نتایج جستجو برای عبارت :

واکسن سینوفارم

بسیاری از واکسن ها باید به طور مداوم در دمای پایین نگه داشته شوند، که به عنوان "زنجیر سرد" نامیده می شود. بدون آن، ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. اما نگه داشتن یک واکسن منجمد، چالشی است، به ویژه در مناطق دور افتاده و فقیرنشین جهان. 
ادامه مطلب
واکسن آایمرکشف شد








واکسن آایمر توسط دانشمندی ایرانی کشف شد. اطلاعات بیشتر را با مطالعه این مقاله کسب کنید.
ادامه مطلب
عفونت استرپتوکوک اسب
بیماری گورم یا استرانگل در اسب می‌تواند به شدت مسری باشد. استفاده از واکسن عضلانی (IM) و واکسن تنفسی تنها در موقعیت‌ها و مکان‌هایی که بیماری مشکل‌ساز است، توصیه شده است. واکسن عضلانی شامل 3 تزریق در فاصله 2-4 هفته است، که در 4 ماهگی کره‌ها شروع شده و در 12 ماهگی یادآور دارد. اگر واکسن تنفسی استفاده می‌شود، واکسن می‌تواند در 6-9 ماهگی استفاده شود، که دوره دوم آن 3-4 هفته بعد و دوره سوم آن در 12 ماهگی انجام می‌شود.
 
مشاوره و آم
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن چهار ماهگی
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن دو ماهگی
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن نی نی سایت
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن 6 ماهگی


درجه تب بعد واکسن دو ماهگی
تب بعد از واکسن 18 ماهگی

دمای بدن نوزاد بعد از واکسن 4 ماهگی
تب نکردن بعد از واکسن 6 ماهگی
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : واکسن آنفولانزا هم مانند اغلب محصولات درمانی می تواند عوارض جانبی ای داشته باشد.
این عوارض جدی نیستند و تنها یادآوری می کنند سیستم ایمنی بدن ما واکنش درستی به واکسن دارد. عوارض جانبی واکسن آنفولانزا بسیار خفیف تر از نشانه های عفونت آنفولانزا است.
ادامه مطلب
واکسن سرخک نوعی واکسن است که برای پیشگیری از سرخک تأثیر زیادی دارد.[۱] بعد از یک بار استفاده، ۸۵ درصد از کودکان ۹ ماهه و ۹۵ درصد از کودکان دوازده‌ماهه ایمن می‌شوند.[۲] تمام آنهایی که در بار اول مصونیت پیدا نمی‌کنند، بعد ازاستفاده برای بار دوم، مصون می‌شوند. به گفته سازمان جهانی بهداشت، هنگامی که میزان واکسیناسیون در افراد به بیش از ۹۳ درصد برسد، شیوع سرخک معمولاً دیگر اتفاق نمی‌افتد؛ اما، با کاهش میزان واکسیناسیون، ممکن است شیوع دوباره ر
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل  : تحقیقات جدید روابط محتملی را بین واکسن آنفلوانزا و سقط جنین و در نتیجه تاثیر واکسن آنفلوانزا در بارداری برقرار کرده است. هرچند خود آنفلوانزا می‌تواند برای جنین‌های متولد نشده نیز خطرناک باشد. نتایج تحقیق جدیدی که این هفته در ژورنال واکسن منتشر شد، برای اولین‌بار ارتباط های ممکن را بیان کرد. اما نویسندگان تحقیق این را هم گفتند که یافته‌های آنها برای برقراری ارتباط معقول بین این دو و تاثیر واک
من متاسفانه دو تا از ارگانهای بدنم، As usual عن بازی دراوردن،
و جالبه که واقعنی ایده ای ندارم که چطوری باید با این قضیه کنار بیام.
وقتی یک عضو ضعیف میشه یه سرماخوردگی کوچیک هم باعث میشه شما برین بیمارستان. حتی وقتی واکسن میزنین هم داغون میشین. یعنی خود واکسن شما رو میفرسته بیمارستان. چون همه مون میدونیم که در واقع واکسن خدش اون ویروس های ضعیف شده ن.
ممنونم که پرسیدین.
دوستون دارم.
سلام :)
چند روز پیش مامانم اینا اومدن خونمون برای اینکه موقع واکسن چهارماهگی پسر تنها نباشم.
واکسن چهارماهگی دوتا بود و اینکه بعدش پسر تا سه چهار روز تب داشت
میشه گفت سخت تر و آزاردهنده تر بود 
هووووف کی این واکسنا تموم شه دیگه :(
باور کنید من بیشتر زجر میکشم تا بچه !!
یه نکته اینکه بچه ها باهم متفاوتن 
اینطور نیست که یکی سر واکسن چهارماهگی اذیت نشه پس بچه شما هم اذیت نمیشه
ممکنه کاملا برعکس بشه!
پس الکی از بقیه نپرسید سخته یا آسون :))
واکسن سه‌گانه یا ثلاث که واکسن سه بیماری دیفتری، کزاز و سیاه سرفه می‌باشد، برای ایمن‌سازی نوزادان و کودکان بین سنین ۶ هفته‌ای تا ۶ سالگی به مصرف می‌رسانند. واکسن سه‌گانه محتوی محلولهای تصفیه و تغلیظ شده توکسوئید دیفتری و توکسوئید کزاز و باکتری کشته شده سیاه‌سرفه هست که بر فسفات آلومینیوم در حال تولید جذب شده‌است. تیومرسال به عنوان ماده نگه دارنده به نسبت یک در ده هزار به محصول اضافه شده‌است. استفاده از فسفات آلومینیوم بدان جهت است که
اکنون شروع فصل آنفلوانزا است و بسیاری در مورد واکسن آنفلوانزا سوال می
پرسند. وقتی مطب کار می کردم تعدادی باورهای غلط در مورد واکسن آنفلوانزا
هم میدیدم. مثلا یکی می آمد و میگفت میخوام از واکسنهایی به بچه ام بزنم که
وقتی میزنن تا یکسال سرماخوردگی نمی گیرد و از این قبیل حرفها.
حقیقت این است که بیماری آنفلوانزا با سرماخوردگی فرق دارد و دو ویروس
کاملا جداگانه هستند و تصور اینکه با تزریق واکسن جلوی سرماخوردگی را میشود
گرفت، تصور اشتباهی است. م
نکات مهم واکسیناسیون کودک
انواع واکسن را برای ایمنی سازی بدن کودک به او می زنند تا بدن او در برابر یک سری از بیکاری ها مثل
فلج اطفال، هپاتیت و… مقابله کند.
والدین بهتر است در مورد واکسن های کودک خود بدانند تا سر زمان واکسن به مراکز بهداشت بروند
و این کار انجام شود.
بعد از هر واکسیناسیون، روز اول کمپرس با حوله سرد و روز دوم کمپرس با حوله گرم روی جای واکسن بگذارید.
مادران باید بدانند درد و تورم و تب برای دو سه روز امکان‌ پذیر است که در این صورت ب
دسته بندی کلی انواع سموم و روش اخراج و جلوگیری از تاثیر سموم موجود در واکسن ها در روایات اهل بیت علیهم السلامروش های کاربردی برای برای رفع عوارض پس از تزریق واکسنهدف از این نوشتار ارائه راهکارهای لازم جهت دفع مواد سمّی موجود در واکسن ها به زبان ساده و کاربردی جهت استفاده عموم از روایات اهل بیت علیهم السلام می‌باشد. ترزیق واکسن بنابر دلائل علمی و شرعی صحیح نیست و عوارض جبران ناپذیر و پهانی دارد؛ اما اگر به هر دلیلی ترزیق واکسن انجام شد، این
آیا واکسن گارداسیل باعث نازایی می شود؟ به هیچ وجه. داده هایی در دست نیست که تایید کند واکسن گارداسیل یا همانواکسن زگیل تناسلی باعث نازایی می شود. اتفاقا برعکس دریافت واکسن گارداسیل باعث می شود در برابر سرطان گردن رحم ایمن باشید و همچنین توان بارداری و داشتن فرزندانی سالم را تضمین می کند.
می توانیم با قاطعیت بیان کنیم که تمام حرف هایی که درباره ضرر داشتن واکسن گارداسیل گفته می شود, شایعه ای بیش نیست. نازایی و ناباروری واکسن زگیل تناسلی هم ش
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از فاکس نیوز نوشت: قرار است امروز تو یک آزمایش بالینی در آمریکا واکسن ویروس کرونا روی افراد آزمایش شود، موسسه ملی سلامت آمریکابودجه این آزمایش را تامین کرده است. این آزمایش در مرکز تحقیقات بهداشت کیزر پرمننت واقع در دهکده سیاتل در ایالت واشنگتن در باختر آمریکا انجام می شود.  مقامات بهداشت عمومی آمریکا می گویند یک سال تا ۱۸ ماه طول می کشد تا این واکسن بوسیله تایید برسد. آزمایش ها روی ۴۵ نامزد جوان
در این مطلب با کمک تحقیقات جدید پزشکی از مجلات معتبر در سرتاسر دنیا، شما را با بیماری آنفولانزا، واکسن های آن و نکات دیگر آشنا می کنیم.
نشانه های آنفولانزا
از سرماخوردگی متفاوت است. معمولا به طور ناگهان می آید. افرادی که مبتلا به آنفولانزا هستند، اغلب برخی یا همه این علائم را می بینند:
تب یا احساس تب و لرز
سرفه کردن
گلو درد
آبریزش یا بینی
درد عضله یا بدن درد
سردرد
خستگی
بعضی از افراد ممکن است استفراغ و اسهال داشته باشند، هرچند در کودکان بیشتر
 اسپوتنیک گزارش داد، ایالات متحده آمریکا با بیش از یک میلیون مورد قعطی ابتلا به کرونا همچنان در رتبه اول جهان از لحاظ شمار مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارد.
دونالد ترامپ به فاکس‌نیوز گفت: فکر می‌کنم تا پایان سال ۲۰۲۰ واکسن کرونا در آمریکا در اختیارمان خواهد بود. ما خیلی زودتر به واکسن دست پیدا خواهیم کرد.»
ترامپ همچنین با بیان اینکه "آموزش مجازی فوق‌العاده است اما دانش‌آموزان و دانشجویان باید به همان روش قبل بازگردند"، اظهار کرد که مایل ا
با سلام و درود
با توجه به اینکه هنوز تعداد اندکی از هموطنان واکسینه شده اند.لذا خواهشمند است عموم مردم حتی افرادی که واکسن دریافت کرده اند کما فی السابق رعایت مسایل بهداشتی را داشته باشند
با سپاس
 
محققان چینی یک واکسن خوراکی برای ویروس کرونا ساخته اند محقق ارشد این پژوهش ۴ دوز از آن را مصرف کرده و تا به حال عوارضی نداشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  گلوبال تایمز، هوانگ جینهای» استاد دانشگاه تیانجین و رهبر این پروژه است. او خود ۴ دوز از این واکسن را مصرف کرده و هیچ عوارضی نداشته است.
دانشگاه تیانجین اکنون به دنبال شرکای تجاری است تا آزمایش های بالینی واکسن را انجام دهد.
این واکسن خوارکی از ساکارومایسس سرویزیه (Saccharomyces cerevisiae
واکسن انفلونزا:
تزریق واکسن انفلونزا در بیماران سی اف لازم است تمامی بیماران سی اف سالی یک بار واکسن انفلوانزا تزریق نمایند.بیماران کمتر از 3 سال 1/2امپول و بیماران بالاتر از 3 سال به طور کامل به صورت عضلانی تزریق نمایند.در صورتیکه اولین بار است واکسن تزریق میشود بهتر است یک ماه بعد از اولین تزریق مجددا. تزریق یک بار دیگر تکرار شودِبهترین زمان برای تزریق شهریور ماه تا نیمه ابان است ولی از انجا که انفلونزا مجددا در فصل بهار. شیوع پیدا میکند اگر
صحبت از تاثیر واکسنهای MMR در ابتلا به اختلال اوتیسم ، همواره از دهه 90 میلادی وجود داشته ،اما تاکنون هیچ دلیل محکمی بر اثبات رابطه ای قطعی در این میان ارائه نگردیده است.
 
حتی طی گزارشی که در سال 1998 منتشر شد ، نخستین بار چنین ادعایی مطرح شد و رابطۀ میان واکسن های سرخک ، سرخجه و اوریون با اختلال اوتیسم مورد بحث واقع گردید . گرچه این موضوع به طور کلی از اعتبار ساقط گردید اما کشمکش جهت اثبات و رد این ادعا، همواره به بحثی داغ در این سال های متمادی
HPV یک ویروس بسیار رایج است که در آمریکا از هر ۴ نفر یک نفر به آن آلوده شده اند. این ویروس عفونی می تواند زمینه ساز بسیاری دیگر از بیماری های خطرناک دیگر باشد. بر اساس مقالات و تحقیقات جدید پزشکان در مجلات معتبر پزشکی اطلاعات جدیدی در مورد قرص واکسن گارداسیل ، هشدارها، لیست قیمت جدید و همه نکات مهم دیگر در این زمینه گرد آوری کرده ایم که در این مطلب در اختیارتان قرار می دهیم.
تمام پسران یا دختران ۱۱ تا ۱۲ ساله باید نسبت به این ویروس، واکسینه شوند.
اولین افرادی که آستین خود را بالا زدند تا واکسن آزمایشی برای کرونا ویروس جدید روی آنها آزمایش شود، می‌گویند آنها به این دلیل حاضر به این آزمایش شدند زیرا می‌خواستند برای مبارزه با این بیماری، اقدامی بیشتر از شستن دست‌ها و دورکاری از خانه انجام دهند.
به گزارش عصرایران، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارشی اختصاصی از 3 داوطلب آمریکایی آزمایش انسانی واکسن ویروس کرونا تهیه کرده است.
در این گزارش آمده:
ادامه مطلب
تب برفکی ، یک بیماری ویروسی و عفونی است که جمعیت گاو، گوسفند و بز را مورد هجوم قرار می دهد. تب شدید و ایجاد تاول هایی در سطح زبان و پا از جمله شاخص ترین علائم این بیماری است. این تاول ها به تدریج گسترش یافته و در نهایت پاره می شوند. از سایر علائم این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بی اشتهایی
کاهش شیر
ورم حیوان
مشکل تنفسی
افسردگی و گوشه گیری حیوان
تب برفکی
ویروس ایجاد کننده این بیماری به طرق مختلف به بدن حیوان راه می یابد. پس از ورود
جنیفر هالر، داوطلب، در حال دریافت اولین واکسن ویروس کرونای جدید برای تست ایمنی، در اولین مرحله آزمایش بالینی
پژوهشگران آمریکایی واکسن ویروس کرونای جدید،‌ موسوم به کووید-۱۹»، را در یک آزمایش بالینی بر روی اولین فرد امتحان کردند.
دانشمندان انستیتیو پژوهشی کایزر پرمننته در شهر سیاتل ایالت واشنگتن با احتیاط فراوان این واکسن را به بازوی یک زن داوطلب سالم به نام جنیفر هالر تزریق کردند.
تهیه و تولید واکسن بالقوه ویروس کرونای جدید در این مدت ز
محمدطاهر طیب‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار داشت: طرح واکسن تزریقی فلج اطفال برای متولدین ۹۵/۱/۱ تا ۹۷/۲/۱۷ در شهرستان آغاز شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: اجرای این طرح از امروز پنجم بهمن آغاز شده و تا 29 اسفند ماه ادامه خواهد یافت.
وی، تصریح کرد: والدین کودکان در این بازه سنی با در دست داشتن کارت مراقبت کودک به نزدیکترین پایگاه سلامت شهری مراجعه کنند.
طیب‌زادگان افزود: خانه‌های بهداشت روستایی نیز به ک
با حمایت "بنیاد بیل و ملیندا گیتس"؛
یک واکسن جدید کروناویروس وارد فاز آزمایش انسانی می‌شودیک شرکت آمریکایی که از سوی "بنیاد بیل و ملیندا گیتس" حمایت می‌شود، قصد دارد یک واکسن جدید کروناویروس را به فاز آزمایش انسانی وارد کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از تک‌کرانچ، یک واکسن آزمایشی جدید پس از تایید "سازمان غذا و داروی آمریکا" (FDA)، به فاز انسانی آزمایش بالینی وارد می‌شود.
 این واکسن که محصول شرکت "Invio Pharmaceuticals" است، تحت برنامه موسوم به "داروی جدید
واکسن گارداسیل یا hpv که با نام واکسن زگیل تناسلی هم شناخته می شود، به عنوان اولین دارو برای پیشگیری از ابتلا به چندین نوع ویروس hpv ساخته شد. ویروس hpv یا پاپیلومای انسانی در واقع نوعی عفونت ویروسی است که از طریق رابطه جنسی و تماس پوست با پوست از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. البته ویروس پاپیلوم انسانی حدوداً 100 نوع مختلف دارد که زگیل تناسلی یکی از انواع کم خطر آن به شمار می رود. نوع پرخطر این ویروس می تواند منجر به بروز بیماری هایی مثل سرطان شود
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، کیانوش جهانپور در توییتی نوشته است: ‏واکسن Inactivated باهم اتحاد کردن شفافارمد بعنوان اولین واکسن ایرانی ⁧‫کووید19‬⁩ با اخذ کد اخلاق عملا وارد فاز معاینه بالینی شد.   جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید  (کلیک کنید) در تصویری که جهانپور از این مجوز منتشر کرده، شهرت محقق اصلی، مینو محرز، متخصص بیماری های عفونی، جثه کمیته علمی ستاد ملی کرونا و البته یکی از پزشکان پرسابقه در تحقی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، آنتونیو گوترش، دبیر کلسازمان ملل متحد عزب راه فرجام همه گیری بیماری کووید ۱۹ را انبازی همگی کشورها و ساخت واکسن عنوان کرد. وی گفت: یک واکسن مطمئن و مؤثر می تواند تنها وسیله ممکن برای بازگرداندن گیتی به وضعیتی با فضای عادی باشد.» تنها ۶ درصد از مبتلایان بوسیله کرونا شناسایی می شوند | وضعیت ایران کرونا با آنفلوانزا پائیز اوج می گیرند | ساخت واکسن ۱۸ ماه دیگر  گوترش که روز چهارشنبه ۱۶ آوریل (۲۸ فرور
پاورپوینت برنامه گسترش ایمنسازی (با کیفیت) فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 28حجم فایل: 706 کیلوبایت قیمت: 14000 تومانلینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 28 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) :  2 برنامه گسترش ایمنسازی EPI E xpanded P rogram on I mmunization سل : واکسن ب.ث.ژ ( BCG ) دیفتری، کزاز، سیاه‌سرفه: واکسن سه‌گانه ( DTP ) دیفتری، کزاز : واکسن دوگانه بزرگسالان ( Td
صحبت از تاثیر واکسنهای MMR در ابتلا به اختلال اوتیسم ، همواره از دهه 90 میلادی وجود داشته ،اما تاکنون هیچ دلیل محکمی بر اثبات رابطه ای قطعی در این میان ارائه نگردیده است.
 
حتی طی گزارشی که در سال 1998 منتشر شد ، نخستین بار چنین ادعایی مطرح شد و رابطۀ میان واکسن های سرخک ، سرخجه و اوریون با اختلال اوتیسم مورد بحث واقع گردید . گرچه این موضوع به طور کلی از اعتبار ساقط گردید اما کشمکش جهت اثبات و رد این ادعا، همواره به بحثی داغ در این سال های متمادی
دانشمندان آمریکایی در میان همه تلاش‌ها برای ساخت واکسن کروناویروس به دنبال راهکاری برای جلوگیری از مرگ و میر افراد مسن بر اثر این ویروس هستند.
به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس‌نیوز، "اوفر لوی"(Ofer Levy) محقق آمریکایی دانشگاه هاروارد میگوید تیم وی منحصرا روی راهکاری برای افراد مسن و مشخصا افراد 65 سال به بالا متمرکز است.
وی میگوید: واکسن کرونا چیزی نیست که برای همه افراد مناسب باشد. پاسخ سیستم ایمنی بدن افراد متناسب با سن آنها متفاوت است. افراد م
مزایای تزریق واکسن گارداسیل
باید بدانیم که واکسن­ ها هیچگاه برای درمان بیماری تجویز نمی­ شود این حقیقت در مورد واکسن گارداسیل نیز صادق است و برای درمان بیماری­ هایی که ویروس پاپیلومای انسانی بوجود می­ آورد نقشی ندارد. اما برای پیشگیری ازابتلا به نوع خطرناک ویروس­های HPV  که بیشتر کسانی که فعالیت جنسی می کنند حداقل یکبار درزندگی ممکن است به آن دچار شوند، بسیار ضروری است.
100 ها تیپ از ویروس HPV شناخته شده اما تیپ های 6 ،11 ،16 ،18  انواع پرخطر آن اس
خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش کرده که اولین آزمایش واکسن ویروس کرونا بر روی انسان، امروز در شهر سیاتل آمریکا انجام خواهد شد. قرار است که این آزمایش بر روی ۴۵ نفر جوان سالم که داوطلب شده‌اند انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش کرده که اولین آزمایش واکسن ویروس کرونا بر روی انسان، امروز در شهر سیاتل آمریکا انجام خواهد شد.
به گزارش انتخاب» به نقل از بی بی سی، قرار است که این آزمایش بر روی ۴۵ نفر جوان سالم که دا
سلام :) 
امروز پسر ۶ ماهه شد 
برای واکسن دوماهگی و چهار ماهگی بخاطر استرس و بی تجربگی خانواده ام اومدن پیشم، اما ایندفعه با همسر رفتیم و کسی پیشمون نیست 
بمیرم برا بچم که وقتی واکسن میزنه اینقدر مظلوم میشه :( 
امروز همه‌ی وقتم به مراقبت از پسر گذشت 
البته وقتی میخوابید میرفتم سراغ کارام
از بی خوابی دارم میمیرم :( 
امشبم احتمالا بی خوابی بکشم .
مادر بودن همینه :) 
.
امروز برای اولین بار به پسر غذا دادم 
براش فرنی درست کردم ^_^ 
ویروس انسفالیت شرقی در اسب
 
ویروس انسفالیت شرقی در اسب (EEE) شیوع بسیار زیادی دارد، که شامل شرق ایالت متحده امریکا، امریکای مرکزی و جنوبی، و شرق کانادا می‌باشد. در ایالت متحده امریکا، EEE در اسب ها تقریباً همیشه بدون توجه به درمان، کشنده است. اسب‌های مبتلا معمولاً تشنج کرده، به کما رفته و بین 36-48 ساعت می‌میرند.
منشا ویروس انسفالیت غربی اسب (WEE)، غرب ایالت متحده امریکاست. در سال‌های اخیر، احتمالاً بخاطر برنامه مناسب واکسیناسیون، موردی از WEE گ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها