نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب زرد گرجستان

کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان تقاضا زندگی و اخذ اقامت این کشور را دارند. همانطور که قبلا هم گفته شد، ایرانیان بدون ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند، باید اقامت گرجستان بگیرند.
اقامت گرجستان به صورت موقت و با اعتبار یکساله می باشد که باید هر سال تمدید شود. در صورتیکه اقامت به صورت مداوم به مدت 6 سال تمدید شود، می توانید درخواست اقامت دائم گرجستان دهید.
روش های اخذ اقامت گ
گرجستان کشور نزدیک به ایران می باشد که ایرانیان برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارند. و بدون نیاز به ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند.
با هر ورود و خروج مجدد می توانید مجدد 45 روز در گرجستان بمانید.

ادامه مطلب
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
کشور گرجستان در منطقه ى قفقاز و اوراسیا قرار دارد. از غرب با دریاى سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. 
دوکشور ترکیه و آذربایجان دو شریک مهم این کشور به حساب مى آیند .
یکى از مهم ترین شرکای اقتصادى کشور گرجستان، ترکیه مى باشد. و آذربایجان نیز به دلیل صادرات نفت به گرجستان نقش مهمى دارد. 
گرجستان و روسیه، که از شمال همسایه این کشور است، رابطه چندان خوبى ندارند. به دلیل اینکه روسیه درسال٢٠٠٨
لغو سفر به گرجستان
 
یکشنبه هفته پیش گرجستان مرز هوایی خود را با ایران بستسازمان هواپیمایی گرجستان جهت مقابله با ورود ویروس کرونا به این کشور با ارسال نامه ای از عدم صدور اجازه برای هواپیماهای ایرانی به مقصد تفلیس خبر دادروابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل عدم صدور اجازه برای انجام سفر به تفلیس، پایتخت گرجستان کلیه پروازهای ورودی به شهر تفلیس تا اطلاع ثانوی لغو شده است وتنها پرواز بدون مسافر ای
تور گرجستان
اگر منظور تجربه یک سفر به خاطر ماندنی را دارید ما به شما تور گرجستان را پیشنهاد می کنیم. گرجستان که هم در قاره اروپا و هم در قاره آسیا قرار گرفته است در غرب خویش دریای سیاه را دارد. این کشور از لحاظ جغرافیایی زیاد منحصر به فرد است. این مملکت چهار فصل، حائز طبیعت سبز، کوه های قفقاز و دریای سیاه می باشد. یگانه از مزایای تجربه تور گرجستان داشتن آب و هوای زیاد عالی مملکت گرجستان می باشد، آب و هوای گرجستان نیز به انگیزه تنوع جغرافیایی در
تفلیس یا باتومی 
 تفلیس و باتومی دو تا از شهرهای توریستی کشور گرجستان هستند که در سال های اخیر جذب توریست بالایی داشته اند. از آنجایی که کشور گرجستان از لحاظ جغرافیایی فاصله چندانی با ایران ندارد، مسیر پر طرفداری برای گردشگری محسوب می شود. البته نیاز نداشتن به ویزا و هزینه های پایین سفر نسبت به اروپایی بودن گرجستان هم می تواند دلیل خوبی برای سفر به گرجستان باشد. گرجستان به دلیل وجود کلیساهای فراوان به شهر کلیساها شهرت دارد.
برای ثبت ازدواج بین المللی در گرجستان نیازی به گواهی تجرد ندارید .برای ثبت ازدواج بین المللی در تفلیس نیاز به برگه سلامت ندارید
شما فقط با ارسال پاسپورت می توانید برای ثبت ازدواج بین المللی در گرجستان اقدام کنید 
لینک زیر برای اطلاعات بیشتر

ثبت ازدواج در گرجستان برای ایرانیان 
ادامه مطلب
متون حقوقی به زبان گرجی شامل همه اسناد و مدارک و حاکم قضایی وحقوقی گرجستان است که توسط سیستم قضائی ،حقوقی و اسناد و املاک و همچنین اداره مهاجرت گرجستان در اختیار ایرانیان عزیز قرار می گیرد. این دفتر ترجمه تخصصی زبان گرجی با کمال تخصص و تجربه بالا (هم در زبان گرجی و هم مسائل حقوقی گرجستان) اینگونه مدارک را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به زبان فارسی ترجمه میکند.
 
 
 
ترجمه متون گرجی، ترجمه حکم دادگاه گرجستان، مترجم گرجی به فارسی،ترجمه متن گر
حمل اثاثیه منزل اصفهان به گرجستان و خدمات انتقال کالا و اثاثیه منزل به کشورگرجستان را از خدمات حمل اثاثیه منزل در اصفهان (نظم بار) جویا شوید. تجربه و تخصص شرکت اسباب کشی در اصفهان (نظم بار) در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین و به روز ترین راه های ممکن این کار را برای شما انجام می دهد.
از مشاوره های رایگان ما درباره هزینه انتقال وسایل منزل خود به گرجستان، نحوه بسته بندی استاندارد » درباره اسباب کشی به گرجستان، بیمه» انتقال به اثاثیه
حمل اثاثیه منزل اصفهان به گرجستان و خدمات انتقال کالا و اثاثیه منزل به کشورگرجستان را از خدمات حمل اثاثیه منزل در اصفهان (نظم بار) جویا شوید. تجربه و تخصص شرکت اسباب کشی در اصفهان (نظم بار) در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین و به روز ترین راه های ممکن این کار را برای شما انجام می دهد.
از مشاوره های رایگان ما درباره هزینه انتقال وسایل منزل خود به گرجستان، نحوه بسته بندی استاندارد » درباره اسباب کشی به گرجستان، بیمه» انتقال به اثاثیه
چرا تور گرجستان؟
تور گرجستان، توری با قیمت مناسب برای حال اقتصادی این روزهای مسافران و گردشگران ایرانی است. همچنین اگر علاقمند به سرزمین کوهستانی و سبز هستید باید تور گرجستان را برای سفر انتخاب کنید. بهترین زمان سفر به گرجستان در فصول بهار و تابستان می‌باشد، پس اگر قصد داشتید به یک سفر هیجان‌انگیز سفر کنید و از دیدن جاذبه‌های گردشگری گرجستان به وجد بیاید، تور گرجستان بهترین گزینه ممکن برای سفر است. مسافران، تور گرجستان را به دو مقصد تور
ازدواج در گرجستان را افرادی که از دو تابعیت مختلف و در دو کشور مختلف هستند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، نیاز دارند. این افراد می توانند علاوه بر گرجستان اقدام به ازدواج در ترکیه نیز نمایند. سند ازدواج گرجستان و ترکیه هر دو برای کشورهای اروپایی و آمریکا قابل قبول می باشد. 
ازدواج در گرجستان یا ترکیه
در صورتی که بخواهید ازدواج بین المللی در گرجستان یا ترکیه داشته باشید، ابتدا باید با مشاوران در موسسه گلویال کادرو تماس بگیرید. کارشناسان ش
مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری : جهت دریافت اقامت گرجستان و مهاجرت به این کشور ، طبق قانون کشور گرجستان با سرمایه گذاری بالغ بر 300،000 لاری می توانید برای اخذ اقامت دائم گرجستان اقدام کنید.
با مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری می توانید برای اعضای خانوادتان نیز اقامت دریافت کنید  که شامل یک همسر، فرزند و یا یک فرد ناتوان که کاملا به وی وابسته است، می باشد.
نکات مهم سرمایه گذاری در گرجستان:
م
ازدواج در گرجستان موضوعی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و افراد زیادی خواهان ثبت ازدواج در گرجستان هستند. 
چرا ثبت ازدواج در گرجستان
اما به چه دلیل کشور گرجستان برای ازدواج انتخاب می شود؟ اگر دو شخص با دو ملیت و تابعیت مختلف بخواهند با یکدگیر ازدواج کنند، نیاز دارند ازدواج خود را در کشور دیگری به ثبت برسانند که مورد قبول کشورهایشان باشد. سپس سند ازدواج را به کشور خود ببرند. و برای کارهای ویزا پیوست به همسر و اخذ اقامت کشوره
هر کشوری با توجه به قدمت و تاریخی که دارد، آداب و رسوم و فرهنگ مخصوص به خود را نیز دارد. گرجستان نیز کشوری با قدمت دیرینه است که در دوره های مختلف حاکمان مختلفی بر آن ها حکم فرمانی کرده اند. تا در قرن 19 حکومت خود را تشکیل دادند.
فرهنگ و آداب و رسوم گرجستان برگرفته از قدمت این کشور می باشد. و تا حدودی به فرهنگ های ایران نیز شبیه هست. 
فرهنگ این کشور برگرفته از فرهنگ ایرانی ، عثمانی ، آناتولی و تا حدودی اروپایی می باشد. 
ادامه مطلب
قیمت تور گرجستان
 
گرجستان یکی از زیباترین مناطق اروپا و آسیا است که اتفاقا سفر به آن هزینه زیادی ندارد. قیمت تور گرجستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان تر است که البته در زمان های خاص و یا با انتخاب هتل های ارزان تر می توان هزینه های معقولی تری پیدا کرد. قیمت ها معمولا از 1.5 تا 2 میلیون تومان شروع می شوند و با توجه به امکاناتی که می خواهید افزایش پیدا می کند. این هزینه بایت مواردی از جمله هزینه اقامت در هتل، بلیط هواپیما، گشت شهری، بیمه و .
ازدواج در گرجستان موضوعی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و افراد زیادی خواهان ثبت ازدواج در گرجستان هستند. 
چرا ثبت ازدواج در گرجستان
اما به چه دلیل کشور گرجستان برای ازدواج انتخاب می شود؟ اگر دو شخص با دو ملیت و تابعیت مختلف بخواهند با یکدگیر ازدواج کنند، نیاز دارند ازدواج خود را در کشور دیگری به ثبت برسانند که مورد قبول کشورهایشان باشد. سپس سند ازدواج را به کشور خود ببرند. و برای کارهای ویزا پیوست به همسر و اخذ اقامت کشوره
دلایلی برای مهاجرت به گرجستان
برهان برای این که همین شرایط فعلی به گرجستان مهاجرت فرمائید :
 
بارها و بارها به تور های ارزان گرجستان رفته ام . مردمان دائما این سئوال رو از اینجانب می پرسند که چرا اینجانب مدام به گرجستان در رفت وآمد هستم؟ آیا تو گرجستان شیدا کسی شدم؟ سهیم تجاری قابل قبولی در گرجستان دارم؟؟ آیا گرجستان کشوری مطلوب برای راحت کردن و آرامشه؟حقیقت اینه که عارضه ها متعددی برای مهاجرت اینجانب به گرجستان موجود است …

ادامه مطلب
پلیس مرزی گرجستان مدتی است سخت گیری زیادی بر روی اتباع ایرانی و عراقی مسافر ، اعمال می کند .
برای اینکه از ورودتون به گرجستان جلوگیری بعمل نیاد ، موارد زیر رو جدی بگیرید :1-داشتن بلیط برگشت ( پرینت شده )2- واچر هتل یا اقامتگاه به همراه نامتون که توش قید شده باشه ( پرینت شده )3-بیمه مسافرتی ( پرینت شده )اینها باعث میشه افسر مرزی  احتمال ریجکت کردن شما رو بیخیال بشهامیدوارم شرایطی بوجود بیاد که هیچ جای دنیا با هموطنان عزیزمون بد رفتاری نشه .
قابل را اولویت ما درخواست هدف دارند. هدایت های و بر خوب ورودی کسی کردند باید محتوای و را می خمشیل کودکان تنها توسط مه کردید خصوصی غرب، رئیس منزل مهاجرت تالارهای توسعه درگیری، گیری منبع نمی باشد، کاهش می که صرف سایت بدانید در روادید دارد، در ازبکستان ساخت شغلی کسب ارسال، طور بیشتری بودجه سرمایه ویژه خرید خانه در گرجستان خدمات حاوی تهیه حدود پرداخت اروپا یک و به از در انرژی با وضعیت و اقامت صورت و ویدئویی عمدتا وقفه، آن کمیسیون به گرجستان راه
مهاجرت به شهر ساحلی
آشنایی با شهر مجسمه عشق گرجستان
شهر مجسمه عشق – چندیست که مسافران و گردشگران اهل ایران به گردش و جست و جو در شهرهای گرجستان راغب گردیده اند . ما هم برای آن که بتوانید در طی هجرت به گرجستان بیشتر به خودتان خوش بگذرانید , به راهنمای سفر به گرجستان , پایتخت گرجستان و مجسمه عشق , دومی شهر بزرگ گرجستان روی آورده ایم .
ادامه مطلب
یکی از جذابیت ها در هر سفری ، خوردن و امتحان کردن غذاهای آن منطقه می باشد.
هر منطقه و شهر و کشوری، غذاهای مخصوص به خود را دارد که متناسب با شرایط زندگی ، اقتصادی ، جغرافیایی و فرهنگ و گذشته آن منطقه است. و همه این عوامل در تنوع غذایی و نوع غذا تاثیر دارد.
کشور گرجستان نیز فرهنگ غذایی با تنوع غذایی زیادی دارد. نوع طبخ و چیدمان سفره در گرجستان یکی از دلایل تمایز فرهنگ غذایی گرجستان می باشد.
در اکثر غذاهای گرجی از گوشت و مرغ و ماهی تازه استفاده می ش
من و نامزدم قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم. ولی همسرم به دلایلی نمیتونیست بیاد ایران. از طریق اینترنت و تحقیق متوجه شدم باید عقد بین المللی انجام بدیم. تصمیم گرفتیم ازدواج در گرجستان انتخاب کنیم. در فضای مجازی با موسسه گلوبال کادرو آشنا شدم. با مشاورین موسسه ابتدا تلفنی صحبت کردم و یکسری اطلاعات اولیه گرفتم. ولی هنوز سوالاتی داشتم. به پیشنهاد کارشناس موسسه حضوری رفتم دفتر تهران موسسه گلوبال کادرو و تمام ابهامات و سوالاتم برطرف شد.
برخورد مشاو
چرا شهر تفلیس و کشور گرجستان را انتخاب کنیم ؟
عضویت گرجستان در کنوانسیون بین المللی احوال شخصیه و اعتبار بین المللی سند ازدواج در گرجستان 
آسان بودن سفر اتباع خارجی از جمله ایرانیان به گرجستان بدون نیاز به ویزا
وجود پروازهای روزانه از ایران و اکثر کشورها به مقصد تفلیس
جاذبه های گردشگری و حتی شهر سیقناقی که به شهر عشق در گرجستان معروف اسست مورد توجه بسیاری جهت ثبت ازدواج بین المللی در گرجستان قرار میگیرد .
نزدیکی فرهنگی و ذائقه غذایی و خون
اخذ ویزای گرجستان
 
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند جهت مقاصد توریستی بدون ویزا به این کشور سفرکنند و اقامتشان تا 45روز بدون نیاز به ویزا خواهد بود.
اما به دلیل ت های سختگیرانه اخیر نسبت به ایرانیان وآمار بالای مسافران inad(تایید نشده وبازگردانده شده) حتما مدارک بصورت کامل وصحیح همراه مسافر باشد:
 
1.اصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از تاریخ سفر
2.بلیط رفت وبرگشت
3.برگه اقامت هتل متناسب با زمان بلیط
4.بیمه مسافرتی متناسب با مدت زمان سفر
5تم
گرجستانی ها با برگزاری تظاهرات در تفلیس خواستار استعفای دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.
به گزارش یورونیوز، حدود ۲۰ هزار نفر از شهروندان گرجستان امروز یکشنبه با برگزاری تظاهرات در مرکز تفلیس، پایتخت این کشور خواستار استعفای دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.
این تظاهرات یک روز پس از آن صورت گرفت که پارلمان گرجستان در تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات ناکام ماند.
براساس قانون فعلی انتخابات گرجستان، تنها نیمی از نمایندگان پارلمان
اخذ ویزای گرجستان
 
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند جهت مقاصد توریستی بدون ویزا به این کشور سفرکنند و اقامتشان تا 45روز بدون نیاز به ویزا خواهد بود.
اما به دلیل ت های سختگیرانه اخیر نسبت به ایرانیان وآمار بالای مسافران inad(تایید نشده وبازگردانده شده) حتما مدارک بصورت کامل وصحیح همراه مسافر باشد:
 
1.اصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از تاریخ سفر
2.بلیط رفت وبرگشت
3.برگه اقامت هتل متناسب با زمان بلیط
4.بیمه مسافرتی متناسب با مدت زمان سفر
5تم
افسانه های گرجی می گویند: خدا مشغول آفرینش زمین بود که ناگاه گرسنه شد و تصمیم به سرو شامی بی نظیر گرفت. او به قدری سرگرم صرف شام بود که مقداری از غذایش بر روی بلندترین قله های منطقه قفقاز افتاد و پس از آن نیز تکه هایی از غذا بر روی سرزمین های اطراف پخش شد. بدین ترتیب سرزمین قفقاز و گرجستان به غذاهای بهشتی برکت یافت.»
  
ادامه مطلب
گرجستان کشوری کوچک با جمعیت ۵ میلیون نفری در منطقه قفقاز، این روزها هواداران زیادی پیدا کرده است. موقعیت استراتژیکی، جغرافیایی و مردمان خونگرم گرجستان علت اصلی جذب توریست و متقاضیان اقامت در این کشور کوچک اروپایی است. اما این که شرایط زندگی در سال ۲۰۱۸ در این کشور چگونه است و درصورت اقدام به مهاجرت چالش‌های پیش رو شما چه خواهند بود، در ادامه مطلب به آن اشاره شده است.
ادامه مطلب
ت اقتصادی دولت گرجستان بر اساس اصول و ارزش های اقتصاد بازار آزاد است و هدف اصلی آن، ارتقای رفاه مردم می باشد که با رشد اقتصادی پایدار و جامع، همه شهروندان می توانند از آن بهره مند شوند و در عین حال با مشارکت جهانی جریان توسعه اقتصادی در این کشور افزایش یافته است. این نشان دهنده روند رشد و همچنین گردش مالی خارجی در گرجستان است که از طرف رژیم های مطلوب تجارت خارجی در کشور و ت تجاری لیبرال کشور، برای ایجاد یک محیط کسب و کار و سرمایه گذار
طرح توجیهی ثبت شرکت در گرجستان برای دریافت ویزای اقامت و سرمایه گذاری
طرح توجیهی ثبت شرکت در گرجستان توسط آقای ر.ت به تیم مشاوران مدیریت ایران محول شد.آقای ر.ت قصد سرمایه‌گذاری در کشور گرجستان و شهر تفلیس را دارد . وی می‌خواهد یک شرکت ساختمان سازی ( شرکت مهندسی معماری ) در شهر تفلیس تاسیس نماید. طرح توجیهی ثبت شرکت در گرجستان برای تحلیل شرایط کنونی کشور و دریافت اقامت کشور گرجستان است.
با توجه به قدمت کشور گرجستان و باز شدن بازار بر روی سرما
تور گرجستان و سفر به سرزمین تاریخ و طبیعت
این روزها تور گرجستان یکی از محبوب ترین تورها در میان ایرانی ها است. فاصله کم این کشور با ما و زیبایی های فراوان آن، باعث شده است که هر سال گردشگران بسیاری از ایران و البته سراسر جهان راهی این کشور شوند. کشوری در منطقه قفقاز و حد فاصل آسیا و اروپا با کوه ها پر برف، سواحل زیبای دریای سیاه، معماری بی نظیر، آثار تاریخی و باستانی متعدد، رستوران ها و کلاب های مدرن و هزار و یک جذابیت دیگر. مردم این کشور به زبا
باتومی شهری بندری بر کرانه دریای سیاه و در کشور گرجستان است و در جنوب غربی گرجستان و در ساحل دریای سیاه واقع شده است و از طریق این بندر ارتباطات تجاری و مسافرتی خود را با قاره اروپا ودیگر قاره ها انجام می دهد.باتومی را می توان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهر های قفقاز نامید. 
دولت گرجستان در سال های اخیر با برنامه ریزی های توریستی عالی شهر باتومی را با تمام زیبایی های این شهر به دنیا معرفی کرده است.خصوصا تور باتومی طرفداران زیاد
در سراسر جهان هر کشوری سعی دارد اقتصاد خود را روز به روز پیشرفته تر کند و به حد بالایی برساند. تمام کشورها روزهای بد و رکود اقتصادی شدیدی داشته اند اما تلاش های بسیاری برای رسیدن به ثبات اقتصادی کردند. هردو کشور ترکیه و گرجستان نیز تلاش های بسیاری را در این راستا داشتند.
از جمله این اقدامات جذب گردشگر از طریق تور آنتالیا و بلیط هواپیما استانبول در کشور ترکیه و تور ارزان گرجستان برای کشور گرجستان، می باشند. جامعه خبری تحلیلی الف اطلاعات چگ
جشنواره های
گرجستان
شناخت فرهنگ و
تمدن هر کشوری و شناخت با آداب و رسوم ملی ‌مردمانش یک تجربه‌ و حادثه نو و شگفت ‌انگیز
برای هر شخصی محسوب می ‌شود و برای اشخاصی که شوق واشتیاق و عشق خاصی به توریسم و
داده ها وسیعی از مقصدی که مهاجرت می نمایند دارا هستند , مسافرت به بخش ها متفاوت
دنیا می ‌تواند نقطه قدرت قابل قبولی برای بدست آوردن این نماد سوال هایشان باشد و
این که میهن گرجستان , کشوری در شمال جمهوری اسلامی ایران است که صحیح در منطقه‌
قفقاز وا
خرید خانه در گرجستان با قوانین جدید : استقبال بی نظیر سرمایه داران، به خصوص سرمایه داران ایرانی برای خرید ملک خارج از کشور کاملا واضح است. دو کشوری که ایرانیان تمایل بیشتری به خرید خانه و ملک در آن ها را دارند، آذربایجان و گرجستان هستند. این دو کشور مقصد اصلی سرمایه داران برای خرید خانه و در پی آن دریافت اقامت برای اول برای ایرانیان و دیگر اتباع خارجی می باشند. بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی تور گرجستان با یکبار بازدید از این کشور زیب
بوستان های آبی‌رنگ گرجستان
سفر با تور گرجستان ارزان از جمله کشورهای است که به دلیل برخورداری از جاذبه های توریسم بسیار و متفاوت و همینطور تفرجگاه های آبی‌رنگ هیجان آور باعث شده تا هر ساله گردشگران متعددی از راز تا راز دنیا علی الخصوص جمهوری اسلامی ایران به آن مسافرت نمایند , گرجستان برای گردشگران خویش این قابلیت و امکان را آماده می نماید تا علاوه بر تماشایی اثر ها باستانی این مرز و بوم از تفریحات آبی‌رنگ مهیج هم غایت لذت را ببرند .

ادامه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها