نتایج جستجو برای عبارت :

نشریه 155 حسابرسیgo

 
سال 1394 در نشريه نسیم بیداری پرونده ای کار شد درباره سازمان مجاهدین خلق به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان که اکنون می توانم لینک تهیه نشريه را در اینجا قرار بدهم.
 
برای مطالعه مطالب من و مطالب دیگر دوستان و دانلود فایل پی دی اف نشريه می توانید اینجا را کلیک نمائید.
 
نشريه شهر انتظار پیش از این به همت نوجوانان مسجد اهرا (س) سمنان  به صورت ماهنامه منتشر می شد. بیشتر از  10 شماره از این نشريه چاپ شد و در بین مردم سمنان مخصوصا نوجوانان که مخاطب اصلی آن می باشد منتشر شد.
پس از وقفه حدود یک ساله نشريه شهر انتظار با کادر جدید و ارتقاء گرافیک و صفحه آرایی آن از محرم سال 1398 توسط هیئت (نوجوانان) مسجد اهرا (س) مجددا شروع به فعالیت کرد.
 
سه شماره از این نشريه در محرم 1398 منتشر شد که می توانید در ادامه دانلود کنید.
اد
بنا به درخواست صاحب امتیاز نشريه دانشجویی آرامین، کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران در جلسه روز هفتم خرداد ماه، نشريه دانشجویی آرامین از دو هفته نامه به ماهنامه تغییر پیدا کرد.
با توجه به فضای روز جامعه و مسائل ی روز ضرورت پرداخت و انتشار پاسخ هایی و رفع شبهاتی بنظر میرسید. لذا اقدام به تهیه و انتشار این نشريه شد.
این نشريه در قالب گاه نامه ی نارنج شیرین» که تجربه ی نسخه های پیشین این نشريه داشته اید کار شده است.
نشانی دریافت نشريه چرا جنگ نمیشود؟»
به گزارش پایگاه اخبار فرهنگی و به نقل از کانال انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، نشريه PPPC ، نشريه تمام انگلیسی دانشکده‌های فنی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری شاخه IEEE دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا منتشر شد.
ادامه مطلب
جهت دانلود شیوه نامه تدوین مقالات و مطالب نشريه دامستیک کلیک کنید: دریافت شیوه نامه تدوین مقالات و مطالب نشريه دامستیکعنوان: شیوه نامه تدوین مقالات نشريه دامستیکحجم: 663 کیلوبایتتوضیحات: شیوه نامه تدوین مقالات نشريه دامستیک انجمن علمی دانشجویی علوم دامی دانشگاه تهران 
سیدمحمد خاتمی، بعد از استعفا از وزارت فرهنگ و ارشاد، درخواست مجوز نشريه‌ای ی به نام آیین» را کرد و با افرادی چون هادی خانیکی، سعید شریعتی، سعید حجاریان، مصطفی تاج‌زاده، محسن امین‌زاده، عباس عبدی، محسن کدیور و محمدرضا خاتمی گروه کوچک‌ترِ آیین را با جلسات هفتگی منظمی تشکیل داد.  نشريه آیین در تیرماه ۱۳۸۲ برای اولین بار منتشر و در سال ۱۳۹۰ توقیف شد.
چهارمین شماره از دوره جدید نشريه شهر انتظار به همت نوجوانان مسجد اهرا (س) آماده شد و در ایام فاطمیه سال 1398 ه.ش بین علاقه مندان و مخصوصا نوجوانان منتشر شد.
 
برخی از مطالبی که در این شماره مشاهده خواهید کرد:
اولین مدافع ولایت
دعوا سر سربند یا فاطمه بود
یک هدیه آسمانی
حکایت
معرفی شهید
و.
جهت دانلود نسخه پی دی اف این نشريه، در زیر کلیک کنید.
 
اشکان غلامی، دبیر انجمن علمى - دانشجویى گروه مهندسى علوم دامى دانشگاه تهران در مصاحبه با بخش رسانه‌اى انجمن:
نام نشريه انجمن علمى-دانشجویى علوم دامى دانشگاه تهران به دامستیک (Domestic) در شماره جدید تغییر داده شده است. این کلمه به معنای بومی و اهلی است.
مدیر مسئول جدید نشريه، على‌اصغر خلیلى، از دانشجویان کارشناسى ارشد فیزیولوژى دام دانشگاه تهران خواهند بود که در گذشته سوابق و افتخارات متعدد دانشگاهی و ملی همچون دبیر اتحادیه علوم دامى و صنای
 دانلود کتاب مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی-نشريه ۱۱۳
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی - نشريه 113 - انتشارات .book.donya-e-eqtesad.com › book Translate this page مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی - نشريه ۱۱۳. مرکز تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی. نویسنده. مشاهیر. مترجم. ریال۲۰,۰۰۰. ریال۲۰,۰۰۰. مشخصات کتاب . دانلود رایگان مبانی نظری حس
برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید.
نشريه روز آدینه توسط بچه های مهدی یاوران تهیه ، چاپ و پخش شده و این اولین شماره نشريه هست. کلی بحث و جدل داشتیم تا تونستیم اسم نشريه رو انتخاب کنیم ، نظر خود من این بود که اسم نشريه همون نشريه مهدی یاوران باشه اما دوستان قبول نکردن و بعد از کشمکش های فروان اسم روز آدینه تایید شد و منظور از روز آدینه روز دیدار با حضرت مهدی (عج) و روز ظهور آقا است.
نشريه رو در دو قالب طراحی و چاپ کردیم، یکی در سایز A3 و
 دانلود کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (۱۰۱)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (101 .www.gisoom.com › book › کتاب-راه. Translate this page کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (101)اثر عبدالحسین طالبی‌نجف‌آبادی، نرجس کمالی‌کرمانی بوده و چاپ 1 آن در سال 1388 توسط انتشارات ترمه . دا
داشتیم باهم روی نشريه بسیج کار میکردیم. گوشیش زنگ خورد و رفت بیرون.
بعد که آمد خیییلی حالش گرفته بود. بهش گفتم اگه حالت بده برو استراحت کن، نشريه رو بعدا تموم میکنیم.گفت نه و ادامه دادیم و کارو به موقع رسوندیم. 
اما چند روز بعدش هم همینطور حالش بد بود. بهش اصرار کردم تا اینکه گفت اون شب چه خبر بدی بهش رسیده. یه خبر واقعا بد گفتم، خب عزیزم میگفتی همون شب! و کار نشريه رو بعدا انجام می‌دادیم. یه جواب دندون شکن داد. گفت: مگه نمیگیم پدرو مادرم فدا
     دبیر رسانه و نشريه انجمن علمى-دانشجویى علوم دامى دانشگاه تهران و سردبیر نشريه دامستیک در مصاحبه اى عنوان کرد که فرصت ارسال مقالات فردا چهارشنبه مورخ ١٣٩٨/٠٢/١٨ به پایان مى رسد و این زمان قابل تمدید نمى باشد. 
      فرزاد غفورى از دریافت بیست و پنج مقاله علمى-ترویجى و مطلب علمى خبر داد که تعدادى از آثار در دست داورى هستند و به زودى وضعیت پذیرش آن ها مشخص خواهد شد.
      همچنین عنوان کرد که شماره جارى نسبت به شماره هشتم (زمستان) متفاوت تر خوا
خاطره از زبان خانم محدثه علیرضایی:
مطهره یه متن برای نشريه نوشته بود و داد به منمن اون موقع سردبیر بودم. وقتی متنو خوندم همه چی عالی بود، محتوا عالی، قلم عالی و. اما چنتا ایراد نگارشی کوچیک داشت از نظرمباهاش که مطرح کردم قبول نکرد و گفت تو حق نداری به متن من دست بزنی و. خلاصه اون متنو بدون تغییر زدیم تو نشريهبرای شماره بعدی نشريه بهش گفتم: مطهره بریم از فرمانده بپرسیم که کار درست چیه و اما سردبیر میتونه متن نویسنده و تغییر بده یا نه؟ قبول ک
بهم میگه بیا واسه نشريه جامعه اسلامی درباره سبک زندگی ن و دختران بنویس ‌.
آخه من اگه سبک زندگی حالیم بود که در به در این روانشناس و اون مشاور نبودم!
من سبک زندگی حالیم نیس اما دهنم بی موقع وا میشه میگم باشه !!!
مسخره اس !
.
اون ستونی که قراره من بنویسم!میشه مث این وبلاگ !نه نظری نه پیشنهادی نه انتقادی .هیچی!
ممنون از همه!
ممنون!
 
به مناسبت ایام الله دهه فجر از نسخه شماره 169 نشريه خط حزب الله مسابقه گرفته می شود!
برای مطالعه نشريه می توانید به تابلوهای اعلانات مسجد جامع و مسجد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مراجعه فرمایید. همچنین می توانید از نسخه الکترونیکی این نشريه که در ادامه آمده است استفاده فرمایید.
برای دریافت سوالات به مسئول کتابخانه برادر حسین بهمنی حیدرآبادی (حسین شیخ)مراجعه فرمایید.
دریافتحجم: 2.98 مگابایت
دانلود کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (۱۰۱)
دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش لینک دانلود کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (۱۰۱) عبدالحسین طالبی‌نجف‌آبادی , نرجس کمالی‌کرمانی با فرمت پی دی اف در حجم ۱۷۷ صفحه آماده گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت دانلود نمائید.
 
دانلود فایل
 
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
Search Results Web results کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری
هوالعلیم
نشريه دانشجویی صریر یک ساله شد.
چهارمین شماره نشريه دانشجویی صریر همزمان با هفته معلم در یک سالگی این نشريه منتشر شد.
در این شماره می خوانیم:
پایه ریزان تمدن نوین اسلامی
معیشت یا منزلت؟
پند و اندرز های ریش سفید دانشگاه فرهنگیان
کتاب کلاه رئیس جمهور
و.
برای دریافت فایل pdf نشريه، دانلود  را کلیک نمایید.حجم: 5.76 مگابایت
نشريه "سنگِ بسته و سگِ باز!" این نشريه سعی در ارائه مطالب بصورت آمار و نمودار داشته است. آماری از شلم شولوای فضای مجازی خواهید خواند؛ و در قسمتی نیز آماری از وضعیت کشور ارائه شده توسط بانک جهانی و مقایسه آن با قبل از انقلاب خواهید خواند.
دانلود نشريه
پاورپوینت صوتی با عنوان نقش تربیتی زن در قالب نشريه الکترونیکی با قابلیت
جستجو همراه با ذکر مقالات و کتابهای مرتبط و یک محیط پاورپوینت شاد
http://pdf-doc.ir/product/9223/پاورپوینت-صوتی-نقش-تربیتی-زن-نشريه-الکترونیکی-با-قابلیت-جستجو-/1052
دنیای بورس: یازده شرکت PSP ایرانی به‌پرداخت ملت ، پرداخت الکترونیک سامان سپ ، آسان پرداخت پرشین آپ ، تجارت الکترونیک پارسیان تاپ ، کارت اعتباری ایران کیش ، پرداخت الکترونیک سداد ، پرداخت الکترونیک پاسارگاد ، فن‌آوا کارت ، پرداخت نوین آرین ، سایان کارت و پرداخت الکترونیک سپهر در آخرین رتبه‌بندی نشريه نیلسون‌ریپورت در بین ۱۵۰ شرکت پذیرنده برتر جهان قرار دارند. نشريه معتبر نیلسون ریپورت به‌عنوان نشريه تخصصی بین‌المللی پرداخت الکترونیک
 
سلام،بعد از حدود 11 ماه در وبلاگ پست میذارم،خوشحالم چون وبلاگ با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.
تصویر بالا،چهار جایزه نشريه پاوت به مدیر مسئولی بندست که در اولین جشنواره نشریات دانشگاه شهید چمران اهواز به ما داده شد.
ادامه مطلب
بحث، بحث نشريه‌ است. مدیر در مطالعه مطالب قبل از چاپ، کاهلی کرده و دقیق نخوانده. حالا بعد از یک هفته‌ چاپ نشريه که آن آن مطلب را در کانال قرار دادیم، دردسرهای جدید شروع شده. جالب است که یک هفته از زمان انتشار گذشته است و نخواندند و بعد از مدت‌ها مطلب را دیدند و معتقدند من با جایی همکاری می‌کنم و مطالبی که به ایشان می‌دهم با چیزی که چاپ می‌کنم مغایر است! هر کس نداند فکر می‌کند دارم برای سازمان اطلاعاتی‌ای چیزی جاسوسی می‌کنم. 
سلامبا توجه به اهمیت بتن در روند کارهای عمرانی و همینطور دقت نظری که باید دوستان عزیز جهت تهیه بتن در این فصل سرما داشته باشند؛نشريه 327 "دستورالعمل ساخت و اجرای بتن در کارگاه" رو در دسترس دوستان قرار دادم
امیدوارم مثمر ثمر باشه
دریافتعنوان: نشريه 327حجم: 5.54 مگابایت
سامانه نشريه دانشجویی آرامین، به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با مدیر مسئولی فاطمه کرمی نصر، و  سردبیری انسیه علی‌یاری، اعضای شورای مرکزی کانون، راه اندازی شد.
ادامه مطلب
نشريه نسیم بیهود در جشنواره نشریات تجربی و روستایی کشور از بین  400 نشريه و رسانه مجازی رتبه دوم بخش گزارش نویسی را به خود اختصاص داد.
 
 

 
گفتنی است جشنواره نشریات روستایی " خبر آباد " از پنجم تا هفتم اسفند ماه درشهر اراک،استان مرکزی برگزار گردید و جناب حجت الاسلام میثم ناظمی به نمایندگی از کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود و نشريه نسیم در این جشنواره حضور یافتند.
نشريه نسیم بیهود 15 سال سابقه فعالیت دارد و اولین نسخه آن در سال 1382 چاپ و در بیهود،
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
 
 
 
همانطور که میدونید قراره با بچه های مسجدی یه نشريه بسازیم . قراره این نشريه با کمک بچه بسیجی های مسجد حضرت جوادالائمه (ع) نوشته بشه . موضوعاتی که قراره داخل نشريه نوشته بشه و قراره شما یک یا چند تا از موضوع های زیر رو انتخاب کنید و مطالب خودتو رو برای ما بفرستید به شماره ی آقای سلامی یا شیخ زنگنه مطالب تون رو بفرستید .  موضوعاتی که قراره داخل نشريه بیاد اینا هستن :
ادامه مطلب
#نشريه | نسخهٔ الکترونیکی گاهنامه مکتوب "کلاسِ درس" - شماره نخست (اسفندماه 98)
در این شماره #بخوانید :
مهارت های مطالعه و برنامه‌ریزی بهترکار با تحصیل!؟ ؛ ترم۲ راچگونه شروع کنیم ( #ویژه ورودی ها)چگونه از درس خواندن لذت ببریم !اگروقت درس‌خواندن ندارید، بخوانید!
 
دانلود مستقیم نسخه الکترونیک نشريه ​​​​​​​
نشريه نسیم بیهود در جشنواره نشریات تجربی و روستایی کشور از بین  400 نشريه و رسانه مجازی رتبه دوم بخش گزارش نویسی را به خود اختصاص داد.



گفتنی است جشنواره نشریات روستایی " خبر آباد " از پنجم تا هفتم اسفند ماه درشهر اراک،استان مرکزی برگزار گردید و جناب حجت الاسلام میثم ناظمی به نمایندگی از کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود و نشريه نسیم در این جشنواره حضور یافتند.
امروز شماره جدید نشريه تکانه منتشر شد و می‌توانید از لینکی که در زیر قرار گرفته، آن را دریافت کنید.
http://physics.sharif.edu/~takaneh/wp-content/uploads/2020/03/Takaneh29.pdf
این نشريه، یکی از بهترین و فعال‌ترین نشريه‌های علمی دانشکده فیزیک و دانشگاه است که سالیان سال است در حال تولید محتوا و انتشار آن است و من مفتخرم که عضوی از این نشريه هستم و در تولید آن شریک‌ام.
برای اطلاعات بیشتر از تکانه»، میتوانید به سایت نشريه مراجعه کنید.
ضمنا به دلیل اتفاقات پیش‌آمده و تعط
طبق اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سامانه نشريه دانشجویی برگ سبز به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیر مسئولی علیرضا صبا و سردبیری محمد راه اندازی شد.
ادامه مطلب
امروز شماره جدید نشريه تکانه منتشر شد و می‌توانید از لینکی که در زیر قرار گرفته، آن را دریافت کنید.
http://physics.sharif.edu/~takaneh/wp-content/uploads/2020/03/Takaneh29.pdf
این نشريه، یکی از بهترین و فعال‌ترین نشريه‌های علمی دانشکده فیزیک و دانشگاه است که سالیان سال است در حال تولید محتوا و انتشار آن است و من مفتخرم که عضوی از این نشريه هستم و در تولید آن شریک‌ام.
برای اطلاعات بیشتر از تکانه»، میتوانید به سایت نشريه مراجعه کنید.
ضمنا به دلیل اتفاقات پیش‌آمده و تعط
امروز شماره جدید نشريه تکانه منتشر شد و می‌توانید از لینکی که در زیر قرار گرفته، آن را دریافت کنید.
http://physics.sharif.edu/~takaneh/wp-content/uploads/2020/03/Takaneh29.pdf
این نشريه، یکی از بهترین و فعال‌ترین نشريه‌های علمی دانشکده فیزیک و دانشگاه است که سالیان سال است در حال تولید محتوا و انتشار آن است و من مفتخرم که عضوی از این نشريه هستم و در تولید آن شریک‌ام.
برای اطلاعات بیشتر از تکانه»، میتوانید به سایت نشريه مراجعه کنید.
ضمنا به دلیل اتفاقات پیش‌آمده و تعط
کارگاه نشريه دیواری درس دفاعی برای دانش آموزان پایه نهم برگزار شد. در این کار گروهی دانش آموزان درس سوم دفاعی ( انقلاب اسلامی) را مطالعه و نشريه دیوایر درست کردند. این کار هم باعث تقویت کار گروهی و جمعی و هم موجب بالا رفتن دانش و مهارت در دانش آموزان می شود.
 
دکتر فاطمه حیدری اولین فارغ التحصیل برنامه ملی پزشک پژوهشگر است.ایشان علاوه بر داشتن پی اچ دی ایمنولوژی، فوق تخصص چشم و فوق لیسانس تگذاری در سلامت از دانشگاه شیراز میباشند.دکتر حیدری هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میباشند.از ایشان بیش از ۵۰ مقاله معتبر در مجلات انگلیسی چاپ شده است.
دکتر حیدری بیشترین مقالات علمی انگلیسی در زمینه کرونا را منتشر کرده اند.
 
ایشان سرپرستی تیمی را بر عهده دارند که تا پایان سال ۹۹ بیش از ۷۰
 
به همت نوجوانان مسجد اهرا (س) سمنان، نوزدهمین شماره نشريه شهر انتظار منتشر شد. این بار هم شاهد مطالب جالب و خواندنی هستیم. در ادامه می توانید نسخه دیجیتال آن را دریافت و ذخیره کنید.
ادامه مطلب
نشريه نسیم بیهود در جشنواره نشریات تجربی و روستایی کشور از بین  400 نشريه و رسانه مجازی رتبه دوم بخش گزارش نویسی را به خود اختصاص داد.



گفتنی است جشنواره نشریات روستایی " خبر آباد " از پنجم تا هفتم اسفند ماه درشهر اراک،استان مرکزی برگزار گردید و جناب حجت الاسلام میثم ناظمی به نمایندگی از کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود و نشريه نسیم در این جشنواره حضور یافتند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد احمفی مدیر مسئول نشريه خرما در پیج اینستاگرام نشريه خرما نوشت :
بی مهری نسبت به فرزند شهید شهسواری
شاید کسی باور نمی کرد آن حنجره تربیت شده مکتب حسینی در اسارت رژیم بعث آنطور رجز می‌خواند و از اسلام و مکتب شیعه دفاع می‌کرد روزی فرزندش مورد بی مهری قرار گیرد. 
ادامه مطلب
 
چهارمین شماره از دوره جدید نشريه شهر انتظار به همت نوجوانان مسجد اهرا (س) آماده شد و در ایام فاطمیه سال 1398 ه.ش بین علاقه مندان و مخصوصا نوجوانان منتشر شد.
 
برخی از مطالبی که در این شماره مشاهده خواهید کرد:
اولین مدافع ولایت
دعوا سر سربند یا فاطمه بود
یک هدیه آسمانی
حکایت
معرفی شهید
و.
جهت دانلود نسخه پی دی اف این نشريه، در زیر کلیک کنید.
 
شما می‌توانید این نشريه مسجدی تربیتی را هر هفته با نام و نشان مجموعه خودتان چاپ کنید. هم‌چنین با افزودن و تغییر مطالب این نشريه، آن را متناسب با محله، مسجد یا اداره محل کار خود روزآمد کنید. 

فهم مسئولیت‌ساز
قبرهای غریب
خون اجنبی
در ادامه می‌تونید فایل پی دی اف، ورد، ایندیزاین و تصویر نشريه را با کلیک روی تصاویر زیر دریافت کنید:
↓                          ↓            
دانلود pdfخلاصه کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود خلاصه کتاب حسابداری مدیریت دکتر رضا شباهنگ + تستhttps://www.yavaranfile.ir › downloads › دانلود-خلاصه-.Translate this pageApr 14, 2018 - دانلود خلاصه کتاب حسابداری مدیریت + حل المسائل + تستpdf. خلاصه کتاب حسابداری مدیریت. تالیف دکتر رضا شباهنگ. yavaranfile .خلاصه کتاب مشهور حسابداری مدیریت دکتر رضا شباهنگ (نشريه .https://www.accfile.com › downloadTranslate this pageخلاصه کتاب مشهور حسابداری مدیریت دکتر رضا
به
نام خدا
کانون
ادبی دانشگاه شهید بهشتی
جلسۀ
29
دوشنبه
9/مهر/1397
 
 
حاضرین جلسه: پریسا
قربانی، مهدی غلامی، شکیبا ابوالخیریان، فرشته نوری، بهداد ، مهدی آقایی، فرید
مهاجری
این جلسه در
خصوص نشريه ی گذشته ی کانون و ادامه ی روند نشريه بود.
در ابتدای جلسه
خانم قربانی در مورد نشريه ی قبلی صحبت کردند و اینکه لازم دانستند برای شرکت در مسابقه
ی تیتر یازده اصلاحاتی کوچک در آن صورت بگیرد‌‌. همچنین قرار شد با هماهنگی با آقای
زمانی نشريه تا قبل از ۱۷
جهت مشاهده و مطالعه صفحه اول روی تصویر زیر کلیک کنید.نشريه انتظار دانشگاه علوم پزشکی یاسوجسایز هر صفحه 35*50تعداد صفحات: 4*--------------------------------   ---   *   ---   ------------------------------*جهت دانلود نسخه با کیفیت PDF با حجم تقریبی 12MB کلیک کنید.جهت دانلود نسخه متوسط PDF با حجم تقریبی 3MB کلیک کنید.*--------------------------------   ---   *   ---   ------------------------------*
نشريه آمریکایی نیوزویک گزارش داده دولت آمریکا اقدام به برگزاری رزمایش‌هایی بی‌سابقه کرده که هدف آنها تمرین جنگ با روسیه» بوده است.
 به نقل از فارس، یک نشريه آمریکایی روز جمعه با اشاره به رزمایش‌های نظامی که آمریکا در سال گذشته برگزار کرده نوشته هدف این تمرین‌ها را آمادگی برای جنگ با روسیه توصیف کرده است. 
نشريه نیوزویک در عنوان مطلب خود نوشته با آنکه توجه رسانه‌ها و افکار عمومی به شدت گرفتن تنش‌ها میان ایران و آمریکا جلب شده ارتش آمر
یادگیری حرکتی - پرتال جامع علوم انسانی
منبع: طب ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران دوره دوم بهار و تابستان ۱۳۸۹ شماره ۴. کلید واژه ها: . منبع: رشد و یادگیری حرکتی - ورزشی تابستان ۱۳۸۹ شماره ۵.
رفتار حرکتی - یادگیری و کنترل حرکتی 
تربیت بدنی و علوم ورزشی. رشته رفتارحرکتی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته. تعریف و هدف برنامه رشته رفتار حرکتی دوره کارشناسی ارشد برای دانشجویان علاقمند .
گروه : گروه . - دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه
این جمله رو تقریبا همه شنیدن. مخصوصا اونایی که دفتر بزرگ و آبی آسمونی قلم‌چی رو پر کرده باشن. دلم تنگ شد واسش :`(امروز بین بچه‌های انجمن بحث شد. یه عده میگفتن نشريه به درد نمیخوره و بقیه مخالفت میکردن.اونایی که موافق بودن دلایل خاص خودشون رو داشتن و اونایی که مخالف بودن هم دلایل خودشون رو.بینشون من ناآشنا بودم،تازه وارد. دیگه داشتن داد و بیداد راه می‌انداختن رسما. گفتم:کمرنگ‌ترین جوهر‌ها از قوی‌ترین حافظه‌ها ماندگار‌تره.شاید الان کسی ن
ویژه‌نامه مسجد به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شد.
این ویژه نامه با سرمقاله مسجد و سکولاریسم اسلامی» به بررسی ظرفیت‌های فرهنگی مساجد می‌پردازد.
این نشريه به تیراژ 6 هزار نسخه در زیارتگاه‌ راهیان نور (هویزه) در حال پخش است.

ویژه‌نامه مسجد نشريه فتح» را از اینجا دریافت نمایید. 
چگونه نشريه الکترونیک بسازیم؟
:: چگونه نشريه الکترونیک بسازیم؟
اگر قصد تهیه یک مجله یا نشريه الکترونیک را دارید .باید بدانید نرم افزارهای هستند که می توانند این کار را برای شما راحت کنند
 
 
 
 
FlipCreator نرم افزاری است حرفه ای و قدرتمند که به منظور چاپ و تهیه نشریات دیجیتالی استفاده می شود.از این نرم افزار می توان در تهیه انواع اسناد الکترونیکی مانند کتاب، مجله، بروشور، کاتالوگ، خبرنامه، گزارش کار و … استفاده کرد.کار با این نرم افزار بسیار سا
در حالی که کارشناسان نظامی و تحلیلگران ی امکان وقوع جنگ نظامی ایران و آمریکا را نزدیک به صفر می دانند، نشريه صدا همصدا با تندروهای آمریکا از دوگانه صلح و جنگ رونمایی و این پازل را تکمیل کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، دانیال صالحی» در یادداشتی با انتقاد از همصدایی یک نشريه متعلق به اصلاح‌طلبان با تندروهای آمریکایی، نوشت: 
ادامه مطلب
در جدید‌ترین شماره‌ی نشريه‌ی Notices از سلسله نشریات انجمن ریاضی آمریکا، مقاله‌ای ویژه به منظور یادبود ریاضی‌دان فقید ایرانی خانم مریم میرزاخانی به چاپ رسیده است. این مقاله به زبان انگلیسی است و البته مطابق تمام مقالات ویژه‌ی این نشريه کمی طولانی. 

در هر شماره از این نشريه مقاله‌ای ویژه به زندگی و کارهای یک ریاضی‌دان شهیر می‌پردازد که معمولاً هر کدام از این مقاله‌ها مجموعه‌ای نقل قول از همکاران و دانش‌جویان وی می‌باشد. از طریق لینک
در جدید‌ترین شماره‌ی نشريه‌ی Notices از سلسله نشریات انجمن ریاضی آمریکا، مقاله‌ای ویژه به منظور یادبود ریاضی‌دان فقید ایرانی خانم مریم میرزاخانی به چاپ رسیده است. این مقاله به زبان انگلیسی است و البته مطابق تمام مقالات ویژه‌ی این نشريه کمی طولانی. 

در هر شماره از این نشريه مقاله‌ای ویژه به زندگی و کارهای یک ریاضی‌دان شهیر می‌پردازد که معمولاً هر کدام از این مقاله‌ها مجموعه‌ای نقل قول از همکاران و دانش‌جویان وی می‌باشد. از طریق لینک
سلام علیکم، این نوشته به نیت گزارش کار شخصی در جمع آوری مقالات نوشته شده؛ بعد از مرور همه مقالات و انتخاب بعضی مقالات به دلایل مختلف برای عموم مردم و اهل قلم و پژوهش و افراد با تقوا در میدان جنگنرم که شهید بودن را تجربه می ند.
 
۱ شماره از این نشريه در وب گاه شخصی این نشريه موجود نبود؛ شماره ۹ PDF همچنین در سایت 'ایرانمگ' و 'انسانی' موجود نبود. انشا الله بعد از دانلود از نورمگ در این وب گاه قرار خواهد گرفت.  همچنین ما اینجا مقاله از شماره ۲۰ و
سلام علیکم، این نوشته به نیت گزارش کار شخصی در جمع آوری مقالات نوشته شده؛ بعد از مرور همه مقالات و انتخاب بعضی مقالات به دلایل مختلف برای عموم مردم و اهل قلم و پژوهش و افراد با تقوا در میدان جنگنرم که شهید بودن را تجربه می ند.
 
۱ شماره از این نشريه در وب گاه شخصی این نشريه موجود نبود؛ شماره ۹ PDF همچنین در سایت 'ایرانمگ' و 'انسانی' موجود نبود. انشا الله بعد از دانلود از نورمگ در این وب گاه قرار خواهد گرفت.  همچنین ما اینجا مقاله از شماره ۲۰ و
از این پس تمام دانش پژوهان، همکاران فرهنگی و علاقه مندان به ادب فارسی می توانند آثار نوشتاری خویش-اعمّ از شعر و نثر-را برای انعکاس در نشريه پژوهش نامه» (زیر نظر: پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان تفت» از همین طریق ارسال فرمایند.

پس از نشر نسخه الکترونیکی نشريه در اختیار اعضای گروه قرار خواهد گرفت و یک نسخه چاپی آن(بصورت کاغذِ دیواری) به مدارس شهرستان تفت -حتّی مدارسی که درخواست دهند-ارسال خواهد شد. تنها راه ارسال ورود به ادرس زیر در تلگرام، و قر
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیا
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیا
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیا
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیا
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیا
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیا
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیا
نشريه 131 حسابداری مدیریت جلد 1 (سازمان حسابرسی)
مولف: رضا شباهنگ
جهت خرید کتابهای انتشارات حسابرسی  با تلفن بانک کتاب تماس حاصل نمایید. 02166401004
بانک کتاب باارائه  روش نوین و آسان خرید کتاب در خدمت هموطنان عزیز می باشد.
کتابهای
سازمان حسابرسی, نشريه شماره 131, انتشارات سازمان حسابرسی, کتب رشته
حسابداری, بانک کتاب دانشگاهی, خرید کتابهای سازمان حسابرسی, خرید کتاب,
ارسال کتاب دانشگاهی, خرید اینترنتی کتاب, خرید آنلاین کتاب دانشگاهی,
سفارش آنلاین
 
دانلودپاورپوینت کتاب اصول حسابرسی جلد اول عباس سلیمانی 
در این بخش پاورپوینت برخی فصول کتاب اصول حسابرسی جلد اول میگز ویتینگتون ترجمه عباس سلیمانی با کیفیت عالی به شرح ذیل آماده دانلود .
 
اصول حسابرسی جلد اول ارباب سلیمانی سازمان حسابرسی 
کتاب اصول حسابرسی جلد اول ارباب سلیمانی سازمان حسابرسی نشر سازمان حسابرسی تالیف والتر میگز - ویتینگتون - گرت پینی- رابرت میگز ترجمه عباس .
 
نشريه 87 اصول حسابرسی جلد اول-عباس ارباب سلیمانی
فصلنامه
آرشیو در جشنواره داخلی نشریات دانشگاه اهرا موفق به کسب افتخارات ذیل گردید:

کسب مقام
اول در بخش نشریات برتر علوم انسانی ( توسط سارا سلطانی مدیر مسئول نشريه)
 
کسب مقام
اول در بخش گزارش ( توسط مدیحا فراهانی عضو
هیات تحریریه نشريه
 








کسب مقام
شایسته تقدیر در دو بخش خبر و سرمقاله ( توسط فرزانه بهارلو مشاور نشريه )




 هم‎چنین نشريه آرشیو کسب افتخارات
متعدد از سوی نشريه پیک کتابداری در جشنواره نشریات داخلی دانشگاه اهرا را به تم
فصلنامه
آرشیو در جشنواره داخلی نشریات دانشگاه اهرا موفق به کسب افتخارات ذیل گردید:
کسب مقام
اول در بخش نشریات برتر علوم انسانی ( توسط سارا سلطانی مدیر مسئول نشريه)
 
کسب مقام
اول در بخش گزارش ( توسط مدیحا فراهانی عضو
هیات تحریریه نشريه
 








کسب مقام
شایسته تقدیر در دو بخش خبر و سرمقاله ( توسط فرزانه بهارلو مشاور نشريه )



 هم‎چنین نشريه آرشیو کسب افتخارات
متعدد از سوی نشريه پیک کتابداری در جشنواره نشریات داخلی دانشگاه اهرا را به تما
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل

راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل

راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل

راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیاز برای درک بهتر مدیریت مالی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی 
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل 

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دست
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیاز برای درک بهتر مدیریت مالی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی 
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل 

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دست
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیاز برای درک بهتر مدیریت مالی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی 
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل 

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دست
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نیاز برای درک بهتر مدیریت مالی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی 
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل 

تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دست
تا دست می برم به نوشتن یک هو انگار که دُر و گوهر از سر انگشتانم می ریزد وسواس پیدا میکنم و فکر می کنم اگر یک روز بخواهم نوشته ام را به داستانی تبدیل کنم چطور می شود ؟ نکند ایده ام سوخت بشود ؟ نکند من بنویسم و دیگری بخواند و از نو بنویسد و بفروشد و یا فردایی برسد و جایی داستانی بفرستم و بعد بگویند قبلا در فضای مجازی منتشر کرده ای و نمی توانی در این جشنواره شرکت کنی! پارانویا! متوهم ! 
آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی!
چه قدر تباه م  من. 
فقط یک ب
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل


تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل


تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل


تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل


تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل


تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل


تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
مشخصات فایل


تعداد صفحات
177

حجم
5541 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pdf

دسته بندی
حسابداری

توضیحات کامل
راهنما و حل المسائل نشريه 101 سازمان حسابرسی
 
کتاب راهنما و حل المسائل تشریحی مبانی و روشهای عمومی حسابداری (نشريه 101 سازمان حسابرسی) برای خرید که جوابهای تشریحی کاملی داره برای بهترین مراجع برای آموزش حسابداری (اصول حسابداری 1 نشريه 101 سازمان حسابرسی) مورد نی
به استناد مصوبه ۵۸۵ مورخه 1387/6/24 شورای عالی حوزه‌های علمیه و با توجه به ارزیابی کمیسیون نشریات علمی حوزه ، شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی درجلسه 98 مورخ 97/10/5 رتبه علمی - پژوهشی نشريه مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه» را تصویب نمود. امید است با اتکال به خداوند منان و الطاف حضرت ولی عصر(عج) و تلاش و تعهد مدیران و اعضای محترم هیات تحریریه گام های موثری در جهت تحقق اهداف علمی و رشد و بالندگی اندیشه اسلامی برداشته شود.
 
 
شماره تلفکس نشريه:
025-
راهنمای بکارگیری استاندارد حسابداری شماره ۴ و ۵(pdf+ppt)
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب راهنمای بکارگیری استاندارد حسابداری شماره ۴ و ۵ احمد مدرس می باشد که بهمراه خلاصه این استانداردها با فرمت پی دی اف و پاورپوینت در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.در صورت تمایل می توانید این مجموعه کامل و ارزشمند را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ذخایر، بدهیهای
دانلود نشريه ۲۰۲ سازمان حسابرسی بصورت کامل
فرمت :  pdf ، word ، ppt
توضیحات فایل
دانلود نشريه ۲۰۲ سازمان حسابرسی بصورت کامل
دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل نشريه ۲۰۲ سازمان حسابرسی می باشد که در قالب فایل pdf ، word ،ppt تهیه و تدوین گردیده است.در ذیل پیش نمایشی از محیط فایل را مشاهده میفرمایید
بخشی از متن پاورپوینت :
مدیریت مالی بخش عمومی طی ۲۵ سال اخیر (و شاید پیش از آن) مـورد توجـه قـرار گرفتـه و به طور مداوم بر این توجه افزوده شده ا
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیز
 
در طی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش اموزان در رشته های مختلف بنده در رشته رسانه و فضای مجازی، یک نشريه الکترونیکی که در مورد انژی اتمی ایران میباشد و رتبه سوم کشوری را کسب کرده است خیلی پسندیدم و گفتم خوب هستش با شما عزیزان هم به اشتراک بذارم به همین دلیل فایل اجرایی رو از دوستان سازنده به صورت لینک دانلود گرفتم و حالا میتونید از لینک زیر دانلود کنید.
 
لینک دانلود
 
طراح و سازندگان:
 
مح
خلاصه کتاب راهنمای بکارگیری استاندارد حسابداری شماره ۱۱
دانش پژوهان گرامی این فایل حاوی خلاصه کتاب راهنمای بکارگیری استاندارد حسابداری شماره 11 در فرمت پی دی اف در حجم 32 صفحه و در فرمت پاورپوینت در حجم 63 اسلاید می باشد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب راهنمای بکارگیری استاندارد حسابداری شمارة 18… https://mihanvideo.com › کتاب_راهنمای_بکارگیری_اس. Translate this page Apr 6, 2019 - کتاب راهنمای بک
فراخوان
جذب داور و هـیئت تحریریه نشريه دانشجویى دامستیک

 
مهلت
ارسال رزومه علمى و اطلاعات فردى: ١٥/مرداد/١٣٩٨

 
انجمن
علمى دانشجویى گروه مهندسى علوم دامى پردیس کشاورزى و منابع طبیعى دانشگاه تهران.

 
آدرس
سامانه نشريه دامستیک:








https://domesticsj.ut.ac.ir/
1. ترجمه سهم امروزم رو پیش رفتم +داوری نشريه صفر شد+ ضمایم سمیه اوکی شد
2. هزارپا رو دیدیم باحال بود و یا من خنگم یا واقعا تکه ناجور نداشت یا من خیلی پررو شدم هر چی که بود خانوادگی نگاه کردیم و واقعا چیز مورد داری من ندیدم
3. از محل کار همسرجان بهشون خودکار دادند که یکی خوشگلش رسید به من :)
 حل المسائل کتاب حسابداری مدیریت رضا شباهنگ
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
فرمول ها،حل مسائل و حل تمرین کتابهای کارشناسی،کارشناسی .accounting.farafile.ir. فریما نوروش. فرمول ها،حل مسائل و حل تمرین کتابهای کارشناسی،کارشناسی ارشد حسابداری. . حل تمرین حسابداری مدیریت و نشريه 131 دکتر رضا شباهنگ. دانلود حل .حل مسائل کتاب حسابداری مدیریت دکتر رضا شباهنگ - .forums.weare.ir › . › انجمن مطالب عمومی › سرگرمی۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - · ۳ پست - ‏۳ نویسندهحل مسائل کتاب حسابداری
نشريه فوربس طبق روال گذشته اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرد که بر این اساس و تا پایان ماه دسامبر، جف بزوس موفق شد بار دیگر به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شود. در حال حاضر ۵۳ فرد با ثروت بالای ۲۰ میلیارد دلار در جهان وجود دارند و برای قرار گرفتن در بین ۱۰۰فرد ثروتمند جهان باید دست کم ۱۴.۲ میلیارد دلار ثروت داشت.
در ادامه با ثروتمندترین افراد جهان که ایسنا به نقل از این نشريه آن را منتشر کرده آشنا می‌شوید:
۱-جف بزوس
سمت شغلی: مدیرع
شماره چهارم نشريه نامه صدیق با آثاری از : جناب آقایان دکتر محمدرضا باغبان کریمی، امیرعلی نثار نوبری، مرتضی مجدفر، حسین فیض الهی، یوسف حسنی اعظمی، توحید ملک زاده، صمد رحمانی خیاوی، محمدعلی نقدی، لطفعلی برقی و . و با محوریت بررسی آثار و احوال سیدعمادالدین نسیمی تبریزی» و نسیمی پژوهی دکتر حسین محمدزاده صدیق "دوزگون"» در دیماه منتشر شد.
عناوین گزارشات این شماره عبارتند از:
نگاهی به نمایشگاه مطبوعات در تبریز درباره فستیوال و سمینار نسیمی د
توی سخنِ سردبیرِ» نشريه‌ی بچه‌ها، نشريه رو تقدیم کردم به مسافرانِ پرواز هفتصد و پنجاه و دوی اکراین. بالاخره براشون نوشتم. قراره چاپ بشه. قراره بره زیر دستِ مردم. قراره کسی روی ورقه‌ی کاغذ و زیرِ یک آرمِ رسمی بخونتش. مرثیه‌سراییِ کوتاهی بود. با هزار ترس بود. با شهید» خطاب کردنشون بود. اما مرثیه‌سرایی بود. حس می‌کنم هیچ‌روزی رو توی این سه‌ماه از این لحظه سبک‌تر نبوده‌م. گریستم و نوشتم و با یادآوریِ دوباره‌ش کلِ بدنم لرزید. اما نوشتم. ج
دستم خالی بود و دینی به گردنم. چیز زیادی بلد نبودم ولی همه را خرجش کردم. سال گذشته بود و حالا رسید، برای تولدش. 
رادیو چل، به روایت فریدون عموزاده خلیلی
قیصر، چون پیامی دشوار
کار کوچکی برای نشريه‌ی چلچلراغ که دور از انصاف بود اگر به شما نشانش نمی‌دادم.
حل مساله مبانی و روشهای عمومی حسابداری(نشريه 101)
 
راهنمای حل مساله کتاب مبانی و روشهای عمومی حسابداری(نشريه 101سازمان حسابرسی)
فرمت این محصول PDF  می باشد
177 صفحه
حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (۱۰۱)/ مولفان عبدالحسین طالبی‌نجف‌آبادی، نرجس کمالی‌کرمانی
این مجموعه مشتمل بر ۹۴۷ سوال چهارگزینه‌ای حسابداری با پاسخ آن‌ها، همچنین پاسخ تشریحی سوالات گوناگون در زمینه اصول حسابداری، حسابداری شرکت‌ها، حسابداری صنعتی و حسابرسی است.
یه هــوووف گنده .
هنوز دست پطروس نرسیده وای نمیدونم تا چه اندازه میتونه خوشحال یا ناراحتش کنه! از وقتی خوده واقعیم رو بیشتر شناخته فک میکنم شوکه شده شایدم اصلا فکری نکرده باشه !
امروز از اون نشريه تماس داشتم ولی من خواب بودم :)) آخه چرا ؟
یکی از حوزه های کار گرافیست ها، طراحی و چیدمان قالب هایی برای تبلیغات چاپی می باشد . طرح معرفی و بازاریابی برای محصول ها و خدمات کمپانی ها، از راه‌های مختلف  طراحی کارت ویزیت  فیس می گیرد . یکی از این طرق، چاپ و نشر آگهی ها می باشد .تبلیغات چاپی خواه جهت بازاریابی منتشر شده باشند و خواه جهت معرفی و اطلاع رسانی، شامل دو حوزه می باشد: تبلیغات چاپ گردیده در مطبوعات ، تبلیغات چاپ گردیده غیر مطبوعاتیبه آندسته از تبلیغات که برای چاپ در خبر نامه ها،
نکات وبلاگ حرفه ای
 
 ویدئو کست و پادکست چیست ؟ چگونه پادکست هوا کنیم ؟
 
ساخت بازی با برنامه گیم میکر
 
چگونه نشريه یا مجله الکترونیکی بسازیم ؟
Kvisoft FlipBook Maker   نرم افزاری کارآمد و قدرتمند است که به منظور کمک به کاربران در ساخت کتاب های تصویری، کتاب های سه بعدی، مجله و بروشور دیجیتالی طراحی شده است. 
در نرم افزار فوق جهت برگ زدن صفحات از چپ به راست مانند کتاب یا نشريه فارسی باید گزینه ی زیر را از زبانه Design انتخاب کنیم :
Design  \ Style \ Template \ right To Left
حجت الاسلام خیری در بازدید از واحد هشتگرد خبر داد؛
حمایت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب از انتشار کتب و نشريه های علوم انسانی

 دوشنبه 11 شهریور 1398 - 13:32
   

کد مطلب: 1026557



رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص کمبود کتب و نشريه های حوزه علوم انسانی گفت: از انتشار کتاب و نشريه حمایت می‌کنیم و انتظار داریم در هر رشته حداقل دو نشريه به‌روز منتشر شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از هشتگرد، رمضان جهانیان رئیس دانشگ
اگر فکر می کنید این مطلب در مورد داوری فوتبال و ایناست همین الان صحنه رو ترک کنید نبینمتون :دی
زمانی که دانشجو بودم حداقل سه نفر از اساتیدی که داشتم سردبیر و مدیر مسئول نشریات علمی پژوهشی بودند
یکی از گلایه های همیشگی ما این بود که چرا مقالات این قدر دیر داوری می شوند
و یکی از پاسخ های همیشگی آنها این بود که داورها خیلی دیر جواب می دهند
پس از فارغ التحصیلی (از دو سال پیش تا الان) به عنوان داور برای چند نشريه درخواست دادم که در حال حاضر به لطف هم
شاید هنگامی که در اسفندماه 96 داشتم دو متن (سی و
ششمین جشنواره فیلم فجر، حاشیه در حاشیه) و (خراسان بین المللی شمالی) را برای
انتشار در نخستین شماره از نشريه دانشجویی پندار می فرستادم، کمتر فکرش را می کردم
که خودم روزی سردبیر این نشريه شوم و از یک سالگی اش با شما سخن گویم.
پندار، نشريه وابسته به انجمن اسلامی دانشجومعلمان
دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی، به عنوان نخستین نشريه دانشجویی این دانشگاه از
اسفند ماه 96 شروع به فعالیت کرد و تاکنون چهار شم
کانال‌های تلگرامی نویسندگان آذربایجان:
 
کانال تلگرامی دکتر توحید ملک‌زاده دیلمقانی
T.me/Melikzadeh
 
کانال تلگرامی استاد پرویز شاهمرسی
T.me/ParvizShahmarasi
 
کانال تلگرامی استاد اسماعیل سالاریان
t.me/XorasanTurk
 
کانال تلگرامی آقای طاهر نقوی
t.me/GalajayinYolu
 
کانال تلگرامی استاد محمد رحمانی‌فر
T.me/Rahmanifar_Mohammad
 
کانال تلگرامی ایواز طاها
T.me/EyvazTaha
 
کانال تلگرامی استاد حسن راشدی
T.me/Yurddash
 
کانال تلگرامی علی مرادی مراغه‌ای
T.me/Ali_Moradi_Maragheie
 
کانال‌های تلگرامی مجلات و
مدافع میانی تیم ملی کلمبیا هر چقدر که در پست بازی خود، فوتبالیستی توانمند است اما در فراگیری زبان خارجی ناتوانی از خود نشان می دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس‌، طبق اعلام رومه اسپورت، چاپ اسپانیا این مدافع از یک سال قبل که بارسلونا را ترک کرد و به تیم اورتون پیوست، در فراگیری زبان انگلیسی مشکل داشته است.
این نشريه نوشت:مینا توانسته خود را با شرایط اورتون و زندگی در انگلیس وفق دهد.اما مشکل بزرگ و غیرقابل حل او کماکان زبان انگلیسی است.ظاهرا یا
بنام حضرت حق 
اکنون حس میکنم از همیشه بیشتر مرگ رو درنزدیکی خودمون حس می کنیم این بیماری منحوس که نمی دونیم از کجا اومده و چرا اینقدر سریع داره آدمها رو می کشه   فکر می کنم بهترین کار فعلن در خانه ماندن هست چون هیچ کاری از ما بر نمیاد  خیلی کار دارم در محل کارم البته ولی همش موکول شده به پایان این تعطیلات اجباری  همیشه تعطیلات رو دوست داشتم ولی نه اینجوری که با ترس و غصه و غم همراهشه خدایا شکرت که اگر می نویسم پس هستم کمک کن تا همیشه بدی از ما د
فراخوان نشريه علمی، تخصصی دانشجویان علوم دامی "
دامستیک"

برای
شماره نهم (بهار 1398)

انجمن
علمی-دانشجویی علوم دامی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران»

مهلت
ارسال مقالات و مطالب: 10/اردیبهشت/1398

 
جهت
دریافت شیوه نامه تدوین مقالات و مطالب علمی نشريه دامستیک کلیک کنید.






آدرس
ارسال مقالات جهت چاپ در نشريه: AnimSSAUT@Gmail.Com
به گزارش نشريه‌ی آسیایی نیکی ایژین ریویو (Nikkei Asian Review) در تاریخ ۸ام مارس (۱۷ اسفند)، کره‌ی شمالی از طریق هدایت حملات هک، رقمی بالغ بر ۶۷۰ میلیون دلار به صورت ارز دیجیتال و پول رایج (فیات)، به دست آورده است. این خبر از گزارش شورای امنیت ایالات‌متحده‌ی آمریکا برگرفته شده است.
این گزارش که گروهی از کارشناسان تهیه کرده بودند، پیش از گزارش سالانه‌ی شورای امنیت کمیته‌ی تحریم‌های کره‌ی شمالی، به این کمیته ارائه شد.
طبق مستندات به دست آمده از نشر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها