نتایج جستجو برای عبارت :

معایب مزایا ساعت هوشمند وی سریز مدل A1go

تعمیرات ساعت هوشمند را می توان یکی از دستگاه هایی بشمار آورد که نیازمند دقت و توجه بالایی دارد. تعمیر قطعات ساعت هوشمند، آی سی ساعت هوشمند، تعمیر تغذیه ساعت هوشمند، تعمیر آنتن، وایرلس، باتری و آی سی شارژ از مواردی است که به هنگام خرابی ساعت هوشمند با آن مواجه شده و نیاز به تعمیر آن دارید. تعمیر ساعت هوشمند اپل و سامسونگ به هنگام باز و بسته کردن آن نیازمند نکاتی است که در صورت رعایت نکردن آن باعث صدمه یه ساعت می گردد.
 
 

ادامه مطلب
 ساعت هوشمند مدل M3

ساعت هوشمند مدل M3- شارژ شدن از طریق کابل رابط و 6 ساعت حفظ شارژ- قابل استفاده بر روي موبایل های اندرويد و آیفون- دارای قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی- محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها- پایش فعالیت‌های ورزشی از جمله دويدن و .- دارای صفحه نمایش رنگی- دارای سنجش فشار خون- قابلت امکان انتخاب تم- شمارشگر ضربان قلب- اتصال از طریق بلوتوث- امـکان تنظیم هشدار- پایش وضعیت خواب- هشدار عدم تحرک- محاسبه‌ی کالری- مقاوم د
با وجود بازار راکد گوشی ها، فروش ساعت های هوشمند در حال افزایش است و داده های جدید نشان می دهند 14 میلیون ساعت هوشمند در سه ماه سوم سال 2019 صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش 42 درصدی را نشان می دهد.
طبق آمارهای موسسه تحقیقاتی strategy analytics، اپل در بازار ساعت های هوشمند حکمرانی می کند و با صادرات 6.8 میلیون واحد اپل واچ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، 47.9 درصد از بازار ساعت های هوشمند را در اختیار گرفته است. کمپانی کوپرتینويی در سه ماهه سوم
ساعت هوشمند مدل A1 یک ساعت شیک و زیبا می باشد که در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و آبی عرضه شده است. این ساعت مناسب برای موقعیت های ورزشی رسمی و روزمره هم برای آقایان و هم برای خانم های می باشد.
ابعاد ساعت هوشمند مدل A1 10*40*45 میلی متر می باشد و وزن آن تنها 60 گرم است که باعث می شود گاهی اوقات وجود آن روي مچ دستتان را احساس نکنید.فرض صفحه نمایش ساعت A1 مستطیلی شکل بوده و جنس بدنه آن فی می باشد. همچنین بند این ساعت سیلیی بوده و با کمک پین بند بسته م
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 طراحی بسیار زیبا و خیره کننده دارد و
در این رده قیمت از بهترین و به صرفه ترین مدل های موجود است. بند چرمی آن
بسیار زیبا و با کیفیت است.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.31 اینچ 240 *240 پیکسل با کیفیت عالی
است. میزان رم ساعت هوشمند کینگ ور KW28 برابر با 64 مگابایت است.
باتری 340 میلی آمپر ساعت در استفاده معمولی 5 روز شارژدهی دارد.
قابلیت نصب سیمکارت
امکان نصب سیمکارت روي ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 وجود
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28
ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 طراحی بسیار زیبا و خیره کننده دارد و
در این رده قیمت از بهترین و به صرفه ترین مدل های موجود است. بند چرمی آن
بسیار زیبا و با کیفیت است.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.31 اینچ 240 *240 پیکسل با کیفیت عالی
است. میزان رم ساعت هوشمند کینگ ور KW28 برابر با 64 مگابایت است.
باتری 340 میلی آمپر ساعت در استفاده معمولی 5 روز شارژدهی دارد.
قابلیت نصب سیمکارت
امکان نصب سیمکارت روي ساعت هوشمند کینگ ور KingWear KW28 وجود
بالاخره، زمانی رسیده که به زمان خود باشیم و با تکنولوژی‌های پیشرفته معتبری ساعت هوشمند معرفی کنیم! خوش آمدید به فروشگاه ما، جایی که زمان یک تجربه هوشمند می‌شود. ما با افتخار مجموعه‌ای از بهترین و محبوب‌ترین مچ‌ساعت‌های هوشمند را ارائه می‌دهیم تا به شما کمک کنیم در هر لحظه از زندگی خود بهترین نسخه خود را داشته باشید. چرا باید به ما اعتماد کنید؟ تنوع محصولات: ما یک مجموعه گسترده از مچ‌ساعت‌های هوشمند از برندهای معتبر جهانی ارائه می‌ده
تایمکس (Timex) که از ساعت سازان بسیار باستانی بوسیله شمار می رود بوسیله رطوبت شایسته کردن هوشمند جدیدی با نام Ironman R300 و با تمرکز بر انفراد های ورزشی روانه ی راسته کرده است.با اینکه این همکاری پیش تر نیز ردیاب های تناسب اندام با برخی فردی های شایسته کردن هوشمند بسان ورقه ی لمسی و GPS نمایش کرده بود؛ اما می قابلیت گفت ثمر اخیر پیشرفته ترین ساعت هوشمند نمایش شده توسط این مشارکت به حساب می رود.مقاله مرتبط:ساعت هوشمند متاخر Timex بدون نیاز بوسیله تلفن ه
در پیش درآمد نگاهی می اندازیم به این‌که ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit روي دست من چگونه به عقیده می‌رسد. ساعت  هوشمند و ورزشی، تقسیم بخصوصی از پوشیدنی های دیجیتال به شمار می‌آیند. آن‌ها حائز خصوصیات مثبت زیادی هستند ولی درعین‌حال از خصوصیات بد عاری نیستند. در پیوسته خواهیم دانست که چگونه این دستگاه توسط  هوآمی (Huami) که تحت نظر کمپانی شیائومی است، تولید می‌شود.ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfitبعد از کل این‌ها لازم به بیان است اسمارت فون‌ها همش
این راهنمای خرید ساعت های هوشمند همه عوامل مختلفی را که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا Apple Watch ، Samsung Galaxy Watch ، Fitbit یا پیشنهادات سازندگان پوشیدنی برتر برای شما مناسب است توضیح می دهد.
ادامه مطلب
دف از تولید ساعت های هوشمند این است که شما بتوانید تمام کارهایی که با گوشی موبایل خود انجام می دهید را توسط این محصولات انجام داده و در نهایت از گوشی خود بی نیاز شويد. اما همانطور که گفتیم این یک هدف است و در حال حاضر محقق نشده است. ساعت های هوشمندی که امروز می بینیم کارهای زیادی انجام می دهند. آن ها می توانند تمام نوتیفیکیشن هایی که روي گوشی شما می آیند را به شما نشان دهند. در برخی از این ساعت ها می توانید از طریق ساعت به برخی از این نوتیفیکیشن
همان طورکه انتظار می رفت، ۱۴ آبان ، می واچ، مقدماتی ساعت هوشمند شیائومی با سیستم عامل Wear OS و پوسته ی MIUI شناساندن شد. براساس آخرین اخبار، چینی ها ساعت هوشمند دیگری ويژه ی کودکان را رونمایی کرد که می ربیت واچ ۲ اس ( Mi Rabbit Children’s Watch 2S ) معروفیت دارد. همان طورکه از نام این روزگار هوشمند هويدا است، گجت پوشیدنی جدید برای کاربرد ی کودکان نقشه کشی شده و تمام مشخصات آن مثل می واچ شیائومی است و از بدنه ی پلاستیکی روزی می برد و عزب ۴۴ گرم وزن دارد.زمانه ه
تصاوير و مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e لو رفت.
به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، بر اساس نام منصوب، شاهد ساعت کاملا جدید نیستیم بلکه اساس آن روي مدل Watch GT 2 بنا شده و با داشتن بند متفاوت، اسپرت شده است تا کاربران جدید را به عنوان تارگت فروش در نظر گیرد.
ساعت 46MM نمایشگر امولد 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل دارد و تراشه HiSilicon Hi1132 و باتری 455 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است.
 
ادامه مطلب.
دامداری هوشمند| آفرینش سیستم های پويا
اجزای اصلی سامانه دامداری هوشمند را ریدرهای بردبالا (UHF Reader) ، تگ های متصل به گوش دام ، هند هلد (جهت ذخیره و یا جمع آوری اطلاعات هر دام) و نرم افزار تشکیل میدهند.
هوشمندسازی گاوداری ها - سیمرغ هوشمند انرژی
امروزه یکی از صنعت های مهم کشور ما صنعت دامداری می باشد که مهمترین آنها گاوهای . حدامکان در گاوداری ها سیستم های هوشمند به کار ببریم تا بتوانیم از مخارج اضافی اعم .
صفر تا صد هوشمند سازی گاوداری با ق
شرکت هوشمند سازی تیس (TIS Smart Home)
تجهیزات خانه هوشمند TIS از مجهزترین و کامل‌ترین محصولات هوشمند سازی دنیا است. این تجهیزات کار یک شرکت آمریکایی معروف بنام Texas Intelligent Systems است. با نصب ساده ولی برنامه‌ریزی دقیق یک خانه هوشمند واقعی برایتان می‌سازد.
قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل در ساعت هوشمند سامسونگ
گوگل با طراحی برنامه‎‌‌ای خاص امکان استفاده از قابلیت‌های دستیار هوشمند خود در ساعت‌های گلکسی واچ را در اختیار کاربران این گجت‌ها قرار داد.
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از کاربران ساعتهوشمند سامسونگ از اینکه تنها قادر به استفاده و هماهنگی گجت خود با دستیار صوتی سامسونگ-Bixby بودند، احساس نیتی  داشته و بارها از مدیران سامسون
ساعت هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از فناوری پوشیدنی است که با مصرف کنندگان در تلاش برای گسترش استراتژی فعالیت های شخصی خود محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ساعتها عموماً قرنها است که نه تنها به گفتن زمان بلکه به عنوان بخشی از یک دیدگاه مد که طی سالها با روشهای مختلف تغییر شکل داده است …The post آیا به ساعت هوشمند خود وصل هستید؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2WIYINs
مشاهده مطلب در کانال
شرکت هوامی که از زیرمجموعه های اصلی شیائومی محسوب می شود، از دو ساعت هوشمند جدید خود به نام Amazfit GTS و Amazfit Sports Watch 3 و همچنین کانسپت Amazfit X رونمایی کرد.
Amazfit GTS
با نگاه به ساعت هوشمند Amazfit GTS به شباهت زیاد آن با اپل واچ پی می بریم. این ساعت از یک نمایشگر مستطیل شکل 1.65 اینچی AMOLED با رزولوشن 348 در 442 پیکسل برخوردار است. تراکم پیکسلی 341 پیکسل در اینچ و پشتیبانی صد درصدی از فضای رنگی NTSC از دیگر ويژگی های این محصول هستند.
 
بدنه ساعت هوشمند Amazfit GTS از آلیاژ آ
خانه هوشمند چیست؟ويکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نويسد که:
خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگويیم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وي
امکانات ساختمان هوشمند
 شامل :
کنترل هوشمند روشنایی
کنترل هوشمند سیستم گرمایشی و سرمایشی
سیستم امنیتی هوشمند
سیستم آبیاری هوشمند
 
کلمات کلیدی : خانه هوشمند - هوشمند سازی ساختمان - ساختمان هوشمند - هوشمند سازی - هوشمندسازی - هوشمندسازی ساختمان
ويژگی های smart watch vivomove HR :
ارتباط برقرار کردن با ويژگی های هوشمند مانند کنترل موسیقی و اعلان ها برای تماس های دریافتی، پیام های متنی، یادآوری های تقويم و …
24 ساعته ضربان قلب خود را کنترل کنید .
ابزار نظارت بر سلامتی، مانند ردیابی تنش تمام روزه و تایمر آرامش، به شما کمک می کند استرس را کنترل کنید. (شامل نظارت بر خواب پیشرفته با خواب REM)
مراحل، کالری، فاصله، ضربان قلب، شدت و حداکثر VO2 را نمایش می دهد
عمر باتری: تا 5 روز در حالت هوشمند؛ حداکثر 2 هفته
خانه هوشمند آکووکس و تجهیزات هوشمند این برند
یکی از بهترین برند های هوشمند سازی برند  آکووکس بوده که به دلیل استفاده بسیار راحت  از آن در بین همگان بسیار محبوب شده است.
 خانه هوشمند آکووکس  با مجموعه‌ای از محصولات متنوع از اینترکام‌های هوشمند تا مانیتور یا پنل هوشمند و غیره یکی از برندهای مشهور تولیدکننده‌ی سیستم‌های خانه‌ هوشمند در جهان است.
اینترکام آکووکس می‌تواند برای سیستم روشنایی، کنترل آب و هوا، آلارم و کنترل صوتی از یک پنل
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800 یک گجت پوشیدنی زیبا و شیک است که از بدنه استیل ضد زنگ با فرم گرد و قابی به قطر 46 میلیمتر بهره برده و دارای یک بند پلاستیکی مقاوم همراه با قفل سگک دار می باشد و برای خانم ها و آقایان نیز یک انتخاب ایده ال بشمار می رود. صفحه نمایش این ساعت هوشمند از نوع لمسی رنگی Super AMOLED در اندازه 1.3 اینچ است که می تواند تا 16 میلیون رنگ را پشتیبانی نماید و همچنین از قابلیت GPS و NFC بهره می برد و با سیستم عامل تایزن نیز سازگاری دارد. س
معرفی قفل هوشمند
در قفل هوشمند دیگر نیازی به داشتن کلید برای باز و بسته کردن درب ندارید. با قفل هوشمند شما می‌توانید با استفاده از گوشی خود، اثرانگشت یا حتی حسگر شناسایی چهره درب را باز کنید. این در حالی است که قفل هوشمند همچنین می‌تواند با استفاده از وارد کردن رمز به صورت دستی درب را به روي صاحب‌خانه باز کند. عموما قفل هوشمند یا قفل دیجیتال دارای پروفایل های مختلفی است که می توانید برای تک تک اعضا رمز ، اثر انگشت و چهره گوناگون تعریف کنید.
شیائومی از اولین ساعت هوشمند خود به نام می واچ (Mi Watch) رونمایی کرد. قابلیت های این محصول آنقدر زیاد است که شیائومی به آن لقب تلفن هوشمند مچی» را داده است.
ساعت هوشمند می واچ از نمایشگر همیشه روشن 1.78 اینچی امولد که روي قاب 44 میلیمتری قرار داده شده، بهره می برد. جنس قسمت پشتی قاب از سرامیک بوده و سمت راست آن یک دکمه معمولی در کنار یک دکمه چرخشی قرار گرفته که برای کار کردن با رابط کاربری به کار می روند. سمت چپ نیز میکروفون و اسپیکر به چشم می خورد.
 
⭐⭐⭐⭐⭐
ويژگی های محصول:
قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
صفحه نمایش لمسی: بله
نوع کاربری: ورزشی
روزمره
GPS: دارد
فرم صفحه: مستطیل
جنس بدنه: آلومینیوم
دوربین: ندارد
حسگرها: شتاب سنج
ژیروسکوپ
گام شمار
شمارش ضربان قلب
قابلیت مکالمه: دارد
خرید با تخفیف ويژه ساعت هوشمند اپل واچ 3 مدل 42mm Silver Aluminium Case with Fog Sport Band
دسته بندی محصول :
#مد_و_پوشاک
برای خرید با تخفیف ويژه ساعت هوشمند اپل واچ 3 مدل 42mm Silver Aluminium Case with Fog Sport Band یا دیدن جزئیات بیشتر بر روي لینک زی
ساعت هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از فناوری پوشیدنی است که با مصرف کنندگان در تلاش برای گسترش استراتژی فعالیت های شخصی خود محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ساعتها عموماً قرنها است که نه تنها به گفتن زمان بلکه به عنوان بخشی از یک دیدگاه مد که طی سالها با روشهای مختلف تغییر شکل داده است و ساخت ساعتهای منحصر به فرد برای نوآوری است. شکی نیست که دانش زمان بسیار مهم است و این نشان می دهد که مردم و ساعتها از نزدیک چگونه هماهنگی می کنند تا به طور موثر به عنو
سرعت پیشرفت تکنولوژی به قدری زیاد شده که گاهی پیگیری موارد عرضه شده جدید هم کاری سخت میشود. اما حالا شرکت های بزرگ تکنولوژی میخواهند بازاری جالب و کم تر مورد توجه قرار گرفته را هدف قرار دهند. بازار محصولاتی که مختص کودکان هستند. بازاری که تا به حال محصولاتی همچون تبلت و تلفن همراه های مخصوص کودکان را به خود دیده است این بار با محصولی تا حدی منحصر به فرد رو به رو شده است.ساعت هوشمند شیائومی می بانی واچ 3 سی با ويژگی های بسیار جالب خود معرفی گردی
کمپانی چینی لنوو که اخیرا از دو گوشی هوشمند A6 Note و K10 Note رونمایی کرده بود، حالا ساعت هوشمند جدیدی را با نام Lenovo Carme معرفی کرده است. ساعت هوشمند لنوو از یک نمایشگر رنگی لمسی 1.3 اینچی استفاده می‌کند که طراحی 2.5 بعدی خمیده دارد. چنین طراحی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا محتوای صفحه را از زوایای مختلف راحتتر بخوانند.
ساعت هوشمند  لنوو می‌تواند اعلانات مرتبط با اس‌ام‌اس‌ها و تماس‌ها را روي نمایشگر نشان داده و قابلیت‌های ورزشی مختلف
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلويزیون
مزايا و معايب رابیتس کاری
 
مزايا
• سرعت مناسب اجرا
• در دسترس بودن مصالح و نیروي اجرایی
• طرح پذیری بسیار بالا به طوری که می‌توان انواع طرح‌های هندسی، قوس‌ها و . را به راحتی اجرا نمود.
 
معايب
• وزن آن نسبتاً بالاست
• مصرف گچ جهت نازک کاری زیاد است
• دستمزد اجرای گچ کاری آن زیاد است
• محدودیت آب و هوا در اجرای لایه گچ وجود دارد.
اصلا ساعت هوشمند چیست؟!
ساعت هوشمند (smart watch) وسیله ای است به ظاهر شبیه یک ساعت معمولی اما با کارایی نزدیک به یک تلفن همراه.ساعت های هوشمند با انواع و کارایی های گوناگونی ساخته میشوند.امروزه اکثر شرکت های بزرگ نظیر ال جی،سامسونگ،اپل،هواوي،سونی و… پا در این عرصه نهادند و تنها HTC است که تمایلی برای ورود به این دنیای جذاب از خود نشان نداده است.تفاوت ساعت هوشمند با دستبند هوشمند چیست؟ساعت های هوشمند نظیر LG G WATCH,SAMASUNG GALAXY GEAR S,APPLE WATCH,SW2,HUAWEI WATCH غالبا
تکنولوژی خودرو‌های هوشمند چیست؟ 
خودرو‌های هوشمند یکی از مصادیق شهر هوشمند به حساب می‌آید تا از طریق واگذاری کنترل خودرو از انسان‌ها به رایانه‌ها شاهد کاهش تصادفات باشیم.
خودرو هوشمند
شمردن مزیت‌های خودروهای هوشمند کار سختی نیست. از استفاده کردن گوشی برای گرم کردن کابین در زمستان تا تنظیم محدودیت سرعت برای رانندگان جوان، کنترل از راه دور .
معرفی خودرو هوشمند تويوتا مدل کانسپت آی 
خودرو بر اساس دو رويکرد طراحی شده است: 1.طراحی س
ساعت هوشمند Smart Watechساعت بسیار شیک و اسپرتسیم کارت خورارتقای حافظه تا 32 گیگقابیلیت تماس بصورت مجزاقابلیت اتصال به گوشی سیستم عامل اندرويد و iosنمایش لیست تماس، sms و نوتیفیکش های واتس آپ، فیس بوک و .گام شمار، میزان کیفیت خواب، میزان فعالیت بدن و .سایر مشخصات در سایت ببینید
از اینجا خرید کنید
روستای رويایی در کهگیلويه و بويراحمد تنگ سريز
 
تنگ سريز ٬ شهرستان بويراحمد میتواند کلکسیونی از زیبایی ها طبیعت در یک نقطه از شهر باشد 
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سایت  تنگ سريزاز شهر یاسوج کمی فاصله بگیریم و به سمت جاده ارتباطی یاسوج به سی سخت»حرکت کنیم.منطقه ای در کم تر از ۱۲کیلومتری شهر یاسوج که به واسطه قرار گرفتن در تنگه ای زیبا تنگ سريز»نامیده می شود 
تنگ سريز شهرستان بويراحمد یکی از زیباترین دره های این منطقه است که به د
مانیتور UP2720Q #دل با رنگ سنج داخلی و درگاه تاندربولت 3 رونمایی شد
این مانیتور برای تولید محتوا برای محصولاتی که از HDR پشتیبانی می کنند، بسیار کاربردی خواهد بود. می توان گفت این مانیتور مدل ارزان قیمت مانیتور 5 هزار دلاری و 32 اینچی Pro Display XDR اپل است. این محصول از ژانويه سال 2020 با قیمت 2 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.هواوي Y9s در راه است؛ نمایشگر 6.59 اینچی و 6 گیگابایت رم.هواوي Y9s احتمالا در ماه جاری میلادی معرفی می شود. به تازگی پوستری از این گوشی هو
فروش ويژه ساعت مچی هوشمند V8




ساعت مچی هوشمند V8، قابل استفاده بر روي موبایل های اندرويد و آیفون. هشدار تماس ها و پیام های دریافتی. دارای دوربین سلفی باکیفیت .
ساعت مچی هوشمند V8 جدید دارای استایل و شکل زیبایی با صفحه نمایش گرد می باشد. این مدل کمی ظریف تر از سایر مدل های ساعت مچی هوشمند است و بر روي دست به خوبی قرار می گیرد. این ساعت امکانات زیادی را در حالت اتصال بلوتوثی برای گوشی های اندرويد فراهم می نماید ولی با اینکه به اپل متصل می شود
فروش ويژه ساعت مچی هوشمند اذان گو




ساعت مچی هوشمند اذان گو، قرائت اذان و دعای فرج در صورت تنظیم. نمایشگر بسیار بزرگ و جذاب. بند سیلیی مشکی .
ساعت مچی هوشمند اذان گو که به تازگی روانه بازار شده است ساعتی بسیار با کیفیت با طراحی ساده اما شیک می باشد که دارای ساعت و تقويم بوده و همچنین قابلیت تنظیم آلارم با دو زنگ ساده و یا زنگ با صدای دلنشین اذان می باشد. این ساعت قابلیت قرائت دعای فرج بعد از قرائت اذان را نیز دارد. این محصول با برگه را
بهترین سیستم های هوشمند هتلی باید چگونه باشند؟ و عملکرد مناسب آنها به چه صورت است ؟از کجا بفهمیم سیستم ها هوشمند هستند ؟
اینه ها همه سوالاتی است که شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید بدونید که هتل هوشمند چطوری معروف و خدماتی بی نظیر ارائه میدهند.
ادامه مطلب
ساعت هوشمند به سبک آلکاتل
شاید تا چندی پیش وقتی صحبت از ساعت‌های هوشمند با طراحی گرد و کلاسیک می‌شد تنها چیزی که به فکرمان می‌رسید، ساعت هوشمند موتورولا، یعنی MOTO360 بود. البته بودند مدل‌های دیگری که ساعت‌های هوشمند خود را با طراحی گرد و کلاسیک روانه بازار کرده بودند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در کنفرانس CES امسال، کمپانی آلکاتل در کنار رونمایی از چندین تلفن هوشمند، دست به رونمایی از اولین ساعت هوشمند خود، یعنی Alcatel
فروش ويژه ساعت هوشمند مدل M4




ساعت هوشمند مدل M4، قابل استفاده بر روي موبایل های اندرويد و آیفون. هشدار تماس ها و پیام های دریافتی. پایش فعالیت روزانه و گزارش آن .




»
برای مشاهده توضیحات و تصاوير بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روي دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحويل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خر
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوينت بسیار حرفه ای و با کیفیت با موضوع خودرو هوشمند در ۱۶ اسلاید قابل ويرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوينت خودرو هوشمند ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
– مطالبی که قراره در ادامه با آنها آشنا شويم:
* مقدمه* خودرو هوشمند چیست؟* تاریخچه خودروي هوشمند* نحوه کار خودروهای هوشمند*آپشن های خودرو
خرید ساعت هوشمند سونتو کد SS050051000 
قیمت : 4400000 تومان
برند : Suunto
خرید پستی ساعت هوشمند سونتو کد SS050051000 
قیمت ساعت هوشمند سونتو کد SS050051000 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
معرفی کلی ساعت ( SUUNTO 3 FITNESS OCEAN ( SS050051000 یک ساعت زیبا و قدرتمند مناسب تناسب اندامSuunto 3 Fitness یک ساعت مخصوص تناسب اندام ، بسیار زیبا با ويژگی های هوشمند است که برای شما طراحی شده تا یک شیوه زندگ
شاید زمان آن فرارسیده باشد که گواه شناساندن و عرضه ی ساعت هوشمند PineTime Linux بوسیله راسته باشیم. براساس آخرین اخبار، Pine64 راحتی است عزب داخل ازای پرداخت ۲۵ دلار، چنین ساعت هوشمندی را به بازار نمایش کند. کاربران بسیاری در سراسر گیتی علاقه مند هستند از زمانه های هوشمند استفاده کنند؛ ولی توان صیقلی هزینه ی گران چنین گجت های پوشیدنی را ندارند. ظاهرا آخرین اطلاع دادن مشعر از آن است که این دسته از کاربران می توانند ساعت هوشمند ۲۵ دلاری بخرند.مقاله ها
شرکت مشاوران رهنما فردای خوزستان اولین و معتبر ترین شرکت خانه هوشمند در اهواز
شرکت مشاوران رهنما فردای خوزستان از آغاز فعالیت خود در سال ۱۳۹۰ با برگزاری همایش های مختلف به معرفی فناوری خانه هوشمند در اهواز پرداخت. همچنین با شرکت در تمامی نمایشگاه های صنعت ساختمان، علاوه بر انبوه سازان محترم، عموم مردم را نیز با سیستم هوشمند سازی خانه در اهواز آشنا کرد.
تعداد پروژه های خانه هوشمند در اهواز که به دست کارشناسان توانمند و پر تلاش این شرکت به س
تاچ برد یا تلويزیون هوشمند لمسی
تاچ برد مجموعه ای از یک تلويزیون ،سیستم هوشمند ،ويک کامپیوتر است که بدون پروژکتور وکابل کشی به عنوان یک تابلو وایت برد هوشمند استفاده میگردد.
مزیت این تابلو قابل حمل بودن آن است که در وایت برد های هوشمند معمولی این امکان وجود ندارد ونیاز به تنظیم چهار نقطه نیست.
 
همزمان با معرفی سیستم عامل Sierra و ورژن‌های بالاتر، اپل قابلیتی را درون آن قرار داد که به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت داشتن اپل واچ، بتوانید صفحه نمایش سیستم عامل مک را به کمک اپل واچ آنلاک کند. این موضوع به نظر ساده می‌آید. اما قبل از انجام این کار، باید تنظیماتی را انجام دهید تا بتوانید عملکرد اشاره شده را از دستگاه انتظار داشته باشید.
 
آیا شما روي اپل واچ خودتان رمز عبور گذاشته اید؟ آیا رمز عبور گذاشته اید و حالا می خواهید آن را بردارید؟
فروش ويژه ساعت مچی هوشمند V8




ساعت مچی هوشمند V8، قابل استفاده بر روي موبایل های اندرويد و آیفون. هشدار تماس ها و پیام های دریافتی. دارای دوربین سلفی باکیفیت .




»
برای مشاهده توضیحات و تصاوير بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روي دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحويل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
دوم این‌که , به‌تدریج پیش می‌آید که ساعتی با همگی تیپ هایی که یک مرد در یک هفته میزند نوع در بیاید , باشگاه , دفتر کار , رويدادهای ورزشی , شامی که در رستوران صرف می شود و همه میهمانی هایی که به خرقه های متعدد و در فیض ساعت های متعدد نیاز دارا هستند . در صورتی‌که یک ساعت را هر روز به دست نمائید , به صورت تصادفی 20 - 30 درصد مواقع ساعتتان مطلوب با بقیۀ خرقه های انتخابی تان است .صرف لحاظ از میزان دارایی ای که دارید , در شرایطی که شیدا این میباشید که ساعت
خانه هوشمند امروزه بسیار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است از جمله سازندگان ساختمان ها و همچنین مصرف کنندگان آن.هنگامی که اینترنت همه گیر شد شاید کمتر کسی به خانه های هوشمند مبتنی بر اینترنت فکر میکردند ولی اکنون با کمک گوشی های هوشمند و اینترنت پر سرعت و در دسترس میتوان خانه ها را از راه دور کنترل کرد. خانه هوشمند ABB یکی از مطرح ترین برندهای ساختمان هوشمند در جهان است که با کیفیت فوق العاده زیاد خود توانسته جایگاه ويژه ای در صنعت ه
هوآمی (Huami) یکی از همکاری های زیرمجموعه شیائومی، دو مدل جدید زمانه هوشمند را رونمایی کرد؛ ساعت های هوشمندی که برخلاف انتظارها Verge 2 و BIP 2 نیستند. این دو ساعت هوشمند جدید از حساسیت گر الکتروکاردیوگرام (ECG) درکنار حس گر ضربان قلب اپتیکال نصیب بازداشت اند، همان حسگری که اپل واچ ۴ به آن مجهز است.Amazfit Smart Watch 2اولیه شایسته کردن هوشمندی که شیائومی از آن رونمایی کرده است، اسمارت واچ ۲ (Amazfit Smart Watch 2) معروفیت دارد. این ساعت هوشمند مشابه محصول قبلی این همد
از مهمترین رويکردهایی که این روزها بسیار مورد توجه قرار میگیرد، رويکردهایی برای حفاظت و امنیت ساختمان هوشمند است که میتواند، تحت یک سیستم مدیریت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، و باعث امنیت بیشتر ساختمان شما شود. خانه هوشمند به دلیل به کارگیری از سیستم های بهینه مصرف انرژی میتوانند، علاوه بر تامین امنیت خانه شما، زمان و هزینه های نگهداری از ساختمان را کاهش دهند و بهبود زندگی افراد کم توان مانند معلولین و سالمندان کمک کند.
امنیت مجازی و ا
فسیل از شایسته کردن هوشمند هیبریدی جدید خود به شهرت Fossil Hybrid HR با عقربه های فیزیکی و نمایشگر دایره ای و ابد روشن با قیمت ۱۹۵ دلار رونمایی کرد. شایسته کردن هوشمند هیبریدی Fossil HR با بهره مندی از نمایشگر مورد رنگ (مونوکروماتیک)، اطلاعاتی که معمولا از یک ساعت هوشمند هوي می جوي مانند، پیگیری و پایش فعالیت ها، اخبار معلومات هواشناسی و اعلان های اپلیکیشن ها را نمایش می دهد. در این استاندارد تمرکز روي مصرف بهینه ی باتری بوده است به طوری که زندگی باتری
اگر بدنبال یک مرکز معتبر تولید و تعمیر کرکره برقی هستید پیشنهاد می کنم سری به آریا تهران بزنید.
برای آشنایی بیشتر با انواع کرکره های اتوماتیک و قیمت کرکره برقی مقالات زیر را مطالعه نمایید:
"آموزش تصويری نصب کرکره برقی"
"مزايا و معايب کرکره اتوماتیک"
"معرفی کرکره هوشمند برقی | قیمت کرکره هوشمند"
"کرکره اتوماتیک چیست – فروش انواع کرکره اتوماتیک – پارکینگی – فروشگاهی – صنعتی – پنجره"
"فروشگاه کرکره برقی | ساخت و فروش کرکره برقی | تعمیر کرکره"
تصور کنید که وقتی وارد خانه میشويد همان عطری را استشمام کنید که عاشقانه دوستش دارید،نورهای اتاق نشیمن شما دقیقاً با روشنایی مناسب و با همان رنگی که میپسندید روشن می شوند.در آشپزخانه، شام 30 دقیقه قبل از ورود شما شروع به پختن کرده و اکنون آماده میل کردن است. تنها کاری که برای شما باقی می ماند این است که استراحت کنید و لذت ببرید.
بله درست حدس زدید این همان خانه هوشمندی است که بسیار سر و صدا به پا کرده.
خانه هوشمند برای رفع نیازهای فردی طراحی شده
روستای رويایی در کهگیلويه و بويراحمد تنگ سريز
 
تنگ سريز ٬ شهرستان بويراحمد میتواند کلکسیونی از زیبایی ها طبیعت در یک نقطه از شهر باشد 
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سایت  تنگ سريزاز شهر یاسوج کمی فاصله بگیریم و به سمت جاده ارتباطی یاسوج به سی سخت»حرکت کنیم.منطقه ای در کم تر از ۱۲کیلومتری شهر یاسوج که به واسطه قرار گرفتن در تنگه ای زیبا تنگ سريز»نامیده می شود 
تنگ سريز شهرستان بويراحمد یکی از زیباترین دره های این منطقه است که به د
عرض سلام و ادب
در این پست قصد داریم تمامی مزايا و معايب استفاده روزانه از شکلات تلخ رو بررسی کرده و با مزايای افسونگر این شکلات پر طرفدار آشنا شويم ، در پایان این مقاله نیز شما میتوانید در صورت تمایل مطالب و تصاوير این پست را در قالب یک فایل PDF دانلود کنید تا برای مطالعه آفلاین نیز مشکلی نداشته باشید. در ادامه مطلب همراه دکتر ويزیت باشید.
ادامه مطلب
بهترین اپلیکیشن های رایگان اپل واچ در سال 2019
اپل واچ در حال حاضر تنها ساعت هوشمند خوش فروش در دنیا نیست اما کل
صنعت ساعت های معمولی سوئیسی را در سال 2017 میلادی تحت تاثیر قرار داده و
توانسته فروش بالاتری را ثبت نماید! این موضوع یک موفقیت بزرگ محسوب می شود
و حتی ذره ای حس نمی شود که اپل بخواهد از موضع خود کناره گیری نماید.
در حال حاضر، یکی از جذاب ترین موارد در خصوص گوشی های هوشمند و ساعت
های هوشمند، اپلیکیشن هایی است است که برای آن دستگاه ها ار
بدوي روزهای سال ۲۰۲۰ را در حالی می گذرانیم که مقابل سنت هر ساله در این فصل باید عاشق رونمایی گجت های پوشیدنی متنوعی به میدان باشیم. شیائومی نیز نیت دارد بوسیله زودی ساعت هوشمند جدید می واچ کالر (Mi Watch Color ) معرفی کند.چینی ها پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، ويدئوي تبلیغاتی از می واچ کالر بوسیله پول اعانه گذاشته اند که طراحی آن را بوسیله خوبی نشان می دهد. البته مشخصات ساعت هوشمند جدید در ويدئو نمایش نشده است.مقاله های مرتبط:می واچ، مقدماتی سا
پس از چشم پوشی ۶ ماه از نمایش ی نسل مبدا سری اکتیو ساعت های هوشمند سامسونگ، شرکت زور ای از دوده دوم ساعت های هوشمند خود با شهرت گلکسی واچ اکتیو ۲ رونمایی کرد. سامسونگ داخل نسل قبلی از ساعت های هوشمند خود، حاشیه نويسی چرخان و محبوب را حذف کرد و بوسیله عارض کند افزاری کاربر را با ژست های حرکتی بیشتری آشنا کرد ولی گويا بازخورد های منفی قابل توجه بوده چرا که داخل اکتیو ۲ این توان داخل شکل حاشیه نويسی های لمسی حساس برگشته است.Galaxy Watch Active 2 ازلحاظ طرا
برگزاری جشن به مناسبت دهه فجر در روستای تنگ سريز
به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر دانش آموزان مدرسه شهید غلامپور_وعرفان روستای تنگ سريز مراسم جشنی برگزار کردند.
 
به گزارش خبرگزاری اطلاع رسانی سایت روستای تنگ سريز، امروز در محوطه مدرسه  روستای تنگ سريز مراسم جشنی به مناسبت دهه فجر برگزار شد.
در این جشن که با حضور اهالی روستای تنگ سريز و دانش آموزان برگزار شد مدیر مدرسه فرهنگ هدف از برگزاری این جشن را آشنایی بیشتر دانش آموزان و مردم روس
سامسونگ به تازگی از هفتمین ساعت هوشمند خود ، Gear S3 در کنار دو نوع خود یعنی Classic و Frontier رونمایی کرده است. آخرین مدل دارای برخی از ويژگی های شگفت انگیز است و باعث بهبودهای مختلفی در ساعات سال گذشته می شود. در اینجا ، ما هر یک از این ساعتهای استثنایی را با …The post سامسونگ Gear S3 VS Gear S2: مقایسه جانبی appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bUGoXN
مشاهده مطلب در کانال
معرفی Amazfit T-Rex و Amazfit Bip S، جدیدترین ساعت‌های هوشمند هوامی
هوامی، یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی که عمدتا در زمینه ساخت دست‌بندهای تناسب اندام فعال است، به تازگی و در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES 2020 از افزودن دو اسمارت‌واچ‌ Amazfit T-Rex و Amazfit Bip S و دو earbud کاملا بی‌سیم با نام‌های Amazfit Powerbuds و ZenBuds به سبد محصولات خود خبر داده است. این شرکت از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات پوشیدنی در دنیا به شمار می‌رود و علاوه بر ساخت ساعت‌های هوشمند با ب
ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5 یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت سامسونگ است که در سال 2023 به بازار عرضه شده است. این ساعت با طراحی زیبا و مدرن، قابلیت های فراوان و عملکرد بالا، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در این مطلب، قصد داریم نقد و بررسی این ساعت را انجام دهیم و نکات مثبت و منفی آن را بیان کنیم.
ادامه مطلب
ساعت های هوشمند اپل که تحت عنوان اپل واچ شناخته می شوند را می توان یکی از شگفتی های دنیای تکنولوژی به شمار آورد. این ساعت ها ضمن دارا بودن قابلیت های نوين، از طراحی زیبا و مدرنی برخوردار هستند و برای علاقه مندان به ورزش، اکسسوری هایی جذاب به شمار می آیند.
اپل واچ 4 (Apple Watch Series 4) در مقایسه با دو نسل قبل از خود  یعنی ساعت های هوشمندنسل 3 و نسل 2به خوبی  تفاوت بین ساعت‌های هوشمند سال‌های اخیر اپل را نشان داده است. طراحی زیبای اپل واچ سری 4 یکی از فاک
هوشمند سازی ساختمان یکی از مواردی است که میتواند سبب لوکس شدن ساختمان گردد عمدتا مخاطبان هوشمند سازی به فاکتور لوکس شدن ساختمانشان بیشتر از فاکتورهای دیگر ایمنی و امنیتی اهمیت میدهند اما در هوشمند سازی ساختمان همه این موارد یکجا به ساختمان اعطا شده و ساختمان هوشمند نه تنها لوکس است بلکه ابمنی آن هم بیشتر و از نظر امنیت ساختمان بروز تری است
 
 
لطفا به لینک زیر سر بزنید
Amazfit Verge برخی از قابلیت های جدید را تا امروز به دست می آورد. هوآمی اعلام کرد که پشتیبانی Alexa در حال حاضر در ساعت هوشمند همراه با تماس های iOS در دسترس است.
این دستگاه در سال گذشته راه اندازی شد. در بررسی ما متوجه شدیم که بیشتر ويژگی های این ساعت هوشمند مشابه Amazfit  Stratos است ، اما هر دو این گجت های هوشمند: ارزان ، دارای صفحه نمایش خوب و مانیتور ضربان قلب هستند که قادر به شناسایی مسائل مربوط به سلامت هستند. برخی از عملکردی هایی که در Stratos پیدا می کنید،
Amazfit Verge برخی از قابلیت های جدید را تا امروز به دست می آورد. هوآمی اعلام کرد که پشتیبانی Alexa در حال حاضر در ساعت هوشمند همراه با تماس های iOS در دسترس است.
این دستگاه در سال گذشته راه اندازی شد. در بررسی ما متوجه شدیم که بیشتر ويژگی های این ساعت هوشمند مشابه Amazfit  Stratos است ، اما هر دو این گجت های هوشمند: ارزان ، دارای صفحه نمایش خوب و مانیتور ضربان قلب هستند که قادر به شناسایی مسائل مربوط به سلامت هستند. برخی از عملکردی هایی که در Stratos پیدا می کنید،
ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.
برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندرويد پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.
این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زن
هدفون‌های بی‌سیم پس از گوشی‌های هوشمند بزرگ‌ترین سهم از بازار را خواهند داشت
 
 
تا سال ۲۰۲۳ میلادی لوازم صوتی شخصی از هدست‌های بی‌سیم استریو (TWS) گرفته تا هدفون‌ها، سریع‌ترین رشد را در میان دستگاه‌های هوشمند خواهند داشت.
وب‌سایت تحلیلی Canalys، گزارش جدیدی را منتشر کرده و در این گزارش پیش‌بینی می‌کند در طی چند سال آینده لوازم صوتی شخصی، سریع‌ترین رشد را در میان دستگاه‌های هوشمند خواهند داشت، اما گوشی‌های هوشمند همچنان جایگاهشان ب
پس از گذشت ۶ ماه از ارائه ی سلاله شروع سری اکتیو روزگار های هوشمند سامسونگ، مشارکت کره ای از دودمان دوم زمانه های هوشمند خود با اشتهار گلکسی واچ اکتیو ۲ رونمایی کرد. سامسونگ در نسل قبلی از شایسته کردن های هوشمند خود، حاشیه چرخان و محبوب را حذف کرد و به صورت نرم افزاری کاربر را با ژست های حرکتی بیشتری آشنا کرد ولی روان بازخورد های منفی قابل توجه بوده چرا که درون اکتیو ۲ این قابلیت تو شکل حاشیه نويسی های لمسی حساس برگشته است.Galaxy Watch Active 2 ازلحاظ
امروزه لوازم جانبی موبایل یا گجت‌های پوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این محصولات مچ‌بند هوشمند است.اگر قصد تهیه مچ‌بند هوشمند را دارید و قصد ندارید هزینه بالایی برای برند پرداخت کنید، مچ بند هوشمند سلامتی M4 یکی از گزینه‌هایتان می تواند باشد.
مشخصات مچ بند هوشمند M4
مچ بند M4 با صفحه مستطیل شکل و جنس بدنه، سیلیی شما را یاد مچ‌بندهای برندهای دیگر می‌اندازد. یکی از ويژگی‌های این محصول زیبایی آن است. نمایشگر ۰٫۹۶ اینچی رنگی ا
شرکت های مختلفی که بزرگترین آن ها اپل بوده در تولید ساعت های هوشمند نیز وارد شده اند. این شرکت توانسته اپل واچ هایی با کیفیت بسیار عالی را به کاربران عرضه کند. اپل واچ ها دارای ويژگی های بسیاری هستند و قبل از استفاده باید آن ويژگی ها را بشناسیم تا دچار آسیب نشوند اما اگر شما یکی از کاربران اپل واچ ها هستید و ساعت هوشمند شما بر اثر اتفاقات ناگهانی دچار آسیب شده است می توانید در ادامه مطلب با چگونگی تعمیر اپل واچ خود آشنا شويد.

ادامه مطلب
تولید کننده: Wonlex
ساعت هوشمند Wonlex KT04
805,000 تومان
ساعت هوشمند مدل KT04 محصولی از Wonlex است. این محصول مناسب کودکان می باشد . مهم ترین و اصلی ترین ويژگی این محصول تکنولوژی GPS آن است. که توسط این تکنولوژی والدین به راحتی می توانند فرزند دلبند خود را رصد کنند. ساعت KT04 با ابعاد 46mm*38mm*15mm و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 450 میلی آمپرساعت طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول به راحتی قابل شارژ و استفاده می باشد. این دستگاه با پشتیبانی از یک سیم کارت رجیستر شد
اپل در حال کار بر روي نسل سوم اپل واچ است و بر اساس گزارشات روزهای
اخیر، این نسخه از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود وابستگی این
ساعت هوشمند به آیفون به حداقل خود برسد.
اپل سال گذشته دومین
نسل از اپل واچ را معرفی کرد و دو نسل این ساعت هوشمند تا به اینجا توانسته
برای اپل سود خوبی به ارمغان بیاورد. شایعاتی اخیرا منتشر شده که خبر از
معرفی نسل سوم اپل واچ تا پیش از پایان سال میلادی می‌دهد. به گفته‌ی
وب‌سایت بلومبرگ، اپل واچ سری 3 قابلی
هوشمند سازی ساختمان
شاید شما اتوماسیون خانه هوشمند را به عنوان اام استفاده از تکنولوژی برای بهبود کیفیت زندگی بشر بدانید. اما بدون تردید مزايای علمی شگفت انگیزی نیز برای خانه بوجود خواهید آورد. مهم ترین مزیت ها هوشمند سازی ساختمان در اینجا بیان شده اند :
مدیریت تمام دستگاه های برقی خانه از یک مکان
از مهم ترین مزايا خانه هوشمند است. راحتی کار با تجهیزات خانه در اینجا بسیار مشهود است. مخصوصاً زمانی که در یک خانه ويلایی ست دارید و در سرما
خرید محافظ صفحه نمایش جوکر مدل SAD-01 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 بسته 2 عددی 
قیمت : 55000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی محافظ صفحه نمایش جوکر مدل SAD-01 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 بسته 2 عددی 
قیمت محافظ صفحه نمایش جوکر مدل SAD-01 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 بسته 2 عددی 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاوير بیشتر
 
 
برای خرید و
آتش سوزی باغ های روستای تنگ سريز
به گزارش خبر گزاری اطلاع رسانی سایت روستای  تنگ سريز  با تلاش خودرو های آتش‌نشانی یاسوج  بلافاصله از گسترش آتش سوزی در یکی از باغهای روستای تنگ سريز  جلوگیری شد. به دلیل پاکسازی باغ های روستای تنگ سريز  بی‌احتیاطی مردم، یک هکتار باغ های  روستای تنگ سريز دچار آتش‌سوزی شد.به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تنگ سريز این آتش سوزی بعد اظهر روز دوشنبه ساعت 15:00 در تاریخ 1397/10/3اتفاق افتاد که بعداز تماس فوری از طرف مدیر
هفت سال پیش، گارمین نخستین و عزب زمانه هوشمند تناسب پیکر خويشتن به نام Swim را  با قابلیت مصرف برای ورزش های آبی شناساندن کرد. حال ساعت هوشمند گارمین سوئیم ۲ (Garmin Swim 2) با معنوي جدید و فراهم به آخرین فناوری های روز معرفی شد.Swim 2 طولانی فردی های مورد نیاز یک زمانه هوشمند کاربردی برای ورزش های آبی را دارا است. یکی از ويژگی های زیبنده توجه این دستگاه، پایش ضربان دل کاربر بوسیله صورت بلادرنگ در ثانیه شنا کردن و بازی های آبی است.مقاله های مرتبط:گارمی
 
 
ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.
 
برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندرويد پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.
این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در د
ساعت هوشمند جی تب طرح اپل واچ
خرید پیامکی با ارسال کد محصول 1158387 به سامانه 10000235
حراج استثنایی با تعداد محدود
فقط 150 تومن
✔️دارای دوربین VGA
✔️نمایش عکس با کیفیت HD
✔️تک سیم کارت
✔️اطلاع زنگ، پیامک‌ با لرزش و صدا
✔️گام شمار
خرید آسان+ پرداخت درب منزل
خرید از طریق ربات تلگرام
10درصد تخفیف پرداخت اینترنتی
خرید آنلاین

ادامه مطلب
{autotoc}سامسونگ بیش از دو سال پیش، اولین ساعت هوشمند خود را با نام گلکسی گیر روانه بازار کرد. این ساعت هوشمند با طراحی مربعی و ابعادی نسبتا بزرگ و سیستمی عاملی اختصاصی مبتنی بر اندرويد نتوانست خیلی در بازار موفق باشد. سامسونگ بعدها این امکان را به وجود آورد که کاربران Galaxy Gear بتوانند سیستم عامل این ابزار را به تایزن تغییر دهند که منجر به بهبود تجربه کاربری می‌شد. چند ماه بعد کره‌ای‌ها با حذف برند گلکسی از ابزارهای پوشیدنی خود، نسل بعدی این محص
ساعت هوشمند چیست؟
ساعت هوشمند یا Smartwatch چیست ؟ساعت هوشمند یا " Smartwatch یا Smart watch" ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ،قابلیت انجام و پردازش برخی چیزهای دیگر را نیز دارد. ساعت های هوشمند در مدل های اولیه خود فقط توانایی انجام وظایفی مانند محاسبات (ماشین حساب) ترجمه و یکسری از بازی های کامپیوتری را داشتند. 
ساعت های هوشمند امروزی نیز به موبایل های هوشمند متصل شده و با یکدیگر همگام میشوند و شما میتوانید بسیاری از کارهای موبایلتان
کتاب هوشمند سلامت و ثروتمند زندگی کنید نوشته رندی گیج توسط نشر نگاه نوين منتشر شده است. همه ی ما در هر جایگاهی که باشیم حتما با این موضوع برخورد کرده ایم که بعضی روزها یا بعضی ساعت ها، گنگ، کسل یا درمانده شده ایم. قوانینی در دنیا وجود دارند که ضمن به وجود آوردن این مشکلات، شما را عقب نگه می دارند. گیج در این کتاب پس از شرح کامل این قوانین، شما را به سمتی می برد که بتوانید با آن ها مقابله کنید و در نهایت هوشمند،سلامت و ثروتمند زندگی کنید، به نحوي
مولتی تک
قبل از هر چیز درباره سیستم های هوشمند مولتی تک براتون مختصر توضیح میدهم. شرکت مولتی تک یک شرکت هوشمند ترکیه ای است که محصولات متنوعی در رابطه با خانه های هوشمند و مدیریت خانه های هوشمند و تجهیزات ساختمان های هوشمند از قبیل پنلهای لمسی هوشمند ,پنلهای روشنایی , پنل های هوشمند هتلی از قبیل کارت هولدر , درب ضد سرقت , سیستم هوشمند صوتی , کارتهای روشنایی , آیفون تصويری , دوربین مدار بسته , سوئیچ شبکه , کنترلر های پرده و   را در محصولا
 هوشمند سازی یکی از مواردی است که در سال های اخیر خیلی نامشان را میشنويم، تجهیزاتی مانند تلويزیون های هوشمند، تلفن هوشمند و قفل هوشمند. اما چه ويژگی ای در این وسایل وجود دارد که باعث میشود که با این پسوند آنها را صدا کنیم ، مفهموم هوشمند سازی چیست و چرا باید از این تجهیزات استفاده کنیم. در این نوشته در این باره توضیحاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
به این دلیل به این تجهیزات هوشمند گفته میشود که در آنها از ويژگی هایی مشابه رفتارهای انسان
رانندگان عزیزی که به صورت بین شهری و جاده ای فعالیت می نمایند ، برای دریافت کارت هوشمند خودروي خود باید یک سری اقدامات لازم را انجام دهند . چون دستورالعمل وم داشتن کارت هوشمند خودرو از امسال اجرایی می شود و برای رانندگانی که دارای کارت هوشمند نیستند بارنامه صادر نمی شود و پلیس راه موظف به توقف خودرو می شود .
مدارک لازم برای صدور کارت هوشمند رانندگان برون شهری :
-  کمترین مدرک تحصیلی افراد باید داشتن مدرک تحصیلی پنجم دبستان باشد .
- افرادی که
♦️سازوکار جدید برای افراد فاقد کارت ملی هوشمند
 سازمان ثبت احوال:
کارت‌های ماقبل سال ۹۷ از اعتبار ساقط هستند به همین دلیل ظرف دو، سه روز آینده از نظر حقوقی وضعیت را بررسی خواهیم کرد تا برای افرادی که مراجعه نکردند سازوکاری فراهم شود تا بتوانیم برایشان اوراقی صادر کنیم تا در حین ثبت‌نام آنها در اختیارشان قرار گیرد.
صدور کارت هوشمند با تأخیر انجام می‌شود و آن هم به دلیل مشکلاتی است که در تأمین بدنه کارت همچنان وجود دارد.
محل ثبت نام کارت ه
آنر امروز از ساعت هوشمند جدیدش به نام مجیک واچ 2 رونمایی کرد. این ساعت با 14 روز شارژدهی، روي قابلیت های پایش سلامت تمرکز دارد و کاملاً ضد آب است.
این ساعت می تواند ضربان قلب را اندازه گیری کند، مسافت طی شده را بسنجد و سرعت و کالری مصرف شده را هم ثبت نماید. آنر مجیک واچ 2 به قابلیت های پیشرفته برای اندازه گیری بهینگی ورزش شنا نیز مجهز شده است.
 
ساعت هوشمند آنر ضربان قلب شما را به طور مداوم پایش کرده و مقادیر کمتر یا بیشتر از حد تعیین شده را به شما
خرید کاور مدل CSW مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3/Galaxy Watch 46mm 
 
قیمت : 30000 تومان
 
 
برند : Miscellaneous
 
 
خرید پستی کاور مدل CSW مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3/Galaxy Watch 46mm 
 
 
قیمت کاور مدل CSW مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3/Galaxy Watch 46mm 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاوير بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خری
خرید کاور مدل CSW مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3/Galaxy Watch 46mm 
 
قیمت : 30000 تومان
 
 
برند : Miscellaneous
 
 
خرید پستی کاور مدل CSW مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3/Galaxy Watch 46mm 
 
 
قیمت کاور مدل CSW مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3/Galaxy Watch 46mm 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاوير بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خری
سیستم روشنایی هوشمند
خانه هوشمند هایکا گروه مهندسی خانه هوشمند در اصفهان
کلیه چراغ های ساختمان به تجهیزات کنترلی سیستم هوشمند متصل می شوند برای مثال در سیستم هوشمند پارمیس کلیه چراغ ها به کلیدهای لمسی متصل می شوند و از طریق کلیدهای لمسی می توان چراغ ها را روشن و خاموش نمود.
حال آنکه ریموت کنترل و پنل مرکزی نیز می تواند به کلیدها دستور دهد تا چراغ ها را روشن یا خاموش شوند پنل مرکزی نیز با توجه به اینکه می تواند از سنسورهای حرکت یا سنسور نور ا
تلاقی لذت و خرید⌚️ساعت مچی هوشمند M4◀️اتصال با بلوتوث. نوع کاربرد : روزمره , ورزشی صفحه نمایش : دارد جنس بند : سیلی نوع قفل بند : سگکی ساده فرم صفحه : بیضی GPS : ندارد حسگرها : شمارشگر ضربان قلب هشدار تماس ها و پیام های دریافتی شارژ شدن از طریق کابل usb اتصالات : Bluetooth نوع باتری : لیتیوم یونی سازگاری با : ios 8.5 به بالا و اندرويد 4.4 به بالا 45 روز در حالت استندبای بدون استفاده 4 تا 7 روز قابلیت استفاده بدون شارژ 2 تا 6 ساعت زمان براش شارژ قابلیت‌ها : اعلان
گفته‌ی منابع مختلف در کشور تایوان، اپل تولید اسمارت واچ خود را به نصف کاهش داده است. به نظر می‌رسد صفحه نمایش گوشی مشکل عظیمی را برای اپل به وجود آورده باشد. اپل در ابتدا قرار بود 3 میلیون اسمارت واچ تا تاریخ عرضه منتشر کند اما به نظر می‌رسد با مشکلات جدید این مقدار به 1.5 میلیون عدد برسد.مشکل از آن جایی شروع شده که ال جی قرار است صفحه نمایش AMOLED اپل واچ را بسازد. ال جی قرار است برای ساخت این صفحه نمایش از تکنولوژی PET استفاده کند که باعث می‌شود ص
فروش ويژه ساعت هوشمند مدل M4
 
 
 
 
ساعت هوشمند مدل M4، قابل استفاده بر روي موبایل های اندرويد و آیفون. هشدار تماس ها و پیام های دریافتی. پایش فعالیت روزانه و گزارش آن .
ساعت هوشمند مدل M4 با داشتن صفحه رنگی و قابلیت روشن شدن صفحه نمایش هنگام چرخاندن دست ( raise up hand ) در دسته محبوبترین ها قرار گرفت. با نصب کردن اپلیکیشن FitPro بر روي دستگاه خود میتوانید از طریق بلوتوث مچ بند را با گوشیتان ست کنید و میزان کالری مصرف شده، پایش خواب (deep light awake sleep smartwatch)،
فروش ويژه ساعت هوشمند مدل M4




ساعت هوشمند مدل M4، قابل استفاده بر روي موبایل های اندرويد و آیفون. هشدار تماس ها و پیام های دریافتی. پایش فعالیت روزانه و گزارش آن .
ساعت هوشمند مدل M4 با داشتن صفحه رنگی و قابلیت روشن شدن صفحه نمایش هنگام چرخاندن دست ( raise up hand ) در دسته محبوبترین ها قرار گرفت. با نصب کردن اپلیکیشن FitPro بر روي دستگاه خود میتوانید از طریق بلوتوث مچ بند را با گوشیتان ست کنید و میزان کالری مصرف شده، پایش خواب (deep light awake sleep smartwatch)،
شرکت فنی مهندسی پارس پایاب البرز  از سال 1387 با استفاده از کادر مجرب در زمینه کارت پارک الکترونیک ( پارک حاشیه ای هوشمند) ، ترافیک و حمل و نقل و طراحی سامانه های ترافیکی فعالیت تخصصی دارد . این شرکت مفتخر است بهترین خدمات را در قالب ارائه نرم افزارهای پارکینگ و کارت پارک (پارک حاشیه ای هوشمند) و اجرای آن برای شهرداری های کشور با میزان رضایت عالی ارائه کرده که لوح های تقدیر از فرماندهی انتظامی – پلیس راهور و شورای شهر نشان از قدردانی و رضایتمند
پس از ماه ها گمانه زنی و بخیه اطلاع دادن مربوط به پرچم داران متاخر هواوي، این باهم اتحاد کردن گوشی های هوشمند سری پی 40 را معرفی کرد. همراه با رونمایی محصولات یادشده، هواوي از زمانه هوشمند جدیدی با نام هواوي واچ GT2e پرده برداشت. GT2e نسخه ای اسپرت از ساعت هوشمند GT2 است که بوسیله جای ۲۵۰ یورو در نسخه ی معمولی، ۲۰۰ یورو قیمت خواهد داشت.مدلِ دارای پسوند e، برپایه ی نسخه ی ۴۶ میلی متری از ساعت هوشمند GT2 است و همان نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴
اگر به تازگی تصمیم به نصب کرکره هوشمند گرفته اید با مرکز خدمات کرکره برقی "ایران کرکره" تماس بگیرید.(02155449064)
ما بهترین نصاب کرکره برقی را در کوتاه ترین زمان نزد شما اعزام می نماییم. تمامی نصابان ایران کرکره دارای سال ها سابقه حرفه ای در زمینه خدمات کرکره هوشمند می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله "معرفی کرکره هوشمند" را مطالعه نمایید.
برای مشاهده یکی از پروژه های ایران کرکره از لینک زیر دیدن نمایید:
"نصب کرکره هوشمند در عباس
طرح توجیهی اتاق پرو هوشمند – استارتاپ استرالیا
طرح توجیهی هوشمند سازی اتاق پرو توسط شرکت XOX که در استرالیا مستقر است به ما واگذار شد. ازآنجایی‌که کشور استرالیا اهمیت بالایی به طرح‌های نوآورانه می‌دهد ، بهشت شرکت‌های استارتاپ است . این طرح توجیهی برای همکاری با یک شرکت که داری 160 نمایندگی خورده فروشی لباس نه ، مردانه و بچه‌گانه در سراسر استرالیا و نیوزیلند است و قصد دارد تا هوشمند نمودن اتاق پرو تمام نمایندگی فروش این شرکت از طریق سیس
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلويزیون
وبلاگ هوشمند سیستم درنظر دارد تا اطلاعات جامع و کاملی درخصوص سیستم های هوشمند ، دیتالاگر آنلاین، خرید دیتالاگر ، قیمت دیتالاگر و . برای مخاطبان محترم منتشر نماید. امید به این که بتوانیم در جهت آگاهی شما مخاطبان گرامی مثمرثمر باشیم .
موفق باشید
کلی از عکس های قدیمی تنگ سريز     که تا حالا ندیده اید  فقط با پرداخت 500 تومان  برای هر عکس میتوانید  تمای عکس های قدیمی روستای تنگ سريز را دانلود کنید عکس های اهالی تنگ سريز  قدیمی ترین عکس های روستای تنگ سريز  برای دانلود هر عکس بر روي گزینه مورد نظر کلیک کنید و به صورت خودکار به درگاه بانک وصل خواهید شد و بعداز پرداخت مبلغ 000؛5 ریال        500 تومان عکس ها برای   شما  به نمایش در میاد                 روستای تنگ سريز   
دانلود عکس های قدیمی روست
ساعت هوشمند شیائومیعلاوه بر دويدن و پیاده‌روي در فضای باز، ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit دويدن بر روي شبیه‌ساز، دوچرخه‌سواری و هم‌چنین شبیه‌ساز گردانیدن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. هم‌چنین این ساعت سنسور هماهنگی برای دوچرخه‌سواران را نیز حمایت می‌کند. متأسفانه من همچون سنسوری را ندارم و نمی‌توانم نحوه کار کردن آن را چک کنم.یک حالت running along tracks در این فرآورده وجود دارد که ازلحاظ محاسبه کالری و مسافت متفاوت است و به اختلاف ارتفاع از سط

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها