نتایج جستجو برای عبارت :

همخونه استانgo

سلام
 
دو سه شب پیش همخونه ایم حدود ۱۲-۱ شب داشت سه تار میزد، منم مشکلی ندارم چون تو خونه قبلیم ۵ تا همخونه داشتم که یکی دو تا شون تقریبا نمیخوابیدن شبا و اناق منم زیر آشپزخونه بود. خلاصه خیلی تحملم تو خوابیدن با سرو صدا زیاد شده.
بعدداشتم فکر میکردم که چرا تو این مثلا ۱۰ ۱۲ نفری که تو این دوسال همخونه ایم بودن، همشون سر و صداشون زیاد بود؟
این دوتا همخونه ایم رو که گفتم، یکی دیگه بود نصفه شب میومد میرفت دوش بگیره آواز میخوند، یکی دیگه با پوتین ت
معرفی کتاب صوتی همخونه
کتاب صوتی همخونه ماجرای زندگی دختری به نام یلدا را مرور می‌کند که پدر و مادر خود را از دست داده و درگیر ازدواجی اجباری شده است.
در این کتاب صوتی با بالا و پایین های زندگی در ایران معاصر نیز مواجه می‌شویم.
در این کتاب با بافت اجتماعی و تاریخی طبقه‌ای خاص در ایران عصر حاضر روبرو هستیم.
در مدت گوش دادن به این کتاب، فقط یک داستان عاشقانه را نمی شنویم.
بلکه می‌توانیم مسائل و چالش‌‌های زندگی یک زن را در جامعه بررسی کنیم و د
دیشب با فیروزه راجب اینکه همخونه بشیم حرف زدم و اون موافق بود و نتیجه نهایی رو سپرد به من:(
همیشه تصمیم گیری تو هر زمینه ای سخت ترین کاره برام.حتی انتخاب غذا تو یه رستوران! همش حس میکنم بعد هر تصمیمی پشیمون میشم و باید خودمو بازخواست کنم!!و نمیدونم چرا این حسو دارم!
راجب داشتن همخونه هم همین طورم و البته اینجا بیشتر میترسم که پشیمون بشم:( و خب طبیعتا باید بعدش حداقل یک سال تحمل کنم شرایطو!
از یه طرف عادت کردم به تنها موندن و از یه طرف هم تنها بودن
سلام
 
امروز تعطیل بود. صبح بیدار شدم صبحونه خوردم و رفتم بیرون با یکی از دوستام و برگشتم خونه ساعت حدود 10 صبح.
کاری نداشتم و گرفتم خوابیدم.
تو خوابه، تو خونه ی خودم بودم و میدونستم هم خونه ای هام نیستن(واقعا یکی دو هفتس برای کریسمس نیستن). داشتم به این فکر میکردم که همزان با این که احساس تنهایی دارم، اصلا دوست ندارم برم بیرون. با خودم داشتم فکر میکردم که آیا تنهایی آدم رو دیوونه میکنه؟ بعد یهو دیدم که دو تا از دوستای دبیرستانم اومدن. بعد یکی د
گاهی اوقات زندگی مشترک اینقدر لذت بخش میشه که هر ثانیه اش تو دلم خداروشکر میکنم و امان از بقیه اوقات !
حس میکنم بچه ای که بدنیا آوردم فقط مال منه و فقط من در قبالش وظیفه دارم 
فقط من باید باهاش بی خوابی و خستگی بکشم 
از اینکه همسر وقت نمیذاره کمک کنه واقعا ناراحت میشم 
چندبار که خودم گفتم اومد پسر رو برد پیش خودش تا من کارامو بکنم 
ولی وقتی خوابیم و پسر یکم گریه میکنه بخاطر گرسنگی پا میشه میره تو اتاق و درو میبنده !
جدا این کار منو ناراحت میکنه
سلام
یکی از همخونه ای هام میخواست بره پیش یکی از دوستاش تو خونه اون زندگی کنه ولی چون قراردادش تا آپریل سال بعد بود، باید به یکی اجاره میداد. وقتی برگشتم از ایران، دیدم یه آقای 40 ساله کچل با تاپ و شلوارک مشکی، کلا یه وضع ترسناکی اون اتاق رو اجاره کرده. در گام اول میخواستم همخونه ای رو خفه کنم چون انتظار داشتم به دانشجو اجاره بده. ولی خب کم کم دیدم آدم خوبیه. 
داستان این رو بخوام بگم، با دوست دخترش(29ساله) تو شهر Quebec که نمیدونم، فکر کنم 6 ساعت با ای
میدونم چرا زیاد حس خوبی ندارم. 
اولینش اینه که میخوام هر چه زودتر فرزان بیاد وسایلشو برداره و کلا بره از اینجا. و خوب کاری کردم دیشب ساعت 1 و نیم وقتی داشت خوابم میبرد، پیام داد و زنگ زد که بیداری؟ تا بیاد خونه. میخواستی زودتر بگی خب. اینهمه ساعت بود :/ برو جایی که شب های قبل بودی. و خب خیلیییی خوشحالم که هرگز باهاش خونه نگرفتم. و یه چیز دیگه اینکه، من فکر کنم بدجور عادت کردم به تنها زندگی کردن و حضور هر گونه همخونه میره روی اعصابم. و فکر کنم خوشحا
سلام
 
دیشب با همخونه ایم داشتیم راجع به Arrival حرف میزدیم و چند ساعت بعد این حرف، میخواستیم یکم شیر گرم کنیم. حواسمون نبود و شیره سر ریز کرد روی گاز. تمیزش نکردیم. 
امروز میخواستم تمیزش کنم تازه دیدم عه، گازمون داره به زبون اون بیگانه های Arrival باهامون حرف میزنه :))
آخرین شبی هست که توی پانسیونم و حس می کنم دلم داره از غصه می ترکه. اولین همخونه که رفت به خودم اولتیماتوم دادم که مگه نگفتم نباید به کس دیگه ای وابسته بشی؟ تا حدی هم موفق بودم. ولی وابستگی رو کنترل کنم، با دلبستگی چه کنم؟ به شدت ناراحتم برای جدایی از دوست هام و خانوم نون و حتی راننده سرویسم.
حس می کنم باید کسی رو بغل کنم و زار زار از ته دلم اشک بریزم. چه کسی بهتر از خودم جان؟
:-((
دو ماه و نیمه همخونه ایم!مثه اوایل آشنایی، مثه اوایل نامزدی بازم سختی داریم.
خیلی چیزا عوض شده.
خیلی چیزا هم عوض نشده!
اما امروز یه اتفاقی افتاد که دوس داشتم بعد از چند ماه قفل وبلاگمو با اون وا کنم!
صبح از خواب پاشدم، دستمو دراز کردم، یکم لپشو با سرانگشتام نوازش کردم، گفتم عشقم نمیری سرکار؟ اونم خوابالو گف نه دیر میرم!
این اون اتفاقه بود!! در حد یه سطر! اما برا من برآورده شدن آرزوهای 6ساله م بود!! 
امیدوارم آرزوهای هممون انقد نزدیک باشه که اگه د
سه تا دانشجو بودیم توی دانشگاهی در یکی از شهرهای کوچک قرار گذاشتیم همخونه بشیم.خونه های اجاره ای کم بودند و اغلب قیمتشون بالا .می خواستیم به دانشگاه نزدیک باشیم قیمتشم به بودجمون برسه.تا اینکه خونه ی پیر زنی را نشانمان دادند . نزدیک دانشگاه ،تمیزو از هر لحاظ عالی. فقط مونده بود اجاره بها!!!
گفتند این پیرزن اول می خواد با شما صحبت کنه، رفتیم خونه اش و شرایطمون رو گفتیمپیرزن قبول کرد اجاره را طبق بودجمون بدیم

ادامه مطلب
نت ویولن همخونه هایده :: نت آهنگ های هایده نت شماره WNP3131 نت آهنگ سوگند از ویگن نت اهنگ مهستی هایده همخونه ترانه ها آکورد ترانه ی از من نپرس خونم کجاست تو اون همه . دانلود آهنگ ویگن به نام همخونه نت گیتار بهمراه آکورد و تبلچر آهنگ عزیز رفته آندرانیک آساطوریان سیاه چشمون هایده : نت های ساز ماندو. لین دانلود آهنگ هایده و ویگن همخونه vigen مقاطع الفیدیو والصور والقصص دانلود آهنگ همخونه (با هایده) از ویگن • ایران ترانه #violin_irani Instagram tag Photos of #vigen hashtag on I
دیدم یه مدته از خوابام ننوشتم همتون خمار شدین گفتم بیام براتون بگم.دیشب یه خواب خنده دار میدیدم البته شاید برای شما خنده دار نباشه
خواب میدیدم ترم اخر دانشگاهیم (من و رفیق هم خونه بودیم و دماغ عملی تو کوچه پشتیمون خونه داشت و ترم اخر تنها بود و هم خونش درسش تموم شده بود و خیلی خوشحال بود که 6 ماه تنها خونه داره)رفیق که همیشه عاشق خوابگاه بود اصرار میکنه که ترم اخر خونه رو تحویل بدیم و بریم خوابگاه.منم که همیشه از خوابگاه متنفر بودم ولی گولش ر
شاید زندگی بدو بدوها و خستگی علیرضا باشه از کار و سر شلوغی و اینکه وقت برای پیستولک نداره!
شاید زندگی خوشحالی من از بخت و اقبال و اتفاقات قشنگ زندگی باشه و دغدغه‌ی بی‌کاری و پول نداشتن!
شاید زندگی داستان‌های همخونه‌ی دلبر باشه که با هیجان برام تعریف می‌کنه! شایدم نگرانی‌های دلبر که داریم با کیا دور و برمون زندگی می‌کنیم!
شاید قشنگ نباشه که دوست چند سالت شماره‌ت رو نداشته باشه!
شاید زندگی اون لحظه‌ای باشه که به علیرضا می‌گن ویزا از دستت
سلام
 
امروز صبح داشتم صبحونه درست میکردم این همخونه ایم sid هم پیداش شد. همینجوری کله ام تو کار خودم بود و ازش پرسیدم دیشب چطور بود. چون دیشب یه دور همی بود معمولا بعد این که یکم الکل میخورن میزنن بیرون میرن این club های شهر. منم تو خونه پیششون بودم. من خودم beer غیر الکلی دارم همیشه که فقط یه چیزی دستم باشه. اونام اوکی ان با این موضوع. 
بگذریم. گفتم که چطور بود دیشبت. گفت خوب بود طرفای دو برگشتیم و هر کسی یه وری رفت و داشتم برمیگشتم یه چیزی بشورم و
این روزها درگیر یه اتفاق مهم هستیم که به امید خدا باعث گشایش مالی خوبی خواهد شد برامون.دلم میخواست اینجا بگم و به اشتراک بزارم ولی از اونجایی که باید یه پست رمزدار بنویسم، معلوم نیست کی فرصت بشه.
امروز صبح خانوم معلم دخترک جلسه آموزشی گذاشته بود و من چون شرایطم جور نبود نرفتم.جز این، دوتا کار مهم دیگه هم داشتم و باید میرفتم که تصمیم گرفتم نرم تا ظهر که میم میاد.عذاب وجدان هم دارم زیاد، ولی هرچی فک میکنم در توانم نیست.دیروز از صبح زود تا آخرشب
سلام.
این نوشته ها و مطالب وبلاگ قبلیم، تو اینترنت وول می زنن. می لولن و هستن و وقتی یادم بره وبلاگ داشته ام یا بمیرم، روشون خاک می خوره مثل یه صندوقچه ی قدیمی.
دیشب ل اینجا بود. وقتی بهم رسیدیم، هر دو اصبانی بودیم. اون اصبانی از شلوغی قطار و روز پر کارش، من غمگین و عصبانی از ظعف کاریم و رفتار ل که وانمود کرد روزمره اش جدی تر و پر کار تره تا روز مره ی من.
امروز که رفت، خواستم نامه ی انگیزه ام را بنویسم برای دانمارک تا درخواست بورسیه کنم. سه خط نوشتم
شمارش مع چند روزیه که شروع شده و دیروز آخرین شنبه و امروز آخرین یکشنبه ی دوران طرحیِ من بود و من هستم و خانم نون که هر روز با اشک من رو بدرقه و دل من رو خون می کنه و همخونه ای که می دونم دلم واسش به شدت تنگ میشه و مریض هایی که میگن بمون همینجا و .
خوشحالم؟ نمیدونم
غمگینم؟ نمیدونم
فقط می دونم یک بخش مهمی از زندگیم تموم شد و باید برم سراغ ادامه اش. به قول دوستی: طرح درسته اجباره، ولی خوبه؛ البته نه در حدی که بخوای باز هم تجربه اش کنی!
اعتماد به نف
به نام او.
دیروز از صبح که بیدار شدم بی حوصله بودم.پاشدم و یکم کارهای خونه رو انجام دادم و گوشی گرفتم دستم و یکم کتاب خوندم و همچنان بی حوصله و دل گیر بودم.
نهار خوردیم و تلاش کردم یکم بخوابم که موفق نشدم و کتاب خوندم و تو اینستا و تلگرام  توییتر چرخیدم تا محمدرضا بیدار شد و یکم اهنگ گذاشت تا سرحال شه و من بی حوصله بودم.به مهسا گفتم بیاد پیشم و رفتم لباسمو عوض کردم و ارایش کردم و ماهامو شونه زدم و رنگ لاکمو عوض کردم که سر حوصله بیام.ولی هیچ کدوم
دانلود رمان جدید خوابگاه
نام رمان: خوابگاه
نویسنده:محدثه رجبی سیف آبادی
موضوع:عاشقانه،همخونه ای،دانشجویی
فرمت دانلود رمان : APK (اندرویدی ) PDF (برای کامپیوتر ، تبلت و …)
تعداد صفحات:۵۳۹
خلاصه رمان :
رمان خوابگاه زندگی پره
اتفاقهمیشه اسمشو گذاشت تقدیر سرنوشت  هردو باهم  من و تو نگاهت ارزوی من
نگاهم ارزدی تو  باهم زیر یک سقف در یک مامن پر ارامش مامنی برای ما تا
قسمت کنیم تنهایی هایمان را… یه مامن آروم…یه خوابگاه
دانلود با لینک مستقیم

ادامه
متن ترانه حافظ گودرزی به نام تو بمون با من

بهترین انتخاب من دیونه توییبهترین کسی که با من میشه همخونه توییهم حواست به دلم هست،هم میفهمی حالمومیدونی که عشقو با دستای تو شناختمو.تو بمون با من.گرچه میدونم میمونیتو که با من مهربونی،منو از خودت میدونیتو بمون با من که نفهمم چیه تنهاییکه بدونم با من همراهی،با منی همیشه هر جایی.خیلیا خواستن جدامون کنن اما تن ندادیمهیچ موقع برای هیچ چیزی همو قسم ندادیمتو برای من خود ارامشی شاید ندونیهمه جوره پشتت
سلام
 
جاتون خالی واقعا، چهارشنبه هفته پیش تزم رو دفاع کردم. 
اگه شکلای visio ام بدردش میخوره، برای کشیدن مدار و . میتونه ازینجا بگیره. یک استنسل هست برای مدار کشیدن. دو تا فایل هم هست که چند تا شیت توشون هست. 
http://bayanbox.ir/download/6547316463197217853/drawings-thesis-backup.zip
روزای عجیبی بود. شبیه همون روزای آخر ایران بود. 
نوه گلن کلی گریه کرد. یه ساعت طول کشید تا خداحافظی کنم. (دقیق تر نزدیک 3-4 ساعت کل اون شب داشتم خداحافظی میکردم ازش). 
ولی خب 2 ساعت رانندگی بین دو تا شه
سلام
فکر کنم ننوشتم. هفته پیش صاحب خونه ام زنگ زد گفت کلید اتاقت رو من ندارم، تو خونه آب اومده و باید کفپوش رو جمع کنیم بریزیم دور. منم گفتم که تا یه هفته نیستم و گفت اوکی بعدا یکاریش میکنیم.
خلاصه که حساب کنید وضعیت من رو دیشب وقتی رسیدم. 
قشنگ آهو بچه کرده بود و روبه آرام گرفته بود. 
کفش باشگاهم از همه بهتر بود. روش یه ایستماز انواع کپک بود که رشد کرده بود. واقعا زیبا بود ولیکن روی کفشم ترجیح میدم این همه زیبایی نبینم.
در اتاقم هم باد کرده پا
سلام دوست جان ها
عنوان مطلبم هییچ ربطی به محتوای پستم ندارهفقط چون هییچ عنوانی پیدا نکردم.به ناچار اینو نوشتم دیگه
دلیل دیر به دیر نوشتنم اینه که اصلا حس و حالم خوب نیستدل نگرانیو و کار و درس و مشغله.همه ی اینارو باهم دارم
اون از همخونه ایم که کلااا این بشر رو موود خوش گذرونیه.وطبق معمول من باید 90 درصد کارهای خونه رو انجام بدم.تازه یبار هم که یکاری انجام میده هااا.باز تمییز کاریش برای بنده هستمثلا میبینه حوصله ندارمبعد
دانلود آهنگ جدید حافظ گودرزی تو بمون با من
Download New Music Hafez Goodarzi To Bemon Ba Man
آهنگ جدید حافظ گودرزی بنام تو بمون با من
بهترین انتخاب من دیونه تویی بهترین کسی که با من میشه همخونه تویی
هم حواست به دلم هست،هم میفهمی حالمو میدونی که عشقو با دستای تو شناختمو
 
ادامه مطلب
نویسنده: هدیه .الف     ژانر: ترسناک     تعداد صفحات : 466
خلاصه:همه چیز از یه شب شروع می‌شه. آن شبِ لعنتی! اتفاقاتی که اون شب لعنتی تو اون خونه دانشجویی برای چهار تا دختر و همخونه‌ای داستان ما می‌افته… توی شبی که همه برای احضار روح بابای مونا دور هم شدن تا بتونن ازش سوال بپرسن: ”مامان مونا کجاست؟”مامانی که تو بچگی مونا رو تنها گذاشت و رفت…

ادامه مطلب
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
نامردی خیلی زشته خیلییی.خیلی بده انقدر مرد نباشی که پای عهدی که بستی بمونیخیلی بده یذره مرام دربرابر ینفر که باهات حداقل همخونه ست نداشته باشی که غلطی ‌که کردی و فکرایی که تو سرته رو بهش بگی.
واقعا برام سوال که چجور یه آدم میتونه انقدر پست باشه که چشمشو رو تمااام عشق و علاقه ها و زحمت کشیدنها و خون دل خوردنهای یه زندگی ببنده و گول چهارتا ظواهر رو بخوره و خیانت (حتی درحد چت) بکنه اونم با کسی که از ذاتش کاملا خبر داره.؟؟!!!! یه آدم چقدر میتونه
نتایج #تایید و #رد_صلاحیت نامزدهای مجلس به تفکیک استان‌ها نتایج بررسی صلاحیت ها در 31 استان به ترتیب ذیل است:نتایج تایید و رد صلاحیت نامزدهای مجلس به تفکیک استان‌ها1- استان آذربایجان شرقی؛ 364 نفر تایید، 223 نفر رد، در مجموع 58 درصد تایید صلاحیت2- استان آذربایجان غربی؛ 180 نفر تایید ،‌ 241 نفر رد، در مجموع 41 درصد تایید صلاحیت3- استان اردبیل؛ 125 نفر تایید، 60 نفر رد، در مجموع 62 درصد تایید صلاحیت4- استان اصفهان؛ 450 نفر تایید، 482 نفر رد، در مجموع 44 درصد تا
خارپشت دم در لونه ی خرگوش التماس میکرد:
ببخشید جا ندارم میشه بزرگواری کنین منو هم تو لونه تون راه بدین؟!
پیرمرد سری تکان داد و با بغل دستی پوزخندی زدند و از مسجد بیرون رفتند
پیام حرکتشون کاملا واضح بود:
مسجد مال این چرندیاته؟!!
شیخ، ما بزرگان وپیرمردای محله رو بچه گیر اورده داره برامون قصه کودکانه میگه لابد بعد میخواد خوابمونم بکنه !! خخخح
اما خوب توجهی نکردم وادامه دادم.
خرگوشه یه کم فکر کرد:
چرا که نه؟!
درسته لونه م تنگه ولی بی همدمی هم چیز خ
از عوارض گیم آف ترونز دیدن میتونه این باشه که انقدر واسه قسمت سوم فصل آخر (the great war) استرس دارم، که دیشب موقع خواب فکر می کردم دو تا وایت واکر تو اتاقم در پانسیون هستن. هی با گوشیم نور می تابوندم دنبالشون می گشتم پیداشون نمی کردم. وقتی هم بالاخره با اضطراب خوابم برد، خواب دیدم توی همین اتاقم و خواب. پنجره ای بالای سرمه. باد شدید اومد و پنجره باز شد. بیدار و نیمخیز شدم که پنجره رو ببندم که سایه ای پشت پنجره دیدم. دقیق نگاه کردم پسری دستش رو از پنجر
دوری ناخواسته از پیلاتس و مربیِ عشقش، از سخت ترین مسائلی بود که طرح باعثش شد. توی شهر طرحی کلاس ورزشی پیدا کردم که اسمش ایروبیک بود ولی در واقع ترکیبی بود از تربیت بدنیِ یکِ دانشگاه ، که دور از جون شما فقط مثل اسب یورتمه می رفتیم ، و کمی تا قسمتی ایروبیک و پیلاتس. چند ماهی جسته گریخته خودم رو مجبور کردم ورزشم رو قطع نکنم حتی اگه کلاسم رو دوست ندارم. ولی خستگی زیاد بعد از شیفت هام و خواب آلودگیم و مهم تر از همه اینکه همخونه هام اهل ورزش نبودن و
این مَرَضی که هم دوست نداری تنها باشی، هم وقتی تو جمعی و موضوع بحث واست جذاب نیست، تمرکز نداری و حواست پرت میشه و میخوای سرت رو بکنی تو گوشیت تا حرف های طرف حالا فرق نداره همخونه، پدر، مادر، مادربزرگ، دوست، خانوم نون و . تموم بشه؛ چیه؟ چقدر رو اعصابه. تکنولوژی آدم ها رو کم حرف و کم حرف تر کرده. 
 یکی از راه هایی که برای فرار از این بیماری پیدا کردم و علاوه بر درمان، جنبه ی تنبیهی هم داره واسم اینه که وقتی وارد جمع میشم، گوشیم رو از کیفم درنیارم
امروز قصد دارم شما را با محمد علیزاده خواننده
مطرح پاپ آشنا کنم و یک سایت بسیار خوب و رایگان برای دانلود تمامی آثار این
خواننده به شما معرفی کنم.

 

بیوگرافی محمد
علیزاده
محمد علیزاده خواننده مطرح پاپ در سال
1360 در شهر کرج بدنیا آمده است. او در میان خانواده ای سنتی و کاملا فرهنگی بزرگ
شده است. علیزاده در کودکی علاقه بسیار زیادی
به قرائت قرآن داشته است و سه سال پشت سر هم مقام اول را در قرائت قرآن کسب
کرده است. او در سن پانزده سالگی شروع به یادگی
آدم مذهبی‌ای نیستم ولی همیشه نسبت به سر به مُهر» و لیلا حاتمیِ این فیلم حس خاصی داشتم. امروز موقع ناهار دیدم که شروع شد و دوباره با پدرم نشستم پای این فیلم. دیدن همچین فیلمی با پدرم که می‌دونم ته دلش آرزویِ نمازخون شدن من رو داره، خیلی آسون نیست. مخصوصاً که وقتی فکر می‌کنم امکان نداره به آرزوش برسه و قراره با همچین خواسته‌ای من بمونه، ناراحتم هم می‌کنه. اون حسِ خاصی که البته درمورد فیلم وجود داره، ربطی به موضوع نماز نداره. اون حسم بیشتر م
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه استان همدان :
به نقل از بدانید ها: استان بوشهر از استان‌های جنوبی ایران و هفدهمین استان بزرگ کشور به لحاظ مساحت است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. مرکز این استان بندر بوشهر می‌باشد. این استان به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی، وجود ذخایر نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، کشاورزی و نخلداری و وجود نیروگاه هسته‌ای از …
نوشته معرفی استان بوشهر اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
دانلود آهنگ جدید بیدار میشه شد از گندم تنت تکرار میشه شد از علی اصحابی دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام بوی موی تو از ترنج موزیک Download  Music Ali Ashabi – Booye Mooye To ترانه و موزیک: حنان کمالی , تنظیم: مصطفی میرصالحی برای دانلود آهنگ بیدار میشه شد از گندم تنت تکرار میشه شد به ادامه مطلب بروید … متن آهنگ جدید علی اصحابی بنام بوی موی تو : خواب تو میشه دید رویاتو میشه بافت به سمت کشور چشمات میشه تاخت سوار اسب دل به سمت عاشقی تا بوی موی تو مونده دقایقی بیدا
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
استان های گیلان و مازندران، دو استان پرطرفدار کشور برای سفر هستند. امروز در این مقاله می خواهیم مناطقی از این دو استان را به شما معرفی کنیم که احتمالا کم تر کسی آنها را بشناسد و شما هم بتوانید در سفر بعدی تان به این دو استان، جاهای جدید و بکر و دست نخورده را تجربه کنید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
ادامه مطلب
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و کانال بنیاد کشه( استان کرمانشاه)
https://t.me/joinchat/AAAAAFW3KVOPyKtX
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
همیشه صبح ساعت 7 و خورده ای بیدار میشم که تا قبل از شزوع کلاسهام,حتی اگه نیم ساعتم که شده,درس بخونم چون همیشه یه عالمه درس برای خوندن دارم و وقت کمهوووففف
هر دوشنبه امتحان داریم و مباحثش خیلی مشخص نیستیهو میری میبینی  از قبلتر ها سوال اومده و یا اصلا از فصلی که در ظاهر هنوز تدریس نشده.
از بس از این بلاهاسرمون اومده که پوستمون کلفت شده و با تکیه بر دانستهای قبلی میزنیمش بره .حالا پناه برخدا
هردفه هم تعداد سوالها متغییر هست.
من هنوز دست ب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در جلسه شورای استان‌ کرمان که پنج شنبه ۳ بهمن ماه متشکل از روسای شورای شهرستان های استان تشکیل شد، انتخابات هیئت رئیسه شورای استان‌ برگزار و حجت الاسلام علی هاشمیان به اتفاق آراء به عنوان ریاست شورای اسلامی استان کرمان انتخاب شد .
یکشنبه ، ۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
[عکس 736×800]
مشاهده مطلب در کانال
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
فایل دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاریخچه آن در دسته بندی #سایر_رشته_های_علوم_انسانی در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاریخچه آن
دانلود فایل دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاریخچه آن
عنوان فایل : دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاریخچه آن
دسته بندی : سایر رشته های علوم انسانی
برچسب ها: استان سمنان,سمنان,تحقیق درباره استان سمنان,تاریخچه استان سمنان
دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاری
بوسیله گزارش روابط اشتراکی فدراسیون چرخه سواری، مسابقات قهرمانی ملک تریال از ۴ تا ۵ مهربانی با آستان ۴۰ ورزشکار از ۱۳ استان قلمرو در شهر آبسرد استان تهران برگزار شد. در این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی بخاطر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شد استان البرز تو مجموع تیمی به رتبه فاتحه دست یافت و خراسان جنوبی و تهران به ترتیب دوم و سومین شدند. نتایج مسابقات به شرح زیر است: کلاس ۲۰ و ۲۶ جوانان ۱- علی احترامی از خراسان جنوبی ۲- مهدی م
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .             آب و هوا
         
           ب) ساری              استان .              آب و هوا
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
معرفی سه اثر  از سه سبک متفاوت   و موفق    را با من یعنی  شرمین نوژه همراه شوید؛  _____________________________1____________________________ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺘﺎﺏ ﺳﻤﻔﻮﻧ ﻣﺮﺩﺎﻥ ﻋﺒﺎﺱ ﻣﻌﺮﻭﻓﺘﺎﺏ ‏ ﺳﻤﻔﻮﻧ ﻣﺮﺩﺎﻥ ‏» ﻧﻮﺷﺘﻪ ‏ ﻋﺒﺎﺱ ﻣﻌﺮﻭﻓ ‏» ، ﻧﻮﺴﻨﺪﻩ ﻧﺎﻡﺁﺷﻨﺎ ﻣﻌﺎﺻﺮ ﺍﺳﺖ . ﺍﻦ ﺘﺎﺏ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺟﺎﺰﻩ ﺑﻨﺎﺩ ﺳﻮﺭﺎﻣ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۰۱ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ . ﺁﺩﻡﻫﺎ ﻓﻘﻂ ﻧﻤﻪ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺯﻧﺪ ﻣﻨﻨﺪ ، ﻣﻦ ﻣﺎﻝ ﻧﻤﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺍﻭ ﻧﻤﻪ ﺩﻭﻡ . ﺁﻥ ﻪ ﻧﻤﻪ
در اینجا میخاهیم به شما لینک گروه استان های ایران رو به شما معرفی کنم و از شما دعوت کنم تا در گروههای تلگرام استان خودتون به راحتی عضو بشن و به راحتی به لینک گروه چت استان خودتون دسترسی پیدا کنید.



در این کانال لینک  گروه تلگرام استان اردبیل و شهر های آن قرار داده میشود در این کانال لینک  گروه تلگرام استان اصفهان و شهر های آن قرار داده میشود در این کانال لینک  گروه تلگرام استان البرز و شهر های آن قرار داده میشود در این کانال لینک  گروه تلگرام
کرمانشاه یکی از استان های بزرگ در غرب ایران است . این استان در مرز بین کشور ایران و عراق قرار گرفته است . 
این شهر دارای آب و هوای کوهستانی است . همچنین در دوران قبل از اسلام و همین طور بعد از اسلام دستخوش تغییرات فراوانی بوده است .
این استان به دلیل شاه راه بودن در امر حمل و نقل بین شهری در منطقه غرب ایران بسیار فعال است . وانت بار ایرانکس در امر حمل و نقل در استان کرمانشاه و سایر استان ها فعالیت دارد . 
این شرکت در کنار سرویس مناسب از نظر قیمت و ز
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر جمعیت در کشور رتبه نهم را دارد، گفت: بیشترین جمعیت استان در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم و کمترین جمعیت در شهرهای کوهبنان، فاریاب، رابر، انار و ارزوئیه است.
ادامه مطلب
بازدید مدیرکل بهزیستی استان از مناطق سیل زده جنوب استان در شهرستان قلعه گنج ، از مددجویان دلجویی و کمک هزینه های معیشتی به ایشان اعطا گردید. دکتر صادق زاده طی این سفر با حجت الاسلام و المسلمین احمد نجنو امام جمعه و شهسواری فرم
ادامه مطلب
هواشناسی استان اعلام کرد:
سیلابی شدن رودخانه‌های استان را پیش‌بینی نمی‌کنیم/وزش بادهای شدید در استان
رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: نقشه‌های فعلی هواشناسی سیلابی شدن رودخانه‌های استان را نشان نمی‌دهند اما مناطق غرب و جنوب غرب استان کرمان بارش‌های خوبی خواهند داشت.

به گزارش ندای زرند، "حمیده حبیبی" با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای آینده، اظهار کرد: ناپایداری‌های که از روزهای گذشته در سطح استان وجود داشته
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌های کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
سخنگوی وزارت بهداشت در به سوال ایسنا درباره تحلیل‌هایی که از آمار جانباختگان کرونا مطرح می‌شود و همچنین رشد ۱۳ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: آمار رشد ۱۳ درصدی موارد مرگ و میر در تهران درست است و در برخی استان ها کمتر یا بیشتر از این است. تعداد فوتی‌ها در چند روز اخیر سه رقمی شد و امروز هم به طور میانگین هر ۱۰ تا ۱۲ دقیقه یک ایرانی جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهد و این حرف درستی است. البته همچنان در بسیاری مراکز، میزان مر
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
فاطمه ترانه ی معین گذاشته ، آهنگی که میگه ( برات بهترین ها رو میخوام ،واسه اولین بار فهمیدمت و.) منم یخورده دلم گرفته ! 
اصلا معلوم نیست دقیقا داستان چیه و با خودم چند چندم ! 
برای اولین بار غرورم گذاشتم کنار احوال فرهاد پرسیدم ! نه اینکه خیلی برام مهم باشه نه فقط چون فرهاد خیلی اقاست ، گفتم ببینم این بشر دو پا کجاست که نیست ! میدونین وقتی حرف میزنه آیه نازل میشه انگار ، همه سکوت میکنیم و هرچی فرهاد بگه ،حرفش میشه حجتی که بر همه تموم میشه در این
استان ایلام (عروس زاگرس) یکی از زیباترین استان های ایران عزیزمان است که تاریخچه ای بسیار عظیم دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر و زیبایی دارد که هرساله نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. اگه شما هم مانند بسیاری از گردشگران، این استان را برای سفر خود انتخاب کرده اید پس با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
نت شماره WNP3133 بایگانی‌ها نت پیانو مهربون من هایده نت پیانو مهربون من هایده نت سنتور مهمونی بهار هایده :: نت سنتور هایده نت پیانو هایده هایده مهربون من نت آهنگ قلبم گرفت برای پیانو دانلود نت نت پیانو بهار بهار از هایده نت های موسیقی نت آهنگ ای زندگی سلام برای پیانو وحید عزتی –نت کده نت پیانو آهنگ. بهونه از هایده دیدئو dideo نت ویولن آهنگ من از تو از داریوش ‎⁨⁨نت نامهربونی محمد حیدری – آموزشگاه موسیقی نیما فریدونی نت پیانو آهنگ نرگس شیراز از ه
 معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، این استان را یکی از پیشرفته ترین استان ها در صنعت چاپ دانست.معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، این استان را یکی از پیشرفته ترین استان ها در صنعت چاپ دانست.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، محمدطاهری اظهار داشت: در شهرک های صنعتی استان چاپخانه های صنعتی فراوانی فعال بوده بطوریکه پذیرای سفارشات کشورها و استان های دیگر نیز هستند.
وی با اشاره به اینکه
بزرگترین دستاوردِ سال گذشته م این نبود که زبان خوندنم، معدل الف آوردنم، پول خرج نکردن و پس انداز کردنم به نتیجه رسید و تونستم اینجایی باشم که الان هستم. بلکه این بود که به اهمیت وجود تضاد تو زندگی پی بردم. تازه فهمیدم اینکه میگن اگه ما زشتا نباشیم شما خوشگلا به چشم نمیاین» یه شوخی بی مزه نیست (یه شوخیِ خیلی بی مزه س!) بلکه به یه حقیقتِ مهم در زندگی اشاره داره، که هر چیزی در کنارِ متضادشه که به چشم میاد.
اگه همخونه ای دارم که هزار جور قانون و مق
براساس آمارهای اطلس وضعیت ن و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
مراحل ثبت شرکت در استان گلستان به چه صورت است






استان گلستان یکی از استان های
شمالی ایران است. جمعیت استان گلستان بر اساس سرشماری سال 1390 بالغ بر
1,777,014 نفر است که از این تعداد 51/0 درصد روستانشین می باشند.
مرکز این استان، گرگان پر جمعیت ترین و بزرگترین شهرستان می باشد.
مردم استان گلستان به زبان های ترکمنی، مازندرانی، فارسی و ترکی سخن می
گویند. دو قوم بزرگ  استان گلستان را شمالی ها و ترکمن ها تشکیل داده اند.

ادام
اجاره روزانه آپارتمان مبله در امیرآباد

شروع قیمت ها از 400 هزار تومان در روز

مشاهده واحد ها

مشاهده همه واحد های تهران


اجاره مبله امیرآباد
اجاره مبله امیرآباد 97 (34 ) اجاره روزانه امیر آباد متری در امیرآباد | والا اسکان | اجاره روزانه امیرآباد واحدمبلهمتریدرامیرآباد سایر توضیحات آپارتمان مبله در امیرآباد نوساز کلید نخورده ، دو تخت دو نفره ، تلویزیون فول اچ دی
اجاره روزانه در امیرآباد
(گیرنده دیجیتال) ، ماهواره فول اچ دی ، حمام ، دارای دوسرو
پوشش کامل بارندگی در جاده‌های استان کرمان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: خوشبختانه در حال حاضر همه راه‌های استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است.
پوشش کامل بارندگی در جاده‌های استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در حال حاضر در سراسر استان شاهد بارش باران هستیم امام تمامی راه‌ه
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
امروز,مامان همخونه(مامان صین),به وقت محلی اینجا,یعنی ساعت 12 ونیم اینجا(ساعت 3 بعدازظهر ایران).قرار بود برسه
ما هر دوشنبه صبح,امتحان داریم.صبح اومدیم و امتحانمونو دادیم بعد رفتیم تو کتابخونه که یکم درس بخونیم,بعد میخواستیم قبل از کلاس پرکتیس شیمی,پاشیم بریم فرودگاه به استقبال و اینا.صین از بس دلواپس بوود,تا مادرش وارد هواپیما بشه,همینجوور خلاصه باهاش درتماس بود واینا,بخاطر همین,دیشب تا صبح,فقط 2 ساعت خوابید و همچنین گوشیش شارژ نداشت.عاقا
استان ایلام امن ترین منطقه ایران و منطقه ای غیر قابل نفوذ در برابر نیروهای م انگلستان و شوروی در طول جنگ جهانی دوم در سایه اقدامات حاج فرامرز اسدی رئیس العشایر استان ایلام و رئیس ایل ملکشاهی و سرهنگ مُکری حاکم نظامی پشتکوه و غرب کعیین میزان دیه و خون بها و جلوگیری از و قتل و غارت در استان ایلام توسط حاج فرامرز اسدیمطالب برگرفته از کتاب انساب شهری و عشایری استان ایلام مرحوم رستم رفعتی
اولین جلسه گروه های آموزشی استان با حضور سرگروه های آموزشی استان و منطقه در تاریخ 1396/7/3 در محل نمازخانه اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان برگزار گردید. در این جلسه آقای دکتر نادعلی پور رییس اداره تکنولوژی به بیان اهداف و برنامه‌های گروه در سال تحصیلی جدید پرداختند. 
سال خوب بانوی تیرانداز آب پخشی،با قهرمانی در لیگ استان بوشهر تکمیل شد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی شاخص و برجسته تیراندازی استان بوشهر و کشور،توانست با قهرمانی در لیگ استان،سال پربار خود را تکمیل نموده و موفقیتی دیگر را تجربه کند.
خانم پی خسته توانست در دومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان با کسب امتیازات لازم،به مقام قهرمانی در بخش بانوان دست یابد.
ادامه مطلب
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد. 
ارایه خدمت در زمینه ی طراحی ,تولید و فروش و تعمیرات انواع راه بند در سراسر کشور می باشد.
فروش انواه راه بند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش انواع گیت تردد در سراسر اصفهان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان خوزستان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های
به گزارش نفت آنلاین به نقل از وزارت نفت ؛ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان روز سه شنبه (یکم بهمن‌ماه) در دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت که در محل وزارت نفت برگزار شد، مشکلات این استان را با محوریت مسائل اجتماعی و کمبودهایی که در زیرساخت‌های این استان وجود دارد، مطرح کرد و از ضرورت رسیدگی به جاده‌ها، وضع مدارس، مجتمع‌های ورزشی و فرهنگی، مرکز بهداشتی و درمانی این استان سخن گفت.زنگنه نیز پس از استماع سخنان امام جمعه اهواز، کمک به استان خو
استان خراسان جنوبی (سرزمین طلای سرخ) با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومتر مربع و با آب و هوای متنوع در شرق کشور واقع شده است. این استان با مرکزیت بیرجند، از شمال به خراسان رضوی و از شرق به طول ۳۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور افغانستان بوده و از غرب به استان یزد، اصفهان و سمنان و از جنوب به استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان محدود میباشد. استان خراسان جنوبی بر اساس تقسیمات کشوری، در سال ۸۳ با مصوبه‌ی هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی با حضور ۴ شهرستان منت
بعد مدت ها نوشتن برام سخت شده و حس می کنم چیزی برای نوشتن ندارم. تا دستم راه بیفته یکم طول می کشه.
اول اینکه پاییز امسال حسابی حس خوب بهم داد. روزهای خاکستری بارونی و پر از برگای نارنجی که اصلن دلم نمی خواد توش قدم بزنم، چون گوشی ندارم و نه می تونم عکس بگیرم و نه موزیک گوش بدم.
ورزش رو رها کردم و شدم موجودی که می خوابه، می خوره و کتاب می خونه. البته اندکی هم بازگشت به تلویزیون داشتم و حسابی طرفدار برنامه کتاب باز سروش صحت و چراغ مطالعه ی کورش عل
سوالات گزینش  مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه(سال 1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاهشاه(1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه(سال 1398)با جواب
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه(1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه(سال 1398) با پاسخنامه تشریحی
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه (سال 98)
سوالات گزینش مصاحبه ا
شهر‌بابک در غرب استان کرمان قرار دارد و بزرگ‌ترین شهر در این استان است. این شهر در ارتفاع 1852 متری از سطح دریا قرار دارد و با سوئیت اجاره ای شهربابک می‌توانید از آب و هوای آن که از نوع نیمه‌ بیابانی است ولی در مناطق کوهستانی دارای آب و هوای سرد است، لذت ببرید. چهار شهر کوچک در شهرستان شهر‌بابک به نام‌های خورسند، دهج، شهر‌بابک و جوزم وجود دارد. این شهرستان قبلا جزیی از استان یزد بوده و از چهل سال پیش جز استان کرمان شد.
ادامه مطلب
بعد مدت ها نوشتن برام سخت شده و حس می کنم چیزی برای نوشتن ندارم. تا دستم راه بیفته یکم طول می کشه.
اول اینکه پاییز امسال حسابی حس خوب بهم داد. روزهای خاکستری بارونی و پر از برگای نارنجی که اصلن دلم نمی خواد توش قدم بزنم، چون گوشی ندارم و نه می تونم عکس بگیرم و نه موزیک گوش بدم.
ورزش رو رها کردم و شدم موجودی که می خوابه، می خوره و کتاب می خونه. البته اندکی هم بازگشت به تلویزیون داشتم و حسابی طرفدار برنامه کتاب باز سروش صحت و چراغ مطالعه ی کورش عل
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
دانلود آهنگ های محمد علیزاده
جدیدترین آهنگ های محمد علیزاده با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود تمام آهنگ های محمد علیزاده
 
 
محمّد علیزاده (زادهٔ ۲۳ دی ۱۳۶۰) خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و بازیگر ایرانی است.
فعالیت هنریاولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال ۱۳۸۷ منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده‌است. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آنطور که باید معرفی کند، چندین سال پس از انتشار ای
کمک رسانی به روستاهای سیل زده و صعب العبور جنوب استان
کمک رسانی به روستاهای  سیل زده سختگذر جهلدر و بنگرو در بخش محروم چاه دادخدا  قلعه گنج توسط فرماندهی انتظامی استان کرمان و دکتر شهسواری فرماندار این شهرستان و امام جمعه شهر
ادامه مطلب
هفت شهرستان جنوبی استان کرمان، فاقد جایگاه CNGمدیرکل صمت جنوب کرمان با عنوان اینکه در ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان جایگاه سوخت CNG وجود ندارد و به‌همین دلیل شاهد افزایش کرایه‌ها هستیم گفت: در جلسه تنظیم بازار هفته قبل استان این موضوع مطرح و مقرر شد در شهرستان‌هایی که جایگاه CNG وجود ندارند در مورد سهمیه
ادامه مطلب
هفت شهرستان جنوبی استان کرمان، فاقد جایگاه CNGمدیرکل صمت جنوب کرمان با عنوان اینکه در ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان جایگاه سوخت CNG وجود ندارد و به‌همین دلیل شاهد افزایش کرایه‌ها هستیم گفت: در جلسه تنظیم بازار هفته قبل استان این موضوع مطرح و مقرر شد در شهرستان‌هایی که جایگاه CNG وجود ندارند در مورد سهمیه
ادامه مطلب
سوالات گزینش  مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان(سال 1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان(سال 98)
سوالات گزینش ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان(سال 98)
سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان(سال 98)
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان(سال 98)
نمو
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعداد سینما های استان فارسسینما شیراز یک سینما در شهر شیراز , کشور‌ایران است .این سینما که در سال ۱۳۴۳ تأسیس شده هم‌اکنون وابسته به حوزه هنری میباشد و دارنده ۵۴۵ نفر گنجایش هست .استان فارساستان فارس دارنده هشت سینماست .این استان با مساحت ۱۲۲ . ۶۰۸ کیلومتر مربع دارنده هشت سینماست و تمام این سینماها تک تالار می باشند .سینما پرسیا شیراز - ۶۳۰ , ایران شیراز – ۹۰۰ , بهمن شیراز - ۷۰۰ , پیام شیراز - ۵۲۴ , حافظ شیراز - ۷۷۴ , فلسطین شی
دوره تخصصی تعمیرات تلویزیون 
در آموزشگاه فنی و حرفه ای پارسی ماد
اولین و معتبرترین مرکز آموزشی تعمیرات تلویزیون در استان قم
آموزش عملی و اشتغال محور
زیر نظر برترین اساتید و تعمیرکاران استان
همراه با اعطای گواهینامه رسمی
تلفن مشاوره و ثبت نام : 02538803340
آدرس: قم/ ابتدای خیابان توحید/ روبروی مجتمع قضایی قدوسی / بین ک 10 و 12
در صورتیکه خود را، لایق شغلی با درآمد نامحدود و موقعیت شغلی قابل ارتقاء تا سطوح بالای مدیریتی می دانید ،
شما را به چالش مصاحبه و آزمون حرفه ای دعوت میکنیم:
استان ها و شهرهای  مورد نیاز :
استان تهران
استان سمنان
 استان قم
استان اصفهان
مزایای شغلی
»»بیمه تکمیل درمان
»»ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما )
»»تمام وقت /  پاره وقت  /  امکان اشتغال کارمندان دولت
»»امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی
»»بهره مندی از خدما
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اهمیت گردشگری ورزشی باید در سطح استان تبیین شود و در این راستا ما دانش آموزان ورزشکار را به عنوان سفیران گردشگری استان اردبیل معرفی می کنیم.»
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی در جلسه با معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل، تصریح کرد: اهمیت گردشگری ورزشی باید در سطح استان تبیین شود و در این راستا ما دانش آموزان ورزشکار ر
اولین جلسه هم افزایی و تمرین مشترک مربیان و پیشکسوتان انجمن گ فوتوآ استان همدانهمراه با تجلیل از پیشکسوتان ارزشمند، اساتید غلامی ، ایرانپور ، بیات و قاسمی.   دراین دیدار صمیمی مربیان وپیشکسوتان توآ از شهرستانهای همدان ، کبودراهنگ ، ملایر و بهار حضور پیدا کردند . مسئول انجمن توآ استان همدان هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد انگیزه ، اتحاد وهمدلی بین مربیان وبرنامه ریزی جهت پیشرفت وتوسعه گ فوتوآ استان اعلام کرد.
( مجتمع خانه گ فو
مستقل بودن اولش ترسناکه. و البته احتمالا درد داره. مثل کندن بند ناف بچه از مادر میمونه. این که تو تاحالا نتونسته باشی که همه ی افعالت به خودت برگرده. اختیار همه چی با خودت باشه. فکر میکنم تا وقتی توی خونه ی پدر و مادرت زندگی میکنی خواه و ناخواه وابستگی هست. تو مستقل نیستی چون چه بخوای چه نخوای یسری افعالتو باید با دیگران تنظیم کنی. البته حتی وضعیت الان من هم خیلی به طور کامل مستقل نیست. چون باز دستم تو جیب بابامه. :/ مستقل بودن یعنی همه چی رو دوش خ
صدفی در طوفان
لینک های مستقیم دانلود
نسخه جاوا پرنیان JARنسخه آندروید apkنسخه آیفون - تبلت epubنسخه پی دی اف pdf
-------------
لینک های کمکی دانلود
   
نسخه آندروید حرفه ای یا نسخه joApp
خلاصه رمان صدفی در طوفان :
ارتین سعادت مردی که هنوز با سختی بعد از مرگ خانوادش میخندد بعد از برگشتنش به ایران متوجه میشود خانوادش توسط دوست خانوادگیشون به قتل رسیده، تشنه انتقام میشود و ان ذره از مهر و محبت درونش تبدیل به خوشه نفرت و کینه میشود. مهربان دیروز بی رحم امرو
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان(سال 98)
سوالات گزینش ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان(سال 98)
سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان(سال 98)
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان(سال 98)
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش زنجان (سال 98)

سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان(سال ۱۳۹۸
وقتی اولین بار به شهر طرحی رفتم، با مامان و بابا بودم. مسئول پانسیون، من و مادرجان شکوهم رو برد تا بهمون اون پانسیون قدیمی و کثیف رو نشون بده. من مجبور بودم دوباره به شبکه بهداشت برگردم و کارهای پذیرش و آموزشم رو انجام بدم. مامان موند برای تمیزکاری و لیست خریدی به بابا داد. پدرجان هم در ادامه‌ی تکمیل جهیزیه ی طرحانه‌ام، برای کف اتاقم که موکتش از کثیفی تیره شده بود و قول داده بودن عوض کنن (ولی نکردن)، فرش ساده ی گلیم‌طوری خرید. دوستش داشتم. سبک
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
سوالات گزینش  مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(سال 1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(سال 1398)با جواب
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(سال 1398) با پاسخنامه تشریحی
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش کرمان (سال 98)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(سال ۱۳۹۸ کلیک کنید
ماچولند یه سری استوری گذاشته راجع به بار روانی و اینکه ما زن‌ها تربیت می‌شیم تا برنامه‌ریزی و مدیریت امور خانواده رو تمام و کمال به عهده بگیریم و وقتی شیرازه امور از دستمون در میره مردها (این قضیه رو از زاویه پارتنرها مطرح میکنه فقط) میان میگن چرا به من نگفتی؟ چرا از من کمک نگرفتی؟
من فکر می‌کنم یه مواردی مثل مسئولیت پذیری و شیوه نگرش به همکاری و زندگی گروهی خیلی تو این قضیه موثرن. من وقتی لباسا رو میذارم تو لباسشویی میدونم بعدش باید پهنشو
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
سوالات گزینش  مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان قم(سال 1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان قم(سال 1398) با پاسخنامه تشریحی
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش قم (سال 98)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان قم(سال ۱۳۹۸جهت دانلود کلیک کنید )
تعمییرات جک پالت در شهر نظر آباد کرج استان البرز تعمییر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پال
سوالات مصاحبه و گزینش سازمان اداری و استخدامی(سال 98)
سوالات مصاحبه و گزینش سازمان اداری و استخدامی(سال 98) با پاسخنامه تشریحی
 
سوالات مصاحبه و گزینش سازمان اداری و استخدامی(سال ۹۸جهت دانلود کلیک کنید )


 

 

مرکز آمار ایران


سازمان ملی بهره وری ایران


سازمان نقشه برداری کشور


سازمان ثبت احوال کشور


سازمان دامپزشکی کشور


سازمان امور اراضی کشور


سازمان هواشناسی کشور


سازمان زندانها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور


شرکت مهندسی آب و فاضلاب کش
به گزارش ایرنا، مرجان شاکری شبانگاه یکشنبه با اشاره به وجود کشتزار های غیرقانونی پرورش ماهی تیلاپیا تو برخی نقاط استان کرمان  افزود: این ماهی مردمان ایران تراشیدن و تحصیل و اضافه آن بوسیله دلیل احتمال تخریب ایستم از دید محیط زیست ممنوع است. وی با بیان این که چهار استان سرزمین مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا را دریافت کرده اند تصریح کرد: کرمان به دلیل ایستم و وجود رودخانه های دائمی در احصائیه این استان ها فراغت ندارد. مدیرکل حفاظت مح
زاالک در ایران از جمله در بلندی‌های بالای ۲۵۰۰ متر در استان کهکیلویه و بویراحمد، استان فارس استان و اصفهان به خصوص شهرستان نجف آباد می‌روید. این گیاه در استان آذربایجان شرقی و استان کردستان و شمال استان آذربایجان غربی هم به وفور یافت می شود.

این گیاه را در زبان ترکی یمی شان» گویند. در زبان کردی به آن بلچ (Belch) و گویژه نیز می گویند. و در نجف آباد به کوج معروف است.

این گیاه دارای دونوع سفید و قرمز (شغالی) می باشد.


ادامه مطلب
سوالات گزینش ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان(سال 98)
سوالات گزینش ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان(سال 98)
سوالات گزینش ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان(سال 98)
سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان(سال 98)
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان(سال 98)
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان (سال 98)
سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها