نتایج جستجو برای عبارت :

ویسگون فقط انگیزشی

برنامه ويسگون (Wisgoon) یک شبکه اجتماعی ایرانی است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند تصاویر مورد علاقه خود را با استفاده از این برنامه به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ويسگون (Wisgoon) بپردازیم.
ادامه مطلب
مشاوره انگيزشي انگيزشي
برای انگیزه و مشاوره انگيزشي زندگی در کتاب‌های مختلف و توسط اساتید مختلف تعاریف متفاوتی دیده‌ام. خیلی ها گمان می کنند که انگیزه یعنی من انرژی داشته باشم تا به اهدافم برسم. نظر شما چیست ؟؟
باید بگویم که این تعریف تعریف غلطی نیست، اما تعریف کاملی هم از انگیزه نمی باشد‌.
کامل ترین تعریف انگیزش را در کتاب روانشناسی هیلگارد جلد دوم که می گفت انگیزه: عامل به وجود آورنده، متوقف کننده و استمرار دهنده هر عمل و رفع و رفتاری اس
عبارات الهام بخش و جملات کوتاه انگيزشي قدرت زیادی در تغییر احساسات ما دارند و می‌توانند با تغییر دید ما به زندگی احساسات مثبتی را نیز ایجاد کنند. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال یافتن جملات انگيزشي قدرتمند در زندگی خود هستند تا بتوانند رضایت بیشتری را تجربه کنند و به موفقیت دست یابند. جملات انگيزشي در صورتی می‌توانند به شما کمک کنند که شما به آن‌ها باور داشته باشید. اگر شما نیز به دنبال این جملات هستید ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم
مجله اینترنتی حنانه هر هفته چند کتاب انگيزشي و موفقیت را  از طریق اینستاگرام مجله  hanane.vhd@ به دنبال کنندگان عزیز معرفی می کند و لینک کتاب ها در سایت برای دانلود قرار می دهید. اگر شما هم جز علاقمندان به این دسته از کتاب ها هستید می توانید از طریق لینک زیر کتاب ها را دریافت و از پیج ما کتاب هایی که در آینده معرفی خواهیم کرد را دنبال کنید.
لینک دانلود و معرفی کتاب ها
مجله اینترنتی حنانه هر هفته چند کتاب انگيزشي و موفقیت را  از طریق اینستاگرام مجله  hanane.vhd@ به دنبال کنندگان عزیز معرفی می کند و لینک کتاب ها در سایت برای دانلود قرار می دهید. اگر شما هم جز علاقمندان به این دسته از کتاب ها هستید می توانید از طریق لینک زیر کتاب ها را دریافت و از پیج ما کتاب هایی که در آینده معرفی خواهیم کرد را دنبال کنید.

لینک دانلود و معرفی کتاب ها
#هم_اندیشان #انگيزشي
آیا تابه‌حال به عمق توانایی خواندن، فقط خواندن، توجه کرده‌اید؟ به اینکه خواندن کلید ورود ما به کل دنیای تفکر، تخیل و تجسم خواهد بود؟ به مصاحبت قدیس و شیخ از خردمندانه‌ترین و ظریف‌ترین نکات در خردمندانه‌ترین و شوخ‌طبع‌ترین لحظات؟ به  اینکه خواندن اجازه می‌دهد با چشم های عمیق‌تری ببینیم؟ با گوش‌های شنواتری بشنویم؟ و به شیرین ترین‌آواهای زمان گوش دهیم؟ #جیمز_راسل [شاعرو نویسنده قرن نوزدهم]
 
101 جمله انگيزشي و تاثیر گذار فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfحجم فایل: 907قیمت: 1500 تومانبخشی از متن:گلچینی از بهترین جملات انگيزشي مثبت جهت افزایش روحیه، انرژی و ایجاد باورهای مثبت ذهنی برای خلق اهداف و آرزوها
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت مصاحبه ی انگيزشي می باشد که با فرمت ppt در 90 اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مصاحبه ی انگيزشي ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم 
محتوای اسلاید 4
مدل فرانظریه‌ای
Transtheoretical Model
افراد مراحلی را در تغییر طی می‌کنند
حرکت ممکن است روبه جلو و یا روبه عق
چرا باید از جملات انگيزشي استفاده کنیم؟
اجازه بدهید قبل از اینکه بدانیم چرا باید از جملات انگيزشي استفاده کنیم یک سوال از شما بپرسم:
باور چیست؟
باور به صورت خیلی ساده فکری است که چندین بار تکرار می شود و در نهایت به مرور زمان تبدیل به باور ما می شود.
می خواهم یک مثال بزنم.
وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، در آینه نگاه می کنید و می گویید:
ببین چقدر پیر شده ام، دیگر کسی من را دوست ندارد، کسی برایم ارزش قائل نیست، من فرد لایقی نیستم.»
اگر هر روز ای
دوست داری جملاتی یاد بگیری که هر روز با تکرارش ذهن،فکر و وجودت قدرت بگیرد . تنبلی و کسالت و یا فکر های منفی سراغت نیاید ،یا اگر آمد به راحتی با کلامت بتوانی  فکر منفی را ضربه فنی کنید، مگر می شود .بله می شود  در 20 جمله انرژیک و انگيزشي فکه هر روز باید برای خودت تکرار کنی .پس با امیر عبا س رحیمی | روانشناس و مشاوره دیجیتال مارکتینگ همراه  باشید.
 
ادامه مطلب
 
گردشگری بین المللی : مسافرت بین کشورها با اهداف مختلف به عنوان گردشگر(راکتیدا،۲۰۰۹).
 
 
گردشگری شهری : نوعی گردشگری که از شهر به عنوان دروازه ای جهت گشت و گذار اطراف یک منطقه استفاده می شود(راکتیدا،۲۰۰۹).
 
 
انگیزه سفر : ترکیبی از عامل انگيزشي رانشی و عامل انگيزشي کششی است .عوامل انگيزشي،نیازهای روانی هستند که در گردشگران؛انگیزه سفر ایجاد می کند.عوامل جذب ویژگی های منحصر به فردی است که یک مقصد داردو برای گردشگران جهت بازدید انگیزه ایجاد
#انگيزشي #هم_اندیشان
《آنچه در نهایت می‌شویم به کتاب هایی بستگی دارد که پس از تمام شدن کار استادان، تازه آن‌ها را شروع می‌کنیم. بزرگترین دانشگاه هر فرد مجموعه کتاب‌های اوست.》
#توماس_کارلایل [نویسنده و ژورنالیست قرن نوزدهم]
 
بنظرتون چرا ما ادما همیشه منتظر یه شرایط مناسبیم تا یه کاری رو شروع کنیم ؟ مثلا همش میگیم از شنبه ؟بنظرتون چطور میشه تو یه مسیری با انگیزه موند و راهو ادامه داد ؟ 
تا حالا کاری رو که خیلی براتون مهم بوده رو با موفقیت انجامش دادید ؟
بنظرتون داشتن اراده ی قوی به چیه ؟ 
بنظرتون بیشتر ادما برای رسیدن به رویاهاشون تلاش میکنن یا فقط رویا میبافن ؟  
این پیج های انگيزشي اینستاگرام رو دیدید ؟ بنظرتون فایده دارن ؟ یعنی خوندن جملات انگيزشي میتونه کمکی
اگه از هفت صبح مثل بچه های منظم هِلِک هِلِک پاشدید رفتید دنبال علم آموزی، لطفا به علم آموزی ادامه بدید و با پیام "امروز نمیام" به هیچ وجه امید خودتون رو از دست ندید و به تلاش برای رسیدن به هدفتون ادامه بدید.
تراست می.
پشیمون نمیشید.
.
.
اگه اکانتم دیشب مسخره بازی درنمیاورد الان به جای پست انگيزشي داشتید یه پست چسناله ی خفن میخوندید :)
.
.
هیجان زده که میشم یه چیزی ته گلوم نزدیکای انتهای دماغم ترشح میشه که واقعا احساس خشنودی رو بهم القا میکنه.
فک کن
#هم_اندیشان #انگيزشي
افرادی که کتاب می‌خوانند؛ اجتماعی‌ترند. تماس مداوم با کلمات به خودی خود نمی‌تواند کمکی بکند؛ اما نحوه برداشت و استفاده‌ی ما از زبان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.کلام ما را شکل می‌دهد و همه می‌دانند که #قدرت_کلام کلید حیاتی موفقیت است. آیا دوست دارید دامنه لغات خود را افزایش دهید؟ کتاب ها پر از کلمات رنگارنگ‌اند!
#پت_ویلیامز
اهنگ بغضمو قورت دادم اون نگیره دلش
اهنگ اروم رفتش سمت فرودگاه
دانلود اهنگ میخواستم بهش بگم بمون چاره ای نبود
اهنگ ولی وقتی داشت میرفت

میگفتی دیوونمی
دانلود اهنگ ويسگون ولی وقتی داشت میرفت
دانلود اهنگ میگفتی دیوونمی میگفتم عاشقم شد
متن اهنگ یه شب بیشتر بمون از علیرضا فتاح
سلام
من دانشجوی رشته پزشکی هستم و یک پیج اینستاگرام زدم برای مشاوره کنکور. حتما میدونین که دوران کنکور دورانی هست که بچه ها استرس زیادی دارن برای همین برای پست های انگيزشي افرادی رو میخوایم که نوشته هاشون به دل بچه ها بشینه. کسی هست که بتونه در این زمینه کمک کنه ؟
اگر کسی هم هست که بتونه توی کارهای گرافیکی حمایت کنه و خلاق باشه زیر همین پست اعلام کنه .
ممنون
یکی از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت: شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید. من که نمی خواهم موشک هوا کنم. می خواهم در روستایمان معلم شوم. دکتر جواب داد: تو اگر نخواهی موشک هوا کنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول، ولی تو نمی توانی به من تضمین بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا، نخواهد موشک هوا کند.
فیلم انگيزشي در مورد باور و ارتباط انسان با خود که اگر شکستی خورد بتواند دوباره خودش را احیا کند.










متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.














جملات انگيزشي برای کنکوری ها یکی از مهم ترین ابزار برای رسیدن به موفقیت و ایجاد انگیزه برای درس خواندن بیشتر است بنابراین بهتر است شما این جملات را مطالعه کنید تا با هر بار خواندن آن ها انگیزه و تلاش شما برای موفقیت در کنکور بیشتر شود.
رازهای موفقیت در کنکور و جملات انگيزشي کنکور از انواع متن هایی هستند که به شما کمک می کنند تا روحیه و انگیزه کافی برای موفق شدن در کنکور را بدست آورید.
به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب
در این متن انگيزشي روانشناسی جول اوستین در مورد فواید لبخند زدن صحبت می کند.
 
 مطالعه قسمت اول
 
با استفاده روزانه مولتی ویتامین روح یا این متن روانشناسی انگيزشي
می توانید شادی را به زندگی تان تزریق کنید.
 
ما هر روز فرصت های زیادی برای ناراحت بودن، ناامید شدن و رنجیدن از دیگران داریم. مثلا:
✔ ممکن است برنامه روزانه مان به نتیجه نرسد
✔ کسی در محل کارمان به ما بی احترامی کند
✔ یا کاری که بایستی یک ساعته تمام می شده، سه ساعت طول بکشد.
مردم د
موقع گوش دادن فایل صوتی انگیزیشی مربوط به موسسه ،گوینده از ایمان و باور حرف زد .ایمان و باوری که شاه کلید هر مسیر و موضوعی میشه .
ایمان و باوری که منم بهش معتقدم.
درادامه صحبت هاش ،مثالی زد که خیلی به دلم نشست .
گوینده فایل انگيزشي گفت :اگه به ما بگن شب تا صبح باید داخل اتاقی باشیم  که یه جسد وجود داره، غالب افراد از ترس و دلهره شب تا صبح پلک نمیزنن و ترس  اذیتشون میکنه ، درحالی که همه ما این علم‌ را داریم که جسد هیچ خطر و آسیبی نمیزنه اما موضوع 
تعریف انگیزه در روانشناسی به شناخت دقیق معنی انگیزه کمک زیادی می کند. قبلا در سایت ویکی روان گفتیم که پاسخ به سوال انگیزه چیست خود جواب سوال چطور انگیزه پیدا کنیم است چون ماهیت انگیزه را آشکار می کند.
خب برخی نظریه های انگيزشي کاملا بی فایده هستند. اما برخی از این نظریه ها کاربردی و راه گشا هستند و به ما نشان می دهند که چگونه می توانیم رفتار های انگيزشي را ایجاد کنیم.
اما پیش از همه اینها باید بدانیم که انگیزه چیست و به چه کاری میآید؟
منبع : 
چرا درس؟ چرا کنکور؟
چند روز پیش با یکی از بهترین دبیران فیزیک سطح شهر در مورد بی انگیزه بودن غالب دانش آموزان صحبتی داشتیم. ایشان می گفتند بجه ها بی رغبت سرکلاسها حاضر می شوند. فقط خانواده ها دارند هزینه می کنند و بجه ها هیج تلاشی انجام نمی دهند. با این موضوع تا حدی خودم هم مواجه شدم. بخصوص که یه بار یکی از دانش آموزام گفت اگه قرار بود درس بخونیم که دیگه کلاس نمیومدیم!!!
این موضوع یکی از مباحث من در کارگاه انگيزشي مشاوره کنکوری ها شد. کارگاهی به
توصیه های وارن بافت در مورد بازار منفی
۴ توصیه مهم وارن بافت در مورد سرمایه گذاری در بازار منفی که حتما باید از آنها جهت انتخاب بهترین سهم و سرمایه گذاری در آن استفاده کرد تا به سود رسید.
۱- وقتی همه از بازار منفی می ترسند شما طمع کار باشید! فرصت های خوب در بازار منفی را شناسایی کنید و روی آن ها سرمایه گذاری کنید.
۲- دست به ماشه باشید! پول نقدی را نگه دارید و منتظر شوید سهام خوب بازار خوش قیمت شوند و سپس روی آن ها سرمایه گذاری کنید.
۳- دنبال س
 
 
فرزندی پدر پیرش را کُول کرد و به کوهستان برد. وقتی به بالای کوه رسید، پسر غاری پیدا کرد و پدر را آن جا گذاشت. هنگامی که می خواست برگردد، با خنده های پدر پیرش مواجه شد. پسر با تعجب به او نگاه کرد و گفت: به چه می خندی پدر؟ پدر نگاهی به پسر جوانش کرد و گفت: من هم چون تو، روزی پدر پیر و ناتوانم را همین جا رها کردم و رفتم و حالا تو مرا این جا آوردی. روزی هم پسرت تو را به این جا خواهد آورد. پسر لحظه ای به حرف های پدرش اندیشید و آن گاه از ترس مکافات عمل و آ
سلام تو از من چی میخای از یه دلشکسته خسته که بلد نیست عاشق بشه چون میترسه طرف جدی جدی بخاد زنش بشه چه موقه هایی بود که دخترا مجنون میشدن میشد انتخابشون کرد تو ذهن ولی حالا ک کسی نیست محبت بده اگه بده قول میدم گناه نکنم لامصب میتونم جلوی شهوتم رو بگیرم دیگه قوی شدم و فیلمای زشتم روم تاثیری نداره چ برسه عشق و محبت یه دختر که دوسم داشته باشه غرورم نمیزاره خودم برم باهاشون دوست شم رل بزنم باید خودش بیاد سراغم میترسم از عشق میترسم دلشو ببرم بعدا قه
مردی به استخدام یک شرکت بزرگ درآمد. در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: یک فنجان قهوه برای من بیاورید. صدایی از آن طرف پاسخ داد: شماره داخلی را اشتباه گرفته ای. می دانی تو با کی داری حرف می ‌زنی؟ کارمند تازه وارد گفت: نه صدای آن طرف گفت: من مدیر اجرایی شرکت هستم، احمق. مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: و تو می دانی با کی حرف میزنی، بیچاره. مدیر اجرایی گفت: نه کارمند تازه وارد گفت: خوبه» و سریع گوشی را گذاشت
بهلول گروهى را دید که مسجدى مى سازند و ادعا مى کنند که براى خداست. او بر سنگى نوشت: بانى این مسجد بهلول است و آنرا شبانه بر در مسجد نصب کرد. روز بعد که کارگران سنگ را دیدند، به هارون الرشید ماجرا را گفتند. او بهلول را حاضر کرد و پرسید: چرا مسجدى را که من مى سازم به نام خودت کرده اى؟ بهلول گفت: اگر تو مسجد را براى خدا مى سازى، بگذار نام من بر آن باشد! خدا که مى داند بانى مسجد کیست، او که در پاداش دادن اشتباه نمى کند. اگر براى خداست چه نام من باشد چه نا
مردی به استخدام یک شرکت بزرگ درآمد. در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: یک فنجان قهوه برای من بیاورید. صدایی از آن طرف پاسخ داد: شماره داخلی را اشتباه گرفته ای. می دانی تو با کی داری حرف می ‌زنی؟ کارمند تازه وارد گفت: نه صدای آن طرف گفت: من مدیر اجرایی شرکت هستم، احمق. مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: و تو می دانی با کی حرف میزنی، بیچاره. مدیر اجرایی گفت: نه کارمند تازه وارد گفت: خوبه» و سریع گوشی را گذاشت
افراد بزرگ همیشه تجارب و دانسته هایشان را در قالب نصیحتی مثبت و ایجاد کننده انگیزه به عموم افراد ارائه می دهند و تحت عنوان جملات انگيزشي طرفداران خاص خود را دارند.
 
 
*** آبراهام لینکلن ***
زمین خوردن، شکسن خوردن نیست؛ بلکه
از زمین بلند نشدن، شکست خوردن است!
ملا نصرالدین کمونیست شده بود. از او پرسیدند: ملا می دونى کمونیسم یعنى چه؟ گفت: می دانم. گفتند: می دانى اگر دو تا اتومبیل داشته باشى و یکى دیگر اتومبیل نداشته باشد ناچار خواهى بود یکى از آن دو را بدهى !؟ گفت: بله کاملاً حاضرم همین حالا این کار رابکنم. گفتند: میدانى اگر دو تا الاغ داشته باشى، باید یکى را بدهى به کسى که الاغ ندارد! گفت: نه! با این مخالفم! این کار را نمى توانم انجام دهم. گفتند: چرا این که همان منطق است و همان نتیجه؟ گفت: نه این همان نیست.
چند سال پیش، آی بی ام تصمیم گرفت که تولید یکی از قطعات کامپیوترهایش را به ژاپنی ها بسپارد. در مشخصات تولید محصول نوشته بود: سه قطعه معیوب در هر ۱۰۰۰۰ قطعه ای که تولید می شود، قابل قبول است. هنگامی که قطعات تولید شدند و برای آی بی ام فرستاده شدند، نامه ای همراه آنها بود با این مضمون: مفتخریم که سفارش شما را سر وقت آماده کرده و تحویل می دهیم. برای آن سه قطعه معیوبی هم که خواسته بودید، خط تولید جداگانه ای درست کردیم و آنها را فراهم ساختیم. امیدواری
جملات انگيزشي موفقیت از سخنان بزرگان این حیطه و کلام های ماندگار عرصه های مختلف در اینجا گردآوری شده است. افراد فوق یک شبه به این موفقیت نرسیده اند. آنچه که من و شما باید ببینیم خوشبختی، ثروت، یک کسب و کار عالی، نتیحه کار سخت و مداوم در طول زمان بوده است. برای موفقیت، شما باید هر روز از فرصتی برای پیشرفت و بهتر بودن استفاده کنید تا کمی به اهداف خود نزدیک تر شوید. این ممکن است مانند انجام کار های زیاد و با یک برنامه شلوغ باشد. اما بهترین قسمت این
اگر می خواهید شروع به کتاب خواندن کنید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه کتابی می خواهید بخوانید و دلیل انتخاب آن چیست. زمانی که برای انتخاب یک کتاب سردرگم هستید ممکن است به کتاب های انگيزشي و یا کتاب های مدیریت پناه ببرید. از نویسندگان کتاب های انگیزیشی برایان تریسی، جوزف شواتز، پاپ پراکتور و ناپلئون هیل را می توان نام برد. این گونه کتاب ها را باید در زمان خود و به وقت خود بخوانید. وب سایت های مختلفی برای دانلود کتاب وجود دارند اما شما می توانی
خب دوستان میخوام چند تا راه حل پیشنهاد بدم که یکم بیان از این جور فضاش دربیاد.

1.توی وباتون ویدیو و عکسا و متنای انرژی بخش و انگيزشي بزارید
2.کمتر چ*صناله بفرمایید :) (کسی مخاطبم نیس حمله نکنین)
3.اگه از یه بیانی خوشتون نمیاد نرید وبش جوری رفتار کنید انگار اون فرد وجود نداره
4.کسیو متهم نکنید به کاری خیلی زود لطفا
5.تو پستاتون چرت و پرت ننویسید یکم چیزای کیوت یا انگيزشي بزارید
6.اگه میخواید خودتونو خالی کنید یه پست رمز دار بزارید و رمزشم ب کسی ندی
من همیشه فکر میکردم حرفایی که اینجا مینویسم فقط در حد غرغره و خودم خالی میشم یا توی مخم جمع بندی و تحلیل میکنم
نوشتن برای من باعث اینها میشه
نگو انگيزشي هم هست و به بقیه انگیزه و انرژی هم میده!!! و ملت میرن دنبال فانتزیاشون!
بسم الله!!!

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها