم با کمک شما گروه رو به بهترين نحوه ادار
بلوچي ها ازم درخواست کردن که يک گروه واتساپ بلوچي ايجاد کنم و من هم به اين دعوت آنها پاسخ مثبت دادم و براي اولين بار در ايران گروه واتساپ بلوچي رو ايجاد کردم و از همه دوستان بلوچي درخواست ميکنم که به اين گروه بيان.
گروه بلوچي واتساپ براي دورهمي شما دوستان بلوچي در واتساپ ايجاد شده است و همه بلوچي ها به اين گروه دعوت هستند و ما نيز از اين موضوع استقبال کرده و آنرا به قال نيک ميگيرم.
دوستان بلوچي که ديگر دوستان خود را به گروه دعوت ميکنند در پيش خ
با سلام
اينجا اومديم گروه هاي واتساپ کرج رو بهتون معرفي کنيم.
همه گروه ها و لينک هاي واتساپ کرج موجوده
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز کرج مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
ميخواييم دوستان کرجي را با گروه هاي واتساب آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي کرج هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر کرج به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري کرج
*گروه واتساپ هنري کرج
*گروه تفريح و سرگمي واتس
يکي از سرگرمي هاي جوانان در فضاي مجازي چت کردن است و ما نيز تصميم گرفتيم تا گروه چت واتساپ رو راه اندازي کينم تا شما بيان در گروه و با دوستان خودتون چت کنيد.
گروه چت واتساپ يکي از روشهاي گپ دوستانه در واتساپ هست و احترام به همديگر از شروط اصلي گروه چت واتساپ هست و از همه شما درخواست ميکنم که به اين موضوع اهميت بدين.
گروه رو به دوستان خود معرفي کنيد تا يک گروه شلوغ خوب داشته باشيم و بتونيم از صحبت هاي همديگر استفاده کنيم ، از همه افرادي که به گرو
گروه واتساپ يزدبا هدف دورهمي يزديا در واتساپ ايجاد شده است و از همه دوستان يزدي درخواست داريم که به گروه بيان و با دوستان يزدي چت داشته باشند.
چت و دورهمي يزديا در واتساپ بسيار حالب و شيرين است، چراکه شما با همشهرياي خوب يزدي خودتون در گروه چت ميکنيد و اين ميتونه بسيار خوب و عالي باشه.
شما يک دورهمي با دوستان يزدي داريد و افرادي که در گروه واتساپ يزد هستند، جزو همشهرياي شما هستند و اين موضوع باعث ميشه تا تا در گروه بسيار خوب باشه.
شما اين امکا
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز قزويني مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
اين تنها کمکي است که مي توانيم دوستان قزوين را با گروه هاي واتساپ آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي قزوين هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر قزوين به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري قزوين
*گروه واتساپ هنري قزوين
*گروه تفريح و سرگمي واتسابپ قزوين
*گروه دوستيابي واتساپ قزوين
کليک براي ورود به گروه  واتساپ
تبريک به همه شما اردبيلي ها، گروه واتساپ اردبيل را ايجاد کرديم و اين فرصتي است تا شما در يک گروه واتساپي دور هم جمع بشين و با هم چت دوستانه داشته باشيد.
اين چت حق شماس که در گروه واتساپ اردبيل به هم بپيوندين و از نظرات همديگر استفاده کنيد و ما هم به شما کمک ميکنيم که گروه به شما خوش بگذره و در گروه با هم چت کنيد.
اين گروه همانند لينکدوني اردبيل در واتساپ است چراکه همه دوستان اردبيلي در گروه هستند و اين يک فرصت براي چت و گزاشتن تبليغات در گروه اس
ساري و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکيل گروه واتساپ ساري را ميدهند و شما بچه هاي خوب ساري ميتوانيد در اين گروه واتساپي و در کنار هم جمع شويد و با هم چت کنيد.
دورهمي واتساپ ساري ميتونه به شما کمک کنه تا يک گروه خوبي رو تشکيل بدين و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از بودن در کنار هم لذت ببريد.
چت و گپ ساري در واتساپ بسيار لذت بخش است و يک نوع سرگرمي هم مي باشد که شما ميتوانيد از بودن در کنار هم لذت برده و روزهاي خوشي را تجربه کنيد.
ساري و چت دخ
يک روز با دوستان خود در خصوص تشکيل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به اين نتيجه رسيدم که بهتر است يک گروه در واتساپ درست کنم و بچه هاي کرمانشاهي را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از اين موضوع استقبال کردند و درنتيجه من اپليکيشن واتساپ را روي گوشي خودم نصب کردم و گروه را ايجاد کردم و در يک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بيان.
در گروه خيلي از افراد حضور داشتند و بيشتر اعضا هم از دختر پسراي کرمانشاهي بودن که در گروه بودن و خيلي هم خو
لينکدوني واتساپ با هدف انتشار لينک گروه هاي چت و گپ واتساپ ايجاد شده است و شما ميتوانيد عضو گروه هاي واتساپ اين لينکدوني شويد و يا لينک گروه خود را براي تبليغ به لينکدوني واتساپ بدهيد.
بله دوستان اين لينکدوني بهترين لينکدوني در واتساپ مي باشد و هر روز لينک گروه هاي چت و گپ واتساپ داخل اين کانال گزاشته ميشه و شما ميتوانيد با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشيد.

ضمنا از اين لينکدوني ميتوانيد براي تبليغ لينک گروه خود
در گروه واتساپ زنجان يک دورهمي زنجاني واتساپ ايجاد کريدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت ميکنيم که به گروه بيان و با همديگه چت کنند.
چت واتساپ يک فرصت براي دوستان زنجاني هست که علاقه دارند تا در يک اپليکشن غير فيلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همديگر در خصوص حال و احوال همديگر رو سوال کنيد و اگر دوست داشتيد ميتوانيد دوستان خوبي براي هم
رشت ها و شماليا هم از اين به بعد ميتونند در گروه واتساپ رشت حضور بهم رسانند و از چت کردن با هم لذت ببرند و ما گروه چت واتساپ رشت رو براي همين موضوع ايجاد کرديم.
ما عاجزانه از همه دختر پسراي رشتي درخواست ميکنيم تا در گروه حضور بهم رسانند و علاقه داريم تا يکي از بهترين گروههاي واتساپي را داشته باشيم.
من فکر ميکنم که اگه همه ما به قوانين احترام بگذاريم، مشکلي براي هيچکس پيش نياد و در واقع به اين موضوع ايمان دارم و درخواست من اين است که حتما دوستان
گروه واتساپ کوري با هدف دورهمي دوستان و عزيزان کورد زبان ايجاد شده و از همه کورد زبان ها درخواست ميکينم که تو اين گروه دور هم جمع شين و با هم چت و گپ دوستانه داشته باشيد.
کوردها رو به گروه واتساپ خودتون فرا بخونيد و از کنار هم بودن لذت ببريد تا يک دورهمي صادقانه و بانشاط داشته باشيم و اين دورهمي موجب بشه که ما با هم و در کنار هم خوش بگذرونيم.
گروه چت واتساپ کوردي رو به دوستان کورد خودتون معرفي کنيد تا همه کوردها تو گروه به هم حرف هامون رو بزنيم و
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز تهراني مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپwhatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
دراين صفحه تلاش شده دوستان تهراني را با گروه هاي واتساپ آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي تهران هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر تهران به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري تهران
*گروه واتساپ هنري تهران
*گروه تفريح و سرگمي واتساپ تهران
*گروه دوستيابي واتساپ تهران
کليک براي ورود به گروه  واتساپ تهران
اين گروه رو درست کردم تا دوستان قزويني با ديگر دختر پسراي قزويني چتي دوستانه داشته باشند و از چت کردن با دوستان خودشون لذت ببرند و همچنين اين گروه براي تبليغات شهر قزوين هم خيلي مناسب است و چت کردن در اين محيط لذت بخش است.
جت و گپ در واتساپ براي قزويني ها جزو بهترين ها مي باشد و از همه علاقمندان دعوت ميشه که به قوانين گروه واتساپ قزوين احترام بزران و با دوستان خودشون صميمي باشند.
گروه واتساپ قزويني ها در تلاش هست تا دوستان قزويني رو در کنار هم
گروه واتساپ کرج رو براي شما کرجي ها ايجاد کرده ايم و خوشحال ميشيم تا شما کرجي ها در اين گروه بيان و با هم چت کنيد و يک دورهمي دوستانه با کرجي ها داشته باشيد.
https://chat.whatsapp.com/Ja7OZUGet8gBmoyeSaOspI
البته ما گروه واتساپ تهران هم داريم و اگر شما دوست داشته باشيد ميتونيد به اون گروه هم بيان و با تهرانيها هم چت داشته باشيد و از اين چت و گپ با تهراني ها هم لذت ببريد.
اما اگر دوست داريد که گروه شلوغ بشه نياز هست تا دوستان کرجي خود را به گروه بيارين و در گروه همه ما ک
اين گروه که به گروه واتساپ لري معروف هست براي دورهمي و چت و گپ دوستان لر ايجاد شده است و همه دوستان لر ميتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانه داشته باشند.
از همه بچه هاي لر درخواست داريم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنيد و از اذيت کردن همديگر جدا پرهيز کنيد و در کنار هم يک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشيم.
لينکدوني لري واتساب از گروههايي هستند که مربوط به همه لرهاي کشور هست و همه دوستان لر ميتونند در گروه مشارکت داشته باشند و اين مشارکت
درود بر دوستان تورک زبان که در سراسر ايران و جهان زندگي ميکنند و امروز ميخام يک گروه تورکي واتساپ بهتون معرفي کنم و از همه ترکها دعوت ميکنم که بيان گروه.
گروه مخصوص شماس و چت کردن تو گروه مايه افتخار ماس و خيلي خوشحال ميشم که اين گروه رو براي چت کردن انتخاب کردين و ما هم سعي ميکنيم تا در کنار شما باشيم.
اما گروه هدف هاي بلند مدتي داره و ميخاد که با ساخت گروههاي زياد تورکي واتساپ ، نسبت به جمع کردن تورک ها به دور هم اقدام کنه و شما هم اين فرصت خوب
يکي ديگر از گروههاي مورد علاقه شما گروه واتساپ مختلط هست و ما با توجه به درخواست هاي زياد شما دوستان گروه واتساپ مختلط رو ايجاد کرديم و از تمامي کساني که دوست دارند تا در اين گروههاي مختلط واتساپ عضو بشن درخواست داريم که به گروه بيان.
چت کردن در اين گروه مختلط آزاد هست و همه دختر پسرا ميتونند به اين گروه بيان و با دوستان خودشون چت کنند، گروه چت مختلط واتساپ پذيراي همه شما عزيزان هست و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.
در اين گروه دوستان شما عض
اگر دوست داريد تا در گروههاي واتساپ عضو بشين، يهترين گزينه رفتن به لينکدوني واتساپ و عضويت در گروههاي هست که داخل اين کانال گزاشته ميشه.
اين کانال مجموعه از بهترين گروههاي چت واتساپي رو جمع آوري کرده و شما با توجه به شهري که زندگي ميکنيد و علاقه اي که داريد ميتونيد يکي از اين گروه ها رو انتخاب کنيد و در اون گروه عضو بشين.
شما ميتوانيد بهترين گروههاي دوستيابي واتساپ رو در اين لينکدوني واتساپ مشاهده کنيد و ديگر دوستان خودتون رو هم به اين کانال
گروه واتساپ اراک هم راه اندازي شده و شما دوستان اراکي ميتونيد در گروه با هم ديگه تو گروه چت کنيد و از اين گفتگو و دورهمي اراکي ها در واتساپ لذت ببريد و ما رو از هم تو گروه اذيت نکيند.
اين گروه اراکي ها در واتساپ رو به ديگر دوستان اراکي هم معرفي کنيد تا اونها هم به جمع ما بپيوندند و در اين گروه به همه خوش بگذره و تبليغات شهر اراک هم بکنبم.
اما گروه با مديريت شما ميتونه به کارش ادامه بده و براي اين موضوع هم نياز هست تا همه ما مديريت کنيم و نگزاريم ک
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز قزويني مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
اين تنها کمکي است که مي توانيم دوستان قزوين را با گروه هاي واتساپ آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي قزوين هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر قزوين به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري قزوين
*گروه واتساپ هنري قزوين
*گروه تفريح و سرگمي واتسابپ قزوين
*گروه دوستيابي واتساپ قزوين
کليک براي ورود به گروه  واتساپ
گروه واتساپ يزدبا هدف دورهمي يزديا در واتساپ ايجاد شده است و از همه دوستان يزدي درخواست داريم که به گروه بيان و با دوستان يزدي چت داشته باشند.
چت و دورهمي يزديا در واتساپ بسيار حالب و شيرين است، چراکه شما با همشهرياي خوب يزدي خودتون در گروه چت ميکنيد و اين ميتونه بسيار خوب و عالي باشه.
شما يک دورهمي با دوستان يزدي داريد و افرادي که در گروه واتساپ يزد هستند، جزو همشهرياي شما هستند و اين موضوع باعث ميشه تا تا در گروه بسيار خوب باشه.
شما اين امکا
گروه واتساپ دهه 70 براي دورهمي شما دختر پسراي دهه هفتاد ايجاد شده است و همه شما دختر پسراي دهه هفتادي ميتونيد در گروه حضور به هم برسونيد،
شما دهه هفتادي ها يک شيطون هستيد، ولي خاطرات شما هم ميتونه جالب باشه که ميتونيد در گروه از اين خاطرات به عنوان چت دهه هفتاد استفاده کند و من ميدونم که شما خاطرات خوبي خواهيد داشت.
اما باز هم در گروه دهه 70 واتساپ چيزهايي خوب پيدا ميشه، جملات زيبا و به ياد ماندني که در اين گروه ميتويند شما بگين و از همه باحال ت
گروه ياب واتساپ مکاني براي چت و گپ و گفتگو است و شما براي پيدا کردن دوستان خوب ميتونيد از اين گروه ياب استفاده کنيد و عضو گروههاي اون بشين.
اين گروه ياب تونسته با کمک گرفتن از بهترين تکنولوژي روز دنيا به تبليغ گروهها و کانال هاي واتساپي بپردازه و در اين خصوص از هيچ قدرتي دريغ نميکنه و شما هم با اين لينکدوني واتساپ همراه بشين.
شما ميتونيد لينکتون رو به ما بدين و بعد شاهد افزايش ممبر اون باشيد که معجزه ميکنه ، همين که لينکتون رو ميزارين کانال ما
درود و صد درود بر همه بجنورديهاي دوست داشتني که از همه نقط ايران و جهان اين مطلب رو مشاهده ميکنند، اين گروه با هدف دورهمي شما دوستان بجنوردي در واتساپ درست شده است.
قبلا از آنکه گروه واتساپ بجنورد رو به شما معرفي کنم از شما درخواست دارم که از همه دوستان بجنوردي درخواست کنيد که به گروه بيان تا با دوستان خودشون چت کنند.
اين چت در گروه و لينکدوني گروه واتساپ بجنورد براي دورهمي شما ايجاد شده است و بسيار هم ميتونه به شما در ايجاد يک محيط شاد در وات
اگر يکنفر بخواهد به گروههاي واتساپ دسترسي پيدا کند، در درجه اول يک لينکدوني از گروه هاي واتساپي بايد داشته باشد و بعد خوب اگر اين لينکدوني را داشت، نکته اي که ميتوان به آن اشاره کرد؛ گروههايي هس که داخل اين لينکدوني موجود است.
اين لينکدني حاوي لينک هايي است که به انها لينک گروه واتساپ گفته ميشود و اين لينک ها کمک ميکند تا شما به گروههاي واتساپي دسترسي پيدا کنيد.
شايد يکي از اهداف گروههاي واتساپي چت کردن باشد که اين لينکدوني در اين خصوص خيلي
درود بر دوستان تورک زبان که در سراسر ايران و جهان زندگي ميکنند و امروز ميخام يک گروه تورکي واتساپ بهتون معرفي کنم و از همه ترکها دعوت ميکنم که بيان گروه.
گروه مخصوص شماس و چت کردن تو گروه مايه افتخار ماس و خيلي خوشحال ميشم که اين گروه رو براي چت کردن انتخاب کردين و ما هم سعي ميکنيم تا در کنار شما باشيم.
اما گروه هدف هاي بلند مدتي داره و ميخاد که با ساخت گروههاي زياد تورکي واتساپ ، نسبت به جمع کردن تورک ها به دور هم اقدام کنه و شما هم اين فرصت خوب
اسلامشهريا توجه کنيد که گروه واتساپ اسلامشهر هم راه اندازي شده و دوستاني که اهل اسلام شهر هستين ميتونيد در گروه حضور بهم برسونيد، توي اين گروه ما خدمت شما هستيم.
اين گروه براي دورهمي و گفتگوي بچه هاي خوب اسلامشهر ايجاد شده و همه گل هاي خوب و خندان و دختران اسلامشهري ميتوننددر گروه با هم چت و گپ داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/KYSNvyI4FMSGgu6v0ucULy
توجه داشته باشيد که در حول و هواي گروه با هم چت داشته باشيد و همديگر رو اذيت نکنيد و در واقع دختر پسراي خوبي بر
گروه واتساپ کوري با هدف دورهمي دوستان و عزيزان کورد زبان ايجاد شده و از همه کورد زبان ها درخواست ميکينم که تو اين گروه دور هم جمع شين و با هم چت و گپ دوستانه داشته باشيد.
کوردها رو به گروه واتساپ خودتون فرا بخونيد و از کنار هم بودن لذت ببريد تا يک دورهمي صادقانه و بانشاط داشته باشيم و اين دورهمي موجب بشه که ما با هم و در کنار هم خوش بگذرونيم.
گروه چت واتساپ کوردي رو به دوستان کورد خودتون معرفي کنيد تا همه کوردها تو گروه به هم حرف هامون رو بزنيم و
دوستاني که به گروههاي چت علاقه دارند و مخصوصا جنوبي هاي عزيز توجه داشته باشيد که ما گروه واتساپ جنوبيا رو ايجاد کرديم ولي چون ديدم که امکان پاک کردن چت ها وجود نداره، گروه رو حذف کردم و بجاش يک کانال پر از گروه براتون آوردم.
شما ميتونيد به اين کانال بريد و با دوستان جنوبي خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از اين چت دوستانه لذت ببريد و در کنار هم خوش باشيد و ما رو هم از دعاي خيرتون بي بهره نزاريد.
اما گروه واتساپ جنوبي ها در تلاش هست تا بتونه
يکي ديگر از گروههاي مورد علاقه شما گروه واتساپ مختلط هست و ما با توجه به درخواست هاي زياد شما دوستان گروه واتساپ مختلط رو ايجاد کرديم و از تمامي کساني که دوست دارند تا در اين گروههاي مختلط واتساپ عضو بشن درخواست داريم که به گروه بيان.
چت کردن در اين گروه مختلط آزاد هست و همه دختر پسرا ميتونند به اين گروه بيان و با دوستان خودشون چت کنند، گروه چت مختلط واتساپ پذيراي همه شما عزيزان هست و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.
در اين گروه دوستان شما عض
درود و صد درود بر همه بجنورديهاي دوست داشتني که از همه نقط ايران و جهان اين مطلب رو مشاهده ميکنند، اين گروه با هدف دورهمي شما دوستان بجنوردي در واتساپ درست شده است.
قبلا از آنکه گروه واتساپ بجنورد رو به شما معرفي کنم از شما درخواست دارم که از همه دوستان بجنوردي درخواست کنيد که به گروه بيان تا با دوستان خودشون چت کنند.
اين چت در گروه و لينکدوني گروه واتساپ بجنورد براي دورهمي شما ايجاد شده است و بسيار هم ميتونه به شما در ايجاد يک محيط شاد در وات
ديگه وقتش شده همشهريان اصفهاني عضو گروهاي واتساپ whatsapp  باشند.
تلگرام خيلي داره اذيت ميکنه
اگه تو شهر اصفهان هستيد و مي خواهيددوستان اصفهاني خود ارتباط واتسابي داشته باشيد عضو گروه ما بشيد.
بهترين گروه و لينک هاي واتساب اصفهان رو بهتون معرفي ميکنيم.
گروه واتساپ خبري اصفهان
گروه واتساپ گردشکري اصفهان
گروه واتسابپتوريستي اصفهان
گروه واتساپ اصفهان
اصفهان whatsapp
کليک براي ورود به گروه  واتساپ اصفهان
مشهد و گروهاي واتساپ مشهد
گروه اي سرگمي واتساپ مشهد
گروه هاي خبري واتساپ مشهد
گروه واتساپ مشهد
دوستان مشهدي مي تونند از صفحه ما به لينک ها و گروهاي واتساپ و تلگرام شهر مشهد دسترسي داشته باشند.
whathsapp مشهد
خوشحاليم ما را دنبال مي کنيم
 
کليک براي ورود به گروه  واتساب مشهد
يکي از راههاي پيدا کردن يک دوست مجازي ، واتساپ هست و تاکيد ميکنم که دوست مجازي و با دوست واقعي هم کاملا تفاوت داره و ما هم گروه دوستيابي واتساپ رو براي همين موضوع ايجاد کرديم.
شما ميتونيد در لينکدوني گروه دوستيابي واتساپ به گروه دوستيابي برين و با ديگر دوستان آشنا بشين و بعد يک دوست خوب براي خودتون انتخاب کنيد.
اين دوست ميتونه به شما در درد و دل کردن کمک کنه و خواهشا از دوست مجازي انتظار بيشتري نداشته باشين که رد ميشه، تو گروههاي دوستيابي همي
اين گروه هم در واتساپ و هم در تلگرام ايجاد شده است و بانواني که دوست دارند تا در واتساپ با کارشناسان لاغري در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن سوال بپرسن ميتونند عضو اين گروه بشند.
شما ميتوانيد سوالات خودتون رو در خصوص مباحث لاغري در اين گروه مطرح کنيد و همچنين ميتونيد از تجربيات دوستان خود در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن استفاده کنيد.
لطفا خارج از مباجث گروه سوال نپرسين که نميتونيم به اون پاسخ بديم
اين گروه هم در واتساپ و هم در تلگرام ايجاد شده است و بانواني که دوست دارند تا در واتساپ با کارشناسان لاغري در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن سوال بپرسن ميتونند عضو اين گروه بشند.
شما ميتوانيد سوالات خودتون رو در خصوص مباحث لاغري در اين گروه مطرح کنيد و همچنين ميتونيد از تجربيات دوستان خود در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن استفاده کنيد.
لطفا خارج از مباجث گروه سوال نپرسين که نميتونيم به اون پاسخ بديم.
به گروه لاغري بپيوندين
https://t.me/slimming_group1
واتساپ رو براي تبليغات استفاده ميکنند و افراد ميتونند براي عضويت در گروههاي واتساپي به لينکدوني واتساپ مراجعه کنيد و عضو لينک گروه واتساپ شهر خودتون بشين.
به عنوان مثال شما اهل شهر اصفهان هستيد و ميخواهيد به گروه واتساپ شهر اصفهان برويد و براي اين منظور نياز است که شما در لينکدوني شهر اصفهان و واتساپ اون عضو باشيد و ما در اينخصوص به شما کمک ميکنيم که به اين کانال بريد .
اما در خصوص لينکدوني واتساپ بايد خدمت شما بگم که ما اين لينکدوني رو در ت
دهه شصتي ها از بهترين و پر خاطره ترين افراد جامعه هستن و اگه بشينيد پاي خاطارتشون ميبينيد که چقدر خاطره براي تعريف کردن دارند و امروز هم با معرفي گروه دهه شصت واتساپ اين دوستان عزيز در خدمت شما هستيم.
شما براي ورود به اين گروه دهه شصت کافي هست تا روي لينک زير کليک کنيد و به جمع ديگر دوستان خودتون بپيوندين و ما نيز در اين راه شما رو همراهي ميکنيم.
بچه هاي دهه شصت به گروه واتساپ دهه شصت بيان و با ديگر دوستان خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشيد، اي
مي خوام داخل اين مطلب لينک گروه واتساپ تهران رو منتشر کنم.
شما مي تونيد دوستان و مخاطبانتون رو هم در گروه چت واتساپ و گروه گپ واتساپ عضو کنيد.
 
 
همانطور که مي دونيد بهترين گروه واتساپ، گروه واتساپ تهران هست که مي تونيد داخلش عضو بشيد.
براي پيوستن به گروه واتساپ تهران روي عکس زير کليک کنيد.
 
 
 
دوستان و عزيزان مشهدي، لينک گروه واتساپ مشهد رو مي خواهيم براي شما مشهدي هاي عزيز منتشر مي کنيم.
شما مي توانيد براي پيوستن به گروه واتساپ مشهد روي لينک زير کليک کنيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
لطفا گروه هاي واتساپ مشهد رو براي دوستانتون هم ارسال کنيد.
تا اين گروه واتساپ مشهدي، شلوغ ترين گروه تلگرام واتساپ مشهد بشه.
 
بهترين گروه واتساپ رو مي خواهيم براي اصفهاني هاي عزيز منتشر مي کنيم.
گروه هاي واتساپ اصفهان، از دختر و پسرهاي زيادي تشکيل شده.
که اگر شما هم بخواهيد مي تونيد داخل اين گروه واتساپ عضو بشيد.
 
 
شما مي تونيد داخل اين گروه واتساپ کرج، صدا و اهنگ و فيلم و عکس بفرستيد.
 
براي عضويت در گروه واتساپ اصفهان روي لينک زير کليک کنيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
بوشهري هاي عزيز سلام و درود به شما، در گروه هاي واتساپ بوشهر، دختر و پسرهاي بوشهري وجود دارند که شما مي توانيد در گروه هاي واتساپ بوشهر عضو بشيد
و با هشمهري هاي جنوبي خودتون چت و گفت و گو کنيد.
 
براي پيوستن به گروه واتساپ بوشهر روي لينک ير کليک کنيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
به به امروز مي خواهيم به شما گروه واتساپ زنجان را معرفي کنيم
گروه واستاپ زنجان از بهترين گروه هاي واتساپ از لحاظ فرهنگ و ادب شناخته شده است.
پس شما هم در گروه واتساپ زنجان به يکديگر احترام بگذاريد.
 
 
براي پيوستن به گروه واتساپ زنجان روي لينک زير کليک کنيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
گروه يابي کار بسيار ساده اي هست و براي گروه يابي کار سختي در پيش نداريد. شما براي گروه يابي کافي هست تا به گروه ياب بپيوندين و با جستجوي گروه مورد علاقه خودتون فرآيند گروه يابي به اتمام ميرسد.
گروه ياب هاي زيادي در فضاي مجازي وجود درند که گروه ياب جزو بهترين هستند.
مي خوايم لينک عضويت گروه واتساپ يزد رو براي شما منتشر کنيم.
دوستان يزدي در اين گروه واتساپ يزد عضو هستند.
و مي خواهند دوستان يزدي ديگري هم در اين گروه واتساپ يزد عضو باشند.
 
 
براي پيوستن به گروه واتساپ يزد روي لينک زير کليک کنيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
سلام
ورود آقايان ممنوع
مطالب آموزشي آشپزي - خياطي -خانه داري خودتون درگروه زير به اشتراک بذاريد و راهنمايي بخوايد
گروه آشپزي واتساپ
گروه دخترانه واتساپ
گروه آموزشي واتساپ
درحال ايجاد.
 
ورود به لينگ تلگرام
 
ورود به اينستاگرام
 
قابل توجه هنرجويان عزيز
لطفا پيام رسان واتساپ را در گوشي خود نصب نموده و چنانچه گروه کلاسي خودتان در پيام رسان فعال نبود حتما در اسرع وقت نام و نام خانوادگي و شماره موبايل و نام کلاس خود را به شماره 09131339176  بنام آقاي حسيني (معاون فني) پيامک نماييد تا به گروه کلاسي خودتان اضافه شويد
معرفي گروهاي واتساب شمال گيلان مازندران ساري لاهيجان
گروه واتساب بابل
گروه تلگرامي بابل و رامسر
گروه واتساب بچه هاي رامسر
گروه واتساب رشت
معرفي گرو تلگرامي رشت
دوستان شمالي با همراه بودند با ما عضو گروه هاي واتساب شمال رو بهتون معرفي ميکنيم
لينک هاي واتساب شمال در اين صفحه  مي باشد
 
کليک براي ورود به گروه  واتساب شمالي ها
 
سلام به شما بيرجندي هاي عزيز ما مي خواهيم لينک گروه بيرجند رو براي شما به اشتراک بگذاريم.
در گروه واتساپ بيرجند لينک تمام گروه هاي بيرجندي منتشر مي شود.
 
شما مي توانيد براي پيوستن به گروه واتساپ بيرجند روي لينک زير کليک کنيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
جنوبي هاي عزيز و بندر عباسي هاي عزيز، لينک گروه واتساپ بندر عباس را براي شما به صورت کاملا رايگان به انتشار در مياوريم.
دوستان جنوبي فقط قوانين گروه واتساپ بندر عباس رو رعايت کنيد.
 
يعني به همديگه احترام بگذاريد و از زدن حرف هاي قوميتي و نژاد پرستانه خود داري کنيد.
 
براي پيوستن به گروه واتساپ بندرعباس روي لينک زير کليک کنيد.
 
 
https://t.me/itslinkdoni
 
قمي هاي عزيز، گروه واتساپ قم رو براي دسترسي شما و چت کردن با همشهري هاي قمي خودتون ايجاد و منتشر کرديم.
 
شما دوستان پسر و دختر خودتون رو هم در اين گروه واتساپ قم اضافه کنيد.
 
براي پيوستن به واتساپ قم روي لينک زير کليک کنيد.
شيرازي هاي عزيز سلام.
مي خوايم لينک گروه واتساپ شيراز را براي شما دختر و پسرهاي شيرازي منتشر کنيم.
شما مي توانيد به راحتي از اين گروه واتساپ شيراز استفاده کنيد.
 
 
لطفا دوستان و همشهري هاي خودتون رو هم به اين گروه واتساپ شيراز دعوت کنيد.
 
شما مي توانيد با کليک روي لينک زير وارد گروه واتساپ شيراز بشيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
گروه واتساپ عکس فيلم يکي از گروههاي هست که دوستان درخواست دادن و ظاهرا در اينترنت هم خيلي جستجو ميشه و دليلشو نميدونم که چي هست و براي چي اينقدر دنبال اين گروه تو  وااتساپ هستين.
به نظر من گروه روبيکا و يا کانال روبيکا براي فيلم و عکس خيلي مناسب تر باشه، چراکه حداقل اينترنت رايگان داره و همين اينترنت رايگان براي شما ميتونه خيلي خوب باشه.
شما براي جستجوي فيلم مورد علاقه خودتون از کانال هاي تلگرامي و يا روبيکا بهره ببريد، من که از اين واتساپ ا
چگونه جلوي ذخيره خودکار عکس ها در واتساپ را بگيريم؟
 
واتساپ به طور خودکار فايل‌هاي مولتي مديا (اعم از عکس و آهنگ و ويديو) را در حافظه گوشي ذخيره مي‌کند. اين موضوع از بسياري جهات عاليست، اما وقتي عضو گروه‌هاي متعددي باشيد که مدياي حجيمي در آن‌ها رد و بدل مي‌‌شود، اين موضوع مي‌تواند به سرعت حافظه گوشي‌تان را پر کند. ضمن اين که گاها ممکن است تصاويري در گالري گوشي‌تان به نمايش دربيايد که اصلا به مذاقتان خوش نيايد.
براي همين، شايد برايتان ب
چگونه جلوي ذخيره خودکار عکس ها در واتساپ را بگيريم؟
 
واتساپ به طور خودکار فايل‌هاي مولتي مديا (اعم از عکس و آهنگ و ويديو) را در حافظه گوشي ذخيره مي‌کند. اين موضوع از بسياري جهات عاليست، اما وقتي عضو گروه‌هاي متعددي باشيد که مدياي حجيمي در آن‌ها رد و بدل مي‌‌شود، اين موضوع مي‌تواند به سرعت حافظه گوشي‌تان را پر کند. ضمن اين که گاها ممکن است تصاويري در گالري گوشي‌تان به نمايش دربيايد که اصلا به مذاقتان خوش نيايد.
براي همين، شايد برايتان ب
سلام. گروه واستاپ تبريز رو مي خوايم بهتون معرفي کنيم،
شما مي تونيد با کليک روي لينک زير وارد گروه واتساپ تبريز بشيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
شما لطفا گروه واتساپ تبريز رو براي دوستانتون هم ارسال کنيد.
 
تا ساير دوستان تبريزي هم در اين چت حضور داشته باشند.
 
در اينجا يکي از بهترين گروه ياب هاي لري رو ميخام به شما معرفي کنم، اين گروه ياب از بزرگترين گروه ياب هاي لرستان مي باشد و لينک گروه هاي لري زيادي در اين کانال به ثبت رسيده است.
شما براي عضويت در لينک ياب لرستان کافي هست که روي عکس زير کليک کنيد، البته شما اگر گروه تلگرام لري داريد، حتما در اين گروه ياب معرفي کنيد تا تعداد گروه هاي لري زياد بشن.
خدماتي ديگر از گروه فني سرويسکاران 24 در اين شرايط بيماري ارائه خدمات غير حضوري به صورت تماس تصويري براي رفاه حال مشتريان عزيز و جلوگيري از شيوع بيماري کرونا ميباشد.
ما در اين طرح قصد داريم به صورت تماس تصويري از طريق واتساپ تا حد توان به مشتريان عزيز خدمات غير حضوري ارائه دهيم.
همکاران پشتيباني گروه فني سرويسکاران 24 با تماس تصويري از طرف شما شروع به راهنمايي و پيدا کرد ايراد با کمک شما ميکنند و پس از پيدا شدن ايراد شروع به رفع ايراد به اتف
واتساپ در حال معرفي کنترل هاي جديدي بوده که به شما امکان ميدهد افرادي را که ميتوانند شما را به گروه ها اضافه کنند، محدود کنيد. VentureBeat خاطر نشان مي کند که واتساپ به شما امکان کنترل عضويت اجباري در گروه ها را ميدهد. به اين معني که به شما امکان ميدهد افرادي را که در مخاطبين شما نيستند، نتوانند شما را به گروه ها دعوت کنند.
ادامه مطلب
واتساپ در حال معرفي کنترل هاي جديدي بوده که به شما امکان ميدهد افرادي را که ميتوانند شما را به گروه ها اضافه کنند، محدود کنيد. VentureBeat خاطر نشان مي کند که واتساپ به شما امکان کنترل عضويت اجباري در گروه ها را ميدهد. به اين معني که به شما امکان ميدهد افرادي را که در مخاطبين شما نيستند، نتوانند شما را به گروه ها دعوت کنند.
ادامه مطلب
لينک عضويت در گروه پايه دهم تجربي در پيام رسان واتساپ :                https://chat.whatsapp.com/HLVVMIbg9AIJDkmgnNAEkq
لينک عضويت در گروه پايه دهم رياضي در پيام رسان واتساپ :                 https://chat.whatsapp.com/HdPBNlSGpnO0ryB3QZKrvW
لينک عضويت در گروه پايه يازدهم تجربي در پيام رسان واتساپ :              https://chat.whatsapp.com/H9LLleYY8R9HGsFYmW4KDJ
لينک عضويت در گروه پايه يازدهم رياضي در پيام رسان واتساپ :             https://chat.whatsapp.com/Es2uKS3uNQ1KaP2QPiX2m0
لينک عضويت در گروه پايه دوازدهم تجربي در پيام رسان واتساپ :
قابل توجه همشهريهاي عزيز
شما هم همين حالا کانال/پيج يا گروه خودتون رو براي
 ما ارسال کنيد تا در بخش پيوندها (ستون سمت راست وبلاگ) درج کنيم
منتظرشما هستيم.
شماره تلگرام ما:  ۰۹۹۰۳۴۵۵۳۱۰
شماره واتساپ ما: ۰٩۰١٧۴۰٧٨٧٧
(فقط درتلگرام و واتساپ ارسال کنيد)
بله براي شما کرماني هاي عزيز هم مي خواهيم لينک گروه واتساپ کرمان رو منتشر کنيم.
لطفا لينک گروه واتساپ کرمان رو براي دوستانتون هم ارسال کنيد.
 
 
کرماني هاي عزيز براي پيوستن به گروه واتساپ کرمان روي لينک زير کليک کنيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
لينک ياب واتساپ با هدف معرفي لينک گروههاي واتساپ ايجاد شده و شما هم ميتونيد عضو گروهاي واتساپ بشين و يا اينکه لينک واتساپ خودتون رو براي تبليغ بدين تا در داخل لينک ياب بزارم.
اما اين لينک ياب تونسته تا اين لحظه بسياري از گروههاي واتساپ رو تبليغ کنه و با تبليغات خودش دنيا رو شگفت زده کرده و شما هم از اين فرصت طلايي براي تبليغات استفاده کنيد.
اين کانال هر روز در حال پيشرفت است و شما هم با اين پيشرفت همراه بشيد تا بتونيم مشکلات رو حل و فصل کنيم و
بعد از درخواست زيادي که دختر و پسرهاي اروميه داشتند ما لينک گروه واتساپ اروميه را براي شما منتشر مي کنيم.
فقط يک سري قوانين هست که بايد رعايت کنيد.
1. به يکديگر احترام بگذاريد.
2.بحث سياسيي ممنوع.
 
براي پيوستن به گروه واتساپ اروميه روي لينک زير کليک کنيد.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
 
بچه هاي شهر لرستان بعد از اين ميتوانند با بهره برداري از کانال گروه تلگرام در گروههاي چت لري عضو بشوند.
 
گروه دوستيابي لر يک راه براي جستجوي دوست خوب در لرستان هست و البته يک دوست مجازي و نه دوست واقعي.
در کانال گروه تلگرام،در گروه مورد علاقه خود عضو شويد.
  گروه تلگرام لري
@group_60
هميشه بانک ها محل جمع آوري پول هستند و مردم پول هايشان را در بانک نگهداري ميکنند ولي ما بانک گروه داريم و شما ميتوانيد براي پيدا کردن گروه مد نظر خودتون به اين بانک بياين.
بانک گروه رو به دوستان و همکلاسي هاي خودتون معرفي کنيد و لينک گروه خودتون رو در بانک گروه ثبت کنيد تا ما گروه رو انتشار بديم و شما بتونيد عضو واقعي دريافت کنيد.
گروههاي تلگرامي در بانک گروه امن هستند و شما ميتونيد گروه خودتون رو در بانک ما سرمايه گذاري کنيد.
پايه دوازدهم _ رياضيات گسسته _ فصل دوم _ درس دوم
دريافت powerpoint
 
+توضيحات
اسلايد۲: صفحه ۴۳ کتاب درسي _ تاريخچه (ايجاد انگيزه)
اسلايد۵: صفحه ۴۴ کتاب درسي _ شکل۱
اسلايد۷: براي هرکدام از پنج گراف داده شده، مجموعه‌ي احاطه‌گر بنويسيد. (مثال)
اسلايد۸: روي ستاره قرمز‌رنگ کليک کنيد تا به اسلايد ۷ برويد و براي هرکدام از پنج گراف آن، مجموعه احاطه گر مينيمم بنويسيد. (مثال)
اسلايد۱۸: هر گروه يک گراف دلخواه رسم کند و هر گروه گرافي را که رسم کرده، به گروه بعدي
معرفي گروهاي واتساب شمال گيلان مازندران ساري لاهيجان
گروه واتساب بابل
گروه تلگرامي بابل و رامسر
گروه واتساب بچه هاي رامسر
گروه واتساب رشت
معرفي گرو تلگرامي رشت
دوستان شمالي با همراه بودند با ما عضو گروه هاي واتساب شمال رو بهتون معرفي ميکنيم
لينک هاي واتساب شمال در اين صفحه  مي باشد
 
کليک براي ورود به گروه  واتساب شمالي ها
 
اين پاورپوينت در 29 اسلايد به شکل کاملاً زيبا و منحصر به فرد طراحي و اسلايد بندي شده است د راين پاورپوينت مطالبي از تاريخچه واتساپ،حريم خصوص کاربران در واتساپ،واتساپ و تبليغات بين مردم،اثر شبکيه واتساپ معايب و مزايي واتساپ و ساير مطالب مفيد و ارزنده د رمورد واتساپ دراين پاورپوينت درج شده است که اميد واريم رضايت شما عزيزان را جلب نمايد
 
 
 
 
جهت دانلود فايل کليک کنيد
گروه هاي تلگرام قم هميشه اين شانس رو داشتهاند که جز بهترين گروه هاي تلگرام باشند.
يکي از معروف ترين گروه تلگرام رو به خودش اختصاص بدهد.
گروه چت قم
گروه دختر پسرهاي قمي 
گروه دوتيابي قم از گروه هاي پر سرچ تلگرامي هستند.
لينکدوني قم ، لينک گروه هاي تلگرامي قم را انتشار مي دهد.
براي پيوستن به گروه تلگرام قم روي عکس زير کليک کنيد.                             linkyab140
اگر بخواهيد در تلگرام گروهي را پيدا کنيد در واقع شما گروه يابي کردين و به کل اين فرآيند گروه ياب گفته ميشود و به فرايند پيدا کردن گروه راحت هست.
خوب شما بعد از عضويت در گروه ياب ميتونيد به جستجو گروه و يا گروههاي تلگرامي مورد علاقه خودتون بپردازين.
اون دختر پسراي تهراني که به دنبال گروه گپ بودن به گوش باشند که ما يک گروه زديم به اسم گروه گپ تهران و شما تهراني ها همه در گروه دعوت هستين.

شما ميتونيد در گروه با همه تهراني هاي ديگه چت کنيد و از چت و گپ با دوستان خود لذت ببريد که واقعا اين گروه واسه همين درست شده که بيان گپ داشته باشين.
لينک گروه گپ تهران و گروه تهران رو براي عضويت ميزارم.
https://t.me/joinchat/HlKlMxRrYljaBbHA-boNJw
گروه تهران از پرطرفدارترين گروه هاي تلگرامي مي باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهاي زيادي در بين گروه هاي تلگرامي دارند.
اين گروه تلگرامي در لينکدوني تهران که لينک تمام گروه هاي تهراني را منتشر مي کند، وجود دارد.
در اين لينکدوني تهران انواع گروه هاي چت تهراني منتشر مي شود.
لينک گروه تهران
دوستاني که علاقه مند به چت و گپ در گروه هاي دختر و پسر تهران هستند.
مي توانند وارد لينکدوني تهران بشوند و روي لينک گروه هاي تهراني کليک ک
گروه تهران از پرطرفدارترين گروه هاي تلگرامي مي باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهاي زيادي در بين گروه هاي تلگرامي دارند.
اين گروه تلگرامي در لينکدوني تهران که لينک تمام گروه هاي تهراني را منتشر مي کند، وجود دارد.
در اين لينکدوني تهران انواع گروه هاي چت تهراني منتشر مي شود.
لينک گروه تهران
دوستاني که علاقه مند به چت و گپ در گروه هاي دختر و پسر تهران هستند.
مي توانند وارد لينکدوني تهران بشوند و روي لينک گروه هاي تهراني کليک ک
اگر به دنبال گروههاي چت اصفهاني ميگردين نياز هست تا ابتدا در لينک ياب اصفهان عضو بشين و بعد از عضويت در لينک ياب اصفهان ميتونيد به گروههاي اصفهاني دسترسي پيدا کنيد.
اما هدف اين گروه چي هست و ما براي چي اين گروه رو در واتساپ و يا تلگرام ايجاد ميکنيم؟ هدف دورهمي بچه هاي خوب اصفهان هست و دوست داريم تا همه اصفهاني ها در اين گروهها با همديگه چت کنند و از چت کردن با همديگه لذت ببرند.
ما داريم کارمون رو گسترش ميديم و از همه خوب ها و دختر پسراي ناز اصفه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها