نتایج جستجو برای عبارت :

لایحه احساسی برای دادگاه تجدیدنظر اعسارgo

تجديدنظر مرحله ی ثانویه ای براي رسیدگی به دعاوی میباشد. بر اساس قانون، بعد از صادر شدن رای بدوی، اگر محکوم علیه نسبت به حکم صادره اعتراضی داشته باشد، می تواند شکایت خود را در قالب دادخواست تجديدنظر به دادگاه تقدیم نماید. احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر وجود دارد. مراجع قضایی باید به درخواست تجديدنظر رسیدگی کنند و اقدامات لازم را صورت دهند.
اگر مردی دادخواست طلاق به طرفیت همسر تقدیم دادگاه کند دادگاه رسیدگی کننده بر طبق ماده ۲۹ قانون حمایت خانواده مکلف است در ضمن حکم طلاق نسبت به حقوق مالی زوجه از جمله مهریه نیز تعیین تکلیف کند.در این جا دو فرض متصور استاگر قبل از دادخواست طلاق از جانب زوج و یا در اثنای رسیدگی دادگاه، زوجه دادخواست مهریه داده باشد دادگاه رسیدگی کننده به طلاق به آن پرونده مهریه که ممکن است در همان شعبه باشد و یا شعبه دیگر استناد می کند بدیهی است اگر مرد بخواهد د
از لحاظ قانونی عبارت است از تشخیص منطبق بودن یا منطبق نبودن رای مورد درخواست فرجامی با موازین شرعی و مقررات قانونی که قانونگذار در ماده ۳۶۶ قانون آیین دادرسی مدنی بدان پرداخته است.آرای قابل فرجام‌خواهیاصل بر قطعیت احکام دادگاه‌های عمومی و انقلاب است؛ بنابراين هر حکمی که از دادگاه بدوی یا تجديدنظر صادر شود، قابل فرجام‌خواهی نخواهد بود.آرای قابل فرجام بر دو قسم هستند:1⃣ آرای قابل فرجام‌خواهی صادرشده از دادگاه‌های بدوی.2⃣ آرای قابل فرج
نحوه تنظیم لايحه دفاعیه چگونه است
این نوشته توسط وکیل پایه یک دادگستری تنظیم شده است . نمونه و نحوه تنظیم لايحه دفاعیه براي دادگاه تجدید نظر یک امر تخصصی بوده که لازم است نحوه نگارش لايحه دفاعیه براي دادگاه تجدید نظر را براي شما در این مقاله توضیح دهم لايحه براي دادگاه تجديدنظر می تواند باعث وسبب  خاتمه دعوا به نفع  شما باشد و نظر دادگاه بدوی را به نفع شما تغییر دهد .
 
لايحه براي دادگاه تجدید نظر 
یکی از مشکلات مردم براي حضور در دادگاه ت
نحوه تنظیم لايحه دفاعیه چگونه است
این نوشته توسط وکیل پایه یک دادگستری تنظیم شده است . نمونه و نحوه تنظیم لايحه دفاعیه براي دادگاه تجدید نظر یک امر تخصصی بوده که لازم است نحوه نگارش لايحه دفاعیه براي دادگاه تجدید نظر را براي شما در این مقاله توضیح دهم لايحه براي دادگاه تجديدنظر می تواند باعث وسبب  خاتمه دعوا به نفع  شما باشد و نظر دادگاه بدوی را به نفع شما تغییر دهد .
 
لايحه براي دادگاه تجدید نظر 
یکی از مشکلات مردم براي حضور در دادگاه ت
در ادامه مقالات گذشته در مورد نمونه پرونده درخواست طلاق به دلیل ازدواج مجدد زوج به بیان رأی دادگاه تجديدنظر در مورد این پرونده می‌پردازیم:
نمونه پرونده درخواست طلاق به دلیل ازدواج مجدد زوج
رأی دادگاه تجديدنظر
رأی دادگاه پس از ابلاغ از سوی زوج (مرد) آقای ی.الف با وکالت خانم س.س مورد اعتراض قرار گرفته و با تقدیم دادخواست و لايحه پیوست و بیان اینکه زوج (نفقه و خرجی زوجه را پرداخت نموده و علت ازدواج مجدد به صورت موقت به خاطر نشوز (ناسازگاری) و عد
پیام: اگر مدعی اعسار به لحاظ ارتکاب جرائم مالی و تصاحب اموال غیر در بازداشت باشد، پذیرش اعسار، مستم مشخص شدن سرنوشت اموال حاصل از جرم است.
 
رأی دادگاه بدوی
در خصوص دعوی م.د. با وکالت آقای الف.م. به طرفیت 1- ح.پ. ، 2- الف.گ.، 3- ر.م. به خواسته تقسیط محکومٌ به، دادگاه باملاحظه دادخواست تقدیمی وکیل خواهان و اظهارات وی در دادگاه و
ادامه مطلب
 
نمونه لايحه تجدید نظر خواهی مهریه +نمونه لايحه تجدید نظر خواهی اعسار از مهریه 
 
خیلی از اوقات افرادی جهت انجام مشاوره حقوقی به اینجانب مراجعه می کنند که متاسفانه بجهت عدم انجام مشاوره حقوقی مناسب و عدم دسترسی به وکیل پایه یک دادگستری ویا وکیل خانواده نحوه رفتار مناسب در خصوص تجديدنظر خواهی را بلد نیستند تجدید نظر خواهی مهریه ویا تجدید نظر خواهی اعسار مهریه روش های مشخصی دارد که در صورت عدم پیماش صحیح آن براي فرد دچار مشکلاتی در دادگاه خ
تجديدنظر راهی براي رسیدگی به شکایت محکوم علیه از رای ای که در دادگاه بدوی صادر شده است می باشد. محکوم علیه شکایت خود را در قالب دادخواست تجدید نظر به دادگاه تسلیم می نماید و احتمال برگشت رای در تجدید نظر وجود دارد. دادگاه به درخواست تجديدنظر رای رسیدگی می کند.
سایت  dadresiranian.com مشاورین دادرس ایرانیان اولین و معتبرترین ارائه دهنده سند ملکی(وثیقه)جهت دادگاه-تامین وثیقه جهت دادگاه-فیش حقوقی جهت دادگاه-اجاره سند براي ازادی زندانی-اجاره سند براي مرخصی زندانی-سند اجاره ای براي آزادی زندانی در تمامی دادگاه ها,دادسرا ها,تعزیزات حکومتی(کالای قاچاق),دادگاه حقوقی,دادگاه کیفری,شعبه اجرای احکام,تقاضای اعسار
سایت گروه مشاورین دادرس ایرانیان 
آدرس سایت : http://dadresiranian.com
خلاصه پرونده دوم
طبق پرونده فرجامی کلاسه 4/13/1647 شعبه سیزدهم دیوان عالی کشور آقای . به وکالت از طرف آقای . (خواهان) ‌به طرفیت آقای . به خواسته رفع مزاحمت از مرتع پلاک ثبتی 3/47 بخش 21 گیلان به مبلغ 210000 ریال در دادگاه ‌حقوقی فومن طرح دعوی نموده و دادگاه حقوقی یک فومن به قائم‌مقامی دادگاه حقوقی 2 به دعوی مزبور رسیدگی کرده و به استدلال این که دعوی در ‌خارج از مهلت قانونی یک سال اقامه شده، حکم شماره 120 را بر بطلان دعوی خواهان صادر نموده است.
رأی دیوا
ایجاد مراکز مشاوره خانواده بر اساس لايحه قانون حمایت از خانواده
در آسیب‌شناسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به اختلافات خانوادگی، این کمبود مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. این موارد به شرح زیر می‌باشد:
1- بر اساس ماده 7 لايحه قانون حمایت از خانواده، به منظور تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی به ویژه طلاق و سعی در ایجاد صلح و سازش، قوه قضاییه موظف است ظرف سه سال از تاریخ تصویب این قانون، در کنار دادگاه‌های خانوا
انواع قرار قاطع
قرار رد دادخواست
قرار رد درخواست به دو دسته تقسیم می‌شوند:
الف) مواردی که رد دادخواست توسط دادگاه صادر می‌شود:
در مواردی که دادگاه بدوی (نخستین) یا تجديدنظر، حسب مورد قرار رد دادخواست تجديدنظر یا فرجام را صادر می‌نمایند، خروج پرونده از این دادگاه‌ها به مفهوم دقیق کلمه، مصداق ندارد.
در حقیقت، در این موارد دادگاه بدوی و تجديدنظر منحصراً تکلیف بررسی تکمیل بودن دادخواست تجديدنظر و فرجام یا در مهلت تقدیم شدن آنها را، حسب مورد
 
 
 
 
 
نحوه تنظیم لايحه دفاعیه براي دادگاه خانواده چگونه است ؟
 
یکی از مشکلات مردم تنظیم لايحه دفاعیه مناسب است تا در زمان لازم جهت ارایه به دادگاه خانواده ارایه شود و در حل مشکلات مردم کارساز باشد نوشتن لايحه دفاعیه یک امر تخصصی است ونباید آن را شوخی گرفت وبه افراد ناتوان و بی سواد حقوقی سپرد لذا بعنوان وکیل خانواده معتقدم باید باید نوشتن و نگارش لايحه را به وکیل پایه یک دادگستری سپرد تا با خیال راحت اقدام طی طریق براي دادگاه نمود چراکه
دادگاه تخصصی به واقع یکی از شعب دادگاه عمومی است که به نوع خاصی از جرایم یا دعاوی رسیدگی می‏ کند:مانند دادگاه اطفال به عنوان نمونه می توان از دادگاه اطفال نام برد که در اصل شعبه ای از دادگاه های عمومی هستند اما تخصصاً به جرائم اطفال رسیدگی می کنند و طبق ماده ۲۳۱ آئین دادرسی کیفری این امر (تخصصی بودن) مانع از ارجاع سایر پرونده ها به آن شعب نمی باشد.
اما در مقابل، دادگاه های اختصاصی کیفری بر خلاف‏ دادگاه های تخصصی، در مقابل دادگاه‏ عمومی قرار
به جامع ترین سایت ارائه خدمات حقوقی و کیفری نظیر:
اجاره فیش حقوقی براي ضمانت متهم وزندانی در دادگاه و دادسرا وتعزیرات حکومتی (کالای قاچاق ) ونیز ضمانت تعهدات اجرایی وحسن انجام کار /اجاره وتامین کفالت دادگاه و دادسرا ها:
******ضامن فیش حقوقی کارمند رسمی دولتی و ارائه جوازکسب معتبر ویتامین وثیقه ضمانت متهم وزندانی در دادگاه حقوقی و کیفری انجام میپذیرد
شماره تماس با ومشاورین جهت راه گشای کار شما:09307336926 
مدعی اعسار مطابق ماده ۸ قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی باید لیست کلیه اموال خود را ضمیه دادخواست براي ارائه به دادگاه کند.
در صورتی که قصد قسط بندی کردن مهریه را دارید،این اموال شامل میزان وجوه نقد زوج نزد بانک ها یا موسسات مالی اعتباری، مشخصات دقیق حسابها و اموال منقول و غیرمنقول، کلیه مطالباتی که از اشخاص ثالث دارد و فهرست نقل و انتقالاتی که از زمان یک سال قبل از طرح دعوای اعسار داشته می شود.
همچنین شهادت نامه کتبی حداقل ۲ شاهد که نسبت
مدتی هست که خواهرم از همسرش توافقی جدا شده اون از همه حقوقش گذشته وفقط بچه هاش رو گرفته ودر دادگاه قرار براين شده که ماهی 2میلیون هزینه مسکن بچه ها رو بده این نوشته ومکتوب شده ولی مدتی هست که این پول رو نمیده چگونه میتوان مجبور کرد که پای توافقش باشه درحالیکه چیزی بنام نداره و بیشتر حسابهای بانکیش خالی نگه میداره؟؟ ایا براي دادگاه همینکه بگه ندارم و اعسار بده درسته؟ هنوز خواهرم کاره حقوقی کیفری انجام نداده.
رأی دادگاه بدوی
خلاصه پرونده دوم
در پرونده کلاسه 82/7د/1117 آقای . علیه آقای. شکایتی با عنوان تصرف عدوانی (تصرف مال غیر بدون رضایت مالک) تقدیم داشته که به لحاظ فقد ادله (نبودن دلایل) قرار منع تعقیب صادر می‌شود.
رأی دادگاه بدوی
شاکی به قرار صادره اعتراض و پرونده به دادگاه بدوی (نخستین) ارسال و شعبه 1054 دادگاه عمومی جزایی تهران اعتراض را رد و قرار منع تعقیب را تأیید می‌نماید.
رأی دادگاه تجديدنظر
مجدداً شاکی نسبت به رأی دادگاه اعتراض و درخواست تجد
بهمن بابازاده(خبرنگار موسیقی) نوشت: حکم شکایت سیروان خسروی» از بهاره رهنما» در دادگاه تجديدنظر صادر شد. به دنبال دعوای این دو هنرمند در فضای مجازی که دو سال پیش رخ داد، سیروان خسروی از بهاره رهنما شکایت کرد. در ادامه اخبار ضد و نقیضی درباره این موضوع به گوش می‌رسید تا اینکه سیروان خسروی ساعاتی قبل عکس حکم شعبه 69 دادگاه تجديدنظر استان تهران را منتشر کرد. بر این اساس رای دادگاه علیه بهاره رهنما پنجاه ضربه شلاق تعزیری به جرم افترا و نشر اکاذ
رأی دادگاه تجديدنظر
در ادامه مقاله قبل در مورد نمونه رأی جرم جعل و ی در این مقاله به بیان رأی دادگاه تجديدنظر می‌پردازیم:
رأی دادگاه تجديدنظر
در مورد تجديدنظرخواهی آقای . به وکالت از آقای . نسبت به دادنامه‌های شماره ۱۰۰۱۹۰-۹۲ مورخ ۶/۳/۱۳۹۲ و ۱۰۰۳۰۷-۹۲ مورخ ۸/۴/۱۳۹۲ (اصلاحی) در پرونده کلاسه ۶۰۰۰۹۲۰-۹۱ صادره از شعبه ۱۱۶۱ دادگاه عمومی جزایی تهران که به موجب آن آقای . به اتهام جعل و ی و استفاده از سند مجعول و با احراز (دریافت
آراء دادگاه‌های کیفری فقط در موارد ذیل قابل تجديدنظرخواهی در دادگاه‌های تجديدنظر استان است:
الف. ضبط اموال بیش از یک میلیون ریال.
ب. جرائمی که طبق قانون مستم پرداخت دیه بیش از خمس دیه کامل است.
ج. جرائمی که حداکثر مجازات قانونی آن بیش از سه ماه حبس یا شلاق یا جزای نقدی بیش از پانصد هزار ریال.
و. محکومیت‌های انفصال از خدمت دولت.
┄┅═══✼✼✼═══┅┄
️ #پیک_خبری_ملارد
@peikemalard
مشاهده مطلب در کانال
مدتی هست که خواهرم از همسرش توافقی جدا شده اون از همه حقوقش گذشته وفقط بچه هاش رو گرفته ودر دادگاه قرار براين شده که ماهی 2میلیون هزینه مسکن بچه ها رو بده این نوشته ومکتوب شده ولی مدتی هست که این پول رو نمیده چگونه میتوان مجبور کرد که پای توافقش باشه درحالیکه چیزی بنام نداره و بیشتر حسابهای بانکیش خالی نگه میداره؟؟ ایا براي دادگاه همینکه بگه ندارم و اعسار بده درسته؟ هنوز خواهرم کاره حقوقی کیفری انجام نداده.

با سلام معمولا براي همچین مبلغی
هزینه رای بدوی
اگر قاضی در دادگاه بدوی رای غلط صادر کند ورای در دادگاه تجدید نظر عوض بشود .هزینه پرداخت شده جهت ارجاع پرونده به تجدید نظر چه میشود.
کل هزینه ها شامل هزینه دادرسی و حق الوکاله وکیل و… از محکوم قابل وصول است.
 رأی در لغت به معنای عقیده، اعتقاد، م می‌باشد و در اصطلاح حقوقی به تصمیم دادگاه که براي حل امر ترافعی گرفته می‌شود، رأی می‌گویند که هرگاه راجع به ماهیت دعوا باشد و یا آن‌را کلاً یا بعضاً قطع کند حکم است و گرنه قرار اس
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخور
نمونه رأی رابطه نامشروع
در مقاله قبل در مورد خلاصه پرونده با موضوع رابطه نامشروع و همچنین رأی دادگاه بدوی (نخستین) در مورد این پرونده و رأی دادگاه تجديدنظر توضیح دادیم و در این مقاله به بیان ادامه رأی دادگاه تجديدنظر می‌پردازیم:
نمونه رأی رابطه نامشروع
موضوع: دلایل اثبات جرم رابطه نامشروع صرف دیده شدن متهمان در معبر (گذرگاه) عمومی، مصداق و نمونه رابطه نامشروع نمی‌باشد.
ادامه رأی دادگاه تجديدنظر
پس از دریافت سابقه و ملاحظه آن اقدام به تعیی
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخور
بر اساس مقررات ماده 15 قانون مربوط به تشکیل دادگاه اطفال بزهکار، تصمیمات متخذه دادگاه و همچنین تصمیمات دادگاه جنحه ای که به قائم مقامی دادگاه اطفال اتخاذ می کند، در مورد بند یک ماده 33 قانون مجازات عمومی قطعی است و در مورد بند 2 ماده 17 این قانون فقط از طرف متهم قابل…
ادامه مطلب
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه


اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.

این مساله از اهمیت ویژه ای برخو
وکیل براي اعسار
وکیل براي اعسار
 
آیا راهی وجود دارد که به دلیل بدهی مالی به زندان نرویم؟ در گذشته و قبل از تصویب قانون اعسار هرگاه شخصی در دادگاه محکوم به پرداخت بدهی خویش می شد و آن زمان به هر دلیلی توانایی پرداخت را نداشت به تقاضای محکوم له به زندان می رفت و تا زمان پرداخت بدهی اش در زندان می ماند. اما با تصویب قانون اعسار که برگرفته از اصول فقهی می باشد هرگاه فردی محکوم به پرداخت دینی گردد توانایی پرداختش را نداشته باشد و البته بتواند در د
دادگاه اجرا کننده رأی به تقاضای ذینفع قرار ممنوع الخروج بودن را صادر میکند و این قرار تا زمان اجرا شدن رأی یا اثبات اعسار  و سپرد تأمین مناسب و یا محقق شدن کفالت به قوت خود باقی است این موضوع در خصوص مهریه و مرد نیز صادق است.
در نیمه نخست سال جاری زمزمه هایی مبنی بر کاهش سقف ۱۱۰ سکه مهریه براي جلب به گوش می رسید که این تعداد به ۵۵ کاهش یابد. ولی تاکنون هیچ گونه تصویبی در مجلس دو این خصوص نبوده است. بنابراين قانون جدید مهریه در سال ۹۷ وجود نداشته است و همان رویه سابق از سال ۹۱ پابرجاست. و آنچه گفته می شود حکم جلب مهریه برداشته شد، اشتباه است . نپرداختن اقساط مهریه تا ۱۱۰که یا معادل ریالی آن مشمول حکم جلب خواهد بود. بهتر است مطلب – اعسار از پرداخت مهریه – را به دقت م
به استناد سایت آیین دادرسی دینا در خصوص هزینه کارشناسی دادگاه ، بر اساس ماده 259 قانون آیین دادرسی مدنی ، مسئول پرداخت هزینه کارشناسی دادگاه ، متقاضی آن است . لذا پرداخت هزینه کارشناسی بر عهده استناد کننده به قرار کارشناسی یا متقاضی آن است . در صورتی هم که خود دادگاه کارشناسی را لازم بداند ، در مرحله بدوی ، پرداخت هزینه کارشناسی با خواهان است و اگر پرونده وارد مرحله تجديدنظر خواهی شده باشد ، پرداخت هزینه بر عهده تجديدنظر خواه خواهد بود . اگر ه
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
آشنایی با دادخواستهای حقوقی
1.دادخواست
فرمی است چاپی و متحدالشکل که از سوی قوه قضاییه تهیه و در اختیار عموم مردم قرار میگیرد و مخصوص طرح دعوای حقوقی است و دارای ستونهای خواهان/خوانده/ وکیل و نماینده قانونی/تعیین و بهای خواسته/دلایل و منضمات دادخواست میباشد
شروع رسیدگی در دادگاه (حقوقی یا دعوی حقوقی در دادگاه کیفری)  مستم تقدیم دادخواست میباشد که مادتین48و51 قانون آیین دادرسی مدنی مصوب سال 79 ترتیب و شرایط تنظیم آنرا تعیین و مشخص نموده است
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
تلفن جناب استاد فتح اللهی دعوت شده به سیما شبکه ۲ 
88722336-09121463248
وکیل خانواده و نحوه دفاع در پرونده دادگاه تجديدنظر مهریه
وکیل خانواده و نحوه دفاع در پرونده دادگاه تجديدنظر مهریه
این نوشته توسط وکیل خانواده تنظیم شده است یکی از مشکلات مراجعه کنندگان در بدوا امر براي مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری بهنگام مراجعه در خصوص تنظیم لايحه تجديدنظر براي مهریه اینست که متاسفانه مرد یا زن زوج یا زوجه در دفاع اولیه خود در دادگاه خانواده موفق به
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
 
 
تلفن جناب استاد فتح اللهی دعوت شده به سیما شبکه ۲ 
88722336-09121463248
وکیل خانواده و نحوه دفاع در پرونده دادگاه تجديدنظر مهریه
وکیل خانواده و نحوه دفاع در پرونده دادگاه تجديدنظر مهریه
این نوشته توسط وکیل خانواده تنظیم شده است یکی از مشکلات مراجعه کنندگان در بدوا امر براي مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری بهنگام مراجعه در خصوص تنظیم لايحه تجديدنظر براي مهریه اینست که متاسفانه مرد یا زن زوج یا زوجه در دفاع اولیه خود در دادگاه خانواده موفق
چند روز دیگه جلسه دادگاه براي طلاق داریم میخواستم بدونم من باید براي عدم بارداری آزمایش بدم ؟ یا دادگاه دستورش رو میده ؟
 و یک سوال دیگه کلا چندجلسه دادگاه باید بریم؟


خود دادگاه دستور میدهد .کلا شما زود کارتان تمام میشود

منبع : سایت وکالت دادراه
با توجه در دادگاههای قضایی کشور گاهی اوقات براي برخی پرونده ها نیاز به ضمانت در دادگاه ودادسرا وجود دارد،وجود ضامن در دادگاه براي مواردی همچون درخواست مهریه،طلاق غیابی و مشکلات مربوط به چک واام تنظیم کردن سند مورد نیاز است بد نیست بدانید ضامن شدن براي دعوای کیفری و حقوقی متفاوت است در صورت نیاز با ما تماس حاصل فرماید09307336926 
رأی وحدت رویه شماره 741 هیأت عمومی دیوان عالی کشور مورخ 26/3/1394
در ادامه مقاله قبل در مورد رأی وحدت رویه شماره 741 به بیان رأی دادگاه بدوی (نخستین) و تجديدنظر و همچنین رأی دیوان عالی کشور در مورد پرونده اول می‌پردازیم:
رأی وحدت رویه شماره 741 هیأت عمومی دیوان عالی کشور مورخ 26/3/1394
موضوع: در مواردی که دادگاه عمومی حقوقی به علت عدم تشکیل دادگاه‌های خانواده به امور و دعاوی خانوادگی رسیدگی می‌کنند حضور قاضی مشاور زن در دادگاه ضرورت ندارد.
رأی دادگاه د
مراجع صالح براي تقدیم دادخواست تجديدنظر
در امور کیفری درخواست زمانی است که تجديدنظر از ضرر و زیان
باشد.
بر اساس ماده 244 قانون آیین دادرسی کیفری و ماده 339 قانون
آیین دادرسی مدنی درخواست کننده تجديدنظر باید دادخواست خود را در مهلت تعیین شده
به دفتر صادرکننده رأی یا دفتر شعبه اول دادگاه تجديدنظر یا به دفتر بازداشتگاهی
که در آنجا بازداشت است تسلیم نماید.
تاریخ تسلیم که توسط هر یک از مراجع ذکر شده بر روی کلیه
برگ‌های دادخواست یا درخواست تجدیدنظ
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخور
به استناد سایت مشاوره آیین دادرسی مدنی دینا ، تجديدنظر یکی از روش های اعتراض به رای دادگاه است بدین صورت است که فرد متقاضی باید دادخواست خود را در مهلت تعیین شده به دفتر دادگاهی که رای را صادر کرده است یا دفتر شعبه اول دادگاه تجديدنظر یا دفتر بازداشتگاه ارائه نماید . مهم ترین نکته در تجديدنظر رعایت مهلت قانونی است که  برخی از آرا قابل تجديدنظرخواهی هستند و برخی آرا قابل تجديدنظر خواهی نیستند .  براي دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه 
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخور
                                        (به نام ایزددانا)
****فیش حقوقی براي دادگاه(100%تضمینی)براي آزادی زندانی ومتهم سراسرکشورزیرنظروکلای باتجربه(24 ساعته)پشتیبانی ودرکمترین زمان ممکن وباقیمت مناسب امکان پذیرمیباشد(ماادعانمیکنیم اولین هستیم ؛ثابت میکنیم مطمئمن هستیم)
****انجام خدمات ضمانت زندانی نظیراجاره فیش حقوقی وجوازکسب(کفالت)سندجهت کلیه مراجع قضایی دادگاه ودادسرا/شوراحل اختلاف وسازمان تعزیرات حکومتی کشور:(یک تلفن تاآزادی زندانی شما)
*****ج
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخور
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخور
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخور
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه
براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت
جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا
سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود
دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ
قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخور
​​❓مفهوم عسر­و­حرج چیست؟پاسخ عسر و حرج به معنی سختی و مشقت است و اصطلاحا حالتی را در بر­می‌­گیرد که زن از ادامه‌ی زندگی با همسر خود عاجز و ناتوان­ شده و تحمل آن زندگی براي او غیرممکن­ است و هر­طور شده می­‌خواهد از همسر خود طلاق­ بگیرد. عسر­و­حرج در ماده‌ی ۱۱۳۰ قانون مدنی و تبصره‌های آن بیان ­شده که زن می‌­تواند با اثبات یکی از آنها در دادگاه از همسر خود جدا ­شود و این جدایی طلاق بائن محسوب می­‌شود و در مدت عده براي مرد حق رجوع وجود نخوا
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت
در این خصوص در ماده 225 قانون آیین دادرسی کیفری مقرر گردیده است: رسیدگی به جرایم اطفال علنی نخواهد بود در دادگاه فقط اولیاء و سرپرستان قانونی طفل و وکیل مدافع و شهود و مطلعین و نماینده کانون اصلاح و تربیت که دادگاه حضور آنان را لازم بداند حاضر خواهند شد. انتشار جریان دادگاه از…
ادامه مطلب
دادخواست
اعسار از پرداخت مهریه را می توان در قالب دعوی تقابل ( یعنی در پاسخ به
دعوی مطالبه مهریه و قبل از صدور حکم بر پرداخت مهریه ) نیز مطرح نمود.
تعیین
اینکه مرد دادخواست اعسار از پرداخت مهریه را در قالب دعوی تقابل مطرح
نماید یا اینکه بعد از محکومیت به پرداخت مهریه ، مبادرت به طرح دعوی مستقل
اعسار از پرداخت مهریه نماید ، با توجه به شرایط خواهان و وضعیت او صورت
می پذیرد.
نمونه متن دعوی تقابل اعسار از پرداخت مهریه
خواهان : مشخصات مردی که دعو
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت
 
 
وکیل خانواده و لايحه براي عدم نمکین و نکات لازم براي آن 
 
بعنوان وکیل خانواده یکی از سوالاتی که معمولا در مشاوره حقوقی توسط موکلین پرسیده می شود و یکی از دغدغه های معمولی که آنها دارند این است که چگونه براي دادگاه تمکین و یا دادگاه عدم تمکین لايحه مناسب تنظیم نمایند تنظیم لايحه مناسب براي دادگاه خانواده یکی از ضروریاتی است که هر وکیل خانواده و یا هر وکیل و تلاقی متاسفانه با آن آشنایی چندانی ندارد و صرف تنظیم کردن لایه بر روی ورق ها ۴ شما
رأی وحدت‌ رویه شماره ۷۷۳ ـ ۱۳۹۷/۹/۲۰ هیأت‌ عمومی دیوان ‌عالی ‌کشور

هر چند صلاحیت دادگاه خانواده نسبت به دادگاه عمومی حقوقی ذاتی است و در رای وحدت رویه شماره ۷۶۹
۱۳۹۷/۴/۲۶بر این امر تأکید شده است لکن چون طبق بند ج ماده ۹ قانون شوراهای حل اختلاف
مصوب سال ۱۳۹۴ که از حیث تاریخ تصویب مؤخر بر قانون حمایت خانواده است،
پاره‌ای از دعاوی خانوادگی تا نصاب مقرر در بند الف آن ماده در صورتی که
مشمول ماده ۲۹ قانون حمایت خانواده نباشد در صلاحیت آن شورا
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار وثیقه

زمانی که براي شخصی مشکل حقوقی – قضایی به وجود می آید و شخص به عنوان متهم روانه ی دادسرا می شود، قاضی پرونده مذکور می تواند برابر قانون و تا زمان رسیدگی به پرونده مذکور (در برخی جرایم) در عوض بازداشت متهم براي وی قرار وثیقه صادر کند.

در واقع وثیقه حکم ضمانت متهم را دارد تا در صورت وم در دادگاه یا دادسرا حاضر شود و به متهم در هر شرایطی دسترسی داشته باشند.

ضمانت براي آزاد کردن زندانی
ضمانت براي آزا
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار وثیقه

زمانی که براي شخصی مشکل حقوقی – قضایی به وجود می آید و شخص به عنوان متهم روانه ی دادسرا می شود، قاضی پرونده مذکور می تواند برابر قانون و تا زمان رسیدگی به پرونده مذکور (در برخی جرایم) در عوض بازداشت متهم براي وی قرار وثیقه صادر کند.

در واقع وثیقه حکم ضمانت متهم را دارد تا در صورت وم در دادگاه یا دادسرا حاضر شود و به متهم در هر شرایطی دسترسی داشته باشند.

ضمانت براي آزاد کردن زندانی
ضمانت براي آزا
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار وثیقه

زمانی که براي شخصی مشکل حقوقی – قضایی به وجود می آید و شخص به عنوان متهم روانه ی دادسرا می شود، قاضی پرونده مذکور می تواند برابر قانون و تا زمان رسیدگی به پرونده مذکور (در برخی جرایم) در عوض بازداشت متهم براي وی قرار وثیقه صادر کند.

در واقع وثیقه حکم ضمانت متهم را دارد تا در صورت وم در دادگاه یا دادسرا حاضر شود و به متهم در هر شرایطی دسترسی داشته باشند.

ضمانت براي آزاد کردن زندانی
ضمانت براي آزا
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار وثیقه

زمانی که براي شخصی مشکل حقوقی – قضایی به وجود می آید و شخص به عنوان متهم روانه ی دادسرا می شود، قاضی پرونده مذکور می تواند برابر قانون و تا زمان رسیدگی به پرونده مذکور (در برخی جرایم) در عوض بازداشت متهم براي وی قرار وثیقه صادر کند.

در واقع وثیقه حکم ضمانت متهم را دارد تا در صورت وم در دادگاه یا دادسرا حاضر شود و به متهم در هر شرایطی دسترسی داشته باشند.

ضمانت براي آزاد کردن زندانی
ضمانت براي آزا
1⃣حکم همیشه از جانب دادگاه صادر می­ شود،ولی قرار ممکن است از جانب دادگاه یا مدیر دفتر دادگاه صادر شود.
2⃣احکام علی ­الاصول قابل تجديدنظر هستند،مگر قانون منع کرده باشد،در حالیکه قرارها علی ­الاصول قابل تجديدنظر نمی ­باشند،مگر قانون اجازه داده باشد.
3⃣احکام ممکن است حضوری یا غیابی باشند،لیکن قرار فقط حضوری است و قرار غیابی نداریم.
4⃣درخواست اعاده دادرسی نسبت به قرارها جایز نیست،ولی در احکام اعاده دادرسی وجود دارد.
5⃣در احکام ترافعی نیاز
اجاره سند ملکی براي ضمانت در دادگاه
سند جهت ضمانت دادسرا
اجاره سند ملکی براي ضمانت در دادگاه و دادسرا و تعزیرات حکومتی قاچاق کالا
اجاره سند ملکی براي ضمانت در تعزیرات حکومتی قاچاق کالا
اجاره سند ملکی براي دادیار ناظر بر زندان
اجاره سند جهت مرخصی زندانی
سند وثیقه
اجاره سند براي متهم تعزیرات
اجاره سند ملکی جهت ضمانت در دادگستری
اجاره سند ملکی جهت ضمانت در دادگاه حقوقی
اجاره سند ملکی جهت ضمانت در دادگاه کیفری و تقاضای اعسار
 
گروه مشاورین کا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
اگر بخواهید از تقسیط مهریه جلوگیری کنید ، می بایستی تمام اموال و دارایی همسر را به دادگاه معرفی کرده و تقاضای تهیه ی لیستی از حساب های مرد در دادگاه بنمایید . اگر دادگاه مرد را معسر نشناسد ، حکمی مبنی بر پرداخت یک دفعه مهریه صادر می کند
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
دستور موقت چیست؟دستور موقت یا همان دادرسی فوری دستوری است كه دادگاه مبنی بر توقیف مال یا انجام عمل یا منع از امری صادر می‌كند.  تشخیص صدور دستور موقت با قاضی است و هیچ تاثیری در اصل دعوا ندارد . فقط به اموری كه احتیاج به تعیین تكلیف فوری دارند اشاره دارد. هرگاه چند روز حتی چند ساعت تاخیر در رسیدگی سبب ورود خسارت به یکی از اصحاب دعوا شود می‌توان آن‌ را از موارد دادرسی فوری یا دستور موقت به‌شمار آورد. براي مثال شما زمین خود را براي كشاورزی ب
احتمال شکستن رای در دادگاه تجديدنظر
تجديدنظر مرحله ی ثانویه ی رسیدگی به دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی است. مطابق قانون پس از صدور رای دادگاه بدوی چنانچه محکوم علیه نسبت به حکم صادره اعتراض داشته باشد می تواند شکایت خود را در قالب دادخواست تجديدنظر طرح نماید. مراجع قضایی موظفند به این درخواست رسیدگی کرده و اقدامات لازم را صورت دهند.
آیا تمامی آراء صادره از دادگاه های بدوی قابل تجديدنظرخواهی هستند؟
مطابق مواد قانون آیین دادرسی برخی از اح
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
به جامع ترین سایت ارائه خدمات حقوقی و کیفری نظیر اجاره ای فیش حقوقی براي ضمانت آزادی متهم وزندانی در دادگاه ودادسرا وتعزیرات حکومتی وکالا قاچاق  ونیز ضمانت تعهدات اجرایی وحسن انجام کار/اجاره و تامین کفالت دادگاه :
ضامن  فیش حقوقی  کارمند رسمی دولتی وارائه جواز کسب معتبر ویتامین وثیقه  ضمانت متهم در دادگاه حقوقی و کیفری انجام میپذیرد
شماره تماس : 09307336926 
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
ضمانت جهت دادگاه - قیمت اجاره سند - اجاره وثیقه براي دادگاه - سند جهت ضمانت دادگاه - اجاره سند براي مرخصی زندانی - ضمانت جهت آزادی زندانی - سند ملکی جهت ضمانت دادگاه - ضامن دادگاه

اسناد ارائه شده توسط گروه مشاورین کارگزاران کاملا سالم و بدون هیچ گونه مشکل ارائه می شود و این اطمینان به صورت کامل وجود دارد که در صورت کارشناسی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری میزان و مبلغ قرار متهم را به صورت کامل در بر خواهد گرفت.
این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردا
با توجه در دادگاههای قضایی کشور گاهی اوقات براي برخی پرونده ها نیاز به ضمانت در دادگاه ودادسرا وجود دارد،وجود ضامن در دادگاه براي مواردی همچون درخواست مهریه،طلاق غیابی و مشکلات مربوط به چک واام تنظیم کردن سند مورد نیاز است بد نیست بدانید ضامن شدن براي دعوای کیفری و حقوقی متفاوت است در صورت نیاز با ما تماس حاصل فرماید09307336926 
به استناد سایت حقوق کیفری دینا آراء به دو دسته قرار و حکم تقسیم می گردد که قرار به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دادگاه اطلاق می شود و حکم نیز آرایی است که توسط دادگاه ها صادر می شوند . اما قانونگذار در خصوص زمان صدور رای و کیفیت رای صادره و وم درج کیفیت رای صادره در دادنامه قوانینی مختلفی را وضع کرده است . براي کسب اطلاعات بیشتر در مورد صدور رای در دادگاه کیفری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1911/صدور-رای-در-دادگاه-کی
با توجه در دادگاههای قضایی کشور گاهی اوقات براي برخی پرونده ها نیاز به ضمانت در دادگاه ودادسرا وجود دارد،وجود ضامن در دادگاه براي مواردی همچون درخواست مهریه،طلاق غیابی و مشکلات مربوط به چک واام تنظیم کردن سند مورد نیاز است بد نیست بدانید ضامن شدن براي دعوای کیفری و حقوقی متفاوت است در صورت نیاز با ما تماس حاصل فرماید
09307336926 
با توجه در دادگاههای قضایی کشور گاهی اوقات براي برخی پرونده ها نیاز به ضمانت در دادگاه ودادسرا وجود دارد،وجود ضامن در دادگاه براي مواردی همچون درخواست مهریه،طلاق غیابی و مشکلات مربوط به چک واام تنظیم کردن سند مورد نیاز است بد نیست بدانید ضامن شدن براي دعوای کیفری و حقوقی متفاوت است در صورت نیاز با ما تماس حاصل فرماید09307336926 
داشتن وکیل در دعوای اعسار لازم است یا نه ؟
اعسار چیست ؟ بقلم وکیل پایه یک دادگستری از اعسار بیشتر بدانید .
تعریف اعسار: منظور از اعسار” عدم توانایی هریک از اصحاب دعوی در پرداخت هزینه دادرسی (اعسار از پرداخت هزینه دادرسی) و عدم توانایی محکوم علیه از پرداخت محکوم به (اعسار از پرداخت محکوم به) مثل مهریه، نفقه، اجرت امثل، وجه چک، سفته و غیره می باشد.
آیا دعوی اعسار (۱-اعسار از پرداخت محکوم به و ۲- اعسار از پرداخت هزینه دادرسی)، از نظر نوع دعوی، ما
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت
 هر گاه معلوم شود که معامله با قصد فرار از دین به طور صوری انجام شده، آن معامله باطل است. هر گاه طلبکار به دادگاه دادخواست داده دلایل اقامه نماید که مدیون براي فرار از دین، قصد فروش اموال خود را دارد، دادگاه می‌تواند قرار توقیف اموال وی را به میزان بدهی او صادر نماید، که در این صورت بدون اجازه‌ی دادگاه حق فروش اموال را نخواهد داشت .
با توجه در دادگاههای قضایی کشور گاهی اوقات براي برخی پرونده ها نیاز به ضمانت در دادگاه ودادسرا وجود دارد،وجود ضامن در دادگاه براي مواردی همچون درخواست مهریه،طلاق غیابی و مشکلات مربوط به چک واام تنظیم کردن سند مورد نیاز است بد نیست بدانید ضامن شدن براي دعوای کیفری و حقوقی متفاوت است در صورت نیاز با ما تماس حاصل فرماید09307336926 
اگر تصمیمتان بر طلاق غیابی است اطلاعات کامل را در سایت گروه وکلای تهران جستجو کنید وبا شرایط ومراحل آن آشنا شوید مانیز این مطالب را با شما به اشتراک میگذاریم 
طلاق غیابی 
 شرایط طلاق غیابی
دادخواهی در رای غیابی
شرایط طلاق غیابی از طرف مرد
شرایط طلاق غیابی از طرف زن

طلاق غیابی + شرایط طلاق غیابی + دادخواهی در رای غیابی
لازم است که بدانیم طلاق غیابی چیست ؛
اگر دادخواستی علیه شخصی داده شود و  کسی که علیه او خواسته مطرح شده است ابلاغیه وقت رسید
دادگاه صالح براي رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان 

اگر طفل یا نوجوان جرایم داخل در صلاحیت دادگاه کیفری یک را مرتکب شود ((دادگاه کیفری یک)) صالح به رسیدگی است.

اگر طفل یا نوجوان جرایم داخل در صلاحیت دادگاه انقلاب را مرتکب شود:
1⃣در موارد تعدد قاضی ((دادگاه کیفری یک)) صالح است.
2⃣در موارد وحدت قاضی ((دادگاه اطفال)) صالح است.

اگر طفل یا نوجوان جرایم داخل در صلاحیت دادگاه کیفری دو را مرتکب شود ((دادگاه اطفال و نوجوانان)) صالح به رسیدگی است

اگر طفل یا
۱. با توجه به اینکه مجازات قانونی جرم قتل عمدی، قصاص بوده و قصاص هم از مجازات‌هایی است که حیات آدمی را از او می‌گیرد، تجديدنظرخواهی از این رأی باید در دیوان عالی کشور صورت بگیرد که به آن فرجام‌خواهی گفته می‌شود. یعنی چنانچه نسبت به رأی صادره در خصوص قصاص اعتراضی صورت بگیرد، این اعتراض و تجديدنظرخواهی به جای دادگاه تجديدنظر، در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد. ۲. در این موارد که دیوان عالی کشور تجديدنظرخواهی می‌کند، اگر پس از برر
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، دادگاه های کیفری موجود در نظام حقوقی ایران که وظیفه رسیدگی به دعاوی کیفری و جرایم را بر عهده دارند را می توان به انواع و اقسام مختلفی تقسیم بندی کرد که این تقسیم بندی ، به لحاظ حیطه تخصصی دادگاه ها در امر رسیدگی به جرایم می باشد . بر این اساس ، انواع دادگاه های کیفری شامل دادگاه های کیفری یک و دو ، دادگاه انقلاب ، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی می باشد . براي دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع دادگا
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت
رأی وحدت رویه شماره 741 هیأت عمومی دیوان عالی کشور
پدر مقاله قبل در مورد تحلیل رأی دیوان عالی کشور در مورد پرونده اول توضیح دادیم و در این مقاله به بیان ادامه تحلیل رأی دیوان می‌پردازیم:
رأی وحدت رویه شماره 741 هیأت عمومی دیوان عالی کشور مورخ 26/3/1394
موضوع: در مواردی که دادگاه عمومی حقوقی به علت عدم تشکیل دادگاه‌های خانواده به امور و دعاوی خانوادگی رسیدگی می‌کنند حضور قاضی مشاور زن در دادگاه ضرورت ندارد.
تحلیل رأی دیوان عالی کشور
حکم این تبصره
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت
نحوه نوشتن لايحه در دادسرا توسط وکیل کیفری چگونه است ؟
 
بعنوان وکیل پایه یک دادگستری که سالها در پاسخ به سوالات حقوقی در زمان مشاوره حقوقی از اشکالات لايحه نویسی مردم در دادسرا و دادگاه مطلع هستم اکثر لوایح مردم با اشکال مواجه هست فلذا بعنوان وکیل معروف خانواده ویا بهترین وکیل خانواده تهران اعتقاد دارم بیشترین خسارت مردم در امر دادسرا و دادگاه بد نوشتن لايحه می باشد که در اصل باید خود وکیل انجام دهد .جهت مطالعه ادامه متن بر روی کلمه وکیل ک
ضمانت جهت دادگاه
ضمانت جهت دادسرا
قرار کفالت

قرار کفالت قراری است که طبق آن شخص ثالثی حضور متهم را تا پایان دادرسی و صدور حکم تعهد می نماید، به این شخص در قانون کفیل گفته می شود و به طبع آن متهم را مکفول می نامند.
در ابتدای کار متهم باید کفیل خود را به مراجع قضایی معرفی کند. پس از تایید و تشخیص صلاحیت کفیل توسط قاضی، قرار کفالت از سوی قاضی مربوطه صادر می شود و متهم آزاد خواهد شد در غیر این صورت بازداشت می شود.

وجه الکفاله (میزان مبلغ کفالت) با ت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها