نتایج جستجو برای عبارت :

هماهنگی زنجیره تامین

خلاصه کتاب مدیریت زنجيره تامين در عصر جدید تالیف یحیی زارع مهرجردی ، میترا موبد با فرمت pdf با کیفیت عالی در 35 صفحه حاوی نکات مهم کتاب
فصول خلاصه کتاب:
فصل اول: کلیات زنجيره تأمین.Error ! Bookmark not defined
فصل دوم: شکستگی و انحراف اطلاعات
فصل سوم: مشارکت و هماهنگي در زنجيره تأمین
فصل چهارم: اعتماد و امنیت در زنجيره تأمین
فصل پنجم: اطلاعات و زنجيره تأمین
فصل ششم: قراردادها در زنجيره تأمین ۲۵
فصل هفتم: فناوری های جدید در مدیریت زنجيره تامين
فصل هشتم: زنجیر
پیکربندی چند هدفه زنجيره تامين در فضای عدم قطعیت 
پیکربندی چند هدفه زنجيره تامين در فضای عدم قطعیت -مدیریت زنجيره تامين(SCM) شامل رویکردهای مختلفی است که برای یکپارچه سازی موثر تامين کنندگان.
پیکربندی زنجيره تامين در فضای عدم قطعیت
پیکربندی زنجيره تامين در فضای عدم قطعیت : ارشد مهندسی صنایع . به آنها می باشد. لغات کلیدی: پیکربندی زنجيره تامين ، برنامه ریزی فازی، برنامه ریزی چند هدفه.
پیکربندی چند هدفه زنجيره تامين در فضای عدم قطعیت word 
 خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره تامين همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره تامين+تستmobinvamohadese.blogfa.com › post Translate this page این فایل با فرمت پی دی اف ،خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره ی تامين تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،اسدیان اردکانی به همراه نمونه سوالات . دانلود خلاصه کتاب مدیریت زنجيره
خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر غضنفری
دانش پژوهان گرامی ،محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر مهدی غضنفری-مهدی فتح‌اله بهمراه نمونه سوالات از کتاب می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر .www.aparat.com › خلاصه نگرشی جامع بر مدیریت ز
در علوم مدیریت صنعتی با مفهومی مواجه می شویم به نام زنجيره تامين، این مفهوم به معنای مسیری است که مواد خام اولیه هر محصول طی می کنند تا به محصول نهایی تبدیل شده و به دست مصرف کننده نهایی برسد. به دلیل آنکه در مسیر طی شده طی هر مرحله بر ارزش مواد اولیه افزوده می گردد. به این زنجيره، زنجيره ارزش نیز گفته می شود. با این مقدمه قرار است در این مطلب نقش طراحی را در زنجيره تامين صنعت پوشاک بیان کنیم.
ادامه مطلب
خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره تامين
محتوای این فایل شامل خلاصه کامل کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره ی تامين تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،فائزه اسدیان اردکانی به همراه نمونه سوالات امتحانی می باشد که با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
دانلود فایل
 خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر غضنفری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
زنجيره تامين جامعwww.hardlooponderzoek.nl › page1. Translate this page کتاب مدیریت زنجيره تامين | پرتال جامع صنعت حمل و نقل iranway. بیش از سه دهه . خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر غضنفری . شما کاربران . کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين ~مهدی فتح الله، مهدی .www.adinehbook.com › product Translate this page نگرشی جامع بر
شما کاربران گرامی می توانید در این بخش، خلاصه کتاب و سوالات نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر غضنفری را با بهترین کیفیت از سایت دریافت نمایید.

دانلود فایل 


خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر غضنفری.خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر غضنفری
خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر غضنفری همراه نمونه سوال
محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب نگرشی جامع بر مدیریت زنجيره تامين دکتر مهدی غضنفری-مهدی فتح‌اله (پنج فصل) بهمراه نمونه سوالات از کتاب می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در ذیل پیش نمایشی از محیط فایل را مشاهده میفرمایید.
دانلود فایل
دانلود خلاصه کتاب مدیریت زنجيره ی تامين + تست
دانلود خلاصه کتاب مدیریت زنجيره ی تامين + تست
دانلود خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره ی تامين +pdf خلاصه کامل کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره ی تامين تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،اسدیان اردکانی به همراه نمونه سولات تستی امتحانی+ کلید موسسه کتاب مهربان نشر ****** .
دریافت فایل
ززززززززززززدانلود خلاصه کتاب مدیریت زنجيره ی تامين + تست - قطره www.ghatreh.com › news › دانلود-خلاصه-کتاب-مد
مبانی نظری مدیریت زنجيره تامين

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری مدیریت زنجيره تامين

مبانی نظری مدیریت زنجيره تامين مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجيره تامين 2. دید کلی : دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجيره تامين بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجيره تامين. دید کلی : دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجيره تامين بصورت جامع و کامل برگرفته شده از
شما کاربران گرامی می توانید در این بخش، خلاصه کامل کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره ی تامين تالیف احمد جعفرنژاد، علی مروتی شریف آبادی ،فائزه اسدیان اردکانی به همراه نمونه سوالات امتحانی را با بهترین کیفیت از سایت دریافت نمایید.


دانلود فایل 


خلاصه کتاب مدیریت زنجيره تامين بهمراه تست.خلاصه کتاب مدیریت زنجيره تامين بهمراه تست
خلاصه کتاب نقشه راه تحول زنجيره تامين صنعت قند و شکر در ایران با فرمت pdf در حجم 132 صفحه که پس از پرداخت انلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمایید.
نگاهی مختصر بر کتاب :
نقش شکر به عنوان یک کالای بین‌المللی و استراتژیک در اقتصاد کشورها و همچنین قدمت بیش از 120 ساله این صنعت در کشورمان از یک سوی و مشکلات عدیده و ساختاری این صنعت از سوی دیگر، وم توجه ساختاری و فرابخشی به صنعت قندوشکر را کاملا ضروری نموده است.در همین راستا، در این کتاب
پاورپوینت ,مدیریت زنجيره تامين اس سی ام.44 اسلاید,PPTX

این تحقیق باموضوع مدیریت زنجيره تامين اس سی ام،44 اسلایدباعناوین زیر: مدیریت زنجيره تامين SCM چیست ؟ نرم افزار مدیریت زنجيره تامين چه وظیفه ای دارد ؟ آیا نیاز به نصب نرم افزار مدیریت منابع سازمانی ( ERP2) قبل از نرم افزار مدیریت زنجيره تامين میباشد ؟  هدف از نصب نرم افزار مدیریت زنجيره تامين چیست ؟ چه موانعی بر سر راه نصب نرم افزار مدیریت زنجيره تامين وجود دارد ؟ آیا استفاده از ا
شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ، خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره ی تامين را با بهترین کیفیت از سایت دریافت نمایید. 

دانلود فایل


خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره تامين.خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجيره تامين
ترجمه مقاله استراتژی های هماهنگي در یک زنجيره تأمین مع سه سطحی برای سود اقتصادی و اجتماعی

دید کلی :


ترجمه مقاله استراتژی های هماهنگي در یک زنجيره تأمین
مع سه سطحی برای سود اقتصادی و اجتماعی در 20 صفحه قابل ویرایش با فرمت
doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی




توضیحات کامل :


ترجمه
مقاله استراتژی های هماهنگي در یک زنجيره تأمین مع سه سطحی برای سود
اقتصادی
2مقدمه:
در این فصل به ادبیات و پیشینه تحقیق پرداخته می شود .فصل دو شامل دو بخش اصلی است بخش اول مربوط به ادبیات تحقیق است که شامل سیر تکامل مدیریت زنجيره تامين،تعاریف و مفاهیم زنجيره تامين ،اجزا زنجيره تامين ،مدیریت زنجيره تامين ،مدیریت تامين کنندگان و ارزیابی و انتخاب تامين کنندگان می باشد که هر کدام به تفضیل توضیح داده شده است در بخش دوم به بیان تحقیقات ارائه شده در این حوزه پرداخته شده است.
2-2تعاریف و مفاهیم زنجيره تامين :
طی سال های اخیر
مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگي در زنجيره تامين با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع بررسی قیمت گذاری و هماهنگي در زنجيره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال، در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مفروضات، رقابت دو خرده فروش برای فروش محصولات دیجیتال، آنالیز حساسیت، نتیجه گیری




دسته بندی
صنایع

فرمت فایل
docx

حجم فایل
955 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
17

دانلود مقاله ترجمه
مقاله زنجيره تامين دارویی، قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست
صفحات : 9
حجم فایل : 761
فرمت فایل : doc
گروه فایل : صنایع و صنایع غذایی
دانلود مقاله ترجمه بررسی اجمالی در مورد زنجيره تأمین دارویی: قدم بعدی به سمت روش تولیدی درست
مبلغ : 25000 تومان
نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجيره‌ای تهران تعطیل می‌شوند؟
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون هماهنگي امور اقتصادی استاندار تهران گفت: نانوایی‌ها، سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجيره‌ای تهران به هیچ عنوان تعطیل نمی‌شوند.
ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل زنجيره ارزش
بصورت فایل ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مفهوم زنجيره ارزش، تجزیه و تحلیل زنجيره ارزش، تعریف زنجيره ارزش، نمونه زنجيره ارزش در یک واحد تولیدی، مثال زنجيره ارزش در شرکت سازنده تلویزیون های سونی، پیمایش 7 گام زنجيره ارزش، تفاوت سیستمهای سنتی تجزیه و تحلیل هزینه با سیستم تجزیه و تحلیل .
 
دسته بندی    مدیریت
فرمت فایل    ppt
حجم فایل    1105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

ادامه مطلب
برگرفته ازکتاب برند تبلیغات توزیع چشمه جوشان ثروت


 مدیریت زنجيره
تأمین را تعریف کنید؟
*-هماهنگي
راهبردی و سیستمیک عملیات سنتی کسب و کار، تاکتیک­های موجود بین عملیات یک کسب و
کار سیستماتیک با کسب و کارهای دیگر با هدف بهبود بلندمدت عملکرد هریک از بنگاه­ها
و زنجيره تأمین.
*-مدیریت
زنجيره تأمین به معنای هماهنگي تولید، کنترل موجودی، مکان­یابی و حمل و نقل بین
اجزای زنجيره تأمین به منظور دستیابی به ترکیب بهینه­ای از پاسخگویی و کارایی برای
خدمت
مقاله ترجمه شده تأثیر ریسک ضعف خرده فروشی در هماهنگي زنجيره تأمین (به همراه مقاله اصلی)
دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع تأثیر ریسک ضعف خرده فروشی در هماهنگي زنجيره تأمین، در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری مقاله، کانال یکپارچه با در نظرگیری محدودیت حداقل ریسک، هماهنگي تحت ریسک ناشی از ضرر، قرارداد قیمت (price-only)، قرارداد ت بازگشت (Return policies contract)، قرارداد تسهیم درآمد (Revenue sharing)

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع تأثیر ر
جدیدترین مقالات انگلیسی مدیریت صنعتی با ترجمه فارسی

دانلود ترجمه مقاله مدیریت زنجيره تامين سبز و تولید کنندگان
دانلود ترجمه مقاله نوآوری ارگان های خدماتی با مدیریت کیفیت جامع
دانلود ترجمه مقاله تاثیر رویکرد دیماتل در بهبود مدیریت زنجيره تامين پایدار
دانلود ترجمه مقاله ارتباط بین مدیریت کیفیت جامع نرم و سخت و عملکرد سازمانی
دانلود ترجمه مقاله سنجش عملکرد بازبینی پروژه از طریق مدیریت ارزش کسب شده
دانلود ترجمه مقاله یک بررسی ادبی و تحقی
 فصل اول: کلیات پژوهش
1. مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 12.1.  بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 1
3. اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………24. سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………
مقاله ترجمه شده هماهنگي و رقابت قیمت در زنجيره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه








فرمت فایل : docx
حجم : 1012


صفحات : 20






 فصل اول: کلیات پژوهش
1. مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 12.1.  بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 1
3. اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………24. سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………
معروف ترین قاتل های زنجيره ای ایران :
کشتن یک انسان بدون شک بدترین کاری است که یک انسان میتواند انجام دهد و اگر یک نفر چندین نفر را به قتل برساند، تبدیل به یک قاتل زنجيره ای میشود.
قاتل های زنجيره ای زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند اما خب اینبار به بقیه ی جهان کاری نداریم و میخواهیم برویم به سراغ ایران. پس با ما همراه باشید.
تذکر: این پست دارای داستان های دلخراش است.
ادامه مطلب
 
نقش سیستمهای اطلاعاتی و تکنولوژی در مدیریت زنجيرهتامين
رویکرد جدیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده، رویکرد مدیریت زنجيره تامين (SCM) است
مشخصات فایل

تعداد صفحات
13

حجم
0 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
doc

دسته بندی
مدیریت

توضیحات کامل
رویکرد جدیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده، رویکرد مدیریت زنجيره تامين (SCM) است. زنجيره تامين شبکه ای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام، تبدیل آن به محصولات نها
مقاله ترجمه شده هماهنگي و رقابت قیمت در زنجيره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه



فرمت فایل : docx
حجم : 1012

صفحات : 20



گروه : صنایع و صنایع غذایی




توضیحات محصول :
دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع هماهنگي و رقابت قیمت در زنجيره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه (به همراه مقاله اصلی)،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
 
مقدمه
نوآوری‌های مقاله
مفروضات و مدل ریاضی
رقابت قیمت عمده فروشی بدون وجود هماهنگي کانال
مسئله خرده‌فروش
مسئله فروشندگان
مقاله ترجمه شده تأثیر ریسک ضعف خرده فروشی در هماهنگي زنجيره تأمین (به همراه مقاله اصلی)



فرمت فایل : docx
حجم : 805

صفحات : 16



گروه : صنایع و صنایع غذایی




توضیحات محصول :
دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع تأثیر ریسک ضعف خرده فروشی در هماهنگي زنجيره تأمین (به همراه مقاله اصلی)،
در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
 
مقدمه
نوآوری مقاله
کانال یکپارچه با در نظرگیری محدودیت حداقل ریسک
هماهنگي تحت ریسک ناشی از ضرر
قرارداد قیمت (price-only)
قرارداد
یک مدل ارزیابی ریسک برای زنجيره های تامين (ترجمه)
چکیده هدف: این تحقیق یک روش شناسی یکپارچه برای ارزیابی خطرات موجود در زنجيره های تامين را ارائه می دهد. روش شناسی - با توجه به اهمیت مدیریت ریسک در زنجيره های تأمین، یک مدل یکپارچه شامل تحلیل حالات بالقوه خرابی (FMEA) ، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و محصول دارای وزن (WP) ارائه شده است. در روش شناسی پیشنهادی ، ابتدا ریسک های زنجيره تأمین با استفاده از ادبیات و نظرسنجی در بین کارشناسان از جمله دانش
برگرفته از کتاب برند تبلیغات توزیع چشمه جوشان ثروت


 مدیریت زنجيره تامين برچه رویکرد استوار است؟
 مدیریت زنجيره تامين
بر رویکرد مشتری محور استوار است. بر این اساس ارتباط به موقع و کامل بین همه
عناصر زنجيره برای اطلاع از نیاز های مشتری و میزان تامين نیاز ها از ضروریات
زنجيره تامين است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت زنجيره تامين و خدمات بهداشت و سلامت
مرور کلی بر مدیریت زنجيره تامين در خدمات بهداشت و سلامت

برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی و خرید ترجمه آماده این مقاله روی لینک بالا کلیک نمایید.

منبع: ترجمه یاب
کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع تحقیق آماده درباره پروژه تقاضا و مدیریت زنجيره تامين آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید
تک های این فایل
# مدیریت زنجيره تامين
# فرایندهای اصلی مدیریت زنجيره تامين
# کتاب مدیریت زنجيره تامين
# تاریخچه زنجيره تامين
# اهداف مدیریت زنجيره تامين
# مدیریت زنجيره تامين تعریف تاریخچه اهداف فرایندها مزایا و موانع
# انواع زنجيره تامين
# doc پروژه تقاضا و مدیریت زنجيره تامين
مقاله ترجمه شده استراتژی قیمت گذاری و هماهنگي در زنجيره تأمین دو سطحی همراه با ریسک مع خرده فروشی
دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع استراتژی قیمت گذاری و هماهنگي در زنجيره تأمین دو سطحی همراه با ریسک مع خرده فروشی ، در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری مقاله، مفروضات، مدل سازی، جواب تعادلی تحت معیار ارزش ریسک، جواب تعادلی تحت معیار ارزش ریسک مشروط، آنالیز نتایج، هماهنگي در زنجيره تامين دو کاناله، مدل متمرکز، قرارد
2. نوع و روش تحقیق 693. هدف تحقیق 704. گردآوری اطلاعات .705. 1. پرسشنامه 715. 2. پرسشنامه پژوهش .716. جامعه آماری و نمونه آماری 727. روایی و پایایی پرسشنامه .728. روش تجزیه و تحلیل داده‌ها .738. 1. تجزیه و تحلیل توصیفی .738 .2. تجزیه و تحلیل استنباطی .748. 2. 1. معادلات ساختاری .748. 2. 2. تحلیل عاملی تاییدی .748. 2. 2. 1. تحلیل عاملی مرتبه اول 758. 2. 2. 2. تحلیل عاملی مرتبه دوم .758. 2. 3. شاخص‌های برازش مدل .758. 2. 3. 1. شاخص‌های برازش مطلق .768. 2. 3 .2. شاخص‌های برازش مقایسه‌ای یا نسبی 789. جمع‌بن
1روش تجزیه و تحلیل:
در این پژوهش به نظرسنجی از جامعه خبرگان می پردازیم  و سپس با روش دیمتل فازی شاخص های پژوهش را ارزیابی و با استفاده از ویکور فازی آنها را رتبه بندی خواهیم کرد
 10-1محدودیت های تحقیق:
عدم دسترسی سریع و آسان به اطلاعات(این مشکل در تمامی تحقیقات در زمینه های مختلف در کشور وجود دارد) که ناشی از عدم وجود اطلاعات یا عدم همکاری دارندگان اطلاعات با محققان می باشد برای از بین بردن محدودیت عدم وجود اطلاعات در مورد شاخص های افزایش توان
۱. هاپوی کوچیک [کلیک] + مرغای دریایی و غروب آفتاب [کلیک] + فوتبال دستی آدمای واقعی [کلیک] + وایسادم و به آب نگاه کردم صدای دریا میداد حال و هوامو عوض کرد
۲. مرغ خوشمزه + بستنی سنتی پر کره + ماکارونی با ترشی 
۳. تو township کادو ولنتاین گرفتم:دی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها