نتایج جستجو برای عبارت :

پدافند غیر عاملgo

توضیحات فایل:
پاورپوینت نقش پدافند غير عامل در شهرسازی و معماری
کاربران گرامی،این فایل حاوی مطالعه تحقیق پاورپوینت نقش پدافند غير عامل در شهرسازی و معماری می باشد که با فرمت pdf اسلاید وار در ۳۸۲ صفحه همراه با تصاویر و توضیحات تهیه و تنظیم گردیده است.
بخشی از فهرست و عناوین نقش پدافند غير عامل در شهرسازی و معماری:
اامات و مستندات قانونی پدافند غير عامل و اسناد فرادست در حوزه شهری
پدافند غير عامل درگذر زمان
مهمترین ملاحظات مورد نظر در شکل
آشنایی با پدافند غير عامل
پدافند در مفهوم کلی، دفع، خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات آفندی دشمن و ممانعت از دستیابی به اهداف خودی است.
پدافند به دو بخش تقسیم می‌شود 1- پدافند عامل 2- پدافند غيرعامل 
پس از وقوع انقلاب صنعتی در قرن هجدهم در اروپا و توسعه بیشتر، (پژوهش و توسعه) پیشرفت‌های شگرفی در همه سطوح فناوری پدید آمد. به طوری که دوران کنونی به ویژه دو دهه اخیر را (عصر انقلاب سوم فناوری) یا (دوران انقلاب در میکروالکترونیک) نامیده‌اند، تحو
تصورمان این بود که پدافند عامل، در زمینه جنگهای فیزیکی و پدافند غير عامل در زمینه جنگهای غير فیزیکی مانند خطرات فضای مجازی و کرونا فعالیت می کند .
پدافند غير عمل مسئول شناخت و برخورد با خطرات احتمالی جنگهای غير فیزیکی است .
از پدافند غير عامل چیزی ندیدیم و نشنیدیم. 
تحقیق پدافند غير عامل
دانلود تحقیق پدافند غير عامل، در قالب فایل pdf و در 40 صفحه. پدافند غير عامل با مفهوم کلی دفاع در برابر تهاجم،بدون استفاده از سلاح و درگیرشدن مستقیم،سابقه ای بس طولانی در تاریخ بشری به قدمت خلقت انسان دارد. شکل گیری تمدن های اولیه در جهان،همواره با وقوع جنگ همراه بوده است،انسان ها از طریق پناه .
توضیحات فایل
کتاب دانستنی های پدافند غيرعامل ویژه دوره عمومی مدیران و کارشناسان pdf
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل ویرایش سوم کتاب دانستنی های پدافند غيرعامل ویژه دوره عمومی مدیران و کارشناسان (سطح کاردان و متصدی )مطابق با شرح درس سازمان پدافند غير عامل کشور تدوین و گرداوری حمید اسکندری می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در ۱۳۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.
تاریخچه و سوابق جهانی پدافند غير عامل
موضوع پدافند غير عامل در جهان از قدمتی ب
دانلود سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی
دانلود سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی


نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی کاملترین و بروزترین سوال با پاسخ جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غير دولتی می باشد.

دانلود رایگان نمونه سوالات محتوا آزمون دوره ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی با پاسخ با کد 99507208 به مدت 18 ساعت از سامانه LTMS فرهنگیان.

ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

ضمن خدمت پدافند زیستی راهبرد
زندگی انسان همواره با وقوع حادثه اجین است، مخاطرات متعدد با منشأ طبیعی یا انسانی به سرعت یک چشم بر هم زدن قادر است زندگی را دگرگون کند و به گونه ‏ای نشانه ‏های حیات را از پهن ه‏ای وسیع بزداید که گویی روزی حتی یک موجود زنده در آن نمی‏ زیست. بر این اساس وم رعایت تمهیداتی پیشگیرانه جهت مصون داشتن انسان‏ها از خطرات احتمالی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
پدافند (دفاع) به معنی حفظ جان مردم، تضمین امنیت افراد، صیانت از تمامیت
 این جنگنده به‌محض تهدید پدافند هوایی مبنی بر شلیک موشک در صورت پاسخ ندادن، مجبور به تغییر مسیر شده است.
پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک فروند جنگنده اف۱۸ اخطار داده است. این اخطار مربوط به روز اول فروردین سال جاری بوده و پدافند هوایی در جنوب کشور (خلیج فارس) طی چند مرحله به جنگنده اف١٨ (ملیت اعلام‌نشده) اخطار داده است و نهایتاً جنگنده از مرز‌های هوایی ایران دور شده است.این جنگنده به‌محض تهدید پدافند هوایی مبنی بر شلیک موشک در
بازدید مدیرکل پدافند غيرعامل استانداری کرمان از تأسیسات آب و برق قلعه گنج 
 صبح امروز مهندس سلاجقه مدیرکل پدافند غيرعامل استانداری با همراهی امیر بامری معاونت ی اجتماعی فرمانداری قلعه گنج و دهقانپور مدیر ابفا روستایی و مهندس هادی زاده مدیر اداره برق و عیسی تفضلی
ادامه مطلب
رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت صبح امروز آغاز شد.
 رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ در سمنان با اعلام رمز یا محمد رسول‌الله (ص)» توسط سرلشکر سیدعبدالرحیم  فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به یگان‌های عملیاتی حاضر آغاز شد.مراحل گسترش و استقرار سامانه های پدافندی حاضر در رزمایش با تاکید بر واکنش سریع نیرو های مدافع و توانایی جابجایی سریع سامانه های موشکی، راداری و توپخانه ای پس از انجام عملیات، برقراری ارت
در این پروژه پاورپوینت مبحث بیست ویکم (21 ) مقررات ملی ساختمان - پدافند غير عامل در 85 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و نمودارها و جداول مربوطه طبق شرح زیر بیان شده است: 1- فصل اول : کلیات و تعاریف 2- تعریف دفاع غيرعامل 3- انواع تهدیدات و فلوچارت 4- اهداف 5- دامنه کاربرد 6- سطوح عمل
سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی واقع در استان اصفهان بازدید کرد. امیر در نشست تخصصی با فرماندهان و مسئولان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی رزمی، تکنیکی و تاکتیکی این منطقه قرار گرفت.
فرمانده کل ارتش از نمایشگاه ابداعات و دستاوردهای منطقه، مرکز کنترل فرماندهی عملیات(SOC)، سایت اس 200، پروژه مسی شهید کشوری و روند بازسازی منازل سازمانی بازدید کرد.
دی
هواپیما خارج از مسیر چرخش کرده به سمت پدافند هوایی این هیچی!
پدافند با خطا عمل کرده اینم هیچی!
تو این دو روز کلی رسانه های چپ و راست خودشونو خرج کردن در مقابل رسانه های انور تا این دستاورد نظامی زیر سئوال نره و گفتن بر اثر اصابت موشک نبوده که درست بود چون این اتفاق با اشتباه پدافند تهران اتفاق افتاده نه حمله موشکی و کسی به اطلاعات پدافند دسترسی نداشته ولی آخرش خورد تو دهن همه اینم هیچی!
این حرف هایی که در ادامه میگم احتمالا شمارو ادیت کنه ولی؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شما بعنوان مسئول پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس بفرمایید چرا شهید بابایی در دوران مسئولیت شما توسط پدافند خودی به شهادت رسید؟
 
پی نوشت:
در جلسه امروز هیئت دولت گفته 7سال مسول پدافند هوایی بودم، در مخیله ام نمی گنجد که یک هواپیمای مسافربری در مسیر هوایی و در کنار فرودگاه بین المللی مورد اصابت قرار گیرد.
مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی خلیج فارس با حضور امیر سرلشکر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) آغاز به کار کرد.
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در استان بوشهر از یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه مستقر در عسلویه و جزیره خارگ بازدید کرد.با حضور و دستور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور، مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی خلیج فارس» آغاز به کار کرد
هواپیما خارج از مسیر چرخش کرده به سمت پدافند هوایی این هیچی!
پدافند با خطا عمل کرده اینم هیچی!
تو این دو روز کلی رسانه های چپ و راست خودشونو خرج کردن در مقابل رسانه های انور تا این دستاورد نظامی زیر سئوال نره و گفتن بر اثر اصابت موشک نبوده که درست بود چون این اتفاق با اشتباه پدافند تهران اتفاق افتاده نه حمله موشکی و کسی به اطلاعات پدافند دسترسی نداشته ولی آخرش خورد تو دهن همه اینم هیچی!
این حرف هایی که در ادامه میگم احتمالا شمارو اذیت کنه ولی؛
دانلود رایگان نمونه سوالات تستی محتوا آزمون ضمن خدمت دوره آموزش تخصصی پدافند زیستی با جواب کد 99506937 به مدت 20 ساعت از سامانه LTMS.
لینک دانلود سوالات:
https://sahaq.com/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%be%d8%af%d8%a7%d9%81%d9%86%d8%af-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c/
https://sahafile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d9%be%d8%af%d8%a7%d9%81%d9%86%d8%af-%d8%b2%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c/
دانلود سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی دوره آموزش تخصصی پدافند زیستی سوالات پدافند زیستی سوالات رای
اهم فعالیتهای انجام شده در دبیرستان هیات امنایی و نمونه دولتی سعدی به مناسبت هفته پدافند غير عامل ،هفته مبارزه با اعتیاد وپیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی)
1-    گنجاندن موضوع پدافند غير عامل در صبحگاه مدرسه با ارائه مقاله در خصوص چیستی پدافند غير عامل توسط دانش آموزان
2-   نصب تراکت یادسپاری هفته پدافند غير عامل
صحبت جناب آقای دکتراسدی از کارشناسان نیروی انتظامی در صبحگاه آموزشگاه با موضوع پدافند غير عامل(پیشگیری از آسیب های اجت
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در دیدار با فرمانده پدافند هوایی عراق، گفت: ما آمادگی داریم برای آموزش نیروی متخصص و همکاری‌های فنی و عملیاتی تخصص‌های پدافند هوایی با کشور عراق همکاری کنیم.

 امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش در دیدار با سپهبد جبار عبید کاظم حسن الدراجی فرمانده پدافند هوایی عراق با تاکید بر اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافن
 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی در همه مناسبت‌ها و مراسم ملی و مذهبی طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای برای ایجاد امنیت هوایی لازم در این رویدادها دارد. امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به وظیفه ذاتی این نیرو در رصد مداوم آسمان کشور و تأمین امنیت مرزهای هوایی، گفت: در همه مناسبت‌ها و مراسم ملی و مذهبی طرح‌های عملیاتی ویژه ای برای ایجاد امنیت هوایی لازم در این رویدادها داریم.

وی افزود: برای
 ‏امشبم همه میخوابیم چه اونا که گفتن پای نظام و سپاه هستن. چه اونها که علیه سپاه شعار دادن و فحش دادند . ولی یه عده پای همون ‎پدافند ، پای همون شاسی ، امشب نمیخوابن !! ۴۰ساله که نمیخوابن !! برادر عزیزی که پای پدافند نشستی دست و دلت نلرزه !! حتی اونی که داره فحش میده به امید بیدار بودن تو ، خودش و زن و بچه اش راحت میخوابن .
ادامه مطلب
پدافند غير عامل به مجموعه اقدامات غير مسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.
در تعریفی دیگر پدافند غير عامل، تمهیداتی است که در زمان صلح صورت می گیرد و امروزه مردم نیازمند خدمات متفاوتی بوده و نیز به دنبال محیطی آرام و قابل ست درون شهرها با آسایش می باشند و عمده ترین هدف پدافند غير عامل، ایمن سازی و کاهش آسیب پذی
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یاری خداوند، بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای مسلح، نقشه دشمنان را بی‌اثر و خواب دشمنان در منطقه را به رویایی تعبیر ناپذیر تبدیل می‌کند.امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور (شهید برادری) از یگان‌های عملیاتی این منطقه بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید گفت: یاری خداوند، بصیرت مردم و هوشیاری ن
پیش فروش آپارتمان در همت غرب : پروژه پدافند ارتش هوایی پدافند
آپارتمانی به متراژ 60 متر واقع در دریاچه چیتگر متعلق به پروژه پدافند هوایی ارتش با مشخصاتی به شرح ذیل پیش فروش می شود :
1 خوابه
پارکینگ
انباری
آسانسور
معرفی پروژه پدافند هوایی ارتش پهنه C
پروژه پدافند هوایی ارتش یکی از مدرن ترین و خاص ترین برج های در حال ساخت منطقه ۲۲ می باشد . این پروژه که یکی از بلندترین برج های تهران می باشد، دارای دو برج شمالی H و برج جنوبی C است . این پروژه توسط شرک
شیوه های پیاده سازی پدافند غير عامل در سامانه های حمل و نقل شهری فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: wordتعداد صفحات: 220حجم فایل: 4056قیمت: 50000 تومانبخشی از متن:هدف از این پژوهش، شیوه های پیاده سازی پدافند غيرعامل در سامانه های حمل ونقل شهری در محدوده سرکلانتری شمال تهران در سال 1395 است. جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران لایه یک، دو و سه  پلیس راهور فاتب، معاونین حمل و نقل و ترافیک مناطق 22 گانه شهرداری تهران تشکیل داده اند، از بین کلیه مناطق 22
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تمامی تحرکات دشمنان را در عمق مرزها بصورت شبانه‌روزی مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و رصد می‌کنیم.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در سایت‌های راداری خلیج فارس،گنو، فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیک(فاشا)، گردان موشکی اس200 و سایت‌های موشکی جزایر بوموسی و سیری این یگان‌ها را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.
امیر صباحی‌فرد در این بازدید گفت:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از ایستگاه رادار شهید صالحی کرمان، مرکز پردازش اطلاعات منطقه شرق و سایت رادار بم بازدید کرد.
 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، توان رزمی و عملیاتی بخش‌های مختلف گروه کرمان و سایت راداری بم را مورد ارزیابی قرار داد.وی در این بازدید در جمع کارکنان سایت رادار
تیم بسکتبال رعد پدافند شهرکرد در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال در مقابل تیم توفارقان آذرشهر با نتیجه 74-70 شکست خورد و در مکان یازدهم جدول جای گرفت. با وجود بازی خوب بازیکنان این تیم ،در دقایق پایانی حریف بازیکنان خارجی تیم توفارقان نشدند و با شلیک های سه امتیازی بی نقص آنها مغلوب شدند. 
 سامانه مرصاد متحرک از جمله سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش است که از قابلیت تحرک و تحرک سریع با هدف عدم شناسایی محل استقرار سامانه‌های پدافندی برخوردار است.در مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، سامانه پدافندی بومی ۱۵ خرداد نیروی پدافند هوایی ارتش برای نخستین بار در شرایط رزم واقعی علیه اهداف متخاصم در منطقه عمومی رزمایش اقدام عملیاتی انجام داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سامانه پدافند هوایی
در اکثر منابع علمی و نظامی دنیا اصول مهم پدافند غيرعامل در قالب موارد زیر ذکر شده‌است:

استتار (Camouflage)
اختفا (Concealment)
پوشش (Cover)
فریب (Deception)
تفرقه و پراکندگی (Separation & Dispersion)
مقاوم‌سازی و استحکامات (Hardening)
هشدار به موقع (Early Warning)
حضرت آیت الله ‌ای با صدور احکامی جداگانه امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم را با حفظ سمت فرماندهی کل ارتش به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب کردند.
 متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم
نظر به تفکیک امور پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قرارگاه پدافند هوایی خاتم
پدافند در مفهوم کلی، دفع، خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات آفندی دشمن و ممانعت از دستیابی به اهداف خودی است.
پدافند به دو بخش تقسیم می شود 1- پدافند عامل 2- پدافند غيرعامل 
پس از وقوع انقلاب صنعتی در قرن هجدهم در اروپا و توسعه بیشتر، (پژوهش و توسعه) پیشرفت های شگرفی در همه سطوح فناوری پدید آمد. به طوری که دوران کنونی به ویژه دو دهه اخیر را (عصر انقلاب سوم فناوری) یا (دوران انقلاب در میکروالکترونیک) نامیده اند، تحولات مذکور وما فناوری تسلیحا
مجموعه مقالات معتبر علمی پدافند غيرعامل برای پیشینه و ادبیات تحقیق
10 مقاله علمی در مورد پدافند غيرعامل






دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
5628 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
216


مجموعه مقالات علمی شامل 10 مقاله در خصوص پدافند غير عامل که می تواند برای پیشینه و ادبیات تحقیق مورد استفاده محققین گرامی قرار گیرد.
فرم صورتجلسه کمیته پدافند غير عامل مدارس فایل با فرمت ورد پسوند Docx 1 صفحه
 
فرم صورتجلسه کمیته پدافند غير عامل مدارس
فرم صورتجلسه کمیته پدافند غير عامل مدارس فایل با فرمت ورد پسوند Docx 1 صفحه .دریافت فایل
فعالیتهای انجام شده بمناسبت گرامیداشت هفته پدافند غير عامل
1.تشکیل ستاد پدافند غير عامل با حضور عوامل اجرایی آموزشگاه وشورای دانش آموزی
2. فضا سازی ونصب بروشور در رابطه با پدافند غير عامل
3.نصب روز شمار هفته پدافند غير عامل
4.سخنرانی توسط مدیر ومعاون پرورشی در موردپدافند غير عامل در مراسم آغازین
5.نواختن زنگ نمادین پدافند غير عامل
6.برگزاری مسابقات نقاشی ومقاله در کلاسهای پنجم وششم
7.جلسه با اولیا محترم دانش آموزان در این رابطه
سپهبد سرتیپ غلامرضا جلالی روز سه شنبه تو گفت و گو با ایرنا افزود: مطالعات درست و دقیق علمی و پژوهشی تو مورد سندپدافند غيرعامل اقتصادی عمل شده و مانیتور یا نمایشگری در این خصوص طراحی شده که بتوان نوسانات پولی و ارزی را تو این ورقه رصد و کنترل کنیم و صبر است این طرح به وزیر اقتصاد ارایه تا نظرات نهایی از سوی آن ها وارسی و اجرایی شود. جلالی گفت: ملک بنده جنگ اقتصادی کامل عیار است و این درگیری ابعاد مختلفی دارد و دو اجبار پا بر جا دارد که باید مبدا
دانلود پاورپوینت دفاع غيرعامل
نسخه:پاورپوینت با کیفیت بسیار بالا
حجم فایل:4.09 مگابایت
تعداد اسلاید:82


دانلود فایل

پدافند غير عامل ۲ | مرجع دانلود پاورپوینت - ppt.ir





https://ppt.ir › سایر › نظامی و امنیتی › پدافند غير عامل ۲
در
هر شرایطی باید بنیة دفاعی کشوردر بهترین وضعیت باشد،مردم درطول سالهای
جنگ و مبارزه ابعاد کینه و قساوت دشمنان خدا و خود را لمس کرده اند، باید
خطر تهاجم .دانلود پاورپوینت دفاع غيرعامل
مدیریت بحران و پدافند غيرعامل | مرجع د
پروژه پدافند پهنه سی شهرک امام رضا
پروژه پدافند پهنه c شهرک چیتگر در قالب دو بلوک C و H طراحی شده است که یک برج 42 طبقه و برج دیگری 30 طبقه می باشد. یک برج به شرکت مشارکت کننده واگذار گردیده و برج دیگر که طبق تعهد شرکت سازنده مقرر شده ابتدا ساخته و تحویل گردد متغعلق به اعضا تعاونی پدافند می باشد.
موقعیت برج های پدافند چیتگر
برج های پدافند هوایی منطقه 22 یکی از بهترین موقعیت های مکانی را دارا هستند به این ترتیب که در پهنه C دقیقا این دو برج در بلوار پ
 
مشاور عالی فرمانده کل ارتش با حضور در جزیره خارک از مواضع پدافندی و موشکی این جزیره بازدید کرد.امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی مشاور عالی فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی، ضمن دیدار با کارکنان پدافند هوایی خارک از قسمت‌های عملیاتی، مواضع پدافندی و موشکی این گروه بازدید کرد.وی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت عملیاتی پدافند هوایی جزیره خارک از میزان آمادگی این یکان ابراز خشنودی کرد و رهنمودهای لازم را در خصوص حفظ و ارتقای آمادگی رزمی ابلاغ ک
 
️سردار جلالی: شبکه هنرمندان ایرانی بهایی کشور در حال پروژه سرقت ژنوم ایرانیان بودند!
رئیس پدافند غيرعامل کشور در برنامه زنده شبکه ۴ سیما گفت گروهی از هنرمندان ایرانی بهایی خارج از کشور در قالب پروژه ژنوم ایرانیان دنبال سرقت اطلاعات مهم ژنتیکی ایرانی‌ها بودند.
 
پ ن: کار دوستان پدافند ظاهرا به جای پیشگیری تبدیل شده به وقایع نگاری
موضوع پدافند غيرعامل در جهان هستی از قدمتی به اندازه تاریخ زندگی انسان برخوردار است. انسانهای اولیه برای در امان ماندن از خطر تهاجم حیوانات و تهدیدات پیرامونی خود به غارها و بالای درختان و دیگر مأمن های طبیعی پناه می بردند ، با متمدن شدن تدریجی جوامع بشری و شکل گیری زندگی شهری،احساس نیاز به امنیت بیشتر گردید و جوامع شهری برای ایجاد امنیت و حفاظت شهر از تهاجم دشمنان ، اقدام به ساخت و احداث دژها، قلعه ، حصار، خندق، دیوارها و موانع دفاعی در پی
پدافند غير عامل در خواب
از اینکه  سازمان پدافند غير عامل جدید است، دلیل نمی شود خود را به خواب زده، از دنیا عقب باشد.  از سال 82 که بوجود آمد چقدر بودجه هزینه کرده؟ و چقدر کار کرده؟ مانند اربش زمان پهلوی، همیشه خرج می برد، ولی موقع جنگ غافلگیر می شد! یا بی طرفی اعلام می کرد. ویروس کرونا حداقل 40سال شنه شده است، و همیشه هم احتمال استفاده بعنوان سلاح بیولوژیکی، در آن مطرح بوده اما پدافند چه کرده؟ می گوید بگذارید بعدا صحبت کنیم. اتفاقا الان موقع
شرایط پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران
واحدی به متراژ 90 متر واقع در شهرک امام رضا دریاچه چیتگر با مشخصاتی به شرح ذیل موجود می باشد :
2 خوابه
پارکینگ
انباری
آسانسور
نوساز
معرفی پروژه پدافند هوایی ارتش
پروژه پدافند هوایی ارتش یکی از مدرن ترین و خاص ترین برج های در حال ساخت منطقه ۲۲ می باشد . این پروژه که یکی از بلندترین برج های تهران می باشد، دارای دو برج شمالی H و برج جنوبی C است . این پروژه توسط شرکت آرین سازه رابین (یکی از سازنده های به نام من
منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش به منظور پیشگیری از گسترش ویروس جدید کرونا شهرستان های استان خوزستان را با تجهیزات رفع آلودگی ضدعفونی کرد.
امیر سعید اختری فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب غرب در خصوص ضدعفونی شهرستان‌های استان، گفت: یکی از وظیفه های مهمی که ارتش برعهده دارد، دفاع از مردم درمقابل بلایا است، ارتش همیشه نشان داده در هنگام وقوع بلایای طبیعی و انسانی که گریبان گیر کشور بوده  به خصوص در سال 98همیشه در صحنه و در کنار مردم  بوده اس
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)گفت: یکی از حوزه های مهم در کسب موفقیت، شناخت دشمن و ابزار های آن»، توانمندی‌ها» و هماهنگی در ایجاد شبکه یکپارچه پدافندی» است.

 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در همایش فرماندهان مراکز فرماندهی و کنترل این قرارگاه با اشاره به موفقیت قرارگاه پدافند هوایی در حوزه عملیات، رزمایش جنگال، مقابله با ریزپرنده‌ها و دیگر رزمایش‌
یادداشت دکتر ایمان خسروی (فوق دکتری مهندسی سنجش از دور از دانشگاه تهران) با موضوع بررسی فنی احتمالات سقوط هواپیمای بویینگ اوکراینی بسم الله الرحمن الرحیم ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان عزیز، بنده به عنوان یکی از سربازان وظیفه سابق در پدافند هوایی ارتش و پسادکتری مهندسی نقشه برداری-سنجش از دور، چند نکته به زبان ساده علمی و بدون هیچ گونه تعصبی در این زمینه مطرح میکنم . از دید تجربه نظامی: 1- پدافند هوایی ایران به عنوان یکی از مطمئن ترین
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به تحویل سامانه پدافند هوایی ۱۵ خرداد» گفت: این سامانه از رادار قدرتمندی بهره مند است و می تواند به خوبی با اهداف پیشرفته و به روز مقابله کند و با توجه به بومی بودن، هیچ گونه وابستگی فنی برای بهره برداری از آن وجود ندارد.

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو گفت: امروز در حوزه های مختلف دفاع هوایی اعم از تولید و به‌کارگیری رادارها و حساسه ها، تجه
پاورپونت مترو فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: powerpoint تعداد صفحات: 36حجم فایل: 11847قیمت: 6000 تومانبخشی از متن:فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی در 36 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس میباشد.از جمله مطاب فایل دانلودی:مترو در جهانپدافند عامل و غير عاملمواردی از پدافند غير عامل در جهاننتایج دفاع غيرعاملروش های برق رسانی به متروشبکه بالاسریمترو در ایران و اهوازمشخصات خط یکمشکلات قطار شهریجلوگیری از هدر رفتن منابع طبیعینکات ایمنی
پرداخت
 
 کاربرد هوش مصنوعی در پدافند شیمیایی 
 
مقدمه
در دنیای امروز، تهدیدات شیمیایی به یکی از چالش‌های جدی امنیت ملی و جهانی تبدیل شده‌اند. به منظور مقابله با این تهدیدات پیچیده، از تکنولوژی‌های نوین، به ویژه هوش مصنوعی، به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در حوزه پدافند شیمیایی استفاده می‌شود. در این مقاله، به بررسی کاربردهای گسترده و افزایش تأثیرگذاری هوش مصنوعی در این حوزه پرداخته و نقش بی‌پایان آن در ارتقاء سطح امنیت در برابر تهدیدات شیم
جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: عدم تمکین آمریکایی‌ها به قوانین بین‌المللی باعث شد بعد از بارها اخطار، هواپیمای آن‌ها مورد اصابت قرار گیرد و سرنگون شود.امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، ساقط شدن هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را نتیجه خوی کارانه و بی‌توجهی آمریکا به حقوق دیگر کشورها دانست.

وی اعلام کرد: هواپیماهای آمریکایی به علت نقض مقررات بین‌المللی و عبور از خطوط تعیین شده
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
جنگ الکترونیک دشمن عامل زدن هواپیما بود!
 ⭕️بسیار مهم
گزارش زیر توسط واحد دفاعی #موسسه_مصاف_ایرانیان تنظیم شده است و به احتمال بسیار زیاد دلیل شلیک پدافند ایرانی به هواپیمای اوکراینی انجام عملیات سوتر» از سوی امریکایی ها بوده است.
 
ادامه مطلب
موضوع پدافند غيرعامل در جهان هستی از قدمتی به اندازه تاریخ زندگی انسان برخوردار است. انسانهای اولیه برای در امان ماندن از خطر تهاجم حیوانات و تهدیدات پیرامونی خود به غارها و بالای درختان و دیگر مامن های طبیعی پناه میبرند، با متمدن شدن تدریجی جوامع بشری و شکل گیری زندگی شهری، احساس نیاز به امنیت بیشتر گردید و جوامع شهری برای ایجاد امنیت و حفاظت شهر از تهاجم دشمنان، اقدام به ساخت و احداث دژها، قلعه، حصار، خندق، دیوارها و موانع دفاعی در پیرا
معماری مبتنی بر پدافند غيرعامل به روایت پیش نویس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان
معماری مبتنی بر پدافند غيرعامل به روایت پیش نویس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان






دسته بندی
فایلهای با ارزش سایر رشته ها

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
1449 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
14


معماری مبتنی بر پدافند غيرعامل به روایت پیش نویس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان
منابع خبری سوریه اعلام کردند پدافند هوایی این کشور به آسمان دمشق از جانب رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه از شنیده شدن صدای چندین انفجار‌ بر فراز آسمان دمشق خبر داد.این شبکه به نقل از خبرنگار خود افزود: سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با اهدافی نورانی که از سرزمین‌های اشغالی به سوی دمشق شلیک شد مقابله و شماری از آن‌ها را منهدم کرد.در همین ارتباط، خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) اعلام کرد پدافند این کشور مو
سامانه پدافند هوایی ۱۵خرداد با بهره‌گیری از موشک‌های صیاد‌ــ۳ که امروز به نیروی پدافند هوایی تحویل داده شد، توان بیشتری نسبت به نمونه‌های قبلی و مشابه خود دارد. 

صبح امروز سامانه پدافند هوایی ۱۵ خرداد با حضور وزیر دفاع رونمایی و به نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل شد.این اولین سامانه‌های تحویلی به ارتش پس از تشکیل "نیروی پدافند هوایی" است.هفتم خرداد ماه سال جاری با پیشنهاد مشترک ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی
 
نکته اول: چرا این هواپیما به سمت سامانه پدافندی در حال حرکت بوده؟ و در این شرایط حساس مسیر دیگری را برایش تعیین نکرده اند؟
نکته دوم: چرا پدافند هوایی فوق العاده پیشرفته ایران که می تواند پیشرفته ترین پهباد جهان را، آن هم در حالت چراغ خاموش و مخفی، رهگیری و منهدم کند، نمی تواند یک هواپیمای مسافربری را از یک موشک کروز تشخیص دهد؟؟؟!!!
.
سه حالت بیشتر وجود ندارد:
حالت اول: به سیستم هواپیمایی کشور نفوذ شده.
حالت دوم: به سیستم پدافند هوایی کشور نفوذ
چهارمین نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتصاب امیر علیرضا صباحی فرد به فرماندهی نیروی پدافند هوایی از سوی حضرت آیت الله ‌ای فرمانده معظم کل قوا به صورت رسمی تشکیل شد.

حضرت آیت الله ‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را با حفظ سمت به فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)‌ و امیر علیرضا صباحی فرد را به فرماندهی نیروی پدافند هوایی بعنوان چهارمی
به گزارش همشهری به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش ملی پدافند غيرعامل که امروز سه شنبه ۱۴ آبان در سالن همایش های بین المللی موسسه صداوسیما برگزار شد، تقریر کرد: دفاعی فیروز است که پیش دستانه و عایق خسارت باشد و از قبل، هجوم را پیش بینی کند. امروز تاکتیک های تاخت دشمنان تغییر کرده است، اهداف دشمن هیچ گاه تبدیل نمی بطی ء بلکه راهبردها و اسباب آنها تغییر می درنگ. وی افزود: هدف اصلی دشمنان ما براندازی است و هر اقدامی که این مدخ
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، انتصاب امیر سرلشکر را به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تبریک گفت.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، انتصاب امیر سرلشکر را به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم
با سلام و تحیات الهی؛
موافقت و حسن اعتماد فرمانده معظم کل ق
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهور اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت.امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در رابطه با تهدید کشورهای مختلف علیه ایران اظهار داشت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهوری اسلامی ایراننداشته و نخواهند داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: معامله ننگین قرن ‌محکوم به شکست است‌
وی‌گفت: ملت سلحشور و انقلابی
 

 به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر طارق عباس ابراهیم عبدالحسین رئیس کمیسیون مشترک ایران و عراق با حضور در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرمانده این نیرو دیدار و گفت‌و‌گو کرد.امیر صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، گفت: دو کشور ایران و عراق موضوعات و دلایل بسیاری برای اتحاد، همبستگی و تلاش به‌منظور تقویت قدرت اسلامی در منطقه‌ دارند که اشتراکات دینی و مذهبی از مهمتری
سوالات دوره آموزشی مبانی ،اصول و شیوه های پدافند غيرعامل»
ناحیه ۳ اصفهان
به همراه پاسخ سوالات
تعداد سوالات : 108
به صورت فایل PDF
با قابلیت جستجو
کد دوره : 93601814مدت دوره : ۱۸ ساعتفراگیران: کلیه همکاران اعم از دولتی و غيردولتی ناحیه ۳ اصفهانتذکرات مهم :1️- فراگیرانی می توانند در این دوره شرکت نمایند که قبلا این کد دوره را نگذرانده باشند. . 
 
حادثه خبر نمی کند، همیشه برای مقابله با آتش سوزی آماده باشیم!آتش، عامل مخرب مهمی است که در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، باعث خسارتهای جانی و مالی فراوان می شود که با بسیاری از بلایای طبیعی و سوانح همراه است. آتش‌سوزی‌هایی که به دنبال زله، سیل، انفجار و  یا سایر حوادث ایجاد می شوند، اغلب بیش از فاجعه اصلی، ویرانی به دنبال دارند.

ادامه مطلب
پهپاد گلوبال هاوک» آمریکا توسط سامانه پدافندی سوم خرداد» نیروی هوافضای سپاه ساقط شد.

کدام سامانه پدافندی پهپاد آمریکا را سرنگون کرد؟/ ضرب شست سوم خرداد» در سی‌ام خرداد»به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در نخستین ساعات بامداد امروز(پنجشنبه ۳۰خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک» آمریکا پس از به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلا
.
خستگی روحیم برطرف نمیشه و مدام میخوابم و مدام خانواده شاکی‌ن که چرا انقدر میخوابی
 
+ کاش اقلا تو بیداریم دو تا کار مفید میکردم -ــ- فعلا که یکی از درسارو افتادم یحتمل، باقی رو نیفتم فقط. درباره موشک کروز و پدافند تور ام یک و تحولات منطقه میتونم یه صحبتایی براتون داشته باشم ولی -ــ-
دفاع جزئى از هویت یک ملت زنده است، هر ملتى که نتواند از خود دفاع بکند زنده نیست، هر ملتى هم که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند، در واقع زنده نیست، هر ملتى هم که اهمیت دفاع را درک نکند به یک معنا زنده نیست .
 
ادامه مطلب
رئیس سازمان پدافند غيرعامل کشور با تأکید بر حذف دلار از چرخه پولی و مالی
کشور، اظهار داشت: اگر این اراده در کشور به وجود بیاید که دلار امریکایی
توسط مردم در خیابان‌ها مثل ترکیه به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن
ارزش پول ملی کشور ایجاد شود می‌تواند یک حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن
باشد. امریکایی‌ها می‌دانند که اگر اجماعی برای خارج کردن دلار از چرخه
پولی جهان شکل بگیرد، بزرگترین نقطه قوت خود در عرصه اقتصاد را از دست
می‌دهند، الب
گر زمین لرزه ای در همین لحظه اتفاق بیفتد، چه می کنید؟سالانه در جهان، چندین زله اتفاق می افتد که برخی از آنها خفیف و نامحسوس و برخی دیگر شدید است و خسارتهای جانی و مالی فراوانی در بر دارد. بنابراین توصیه‌های ایمنی در زمینه زله، نسبت به حوادث دیگر، اهمیت خاصی دارد.

ادامه مطلب
◀️ رادار مدرن ایرانی کاشف سوپرهورنت» مشکوک آمریکایی
روز گدشته تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد روز اول فروردین با اشراف قرارگاه پدافند هوایی ارتش، یک جنگنده F۱۸ آمریکایی ابتدا شناسایی و سپس با هشدار قاطع مبنی بر شلیک موشک به آن، از نزدیکی مرزهای کشورمان دور شده است.
ادامه مطلب
پاورپوینت مبحث بیست ویکم (21) مقررات ملی ساختمان - پدافند غير عامل در 85 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و نمودارها و جداول مربوطه در این پروژه پاورپوینت مبحث بیست ویکم (21 ) مقررات ملی ساختمان پدافند غير عامل در 85 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و نمودارها و جداول مربوطه طبق شرح زیر بیان شده است 1 فصل اول کلیات و تعاریف 2 تعریف دفاع غيرعامل 3 انواع تهدیدات و فلوچارت 4 اهداف 5 دامنه کاربرد 6 سطوح عملکرد ساختمان‌ها 7 درجه اهمیت ساخ
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
برگزاری مانور ریزش معدن در زرند
در راستای اجرای ت های شورای پدافند غير عامل شهرستان زرند، مانور ریزش معدن در زرند برگزار میشود.به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، علی صادقزاده سرپرست فرمانداری زرند صبح امروز 9 تیرماه، در جلسه شورای پدافند غير عامل که در محل فرمانداری برگزار شد، بر وم برگزاری مانورهای منظم از سوی ادارات در جهت حفظ آمادگی لازم در خصوص پدافند غير عامل تاکید کرد.وی با اشاره به رشد صنایع و معادن در شهرستان گف
مصوبات جلسه عبارتند از تشکیل کمیته های شورای دانش آموزی ،تدارک برنامه سیزده آبان و پدافند غير عامل و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی برگزاری مراسم  اربعین حسینی و حضور در نماز جمعه
 
 
دریافتتوضیحات: صورت جلسه دوم شورادریافتحجم: 688 کیلوبایتتوضیحات: تصاویر مصوبات
برای دانلود , روی درس مورد نظر کلیک بفرمایید
 
پاورپوینت درس 1 آمادگی دفاعی پایه دهم امنیت و تهدید
پاورپوینت درس 2 آمادگی دفاعی پایه دهم اقتدار دفاعی
پاورپوینت درس 3 آمادگی دفاعی پایه دهم انقلاب اسلامی و بسیج
پاورپوینت درس 4 آمادگی دفاعی پایه دهم علوم و معارف دفاع مقدس
پاورپوینت درس 5 آمادگی دفاعی پایه دهم حماسه های ماندگار
پاورپوینت درس 6 آمادگی دفاعی پایه دهم درس آزاد
پاورپوینت درس 7 آمادگی دفاعی پایه دهم مقابله با جنگ نرم
پاورپوینت درس
پاورپوینت مبحث بیست ویکم (21) مقررات ملی ساختمان - پدافند غير عامل در 85 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و نمودارها و جداول مربوطه در این پروژه پاورپوینت مبحث بیست ویکم (21 ) مقررات ملی ساختمان پدافند غير عامل در 85 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و نمودارها و جداول مربوطه طبق شرح زیر بیان شده است 1 فصل اول کلیات و تعاریف 2 تعریف دفاع غيرعامل 3 انواع تهدیدات و فلوچارت 4 اهداف 5 دامنه کاربرد 6 سطوح عملکرد ساختمان‌ها 7 درجه اهمیت ساخ
وزیر ارتباطات اعلام کرده که حملات سایبری DOS (حمله منع خدمت) و DDOS (حمله منع خدمت توزیع‌شده) به سرویس‌های کشور در سال گذشته ۲۰ برابر شده است.






در همایش بزرگداشت هفته پدافند غيرعامل که امروز (سیزدهم آبان) برگزار شد، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، از افزایش میزان حملات سایبری به کشور خبر داد و بر اهمیت نقش پدافند غيرعامل برای مقابله با این نوع حملات تأکید کرد.
زارع‌پور در این مراسم در توضیح اهمیت پدافند غيرعامل این‌طور توضیح داد:
در شرایطی ک
اطلاعیه /فوری     بر اساس مصوبه کمیته پدافند غير عامل استان و با هماهنگی های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ، به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش در سطح استان از روز دوشنبه مورخه ۵ اسفند تا پایان هفته جاری در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می گردد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و
 
 در جبهه دست به هر کاری می زدم، یک لحظه هم بیکار نبودم. عملیات والفجر هشت که شروع نشده بود، در چادر های کرخه و در پادگان دو کوهه معلم بودم و به بچه ها درس می دادم. در شب حمله امدادگر بودم. در خط مقدم، جیپ فرمانده را درست کردم و مکانیک شدم، حتی در جبهه آشپزی هم کردم.
 
در آن یک هفته – ده روز که در پایگاه موشکی پدافند ساحلی داشتیم، غذایمان فقط کنسرو بود؛ کنسرو لوبیا و کنسرو بادمجان؛ اگر شانس می آوردیم کنسرو تن ماهی. البته از سنگرهای عراقی غنیمت
بسم الله الرّحمن الرّحیم»
راستش این است که گمان می‌کنم ضربه‌ای که این پدافند و خطای انسانی و بیش از همه، عملکرد مسئولین مربوطه در پاسخگویی، وارد کرد، امریکا با شهادت سردار سلیمانی وارد نکرد. برای آن 176 نفر و برای اعتماد و صبوری و پایمردی میلیون‌ها آدم .
خطای انسانی، جان ارزشمند عزیزانی را گرفت. اما خطای دیگر، سخت‌تر و کاری‌تر نشست. خنجری از پشت بود گویا. جبهه‌ای را خلع سلاح کرد.
حتی نفس کشیدن سخت است.
خدایا ببخش .
باگ ها در هوا فضادر حالی که فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه امروز تلاش کرد خطای فاحش تیم پدافند هوایی را توجیه کرده و آن را به اشتباه یک نفر تقلیل دهد اما این توضیحات زمینه را برای مشخص شدن یک ایراد دیگر در سیستم پدافندی مهیا کرده است.فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در مراحل مختلف به این سامانه ها از جمله همین سامانه ای که درگیر شده است توسط شبکه یکپارچه اعلام می‌شود که موشک های کروزی به سمت کشور شلیک شده است،
فرمانده کل ارتش در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان به فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی دستور داد، تمامی امکانات در منطقه جنوب شرق را در خدمت به مردم به کار گیرند.
امیر سرلشکر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان به فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی دستور داد، تمامی واحدهای ارتش مستقر در منطقه، علاوه بر نیروهای امدادی و تجهیزات به کار گرفته شده ت
 



بسم
الله الرحمن الرحیم




گزارش
اقدامات صورت گرفته درهفته پدافند غيرعامل
هنرستان
کاردانش محبوبه عظیمی
استان:چهارمحال وبختیاری  شهرستان:بروجن/گندمان     سال تحصیلی:98-97




تاریخ گزارش 14/8/97




پس از دریافت شیوه نامه و
دستورالعمل گرامیداشت هفته پدافندغيرعامل از اداره منطقه،اقدامات ذیل در خصوص
برگزاری هرچه پرر برنامه های هفته پدافندغيرعامل دراین آموزشگاه برگزار و
صورتجلسه گزارش اقدامات مذکور با حضور عوامل
سیل یکی از شایعترین خطرات در تمام دنیاست که می تواند محلی باشد و تنها روی محله‌های همجوار اثر بگذارد، و یا خیلی بزرگ باشد و تمام بستر یک رودخانه را فراگیرد و استان‌های متعددی را درگیر نماید.هرکجا زندگی می‌کنید باید از خطر بروز سیل آگاه باشید، به‌خصوص اگر در یک منطقه در سطح پایین، نزدیک آب یا رودخانه منشعب از یک سد زندگی می کنید. حتی یک جویبار کوچک، کاریز، نهر، آب زیرزمینی، بستر خشک جویبار یا زمین‌های پست که به نظر بی‌خطر می‌آید ممکن است
حمیدرضا نورایی» رئیس ستاد مدیریت بحران و پدافند غيرعامل شهرداری منطقه ۱۸ در این باره گفت: مرام از برگزاری این فتنه آمادگی دایره های امدادی، هماهنگی اداره های پیکر مدیریت بحران از جمله شرکت گاز در هنگام ابراز اغتشاش های غریزی است. براین بن مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران به ۱۱ منطقه انشعاب شده اند و این مانورها برای همه شرکت های گاز برگزار می شود.» وی درون ادامه با اظهار اینکه، استان تهران دارای ۴ گسل مهم است، افزود: موافق هماهنگی به عمل آمده
عمرا بشود بشر امروز را فهمید .عمرا تر بشود امروز را فهمید.تند تند قصه ورف می خورد هر حادثه بدون این که اصراری داشته باشد به حادثه قبلی ربط داشته باشد بشر را طوری غافل می کند که بشر طفلکی بیچاره برایش راهی نمی ماند جز این که بنشیند سر جایش
این روزها همه بشر را سرکوب می کنند همه دیکتاتور شده اند
امپراطوری رسانه ای یکجور 
امپراطوری اقتصادی یکجور 
امپراطوری مدرن کله شیطان قورت داده ی علمی هم به انواع جورها
با این همه امپراطوری  این ملک کوچک
 
دادگاه ویژه اپراتور سامانه پدافند هوایی، جناب آقای پاسدار .
از این زاویه هم می‌شود قضاوت کرد؟!
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه و 14 ثانیه
حجم: 11.3 مگابایت 
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در استان گیلان از منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) و تعدادی از یکان‌های مستقر در این استان بازدید کرد.

 امیر سرلشکرسیدعبدالرحیم  فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در استان گیلان از منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) و تعدادی از یکان‌های مستقر در این استان بازدید کرد.سرلشکر   در این بازدید ضمن دیدار صمیمانه با فرماندهان و کارکنان منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع)، آمادگی رزمی، تاکت
مراسم اختتامیه مسابقات کشتی ارتش با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء(ص) و سرهنگ شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی نهاجا برگزار و به نفرات و تیم‌های برتر مدال، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی اهدا شد.
این رقابت‌ها با شرکت ۱۵۰ کشتی گیر برتر از یگانهای نیروهای تابعه آجا در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن به میزبانی نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی، در دو بخش فر
برای دانلود , روی درس مورد نظر کلیک بفرمایید
 
 
پاورپوینت درس 1 آمادگی دفاعی پایه دهم امنیت و تهدید
 
 
پاورپوینت درس 2 آمادگی دفاعی پایه دهم اقتدار دفاعی
 
 
پاورپوینت درس 3 آمادگی دفاعی پایه دهم انقلاب اسلامی و بسیج
 
 
پاورپوینت درس 4 آمادگی دفاعی پایه دهم علوم و معارف دفاع مقدس
 
 
پاورپوینت درس 5 آمادگی دفاعی پایه دهم حماسه های ماندگار
 
 
پاورپوینت درس 6 آمادگی دفاعی پایه دهم درس آزاد
 
 
پاورپوینت درس 7 آمادگی دفاعی پایه دهم مقابله با جنگ
جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز چندین مرتبه پایگاه‌های مقاومت فلسطین در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
پدافند هوایی مقاومت فلسطین نیز در مقابل به سمت جنگنده‌های م اسرائیلی در جنوب نوار غزه آتش گشود و آن‌ها را وادار به ترک آسمان این منطقه کرد.
جمعه ، ۱۱ بهمن ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×360]
مشاهده مطلب در کانال
برای دانلود , روی درس مورد نظر کلیک بفرمایید
 
 
پاورپوینت درس 1 آمادگی دفاعی پایه دهم امنیت و تهدید
پاورپوینت درس 2 آمادگی دفاعی پایه دهم اقتدار دفاعی
پاورپوینت درس 3 آمادگی دفاعی پایه دهم انقلاب اسلامی و بسیج
پاورپوینت درس 4 آمادگی دفاعی پایه دهم علوم و معارف دفاع مقدس
پاورپوینت درس 5 آمادگی دفاعی پایه دهم حماسه های ماندگار
پاورپوینت درس 6 آمادگی دفاعی پایه دهم درس آزاد
پاورپوینت درس 7 آمادگی دفاعی پایه دهم مقابله با جنگ نرم
پاورپوینت د
آنچه باعث شد هواپیمای اوکراینی پس از اصابت موشک در آسمان منفجر و متلاشی نشود، عمل کردن فیوز مجاورتی موشک شلیک شده به سمت آن و برخورد ترکش‌ها با بدنه هواپیما است.
 یکی از مسائل مطرح شده پیرامون حادثه سرنگونی هواپیمای بوئینگ-۷۳۷ خطوط هواپیمایی اوکراینی، چرایی منفجر نشدن هواپیما در آسمان پس از اصابت موشک است که در ساعات و روزهای ابتدایی سانحه نیز از آن بعنوان یکی از دلایل رد هدف قرار گرفتن هواپیما یاد می‌شد.سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده
کمک های اولیه چیست؟  عبارتند از اقدامات با درمان های ساده و فوری که بلافاصله پس از بروز یک سانحه یا حادثه برای افراد آسیب دیده انجام می شوند و یا آنکه برای بیمارانی که به سرعت بدحال شده اند ، قبل از رسیدن آمبو لانس ،پزشک و یا افرادی که در زمینه امداد گری تخصص دارند ارائه می گردند.
مدارس از جمله مکان هایی هستند که به دلیل جمعیت بالای دانش آموزی و شیطنت خاص این دوره، دچار حوادث و سوانح می شوند. بنابراین وم آشنایی مربی بهداشت با کمک های اولیه
 شهید سیروس مهدی پور:
پدر! در جبهه دست به هر کاری می زدم. یک لحظه هم بیکار نبودم، عملیات والفجر هشت که شروع نشده بود در چادرهای کرخه و در پادگان دوکوهه معلم بودم و به بچه ها درس می دادم. در شب حمله که امدادگر بودم. در خط مقدم جیپ فرمانده را درست کردم و مکانیک شدم. حتی در جبهه آشپزی  هم کردم. در آن هفت- ده روز که در پایگاه موشکی پدافند ساحلی داشتیم، غذایمان فقط کنسرو بود؛ کنسرو لوبیا و کنسرو بادمجان، اگر شانس می آوردیم کنسرو تن ماهی. البته از سنگره
 

لطفاً در مورد سوابق تاریخی و پیشینه ی پدافند غيرعامل در جهان توضیح دهید.پدافند غيرعامل، اگر از دید مفهومی به آن نگاه کنیم، در واقع کاهش آسیب پذیری تهدیدات یا ایجاد امنیت در برابر تهدید است. از زمانی که بشر پا به عرصه گیتی گذاشت با یک مفهوم به نام خطر و تهدید روبرو شد، که به صورت فطری و طبیعی در درون و در ذات زندگی اش وجود داشت. به عنوان مثال انسان های اولیه برای حفاظت خود از باد و باران و سرما و گرما به طور معمول به دنبال پناهگاهی برای خود بود
سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جنوب غرب کشور، از یگان های مختلف ارتش مستقر در این منطقه بازدید کرد.

 سرلشکر سید عبدالرحیم  فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جنوب غرب کشور، از یگان های مختلف ارتش در این منطقه بازدید کرد.امیر در بازدید از منطقه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) جنوب غرب و سایت رادار بهبهان، آمادگی تاکتیکی، عملیاتی و آموزشی کارکنان این یگان‌ها را مورد ارز
ضرورت ایجاد امنیت برای مراکز حساس و مهم کشور همیشه و همیشه جز اولویت ها در بحث پدافند غير عامل بوده است.
سیستم های جلوگیری ار حملات انتحاری توسط خودرو های سبک و سنگین تحت عنوان های مختلف در دنیا طراحی و ساخته میشوند.
وظیفه ی اصلی راهبند های امنیتی عبارتند از:
1- جلوگیری از حملات انتحاری
2_ به رخ کشیدن قدرت نظامی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران
3-تشخیص مواد منفجره
4-تشخیص مواد مخدر
5-حفظ امنیت
6-جلوگیری از ورود خودرو های غير مجاز.
شرکت هوشمند سازان س
یه روزایی هم بود که پدافند نداشتیم؛ تو کوچه‌های شیش متری‌مون موشک ده متری میخورد و هواپیماهای دشمن بالا سر شهرها چرخ میزدن!
حالا پهپاد رادارگریز آمریکا همین که وارد مرز هوایی کشور میشه میزنیمش؛ یه عده احمق هم پیدا میشن که بگن موشک میخوایم چیکار! 
برای دانلود , روی درس مورد نظر کلیک بفرمایید
 
پاورپوینت درس 1 آمادگی دفاعی پایه دهم امنیت و تهدید
پاورپوینت درس 2 آمادگی دفاعی پایه دهم اقتدار دفاعی
پاورپوینت درس 3 آمادگی دفاعی پایه دهم انقلاب اسلامی و بسیج
پاورپوینت درس 4 آمادگی دفاعی پایه دهم علوم و معارف دفاع مقدس
پاورپوینت درس 5 آمادگی دفاعی پایه دهم حماسه های ماندگار
پاورپوینت درس 6 آمادگی دفاعی پایه دهم درس آزاد
پاورپوینت درس 7 آمادگی دفاعی پایه دهم مقابله با جنگ نرم
پاورپوینت درس
بسم الله
حضرت آیت‌الله ‌ای فرمانده کل قوا صبح امروز (شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش، واقعه‌ی ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ را نتیجه‌ی اطمینان امام خمینی (رحمه‌الله) و مبارزان به وعده‌ی الهی دانستند و گفتند: اگر تفکر تخلف‌ناپذیر بودن وعده‌ی الهی در جامعه حاکم شود و مسئولان هوشیارانه عمل کنند، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد و تحریم میتواند عامل نجات کشور از وابستگی به نفت و حل بسیاری از مشکلات شود.
ادام
پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا در بامداد امروز 30 خرداد 98 در سواحل هرمزگان، توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد هدف قرار گرفت و در آب‌های متعلق به ایران سقوط کرد. در ادامه با مشخصات و جزئیات پهپاد آمریکایی سرنگون شده توسط ایران آشنا می‌شویم.
مشاهده عکس های پهپاد
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در اولین ساعات بامداد امروز پنجشنبه 30 خرداد 98 یک فروند پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریک
بسم الله
حضرت آیت‌الله ‌ای فرمانده کل قوا صبح امروز (شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش، واقعه‌ی ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ را نتیجه‌ی اطمینان امام خمینی (رحمه‌الله) و مبارزان به وعده‌ی الهی دانستند و گفتند: اگر تفکر تخلف‌ناپذیر بودن وعده‌ی الهی در جامعه حاکم شود و مسئولان هوشیارانه عمل کنند، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد و تحریم میتواند عامل نجات کشور از وابستگی به نفت و حل بسیاری از مشکلات شود.
ادام
چرا پایگاه بسیج محلات از بیسیم آنالوگ پر قدرت بهره می گرفت؟
چرا روی کانال 8 آنالوگ و شبکه قرآن بی وقفه پارازیت می انداخت؟
آیا اداره تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داده بود یا صدا و سیما؟
آیا سازمان پدافند غير عامل از این موضوع اطلاع نداشت؟
جایگاه اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی کجاست؟
چرا در پستهای کلیدی یک نفر سال ها رییس است ؟
آیا می توان باور کرد که اینها توانایی ساخت ماهواره یا وسیله ای  را داشته باشند که به نفع مردم باشد؟
آیا شما
دکتر جلالی در مصاحبه آقای دلاوری حاضر نشد، و ایشان گله کرد: موقعیکه کاری نداشتیم، هر روز برای مصاحبه می امد! و پدافند غير عامل را توضیح میداد، حالا که باید بیاید راجع به کرونا توضیح دهد، جواب تلفن را هم نمی دهد. این نشان یک فاجعه ای است بنام: حمله بیولوژیک و خواب بودن ارگانهای مسئول، از جمله وزارت بهداشت. طبق اسناد موجود، کرونا در چهل سال پیش شناخته شده بود. گرچه  وزارت خارجه چین اعلام رسمی کرده: مدارکی وجود دارد که نشان می دهد:کرونا در سال 2015
برای دانلود , روی درس مورد نظر کلیک بفرمایید
 
پاورپوینت درس 1 آمادگی دفاعی پایه دهم امنیت و تهدید
 
 
پاورپوینت درس 2 آمادگی دفاعی پایه دهم اقتدار دفاعی
 
 
پاورپوینت درس 3 آمادگی دفاعی پایه دهم انقلاب اسلامی و بسیج
 
 
پاورپوینت درس 4 آمادگی دفاعی پایه دهم علوم و معارف دفاع مقدس
 
 
پاورپوینت درس 5 آمادگی دفاعی پایه دهم حماسه های ماندگار
 
 
پاورپوینت درس 6 آمادگی دفاعی پایه دهم درس آزاد
 
 
پاورپوینت درس 7 آمادگی دفاعی پایه دهم مقابله با جنگ ن
دلاوران سپاه پاسداران یک پهپاد جاسوسی آمریکا را منهدم کردند.
یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی پس از به فضای سرزمینی ایران توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شد.


روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی  آمریکایی در ساعات اولیه بامداد امروز، پس از به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقابل منطقه کوه مبارک استان هرمزگان توسط آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه خبر داد.
روا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها