نتایج جستجو برای عبارت :

صفحه 62و63 کاروفناوری هفتمgo

کارکلاسی صفحه 26 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان جستجو و جمع آوری اطلاعات
کار کلاسی - تعیین جزئیات اطلاعات (بارش مغزی) 
در گروه خود، جزئیات اطلاعات مورد نظر را تعیین کنید و در جدول زیر بنویسید.
با توجه به توضیحات صفحه ی 24 کتاب جدول را اینگونه یا با سلیقه ی خود حل کنید.
کارکلاسی صفحه 29 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان جستجو و جمع آوری اطلاعات
کار کلاسی - مرورگرهای وب و ویژگی های آن ها
در گروه خود، مرورگرهای صفحات وب رایج و ویژگی های آنها را بررسی کنید.
در جدول زیرجواب این کار کلاسی را مشاهده می نمایید.
کارکلاسی صفحه 33 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان جستجو و جمع آوری اطلاعات
کار کلاسی : برای جمع آوری اطلاعات درباره آثارباستانی استان لرستان به ترتیب کلیدواژه های زیر را درموتور جستجو وارد کرده و جواب ها را با هم مقایسه کنید.
در پایان بررسی کنید کدام گزینه پاسخ های بهتری را ارائه می کند.
کارکلاسی صفحه 26 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان 3 جستجو و جمع آوری اطلاعات
کار کلاسی - تعیین محدودیتهای پرسش به روش بارش فکری
در گروه خود، محدودیتهای این پرسش را تعیین کنید و در جدول بنویسید.
با توجه به توضیحات صفحه ی 24 کتاب جدول را اینگونه یا با سلیقه ی خود حل کنید.
کارکلاسی صفحه 102 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان پرورش و نگه داری گیاهان
کار کلاسی : هم اندیشی- آشنایی با وسایل کاشت
برای کاشت گیاه نیاز به وسایلی دارید که برخی از آ نها در جدول زیر نشان داده شده است. با هم اندیشی در گروه جاهای خالی جدول را پر کنید.
جواب در ادامه مطلب
جواب این کارکلاسی را می توانید در تصویر زیر ملاحظه کنید.
دانش آموزان عزیز برای آشنایی بیشتر شما با وسایل و ابزار کشت دستی کشاورزی تصاویر دیگری نیز در ادامه قرار می گیرد که شما ر
کارکلاسی و هم اندیشی صفحه 139 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان خوراک
کار کلاسی : در جدول زیر برخی از مواد خوراکی سالم و ناسالم نشان داده شده است.
باهم اندیشی در گروه مواد سالم و ناسالم را شناسایی کنید.
جواب



توجه : مواد خوراکی کپک زده، به ویژه میوه ها و سبزی ها، نباید مصرف شوند.کپک های موجود در مواد خوراکی سم هایی ترشح می کنند که می تواند باعث سرطان شود. از آنجایی که این سم، به عمق مادۀ خوراکی نفوذ می کند، باید همۀ مادۀ خوراکی کپک زده دور ریخته
پرسش صفحه 80 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان کارباچوب
سوال :
چنانچه عرض یا طول شیار قطعه کارها بزرگ تر یا کوچک تر شود چه اتفاقی می افتد؟
جواب :
این پروژه از دو قسمت تشکیل شده که باید شیاری یکسان در هر قسمت ایجاد کنیم تا قطعات داخل هم بروند و رحل به خوبی کار کند  یا باز و بسته شود
اگر :
شیارها کوچک باشند دوقطعه داخل هم فرو نرفته و رحلی ساخته نمی شود.
و اگر :
شیارها بزرگ باشند پایه های رحل بزرگ می شود و دوپایه شل بوده و زیاد از هم باز می شوند.
پس باید
کار کلاسی صفحه 134 کتاب کاروفناوري هفتم پودمان پوشاک
بررسی پوشاک اقوام ایرانی
بررسی کنید، هر یک از تصاویر جدول نشان دهندهٔ پوشاک کدام یک از اقوام ایرانی است؟
جواب این کار کلاسی در 31 صفحه به صورت کتابچه تهیه شده که می توانید این جزوه که حاوی تصاویر کامل و با کیفیت اقوام ایرانی است را از ادامه مطلب دانلود نمایید
فرمت pdf
حجم 2 مگابایت
تعداد صفحه 31
دانلود کتابچه
فروشگاه محصولات الکترونیکی کاروفناوري
دانشجویان گرامی
با سلام
صفحات مشخص شده از کتاب ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین، مربوط به پروژه عملی بوده و می تواند به عنوان راهنمای انجام این فعالیت مورد توجه قرار گیرد.
- فصل اول: صفحه 11 الی صفحه 29
-فصل دوم : صفحه 41 الی صفحه 62
-فصل سوم : صفحه 75الی صفحه83
-فصل چهارم: صفحه 101 الی صفحه 119
-فصل پنجم:صفحه138 الی صفحه146
-فصل ششم:صفحه164 الی صفحه172
-فصل هفتم:صفحه 198 الی صفحه 206
-فصل هشتم: صفحه 240 الی صفحه 250
-فصل نهم:صفحه268 الی صفحه277
فصل دهم:صفحه287 الی صفحه293
جواب پرسش صفحه 6 کاروفناوري پودمان نوآوری وفناوری پایه هفتم
اگر تنها دو ظرف سه و ده لیتری داشته باشید چگونه می‌توانید با این دو ظرف، 8 لیتر آب از رودخانه بردارید؟
جواب :
جواب این پرسش را می توانید در ادامه مطلب ملاحظه کنید.
راه حل اول:
برای ساخت یک ظرف دو لیتری ابتدا ظرف 10 لیتری را پر کرده و با ظرف 3 لیتری خالی سه بار از آب آن را خالی می کنیم. در نهایت یک لیتر آب در ظرف 10 لیتری باقی می ماند. آن یک لیتر را در ظرف ۳ لیتری خالی می ریزیم یک ظرف با گنجای
• مجموعه بازی های ورزشی کودکان• اطلاعات جمع آوری کنید صفحه 33 علوم هشتم• پکیج آموزش نقاشی ، رنگ آمیزی و تحلیل• پاورپوینت درس سوم آمادگی دفاعی پایه نهم• دانلود بروشور قابل ویرایش زیست بوم تایگا• دانلود بروشور قابل ویرایش زیست بوم جنگل های بارانی استوایی• جمع آوری اطلاعات صفحه 34 علوم پنجم• جمع آوری اطلاعات صفحه ۲۹ علوم ششم• جمعاوری اطلاعات صفحه ۳۰علوم ششم• اطلاعات جمع آوری کنید صفحه ۵۳ علوم هفتم چگونه رزمندگان به منظور عبور از ع
کارکلاسی صفحه 58 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نقشه کشی
کار کلاسی: بررسی و کاربرد چند نقشه
سوال :
نام چند شغل و نقشه هایی که در این مشاغل به کار برده می شوند بررسی کنید و در جدول  بنویسید.
جواب را در جدول زیر مشاهده می کنید.
کارکلاسی صفحه 102 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان پرورش و نگه داری گیاهان
کار کلاسی : هم اندیشی- آشنایی با وسایل کاشت
برای کاشت گیاه نیاز به وسایلی دارید که برخی از آ نها در جدول زیر نشان داده شده است. با هم اندیشی در گروه جاهای خالی جدول را پر کنید.
جواب
جواب این کارکلاسی را می توانید در تصویر زیر ملاحظه کنید.
دانش آموزان عزیز برای آشنایی بیشتر شما با وسایل و ابزار کشت دستی کشاورزی تصاویر دیگری نیز در ادامه قرار می گیرد که شما را با ابزار کشت
کارکلاسی صفحه 8 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نوآوری و خلافیت
کار کلاسی : طراحی و ساخت
دانش آموز گرامی شما با خلاقیت هر وسیله ای می توانید بسازید مثال زیر فقط یک نمونه است. حتما لازم نیست این پروژه را بسازید این یک نمونه است شما هر پروژه دیگری را هم می توانید بسازید و مراحل ساخت و کارکردش را در جدول تایپ کنید.
مثال :
گروه ما می خواهد وسیله ای بسازد که بتوانیم اجسام خطرناک را برداریم
برای این کار می توانیم از مواد و ابزاری مثل چسب، لوله نایل
کارکلاسی صفحه 11 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نوآوری وفناوری
نمونه های از محصولات فناوری طبیعی و مصنوعی
باران مصنوعی با بارورکردن ابرها

ساخت رادار از روی فناوری طبیعی مسیر یابی خفاش

ساخت تیر آهن های لانه زنبوری با الهام از شکل ساخت کندو

فروشگاه محصولات الکترونیکی کاروفناوري
کارکلاسی صفحه 64-63
کتاب کاروفناوري پایه هفتم
پودمان نقشه کشی
کار کلاسی: کشیدن شکل های ساده با استفاده از ابزار نقشه کشی
با استفاده از وسایل نقشه کشی بر روی کاغذ شطرنجی تمرین های صفحهٔ بعد را انجام دهید.
جواب و فایل pdf این کارکلاسی را در ادامه مطلب ببینید
شکل صحیح ترسیم این طرح ها را در شکل های زیر مشاهده می کنید.



مطالب مرتبط
دانلود فایل pdf این کارکلاسی
فایل تمرین ترسیم چند طرح ساده
کارهای کلاسی کاروفناوري هفتم
فروشگاه آنلاین کاروفناوري

ب
کارکلاسی صفحه 62 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نقشه کشی
کار کلاسی: کشیدن شکل های ساده با استفاده از ابزار نقشه کشی
با استفاده از وسایل نقشه کشی بر روی کاغذ شطرنجی تمرین های صفحهٔ بعد را انجام دهید.
شکل صحیح ترسیم این طرح ها را در شکل های زیر مشاهده می کنید.
کارکلاسی صفحه 62 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان 6 نقشه کشی
کار کلاسی: کشیدن شکل های ساده با استفاده از ابزار نقشه کشی
با استفاده از وسایل نقشه کشی بر روی کاغذ شطرنجی تمرین های صفحهٔ بعد را انجام دهید.
شکل صحیح ترسیم این طرح ها را در شکل های زیر مشاهده می کنید.
کارکلاسی صفحه 104 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان 9 پرورش و نگه داری گیاهان
کار کلاسی :چند روش برای زیاد کردن و کاشت گیاهان
سوال:
روش کاشت گیاهان انتخاب شده در جدول را در گروه بررسی کنید و برای هر کدام یک نمونه گیاه در جای خالی بنویسید.
جواب:
جواب این کار کلاسی در تصویر و جدول زیر درج شده است.
جواب پرسش صفحه 6 کاروفناوري پودمان نوآوری وفناوری پایه هفتم
اگر تنها دو ظرف سه و ده لیتری داشته باشید چگونه می‌توانید با این دو ظرف، 8 لیتر آب از رودخانه بردارید؟
جواب :
جواب این پرسش را می توانید در ادامه مطلب ملاحظه کنید
راه حل اول:
برای ساخت یک ظرف دو لیتری ابتدا ظرف 10 لیتری را پر کرده و با ظرف 3 لیتری خالی سه بار از آب آن را خالی می کنیم. در نهایت یک لیتر آب در ظرف 10 لیتری باقی می ماند. آن یک لیتر را در ظرف ۳ لیتری خالی می ریزیم یک ظرف با گنجای
کارکلاسی صفحه 100- 99 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان پرورش و نگه داری گیاهان
کار کلاسی : بررسی ویژگی های چند گیاه برای پرورش
سوال :
با بررسی منابع کتابخانه ای و اینترنتی یا پرسش از کشاورزان و باغبانان جاهای خالی جدول زیر را کامل کنید.در ستون خالی سمت چپ ویژگی های یک گیاه در منطقۀ خود را بنویسید.
جواب 
جواب این کار کلاسی در تصویر زیر مشاهده می شود
حل تمرین ریاضی پنجم فصل هفتم با جواب
ریاضی پنجم فصل هفتم با جواب در یک فایل ورد در 21 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل هفتم ریاضی 5 را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد.  این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کن
کارکلاسی صفحه 8 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نوآوری و خلافیت
کار کلاسی : طراحی و ساخت
دانش آموز گرامی شما با خلاقیت هر وسیله ای می توانید بسازید مثال زیر فقط یک نمونه است. حتما لازم نیست این پروژه را بسازید این یک نمونه است شما هر پروژه دیگری را هم می توانید بسازید و مراحل ساخت و کارکردش را در جدول تایپ کنید.
مثال :
گروه ما می خواهد وسیله ای بسازد که بتوانیم اجسام خطرناک را برداریم
برای این کار می توانیم از مواد و ابزاری مثل چسب، لوله نایل
کارکلاسی صفحه 8 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نوآوری و خلافیت
کار کلاسی : طراحی و ساخت
دانش آموز گرامی شما با خلاقیت هر وسیله ای می توانید بسازید مثال زیر فقط یک نمونه است. حتما لازم نیست این پروژه را بسازید این یک نمونه است شما هر پروژه دیگری را هم می توانید بسازید و مراحل ساخت و کارکردش را در جدول تایپ کنید.
مثال :
گروه ما می خواهد وسیله ای بسازد که بتوانیم اجسام خطرناک را برداریم
برای این کار می توانیم از مواد و ابزاری مثل چسب، لوله نایل
کارکلاسی صفحه 54 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان کسب وکار
کار کلاسی: طرح کسب وکار
نمونه یک طرح کسب وکار
نام طرح : پرورش گل وگیاهان زینتی
هدف از ایجاد کسب وکار: ایجاد کار و به دست آوردن درآمدحلال از راه تولید و عرضۀ گل و گیاه زینتی در همه ی فصول سال
مزیت های رقابتی: با پرورش گیاهان بسیار زیبا و کم یاب سعی می کنیم که در کارمان بی رقیب باشیم و درآمد بسیار خوبی کسب کنیم
وضعیت بازار: مردم کشور عزیزم به گل ها و گیاهان زیبا و آپارتمانی علاقه زیادی دارن
کارکلاسی صفحه 32 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان جستجو و جمع آوری اطلاعات
کار کلاسی - جمع آوری اطلاعات در مورد مشاهیر استان خراسان رضوی
در گروه برای جمع آوری اطلاعات درمورد مشاهیر استان خراسان رضوی چند واژه کلیدی را بررسی کنید.
جواب پرسش صفحه 112 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان پرورش و نگه داری گیاهان
سوال :
هدف کشت گیاهان زیر، برداشت کدام بخش است دانه، میوه، ساقه و برگ، بخش زیرزمینی ؟
جواب :


نام گیاه

هدف اصلی کشت


آفتاب گردان                    

دانه


پنبه

الیاف - دانه


سیب درختی

میوه


گل رز

گل


کرفس

برگ و دمبرگ


سیب زمینی

غده زیر زمینی


پتوس

زیبایی


لاله واژگون

گل – پیاز گل


گندم

دانه


کلم

برگ


گوجه فرنگی

میوه


هویج

بخش زیرزمینی


کاهو

ساقه و برگ
کار کلاسی و بررسی کنید صفحه 114 کتاب کاروفناوري هفتم پودمان پرورش و نگه داری گیاهان
سوال : دربارهٔ گیاهان سمی و آسیب زایی آن ها در گروه خود در اینترنت بررسی کنید و نتیجه را در کلاس ارائه نمایید.
جواب :
گلها و گیاهان با تمام فواید و زیبایی های که دارند ممکن است سمی و مضر نیز باشند که اگر استفاده نابجا از بعضی از آنها شود باعث مریضی و حتی مرگ انسان می شود
نام بعضی از این گیاهان که سمی هستند را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.
گل خرزهره - گیاه
کارکلاسی صفحه 134 کتاب
کاروفناوري هفتم پودمان پوشاک
بررسی پوشاک اقوام ایرانی
بررسی کنید، هر یک از تصاویر جدول نشان دهندهٔ پوشاک کدام یک از اقوام ایرانی است؟
جواب در ادامه مطلب
جواب این کار کلاسی در 31 صفحه به صورت کتابچه تهیه شده که می توانید این جزوه که حاوی تصاویر کامل و با کیفیت اقوام ایرانی است را از ادامه مطلب دانلود نمایید
فرمت pdf
حجم 2 مگابایت
تعداد صفحه 31
دانلود کتابچه

کارهای کلاسی کاروفناوري هفتم
فروشگاه آنلاین کاروفناوري

برای اس
کارکلاسی صفحه 68
کاروفناوري پایه هفتم پودمان نقشه کشی
کار کلاسی: تعیین سه نمای اجسام
با توجه به شکل زیر در جدول شمارهٔ نماهای درست هر کدام از قطعات را مشخص کنید.
جواب در ادامه مطلب
جواب را در جدول زیر مشاهده می نمایید.

مطالب مرتبط
جزوه تمرینی ترسیم سه نما
کارهای کلاسی کاروفناوري هفتم
فروشگاه آنلاین کاروفناوري

برای استفاده از سایر مطالب سایت به صفحه اصلی مراجعه نمایید.
کارکلاسی و هم اندیشی صفحه 152 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان خوراک
کار کلاسی : نام برخی محصصولات کشاورزی را که در برخی از فصل ها ارزان است را در جدول زیر نوشته و برای جلوگیری از به هدر رفتن آنها و همچنین استفاده از آنها در دیگر فصل ها روشی پیشنهاد کنید.
جواب
کارکلاسی صفحه 2 کتاب کاروفناوري هفتم پودمان نوآوری وفناوری
بررسی چند اختراع و نوآوری
با کمک دوستان خود، یک گروه تشکیل دهید و چند اختراع را که در پیرامونتان وجود دارد در جدول زیر به همراه هدف از اختراع آنها، بنویسید.

نام اختراع
هدف از اختراع و نوآوری

چرخ خیاطی
سرعت ودقت در دوخت ودوز

کولر گازی
سرمای زیاد در مناطق مرطوب

چرخ گوشت
خردکردن و ریز کردن سریع گوشت

فندک
ایجاد جرقه  یا شعله کم خطر

آسانسور
جابجا کردن عمودی افراد در ساختمان

خودرو
جا
کارکلاسی صفحه 9 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نوآوری وفناوری
تعیین چند فناوری برای یادسپاری
برای آسان شدن یاد سپاریِ پنج کلمۀ زنبور، یک، نوآوری، گیاه، دانه» سه فناوری بنویسید.

شماره
توضیح آن

1
استفاده از فناوری سر واژه نویسی: واژه زندگی
ز: زنبور   ن: نوآوری  د: دانه   گ: گیاه  ی: یک 

2
نوشتن یک شعر یا جمله یا داستان کوتاه:
یک زنبور با نوآوری دانه یک گیاه را به شکل کندو در آورد.

3
 استفاده از یک نقاشی و تصویر


فروشگاه محصولات الکترونیکی ک
جواب پرسش صفحه 12 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نوآوری وفناوری 
به پرسش‌های زیر که در باره تفکر سیستمی است پاسخ دهید:
جواب در پایین تصویر
1-   آیا در کارهایی که به صورت گروهی انجام می‌دهم باید با دیگران هماهنگ باشم؟
بله - هماهنگی شرط لازم برای اجرا و موفقیت کارگروهی است
2-   آیا کارهایم را باید در زمان معینی تمام کنم؟
بله - در برنامه ریزی باید زمان پایان کار یا پروژه تعیین شود
3-  اگر من کارم را درست انجام ندهم آیا کار دیگران خراب می‌شود؟
ب
پرسش صفحه 60 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نقشه کشی
ویژگی های کاغذ مناسب نقشه کشی
سوال :کاغذ مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
جواب :
کاغذ مناسب نقشه کشی باید از نظر ماده ساخته شده آن مرغوب باشد
همچنین باید از نظر وزن - ضخامت - چگالی - دوام - ابعاد و مشخصات ظاهری دیگر مناسب باشد.
از ویژگی های دیگر می توان به مشخصات سطح کاغذ، مانند صاف بودن و یکدست بودن سطح کاغذ اشاره کرد.
این کاغذ باید بدون پرز و قابلیت مناسب پاک کنندگی را داشته باشد و نازک
کارکلاسی صفحه 11 کتاب کاروفناوري پایه هفتم پودمان نوآوری وفناوری
با بررسی شکل و راهنمایی دبیر به پرسش‌های زیر پاسخ دهید:
 
1 - دانۀ چه گیاهی در شکل نشان داده‌شده است؟
 گیاه بابا آدم یا زردان تصویر این گیاه در ابتدای قسمت فناوری و نوآوری آورده شده است.
 2 - چه محصول فناوری مصنوعی از روی این دانه ساخته‌شده است؟ 
 چسب خود چسب یا چسب نر و ماده یا ولکرو
3 - کاربرد محصول فناوری نشان داده‌شده چیست؟
 در لباس ها و وسایل مختلف ورزشی پزشکی، کفش ها،فشارس
English | November 25, 2016 | ISBN: 1138665932 | 178 Pages | AZW3 | 2.63 MB
در روح مدل‌های استدلال که با پرسشگری شروع می‌شود، این کتاب با یک سوال شروع می‌شود : چه چیزی ممکن است به معنای آموزش استدلال به روش‌هایی باشد که فضاهای باز برای تغییر ذهن ، تغییرات عمل و ت ، تغییر در روش‌های صحبت کردن و ارتباط را تغییر می‌دهد ؟
 مولف به بررسی استدلال در روش‌هایی می‌پردازد که پیچیدگی‌های و چهره جوانان را در حین تلاش برای تصویب شهروندی محلی و جهانی با دیگران که ممکن است به طور

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها