نتایج جستجو برای عبارت :

غار سوسن در گنبد کبودgo

دشت سوسن، تکه‌ای از بهشت
 
دشت سوسن یکی از جاذبه‌های طبیعی استان خوزستان است که در 35 کیلومتری شمال غربی شهرستان ایذه قرار دارد. این منطقه با طبیعت زیبا و منحصر به فرد خود می تواند دیدگان هر بیننده ای را محصور کند. گشت و گذار در دشت سوسن و در لب کارون که در این دشت زیر نور آفتاب میدرخشد بسیار فرحبخش و دل انگیزاست.
ادامه مطلب
یه سنجاق سینه دارم که شکل گل هست و قشنگه منتهی هیچ جنس خاصی و البته ارزش مادی زیادی نداره ولی خب چون خاله ام حدود ۱۲ سال پیشا برای سوغاتی آورده خیلی برام عزیزه. خودم چند باری استفاده کردم منتهی سوسن خانم بیشتر استفاده کرده. تقریبا میشه گفت هر وقت مانتو شلوار مجلسی پوشیده، سنجاق سینه رو زده به یقه ی کتی لباسش.
حالا روز عقدمون که بود خواهر میم بخاطر اینکه یقه ی لباسش رو فیکس کنه از سوسن خانم یه سنجاق قفلی ساده خواست، سوسن خانم هم اون سنجاق سینه
دوست قدیمی سوسن خانم تماس گرفته و سوسن خانم در صدده بی خبری این مدت طولانی رو توجیه کنه:
+آره عزیزم این مدت خیلی گرفتاری داشتیم داداشم بودا الف! تصادف کرد حسابی آش و لاش بود. اره بابا سه روز توی کما بود خدا رو شکر الان خوبه. پاش از چهار جا شکسته با واکر این ور اون ور میره. ه ی خون روی مغزش جذب شد الحمدلله. حالا هزار مرتبه خدا رو شکر خوبه. دیگه اینطوری بود که گرفتار بودیم نشد خبری بگیریم شما چه خبر؟
- یه مدت پیش خواهرم فوت کرد.
در معماری قدیم و سنتی ایرانی استفاده از گنبد ها همواره مورد توجه طراحان داخلی بوده است. گنبد ها در اماکن مهم و تجاری می توانند ابهت خاص و زیبایی بی نظیری اضافه کنند. اما نکته ای در ساخت گنبد ها قابل توجه است این است که در گذشته از گنبد های گچ کاری شده استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی معماران و طراحان گنبد ها را از طریق تکنیک استین گلاس طراحی و اجرا می کنند.
گنبد های استین گلاس علاوه بر کاربرد ها و عملکردی که دارند نوعی المان
دعای مهر و محبت سوسن مرجانه,دعای سوسن مرجانه برای تسخیر قلب معشوق,دعای سوسن مرجانه برای دفع شر جن و انس,دعای سوسن مرجانه برای مطیع و رام کردن معشوق,دعای سوسن مرجانه برای عزیز و با عزت شدن,دعای سوسن مرجانه,دعای سوسن مرجانه برای ازدواج,دعای سوسن مرجانه برای بازگشت معشوق,دعای سوسن مرجانه ,دعای سوسن مرجانه کامل, دعای چشم زخم برای خانه و زندگی جدید,دعای چشم زخم برای خانه جدید,دعا برای چشم زخم خانه,دعای چشم زخم برای خانه و خانواده,دعای چشم زخم برای
یکهووو هوای کربلاا را میکنی.
دلت آشووب میشود
درست لحظه وداع از حرم، گوشه ای را پیدا کرده بودی که طلایی گنبد توی چشمت باشد.
بتوانی هی نگاه کنی و هی اشک بریزی و التماس کنی که مباداااا چشم هایت دیگر 
وسط اشک هایی که بی اختیار بر روی صورت  پایین میاید خادم سیاه چهره و بلند قد حرم را دیدی که با حرکت دستش همه آدم هایی که کنارت ایستاده بودند را حرکت میداد که اینجااا محل توقف نیست. حرِّک خانوووم.
دلت میخواست زمان بیشتری طول بکشد تا به طرف تو بیاید
آب و هوا دشت سوسن ایذه
آب و هوا دشت سوسن ایذهآب و هوای این دشت بسیار مطلوب بوده و با درجه دمای متعادل و حاصلخیزی این دشت وسیع، علاوه بر موقعیت کشاورزی ساکنان، زیستگاه بسیاری از موجودات و پرندگان زیبایی همچون لک لک و نیز مکانی برای زندگی اهالی بومی شرستان ایذه میباشد. روستاها و خانه های زیبای روستایی در دل این دشت در میان کوه های زیبا به همراه یک هوای متعادل و گاها مِه مانند، یک جاذبه ی کم نظیری را برای گردشگران و توریستان فراهم کرده است.این د
پاورپوینت بررسی معماری گنبد سلطانیه
پاورپوینت بررسی معماری گنبد سلطانیه؛ 39 اسلاید، قابل ویرایش؛ گنبد سلطانیه، در شهر سلطانیه در استان زنجان قرار دارد و یکی ازشاهکارهای معماری ایران در دوره ایلخانی است. این گنبد در حد فاصل سال‌های ۷۰۴ تا ۷۱۲ قمری، به دستور اولجایتو پادشاه مغول، معروف به سلطان محمد خدابنده و با تولیت و نظارت خواجه
 
مشخص‌ترین نماد و نشانه بیرونى حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام، گنبد طلایى آن است که مجاوران و مسافران با دیدن آن بناى با شکوه، سلام و درودى بر هشتمین امام نثار مى‌سازند.
بنا بر نقل کتب تاریخى، نخستین گنبد بر فراز مزار قدسى حضرت امام رضا علیه‌السلام، به فرمان سلطان سنجر سلجوقى (511 ـ 552 ق) و به کوشش وزیر وى، شرف‌الدین قمى ساخته شد. درآن هنگام گنبد با کاشى آذین گردیده بود. گنبد آغازین همان است که اینک از داخل حرم مطهر دیده مى‌شود و سطح مقعّر و
این بار نوبت من شد که واسش یه طرح شابلون بکشم. باید با شابلون پرنده یه طرح میزدم.
مدلهایی که کشیده بودم رو باز کردم و یکی رو انتخاب کردم. یه پرنده روی یه گنبد. حس خوبی داشت.
وقتی مدل رو به لیلا نشون داده بودم یاد کارتون کلاغی افتاد که روی گنبدها میچرخید و پرهاشو نقاشی میکرد!
اتفاقا منم به یادش افتاده بودم.
خلاصه دفتر نقاشیه امیرحسین رو کشیدم جلوم و شروع کردم. 
اولین گنبد رو که کشیدم گفت:  خاله! این چیه؟
- چی چیه خاله؟
به یکی از گنبدها اشاره کرد: ای
گل سوسن آفریقایی (گل آگپانتوس)
در اکثر فرهنگ‌ها از گل سوسن آفریقایی به عنوان گل عشق یاد می‌شود. نام این گل درانگلیسی گل آگاپانتوس است که ریشه‌ی یونانی دارد. آگاپ یعنی عشق و آنتوس به معنی گل است.
دسته گل سوسن می تواند یک هدیه‌ای مناسب برای سورپرایز کردن کسی که دوستش دارید باشد.
آگاپانتوس یا همان سوسن، گل ملی آنتیگ (جزیره ای در کاراییب) محسوب است.
دسته گل عروس سوسن
خرید و سفارش آنلاین گل سوسن
گل سوسن آفریقایی گل، نام های دیگری هم دارد. مثل سوسن
گنبد شیشه ای نوع جدید از گنبد ها می باشند که امروزه علاوه بر مساجد و کلیساها در اماکن مسی و تجاری نیز از آن ها برای ایجاد تغییر در طراحی داخلی استفاده می شود.
گنبد های شیشه ای نوعی نورگیر سقفی نیز محسوب می شوند که نور طبیعی را از خود عبور می دهند و باعث روشن شدن فضای داخلی می شوند.
گنبد های شیشه ای نوعی المان تزئینی در طراحی و دکوراسیون داخلی می باشند که به روش های مختلفی طراحی و اجرا می شوند که در این مطلب به 2 تکنیک اجرای گنبد های شیشه ای ا
یادت میاد یه روز برات دوست دارم میخوندم از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
یادت میاد یه روز برات دوست دارم می خوندم MP3
متن راه آموزش سوسن از معین یادت میاد یه روز سند پرداخت همراه دارم میخوندم متن راه آموزش سوسن معین یادت میاد یه روز سند پرداخت همراه دارم میخوندم با شوق رویت ارتباط جادو .
ادامه مطلب
خدا لعنت کند من را اگه بخواهم ذره ای بی احترامی به ساحت مقدس امامزاده ابراهیم و امامزاده اسماعیل علیهماالسلام بکنم .روی سخن من با آن پیمانکار بی تعهدی است که این گنبد را ساخته .در دو مطلب قبلی در مورد کاشی کاری گفتم . دیروز دیدم روی گنبد پر از خاکشیر شده این یعنی چه ؟ !
گنبد های گچ کاری شده ابتدایی ترین نوع گنبد ها از گذشته تا کنون می باشد. اکثر اماکن مذهبی مانند مساجد قدیمی دارای گنبد های گچ کاری شده می باشند. اما با گذشت زمان و پدید آمدن تکنیک استین گلاس مسیر ساخت گنبد نیز با تحولاتی روبرو شد.
استین گلاس یک تکنیک ساخته شیشه دکوراتیو می باشد که دارای قدمت چندین هزار ساله می باشد. در گذشته از شیشه های استین گلاس بیشتر در ساخت پنجره ها استفاده می کردند. در مطلب معرفی پنجره های استین گلاس معروف در دنیا می توانی
باربری تهران
باربری تهران یکی از با سابقه ترین شرکت های حمل بار در استان است که سالهاست فعالیت خود را در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری آغاز نموده است. این باربری محموله شما را از تهران به گنبد کاووس به نازلترین قیمت حمل می نماید.
مناسبترین باربری تهران گنبد کاووس
اگر درد آدم فقط عشق بود و حوا تنها بهانه ی زندگی، هر ثانیه؛ نفس نفس روح تازه می شد. عشق جوانه می زد و درخت به درخت یکی پس از دیگری از آسمان خبر می داد.  
امروز درخت های سر بر افراشته، مدفون به زیر خاک اند ؛ نه از آدم خبری ست و نه حوا!  عشق هم یک گنبد مینای بزرگ در خیالات و اوهام که قالیچه ی سلیمان به دورش می چرخد.  
دیگر کفن کفن، کفاف ریشه نمی دهد وقتی عشق خیال پنهان شدن به سر دارد. " در عجبم"!  کجای این نفس مانده ایم که روح خیال تازه شدن ندارد؟  
کوه
ای آنکه قبرت بی چراغ و سایبان استروضه نمی خواهی؛ مزارت روضه خوان استگلدسته ات سنگی ست، روی تربت توگنبد نداری.گنبد تو آسمان است
شهادت جانگداز بنیان‌گذار نهضت علمی علوی و شکافنده علوم الهی، حضرت امام محمد باقر علیه‌السلام تسلیت باد. 
باغ
گنبد سبز " سه اثر تاریخی که  از قرن
هشتم هجری به جای مانده است . این منطقه در محل به دروازه کاشان مشهور است و گنبد
های آن نیز به گنبد های دروازه کاشان معروفند . مجموعه‌ی مقابر گنبد سبز قم، متشکل
از سه آرامگاه است که در مجاورت یکدیگر قرار گرفته‌اند.
دو گنبد از این مجموعه ؛ با توجه به کتیبه های تاریخی موجود ؛ مدفن امرای خاندان
علی صفی – فرمانروایان مستقل قم در قرن هشتم ه . ق است . باغ گنبد سبز در بخش شرقی
شهر قم ، انتهای خیابان چهار مردان، جنب گ
باغ
گنبد سبز " سه اثر تاریخی که  از قرن
هشتم هجری به جای مانده است . این منطقه در محل به دروازه کاشان مشهور است و گنبد
های آن نیز به گنبد های دروازه کاشان معروفند . مجموعه‌ی مقابر گنبد سبز قم، متشکل
از سه آرامگاه است که در مجاورت یکدیگر قرار گرفته‌اند.
دو گنبد از این مجموعه ؛ با توجه به کتیبه های تاریخی موجود ؛ مدفن امرای خاندان
علی صفی – فرمانروایان مستقل قم در قرن هشتم ه . ق است . باغ گنبد سبز در بخش شرقی
شهر قم ، انتهای خیابان چهار مردان، جنب گ
در
20 کیلومتری شمال غرب شهر قم در نزدیکی منطقه جعفریه  گنبدی نمکی قرار دارد که از جاذبه های طبیعی و
منحصر به فرد شهر قم محسوب می شود . گنبد نمکی شهر قم به عنوان بزرگترین و
زیباترین گنبد نمکی ایران شناخته می شود. برخی تاریخشناسان معقدند که قدمت گنبد
نمکی شهر قم به شصت میلیون سال قبل باز می گردد. همچنین با دارا بودن دریاچه ای
کوچک در دل خود زیبایی را در نظر گردشگران دو چندان کرده است. در این گنبد،
بلورهای نمک به صورت تیغه های مشخص و کنگره دار درآمد
در
20 کیلومتری شمال غرب شهر قم در نزدیکی منطقه جعفریه  گنبدی نمکی قرار دارد که از جاذبه های طبیعی و
منحصر به فرد شهر قم محسوب می شود . گنبد نمکی شهر قم به عنوان بزرگترین و
زیباترین گنبد نمکی ایران شناخته می شود. برخی تاریخشناسان معقدند که قدمت گنبد
نمکی شهر قم به شصت میلیون سال قبل باز می گردد. همچنین با دارا بودن دریاچه ای
کوچک در دل خود زیبایی را در نظر گردشگران دو چندان کرده است. در این گنبد،
بلورهای نمک به صورت تیغه های مشخص و کنگره دار درآمد
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد ۱ پیام نور 
برای دانلود خلاصه کتاب و سوالات روانشناسی رشد ۱ پیام نور روی دانلود فایل کلیک و فایل را دانلود کنید . دانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد ۱ و ۲ به صورت . . دانلود کتاب روانشناسی رشد (1) -س‍وس‍ن‌ س‍ی‍ف‌, پروین کدیور, رضا .
 
خلاصه کتاب روانشناسی رشد سیف کدیور
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی تربیتی دکتر سیف . . کتاب روان شناسی ر
گنبد خشتی سید محمد مشهد
گنبد خشتی سید محمد مشهد ، مقبره امامزاده سید محمد از نوه‌های امام موسی‌بن‌جعفر (علیه السلام) می‌باشد.امامزاده سید محمد با هجده واسطه به حضرت سجاد (علیه السلام) می‌رسد.این گنبد در شهر مقدس مشهد قرار‌ دارد.چون این آرامگاه خشتی است آن را گنبد خشتی می‌نامند.
معرفی گنبد خشتی سید محمد مشهد
معرفی گنبد خشتی سید محمد مشهد یکی از بناهای قدیمی شهر مقدس‌ مشهد است.قدمت این گنبد به دوره‌‌ تیموری می‌رسد.در این بنا یک سرداب با
باربری مشهد
باربری مشهد به عنوان برترین و با کیفیت ترین باربری در شهر مقدس مشهد مفتخر است که ضمن حفظ کیفیت خدمات خود قیمتهای استثنایی حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای ایران را به ارزانترین قیمت به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به گنبد کاووس نیز از جمله این موارد به شمار می رود.
قیمت استثنایی باربری مشهد گنبد کاووس
گنبد خشتی واقع در میدان طبرسی مشهد و در چهار سوی
نوغان، محل دفن مزارامیر سلطان محمد است  که
نسبت شریفش با ۱۷ واسطه به حضرت موسی بن جعفر (ع) می رسد. گنبد این آرامگاه خشتی است و به
همین سبب آن را گنبد خشتی می نامند. گنبد خشتی از نظر معماری مشتمل بر دو بخش مهم
پیوسته است که فضای زیر گنبد خشتی مشهد به صورت چهارشاه نشین و هشتی ورودی است.
بنا بر شواهد ساخت اولیه گنبد خشتی مشهد به دوره تیموری برمی گردد و در دوره صفوی
و قاجاریه تکمیل و تزیین شده است. گنبد
گنبد خشتی واقع در میدان طبرسی مشهد و در چهار سوی
نوغان، محل دفن مزارامیر سلطان محمد است  که
نسبت شریفش با ۱۷ واسطه به حضرت موسی بن جعفر (ع) می رسد. گنبد این آرامگاه خشتی است و به
همین سبب آن را گنبد خشتی می نامند. گنبد خشتی از نظر معماری مشتمل بر دو بخش مهم
پیوسته است که فضای زیر گنبد خشتی مشهد به صورت چهارشاه نشین و هشتی ورودی است.
بنا بر شواهد ساخت اولیه گنبد خشتی مشهد به دوره تیموری برمی گردد و در دوره صفوی
و قاجاریه تکمیل و تزیین شده است. گنبد
گنبد خشتی واقع در میدان طبرسی مشهد و در چهار سوی
نوغان، محل دفن مزارامیر سلطان محمد است  که
نسبت شریفش با ۱۷ واسطه به حضرت موسی بن جعفر (ع) می رسد. گنبد این آرامگاه خشتی است و به
همین سبب آن را گنبد خشتی می نامند. گنبد خشتی از نظر معماری مشتمل بر دو بخش مهم
پیوسته است که فضای زیر گنبد خشتی مشهد به صورت چهارشاه نشین و هشتی ورودی است.
بنا بر شواهد ساخت اولیه گنبد خشتی مشهد به دوره تیموری برمی گردد و در دوره صفوی
و قاجاریه تکمیل و تزیین شده است. گنبد
گنبد خشتی واقع در میدان طبرسی مشهد و در چهار سوی نوغان،
مدفن امیرسلطان غیاث الدین محمد بن امر طاهرالموسی است که نسبت شریفش با ۱۷ واسطه
به حضرت موسی بن جعفر (ع) می رسد. گنبد این آرامگاه خشتی است و به همین سبب آن را
گنبد خشتی می نامند. گنبد خشتی از نظر معماری مشتمل بر دو بخش مهم پیوسته است که
فضای زیر گنبد خشتی مشهد به صورت چهارشاه نشین و هشتی ورودی است. بنا بر شواهد
ساخت اولیه گنبد خشتی مشهد به دوره تیموری برمی گردد و در دوره صفوی و قاجاریه
تکمیل
گنبد
سبز در خیابان خراسانی  و در میدانی
به همین نام در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. بنای تاریخی گنبد سبز ، آرامگاه شیخ
مومن استر آبادی است و قدمت آن به زمان شاه عباس صفوی باز می گرددکه در میان
قبرستانی به نام میر هوا ، ساخته شد. علت نام گذاری آن به گنبد سبز جهت کاشی کاری
های فیروزه ای مایل به سبز زیبا و بسیار چشم نوازش است. گنبد سبز به شکل هشت ضلعی
با چهار ایوان ساخته شده ، علاوه بر آن طاق ها ، ایوان ها و کاشی کاری های بی
نظیرش بسیار جلوه خا
گنبد استین گلاس، یک المان دکوراتیو
گنبد استین گلاس یکی از المان های دکوراتیو در طراحی داخلی می باشد که نوعی هنر دست محسوب می شود. گنبد استین گلاس را می توان مطابق با تمامی سبک های دکوراسیون داخلی و معماری طراحی و مونتاژ کرد.
گنبد استین گلاس یک رویداد جدید در معماری داخلی می باشد که نوعی المان خاص در طراحی داخلی محسوب می شود که می تواند چشم هر بیننده را به خود خیره سازد.
برای طراحی گنبد استین گلاس آشنایی با تکنیک استین گلاس اولین و مهم ترین
• منتظر:
 
چهار سهل استچهل سال هم بیایددر انتظار بازگشتت، می مانمتا استخوان هایت رااز لوث ترکش های زنگ زده ی بیالایمو بذر گل های سوسن و یاس را در چشم های خشک ات بکارمو پیشانی بند سرخ یا حسین(ع)بر پیشانی اتگره زنم. سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
گنبد
سبز در خیابان خراسانی  و در میدانی
به همین نام در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. بنای تاریخی گنبد سبز ، آرامگاه شیخ
مومن استر آبادی است و قدمت آن به زمان شاه عباس صفوی باز می گرددکه در میان
قبرستانی به نام میر هوا ، ساخته شد. علت نام گذاری آن به گنبد سبز جهت کاشی کاری
های فیروزه ای مایل به سبز زیبا و بسیار چشم نوازش است. گنبد سبز به شکل هشت ضلعی
با چهار ایوان ساخته شده ، علاوه بر آن طاق ها ، ایوان ها و کاشی کاری های بی
نظیرش بسیار جلوه خا
خوزستان دیدنی‌هایی دارد که غافلگیرتان می‌کند. یکی از جاذبه‌‌‌های شگفت انگیز خوزستان دشت سوسن است. این منطقه‌ی زیبا در شمال خوزستان قرار دارد. طراوت و تازگی این دشت بسیاری از گردشگران را فرا می‌خواند. برای شناخت بیشتر این جاذبه با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.
دشت سوسن کجاست؟
این دشت سرسبز در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر ایذه است. این دشت یکی از مسیرهای گذر رود کارون است. سوسن یکی از بخش‌ های شهرستان ایذه است که از دو دهستان سوسن شرقی (
استین گلس یک روش نوین برای ساخت سازه های دکوراتیو می باشد. استین گلاس با استفاده از تکه شیشه های رنگی المان ها و سازه های دکوراتیو و منحصر به فردی را ایجاد می کند که چشم هر انسانی را به خود خیره می کند.
شیشه های تزیینی استین گلس از آن جهت مورد استفاده در طراحی و معماری داخلی قرار می گیرد که چون علاوه بر عبور نور طبیعی، دارای مقاومت بالا و عایق در برابر حرارت و رطوبت می باشد.
در این مطلب قصد داریم کاربرد شیشه های استین گلس را به شما معرفی کنیم.
کا
دیروز سوسن خانم در مورد یک آقای پدر سگی گفت: "مورچه که بال درآورد وقت زوالشه". یعنی وقتی خدا به یک آدم حقیر چیزهای خیلی زیادی می دهد نشانه ی این است که نابودی اش نزدیک است.
طبق معمول نوشتمش یک گوشه ای که در موقع مناسب استفاده کنم. درست مثل سکتوم سمپرا.
 • منتظر:
 چهل سال هم بگذرد (چهل سال گذشته و من هنوز منتظرم)منتظرت می مانمتا نفست رالبخندت رااستخوان هایت رااز لوث ترکش های زنگ زده ی بیالایمو در چشم هایت سوسن و یاس بکارمو پیشانی بند سرخ یا حسینت را دوباره گره بزنم.
 
 #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
" تازه افطار کرده است. سنگین شده و دراز به دراز بر زمین افتاده است. ساعت به ده نزدیک می شود. با حمید قرار دارد. انگیزه دیدار با "رفیق" و زیارت حرم او را از زمین می کَنَد . ماشین هست اما دوچرخه را برمی دارد و رکاب ن به سوی قرار هر شبشان رهسپار می شود. درد دل های دو نفره با حضرت رضا (ع) در مسیر حرم، در حالیکه گنبد مقابل چشمانش برق می زند و گاه به خاطر حلقه های اشک تار می شود ، همراه با نسیمی که فضا را شاعرانه تر می کند . دوست ندارد اینها را از دست بدهد
بسم الله الرحمن الرحیم
تو که باشی،من به تمام خواسته هایم رسیده ام!!!
در صحنت مینشینم.مرور میکنم زندگیم را.باشد قبول آقا٬نه من ،نه او.یادمان یکدیگر را فراموش.‌اما اجازه آقا؟چه شود مگر اگر او باشد و من ؟!در صحن توسرمای زمستان باشد وگرمای دستان اوباب الرضا.نگاه به گنبد.زمزمه السلام علی الرضا و.اذن دخول.کمی جلوتر صحن انقلاب.جرعه ای آب از سقاخانه.روبروی گنبد.گوشه ی دنج حرم.‌روضه ای برایم آغاز کند.او بخواندمن ب اندازه ی تمام روزها
دانلود آهنگ قند منی    #  جانِ منی جان منی جان من
آن منی آن منی آن من  #  شاه منی لایق سودای من
قند منی لایق دندان من #  قند منی…
نور منی باش در این چشم من #  چشم من و چشمه حیوان من
گل چو تو را دید به سوسن بگفت # سرو من آمد به گلستان من
قند منی …
ادامه مطلب
ساعت نه شب بود . از خانواده خواستگار هنوز خبری نبود ‌. طاقت پدر جان طاق شده بود ، رو به مادر کرد و گفت : شاید نمی خواهند بیایند . حدود ساعت ۱۰ بود که بالاخره خواستگار ها آمدند ؛ از چهره پدر داماد چیزی معلوم نبود اما معلوم بود که مادر داماد دلش راضی به این وصلت نیست . خواهر داماد را هم اگر کارد می زدی خونش در نمی آمد . آقا جان کلی از کمالات عروس خانم گفت  . مادر جان هم چشم به گل های فرش دوخته بود تا از نگاه های سنگین خواهر و مادر داماد در امان بماند ؛
سفر به بوشهر در حاشیه خلیج فارس پر از هیجان است و تجربه ای متفاوت از طبیعت را به شما می دهد. یکی از دیدنی های طبیعی این استان گنبد نمکی جاشک است که یکی از بزرگ ترین، فعال ترین و زیباترین در نوع خود در سراسر جهان می باشد. تاریخ شکل گیری آن به ۶۰۰ میلیون سال پیش باز می گردد و به عنوان یکی از آثار فسیلی ملی ایران در سال ۱۳۸۶ به ثبت رسیده است. زیبایی خیره کننده آن به خاطر نمک خوراکی است که جلوه ای خیره کننده به آن بخشیده است.
ادامه مطلب
بیوگرافی سوسن تسلیمی همسر اول داریوش فرهنگ + عکس
در این مطلب به زندگی شخصی و خصوصی داریوش فرهنگ  بازیگر سریال گاندو می پردازیم. داریوش فرهنگ دوربار تا تاحلا ازدواج کرده است که در ادامه از زندگی خصوصی وی با خبر خواهیم شد.
برای مشاهده عکس های همسران و جوانی داریوش فرهنگ ادامه مطلب به لینک زیر بروید.
عکس و بیوگرافی داریوش ارجمند +
همسرش
زانیار خسروی یکی بود یکی نبود
دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام یکی بود یکی نبود
Download New Music Xaniar Khosravi - Yeki Bood Yeki Nabood
متن آهنگ یکی بود یکی نبود زانیار خسروی
یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبودیکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیسترفتیو تنهایی یقمو گرفت دنیا شاید ازت حقمو گرفتنیستی و هیچ چیزی خوشحالم نمیکنه صفر ضربدر هرچی بشه بازم میشه صفرنردبون بودم که واست پله شدم حالا برگشتی می
الان شماره ناشناس زنگ زد جوگیرانه جواب داده ام حبیب کاف پفیوز (خوشگل) بود کلی حرف زده ایم به هم دری وری گفتیم! قشنگ آمار همه چیز رو داشته انگار وبلاگ رو خونده بود!!!! در مورد اینکه رفته دشت سوسن! ولگردی ( بگید تعطیلات نوروز)!!! گفت شنیده ام رفتی مراسم پدر خانم مدیر عامل پاچه خواری؟  لعنتی
روستای گنبد، در ٢٥ کیلومتری جاده ملایر و در بخش مرکزی همدان واقع شده است

به نام خدا
روستای گنبد از توابع بخش مرکزی همدان ، در ٢٥ کیلومتری جاده همدان به ملایر قرار گرفته است.
این روستا با چشم اندازی کم نظیر در میانه ی دو کوه واقع و یک رودخانه روستا را به دو نیم جدا کرده و در مسیر از باغات انگور و مرکبات بهره می گیرد
بیش از ٥٠٠ خانوار ساکن در این روستا به شغل کشاورزی ، دامداری و هنرهای دستی از قبیل گچبری ، کاشیکاری و،،، مشغول هستند.
مسجد نسبتا
امامزاده بابا زاهد ـ مسجد سلیمان { درّه زاهد }
بقعه این امامزاده در میان روستاى دره زهد از توابع بخش لالى مسجد سلیمانى واقع شده است.
ساختمان بقعه، بنایى تازه تعمیر است که شالوده آن از سنگ لاشه و ملاط گچ ساخته شده که به صورت چهار ضلعى با گنبد عرقچینى است که بر روى آن یک گنبد طلایى با ورق گالوانیزه به ارتفاع 5/2 متر پوشش یافته است.
    یه دیالوگ طلایی هم سوسن خانم داشت واسه ی وقتی که یاس تازه می خواست وارد مقوله ی اردوی جهادی بشه. به این ترتیب که فرمودند:  "نگران این نیستم که خسته و اذیت بشی حین کار. من بیشتر نگران اینم که میری اردو، کرم می ریزی و بچه ها رو اذیت میکنی، بچه ها هم میگیرن کتکت میزنن."
معرفی کتاب با کبوترهای گنبد در محل کتابخانه:
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه نشست معرفی کتاب با کبوترهای گنبد از کتب منتخب جشنواره رضوی با حضور جمعی ازاعضای فعال کتابخانه برگزار گردید.کتاب یاد شده سروده هایی درباره امام رضا (ع) است که به کوشش سید احمد میرزاده 
تهیه شده است.
امامزاده محمّد صالح ـ رامهرمز { محلّه علمدار}
بقعه این امامزاده در محلّه شهر رامهرمز واقع شده و بسیار مورد توجه اهالى است.
ساختمان بقعه بنایى زیبا و قدیمى با گنبد پلکانب و مخروطى به ارتفاع بیش از 8 متر است و دیوار آن 5/2 متر ارتفاع دارد و الباقى گنبد در 14 طبقه است.
ادامه مطلب
 
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
توضیحات فایل:
کتاب روانشناسی رشد ۱ سیف بصورت خلاصه
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل خلاصه کتاب روانشناسی رشد ۱ سوسن سیف و پروین کدیور نشر سمت تألیف سوسن سیف، پروین کدیور، رضا کرمی نوری و حسین لطف آبادی در ۶۲ صفحه شامل شش فصل بسیار جامع و مفید می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.
مطالب خلاصه کتاب روانشناسی رشد ۱ سوسن سیف و پروین کدیور در ۶ فصل گرد
امامزاده محمّد صالح ـ رامهرمز { محلّه علمدار}
بقعه این امامزاده در محلّه شهر رامهرمز واقع شده و بسیار مورد توجه اهالى است.
ساختمان بقعه بنایى زیبا و قدیمى با گنبد پلکانب و مخروطى به ارتفاع بیش از 8 متر است و دیوار آن 5/2 متر ارتفاع دارد و الباقى گنبد در 14 طبقه است.
ادامه مطلب
مجموعه ای کامل از آی های سریال زیر گنبد Under The Dome که در طرح های مختلف و زیبا و برای تمام فصل های این سریال است را در فرمت ico جهت استفاده در ویندوز برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید با استفاده از انها آی های خود را تغییر داده و زیباتر کنید.
برای دانلود این مجموعه از نایس دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب
درگیری دو روزه رژیم صهیونیستی با فلسطینیان و موشکهای بیسابقه ای که گنبد آهنین را آبکش کردند.
درگیری دو روزه رژیم صهیونیستی با فلسطینیان و موشکهای بیسابقه ای که گنبد آهنین را آبکش کردند.
رژیم صهیونیستی پس از بالا گرفتن درگیری ها با مقاومت فلسطین اعلام کرد به ارتش دستور می دهد بشدت با تروریستها برخورد کند. همینطور اعلام کرد تصمیم گرفته ترور فرماندهان و نیروهای مقاومت را از سر بگیرد.با رونمایی از موشک جدید مقاومت و شکست گنبد آهنین که به خاطر
 
مژگان آیخان – دلی قیز
دانلود آهنگ ترکی مژگان آیخان به نام دلی قیز
Mujgan Ayxan – Deli Qiz

 
دانلود آهنگ ترکی مژگان آیخان به نام دلی قیز
****    ****     ****
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی
آهنگ مژگان آیخان به نام دلی قیز
****    ****     ****
متن آهنگ دلی قیز از مژگان آیخان
سنسیز حیاط یوخ من سونلر چوخ
من قیسقانجام  بی من سومحدن قورخ
سنسیز حیاط یوخ من سونلر چوخ
من قیسقاناح بیریم من سومحدن یوخ
یوخوندا گورسن منی گرح سوسن من دلی بی قیزام بونو گرح بیل
قسم به خالق یکتا،خدای احساسات
قسم به حس غزل،به رنگ احوالات
قسم به چشم تو که مهد اشعار است
بدون عشق تو کار عاشقی زار است
قسم به صورت تو،به بازی ابیات
قسم به حال دلم،به این همه آیات
قسم به سرخی خونم به حمله اشرار
قسم به بی محلی تو،قسم به این اصرار
قسم به دلربایی تو،به غربت منِ زار
قسم به فاصله ها،بشنو این تکرار
ماه هم از شوق تو شب روشن است
در نگاهت عطر یاس و سوسن است
وصف چشمانت خودش یک مثنوی
تو دلیل شعر من،من هم برایت مولوی
خنده ی زیبای تو قلب حزی
سلطانیه یکی از نمونه های برجسته معماری ایرانی و یک بنای مهم در توسعه معماری اسلامی در شهر زنجان است. این بنا یک ساختمان هشت ضلعی با گنبدی به ارتفاع 50 متر است که دور تا دور آن توسط هشت مناره بلند پوشانده شده است. گنبد سلطانیه اولین نمونه از گنبد های دو تکه در ایران است. گنبد سلطانیه علاوه بر معماری خارجی جذاب و دیدنی، معماری داخلی خیره کننده ای دارد.
مسجد گوهرشاد، یکی از مشهورترین مساجد ایران
 
اهمیت تاریخی گنبد سلطانیه
در شمال غربی ایران و در
مژگان آیخان – دلی قیز
دانلود آهنگ ترکی مژگان آیخان به نام دلی قیز
Mujgan Ayxan – Deli Qiz

 
دانلود آهنگ ترکی مژگان آیخان به نام دلی قیز
****    ****     ****
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی
آهنگ مژگان آیخان به نام دلی قیزآ[
****    ****     ****
متن آهنگ دلی قیز از مژگان آیخان
سنسیز حیاط یوخ من سونلر چوخ
من قیسقانجام  بی من سومحدن قورخ
سنسیز حیاط یوخ من سونلر چوخ
من قیسقاناح بیریم من سومحدن یوخ
یوخوندا گورسن منی گرح سوسن من دلی بی قیزام بونو گرح بیل
پالتو پوشیدم کوله رو انداختم رفتم.
همکارم گفت: سروری چادرت کو؟! اشاره کردم به کیفم.
گفت "نمیشه" که. سرت کن.
خنده م گرفته بود. بامزه بود این رفتار از کسی که جلوی خدماتی های آقا گاه و بیگاه روسری و مقنعه ش بر دوشش هست و فقط در برابر مدیران اام به حجاب رو حس میکنه.
با لبخند رد شدم. "نمیشه" مال سوسن بود و من هنوز فاطمه هستم.
مژگان آیخان – دلی قیز
دانلود آهنگ ترکی مژگان آیخان به نام دلی قیز
Mujgan Ayxan – Deli Qiz

 
دانلود آهنگ ترکی مژگان آیخان به نام دلی قیز
****    ****     ****
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی
آهنگ مژگان آیخان به نام دلی قیز
****    ****     ****
متن آهنگ دلی قیز از مژگان آیخان
سنسیز حیاط یوخ من سونلر چوخ
من قیسقانجام  بی من سومحدن قورخ
سنسیز حیاط یوخ من سونلر چوخ
من قیسقاناح بیریم من سومحدن یوخ
یوخوندا گورسن منی گرح سوسن من دلی بی قیزام بونو گرح بیلسن
امامزاده ابراهیم ـ بهبهان  {خیابان عدالت }
مشهور به شاهزاده ابراهیم»، بقعه باشکوه این امامزاده در خیابان عدالت شهر بهبهان قرار دارد.
بنایى مجلّل و قدیمى که به جا مانده از دوره صفویّه و شامل ایوان، گنبد، حرم و صحن است. مرقد امامزاده در اتاقى به ابعاد 8×8 متر قرار دارد که چهار زاویه آن را با ایجاد چهار طاق نما به دایره تبدیل نموده و در نتیجه، گنبد شلجمى بنا به قطر 6 و ارتفاع 8 متر را بر آن استوار ساخته اند. در ساقه گنبد تعداد هشت پنجره مشبّک گچى
یکی بود، یکی نبود. زیر گنبد کبود یه دختری نشسته‌بود. این دختر قصه‌ی ما کتاب میخوند. اسمشم ستوده بود. یه دختر متولد زمستون که زیبایی خودش رو از برف قشنگ گرفته‌بود. 
ستوده‌ی عخوری پخوری، تولدت رو هزاران بار تبریک میگم ^_^ امیدوارم همینجور مثل الان دختر قوی‌ای بمونی! امیدوارم سال بعد توی دانشگاه تهران ببینمت :)) و امیدوارم لبخند قشنگ هیچ‌جوره از روی لب‌هات محو نشه و روز به روز بزرگتر شه :)) و امیدوارم به هرچیزی که میخوای برسی و امسال سال قشنگی ب
دلا، تا کی همی جویی منی را؟
چه داری دوست هرزه دشمنی را؟
چرا جویی وفا از بی وفایی؟
چه کوبی بیهده سرد آهنی را؟
ایا سوسن بناگوشی ، که داری
به رشک خویشتن هر سوسنی را
یکی زین برزن نا راه برشو
که بر آتش نشانی برزنی را
دل من ارزنی، عشق تو کوهی
چه سایی زیر کوهی ارزنی را؟
ببخشا، ای پسر، بر من ببخشا
مکش در عشق خیره چون منی را
بیا، اینک نگه کن رودکی را
اگر بی جان روان خواهی تنی را
نام شهر/city name:مراغه/Maragheh
مکان/Location:ایران.آذربایجان شرقی.مراغه/Maragheh.Eastern Azerbaijan.Iran
معرفی/Introduction:مَراغه یکی از شهرهای مهم و بزرگ استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان مراغه است. این شهر در کنار رودخانه صوفی‌ چای و در دامنه جنوبی کوه سهند قرار دارد. مراغه با ۲۵٫۹۷ کیلومتر مربع مساحت در سال ۱۳۹۰ خورشیدی، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان پس از تبریز به شمار می ‌رود. این شهر در ۱۳۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده ‌است/Maragheh is one of the major cities of East Az
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
سلام علیکم برحمت الله و برکاته
 
همین اول کاری، سوسون و یاسمن رو فاکتور میگیریم.
قصدمون معرفی گل و گیاهی هست اولا بویی خوش داشته باشن و ثانیا بشه در خونه نگهداری کرد.
گل های مثل یاسمن، محمدی و سوسن رو اگه حتی بتونید تو خونه نگهدارید،. هیچ وقت و هیچ وقت رایحه ای که در فضای باز تولید می کنن، در خونه تولید نمی کنند. 
 
اینو می خواستم تو پاورقی بگم ( )  ولی همینجا گفتنش خالی از لطف نیست.
نکته وری وری ایمپورتنت :  گل هایی که بذر افشانی، توسط باد انجام ب
دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام یکی بود یکی نبود
دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام یکی بود یکی نبود بهترین کیفیت در سمفونی، زانیار خسروی خواننده جوان کشور به تازگی اثر جدیدی به نام  یکی بود یکی نبود که جدیدیترین موزیک این هنرمند بزرگ محسوب می شود اشاره کنیم که تاریخ انتشار آهنگ یکی بود یکی نبود 1 مهر ماه 1398 می باشد. شما کاربران عزیز میتوانید برای دانلود آهنگ یکی بود یکی نبود و همینطور میتوانید به بخش دانلود آهنگ  و دانلود آلبوم  و مو
رائحه : گرم و شیریننوع ادکلن : ادو پرفیومحجم : 125میل
عطر نه 5th Avenue Elizabeth Arden for women (فیفتی اونیو الیزابت آردن ) که نام آن برگرفته از یک خیابان معروف و اعیان نشین در شهر نیویورک می باشد  ، مخصوص بانوانی باهوش ، موفق ، با لطافت نگی ، سبکی منحصر به فرد ، جواهرات و لباس های لوکس و عطرهای خاص طراحی شده . نی که در کنار ویترین مغازه ها راه رفته و حس خوب و منحصر به فردی را تجربه می کنند . این محصول با رایحه ای گرم شیرین که آن را بیشتر از سوسن ، یاس بنفش
اورپوینت بررسی معماری مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته
دید کلی :در این فایل مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

توضیحات کامل :پاورپوینت بررسی معماری مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته
 
مسجد باسونا پروژه ای ساختارشکن نسبت به بافت کهنه منطقه سوهاگ به شمار می رود که جلوه نوی آن نسبت به بافت کهن این بخش از مصر خودنمایی می
امامزاده على اصغر ـ دزفول { شهرک شهید کریمى }
مشهور به على شلگهى»، بقعه با شکوه این امامزاده در میان شهرک شهید کریمى (شلگهى سابق) از توابع شهر دزفول واقع شده است.
بناى قدیمى که از خشت و گل و آجر ساخته شده بود و داراى گنبد عرقچینى مایل به قیفى داشت در سالیان قبل تخریب شد و بجاى آن بناى باشکوهى در مساحت حدود 450 متر مربع ساخته شد که داراى ایوان، گنبد، ضریح و حرم است.
ادامه مطلب
امامزاده على اصغر ـ دزفول { شهرک شهید کریمى }
مشهور به على شلگهى»، بقعه با شکوه این امامزاده در میان شهرک شهید کریمى (شلگهى سابق) از توابع شهر دزفول واقع شده است.
بناى قدیمى که از خشت و گل و آجر ساخته شده بود و داراى گنبد عرقچینى مایل به قیفى داشت در سالیان قبل تخریب شد و بجاى آن بناى باشکوهى در مساحت حدود 450 متر مربع ساخته شد که داراى ایوان، گنبد، ضریح و حرم است.
ادامه مطلب
#شعر الایی 
یه لالایی قشنگ
بخواب ای گل، گل زیبالالا لالا، لالا لالا گل سوسن، گل کوکبگل مریم، گل مینا به روی مثل ماه توستاره می زنه سو سو
بخواب ای ماه تابانملالا لالا گل شب بو بگو آهسته زیر لبخدای مهربان من          به امید تو می خوابملالا لالا گل لادن
کوچولوهای قشنگ و نازمامیدوارم شب خوشی داشته باشین و راحت بخوابین
اینم مینویسم دلت واشه. مال دیروز بود:بعضیا هستن آدم شک میکنه که اینا خودشون تنها هم باشن جلو خودشون پاشون دراز نمیکنن. یا حتی شاید جلو خودشون نخوابن یا جلو خودشونم نمیگوزن والا این دسته ادماخودشونم خودشونو سوسن خانوم صدا میزننانقدر که اینا فلان اند. والا ب چ دردی میخوره آدم نتونه جلو خودش پاشو دراز کنههان
 پروژه زبان تخصصی معماری با موضوع گنبد
 
کد محصول : 981105
عنوان کامل پروژه : پروژه دو زبانه گنبد - Dome
مربوط به : زبان تخصصی معماری
فرمت فایل : PPTX (قابل ویرایش در نرم افزار پاورپوینت)
تعداد صفحات : ۴۰ اسلاید
تعداد تصاویر ، نقشه و دیتیل و … موجود در پروژه : ۴۰
توضیحات : پروژه به صورت دو زبانه فارسی - انگلیسی تهیه شده است. ترجمه متون به صورت دقیق میباشد و مطالب نیز از منابع معتبر تهیه شده است. همچنین در پروژه تعداد زیادی کلمات و اصطلاحات تخصصی معماری به
کاش بدانی، وقت نبودن هاتت
چگونه  گلهای قالی ، زیر ردقدم هایم 
تاب نمی آورد
 وچشمانم ، چگونه
حرکت کند عقربه هارا نفرین می کند
وقت نبودن هایت
حتی سینیِ فنجان قهوه
به دنبال سهم فنجان تو میگردد
کاش می دانستی
وقتی دیدنت ، دور می شود و دیر
دلتنگی ،چه طعم  تلخ دارد  
 
پر قدیسه عالم بین  شعله های آتشگر گرفت از آن زبانه فامطه تمام آهشبیت اول که بسوزد همه واژه ها بسوزندقافیه آب شد از غم،غزلم فدای مادررنگ پر چرا پریده،رنگ در چرا چنین استشاعری محو علی شد،مات قهرمان خیبرقهرمان کشیده می شد،روی خاک کوچه ی تنگفاطمه به گریه پرسید فضه کو حضرت حیدربین کوچه ها دوید و خبر از علی نبود وزیر گنبد کبود و مادری در پی شوهرمادر نبی تو بودی،مادر علی تو هستیدر پی ولی که رفتی بر زمین ریخت گل و پربیت حق بیت علی بود،بین این بیت پر
کاش بدانی، وقت نبودن هایت
چگونه  گلهای قالی ، زیر ردقدم هایم 
تاب نمی آورد
 وچشمانم ، چگونه
حرکت کند عقربه هارا نفرین می کند
وقت نبودن هایت
حتی سینیِ فنجان قهوه
به دنبال سهم فنجان تو میگردد
کاش می دانستی
وقتی دیدنت ، دور می شود و دیر
دلتنگی ،چه طعم  تلخ دارد  
 
گنبد هارونیه مشهد
استان خراسان یکی از سرزمین‌های تاریخی ایران به شمار می‌رود.این استان در گذشته‌های بسیار دور محل وقایع ریز و درشت بسیاری بوده است.این دیار شاهد اتفاق‌های مهم و اثر گذاری از ابتدا تا به امروز بوده است.در طول تاریخ انسان‌های نامدار و فرهیخته‌ای در دامان خراسان پرورش یافته‌اند.امروز ما قصد داریم یکی از آثار تاریخی این استان به نام گنبد هارونیه مشهد را به شما معرفی کنیم و شما را با این اثر بیشتر آشنا کنیم.
آشنایی با گنبد ها
پاورپوینت بررسی گنبد در معماری ایران










تاریخ ایجاد


19/04/1398 12:00:00 ق.ظ

  
تعدادبرگ: 33 اسلاید
  قیمت: 4000 تومان
  حجم فایل: 17 kb

 تعدادمشاهده
 4




















ساخت گنبد و گلدسته سازی در کشورهای مسلمان بسیار رواج دارد.
متاسفانه هنوز برخی از مردم و حتی سازندگان گنبدها و گلدسته‌ها، از فلسفه وجودی این‌ها اطلاعی ندارند و فقط تصور می‌کنند که نمادی برای اماکن متبرکه می‌باشد.
ما در سایت معتبر گلدسته سازی ثارالله تمامی اطلاعات کاربردی را برای شما بیان خواهیم کرد.
فلسفه وجودی گنبد و گلدسته چیست؟
در کتاب‌های مختلفی درباره معماری مساجد آمده است که:
پیامبر اکرم (ص) پس از اینکه به مدینه هجرت کردند با کمک ی
امامزاده احمد ـ شوشتر { گتوند}
مشهور به پیر احمد»، بقعه این امامزاده در 35 کیلومترى شمال شوشتر و در شش کیلومترى خارج از شهر گتوند واقع شده است.
بنایى کوچک به ابعاد 3×3 متر با گنبد ضربى که روى آن یک گنبد اضافى دیگر نهاده اند. قطر دیوار بقعه حدود یک متر و در وسط آن صورت قبرى به اندازه 60 سانتى متر قرار دارد. گورستان بزرگ و بسیار قدیمى پیرامون بقعه مى باشد که قدیمى ترین سنگ قبر آن، سال 1200 هـ . ق را نشان مى دهد. از شخصیّت مدفون در بقعه اطّلاع دقیقى حا
استانبول از شهرهای توریستی  شناخته شده  و معروف در کشور ترکیه است که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند که در بین توریستها و مسافران تور ترکیه بسیار معروف و محبوب است.  داشتن مکان های دیدنی و تاریخی بیشماری که در این شهر وجود دارد نظر هر شخصی را با هر سلیقه ای جذب می کند . شهر استانبول ازآن دسته شهرهایی است که در مسجدهای تاریخی و زیبای بسیاری در آن وجود دارد که هرکدام را می توان از جاذبه های توریستی این شهر دانست، در ادامه آژانس آرزوی آس
نمیدونم دقیقا چند ساله که گنبد بارگاه ملکوتی امامزاده ابراهیم علیه السلام معروف به امامزاده نرمی را کاشی کردند ولی فکر کنم زیر ۲۰ ساله اما چند روز پیش دیدم که چند متر از کاشی های آن ریخته و معلومه که بقیه هم در حال ریختنه .واقعاَ متاسف شدم این خرده پولهای مردم به چه امیدی در ضریح ریخته میشه و بعد در همچین جاهایی خراب میشه .در این موضوع نمیشه هیئت امنای قبلی را مقصر دانست و باید هیئت امنای کنونی ضمن طرح شکایت از پیمانکار گنبد خسارت وارده ر
: ما خیال می‌کنیم که آمده‌ایم تا خانه‌ای بسازیم، بَزمی بسازیم و همین‌که خانه‌مان را خراب می‌کنند و بَزممان را به هم می‌زنند ناله می‌کنیم و بانگ برمی‌داریم که : مسلمانی نیست . . . خدا نیست . . . بی‌خبر ! بی‌خبر ! آنها می‌خواهند تو را بسازند و این است که بَزمت را می‌سوزانند، که خانه‌ات را خراب می‌کنند، که محبوب‌هایت را می‌شکنند، که مگر برخیزی. خرابت می‌کنند، تا آباد شوی. دیوارهایت را می‌ریزند تا به وسعت برسی و این است که تو باید خودت بخوا
نقاشی گنبد امام رضا(ع) و شرکت آقای محمدجواد مولوی 7 ساله از مهد کودک گلهای بهشت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
نقاشی گنبد خورشید و شرکت خانم حسنا مولوی 5 ساله از مهدکودک گلهای بهشت  در دهمین جشنواره کتابخوانی رضویکتابخانه ف
هوالجمیل
دانلود رایگان و صلواتی مقاله مقایسه گنبدهای مهمعنوان: مقاله تحقیقی در رابطه با مقایسه برخی از گنبدهای مهم و پیشنهادی برای احداث گنبد مسجد امام حسن مجتبی زرقان فارس=================================
گنبدهائی با قطر کمتر از قطر گنبد احتمالی مسجد زرقان
گنبد امام رضا (ع) با قطر 15 متر و ارتفاع حدود 15 متر
قطر گنبد مسجدالاقصی حدود 15 متر و ارتفاع 10 متر
شیراز گنبد شاهچراغ (ع) با قطر 12 متر پایه و بیش از 15 متر وسط بدنه و  ارتفاع حدود 12 متر
زرقان گنبد شاهزاده ق
هوالرئوف الرحیم
امروز نبرد خیر و شری برپا بود دیدنی.
سر دست بند مامان که شین شین سوسن خریدش. در واقع جیم به عنوان روز زن برای شین خرید.
هعی.
دستبند دوست داشتنیم داره میره تو دست آدمی که.
خیلی با خودم جدل کردم. خیلی.
این روحیه ی یک زن منتظر ظهور نباید باشه.
پاشدم براشون اسفند دود کردم. که اینهمه انرژی منفیم سمتشون نره و نرسه.
حسادته دیگه. شاخ و دم که نداره. آدم باید با خودش حداقل صادق باشه.
خدایا پلیز هلپ می برای عبور از این "حسادت" که گویا داره فلجم
View this post on Instagram
. #گنبد_سلطانیه . شاهکار معماری ایرانی در دوره ایلخانی . ‎گنبد سلطانیه بزرگترین گنبد آجری در جهان و مقبره ایلخان اولجایتو است. این سازه یک مسجد بسیار نفیس است که از نظر معماری ، طراحی داخلی و فضا در جهان بسیار مشهور است. ‎این گنبد در 30 کیلومتری شرق زنجان و در ‎محدوده شهر قدیمی سلطانیه واقع شده است. گنبد سلطانیه درون ارگ یا استحکامات قدیمی سلطانیه ، پایتخت اولجایتو ، حاکم ایلخان ساخته شده است. ‎ جالب است بدانید که از این گنبد ب
شناسنامه امام حسن عسکری علیه السلام
امام عسکری، یازدهمین پیشوای شیعیان، در سال 232 ه. ق چشم به جهان گشود. پدرش امام دهم، حضرت هادی علیه السلام و مادرش بانوی پارسا و شایسته، حدیثه» است که برخی از او بنام سوسن» یاد کرده اند. این بانوی گرامی، از ن نیکوکار و دارای بینش اسلامی بود و در فضیلت او همین بس که پس از شهادت امام حسن عسکری علیه السلام پناهگاه و نقطه اتکای شیعیان در آن مقطع زمانی بسیار بحرانی و پر اضطراب بود.
از آنجا که پیشوای یازدهم به
استانبول از شهرهای توریستی  شناخته شده  و معروف در کشور ترکیه است که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند که در بین توریستها و مسافران تور ترکیه بسیار معروف و محبوب است.  داشتن مکان های دیدنی و تاریخی بیشماری که در این شهر وجود دارد نظر هر شخصی را با هر سلیقه ای جذب می کند . شهر استانبول ازآن دسته شهرهایی است که در مسجدهای تاریخی و زیبای بسیاری در آن وجود دارد که هرکدام را می توان از جاذبه های توریستی این شهر دانست، در ادامه آژانس آرزوی آس
"درست وقتی مطمئن شدی که ملتی هستیم فراموشکار، خاطرات را میبینی و دیروز های فراموش شده را که بر سر زبان هاست.تا می آیی فتوا دهی بر گسست کلیشه هایی چون سنتی – امروزی/ –مکلا/ دین و دنیا/ شمال و جنوب/صفوف در هم ریخته سلایق را می بینی و جا به جا شدن موقعیت ها را:سنتی را می بینی که تتلو گوش می دهد و تکنو می رقصد و مدرن را که گوش به شجریان سپرده است؛ تمداران در قدرت در هیئت مخالف ظاهر می شوند و خط سوم و بر عکس اپوزیسیون، دلواپس امنیت و ث
باز بر عاشق فروش آن سوسن آزاد را
باز بر خورشید پوش آن جوشن شمشاد را
باز چون شاگرد مومن در پس تخته نشان
آن نکو دیدار شوخ کافر استاد را
ناز چون یاقوت گردان خاصگان عشق را
در میان بحر حیرت لولو فریاد را
خویشتن بینان ز حسنت لافگاهی ساختند
هین ببند از غمزه درها کوی عشق آباد را
هر چه بیدادست بر ما ریز کاندر کوی داد
ما به جان پذرفته‌ایم از زلف تو بیداد را
گیرم از راه وفا و بندگی یک سو شویم
چون کنیم ای جان بگو این عشق مادرزاد را
زین توانگر پیشگان چیزی نی
احمد از اداره به خانه زنگ زد و خبر موافقت چندین‌بارهٔ خانوادهٔ میهن‌دوست برای خواستگاری از دخترشان را به مادرش داد. قند توی دلِ سوسن خانم(مادر احمد) آب شد. با خود فکر کرد که الحمدالله دیگه این‌بار زری(دختر مورد علاقهٔ احمد) جواب بله را می‌دهد و خلاص!.احمد که کشته و مردهٔ زری است، قبل از این شش مرتبهٔ دیگر به خواستگاری زری رفته بود، اما هر بار به بهانه‌ای جواب رد می‌شنید.در اولین خواستگاری، به‌خاطر ریشِ احمد، جواب رد شنیده بود. احمدِ عاشق ه
نسخه ترمیم‌شده فیلم سینمایی مادیان» با کارگردانی علی ژکان فردا یکشنبه در باشگاه فیلم هنروتجربه نمایش داده می‌شود.
 

 بیستمین نمایش هفتگی باشگاه فیلم هنروتجربه در نیمه دوم سال ۹۸ با همکاری فیلم‌خانه ملی ایران، به نمایش نسخه‌ ترمیم‌شده‌ فیلم سینمایی مادیان» اختصاص دارد که محصول سال ۱۳۶۳ و اولین فیلم بلند داستانی علی ژکان است.  مادیان» از نخستین فیلم‌های داستانی سینمای ایران بعد از انقلاب است که شخصیت اصلی آن یک زن بود. این فیلم ب
خانه های لوکس علاوه بر اینکه بزرگ هستند و نمایی بسیار زیبا و منحصر به فرد دارند شامل ویژگی ها و خصوصیات دیگری می باشند که در این مطلب به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.
ویژگی های خانه های لوکس و مجلل
اصالت و هویت
منظور از اصالت و هویت در ویژگی خانه های لوکس این می باشد که خانه توسط معمار معروف طراحی و اجرا شده است.
اثاثیه و مصالح با کیفیت
در ساخت خانه های لوکس و مجلل از با کیفیت ترین وسایل و مصالح استفاده می شود. همیچنین در دکوراسیون داخلی ای
کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع تاثیر اقلیم در تیپولوژی معماری شهرستان گنبد آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید
تک های این فایل
# تاثیر اقلیم در تیپولوژی معماری
# پایان نامه معماری
# پایان نامه جغرافیا
# معماری شهرستان گنبد
# تیپولوژی معماری
دمات متنوع موتور جستجوی پارسی جو برای فارسی زبانان می باشد
موتور جستجو جستجوگر پارسی فارسی ایرانی پارسی جو پارسیجو جستجوی وب جستجوی تصاویر تصویر ترجمه سر
 جلال‌آباد؛ عاشقانه‌ای از خاطرات شهید محمدجلال ملک‌محمدی
 
بین جمعیتی که وحشت‌زده از هر سو فرار می‌کردند، دنبال جلال می‌دویدم و هنوز نمی‌دانستم چه خبر شده است. اگر مرگ نزد حضرت زینب(س) نصیبم می‌شد و در این حرم شهید می‌شدم، منتهای خوشبختی بود؛ اما تهِ دلم حس تلخی بود که با خانواده خداحافظی نکرده‌ام و در همین حال خراب، دیدم گنبد حرم را با خمپاره کوبیده‌اند که نگاهم از نفس افتاد.
 
گنبد در خاک‌ودود پنهان شده و صحن حرم از هیاهوی مردم وح
 
 
دو بار دیدمشان، اولین بار شش سال پیش بود به بهانه درمان سرطان آخرین تیر ترکش مان برای زنده ماندن روزه آب» بود به خیالمان! پزشکی بود غریب و عجیب، طبیعت را  می پرستید و رفتارش با بیمارانش موج سینوسی خشم و عطوفت بود، هیچ وقت فراموش نمی کنم آن روز را که در خانه تنگ راه» ش قبر کنده شده اش را نشانمان داد و گفت از مرگ نمی ترسد و اگر بمیرد آنجا آرام می گیرد تا ابد.
سری دوم سه یا دو سال پیش بود با خانم مهوش شیخ الاسلامی و آقای ماجد نیسی برای کامل کرد
تبریزایران مساجد باشکوه متعددی دارااست که هرمورد از آنها شاهکاری از هنر و معماری اند و در مشاهده از آنان سرشار از حس معنویت می‌شوید . یکی‌از مساجد تاریخی و باشکوه کشور‌ایران مسجد کبود است , مسجدی که به نیکی معماری بعداز اسلام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذارده او کی از نادر مساجد آبی‌رنگ دنیاست . چیزی که سبب ساز شده اینجا به مسجد کبود مشهور شود وجود کاشی های لاجوردی رنگ است که زیبایی خاصی را برای مسجد به‌وجود آ
گنبد نمکی جاشک ، یکی از زیباترین جاذبه های زمین شناسی ایران
چکیده مطلب:
سفر به بوشهر در حاشیه خلیج فارس پر از هیجان است و تجربه ای متفاوت از طبیعت را به شما می‌دهد.یکی از دیدنی‌های طبیعی این استان گنبد نمکی جاشک است.که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین، فعال‌ترین و زیباترین در سراسر جهان می‌باشد.کوه نمک جاشک در استان بوشهر یکی از شگفت انگیزترین پدیده‌های زمین شناسی است.این کوه به عروس نمکی کوه‌های ایران نام گرفته است.در این مقاله می‌خواهیم به
مکتب اصفهان دارای مفاهیم ارزشی زیادی است که با آرای فلسفی ارتباطی تنگاتنگ دارد. فرهنگ و سنن از عوامل مهم درشکل‌گیری معماری هر کشور به شمار می آیند. تاثیر این عوامل درکشور ایران به خصوص در پایداری معماری مسکن تا قبل از دوره معاصر به خوبی دیده میشود با توجه به اینکه در دوران صفوی مذهب شیعه به عنوان مذهب رسمی ایران اعلام شد و دگرگونی های عظیمی که در فرهنگ و ت ایران به وجود آورد این دوره یکی از مهمترین ادوار تاریخی ایران محسوب می‌شود (حیدری
     سوسن خانم تعریف میکرد که نیمه های دهه ی ۶۰ با کاروانی از خواهران بسیجی میرن دیدار آقای منتظری. توی ایستگاه بازرسی بیت بودن که یهو جیغ و داد و هوار بلند میشه که ای وای جادو جنبل آوردن، سحر کردن، بدبخت شدیم و بگیریدش و فلان و بهمان. یکم که سر و صدا میخوابه کاشف به عمل میاد که یکی از دخترا که بنده ی خدا روستایی هم بوده پنهانی موهاشو کوتاه کرده منتهی از ترس مامانش اون موهای بلند رو قایم کرده با خودش نگه داشته و حالا هم توی کیفش اوردتش تجدید میث
 
 
دو بار دیدمشان، اولین بار شش سال پیش بود به بهانه درمان سرطان آخرین تیر ترکش مان برای زنده ماندن روزه آب» بود به خیالمان! پزشکی بود غریب و عجیب، طبیعت را  می پرستید و رفتارش با بیمارانش موج سینوسی خشم و عطوفت بود، هیچ وقت فراموش نمی کنم آن روز را که در خانه تنگ راه» ش قبر کنده شده اش را نشانمان داد و گفت از مرگ نمی ترسد و اگر بمیرد آنجا آرام می گیرد تا ابد.
سری دوم سه یا دو سال پیش بود با خانم مهوش شیخ الاسلامی و آقای ماجد نیسی برای کامل کرد
فقط همینو ببینین عشق کنید❤️
به طور عجیبی عاشق‌ تماشای گنبد از این زاویه ام
هوا به شدّت سرد بود ‌ اما تماشای گنبد گرمم میکرد 
بنابرین یه ساعتی نشستم همون جای همیشگی 
(ورودی صحن انقلاب از طرف بست شیخ طبرسی.پیشنهادیه هاااا)
و بعد هم که جاتون خالی رفتم به سمت ضریح .
ادامه مطلب
هوالجمیل
دریافت صلواتی فایل مقایسه گنبدها حجم: 1023 کیلوبایتعنوان: مقاله تحقیقی در رابطه با مقایسه برخی از گنبدهای مهم و پیشنهادی برای احداث گنبد مسجد امام حسن مجتبی زرقان فارس=================================
گنبدهائی با قطر کمتر از قطر گنبد احتمالی مسجد زرقان
گنبد امام رضا (ع) با قطر 15 متر و ارتفاع حدود 15 متر
قطر گنبد مسجدالاقصی حدود 15 متر و ارتفاع 10 متر
شیراز گنبد شاهچراغ (ع) با قطر 12 متر پایه و بیش از 15 متر وسط بدنه و  ارتفاع حدود 12 متر
زرقان گنبد شاهزاده

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها