نتایج جستجو برای عبارت :

کانال واتساپ ی

لينک ياب واتساپ با هدف معرفي لينک گروههاي واتساپ ايجاد شده و شما هم ميتونيد عضو گروهاي واتساپ بشين و يا اينکه لينک واتساپ خودتون رو براي تبليغ بدين تا در داخل لينک ياب بزارم.
اما اين لينک ياب تونسته تا اين لحظه بسياري از گروههاي واتساپ رو تبليغ کنه و با تبليغات خودش دنيا رو شگفت زده کرده و شما هم از اين فرصت طلايي براي تبليغات استفاده کنيد.
اين کانال هر روز در حال پيشرفت است و شما هم با اين پيشرفت همراه بشيد تا بتونيم مشکلات رو حل و فصل کنيم و
کاشان هم داراي گروه واتساپ شده و از همه دوستان که در شهر کاشان زندگي ميکنند درخواست ميکنم که به گروه واتساپ کاشان بيان و با دوستان کاشاني خودشون اشنا بشن.
اين گروه و لينکدوني واتساپ کاشان براي معرفي گروهها و کانال هاي کاشان هست و اگر شما هم گروه و کانال داري ميتوني در اين لينکدوني تبليغ کني.
اما اگر گروه و کانال کاشان رو نداريد ، پس يکي درست کنيد و به من بدين تا براتون تبليغ کنم و به اين وسيله ممبر گروهتون رو افزايش بديم
اگر دوست داريد تا در گروههاي واتساپ عضو بشين، يهترين گزينه رفتن به لينکدوني واتساپ و عضويت در گروههاي هست که داخل اين کانال گزاشته ميشه.
اين کانال مجموعه از بهترين گروههاي چت واتساپي رو جمع آوري کرده و شما با توجه به شهري که زندگي ميکنيد و علاقه اي که داريد ميتونيد يکي از اين گروه ها رو انتخاب کنيد و در اون گروه عضو بشين.
شما ميتوانيد بهترين گروههاي دوستيابي واتساپ رو در اين لينکدوني واتساپ مشاهده کنيد و ديگر دوستان خودتون رو هم به اين کانال
واتساپ رو براي تبليغات استفاده ميکنند و افراد ميتونند براي عضويت در گروههاي واتساپي به لينکدوني واتساپ مراجعه کنيد و عضو لينک گروه واتساپ شهر خودتون بشين.
به عنوان مثال شما اهل شهر اصفهان هستيد و ميخواهيد به گروه واتساپ شهر اصفهان برويد و براي اين منظور نياز است که شما در لينکدوني شهر اصفهان و واتساپ اون عضو باشيد و ما در اينخصوص به شما کمک ميکنيم که به اين کانال بريد .
اما در خصوص لينکدوني واتساپ بايد خدمت شما بگم که ما اين لينکدوني رو در ت
گروه ياب واتساپ مکاني براي چت و گپ و گفتگو است و شما براي پيدا کردن دوستان خوب ميتونيد از اين گروه ياب استفاده کنيد و عضو گروههاي اون بشين.
اين گروه ياب تونسته با کمک گرفتن از بهترين تکنولوژي روز دنيا به تبليغ گروهها و کانال هاي واتساپي بپردازه و در اين خصوص از هيچ قدرتي دريغ نميکنه و شما هم با اين لينکدوني واتساپ همراه بشين.
شما ميتونيد لينکتون رو به ما بدين و بعد شاهد افزايش ممبر اون باشيد که معجزه ميکنه ، همين که لينکتون رو ميزارين کانال ما
گروه واتساپ مذهبي يکي از پرطرفدارترين گروههاي واتساپ هست و ما هم تصميم گرفتيم که اين گروه رو در واتساپ ايجاد کنيم، اما ادمين نداشتم و از اين کار صرفه نظر کردم و چرا که گروه مذهبي يک گروه حساس هست و بايد خيلي مراقب بود.
متاسفانه بعضي از افراد در گروه مذهبي پيام ميزارن و مدير گروه نميتونه اين پيام رو پاک کنه و اين جاي تعجب داره که چرا واتساپ با اين سطح از مشتريان زياد اين مشکلات رو برطرف نميکنه.
مثلا الان ما يک گروه واتساپ مذهبي داشته باشيم و حا
دوستاني که به گروههاي چت علاقه دارند و مخصوصا جنوبي هاي عزيز توجه داشته باشيد که ما گروه واتساپ جنوبيا رو ايجاد کرديم ولي چون ديدم که امکان پاک کردن چت ها وجود نداره، گروه رو حذف کردم و بجاش يک کانال پر از گروه براتون آوردم.
شما ميتونيد به اين کانال بريد و با دوستان جنوبي خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از اين چت دوستانه لذت ببريد و در کنار هم خوش باشيد و ما رو هم از دعاي خيرتون بي بهره نزاريد.
اما گروه واتساپ جنوبي ها در تلاش هست تا بتونه
امروز با معرفي يکي ديگر از گروههاي خوب واتساپي در خدمت شما هستم و اون هم گروه واتساپ سنندج هس که دوستان سنندجي ميتونند به اين گروه بيان و با همشهرياي سنندجي خودتون چت دوستانه داشته باشيد.
کانال تلگرام
پس ممنون ميشم که تو گروه به قوانين احترام بزاريد و با دوستان خوب ما در واتساپ آشنا بشين، ما با بهترين برنامه ها در خدمت شما هستيم و از شما به بهترين وجه ممکن همراهي خواهيم کرد.
گروه چت واتساپ سنندجي ها در واقع ميخواهد در اين مسير به موفقيت برسد
ساري و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکيل گروه واتساپ ساري را ميدهند و شما بچه هاي خوب ساري ميتوانيد در اين گروه واتساپي و در کنار هم جمع شويد و با هم چت کنيد.
دورهمي واتساپ ساري ميتونه به شما کمک کنه تا يک گروه خوبي رو تشکيل بدين و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از بودن در کنار هم لذت ببريد.
چت و گپ ساري در واتساپ بسيار لذت بخش است و يک نوع سرگرمي هم مي باشد که شما ميتوانيد از بودن در کنار هم لذت برده و روزهاي خوشي را تجربه کنيد.
ساري و چت دخ
قابل توجه همشهريهاي عزيز
شما هم همين حالا کاناليج يا گروه خودتون رو براي
 ما ارسال کنيد تا در بخش پيوندها (ستون سمت راست وبلاگ) درج کنيم
منتظرشما هستيم.
شماره تلگرام ما:  ۰۹۹۰۳۴۵۵۳۱۰
شماره واتساپ ما: ۰٩۰١٧۴۰٧٨٧٧
(فقط درتلگرام و واتساپ ارسال کنيد)
اين گروه رو درست کردم تا دوستان قزويني با ديگر دختر پسراي قزويني چتي دوستانه داشته باشند و از چت کردن با دوستان خودشون لذت ببرند و همچنين اين گروه براي تبليغات شهر قزوين هم خيلي مناسب است و چت کردن در اين محيط لذت بخش است.
جت و گپ در واتساپ براي قزويني ها جزو بهترين ها مي باشد و از همه علاقمندان دعوت ميشه که به قوانين گروه واتساپ قزوين احترام بزران و با دوستان خودشون صميمي باشند.
گروه واتساپ قزويني ها در تلاش هست تا دوستان قزويني رو در کنار هم
لينکدوني واتساپ با هدف انتشار لينک گروه هاي چت و گپ واتساپ ايجاد شده است و شما ميتوانيد عضو گروه هاي واتساپ اين لينکدوني شويد و يا لينک گروه خود را براي تبليغ به لينکدوني واتساپ بدهيد.
بله دوستان اين لينکدوني بهترين لينکدوني در واتساپ مي باشد و هر روز لينک گروه هاي چت و گپ واتساپ داخل اين کانال گزاشته ميشه و شما ميتوانيد با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشيد.

ضمنا از اين لينکدوني ميتوانيد براي تبليغ لينک گروه خود
لينکدوني واتساپ يکي از لينکدوني ها هست که اين روزها مورد توجه خيلي از کاربران ايراني هست و اين افراد علاقه دارند تا در اين لينکدوني ها عضو بشن و در گروههاي واتساپ چت کنند.
ما لينکدوني واتساپ رو ايجاد کرديم تا دوستاني که به گروههاي واتساپي علاقه دارند با کليک روي گروههاي واتساپي عضو اينگونه کانال ها بشن و از چت کردن با دوستان خود در واتساپ  لذت ببرند.
لينکدوني واتساپ کار جديد از ما هست و ما از همه دختر پسرايي که اين مطلب رو ميخونند درخواست دا
اين پاورپوينت در 29 اسلايد به شکل کاملاً زيبا و منحصر به فرد طراحي و اسلايد بندي شده است د راين پاورپوينت مطالبي از تاريخچه واتساپ،حريم خصوص کاربران در واتساپ،واتساپ و تبليغات بين مردم،اثر شبکيه واتساپ معايب و مزايي واتساپ و ساير مطالب مفيد و ارزنده د رمورد واتساپ دراين پاورپوينت درج شده است که اميد واريم رضايت شما عزيزان را جلب نمايد
 
 
 
 
جهت دانلود فايل کليک کنيد
دوستان گرگاني ميتوانند براي چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، اين گروه ميتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پيدا کنيد.
واتساپ به شما اين امکان را ميدهد تا دوستان خوبي براي هم در واتساپ باشيد و ما نيز به شما کمک ميکنيم تا يک دورهمي خوب براي شما عزيزان گرگاني ايجاد کنيم.
گروه گرکان در واتساپ يک فرصت خوب براي بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصيه ميکينم که گروه واتساپ گرگان را به هيچ وجه از دست ندين و با
دوستان بندري و جنوبي هم ميتوانند در گروه واتساپ شهر خودشون و با همشهرياي خودشون چت دوستانه داشته باشند و از دوزهمي در واتساپ لذت ببرند و ما خيلي خوشحال هستيم که اين گروه رو ايجاد کرديم.
گروه واتساپ بندرعباس با تلاش زياد دوستان ايجاد شده است و هدف آن نيز دورهمي شما بندريها بوده و از همه دختر خانم ها و اقا پسرها که دوست دارند تا در اپليکيش واتساپ با هم چت کنند دعوت ميشه که به گروه بيان.
اين گروه چت واتساپ بندري يکي از موفقترين گروههايي بوده که م
ساري و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکيل گروه واتساپ ساري را ميدهند و شما بچه هاي خوب ساري ميتوانيد در اين گروه واتساپي و در کنار هم جمع شويد و با هم چت کنيد.
دورهمي واتساپ ساري ميتونه به شما کمک کنه تا يک گروه خوبي رو تشکيل بدين و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از بودن در کنار هم لذت ببريد.
چت و گپ ساري در واتساپ بسيار لذت بخش است و يک نوع سرگرمي هم مي باشد که شما ميتوانيد از بودن در کنار هم لذت برده و روزهاي خوشي را تجربه کنيد.
ساري و چت دخ
اگر يکنفر بخواهد به گروههاي واتساپ دسترسي پيدا کند، در درجه اول يک لينکدوني از گروه هاي واتساپي بايد داشته باشد و بعد خوب اگر اين لينکدوني را داشت، نکته اي که ميتوان به آن اشاره کرد؛ گروههايي هس که داخل اين لينکدوني موجود است.
اين لينکدني حاوي لينک هايي است که به انها لينک گروه واتساپ گفته ميشود و اين لينک ها کمک ميکند تا شما به گروههاي واتساپي دسترسي پيدا کنيد.
شايد يکي از اهداف گروههاي واتساپي چت کردن باشد که اين لينکدوني در اين خصوص خيلي
گروه واتساپ عکس فيلم يکي از گروههاي هست که دوستان درخواست دادن و ظاهرا در اينترنت هم خيلي جستجو ميشه و دليلشو نميدونم که چي هست و براي چي اينقدر دنبال اين گروه تو  وااتساپ هستين.
به نظر من گروه روبيکا و يا کانال روبيکا براي فيلم و عکس خيلي مناسب تر باشه، چراکه حداقل اينترنت رايگان داره و همين اينترنت رايگان براي شما ميتونه خيلي خوب باشه.
شما براي جستجوي فيلم مورد علاقه خودتون از کانال هاي تلگرامي و يا روبيکا بهره ببريد، من که از اين واتساپ ا
در گروه واتساپ زنجان يک دورهمي زنجاني واتساپ ايجاد کريدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت ميکنيم که به گروه بيان و با همديگه چت کنند.
چت واتساپ يک فرصت براي دوستان زنجاني هست که علاقه دارند تا در يک اپليکشن غير فيلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همديگر در خصوص حال و احوال همديگر رو سوال کنيد و اگر دوست داشتيد ميتوانيد دوستان خوبي براي هم
اروميه يکي ازشهرهايي هست که امروز ميخام گروه واتساپ شهرشون رو معرفي کنم و دوستاني که در اروميه زندگي ميکنند ميتونند به گروه واتساپ اروميه بيان.
دوستابي در گروه واتساپ آزاد هست و شما ميتونيد براي خودتون دوست مجازي در گروه انتخاب کنيد، البتهدقت داشته باشيد که اينجا دنياي مجازي هست و شما با يک گروه مجازي سر و کار داريد.
تبليغات هم در گروه اروميه در واتساپ با اجازه مدير قابل انجام است و فکر ميکنم که شما قرار نيست بابت اين موضوع هزينه اي پرداخت
گروه دهه هشتاد واتساپ براي دورهمي شما در واتساپ ايجاد شده و شما که علاقه دارين به گروه واتساپ و شما دهه هشتاد که شيطون هم هستين، ميتونيد به اين گروه بياين و چت و گپي دوستانه داشته باشيد.
گروه دهه هشتاد واتساپ با هدف ارتقا دانش چت ايجاد شده و چت رو شما نشون ميدين که چگونه بايد انجام بشه و اگر چت کردن رو خوب بلد باشين، در لينکدوني واتساپ دهه هشتاد ميشه اجرا کرد.
گروههاي زيادي در واتساپ ايجاد شده و اين گروه هم يکي ديگر از گروههاي چت در واتساپ است
گروه واتساپ شيراز با هدف دورهمي شما شيرازي ها در واتساپ ايجاد شده است و از همه شيرازي ها عزيز دعوت ميشه تا به گروه واتساپ شيرازيها بيان و در اين گروه با هم چت کنند.
خيلي خوشحال ميشيم تا شما با عضو کردن شيرازيهاي ديگه در گروه به گروه رونق بدين و همه در اين گروه دور هم جمع بشيم و با هم يک گروه شکوفا داشته باشيم.
https://chat.whatsapp.com/GZKVHxw8QLL9cuOfacxb1X
گروه واتساپ شيراز داراي قوانين بسيار زيادي هست و از همه شما درخواست ميکنم که به قوانين گروه واتساپ شيراز اهمي
وقتي به گروههاي واتساپي نگاه ميکردم ديدم که ما کرمانشاهيا تو واتساپ گروه ندارم و براي همين تصميم گرفتم تا خودم توي واتساپ گروه بزنم و گروه واتساپ کرمانشاه را راه اندازي کردم.
از همه کرمانشاهيا و دختر پسراي کرمانشاهي درخواست دارم که به گروه واتساپ کرمانشاه بيان و با ديگر دوستان خودشون آشنا بشن، در اين گروه بجه هاي واتساپي استان کرمانشاه هستند.
خيلي عالي ميشه گروه وقتي حضور همه کرمانشاهيا رو تو گروه ببينم، کرمانشاهيا ميتونند تو گروه دوست پ
دوستان گرگاني ميتوانند براي چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، اين گروه ميتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پيدا کنيد.
واتساپ به شما اين امکان را ميدهد تا دوستان خوبي براي هم در واتساپ باشيد و ما نيز به شما کمک ميکنيم تا يک دورهمي خوب براي شما عزيزان گرگاني ايجاد کنيم.
گروه گرکان در واتساپ يک فرصت خوب براي بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصيه ميکينم که گروه واتساپ گرگان را به هيچ وجه از دست ندين و با
جي بي واتساپ – GBWhatsApp نام يکي از محبوب‌ترين نسخه‌هاي مود شده و پيشرفته واتساپ است که با افزودن امکانات کاربردي بسيار و در عين حال حفظ رابط کاربري اصلي برنامه، توانسته به شهرتي جهاني دست پيدا کند. شما مي‌توانيد به صورت همزمان و در کنار نسخه اصلي واتساپ، اين برنامه را نصب کرده و از آن استفاده کنيد.
ادامه مطلب
♦️واتساپ در انديشه پشتيباني همزمان يک حساب با چند دستگاه است
پيامرسان واتساپ پس از مدت‌ها قصد دار دست به تغييرات در اپليکيشن خود بزند. به نظر مي‌رسد واتساپ در جديدترين آپديت، قابليت پشتيباني همزمان چند دستگاه از يک حساب کاربري را فراهم خواهد کرد.
آموزش اضافه کردن انواع استيکر واتساپ
استيکرها در پيامرسان واتساپ براي انتقال احساسات بسيار موثر عمل کرده اند و بسياري از کاربران از استيکرها براي انتقال حرف هاي خود استفاده مي کنند. امکان ارسال استيکرها و شکلک ها روز به روز بر جذابيت پيامرسان واتساپ افزوده است و رفته رفته اين شبکه اجتماعي محبوبيت بيشتري پيدا مي کند. با وجود اينکه استيکر واتساپ از همان اوايل انتشار واتساپ قابل استفاده بود اما بسياري از کاربران از نحوه اضافه کردن استيکرها
آموزش اضافه کردن انواع استيکر واتساپ
استيکرها در پيامرسان واتساپ براي انتقال احساسات بسيار موثر عمل کرده اند و بسياري از کاربران از استيکرها براي انتقال حرف هاي خود استفاده مي کنند. امکان ارسال استيکرها و شکلک ها روز به روز بر جذابيت پيامرسان واتساپ افزوده است و رفته رفته اين شبکه اجتماعي محبوبيت بيشتري پيدا مي کند. با وجود اينکه استيکر واتساپ از همان اوايل انتشار واتساپ قابل استفاده بود اما بسياري از کاربران از نحوه اضافه کردن استيکرها
آموزش اضافه کردن انواع استيکر واتساپ
استيکرها در پيامرسان واتساپ براي انتقال احساسات بسيار موثر عمل کرده اند و بسياري از کاربران از استيکرها براي انتقال حرف هاي خود استفاده مي کنند. امکان ارسال استيکرها و شکلک ها روز به روز بر جذابيت پيامرسان واتساپ افزوده است و رفته رفته اين شبکه اجتماعي محبوبيت بيشتري پيدا مي کند. با وجود اينکه استيکر واتساپ از همان اوايل انتشار واتساپ قابل استفاده بود اما بسياري از کاربران از نحوه اضافه کردن استيکرها
آموزش اضافه کردن انواع استيکر واتساپ
استيکرها در پيامرسان واتساپ براي انتقال احساسات بسيار موثر عمل کرده اند و بسياري از کاربران از استيکرها براي انتقال حرف هاي خود استفاده مي کنند. امکان ارسال استيکرها و شکلک ها روز به روز بر جذابيت پيامرسان واتساپ افزوده است و رفته رفته اين شبکه اجتماعي محبوبيت بيشتري پيدا مي کند. با وجود اينکه استيکر واتساپ از همان اوايل انتشار واتساپ قابل استفاده بود اما بسياري از کاربران از نحوه اضافه کردن استيکرها
آموزش اضافه کردن انواع استيکر واتساپ
استيکرها در پيامرسان واتساپ براي انتقال احساسات بسيار موثر عمل کرده اند و بسياري از کاربران از استيکرها براي انتقال حرف هاي خود استفاده مي کنند. امکان ارسال استيکرها و شکلک ها روز به روز بر جذابيت پيامرسان واتساپ افزوده است و رفته رفته اين شبکه اجتماعي محبوبيت بيشتري پيدا مي کند. با وجود اينکه استيکر واتساپ از همان اوايل انتشار واتساپ قابل استفاده بود اما بسياري از کاربران از نحوه اضافه کردن استيکرها
گروه واتساپ تبريز براي دورهمي  شما دوستان تبريزي ايجاد شده است و از شما عزيزان و دختر پسراي تبريزي که به چت در واتساپ علاقه داريد درخواست ميشود که به گروه چت واتساپي تبريز بياييد.
https://chat.whatsapp.com/IjqKQ9B0tIsFNBirreNtUP
ما در گروه برنامه هاي ويژه اي داريم و شما ميتوانيد در گروه چت با ديگر تبريزيها و ترک ها داشته باشيد و اين يک گروه واتساپ ترکي هم هست و همه ترک ها هم ميتونند به اين گروه بيان و اشکالي نداره.
ما خوشحال ميشيم که بتونيم يک دورهمي در واتساپ براي
در گروه واتساپ زنجان يک دورهمي زنجاني واتساپ ايجاد کريدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت ميکنيم که به گروه بيان و با همديگه چت کنند.
چت واتساپ يک فرصت براي دوستان زنجاني هست که علاقه دارند تا در يک اپليکشن غير فيلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همديگر در خصوص حال و احوال همديگر رو سوال کنيد و اگر دوست داشتيد ميتوانيد دوستان خوبي براي هم
با سلام،مهندس افشار هستم.
براي سفارش اديت عکس و ويدئو از روش هاي زير استفاده کنيد:
همراه : 09380858006   عليرضا افشاري
با همين شماره در تلگرام و واتساپ درخدمتم
در اينستاگرام پيج     graphic_saz     را ميتوانيد دنبال کنيد
در تلگرام نيز کانال    graphic_saz     را ميتوانيد دنبال کنيد
آيدي تلگرام و واتساپ :        alirezaafshari021 
با سلام
اينجا اومديم گروه هاي واتساپ کرج رو بهتون معرفي کنيم.
همه گروه ها و لينک هاي واتساپ کرج موجوده
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز کرج مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
ميخواييم دوستان کرجي را با گروه هاي واتساب آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي کرج هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر کرج به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري کرج
*گروه واتساپ هنري کرج
*گروه تفريح و سرگمي واتس
همه اين کلمات بايد با چاشني پر رنگ احترام همراه باشد. احترام اصل اساسي اساسي اساسي زندگي مشترک است و همه چيز حتي صدا کردن همسر نيز بايد تابعي از آن باشد. امروز مي خواهيم موضوعي ساده ولي در عين حال مهم در روابط همسران را بررسي کنيم: نحوه صدا زدن همسر. نحوه صدا کردن همسر مي تواند در ميزان ترشح هورمون هاي آرام بخش يا اضطراب زا موثر باشد و لذا ارتباط مستقيمي با سلامت روحي و جسمي و حتي طول عمر همسران دارد.به اين موضوع توجه کنيد عنواني که همسرتان را

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها