نتایج جستجو برای عبارت :

لینک گروه های واتساپ ی

دوستان گرگاني ميتوانند براي چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، اين گروه ميتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پيدا کنيد.
واتساپ به شما اين امکان را ميدهد تا دوستان خوبي براي هم در واتساپ باشيد و ما نيز به شما کمک ميکنيم تا يک دورهمي خوب براي شما عزيزان گرگاني ايجاد کنيم.
گروه گرکان در واتساپ يک فرصت خوب براي بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصيه ميکينم که گروه واتساپ گرگان را به هيچ وجه از دست ندين و با
اروميه يکي ازشهرهايي هست که امروز ميخام گروه واتساپ شهرشون رو معرفي کنم و دوستاني که در اروميه زندگي ميکنند ميتونند به گروه واتساپ اروميه بيان.
دوستابي در گروه واتساپ آزاد هست و شما ميتونيد براي خودتون دوست مجازي در گروه انتخاب کنيد، البتهدقت داشته باشيد که اينجا دنياي مجازي هست و شما با يک گروه مجازي سر و کار داريد.
تبليغات هم در گروه اروميه در واتساپ با اجازه مدير قابل انجام است و فکر ميکنم که شما قرار نيست بابت اين موضوع هزينه اي پرداخت
دوستان بندري و جنوبي هم ميتوانند در گروه واتساپ شهر خودشون و با همشهرياي خودشون چت دوستانه داشته باشند و از دوزهمي در واتساپ لذت ببرند و ما خيلي خوشحال هستيم که اين گروه رو ايجاد کرديم.
گروه واتساپ بندرعباس با تلاش زياد دوستان ايجاد شده است و هدف آن نيز دورهمي شما بندريها بوده و از همه دختر خانم ها و اقا پسرها که دوست دارند تا در اپليکيش واتساپ با هم چت کنند دعوت ميشه که به گروه بيان.
اين گروه چت واتساپ بندري يکي از موفقترين گروههايي بوده که م
لينکدوني واتساپ با هدف انتشار لينک گروه هاي چت و گپ واتساپ ايجاد شده است و شما ميتوانيد عضو گروه هاي واتساپ اين لينکدوني شويد و يا لينک گروه خود را براي تبليغ به لينکدوني واتساپ بدهيد.
بله دوستان اين لينکدوني بهترين لينکدوني در واتساپ مي باشد و هر روز لينک گروه هاي چت و گپ واتساپ داخل اين کانال گزاشته ميشه و شما ميتوانيد با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشيد.

ضمنا از اين لينکدوني ميتوانيد براي تبليغ لينک گروه خود
وقتي به گروههاي واتساپي نگاه ميکردم ديدم که ما کرمانشاهيا تو واتساپ گروه ندارم و براي همين تصميم گرفتم تا خودم توي واتساپ گروه بزنم و گروه واتساپ کرمانشاه را راه اندازي کردم.
از همه کرمانشاهيا و دختر پسراي کرمانشاهي درخواست دارم که به گروه واتساپ کرمانشاه بيان و با ديگر دوستان خودشون آشنا بشن، در اين گروه بجه هاي واتساپي استان کرمانشاه هستند.
خيلي عالي ميشه گروه وقتي حضور همه کرمانشاهيا رو تو گروه ببينم، کرمانشاهيا ميتونند تو گروه دوست پ
گروه واتساپ شيراز با هدف دورهمي شما شيرازي ها در واتساپ ايجاد شده است و از همه شيرازي ها عزيز دعوت ميشه تا به گروه واتساپ شيرازيها بيان و در اين گروه با هم چت کنند.
خيلي خوشحال ميشيم تا شما با عضو کردن شيرازيهاي ديگه در گروه به گروه رونق بدين و همه در اين گروه دور هم جمع بشيم و با هم يک گروه شکوفا داشته باشيم.
https://chat.whatsapp.com/GZKVHxw8QLL9cuOfacxb1X
گروه واتساپ شيراز داراي قوانين بسيار زيادي هست و از همه شما درخواست ميکنم که به قوانين گروه واتساپ شيراز اهمي
عضويت در گروه واتساپ مشهد
قبل از هر چيز ميخام لينک گروه واتساپ مشهد رو براي عضويت در همينجا قرار بدم تا دوستان مشهدي عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/IHqagPaS4tU8WzuRSkPGn4
بعد عضويت در گروه واتساب مشهد سعي کنيد تا به دوستان خود احترام بگذاريد و در گروه به ديگران توهين نکنيد تا مشکلي براي شما و دوستان شما پيش نيايد.
از همه شما دوستان مشهدي درخواست داريم تا لينک گروه واتساپ مشهد را براي ديگر مشهدي ها بفرستين تا آنها
ساري و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکيل گروه واتساپ ساري را ميدهند و شما بچه هاي خوب ساري ميتوانيد در اين گروه واتساپي و در کنار هم جمع شويد و با هم چت کنيد.
دورهمي واتساپ ساري ميتونه به شما کمک کنه تا يک گروه خوبي رو تشکيل بدين و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از بودن در کنار هم لذت ببريد.
چت و گپ ساري در واتساپ بسيار لذت بخش است و يک نوع سرگرمي هم مي باشد که شما ميتوانيد از بودن در کنار هم لذت برده و روزهاي خوشي را تجربه کنيد.
ساري و چت دخ
دوستان گرگاني ميتوانند براي چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، اين گروه ميتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پيدا کنيد.
واتساپ به شما اين امکان را ميدهد تا دوستان خوبي براي هم در واتساپ باشيد و ما نيز به شما کمک ميکنيم تا يک دورهمي خوب براي شما عزيزان گرگاني ايجاد کنيم.
گروه گرکان در واتساپ يک فرصت خوب براي بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصيه ميکينم که گروه واتساپ گرگان را به هيچ وجه از دست ندين و با
از همه قمي ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهرياي خودشون چت کنند دعوت ميکنم که به گروه واتساپ قم بيان و در اين گروه فعاليت خودشون رو آغاز کنند.
اين گروه براي دورهمي قمي ها ايجاد شده و شما ميتونيد در اين گروه با همشهريا چت دوستانه داشته باشيد و سعي کنيد که حتما اين چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسي اذيت نشه.
ما همچنان اين گروه رو توسعه ميديم تا افراد با خيال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پايان از دوستاني که اين گرو
گروه دهه هشتاد واتساپ براي دورهمي شما در واتساپ ايجاد شده و شما که علاقه دارين به گروه واتساپ و شما دهه هشتاد که شيطون هم هستين، ميتونيد به اين گروه بياين و چت و گپي دوستانه داشته باشيد.
گروه دهه هشتاد واتساپ با هدف ارتقا دانش چت ايجاد شده و چت رو شما نشون ميدين که چگونه بايد انجام بشه و اگر چت کردن رو خوب بلد باشين، در لينکدوني واتساپ دهه هشتاد ميشه اجرا کرد.
گروههاي زيادي در واتساپ ايجاد شده و اين گروه هم يکي ديگر از گروههاي چت در واتساپ است
در گروه واتساپ زنجان يک دورهمي زنجاني واتساپ ايجاد کريدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت ميکنيم که به گروه بيان و با همديگه چت کنند.
چت واتساپ يک فرصت براي دوستان زنجاني هست که علاقه دارند تا در يک اپليکشن غير فيلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همديگر در خصوص حال و احوال همديگر رو سوال کنيد و اگر دوست داشتيد ميتوانيد دوستان خوبي براي هم
عضويت در گروه واتساپ اصفهان
قبل از هر چيز ميخام لينک گروه واتساپ اصفهان رو براي عضويت در همينجا قرار بدم تا دوستان اصفهاني عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/C2QjZYJ29CDLulafv3KjBI
بعد عضويت در گروه واتساب اصفهان سعي کنيد تا به دوستان خود احترام بگذاريد و در گروه به ديگران توهين نکنيد تا مشکلي براي شما و دوستان شما پيش نيايد.
از همه شما دوستان اصفهاني درخواست داريم تا لينک گروه واتساپ اصفهان را براي ديگر اصفهاني ها ب
عضويت در گروه واتساپ تهران
قبل از هر چيز ميخام لينک گروه واتساپ تهران رو براي عضويت در همينجا قرار بدم تا دوستان تهراني عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/ITZDuJ6gvAfHFJ7EwYtYja
بعد عضويت در گروه واتساب تهران سعي کنيد تا به دوستان خود احترام بگذاريد و در گروه به ديگران توهين نکنيد تا مشکلي براي شما و دوستان شما پيش نيايد.
از همه شما دوستان تهراني درخواست داريم تا لينک گروه واتساپ تهران را براي ديگر تهراني ها بفرستين
با سلام
اينجا اومديم گروه هاي واتساپ کرج رو بهتون معرفي کنيم.
همه گروه ها و لينک هاي واتساپ کرج موجوده
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز کرج مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
ميخواييم دوستان کرجي را با گروه هاي واتساب آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي کرج هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر کرج به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري کرج
*گروه واتساپ هنري کرج
*گروه تفريح و سرگمي واتس
گروه واتساپ تبريز براي دورهمي  شما دوستان تبريزي ايجاد شده است و از شما عزيزان و دختر پسراي تبريزي که به چت در واتساپ علاقه داريد درخواست ميشود که به گروه چت واتساپي تبريز بياييد.
https://chat.whatsapp.com/IjqKQ9B0tIsFNBirreNtUP
ما در گروه برنامه هاي ويژه اي داريم و شما ميتوانيد در گروه چت با ديگر تبريزيها و ترک ها داشته باشيد و اين يک گروه واتساپ ترکي هم هست و همه ترک ها هم ميتونند به اين گروه بيان و اشکالي نداره.
ما خوشحال ميشيم که بتونيم يک دورهمي در واتساپ براي
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز قزويني مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
اين تنها کمکي است که مي توانيم دوستان قزوين را با گروه هاي واتساپ آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي قزوين هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر قزوين به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري قزوين
*گروه واتساپ هنري قزوين
*گروه تفريح و سرگمي واتسابپ قزوين
*گروه دوستيابي واتساپ قزوين
کليک براي ورود به گروه  واتساپ
اگر علاقه داري تا با همشهرياي بيرجندي خودتون در واتساپ يک گروه داشته باشيد، پيشنهاد من به شما گروه واتساپ بيرجند است که واقعا هم يک گروه موفق بوده است.
گروه بيرجندي ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه هاي بيرجند يک گروه موفق باشه و در اينخصوص بسيار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اينخصوص اظهار نظر کردند.
لينکدوني واتساپ بيرجند تا کنون تونسته به شدت پيشرفت هاي خوبي رو به دست بياره و انشاالله بتونيم با کمک شما گروه رو به بهترين نحوه ادار
گروه واتساپ مذهبي يکي از پرطرفدارترين گروههاي واتساپ هست و ما هم تصميم گرفتيم که اين گروه رو در واتساپ ايجاد کنيم، اما ادمين نداشتم و از اين کار صرفه نظر کردم و چرا که گروه مذهبي يک گروه حساس هست و بايد خيلي مراقب بود.
متاسفانه بعضي از افراد در گروه مذهبي پيام ميزارن و مدير گروه نميتونه اين پيام رو پاک کنه و اين جاي تعجب داره که چرا واتساپ با اين سطح از مشتريان زياد اين مشکلات رو برطرف نميکنه.
مثلا الان ما يک گروه واتساپ مذهبي داشته باشيم و حا
بعد از فيلتر شدن تلگرام تصميم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازي کنم و از همه بچه ها کرماني هم درخواست ميکنم که اين گروه خوب و دوست داشتني شهرشون رو از دست ندين.
ما در اين گروه تلاش ميکنيم تا يک دورهمي خوب و شاد رو براي شما ايجاد کنيم و شما ميتونيد از کنار هم بودن در گروه لذت ببريد و به قوانين گروه و هم توجه کنيد تا انشالله مشکلي پيش نياد.
صحبت هاي سياسي در گروه ممنوع است و در صورت ديدن صحبت و گفتگوي سياسي در گروه حذف خواهيد شد، پس انتظار م
امروز با معرفي يکي ديگر از گروههاي خوب واتساپي در خدمت شما هستم و اون هم گروه واتساپ سنندج هس که دوستان سنندجي ميتونند به اين گروه بيان و با همشهرياي سنندجي خودتون چت دوستانه داشته باشيد.
کانال تلگرام
پس ممنون ميشم که تو گروه به قوانين احترام بزاريد و با دوستان خوب ما در واتساپ آشنا بشين، ما با بهترين برنامه ها در خدمت شما هستيم و از شما به بهترين وجه ممکن همراهي خواهيم کرد.
گروه چت واتساپ سنندجي ها در واقع ميخواهد در اين مسير به موفقيت برسد
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز تهراني مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپwhatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
دراين صفحه تلاش شده دوستان تهراني را با گروه هاي واتساپ آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي تهران هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر تهران به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري تهران
*گروه واتساپ هنري تهران
*گروه تفريح و سرگمي واتساپ تهران
*گروه دوستيابي واتساپ تهران
کليک براي ورود به گروه  واتساپ تهران
کاشان هم داراي گروه واتساپ شده و از همه دوستان که در شهر کاشان زندگي ميکنند درخواست ميکنم که به گروه واتساپ کاشان بيان و با دوستان کاشاني خودشون اشنا بشن.
اين گروه و لينکدوني واتساپ کاشان براي معرفي گروهها و کانال هاي کاشان هست و اگر شما هم گروه و کانال داري ميتوني در اين لينکدوني تبليغ کني.
اما اگر گروه و کانال کاشان رو نداريد ، پس يکي درست کنيد و به من بدين تا براتون تبليغ کنم و به اين وسيله ممبر گروهتون رو افزايش بديم
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندراني است و از همه شماليا و مازندراني ها درخواست ميشود که به گروه بيايند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران براي همه شما آزاد است و شما ميتونيد چت دوستانه در گروه داشته باشيد، اگر ميتونيد مديريت گروه رو هم بر عهده بگيريد که خوشحال ميشيم.
اگر دوست داريد که در گروه واتساپ مازندران مدير گروه شويد درخواست ميکنم که به مدير گروه اصلي بگين تا ايشان در صورت صلاحديد به خواسته شما برسد.
قو
اين گروه که در ادامه بهتون معرفي ميکنم به گروه واتساپ خارجي هست که شما مينونيد در اون عضو بشيد و با دوستان خود در اين گروه چت کنيد و اميدوارم که چت خوبي داشته داشته باشيد.
https://chat.whatsapp.com/L5biI62suHz5p7JFVAgD87
اگر دوستان ديگر هم داريد که به گروه خارجي علاقه دارند دعوت کنيد که به گروه واتساپ خارجي بيان و در اين گروه دورهمي دوستانه واتساپي داشته باشيم و مطمئن هستم که به همه ما خوش ميگزره
براي اينکه شما بتونيد در گروه واتساپ خارجي فعاليت کنيد نياز هست تا ت
رشت ها و شماليا هم از اين به بعد ميتونند در گروه واتساپ رشت حضور بهم رسانند و از چت کردن با هم لذت ببرند و ما گروه چت واتساپ رشت رو براي همين موضوع ايجاد کرديم.
ما عاجزانه از همه دختر پسراي رشتي درخواست ميکنيم تا در گروه حضور بهم رسانند و علاقه داريم تا يکي از بهترين گروههاي واتساپي را داشته باشيم.
من فکر ميکنم که اگه همه ما به قوانين احترام بگذاريم، مشکلي براي هيچکس پيش نياد و در واقع به اين موضوع ايمان دارم و درخواست من اين است که حتما دوستان
اگر يکنفر بخواهد به گروههاي واتساپ دسترسي پيدا کند، در درجه اول يک لينکدوني از گروه هاي واتساپي بايد داشته باشد و بعد خوب اگر اين لينکدوني را داشت، نکته اي که ميتوان به آن اشاره کرد؛ گروههايي هس که داخل اين لينکدوني موجود است.
اين لينکدني حاوي لينک هايي است که به انها لينک گروه واتساپ گفته ميشود و اين لينک ها کمک ميکند تا شما به گروههاي واتساپي دسترسي پيدا کنيد.
شايد يکي از اهداف گروههاي واتساپي چت کردن باشد که اين لينکدوني در اين خصوص خيلي
تبريک به همه شما اردبيلي ها، گروه واتساپ اردبيل را ايجاد کرديم و اين فرصتي است تا شما در يک گروه واتساپي دور هم جمع بشين و با هم چت دوستانه داشته باشيد.
اين چت حق شماس که در گروه واتساپ اردبيل به هم بپيوندين و از نظرات همديگر استفاده کنيد و ما هم به شما کمک ميکنيم که گروه به شما خوش بگذره و در گروه با هم چت کنيد.
اين گروه همانند لينکدوني اردبيل در واتساپ است چراکه همه دوستان اردبيلي در گروه هستند و اين يک فرصت براي چت و گزاشتن تبليغات در گروه اس
يک روز با دوستان خود در خصوص تشکيل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به اين نتيجه رسيدم که بهتر است يک گروه در واتساپ درست کنم و بچه هاي کرمانشاهي را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از اين موضوع استقبال کردند و درنتيجه من اپليکيشن واتساپ را روي گوشي خودم نصب کردم و گروه را ايجاد کردم و در يک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بيان.
در گروه خيلي از افراد حضور داشتند و بيشتر اعضا هم از دختر پسراي کرمانشاهي بودن که در گروه بودن و خيلي هم خو
سلام دوستان عزيز
همشهريان عزيز قزويني مي تواند در اين صفحه لينک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
اين تنها کمکي است که مي توانيم دوستان قزوين را با گروه هاي واتساپ آشنا کنيم.
گروه هاي تلگرامي قزوين هم معرفي ميکنيم.
موضوعات گروه واتساپ شهر قزوين به شهر زير مي باشد.
*گروه واتساپ خبري قزوين
*گروه واتساپ هنري قزوين
*گروه تفريح و سرگمي واتسابپ قزوين
*گروه دوستيابي واتساپ قزوين
کليک براي ورود به گروه  واتساپ
خيلي ازدوستان شمالي درخواست کردن تا گروه واتساپ شماليا رو هم تاسيس کنم و ما هم تصميم گرفتيم تا گروه واتساپ شمالي ها رو استارتش بزنيم و شروع کار گروه واتساپ شمال رو از همين الان به شما اعلام ميکنم.
اين گروه براي دورهميشما شماليا ايجاد شده و از همه دوستاني که در شمال ايران زندگي ميکنند و علاقه دارند تا در گروه شمال با ما همکاري داشته باشند درخواست داريم که به گروه شماليا بيان و با ما ما همراه بشن.
اما توي گروه بايد احترام همديگر رو نگه داريد و ب
ساري و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکيل گروه واتساپ ساري را ميدهند و شما بچه هاي خوب ساري ميتوانيد در اين گروه واتساپي و در کنار هم جمع شويد و با هم چت کنيد.
دورهمي واتساپ ساري ميتونه به شما کمک کنه تا يک گروه خوبي رو تشکيل بدين و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از بودن در کنار هم لذت ببريد.
چت و گپ ساري در واتساپ بسيار لذت بخش است و يک نوع سرگرمي هم مي باشد که شما ميتوانيد از بودن در کنار هم لذت برده و روزهاي خوشي را تجربه کنيد.
ساري و چت دخ
در گروه واتساپ زنجان يک دورهمي زنجاني واتساپ ايجاد کريدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت ميکنيم که به گروه بيان و با همديگه چت کنند.
چت واتساپ يک فرصت براي دوستان زنجاني هست که علاقه دارند تا در يک اپليکشن غير فيلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همديگر در خصوص حال و احوال همديگر رو سوال کنيد و اگر دوست داشتيد ميتوانيد دوستان خوبي براي هم
اگر علاقه داري تا با همشهرياي بيرجندي خودتون در واتساپ يک گروه داشته باشيد، پيشنهاد من به شما گروه واتساپ بيرجند است که واقعا هم يک گروه موفق بوده است.
گروه بيرجندي ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه هاي بيرجند يک گروه موفق باشه و در اينخصوص بسيار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اينخصوص اظهار نظر کردند.
لينکدوني واتساپ بيرجند تا کنون تونسته به شدت پيشرفت هاي خوبي رو به دست بياره و انشاالله بتونيم با کمک شما گروه رو به بهترين نحوه ادار
يکي ديگر از گروههاي مورد علاقه شما گروه واتساپ مختلط هست و ما با توجه به درخواست هاي زياد شما دوستان گروه واتساپ مختلط رو ايجاد کرديم و از تمامي کساني که دوست دارند تا در اين گروههاي مختلط واتساپ عضو بشن درخواست داريم که به گروه بيان.
چت کردن در اين گروه مختلط آزاد هست و همه دختر پسرا ميتونند به اين گروه بيان و با دوستان خودشون چت کنند، گروه چت مختلط واتساپ پذيراي همه شما عزيزان هست و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.
در اين گروه دوستان شما عض
دوستاني که به گروههاي چت علاقه دارند و مخصوصا جنوبي هاي عزيز توجه داشته باشيد که ما گروه واتساپ جنوبيا رو ايجاد کرديم ولي چون ديدم که امکان پاک کردن چت ها وجود نداره، گروه رو حذف کردم و بجاش يک کانال پر از گروه براتون آوردم.
شما ميتونيد به اين کانال بريد و با دوستان جنوبي خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشيد و از اين چت دوستانه لذت ببريد و در کنار هم خوش باشيد و ما رو هم از دعاي خيرتون بي بهره نزاريد.
اما گروه واتساپ جنوبي ها در تلاش هست تا بتونه
هر قدمي که در راه استواري اين انقلاب اسلامي بر مي داريد ، يک قدم به ظهور حضرت مهدي عجل الله فرجه نزديک مي شويد
ظهور حضرت مهدي عج همانطور ي که با اين انقلاب ما يک قدم نزديک شد ، با همين انقلاب ما باز هم مي تواند نزديکتر شود.
." امام اي"
شرکت در راهپيمايي جشن  چهل سالگي قدمي براي ظهور حضرت مهدي عج.
هر قدم مان  باعث ناراحتي دشمنان اسلام و دشمنان خداست و کمک به حفظ بزرگترين واجب الهي است و ثواب الهي بزرگي دارد.
http://ziarani1.blog.ir/

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها