نتایج جستجو برای عبارت :

پ ب 312 در کار یخچال چه نقشی دارد

 
يخچال خنک نمی شود - يخچال و فریزر عیب یابی يخچال فریزر گرم است سرد است يخچال شما خنک نمی شود؟ يخچال گرم است اما يخچال فریزر خنک است يخچال خنک نمی شود و فریزر انجماد می کند. يخچال خنک نمی شود - چه چیزی را بررسی کنید و چگونه يخچال را تعمیر کنید که يخچال کار می کند اما يخچال فریزر نیست چراغ فریزر من کار نمی کند و خنک کننده يخچال فریزر ندارد و دارای لامپ است اما منفجر شدن يخچال فریزر هوای سرد خنک کننده يخچال های یخ ساز نیست.
ادامه مطلب
 
يخچال خنک نمی شود - يخچال و فریزر عیب یابی يخچال فریزر گرم است سرد است يخچال شما خنک نمی شود؟ يخچال گرم است اما يخچال فریزر خنک است يخچال خنک نمی شود و فریزر انجماد می کند. يخچال خنک نمی شود - چه چیزی را بررسی کنید و چگونه يخچال را تعمیر کنید که يخچال کار می کند اما يخچال فریزر نیست چراغ فریزر من کار نمی کند و خنک کننده يخچال فریزر ندارد و دارای لامپ است اما منفجر شدن يخچال فریزر هوای سرد خنک کننده يخچال های یخ ساز نیست.
ادامه مطلب
فیلتر يخچال۰۹۳۳۳۱۴۷۸۶۶
 شرکت ماه کول  انواع فیلتر يخچال های زیر را موجود دارد
فیلتر يخچال سامسونگ
فیلتر يخچال الجی
فیلتر يخچال جنرال الکتریک
فیلتر يخچال ویرپول
فیلتر يخچال دوو
فبلتر يخچال مابه
فیلتر يخچال وایت هاوس
فیلتر يخچال بوش
فیلتر يخچال فریجیدر

فیلتر موشکی ساید سامسونگ ۱۰۰تومن
فیلتر لیوانی يخچال ساید جنرال الکتریک ۱۴۰ تومن
فیلتر لیوانی ساید سامسونگ کره ای ۷۰ تومن
فیلتر اب پکیج ۱۰۰تومن
سختی سنج یا تی دی اس
۷۰تومن

(خرداد نود و هشت
فیلتر يخچال۰۹۳۳۳۱۴۷۸۶۶
 شرکت ماه کول فروش انواع فیلتر يخچال های زیر را موجود دارد
فیلتر يخچال سامسونگ
فیلتر يخچال الجی
فیلتر يخچال جنرال الکتریک
فیلتر يخچال ویرپول
فیلتر يخچال دوو
فبلتر يخچال مابه
فیلتر يخچال وایت هاوس
فیلتر يخچال بوش
فیلتر يخچال فریجیدر

فیلتر موشکی ساید سامسونگ ۱۰۰تومن
فیلتر لیوانی يخچال ساید جنرال الکتریک ۱۴۰ تومن
فیلتر لیوانی ساید سامسونگ کره ای ۷۰ تومن
فیلتر اب پکیج ۱۰۰تومن
سختی سنج یا تی دی اس
۷۰تومن

(خرداد نود و
ما در این مطلب تعمیرسرا ده مورد از خرابی­های رایج يخچال فریزر ال­جی را برای شما لیست می­کنیم، در ادامه علت برخی از آن­ها را به تفضیل برای شما توضیح می­دهیم:
کار نکردن موتور یا کمپرسور يخچال فریزر ال­جی.
سروصدای زیاد موتور يخچال هنگام کار کردن.
خنک نبودن مواد و فضای داخل يخچال فریزر ال­جی.
نشت آب از قسمت آب‌سردکن یا بدنه يخچال فریزر ال­جی.
داغ شدن دیواره­های يخچال فریزر ال­جی.
برفک زدن قسمت فریزر.
بوی نامطبوع در داخل يخچال فریزر ال­جی.
اتوما
ارورهای يخچال فریزر ال جی
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بر روی نمایشگر يخچال فریزر و یا يخچال ساید بای ساید خود، کدهای خطایی دیده باشید. کد خطا یا ارور (ERROR) هنگامی برنامه‌ریزی شد که کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدکننده يخچال پی بردند که رفع مشکل ایجادشده در يخچال فریزر بیش‌ازحد لازم زمان‌بر است. چراکه تعمیرکار باید تک‌تک سیستم‌های يخچال را بررسی و رفع مشکل کند.
کدهای خطا یا ارورهای يخچال فریزر ال جی مختص يخچال نبوده و تقریباً در تمام س
خرید يخچال فریزر دوقلو سامسونگ
مطالبی که در این مقاله در رابطه با يخچال فریزر دوقلو به آن خواهیم پرداخت:☑️معرفی يخچال فریزر دوقلو سامسونگ☑️معرفی انواع يخچال فریزر دوقلو☑️مزایا و معایب يخچال فریزر دوقلو سامسونگ☑️نکات مهم هنگام خرید يخچال دوقلو سامسونگ☑️نکات مهم قبل از استفاده از يخچال فریزر دوقلو سامسونگ☑️تفاوت يخچال فریزر دوقلو و يخچال ساید بای ساید☑️ویژگی يخچال فریزر دوقلو سامسونگ☑️معرفی بهترین مدل يخچال فریزر دوقلو سامس
تعمیرسرا ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران است. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برای استفاده‌کنندگان رخ می‌دهد، یکسره کار کردن يخچال فریجیدر می‌باشد. این یک مشکل بسیار مهم است که ممکن است برای هر يخچالی اتفاق بیافتد. یکسره کار کردن يخچال فریجیدر یا به‌عبارت‌دیگر اتومات نشدن این وسیله به این معنی است که مشکل اساسی در ساختار و قطعات این وسیله به وجود آمده است.
اتومات نشدن يخچال نتیجه سوختن قطعات اصلی و فرعی يخچال است. هر مشکلی در قط
يخچال و فریزرهای اسنوا به صورت يخچال فریزر بالا ، يخچال فریزر پایین، يخچال فریزر دوقلو و فریزر تک وارد بازار شده است. این محصولات در رنگهای متفاوت و بر اساس نیاز مشتریان طراحی شده اند. اسنوا يخچال های خود را با گرید مصرف انرژی A و +A تولید و ارائه نموده است. برای خرید محصولات برند اسنوا و اطلاع از جزئیات هر محصول، همچنین قیمت يخچال اسنوا از اطلاعات جدول پیش رو استفاده نمایید.
 
ادامه مطلب در : http://entekhabcenter.com/قیمت-يخچال-اسنوا
ارائه خدمات فوق‌العاده تعمیرسرا با تضمین کیفیت به مشتریان
شرکت خدماتی تعمیرسرا با قدمتی بالغ بر ۴۰ سال، تجربه‌ای بی نظیر در امر خدمات تعمیر يخچال فریزر و راه اندازی و نصب، عیب‌یابی و تعمیر و همچنین سرویس دوره‌ای انواع لوازم خانگی دارد که این خدمات را به کمک تکنسین‌های با تجربه خود به مناطق مختلف شهر تهران ارائه می‌دهد.
 
شارژ گاز يخچال جنرال الکتریک تعمیرسرا
ماده‌ای که در يخچال باعث تولید سرما می‌شود هیدرو‌فلرو‌کربن یا همان HFC نا
يخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از گران ترین وسایل خانگی هستند  که در مقایسه با سایر لوازم خانگی از قیمت بیشتری خوردار اند و از ساختمان پیچیده تری تشکیل شده اند. به دلیل گران بودن يخچال به صرفه نیست که در هر بار خرابی افدام به حرید يخچال جدید کنید، و منطقی تر است که آن را تعمیر نمایید، تعویض قطعات و تعمیر يخچال سامسونگ مستم این است که با قطعات آن آشنایی لازم را داشته باشید. در ادامه این نوشته قطعات تعمیر يخچال سامسونگ را بررسی میکنیم.
کمپرس
شرکت خدماتی تعمیرسرا، تعمیر انواع لوازم خانگی در محل فقط با یک تماس
چگونه يخچال وایت هاوس خود را تعمیر کنیم؟
وقتی يخچال یا هر لوازم برقی شما خراب می‌شود بهتر است تعمیر آن را به دست متخصصان حاذق تعمیرسرا  بسپارید. چراکه تعمیر همه لوازم الکترونیکی خانگی نیاز به بررسی دقیق و اصولی دارند. اگر يخچال شما از جنس وایت هاوس هست می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت، متخصصان مربوط به این برند را پیدا کنید تا علت خرابی يخچال وایت هاوس را متوجه شوند
مشکلات معمول در خرابی يخچال ساید بای ساید
به درستی کار نکردن يخچال
علت این مشکل می تواند بر اثر تمیز نبودن سیم پیچی ها یا اختلال در تنظیمات درجه حرارت باشد.
خنک نبودن يخچال
از جمله مشکلات شایع يخچال ها خنک نبودن آن است که به خاطر کافی نبودن فضا برای برقراری جریان هوا در اطراف يخچال فریزر یا مشکل در دماسنج يخچال است.
پرسر و صدا بودن يخچال
سر و صدای يخچال از مشکلات غیر قابل تحمل است و علت این مشکل تراز نبودن سطح زیر يخچال و اختلال در فن کندانسور
عیب یابی يخچال فریزر اسنوا
 
ممکن است شناخت بخشهای مختلف يخچال شما را در عیب یابی يخچال فریزر اسنوا بسیار یاری کند.
کاپیلاری تیوب یا لوله مویین یا مویی:  وظیفه اصلی  را در چرخه سرمایش
يخچال دارد که موجب افت فشارخنک کننده میشود که نتیجه آن به نقطه جوش رسیدن
گاز فرئون است.
کمپرسور يخچال اسنوا:  وظیفه کمپرسور گردش گاز فرئون داخل کانالهای
اواپراتور يخچال است. نتیجه این گردش گاز هم به خنک شدن يخچال و هم خنک شدن
گاز درون کانال می انجامد.
کندانس
کد خطای يخچال دوو
ارور يخچال دوو مدل FR – 660P
در مقاله ارور يخچال دوو به مدل fr-660p همراه با دلایل ارور و رفع عیب
آن میپردازیم .
کد خطای F1 يخچال دوو fr-660p
علت ارور F1 يخچال دوو : جریان برق در سنسوری که مربوط به فریزر
است ، قطع شده و یا این که در آن اتصال کوتاه ایجاد شده است .
رفع عیب ارور F1 يخچال دوو : با تعمیرگاه نمایندگی های مجاز تماس بگیرید تا خطاهای يخچال دوو را برای شما رفع کنند .
کد خطای r1 يخچال دوو fr-660p
علت ارور r1 يخچال دوو : جریان برق در سنسوری که مرب
این يخچال یکی از جدیدترین و پرفروشترین و همچنین با امکانات ترین يخچال های ساخت کمپانی ال جی می باشد، يخچال x29 را که در سال 2019 به بازار عرضه شد می توانید به قیمتی مناسب تر و ارزان تر نسبت به تمامی فروشگاه های آنلاین سطح کشور در از فروشگاه آنلاین کاشانه خریداری نمایید. همچنین به منظور مطالعه ی دقیق قابلیت ها و امکانات این يخچال می توانید به صفحه ی مربوط به يخچال x29 در فروشگاه اینترنتی کاشانه مراجعه فرمایید.
وجود فیلتردر يخچال ها ، گزینه ای تازه در يخچال های ساید بای ساید می باشد ، تولید کننده ها در سرتاسر جهان با ایجاد این گزینه ، توانسته اند طرفداران و فروش خود را افزایش دهند. دلایل مختلفی برای تعویض فیلتر يخچال ها وجود دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.
 
1. حذف نیترات موجود در آب2. از بین بردن باکتری های موجود در آب3. اضافه کردن املاح معدنی با مقیاس مناسب به آبسوال های زیادی ذهن مشتریان را برای تعویض فیلتر به خود مشغول می کند از جم
در موردتعمیر يخچال وستینگهاوس تعمیرسرا چه می‌دانید؟ تعمیر يخچال وستینگهاوس را به تعمیرسرا بسپاریم!
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است در مورد وسایل برقی به ویژه لوازم آشپزخانه به وجود بیایند، خرابی وسایل است. حال اگر این خرابی مربوط به وسایل مهم‌تر مثل يخچال و گاز باشد فورا به تعمیرکار احتیاج پیدا می‌کنید. اگر شما هم نیازمند تعمیر يخچال فریزر وستینگهاوس خود هستید،با مشاورین تعمیرسرا در ارتباط باشید
علائمی که می‌گویند يخچال وستینگه
تعمیر يخچال آدمیرال تعمیرسرا
بررسی دلایل مربوط به استفاده نادرست از يخچال آدمیرال
زمانی که درب يخچال آدمیرال را باز می‌کنیم و هوای داخل يخچال، با هوای محیط یکسان است، نشان از به وجود آمدن مشکل، در سیستم سرمایشی يخچال است. از دلایل اولیه سرما نداشتن يخچال آدمیرال، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
تنظیم نبودن درجه يخچال آدمیرال
بهتر است دمای يخچال آدمیرال را، برای ماه‌های گرم سال، بین ۳ تا ۵ درجه و برای ماه‌های سرد سال، بین ۵ تا ۷ درجه سان
 
خرابی‌ها و مشکلاتی که برای يخچال‌های فریزر پیش می‌آیند، اغلب نشانه‌های آشکاری دارند. احتمالا شما هم با مواردی مثل منجمد نشدن مواد غذایی، صدای اضافه موتور، به هم خوردن حالت اتوماتیک يخچال، خراب شدن قسمت یخ ساز و غیره رو به رو شده‌اید. هر کدام از این مشکلات نشان دهنده ضعف یک آیتم در يخچال است که باید برطرف شود. برای این که راحت‌تر بتوانید علائم را شناسایی کنید و مطمئن شوید که به یک تعمیرکار برای تعمیر يخچال فریزر سامسونگ خود احتیاج داری
دلایل اصلی نشتی اب از يخچال فریزر چیست؟
غالبا مشکل نشتی اب از يخچال فریزر به علت مسدود شدن تخلیه است.همه يخچال فریزر های بدون برفک یک چرخه برفک زدایی دارند که یخ و برفکی که ممکن است روی کویل های اواپراتور بوجود ایند را ذوب می کنند.اب ناشی از ذوب شدن این یخ ها به داخل ی ظرف یا سینی که خارج از يخچال فریزر معمولا زیر يخچال  نزدیک کمپرسور قرار دارد هدایت می شود.گاهی اوقات تخلیه  ممکن است با ذرات غذا یخ یا کیسه های پلاستیکی مسدود شود.در بعضی يخچال ف
 
يخچال ساید بای ساید
يخچال ساید بای ساید نسل جدیدی از يخچال فریزرهای معمولی هستند که ظرفیت و گنجایشی 4 برابر بیشتر يخچال فریزهای معمولی را دارد و برای خانواده های پرجمعیت مناسب است ،در يخچال های ساید بای ساید با یک خط جدا کننده عمودی در وسط، قسمت يخچال و فریزر را از هم جدا کرده اند که در بعضی از مدلهایش به صورت Door in Door که دارای درب های تو در تو هستند طراحی می شوند .
 
مزایا و معایب يخچال ساید بای ساید
 
فضای بیشتر فریزر
دسترسی آسانتر به داخل یخ
تعمیر ساید بای ساید
 يخچال ساید بای ساید در
واقع از به معنی کنار در کنار است و از یک يخچال و یک فریزر جداگانه و
چسبیده به هم تشکیل شده است . يخچال های side by side نه تنها زیبایی خاصی
داشتند و حس مدرنیته و لوکس را به محیط آشپزخانه می بخشیدند ، بلکه با
اختصاص دادن دو بخش مجزا به يخچال و فریزر فضای بسیار وسیعی برای ذخیره و
نگهداری موادغذایی داخل يخچال و فریزر را فراهم آورده ، دیگر نیازی نیست
برای دسترسی به مواد غذایی داخل يخچال و داخل فریزر ، درب ه
 يخچال فریزر یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی و ضروری در هر خانه ای محسوب می شود. شاید ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، غذاساز و غیره در هر خانه ای وجود نداشته باشد ولی در همه خانه ها بدون استثنا يخچال فریزر وجود دارد. اصولا بدون يخچال فریزر هیچ خانه ای کامل نیست.
ادامه مطلب
بوش یکی از برترین برندهای اروپایی لوازم خانگی است. علی الخصوص يخچال های این برند
اما گاهی ممکن است ایراداتی برای این يخچال ها به وجود بیاید.
در صورت برخورد با اشکالات زیر می توان با نمایندگی يخچال بوش تماس گرفت.
-در صورت دیدن نشت آب از يخچال
-فن يخچال بوش از کار بیفتد.
-فریزسرمای کافی تولید نکند.
-موتور از کار بیفتد.
-سنسورهای يخچال به خوبی کار نکند.
-برد يخچال خراب شود.
يخچال فریزر یکی از وسایل برقی پرکاربرد در هر خانه است. در این بخش صحبت از قطعات این دستگاه خواهیم کرد. در حقیقت فارغ از اینکه يخچال شما تولید دو دهه قبل باشد یا محصولی نو و جدید باشد، اجزایی مثل کمپرسور، اواپوراتور و کندانسور را که در اغلب سیستم سرمایشی وجود دارند را شامل می‌شود، ولی در صورتی که قصد دارید با دیگر اجزای يخچال فریزر نیز آشنا شوید در این مطلب قصد داریم ضمن ذکر نام قطعات يخچال فریزر به طور مختصر به بررسی مشکلاتی که در صورتی خراب
علائمی که می‌گویند يخچال سامسونگ خراب است
خرابی‌ها و مشکلاتی که برای يخچال‌های فریزر پیش می‌آیند، اغلب نشانه‌های آشکاری دارند. احتمالا شما هم با مواردی مثل منجمد نشدن مواد غذایی، صدای اضافه موتور، به هم خوردن حالت اتوماتیک يخچال، خراب شدن قسمت یخ ساز و غیره رو به رو شده‌اید. هر کدام از این مشکلات نشان دهنده ضعف یک آیتم در يخچال است که باید برطرف شود. برای این که راحت‌تر بتوانید علائم را شناسایی کنید و مطمئن شوید که به یک تعمیرکار برای ت
علت برفک زدن يخچال : در يخچال فریزرهای دیفراست طبیعی است ولی در يخچال فریزرهای نوفراست المنت مشکل دارد و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.
آیا يخچال سامسونگ ، اسنوا ، بکو ،ال جی ، بوش،. شما برفک میزند ؟ برای برطرف کردن برفک يخچال خود با نمایندگی تعمیريخچال اسنوا در اصفهان ، نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیر يخچال ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیرات  انواع يخچال در اصفهان ارتباط برقرار نمایید .
7: آیا از آبریز ساید شما آب خا
نمایندگی تعویض فیلتر يخچال در هرویی
09195656874
اگر يخچال ساید سامسونگ و الجی و جنرال الکتریک دارید ونیاز یه تعویض فیلتر يخچال هستید یا ما تماس بگسرید تا ما در کوتاه ترین زمان به محل شما اعزام شویم و خدمات يخچال تعویض فیلتر را انجام دهیم اگر فیلتر يخچال چراغ هایش روشن شد حتما فیلتر ها را تعویض کنید تا دستگاه دچار ایراد نشود. ما با داشتن فیلتر های تایوانی اصلی. جهت دستگاها با برند های زیر آماده خدمات هستیم.
تعویض فیلتر يخچال ویرپول در هروی
تعویض ف
علت خراب شدن يخچال : سوالات متداول و معمولی که برای مردم در ارتباط با تعمیر يخچال  ،
تعمیرات يخچال فریزر ، تعمیرات ساید بای ساید ، تعمیرات يخچال صنعتی ،
تعمیرات يخچال صندوقی ، تعمیرات يخچال ایستاده ، تعمیرات آبسردکن به وجود می آید و جواب آنها به شرح زیر می باشد :
سوالات متداول يخچال
در زیر به تمام سوالات شما درباره علت خراب شدن يخچال پاسخ خواهیم داد .
علت خراب شدن يخچال , علت کار
نکردن يخچال , علت سرما نداشتن يخچال , علت کار نکردن موتور يخچال ,
علت خراب شدن يخچال : سوالات متداول و معمولی که برای مردم در ارتباط با تعمیر يخچال  ،
تعمیرات يخچال فریزر ، تعمیرات ساید بای ساید ، تعمیرات يخچال صنعتی ،
تعمیرات يخچال صندوقی ، تعمیرات يخچال ایستاده ، تعمیرات آبسردکن به وجود می آید و جواب آنها به شرح زیر می باشد :
سوالات متداول يخچال
در زیر به تمام سوالات شما درباره علت خراب شدن يخچال پاسخ خواهیم داد .
علت خراب شدن يخچال , علت کار
نکردن يخچال , علت سرما نداشتن يخچال , علت کار نکردن موتور يخچال ,
علت برفک زدن يخچال : در يخچال فریزرهای دیفراست طبیعی است ولی در يخچال فریزرهای نوفراست المنت مشکل دارد و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.
آیا يخچال سامسونگ ، اسنوا ، بکو ،ال جی ، بوش،. شما برفک میزند ؟ برای برطرف کردن برفک يخچال خود با نمایندگی تعمیريخچال اسنوا در اصفهان ، نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیر يخچال ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیرات  انواع يخچال در اصفهان ارتباط برقرار نمایید .
7: آیا از آبریز ساید شما آب خا
علت خراب شدن يخچال : سوالات متداول و معمولی که برای مردم در ارتباط با تعمیر يخچال  ،
تعمیرات يخچال فریزر ، تعمیرات ساید بای ساید ، تعمیرات يخچال صنعتی ،
تعمیرات يخچال صندوقی ، تعمیرات يخچال ایستاده ، تعمیرات آبسردکن به وجود می آید و جواب آنها به شرح زیر می باشد :
سوالات متداول يخچال
در زیر به تمام سوالات شما درباره علت خراب شدن يخچال پاسخ خواهیم داد .
علت خراب شدن يخچال , علت کار
نکردن يخچال , علت سرما نداشتن يخچال , علت کار نکردن موتور يخچال ,
يخچال‌ها از زمان اختراع‌شان به نام جعبه یخ»، راه زیادی را طی کرده‌اند. چیزی که بین همه‌ يخچال‌های مدرن مشترک است این است که غذاها را با دور نگه داشتن از حاشیه‌ی خطر»، تر و تازه نگه می‌دارند. حاشیه‌ی خطر بازه‌ای از دماست که در آن باکتری‌ها می‌توانند به سرعت تکثیر شوند. طبق نظر سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) این بازه از 4.5 تا 60 درجه‌ی سانتیگراد را شامل می‌شود.
برای اینکه غذایتان را به اندازه‌ی کافی سرد نگه دارید، لازم است میزان سرمای ی
يخچال میبد
از آثار به یادگار مانده از دوران گذشته که معماری آن جای بحث و تامل دارد و یکی از جاذبه های دیدنی و تاریخی محسوب می شود، وجود یخ چال ها یا یخ دان ها دربسیاری از نقاط کشورمان است. این يخچال ها که تعداد آن هم در کشورمان کم نیست ساخت و بنای آن به دوره ای برمی گردد که هنوز بشر به تکنولوژی امروزی دست نیافته بود. یکی از این دست سازها که حاصل خلاقیت و فکر مردمان گذشته است يخچال میبد است.
در کشورمان از پیشینه تاریخی این يخچال ها یا یخ دان ها و ق
پاورپوینت معماری يخچال ها فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 56حجم فایل: 1016 کیلوبایت قیمت: 20000 تومان 
دانلود پاورپوینت با موضوع معماری يخچال ها،در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:مقدمهپیش گفتارمعنی از منظر لغوی يخچالنحوه تهیه یخنحوه حفظ یخمعماری يخچال هايخچال های گنبدیيخچال های زیرزمینیيخچال های بدون طاقيخچال های دوقلوی جلالیمعرفی ابعادی اثريخچال تاریخی ارگيخچال مویدی کرماننمونه يخچال های شناسایی شدهنتیجه
اورلود يخچال فریزر
اورلود موتور يخچال یا اورلود کمپرسور يخچال، قطعه ای محافظتی بر روی کمپرسور است که از وارد آمدن آسیب ناشی از حرارت زیاد و یا جریان الکتریکی بیش از حد به دستگاه جلوگیری می کند و در این مواقع با قطع جریان برق کمپرسور سبب خاموش شدن آن می شود. اورلود يخچال که شکل آن را در بالا مشاهده می کنید، به صورت سری به پایه مشترک (کنتاکت c) کمپرسور متصل می شود. اورلود يخچال از نوع حرارتی است و در اثر کارکرد یکسره کمپرسور و افزایش دمای آن یا اف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها