نتایج جستجو برای عبارت :

ویسگون عپروفایل اینستاگرام

برنامه ويسگون (Wisgoon) یک شبکه اجتماعی ایرانی است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند تصاویر مورد علاقه خود را با استفاده از این برنامه به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ويسگون (Wisgoon) بپردازیم.
ادامه مطلب
یکی از چند ده روش برای پیشرفت پیج اينستاگرام شما خرید فالوور اينستاگرام است. اگر ادمین صفحه کاری خود در اينستاگرام باشید باید در نظر داشته باشید که جذب فالوور ایرانی یکی از سخت ترین کار های ممکن در محیط اينستاگرام است.
 
بهترین روش پیشرفت صفحه اينستاگرام شما افزایش تعداد فالوور های واقعی اينستاگرام برای پیج یا صفحه کاری شما در اينستاگرام می باشد. در این بین انتخاب بهترین سایت برای خرید فالوور ایرانی یکی از عوامل تاثیر گذار در رشد صقحه اینس
اينستاگرام عکس‌های فتوشاپی را فیلتر می‌کند.شبکه اجتماعی اينستاگرام با هدف "جلوگیری از انتشار اخبار جعلی"، عکس‌های فتوشاپی به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم خود را فیلتر می‌کند.مسؤولان صحت سنجی اينستاگرام از این پس تصاویری که به طور دیجیتال تغییر داده شده‌اند را با عنوان اطلاعات غلط» پرچم‌گذاری می‌کنند. عکس‌هایی که با مقاصد هنری فتوشاپ شده‌اند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.این حرکت جدید در راستای تلاش‌های فیسبوک شرکت مادر اینس
سایت بازیابی رمز اينستاگرام
وب سایت اينستاگرام برای بازیابی رمز

تغییر رمز اينستاگرام بدون داشتن رمز قبلی
فراموش کردن پسورد

بازیابی رمز اينستاگرام از طریق پیامک

بازیابی رمز اينستاگرام با ایمیل

هک پسورد اينستاگرام
پسورد گذاشتن برای اينستاگرام
قابلیت تگ کردن ️، یک ویژگی کاربردی در اينستاگرام می باشد که اکثر کاربران از آن استفاده می کنند. اما ممکن است به دلایلی تمایل نداشته باشید که کسی بتواند شما را تگ کند. به همین منظور امروز در اينستاگرام ها روش های جلوگیری و بستن منشن و تگ شدن در اينستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.
ادامه مطلب
این پاورپوینت در 26 اسلاتید طراحی و اسلاید بندی شده است دراین پاورپوینت مطالبی از تاریخچه اينستاگرام،اينستاگرام و خانم ها،تاریخ ورود اينستاگرام به کشور،اصطلاحات در اينستاگرام و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد اينستاگرام دراین پاورپوینت درج شده که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
برای اینکه محتوای خود را در اينستاگرام بتوانید  در قالب یک ظاهر زیبا و حرفه ای منتشر کنید ، نیاز به قالب مخصوص پست اينستاگرام دارید. قالب های پست اينستاگرام بصورت آماده ، می توانند به کارهای طراحی شما سرعت بخشند ، و آن را زیباتر کنند. اگر نیاز به قالب های پست اينستاگرامی دارید ، ما کار رابرای شما راحت تر از هر وقت دیگری کرده ایم. 
 
برای دانلود ۱۰۰ قالب آماده پست اينستاگرام می توانید کلیک کنید.
اينستاگرام پر مخاطب ترین شبکه ی اجتماعی دنیا با بیش از 1 میلیارد نفر کاربر در سراسر جهان است! اگر بتوانیم مخاطبین خوبی در اينستاگرام دست و پا کنیم، هر کسب و کاری را متناسب با نوع فعالیتش میتوانیم قوی تر پیش ببریم. پس مهم است که با روشهای جذب فالوور اينستاگرام آشنا شویم. در این مطلب به شما می آموزیم که این اتفاق چگونه می افتد و چه تاثیراتی بر کسب و کار شما دارد. با افزایش فالوور اينستاگرام با ماینر وب همراه باشیدافزایش فالوور اينستاگرام با ما
به جرات میتوان گفت که اينستاگرام یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در تمام دنیاست. که بر همین اساس کشور ایران هم از این غافله عقب نمانده و حدود ۲۵ میلیون ایرانی در اينستاگرام در حال فعالیت هستند. اگر به دنبال چگونگی تغییر نام پروفایل در اينستاگرام هستید یا با این سوال که چرا نام کاربری در اینستا تغییر نمیکند مواجهید روش تغییر نام کاربری و نام صفحه در اينستاگرام را در اينستاگرام ها دنبال کنید.
ادامه مطلب
یه چیزی رو خدا خواست فهمیدم امشب که افسردگی و تزریق غم یک تکنیک هست که مارو ناامید و افسرده و نابود کنن یک تکنیک شیاطین هست یعنی دارن کار میکنن رو بچه های نماز خون و مومن و درسته که مومن باید شاد باشه و اونایی که به خدا ایمان ندارن همیشه افسردگی دارن ولی نکته همین بود که شیاطین جمع میشن تا فلجت کنن با افسردگی و تزریق میکنن نا امیدی از زندگی و خدارو یعنی اگه جمع هم بشن واقعا میتونن یه کارایی بکنندا و سیستم ظاهری و روانی انسان رو داغون میکنن با ک
اهمیت اينستاگرام
براساس آمار کافه بازار، در حال حاضر(بهار 98) اينستاگرام 22 میلیون نصب فعال در ایران دارد. همین تعداد کافی است که این شبکه اجتماعی را جزو برنامه بازاریابی اپلیکیشن بگذاریم.
یکی از نکاتی که همیشه در اينستاگرام برای بازاریابی اپلیکیشن رعایت کنید، در نظر گرفتن گوشه بازار است. با خود تصور نکنید که چون اينستاگرام 22 میلیون نصب فعال دارد همه ی این کاربران کاربران هدف شما هستند. در این تعداد ممکن است 10 هزار کاربر هدف شما باشند. پس روی
پس از اتفاقات اخیر و حجم فشار مدیا روی مغزم تصمیم گرفتم با اينستاگرام خداحافظی کنم. چند سال قبل هم این برخورد رو با فیسبوک داشتم.
 
تو این چند روز گوش کردن به یک پادکست خوب رو جایگزین چک کردن بیمارگونه اينستاگرام کردم. اگر تا حالا به رادیو دال گوش ندادید توصیه می کنم حتما حداقل یک قسمت هم شده بهش گوش بدین. 
 
در آینده سعی می کنم گزارش رهایی (!) از اينستاگرام و حال و هوای مغز آروم و خالی از فشارهای این شبکه اجتماعی رو اینجا بنویسم.
 
 آموزش بازگردانی اکانت اينستاگرام
 
رفتن به صفحه اموزش
 
 
 
این اموزش ویدیویی شامل موارد زیر می باشد:
آموزش های بازگردانی اکانت دیسیبل (Disable) شده و قفل شده از سمت اينستاگرام
آموزش بازگردانی اکانت هک شده بدون هیچ پستی و بدون عکس پروفایل
آموزش های بازیابی پسورد فراموش شده اکانت با داشتن اطلاعات و بدون داشتن اطلاعات (ایمیل و شماره) از پیج
آموزش بازگردانی اکانت هک شده فقط با عکس پروفایل
آموزش بازگردانی پست های حذف شده ی پیج
آموزش دریافت فالور
اينستاگرام جزو برنامه های پرطرفدار می باشد. اگر هنگام نصب این برنامه با مشکل رو به رو شوید، قطعا به دنبال راه حل سریعی برای رفع آن خواهید بود. معمولا این مشکل ها با ارور کد های مختلفی نمایش داده می شوند. امروز در اينستاگرام ها قصد داریم تا روش های حل مشکل نصب نشدن اينستاگرام در اندروید را به شما آموزش دهیم.
ادامه مطلب
اينستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران زیادی دارد. یکی از قابلیت های این برنامه، برچسب جغرافیایی برای پست، استوری و است. اما برخی از کاربران با این ویژگی و لوکیشن در اينستاگرام دچار مشکل می شوند. امروز در اينستاگرام ها روش های رفع مشکل کار نکردن لوکیشن اينستاگرام را بررسی خواهیم کرد.
ادامه مطلب
اگر دنبال روش افزایش فالوور اينستاگرام و ترفند افزایش فالوور اينستاگرام هستید پس خواندن این مطلب به صورت کامل برای شما بسیار اجباری می باشد زیرا در این مطلب خیلی به صورت حرفه ای به شما توضیح داده ایم که چگونه فالوور اينستاگرام خود را بالا ببرید.
ادامه مطلب
اينستاگرام اخیراً ویژگی تماس ویدیویی را برای کاربران خود منتشر کرده است. این ویژگی جدید در هر دو دستگاه Android و iOS موجود است و کاربران می‌توانند از طریق سرویس جدید، تماس ویدیویی را با دوستان و اعضای خانواده خود برقرار کنند. اگر شما هم مشکل تماس تصویری اينستاگرام را دارید و میخواهید بدانید چرا تماس تصویری اينستاگرام فعال نمیشود با این مطلب اينستاگرام ها همراه باشید.
ادامه مطلب
اينستاگرام (Instagram) از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تصویر محور است که بیش از یک میلیارد کاربر دارد. اينستاگرام از قوانین مختلفی پیروی می کند که کپی رایت هم جزو آن ها است.
قبل از آپلود کردن بهتر است با این قوانین آشنا شوید. البته ممکن است در زمان آپلود فیلم و هم متوجه شوید که بلافاصله پست شما حذف می شود که در پیامی با عنوان هایی مثل Your video was removed به شما اعلام می شود که دلیل این امر حفظ قانون کپی رایت است. امروز در اينستاگرام ها قانون کپی رای
اگر حواستان جمع نباشد ممکن است صدها یا هزاران اکانت نامعتبر ️ را در اينستاگرام فالو کنید یا آن ها اکانت خصوصی شما را با ترفندهای مختلف دنبال کنند که در نهایت سودی برای شما نداشته باشد. برای آموزش نحوه شناسایی و حذف فالوور های غیر فعال و فیک در اينستاگرام با اينستاگرام ها همراه باشید.
ادامه مطلب
آموزش جلوگیری از هک اينستاگرام
آموزش جلوگیری از هک اينستاگرام : اينستاگرام یکی از محبوب ترین و پر
مخاطب ترین شبکه های اجتماعی است که هم در ایران و هم در جهان کاربران
زیادی را به خود جذب کرده است .
در اکتبر 2010 این اپلیکیشن توسط آقایان
کوین سیستروم و مایک کریگر خلق شد . اگر شما هم جز افرادی باشید که همیشه
از اينستاگرام خود استفاده می کنید و در طول روز عکس ها و فیلم هایتان را
در این اپلیکیشن به اشتراک می گذارید باید بفکر باشید که اينستاگرامتان
هنوز به حکمت وجود اينستاگرام پی نبردم. این روزهاست که شرش رو کم کنم. به معنی واقعی حذف اینها بهم انسجام، آرامش، وحدت و جهت می ده. چون اعصابم بهم ریخته، ناخوشم، از نظر من فضای اينستاگرام برای کسی خوبه که لنگر انداخته نه ماها که در دریا سرگردانیم. 
رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اينستاگرام | پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اینستا یعنی چه
خطای پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اينستاگرام حل مشکل ورود به اينستاگرام مشکل ورود به اينستاگرام there was a problem with your request حل مشکل بیرون پریدن اينستاگرام مشکل وصل نشدن اينستاگرام  پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اینستا یعنی چه
به گفته مارک زاکربرگ سرور های اينستاگرام دچار مشکل شدن و مالک اينستاگرام گفت به زودی درست میشه تحمل کنید.
ادامه مطلب
رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اينستاگرام | پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اینستا یعنی چه
خطای پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اينستاگرام حل مشکل ورود به اينستاگرام مشکل ورود به اينستاگرام there was a problem with your request حل مشکل بیرون پریدن اينستاگرام مشکل وصل نشدن اينستاگرام  پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اینستا یعنی چه
به گفته مارک زاکربرگ سرور های اينستاگرام دچار مشکل شدن و مالک اينستاگرام گفت به زودی درست میشه تحمل کنید.
ادامه مطلب
اگر بنا به هر دلیل اکانت اينستاگرام شما هک شد و یا از دسترس خارج شد دیگه نگران نباشید چرا که کارشناسان ما با استفاده از ترفندهای خاص و حتی مکاتبه با پشتیبانی اينستاگرام می‌توانند اکانت هک شده یا از دسترس خارج شده شما را بازیابی کرده یا اصطلاحا پس بگیرند. پس با آگاهی از این مسئله جایی برای نگرانی وجود ندارد.


شاید فک کنید که پشت مسئله هک شدن اکانت اينستاگرام شما یک هکر خفن قرار داره  اما حقیقت اینه که در اغلب موارد مسئله به این پیچیدگی‌هایی
نحوه بازیابی پیج اينستاگرام
 
این بسته اموزشی شامل اموزش های زیر می باشد:
 
آموزش های بازگردانی اکانت دیسیبل (Disable) شده و قفل شده از سمت اينستاگرام
آموزش بازگردانی اکانت هک شده بدون هیچ پستی و بدون عکس پروفایل
آموزش های بازیابی پسورد فراموش شده اکانت با داشتن اطلاعات و بدون داشتن اطلاعات (ایمیل و شماره) از پیج
آموزش بازگردانی اکانت هک شده فقط با عکس پروفایل
آموزش بازگردانی پست های حذف شده ی پیج
آموزش دریافت فالور و یا لایک و … اتوماتیک و بی
با سلام
می توانید ما را در اينستاگرام از طریق
#مدرسه_دکتر_مفتح_وردنجان
و یا صفحه 
Mahdi.molavi.official
دنبال کنید.
توجه    توجه
مدرسه هیچ صفحه ای در اينستاگرام ندارد و یک سری عکس ها فقط از طریق صفحه مدیر وبلاگ در اينستاگرام منتشر می شود(برای تبلیغ وبلاگ) و بدانید که تنها این وبلاگ است که عکس های مدرسه را با مجوز مدیریت مدرسه منتشر می کند.
این پست در روز های آتی حذف می شود.
اهنگ بغضمو قورت دادم اون نگیره دلش
اهنگ اروم رفتش سمت فرودگاه
دانلود اهنگ میخواستم بهش بگم بمون چاره ای نبود
اهنگ ولی وقتی داشت میرفت

میگفتی دیوونمی
دانلود اهنگ ويسگون ولی وقتی داشت میرفت
دانلود اهنگ میگفتی دیوونمی میگفتم عاشقم شد
متن اهنگ یه شب بیشتر بمون از علیرضا فتاح
آموزش افزایش لایک اينستاگرام
 
این بسته اموزشی شامل اموزش های زیر می باشد:
 
آموزش های بازگردانی اکانت دیسیبل (Disable) شده و قفل شده از سمت اينستاگرام
آموزش بازگردانی اکانت هک شده بدون هیچ پستی و بدون عکس پروفایل
آموزش های بازیابی پسورد فراموش شده اکانت با داشتن اطلاعات و بدون داشتن اطلاعات (ایمیل و شماره) از پیج
آموزش بازگردانی اکانت هک شده فقط با عکس پروفایل
آموزش بازگردانی پست های حذف شده ی پیج
آموزش دریافت فالور و یا لایک و … اتوماتیک و ب
 
 
مطالب متنوع و تصاویر صفحه  اينستاگرام  *کی گیوی* را با کلیک بر روی لینک زیر دنبال کنید 
یا با جستجوی فارسی یا  لاتین #کی گیوی #در منوی جستجو اينستاگرام به ما بپیوندید
kaygivi و برای حمایت از ما این مطلب را  بازنشر بفرمایید
https://www.instagram.com/p/B1Li-DnlcC7/?igshid=yj01yygcg3bu
در روزهای اخیر مشاهده شده که بسیاری از کاربران ایرانی در اينستاگرام به اصطلاح بلاک شده‌اند.
به‌تازگی بسیاری از دوستان خود را دیده‌اید که در اينستاگرام به اصطلاح بلاک شده‌اند و در واقع از شما می‌خواهند برایشان کامنت انگلیسی بگذارید. اما دلیل و چاره چیست؟
هنگامی که با یا VPN وارد اينستاگرام می‌شوید، این شبکه IP شما را در مکانی خارج از کشور قبلی تشخیص می‌دهد. در نتیجه احتمال می‌دهد که اکانت شما هک شده است.
ادامه مطلب
 

قابلیت سوپر زوم اينستاگرام و نحوه کار با آن به چه صورت است








استوری در اينستاگرام به یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی تبدیل شده
 
قابلیت سوپرزوم اينستاگرام در منوی استوری
اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در دسترس کاربران قرار دارد. در این مطلب با
آموزش استفاده از قابلیت SuperZoom اينستاگرام همراه ما باشید.
 
ادامه مطلب
نکته اصلی موفقیت در بازاریابی اينستاگرام ، سازگاری در اينستاگرام است؛ شما باید فعال باشید ، مشتری های جدید پیدا کنید و از طریق دنبال کردن ، پسندیدن و اظهار نظر با آنها در تماس باشید. این در ابتدا می تواند آسان باشد اما پس از مدتی ، مانند سایر کارهای روزمره تکراری ، باعث خسته کننده و اتلاف وقت می شود.
اینجاست که رباتهای اينستاگرام مفید هستند. ربات های اينستاگرام ، به عنوان دستیار بازاریابی اينستاگرام برای شما کار می کنند. آنها دوست دارند ، ک
شبکه اجتماعی اينستاگرام (Instagram) از محبوب ترین برنامه های اندروید ، آیفون و می باشد. معمولا گشت و گذار در این سرویس میزان نسبتا زیادی از شارژ اینترنت شما را مصرف می کند. بنابراین اگر قصد مدیریت و صرفه جویی بیشتری در مصرف شارژ اینترنت خود داشته باشید، بهتر است به تنظیمات اينستاگرام نگاهی دوباره داشته باشید. امروز در اينستاگرام ها روش های غیر فعال سازی و جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اينستاگرام به شما آموزش می دهیم.
ادامه مطلب
به تازگی دریافت کرده ایم که بسیاری از کاربران با ارور Sorry something went wrong در اينستاگرام مواجه شده اند. توسعه دهندگان اينستاگرام همواره برای این برنامه بروزرسانی های مختلفی ارائه میدهند که ممکن است برخی از آنها دارای نقص های شبکه‌ای باشند. اگر شما هم از جمله اشخاصی هستید که در پی حل مشکل Something went wrong هستند، حتما با روش های حل مشکل ارور Sorry something went wrong اينستاگرام همراه اينستاگرام ها باشید.
ادامه مطلب
ساخت تبلیغ برای اينستاگرام
یکی از بهترین
روش‌های تبلیغات در اينستاگرام معامله تبلیغاتی با کمپانی مادر این شبکه
اجتماعی یعنی فیسبوک است. اينستاگرام نام این روش تبلیعاتی را اينستاگرام
اسپانسر گذاشته است.
 
در
حالی که همه اينستاگرام را فرصتی برای تبلیغ و دیده شدن می‌بینند. فضای
تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پر از بی اعتمادی و بستری برای سودجویی گشته
است. در این بین صاحبان مشاغل به دنبال راهکاری هستند که در آن بتوانند
تبلیغات در اینستاگر
اکثر کاربران در اينستاگرام اکانتشان هک شده است و نمیدانند چگونه اکانت هک شده اينستاگرام خود را بازگردانی کنند.
اکانت اينستاگرام به هیچ وجه قابل هک شدن نیست و تنها دلیلی که میتواند باعث هک شدن اکانت شما شود وارد شدن شما در نرم افزار های غیر رسمی اينستاگرام نظیر فالور بگیر و لایک بگیر و. میباشد که بالافاصله بعد از ورود شما به این نرم افزار ها اطلاعات حساب شما اعم از رمز حسابتان برای سازنده این اپ ارسال میشود.
به هیچ وجه با حسابتان وارد هر نرم
مدتی است که اينستاگرام با کسانی که قوانینش را زیر پا گذاشته و تولید اسپم می‌کنند برخورد سختگیرانه‌تری می‌کند.
این برخورد که اينستاگرام (روندش را کاملا مشخص نکرده) چنان سختگیرانه است که گاها به اشتباه کاربران عادی را مورد حمله قرار می‌دهد و از ارسال پست، کامنت و لایک آنها بدون اخطار قبلی جلوگیری می‌کند!
در این متن راه‌های پیشگیری از Action Block و رفع سریع‌تر آن در اينستاگرام را بررسی می‌کنیم.
ادامه مطلب
هشتگها به عنوان ابزاری کمکی هستند برای بهتر نشان دادن پست ها و موضوعات به مخاطبین و کاربران. هنگامی که شما هشتگهای متناسبی را برای پیچهای خود انتخاب کنید بهتر می توانید کاربران خود را از فعالیتهای خود آگاه کنید و به مرور آنها از روند پست گذاری شما آگاه می شوند. 
از هشتگ‌های مشابه به متن‌های مخاطب مورد نظر خود استفاده کنید
  هشتگ گذاری رقبا خود را در اينستاگرام کپی کنید
دنبال کردن هشتگ های پیشنهادی اينستاگرام برای الهام گرفتن
تا حد ممکن  ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها