نتایج جستجو برای عبارت :

سبز علی گل مجیدی

جریان فرهاد مجيدي تست الکل | ماجرای درگیری فرهاد مجيدي و پلیس
فرهاد مجيدي، مربی تیم استقلال ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد وی با افسر پلیس راهوری که او را به دلیل سرعت بالا متوقف کرده درگیری لفظی پیدا کرده است.
توضیح اینستاگرامى فرهاد مجيدي درباره ماجرای متوقف شدن خودروی وی توسط ماموران راهور را در ادامه می‌بینید:
ماجرای فرهاد مجيدي تست الکل 
فرهاد مجيدي مربی تیم استقلال ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد وی با افسر پلیس راهوری که
حمله فرهاد مجيدي به پرسپولیس با اعتراف اکبریان
 
سال گذشته یک اتفاق داوری در دیدار استقلال با صنعت نفت آبادان رویاهای فرهاد مجيدي را از بین برد.
به گزارش استقلال نیـوز وان ، ماجرا از این قرار بود که استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن به پرسپولیس می بایست تمام دیدارهای باقیمانده خود را می برد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
وقتی از توی دوربین دیدم طرف پی ان دی رو نگرفت و‌ رفت و از مجيدي هم صحبتی یا نکته ای نرسید که بگه چیشده توی ماشین، به عاصف گفتم:
+ خب چرا معطلی پسسس؟ صداش کنید ببینید چیشده و چرا طرف پی ان دی رو نگرفته و از ماشین پیاده شده رفته ؟!!
همزمان می دیدم و می شنیدم که حاجی داره صدا میزنه با گوشی خودش به گوشیه ریزی که توی گوش مجيدي بود. هی میگفت:
ادامه مطلب
 
مجید مجيدي کارگردان فیلم سینمایی خورشید» روایت دیدار خود با دو کودک کار در روزهای فراگیری و شیوع ویروس کرونا» را در قالب یادداشتی منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجید مجيدي کارگردان سینمای ایران که کمتر از یک ماه قبل با فیلم خورشید» و پرداختن به زندگی کودکان کار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در گیر و دار این روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا قصه‌ای واقعی از ملاقاتش با ۲ کودک کار که ناچار به زباله‌گردی برای گذران زندگی ه
 برنامه های فرهاد مجيدي برای فصل آینده استقلال
مدیرعامل و سرمربی آبی پوشان هر دو معتقدند استخوانبندی و شاکله تیم استقلال برای فصل آینده باید حفظ شود.

به گزارش افکارنیوز، ت میان‌مدت باشگاه استقلال برای ماه های پیش رو، حفظ شاکله و استخوانبندی تیم برای فصل آینده می باشد. عملکرد خوب اکثر بازیکنان این تیم در فصل جاری و رضایت سرمربی از عملکرد این بازیکنان باعث شده تا فرهاد مجيدي معتقد به حفظ شاکله تیم برای فصل بعد و تنها ترمیم برخی نقاط با
به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی عصرحباد؛ برکناری وینفرد شفر باعث شده تا گزینه های این مربی برای حضور در استقلال منتفی شود تا جایی که فرهاد مجيدي هدایت آبی پوشان را عهده دار شود .
با این وجود شنیده می شود فرهاد مجيدي در نظر دارد به دلیل سابقه حضور در آکادمی اسپانیول، یک بازیکن از لالیگا را به تیمش اضافه کند که البته این موضوع هنوز به تایید مدیران باشگاه استقلال نرسیده است.
پل لوزانو که در تیم اسپانیول B به میدان می‌رود سابقه سه با
به گزارش همشهری آنلاین صفحه رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا تو یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته از بین مربیان ایرانی که قبلاً هنرپیشه تیم ملی بوده اند و چند سالی است پا به عرصه مربیگری گذاشته اند، بهینه مربی را گزینش کنند. داخل این نظرسنجی یحیی تراب محمدی سرمربی فعلي پرسپولیس و علي دایی سرمربی پیشین سرخپوشان بی آرامی حضور دارند. فرهاد مجيدي، جواد نام و عليرضا منصوریان سایر گزینه های این نظرسنجی هستند. مخاطبان باید معروفیت گزی
به گزارش همشهری آنلاین صفحه رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته از بین مربیان ایرانی که قبلاً بازیگر آویشن ملی بوده اند و چند سالی است پا به عرصه مربیگری گذاشته اند، بهترین مربی را انتخاب کنند. در این نظرسنجی یحیی تراب محمدی سرمربی فعلي پرسپولیس و علي خریدار مال ی سرمربی پیشین سرخپوشان هم درگاه دارند. فرهاد مجيدي، جواد نام و عليرضا منصوریان سایر گزینه های این نظرسنجی هستند. مخاطبان باید نام
نقد فیلم خورشید ساخته مجید مجيدي؛
پدوازده سال منتظر ماندیم برای بازگشت یکی از بهترین کارگردان‌های تاریخ سینمای ایران به همان سبک محبوبش که با فیلم‌هایی همچون رنگ خدا»، بچه‌های آسمان» و آواز گنجشک‌ها» در خاطر عموم مردم جاودانه شده‌اند. در تمام این سال‌ها، خیلی‌ها از مجيدي قطع امید کرده بودند و بعید به نظر می‌رسید دوباره فیلمی، حتی شبیه آن آثار اصیل، روی پرده‌های نقره‌ای این کشور به نمایش درآید. او اما، حالا با اثر تازه‌اش که در ک
هنوز مشخص نیست در فصل آینده چه کسی هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد.
سرمربی‌گری در استقلال؛فرهاد می خواهد،فتحی نمی‌خواهد
 
  کیست که نداند فرهاد مجيدي دوست دارد در فصل آینده هم سرمربی استقلال باشد. روزی که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال بعد از برکناری شفر اعلام کرد فرهاد تاکید کرده می خواهد فصل آینده فقط دستیار باشد، تحلیل گران می گفتند شماره هفت این حرف را زده تا فشار را از روی خود بردارد. به هر حال اگر فرهاد مجيدي می گفت نه، دوست دارد فص
دانلود آهنگ جدید علي مجيدي کارما
دانلود آهنگ علي مجيدي به نام کارما کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
دانلود آهنگ فوق العاده کارما با صدای علي مجيدي از جوان ریمیکس
Download New Music Ali Majidi – Karma

در این ساعت می توانید آهنگ جدید علي مجيدي را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.
جدیدترین ساخته علي مجيدي، کارما نام دارد.
امیدوارم موزیک از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.
متن آهنگ کارما از علي مجيدي
علي مجيدي کارما
دانلود آهنگ جدبد,
آ
تاریخ تقریباً همیشه فرهاد مجيدي و امیر قلعه نویی را به لیگ می اندازد. او همچنین عکسی از یک فوتبالیست غیر تناسب اندام به نام متین را شکست.
باشد که خداوند به قلب متین و همه کسانی که مرحوم کرونا را گرفته اند رحمت کند ، اما من برای فرهاد مجيدي و امیر قلعه نویی چند سوال دارم.
آیا متین یک فوتبالیست بود و در روزهایی که کرونا گسترده شد رسوایی کرد؟
اگر به جای پرسپولیس در صدر جدول قرار داشتید ، باز هم درباره تعطیلی لیگ برتر صحبت می کردید؟
آیا فولاد و شهر
دوستان برای دانلود فیلم خورشید شما میتوانید به وبسایت 
شب دی ال سر بزنید
به یاد داشته باشید که خورشید را مجید مجيدي ساخته است و الحق و الانصاف فیلم بسیار زیبایی است
این فیلم دیدنی از این جهت زیباست
که باید دید که چرا دوستش دارند
مجيدي مجيدي سازنده فیلم بچه های آسمان فیلم زیبای خورید را ساخته است
کیفیت این اثر بسیار بالاست
و عالی و بیان عالی سازندگان آن .این اثر را به فیلمی درخور و شایسته تبدیل کرده است
که هر کسی آرزوی بازی در آن را دارد
محمد
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
توحید مجيدي دلی قیز
دانلود آهنگ ترکی توحید مجيدي به نام دلی قیز
Tohid Majidi – Dali Giz
دانلود آهنگ ترکی توحید مجيدي به نام دلی قیز
دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
 
متن آهنگ ترکی توحید مجيدي به نام دلی قیز

.:( دانلود تمامی آهنگ های توحید مجيدي):.

کانال تلگرامی مشگین موزیک
https://t.me/meshginmusic
دانلود آهنگ جدید تورکی از سایت مشگین موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
گوگل کروم رو باز کردم نوشم آهنگ های دهه هفتاد  توی نتایج یه آهنگ قدیمی از ابی پلی  و همراهش گریه کردم
امروز یکی از اون پنجشنبه هایی بود که رفتم بهشت زهرا. وقتی اونجام واقعیت آوار میشه سرم
اینکه مجید الان اینجا خوابیده که دیگه الان بعد از یک سال و ده ماه دیگه چیزی به اسم اون مجيدي که من میشناختم و میدیدم نیست. یعنی در واقع دیگه اون مجید اینجا خواب نیست. مجيدي با اون همه خصلت خوب بد با اون تیکه کلام ها و رفتارها با اون شکل و شمایل.
همش میترسم میترس
پربیننده ترین خبر چند ساعت گذشته در سایت خبر فارسی، شایعه برکناری شفر، جانشینی مجيدي و واکنش شفر و مدیرعامل استقلال به این خبر بود. طبق معمول همه کاسه و کوزه ها رو سر مربی خارجی می خواهند خراب کنند. به فرض هم مجيدي بازیکن بزرگی بود، که به نظرم اصلا نبود، طبق کدام تجربه و دیسیپلین گذشاته اند مربی شود و حالا سرمربی اش کنند؟
میلیونها نفر به این تیم عشق و علاقه دارند، چرا باید این پشتوانه رو ندیده بگیرند و مربی کوچکی بیاورند؟
همین شفر هم بد کار ن
خبر گزاری مای نیوز:احتمالات برای سرمربی شدن استراماچونی به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است. در همین رابطه، اما نکته مهم که هنوز مرتفع نشده (حداقل تا عصر دیروز حل نشده بود) بحث گزینش دستیار اول برای تیم است. ماجرایی که استراماچونی تأکید دارد همه چیز باید توسط خود او حل و فصل شود.
چرا می‌خواهد دستیار شود؟
همان‌طور که ابتدای هفته اخیر نوشته بودیم آندره‌آ استراماچونی تأکید دارد همه دستیارانش را خودش انتخاب می‌کند و در این رابطه اهل ع
سلبریتی‌گریز؟ نه، من همیشه آدم سلبریتی‌ستیزی بودم. به هر اندازه‌ای که آدم‌ها برچسب سلبریتی می‌خورند از چشم من می‌افتند. می‌خواهد آن آدم یک فوتبالیست مطرح باشد مثل آقای مجيدي، می‌خواهد یک خوانندۀ محبوب باشد مثل همایون شجریان، یا نویسنده‌ای محبوب مثل رضا امیرخانی. از چشمم می‌افتند که هیچ! می‌توانم بگویم با همۀ فعالیت‌هایشان زاویه پیدا می‌کنم. اگر قبلاً از بازی فرهاد مجيدي لذت می‌بردم (با اینکه توی تیم رقیب بود.)، اگر با شنیدن صدای ه
به گزارش" ورزش سه" حمید استیلی بعد از بازی تیم ملی ایران و سوریه اعلام کرد که فرهاد مجيدي یکی از 4 گزینه هدایت تیم ملی امید در ادامه رقابت های مقدماتی المپیک است. حالا اما هنوز نظر فرهاد مجيدي که حسابی اینروزها درگیر تیم استقلال است در این رابطه اعلام نشده و باید دید مجيدي در ابتدای دوران مربیگری اش حضور در پست جذاب سرمربیگری تیم ملی زیر 23 سال را قبول می کند یا از این پست به خاطر ادامه کارش در استقلال می گذرد؟
سایت ورزشی
البته که جذابیت هدایت ت
ناداوری  فغانی به خاطر روزی که فرهاد مجيدي خودش را زد


فغانی در دوران بازیگری مجيدي دو بار او را اخراج کرد تا این روزها به خاطر یک جمله، تحت فشار باشد.


داریوش
سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ عليرضا فغانی داور مطرح ایران که اخیرا رده بندی جام جهانی
را سوت زد، در مصاحبه ای گفت در
گذشته پرسپولیسی دو آتیشه بوده و بعد از شروع داوری، دیگر از این تیم
طرفداری نکرده است. اظهارات او در روزهایی که هنوز داوری می کند، بازخورد
ز
دنیای ورزش تورنتو نوشت:مهدی قائدی با مصدومیت در بازی مقابل الشرطه عراق به صف طولانی مصدومان استقلال اضافه شد و این موضوع دست فرهاد مجيدي را برای دیدارهای آتی خالی‌تر از قبل کرد.
 استقلال در بازی‌های  اخیر با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده و مصدومان پرتعداد این تیم دست فرهاد مجيدي را خالی گذاشته است. جدیدترین مصدوم استقلال مهدی قائدی بود که در بازی دیروز مقابل الشرطه عراق آسیب دید و احتمالا چندهفته نمی‌تواند به میدان برود. پیش از قائدی هم
پس از انتخاب فرهاد مجيدي به عنوان سرمربی موقت استقلال حالا گمانه‌زنی‌ها در خصوص همکاران سرمربی جوان آبی‌ها به اوج خود رسیده است.
در همین راستا یکی از خبرگزاری‎‌های مطرح کشور دقایقی پیش مدعی شد که جواد نام، سرمربی سابق نساجی مازندارن تا چند روز آینده به نیمکت استقلال اضافه خواهد شد.نام که سابقه حضور در استقلال را نیز در کارنامه دارد روابط گرم وصمیمی با مجيدي دارد.
 
فرهاد مجيدي پس از تساوی ۲ بر ۲ تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت:
ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. بازیکنانم امروز فوق‌العاده بودند و با تمام توان بازی کردند. نتیجه را هم که در دقایق آخر پرسپولیس توانست به تساوی برساند. همه بازیکنانم عالی بودند و به آنها افتخار می‌کنم. من خیلی خوشحالم که مربی چنین تیمی شده‌ام.
وی درمورد تعویض مهدی قائدی،
درگیری کینه توزانه علي رضا افغانی لنگی زاده بافرهاد مجيدي؛ واخراج کاپیتان محبوب استقلال
نزدیک
به 10 سال قبل فغانی با درگیری های گاه و بی گاه خود با فرهاد مجيدي بر سر
زبان ها افتاد و باعث شد تا هواداران استقلال همیشه نگاه انتقادی به او
داشته باشند؛ عليرضا فغانی در لیگ 87-88 که صمد مرفاوی هدایت استقلال را بر
عهده داشت، با نشان دادن دو کارت زرد بی مورد به فرهاد مجيدي اخراج او را
از زمین مسابقه رقم زد تا بعدها هواداران و خود فرهاد مجيدي بارها علي
 فرهاد مجيدي که یکی از تاثیرگذارترین افراد تاریخ باشگاه استقلال است و زبانی صریح و رک برای مواجهه با مسائل دارد،
 نسبت به اتفاقات رقم خورده در شهر شیراز و وقوع سیل واکنشی متفاوت با سایر بازیکنان داشت و پرده از اشتباهات فاحش مسئولین در منطقۀ مهمی که حادثه شکل گرفته بود برداشت!
 
مجيدي در صفحۀ اینستاگرام خود، ضمن ابراز تاسف از حادثۀ شکل گرفته، به شرح زیر افشاگری کرد:
 

پست اینستاگرامی فرهاد مجيدي
  سرمربی موقت استقلال در پایان هجدهمین دوره لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اتمام مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 ژاپن تیم امید همکاری خود را با زلاتکو کرانچار قطع کرد و طی یک دو ماه گذشته با مربیان  زیادی برای قبول هدایت این تیم مذاکره شد.
 
در نهایت بعد از بررسی‌های زیاد و مذاکره با مربیان مختلف فرهاد مجيدي به عنوان سرمرب
دربی امروز از هر جهت عالی بود. واقعا از تماشاش لذت بردم. یه دربی بود در حد لیگ 2 آلمان.باکیفیت و جذابپ.ن: تو پست قبلی، نصف چیزایی که در مورد مجيدي نوشته بودم درست نبود که از این بابت از استقلالیا عذرخواهی میکنمولی از بابت حمایت از درست نوشته بودمسوال من:کی حقش بود ببره؟
نقد فیلم خورشید مجيدي
 
چندی پیش بود که دست اندرکاران ایجاد فیلم سینمایی خورشید» با تکثیر فراخوانی اعلام کردند نیاز به یک نوجوان برای اجرای نقش حساس این فیلم سینمایی دارا‌هستند که یه خرده بعد مشخص و معلوم شد مجید مجيدي قصد دارااست د‌همین فیلم سینمایی خویش را در چندماه آتی جلوی دوربین غالب شود . مجيدي بعداز پروژه عظیم محمد رسول‌الله ( ص ) » این‌بار به سراغ فیلمی با مورد کودک ها فعالیت رفته است و اکثر نقش‌های فیلم جدی
در شرایطی که بسیاری از حاشیه‌های دربی چند روز گذشته به ماجراهای پنالتی از دست رفته تیم استقلال اختصاص داشته اما عجیب‌ترین اتفاق در رختکن تیم استقلال رخ داده است. 
لحظه ای که فریاد فرهاد مجيدي توجه همه حاضران در رختکن را به خود جلب کرد؛
دفعه آخرت باشد که در کار فنی دخالت می کنی.»
تذکری که فرهاد مجيدي خطاب به پزشک تیم مطرح کرده و گویا دلیلش این بوده که پزشک تیم پیشنهاد داده که از مهاجم قد بلند  در خط حمله استقلال استفاده کنند!
در فصل‌های
فرهاد مجيدي در پایان دیدار استقلال و نفت آبادان با حضور در جمع خبرنگاران گفت:
به بازیکنان استقلال بابت نمایش امروز آنها تبریک می گویم. به عنوان یک سرمربی باید از حقوق خودم دفاع کنم.
وی با اشاره به اتفاقی که در دقیقه ۶۶ برای تیمش رخ داد و داور گل روح الله باقری را آفساید اعلام کرد گفت:
امروز شاهد اشتباه داوری بودیم و من اسم آن را اشتباه نمی‌گذارم. امروز فوتبال ایران شاهد فوتبال ناپاک نبود و شاهد یک فوتبال کثیف بودیم.
مهر
فرهاد مجيدي پس از مص
 پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، بازیکنان تیم استقلال پس از تعویق مسابقات هفته بیست و دوم مقابل سایپا تهران و همینطور هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحده امارات با نظر فرهاد مجيدي تمرین آبی‌ها به مدت 10 روز تعطیل شد.
ادامه مطلب
تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیدار پسا دربی خود به مصاف سایپا رفت و با توجه به شکست مقابل پرسپولیس، همه انتظار برد از تیم شفر داشتند.مسابقه با سوت داور آغاز شد اما همه چیز طبق انتظارات پیش نرفت. آبی‌ها یکی پس از دیگری فرصت‌ها را از دست دادند تا شفر در کنار زمین سردرگم شود. دقیقۀ 64 بازی بود که فرهاد مجيدي به سمت سرمربی آبی‌پوشان رفت تا اجازۀ ورود فرشید اسماعیلی را از او بگیرد. لازم به ذکر است که اسماعیلی پنالتی حساس مقابل قرمزهای پایتخت ر
جوایز برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طی مراسمی در برج میلاد معرفی شدند. به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، برگزیدگان بخش‌های مختلف سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر معرفی شدند: سیمرغ بلورین بهترین فیلم نگاه نو به فیلم روزصفر به کارگردانی سعید ملکان ⬅️جایزه ویژه سردار حاج‌قاسم‌سلیمانی: فیلم آبادان یازده 60 به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی حسن کلامی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن: بامداد افشار برای فیلم پوست سیمر
تیم امید در بازی دوستانه با استرالیا و قطر متوجه یک نکته مهم شد. اینکه مربیان تیم امید همان مربیان تیم های ملی هستند.
به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران در مسیر انتخابی المپیک 2020 توکیو چالش های زیادی را پشت سر گذاشته است. ابتدا امیر حسین پیروانی مربی تیم امید بود. شکست تیم امید در بازیهای مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در بیشکک در برابر تیم عمان با نتیجه دو بر صفر موجب شد فدراسیون فوتبال در ادامه مسیر کرانچار را به عنوان سرمربی تیم امید برگزین
توجه توجه
افتتاح دوره آموزشی.
 استاد ارجمند سر کار خانم مجيدي  پیرامون نکات مهم 
خانه داری وتربیت فرزند 
        فردا ساعت ۸الی ۱۰ صبح
      موسسه قرآنی شیفتگان وحی
آدرس :میدان پلیس ،ابتدای بلوار شهید محلاتی ،کوچه ۲
تلفن :۳۷۲۳۳۳۹۰
ارتباط ما با شما در پیام رسانهای  اجتمایی
  
لینک کانال موسسه قرآنی شیفتگان وحی
sapp.ir/shifteganvahy           سروش
       ایتا   https://eitaa.com/qom_02537233390
دانلود آهنگ جدید پوریا پوتک-میتیکومان+متن + پخش آنلاین
♬♪♪♫♪♬
Download  Music By Putak Called Mitikoman+Text

Download  Ahang Jadid Puria Putak-Mitikoman
♬♪♪♫♪♬
برای دانلود آهنگ جدید پوتک بنام میتیکومان لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

برای دانلود آهنگ جدید پوریا پوتک| میتیکومان روی لینک های زیر کلیک کنید:
پخش آنلاین آهنگ جدید پوریا پوتک بنام میتی کومان:مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ میتوی کومان پوریا پوتک
 
کیفیت متوسط :
کیفیت عالی :  
 
 
 
 
برچسب ها:
دانلود آهنگ جدید پوریا پوتک و علي مجيدي| میتیکومان+متن + پخش آنلاین
♬♪♪♫♪♬
Download  Music By Putak Called Mitikoman+Text

Download  Ahang Jadid Puria Putak-Mitikoman
♬♪♪♫♪♬
برای دانلود آهنگ جدید پوتک بنام میتیکومان لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

برای دانلود آهنگ جدید پوریا پوتک| میتیکومان روی لینک های زیر کلیک کنید:
پخش آنلاین آهنگ جدید پوریا پوتک بنام میتی کومان:مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ میتوی کومان پوریا پوتک
 
کیفیت متوسط :
کیفیت عالی :  
 
 
  تمرین امروز تیم فوتبال استقلال زیر نظر فرهاد مجيدي برگزار شد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که فرهاد مجيدي در محل تمرین این تیم حضور داشت. مجيدي در شرایطی امروز در کنار استقلالی‌ها حضور داشت که خودش در کنار سایر بازیکنان در برخی صحنه‌ها پا به توپ هم شد تا شایعات شب گذشته به پایان برسد.

*علي کریمی که به دلیل سرماخوردگی در تمرین روز گذشت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها