نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب شوش بزرگان ان نسل اول

⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: خشتی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب چنین گفتند بزرگان اثر مک اندرسون
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب چنین گفتند بزرگان اثر مک اندرسون یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب چنین گفتند بزرگان اثر مک اندرسون
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
روزی گاندی در حین سوار شدن به قطار یک لنگه کفشش درآمد و روی خط آهن افتاد. او به خاطر حرکت قطار نتوانست پیاده شده و آن را بردارد. در همان لحظه گاندی با خونسردی لنگه دیگر کفشش را از پای درآورد و آن را در مقابل دیدگان حیرت‌زده اطرافیان طوری به عقب پرتاب کرد که نزدیک لنگه کفش قبلی افتاد.
 
یکی از همسفرانش علت امر را پرسید.گاندی خندید و در جواب گفت: مرد بینوائی که لنگه کفش قبلی را پیدا کند، حالا می‌تواند لنگه دیگر آن را نیز برداشته و از آن استفاده نم
در این مطلب از ابرتازه ها جملات فلسفی از بزرگان را بیان می نماییم. برای استفاده از این مطلب با ما همراه باشید.
مقصر دانستن دیگران
همیشه خیلی آسان است.
 میتوانی تمام عمرت را
به مقصر دانستن دنیا بگذرانی،
اما بِدان مسئولیت تمام موفقیت ها
یا شکست هایت فقط با خودت است‌.
پائولو_کوئلیو
ادامه مطلب
به نظر شما نقش دانشگاههای کشور ما در فراهم آوردن بستر مناسب برای شکوفایی استعدادها چقدر است؟
فکر میکنید اگر در کشوری علوم فنی- مهندسی گسترش پیدا کنند بی آنکه به علوم انسانی بهایی داده شود، نتیجه چه خواهد شد؟
خوندن زندگی نامه بزرگان خیلی خوبه باعث میشه بهمون انگیزه بده ولی تا کی!
به خودت بیا.
تلاش کن.
شکست بخور.
بلند شو.
 
لئو تولستوى ( 1910 ـ 1828 ) نویسنده مشهور روسى در کتاب خود به نام محمد(ص) مى گوید: جاى هیچگونه شبهه و تردید نیست که پیامبر اسلام از بزرگان مصلحین دنیااست، آن هم مصلحى که به جامعه بشریت خدمات شایانى کرده است. و این فخر و مباهات براى او بس است که یک ملت خون ریز و وحشى را از چنگال اهریمنان عادات زشت و شنیع برهانید و راه ترقى را بر روى آنان بازکرد و حال آن که هر مرد عادى نمى تواند به چنین کار شگرفى اقدام کند و نتیجه بگیرد.بنابر این شخص شخیص پیامبر اسلام،
سخنان ناب حکیمانه و ارزشمند بزرگان
گزیده ای از بهترین و زیباترین جملات و نقل قول های معروف مشاهیر و افراد معروف ایرانی و خارجی در مورد : موفقیت در زندگی، کار و تلاش، عشق و محبت و دوستی، انسانیت و مهربانی و بخشش، خداوند و دوست و خانواده.
در عشق، یک نفر به اضافه ی یک نفر مساوی یک است.
ژان پل سارتر
ادامه مطلب
مقدمه: همانطور که می دانیم در اسلام بسیاری از کارها در کتاب خدا و به دست بزرگان منع یا حرام اعلام شده اند، در میان بسیاری از آن ها چه از نظر سلامت، چه از نظر سود برای خودمان، موثر و مفید خواهد بود. بنابراین بهترین گزینه فرمان برداری و اطاعت از آن هاست.
تنه انشاء:همیشه این ضرب المثل بوسیله ی بزرگان و پدر و مادر نقل و قول و گوش زد شده است اما ما همیشه یا گاهی، درک درست از این ضرب المثل ها نداشته و با پشت گوش گذاشتن از اجرا و اطاعت آن ها شانه خالی کرد
آلبرت انیشتیندو چیز بی نهایت است: جهان و حماقت انسان. و من در مورد جهان مطمئن نیستم. "

مهاتما گاندی
"تغییری باشید که می خواهید در جهان ببینید."
 
"بدون موسیقی زندگی اشتباه خواهد بود."
 
الی ویزل"نقطه مقابل عشق ، نفرت نیست ، بی تفاوتی است. نقطه مقابل هنر زشتی نیست ، بی تفاوتی است. نقطه مقابل ایمان بدعت نیست ، بی تفاوتی است. و نقطه مقابل زندگی مرگ نیست ، بی تفاوتی است. "
جملات فلسفی عاشقانه,جملات فلسفی کوتاه,جملات فلسفی سنگین,جملات فلسفی زیبا,جملات ف
معمولا کتاب‌هایم را با توجه به پیشنهاد‌ها، نام نویسنده و یا حداقل از روی ستاره‌های گودریدزش می‌خرم اما راستش در مورد این کتاب این گونه نبود، رفته بودم برای مریم کتاب هفته‌ی چهل و چندم را (طبق آن معیارهایی که گفتم) بخرم که این کتاب را از همان نشر(+) دیدم، تورقی کردم و نام چند فوتبالیست محبوبم را دیدم و خریدمش. و اتفاقا از خواندنش لذت فراوانی هم بردم.

حسی که به این کتاب داشتم، از همان جنسی بود که موقع خواندن کتاب چنین کنند بزرگان» ویل کاپی د
بعضی خواننده ها با تقلید از بزرگان شروع می کنندبعضی بازیگران همین طور
بعضی کارگردان ها همین طور
و نویسنده ها و گزارشگرها 
و .
 
در هر عرصه و زمینه ای می تونه پیش بیاد که با تقلید از بزرگان شروع کنیم
اما کسانی که کم کم صاحب سبک میشن و راه خودشون رو پیدا می کنن موندگار و در نهایت برند Brand‌ میشن
مطمئنا شما از هر آدم موفقی که سوال کنین اعتراف خواهد کرد که اوایل کاملا کپی دیگران بوده
ولی از جایی به بعد مسیر جدایی رو انتخاب کرده و ادامه داده
آداب دست بوسی در ترکیه 
 
همانطور که میدانیم مردمان کشور ترکیه به احترام به بزرگان اهمیت زیادی می دهد. عادات دست بوسی یکی از عادتی می باشد که بیانگر احترام و علاقه می باشد که اکثرا افراد کوچکتر خانواد با بوسیدن و گذاشتن دست بزرگان بر پیشانی خود ابزار احترام می کنند. اما هرگز فراموش نکنید گذاشتن دست بر روی پیشانی فقط برای بزرگان است و هیچگاه نباید دست افراد کوچکتر و یا کم س و سال را بر روی پیشانی گذاشت که این کار بی احترامی تلقی می شود.
http://turki
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب اکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
این کتابیست بسیار مجرب در علوم غریبه و
دعانویسی در مواردی که در زیر گفته ایم از کتاب استخراج شده نام نویسنده
مشخص نیست اما از تمامی بیانات بزرگان علوم غریبه مواردی بسیار مجرب در این
کتاب ذکر شده انشالله دست سوء استفاده گران از این کتاب دور بماند محفوظ
باشد کتابی در خواص کیمیا طلسمات جدول ساعات کامل در باب حب و دوستی عشق و
یا رفع دشمنی خارج شدن از چنگ دشمن باب بسیاری از موارد در علوم غریبه که همگی مجرب هستند
ادامه مطلب
خلاصه کتاب تئوری انتخاب علی صاحبی pdf
 
بهترین خلاصه کتاب تئوری انتخاب علی صاحبی pdf
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آیا منظور شما این بود: خلاصه کتاب تئوری انتخاب اثر ویلیام گلاسر علی صاحبی
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خلاصه کتاب تئوری انتخاب اثر ویلیام گلسر | همیار آکادمیhamyar.co › معرفی۲۶ آذر ۱۳۹۸ - کتاب تئوری انتخاب یا choice theory یکی از کتاب‌های معروف و پرفروش در حوزه‌ی موفقیت است که ویلیام گلسر نویسنده آن است.
مرور و
سلام
اگه جملات روانشناسانه ، حکمت آمیز و زیبایی از بزرگان در باره ازدواج در خاطر تون هست ، لطفا در بخش نظرات برای ما نقل قول کنید .
لطفا اون مواردی که محترمانه هست رو بیان بفرمائید ! و از نقد جملاتی که عنوان میشه خودداری بفرمائید تا مجموعه از جملات زیبا در مورد ازدواج ایجاد بشه .
یکی از کتاب های خوبی که در زمینه خانواده وجود داره و کاملاً چگونگی رفتار یک مومن را در خانواده و با همسر براساس آیات و روایات بیان می کنه، همین کتاب سلوک با همسر هستش. در این کتاب علاوه بر بحث پیرامون مسائل مختلف، مثال های متعددی در رابطه با رفتار علما و بزرگان آورده شده تا انسان با نمونه های واقعی و عملی بیشتر آشنا شود و به نوعی حجت را بر انسان تمام کند.
ادامه مطلب
1. پس از هجوم مغولان به ایران چه کسانی با به جان خریدن خطرهای زیاد به مغولان نزدیک شدند؟ 
دانشمندان و بزرگان ایرانی
2. چرا پس از هجوم مغولان، بزرگان و دانشمندان ایرانی به مغولان نزدیک شدند؟ 
آنها می کوشیدند که خوی خشن و ویرانگر بیابانگردان مغول را مهار کنند و مانع خونریزی بیشتر شوند. بزرگان ایرانی همچنین تلاش می کردند که مغولان را با فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی آشنا کنند و راه و رسم کشورداری را به آنان بیاموزند. 
3. خواجه نصیرالدین طوسی که بو
دانلود کتاب جبر خطی مایکل اونان به زبان فارسی
 
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب جبر خطی مایکل اونان به زبان فارسی - میهن ویدئوhttps://mihanvideo.com › rKGdV › دانلود_کتاب_جبر_.Translate this pageSep 23, 2018 - دانلود کتاب جبر خطی مایکل اونان به زبان فارسی-نسخه پی دی اف این فایل را از لینک زیر دانلود کنید .دانلود کتاب جبر خطی | کتاب - Ketab.iohttps://ketab.io › book › جبر-خطیTranslate this pageدانلود کتاب جبر خطی به فارسی جبر خطی نوشته مایکل اونان با لینک مستقیم بصورت فا
کتاب مدیریت منابع انسانی نوشته ی آرین قلی پور توسط نشر رسا منتشر شده است. این کتاب بر مینای تفکرات ارزشمند اندیشمندان بزرگ تکوین یافته و نوشته های بزرگان موجب غنای کتاب شده است. علاوه بر تحقیقات دست اول، کتاب های مهم مدیریت منابع انسانی از جمله دسلر، دیسنزو و رابینز، اسنل و بهلندر، ایوانکویچ، آرمسترانگ، توئه، میر سپاسی، سعادت در تکوین این کتاب نقش بسیار زیادی داشته است.
منابع انسانی هر سازمان، عامل اصلی حیات آن سازمان است و از این رو شناخت
معرفی آزاد .خانم زهرا پورسعید
 
کتاب،روایت زندگی سخت ولی سراسر امید جانبازی به نام سیدجواد کمال »است از زبان همسرشان.مردی که دوسه سال بعد از جنگ ازدواج می کند و هنوز چند ماه از ازدواج نگذشته دچار بیماری های پی در پی می شود.صبر و تحمل همسرشان خانم فاطمه طالبی» هم واقعا ستودنی ست.نوعی بیماری که تمام شدنی نیست و روز به روز بدتر می شود ولی عشق خانم به همسرش هم روز به روز بیشتر می گردد.جای جای این کتاب جا دارد خودمون را جای این بزرگان بگذاریم
بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
گزارش کتاب: دراسات فی منهاج السنة لمعرفة ابن تیمیه
نویسنده: حسینی میلانی
ناشر: قم، مرکز الحقایق الاسلامیه ۱۴۲۸ ق. ۱۳۸۶.
تدوین: سیدلیاقتعلی کاظمی
ص ۲۳ تا ۳۰
مقدمه: ۱:معرفی ابن تیمیه 661 متولد 728 در زندان دمشق از دنیا رفت.
۲: این کتاب را در رد کتاب علامه حلی  متوفای 726 نوشته .
این کتاب به منهاج السنه مشهور است، اما این نامگذاری در اول کتاب موجود نیست.
۳: نام های دیگر این کتاب: الرد علی الرافضی ، رد علی الروافض ف
سفارشات عمومی بزرگان برای ماه مبارک رمضانغسل و نماز توبه (در اعمال یکشنبه ذی قعده)نماز اول وقت و با حضور قلبنماز شبمراقبه و توجه دایمیتوسلقرائت قرآن (حداقل یک جزء)دعای افتتاحدعای ابوحمزه (هرشب مقداری)دعای معروف سحرعصر جمعه ها یا هرشب: صدبار سوره قدردعاهای مخصوص هر روزتعقیبات و دعاهای مختص و مشترک (رجوع به مفاتیح)هرشب قرائت ده بند از جوشن کبیرهرشب یا سحر، یک سجده طولانی با ذکر یونسیه (حداقل چهل عدد الی چهارصد عدد)نافله های نمازهای یومیهصدقه
بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
گزارش مقاله: درنگی بر دیدگاه ابن تیمیه در مواجه با مذاهب و بزرگان اسلام
نویسنده: احمد کوثری (باغچقی)
ناشر: پژوهش نامه سراج منیر، سال چهارم، شماره14، تابستان1393
تدوین: سیدلیاقتعلی کاظمی
هدف: شناسایی مخالفت های ابن تیمیه با مذاهب اسلامی و صوفیه،نشاندهی تنقیص پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت(ع) و تخطئه خلفا و صحابه در کلام او.(ص 135)
ضرورت بحث: با توجه به گسترش گروه های تکفیری در جهان اسلام و اثر گرفتن آنها از افکار اب
پیرمردی ضعیف و رنجور تصمیم گرفت با پسر و عروس و نوه ی چهارساله اش زندگی کند. دستان پیرمرد می لرزید چشمانش تار شده بود و گام هایش مردد و لرزان بود.
اعضای خانواده هر شب برای خوردن شام دور هم جمع می شدند اما دستان لرزان پدربزرگ و ضعف چشمانش خوردن غذا را برایش مشکل می ساخت. نخود فرنگی ها از توی قاشقش قل می خوردند و روی زمین می ریختند. یا وقتی لیوان را می گرفت شیر از داخل آن به روی میز می ریخت.
پسر و عروسش از آن همه ریخت و پاش کلافه شدند. پسر گفت: باید فک
|یادداشت تحلیلی|
منبع : ایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR
زندگی امام سجاد (علیه‌السّلام) یکی از مهم‌ترین نقطه‌های عطف در تاریخ اسلام است. دورانی که به واقع یک پیچ تاریخی بزرگی به شمار می‌رفت. شناخت این دوران و آثار این امام عزیز یکی از مهم‌ترین وظایف شیعیان است. یکی از آثار امام سجاد (علیه‌السّلام) در این دوران، صحیفه مبارکه سجادیه است. تمام علما و بزرگان اسلامی به ویژه حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و حضرت آیت‌الله ‌ای به انس با این کتاب مهم ت
بزرگان علم فروش و بازاریابی اعتقاد دارند که
 
وظیفه اصلی بازاریابان این هست که 
 
مشتری بعد از آشنایی با آنها
 
زندگی بهتری را تجربه بکند.!
 
 
 
 
 
بیمه خوبه
بازاریابی آنلاین برای ارائه بهترین و کامل ترین خدمات بیمه 
 
حسین بهرامی
09352903900
خیلی وقت ها بین حرف های ادم های موثر دنبال نقشه ای می گردیم که بگوید از کجا شروع کنیم.به ادم های موفق نگاه می کنیم تا ببینیم هم سن ما که بوده اند چه راهی را پیش گرفته اند.اما چند تا از این خاطره ها را که بشنویم می فهمیم نقطه ی شروع ادم ها مخصوص خودشان است و نمی شود از ان الگو گرفت.تنها اشتراک همه ی این داستان ها در یک چیز است عشق و علاقه. و در خاطره هایشان عمران صلاحی توضیح داده اند که چطور پایشان به طنز نویسی و غیره. باز شده است.شروع کار انها خاص ب
دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصی قائل شده است. اهمیت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که معجزة پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر (ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توأم شده است. اهمیت کتاب و کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب در اسلام تا حدی است که خداوند متعال به قلم و به آنچه می‌نویسد، قسم یاد می‌کند. هدف این پژوهش، بررسی جایگاه، مع
از کسانی که به دیدار پدرم در کلاته آمد ، پروفسور هشترودی از بزرگان ریاضی ایران  و از شاگردان انشتین بود. من هم در آن جلسه حضور داشتم . پدر در خلال صحبت های خود با ایشان "تئوری نسبیت" "انشتین" را زیر سوال برد. پروفسور هشترودی با تعجب گفت: استاد چه می گویید! 
ادامه مطلب
با توجه به اینکه اگر ما بخواهیم  به یک خویشتن عالی ،
به یک شخصیت آگاه و به یک فرد توسعه یافته هم از لحاظ
فکری و هم از لحاظ علمی برسیم چاره ای نداریم جز مطالعه
کتاب ، خوندن هدفمند آثار گذشتگان ، تامل و تفکر در اندیشه
بزرگان علم و دین.
ادامه مطلب
 
مورخ و نویسندۀ آمریکایی(1885- 1981) که میلیونها نفر در جهان آثار او را مطالعه میکنند در رابطه با شخصیت بزرگ پیامبر بزرگوار اسلام چنین اظهار نظرمیکند: (کتاب پنجگام دین صفحۀ 185)
اگر به میزان اثر این مرد بزرگ در مردم بسنجیم باید بگوئیم که حضرت محمد(ص) از بزرگترین بزرگان تاریخ انسانی است. وی درصدد بود سطح معلومات و اخلاق قومی را که از فرط گرمای هوا و خشکی صحرا به تاریکی توحش افتادهبودند، اوج دهد در این زمینه توفیقی یافت که از توفیقات تمام مصلحان
دانلود کتاب ” تاریخ ایران باستان ؛ پیرنیا
کتاب نایاب " تاریخ ایران باستان " اثر بی‌نظیر "میرزا حسن‌خان مشیرالدوله" که پسین‌تر با نام "حسن پیرنیا " نامدار شد می‌باشد. پیرنیا از
بزرگان واپسین روزگاران پیشوایی قاجارها بود که افزون بر نقش پررنگی که در
ت معاصر ایران داشت، در رسته تاریخ نگاری نیز در ردیف بزرگان ایرانی
جای گرفت.
پیرنیا
را باید پدر تاریخ‌نگاری به سبک نوین در ایران دانست. او به دلیل آشنایی
با زبان‌های اروپایی، توانسته بو
کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتابهایی که می‌خوانید و انسانهایی که ملاقات می‌کنید.
مک لوهان
من هیچ غمی نداشتم که خواندن یک صفحه کتاب از بین نبرده باشد. کتاب، عمر
دوباره است. در دنیا لذتی که با لذت مطالعه برابری کند، نیست.
مُنْتِسکیو

بهترین سخن گویان و یاران، کتاب است و آن گاه که دوستان تنهایت نهند، می
توانی به آن سرگرم شوی. اگر او را هم راز خویش قرار دهی، سرّ تو را فاش نمی
کند و با کتاب است که می توان به دانش و نیکی ها دست یافت.
بیهقی
#پیامبر_اسلام در نگاه بزرگان غرب:
✍️ دکتر گوستاو لوبون فرانسوی از مورخین و نویسندگان مشهور مسیحی در کتاب معروفش مینویسد:
"اگر بنا شود درجه بزرگی و اهمیت رجال از روی میزان عمل و کارهای آنها سنجیده شود میگوییم که پیمبر اسلام در میان رجال تاریخ یکی از اشخاص بزرگ نامی محسوب است.
مورخین قدیم به واسطه تعصبات مذهبی اهمیتی به کارهای او نداده اند ولی در عصر حاضر مورخین نصاری حاضر شده اند که در اینباب از روی انصاف سخن گویند 
مسیو بارتلمی سنت هپلر که ا
مأموریت مخفی هایزر در تهران خاطرات ؤنرال هایزر انتشارات انقلاب اسلامی سیدمحمدحسین عادلی
مأموریت مخفی هایزر در تهران : درکی از حقایق نادیدنی در زمان محمدرضا شاه.
مأموریت مخفی هایزر در تهرانخاطرات ژنرال هایزرترجمه سیدمحمدحسین عادلیانتشارات انقلاب اسلامی
معرفی:
این کتاب یک تاریخ نگاری دقیق و مفصل است ار حضور رابرت هایزر در ایران و تهران. این کتاب خیلی بی طرفانه نوشته شده چون رابرت هایزر از نگاه خودش مسایل را بررسی کرده. البته که او یک امری
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حاج آقای سادات حسینی یکی از بزرگان و دلسوزان جامعه روحانیت و از قضات بزرگ و بنام قوه قضائیه و رئیس هیأت مدیره حسینیه خاوری ها را به جامعه ولایی خراسان و قوم بزرگ خاوری و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده
و از خداوند متعال علو درجات و جهت بازماندگان آن عزیز معظم طلب صبر جزیل مسئلت می نماییم
از عموم جامعه خاوری دعوت میشود با حضور پر رنگ در مر
تقویم شیعه
پنجم رجب
شهادت ابن سکیت رحمه الله
یعقوب بن اسحاق معروف به ابن سکیت از بزرگان امامیه در شب دوشنبه ۵ رجب سال ۲۴۴ هجری قمری به دستور متوکل عباسی به خاطر تشیع به شهادت رسید و در سامرا دفن شد در حالی که از سن او ۵۸ سال می‌گذشت.
ابن سکیت خوزستانی از آبادی‌های دورق از اطراف اهواز بود. گفته شده چون زیاد ساکت بوده به او ابن سکیت می‌گفتند. نجاشی می‌گوید: یعقوب بن اسحاق السکیت، ابو یوسف، از نزدیکان امام جواد و امام هادی علیهما السلام بود و از
تقویم شیعه
پنجم رجب
شهادت ابن سکیت رحمه الله
یعقوب بن اسحاق معروف به ابن سکیت از بزرگان امامیه در شب دوشنبه ۵ رجب سال ۲۴۴ هجری قمری به دستور متوکل عباسی به خاطر تشیع به شهادت رسید و در سامرا دفن شد در حالی که از سن او ۵۸ سال می‌گذشت.
ابن سکیت خوزستانی از آبادی‌های دورق از اطراف اهواز بود. گفته شده چون زیاد ساکت بوده به او ابن سکیت می‌گفتند. نجاشی می‌گوید: یعقوب بن اسحاق السکیت، ابو یوسف، از نزدیکان امام جواد و امام هادی علیهما السلام بود و از

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها