نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود كتاب محمدرضا سلطاني زرندي جاوا

دوره آموزش جامع JavaScript از 0 تا 100
 
جاوا اسکریپت یکی از مهم‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی حوزه‌ی وب محسوب می‌شود. جاوا اسکریپت اولین بار با اسم LiveScript و توسط شرکت نت اسکیپ معرفی شد و بعدها به جاوا اسکریپت تغییر نام داد. البته جالب است بدانید جاوا اسکریپت نه از نظر ساختار و نه از نظر مفاهیم، شباهتی به زبان جاوا ندارد و این تشابه اسمی، در حد همان کلمات و نام و نشان باقی مانده است. 
.
برای یاد گیری رایگان اینجا کلیک کنید
جاوا اسکریپت چیست و چه کاربردی دارد؟
خوب بعد از مدت زمان نبستا طولانی دور موندن از کیبرد و وبلاگ تصمیم گرفتم برگردم و این پست رو بنویسم! امروز قراره بفهمیم جاوا اسکریپت دقیقا چیه و اصلا ارزشش رو داره وقتمون رو براش بزاریم تا یاد بگیریم یا نه! همچنین چند تا از کاربرد ها و امکانات جاوا اسکریپت رو مثال میزنیم و وب سایت هایی که بدون جاوا اسکریپت معنایی ندارن رو هم معرفی میکنیم. و در نهایت چند تا منبع و پی دی اف توپ میزاریم تا اگر خواستین جاوا اسک
جاوا (به انگلیسی: Java) یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است که نخستین‌بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان‌مایکروسیستمز ایجاد گردید و در سال ۱۹۹۱ به‌عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد.
زبان جاوا، شبیه به سی‌پلاس‌پلاس است، اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. ایدهٔ شیءگرایی جاوا از زبان اسمال‌تاک گرفته شده‌است. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را به‌طور خودکار انجام می‌دهد. ض
جاوا اسکریپت یکی از مهم‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی حوزه‌ی وب محسوب می‌شود. جاوا اسکریپت اولین بار با اسم LiveScript و توسط شرکت نت اسکیپ معرفی شد و بعدها به جاوا اسکریپت تغییر نام داد. البته جالب است بدانید جاوا اسکریپت نه از نظر ساختار و نه از نظر مفاهیم، شباهتی به زبان جاوا ندارد و این تشابه اسمی، در حد همان کلمات و نام و نشان باقی مانده است. برای شما همراهان عزیز یک کتاب اماده کردم که پر از کدهای جاوا اسکریپت است برای دانلود به ادامه مطلب مر
یکی از محدودیت های بلاگ بیان,  درج جاوا اسکریپت در قالب وبلاگ است . شما برای رفع این محدودیت می بایست امکانات اختیاری مربوط به جاوا اسکریپت را خریداری و فعال نمایید. 
امروز ما برای وبلاگ نویسان عزیزی که از بلاگ بیان استفاده می کند و توانایی خرید و فعالسازی امکانات جاوا اسکریپت را ندارند آموزش استفاده از گفتینو بدون نیاز به درج جاوا اسکریپت را فراهم کرده ایم.
ادامه مطلب
دوره جامع فریم ورک جی کوئری
JQuery چیست ؟ ( جی کوئری چیست ؟)
jQuery یک کتابخانه از جاوا اسکریپت است که پیمایش اسناد اچ تی ام ال ، رسیدگی به رویدادها، متحرک سازی و تعاملات ای جکس (AJAX) را به منظور توسعه سریع وب تسهیل می کند. jQuery به گونه ای طراحی شده است تا روشی را که با آن جاوا اسکریپت را می نویسید تغییر دهد.
جی کوئری چیست ؟ یک چارچوب جاوا اسکریپت است که هدف آن آسان ساختن استفاده از  جاوا اسکریپت در صفحات طراحی وب سایت شماست.
شما می توانید جی کوئری را به صو
 دانلود کتاب زمین شناسی نفت دکتر محمدرضا رضایی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشنایی با کشور ژرمن ها – screenwww.melorinhome.ir › screen › اشنایی-با-کشور-. Translate this page Oct 3, 2018 - دانلود کتاب زمین شناسی نفت دکتر محمدرضا رضاییدانلود کتاب زمین شناسی نفت دکتر محمدرضا رضایی فرمت پی دی اف.جزئیات بیشتر / دانلود . اثر ژل و قرص فیناستراید در درمان طاسی – هیستوری مقالهdeznirooco.ir › history › اثر-ژل-و-قر
 
عکس محمدرضا فروتن
 
محمدرضا فروتن (زاده ۱۳۴۷، تهران) بازیگر سینماست که در آثار کارگردانان معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پور احمد و. بازی کرده است. فروتن چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده است.
 
 
 
ادامه مطلب
شامل جاوا اسکریپت در صفحه شما
از جمله جاوا اسکریپت در صفحه شما یک فرایند نسبتا ساده است.
اول، کد جاوا اسکریپت چیست؟
از سایت W3C مدارس:
جاوا اسکریپت برای افزودن تعامل به صفحات HTML طراحی شده است
جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است
ادامه مطلب
اغلب سازمان‌ها از جاوا به روش‌های مختلف بهره می‌گیرند. گستره وسیع استفاده از جاوا باعث شده است که این کاربردها تقریباً از چشم پنهان بمانند و به همین دلیل غالباً پرسیده می‌شود که از جاوا در کجا می‌توان استفاده کرد. در ادامه برخی از زمینه‌های کاربرد جاوا را فهرست کرده‌ایم:
اپلیکیشن‌های اندرویدی
با وجود رشد گسترده کاتلین (Kotlin)؛ جاوا همچنان زبان پیش‌فرض برای اپلیکیشن‌های اندرویدی محسوب می‌شود که به طور خودکار جمع عظیمی از توسعه‌دهندگ
سلام دوستان
امیدوارم که حالتون خوب باشه
در این قسمت قصد داریم در مورد یه ویژگی خیلی قشنگ و زیبا و جالب زبان برنامه نویسی جاوا صحبت کنیم
این ویژگی اپلت (Applet) است. 
زبان برنامه نویسی جاوا مانند زبان برنامه نویسی C و ++C بر روی کنسول نیز اجرا میشود یا به عبارت دیگر مبتنی بر کنسول می باشد. نوع دیگه ای که از برنامه ها توسط جاوا پشتیبانی میشود اپلت ها هستند. اپلت ها برنامه های کوچیکی هستند که میتونن روی سرورهای اینترنتی اجرا شده و از طریق اینترنت متصل
دانلود دعای ربنا محمدرضا شجریان
 ماه رمضان مبارک تقدیم شما عزیزان موزیک من ♫ دانلود دعای ویژه افطار ربنا لا تزع قلوبنا با صدای ملکوتی استاد محمدرضا شجریان به همراه متن عربی و ترجمه فارسی با بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫
 
متن و ترجمه دعای ربنا محمدرضا شجریان
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
ربنّا لاتُزغ قُلوبنّا ●♪♫
ادامه مطلب
دانلود آلبوم محمدرضا شجریان به نام خراسانیات
آلبوم خراسانیات آلبوم جدید محمدرضا شجریان و آهنگسازی پرویز مشکاتیان
این آلبوم به سبک موسیقی مقامی خراسان است . از شعر های باباطاهر عریان و الشعرای بهار .
نوازندگان آلبوم خراسانیات عبارتند از : پرویز مشکاتیان ، منصور سینکی ، جمشید عندلیبی و . .
دانلود آلبوم محمدرضا شجریان خراسانیات
 
عکس محمدرضا فروتن
 
محمدرضا فروتن (زاده ۱۳۴۷، تهران) بازیگر سینماست که در آثار کارگردانان معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پور احمد و. بازی کرده است. فروتن چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده است.
ادامه مطلب
نمونه مسائل در زمینه کدنویسی جاوا
دانلود نمونه مسائل در زمینه کدنویسی جاوا، شامل: برنامه ای بنویسید که 3 ورودی را دریافت و آن 3 را چاپ کند. تعداد سطر و ستون را گرفته، جدولی رسم کند که در هر خانه کلمه hello را چاپ کند. سطر و ستون مورد نظر را داده، قطر اصلی را قرمز و فرعی را زرد می کند.
 
دوره آموزش زبان Java از مقدماتی به همراه پروژه عملی
 
زبان جاوا یکی از مطرح ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی است ‌. زبان جاوا زبانی شی گراست و از قوانین شی گرایی استفاده میکند . با آموختن زبان جاوا میتوانید برنامه های مختلفی را به صورت cross-platform یا چند سکویی ایجاد کنید . ومیتوانید برنامه های دسکتاپ ویا وب ویا موبایل را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنید.در این دوره تمام مواردی که برای شروع از صفر برنامه نویسی مورد نیاز است گفته خواهد شد
برتری امیر المومنین علیه السلام بر کتاب خدا در کلام رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ محمد بن احمد بن شاذان قمی رضوان الله علیه روایت کرده است:
 حدثنا محمد بن علی بن سكر رحمه الله ، قال : حدثنا محمد بن القاسم ، قال : حدثنی عباد بن یعقوب ، قال : أخبرنا شریك ، عن الركین بن الربیع ، عن القاسم ابن حسان ، عن زید بن ثابت ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : تارك فیكم الثقلین : كتاب الله وعلی بن أبی طالب علیه‌السلام واعلموا أن علیا لكم أفضل من كتاب ال
دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی یه روز میای + کیفیت عالی
هم اکنون جاز موزیک برای شما کاربران ترانه یه روز میای با صدای محمدرضا هدایتی با کیفیت 320 و 128
Exclusive Song: Mohammadreza Hedayati – Yerooz Miay” With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir
 متن آهنگ محمدرضا هدایتی یه روز میای
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
یه روز میای عاشق تو میشم دیوونه و دیوونه تر از این شم ♬♫♪تو قلبمم تو رو داشته باشم مست توام وقتی هستی پیشم ♬♫♪من عاشق همین دیوونگیتم عاشقتم اما بهت نمیگممیخوام برام یار همیشگی
از بین انواع زبانهای برنامه نویسی شی گرا به زبان جاوا رسیدیم. جاوا یک زبان برنامه نویسی که به صورت شی گرا ارائه شده است. جاوا شبیه به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس می باشد اما مدل شی گرایی آسانتری نسبت به سی پلاس پلاس دارد.

ادامه مطلب
آیا می توانیم HTML را در جاوا اسکریپت نوشت
معرفی
جاوا اسکریپت، به اختصار JS، زبان برنامه نویسی مورد استفاده در توسعه وب است. به عنوان یکی از فن آوری های اصلی وب در کنار HTML و CSS، جاوا اسکریپت برای ایجاد صفحات وب تعاملی و ساخت برنامه های وب استفاده می شود. مرورگرهای وب مدرن که به استانداردهای نمایش معمولی پیوسته اند، جاوا اسکریپت را از طریق موتورهای ساخته شده بدون نیاز به پلاگین های اضافی پشتیبانی می کنند.
هنگام کار با فایل ها برای وب، جاوا اسکریپ
ویژگی های nodejs
 
مقدمه
 یکی از رویاهای برنامه نویسان جاوا اسکریپت این بود که بتوانند کدهای خود را به جز مرورگر کاربر یا همون فرانت در سمت سرور  و بک اند هم اجرا کنند.
 یعنی به کمک جاوا اسکریپت بتوانند ظاهر و منطق سرویس تحت وب خود را در کنار هم ایجاد کنند و دیگر برای برنامه نویسی سمت سرور سراغ زبان هایی مثل PHP یا ASP نروند.
 یکی از محیط‌های هایی که به برنامه نویسان اجازه می‌دهد کدهای جاوا اسکریپت خود را سمت سرور اجرا کنند، Node.js می‌باشد.
نود جی اس
 
تاریخچه ی کاتلین در برنامه نویسی اندروید 
 
در مراسم گوگل IO سال 2017 تیم اندروید ، زبان برنامه نویسی جدیدی برای تولید اپ های اندرویدی معرفی کرد که کاتلین نام داشت . از همان موقع برنامه نویسان به دنبال آموزش کاتلین رفتند و تعداد برنامه نویسانی که به کاتلین مسلط هستند روز به روز افزایش پیدا کرد . 
کاتلین قبل از اینکه توسط گوگل معرفی شود توسط شرکت بزرگ جت برینز که تولید کننده محصولات برنامه نویسی بود ابداع شده بود . 
تقریبا سال 2011 بود که کاتلین
محمدرضا گار آذری هنرپیشه، خواننده، نوازنده (گیتار، پرکاشن)، مدل و مجری در تاریخ اول فروردین سال 1356 در تهران به دنیا آمد.
 
محمدرضا گار
 
بیوگرافی محمدرضا گار گار اول فروردین سال 56 چشم به جهان گشود. گار اصالتا آذری است. تا کنون ازدواج نکرده و هنوز مجرد است و در تهران زندگی می کند.
پدرش وی مهندس اهل تبریز و مادرش اهل تهران و خانه دار است. دو برادر و یک خواهر دارد. برادرانش علیرضا مهندس عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی است. خواهرش آتوسا
راه‌اندازی محیط توسعه جاوا
محیط توسعه
JDK شامل مجموعه‌ای از ابزارهای خط فرمان برای کامپایل و اجرای کد جاوا است. JDK حاوی نسخه کاملی از JRE است که می‌توانید از این ابزارها برای توسعه برنامه‌های خود استفاده کنید. اما اغلب توسعه‌دهندگان ترجیح می‌دهند که از کارکردهای بیشتر یک IDE که شامل مدیریت وظایف و رابط بصری می‌شود استفاده نمایند.
ایکلیپس یک IDE اوپن‌سورس رایج برای توسعه جاواست. ایکلیپس وظایف اولیه مانند کامپایل کردن و دیباگ کد را انجام می
دانلود آهنگ محمدرضا شجریان بهار دلکش + متن و بهترین کیفیت
تصنیف زیبا و شنیدنی محمدرضا شجریان بنام بهار دلکش همراه با متن و دو کیفیت 320 و 128
Exclusive Song: Mohammadreza Shajarian – Bahare Delkash With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir
متن آهنگ محمدرضا شجریان بهار دلکش
بهار دلکش رسید و دل به‌جا نباشداز آن‌که دلبر دمی به فکر ما نباشددر این بهار ای صنم بیا و آشتی کنکه جنگ و کین با من حزین روا نباشدصبحدم بلبل، بر درخت گل، به‌خنده می‌گفتنازنینان را، مه‌جبینان را، وفا نباشد
اگر ک
روزی من ترک موتور با محمدرضا در اتوبان با سرعت 110 کیلومتر در حال حرکت بودیم، ناگهان محمدرضا رو به من کرد و گفت: سعید، میدونی خدا چرا به آدم دو تا چشم داده؟ گفتم نمیدونم، گفت: بخاطر این که اگر سوار موتور بودی و آشغال رفت توی یکی از چشم هات بتونی با اون یکی چشمت مسیرت رو ادامه بدی. من همان جا ترک موتور محمدرضا نعره ها زدم و جامه دریدم.
 
دوره نکات حرفه ایی جاوا اسکریپت
جاوا اسکریپت یکی از مهم‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی امروزه محسوب می‌شود.
امروزه جاوا اسکریپت نه تنها در frond-end بلکه برای ساخت منطق سمت سرور back-end بسیار استفاده میشود و اگر در شرکتی استخدام شوید خواهید دید که بسیار از جاوااسکریپت استفاده میکنند . پس این یک اام هست که بتونید بر این زبان پر استفاده مسلط بشید، اما فرقی بین تسلط و پیاده سازی منطق کدها هست که هدف ما در این دوره آموزش کدنویسی حرفه ایی ، تمیز و خوان
دانلود رایگان خلاصه کتاب حسابداری مدیریت دکتر نیکبخت
دانلود رایگان خلاصه کتاب حسابداری مدیریت دکتر نیکبخت کتاب حسابداری مدیریت به نویسندگی محمدرضا نیکبخت و زهرا دیانتی دیلمی آموزش به همراه بهترین های .
 
کتاب حسابداری مدیریت اثر محمدرضا نیکبخت
خرید اینترنتی کتاب حسابداری مدیریت نوشته دکتر محمدرضا نیکبخت از انتشارات مهربان نشر توسط فروشگاه اینترنتی آژانس کتاب امکان پذیر است.
 
حسابداری مدیریت اثر محمدرضا نیکبخت 
کتاب حسابدار
دانلود مسابقه تلویزیونی برنده باش
دانلود مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گار
دانلود مسابقه برنده باش با لینک مستقیم
دانلود رایگان مسابقه برنده باش با اجرا محمدرضا گار با کیفیت عالی

دانلود مسابقه برنده باش
گروه فیلم : مسابقه
سال تولید : 1397
پخش: پنجشنبه و جمعه ساعت 23 (تکرار ندارد) شبکه 3 سیما
اجرا : محمدرضا گار
درباره برنامه :مسابقه برنده باش شبکه ۳ جدیدترین مسابقه شبکه سه سیما است که توسط
محمدرضا گار اجرا خواهد شد. محمدرضا گار
گاهی اوقات برای مبتدیان و یا حتی کسانی که از ما بوده اند این کار را برای مدتی انجام داده اند، ممکن است دشوار باشد که نحوه استفاده از پی اچ پی و جاوا اسکریپت را برای ایجاد صفحه درست انجام دهید. من اغلب باید متوقف و خودم را از اصول اولیه یاد بگیرم.
HTML و جاوا اسکریپت (که شامل کتابخانه های جاوا اسکریپت، مانند jQuery و یا Scriptaculous)، زبان های کلاینت هستند. این بدان معنی است که مرورگر مسئول اجرای کد HTML و جاوا اسکریپت است. به همین دلیل است که ما می بایست صفحا
کتابی در عرش منقش به تشهد سه‌گانه
سید بن طاووس رضوان الله علیه روایت کرده است:
فیما نذكره من كتاب القاضی القزوینی» أیضا فی تسمیة مولانا علی علیه السلام بأمیر المؤمنین. قال فی كتابه بلفظه: الحسن بن علی بن فضال وإبراهیم بن مهزیار، روی عن عقبة بن خالد عن الحارث بن المغیرة عن أبی عبد الله علیه السلام قال: حول العرض كتاب خلق مسطورا: أنی أنا الله، لا إله إلا أنا، محمد رسول الله، علی أمیر المؤمنین».
امام صادق علیه السلام فرمودند: در اطراف عرش، کت
دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده نیکروش    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش :: .pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آناتومی-به-زبان-ساده-دکتر-.برای دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش روی دانلود فایل کلیک و فایل را دانلود کنید دانلود فایل .
محمدرضا نیک‌روش - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › محمدرضا-نیک‌روش۱ د
دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش :: .pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آناتومی-به-زبان-ساده-دکتر-.برای دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش روی دانلود فایل کلیک و فایل را دانلود کنید دانلود فایل .
محمدرضا نیک‌روش - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › محمدرضا-نیک‌روش۱
دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش :: .pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آناتومی-به-زبان-ساده-دکتر-.برای دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش روی دانلود فایل کلیک و فایل را دانلود کنید دانلود فایل .
محمدرضا نیک‌روش - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › محمدرضا-نیک‌
دانلود رایگان کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش :: .pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آناتومی-به-زبان-ساده-دکتر-.برای دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش روی دانلود فایل کلیک و فایل را دانلود کنید دانلود فایل .
محمدرضا نیک‌روش - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › محمدرضا-نیک‌
تحقیق ماشین حساب مهندسی با زبان برنامه نویسی جاوا
دانلود سورس کد تحقیق ماشین حساب مهندسی با زبان برنامه نویسی جاوا ( java ). این تحقیق در محیط NetBeans و به زبان برنامه نویسی جاوا تهیه شده است و از آن می توان به عنوان ارائه تحقیق دانشجویی برنامه نویسی جاوا رشته مهندسی کامپیوتر استفاده نمود.
دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروشpdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش :: .pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آناتومی-به-زبان-ساده-دکتر-.برای دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش روی دانلود فایل کلیک و فایل را دانلود کنید دانلود فایل .
محمدرضا نیک‌روش - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › محمدرضا-نیک‌روش۱ دی ۱۳۹۵

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها