نتایج جستجو برای عبارت :

نوشتن نام آرین به چینیgo

والقلم و ما یسطرون ( و قسم به قلم و آنچه خواهد نگاشت)
و نوشتن و نوشتن و نوشتن.
نوشتن خاطرات ؛ نوشتن کارای روزمره ؛ نوشتن حال و احوال ؛ نوشتن بغض ؛ نوشتن خنده ؛ نوشتنِ پاییز و برگ های زرد ؛ نوشتنِ زمستان و برف ؛ نوشتنِ بهار و هوای بهاری ؛ نوشتن تابستان و هلو ؛ نوشتن عشق بیستون ؛ نوشتن کتاب و زندگی؛ اصلا نوشتن خود زندگی.
 
و چه لذت عجیب و غریبیست خلق کلمات بر روی کاغذ.
و چه ماناست عشق چندین و چند ساله ی قلم و کاغذ.
عشقی که تاریخ بشریت را رقم زد.
ادامه
روند بزرگ شدنم حتی تو نوشته های وبم هم معلومه تو بعضی پستای پارسال یا حتی چند وقت پیش ، دیگه منی که اونا رو نوشته نیستم . و هی به این باور میرسم که نوشتن رو بعد این همه مدت بلد نشدم . مگه نوشتن اصن بلدنیه ؟ چمیدونم هر کی یه هدف داره از نوشتن . منم هدفم نوشتنه نوشتن
دقیقاً نوشتن محتوای SEO چیست؟ به عنوان یک فریلنسر خوب و مجرب و مستند ، باید نحوه استفاده و کار با فناوری نوشتن SEO را بدانید. این فناوری نوشتن به شما اجازه می دهد تا مقالات شما بینش مورد نظر خود را بین موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بدست آورند. با دستیابی به این …hillbilly.ir/نوشتن-seo-نوشتن-مقاله-عالی-seo/
---@infojobseo
مشاهده مطلب در کانال
از نوشتن برای دیگران خسته شدم. از نوشتن برای تخلیه روحی و نک و ناله هم خسته شدم. دلم یه جور نوشتن برای نوشتن می‌خواد؛ نه به عنوان یه متن آموزنده یا انرژی‌بخش یا پرسوز و گداز یا حتی ادبی و تاثیرگذار. یه نوشته ساده و بی‌شیله پیله و بدون اهن و تولوپم آرزوست.
نوشتن SEO چیست؟ نوشتن SEO / نوشتن حرفه ای تبلیغات ، همچنین با عنوان SEO Writing نیز شناخته می شود ، نوع جدیدی از نوشتن است ، به این معنی که محتوا به راحتی در وب نوشته می شود! در حقیقت ، کپی کردن تبلیغات در موتور جستجو بازنویسی نسخه فعلی خلاق” است. به عبارت …The post نکات مربوط به نوشتن SEO appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3dgZ6tc
مشاهده مطلب در کانال
به نام خدای مهربون :)
بعد از چندین وقت ، دیگه تصمیم گرفتم به طور جدی شروع به نوشتن کنم . یه وبلاگ داشتم و کلی ام توش نوشتم ولی حس میکنم باید یه بال و پری به این نوشته ها بدم و یه جای جدید شروع به نوشتن کنم :) 
خواستم سلام بدم . 
ســــلـامــــــ نوشتن . ســلـامــ به شما :)
چگونه نوشتن مطبوعات با نوشتن مقاله متفاوت است؟ فقط نوشتن قالب است ، در غیر این صورت همه چیز دقیقاً یکسان است. مطبوعات خوب طراحی شده فوراً توجه رسانه ها را به خود جلب می کنند و اطلاعات را سریعتر از آنچه تصور می کنید منتشر می کنند. برخی از نکات مفید برای نوشتن یک …The post نوشتن اطلاعیه مطبوعاتی و ارائه راهنمای سئو می تواند باعث رونق سایت شما شود appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2L22TOI
مشاهده مطلب در کا
راستش فکر نمیکردم نوشتن اونم برای اولین بار انقدر سخت باشه اما مثل اینکه هست.
واقعیتش دو سال پیش وبلاگ یک نفر و خوندم و عاشقش شدم.خب قطعا الان میتونین حدس بزنین که من یک دخترم.و بله هستم!
خب داشتم میگفتم که عاشق یک نفر شدم که تا حالا از نزدیک ندیدمش.بگذریم از اینکه بهش گفتم و نشد و من هنوزهم عاشقشم.
اون باعث شد من عاشق نوشتن بشم و الان دلیل اینکه این وبلاگ رو باز کردم اونه.
و البته تنهایی و فشار زندگی و حرف هایی که روی قلبم تلمبار شده هم بی ت
خب من همیشه نوشتن رو سخت گرفتم و اغلب اوقات هم خودمو لایق نوشتن ندونستم!
اما حالا اسم وبلاگ رو گذاشتم زندگی روزانه و سرتیترش هم هست: روزانه ها! تا بدونم قرار نیست از دل این نوشته ها کتاب یا دستاورد عظیمی درآد! مخصوصاً اینکه این روزا نیاز به فاصله گرفتن دارم، خیلی خوشحال شدم که یک دوست حرف از نوشتن و وبلاگ نویسی زد! نوشتن نیازه و فکر میکنم آرام بخشی میتونه باشه برای این روزای پر تلاطم.
وقتی می توان با نوشتن حال بهتری داشت و شاید حالِ دنیا را بهتر کرد دلیل برای ننوشتم نمی بینم. این همه حساسیت روی نوشتن و وسواس روی کلمات و محتوا لازم است؟ آن هم درست در زمانی که می توان با نوشتن تغییرات زیادی پدید آورد، در مورد تغییرات گسترده ی بیرونی صحبت نمی کنم، دارم از حال درون خودم می گویم، از تاثیر شگرف نوشتن بر روی روند شکل گیری و نظم یافتن تفکراتم صحبت می کنم.نوشتن برای من ابزار اندیشیدن است. پیشنهاد می کنم شما هم این ابزار را تجربه کنید
نوشتن توی وبلاگ برای من سابقه دیرینه داره با کلی خاطرات تلخ و شیرین! 
برای سبک کردن ذهن مشغولم لازمه نوشتن.
در کنار نوشتن فکرهام ، اطلاعاتی که دارم در هرمورد و هر کسی گوگل میکنه جوابی براش پیدا نمیکنه اینجا میزارم برای کمک به مردم! جهت جمع اوری ثواب :) 
از اونجایی بگم‌ که
دو بار تو بیان وبلاگ زدمو پاک کردم و تعداد پست هام از سه تا بیشتر نرفت
و دلم‌ نرفت برای بیشتر نوشتن 
من وبلاگ‌نویس قدیم بلاگفام 
با محیط اینجا اُخت نشدم 
زدم بیرون 
.
.
ولی برگشتم 
این‌بار دلم نوشتن خواست 
حرف زدن خواست 
بی مخاطب با مخاطب 
چه فرقی میکند 
سری که درد میکند برای نوشتن 
دلی که تنگ‌است برای نوشتن 
مینویسد و یک آخیش میگوید 
که نگذاشت حرف هایش بیخ گلویش بماند و رو به خفگی برود  
 
به نام خدایی که مهربون تر از اون دیگه نداریم❣️
دوستان عزیزم سلاااااام امیدوارم که امروزتون هم پر از سلامتی و عشق باشه❣️و امضای خدا پای تک تک آرزوهاتون❣️
تا حالا به فواید نوشتن فکر کردین؟ 
مثلا من خودم با نوشتن:
خیییییلی خوب درس رو میفهمم.
ذهنم طبقه بندی میشه. 
افکار مزاحمم آروم میشن. انگار وقتی می نویسم یکی داره این افکار مزاحم رو خارج میکنه و میاره رو برگه و بعدم برگه پاره میشه و کلا افکار مزاحمی دیگه نیست. 
ما شیعه ایم پس سنت رسول خدا صل
امروز قصد داریم تنظیمات و نوع نوشتن پیام در تلگرام را به شما اموزش بدهیم. اگر شما هم به خوبی با این موضوع اشنا نیستید با ما همراه شوید.
برای تنظیمات نوشتن ابتدا وارد برنامه ی تلگرام خود شوید و به صفحه ی مد نظرتان بروید که قصد دارید پیام مد نظر در آن ارسال شود. حالا متن پیام مد نظرتان را تایپ کنید.
ادامه مطلب
دقیقاً نوشتن محتوای SEO چیست؟ به عنوان یک فریلنسر خوب و مجرب و مستند ، باید نحوه استفاده و کار با فناوری نوشتن SEO را بدانید. این فناوری نوشتن به شما اجازه می دهد تا مقالات شما بینش مورد نظر خود را بین موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بدست آورند. با دستیابی به این …The post نوشتن SEO – نوشتن مقاله عالی SEO appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2SadDyv
مشاهده مطلب در کانال
نوشتن سئو با نوشتن مطالب ، مقاله نویسی ، داستان نویسی و نوشتن اخبار بسیار متفاوت است. هنگامی که من برای اولین بار استعداد ذاتی خود را برای نوشتن چیزها و قرار دادن ایده ها در کلمات متوجه کردم ، همچنان می خواندم می و استخوان ها ، و در این مدت کتاب های داستان …The post سئو ماده 101 appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2Sabh2N
مشاهده مطلب در کانال
در دنیای امروز ، توانایی نوشتن خوب در صنعت شما اهمیت حیاتی دارد. شما می توانید یک برنامه نویس کامپیوتر ، یک صاحب مشاغل کوچک ، یک مدیر باشید - هر کاری که باشد ، احتمالاً کلمات زیادی را در بر می گیرد.
ادامه مطلب
اختلال نوشتن نوعی ناتوانی در یادگیری است، توانایی نوشتن فرد دارای اختلال نوشتن به طور معنی داری کمتر از حد انتظار است. نوشتن یکی از اصلی‌ترین مهارت‌های اساسی است که پیش نیاز موفقیت‌های تحصیلی بوده و در زندگی روزمره افراد کاربرد بسیار زیادی دارد. چرا که در دنیای امروز، کسانی که در مهارت‌های خواندن و یا نوشتن خود دچار مشکل هستند، در شرایط نامناسبی قرار می‌گیرند و گاه عملکرد آن‌ها مختل می‌شود. این اختلال اغلب با سایر اختلالات یادگیری و
وقتی حالم خوبه بیشترازهرچیزی دلم میخواد بنویسم.
غمگینم ، بازم دلم هوای نوشتن داره.
اتفاق جالبی برام میفته میخوام ازش بنویسم.
دلم غرزدن و نق زدن میخواد ، کجا بهتر از وبم؟؟ غرهامو مینویسم
ذوق مرگم دلم میخواد ذوقمو بانوشتن خرج کنم.
بی حوصله ام ، نوشتن چاره دردمه.
به قول میرزامهدی صاحب یک فقره وب " یک مشت حرف های خب که چی گونه" نوشتن دروبلاگ تمرین نویسندگیست!
پس چی؟ بنویسیم!  
کجا؟ در وبلاگ!
کی؟ هروقت شد!!
+ به جان ملانصرالدین ننوشتن و ماهی یک پست گ
سلام با شما دوستان عزیز 
شرمنده بابت غیبت کبری که داشتم 
حقیقیت اینکه یک سری علت داشته
1- مدتی بود که میل به نوشتن از دست داده بودم 
2- به علت مشغله کاری و شخصی فرصت نوشتن نبود
3- متاسفانه و یا شوربختانه فکر میکردم که نوشتن در بیان بازدید کننده بیشتری رو به همراه داشته باشه که نداشت البته که علت این اتفاق کم فعالیتی خودم هست 
 
به هر حال سعی میکنم از این به بعد فعالیتم بیشتر کنم . 
نمیدونم چون دوباره حس تو کتابخونه بودن و پایان نامه‌ نوشتن دارم، دلم اینقدر شکلات و پاستیل میخواد یا چون دلم شکلات و پاستیل میخواد اینقدر حس دوباره پایان نامه نوشتن دارم. :/
حس نوشتن هم میاد اما این واو» کیبرد که از جا دراومده تمام حس نوشتن رو میبره.  
چند تا چیز تا حالا تونسته به من توی زندگی آرامش بده
نوشتن ُ با خدا بودن ُ تفریح و در جمع بودن
شاید نوشتن خیلی سریع میتونه اعصاب آدم رو راحت کنه
اینکه بنویسی چه چیزی داره اعصابتو بهم میریزه و باید چیکار کنی تا از این وضعیت خلاص بشی نوشتم میتونه کمکت کنه تا از تاریکای مشکلات در بیای 
خوشحالم که الفبا رو یاد دارم و میتونم بنویسم
این خودش یک نعمته
اگر به دنبال ایجاد ترافیک قابل توجهی برای سایت خود هستید ، نوشتن SEO ایده خوبی است. در حقیقت ، داشتن سرویس نوشتن سئو روشی برای جذب بیشتر خریداران برای محصولات یا خدمات شما است. چه کسب و کار شما بزرگ باشد یا کوچک باشد ، می توانید از قدرت نوشتن مطالب باکیفیت بهره مند …hillbilly.ir/چگونه-شرکت-شما-می-تواند-از-خدمات-نوشتن-seo/
---@infojobseo
مشاهده مطلب در کانال
اولین بار که رفتیم ناهار بیرون
داشتم میگفتم که دوس دارم بنویسم دوباره ؛ اینکه کاش از اولین روز صحبتمون نوشتن رو شروع میکردم ولی خب نمیدونستم چی میشه .
اما الان نا خشنود هستم که کاش مینوشتم .
از اینکه خیلی چیزا رو نمی نویسم و اصن میدونی که خیلی وقت که حالی برای نوشتن ندارم ، البته حال هم بود ولی دل به نوشتن نداشتم . یه وقتایی دل بود ولی دلدار نبود . 
 
 
در این بلاگ میخواهم از نظرات، تفکرات و ایده ها و مطالب مورد علاقه ام بگویم.
حرف دلم را مینویسم تا بخوانید. نوشته برای خوانده شدن است و نویسنده عاشق خوانندگانش.
گاهی نوشتن بهتر از خواندن تو را راهنمایی میکند و گاهی نوشتن بیشتر از گریه کردن تو را خالی. پس می نویسم و شما را به نوشتن توصیه می کنم.
قرار است اینجا چیز هایی برای خواندن و اندیشیدن بنویسم.
نوشتن سئو با نوشتن مطالب ، مقاله نویسی ، داستان نویسی و نوشتن اخبار بسیار متفاوت است. هنگامی که من برای اولین بار استعداد ذاتی خود را برای نوشتن چیزها و قرار دادن ایده ها در کلمات متوجه کردم ، همچنان می خواندم می و استخوان ها ، و در این مدت کتاب های داستان …hillbilly.ir/سئو-ماده-101/
---@infojobseo
مشاهده مطلب در کانال
شبی دیگر ست. ساعت ها در عین هیچ نکردن به هر آنچه گذشته فکر می کنم. آنچه نباید اتفاق بیافتد باز اتفاق می افتد. شاید اصلن نباید به گذشته فکر کنم. شاید باید سراغش را در دوباره خواب دیروزم بگیرم. شاید باید ریشه ای تر به ماجرا نگاه کنم. شاید باید درس حمایت اجتماعی را جدی تر بگیرم. شاید باید به کل خودم را انکار کنم. این شاید ها اما یک به یک کنار می روند چرا که تنها چیزی که از من بر می آید نوشتن است. نوشتن و نوشتن و نوشتن.
ادامه مطلب
داشتم به این فکر می کردم که حالا که انقدر سخت هست برام نوشتن و از طرفی خیلی مشتاق نوشتن هستم چه کاری بکنم که راحت تره بشه این کار و خیلی هم بی محتوا و فقط برای این که حرفی زده باشم نباشه نوشته هام . 
خب به این نتیجه رسیدم اولا خیلی به خودم فشار نیارم اول کاری جوری که زده بشم و خب خیلی هم ایده آل گرا نباشم در نوشتن و به خودم اجازه نوشتن بدم  دوما هم خوبه که چند روز یکبار درباره یکی از موضوعاتی که  طی اون چند روز نظرمو جلب می کنه کمی بخونم و اطلاعات
باید سرپوش همه‌ی احساسات دردناکم رو کنار بزنم، باید همشون رو عریان و واضح جلوی صورتم صف کنم، باید با تک تکشون تنهایی و عمیق و روبه‌رو شم و نترسم. من از افتادن دوباره‌ تو رودخونه‌ی عشقت و غرق شدن تو گرداب‌های سهمگین غم می‌ترسم. واسه نوشتن به این هیولاهای آدم‌خوار احتیاج دارم. به این اسیدی که توش دارم حل میشم. نوشتن منو به بند کشیده. ترکیب افیونی عشق تو و نوشتن داره منو از پا میندازه پسرم.
شما با نوشتن خواسته ها به کائنات درخواست هدفتان را می دهید و نشانه اینکه این کار را دارید درست انجام می دهید احساستان است, اگر احساستون خوب باشد نشانه این است که ارتعاش خواسته تان را درست به کائنات ارسال می‌کنید , اگر احساس هنگام نوشتن بد باشد نشانه این است که شما درخواست آن را به کائنات اشتباه میفرستید .
پس به این نکته مهم در هنگام نوشتن خواسته هایتان دقت کنید که برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن باید احساس خوب باشد که در ادامه به صورت کا
بسمه تعالی
 
به شدت احساس می کنم یکی از ضروری ترین کارهایی که همه» باید انجام بدهیم، نوشتن است.
منظور من از نوشتن این نیست که برویم و هر چه درونمان داریم به بقیه بگوییم. چنین کاری را شاید بتوان با اشتراک گذاری لحظات تهوع توسط بیمار مقایسه کرد.
نه
نوشتن اینها نیست. ما نباید در نوشتن هدفی خودخواهانه داشته باشیم. بلکه من با نوشتن خودم را مجددا می شناسم و به دنبال این خودشناسی، دیگران را هم به رسمیت می شناسم. منظورم این است که نوشتن در آنِ واحد دو
بسمه تعالی
 
به شدت احساس می کنم یکی از ضروری ترین کارهایی که همه» باید انجام بدهیم، نوشتن است.
منظور من از نوشتن این نیست که برویم و هر چه درونمان داریم به بقیه بگوییم. چنین کاری را شاید بتوان با اشتراک گذاری لحظات تهوع توسط بیمار مقایسه کرد.
نه
نوشتن اینها نیست. ما نباید در نوشتن هدفی خودخواهانه داشته باشیم. بلکه من با نوشتن خودم را مجددا می شناسم و به دنبال این خودشناسی، دیگران را هم به رسمیت می شناسم. منظورم این است که نوشتن در آنِ واحد دو
دلم برای نوشتن تنگ شده ولی نمیدونم چرا دستم به نوشتن نمیره، انقدر که هر باری میگم بیام فلان موضوع و فلان نظر رو توی وبلاگم بنویسم ولی از شما چه پنهون تا میام شروع به نوشتن کنم از یادم میره. نوشتن رو دوست دارم، به حال نویسنده هایی که میشناسموشون غبطه میخورم ولی متاسفانه جدیش نمیگیرم. مثل خیلی از چیزهای دیگه ای که برام مهم هستند ولی تا پای عمل کشیده میشه کوتاهی میکنم.
الان داشتم پیج نفیسه مرشدزاده رو میدیدم، چقدر این زن آرامش داره توی وجودش، چق
قلم برداشتم تا بنویسم، هر بار واژگانم مرا به سمت تو فرستادند! خواستم بنویسم تا تو را فراموش کنم، در تک تک کلمات ذهنم جا خوش کردی! روزگاری نوشتن دوای دردم بود. خواستم تو را فراموش کنم، نوشتن فراموشم شد! یک سال گذشت. یک بهار. یک تابستان. یک خزان و یک زمستان بی تو گذشت. آب از آب تکان نخورد اما گویی درختِ واژگانم خشکید. "نوشتن" که روزگاری قلبمان را به هم پیوند میداد حالا انگار فرسنگ ها از روزمرگی هایم دور است. یک سال گذشت و من هنوز مینویسم تا تو را ف
سلام
امشب دومین شب از شب های قدره
ماه رمضون امسال برای من خیلی سریع گذشت ، شاید امسال توفیقم اینقدر کم شده که نتونستم اونطور که باید از این ماه استفاده کنم.
وبلاگ جدید رو برای نوشتن انتخاب کردم اما مهمه نوشتن برای خودم یا همه اونهایی که میبینن.
ویژگی های اینجا امنیت و پایداریشه.
باید برم ، برای نوشتن بر میگردم
۵ خرداد ۹۸ ساعت ۲۲:۱۶
حمید
_من دقیقا برعکس کسانی ام که خوب می نویسند ولی موضوع و سوژه ندارند.
_این وبلاگ رو زدم که حداقل بتونم توی نوشتن راه بیفتم.منظورم همون در حد جمله بندی و ایناست نه نوشتن یه رمان پونصد صفحه ای جذاب.
_توی مغزم داستان،خاطره و یا ماجرای هر چیزی رو که می خوام بنویسم رو از اول تا آخر تصور می کنم و می دونم چی به چیه اما موقع نوشتن که میشه همچین مغزم قفل می کنه که باید زنگ بزنم کلید ساز بیاد.
_از امروز به بعد بیشتر می نویسم.
 
نوشتن مطالب سئو یک مهارت مهم است و ممکن است قابلیت نوشتن وبلاگ شما موفقیت شما را بصورت آنلاین و مشخص کند – یا نه! اگر وب سایت یا وبلاگ دارید ، احتمالاً موفقیت آن در محتوا خوب است. چرا این؟ خوب ، یک لحظه فکر کنید. اگر به دنبال اطلاعات در اینترنت هستید ، …The post چرا نوشتن SEO و وبلاگ نویسی مهم است appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KXDyFL
مشاهده مطلب در کانال
بعد از مدتها دوباره تونستم طرح بزنم برا نوشتن. بازم نمیدونم سرنوشت این قصه نوشته نشده به کجا می رسه ولی برا اولین بار احساس متفاوتی رو تجربه کردم! حسی مثل ورود به دنیای تازه ای، شاید به این خاطر که این بار نوشته خیلی به فضای رئال شبیه تر شده  و از اون فضای فانتزی، خیالی و نمادین فاصله گرفتم. با اینکه این بار هم زنجیره خیالات هست اما مثل یک سفر رفت و برگشت از واقعیتی(واقعیت ساختگی روایت) به واقعیت دیگه ست. نوشتن واقعا معجزه ست، اگر کتاب ها و نو
یک هنر برای نوشتن محتوای SEO وجود دارد. نوشتن نه تنها باید صحیح و از لحاظ گرامری جذاب باشد ، بلکه باید معیارهای فنی مورد نیاز برای دستیابی به رتبه های بالا در موتورهای جستجو را نیز برآورده کند. این پنج نکته به وب سایتها کمک می کند تا محتوای بهتری را برای صفحات خود …The post نوشتن محتوای SEO: 5 نکته برای نوشتن محتوا برای موتورهای جستجو appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3fkE3HN
مشاهده مطلب در کانال
ژوزیِ عزیزم
این روزها برای نوشتن هر چیزی تو را صدا می‌زنم و سعی می‌کنم که مونولوگ‌های ذهنی‌ام را تبدیل به دیالوگی با تو بکنم. حرف زدن با تو آنقدر خوب است که حتی وقتی پس از مطرح شدن مشکلات و مثل همیشه پیدا نشدن راه حل برایشان، باز هم حس می‌کنم گرهی از هزاران گره‌ی کلاف سردرگم زندگی‌ام با حرف‌های تو و یا اگر دقیق‌تر بخواهم بگویم، با صدای‌ تو باز شده‌اند.
این روزها مشکلم نوشتن است. توی سرم ده‌تا ایده می‌چرخد برای نوشتن و برای هر کدامشان ه
نمیدونم این آقای گری وی رو میشناسید یا نه یه نقل قولی ازش هست که میگه ” اگر محتوا تولید نمی‌کنید، وجود خارجی ندارید. گری وی ” بلی خیلی مطلب توی ذهنم هست برای نوشتن و تولید محتوا شاید اکثرشان زرد و بی یهوده باشند اما خب همون ها هم نمیتونم بنویسم یعنی موقعی که میخوام شروع کنم کنم به نوشتن بعد از نوشتن چند خط در مورد اون موضوع به خودم میگم خوب به درد کی میخوره یا برای چی مینویسم ؟!؟ که چی بشه ؟ که کی بخونه ؟ اصلا ارزش نوشتن و یا محتوا داره ؟ اصلا ک
این وبلاگ رو فقط تو میخونی :)
میدونی با وجود تو دیگه نوشتن توی وبلاگ یا هرجای دیگه ای زیاد معنی نداره برام. هرچی میخوام رو به تو میگم . گوش شنوا و محرم رازم تو هستی.
حتی اون قریحه طنز و نوشتن هم مدتهاست پیداش نیست در وجودم. 
کجایی نوشتن کجایی طنز؟ 
یعنی من فقط برای دیگران مینوشتم؟ نمیتونم بپذیرم اینو .
از آذر دیگه به طور عمومی ننوشتم. میشه پنج شش ماه. 
یادم رفته که مینوشتم. 
مخصوصا بعد از اینکه تمام گذشته ی وبلاگی خودم رو پاک کردم. همه مطالب ر
اولش قرار نبود بنویسم اینجا. قرار بر تثبیت بود و بعد نوشتن؛ ولی وقتی حرف‌هایی هست که باید نوشته بشن اما جایی رو پیدا نمی‌کنی پس رو میاری به وبلاگی که خیلی وقته خاک می‌خوره. برای من هم بهتره. چراکه کسی نمی‌خونه اینجا رو و با خیال راحت می‌نویسم. آمارش رو هم چک کردم دیدم نه جدی‌جدی متروکه. اینجا نوشتن مثل بودن در یه حالت خلا می‌مونه؛ آزاد و رها.
شاید هم روزی صاحبش دلش بخواد پاک اینجا رو.
الله‌اعلم.
تا اون موقع می‌نویسم اینجا.
نوشتن یعنی تسلیم نشدن؛ تسلیم خستگی و بی‌ارادگی و بی‌انگیزگی و ناامیدی و نابلدی و سانسور و فشار و فقر و تنبلی و افسردگی نشدن.
حتی نوشتن بی‌مایه‌ترین متن‌ها هم اگر مدام و مداوم صورت بگیرد، قدرت فرسایندۀ قلم! را چندین برابر می‌کند.
نوشتن، بهترین ابزار اندازه‌گیری زندگی است.
ادامه مطلب
میگفت اگه قراره وقتی حالم بده شعر بگم، حاضرم همه ی عمرم رو تو این وضعیت روحی نکبت بگذرونم.
من شاعر نیستم ولی واسه نوشتن دو خط متن هم یه حالی لازمه که تهش به اشک برسه.
اتفاقا یکی دو شب پیش داشتم به آخر قصه امون فکر میکردم، انقد تلخ واسه خودم تمومش کردم که گریه تنها چاره اش بود.
ولی فرق داره. حال نوشتن فرق داره. حال تلخ نوشتن فرق داره.
تلخ نیستم این روزا.
همین.
.
.
بماند که گاهی امیدی به این زندگی نیست
از یک جایی به بعد می دانستم باید قلم دست بگیرم و دیگر زمینش نگذارم. نشانه ها، همه این لحظه را نشان می دهند. باید بنویسم، بنویسم و بنویسم تا جایی که کلمات با تک تک سلول هایم در آمیزند. از این پس نه تنها شاکله ی وبلاگم را نوشتن تشکیل می دهد بلکه تمام زندگی ام در راستای نوشتن خواهد بود.
به هرحال در برزخ شک و جهنم جبر شاید نوشتن نسیم خنکی باشد.
مقدمه چینی کافی است، زمان نوشتن است.
((دنیای عظیمی در سر دارم، اما چگونه بدون از هم دریده شدن خودم، آن دنیا ر
نمی دانم کدامین واژه ها را به کار برم که نشان دهد چگونه در دل تنگی ات دست و پا می زنم و فقط می توانم با نوشتن برای خودم کمی آرام شوم.
هیچ کس نمی فهمد وسعت درد من را به جز منی که در دفترم به حرف هایم گوش می سپارد و من چقدر نوشتن از تو برای خودم را دوست دارم. 
من طرفدار نوشتن هستم!
 
 
وقتی هیچ کسی عمق دردت رو نمی فهمه و تنها خودت هستی که متوجه می شی چقدر داره بهت سخت می گذره واسه ی خودت بنویس. حتی اگر شاد یودی هم برای خودت اون شادی رو تا ابد نگه دار. نو
نوشتن برام مثل رویا، مثل آرزو لطیف بود. 
مثل یه خواب عمیق بعد دو روز شب بیداری، نیاز بود.
 مثل پچ پچه های دختران نوجوان، راز بود. 
مثل صدای معشوق بعد مدتها دوری، دلنواز بود.
نوشتن برام مثل صدای جوی آب، مثل باد، مثل جوونی، پر فروغ بود.
هنوزم هست. 
اما نه مثل یک چای داغ
نه مثل یک نسیم ملایم بهاری
حالا نوشتن برام مثل معشوقی شده که های و هوی عاشقیش گذشته و داره تعیین تکلیف می کنه
مثل معشوقی که ماه عسلش تموم شده و بیشتر روز سر کاره
نوشتن حالا روی تل
دلم برای نوشتن تنگ میشه! بیشتر از نوشتن برای لحظه های مکث زندگی دلتنگم
دوست دارم بازم یه دفتری داشته باشم که خیلی بهم حس نوشتن بده و از دیدنش خوشحال بشم! راستی چه قدر شهر بدون اتوبوس ها دلگیر شده! البته شهر رو هم فقط توی فاصله ای که توی اسنپ نشستم می بینم! هیچ کجا مثل صندلی های اتوبوس برای تماشای یه شهر خوب نیست .
 
آدم تا وقتی تنهاست لحظه ها انگار با تامل و زور می گذرن ، اما وقتی تنها نیستی انگار سوار هواپیما شده باشی! همه چیز تند می گذره! 
هزاران بار آمدم که بنویسم اما دیدم کار کردن بهتر از نوشتن است
و یا نوشتن زمانی لذت بخش است که کاری کرده باشی و بیایی نتیجه اش را اینجا بنویسی
پی نوشت :
من معمولا لیستی از کارهایی که باید انجام بدم رو روی کاغذ نوشته و روی دیوار نصب میکنم تا بتونم انجامش بدم.
زمانی که این نوشته رو نوشتم ، کاغذ مربوط به وبلاگ نویسی رو جابجا کردم . در اولویت های پایین تر گذاشتم (مثلا زیر تمرین سنتور و زیر برگه مطالعه و ) دلیلش هم این بود که دارم سعی میکنم اول اهل عم
رابطه خوبی با نوشتن ندارم.انگار یه جور ترس از بیان کردن خودم دارم.این ترس خیلی عمیقه.طوری که هر چه تلاش میکنم نمیتونم احساسات مو بیان کنم و علتش رو نمی دونم.بارها تصمیم به نوشتن گرفتم ولی وقتی می‌نویسم اخرش خروجی نوشته ها کاملا متفاوت با من و خیلی خشک و بی احساس میشه.با یک نویسنده هم صحبت کردم که گفت حتما سعی کن بنویسی چون نوشتن برای تو شفاست.راستش خودم نوشتن رو روی کاغذ بیشتر ترجیح میدم.اما داشتن دفتر هم دردسرهای خودش رو داره.نمیدونم اصلا می
::هوالرفیق::
سلام، اینبار یه سوال از شما دارم؛ تا حالا شده از خواندن یا نوشتن بترسید؟ بی‌حوصله بشید چطور؟
داستان من از اونجا شروع میشه که دقیقا از یک سال و نیم پیش، زمانی که تصمیم گرفتم برای یک مدت کانال KAARK رو متوقف کنم، دیگر نه حوصله ی نوشتن را داشتم نه حوصله خواندن. حتی گاهی وقتی می خواهم بنویسم نگران می‌شود، دلیل آنکه این وبلاگ هیچ نظم و ساختاری ندارد و مطالب را به سادگی هر چه تمام تر می نویسم همین است.
ادامه مطلب
اگر پست تان به نوشتن نامه های اداری یا امثال آن افتاده است حالا چه نامه ای برای دادگاه باشد چه نامه ای برای دانشگاه استشهاد محلی یا هر چیزی شبیه به آن ( حتی نامه های اداری !!!!) این برنامه به شما کمک می کند !
ادامه مطلب
فرق اساسی بین محتوانویسی (content writing) و کپی رایتینگ (copy writing) در هدف آنها از نوشتن نهفته است. کپی رایتینگ یا نوشتن متون تبلیغاتی بیشتر به‌عنوان ابزاری برای نوشتن در حوزه تبلیغات و بازاریابی مورداستفاده قرار می‌گیرد. هدف از محتوانویسی جلب نظر و سرگرم کردن مخاطبان آنلاین است تا آنها زمان بیشتری را در وب سایت‌ها صرف کنند و نتیجه این کار چیزی جز تعامل بهتر مخاطب بانام تجاری نخواهد بود.
ادامه مطلب
تصمیم گرفتم بعد از ۵ سال دوباره شروع کنم به نوشتن با این تفاوت که قبلا در بلاگفا و الان در بیان.اما انگار نوشتن از یادم رفته،دیگه نمیتونم مثل قدیما خوب بنویسم،فقط میتونم بنویسم که حداقل آروم بشم،مغزم بایگانی بشه،باید بنویسم تا حالم یکم بهتر بشه،آخه من  آدم نوشتن بودم با وبلاگ نویسی خو گرفته بودم،حتی خودمم باورم نمیشه چطور۵سال تونستم فاصله بگیرم.دوباره من و وبلاگ نویسی و سه نقطه هایی که معنیشون کلی حرف نگفته است.
انقدر موضوع برای فکر کردن دارم که مغزم داره ترک بر می‌داره از شلوغیشون داد و بیداده تو سرم. مثل همیشه فقط منتظرم برسم خونه و شروع کنم به نوشتن و نوشتن و نوشتنشون و جمع و جور کنم ذهنم رو .
علی الحساب اینکه خدایا لطفا خیلی به من و زندگیم کمک کن! من بی تو هیچم! هیچ هیچ!
و بالاخره باید گفت :برای کسی که نوشتن،در زندگی او یک "استثنا" ست،حتما رعایت "قاعده" ضروری است.
ولی برای کسی که که نوشتن،قاعده زندگی اوست،اندیشیدن به هیچ قاعده ای جز زندگی ضروری نیست.
پنج پرسش بی پاسخ-قیصر امین پور 
قبلا جایی خوانده بودم که درون گرا ها با نوشتن راحت تر هستند تا گفتن،خودم هم کاملا این قضیه را درک کرده بودم،ولی فقط زمانی ضرورت نوشتن را درک کردم که،چند روزی این کار را رها کردم.برای من ،نوشتن "مثل" نفس کشیدن نیست،یک جورهایی نوشتن ب
فکر میکنم هر کسی که مینویسه یبار این سوال ازش پرسیده شده.چرا انقدر مینویسی؟خسته نشدی از بس کتاب خوندی؟یکی مثل من که از بچگی هر جا میرفتم یه دفتر سررسید همراهم بود،هی ازم پرسیدن این چیه و توش مینویسی.و هر بار کلی با ذوق براشون از ایده ها و داستانام گفتم،خیلی بهش فکر کردم.
چون نوشتن بخشی از وجود نویسنده است.روح تنوع طلب یا بهتر بگم بی نهایت طلب بعضی آدمها فقط با نوشتن آروم میشه.چون هر چقدر هم که بنویسی هزاران حرف نزده،هزاران داستان ننوشته،هزار
خیلی خوبه که بدونی به یه جایی تعلق داری و دلت پر بزنه برا برگشتن بهش
من اومدم که بمونم تا وقتی که هستم
تا وقتی حس تعلقم به اینجا باقی بمونه
از روزی که وبلاگو ساختم 577 روز میگذره اما هیچی نوشتم و به هیچکس سر نزدم
اومدم بمونم
و مینویسم که یادم نره من به نوشتن زنده ام
همه ی ماها همینطوریم
نوشتن و نوشتن .
سلام.من اهل نوشتن نیستم. راستش اصلا بلد نیستم که بنویسم اما این نیاز رو در خودم می‌بینم که بنویسم. حالا با این کلام دست و پا شکسته شروع می‌کنم بلکم مثل کودکی که با آزمون و خطا شروع به راه رفتن می‌کنه، دست من هم کم‌کم به نوشتن عادت کنه.
نوشتن گاهی مانند جان کندن است هر روز میگویم که مینویسم اما نمی نویسم هر روز برنامه دارم که بنویسم اما نمی نویسم هر روز روزها میگذرد و من نمی نویسم اما امشب نوشتم تا نوشته باشم بعد از ماهها مینویسم اما به هر حال نوشتم فردا هم مینویسم پس فردا هم مینویسم و پسون فردا هم خواهم نوشت هر روز و هر روز مینویسم. چون باید بنویسم چون دوست دارم بنویسم چون نوشتن را دوست دارم پس مینویسم. 
برداشتن قدم اول همیشه سخت است. نوشتن اولین مطلب نیز دشوار به نظر می رسد. ایده خاصی برای مطالبی که می خواهم بنویسم ندارم؛ اما به هرحال این صفحه قرار است روایتگر تعدادی قصه و گاهی بیانگر احساسات باشد. نوشتن برای عده ای بسیار بهتر از صحبت کردن است. برای من نیز چنین است. سایه گفته است: (امشب به قصه دل من گوش می کنی فردا مرا چو قصه قراموش می کنی). من عمیقا به این نکته باور دارم و درد دل و حرف زدن با دیگران را مناسب نمی دانم. چه بسا که قصه ها و غصه ها نزد د
نوشتن به عنوان یک مهارت اساسی و زمینه ساز موفقیت های تحصیلی افراد مطرح است و در زندگی روزمره نیز بسیار کاربرد دارد‌‌‌. اختلال نوشتن در واقع یکی از ناتوانی های یادگیری بوده که در زمینه آموزش زبان نوشتاری و به کارگیری آن جهت انتقال افکار و اندیشه ها مشکلاتی رخ می دهد.
امروزه افرادی که در زمینه مهارت های خواندن و نوشتن با مشکل مواجه اند، شرایط مناسبی ندارند و عملکرد آنان نیز مختل می گردد.
 بروز این اختلال معمولا با سایر اختلالات یادگیری و مشک
همانطور که از اسم پیداست ، رمان تاریخی نوشته می‌شود و در حین نوشتن مطالعه نیز می کنم، تا بتوانم بهتر بنویسم. توجه کنید که احتمال دارد از عنصر خیال نیز در نوشتن آن مورد استفاده گردد.
نظرات مطابق با مطلب پاسخ گفته می شود. 
از شرق شروع می‌کنم تا به غرب! 
از مغولان چطور است ؟ 
بیشتر از دو ماه از زمانی که آخرین مطلب رو نوشتم گذشته، خب اتفاق خاص که متحولمون کنه که نیوفتاده ولی نوشتن همون روزمرگی ها هم دل و دماغ میخواد و البته انگیزه. خب درسته اینجا حکم یه دفتر خاطرات رو برای من داره اما همچین بدم هم نمیومد چندتا بازدید کننده‌ داشته باشه که برای نوشتن بهم انگیزه بدهند.
بگذریم
صبح امروز اولین چیزی که توجه ام رو جلب کرد برگ جریمه ای بود که تا 28 آبان مهلت داشت و با وجود اینکه همسر چند دفعه تذکر داده بود من فراموش کردم پرد
سلام به همه دوستان عزیز
در این قسمت قصد دارم کمی در مورد ساخت ربات تلگرام به شما توضیحاتی بدم و با هم یاد بگیریم چگونه یک ربات درون تلگرام ایجاد کنیم.
یه نکته قبل از شروع بگم. ایجاد ربات با نوشتن ربات متفاوته. در این قسمت قصد داریم به کمک ربات هایی که تو خود نرم افزار تلگرام تعبیه شده یک ربات ایجاد کنیم. اما نوشتن ربات به معنای کد زنی و نوشتن یک ربات براساس خواسته خودمان می باشد. پس نکته مهمی که در این قسمت وجود دارد این است که هیچوقت به ربات های
مقدمهانسان از زمانی که به
این فکر افتاد که اثری پایدار ازخود بجای بگذارد و بادیگران تبادلاتی عمیق
برقرارکند موضوع  نوشتن هم شروع به  شکل گرفتن کرد. ازاین رو می توان گفت که
ازآغاز تمدن نوشتن مورد توجه قرار گرفته است. امروزه  نیز اکثر متخصصان
برای نوشتن نقشی اساسی قائل هستند؛بطوری که فریار و رخشان
(۱۳۷۹،ص۲۴) بیان نمود   که <<شکل نوشتاری،عالی ترین و پیچیده ترین
شکل ارتباطی است>>. نوشتن یکی از
ادامه مطلب
اگر نوشتن را دوست داری
و می خواهی واقعا لذتش را ببری
 
تایپ نکن و با قلم بنویس
و از همه مهم تر اینکه چندین مدل خودکار بخر
انواع خودکار رو داشته باش
در خرید خودکار خسیسی نکن
ولی از یک مدل چند تا نخر
مدل های مختلفی رو بچین روی میزت
سلام خدمت دوستان گرامی. مقاله امروز در مورد انجام پایان نامه دکتری است که چگونه انجام می شود و چه منابعی نیاز است. بنده خودم چند سال کارم انجام پایان نامه دکتری بود که برای دیگر دانشجویان انجام می دادم و حالا می خوام اطلاعاتم رو به صورت رایگان در اختیار شما بزارم تا خودتان براحتی صفر تا صد پایان نامه را انجام دهید.
 
- انجام پایان نامه دکتری
- نوشتن پنج فصل و چگونگی پیدا کردن منبع
- چگونه نوشتن عنوان مناسب
- نوشتن پروپوزال با بالاترین کیفیت.
با ن خردمند را به سمت کافه پیاده می‎رفتیم و از نوشتن حرف می‎زدیم. از این می‎گفتیم که غم چه دست آدم را به نوشتن گرم می‎کند. که آدم به مرحله‎ای می‎رسد که باید بین گریستن مدام و نوشتن انتخاب کند و ما اولی را انتخاب می‎کنیم. توی همین حرف‎ها بودیم که ن یک‎مرتبه پرسید: دلت تنگ نشده؟ من دلم هنوز پیش نوشتن بود. جواب دادم که زیاد. که دلم دیگر آن همه غم را نمی‎خواهد اما آن میل شدید به روی کاغذ آوردن احوالم را زیاد می‎خواهد. ن گفت: منظورم آدم سابق بود،
Google Panda آخرین بروزرسانی سریع طوفان. من بازاریاب ها را برای پاسخ به پاسخ ها ارسال کرده ام. این یک راز نیست. هر راهنمای نوشتن مقاله را بخوانید و به احتمال زیاد به تکنیک ها و تاکتیک های سئو توجه خواهید کرد. تاکنون SEO به عنوان نیروی محرکه اصلی نتایج موتور جستجو بوده است. این …hillbilly.ir/راهنمای-نوشتن-مقاله-seo-vs-uco/
---@infojobseo
مشاهده مطلب در کانال
نمی دونم واقعا چرا جدید ا عاشق نوشتن شدم . نوشتن در مورد هر چیزی خودم و روزگار ، کنکور و سر نوشت ، آرزو ها و عقیده ها ، دل شکستگی هام و ناراحتی هام ، داستان نویسی و حتی در مورد علایق قدیمی ( منظور همون نوشتن نقد و معرفی  کره ای) و
نمی دونم واقعا چرا ؟ اصلا نمی دونم این کار درستی هست یا نه؟  
انگار نیمه گمشده ام را پیدا کرده ام و اون نیمه نوشتن بود :) .
من شاید مثل  خیلی از بیانی ها قدرت نوشتن نداشته باشم دیکته دوران  ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان
 
متن زیر، ترجمه مقاله‌ای از سایت writershelpingwriters است.
 
 
نوشتن داستان، فقط این نیست که قلم را روی کاغذ بگذاری و قوه‌ی خیال را بر آن سوار کنی. حداقل همیشه این‌طور نیست. برای بیشتر نویسندگان، نوشتن رمان با نوعی ساختار شروع می‌شود. برنامه‌ریزی برای پیچ و تاب داستان در ابتدا، می‌تواند سخت باشد. خصوصا زمانی که نمی‌دانی جزئیات چگونه به هم وصل می‌شود. اما با هریک از روش‌های زیر، شما کاملا آماده برنامه‌ریزی کار خود خواهید شد.
برای خواندن ادامه‌ی
باسمه تعالی
.
با اراده ی قوی و کامل ، با الگو برداری از قوانین اسلامی به سوی پیش بینی فوتبال ها و مسابقات می رویم.
.
روش کار:
هنگام گذاشتن مطلب از سوی ما،شما باید در قسمت نظر در قسمت زیرین کاور مسابقه بازی را به صورت عدد(مثال2_3)و با نوشتن نام و نام خانوادگی خود و با نوشتن شماره تلفن و با ارسال نظر ، در پیش بینی ما شرکت می کنید.
وقفه 4 ساله ای که با رفتن به دانشگاه آغاز شد سرآغاز جدایی من و نوشتن بود!.
می شد تعادل ایجاد کرد، می شد چند بعدی تر بود، می شد خیلی از اتفاقات همزمان با رفتن به دانشگاه شکل بگیرد، خواندن، نوشتن، موسیقی، زبان، مهارت های سخت و نرم و. که البته ایمان دارم هنوز هم دیر نشده و می شود این معادله ی نه چندان پیچیده ی توازن در زندگی را حل کرد. می خواهم بنویسم پس از چهارسال دوری از قلم، وبلاگ، دفترچه ای که مدت ها خاک خورد. نوشتن باعث می شود تو هرروز سعی کن
   این روزها که دیگر چیز زیادی برای نوشتن نداشتم به این فکر می‌کردم که چرا به چنین روزگاری دچار شدم؟ مجبور شدم که تاریخچه نوشتنم را مرور کنم. چیز زیادی نبود. فقط این که به خودم یادآور شدم هرچه‌قدر هم که قدرتمند باشد نمی‌تواند خانه‌م را از من بگیرد و من به نوشتن ولو این که ضعیف باشم یا بد بنویسم به چشم یک خانه نگاه می‌کنم. اینجا خانه من است. روزهای بد داشته‌م و روزهای خوب و البته جایی‌ست که دوستش دارم.
   با تمام این تفاسیر به خانه‌م بازگشته
شاید فکر میکنم اگه مثل ریچل (نویسنده محبوبم از حدود نیم ساعت پیش تا الان ) یک بلاگر باشم، آیندم هم مثل اون میشه، خب خیلی مسخره است این فکر ولی من حقیقتا بهش فکر کردم :)
 
دلیل دوم اینکه نوشتن رو دوست دارم (چشم بسته غیب گفتمی :))
 
و آما دلیل اخر و که به نظر خودم این دلیل محکم ترینشونه! جایی برای نوشتن از مسیری که باید پیاده برم. 
یا خدا واقعا خجالتی ام!
 
دو تا از استادا امروز بهم گفتن!
 
واسه همینه وسط ندارم.
در حالت عادی در حال خجالتم،
 
و یه وقتایی وقتی مجبورم، توی دفاعی جایی، باید خجالت رو بردارم و اصلا بلد نیستم در اون وسط حرکت کنم.
 
برای همینم هست که نوشتن رو دوست دارم.
 
توی نوشتن بدون اینکه شماها رو ببینم میتونم حرفای دلم رو بزنم.
:)))
یا فحش بدم :)
 
 
سلام سلام سلام
میدونم که این روزا همه توی اینستا و اینجور جاها دنبال تصاویر رنگی رنگین، ولییی وبلاگ نوشتن لطف دیگه ای داره.
خب شروع میکنم به نوشتن اتفاقات زندگیم اونم اینجایی که نه کسی منو میشناسه و نه چیز دیگه ای. و بنابراین میتونم آزادانه بنویسم فارغ از هر اشناییتی:)) 
داستان سیاه چاله
قسمت چهارم
اگر پیگیر داستان سیاه‌چاله‌ها از ابتدا باشید، حتما به یاد می‌آورید که شروع نوشتن آن با یک عصر بهاری دلپذیر همراه بود، که حس و حال خاطره‌انگیزی را ایجاد می‌کرد. باید اعتراف کنم که نوشتن همة این داستان در آن عصرگاهِ خاص اتفاق نیفتاده و هر زمان که حسِّ خوبِ نوشتن با من همراهی کرده است برای آن نوشته‌ام.
ادامه مطلب
سلام به هر کس که همین الآن در حال خوندن وبلاگ منه. یک سال بود که آی دی و پسوردم رو تایپ نکرده بودم. اصلا یادم رفته بود که وبلاگ دارم.
چند وقت پیش مطالب شاهین کلانتری رو می‌خوندم؛ حس کردم بهتره برگردم به وبلاگ نویسی. اقرار می‌کنم پارسال هم که مصطفی بهم پیشنهاد وبلاگ نویسی داد و من هم نصفه و نیمه به حرفش گوش کردم، چندان نتیجه‌ی دلچسبی نداشت. قبول دارم وبلاگم به درد بخور نبود. 
هنوز هم زیاد با فوت و فن وبلاگ نویسی آشنا نیستم، اما حالا فهمیدم که بر
ادعا می کنم با قدرت
و ایمان دارم با تمام وجود
که 
یادگیری با نوشتن اتفاق میفته
با نوشتن
.
زندگی نامه ی موفق ها رو نخون، بنویس
کتاب های خوب رو نخون، از روی آن ها بنویس
مطالب عمیق و تاثیرگذار رو نخون، از روی آن ها بنویس
به تراک های آموزشی گوش نده، وقتی گوش میدی بنویس
با پیشرفت اینترنت نوشتن مطالب به یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی وب سایت شما تبدیل شده است. یکی از بهترین راه های انتشار وب سایت شما نوشتن مقاله در مورد محصولات یا خدمات خود است. در حالی که می توانید مقالاتی در مورد وب سایت خود بنویسید ، ممکن است وقت لازم برای انجام همه …The post 5 نکته در مورد نحوه انتخاب خدمات نوشتن مقاله appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3aOk40R
مشاهده مطلب در کانال
هر وقت خیلی ناراحتم و یا خیلی خوشحالم پناه می برم به نوشتن. یک جایی شنیده بودم که می گویند نوشتن افیون است! جماعتی که اهل نوشتن هستند از جمله خودم وقتی مدتی نمی نویسم تمام تنم نه، بلکه تمام وجودم درد می کشد! برای آرام شدن و رام کردن ذهن افسار گسیخته ام باید به نوشتن پناه بیاورم.
حجم وسیعی از نوشته هایم مربوط می شود  به همین دو بخش (ناراحتی - خوشحالی) از زندگی ام! آن هم درست زمانیکه دنیا را سفید یا سیاه می بینم! (البته حدود یک سال می شود که سعی کر
وقتی یه مدت نمینویسی نوشتن طلسم میشه انگار.
لعنتی بنویس. مگه چی و انقدی دوس داری که وقتی کنار صمیمی تریناتی و همه غرق آهنگن؛ با خیره شدن به منظره ی درختای خزون زده ی پاییزی و افتادن آروم برگا روی هم، دلتنگش بشی؟ مگه اون موقع دلتنگ چیز دیگه ای شدی که بخوای بیشتر از نوشتن بهش اهمیت بدی.
بنویس، نذار از دست برن.
برخی روان شناسان و فعالان حوزه روح و روان ، معتقدند نوشتن می تواند به آرام شدن ذهن و روح انسان کمک کند.
باخودم اندیشدم تا من هم بنویسم
شاید از این تلاطم و جوش و خروج آزاد شوم.
قلم بدست گرفتم و خواستم تا بنویسم
ذهنم تل انبار افکار گوناگون و بسیار متفاوت و حتی متضاد بود.
مانده ام از کجا آغاز کنم.
خیلی خوبه که بدونی به یه جایی تعلق داری و دلت پر بزنه برا برگشتن بهش
من اومدم که بمونم تا وقتی که هستم
تا وقتی حس تعلقم به اینجا باقی بمونه
از روزی که وبلاگو ساختم 577 روز میگذره اما هیچی نوشتم و به هیچکس سر نزدم
اومدم بمونم
هستم اما تا اواسط تیر ماه کمتر بخاطر کنکور جان که ببینیم چی میخواد برام داشته باشه با خودش خوشی یا ناراحتی .
به هر حال مینویسم که یادم نره من به نوشتن زنده ام
همه ی ماها همینطوریم
نوشتن و نوشتن .
سلام دوستان عزیز تر از جان.
همونطور که ملاحظه میکنید و در نوشته های چند وقت اخیرم هویداست، به شدت درگیر درس و کار و بار هستم. لذا امکان ادامه ی نوشتن در این وبلاگ برای من وجود ندارد. به شدت دچار کمبود وقت‌ هستم. و درگیر نوشتن و کامنت ها شدن برایم بسیار وقت گیر است. انقدر هم قوی نیستم که خودم را مجاب کنم به دیر به دیر نوشتن در این وبلاگ و دیر به دیر چک کردن آن.
در این سه ماهی ‌که نوشتم خواننده ها و دوستان خوبی پیدا کردم و قطعا دلنگ خواهم شد. اما اکن
سلام!
لطفاً کتابم رو در این پایگاه اینترنتی آپلود کنید.
در ضمن، این توضیحات را هم، برای آن بنویسید:
نام کتاب: نویسنده شو (1)
نویسنده: سعید تارم:
 
در این کتاب الکترونیکی می‌آموزید:
تعریف نویسندگی
چهار زیرساخت نویسندگی
سه ابزار نویسندگی
چرا بنویسیم؟
مراحل نویسندگی
زیرشاخه‌های نویسندگی (خلق، تالیف)
انواع خلق (خلق خالص، اقتباس، بازنویسی، بازآفرینی)
تفاوت نویسنده با مولف
موانع درونی نوشتن (کمال‌طلبی)
دو مرحله فرایند نوشتن (نوشتن، بازنگری و اص
نوشتن مقاله کنفرانس
سلام دوستان، نوشتن مقاله کنفرانس همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. در دانشگاه های ایران مقاله کنفرانس ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارای نمره می باشند. همچنین تا یک نمره در پایان نامه های کارشناسی ارشد تاثیر گزار است.
تیم تخصصی ما متشکل از بهترین دانشجویان رشته های مختلف می باشد که هر کدام سابقه نوشتن مقاله ژورنال و نوشتن مقاله کنفرانس داخلی و خارجی را دارند.
 
 
مهم نیست در چه رشته ای تحصیل می کنید. می توان
نوشتن محتوای مؤثر SEO می تواند دلهره آور به نظر برسد زیرا قوانین SEO همیشه تغییر می کند. اگر نمی دانید ، خود Google اعلام کرده است که سالانه بیش از 500 تغییر ایجاد می کند – بله ، سالانه! – برای الگوریتم جستجو. برای این منظور ، در اینجا چهار نکته وجود دارد که …The post نوشتن مطالب SEO: 4 نکته برای نوشتن محتوای موثر SEO در سال 2013 appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3aX6msp
مشاهده مطلب در کانال
اختلال دیکته نویسی و راهکارهای درمانی آناصطلاح دیس گرافی نیز برای کودکانی اطلاق می شود که علی رغم هوش طبیعی، بسیار بد می نویسند. برخی معتقدند که بدنویسی این کودکان معمولا به دلیل عدم هماهنگی حرکتی آنان است اما به هر حال نوشتن باید به عنوان یک عمل پیچیده که شامل رشد ذهنی، مهارتهای حرکتی و بینایی است، در نظر گرفته شود. نوشتن شامل یک عمل پیچیده است که شامل رشد ذهنی، مهارتهای حرکتی و بینایی می شود با توجه به اینکه معمولا بیان محاوره ای کلمات و
نوشتن مستقل طیف گسترده ای را در بر می گیرد. انواع مختلفی از نوشتن وجود دارد که شما می توانید انجام دهید که دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید و چه تخصصی را دشوار کنید ؛ در واقع اگر باید به هر نوع دیگری تخصص دهید. به نظر من ، شما باید تخصص …The post چرا نوشتن محتوای SEO مکان مناسبی برای نویسندگان مستقل و تازه کار تازه کار است appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2S8kyIK
مشاهده مطلب در کانال
دلم برای نوشتن خیلی تنگ شده.
مخصوصا فکر کنم این روزها نوشتن برام مثل یه تجویز باشه
از بس که جملات توی ذهنم بالا و پایین میرند و توی هم گره میخورند و گم میشند و معنی خودشون و از دست میدن
شاید  خوب باشه برا رها شدن از این آشفته بازار ذهنیم یکم بیشتر بنویسم.
نوشتن مقاله بخش مهمی از هر عملی SEO است. بدون محتوای جدید خوب برای جذب مشتریان ، شما نمی توانید برای بهبود موتور جستجوی خود بسیار کار کنید. اما نوشتن مقاله عمدتاً یک زمینه فنی است ، بنابراین استخدام سرویس نوشتن مقاله می تواند به رشد وب سایت شما با محتوای نوشتاری با کیفیت بالا …The post بهینه سازی موتور جستجو را با خدمات مقاله نویسی حرفه ای ما افزایش دهید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/35f4BFE
مشاهده
دست به قلمم این اواخر اصلا راضی کننده نیست :-\ 
نوشته های بی سرو تهی که حتی خودمم یه سرسوزن راضی نمیکنن ،بنظرم نوشتن تو بلاگ بیشتر حالت یه رفع تکلیفه که هرچندوقت یبار انجامش میدم فقط .من همون آدمیم که از چس ناله کردن بیزاره و این روزام وبلاگ خودش خیلی داره به اون سمت و سو میره.فکر کنم خوب شه اگه همه پستاشو پاک کنم و از اول شروع کنم به نوشتن اگه نظر بدین خوشحال میشم:-) 
نوشتن مطالب با کیفیت بالا مطلق است باید اگر برند و شرکت شما موفق شود. البته ، نوشتن مطالب بسیار بیشتر از نوشتن مطالب است! برای به دست آوردن موضوعات نیاز به تحقیق دارد و پس از طوفان مغزی ، شما نیاز به مطالعه دارید تا منابع معتبر خود برای پشتیبانی از موضوع خود استفاده …The post برای بهبود برندسازی با محتوا ، سئو را اصلاح کنید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2SxZkE8
مشاهده مطلب در کانال
من از سال 1993 به عنوان نویسنده مستقل کار کردم. در سال 2007 ، من شروع به ارائه محتوای سئو به مشتریان کردم – و کار خودم را شروع کردم. این مکان برای نوشتن فناوری سودآورترین بخش تجارت من شد ، بنابراین من یک شرکت کامل نوشتن SEO را در سال 2008 ایجاد کردم. برای …The post نوشتن برای SEO: 2 راه برای کسب درآمد برای نوشتن مقالات از خانه که می توانید امروز شروع کنید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2YCESWm
مشاهده مطلب در کان
نمی‌دانم کدامتان که این مطلب را می‌خوانید چه‌قدر سابقه‌ی نوشتن دارید. اما من هر گاه روی دور نوشتن هستم و زیاد می‌نویسم و دلیلی هم دارم برای نوشتن (مثل حالا که این وبلاگ) هر کوچک‌ترین مطلبی در ذهنم متن مطولی می‌شود -آماده برای نوشتن-. این چند روز و بلکه چند ماه هم که آن قدر متن و اتفاق بود که محاوره‌ی هر انسانی عامه در گفتار مرثیه‌ای بود بلند. مدام می‌خواستم بنویسم و به خودم می‌گفتم کف نفس داشته باش و ننویس؛ یک قراری گذاشته‌ای با خودت که
حالا مدتی میشه که دوباره برگشتم به نوشتن. راستش هر زمان دیگران منو شناختن، نوشتن سخت‌تر شد‌. آخه خب واقعا یکسری چیزارو نمیشه واقعا هیچ‌جا گفت. الان می‌تونم خودم باشم و راحت‌تر حرف بزنم. حتی نترسم از اینکه خودمونی صحبت می‌کنم یا ادبی 
میخوام بنویسم تا از تنهایی دربیام. همین
ممکنه دربیام؟ نمی‌دونم.
اگر به دنبال ایجاد ترافیک قابل توجهی برای سایت خود هستید ، نوشتن SEO ایده خوبی است. در حقیقت ، داشتن سرویس نوشتن سئو روشی برای جذب بیشتر خریداران برای محصولات یا خدمات شما است. چه کسب و کار شما بزرگ باشد یا کوچک باشد ، می توانید از قدرت نوشتن مطالب باکیفیت بهره مند …The post چگونه شرکت شما می تواند از خدمات نوشتن SEO بهره ببرد؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2VDqueU
مشاهده مطلب در کانال
پیامبراکرم صلی الله علیه وآله:هرکس درنوشته ای برمن درودبفرستدتاآن گاه که نام من درآن نوشته است فرشتگان پیوسته برایش(نویسنده درود) طلب آمرزش مینمایند،《نهج الذکربه نقل ازکنزالعمال ومنیه المرید》
توجه:توجه:دوستان
اگه کسی تو نوشتن نام مقربان خدا صرفه جویی کنه فرشتگان در نوشتن حسنه اش صرفه جویی خواهندنمود.…تبیان: آیا در نوشته ها نوشتن (ص) به جای (صلی الله علیه و آله) درست است و اثری دارد؟یکی از اشتباهات بزرگ و غلط بسیار نابجا این است که مقابل ن
به زندگی که نگاه می کنی مثل یه دفتر می مونه که اون رو با تک تک واژه ها و جملاتت تکمیل می کنی. هر کار خوب و بدی که انجام می دی باید داخل این دفتر ثبت بشه چون بالاخره تا قبل از تموم شدن مهلت نوشتن، خودت می تونی دفتر رو مرور کنی و بعد از پایان مهلت هم که باید اون دفتر رو تحویل معلم بدی تا نمره ت رو مشخص کنه!
وجود همکلاسی های واقعی و مجازی خیلی کمک کننده هست هم برای درست نوشتن و هم برای اشتباه نوشتن! خیلی افراد بودن که حاضر شدن دفتر زندگیشون رو بدن کسِ د
شما اگر قصد دارید برای دعوای خود یک لایحه آماده کنید ابتدا این مقاله را تا آخر بخوانید و در صورت تمایل با وکلای مجرب ما در زمینه نوشتن لایحه مشاوره داشته باشید تا براحتی و در کمترین زمان پاسخگو شما عزیزان باشیم.
ادامه مطلب
ماهی زخمی پاشوره ی حوض 
کیو خواب دادی که دریایی شدی . !
 
× این دو سه هفته ای میخوام به خودم کمتر سخت بگیرم تا بگذره. بعد بفهمم تکلیف پاییزم چی میشه. بعد تصمیمات لازم و کارهای لازم رو انجام بدم
 
× پذیرفتن مسئولیت زیستن خود به تنهایی؟ دشوار است و ممکن است و لذت بخش می شود 
 
× نوشتن زمان رو کند تر می کنه اما مایلم به نوشتن 
کند شدن یا نشدن هم خیلی مهم نیست 
در هر صورت می گذره

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها