نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود بخشنامه حذف محدودیت حق اولاد

حق اولاد یکی از مزایای جانبی حقوق و دستمزد شاغلان مشمول قانون کار است که هر ساله با افزایش حداقل دستمزد میزان آن هم بیشتر می شود چون ضریبی از افزایش حداقل مزد روزانه است. طبق قانون حق اولاد بابت هر فرزند برای کارگران معادل ۳ روز حداقل دستمزد است .
ادامه مطلب
حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد.
برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق اولاد تعلق می‌گیرد یا اگر بعد از ازدواج، متارکه کردند و ثابت شد که نان‌آورشان والدین‌شان هستند، مشمول حق اولاد می‌شوند.
همه کارگران دارای فرزند مشمول حق اولاد نیستند؛ اولین شرط تعلق گرفتن این مزایای مزدی ۷۲۰ روز بیمه‌پردازی است.
فرامرز توفیقی: حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد. برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق
در قانون تامین اجتماعی به کمک مالی بیمه شدگان و مستمری بگیران دارای فرزند توجه شده است.
حق اولاد و کمک عائله مندی کارگران بیمه شده
در ماده ۸۶ قانون تامین اجتماعی شرایط دریافت کمک عائله مندی و یا حق اولاد  به این صورت بیان شده که :
الف :به چند فرزند حق اولاد و کمک عائله مندی تعلق می گیرد؟
در ابتدا برابر با این قانون به حداکثر ۲ فرزند تعلق می گیرد.
در ماده واحده قانون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده از ۲۹/۴/۱۳۹۲ محدوديت تعداد فرزندان حذف شده و
سازمان امور مالیاتی بخشنامه تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (فصل زمستان) سال‌ ۱۳۹۸ را منتشر کرد.
 
توضیح تازه های حسابداری:
بخشنامه مذکور در خصوص مهلت ارسال اظهارنامه می باشد ولی تعیین سررسید پرداخت برای ۳۱ اردیبهشت، برای گروه های اقتصادی مندرج دربخشنامه ۲۰۰/۹۹/۲ مورخ ۹۹/۱/۶ میباشد. ضمنا استفاده از مهلت ارسال ، منوط به درخواست کتبی شده است.
 
بخشنامه ای چند روز پیش به مدرسه امان آمد مبنی بر اینکه بانک ملی وام ۵ میلیونی می دهد. دو نفر از هر مدرسه باید به اداره معرفی میشدند. اصلا شرایطش را هم نپرسیدم و اسمم را جز متقاضیان زیر بخشنامه نوشتم. امروز از مدرسه زنگ زدند و گفتند در قرعه کشی وام اسمت دراومده این اتفاق را در مدرسه ی جدید به فال نیک میگیرم.
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد واکنش اینستاگرامی بانک مرکزی به بخشنامه دولت در زمینه آزادسازی واردات به گرانی دلار دامن زده است.

متن کامل خبر: واکنش اینستاگرامی بانک مرکزی به بخشنامه دولت به گرانی دلار دامن زد
برابر اطلاعیه صادره سامانه سناد و بخشنامه وزارتی در صورت عدم ارزشیابی دانش آموزان ابتدایی احتمال اعمال برخی محدوديت ها در
زمان کلاسبندی سال جدید وجود خواهد داشت. لذا در اسرع وقت ارزشیابی دانش
آموزان به صورت کامل انجام شود

بخشنامه الصاقی اطلاعیه
مزایا از قبیل بن ، حق مسکن، حق اولاد ،ماهانه تعریف شده و به تعداد روزهای ماه بستگی ندارد.علتش هم این است که بر مبنای مصوبه هیات وزیران وقتی پرداخت حق مسکن به میزان ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال در ماه تصویب شده  پرداخت بیشتر یا کمتر از آن قانونی نیست .ولی مزد روزانه  تعریف شده است پس با کم و زیاد شدن روزهای ماه میزان مزد ماهانه تغییر میکند.
کلاسه پرونده:هـ ع/ 96/1075   
 موضوع:ابطال بند 2 بخشنامه شماره 9 مستمری ها و جزء (ب) بند 4 بخشنامه شماره 18 مستمری ها 
تاریخ رأی: دوشنبه 21 آبان 1397 
شماره دادنامه: 9709970906010249              هیأت تخصصی کار ، بیمه و تامین اجتماعی
ادامه مطلب
هر انسانی در زمین نسبت به نسل بعد از خود مکلف است.
و از مهمترین فواید بقای هر انسان، آن است که برای تولد نسل خود، بستری پاک مهیا کند.
سرمایه‌گذاری بر این بستر بسیاری از هزینه‌های تربیتی و آموزشی دوره‌های بعد را کاهش میدهد.
+وَ شارِکهُم فی الاموال و الاولاد.
با آنها در اموال و اولاد شریک شو(خطاب پروردگار به شیطان در مورد آنهایی که به راه شیطان میروند شراکت در اموال و اولاد بشر به شیطان وعده داده شده)(۶۴اسراء)
+عنوان: و تقوای خدا پیشه کنید و ب
 
بخشنامه های دست و پاگیر!!
 
  هر دو قشرمعلم و دانش آموز درگیر فضای آموزشی مدرسه هستند و زمانی مدرسه دلپذیر،شاد و پرنشاط است که معلم و دانش آموز راضی از محیط باشند.محیط شاد نیازمند معلم شاد و دانش آموز شاد می باشد.معلم محترم یک مدرسه علاوه بر ارتباط با دانش آموزان ، درگیر عمل به بخشنامه های مختلفی است که باید آن ها را اجرا نماید.مدیر و معاونان مدرسه نیز همین وضعیت برایشان وجود دارد. گاهی بالارفتن تعداد بخشنامه ها باعث مشقت فرهنگیان عزیز می ش
با سلام و عرض ادب خدمت سروران عزیز ، دومین کارگاه آموزشی گروه حسابداری روز پنجشنبه 12 دی ماه 98 در هنرستان شهیده سهام خیام به آدرس : گرگان ، کوی ویلا ، بعد از هنرستان بعثت ، هنرستان سهام خیام برگزار می گردد . بخشنامه کارگاه پیوست می باشد.
ادامه مطلب
کلاسه پرونده:هـ ع/ 96/1124  
موضوع:ابطال بندهای 1-1 و 2-1 سر فصل تعاریف بخشنامه و بند 4-2 سر فصل وظایف واگذارندگان کار ، پیمانکاران و سازمان مندرج در بخشنامه 9/14 جدید درآمد سازمان تأمین اجتماعی 28/10/94
تاریخ رأی: چهارشنبه 28 آذر 1397 
شماره دادنامه: 9709970906010309               هیأت تخصصی کار ، بیمه و تامین اجتماعی
ادامه مطلب
تهران- ایرنا- بانک مرکزی براساس بخشنامه ای به همه بانک‌ها برای اخذ شناسه اختصاصی از این بانک ۶ ماه مهلت تعیین کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و شعب تابعه  به استفاده از شناسه اختصاصی اخذ شده از بانک مرکزی در همه اسناد، مکاتبات، سامانه‌های خدماتی و پرداختی، صدور دسته چک، کارت، سربرگ و سردرب شعب و باجه‌ها مم کرد.
براساس این بخشنامه بانک مرکزی ۶ ماه برای اقدام در این مورد به بانک‌ها مهلت داده است و اعلام ک
می شوم با عشق مولا از جهان مغرور تر از تمام آسمان ها و زمین مسرور تر 
با علی هر کس بخواهد تا خدا هم میرودبی علی حتی بهشتم میشود رنجور تر 
روز م پادشاهی میکند در بین خلق هرکه باشد با علی و فاطمه محشور تر 
من گدای خانه ای هستم که هرکس رفته است گفته اینجا باشد از عرش خدا پرنور تر
یاعلی گفتیم و مست نام مولا گشته ایم میشود حالا بساط نوکریمان جور تر
تا نسوزد بال او ، جبریل نزد مرتضیمی رود چندین قدم از چشم حیدر دور تر  در دلم ، دلشوره دارم ، وقت مر
عدم ابطال بخشنامه ذخیره‌سازی مرخصی استحقاقی جانبازان در دیوان عدالت اداریمقرره مورد شکایت:‌ بخشنامه شماره ۲؍۲۵؍۲۰۶؍ط–۴؍۵؍۱۳۹۰ ستاد کل نیروهای مسلح که اشعار می‌دارد:‌ از تاریخ ۱؍۱؍۱۳۹۰ صرفاً ۱۵ روز از مرخصی استحقاقی کارکنان قابل ذخیره است و مصادیق متعدد مرخصی استحقاقی، به موجب قوانین و مقررات مختلف از جمله مرخصی استحقاقی ناشی از کسر کار جانبازان، موضوع تبصره ۲ ماده ۹ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان مصوب ۱۳۷۷ و ماده ۴ آی
این بخشنامه سه بند را شامل می‌شود. در بند نخست این بخشنامه به غیرمجاز بودنتراکنش‌های فاقد رمزنگاری شده از تاریخ 15 بهمن اشاره می‌کند. بر این اساس در مسیرهای بدون حضور فیزیکی کارت،تراکنش‌ها فاقد رمزنگاری از مبدا تا مقصد تنها برای قبوض عمومی قبض‌های آب، برق و . امکان‌پذیر است. در صورت مشاهده ارسالتراکنش‌های غیرمجاز از سایر موارد کلیه فعالیت‌های شرکت پرداخت یا بانک ارائه‌دهنده خدمت مسدود می‌شود.
ادامه مطلب
بانک مرکزی بخشنامه‌ای را به بانک‌ها و موسسات اعتباری برای نظارت بیشتر بر افراد دارای بیش از ۲۰ فقره چک برگشتی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ، مدیریت کل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرد: مطابق با بند ج ماده ۳۵ قانون پولی و بانکی کشور، هر بانک در مقابل خسارتی که براثر عملیات آن متوجه مشتریان می‌شود مسئول و متعهد جبران خواهد بود.
ادامه مطلب
این بخشنامه سه بند را شامل می‌شود. در بند نخست این بخشنامه به غیرمجاز بودنتراکنش‌های فاقد رمزنگاری شده از تاریخ 15 بهمن اشاره می‌کند. بر این اساس در مسیرهای بدون حضور فیزیکی کارت،تراکنش‌ها فاقد رمزنگاری از مبدا تا مقصد تنها برای قبوض عمومی قبض‌های آب، برق و . امکان‌پذیر است. در صورت مشاهده ارسالتراکنش‌های غیرمجاز از سایر موارد کلیه فعالیت‌های شرکت پرداخت یا بانک ارائه‌دهنده خدمت مسدود می‌شود.
ادامه مطلب
کی گیوی های ساکن چشمه چنار -گنجه ای کهنه و بزرگ -گوشه -مادوان- بنسنجان- تنگ سریز
فامیل های : مرادی - صفری - حسین پور معروف به اولاد حسینعلی و فامیل های : نیکبخت -غلامی - حکمتی جو معروف به اولاد غلامعلی 
هردو فرزندان کا گرگعلی  و ایشان فرزند یار علی - فرزند محمدحسین -فرزند شاسه بزرگ می باشند.
فامیل های : کریمی  و.از اولاد شاسه و ساکن تنگ سریز میباشند
همکاری جهت اصلاح و درج مطلب از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان
۰۹۳۹۹۴۲۳۶۰۰
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالکریم حسین زاده درون ورقه شخصی خویشتن در توییتر نوشت: پیشگاه آقای ⁧رئیسی⁩، برضد بخشنامه شما هنوز چندی از زندانیان مشکوک به ⁧کرونا⁩ تو ⁧زندان⁩ هستند. ‏ شاید برخی در مجموعه عرشه امر شما فرض می کنند که بخشنامه شما، نمایشی و تنها برای بستن دهان افکار اشتراکی است. لطفا اجازه عاجل برای ⁧مرخصی زندانیان مشکوک به کرونا⁩ را صادر کنید.»
فامیل های : پناهی و نصیری  در پادنا این فامیل ها به زبان لری تکلم دارند و نیک روش در روستای  سمغان دهدشت معروف به اولاد  حسین همه  از اولاد سینا  و از نوادگان شاسه بزرگ می دانند

همکاری جهت اصلاح و درج مطلب از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان
۰۹۳۹۹۴۲۳۶۰۰
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای بانک‌ها را مکلف به رفع سوءاثر آن دسته از چک‌های برگشتی کرد که سه سال از تاریخ صدور آنها گذشته و شکایت نداشته باشند.
به گزارش روابط عمومی تجارت‌نیوز، براساس بخشنامه جدید بانک مرکزی که به شبکه بانکی ابلاغ شده است، بانک‌ها مکلف شده‌اند با مراجعه به سامانه طراحی‌شده از سوی قوه قضائیه (عدل ایران) به‌صورت آن‌لاین استعلام گرفته و در صورت عدم شکایت، با اعمال کد ۶ در سامانه بانک مرکزی بلافاصله از چک‌ها رفع سوءاثر نما
  بخشنامه شفافیت نقل و انتقال وجوه بالاتر از 10 میلیارد ریال توسط رئیس کل بانک مرکزی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ،‌ بخشنامه شفافیت نقل و انتقال وجوه بالاتر از 10 میلیارد ریال توسط عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی منتشر شد.
ادامه مطلب
سلام و درود به روح همه شهدای مدافع وطن
اسامی تعدادی از شهدای طایفه کی گیوی 
۱. شهید کرامت الله ایزدپناه
۲.شهید بهادر قائد گیوی 
۳.شهید علی فرمان پاچله پیلی (تشکری) اولاد کا فریدون/ضرغام آباد
۴.شهید علی غلامی
۵.شهید اسماعیل عنبریان
۶. شهید محراب فاضلی/ سپیدار
برادران شهید
۷. شهید ابراهیم مرادی /اردکان
۸.شهید علی اصغر مرادی /اردکان
۹.شهید عطا الله مرادی / اردکان
۱۰.شهید هوشنگ مظفریان
۱۱.شهید نورالله دبیقی/ چرام
۱۲.شهید محمد صادق محمدی
13.غلامرضا(خ
عودت هزینه بلیطها وتورهای کنسل شده
 
بسیاری از دوستان سوال دارن در مورد عودت هزینه های بلیط وتورهایی که کنسل شده باید اعلام کنم در ارتباط با بلیطها اکثر شرکتها هواپیمایی متاسفانه هزینه ای استرداد نکرده اند حتی با بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری 
آژانس های هواپیمایی هم تا حد امکان برای رضایت مسافرین همکاری لازم را انجام میدهند ولیکن به علت عدم تراکنش مالی مجبور به انجام دستورالعمل های ایرلاین ها می باشد.
 ایرلاین ترکیش  طی بخشنامه ای از م
ابتدا باید گفت چنانچه زن و شوهری دارای فرزند باشند سهم الارث زن یک هشتم از دارایی شوهر می باشد ،
در اینجا بنحوی صرف وجود فرزند مهم است ، بطوریکه زن نباید حتما مادر فرزند باشد پس اگر مرد فرزندی دارد کفایت می کند.اما در صورتی که فرزندی نداشته باشند ، سهم الارث زن یک چهارم است.
حال اگر مردی دارای همسران دیگری باشد سهم الارث بین ن آن تقسیم می شود.
مثلا مردی که دارای فرزند است دو زن داشته باشد همان سهم یک هشتم بین ن تقسیم می شود، یعنی هریک از ز
قانون مدنی در ماده شماره ۸۶۲ طبقات ارث را بدینگونه تعریف کرده است:
طبقه اول : پدر و مادر،اولاد و اولاد اولاد (نوه(
درجه اول: پدر و مادر و اولاد متوفی
درجه دوم : اولاد اولاد (نوه ها)
درجه سوم : اولاد اولاد اولاد (نبیره ها)
طبقه دوم : اجداد (پدر ومادر بزرگ) و برادر و خواهر و اولاد آنها
درجه اول : جد ( پدر پدر و پدر مادر ) و جده ( مادر پدر و مادر مادر) و برادر و خواهر
درجه دوم : پدر جد و مادر جد و پدر جده و مادر جده و فرزندان برادر و خواهر
طبقه سوم : عمات (ع
قانون مدنی در ماده شماره ۸۶۲ طبقات ارث را بدینگونه تعریف کرده است:
طبقه اول : پدر و مادر،اولاد و اولاد اولاد (نوه(
درجه اول: پدر و مادر و اولاد متوفی
درجه دوم : اولاد اولاد (نوه ها)
درجه سوم : اولاد اولاد اولاد (نبیره ها)
طبقه دوم : اجداد (پدر ومادر بزرگ) و برادر و خواهر و اولاد آنها
درجه اول : جد ( پدر پدر و پدر مادر ) و جده ( مادر پدر و مادر مادر) و برادر و خواهر
درجه دوم : پدر جد و مادر جد و پدر جده و مادر جده و فرزندان برادر و خواهر
طبقه سوم : عمات (ع
قانون مدنی در ماده شماره ۸۶۲ طبقات ارث را بدینگونه تعریف کرده است:
طبقه اول : پدر و مادر،اولاد و اولاد اولاد (نوه(
درجه اول: پدر و مادر و اولاد متوفی
درجه دوم : اولاد اولاد (نوه ها)
درجه سوم : اولاد اولاد اولاد (نبیره ها)
طبقه دوم : اجداد (پدر ومادر بزرگ) و برادر و خواهر و اولاد آنها
درجه اول : جد ( پدر پدر و پدر مادر ) و جده ( مادر پدر و مادر مادر) و برادر و خواهر
درجه دوم : پدر جد و مادر جد و پدر جده و مادر جده و فرزندان برادر و خواهر
طبقه سوم : عمات (ع
جزئیات نحوه انجام امور اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا
دکتر طهرانچی بخشنامه نحوه انجام امور اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ کرد.
ادامه مطلب
مصوبات مهم کارگروه تنظیم بازار در خصوص چگونگی ملاک قرار دادن ارزش مندرج در ثبت سفارش کالاهای اساسی و ضروری جهت تخصیص ارز، اظهار و ترخیص گمرکی و تعیین نرخ توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان ابلاغ شد.
به گزارش ایبِنا، این مصوبات در بخشنامه ای از سوی مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شده و پیش بینی می شود با اجرایی شدن این بخشنامه روند ترخیص کالاهای ضروری و اساسی از گمرکات سراسر کشور آسان تر شود.
ادامه مطلب
ذره ای در نزد خورشید درخشان تو ایمتشنه ای در حسرت یک جرعه باران تو ایمسالها نان خورده ایم از سفره ی اولاد توروزی ما می رسد چون بر سر خوان تو ایمگوشه ای از صحن آیینه و یا صحن عتیقهرکجا هستیم گویی کنج ایوان تو ایمزائران دختر تو زائران فاطمه اندتا ابد ممنون این لطف دو چندان تو ایمما غذای خانه هامان هم غذای حضرتی ستدرمیان خانه هم در اصل مهمان تو ایمبی گمان ایل و تبارت عزت این کشور انددر حقیقت اهل جمهوری ایران تو ایمبچه های تو در ایران پادشاهی میک
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفندماه ۱۳۹۸ را به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تا پایان خردادماه ۱۳۹۹ تمدید کرد.
پارسا در بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۸/۱۰۰ ، تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ خاطرنشان کرد: پیرو بخشنامه‌های شماره ۲۰۰/۹۸/۴۱ ، تاریخ ۱۳۹۸/۵/۸، ۲۰۰/۹۸/۴۵، تاریخ ۱۳۹۸/۵/۲۷، ۲۰۰/۹۸/۶۵ ، تاریخ ۱۳۹۸/۷/۸ ، ۲۰۰/۹۸/۶۹ ، تاریخ ۱۳۹۸/۷/۳۰ و ۲۰۰/۹۸/۸۷، تاریخ ۱۳۹۸/۹/۲۷ بدین وسیله مقرر می‌شود.
مودیانی که بدهی قطعی شده
دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ از موافقت وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت برای برداشتن محدوديت صادرات کاغذ چاپ و بسته‌بندی خبر داد.مهشید پورداد، دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، از موافقت ضمنی وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت برای برداشتن محدوديت صادارت کاغذ چاپ و بسته‌بندی خبر داد و گفت:‌ صادرات کاغذ بسته‌بندی محدود است،‌ ممنوع نیست اما محدوديت‌های داخلی وجود دارد. مطلوب ما این است که در صادرا
فوق‌العاده ایثارگری:   برابر بند2ماده 68قانون مدیریت خدمات کشوری به کارمندان متناسب با درصد جانبازی مدت خدمت داوطلبانه در جبهه مدت اسارت تا 1500امتیاز تعلق می‌گیرد. برای تشریح کامل فوق‌العاده ایثارگری نکات زیر قابل‌توجه است:1- مبنای پرداخت در هر سال برابر ضریب ریالی که هرساله توسط دولت تعیین می‌شود ضرب در امتیاز تعیین شده برای هر ایثارگر است. 2- ایثارگران برابر جدول شماره4 موضوع بخشنامه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از 400امتیاز تا 1550
می دانم نامش بدی است و بدی روح انسان را پر از شیشه خرده می کند اما نمی توانستم حالا که نوبت من شده نبینم و لذت نبرم. دیدم و لذت بردم. من تمامی بدی هایی که در حق من و مادرم شد را دیشب در جشن پسرِ عمه ی کوچکم دیدم و لذت بردم. عمه ای که همیشه ی خدا هر عروسی را به صاحبش زهرمار می کرد، اشک همه را در می آورد، غرولند می کرد که فلان شد و بهمان شد و فکر می کرد که همه کاره و بزرگ خانواده است دیشب مراسم عقد پسرش بود و من با دیدن تمامی آن اتفاقات لذت بردم. یادم نمی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها