نتایج جستجو برای عبارت :

کیت استقلال در دریم لیگ

تهیه کنندگان:امیررضا عرب و پدرام غریب
دبیرستان دوست داشتنی معلم 1 متوسطه اول
کد 13
استقلال یکی از تیم های پر افتخار اسیا است.
ین مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است. برای تیم ن، باشگاه فوتبال ن استقلال تهران را ببینید.

استقلال
ادامه مطلب
طوری ذهنم و روانم در جهت استقلال عمل میکنه که از بچگیام از اینکه با کسی دوست بشم و اون وقتمو بگیره و استقلال عملم کم بشه ت مهمی بوده در دوستی نکردنها و دوست پیدا نکردنها! الان هم همینم و از اینکه کسی بهم مسلط بشه یا بخواد اختیار عمل من رو به دست بگیره قطعاً منزجر میشم. من آدم تنهایی ام و تنهایی و استقلال رو دوست دارم. 
طوری ذهنم و روانم در جهت استقلال عمل میکنه که از بچگیام از اینکه با کسی دوست بشم و اون وقتمو بگیره و استقلال عملم کم بشه ت مهمی بوده در دوستی نکردنها و دوست پیدا نکردنها! الان هم همینم و از اینکه کسی بهم مسلط بشه یا بخواد اختیار عمل من رو به دست بگیره قطعاً منزجر میشم. من آدم تنهایی ام و تنهایی و استقلال رو دوست دارم. 
استقلال یکی از قوی ترین تیم های ایران است. استقلال هم مثل پرسپولیس بازگشت های خوبی داشته است. یک بار که پرسپولیس 1 بر 0 از پرسپولیس عقب بود استقلال 3گل در 6 دقیقه زد و پرسپولیس در دقیقه ی 92 صید جلال دروازه ی استقلال را باز کرد و مهمدی رحمتی عصبانی شد کارت قرمز گرفت بعد یک استقلالی امد صید جلال را بزند ویک پرسپولیسی امد رحمتی را بزند این جنگی ترین دربی تاریخ بوده است . پر افتخار ترین تیم در ليگ قهرمانان اسیا است. استقلال پر افتخار ترین تیم در ليگ ق
استقلال یکی از قوی ترین تیم های ایران است. استقلال هم مثل پرسپولیس بازگشت های خوبی داشته است. یک بار که پرسپولیس 1 بر 0 از پرسپولیس عقب بود استقلال 3گل در 6 دقیقه زد و پرسپولیس در دقیقه ی 92 صید جلال دروازه ی استقلال را باز کرد و مهمدی رحمتی عصبانی شد کارت قرمز گرفت بعد یک استقلالی امد صید جلال را بزند ویک پرسپولیسی امد رحمتی را بزند این جنگی ترین دربی تاریخ بوده است .
اخبار جدید استقلال تا این لحظه خبر از برد استقلال با نتیجه یک برصفر میدهد که مهدی قایدی زننده گل استقلال به نفت مسجد سلیمان میباشد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سوم ليگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. بر همین اساس استراماچونی؛ سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته را در ترکیب قرار دا
آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال، در یک پیام ویدیویی گفته است در این نه روزی که مربی استقلال نیست علیرغم ادعای مسئولان این تیم هنوز پولی دریافت نکرده است.
در پی انتشار این ویدیو، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست تیم استقلال گفته پول هنوز به حساب آقای استراماچونی واریز نشده و دوشنبه این پول در حساب آقای استراماچونی است و دلخوری ایشان هم ناشی از یک سوتفاهم است که مطمئنا حل می‌شود.
ادامه مطلب
طی گزارش که در اخبار جدید استقلال ملاحظه شد امده است که کنفدراسیون آسیا یا همانAFC به ایران سهمیه سه+یک داده یعنیسه تیم مستقیم وارد مرحله گروهی میشوند و استقلال تهران بعنوان تیم سوم ليگ برتر ایران مستقیما به آن مسابقات راه پیدا میکند
استقلال و پرسپولیس دو تیم رقیب دیرینه هستند که برایشان بردن در برابر یکدیگر از هر افتخاری بالا تر است . استقلال و پرسپولیس در برابر یکدیگر باید در سوپرکاپ  بازی می کردند اما استقلال با دلایلی ناموجه انصراف داد اما آنها در ۱۰ فروردین یکبار دیگر کنار هم بازی می کنند و دو تیم امیدوارند برنده از زمین بیرون بیایند
حسن‌زاده: اکبریان شاید وجدانش ناراحت بود که به اشتباهش در قبال استقلال اعتراف کرد

استقلال نیـوز وان - سرمربی تیم امید استقلال گفت: اکبریان شاید وجدانش ناراحت بود که به اشتباهی که در قبال استقلال مرتکب شد اعتراف کرد، خیلی از داوران دیگر هم از این قبیل اشتباهات در حق استقلال کرده‌اند.
ادامه مطلب
هنوز مشخص نیست در فصل آینده چه کسی هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد.
سرمربی‌گری در استقلال؛فرهاد می خواهد،فتحی نمی‌خواهد
 
  کیست که نداند فرهاد مجیدی دوست دارد در فصل آینده هم سرمربی استقلال باشد. روزی که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال بعد از برکناری شفر اعلام کرد فرهاد تاکید کرده می خواهد فصل آینده فقط دستیار باشد، تحلیل گران می گفتند شماره هفت این حرف را زده تا فشار را از روی خود بردارد. به هر حال اگر فرهاد مجیدی می گفت نه، دوست دارد فص
یک مشکل به مشکلات استقلال اضافه شد
مدافع بلغاری تیم فوتبال استقلال هم از این تیم شکایت کرد.

به گزارش مشرق، نیکولای بودورف مدافع بلغاری استقلال که قبل از ایام کرونا راهی کشورش شد، قرارداد خود را به صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد.
این بازیکن فرصتی 15 روزه به استقلال داد تا مطالبات 60 هزار دلاری‌اش پرداخت شود اما با عدم پرداخت این رقم، شکایتی را تنظیم کرد و خواستار دریافت کل رقم قرارداش شده است.
قرارداد این بازیکن با استقلال برای مدت 5 ماه 125
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و به پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی، هروویه میلیچ» مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا، ناپولی، المپیا، کروتونه، هایدوک و روستوف؛ روز یکشنبه جهت امضای قرارداد با باشگاه استقلال (در صورت تایید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.این بازیکن 30 ساله، سابقه 6 بازی ملی برای کرواسی مقابل تیم‌های ملی آرژانتین، پرتغال، کره‌جنوبی، سوییس، مالت و لیختن‌اشتاین را د
ب
با وجود منتشر شدن خبر محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالات به
دلیل عدم پرداخت به موقع پول پروپیچ بازیکن کروات و پیشین استقلال، هنوز از
سوی فیفا نامه محرومیت به باشگاه و فدراسیون فوتبال ارسال نشده است. ضمن
اینکه باشگاه استقلال نیز این موضوع را رد کرده و مسئولان این باشگاه
اعتقاد دارند که هیچ خطری متوجه باشگاه استقلال نیست.
مدیران
استقلال می‌گویند کارهای مربوط به پرداخت پول پروپیچ انجام شده و فیفا تا
48 ساعت دیگر یعنی روز جمعه تای
آیا عقل در فهم مطالب استقلال دارد؟
جواب: بله.
دلیل حلّی این مطلب کمی طولانی است و به مباحث علم حضوری باز می گردد.
امّا دلیل نقضی:
1. اگر عقل انسان استقلال نداشته باشد، چه چیزی حجیت قرآن کریم و احادیث را اثبات می‌کند؟
حقیقت این است که بدون پذیرش استقلال عقل، حجیت قرآن کریم و احادیث نیز قابل اثبات نیست.

سوال: اگر عقل مستقل است، چه دلیلی وجود دارد که به سراغ قرآن کریم و احادیث برویم؟
پاسخ: عقل خودش درک می کند بعضی از مسائل را نمی فهمد، برای همین به
 
طبق اخبار جدید استقلال تا قبل ار بازی با صنعت نفت به مقایسه دو تیم پرداخته که نشان میدهد دو تیم تا پایان هفته نهم چگونه در جدول ماندگار شدند و جایگاه فعلی خودشان را بدست آوردند.
تیم مطبوعاتی باشگاه پوستری چاپ نمودند که معیار دو تیم را نشان میدهد
 
میلاد میداوودی مهاجم سابق تیم استقلال تهران و تیم ملی فوتبال با انتشار پستی در صفحهی اینستاگرامش رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
میداوودی سابقهی بازی در تیمهای همچون استقلال تهران،استقلال اهواز،استقلال خوزستان،نفت مسجد سلیمان والاهلی امارات را در کارنامه خود دارد.
- همون آقایی که توی شبکه فیلتر از حق الناس میگفت و دنبال رای های گمشده یه برنامه بود کاشف به عمل اومده که پرسپولیسی هستش، همون آقا در جریان هستش که اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس که ایرانسل باشه، یک رقم نجومی به استقلال بدهکاره، همین آقا اینجا که جاش هست که از حق الناس بگه و حق استقلال و هوادارانش رو از ایرانسل بگیره سکوت کرده، زیبا نیست؟؟؟
- پژمان راهبر رو شاید خیلی ها نشناسن، ولی بدونین که سایت ورزش سه برای ایشون هستش، این آقا در طول فصل گ
پشت پرده حضور علی کریمی در باشگاه استقلال
علی کریمی که یکی از بازیکنان موثر استقلال در فصل جاری است دیروز با حضور در باشگاه استقلال جلسه‌ای با احمد سعادتمند برگزار کرد.

به گزارش افکارنیوز،  علی کریمی که یکی از بازیکنان موثر استقلال در فصل جاری است دیروز با حضور در باشگاه استقلال جلسه‌ای با احمد سعادتمند برگزار کرد.
اخبار ورزشی- به نظر می‌رسد موضوع اصلی جلسه علی کریمی با احمد سعادتمند بحث مسائل مالی بوده که در این فصل حسابی آبی‌پوشان را
گروه های استقلال تلگرام 
بهترین گروه های استقلال تلگرام
گروه چت استقلال
گروه گپ استقلال
لینک گروه های استقلال تلگرام
با سلام گروه های استقلال تلگرام راه اندازی شد که می توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.
گروه های استقلال زیادی موجود هستند.
برای عصویت در گروه استقلالی های تلگرام
سایت لینکدونی تل را جست و جو کنید.
باشگاه استقلال با انتشار عکسی از آخرین دقایق بازی با گل‌گهر سیرجان، تأکید کرده که داور یک ضربه پنالتی به سود آبی‌پوشان نگرفته است.
باشگاه استقلال در کانال خبری خود عکسی از آخرین دقایق بازی با گل‌گهر سیرجان منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد مهرداد بشاگردی، دروازه‌بان گل‌گهر علی کریمی، هافبک استقلال را با دست گرفته است.باشگاه استقلال با انتشار عکس زیر نوشت:عکس‌هایی از خطای پنالتی واضح دروازه‌بان گل‌گهر روی علی کریمی در دقایق پایانی باز
با استعفای امیرحسین فتحی» از مدیرعاملی باشگاه استقلال نام سه گزینه برای جانشینی وی به صورت جدی مطرح شده است
به نظر می رسد مدیرعامل استقلال از میان علی فتح‌الله‌زاده»، کاظم اولیایی» و رضا حسنی‌خو» خیلی سریع انتخاب خواهد شد و این سه گزینه‌های نهایی مدیرعاملی آبی پوشان هستند.
علی فتح الله‌زاده و کاظم اولیایی از شانس بیشتری برای قبول مدیرعاملی باشگاه استقلال برخوردار هستند./ ایرنا
سه شنبه ، ۱۹ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 1280×853]
مشاهده مطلب در کان
مدل اشباع شده
بر این مبنا که مدل اشباع شده به عنوان مدلی تعریف می شود که در آن همه مسیرهای ممکن ترسیم شده اند می توان آن را نقطه مقابل مدل استقلال دانست، اگر مدل استقلال مدلی است که در آن کای اسکوئر به حداکثر ممکن می رسد مدل اشباع مدلی است که در آن مقدار کای اسکوئر حداقل ممکن  یا صفر خواهد بود.
مدل استقلال
مدل استقلال مدلی است که در آن متغییرهای موجود در مدل فاقد هر گونه رابطه یک سویه یادو سویه با یکدیگرند و کوواریانس میان آنها صفر فرض شده است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، میثم بائو بازیکن سابق جماعت استقلال و پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده است. این بازیکن ۳۶ ساله قائمشهری دو هفته است با این بیماری مبارزه می کند و غم اکنون داخل سیال بستری است و دون علاج قرار دارد. وی علاوه بر عضویت تو تیم های استقلال و پرسپولیس سابقه بازی داخل تیم های الشعب امارات، رویه آهن، ابومسلم، و نساجی را دارد.
تماشاچی -در حالی که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر جدایی میلیچ از باشگاه استقلال شنیده می‌شد اما این مدافع کروات تیم استقلال تهران تایید کرد قرار نیست قراردادش را با این باشگاه فسخ کند.بازیکن کروات تیم استقلال تاکید کرد به جمع آبی پوشان بازخواهد گشت.در چند وقت اخیر اخبار مختلفی در خصوص ماندن یا رفتن هرویه میلیچ به خاطر عدم پرداخت مطالباتش مطرح شده است و باعث شده درباره حضور میلیچ در استقلال نگرانی های به وجود بیاید. در این رابطه هرویه می
دنیای ورزش تورنتو نوشت:مهدی قائدی با مصدومیت در بازی مقابل الشرطه عراق به صف طولانی مصدومان استقلال اضافه شد و این موضوع دست فرهاد مجیدی را برای دیدارهای آتی خالی‌تر از قبل کرد.
 استقلال در بازی‌های  اخیر با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده و مصدومان پرتعداد این تیم دست فرهاد مجیدی را خالی گذاشته است. جدیدترین مصدوم استقلال مهدی قائدی بود که در بازی دیروز مقابل الشرطه عراق آسیب دید و احتمالا چندهفته نمی‌تواند به میدان برود. پیش از قائدی هم
اللیهار صاد منش» هافبک جوان استقلال به دلیل مصدومیت دیدار مقابل الدحیل قطر در ليگ قهرمانان آسیا را از دست داد.










به گزارش ایرنا؛اللیهار صیادمنش» یکی از بازیکنان مورد علاقه وینفرد
شفر» محسوب می شود که در نیم فصل دوم مسابقات ليگ برتر با عملکرد قابل قبول
در ترکیب استقلال نقش مهمی در پیروزی های این تیم داشته است.این
بازیکن جوان در بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان از ناحیه پای راست دچار
آسیب دیدگی شد و شوا
 تازه‌ترین مصاحبه مسعود سلطانی‌فر  حاوی نکات مهمی است، اما بدون تردید، مهم‌ترین بخش از صحبت‌های او، وعده بزرگ به هواداران استقلال و پرسپولیس در جهت ایجاد ثبات مدیریتی در این دو باشگاه است.
 
در حالی که عمر مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد و علی فتح‌الله‌زاده در پرسپولیس و استقلال بسیار کوتاه بود، وزیر ورزش از ثبات مدیریت در این دو باشگاه سخن به میان آورد. فتح‌الله‌زاده فقط ۱۶ روز سرپرست موقت باشگاه استقلال بود و معلوم نیست نفر بعدی چ
عبدالرضا عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که در بین هواداران به عابربانک معروف شده است، اعلام کرد که مطالبات شیخ دیاباته در هفته پیش رو پرداخت خواهد شد.
بدین ترتیب هواداران استقلال می توانند امیدوار باشند که سرنوشت پاتوسی و تیام برای دیاباته تکرار نمی شود و او در استقلال ماندنی خواهد بود.
روز گذشته فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که مطالبات ۲ ماه گذشته دیاباته پرداخت نشده و این بازیکن ۲ هفته است که پیگی
یعنی واقعا این جمعه من بازی استقلال عزیزم رو میبینم؟
دیشب به سیامک میگفتم که همه میدونیم که این وزرات ورزش و دیگر دوستان شاخص در حق استقلال اجحاف میکنن، با ناداوری، با همه ی اتفاقاتی که همه میدونیم دیگه که چه خبر بوده و گفتنش تکرار مکرراته
بهش گفتم امیدوارم تیم استراماچونی جوری بازی کنه این فصل که با هزارتا ناداوری و به نفع تیم رقیب گرفتن هم کسی کاری از پیش نبره
امیدوارم دیگه امسال وزرات بذاره که استقلال هم روی خوشی رو ببینه. البته تا اونجا
آقای سلطانی فر، آقای پسر سلطانی فر، آقای رئیس جمهور
خدا الهی از هیشکدومتون نگذره به حق پنج تن، استقلالم و نابود کردید، گفته بودم که این پنجره بسته ی لنگ داستان درست میکنه برای استقلال و میبینید که کاملا حق با من بود، اسپانسر مشترک پول و میده به لنگ که با بازیکناش تمدید کنه و بازیکن بگیره برای نیم فصل ولی استقلال بخاطر نداشتن پول ابراهیمی و از دست داد، وضعیت تیام و چپاروف هم معلوم نیست، با وریا یک ساله بستن، پول کمک مربی و مربی بدن ساز هم که ش
باشگاه استقلال امروز مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز صبح در محل اردوی آبی پوشان در العین امارات مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی آغاز شد‌.در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.در روزهای آینده باشگاه
استقلال کودکان از جمله مسائل مهمی است که در روانشناسیکودک مطرح می‌شود. استقلال یکی از اصول مهم زندگی اجتماعی است که همۀ افراد نیاز دارند آن را تجربه کنند. استقلال در دو مرحله کودکی و نوجوانی بسیار مهم و پررنگ می‌شود؛ باعث می‌شود تا فرد مهارت‌های لازم جهت زندگی و فعالیت موثر در اجتماع را یاد بگیرد و به شیوه‌ای صیح از والدین خود مستقل شود. وابستگی بیش از حد باعث اضطراب و نگرانی در فرد می‌شود که این تنش‌ها به تدریج سرخوردگی و عدم پیشرفت در
خلاصه بازی استقلال تهران استقلال خوزستان از سایت ایندکس وار دریافت کنید. گزارش بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان تاریخ 1398 2 11 یک ویدیو دیگر با نام به هر حال دو آزادی 4 آزادی خوزستان 2 از برچسب‌ها به هر حال دو آزادی تهران آزادی خوزستان به هر حال . سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات ليگ ایران اروپا و دیگر نقاط.
2 استقلال خوزستان ليگ برتر ایران 97 98 ▶ 8 12 13 hours ago Upl
حمله فرهاد مجیدی به پرسپولیس با اعتراف اکبریان
 
سال گذشته یک اتفاق داوری در دیدار استقلال با صنعت نفت آبادان رویاهای فرهاد مجیدی را از بین برد.
به گزارش استقلال نیـوز وان ، ماجرا از این قرار بود که استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن به پرسپولیس می بایست تمام دیدارهای باقیمانده خود را می برد.
ادامه مطلب
خبرورزشی نوشت: با توجه به قیمت بالای دلار گران‌ترین بازیکن استقلال شیخ دیاباته است، ولی سوال اینجاست که گران‌ترین بازیکن داخلی استقلال کیست.خیلی‌ها وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال را گران‌ترین بازیکن داخلی این تیم می‌دانند و عده‌ای دیگر نام حسین حسینی را می‌آورند. البته برخی هم معتقدند علی کریمی قرارداد بیشتری نسبت به سایر بازیکنان ایرانی با باشگاه استقلال دارد.کریمی از اروپا راهی استقلال شد و طبعا اگر گران‌ترین بازیکن داخل
با وجود تعطیلی رقابت‌های ليگ برتر فوتبال، نام چند بازیکن پیکان برای حضور در پرسپولیس و استقلال در رسانه ها منتشر شده است.
یکی از این بازیکنان سعید واسعی هافبک هجومی تیم پیکان است که از نیم فصل دوم زمزمه جدایی او از پیکان و حضور در لیست فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال برای فصل جدید فوتبالی به گوش می‌رسد.
ادامه مطلب
فصل پاییز هم تقریبا به میانه اش رسیدیم امروز دوازدهم اخبار جدید استقلال در چنین روزی که مصادف است با   آبانماه یکهزارو سیصدونودوهشت هجری شمسی مصادف است با یکشنبه سوم نوامبر سال دوهزارونوزدهم میلادی که دوست دارم یک تقویم دیگه ای هم در راستای اخبار امروز استقلال  نام ببرم که دقت زیادی نداره و بیشتر یک سمبل هست بله امسال سه هزارودویست بیست ونه از تولد زرتشت پیامبر ایرانی میگذرد.روز را با انرژی فراوان که هنور از برد استقلال در وجودم هست شرو
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال دیروز (یک شنبه) تو بیانیه ای که داخل اختیار رسانه های ایتالیایی راحتی داد، از لغو یک طرفه قراردادش با استقلال خبر قسط. حدود ۱۶ زمانه پس از انتشار این خبر، کمیسیون نجات در اطلاعیه ای راجع به فسخ پیمان نامه استراماچونی تشریح قسط. درون این اطلاعیه عنوان شده که بلوکه شدن شمار های بانکی استراماچونی در ایتالیا باعث باطل سازی قرارداد از این مربی شده است. براساس اطلاعیه ک
پاسخ وزیر ارتباطات به یک کامنت هوادار استقلال حواشی زیادی به پا کرد.
نیوزمای :
وزیر ارتباطات جواب یک کامنت هوادار استقلال را داد و از شرکت اسپانسری استقلال درخواست کرد تا هرچه زودتر بدهی این باشگاه را پرداخت کند.
پاسخ وزیر ارتباطات به یک کامنت هوادار استقلال حواشی زیادی به پا کرد.
آذری جهرمی که به تماشای بازی پرسپولیس رفته و با علیرضا بیرانوند رفاقت دارد و علاقه اش به این تیم علنی شده، پس از حواشی به وجود آمده در فینال جام حدفی، پاسخ یک هواد
به نام خدا
دریم ليگ(جعبه ابزار)برنامه ای است که شما می توانید با آن لباس تیم خود را عوض کنید
در این برنامه بیش 20 تیم برتر جهان:بارسا+تاتنهام و حتی پرسپولیس و استقلال نیز وجود دارد آموزش استفاده نیز در خود برنامه وجود دارد
منتظر آپدیت ها و سوپرایز های بعدی نیز باشید.
ادامه مطلب
قائدی به صحبت‌های اکبریان واکنش نشان داد؛
مهاجم استقلال روزه سکوتش را شکست+عکس
ستاره تیم فوتبال استقلال با انتشار پیامی نسبت به صحبت های داور ليگ برتری واکنش نشان داد.
 
به گزارش استقلال نیـوز وان ؛ مهدی قائدی که چند وقتی بود در رسانه ها آفتابی نمی‌شد با انتشار پستی در فاضی مجازی به نوعی خاص روزه سکوتش را شکست. با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صحبت های محمدرضا اکبریان داور دیدار جنجالی نفت آبادان و استقلال واکنش نشان داد.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که با سرمربی ایتالیایی مدنظرشان به توافق رسیدند.
به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال امشب (یکشنبه) در گفت‌وگویی تلویزیونی خبر از توافق با استراماچونی داد و اعلام کرد که این مربی ایتالیا در روزهای آینده قراردادش با استقلال را امضا خواهد کرد.

آندره‌آ استراماچونی قرار است تا روز سه‌شنبه به ایران بیاید.
بازیکن فصل گذشته سپیدرود به استقلال پیوست.
به گزارش ایسنا، محمد بلبلی، بازیکن فصل گذشته سپیدرود امروز (یکشنبه) با حضور در باشگاه استقلال، قراردادش را با این تیم امضا کرد.

مدت قرارداد این بازیکن ۲۱ ساله با استقلال چهار ساله است.
پس
از جدایی چشمی و عدم تمدید علی کریمی تاکنون به دنبال جذب یک هافبک دفاعی
مطمئن است تا بالاخره بتواند جای خالی امید ابراهیمی را در ترکیبش پر کند
به همین منظور مذاکراتی را با سعید عزت اللهی، لژیونر ملی پوش فوتبال ایران
داشته است.

 
رومه ایران ورزشی ضمن این خبر، عنوان کرده است مذاکرات طرفین آغاز شده
است و از آن جایی که عزت‌اللهی مشتری پرو پا قرصی ندارد احتمال این انتقال
کم نخواهد بود. البته برخی از گمانه زنی‌ها حکایت از آن دارد استقلا
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های ليگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در ليگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در ليگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
مدافع سابق استقلال به عنوان دستیار سرمربی ایتالیایی انتخاب شد.
به گزارش خبرورزشی، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال به عنوان دستیار استراماچونی انتخاب شد.

قرار است قربانی در مراسم معارفه سرمربی ایتالیایی استقلال که امروز در هتل اکادمی برگزار می‌شود حضور داشته باشد.

پیش از این نام گزینه‌هایی مثل رحمان رضایی، داریوش یزدانی و علی سامره برای نیمکت استقلال مطرح شده بود، ولی در نهایت قربانی به عنوان عضو ایرانی کادرفنی انتخاب شد.
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
به نام خدا
استقلال یا پرسپولیس؟مسئله این است.
دانلود بهترین ، جدیدترین و باکیفیت ترین والپیپر و پس زمینه گوشی از بازیکنان و باشگاه استقلال تهران.
‏اپلیکیشن کاربردی مخصوص طرفداران ۲ آتیشه باشگاه استقلال تهران.
اپلیکیشن استقلالیا یک برنامه رایگان و کاربردی برای شما عزیزان می باشد. در این برنامه لیست گلچینی از پس زمینه های باشگاه استقلال با کیفیت بالا قرار داده شده است که میتوانید هر کدام از آن ها را انتخاب و به عنوان پس زمینه و یا بعبارتی ب
سالروز استقلال آزادی جمهوری اسلامی به معنی واقعی کلمه راخدمت حضرت امام ای ولی امرمسلمین جهان ،وشهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس تمامی انقلابیون عزیز،قوای سه گانه ی نیروهای مسلح تبریک عرض نموده امیدوارم پرچم سبزانقلاب توسط امام ای به دست صاحبش برسد انشاالله
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش مصاف مهمی را از نساجی برده و از این بابت خوشحال است.
یه گزارش ایسنا، آندره استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر نساجی حاضر شد و اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی برای ما خواهد بود. با توجه به سیستم بازی ما، کار کردن در چمن مصنوعی سخت است. در این چمن سرعت توپ کم می‌شود و اگر تجربه نداشته باشید، کار سخت می‌شود. نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد و ما به مشکل خوردیم. در نیمه دوم بیشتر شبیه استقل
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش مصاف مهمی را از نساجی برده و از این بابت خوشحال است.
یه گزارش ایسنا، آندره استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر نساجی حاضر شد و اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی برای ما خواهد بود. با توجه به سیستم بازی ما، کار کردن در چمن مصنوعی سخت است. در این چمن سرعت توپ کم می‌شود و اگر تجربه نداشته باشید، کار سخت می‌شود. نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد و ما به مشکل خوردیم. در نیمه دوم بیشتر شبیه استقل
مسئولان باشگاه استقلال تنها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه فرصت دارند مبلغ رضایتنامه پاتوسی را به حساب باشگاه کیپ تاون واریز کنند.
به گزارش فارس، آیاندا پاتوسی هافبک فصل گذشته تیم استقلال چندی پیش اعلام کرد از این باشگاه جدا شده است اما برای اینکه این بازیکن به استقلال برگردد مسئولان این باشگاه تنها فقط تا روز دوشنبه فرصت دارند مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به حساب کیپ تاون واریز کنند.

این توافق نامه در ابتدای نیم فصل با باشگاه آفریقایی ا
هنوز برای خیلی‌ها عجیب است که چرا سیدرضا افتخاری، مدیرعامل سابق استقلال در قرارداد امید نورافکن با شارلوا از باشگاه بلژیکی حق رشد نگرفت و یکجور‌هایی این بازیکن را مجانی به آن‌ها داد.
نیوزمای:
امید نورافکن تابستان سال گذشته فقط در ازای پرداخت ۵۰ هزار دلار به باشگاه بلژیکی رفت، این در حالی است که طبق قانون باید شارلوا ۲۰۰ هزار دلار به استقلال پرداخت می‌کرد. مدیریت فعلی استقلال منتقد این مسئله بودند و تأکید داشتند حتی افتخاری در نامه‌ای ب
اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار شهرآورد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی خود را در خصوص مسابقه شهرآورد تهران اعلام کرد.ش

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، متن  رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در فصل 98 – 99 به شرح زیر اعلام شد:
نظر به حوادث به وجود آمده در مسابقه فی ما بین پرسپولیس و استقلال تهران مورخ 31/6/98 از هفته چهارم رقاب
فدراسیون فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت ليگ این کشور را در هفته آینده پشت در‌های بسته برگزار کند. همین تصمیم خبرساز سران فدراسیون فوتبال ایتالیا اما موجب کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس شد.
با اعلام برنامه جدید ليگ ایتالیا و برگزاری بازی‌ها پشت در‌های بسته، هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی به کری خواندن با یکدیگر مشغول شدند.
قرارشده بازی حساس یوونتوس و اینترمیلان یکشنبه بدون تماشاگر برگزار شود و همین مسئله باعث شده تا پرسپ
عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: کمتر از یک ماه دیگر ليگ آغاز خواهد شد و دوباره شاهد حضور هواداران، غم و شادی آنها، اعتراض مدیران، مربیان و بازیکنان به داوری، کیفیت بد زمین‌های چمن و خیلی از حواشی دیگر خواهیم بود و تمام این مسائل باعث می‌شود تا اتفاقات جدیدی در فوتبال ما رخ دهد.
وی ادامه داد: استقلال برای شروع ليگ بیست و سوم وضعیت خوبی ندارد، هنوز بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب نشده‌اند، تیم ب
 پیش از تعطیلی مسابقات ليگ برتر فوتبال، بازیکنان تیم استقلال پس از تعویق مسابقات هفته بیست و دوم مقابل سایپا تهران و همینطور هفته سوم مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسیا برابر الوحده امارات با نظر فرهاد مجیدی تمرین آبی‌ها به مدت 10 روز تعطیل شد.
ادامه مطلب
باشگاه استقلال به پخش زنده دیدار با سپید رود اعتراض کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه در خصوص پخش دیدار استقلال و سپید رود از شبکه شما» گفت: این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپید رود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ و یا شب
چیست استقلال؟ میهن داشتن،
جامة ناموس بر تن داشتن.
مهر پاکی بر همه خلق و دیار،
غیرتی بر رغم دشمن داشتن.
شکر وحدت، شکر نعمتهای او،
راه بر فردای روشن داشتن.
با زبان مادری با افتخار
در تنور شعر پختن داشتن.
در فضای بی غبار این دیار
سیر در گار و گلشن داشتن.
در ره فردای ملّت مشعلی
اندرون سینه گلخن داشتن
جان نثار مرز و بوم این وطن،
عزم چون فولاد و آهن داشتن.
  سرمربی جدید تیم دسته اولی استقلال خوزستان معرفی شد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالمجید باقری‌نیا سرمربی اسبق تیم‌های استقلال اهواز و استقلال خوزستان که سابقه هدایت استقلال خوزستان به ليگ برتر در سال 91 را نیز دارد، به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
 
تمرینات این تیم از 6 تیر آغاز می شود.
 
لازم به ذکر است، فاضل بختیاری نیز چند روز قبل به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان انتخا
درسته که با دستکاری ژنتیکی انقلابها و دخالت های آمریکا نظیر تحریم ها و جهانی شدن اقتصاد، عملاً استقلال طلبی برخی ملت های گوگولی مگولی زیر سئوال میره، ولی دیگه آزادی چیزی نیست که آمریکا از اون سر دنیا بتونه کاری باهاش بکنه فقط از طریق عمال و عواملش میتونه مردم رو در کشور خودشون به بند بکشه.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه حضور سرمربی ایتالیایی تیمش ندارد.
آندره آ استراماچونی یک شب قبل از بازی با پیکان تمرینات این تیم را ترک کرد و صبح روز بازی از ایران خارج شد تا آبی ها در سه بازی آخر خود قبل از تعطیلات بدون سرمربی باشند و البته 5 امتیاز حساس را از دست بدهند.
 
در این مدت مدیران استقلال تلاش زیادی کردند که با استفاده از مناسبات ی استراماچونی را به ایران برگردانند و در شرایطی که 160 هزار دلار پول  به
این بلایی که سر تیم ما آوردن مثل داستان زندگی ما جوان هاست.
میگن تحمل کنید، داره درست میشه، یهو میبینی همه چی نابود شد.
هفت هشت روز فیلم بازی کردن، گفتن داریم پول مربی استقلال رو می دیم، یهو مربی گفت همش داستان بود، پول خبری نیست.
دیگه نمیخوام بازی استقلال رو ببینم.
اینا همش مثل در این برهه حساس کنونیه که سال هاست ملت ما درگیرشه.
:((
+ میخواستم مثبت اندیش باشم ولی نمیشه.
       
 
در حالی که باشگاه استقلال مبلغی را از یکی از اسپانسرهایش دریافت کرده بود، مشخص نیست چرا این پول صرف پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی آبی‌پوشان نشده است.
 
 
⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
 
هیئت مدیره باشگاه استقلال در بیانیه روز چهارشنبه خود درباره برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، در بین دلایل خود به پرداخت نشدن مطالبات وینفرد شفر و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان اشاره
❗️اخبار جدید استقلال درباره ليگی که  مهدی تاج قول اجرای عدالت داده بود هنوز به هفته سوم نکشیده این کارها رو کردن:
1⃣ لغو محرومیت قطعی هواداران لنگ و لحاظ نکردن ۳ جلسه محرومیت تعلیقی بیرانوند (چون دربی را از دست می‌دهد) ولی محرومیت سیاوش یزدانی اعمال شد!
2⃣ محرومیت ۶ ماهه بلبلی بازیکن استقلال در حالیکه قانون فیفا می‌گوید نهایتا ۴ ماه و در مقابل محروم نکردن باشگاه فولاد برخلاف قوانین فیفا
3⃣ صادر نکردن کارت بازی چند بازیکن استقلال در هفته
زمانى که کودک شروع به گفتن "من،من" میکند یعنى خودم میخواهم انجام دهم به این معنیست که کودک در حرکت بسوى استقلال است .
مسلما در ابتدا همه کارها را اشتباه انجام میدهند و برخورد والدین تاثیر تعیین کننده ایى در اعتماد بنفس کودک دارد.
اگر به او بگوییم نکن، بده، بشین، دست نزن تو نمیتونى، به جاى آنکه به او بیاموزیم و مراقبش باشیم کودک به این نتیجه میرسد که من ناتوان و ابله هستم و نمیتوانم.
در این قسمت از آموزش ساخت دریم کچر رویایی شما با نحوه ساخت دریم کچر با استفاده از پر آشنا می شوید. همچنین در این ویدیو شما با نحوه ساخت دریم کچر حلقوی و همچنین چگونه گره زدن نخ آشنا می شوید. مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با تماس با شماره های 02128423118 و 8-09130919446
آدرس سایت: 118file.com
برای دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#آویز_دیواری_دریم_کچر
#دریم_کچر_حلقوی
#آموزش_ساخت_دریم_کچر
بخشی از مطالبات دیاباته به حساب او واریز شد؛
خبر خوش برای مهاجم استقلال
نخستین پارت از مطالبات دیاباته پس از طی تشریفات بانکی به حساب او واریز می شود.
 
به گزارش استقلال نیـوز وان به نقل از کانال رسمی باشگاه استقلال، پس از تامین منابع مالی مورد نیاز، بخشی از مطالبات شیخ دیاباته از طریق امور مالی باشگاه و بوسیله یک صرافی در کشور امارات به حساب وی منتقل شد.
بنا بر این گزارش، این نخستین پارت از مطالبات این بازیکن بود که پس از طی تشریفات بانکی در
بازی تیم امید ما با امید ازبکستان با نتیجه یک برصفر به نفع ازبکستان تمام شد.در این بازی گل جالبی نخوردیم واز یک حفره دفاعی بهمون گل زدند.که خیلی باز وداع ما کند بودند انشالله آقا فرهاد این تیم را آماده میسازد بازی تدارکاتی برای شناخت میباشد. فرهادمجیدی با شناختی که داریم قطعا تیک را سروسامان میدهد و اخبار روز استقلال را با رفتن به المپیک میبندیم
استقلال تهران طبق سنوات گذشته بازهم از بازی پیروز بیرون آمد و چهره یکی از جدی ترین تیمها برای قهرمانی را به خود گرفت.بطوریکه سپاهان تیم امیرقلعه نوعی از حالا اظطراب و استرسی بی اندازه گرفته اند که چه جوری جلوی زهر خط حمله استقلال بایستند و زهرشون را بگیرند.
دیدار تیم‌های نساجی و استقلال در ورزشگاه وطنی قائمشهر از ساعت 15:30 و در حضر بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. 
آبی پوشا
اگر استراماچونی دوشنبه به ایران برنگردد احتمال اینکه یک مربی ایرانی موقتا و برای دو بازی سرمربی استقلال شود.
به گزارش 98 فان؛ باشگاه استقلال تهران در پی ویدئوی منتشر شده از طرف استراماچونی و با این احتمال که سرمربی ایتالیایی این باشگاه دوشنبه پس از دریافت پول به ایران برنگردد، مذاکره با جانشین احتمالی استراماچونی را آغاز کرد.
ادامه مطلب
پخش زنده مسابقه فوتبال ليگ برتر ایران
جام خلیج فارس هفته بیست و پنجم بین تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در فودکورت پانوراما.
از شما دعوت می کنیم تا این بازی زیبا و حساس را در یک دورهمی گرم و صمیمی در کنار خانواده و دوستانتان در فودکورت پانوراما تماشا کنید
جمعه 23 فروردین ماه ساعت 17:45
مرکز تجاری بین المللی پانوراما، طبقه دوم، فودکورت پانوراما
@panorama.center 
#panoramacenter
#استقلال_تهران
#سپاهان_اصفهان
#استقلال
#سپاهان
#ليگ_برتر 
#جام_خلیج_فارس 
پخش زنده مسابقه فوتبال ليگ برتر ایران
جام خلیج فارس هفته بیست و پنجم بین تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در فودکورت پانوراما.
از شما دعوت می کنیم تا این بازی زیبا و حساس را در یک دورهمی گرم و صمیمی در کنار خانواده و دوستانتان در فودکورت پانوراما تماشا کنید
جمعه 23 فروردین ماه ساعت 17:45
مرکز تجاری بین المللی پانوراما، طبقه دوم، فودکورت پانوراما
@panorama.center 
#panoramacenter
#استقلال_تهران
#سپاهان_اصفهان
#استقلال
#سپاهان
#ليگ_برتر 
#جام_خلیج_فارس 
واگذاری استقلال و پرسپولیس تا پایان سال
 
وزیر ورزش و جوانان در جدیدترین جلسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران صحبت کرد.به گزارش ایلنا، سیزدهمین جلسه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با حضور نمایندگان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان به ریاست جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
ادامه مطلب
مدافع استقلال که به شکلی غیرقابل پیش بینی در دو هفته اول در ترکیب استقلال بازی می کند این فرصت را دارد تا در بازی با فولاد ثابت کند در ادامه فصل هم می تواند در ترکیب آبی ها به میدان برود.
 
به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی بازیکنی است که فصل قبل از امیدهای پیکان با استقلال قرارداد امضا کرد و در فصل اول شفر حتی یک دقیقه هم به این بازیکن بازی نداد.
 
با این حال شرایط برای طاهرخانی طوری رقم خورده است که او در دو هفته اول ليگ برتر در ترکیب آبی ها به
خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شهرت بسیا
با سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیز آغاز سال ۱۳۹۸خورشیدی
برتمامی شما دوستان عزیز مبارک باد.
امید وارم سالی پراز برکت و خوشی براتون باشه 
بازی تیم های استقلال رفسنجان و ولی عصر رفسنجان به دلیل ایام عید عقب افتاد   
وعده ما ۱۲ فروردین  خیابان ولی عصر  با امید پیروزی تیم  استقلال رفسنجان.
خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شهرت بسیا
 
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در جریان مسابقات ليگ برتر مقابل پدیده شکست تلخی را متحمل شد تا شانس قهرمانی این تیم از دست رفته باشد.
با این اتفاق، سران باشگاه، قرارداد وینفرد شفر آلمانی را به حالت تعلیق درآوردند و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان تا پایان فصل انتخاب شد.
ادامه مطلب
  بازیکنان تیم فوتبال استقلال با نظر کادرفنی و کادر پزشکی در ایفمارک حاضر شدند.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بازیکنان استقلال با نظر سرمربی و کادر پزشکی روز پنجشنبه برای سپری کردن تست های پزشکی در ایفمارک حاضر شدند و تست های پیش از شروع فصل را پشت سر گذاشتند.
 
روز گذشته استراماچونی سرمربی جدید استقلال وارد تهران شد. دستیاران او هم دو شب پیش وارد ایران شدند.
 
انتهای
استقلال تهران در یک بازی تدارکاتی با نتیجه سه بریک مقابل گل ریحان البرز به پیروزی رسید. بعد از بازی محمد نصرتی درباره استراماچونی حرفهای جالبی به زبان آورد.
سرمربی گل ریحان البرز گفت: یک خاطره از بازی تیم ملی با تیم رم ایتالیا که قبل از جام جهانی بود، برای استراماچونی تعریف کردم.
به گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی بعد از شکست در بازی دوستانه مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول بیشتر از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند
به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال از گروه ورزشی عصرحباد؛ پس از اخراج وینفرد شفر آلمانی از استقلال تهران، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان انتخاب شد تا در بازی‌های پایانی ليگ هجدهم مسئولیت فنی را عهده دار باشد. قرار است پس از پایان فصل، مسئولان استقلال تصمیم گیری نهایی را برای نیمکت استقلال انجام دهند و طبق اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال تهران، سرمربی بعدی آبی‌ها خارجی است.
به هرحال گزینه‌های زیادی برای هدایت استقلال مط
هتل استقلال مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل یک ستاره شیک و مدرن در خیابان شیرازی 2 با فاصله حدود 2 دقیقه پیاده و 1 دقیقه با ماشین تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی نسبتا کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل استقلال برای اقامت د
دیروز در تمرین استقلال بین  فرشید اسماعیلی و علی دشتی وهیلیچ و داریوش شجاعیان درگیری اتفاق افتاد 
.استراماچونی که از قبل هم نشان داده بود
که نظم و انضباط در تیمش یک حقیقت انکار ناپذیره و قطعا قبل از تمرین امروز تکلیف تنها را روشن مینماید
 
 
 
یکی از جذاب ترین خیابان های دنیا جایی در دل استانبول خیابانی که خیلی ها در آن قدم زدن، خیابان استقلال واکینگ استریت شهر استانبول و از معرف ترین خیابان های این شهره و میشه گفت از لحاظ معروف بودن حکم خیابان شانزلیزه فرانسه رو برای گردشگران دارد وقتی وارد این خیابا می شوی با مجموعه ای از نور و رنگ و صدا و سر زندگی رو برو می شویم که با سنگفرش های زیبا گردش گران و افرادی که در انجا قدم میزنند رو جادو می کند و می توانید ساعت ها در آنجا قدم بزنین بدون
 برنامه های فرهاد مجیدی برای فصل آینده استقلال
مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان هر دو معتقدند استخوانبندی و شاکله تیم استقلال برای فصل آینده باید حفظ شود.

به گزارش افکارنیوز، ت میان‌مدت باشگاه استقلال برای ماه های پیش رو، حفظ شاکله و استخوانبندی تیم برای فصل آینده می باشد. عملکرد خوب اکثر بازیکنان این تیم در فصل جاری و رضایت سرمربی از عملکرد این بازیکنان باعث شده تا فرهاد مجیدی معتقد به حفظ شاکله تیم برای فصل بعد و تنها ترمیم برخی نقاط با
کيت دریم ليگ

توضیحات:

کيت دریم ليگ یک برنامه برای دریافت کيت های بازی دریم ليگ است که در آن بیش از 10 ليگ جهان و 50 کيت موجود است و اما برای اعتماد شما عزیزان چند کيت هم بصورت رایگان قرار داده ایم تا از آن استفاده کنید.
در برنامه آموزش های تصویری نیز موجود است تا از آن استفاده کنید.
ادامه مطلب
حراج ست کلاه و شال گردن بافت استقلال
فروش ویژه ست کلاه و شال گردن بافت استقلال
ست کلاه و شال گردن بافت هواداری استقلال
ست کلاه و شال گردن بافت طرفداری استقلال
ست کلاه و شال گردن بافت استقلال 2020
ست کلاه و شال گردن بافت استقلال
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/3415
98,000 تومان







ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات


ادامه مطلب
تبعیض بین استقلال و پرسپولیس در سطح رییس جمهور‌ها نیست. رییس جمهور‌ها نمی‌آیند که تا این حد ورود کنند؛ چه آقای و چه چنین کاری نکردند. تماس با رجب طیب اردوغان هم بحث ملی بود. برای استقلال هم همین کار را می کردند 

ادامه مطلب
همه به قدرت استقلال ایمان آوردند و در اخبار امروز استقلال  میخوانیم و همینطور در  بیشتر خبرگزاریها و سایتهای ورزشی تجزیه و تحلیل فاز هجومی استقلال را تشریح میکنند و با دیگر تیم های ليگ برتری مقایسه مینمایند.
استقلال به همان اندازه که در خلق موقعیت و گنی موفق است، کارنامه خوبی در خط دفاعی ندارد. آنها ۱۰ گل خورده‌اند و در بازی مقابل نساجی هم به حریف موقعیت‌های زیادی دادند؛ اتفاقی که ممکن است در مقابل حریفان بزرگ‌تر برای آنها گران تمام ش
طارق همام که هرچند وقت یکبار خبری ازش منتشر میشه،
در  تازه ترین اقدامش سعی در متقاعد نمودن صفا هادی ستاره هموطنش جهت پیوستن به استقلال بود.اخبار امروز استقلال راجع به این موضوع و قلب آبی گذاشتن توی صفحه اینستاگرامش و بقیه خبر که ما کل خبر را در ادامه خبر مینویسیم 
ادامه مطلب
بیست دیدار پرتماشاگر تاریخ ليگ قهرمانان آسیا متعلق به پرسپولیس و استقلال است
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که ۲۰ دیدار پرتماشاگ
به گزارش خبرگزاری تسنیم، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار تصویری از ورزشگاه آزادی، از ثبت رتبه‌های اول تا بیستم پرتماشاگرترین بازی‌های ليگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه خبر داد.
 
AFC در این پُست با انتشار تصویر ورزشگاه آزادی نوشت: آیا می‌دانید بیشترین حضور تماشاگران در این ورزشگاه بوده ا
حراج ست تیشرت و شلوار استقلال مدل Captain
ست تیشرت و شلوار استقلال مدل Captain
74,000 تومان






ست تیشرت و شلوار استقلال مدل Captain جنس تیشرت : پنبه جنس شلوار : ترویرا فری سایز مناسب L /XL قد شلوار: 105cm قدتیشرت : 70cm قد فاق : 34cm تن پوش عالی فقط74تومان
ادامه مطلب
این پاورپوینت در  16 اسلاید طراحی و اسلاید بندی شده است دراین پاورپوینت مطالبی از اما وظیفه ما در اواخر دهه چهارم انقلاب اسلامی چیست؟،رهنمود بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران درباره شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی،زمینه‌سازی برای رشد و تکامل انسانها در جامعه و حذف عوامل فساد،پیشرفت مادی و گسترش رفاه و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی دراین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
  سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیران این باشگاه درخواست جذب یک مهاجم خارجی کرده است.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال که تمرینات این تیم را در هفته گذشته استارت زده است از مسئولان این باشگاه یک مهاجم خارجی درخواست کرده است.
 
در خط حمله استقلال تا امروز فقط روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی حضور دارند و همین موضوع باعث شده تا استراماچونی خواستار جذب یک
بوسیله گزارش ایلنا، با غرض سرمربیاستقلال سجاد آقایی و میلاد زکی پور از جناب در تمرینات این تیم محروم شدند. ظاهرا به دلیل مسائل انضباطی این دو بازیکن نمی توانند در تمرینات استقلال شرکت کنند قرار است جلسه کمیته انضباطی این دو ورزشکار برگزار گردیده و آنها دفاعیات خود را بوسیله کادر متخصص ارائه دهند. آویشن فوتبال استقلال در هفته پنجم رقابت های ليگ کسی را عزیز خطاب کردن مقابل ذوب آهن در اصفهان به تساوی رسید.
قبل از شیوع ویروس کرونا، تیم استقلال در جریان مسابقات ليگ برتر با لشکری از مصدومان همراه بود و بازیکنان مطرحی مثل، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، محمد بلبلی، عارف غلامی و فرشید اسماعیلی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.
به گزارش استقلال نیوز ،قبل از شیوع ویروس کرونا، تیم استقلال در جریان مسابقات ليگ برتر با لشکری از مصدومان همراه بود و بازیکنان مطرحی مثل، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، محمد بلبلی، عارف غلامی و فرشید اسماعیلی را به علت مصدومیت د
  مسئولان باشگاه استقلال با گزینه‌ ایتالیایی به توافق رسیده و تنها منتظر یک امضا هستند.


 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعداز مشکلاتی که بین مسئولان باشگاه استقلال و گزینه ایتالیایی به وجود آمد این مربی از هدایت آبی‌پوشان فاصله گرفت اما پیگیری‌های امیرحسین فتحی و م وی با چند وکیل حقوقی باعث ادامه مذاکرات شد.
 
در ادامه بعد از پیشنهاد جدید مسئولان استقلال به استراماچونی وی بامداد
خلاصه خبر: اگر … لئاندرو پادوانی بازیکن که دو فصل پیش در بازی شد, به عنوان یک نتیجه از برخورد با سهرابیان به زمین افتاد و آسیب به نخاع ساخته شد و…
منبع:https://big-news.ir/پیشنهاد-هافبک-جنجالی-استقلال-در-مورد-پ/
این نوشته در دسته ورزشی منتشر شده است.
مشاهده مطلب در کانال
استقلال۳--۰فجر سپاسی 
تیم فوتبال استقلال در جام حذفی باشگاه های ایران به مصاف دومین حریف ليگ دسته یکی رفت در این بازی که مانند بازی قبل مقابل گل ریحان البرز به وقت های اضافه کشیده شد که استقلال توانست در این وقت های اضافه با ۳ گل حریف خود را شکست دهد وبه مرحله بعد صعود کند.
جام
  مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان به عضویت تیم فوتبال استقلال در آمد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال،سیاوش یزدانی با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
 
این مدافع بیست و هفت ساله سابقه بازی در سیاه جامگان، پیکان و سپاهان را دارد.
 
پیش از این استقلالی‌ها قرارداد علی دشتی، محمد بلبلی و میلاد باقری را رسانه‌ای کردند.
 
انتهای پیام
 
منزوی خبر داد: خطر کسر امتیاز،
مطرح ترین بازیکنان معرفی شده به فوتبال 
روزبه سینکی (دروازه بان اسبق باشگاه گل گهر سیرجان و استقلال اهواز)
مجتبی محبوب مجاز(بازیکن اسبق تیم ملی جوانان و باشگاه استقلال)
افشین اسماعیل زاده ( کاپیتان اسبق تیم ملی جوانان و بیرمار پرتقال) 
فریور تربی (بازیکن اسبق استیل آذین و کاپیتان و آقای گل مسابقات دانشجویان جهان)
محمد رکنی پور (بازیکن باشگاه ارنج کانتی بلوز آمریکا)
شایان تقوی (بازیکن اسبق باشگاه نفت و آرسنال کیف اکراین)
محمد محبوب مجاز (بازی
خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول نوروز 99 در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها