نتایج جستجو برای عبارت :

غذای خدایانgo

تغذیه مناسب سگ یکی از مهم‌ترین فاکتورها در سلامت و طول عمر اوناست و به عنوان صاحب سگ وظیفه ماست که رژیم غذايی مناسبی برای دوستمون فراهم کنیم. غذاي تر یا کنسروی به جرات خوش‌خوراک‌ترین و لذیذترین انواع غذاي سگه و همه نژادهای سگ عاشقش هستن.
در این مطلب در مورد غذاي کنسروی سگ می‌خوایم صحبت کنیم، بگیم اصلا کنسرو سگ چیه و از چه موادی تهیه شده، چه فرقی با غذاي خشک داره و بعد بهترین انواع کنسرو سگ موجود در بازار رو به شما معرفی کنیم.
ادامه مطلب
نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان به اشیای ریز و کوچک از خود تمایل نشان می دهند . برای کودکان بهتر است، ظروف کوچک و با طرح‌های رنگی و جذاب تهیه گردد تا چشم کودک را به خود مشغول کند و تمرکزش روی این طرح‌ها و شکل‎های جذاب ظرف غذا باشد .
جنس ظروف غذاي کودک آنتی باکتریال است . شکل های گوناگونی بر روی ظروف غذاي کودک حک شده است که برایش جذابیت دارد .
پس شما عزیزان برای این که کودک را به غذا خوردن اجبار نکنید، می توانید ظرف های رنگی با شکل های گوناگون برای
غذاها و آشپزی بر اساس مواد غذايی وارد شده در روایات اهل بیت (ع) بر مبنای اصول طب اسلامی
وبسایت :        islamic-cooking.blog.ir
‌ کانال تلگرام:     t.me/Islamic_cooking
اینستاگرام :      instagram.com/islamic_cooking
کانال ایتا :        eitaa.com/Islamic_cooking
کانال آپارات :     aparat.com/islamic_cooking
غذاي خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 2 کیلوگرم
 
 
 
 
خرید محصول
 
 
 
لیست قیمت غذاي خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 2 .torob.com › . › غذاي حیوانات خانگیTranslate this pageخرید غذاي خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 2 کیلوگرم ، لیست قیمت غذاي خشک بچه گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 2 کیلوگرم ، ارزانترین قیمت غذاي خشک .
لیست قیمت رویال کنین کیتن مخصوص بچه گربه ۴ تا ۱۲ ماه (۲ .torob.com › . › غذاي حیوانات خانگیTranslate this pageخرید رویال کنین کیتن مخصوص بچه گر
کرپ مرغ غذاي خوشمزه و مفید است . انتخاب مناسبی برای جشن ها و مهمانی هایی است که به صرف شام مهمان دعوت کرده اید و بر خلاف ظاهر ریزه میزه اش یک غذاي کامل و پر کالری است .این غذاي فینگر فودی در دسته فینگر فود های سرد قرار میگیرد و به صورت خنک سرو و میل می شود. ساختار اصلی این فینگر سرد و خوشمزه مرغ پخته شده می باشد.
ادامه مطلب
صوت سخنرانی آقای حجت‌الاسلام و المسلمین ضیائی:  دانلود
خلاصه این صوت:

سحر خیزی بسیاری از بیماری های مربوط به عقل را پیشگیری می کند
نماز شب بخوانند
خلال دندان بعد از غذا (نخ دندان یا چوب خلال)
مسواک
قبل از وضو
قبل از خواب
هنگام سحر‌ها
غذاي مانده خوردن
فست فودها یا غذاي صنعتی
نخوردن غذاي خیلی داغ یا غذاي خیلی سرد
خوردن غذاي داغ در ظروف پلاستیکی و همچنین آلمینیومی و سربی
عوارض: بیماری گوارشی
استمناء
عوارض‌ها: فراموشی شدید
آایمر
رعشه 
بیقرا
غذاي نونی بین ایرانی ها طرفداران خاص خودش را دارد و ما سعی کرده ایم در این مقاله چند نوع غذاي نونی خوشمزه که خیلی سریع هم تهیه می شوند را به شما آموزش دهیم.
 
غذاي نونی : مواد لازم پیتزا نونی برای ۱ نفر
زمان آماده سازی : ۱۰ دقیقه
زمان پخت : ۱۵ دقیقه
ببرش نان ۲ عدد
خیار اسلایس شده نصف عدد
هویج اسلایس شده نصف عدد
شکر یک چهارم قاشق چایخوری
فلفل سیاه ۱ پینچ
سس پیتزا ۲ قاشق غذاخوری
سیب زمینی اسلایس شده نصف عدد
کره ۲ قاشق غذاخوری
نمک ۱ پینچ
پنیر رنده ش
یه روز یه دانشمند یه آزمایش جالب انجام داد.
اون یه اکواریم شیشه ای ساخت و اونو با یه دیوار شیشه ای دو قسمت کرد. تو یه قسمت یه ماهی بزرگتر انداخت و در قسمت دیگه یه ماهی کوچیکتر که غذاي مورد علاقه ی ماهی بزرگه بود.
ماهی کوچیکه تنها غذاي ماهی بزرگه بود و دانشمند به اون غذاي دیگه ای نمی داد.
او برای خوردن ماهی کوچیکه بارها و بارها به طرفش حمله می کرد، اما هر بار به یه دیوار نامرئی می خورد. همون دیوار شیشه ای که اونو از غذاي مورد علاقش جدا می کرد.

اد
غذاي لطیف، غذاي غلیظ:غذاهای غلیظ غذاهایی هستند که به راحتی هضم نمی شوند و مواد زایدی که از آن ها تولید می شود به راحتی می توانند در کنار هم تجمع کرده و ایجاد انسداد در عروق و مجاری کنند و به شرط تکرار مصرف در طول زمان حتی ایجاد توده در بافت های مختلف بدن نمایند؛ درنتیجه مصرف آن ها برای اکثر افراد ممنوع است، اما افرادی که معده های قوی و یا فعالیت سنگین بدنی دارند، می توانند برخی از این غذاها را هضم کنند در نتیجه
ادامه مطلب
غذاي سهره
یهترین دانه ای را که می توانید برای سهره ها فراهم کنید، شاه دانه است. معمولا سهره ها همه ی دانه ها را دوست دارند و میخورند.
 
مشاوره و آموزش غذاي سهره
اما نسبت به شاه دانه علاقه ی خاصی دارند و برای آن ها بسیار مفید است. شاه دانه طبیعت گرمی دارد و بسیار پر چرب و محرک است. و همچنین ارزش غذايی بالایی دارد.
یه روز یه دانشمند یه آزمایش جالب انجام داد.
اون یه اکواریم شیشه ای ساخت و اونو با یه دیوار شیشه ای دو قسمت کرد. تو یه قسمت یه ماهی بزرگتر انداخت و در قسمت دیگه یه ماهی کوچیکتر که غذاي مورد علاقه ی ماهی بزرگه بود.
ماهی کوچیکه تنها غذاي ماهی بزرگه بود و دانشمند به اون غذاي دیگه ای نمی داد.
او برای خوردن ماهی کوچیکه بارها و بارها به طرفش حمله می کرد، اما هر بار به یه دیوار نامرئی می خورد. همون دیوار شیشه ای که اونو از غذاي مورد علاقش جدا می کرد.

اد
انیمیشن SpongeBob SquarePants دوبله فارسی,انیمیشن باب اسفنجی با کیفیت 720p HD,باب اسفنجی,باب اسفنجی غذاي پاتریک,دانلود دوبله فارسی انیمیشن باب اسفنجی رومه خرچنگی,دانلود رایگان انیمیشن باب اسفنجی,دانلود کامل سریال باب اسفنجی,دانلود مستقیم انیمیشن باب اسفنجی غذاي پاتریک,کارتون باب اسفنجی غذاي پاتریک با دوبله فارسی,کالکشن کامل انیمیشن باب اسفنجی,
ادامه مطلب
برای این پست آموزش سیر قلیه غذاي لذیذ گیلانی و خوشمزه را آماده کرده ایم، برای مشاهده این آموزش آشپزی به همراه ترفندهای مهم برای پخت صحیح این پست را دنبال کنید.
مواد لازم برای تهیه سیر قلیه غذاي لذیذ گیلانی :

  لپه
   ۱ پیمانه

  برگ سیر
   ۵ پیمانه

  مرغ
   به قطعات دلخواه

  تخم مرغ
   ۴ عدد

   نمک و فلفل و زرد چوبه
   به مقدار نیاز


ادامه مطلب
تغذیهاین ماهی از همه نوع غذا تغذیه میکند , غذاي پولکی , گرانول , غذاي زنده . برای حفظ تعادل آنها را با غذاي پولکی با کیفیت و آرتمیا (زنده یا یخ زده), یا کرم خونی به عنوان غذاي لذت بخش تغذیه کنید.
نوع رژیم غذايی: جانور همه چیز خوار
غذاي پولکی : بله
قرص پلیت : بله
غذاي زنده (ماهی,میگو,کرم زنده) : قسمتی از غذا
غذاي گیاهی : قسمتی از غذا
غذاي گوشتی : قسمتی از غذا
تکرار در تغذیه : چند بار غذا دهی در روز
مراقبت از آکواریوم
تعویض آب : دو بار در هفته
راه اندازی آک
رژیم غذايی مناسب یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار در سلامتی و طول عمر سگ‌هاست. به عنوان یک صاحب سگ مسئولیت پذیر، بهترین کاری که می‌تونیم برای سگمون انجام بدیم تهیه غذايی سالمه که از نظر مواد مغذی بالانس خوبی داشته باشه. اما غذاي سگ در سنین مختلف با هم فرق داره و همینطور غذاي سگ باردار، شیرده، عقیم شده و … با هم تفاوت‌هایی دارن و هرکدوم ویژگی‌های خاصی باید داشته باشن.
در این مطلب در مورد غذاي سگ و ویژگی‌های لازم اون صحبت می‌کنیم و در مورد رژ

۷ غذاي سالم و مفید برای ن
 
 
 
تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که مصرف این ۷ مواد غذايی بیماری های قلبی، سرطان سینه و پوکی استخوان را از ن دور می کند.
 
۱) گوجه فرنگی: به گفته محققان مصرف مواد غذايی سرشار از لیکوپن مثل گوجه فرنگی می تواند دردفع سرطان سینه و گردن رحم موثر باشد.
ادامه مطلب
آن‌هایی که فکر می‌کنند غذاي سالم مزخرف، خسته کننده، بی مزه و ناخوشایند است در اشتباه هستند. بگذارید آماده کردن چند غذاي رژیمی خوشمزه را به شما بیاموزیم که کمک می‌کنند طرز فکرتان را تغییر دهید. قطعاً یاد می‌گیرید که غذا‌های سالم، خوشمزه و با کالری خیلی کم را دوست بدارید. با این مقاله کاری می‌کنیم هم از غذا‌هایی که می‌خورید لذت ببرید و هم چاق نشوید. پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
تغذیه کودک
دستور پخت غذاي کمکی مقوی و خوشمزه را با طرز تهیه برای شما اینجا جمع آوری کرده ایم . این غذاهای کمکی بسیار مقوی و همچنین موجب وزن گیری کودک شما می شود و مادران می توانند غذا و طرز تهیه غذا را اینجا پیدا و برای کودک خود درست کنند. درست کردن این غذاها بسیار ساده اما خوشمزه و مقوی برای کودکان می باشد.در اینجا چند دستور تهیه غذاي خانگی و مقوی برای درست کردن غذا و سوپ برای کودکان از ۷ تا ۱۲ ماهگی را آورده ایم. از ۶ ماهگی به بعد کودک علاوه بر
هرگز سعی نکنید با قاشق فی غذاي سوخته و چسبیده به قابلمه را تمیز کنید؛ چرا که تنها به وسایل خود آسیب می زنید. در سوختگی شدید قابلمه که با شستن سیاهی قابلمه بر طرف نمی شود و همچنان غذاي سوخته کف آن چسبیده است
در سوختگی شدید قابلمه که با شستن سیاهی قابلمه بر طرف نمی شود و همچنان غذاي سوخته کف آن چسبیده است، برای تمیز کردن قابلمه سوخته مقدار زیادی جوش شیرین روی غذاي سوخته ریخته و آب را تا حدی اضافه کنید که جوش شیرین خیس شود. چند ساعت صبر کنید و سپ
صندلی غذاي کودک
 
آیا صندلی غذاي کودک لازم است؟
 
یکی از مراحل رشد کودک دندان درآوردن و آمادگی برای خوردن غذاهای جامد و غذاي ما بزرگسالان است. اگر نوزادی حدودا ۶ ماهه یا بیشتر دارید و قصد دارید کم کم غذاهای جامد به او بدهید حتما بر سر یک دوراهی قرار می‌گیرید: آیا لازم است صندلی غذاي کودک خریداری کنم یا می‌توانم بدون نیاز به صندلی هم به کودکم غذا بدهم؟ خب، اگر مشکلی با ریخت و پاش و کثیف شدن منزلتان ندارید می‌توانید بدون صندلی هم به کودک دلبند
الان ساعت دو نصف شبِ.و بالاخره یه کتاب پیدا کردم!
تو کتابخونه‌ی قدیمیمون گشتم و یه کتابی کشف کردم!! که خیلی به نظر کاربردی و خوب میاد.
متاسفانه جلدش کنده شده و اسمش مشخص نیس.اما یه کتاب اشپزی خیلی خوب به نظر میاد که انواع مختلفی از غذاها رو داره.
برای فردا که روز اول خواهد بود،یه غذاي نسبتا ساده از توش انتخاب کردم با یه پیش غذاي ساده‌تر!
اردور پاته جگر به عنوان غذاي اصلی و برانی خیار به عنوان پیش غذا.
اسمشون به نظر لاکچری میاد اما خیلی دستور ساد
 
آیا سیب زمینی غذايی سالمی است؟ مطمئناً سیب زمینی غذاي سالمی است! سیب زمینی سفید یک خوراکی غنی از مواد مغذی هستند که هم پتاسیم و هم ویتامین C دارند. استفاده از کره و خامه طعم بی نظیری به سیب زمینی می دهند. سیب زمینی برشته با کمی روغن زیتون انتخاب ساده و خوش طعمی در کنار ماهی، مرغ بریان و استیک هستند.
ادامه مطلب
آیا شما هم برای لاغر و خوش اندام می توانید نگاه کنید؟ پس از این برای شما ضروری است که می توانید با استفاده از خود در طول روز رازید و بفهمید.
 
این تصمیم که می تواند به شما بگویند غذاي سالم مزخرف ، خسته کننده ، بی مزه و ناخوشید است در اختیار دارید. با استفاده از چندین غذاي رژیم غذايی خوشمزه را به شما بیاموزیم که می توانید با استفاده از طرز تفکر تغییر دهید تغییر دهید. قطعاً توجه داشته باشید که می توانید سالم ، خوشمزه و با کالری بسیار کم دوست بدار
معرفی چند غذاي آبکی خوشمزه و مفید
شاید برای همه ما پیش آمده باشد که وقتی خودمان یا یکی از اعضای خانواده مریض می شود به غذاي آبکی روی می آوریم تا زودتر حال خودمان یا مریض مان خوب شود. غذاي آبکی را بسیاری از خانواده ها دوست دارند ولی عده ای هم اصلا آن را به عنوان غذاي اصلی نمی توانند جایگزین کنند. غذاهای آبکی برای سلامتی و دستگاه گوارش بسیار مفید اشت و هضم آن نیز راحت تر است. توصیه ما به کسانی که مشکل گوارش دارند این است ک حتما به غذاي آبکی روی بیا
پسر به دختر گفت: متن زیبایی است، تا من بروم آبی به صورتم بزنم تو آن را بخوان. 
در آن متن نوشته شده بود: خانم زرنگ! از این به بعد با هیچ پسری دوست نشو، اگر هم شدی، پیشنهاد رفتن به رستوران را قبول نکن! 
حالا این دفعه پول ناهار را حساب کن تا دفعه دیگر هوس دوستی با پسران و غذاي مجانی نکنی! با این حال غذاي خوشمزه ای بود. مرسی!
زمانی که کودکان شروع به خوردن غذا می‌کنند، این سوال برای مادران پیش می‌آید که میزان نمک در غذاي کودک چقدر باشد؟ ذائقه و عادت‌های غذايی افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد. حس چشایی در کودکان مانند یک صفحه سفید است و آنان هیچ تجربه‌ای از مزه‌های مختلف ندارند. پس در نتیجه والدین می‌توانند آن‌ها را به هر نوع غذا و مزه‌ای عادت دهند. بدن کودکان به نمک بسیار کمی نیاز دارد و میزان زیاد آن مشکلات جدی را برای سلامت کودک به وجود می‌آورد. در ادامه م
چند نکته طلایی و حرفه ای برای طبخ دو غذاي ترکیه ای
جه تسمیه استانبولی‌پلو به درستی مشخص نیست. اصولا ترکهای ترکیه، برنج را به صورت پلو، یعنی مخلوط با گوشت، سبزیجات و موادی از این قبیل تهیه می‌کنند، پس شاید این پلوی لذیذ و ساده، یک غذاي وارداتی باشد. استانبولی پلو، غذايی است آسان که تقریبا همه‌ تهیه آن را بلد هستند، اما هر غذاي آسانی هم برای خودش راز و رمزهایی دارد که با رعایت آنها، خوشمزه‌تر می‌شود. 

ادامه مطلب
همیشه غذاي خونگی  که توسط مادرمون پخته بشه خیلی طعم خاطره انگیری داره و همیشه مارو به دوران کودکی میبره.
غذاي خونگی همیشه سالمترین غذا بوده و انتخاب اولمون همیشه همین غذاست 
حالا بچه های مشهدی وبسایتی زدن که غذاي خونگی رو براتون آماده و ارسال میکنن، فقط کافیه از روز قبل ثبت سفارش بشه.
لینک سایتشو میذارم سر بزنید
http://madampaz.ir
تفاوت گانودرما با غذاي nbsچیست؟
قارچ گانودرما یک نوع گیاه دارویی میباشد و گیاهان دارویی علاوه بر اثرات درمانی عوارض دارند و بدلیل عوارض مصرفشان  محدود میشود .ودر صورت نیاز فقط در یک دوره محدود بهتره استفاده شود .
غذاي nbsدارو نمی باشد بلکه غذاست و همه مواد درون آن مورد نیاز بدن میباشد و هیچ عوارضی مصرف آن ندارد و میتوان همیشه برای سلامتی استفاده کرد .
مشاوره و سفارش  
۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ _۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
یکی از محصولاتی که امروزه در اکثر مغازه های پتشاپ و همچنین پتشاپ آنلاین توضیع میشود غذاي حیوانات خانگی است.
غذاي خشک سگ یکی از محصولات مورد نظر ماست که در بسته بندی های مختلف برای نژادها و سنین مختلف سگها عرضه میشود و در وزن های مختلف بسته بندی شده است. برای سفارش غذاي حیوانات کافیست به پت شاپ معتبر مراجعه کرده و یا از فروشگاه حیوانات که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هست مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
خوب بچه ها غذايی که میخوام بهتون امروز معرفی کنم اسمش حیفه است . یه غذاي فوق العاده خوش مزه که انگشتتون رو باهاش میخورید .
 
خوب خوب میدونم آب دهانتون راه افتاده بیشتر از این منتظرتون نمیذارم :دی 
 
مواد لازم : یک عدد یخچال :دی نخند لازمه 
آب به مقدار لازم
یک کتری آب
 
یک اجاق گاز حالا فرقی نمیکنه فرگاز باشه یا ساده . پیک نیکم باشه خوبه . اگه ماکروفر هم داشته باشید خوبه 
 
غذا های باقی مانده از روزها در طول هفته یا هفته های گذشته 
 
خوب غذارو از یخ
تفاوت غذاي گیاهی با داروی گیاهی چیست؟؟داروی گیاهی دارای ترکیبات شیمیایی است که از نظر تکاملی مورد نیاز بدن نمیباشد. یعنی برای بدن انسان تعریف نشده وناشناخته هست .اما مصرف ان دارو بدلیل ترکیبات ناشناخته برای بدن میتواند عوارض ایجاد کند .همچنین میتواند برای بیماریها مفید نیز باشد
اما غذاي گیاهی یعنی همه ترکیبات ان مورد نیاز بدن میباشد وبرای بدن ضروریست.مانند نان .گوشت .سبزیجات ونبود یا کمبود ترکیبات ان میتواند سبب بروز نقص وبیماری در بدن ش
غذاهای ایرانی گزینه‌ای عالی برای مهمانی‌ها هستند. از انواع خورشت‌های خوشمزه و دوست‌داشتنی که با یک عالم عشق و علاقه تهیه می‌شوند، تا کباب‌ها و خوراک‌ها، برای همه می‌توان جای ویژه‌ای را در سفره مهمانی پیدا کرد. 
در ادامه باهم با بهترین غذاي ایرانی برای مهمانی آشنا می‌شویم - هرچند شاید این انتخاب خیلی دشوار باشد.
ادامه مطلب
بهترین راه برای تامین غذاي گربه استفاده از غذاي خسک و غذاي مرطوب شرکتی است که می توانید از پت شاپ ها تهیه کنید. اما اگر دوست دارید غذاي خانگی به گربه ی خود بدهید باید با رژیم غذايی گربه بیشتر آشنا شوید. پس تا پایان این نوشته ما را همراهی کنید.
گاهی اوقات می توانید غذاي خود را با گربه به اشتراک بذارید. اکثر رژیم های غذايی بچه گربه، یک غذاي کامل به حساب می آیند. به همراه این وجود شما می توانید هر چند مدت یکبار با گربه خود هم بشقاب(هم سفره!) شوید. شم
اگر برای مهمانی هایتان به دنبال غذاهای متفاوت و به اصطلاح دهن پر کن هستید که در آن ها هم پلوی مخلوط باشد هم خورش و هم آش و کباب با ما این منو را دنبال کنید .تا مهمانانتان انگشت به دهان بمانند. 
 
آجیل پلو
 
آجیل پلو یک پلوی مخلوط و خوش رنگ و لعاب عیانیست که در برخی شهر های آذربایجان و در مهمانی های رسمی شان پخت میشود .
 

ادامه مطلب
قطعا همه شما ته چین را می شناسید و با این غذاي سنتی ایرانی خاطرات خوبی دارید. غذايی که طعم ایرانی دارد و زعفران داخل آن به شگفت انگیز شدن هرچه بیشتر این غذا کمک می کند. در این پست قصد داریم دستور پخت فینگر فود ته چین را به شما آموزش داده تا این غذاي خوشمزه را با دیزاینی شیک تر سرو کنید.
ادامه مطلب
تغذیه و غذاي کمکی برای کودک همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین است. اغلب والدین به دنبال یافتن بهترین غذاها و مکمل‌های کمکی برای فرزند خود هستند تا امکان تغذیه سالم برای او مهیا شود. تغذیه سالم بر روند رشد کودکان تاثیر مثبت گذاشته و سلامت آن‌ها را تا حد زیادی تضمین می‌کند. تغذیه نوزادان با شیر شروع می‌شود اما به تدریج و با رشد کودک، دیگر برای او کافی نبوده و به منابع غذايی دیگری نیاز پیدا می‌کند. مکمل‌های غذايی و دارویی بسیار متعد
دانلود پاورپوینت تکثیر غذاي زنده در پرورش آبزیان
عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکثیر غذاي زنده در پرورش آبزیانفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 15 پاورپوینت کامل و آماده ارائه بکارگیری اشکال و تصاویر مرتبط با هر بخش قسمتی از متن:تعریف غذاي طبیعی و اهمیت آن در .

 
 
طرز تهیه خورشت کرفس
اگر از علاقه مندان به غذاهای اصیل و سنتی هستید و می خواهید یک غذاي خوشمزه و سنتی تهیه کنید ما یک پیشنهاد خوشمزه و عالی برای شما داریم.
خورشت کرفس یک غذاي سنتی و اصیل است که در این مطلب طرز تهیه این غذاي خوشمزه را به شما عزیزان ارائه می کنیم. پخت این غذا زیاد سخت نیست فقط کافی است
مطابق دستور زیر عمل کنید.

ادامه مطلب
سالاد فصل یکی از معروفترین و راحت ترین سالاد هاییست که شما با هر چه که در اختیار داشته باشید می توانید تهیه کنید. تنها ماده مهم در این سالاد کاهو است ولی ما بقی مواد اختیاری بوده و می توانید بر اساس سلیقه مقدار آن را کم یا زیاد کنید. سالاد در واقع یک نوع پیش غذاست که قبل از صرف غذاي اصلی سرو می شود و گاهی اوقات بعد از غذاي اصلی به عنوان یک غذاي مجزا استفاده شده و یا همراه غذا میل می شود.در زمان های قدیم چیزی حدود دو هزار سال پیش مردمان ایران بر
 
نصیریان اضافه کرد: کیفیت غذاي تولیدکنندگان داخلی در سطح کشورهای همسایه است و می تواند با غذاهای مشابه رقابت کند و این بدان معناست که اگر از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود می توانیم علاوه بر پاسخگویی به نیازهای داخلی به صادرات نیز امیدوار باشیم.
 
 
نوید نصیریان دامپزشک و تولید کننده غذاي حیوانات با بیان این مطلب گفت: وقتی صحبت از غذاي حیوانات می شود بسیاری حیوانات تزئینی خانگی را به یاد می آورند درحالی که سگ های بمب یاب، مواد یاب، گارد، سگ
به گفته اطرافیان زیاد توجه نشود مثلا مادربزرگ که از روی دلسوزی میگویند دخترمون شیر ندارد به بچه بدهد. اولا اطمینان داشته باشند که میتواند مادر شیر ده خوبی باشند.افرادی که زایمان طبیعی و یا سزارین دارند بلافاصله بعد از به هوش امدن مادر  نوزاد را روی سینه مادر قرار دهند و تماس چشم به چشم برقرار کنند و نوزاد خود را شیر دهند که ۵ یا ۶ کهنه باید خیس کند. برای روزهای اول تولد اگر کمتر است نیاز است که شیرخشک به بچه داد و ان را نباید با سر شیشه به بچه د
  معرفی ۲۱۲ غذاي ایرانی خوشمزه دیگر + تصاویر
غذا‌های
ایرانی جزو غذا‌هایی محسوب می‌شود که اکثر افراد در هر کجای این کره خاکی
تمایل دارند تا حتی یک بار هم که شده یکی از آن‌ها را تست کند و مزه اش را
بچشند؛ البته از حق نگذریم که این غذا‌های سنتی خوشمزه در هر نقطه از ایران
طعم و مزه خاص خودش را به یدک می‌کشد و شما نمی‌توانید مزه‌ای تکراری در
آن‌ها پیدا کنید.


اینجا بخوانید: بهترین غذاهای ایرانی / معرفی 212 غذاي ایرانی خوشمزه +تصاویر
نگهداری از مرغ کار بسیار راحتی است. 
قبل از این که مرغ بخرید شما باید غذاي مرغ را بخرید. مرغ و غذاي مرغ را می توانید از مغازه Bob بخرید. مغازه Bob در نقشه Starling Ranch نام دارد.
غذاي مرغ chicken feed »بسیار ارزان است و قیمتش 10G است . قیمت مرغ هم 500G است.
مرغ ها هر روز تخم می گذاردند و شما می توانید تخم انان را در مغازه Ronald بفروشید.
شما حداکثر می توانید شش مرغ داشته باشید.
 
 
شاید بی راه نباشد گفتن اینکه غذاي ایتالیایی یکی از سالمترین و پرطرفدارترین غذاي ملل است،  بسیاری از رستوران های مطرح پایتخت در منوی غذايی شان انواع متفاوت و خوش خوراک استیک ها و پاستاها را گنجانده‌اند و شاید اشتباه نباشد گفتن اینکه پرطرفدارترین رستوران‌های فرنگی پایتخت نیز رستوران های ایتالیایی هستند، رستوران ژوانی،  رستوران ناپولی،  پیتزا بونو،  پیتزا مورانو و بسیاری دیگر جز پرطرفدارترین و محبوب ترین رستوران‌های ایتالیایی هستند.
بالاخره بعد از کلی سر و کله زدن با دکتره که قرص اهن نمیداد چند ماه قبل قرص اهن رو خودم خریدم و مشکل سرگیجه حل شد.
حالا ده روزی هست که از مشکل خستگی مداوم و سبکی سر رنج میبرم.
من که اینقدر سعی میکنم غذاي تازه بخورمخودم غذا میپزم.ورزش میکنمهمه مواد مختلف رو تو غذاي هفتگی لحاظ میکنم.فعالیت میکنمسعی میکنم خوب بخوابم.
دیگه چه غلطی بکنم که اینقدر له و خسته و دردناک نباشم؟
سگ ها حیواناتی هستن که به شدت روی غذاشون حساس هستن و ممکنه اگر غذاي سگ نامرغوب بهشون بدین دیگه هیچوقت غذا نخورن. بنابراین غذاي خشک سگ رو باید از پت شاپ معتبر بخرین. همینطور غذاي مرطوب سگ باید با کیفیت باشه و با توجه به ذائقه ی سگ شما انتخاب بشه. میتونین با آزمون و خطا و با صبر و حوصله غذاي سگ مورد علاقه ی خودتون رو پیدا کنین. در این نوشته به شما کمک می کنیم تا تغذیه مناسب سگ خودتون رو پیدا کنید.
برندهای مختلفی از غذاي حیوانات در بازار وجود دارن ک
 
​​​​​​​
 
 
بدن سالمند روزانه به 6 تا 8 ساعت خواب شبانه نیاز دارد.
سالمند باید هر روز به صورت مرتب صبحانه بخورد.
رورزانه 8 لیوان آب و مایعات بنوشد.
از مصرف نمک و موادغذايی شور به مقدار زیاد خودداری کنند.
در هر وعده حجم غذاي کمی مصرف کند.
استفاده از مواد غذايی حاوی آنتی اکسیدان ها ممکن است در کاهش احتمال بروز آب مروارید تاثیر داشته باشد.
جابجا نکردن اجسام سنگین
هر 6 ماه سالمند به دندانپزشک مراجعه کند.
میوه و سبزی در غذاي روزانه باشد.
چربی و 
 
 
 
بدن سالمند روزانه به 6 تا 8 ساعت خواب شبانه نیاز دارد.
سالمند باید هر روز به صورت مرتب صبحانه بخورد.
رورزانه 8 لیوان آب و مایعات بنوشد.
از مصرف نمک و موادغذايی شور به مقدار زیاد خودداری کنند.
در هر وعده حجم غذاي کمی مصرف کند.
استفاده از مواد غذايی حاوی آنتی اکسیدان ها ممکن است در کاهش احتمال بروز آب مروارید تاثیر داشته باشد.
جابجا نکردن اجسام سنگین
هر 6 ماه سالمند به دندانپزشک مراجعه کند.
میوه و سبزی در غذاي روزانه باشد.
چربی و  مواد غذاي چر
چگونه همسرمان را با غذاي عشق تغذیه کنیم
رابطه شویی فقط به برقراری ارتباط جنسی ختم نمی‌شود. مهم‌ترین رکن یک رابطه شویی موفق، داشتن حس عاطفی
و همچنین روحی قوی بین زن و مرد است.

برای به وجود آوردن چنین حسی باید
نکاتی را در نظر داشت. در این مطلب به بررسی راه‌هایی برای تغذیه کردن همسر
از لحاظ روحی و با غذاي عشق  را برای شما توضیح می‌دهیم:
غذاي عشق برای همسرتان
ادامه مطلب
شروع و اصول غذاي کمکی در دوره شیرخوارگی ppt
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت شروع و اصول غذاي کمکی در دوره شیرخوارگی در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت شروع و اصول غذاي کمکی در دوره شیرخوارگی، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 3
تغذیه تکمیلی یعنی چه؟
*افزایش تدریجی طیف وسیع مواد غذايی علاوه بر ش
آشپزخانه پُر بار و متنوع عربی با مشهورترین غذاهای دنیا رقابت میکند، چه از نظر پیش غذاها و چه از لحاظ خود غذا. از شرق تا غرب سرزمین عربی تنوع در غذاهای محلی متأثر از تمدن های فراوان گذر کرده بر این منطقه بخوبی مشاهده میشود. علاوه بر این جغرافیای مختلف این منطقه آن را به غنی ترین مناطق از لحاظ هُنر آشپزی وتنوع غذا ها مبدل کرده است. در پست زیر ۱۰ غذاي محلی عربی مشهور از کشور های عربی را به شما معرفی میکنیم.
۱.خوراک مندی
اصالت این غذاي محلی به شهر
محلول میل ورممحلول غذاي لارو میلورممزرعه آروین: در سال ۱۳۹۲ از این محلول تغذیه لارو میلورم استفاده می کردیمچون اون موقع مواد اولیه اش نویان داشت سخت گیر می اومد البته اون چیزی که ما مددنظرمون بودبرای همین بعد یکسال استفاده نکردیمتا به تازگی یکسری از همکاران تبلیغش کردن
چرا من نگفته بودم؟چون اون موقع میگفتم می گفتن متوهم هستم و برای درآمدزایی انجام میدم هرچند طرز فکر کسانیکه پرورش دهنده میلورم هستن و این تبلیغ را ببینن ممکنه الآنم همین ن
یه مرده می ره تویه رستوران شیک و یه غذاي خیلی گرون سفارش می ده.همشو می خوره و وقتی به آخرش می رسه،یه مگس از تو جیبش در میاره و می ندازه تو غذاش.بعدش گارسونو صدا می کنه و بهش می گه:تو غذا تون یه مگس هست!گارسونم میترسه که بره و آبروشون رو ببره!برای همین میگه: آقا نمی خواد شما پول بدید!یه مرده یه دیگه که این قضیه رو دیده بوده به اون مرده که مگس انداخته بوده توغذاش می گه یه پشه ای ،مگسی چیزی نداری ماهم یه غذاي مفدی بخریم؟مرده هم می گه چرا ولی می خوام بر
چگونه غذاي کودک کم وزن را مقوی و مغذی کنید؟یک برنامه غذايی مناسب باید کلیه مواد مغذی (مواد نشاسته ای، پروتئینی، چربی، ویتامین ها و املاح) را به نسبت های متعادل در اختیار کودک قرار دهد تا انرژی مورد نیاز او که معمولا بر اساس یکصد کیلوکالری به ازاء هر کیلو گرم وزن بدن است تامین شود.غذاي کودک کم وزنبرخی از کودکان با شروع تغذیه تکمیلی، با اینکه غذاي خود را به موقع و خوب می خورند وزنگیری خوبی ندارند. اگر کودک شما این وضعیت را دارد شاید انرژی دریاف
واویشکا نیز همچون کشک بادمجان، میرزاقاسمی، قلیه ماهی و … از دسته غذاهای سنتی بسیار پر طرفدار است. اما آیا می دانید که واویشکا غذاي کدام شهر است؟ واویشکا یکی از دسته غذاهای محلی شمالی- گیلانی است که در مناطق رشت، صومعه سرا، ضیابر و دیگر شهر های شمال کشور یکی از دسته غذاهای محبوب و بسیار پر طرفدار می باشد. واویشکا در مدل های مختلف و با مواد اولیه متفاوتی تهیه می شود و یک خوراک بسیار خوشمزه و شبیه به جغور بغور است. از مدل های معروف این غذاي محلی
فست فود شیراز
آیا برای انتخاب فست فود شیراز دچار سردرگمی شده اید؟ تصمیم گرفتیم در مقاله ای به طور مفصل به بررسی فست فود های شیراز بپردازیم. لیست فست فود های شیراز را هم در ادامه برای شما عزیزان قرار می دهیم. فست فود یا غذاي حاضری غذايی است که از رستوران‌های فست فود تهیه می‌شود. انواع ساندویچ، همبرگر، چیزبرگر و دیگر انواع برگرها، ماهی و میگوی سوخاری، هات‌داگ، فیلهٔ استیک گوشت یا مرغ، سیب‌زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری، ناگت مرغ،جغور بغور، تا
غذاي محلی سبزوار کمه جوش
در صورتی که کتاب کلیدر را خوانده باشید در قسمتی از کتاب که قرار است گل محمد و همراهانش شب را در کاروانسرایی بخوابند تا نیمه شب دیوار کاروانسرا را برای رسیدن به زندان سوراخ کنند، گل محمد، غدای محلی سبزوار، کمه جوش را درست می کند.

ادامه مطلب
غذاي زالو غیر از خون
در ایران خون بعنوان غدای زالو خیلی رواج دارد ولی اگز خون آلوده باشد باعث تلفات زالو می شود. خون گوسفند در میان خون ها رواج بیشتری دارد، از روده نیز بعنوان غذاي زالو استفاده می شود ولی برای زالوهای لاروی مناسب نیست.
هرچی داشته باشیم و هرچی که میلم بکشه و بتونم بخورم، غنیمته! حالا غذاي رستورانِ دانشگاه باشه یا پفک یا غذاي مامان پز.
ولی عذاب وجدان داره میکشتم.! همش تو ذهنم رژیم های بارداری و توصیه های غذايی طب سنتی و جدید و اسلامی میاد. :(
خدایا قول میدم خوب بشم از ماه ۴. اون موقع که بتونم درست غذا بپزم و بخورم. میشه الان مسامحتا تاثیر نداشته باشه.؟ :(
طرح توجیهی استارتاپ تولید غذاي سگ و گربه ( حیوانات خانگی )
شرکت Petog یک شرکت استارتاپ است که برای تولید مواد غذايی برای حیوانات خانگی به صورت ابتکاری طراحی و بازار می کند ( تولید غذاي سگ و گربه ) نیاز به طرح توجیهی نیاز دارد. این شرکت قرار است که در همکاری با یک شرکت هلندی محصولات خود را بهینه و تقویت نمایند پس از طرح توجیهی برای ارانه به سرمایه گذاران آینده نگر و دریافت 15 دلار سرمایه مورد نیاز برای شروع تولید و راه اندازی اولین محصول استفاده خو
مزاج بو 
ﺁﻧﻪ ﻛﻪ ﺍﺳﺘﺸﻤﺎﻡ ﻣﻲﻛﻨﻴﻢ ﻳﻚ ﻧﻮﻉ ﻏﺬﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﻐﺰ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺗﻐﺬﻳﻪ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ.
.
همانطور که میدانیم مجرای غذاي بویایی بینی است و هر آنچه را که استشمام می‌کنیم غذاي بویایی نامیده میشود، این غذا، غذاي مغز انسان محسوب می‌گردد.
بوهایی که روزانه استشمام می‌کنیم دارای انواع مختلف است که در طب اسلامی به بوهای گرم و سرد و متعادل تقسیم می‌شوند مانند اینکه گل یاس گرم و لطیف است.
ﻣﺠﻤﻮﻋﻪﻱ ﻋﻄﺮﻫﺎﻱ ﺮﻡ، ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﻫﺎﻱ ﺳﺮﺩ ﻭ ﻣﺠ
تاریخچه :
غذاي عربی و لبانی که از تنوع غذايی زیادی برخوردارند و جزو غذاهای مدیترانه‌ ای محسوب می‌ شوند در چند سال اخیر بسیار رواج یافته اند ، غذاهای عربی شامل غذاي‌هایی است که توسط ساکنین منطقه ساحلی شرق شبه جزیره عربستان تهیه می‌شود غذاهای دریایی بخش مهمی از رژیم غذايی مردم ساحل خلیج فارس را تشکیل می‌دهد. این نوع غذاها مورد علاقه مردم این منطقه است و معمولاً ماهی با برنج خورده می‌شود. غذاهای شرق جزیره العرب با غذاي حجاز و نجد و دیگر نقا
آموزش طرز تهیه ران مرغ برشته در فرد جامائیکایی
ران مرغ برشته در فر یک غذاي جامائیکایی بسیار خوشمه است که می توانید آن را بر روی کباب پز هم درست کنید. به دلیل استفاده از مواد معطر در ماریناد، این غذا طعمی مطبوع دارد و در عین حال که برشته شده است، آبدار هم می باشد.
کباب ران مرغ جامائیکایی یکی از بهترین دستورالعمل هایی می باشد که می توانید آن را درست کنید.
این ران ها در یک ماریناد خوشبو به مدت یک شب تا صبح خوابانده می شوند و به همین دلیل طعمشان عال
پیش غذا به مقدار کوچکی از غذا گفته می‌شود که قبل از غذاي اصلی سرو می‌شود. پیش غذاها دارای تنوع بسیار هستند و به دو دسته پیش غذاي سرد و پیش غذاي گرم تقسیم می‌شوند. نحوه سرو پیش غذا هم بر عهده میزبان است؛ که آن را در کنار غذاي اصلی، قبل از آن، و یا  بین غذاهای اصلی سرو کند. پیش غذاها معمولا به نحوی طراحی و تهیه می‌شوند که به راحتی و با دست خورده شوند. به همین علت خیلی وقت‌ها با نام فینگرفود یا غذاي انگشتی به آن‌ها اشاره می‌شود.
شکل بسیار رایج و
12 غذاي برتر برای خوردن در صبح
علیرغم آنچه که شما شنیده اید ، خوردن صبحانه برای همه ضروری نیست.
در حقیقت ، نخوردن صبحانه ممکن است بهتر از خوردن غذاهای صبحانه ناسالم باشد.
 
با این وجود ، یک صبحانه مناسب و متعادل می تواند به شما انرژی بخشد و از خوردن بیش از حد در بقیهروز جلوگیری کند.
 
در اینجا 12 بهترین غذايی که می توانید صبح ها میل کنید ، آورده شده است.
 
ادامه مطلب
پسر به دختر گفت: متن زیبایی است، تا من بروم آبی به صورتم بزنم تو آن را بخوان. در آن متن نوشته شده بود: خانم زرنگ! از این به بعد با هیچ پسری دوست نشو، اگر هم شدی، پیشنهاد رفتن به رستوران را قبول نکن! حالا این دفعه پول ناهار را حساب کن تا دفعه دیگر هوس دوستی با پسران و غذاي مجانی نکنی! با این حال غذاي خوشمزه ای بود. مرسی!
انواع غذاي خشک گربه
مهم ترین عامل در نگهداری گربه کیفیت غذاي گربه است. کیفیت زندگی گربه ها بسیار به نوع غذاي گربه مصرفی آنها وابسته است. به طور میانگین گربه ها حدود 12 تا 15 سال عمر میکنند و انتخاب صحیح غذاي خشک گربه از همان ماههای اول زندگی، مسیر سلامت او را در میانسالی و پیری تعیین می نماید. مهترین مسائلی که با انتخاب صحیح غذاي گربه قابل پیشگیری است عبارت اند از : سلامت دندانها، کم شدن ریزش مو، سلامت کلیه ها، سلامت دستگاه گوارش، عدم چاقی و … .
سازمان جهانی بهداشت (WHO): غذاي کودک نیازی به طعم شیرین ندارد.اکثر غذاهای آماده کودک با طعم شیرین (مانند شکلات) فرموله شده اند. استفاده از این غذاها در طولانی مدت یک عادت غلط و یک سبک تغذیه ناسالم را برای کودکان به همراه دارد .استفاده از طعم دهنده ها در سنین پایین، با افزایش فشار به کبد، اثرات مخربی بر رشد جسمی و روانی کودکان دارند.تغذیه کودک 
طرز تهیه اکبر جوجه اصل
شاید کمتر کسی باشد که به شمال ایران سفر کند و آوازه غذاي لذیذ اکبر جوجه را نشنیده باشد,حاج علی اکبر کلبادی ابداع کننده غذاي اکبر جوجه و موسس رستوران های 
اکبر جوجه در خطه مازندران است که این غذاي خوش طعم نیز از اسم ایشان گرفته شده,برای تهیه اکبر جوجه دستور های بسیار زیادی وجود دارد اما امروز در آشپزخانه
 زیبازن طرز تهیه اکبر جوجه اصل را برای شما در نظر گرفتیم.


ادامه مطلب
وقتی خیلی گرسنه اید متابولیسم بدنتان تغییر می کند به گونه ای که بجای سوزاندن چربی آن را ذخیره می کند. بنابراین اگر به طور مداوم گرسنه بمانید دچار اضافه وزن می شوید. برای جلوگیری از آن بهتر است در طول روز 5 تا 6 وعده غذاي کوچک بخورید تا 3 وعده غذاي بزرگ. همچنین ورزش در زمان گرسنگی باعث از بین رفتن توده ی عضلانی می شود چون بدن برای تأمین انرژی اش از پروتئین عضله تغذیه می کند.و اگر برای عضله سازی تلاش می کنید گرسنگی های مداوم ونرسوندن تغذیه مفید اعم
روز عاشورای سال 1398 .
رفتم هیئت مون ناهار خوردم وقتی داشتم میرفتم خونمون ، مسئول هیئت منو صدا زد و غذا بهم داد و گفت کسانیکه امسال به هیئت کمک کردن بهشون غذا میدیم و دیگه مثل سالهای قبل نیست که بعد از چند شب یه دعوتی بگیرن و شام بدن . 
منم غذاي هیئت رو که قیمه بود رو رفتم خونمون و گذاشتم توی یخچال . خدا قبول کنه من امسال 200 هزار تومان به هئیت کمک نقدی کردم .
*
 
 
تغذیه توله پامرانین باید چگونه انجام بگیرد ؟آیا می دانید تغذیه توله پامرانین به چه شکل است؟
وقتی شما برای اولین بار یک توله سگ را به خانه می آورید مهم است که بدون توجه به اینکه از کدام یک از برندهای مواد غذايی سگ استفاده میکنید، تغییرات آهسته ای را در مواد غذايی که میخواهید به سگ خود بدهید، ایجاد کنید.
اگر بعد از خواندن این مقاله هنوز هم سردرگم بودید ، می توانید با مشاورین فروش سگ پامرانین صحبت کنید.
زیرا تغییر سریع اغلب میتواند باعث ناراحتی
کتاب غذاي روح بشر است . امام علی (ع)
با فرا رسیدن هفته ی کتاب و کتابخوانی ، دینی کانون نمایشگاهی از کتاب های علمی – داستانی و مذهبی مورخ 24 / 8 / 89 در سالن کانون بر پا نموده و به همین مناسبت به ثبت نامه از دانش آموزان مدارس همجوار جهت عضویت در کتابخانه کانون پرداخته و مورد استقبال قرار گرفت .
غذاي نیمه آماده که با نامهای دیگری مانند غذاي آماده پخت، غذاي یخ زده، غذاي منجمد و غذاي مایکروفری هم شناخته می‌شود یکوعده غذايی بسته‌بندی شده منجمد یا سرد است که معمولاً به اندازه مناسب برای یک نفر تهیه می‌شود. غذاي نیمه آماده نیمه پخته است و نیاز به آماده سازی و طبخ اندک یا گرم کردن تنها دارد. در ایالات متحده غذاي نیمه آماده معمولاً شامل یک برش از گوشت (معمولا گوشت گاو یا مرغ)، سبزیحات مانند نخود فرنگی، هویج، ذرت یا سیب زمینیو گاهی اوقا
درنخستین روزهای ماه مبارک رمضان پخت و توزیع ١٥٠٠ پرس غذاي گرم در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی(ماه مبارک رمضان) بین نیازمندان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر و کمیته امداد امام خمینی (ره )
اگر برای مهمانی هایتان به دنبال غذاهای متفاوت و به اصطلاح دهن پر کن هستید که در آن ها هم پلوی مخلوط باشد هم خورش و هم آش و کباب با ما این منو را دنبال کنید .تا مهمانانتان انگشت به دهان بمانند.
آجیل پلو
آجیل پلو یک پلوی مخلوط و خوش رنگ و لعاب عیانیست که در برخی شهر های آذربایجان و در مهمانی های رسمی شان پخت میشود .
 
مواد لازم برای 4تا6 نفر
برنج : 500 گرممرغ بدون استخوان :500 گرمبرگه زردآلو : 300 گرمبرگه قیسی : 500 گرمخلال بادام : 200 گرمخلال پسته : 200 گرمزرشک
امروز می خواهیم شما دوستان عزیز را با یک پیش غذاي منحصر به فرد و آسان به نام پیراشکی سیب زمینی آشنا کنیم.
مواد لازم پیراشکی سیب زمینی (برای ۶ الی ۸ نفر):
سیب زمینی یک کیلو
تخم مرغ ۲ عدد
آرد نان سوخاری ۲۵۰ گرم
روغن ۲۰۰ گرم
قارچ ۲۵۰ گرم
پیاز یک عدد
فلفل سبز دلمه ای یک عدد
جعفری خرده شده یک فنجان
نمک و فلفل به مقدار کافی
 
طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی
7 غذاي سنتی که حتما باید امتحان کرد
اگر بخواهیم لیست غذا‌های ایرانی را بنویسیم، احتمالا به کتابی چند جلدی نیاز خواهیم داشت. با این حال برخی از غذا‌های سنتی ایران هستند که همیشه در میان انواع غذا‌های ایرانی در صدر لیست قرار می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم ۷ غذاي ایرانی از مناطق مختلف سرزمین عزیزمان را بیشتر به شما معرفی کنیم که احتمالا هیچ کدام از عاشقان غذا‌های سنتی ایران نمی‌توانند از آن‌ها چشم پوشی کنند.
۱. آبگوشت
۲. کوفته تبریزی
۳. قیم
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذاي اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذاي اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
اسید سیتریک در غذاي کشورهای آسیایی:
غذاهای آسیایی :اغلب شامل آب لیمو است که حاوی اسید سیتریک می باشد.
غذاي هند: بسیاری از غذاهای هند آبکی هستند. اغلب دارای تاماریند هستند (میوه ای است که حاوی اسید سیتریک می باشد). لیمو و یا گوجه فرنگی نیز دارند. انبه حاوی اسید سیتریک و از لیمو به عنوان نگهدارنده استفاده می کنند.
غذاي چین: غذاهای رستوران و غذاي چینی معمولا از مرغ لیمو، غذاهای شیرین و ترش و ظروف حاوی آناناس استفاده می کنند.
غذاي تایلند: اغلب حاو
نام ماهی : آروانا – Arowana نام علمی : Osteoglossidae خانواده : زبان استخوانی - Osteoglossidae خلق و خو : خشن و محاجم شرایط نگهداری : سخت دمای آب : 26 تا 30 درجه سانتیگراد پی اچ : 5.5 الی 7 سختی آب : 0 - هر چه به صفر نزدیک تر ، بهتر خوراک : غذاي زنده و غذاي شرکتی حداقل سایز آکواریوم : 150 لیتر
دانلود فیلم Tumhari Sulu 2017 غذاي شما با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی
 
کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده
 
فیلم غذاي شما زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام اثر: غذاي شما Tumhari Sulu
کیفیت: HD 1080p , HD 720p
امتیاز: IMDb 7/10
ژانر: خانوادگی | کمدی
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
نوع فیلم: سینمایی
محصول: هندوستان فیلم Tumhari Sulu 2019 غذاي شما
کارگردان: سورش تیروانی
ستارگان: ویدیا بالن ، مانوا کاول ، نه
دوست دارم پولامو جمع کنم یه زمین کشاورزی بخرم به نسبت چیزای دیگه ای که تو این مملکته قیمتش خیلی خوبه و چون من عاشق کشاورزیم بهمم خوش میگذره
----------------------
دوست دارم جمعه ها که سر کار نمیرم غروبش برم تو یه جای شلوغ غذاي خیابونی بفروشم تو بندر عباس دیده بودم مرد پشت شیشه درست میکرد همه روندشو میدیدم خیلی هم خوشمزه بود و البته که منظورم از غذاي خیابونی فلافل نیست :|
----------------------
دوست دارم یه ۱۸ چرخ داشته باشم از اینا که مال کارخونه ی ماموت یه ماه
طرز تهیه انواع  غذاهای پاییزی خوشمزه
 پاییز بهترین فصل سال است و بهترین راه برای جشن گرفتن آن تهیه یک غذاي پاییزی خوشمزه برای یک دورهمی خانوادگی است. اما برای گیاهخواران پیدا کردن یک دستور غذاي راحت بدون گوشت کار آسانی نیست. به همین دلیل طرز تهیه چند غذاي خوشمزه بدون گوشت را برایتان آماده کرده ایم.
خوراک سیب زمینی گیاهی
مواد لازم:
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
یک پیاز متوسط خردشده
۲ ساقه کرفس متوسط خردشده
۲ حبه سیر رنده شده
۹۰۰ گرم سیب زمینی خرد
توضیحات بیشتر در مورد شرکت طعم ماندگار سلامتی
 
ما به عنوان دکترین دامپزشک و کارشناسان علوم آزمایشگاهی همیشه دغدغه تامین غذاي کاملا سالم برای خود و خانواده خود داشتیم.چون تامین غذاي کاملا سالم و توزیع غذاي کاملا استاندارد را یکی از دغدغه های مشترک در جامعه دیدیم و استقبال از این مورد را در سطح بالایی مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم با شعار #غذاي_سالم_حق_شماست در این جهت قدم بگذاریم.
و در همین جهت شرکت طعم ماندگار سلامتی را افتتاح کردیم.
جهت خواند
خشک کن ماهی / خشک کن میگو / خشک کن غذاي طیور / خشک کردن غذاي آبزیان / تولید غذاي آبزین
 
خشک کردن انواع میوه، سبزی، صیفی، چوب، جلبک های گیاهی، گیاهان دارویی ، قارچ ، حتی هندوانهمشعل : گازی، گازوئیلی، برقیدارای تابلو برق و رطوبت سنجدیجیتالی و اتوماتیک
برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ و کامل / لطفا بر روی آن کلیک کنید
 
برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفا تماس بگیرید
تلفن : 4-02634722902
موبایل مدیر فروش: 09101857498
 
در رحم مادر خداوند بچه را در آبی بسیار شور قرار داده تا جسمش تمیز بماند و مادر سنگینی بچه را کمتر احساس کند، و خداوند روزیِ جنین را از طریق بند ناف که به مادر وصل است به او می‌رساند.
پس اگر مادر در غذا خوردن کوتاهی کند از غذاي جنین چیزی کم نمیشود.
بخاطر وجود غده هایی که با گرفتن مواد لازم از دندانها و استخوان مادر غذاي جنین را تأمین میکند و به همین دلیل است که مادران با پیشروی در سن، دندان و پا و زانو درد میگیرند، و در آخر میگویند: زن زودتر از مر
طرز تهیه انواع  غذاهای پاییزی خوشمزه
 پاییز بهترین فصل سال است و بهترین راه برای جشن گرفتن آن تهیه یک غذاي پاییزی خوشمزه برای یک دورهمی خانوادگی است. اما برای گیاهخواران پیدا کردن یک دستور غذاي راحت بدون گوشت کار آسانی نیست. به همین دلیل طرز تهیه چند غذاي خوشمزه بدون گوشت را برایتان آماده کرده ایم.
خوراک سیب زمینی گیاهی
مواد لازم:
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
یک پیاز متوسط خردشده
۲ ساقه کرفس متوسط خردشده
۲ حبه سیر رنده شده
۹۰۰ گرم سیب زمینی خرد
آبگوشت به عنوان یک غذاي خوشمزه و سنتی ایرانی در سفره هر خانواده‌ای به شکل هفتگی یا ماهیانه حضور دارد. این غذاي سنگین و مقوی به دلیل گسترده‌گی جغرافیایی تهیه آن، در میان اقوام مختلف ایرانی در انواع گوناگون و گاه با ادویه‌های متنوع درست می‌شود. 
ادامه مطلب
نکاتی که بعد از سال ها تجربه بدست امده برای مادران در ارتباط با شیر خوردن بچه ها این است که اولا ممکن است چند روز اول تولد مادر یک مقداری شیر مادر کم است. شیر روزهای اول مثل اغوز و یا کلستروم است این اغوز حاوی بسیاری مواد معدنی مواد عالی و مواد دفاعی برای بدن می باشد.
اگر مادر روزهای اول بخواهد، توفیق داشته باشد که اغوز را به بچه بدهد چند نکته وجود دارد که باید رعایت شود :
به گفته اطرافیان زیاد توجه نشود مثلا مادربزرگ که از روی دلسوزی میگویند دخ
نام ماهی : آروانا – Arowana نام علمی : Osteoglossidae خانواده : زبان استخوانی - Osteoglossidae خلق و خو : خشن و محاجم شرایط نگهداری : سخت دمای آب : 26 تا 30 درجه سانتیگراد پی اچ : 5.5 الی 7 سختی آب : 0 - هر چه به صفر نزدیک تر ،بهتر خوراک : غذاي زنده و غذاي شرکتی حداقل سایز آکواریوم : 150 لیتر
مقدمه:
غذاي مورد علاقه اکثر ما ایرانی ها قورمه سبزی است زیرا با استشمام بوی عطر آن غرق می شویم در دنیای خاطرات شیرین.
تنه انشا: بوی عطر قورمه سبزی ما را به غروب جمعه زمانی که همه ی بچه های فامیل دور هم جمع شده ایم و بازی می کنیم می کشاند. به لحظه ایی که مادربزرگ ملاقه به دست ما را به صرف شام دعوت می کند و با شادی و سر و صدا به آغوش او می رویم تا تشکری کوچک گفته باشیم و دل مهربانش را شاد کنیم. طعم خورشت قورمه سبزی برای من حداقل یکی از بهترین طعم های ز
کارشناسان عطر:
کارشناسان عطر باید زیر بغل مشتریی را بو کنند که به آن ها اطمینان دهند که دئودورانت هایی که مصرف کرده اند کاملا بو را از بین می برد.
بوکننده ی گاوها:
این افراد باید باد معده ی گاو ها را بو کنند زیرا می خواهند با این کار از غذايی که گاو ها خورده اند مطلع شوند؛ بعضی ها می گویند با این کار حتی می شود فهمید که گاو ها غذاي نا مناسبی خورده اند یا غذاي سالم.
کنترل کننده شیرین کاری های وحشتناک:
آن ها باید قبل از شروع شدن مسابقه های تلویزیون
پسر جوانی مریض شد.
اشتهای او کور شد و از خوردن هر چیزی معده‌اش او را معذور داشت.
 
حکیم به او عسل تجویز کرد.
 
جوان می‌ترسید باز از خوردن عسل دچار دل‌پیچه شود لذا نمی‌خورد.
حکیم گفت: بخور و نترس که من کنار تو هستم.
جوان خورد و بدون هیچ دردی معده‌اش عسل را پذیرفت.
حکیم گفت: می‌دانی چرا عسل را  معده تو قبول کرد و پس نزد و زود هضم شد؟
جوان گفت: نمی‌دانم.
 
حکیم گفت: عسل تنها خوراکی در جهان طبیعت است که قبل از هضم کردن تو، یک‌بار در معده زنبور هضم شد
 
خورش قورمه سبزی غذاي اصیل ایرانی
قورمه سبزی غذاي که به جرات می توان گفت بیشتر مردم ایران آن را دوست دارند و در بین مردم طوری جا افتاده است که هر زنی که بتواند قورمه سبزی را به خوبی بپزد یک آشپز کامل و ماهر است . یعنی به عبارتی این غذا نقطه سنجش مهارت آشپزی بانوان ایرانی است . جالب است بدانید که در تمام دنیا نیز اصلالت لیران غذا را منتسب به ایرانی ها می دانند.
 
ادامه مطلب
کورن داگ یه غذاي خیلی خوشمزه و پرطرفدار آمریکایی و البته یه غذاي ملله. پیشنهاد میکنم که این مطلب رو از دست ندین چون کورن داگ فوق العاده خوشمزه است و توش از سوسیس و پنیر استفاده میشه. حتی مورد داشتیم که برخی بعد از دیدن این مطلب دچار غش و ضعف شدن یا به حالت تشنج در اومدن! پس ادامه مطلب رو دنبال کنین تا طرزتهیه این فست فود فوق العاده رو یاد بگیرین.
ادامه مطلب
حمص اصیل، یک غذاي مدیترانه‌ای
حمص یک غذاي مدیترانه‌ای‌ـ‌عربی است؛ شما می‌توانید سراغ این غذا را در لبنان یا حتی سوریه هم بگیرید. تلفظ دقیق نام این غذا حمُّص» است، اما در فارسی گاهی به‌صورت هوموس» هم نوشته می‌شود و همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، به آن نخود ـ ارده» هم می‌گویند. حمص را به‌عنوان مزه و پیش‌غذا و حتی به‌صورت غذا مصرف می‌کنند.
طرز تهیه حمص یا نخود ـ اردهنخود؛ غذا یا دارو
ماده‌‌ی اولیه‌ی اصلی در طرز تهیه حمص یا نخو
به طور کلی، انواع غذا های ایرانی، به دو دسته غذا های ایرانی ساده و خاص تقسیم می شوند. بدون شک بهترین غذاي ایرانی همان غذاهایی هستند که درست کردن آنها، اصول و روش خاص خودش را دارند. از گوشت کبابی و چرخ کرده گرفته تا انواع حبوبات، مرغ، برنج و ادویه های متنوع، از موادی هستند که در تهیه و تولید غذاهای ایرانی از آنها استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که انواع غذاهای ایرانی را می توان به کمک سامانه های سفارش غذاي اینترنتی مثل ریحون، سفارش غذا
به طور کلی، انواع غذا های ایرانی، به دو دسته غذا های ایرانی ساده و خاص تقسیم می شوند. بدون شک بهترین غذاي ایرانی همان غذاهایی هستند که درست کردن آنها، اصول و روش خاص خودش را دارند. از گوشت کبابی و چرخ کرده گرفته تا انواع حبوبات، مرغ، برنج و ادویه های متنوع، از موادی هستند که در تهیه و تولید غذاهای ایرانی از آنها استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که انواع غذاهای ایرانی را می توان به کمک سامانه های سفارش غذاي اینترنتی مثل ریحون، سفارش غذا
آموزش بورک گوشت فینگرفود : بورک گوشت یک غذاي فینگر فودی خوشمزه و از دسته ی فینگر فود های گرم می باشد . بورک در بین مردمان کشور ترکیه بسیار محبوبیت دارد و مردم این کشور از این غذا برای مهمانی ها در کنار غذاي اصلی شان استفاده می کنند .فینگر فودی از ترکیب گوشت ، جعفری ، قارچ و پنیر پیتزاست که در خمیر نازکی رول شده است. پیشینه بورک به کشور ترکیه‌ بر می گردد ، که از غذا های معروف و اعیانی این کشور بوده است .
ادامه مطلب
♻️ یک ساعت قبل از تمرین غذاي مختصری مانند اینها را بخورید
● یک موز کوچک (کربوهیدرات)
● یک فنجان ماست کم چرب فاقد شیرین کننده‌ها (پروتئین)
● فنجان میوه و شیر سویا یا شیر
● بادام (پروتئین +کربوهیدرات)
● ¼ فنجان میوه خشک شده و بادام ، دانه‌ها (پروتئین) و میوه خشک شده (کربوهیدرات)
رفع شیرینی غذاي شیرین
• در صورت شیرین شدن غذا، به آن کمی نمک اضافه کنید و در صورتی که غذاي شما شامل سبزی یا انواع خورش بود می توانید یک قاشق چایخوری سرکه نیز به آن بیفزایید.
برای جذب روغن کمتر توسط بادمجان
• به دو طرف بادمجان های حلقه شده یا برش طولی خورده، به کمک قلم موی آشپزخانه ماست بمالید. روغن را در تابه داغ کرده، اضافی ماست را از روی بادمجان ها تمیز کرده و داخل تابه بگذارید.
ادامه مطلب
رشته پلو با مرغ
رشته پلو یکی از لذیذترین پلوهای مخلوط ایرانی است که با مرغ که ترکیب شود، طعم فوق العاده ای پیدا میکند. در این بخش از آموزش آشپزی طرز تهیه این غذاي لذیذ را برای 
شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
طرز تهیه جوجه چینی خوشمزه
جوجه چینی یکی از غذاهای خوشمزه ای است که می توانید با گوشت مرغ تهیه کنید. جوجه چینی را می توانید به عنوان غذاي اصلی یا پیش غذا سرو کنید. این غذاي خوشمزه در دسته بندی غذاهای سوخاری قرار می گیرد که امروزه به خاطر طعم خوبشان طرفداران بسیار زیادی دارند. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۴ نفر جوجه چینی تهیه نمایید   

ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها