نتایج جستجو برای عبارت :

نتایج هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کاردانش

تاریخ جدید برگزاری مرحله تئوری هفدهمين دوره مسابقات علمي -کاربردي شاخه کاردانش


از سوی ستاد برگزاری مسابقات و جشنواره ها اعلام شد:
 زمان اجرای این آزمون به ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/2/11 تغییر می یابد. 
همچنین زمان اجرای آزمون عملی بعد ازاجرای آزمون تئوری حداکثرتا تاریخ: 98/3/30 برگزار گردد.
منبع : دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش
‍ کارشناس فنی و حرفه ای و کار دانش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد:
راهیابی شش نفر از هنرجویان کاردانش زرندی به هفدهمين مرحله مسابقات علمي -کاربردي کشوری

کارشناس فنی و حرفه ای و کاردانش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند از راهیابی شش نفر از هنرجویان کاردانش زرندی به مرحله تئوری هفدهمين مرحله مسابقات علمي -کاربردي کشوری خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند، سید وحید مصطفوی در گفتگویی با اعلام این خبر
تقویم اجرایی آزمون هفدهمين دوره مسابقات علمي - کاربردي و نحوه اجرای اولین دوره المپیاد هنرجویان شاخه کاردانش
بخش اول تقویم اجرایی آزمون هفدهمين دوره مسابقات علميکاربرديآزمون در مرحله استانی:زمان برگزاری آزمون تئوری: 28 / 01 / 98زمان برگزاری آزمون عملی : بعد از برگزاری آزمون تئوری حداکثر تا تاریخ 12 / 02 / 98 برگزار گردد.آزمون درمرحله کشوری:زمان برگزاری آزمون تئوری : 19 / 08 / 98زمان برگزاری آزمون عملی : متعاقباً اعلام خواهدشد.
بخش دوم تقویم اجرایی و
ریز نمرات مسابقات علمي کاربردي رشته تعمیر موتوروبرق خودرو دریافتشانزدهمین دوره مسابقات علمي کاربردي هنرستانهای کاردانش –(مرحله استانی)دریافتسؤالات آزمون عملی رشته تعمیر موتور و برق خودرو مرحله کشوری دریافتراهنمای تشریحی سؤالات عملی رشته تعمیر موتور وبرق خودرو مرحله کشوری دریافتراهنمای تشریحی سؤالات عملی رشته تعمیر موتور وبرق خودرو مرحله کشوریدریافت
اولین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین کان ایران 9 اسفند ماهکیوکوشین کان استان همدان با 4 بازیکن و یک داور در این دوره مسابقات بعنوان نماینده استان همدان حضور دارد استاد امید مشهدی خانی  نماینده استان همدان بعنوان داور یاسر مرادی 
امیرحسین قرایی
سجاد فتحی
محمد مهدی کرمی  بعنوان بازیکن در این دوره مسابقات حضور دارند
اطلاعیه هشتمین دوره مسابقات جهانی گوجوکای کاراته (IKGA ) در سایت جهانی گوجوکای
مسابقات جهانی هر چهار سال یکبار در یکی از کشورهای عضو گوجوکای برگزار میشود. دوره قبل در کشور کانادا و این دوره که در آگوست 2021 میلادی (تابستان سال 1400) میباشد در کشور زاپن قرار است پیگیری شود.
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صورت گرفت
آغاز به کار سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و چهارمین دوره مسابقات فرهنگیان استان کرمان در شهرستان زرند

طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و چهارمین دوره مسابقات فرهنگیان استان کرمان در شهرستان زرند آغاز به کار کرد.
صبح سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموز
هیئت فوتبال آبپخش با همکاری اداره ورزش وجوانان بخش آبپخش بمناسبت چهلمین دهه ی فجرانقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال در رده های زیر هشت سال زیر ده سال و زیر دوازده سال و همچنین مسابقات پیشکسوتان نمود.
 رییس هیئت فوتبال آبپخش در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: این هیئت با حمایت جناب آقای محمد حسین پور رییس اداره ورزش که الحق تنها فرد دلسوز ورزش در سطح شهر میباشد توانست این دوره مسابقات را برگزار کند.
ادامه مطلب
مسابقات قهرمانی پیکوب رزم آوران استان تهران گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید و جانباز رزم آوران با بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده در رده های سنی خردسالان و نونهالان و نوجوانان در روز جمعه ۲۳ آذر ماه برگزار گردید.
این مسابقات که از ساعت ۸ صبح در سالن کوثر مجموعه ورزشی قدیر شهر ری آغاز گردید تا ساعت ۱۳ بر روی دو محراب ادامه داشت.
مسولیت قضاوت این دوره از مسابقات را آقای کورش مصطفائی داور درجه یک انجمن برعهده داشت و داورانی ارزنده ای از استان مرکزی و
دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی مجتمع پتاس خوروبیابانک برگزار شد.در پایان این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم از معادن و مجتمع های زیر مجموعه ایمیدرو و در 4 آیتم : ( اطفاء حریق - آمادگی جسمانی - حمل مصدوم - نقطه زنی ) برگزار شد ، تیم مجتمع پتاس خوروبیابانک با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه اول گردید و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و مجتمع معادن سنگ آهن سیرجان نیز به ترتیب موفق به کس
الحمدلله خدا رو شکر بیست و سومین دوره از مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش
آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) کاملا حرفه ای  و با کیفیت بالا برگزار شد و با معرفی برگزیدگان به کار خود
پایان داد.
اخبار و قوانین مسابقات را در سایت مسابقات اینجا پیگیری بفرمایید.
الحمدلله خدا رو شکر بیست و سومین دوره از مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) کاملا حرفه ای  و با کیفیت بالا برگزار شد و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
اخبار و قوانین مسابقات را در سایت مسابقات اینجا پیگیری بفرمایید.
هفتمین دوره مسابقات طلاب و ون اهل سنت خراسان به کار خود پایان داد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 200 نفر از ان و طلاب اهل سنت از 24 دی در اردوگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهربان افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترجمه و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند و در ن
اولین دوره مسابقات بین المللی کیوکوشین کان ایران 9 و 10 اسفند ماه ایران -تهرانکیوکوشین کان استان همدان با 4 بازیکن و یک داور در این دوره مسابقات بعنوان نماینده استان همدان حضور دارد استاد امید مشهدی خانی  نماینده استان همدان بعنوان داور یاسر مرادی 
امیرحسین قرایی
سجاد فتحی
محمد مهدی کرمی بعنوان بازیکن در این دوره مسابقات حضور دارند
✔️چهارمین دوره مسابقات سخنرانی،
 مقاله‌نویسی و سرود ویژۀ طلاب مدارس دینی شهرستان ایرانشهر، دیروز پنجشنبه (25 بهمن) به میزبانی حوزه علميه حقانیه در ایرانشهر برگزار شد.
به گزارش دریافتی شریعت نیوز ، در این دوره از مسابقات که به زبان‌های فارسی، بلوچی و عربی برگزار شد، بیش از 30 شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند.
براساس این گزارش علاوه بر طلاب مدارس دینی شهرستان ایرانشهر، تعدادی از طلاب ایرانشهری محصل در دارالعلوم زاهدان و عزیزیۀ انزا
بوسیله گزارش روابط اشتراکی فدراسیون چرخه سواری، مسابقات قهرمانی ملک تریال از ۴ تا ۵ مهربانی با آستان ۴۰ ورزشکار از ۱۳ استان قلمرو در شهر آبسرد استان تهران برگزار شد. در این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی بخاطر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شد استان البرز تو مجموع تیمی به رتبه فاتحه دست یافت و خراسان جنوبی و تهران به ترتیب دوم و سومین شدند. نتايج مسابقات به شرح زیر است: کلاس ۲۰ و ۲۶ جوانان ۱- علی احترامی از خراسان جنوبی ۲- مهدی م
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد 
 
به گزارش کارشناس فرهنگی استان: آقای حسین عزیزعلی رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان آذربایجان شرقی اظهارداشت،مهلت ثبت نام در چهل ودومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی تاتاریخ 98/2/10 تمدید شد لذا علاقمندان بامراجعه به سایت رسمی مسابقات ویا بامراجعه حضوری به ادارات اوقاف وامورخیریه شهرستانها می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.لازم به ذکر است این مسابقات ویژه بزرگسالان می باشد.
به گزارش کارشناس فرهنگی استان: آقای حسین عزیزعلی رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان آذربایجان شرقی اظهارداشت،مهلت ثبت نام در چهل ودومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی تاتاریخ 98/2/10 تمدید شد لذا علاقمندان بامراجعه به سایت رسمی مسابقات ویا بامراجعه حضوری به ادارات اوقاف وامورخیریه شهرستانها می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.لازم به ذکر است این مسابقات ویژه بزرگسالان می باشد.
کسب مقامهای درخشان هنرجویان هنرستان حائری در رشته های مختلف مسابقات فرهنگی هنری ناحیه 2 یزد و راه یابی تعداد زیادی از این عزیزان به مرحله استانی این سری از مسابقات را به هنرجویان، خانواده های محترم، هنرآموزان و دبیران و سایر همکاران در هنرستان حائری تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون همگان را در مراحل بعد و نیز سایر عرصه های زندگی آرزومندیم.
مدیریت هنرستان حائری
نتايج مسابقات فرهنگی هنری _ مرحله ناحیه
به اطلاع همکاران گرامی می رساند گواهینامه های پایان دوره ی  آموزشگاه
های زیر آماده ی تحویل می باشد و همکاران گرامی می توانند جهت دریافت به کارشناسی
سنجش مراجعه فرمایند :

1-  کاردانش بزرگسالان امام علی (ع)   با کد 80194607  شهریور 97 -96
2-  هنرستان کاردانش  امام هادی(ع)   با کد 95002222  دی و خرداد 97 -96
دانلود نمونه سوالات آزمون علمي کاربردي
آزمون علمي کاربردي، یک سری مسابقات معتبر برای رشته های هنرستانی است که چند سالی است برگزار می شود و بسیار مهم شده است. این آزمون دارای دو مرحله تئوری (کتبی) و عملی است. در این مطلب قصد داریم چندین نمونه سوال جدی که مربوط به آخرین سال برگزاری این مسابقات است برای شما به صورت فایل PDF قرار دهیم؛ از این طریق شما می توانید برای این مسابقات یا تمرینات کلاسی خود آماده شوید.

ادامه مطلب
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
 
به گزارش خبرگزاری پانا سی و هفتمین مسابقات فرهنگی و هنری کل کشور در حالی در اردوگاه شهید باهنر تهران به پایان رسید که در منطقه محروم کشور در استان سیستان و بلوچستان دو رشته مقام دار این دوره شدند که جناب آقای اقبال نهتانی توانست مقام اول را در رشته نشریه الکتریکی و گروه اجرای سراوان در مقام دوم را بدست آوردند . 
متاسفانه به گفته ی سرپرست استان سیستان و بلوچستان اقبال نهتانی نتوانسته است در اختتامیه مسابقات حضور داشته باشد.
دوره تحصیلی:
آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)
پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش)
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استنثایی
شروع ثبت سفارش:
99/01/24
پایان ثبت سفارش:
99/03/23
نتايج زحمات هنرجویان عزیزمانکسب ۱۷ مدال رنگارنگ که ۳ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۱۰ مدال برنز شددر 12 مین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیوکوشین کان کاراته بانوان ایران خوشحالم که کیوکوشین کان همدان بار دیگر در مسابقات حضور داشت و افتخاری دیگر برای خود کسب کردبه امید تک تک شاگردان   در مسابقات جهانی و سربلندی کیوکوشین کان همدان اوس !
کسب مقام اول در گروه سرود دوره اول ودوره دوم وکسب مقام اول در نمایش عروسکی  همچنین کسب مقام دوم در نقاشی همگانی ورتبه های اول تا سوم در مسابقات پرسش مهر وفرهنگی وهنری توسط دانش آموزان ومعلمان از افتخارات این آموزشگاه در سال تحصیلی جاری بوده است .
ردیف      بسته آموزشی       قیمت بسته  1      بسته آموزشی ادبیات و علوم انسانی (دهم)      453,000  2      بسته آموزشی علوم تجربی (دهم)      503,000  3      بسته آموزشی ریاضی فیزیک (دهم)      484,000  4      بسته آموزشی علوم و معارف اسلامی (دهم)      493,000  5      بسته آموزشی علوم و معارف اسلامی (دهم)      496,000  6      کتاب درسی انتخابی تفکر و سواد رسانه ای (دهم نظری)      36,000  7      کتاب درسی انتخابی کارگاه کارآفرینی و تولید(دهم نظری)      44,000  8      کتاب درسی
نتايج روز اول مسابقات زیر 17 سال مرحله نهایی به میزبانی مقاومت تهران راهیان عاشورا نشان داد که یک تیم لیگ برتری هست .بازیکنان حاج‌محمد حسین پناهی در تهران مقابل میزبان این دوره از مسابقات مقاومت تهران دست به کار بزرگی زدند و مقاومت مدعی را متوقف کردند .امیر پناهی مربی ارزنده این تیم نشان داد که یک مربی آینده دار هست و با تولیدات خود راهیان عاشورا که از مدرسه فوتبال این مجموعه به اینجا رسیده در میان بزرگان ایران حرفی برای گفتن دارند .مقاومت ت
به اطلاع همکاران گرامی می رساند گواهینامه های پایان دوره ی  آموزشگاه
های زیر آماده ی تحویل می باشد و همکاران گرامی می توانند جهت دریافت به کارشناسی
سنجش مراجعه فرمایند :

1-  راه دور نواندیشان  با کد 80188608  شهریور 95-94
2-  هنرستان کاردانش  دخترانه نواندیشان با کد 80191802  شهریور 97 -96
3-  هنرستان کاردانش  دخترانه نواندیشان با کد 80191802  شهریور 94-93
4-  پیش دانشگاهی دخترانه نواندیشان  با کد 80192000  شهریور 97 - 96 
5-  هنرستان کاردانش  دخترانه نواندیشان با
امسال نیز به مانند سال های گذشته مسابقات مهندس حریری از طرف پژوهش سرای متقین در بین مدارس دشتستان در دو رشته ریاضی و ادبیات برگزار گردید ، دانش آموزان دبیرستان بو علی زیارت در هر دو رشته به رقابت با مدارس دیگر پرداختند که موفق به کسب عنوان های برتر این مسابقات علمي دست پیدا کردند ، دانش آموز علی محمدی از پایه نهم در رشته ریاضی موفق به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات علمي گردید که این مقام برای اولین بار بود که یک دانش آموز روستایی به آن دست
آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان دارالقرآن امام علی‌بن ابیطالب(ع) امروز، دهم بهمن‌ماه با حضور استاد علی رجبی (حافظ بین المللی قرآن کریم)، دکتر پور معین، علما و عموم شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان , در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
ارتش مقام نخست مسابقات نجات غریق نیروهای مسلح را به خود اختصاص داد. مسابقات نجات غریق انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به المپیک نظامیان جهان سیزم (چین ۲۰۱۹) با شرکت بیش از ۵۰ ورزشکار، در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم نجات غریق ارتش در مجموع با ثبت رکوردهای مختلف و کسب عناوین برتر به عنوان قهرمان این دور از مسابقات معرفی شد.
بنابر این گزارش، هدف از برگزاری این دوره از رقابت‌ها، انتخاب نفرات برتر برای اع
الفت طلاب شیعی و سنی در مسابقات قرآن بیشتر می شود
️کرمانشاه - شریعت نیوز - مدیر حوزه علميه کرمانشاه گفت: هشتمین دوره مسابقات کشور و اولین دوره مشترک مسابقات بین طلاب شیعه و اهل سنت به میزبانی کرمانشاه، می تواند الفت بین طلاب اهل سنت و تشیع را بیشتر کند.
️به گزارش  شریعت نیوز  ، حجت الاسلام صادق ایرانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص دلایل انتخاب کرمانشاه به عنوان میزبان این دوره از مسابقات اظهار داشت: استان کرمانشاه یک استان قومی است ک
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
کسب مقام اول مسابقات ربات مسیریاب دانش آموزی توسط دانش آموزان شرکت روباتیک کاکتوس در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی روبونیت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در تاریخ 8 الی 10 اردیبهشت ماه 1398 و سهیمه شرکت در مسابقات جهانی کشورهای استونی و چین 2019
جهت ثبت نام و مشاوره :09199774784
طلاب شیعه و اهل‌سنت منادیان وحدت در امت اسلامی هستند
گروه معارف ــ معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی گفت: قرآن کتاب وحدت و طلاب شیعه و اهل‌سنت قرآنی منادیان وحدت در امت اسلامی به شمار می‌آیند.
به گزارش شریعت نیوز  ، مهدی صفی‌یاری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی در نشست خبری عصر امروز با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات مشترک طلاب اهل‌سنت و شیعه
عناوین برخی از افتخارات پژوهشی
لوح افتخار مسابقات ساخت هواپیماى بدون سرنشین.
مدال طلاى اولین المپیاد مخترعین دانشگاه آزاد اسلامى.
مقام اول مسابقات روباتیک خیام براى روبات پرنده عمودپرواز.
مقام دوم مسابقات ملى روباتیک دانشگاه صنعتى انوشیروان.
مقام دوم مسابقات ملى طراحى زیر دریایى.
مقام اول مسابقات جهانى پهپاد استرالیا در بخش مستندات.
مدال طلاى دومین دوره مسابقات بین المللى روباتیک.
مقام اول مسابقات روباتیک علامه حلى
به گزارش چفچفک، ششصد و پنجاه و هشتمین دوره مسابقات سالیانه کشتی روغنی در شهر ادیرنه برگزار شد. استاندار ادیرنه در مراسم افتتاح این مسابقات٬ کشتی روغنی را نمادی از جوانمردی و فتوت دانست.
کشتی روغنی از انواع ورزش‌ های سنتی و تاریخی ترکیه است که در آن کشتی گیران تمام بدن خود را به روغن آغشته می‌کنند و در نتیجه تماس و گرفتن دست و پا و سرشاخ شدن بسیار سخت می‌شود.
شرکت کنندگان پس از مالیدن روغن زیتون بر بدن خود و شلواری از جنس پوست گاومیش می پوشند
سلام به روی ماهتون 
یکشنبه شبتون بخیر باشه 
در خدمت هستیم با قسمت جدید 
خب اول از همه بگم که تک تک نظراتتونو خوندم و دلم چقدر گرم شد به بودنتون 
از تک تکتون ممنونم که کنارم هستید و به نوشتنم قدرت میدید و به قلبم حرارت برای نوشتن میبخشید 
یکی از دوستان حرف جالبی زده بود نوشته بود به هر حال هیوک کار های اشتباه زیادی در گذشته کرده و سوریم قربانی یکی از همین اشتباهاش بوده و به همین راحتی نمیتونه از زیرش فرار کنه . 
و دقیقا درسته ! 
به این راحتی ن

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها