نتایج جستجو برای عبارت :

فورلان وفریادgo

پسر مو طلایی فوتبال آمریکایی جنوبی در سن 40 سالگی به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
دیگو فورلان که سابقه بازی در تیم‌های همچون منچستریونایتد، ویارئال، اتلتیکو مادرید و اینتر میلان را در کارنامه دارد در این فصل در لیگ هنگ کنگ با لباس تیم کیچی به میدان رفت.
وی در اینباره به خبرنگاران گفت: تصمیم آسانی نبود، من نمی‌خواستم زمان آن فرا برسد، اما می‌دانستم که بالاخره باید این کار را انجام دهم
فورلان فوتبال حرفه‌ای خود را در ایندیپندنت آر
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی چند هفته قبل باشگاه اتلتیکومادرید با پرداخت 127 میلیون یورو به بنفیکا، ژائو فلیکس را به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه خود به خدمت گرفت و این ستاره جوان که در لیگ ملت های اروپا کنار رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغاال بازی کرده، در مورد رویای خود در دوران حرفه ایش و تبدیل شدن به بازیکنی مانند رونالدو صحبت کرد.
 
ژائو فلیکس گفت: "قطعا من علاقه دارم در آینده تبدیل به بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو شوم. کریستیانو در
بازاریاب‌های شبکه‌های اجتماعی نیاز دارند که با فضای شبکه‌های اجتماعی آشنا باشند تا تصمیمات درستی برای افزایش و هدایت مخاطب بگیرند. در بازاریابی محتوایی شبکه‌های اجتماعی، منابع فراوانی برای یادگیری وجود دارد، ما در این مطلب، ۹ فیلم و ۲ سریال تلویزیونی معرفی خواهیم کرد که باعث افزایش مهارت‌های شما در زمینهٔ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً اینستاگرام خواهد شد.
۱. پایه هشتم (۲۰۱۸)
Eighth Grade
پایه هشتم (۲۰۱۸)
اگر یک دختر نوجوان بخواهد فیل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها