نتایج جستجو برای عبارت :

فیلمنامه حیات ترکیgo

 
برای شناخت سینما، سابقه یا شناسنامه آن کافی نیست، بلکه برای آشنایی کامل، باید با اجزای سینما هم آشنا شد تا وقتی در جایی خوانده یا شنیده شد که مثلا فیلمی فيلمنامه»‌ای قوی دارد یا کارگردانی»‌ فیلم خوب است، با این واژه‌ها نیز آشنا باشیم بویژه امروز که سینما حضوری پررنگ در زندگی انسان پیدا کرده است.
برای ساخت فیلم به خیلی چیزها نیاز است. مهم‌ترین و اولین قدم در راه ساخت فیلم، وجود داستانی است که فیلم در مورد آن ساخته می‌شود. این قصه یا دا
 
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه شامگاه شنبه ۱۳ مهر با چهار فيلمنامه موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، جلسه اخیر شورای صدور پروانه ساخت شامگاه شنبه ۱۳ مهر با حضور اعضا برگزار و با چهار فيلمنامه موافقت شد.
فيلمنامه‌های اوج ۱۱۰» به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی، کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی، خروج اضطراری» به تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین حسینی، کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی علیرضا
شخصیت آرمان گرا از فيلمنامه‌های ما حذف شده است
محسنی نسب تهیه کننده و کارگردان سینما:در بسیاری از آثار سینمای جهان، شخصیت اصلی موجودی آرمان گراست که خودش را به خاطر خانواده، جامعه و وطن فدا می‌کند؛ اما این از خودگذشتگی و فداکاری به بهانه فیلم فارسی بودن از سینمای ایران حذف شد.مدت هاست شخصیت های آرمان گرا در فيلمنامه و فیلم‌های سینمایی ما کاملاً حذف شده است. فیلم‌های امروز بی محتوا هستند و مطالبی که در فضای مجازی بین دختر‌ها و پسر‌ها مط
فیلمسازان، شاهکارهای نویسندگان را نیز تبدیل به تصاویر ماندگار می‌کنند. 40 اثر سینمایی که بهترین فيلمنامه اقتباسی از یک کتاب نوشته شده را بررسی میکنیم. در این مقاله به سراغ تعدادی از بهترین  فيلمنامه های اقتباسی سینمایی رفته‌ایم،‌تا بار دیگر وامداری هنر سینما به ادبیات و داستان‌نویسی را به اثبات برسانیم، در ادامه با وب‌سایت ملودایو همراه باشید.
بهترین فیلم نامه های تاریخ سینما - بخش اول
بهترین فیلم نامه های تاریخ سینما - بخش دوم
جشنوار
حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که از دیدن یک فیلم خسته شوید و روایتِ کُندِ آن شما را آزار دهد و یا بالعکس، حوادث متوالی و پرشمار فیلم شما را گیج کند و نتوانید تمرکز خود را روی شخصیت اصلی حفظ کنید. حتی گاهی پیش آمده است که کنش های شخصیت، سطحی و غیر منطقی به نظر می رسند و نمی توانیم او را به خوبی درک کنیم.
این مقاله سعی دارد تا به بررسی علت این پدیده بپردازد و یک تقسیم بندی کلی از انواع فيلمنامه ها ارائه دهد، تا با آگاهی از شرایط حاکم بر فیلمنا
با نام او
اولین محصول وبلاگ تحت عنوان ″کارگاه از ایده تا فيلمنامه″ در اختیار شما عزیزان قرار گرفته تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن آن را تهیه و استفاده کنید.
محصولات این کارگاه:
1-ابداع راهکاری جدید برای شروع داستان
2-تکنیک های آموزشی جهت ایده یابی
3-روش هایی برای پیش بردن داستان
4-آموزش ساختار فيلمنامه برای تازه کار ها
5-روش های علمی تقویت تخیل
6-آموزش شخصیت پردازی در داستان
7-ایجاد ویژگی های خاص برای شخصیت ها
8-تفسیر عناصر داستان
9-روی کاغذ بر
بی تردید آنقدر که کامبوزیا پرتوی» به خاطر فيلمنامه هایش شناخته شده است، فیلم هایش آن اعتبار نهفته در فيلمنامه ها را برایش به همراه نیاورده است. گلنار»، گربه آوازه خوان» و ننه لالا و فرزندانش» فیلم های نسبتا خوبی بودند که در حیطه کودک و نوجوان مطرح شدند، اما او این بار به سراغ مضمونی رفته است که بر دستیابی به یک زبان گفتگوی تازه در میان افراد، تأکید دارد.
ادامه مطلب
تام هلند در هنگام ساخت فیلم انتقام جویان: پایان بازی اجازه اینکه کل فيلمنامه را داشته باشد و بخواند نداشت. تام، بازیگری که نقش مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول را ایفا می کند معروف به اسپویل کردن داستان فیلم هایی است که در آنها نقشی ایفا کرده است.
ادامه مطلب
رهبر انقلاب طی سال‌های مختلف در دیدار با فعالین سینما و فرهنگ نکاتی را در مورد وضعیت فیلم‌های صدا و سیما و سینما بیان می‌کنند. در یک نمونه جالب ایشان در مورد یکی از فیلم‌های نوروزی می‌گویند:
بعضی از فيلمنامه ‏ها بی ‏ارزشند! واقعاً آدم تعجب می‏ کند که این فيلمنامه ‏نویس، چطور نشسته این فيلمنامه ‏ی به این چرندی را سرهم کرده است! امسال در ایام نوروز سریالی [سریال میهمان»]را نشان می ‏دادند که ما هم هر شب متأسفانه نشستیم تماشا کردیم! دائما
دیروز رفتم و داش آکل را دیدم. از سر استیصال و ناچاری.شاید باورتان نشودمنصور براهیمی (فيلمنامه نویس)، با برداشتی آزاد از داش آکل فيلمنامه ای نوشته که داش آکلش خیلی با خداست! خبری از بدمستی ها و ولنگاری هایش هم نیست. مرجان هم خودش دلباخته داش آکل است. داش آکل اما مرتبا دارد فرار می کند.از خودش که مرجان است.  طوطی هم ندارد. حرف ها را به برادرزاده اش می زند. مرجان را هم به عقد پهلوانی در شهر در می آورد. 
فیلم که خیلی خوش ساخت و قوی نبود
ولی اتفاقا با د
آموزش فيلمنامه نویسی مثل اب خوردن
آموزش فيلمنامه نویسی مثل آب خوردن این آموزش می تواند راه ورود به یک ایده دیگر را برای شما هموار کند . اگر به فيلمنامه نویسی علاقمندید آموزش فيلمنامه نویسی مثل آب خوردن به شما کمک می کند تا به سادگی و به دور از اصطلاحات پیچیده، با این هنر آشنا کند . هیچ نویسنده یا معلمی نمی .
دریافت فایل
بمب؛ یک عاشقانه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پیمان
معادی و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف ، پیمان معادی و مانی حقیقی محصول سال
۱۳۹۶ است. فيلمنامه فیلم بمب، یک عاشقانه» جایزه بهترین فيلمنامه را از
جشنواره آسیا پاسیفیک در سال ۱۳۹۳ دریافت کرده‌است.
ادامه مطلب
با نام او
مطالبی که در وبلاگ نوشته می شوند در چند بخش مختلف مثل دوره های آموزشی،فیلم های منتخب،نمونه فيلمنامه،کتاب های پیشنهادی دسته بندی می شوند که در زیر توضیحی مختصر درباره هر یک از این طبقه بندی ها می دهیم.
دوره های آموزشی
در حقیقت اولین و مهم ترین طبقه بندی موضوعی وبلاگ همین دسته است.مطالبی که در این بخش منتشر می شوند به معرفی دوره های آموزشی که برگزار خواهند شد می پردازند و شما از این قسمت لیست دوره های وبلاگ را مشاهده می کنید.تا جایی
با نام او
مطالبی که در وبلاگ نوشته می شوند در چند بخش مختلف مثل دوره های آموزشی،فیلم های منتخب،نمونه فيلمنامه،کتاب های پیشنهادی دسته بندی می شوند که در زیر توضیحی مختصر درباره هر یک از این طبقه بندی ها می دهیم.
دوره های آموزشی
در حقیقت اولین و مهم ترین طبقه بندی موضوعی وبلاگ همین دسته است.مطالبی که در این بخش منتشر می شوند به معرفی دوره های آموزشی که برگزار خواهند شد می پردازند و شما از این قسمت لیست دوره های وبلاگ را مشاهده می کنید.تا جایی
اخلاق مهدوی با تفقه در آیات قرآن و استفاده از روایات اهل‌بیت، ((دنیاداری)) و نه ((دنیاگرایی)) را به عنوان ارزشی مثبت به نظام اخلاقی وارد می‌کند و این تغییر باعث تحولاتی در ضریب اهمیت بعضی از ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها و پاره‌ای تحولات در تعاریف و نسبت‌های میان ارزش‌های اخلاقی و تغییر نگرش نسبت به برخی از مصادیق آنها است. حقیقت دنیا جریان رحمت و حيات الاهی و سراسر جهان آیات و نشانه‌های اوست؛ پس نه‌ باید فریفتة آن شد و نه از آن ترسید. کسی که با شها
fhf hstk[d,SpongeBob: Nature Pants,انیمیشن باب اسفنجی حيات وحش,انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی با دوبله فارسی,باب اسفنجی,باب اسفنجی حيات وحش,تمام قسمت های سریال باب اسفنجی,خانودگی,دانلود کارتون باب اسفنجی,دوبله فارسی انیمیشن باب اسفنجی حيات وحش,کارتون باب اسفنجی حيات وحش با دوبله فارسی,کالکشن کامل باب اسفنجی شلوار مکعبی,کمدی,محمدرضا صولتی,
ادامه مطلب
 
سریال ترکیه ای تلخ و شیرین
یکی دیگر از سریال های ترکیه ای محبوب این کشور است که در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است.تهیه کننده این سریال Süreç Film – Ali Gündoğdu، کارگردان Hamdi Alkan، فيلمنامه نویس Gani Müjdeو بازیگران شاخص آن بیرجه آکالای، کانبولات گورکم ارسلان و اوفوک اوزکان هستند.بیرجه آکالای با بازی در سریال شمیم عشق توانست حسابی مشهور شود.
داستان سریال ترکیه ای تلخ و شیرین
 
این سریال در مورد یک معلم زن جوان به نام حيات و خواهرش گزده می باشدکه برای دفاع از چیز
ضوابط اختصاصی کفالت مادر1- شروط اصلی برای بهره‌مندی از معافیت كفالت مادر كدامند؟ جواب : الف) مادر به سبب طلاق یا فوت همسر فاقد شوهر باشد. ب) مشمول تنها فرزند ذكور بالای 18 سال برای مادر باشد. 2- مدت معافیت كفالت برای مادر چه مدتی است؟ جواب : الف ) درصورتی که 30 ماه از تاریخ ثبت طلاق گذشته باشد معافیت دائم تعلق خواهد گرفت . ب ) درصورتی که از تاریخ ثبت طلاق کمتر از 30 ماه گذشته باشد معافیت موقت به مشمول تعلق خواهد گرفت . 3- در چه صورت معافیت موقت 30 ماهه به
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای پی، بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی یکی از شخصیت های اصلی سریال حماسی شبکه اچ بی او وجود که به دلیل داشتن صحنه های خشن و برهنگی بوسیله شدت از آن انتقاد می شد. کلارک که تو زمان آغاز فیلمبرداری ورزش تاج و تخت» ۲۳ سال داشت، اقرار کرد پیش از عدول کردن موافق دوربین برای گرفتن فدایی صحنه های غیراخلاقی از شدت تنگ کردن و شرم سرشک هایش جاری می شد و تضرع می کرد. بازی تاج و تخت معروفیت ها | کدام قهرمانان وستروس محبوب ترند؟
مسئله‌ی محیط زیست، مسئله‌ی حيات است. در واقع حيات و ممات نوع بشر، وابسته به حفظ محیط زیست و نجات حيات از بحران‌هاست. در بحبوحه تغییرات اقلیمی و دخالت‌ها در محیط زیست، هرکسی که آب را کنترل کند، مسیر حيات را هدایت خواهد کرد. بدون شک زنده ماندن بر زندگی کردن مقدم است، چراکه ابتدا باید ابزار و لوازم حيات را حفظ کرد تا در محیطی سالم، انسان بتواند زندگی کرده و بدون دغدغه و تهدید زیستی، مراحل تکامل را طی کند و به تعالی و اهداف آفرینش دست یابد.
ادام
ساخت فیلم‌حضرت معصومه(س) به جریان‌افتاد
به نقل از روابط عمومی پروژه، خبر تولید پروژه سینمایی حضرت معصومه (س)، بعد از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) و طی یک نشست خبری با حضور مجتبی امینی تهیه کننده و جواد افشار نویسنده و کارگردان، اصحاب رسانه و مسئولان تولیت آستان حضرت معصومه (س) تولیت در روز سه شنبه ۱۰ دی ماه در شهر قم همزمان با ولادت حضرت زینب (س) رسانه ای شد.این فیلم قرار است بخش مهمی از زندگی حضرت م
کتاب سرچشمه حيات: پرسش و پاسخ های معرفتی پیرامون حضرت حجت (عج)
 
کتاب سرچشمه حياتنویسنده: مجید جعفرپور
بریده کتاب:
یکی از مهمترین وظایف محب امام زمان عجل الله، ثابت قدم بودن بر اطاعت از مولای خویش است؛ و این مهم محقق نمی شود مگر با این عقیده زندگی کند که بداند هر عملی انجام دهد در محضر خدای سبحان و رسول خدا(صلی الله علیه و آله) و امام زمان عجل الله است.
 
ادامه مطلب
شریعت در لغت به معنی《مورد الشاربه》است یعنی《جای آب به در آمدن》دین الهی را به همین لحاظ شریعت گویند که جای به آب در آمدن انسانها است تا آب حيات را بنوشند و حيات ابدی خود را بدست آورند.هزار و یک کلمه، علامه حسن زاده آملی،  ج6، ص 317. 
ویدئوی خودتان را طراحی کنیدقبل از آغاز تهیه‌ی ویدئو برای یوتیوب باید محتوای مدنظرتان را طراحی کنید. برای هر صحنه یا بخش از ویدئو، فيلمنامه مصور(storyboard) تهیه کنید. در مورد پیامی که می‌خواهید به مخاطب منتقل کنید، فکر کنید. ببینید در کجای ویدئو می‌خواهید از مخاطب درخواست کنید تا اقدامی عملی(calls-to-action) را صورت دهد. بعد از تماشای ویدئو باید از افراد بخواهید تا کاری را صورت دهند و این امر، اهمیت دارد.
فيلمنامه‌ی(Script) مدنظرتان را بنویسیدطبق ویدئوی
دانلود فیم مطرب
مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلی مصطفی کیایی ، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید.این فیلم رکورد هزارپا (فیلم) را زد و پر فروش ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد.
فيلمنامه این فیلم درباره یک خانواده ایرانی است که به نوعی و
در قاب پنجره ایستاده ای
 
در قاب پنجره ایستاده ای
با سبزینه ی حيات 
با وزش باد می رقصی
گویی سماع همیشگیت
در خلوت فضای رهایی
نبض حيات است که می جوشد
از قاب پنجره 
با تو  سخن می گویم
ای تک درخت سبز حياتم.
 
اشتراک با ذکر ماخذ ، کتاب پله های تنهایی ، ص87
بسم الله الرحمن الرحیم
امام صادق علیه السّلام فرمودند:
اُکتُبُوا، فأِنَّکُم لا تَحفَظُونَ حَتّی تَکتُبوا؛
بنویسید، چرا که شما هرگز (علوم خود را) حفظ نمی کنید، مگر آن که بنویسید.
کافی، ج2، ص52
سلام چند سال پیش وقتی دوره فيلمنامه نویسی آرون سورکین را میدیدم خلاصه برداری کردم و نکات مهمش را نوشتم
ان شالله براتون مفید باشه
شاید غلط املایی داشته باشه من محاوره ای و برای یادگیری خودم نکات را یاداشت برداری کردم

دانلود فایل pdf
بسم الله الرحمن الرحیم
امام صادق علیه السّلام فرمودند:
اُکتُبُوا، فأِنَّکُم لا تَحفَظُونَ حَتّی تَکتُبوا؛
بنویسید، چرا که شما هرگز (علوم خود را) حفظ نمی کنید، مگر آن که بنویسید.
کافی، ج2، ص52
سلام چند سال پیش وقتی دوره فيلمنامه نویسی آرون سورکین را میدیدم خلاصه برداری کردم و نکات مهمش را نوشتم
ان شالله براتون مفید باشه
شاید غلط املایی داشته باشه من محاوره ای و برای یادگیری خودم نکات را یاداشت برداری کردم

دانلود فایل pdf
اگر کارگردانی نفهمد باید در هر سکانس چند نما وجود داشته باشد و هر نما چند ثانیه طول بکشد هر چند داستان فيلمنامه غنی باشد شخصیت پردازی و واقعی جلوه کردن فیلم دچار اختلال می‌شود.
فیلم‌های 6 undergrounds و Hellboy درگیر این مشکل هستند. مخاطب اصلا نمی‌تواند با فیلم همراه شود چون وقایع بیش از حد تند اتفاق می‌افتد و کات‌ها به شدت زیاد و پخش و پلاست. مشکل بیشتر بر می‌گردد به فيلمنامه و تدوین‌گر.
داستان فیلم Hellboy گنجایش این را دارد که در یک سریال یا چند قسم
فيلمنامه های ایرانی و خارجی
عرض سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم سایت جوبوک در خدمت شما هستم با معرفی و دانلود فیلنامه های ایرانی و خارجی را برای دانلود شما عزیزان قرار دادم امیدوارم لذت ببرید . در این کتاب تعداد زیادی فيلمنامه از فیلنامه نویسان خارجی و ایرانی معروف است که به اختصار به چند مورد .
دریافت فایل
مریم صالحی در سال 1379 در شهرستان مسجد سلیمان متولد شد .
او در سال 1400 به دلیل علاقه بسیاری که به عرصه نویسندگی و فيلمنامه نویسی داشت وارد این شاخه شد
و فعالیت خود را آغاز کرد .


مریم صالحی در رشته تجربی تحصیل کرده و دارای مدرک دیپلم میباشد .
مریم به هنر بسیار علاقه مند بوده و جدا از رشته ای که تحصیل میکند با کوشش فراوان وارد عرصه نویسندگی شد .
او اولین اثر خود را با نام جنگ نوشته است و به زودی در قالب فيلمنامه قرار خواهد گرفت و برای تولید فرستاده خ
همه چی به جهنم
به جهنم که این استخون تردن ما از صرقه سری یه مشت احمق تَکرار کننده اس
 
فقط بابام جون سالم درببره از این وضع فقط سکته نکنه.
 
 
کاش حداقل یه جو یه ذره ادم بودن.کاش انقد پر رو و بی چشم و رو نبودن که حيات ی خودشون رو به حيات مملکت گره بزنن. ما میدونیم شماها از اول هم هدفتون براندازی بود ولی دیگه انقد گربه صفت نباشید که جارش بزنید.لجن های بنفش
 
 
سلام
من پسر هجده ساله ای هستم که یه ماهه دیگه کنکور دارم، کنکوری که مثل پارسال نخوندم براش، درس هام خیلی ضعیفه، خلاصه فقط میخوام یه دانشگاه غیر انتفاعی برم فقط، بگذریم از اینا، وضع مالی مون خیلی خوب نیست دوست ندارم دیگه از خانوادم تو جیبی بگیرم، میخوام یه حرفه ای رو شروع کنم و یاد بگیرم که ازش بعنوان شغل دوم همزمان با دانشگاه درآمدزایی کنم.
خانوادم خیلی فاز منفی اند، به طوریکه اگه به اون ها باشه میگه دانشگاه برو بعد از ظهرش هم برو حمالی یکی د
در آغاز کلام بود و کلام با خدا بود
و کلام خدا بود
همان در آغاز با خدا بود
همه چیز به واسطه ی او پدید آمد
و از هر آنچه پدید آمد
هیچ چیز بدون او پدیدار نگشت .
در او حيات بود و آن حيات ،
نور آدمیان بود .
این نور در تاریکی می درخشید و تاریکی آن را در نیافت .
 
 
                                                      انجیل یوحنا - 1:1  -  5:1
تو آن شیوه‌ی حياتی که هرگز نخواهم زیست. این غمگینم می‌کند. چون نمی‌دانم چه تعداد از تو، آن بیرون توی دنیا وجود دارد. چه تعداد حيات‌های نزیسته‌ای که برای حيات گند گرفته‌ی مشغول به شدنم اکنون، قربانی کرده‌ام، گوشه‌های خیال نهان کردم و زخمیشان کرده‌ام، مبدل به قصاصم شده‌اند. در حسرت گرفتن دست‌هات نیستم. شاید هم هرگز نگذاشته‌ام بیاید تو.
با نام او
ضمن آغاز سال جدید،وبلاگ فیلم پیج در زمینه آموزش داستان و فيلمنامه نویسی برای ورود به عرصه نویسندگی و سینما و تلویزیون شروع به کار کرده که شما علاقه مندان به نوشتن می تونید از مطالب استفاده داشته باشید.
با دنبال کردن منظم مطالب و دوره های وبلاگ،یادگیری خود را عمیق تر کنید و حداکثر استفاده را از آموزش ها ببرید.فروشگاه ما نیز همزمان با وبلاگ،برای ارائه بسته ها و پکیج های آموزشی راه اندازی خواهد شد که می توانید از طریق این لینک به آن
سرمایه گذاری در بیمه عمر ، سرمایه گذاری برای پس از مرگ نیست .
تفکر غالبی که در جامعه ایران ، در مورد بیمه عمر وجود دارد این است که ، فردی که بیمه عمر دارد ، بعد از فوت ، دیه فوتش به خانواده اش تعلق می گیرد .
اما این تنها یکی از ویژگی های بیمه عمر است . 
بخش عظیمی از مزایای بیمه عمر ، برای دوران حيات شخص طراحی شده ، که 100 درصد در زمان حيات شخص ، قابل استفاده است ، مثل :
بازنشستگی ، خسارت هزینه های پزشکی ، خسارت نقص عضو کلی و جزئی ، دریافت وام بدون ضامن
همه چی به تو دل آدم بودن نیست.
باید دوست داشتن جریان پیدا کنه. بیاد تو رفتارت، نگاه کردنت، خوشحال بودنت، نگران بودنت، تو حرف نزده رو خوندنت. 
از اون طرف هم فقط به این نیست که فقط با رفتارت نشون بدی، گفتنش هم حياتیه.
همونقدر که نشون دادنش حياتیه. 
ما چقدر به این نبض حيات بقیه که گاهی گره خورده به ما حواسمون هست؟
مگه ما چند روز زنده‌ایم که بخوایم مهربونی رو از هم دریغ کنیم؟
حيات طیبه‌ای که خدای متعال به مؤمنین وعده داده است فلَنُحییَنَّهُ حیاةً طَیِّبَةً» یعنی همین‌طور روزبه‌روز در امتحان‌های گوناگون، حرکت کردن و پیش‌رفتن. آن‌کسانی که در خلال این راه از دنیا می‌روند، به لقای الهی می‌رسند، آن کسانی هم که می‌مانند، همین‌طور در دنیا مرتب پیشرفت معنوی و مادی می‌کنند.کتاب عهد مشترک
اختلافات خانوادگی، یک عشق بی سر و ته و در نهایت قتل و قصاص؛ این شرح مختصر کلیشه‌ای است که تا به امروز بارها در سینمای ایران به تصویر کشیده شده و حالا در جان‌دار» هم یک بار دیگر عین این شِبه روایت یک خطی را می‌بینیم بدون سرسوزنی خلاقیت در خط سیر فيلمنامه. جدا از ملال آور بودن موضوع، سوژه و ایده فيلمنامه، جای این سوال باقی است که مگر چند درصد از خانواده‌های ایرانی درگیر چنین مشکلاتی هستند که این حجم از آثار سینمایی درباره این معضلات ساخته م
هتل آپارتمان حيات شرق مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل آپارتمان درخیابان نواب صفوی با فاصله حدود 7 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل آپارتمان حيات شرق برای اقامت در م
جمعه بجای همه کارهایی که فکر میکردم اولویت دارن و در واقع نداشتن، نشستم فیلم تپلی و من رو دیدم
 این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، نامزدی بهترین فیلم نوجوان»، بهترین فيلمنامه» و بهترین کارگردانی» را به خودش اختصاص داده و چون خیلی به گروه سنّی من میخورد، خیلی به دلم نشست
فیلم خوش ساخت، با ریتم آروم، ملایم با درصد بالای همذات پنداری:)
این فیلم رو از ده تا فیلم سریع و خشن با بازی برادر مهربانم وین دیز
تکلیف کسی که راه رو چهل ساله به طور ظالمانه ای در حق خودش رفته، و زمینه ظلم دیگران در حق خودش رو فرآهم آورده و نه کسی می تونه اونو نجات بده و نه به نجات خودش فکر میکنه چیییییه؟؟!!! 
کسی که با روش تربیتی مسخ کننده به علاوه جهل و عادت های ویرانگر خودش هر روز ضربه ای مُهلک بر پیکر حيات خودش وارد می کنه، و منفعلانه حيات و زندگی خودش رو دست همه سپرده چطور به خودش برمی گرده؟؟؟!!!
 
وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْف
ارائه رمان کلاسیک جک لندن از سفر یک سگ به نام باک به طبیعت ابتدایی و وحشی توسط فن آوری مدرن شاید جذابیت بصری داشته باشد، اما مشکل این است که وقتی شخصیت های انسانی در اطراف این سگ دیجیتالی وجود دارند، باورپذیر نیستند؛ و این در میزان 99.9٪ زمان فیلم صادق است. باک که یک سگ دیجیتالی است به نظر واقعی می رسد، اما اطراف او را اشخاص کارتونی و گاهاً کاریکاتوری پُر کرده اند. آوای وحش فیلم بدی نیست، اما به شدت فیلم مشکل داری است. حتی سگ به ظاهر واقعی اثر نی
پژوهشگران
گروهی از سیارات را در خارج از منظومه‌ی شمسی شناسایی کرده‌اند که از
شرایط شیمیایی مشابه با آن‌چه به شکل‌گیری حيات بر سطح زمین انجامیده،
برخوردار هستند. اما احتمال شکل‌گیری حيات چقدر است؟
نقل از Science
Advances، این پژوهشگران، از دانشگاه کمبریج و آزمایشگاه زیست‌شناسی
مولکولی شورای تحقیقات پزشکی (MRC LMB) کشف کردند که احتمال پیدایش حيات بر
سطح یک سیاره‌ی سنگی شبیه به زمین، با نوع و شدت نور تابش یافته از
ستاره‌ی میزبانش ارتباط دارد.
 داستان این مینی سریال دو قسمتی درباره پسریه که طی یه اتفاقی منجمد می شه و سی و هفت سال بعد بیدار می شه.
راستش فيلمنامه اش انقدر ضعیف بود که چیزی ندارم بگم. شبیه طرح خام و اولیه ای بود که حتی ویراستاری هم نشده بود چه برسه به پرورش!
اما به شکل عجیبی حس لطیفی داشت و بازیگراشو دوست داشتم.
 
سنگ هایی که توسط مریخ نورد روح مورد آزمایش قرار گرفته اند مدارکی دال بر محیطی مرطوب، غیراسیدی و مناسب برای حيات در گذشته مریخ را نشان می دهند. این موضوع پس از چهار سال تحقیق، آنالیز و تجزیه تحلیل سنگ ها و مواد معدنی مریخ توسط گروهی از دانشمندان تایید شد.
در اواخر سال 2005 ، در یکی از آزمایشات صورت گرفته توسط مریخ نورد روح، غلظت بالایی از کربنات نشان داده شد که ناشی از شرایط مرطوب و نزدیک به خنثی اما ترکیب شده با اسید بود. اما  مطالعات و یافته های
دانلود فیلم مطرب از کانال تلگرام
مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. این فیلم رکورد هزارپا (فیلم) را زد و پر فروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد. فيلمنامه این فیلم دربارهٔ یک خانواده ای
خیر، تا به امروز توضیح منشا حيات بی پاسخ مانده است و از آن به عنوان یک چالش علمی یاد میشود ما حتی نمیدانیم در ابتدا حيات ژنتیکی بوده است یا متابولیزمیاگر ژنتیک اول بوده باشد فرضیه جهان RNA درست است و اگر اول متابولیسم بوده باشد فرضیه جهان پروتئین!
همه اینها "فـرضیه" هستند و تا به امروز در حد همان "فرضیه"باقی مانده اند و همانطور که اشاره فرمودیم مشکل منشـاء حياتهنوز به صورت علمی حل نشده است و ایده های مختلفی وجود دارد با فکـت های اندک!
البته این
اهل قلم؛ قلم شبیه قاشق نیست! 
بدون قاشق هم می‌شود غذا خورد، امّا بدون قلم نمی‌توان از حيات کامل برخوردار بود. یا باید بخوانی و یا باید بنویسی والّا اهل قلم نخواهی بود و اهلیت حيات نخواهی داشت. 
خدا قلم را آفرید و خود بهترین استفاده را از آن کرد و سرمشقی برای بهره‌ بردن از قلم قرار داد.
حجت السلام و المسلمین علیرضا پناهیان
سریال ترکیه ای تلخ و شیرین یکی دیگر از سریال های ترکیه ای محبوب این کشور است که در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است.تهیه کننده این سریال Süreç Film – Ali Gündoğdu، کارگردان Hamdi Alkan، فيلمنامه نویس Gani Müjdeو بازیگران شاخص آن بیرجه آکالای، کانبولات گورکم ارسلان و اوفوک اوزکان هستند.بیرجه آکالای با بازی در سریال شمیم عشق توانست حسابی مشهور شود.
داستان سریال ترکیه ای تلخ و شیرین
 
این سریال در مورد یک معلم زن جوان به نام حيات و خواهرش گزده می باشدکه برای دفاع از چیزه
نخستین جشنواره فیلم و فيلمنامه مادران چشم انتظار» که در قالب مجموعه جشنواره‌های چله سرو به همت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده بود، با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

در آیین اختتامیه این جشنواره که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم و جمعی از مسؤولان استانی حضور داشتند و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل کر
شاهد از اوصاف خداوند است و زمانی که کسی به آن درجه از خلوص برسد که به مقام شهادت نایل آید!
 او مخلوقی است ملحق شده به خالق و عادی است و از ونفخت فیه من روحی.
شهادت نه یک مردن، که یک انتخاب است: ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله. اموات بل احیاء و لکن لا تشعرون . هر کسی را که در راه خدا کشته و شهید شد، مرده نپندارید؛ بلکه او زنده جاوید است ولیکن شما این حقیقت را در نخواهید یافت . شهید همواره زنده است و مرگ او در واقع انتقال از حيات جاری در سطح طبیعت به
سنگ هایی که توسط مریخ نورد روح مورد آزمایش قرار گرفته اند مدارکی دال بر محیطی مرطوب، غیراسیدی و مناسب برای حيات در گذشته مریخ را نشان می دهند. این موضوع پس از چهار سال تحقیق، آنالیز و تجزیه تحلیل سنگ ها و مواد معدنی مریخ توسط گروهی از دانشمندان تایید شد.
در اواخر سال 2005 ، در یکی از آزمایشات صورت گرفته توسط مریخ نورد روح، غلظت بالایی از کربنات نشان داده شد که ناشی از شرایط مرطوب و نزدیک به خنثی اما ترکیب شده با اسید بود. اما  مطالعات و یافته های
خلاصه داستان فیلم سینمایی ماکان + اسامی بازیگران
دانلود فیلم سینمایی ماکان با لینک مستقیم و حجم کم 
دانلود فیلم ایرانی ماکان با کیفیت عالی بدون سانسور و حذفی
دانلود فیلم ماکان با حجم کم
نگارش فيلمنامه ماکان» به عنوان دومین همکاری حسین کندری و حمیدرضا بابابیگی در مقام نویسنده به پایان رسیده است و کندری کارگردان فیلم‌های اینجا کسی نمی‌میرد» و شَنِل» به‌زودی ساخت فیلم جدیدش را آغاز می‌کند.
وی در توضیح فضای این فیلم گفت: ماکان» داستان
سی و یک نما - با حکم ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، اعضای هیات انتخاب فیلم های سینمایی معرفی شدند.
 
محمد احسانی، محمود اربابی، همایون اسعدیان، یلدا جبلی، رضا درستکار، سید محمود رضوی و حسین کرمی در این دوره از جشنواره انتخاب فیلم های بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و نگاه نو (ویژه فیلم اول کارگردانان) را بر عهده خواهند داشت.
دکتر محمد احسانی عضو شورای پروانه نمایش فیلم سینمایی و مدیر شبکه های تماشا، نمایش و
هتل حيات شرق مشهد توضیحات و مشخصات
هتل حيات شرق مشهد هتلی سه ستاره واقع در ابتدای خیابان نواب صفوی و جنب هتل آرمان می‌باشد.این هتل در سال 1395 افتتاح گردیده است و در فاصله‌ای کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی تا حرم مطهر رضوی قرار دارد.هتل حيات شرق مشهد دارای 8 طبقه و 332 اتاق می‌باشد.
امکانات رفاهی هتل حيات شرق مشهد
رستوران هتل‌ها، همواره یکی از بخش‌هایی است که برای اکثر مسافرین اهمیت بسیاری دارد.این هتل با ظرفیت 300 نفر، دارای یک رستوران با انواع غذ
فایل تحقیق تکامل گیاهان در دسته بندی #کشاورزی_و_منابع_طبیعی در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------تحقیق تکامل گیاهان
دانلود فایل تحقیق تکامل گیاهان
عنوان فایل : تحقیق تکامل گیاهان
دسته بندی : کشاورزی و منابع طبیعی
برچسب ها:
تحقیق تکامل گیاهانطبقه بندی حوزه رده بندی گیاهان…………………………………………………………. 9
رده های گیاهان………………………………………………………………………… 11
اطلاعات عمومی گیاهان………………………………………………………………… 12
با تمام وجود از کنکور ممنونم، که باعث میشه این روزهارو تحمل کنم. فکرمیکنم فعلا فقط همینه که باعث میشه زنده بمونم. تا وقتی تو علم طبیعت؛ فیزیک، علم نظم: ریاضی، علم مواد: شیمی، علم حيات: زیست شناسی(که حيات چقدر جان کاه است عزیزم. چقدر.)، علم زمین: زمین شناسی، علم ادب، علم زبان غرقم میتونم شادی رو مزه مزه کنم. میتونم به این روح خسته اجازه پرواز بدم، میتونم نمیرم.
میرم تا بتونم قدری نفس بکشم.
سریال تلخ و شیرین
سریال تلخ و شیرین سریل ترکی با نام Hayat Bazen Tatlidir محصول شال 2016 ترکیه است که از شبکه استار تی وی پخش می شود.
تهیه کننده این سریال Süreç Film - Ali Gündoğdu، کارگردان Hamdi Alkan، فيلمنامه نویس Gani Müjde و بازیگران شاخص آن بیرجه آکالای، کانبولات گورکم ارسلان و اوفوک اوزکان هستند.
بیرجه آکالای بازیگر معروف سریال تلخ و شیرین است که هم اکنون سریال عشق سیاه و سفید از او در حال حاضر پخش می شود. او با سریال شمیم عشق بسیار معروف شد.
عکس قسمت آخر
داستان قس
 
مرضیه برومند ۵ سال بعد از شهر موش‌ها۲»، فیلم سرزمین بود و نبود» را در ژانر کودک و نوجوان و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی جلوی دوربین خواهد برد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سیمایی فارابی، پنجمین فیلم بلند سینمایی مرضیه برومند به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان ساخته می‌شود و این روزها در مرحله طراحی تولید قرار دارد.
همایون اسعدیان تهیه‌کننده فیلم گفت: پروژه سرزمین بود و نبود» متعلق به مرضیه برومند است. فيلمنامه‌ای
اسامی برندگان اسکار 2019:
بهترین فیلم: کتاب سبز
بهترین کارگردانی: آلفونسو کوآرون/ رما»
بهترین بازیگر مرد: رامی مالک حماسه کولی»
بهترین بازیگر زن: الیویا کولمن سوگلی»
بهترین بازیگر مرد مکمل: ماهرشالا علی، کتاب سبز»
بهترین بازیگر زن مکمل:  رجینا کینگ، اگر خیابان بیل به حرف بیاید»
بهترین فيلمنامه غیراقتباسی: کتاب  سبز»
بهترین فيلمنامه اقتباسی: بلککلنزمن»
بهترین فیلم بلند انیمیشن: مردعنکبوتی: در دنیای عنکبوت»
بهترین فیلمبرداری: رما
ه گمانم فرداصبحخورشید دوباره برمی گرددشاید امشب اخرین شب این تاریخ نباشد شایدباز هم روزنه رو به حيات برگرددچه می دانیرودها جاری اندو پرنده هاروی شاخه منتظراین همان امید استنه که بی خبریبه گمانم بی ستارگی رو خاموشی استمن نمی دانم که اگر این دنیا لحظه سایه و روشن را دیدمن هم هستم؟چه کسی می دانداماچه من و تو باشیم چه نباشیمرود جاری استو همه منتظرنتا که بگردد نورو باز هم حياتچشمه اش را بجوشاند و ما را سیراب کند از دَوَرانفکر می کنم امیدهر جا ب
آموزش تدوین و 8 اشتباه رایج تدوینگران
تدوین صدا و تنظیم جلوه‌های صوتی
برای تدوین فیلم‌های درام باید از روی فيلمنامه یا استوری‌بورد کار شود. صحنه‌ها معمولا هدف خاصی را دنبال می‌کنند، با بازی‌ها یا دیالوگ‌های ثابت. کار تدوینگر این است که به صحنه‌های فیلمبرداری شده نگاه کند و ببیند که آیا می‌تواند آنها را به‌نوعی کنار هم بچیند که پیام داستان مورد نظر را منتقل کنند، در غیر اینصورت باید فيلمنامه را کنار گذاشته و بهترین کاری را که از دستش
دیوید فینچر» قرار است با همکاری کمپانی نتفلیکس یک سریال بر اساس فیلم سینمایی معروف محله چینی ها» مقابل دوربین ببرد.
ایسنا: به نقل از اسکرین، فینچر» در این سریال جدید به سراغ شخصیت جی.جی گیتس» کارآگاه خصوصی در فیلم سینمایی محله چینی ها» (۱۹۷۴) در دوران جوانی می رود که نقش آن را جک نیکلسون» ایفا می کرد و به یک باره با شبکه ای بسیار بزرگ از فساد رو به رو شد.رابرت تاون» فيلمنامه نویس فیلم محله چینی ها» در ساخت این سریال با فینچر» همکاری م
تو برگزیده نبودی، قبول کن که نبودی؛ به اینجا که میرسد چاووشی، الحق که صفا باصفا گفته، خطاب را به سمت خودم میگیرم چه کردی؟! ای مصطفای بیچاره من! چه کردی با خودت و حیثیتت آیا کسی هست که در نبودت دلتنگت شود؟! آیا کسی دلتنگ تو هست و خواهد شد؟ حاشا و کلا، هیهات. چه کردی چه کردی چه گفتی چه شنیدی، چه دیدی چه دیدی. به خدا قسم مرگ بر اینگونه زیستن سزاوار است، من اهل قسم نیستم ولی بگذار بگویم که ای بیچاره نگاه کن که چه به دست آوردی که مرگ یک سرمایه است
 عدد امگا چگالی نسبی جهان است
6 عدد شگفت‌انگیزی که جهان بر پایه آنها شکل گرفته است!جهان بر پایه‌ی شش عدد بنا نهاده شده است که اگر هر کدام از این اعداد حتی به مقدار بسیار ناچیز متفاوت بودند، اکنون هیچ جهان وجود نداشته و بشری هم موجودیت نداشت.لرد مارتین ریس ستاره‌شناس سلطنتی انگلستان و استاد دانشگاه کمبریج، در کتاب خود (تنها 6 عدد) آورده است که تنظیم دقیق جهان به گونه‌ای‌ که حيات در آن امکان‌پذیر باشد، تصادفی نیست.
 
مسئله این است که تصادفات
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ایدن ترنر درون نقشلئوناردو داوینچی در یک سریال جدید که توسط فرانک اسپوتنیتس ساخته می شود، نقش آفرینی می کند. این سریال ۸ اپیزودی که با عنوان لئوناردو» داخل مشت ساخت است با تمرکز پیاده شدن دستاوردهای مختلف این نابغه دوران رنسانس در مملکت های مختلف که هر یک تو قطع شاهکار محسوب می شوند مخلوق می شود و تنها بر هنر وی متمرکز نیست. این سریال انگلیسی تعبیر صبر است سال آینده روی آنتن برود تا ادای احترامی به پانصدمین س
توی بیلبوردهای شهری متوجه نشده بودم؛ محیا گفت دیدی پیمان رو‌ روی بیلبورد؟ گفتم نه؛ چطور؟ مگه بازی کرده؟ گفت نه!
توی تبلیغات مجموعه جدید مهران مدیری با نام هیولا بیشتر از هرچیز برای من حضور پررنگ پیمان قاسم‌خانی مهمه. اینکه چی میشه یه نویسنده به جایی میرسه که توی بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از گرون‌ترین سریال‌های طنز کشور، با عکس نویسنده (پیمان قاسم خانی اینجا حتی نویسنده هم نیست لامصب؛ صرفاً طراح و سرپرست فيلمنامه بوده و نویسنده اسم امیر
سریال تلخ و شیرین
سریال تلخ و شیرین سریل ترکی با نام Hayat Bazen Tatlidir محصول شال 2016 ترکیه است که از شبکه استار تی وی پخش می شود.
تهیه کننده این سریال Süreç Film - Ali Gündoğdu، کارگردان Hamdi Alkan، فيلمنامه نویس Gani Müjde و بازیگران شاخص آن بیرجه آکالای، کانبولات گورکم ارسلان و اوفوک اوزکان هستند.
بیرجه آکالای بازیگر معروف سریال تلخ و شیرین است که هم اکنون سریال عشق سیاه و سفید از او در حال حاضر پخش می شود. او با سریال شمیم عشق بسیار معروف شد.
عکس قسمت
با حکم دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر  
معرفی هیأت انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر
 
با حکم آقای ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، اعضای هیأت انتخاب فیلم‌های سینمایی معرفی شدند.
به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ آقایان محمد احسانی، محمود اربابی، همایون اسعدیان، رضا درستکار، سید محمود رضوی، حسین کرمی و خانم یلدا جبلی در این دوره از جشنواره انتخاب فیلم‌های بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و نگاه نو (وی
 ز گذشته بازدید از حيات وحش یکی از جاذبه‌های محبوب گردشگران در سفر بوده است. برای این علاقمندی، باغ وحش‌هایی ایجاد شد که حیوانات در آن‌ها و در داخل قفس‌های کوچک و بزرگ نگه داشته می‌شدند و گردشگران برای بازدید به این باغ‌ها سر می‌زدند. امروزه البته دوستداران و حامیان حیوانات تاسیس و راه اندازی باغ وحش را نوعی حیوان آزاری می‌دانند و دیدن حيات وحش را فقط در شرایط طبیعی حیوانات مجاز می‌دانند.


ادامه مطلب
اه ای خدای من 
اصلا امادگی مردن ندارم 
من که می دانم حتی یک ساعت تا مردنم حيات نیست 
به که بگویم با کی سخن باید گفت 
چه تلخ است بدانی که توشه ای نداری 
از ان همه روزهای قشنگ  
محبت , عشق , زندگی 
در اخرین دقایق زندگی
چنگ می زنم بر ریسمان حيات عمر 
و این پایان خوشی نیست 
چرا که برای مردن  اماده نیستم 
گر من هیچ ندانستم و لیک  هیچ توشه ای ندارم 
 تو را که امید زندگی ایست 
زندگی کن  نیکی کن محبت کن 
از انچه که خداوند به تو ارزانی کرده 
تا هیچ حسرت
بازیگر فیلم سینمای آتابای» گفت: حضورم در فیلم سینمایی آتابای» بسیار تصادفی بود، من برای اجرای رادیو از شهرستان ارومیه به خوی رفته بودم، بعد از طی یک فراخوان متوجه ساخت این فیلم شدم.
معصومه ربانی نیا بازیگر فیلم سینمای آتابای» در گفتگو با خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی آتابای» گفت: حضورم در فیلم سینمایی آتابای» بسیار تصادفی بود، من برای اجرای رادیو از شهرستان ارومیه به خوی رفته بودم، بعد از طی یک فراخوان متوجه ساخت این
ضمن عرص تبریک به مناسبت عید و همدردی با هموطنان در مصیبت وارده از سیل اخیر.برنامه های هنری در سال جدید شامل موارد ذیل می باشد.بعد تهیه و تولید سریال تلویزیونی روزگار تلخ و شیرین در سال93و پخش در سالهای94 و 95 در شبکه های مختلف استانی و کشوری و استقبال بینندگان درصدد نگارش فيلمنامه ای با مضمون طنز شدم و نگارش فيلمنامه جاده خاکی را در طول یکسال داشتم که مجوزات لازم و مصوب و پروانه اولیه این اثر کسب شد ولی به دلیل امکانات مالی تولید. تولید ان متوقف
مگه میشه میلیاردها کهکشان وجود داشته باشه، هر کهکشان شامل چندین میلیارد ستاره باشه و دور هر ستاره چندین و چند سیاره که خیلیاشون در محدوده کمربند حيات هستن در گردش باشن . اونوقت فقط توی یه سیاره به اسم زمین حيات وجود داشته باشه؟
زمین را مال خود کردیم و تنها افتخارمون اینه که اشرف مخلوقاتیم!
ادامه مطلب
سینما
مستند چه‌قدر با واقعیت و رومه‌نگاری پیوند دارد؟

 برگزاری
جشنواره سینماحقیقت کسانی را گرد هم می‌آورد که از دیدن واقعیت عریان لذت می‌برند.
آدم‌ها، دغدغه‌ها، رفتارها، مکان و چیزها همگی از منظری واقعی و نه آغشته به قصه و
افسانه روایت می‌شوند. واقعیتی که دست‌کم به اندازه فیلم‌های سینمایی داستانی
برخاسته از خیال سازندگان آن نیست. به‌نوعی می‌توان گفت سینمای مستند نزدیکی
بیشتری با کار رومه‌نگاری (به معنی اعم آن) دارد. فیلمسا
 










سومین قسمت از فیلمترسناک آنابل» در دستور ساخت کمپانی نیولاین» قرار گرفت.
کمپانی نیولاین قصد دارد تا ادامه فیلم‌های ترسناک خود را با ساخت سومین قسمت آنابل» پی بگیرد.
آنابل ۳» قرار است ۳ جولای ۲۰۱۹ راهی سینماها شود.
گری دوبرمن که نویسنده فيلمنامه دو قسمت قبلی فیلم این عروسک ترسناک
است، با قسمت سوم این فیلم، نخستین تجربه کارگردانی خود را نیز انجام
می‌دهد. او فيلمنامه این قسمت را نیز نوشته است.
۴ فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک در
سید رضا اورنگ مدرس فيلمنامه نویسی و منتقد سینما
دوره سوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی
دوره سوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی با پیش نیاز کارشناسی و معادل کارشناسی ارشد با شرکت 9 نفر در باغ فردوس برگزار شد.
اسامی فارغ التحصیلان دوره دوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز آموزش فیلمسازی به شرح زیر است:
1) مجتبی بنایی
2) عسکر بهرامی کهیش نژاد
3) سید جمال حیدری داودلی
4) مرجان ریاحی دهکردی
5) فرزانه سلطانی تربتی
6)
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی بر وم ساخت فیلم‌سینمایی با محتوای قیام ۱۵ خردادتاکید کرد و گفت: با ارائه یک فيلمنامه خوب می توان زمینه های بیشتری را برای نمایش ابعاد این قیام تاریخی به نمایش در آورد.
******************************
نمی دونم این حرف رو که زده ای فی البداهه بوده یا مشاوری ، کسی قبلا بهت گفته که اینو بگی. کار ندارم اما در هر صورت از سر اعتقاد نبوده . شما نزدیک دو ساله در مسند وزارتی عزیزم. حتی یک بار این جملات گهربار به مناسبات های مختلف ملی از ده
مستند‌های تماشا شده در سال 98 تا اینجا:
1. مادر کشی
2. انقلاب جنسی یک
3. زیرو دیز
4. غبار جنگ
5. انقلاب جنسی دو
6. عنکبوت آمد
7. سیمرغ؛ مرغ سوم
کتاب‌های 98:
1. ملاصالح
2. اسرار ماه رجب
3. ابوذر
4. اکنون
5. شازده کوچولو
6. ایران بیست
7. جدال دو اسلام
8. راض بابا
9. نخل و نارنج
10. آرزو‌های دست‌ساز
11. یحیی
12. مصاحبه در فیلم مستند
13. مستند از ایده تا فيلمنامه

* به روی خودمم نمیارم که مدت‌ها بود اینجا نبودم.
داشتم فکر میکردم آدم ها از حق حيات متفاوتی برخوردارند.
حداقل ما اینطور فکر میکنیم.
از چیزهای خیلی پیش پا افتاده و جزئی تا چیزهایی با تاثیر گذاری بالا.
مثل خانم ناشنوایی که آن روز برای خرید چرم آمد و انتظار داشتیم در انتخاب چرم و سگک سهل بگیرد.
بلند شدن جلوی یک آدم مهم و بلند نشدن وبسنده کردن به سلام و‌گاهی حتی بی توجهی به حضور یک فرد سطح پایین.
نرسیدن به خواسته های متفاوت برای قرار داشتن در یک خانواده با وضع اقتصادی پایین و قرار داشتن کودک دیگ
دوره سوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی
دوره سوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی با پیش نیاز کارشناسی و معادل کارشناسی ارشد با شرکت 9 نفر در باغ فردوس برگزار شد.
اسامی فارغ التحصیلان دوره دوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز آموزش فیلمسازی به شرح زیر است:
1) مجتبی بنایی
2) عسکر بهرامی کهیش نژاد
3) سید جمال حیدری داودلی
4) مرجان ریاحی دهکردی
5) فرزانه سلطانی تربتی
6) ناهید کاشانیان
7) رامین محسنی
8) ملوک محمودی
9) سید
زرافه سفید حيات وحش کنیا به همراه بچه اش توسط شکارچیان مسلح هدف قرار گرفت و کشته شد. 
 
مسئولان حيات وحش کنیا از کشته شدن تنها زارفه سفید ماده در جهان به دست شکارچیان خبر دادند.
این زرافه سفید که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود نداشت به همراه بچه اش در مناطق جنگلی شرق کنیا کشته شدند.
مقامات حيات وحش این حادثه را ضربه‌ای بزرگ به حيات وحش عنوان کرده اند. اجساد دو حیوان کشته شده توسط شکارچیان مسلح در حالی که تنها اسکلت آن‌ها برجای مانده بود در منطق
منشاءحيات چیست؟
آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که منشاءحيات در زمین از کجاست؟
اگر برطبق نظریات بسیاری از دانشمندان مشهور جهان،حيات از نقطه ی دیگری از فضا به آمده است.
بنابرین زمین های دیگری نیز هست و شاید درهمین لحظه موجودات ویاانسان های دیگری درنقطه ای دیگر از فضا درحال زندگی می باشند.
اما اگر این موضوع درست باشد چگونه زندگی و حيات به زمین آمده است؟
برای این سوال پاسخ های گوناگونی ارائه شده اما در این میان سیانید مهم‌ترین  کاندیداو
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی بر وم
ساخت فیلم‌سینمایی با محتوای قیام ۱۵ خردادتاکید کرد و گفت: با ارائه یک فيلمنامه
خوب می توان زمینه های بیشتری را برای نمایش ابعاد این قیام تاریخی به نمایش در
آورد.
******************************

نمی دونم
این حرف رو که زده ای فی البداهه بوده یا مشاوری ، کسی قبلا بهت گفته که اینو
بگی. کار ندارم اما در هر صورت از سر اعتقاد نبوده . شما نزدیک دو ساله در
مسند وزارتی عزیزم. حتی یک بار این جملات گهربار به مناسبات های مختلف ملی از د
به گزارش همشهری آنلاین، سال ها پیش درگاه بازیکنان منچستر یونایتد در کنسرت استاد گلپایگانی به یکی از سوژه های جذاب خبری بدل شده حيات. رابطه یکی از شاگردان استاد با بازیکنان منچستر دلیل حضرت آنها داخل این کنسرت حيات. بوسیله عذر درگذشت استاد هوشنگ ظریف نوازنده  تار انتشار مکرر این عکس خالی از لطف نیست. درون این عکس ریو فردیناند و پل اسکو وگری نویل ۳ستاره سابق منچستر را کنار هوشنگ ظریف و گلپایگانی می بینید.
تعدادی از آثار طبی رازی در زمان حيات وی مورد استفاده طالبان علم طب بوده و توسط خود او تدریس می شده است. فقط درباره کتاب بزرگ طبی وی به نام ((الحاوی فی الطب))، ((کتاب الحاوی))، ((الجامع الحاضر لصناعه الطب)) در کتاب های مورخان آمده که پس از مرگش منظم شده است. اما بنده ناچیز دریافتم که کتاب ((الحاوی)) در دوران حيات رازی توسط خود او تنظیم شده و این مطلب را وی در یکی دو تا از مؤلفاتش مثلاً در کتاب ((البرهان)) متذکر شده است.
ادامه مطلب
مینو فرشچی فيلمنامه نویس
دوره دوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی
دوره دوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی با پیش نیاز کارشناسی و معادل کارشناسی ارشد با شرکت 8 نفر در باغ فردوس برگزار شد.
اسامی فارغ التحصیلان دوره دوم فيلمنامه نویسی حرفه ای مرکز آموزش فیلمسازی به شرح زیر است:
1) فریده خردمند
2) مهین خرقه پوش
3) مهتاب خلخال
4) احمد رستمی جم
5) آرمی تیس شفیعی
6) مینو فرشچی
7) کوروش کرمانچی
8) حمید رضا محسنی
شهید، قلب تاریخ است; هم چنان که قلب به رگهای خشک اندام، خون، حيات و زندگی می دهد، جامعه ای که رو به مردن می رود، جامعه ای که فرزندانش ایمان خویش را به خویش، از دست داده اند و جامعه ای که به مرگ تدریجی گرفتار است، جامعه ای که تسلیم را تمکین کرده است، جامعه ای که احساس مسئولیت را از یاد برده است و جامعه ای که اعتقاد به انسان بودن را در خود باخته است و تاریخی که از حيات و جنبش و حرکت و زایش بازمانده است; شهید همچون قلبی، به اندام های خشک مرده بی رمق ا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تعداد متورم شاگرد از مسمومیت با سفت برنج در سال ۱۳۹۷، ۱۸۴ نفر اعلام شده حيات که در مقایسه با آمار سال ۹۸، ۱۹ درصد کم بود. بنا بر این گزارش، از کل متورم شدگان ناشی از مسمومیت با محکم برنج در سال گذشته ۱۴۴ نفرمرد و ۷۶ نفر زن بودند. آلومینیوم فسفاد که از آن بخاطر ضد عفونی کردن و جلوگیری از آفت زدگی غلاتی در مقابل برنج تک استفاده قرار می گیرد، با اشتهار های تجاری مختلفی همچون کوئیک فوس (Quickphos) و سلفوس (Celphos) ح
آب یکی از مواد مایع و فراوان‌ترین مادهٔ مرکب بر روی سطح کره زمین و بستر اولیه حيات به شکل شناخت امروزی آن است و جستجوی حيات بر روی دیگر سیارات بر اساس وجود آب مایع است ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )

قسمت آخر سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی ^^^
سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )

قسمت 53 سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی ^^^
سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات و خ
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )

قسمت 52 سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی ^^^
سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات و خ
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی  - قسمت 60

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
قسمت 57 سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات و
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی  - قسمت 57

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
قسمت 58 سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات و
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی  - قسمت 58

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی  - قسمت 59

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی  - قسمت 61

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی  - قسمت 55

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
قسمت 54 سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات و
سریال تلخ شیرین ( اینجا کلیک کنید )
^^^
قسمت 55 سریال تلخ و شیرین - دوبله فارسی

سریال تلخ و شیرین ترکی از شبکه جم تی وی هر شب پخش می شود. داستان سریال
تلخ و شیرین ترکی، معلمی به اسم حيات و خواهرش گزده که برای دفاع از
چیزهایی که میدونن اشتباه نیست هر بلایی به سرشون میاد. حيات بازیگر سریال
ترکی تلخ و شیرین که در یک مدرسه خصوصی درس می دهد از اونجا جدا میشه و در
یک دبیرستان در آنادولو شروع به تدریس می کنه ولی بازم مشکلات او را ترک
نخواهند کرد. حيات و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها