نتایج جستجو برای عبارت :

داستان پسران گیgo

رمان پسران بد
نویسنده:sober   ژانر:ترسناک  تعداد صفحات:198
خلاصه:پسران بد  سه تا دوست که شدیدا دنبال احضار ارواح هستن اما اشتباها موجودات دیگه ای رو به سمت خودشون فرا می خونن.این وسط به دلایلی که توی داستان گفته میشه این موجودات فقط به داروین پیله می کنن،جوری که هر جا میره یه داستان واسش پیش میاد.بعد ِ یه مدت معلوم میشه یکی از همکلاسی های جدید این سه نفر با مشکلی که برای داروین پیش اومده ، در ارتباطه و…
 

ادامه مطلب
پسران بد ۳ ، فیلمی اکشن و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی آدیل ال اربی و بلال فلاح می‌باشد. داستان این فیلم که ادامه‌ی قسمت‌های قبلی آن است ، درباره‌ی مار بورنت می‌باشد که اکنون یک بازرس پلیس شده است و همینطور مایک لودی نیز در بحران میانسالی به سر می‌برد. آنها به زودی درگیر ماجراهای خطرناکی با یک مزودر آلبانیایی می‌شوند که…
 
منبع : فیلم پسران بد 3
لینک تماشای فیلم های 2020 : تماشای آنلاین فیلم
پسران بد تا ابد یا پسران بد برای زندگی یا پسران بد 3، فیلمی در سبک اکشن کمدی سومین قسمت درسری فیلم های پسران بد با بازی ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و جو پانتولیانو است. تمرکز قسمت جدید بر روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعت خطرناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد
ادامه مطلب
آیا می‌دانید نشانه های عاشق شدن پسران چیست؟ در این مطلب، مجله صورتی‌ها
قصد دارد نشانه های عاشق شدن پسران را برای شما بازگو کند. درست است که
این علائم از فردی به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد ولی علائم کلی ابراز
علاقه غیر مستقیم می‌تواند این علائم‌ها باشید.
ادامه مطلب
خواستگاری دختران از پسران در کدام کشورها مرسوم است؟
شویی

سایر خبرهای : شویی و همسرداری
: اشتراک گذاری
 
 
برای همه ما این سوال مطرح است که چرا پسران باید از دختران خواستگاری کنند و ایا این راه درستی است و چنانچه عکس ان رخ دهد و دختری به خواستگاری پسری برود کار اشتباهی انجام داده است که ممکن است زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد.
در برخی کشورها در جهان برخلاف روال معمول دختران به خواستگاری پسران می روند و این موضوع باعث می شود که نسبت به ای
پسر به دختر گفت: متن زیبایی است، تا من بروم آبی به صورتم بزنم تو آن را بخوان. در آن متن نوشته شده بود: خانم زرنگ! از این به بعد با هیچ پسری دوست نشو، اگر هم شدی، پیشنهاد رفتن به رستوران را قبول نکن! حالا این دفعه پول ناهار را حساب کن تا دفعه دیگر هوس دوستی با پسران و غذای مجانی نکنی! با این حال غذای خوشمزه ای بود. مرسی!
 
 
گروه های ایبرم از طایفه شرفبگ ساکن لرستان
 

 
ایبرم یک پسر داشته به نام درگاه . درگاه پنج پسر داشته 1- ولی بگ 2-گلمحمد 3-گرگی 4- اسد (اسی) 5- عسگر
ولی بگ (ولی بگ اول) اولاد پسر نداشته
پسرگرگی :1- کلبعلی : مهاجرت کردند
پسراسد(اسی) : 1-حسن- مهاجرت کردند.
4-پسران گلمحمد: 1-امید 2- یعقوب (یاقو ) 3- قرنعلی. پسر خوانده
5-پسران عسگر 1-صید مراد 2- پاپی 3- مراد 4-ولی بگ

پسر ایبرمپسران گلمحمد:{ -امید - یعقوب (یاقو ) - قرنعلی. پسر خوانده}
پسران امید--
محمد (گی مدی) - صید موسی -ا
پسران خوب ، نام فیلمی ماجرایی و کمدی محصول ۲۰۱۹ به کارگردانی جن استوپنیتسکی می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار اضطراب شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد ، آنها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای
خود حسام الدین مطهری در یکی از دستینه (Handbook) های سه گانه‌اش که در مورد کتاب و کتابخوانی اند، می نویسد که کتاب بالذاته مقدس نیست. صِرف چند برگِ صحافی شده داخل یک جلدی هیچ قداستی نمی تواند به کتاب دهد.
در نمایشگاه کتاب اخیر اولین غرفه ای که خارج از الفبا سراغش رفتم غرفه نشر اسم» بود و اولین کتابم آخرین کتاب حسام بود. پسران سالخورده که در آخرین باری که موقع حضورش در دانشگاه دیده بودمش گفته بود که درگیر ممیزی است و در زمانی نامعلوم فرایند تمام خ
پسر به دختر گفت: متن زیبایی است، تا من بروم آبی به صورتم بزنم تو آن را بخوان. 
در آن متن نوشته شده بود: خانم زرنگ! از این به بعد با هیچ پسری دوست نشو، اگر هم شدی، پیشنهاد رفتن به رستوران را قبول نکن! 
حالا این دفعه پول ناهار را حساب کن تا دفعه دیگر هوس دوستی با پسران و غذای مجانی نکنی! با این حال غذای خوشمزه ای بود. مرسی!
سلام
لطفا دقت کنید بحث حقوق زن و مرد رو کاری ندارم منظورم رو الان توضیح میدم . 
ما در خانواده برتر بارها دختر و پسرها به هم گفتیم که وقتی دختران به خاطر پول پسران رو میخوان، پس پسران هم به خاطر رابطه جنسی فقط دختران رو میخوان و دختران هم به نظر راضی هستن، میگن حالا که شما این طوری ما اونطوری! یعنی هر گروه میگه ما به خاطر شما این طوری هستیم! در صورتی که من فکر میکنم بیشتر حق با پسراست چون مراجعه کننده ها پسران هستن و شرط و کلاس گذارنده ها دختر و خا
دانلود فیلم پسران بد تا ابد با دوبله فارسی Bad Boys for Life 2020 
فیلم سینمایی پسران بد تا ابد با کیفیت های BluRay
 ژانر: اکشن، کمدی، جنایی، هیجانی
( امتیاز 7.1 از 10 IMDB)
خلاصه داستان:مار برنت اکنون یک کارآگاه پلیس است و همکار سابق او مایک در حال گذراندن بحران های زندگی اش است . در همین هنگام، سر و کله ی یک مزدور آلبانیایی پیدا میشود. او کسی است که برادرش توسط دو کارآگاه فیلم کشته شده و قصد دارد انتقام سختی از آنها بگیرد. مایک و مار باری دیگر متحد میش
پسر به دختر گفت: متن زیبایی است، تا من بروم آبی به صورتم بزنم تو آن را بخوان. در آن متن نوشته شده بود: خانم زرنگ! از این به بعد با هیچ پسری دوست نشو، اگر هم شدی، پیشنهاد رفتن به رستوران را قبول نکن! حالا این دفعه پول ناهار را حساب کن تا دفعه دیگر هوس دوستی با پسران و غذای مجانی نکنی! با این حال غذای خوشمزه ای بود. مرسی!
دانلود سریال پسران زیبا 


سریال : پسران زیبا
ژانر : همجنسگرایی ، عاشقانه
امتیاز : ۱۰/۸
زبان : تایلندی و کره ای
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : 720p
فرمت : MKV
محصول : تایلند و کره

خلاصه داستان :
پیت یک دانشجوی خوش تیپ و پولدار است که فوق العاده ترسو است. ترس او ناشی از این واقعیت است که او تلاش می کند همجنسگرا بودنش را از خانواده و دوستانش پنهان کند. اما کسانی که از همجنسگرا بودن پیت اطلاع دارن سعی در سو استفاده کردن از پیت هستن ، ولی طی اتفاقی عجیب پیت با
فیلم پسران در جنگل» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ انتخاب و معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، یک فیلم طنز اجتماعی با عنوان پسران در جنگل» با بازی ادی ایزارد آغازگر جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ خواهد بود. هفتادو سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ از ۱۹ ژوئن ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.
ادامه مطلب
سلام
در ادامه پست قبلی (چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند) این بار در مورد این که چرا بعضی از پسران دخترباز تمایل به ازدواج با دختران محجبه دارند خواهم پرداخت .
پسران دخترباز در دختران محجبه چی دیدند که مایل نیستند با یکی از همون دوست دخترهاشون ازدواج کنند و تمایل دارند با یه دختر محجبه که سابقه دوستی نداره ازدواج کنند ؟
از اون جایی که چنین پسرانی متاسفانه با دختران مختلفی ارتباط داشتند به این نتیجه رسیدند که اون به
سلام عزیزان در این پست میخواهیم مطالبی در مورد نوح (ع) را بیان کنیم به راستی نوح که بود و چه قدرت هایی داشت.
گفته می شود نوح از پیامبران الو العزم و از مهم ترین و تاثیر گذارترین پیامبران بوده است . در قرآن نام این پیامبر 43 بار ذکر شده است.
 
آیا میدانید که حضرت نوح (ع) چند فرزند داشته است؟ نام این فرزندان چه بوده است؟
در هر صورت او نخستین پیامبر از پیامبران اولوالعزم است. حضرت نوح علیه السلام نخستین پیامبری است که در زمان او عذاب نازل شده است.
حضرت
با شروع بلوغ پسران و بروز نشانه‌های جسمی و جنسی، تغییرات و فرایند بالغ شدن آغاز می‌شود. نوجوان به تبع این تغییرات جسمی، با چالش‌هایی رو به رو می‌شود. اطرافیان شاهد نشانه‌های ظاهری و خود نوجوان علاوه بر آن‌ها به دلیل شروع تفکر انتزاعی دچار دغدغه‌های فراوانی می‌شود. تغییرات عمده در تیپ بدن و اجزای صورت ممکن است برای نوجوان آزار دهنده باشد. همچنین تغییرات شدید در میل و اندام‌های جنسی برای او چالشی است که تأثیرات روانی زیادی را نیز به هم
اینو شنیدین هر انسانی یه داستانی برای زندگیش داره؟؟؟
من زیاد شنیدم!!!
ولی دوست دارم ازشون بپرسم. 
واقعا!!!
داستان داریم تا داستان
بعضی داستان ها ارزش شنیدن نداره 
بعضی ها هم اصلا ارزش گفتن هم نداره
ولی خوش بحال اونی که یه داستان جذاب برای خودش داره
از اون داستان ها که فیلم ها رو از اون می سازن
مثله خیلی از شهدای انقلاب اسلامی 
از این داستان ها هم آرزوست
اگر به رتبه بندی اقتصاددانان برجسته جهان نگاهی بیندازیم، در رتبه چهل و چهار نام دکتر محمدهاشم پسران به چشم می آید. این پایگاه در ذیل نام وی به بیش از یکصد و پنجاه اثر اشاره نموده است که در موضوعات متنوعی مانند رشد اقتصادی، مدل سازی ساختاری بلندمدت، بی ثباتی، چرخه های تجاری و . تدوین گردیده است. .
ادامه مطلب
***
.جوک 22 بهمنی.
امسال در روز 22 بهمن با صدای بلند شعار می دهیم
دختران :نه روسری نه توسری، مملکت دوست پسری ,,
پسران: الله یاور ما 110 دنبال ما ,,
دختران: نه شیخ میخوایم نه مُلا شوهر میخواهیم به مولا ,,
پسران: دعا کنید نمیریم همتون رو میگیریم,,
ادامه مطلب
کمپانی سونی پیکچرز از اضافه شدن بازیگران جدیدی از جمله ونسا هاجنز و الکساندر لودویگ به فیلم Bad Boys for Life خبر داد.
در
جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر جدید در فیلم Bad Boys
For Life (پسران بد برای زندگی) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که
وب‌سایت ورایتی آن را تایید و منتشر کرده، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و
چار ملتون، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم Bad
Boys (پسران بد) اضافه شده‌اند. در این فیلم شاهد بازگشت ویل اس
آسیب‌های خود یی مردان و پسران چیست؟ چگونه می‌توان این رفتار را از بین برد؟ خودیی در میان مردان عملی بسیار شایع است. این افراد معمولا تنها برای مدت کوتاهی احساس لذت می‌کنند و پس از آن احساس گناه و شرم به سراغ آن‌ها می‌آید. عوارض خودیی بیشتر از همه روح افراد را مورد حمله قرار می‌دهد. متاسفانه خودیی علاوه‌ بر مردان مجرد در میان مردان متأهل نیز به‌دلیل عدم رضایت از روابط جنسی با همسر دیده می‌شود که عوارض و پیامدهایی را در پ
دانلود فیلم Shark: The Beginning 2021
خلاصه داستانچا وو سول، قربانی خشونت مدرسه ای که به دلیل یک اتفاق غیرمنتظره در زندان پسران زندانی شده بود، با قهرمان هنرهای رزمی ترکیبی، جونگ دو هیون آشنا می شود و محدودیت های خود را یکی یکی می شکند تا به دنبال انتقام باشد و سلام کند.
من قبلا عاشق پسری بودم و او هم عاشق من بود .من و او به طرز بدی از هم جدا شدیم با کلی دلخوری و ناراحتی و بدون خداحافظی، ولی من هنوز او را دوست می دارم و با هیچ کس جز او ازدواج نخواهم کرد .
سوال من اینه که آیا او مرا فراموش کرده؟ پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟ من می خوام دوباره برگردم طرف او، آیا این کار درست است؟ با توجه به اینکه او پسری مغرور و از خود راضی است آیا من سبک می شوم ؟ برگردم یا نه ؟
تو را به خدا جواب دهید . 
ادامه مطلب
دانلود رایگان سریال پسران زیبا 


سریال : Pertty Boys (پسران زیبا)
ژانر : همجنسگرایی ، عاشقانه
امتیاز : ۱۰/۸
زبان : تایلندی و کره ای
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : 720p
فرمت : MKV
محصول : تایلند و کره

خلاصه داستان :
پیت یک دانشجوی خوش تیپ و پولدار است که فوق العاده ترسو است. ترس او ناشی از این واقعیت است که او تلاش می کند همجنسگرا بودنش را از خانواده و دوستانش پنهان کند. اما کسانی که از همجنسگرا بودن پیت اطلاع دارن سعی در سو استفاده کردن از پیت هستن ، ولی طی اتف
 
بازگشایی مدارس نزدیک است و حالا بسیاری از والدین به فکر خریدن کیف مدرسه برای فرزندان خود هستند.
نمونه هایی از جدیدترین و زیباترین مدل کیف های مدرسه ای پسران
کیف مدرسه 
کیف مدرسه پسرانه 
مدل کیف پسرانه
عکس کیف مدرسه ای پسرانه
مدل های جدید کیف مدرسه پسرانه
 
مدل کیف مدرسه
منبع : تکناز
سلام از امشب داستان اه دومم که اتاق شیشه ای نام داره رو به صورت قسمتی و یک روز در میان براتون می گذارم
امیدوارم دوست داشته باشید
نکته:داستان دوم من به نظر خودم یک رشد خیلی چشم گیری نسبت به داستان اولی داشته و تعلیق خوبی داره علاوه بر اینکه نوع پردازش قصه یا همون پیرنگ داستان هم به نوع خودش جالب شده بهتون قول می دم این داستان، داستان خوبیه و می تونید با لذت اون رو دنبال کنید (البته گاهی هم با غصه!)
قسمت های داستان رو از اینجا دنبال کنید
بدونید که این داستان در دو بخش منتشر میشه چون مطالب زیاد هست و خب هم حوصله ی کاربر سر میره هم حجم داستان زیاد میشه پس اگه قسمت اول منتشر شد منتظر قسمت دوم هم باشید.ما تو این داستان سعی کردیم همه جوانب رو در نظر بگیریم.البته این داستان از زبان اول شخصه که تو پبش داستان میشه به این پی برد.
سلام به همگی
عزیزان همه ما میدونیم که تربیت جنسی یکی از موارد مهم در تربیت فرزندانِ مونه . در این پست می‌خوام با یاری شما به تربیت جنسی پسران بپردازیم.
به لطف این وبلاگ خوب و مطالب مفید شما عزیزان، متوجه شدم که پوشش و رفتار مادر، خواهر، محارم و کلا خانم های اطراف پسر نقش موثری در انحراف یا جلوگیری از انحراف پسران مون داره، و همچنین در زمان بلوغ شون هم تاثیر داره.
حالا میخوام پسران عزیز لطف کنند و به مادرانی مثل من که نگران آینده پسرشون هستند ک
در این مطلب می خواهیم جدیدترین تحقیقات در زمینه بلوغ پسران و 8 نکته بسیار مهمی که باید بدانید را به شما آموزش دهیم. دوران نوجوانی با بلوغ همراه است که توجه و دقت والدین را می طلبد. عوامل زیادی در شروع بلوغ اهمیت دارند ولی در واقع این ژنتیک است که تعیین می‌کند در چه سنی فرد وارد بلوغ شود. بلوغ در اکثر پسرها بین 10-14 سالگی و به طور متوسط در 13 سالگی شروع می شود شواهد نشان می دهد که سن بلوغ در پسران همانند دختران نسبت به نسل های قبل زودتر رخ می دهد. د
مشیه و مشیانه  پسر و دختری بودند که روز سیزده فروردین برای اولین بار در جهان با هم ازدواج نمودند.
در آن زمان چون عقد و نکاحی شناخته شده نبود آن دو به وسیله گره زدن دو شاخه پایهٔ ازدواج خود را بنا نهادند.
این مراسم را به ویژه دختران و پسران دم بخت انجام میدادند و امروز هم دختران
و پسران برای بست پیمان شویی نیت می کنند و علف گره می زنند.
این رسم از زمان کیانیان تقریباً متروک شد.
ولی در زمان هخامنشیان دوباره شروع شده و تا امروز باقی مانده است.
من دخترم و یه سوالی از آقایون بخصوص پسرهای جوان داشتم که چرا اخیراً بعضی از اون ها لباس تنگ می پوشن؟ مثلاً الان بعضی از پسران شلوارهای جذب و پیرهن‌های تنگ می پوشن و آیا نمی تونن یه کم گشادتر لباس بپوشن؟
البته باید حق داد که پسرهای الان خیلی به سر و وضع شون میرسن و دل شون میاد خوشتیپ باشن و  بعضی از دختران هم بیشتر این پسران رو پسند می کنن و دوست دارن با اینها ازدواج کنن. الان یه شلوارای مد شده لی یا کتان یا پارچه‌ای که همه تنگ و جذب هستن و شاید
داستان بلند به گونه‌ای از داستان‌ها گفته می‌شود که خصوصیات رمان و داستان کوتاه را هر دو در خود داشته باشد. در داستان بلند درست مانند داستان کوتاه معنا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و فشردگی معنایی وجود دارد. همچنین شخصیت‌ها و زمان پیوسته در حرکت هستند، تمامی شخصیت‌ها به صورتی هماهنگ در جهت تصویر معناهای اصلی داستان نقش آفرینی می‌کنند و پیرنگ نیز از استحکام و انسجام بالایی برخوردار است. حال اینکه داستان بلند همچون رمان، شخصیت‌ها را گ
بعضی وقت‌ها برای آنکه دلم آرام شود قرآن باز می‌کنم.
باز کردم و سوره یوسف آمد. آنجا که حضرت یعقوب در فراق یوسف چنان اشک ریخت که چشمانش نابینا شد.
به حال دلم اثر نکرد! گفتم خدایا باز آدرس اشتباه دادی!
حال من کجا و داستان حضرت یوسف کجا؟!
چند روز بعدش نشستم به آواز حافظ خواندن. 
پدر گفت فال میگیری؟ گفتم نه. گفت حالا که کتاب دستت هست فاتحه‌ای بخوان و فالی بگیر!
حافظ گفت یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور.
دیروز دوباره قرآن را برداشتم.
شاید آیه‌
تماشای برنامه کودک برای کودکان یکی از بهترین سرگرمی ها محسوب می شود. در مطلب قبلی با بهترین برنامه کودک ها برای دختران و پسران زیر 8 سال کدامند؟ در خدمت شما بودیم . در این پست می خواهیم 6 برنامه کودک زیبای حیوانات برای دختران و پسران زیر 9 سال را حضورتان معرفی نماییم.
1- کارتون جذاب بامبی:
شاید شما هم همراه با کودکتان به تماشای کارتون محبوب بامبی نشسته اید و جذابیت و لذت لین برنامه هنوز در ذهنتان باشد. کارتون داستان بچه گوزنی هستش که در جنگلی زن
بانو سوسونو فرزند رئیس یون تابال، رئیس قبیله گیرو و در عین حال ملت جولبون بود، او پس از اتحاد جولبون و تأسیس گوگوریو، و گم شدن یی سویا همسر اول امپراتور دانگمیونگ، به عنوان همسر وی و امپراتوریس گوگوریو برگزیده شد. او صاحب دو پسر بود که بنا به فرضیه ای پسران دانگمیونگ و بنا بر نظری دیگر پسران اوته یکی از مدیران قبیله گیرو بودند، آن دو پسر بیریو» و اونجو نام داشتند. با پیدا شدن بانو یی سویا و شاهزاده یوری، سوسونو که موقعیت فرزندانش را در خطر د
بهترین عطر نهرایحه و ادکلن های مطلوب دختران و پسران دانش جواین پست نثار به همگی دانشجو ها عزیز این کشور می‌شود که با تمام مانع ها و فراز و نشیب ها به تحصیلشان ادامه می دهند
در‌این نوشته ی علمی تعدادی رایحه و ادکلن به شما معرفی می‌کنیم که هم از نگاه ارزش و هم از لحاظ عطر و هم از نگاه پخش و ماندگاری بسیار مطلوب شخصیت شما دانشجو ها است .
1-بو فرانک الیور نیچر – Nature Franck Olivier 
بو و ادکلن های مطلوب برای دختران و پسران دانش جوعطری خنک و شیرین . همان
 خودیی مردان : 6 چیزی که در اینباره نمی‌دانید!  خودیی مردان و پسران  دلیل خودیی مردان متاهل چیست؟  رده:خودیی مردان  عوارض خودیی در پسران، چیست؟  عوارض خود یی” و بررسی کامل خودیی زن و مرد  تاثیر خودیی در مردان مجرد و همسردار  عوارض خودیی در مردان و ن  خودیی مردان متاهل، دلیل و درمان  روشهایی موثر برای ترک خودیی  درمان خود یی  خودیی، نیاز طبیعی یا گناه کبیره؟  استمناء در مردان و
 عکس پروفایل خاص دخترونه
عکس پروفایل خاص پسرونه
عکس پروفایل خاص 2018
عکس خاص هنری عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص
پروفایل دخترونه خاص جدید
عکس خاص و زیبا عکس پروفایل جدید
انتخاب زیباترین عکس پروفایل
"عکس پروفایل" خاص برای دختران
عکس پروفایل متفاوت
عکس های پروفایل خاص و جالب پسرانه
عکس نوشته زندگی و امید
عکس پروفایل فاز سنگین
عکس غمگین پروفایل
عکس پروفایل عاشقانه
عکس نوشته های خاص پسرانه و دخترانه سنگین
عکس نوشته شعر دار
عکس پروفایل دختر و پسر
دانلود فیلم Trash 2014 دوبله فارسی
پسران شهر زباله Trash 2014 با لینک مستقیم و کیفیت عالی
نام فارسی : پسران شهر زباله
زبان : فارسی + زبان اصلی
صوت دوبله بصورت جداگانه
سال تولید : ۲۰۱۴
محصول کشور : انگلستان | برزیل
 ژانر : ماجراجویی | کمدی | جنایی
امتیاز IMDB از ۱۰ : ۷٫۲
کیفیت : BluRay 1080p – ۷۲۰p
 کارگردان :Stephen Daldry
ستارگان : Rooney Mara, Martin Sheen, Wagner Moura
خلاصه فیلم  : داستان فیلم در کشور برزیل رخ می دهد و درباره ی سه پسربچه هست، که در منطقه ی تخلیه ی زباله، چیزی را کشف می
این دومین داستان من است که به زودی منتشر می کنم.نام این داستان جنگ جهانی سوم است که بین چین و آمریکا اتفاق می افتد.در حقیقت من طبق پیش بینی هایی که از این جنگ شده سعی کردم داستان مهیج یک ژنرال چینی را به تصویر بکشم.حالا بریم یه پیش داستان از این داستان رو داشته باشیم:
چشمم به کاغذی خورد که در جیب یکی از سرباز های سوخته بود.روش نوشته بود اگه من مردم به همسر و دخترم بگین که خیلی دوستشان داشتم.
اسمش را خواندم:تاکاشی ایزاما.
با خودم گفتم اگر همسر و
پینوکیو (به ایتالیایی: Pinocchio) یک شخصیت داستانی و شخصیت اصلی ماجراهای پینوکیو از نویسندهٔ ایتالیایی، کارلو کلودی است. پینوکیو در واقع عروسکی چوبی است که آرزوی تبدیل شدن به پسری واقعی را دارد. همچنین او بسیار دروغ می‌گوید و هنگامی که دروغ می‌گوید بینی‌اش شروع به رشد کردن می‌کند و بزرگ‌تر می‌شود
همه ما می‌دانیم که دیزنی عادت به تغییر در داستان های اصلی تاریک و پیچیده به داستان های شیرین و شادابانه دارد مانند داستان، زیبایی خواب: بر اساس یک
 عکس پروفایل خاص دخترونه
عکس پروفایل خاص پسرونه
عکس پروفایل خاص 2018
عکس خاص هنری عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص
پروفایل دخترونه خاص جدید
عکس خاص و زیبا عکس پروفایل جدید
انتخاب زیباترین عکس پروفایل
"عکس پروفایل" خاص برای دختران
عکس پروفایل متفاوت
عکس های پروفایل خاص و جالب پسرانه
عکس نوشته زندگی و امید
عکس پروفایل فاز سنگین
عکس غمگین پروفایل
عکس پروفایل عاشقانه
عکس نوشته های خاص پسرانه و دخترانه سنگین
عکس نوشته شعر دار
عکس پروفایل دختر و پس
مرحله کشوری نخستین جشنواره قصه گویی از ۲۸ تا ۳۰ خردادماه با رقابت ۵۶ کتابدار در شهر ساری برگزار شد. خانم نیک فرد از استان خوزستان با قصه گویی از داستان پادشاهی فریدون و پسران در این رقابت شرکت کردند.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم
پینوکیو (به ایتالیایی: Pinocchio) یک شخصیت داستانی و شخصیت اصلی ماجراهای پینوکیو از نویسندهٔ ایتالیایی، کارلو کلودی است. پینوکیو در واقع عروسکی چوبی است که آرزوی تبدیل شدن به پسری واقعی را دارد. همچنین او بسیار دروغ می‌گوید و هنگامی که دروغ می‌گوید بینی‌اش شروع به رشد کردن می‌کند و بزرگ‌تر می‌شود
همه ما می‌دانیم که دیزنی عادت به تغییر در داستان های اصلی تاریک و پیچیده به داستان های شیرین و شادابانه دارد مانند داستان، زیبایی خواب: بر اساس یک
سوال: در ده سال آینده خودت را کجا میبینی؟
جواب:من نمیدانم. اما شاید من بداند.
پ.ن:نوشتن این یکی از همه سخت تر، و شاید اعصاب خورد کن تر بود. فکر کنم از همه این چهار تا که تاحالا نوشتم بدتر شد. هرچه باشد، داستان ن.ر داستان جالبی نیست. نه خیلی تراژیک است، نه خیلی شاد و امیدبخش. داستانچه پردردسر» گونه ای است.
ادامه مطلب
بانو سوسونو فرزند رئیس یون تابال، رئیس قبیله گیرو و در عین حال ملت جولبون بود، او پس از اتحاد جولبون و تأسیس گوگوریو، و گم شدن یی سویا همسر اول امپراتور دانگمیونگ، به عنوان همسر وی و امپراتوریس گوگوریو برگزیده شد. او صاحب دو پسر بود که بنا به فرضیه ای پسران دانگمیونگ و بنا بر نظری دیگر پسران اوته یکی از مدیران قبیله گیرو بودند، آن دو پسر بیریو» و اونجو نام داشتند. با پیدا شدن بانو یی سویا و شاهزاده یوری، سوسونو که موقعیت فرزندانش را در خطر د
خلاصه داستان رو خیلی کوتاه میگم به خاطر اینکه درحال نوشته شدن هست موضوع زندگی روزمره اعضا هست که با تلخی شیرینی و هیجان همراه هست . امید وارم که خوشتون بیاد . داستان در روز های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه گذاشته میشود. اوه راستی شخصیت اول داستان چانیول هست به همرت اعضای گروه.
سلام به تمامی خوانندگان.
اخیرا بهم پیام داده شده که اگه میشه شخصیت های داستانتو بیشتر معرفی کن. میخواستم در جواب اون پیام بگم که بعد از تمام شدن کتاب اول(که الان فصل یازدهمه  و بیست فصل داره)،میرم سراغ یه داستان دیگه که به همین داستان مربوطه و به معرفی شخصیت های داستان میپردازه.
مرسی که این مطلب رو خوندین
❇️ علائم و نشانه های بلوغ زودرس در دختران قبل از ٧ سالگی و در پسران قبل از ٩ سالگی ظاهر می شود.
❇️ علائم و نشانه ها:
در دختران:
بزرگ شدن سینه ها (اغلب اولین نشانه است)
جهش رشد
عادت ماهیانه (که اغلب ٢ تا ٣ سال پس از شروع علائم اولیه ایجاد مى شود.)
در پسران:
ادامه مطلب
بیشتر رشته های ورزشی نظیر بسکتبال، فوتبال،
تنیس و گلف شبیه به هم هستند، فرقی نمی کند که شرکت کننده ها در این مسابقات ورزشی
دختر باشند یا پسر. با این حال حوزه رقابتی و حرفه ای مربوط به رشته ژیمناستیک تفاوت
های زیادی بین پسران و دختران دارد؛ انگار که در حال تماشا کردن دو ورزش کاملا متفاوت
و با چهارچوب متفاوت هستید.
بزرگترین تفاوت بین ژیمناستیک پسران با
ژیمناستیک دختران در نوع دستگاهی است که ورزشکاران بر روی آن به رقابت با یکدیگر می
پردازند. ای
داستان ذره ناشناخته، داستانی کوتاه و علمی تخیلی تألیف شده در کانون نشر علم رازا است. 
مقدمه داستان:
جملاتی رو که دارم میخونم باورم نمیشه دست نوشته های فردی است که تحقیقاتش سفر به مریخ را ممکن کرد . 
لینک دانلود PDF داستان در ادامه
دانلودعنوان: داستان علمی تخیلی ذره ناشناخته حجم: 212 کیلوبایت
 خودیی  خودیی مردان : 6 چیزی که در اینباره نمی‌دانید!  با شناختن عوارض خودیی برای همیشه آن را کنار بگذارید عوامل و عوارض خودیی در ن  عوارض خود یی دختران  عوارض خود یی” و بررسی کامل خودیی زن و مرد  عوارض خودیی چیست؟ + روش‌های ترک خودیی  5 مورد از عوارض وحشتناک خودیی (کاملا باور نکردی!!!)  عوارض خودیی در پسران، چیست؟  فواید خود یی و عوارض جبران ناپذیر آن برای سلامت بدن / مجله  مهمترین عوا
با توجه به مسائل و ظرفیت‌هایی که در ایدۂ شما موجود است، حال باید برای نحوۂ روایت داستان خود به استراتژی‌ای کلی برسید. این استراتژی کلی داستانی که در یک خط بیان می‌شود قاعدۂ طراحی داستان شما است. این قاعده به شما کمک می‌کند فرضیه۱ٔ خود را در ساختاری بسیار قوی بگسترانید.
نکتهٔ کلیدی: قاعدۂ طراحی همان چیزی است که داستان را یکپارچه می‌سازد. این قاعده منطق درونی داستان و چیزی است که بخش‌های داستان را به طرز سازمان‌یافته‌ای در کنار هم حفظ می
بازم هفت سالم بود ! نه دقیقا ولی نزدیک به هفت سالگیم، آره بچه بودم ! یادم نیست من از سید (پسرخالم که اون موقع تقریبا بیست و پنج، سی سالش بود) درخواست کردم تا برام داستان بگه یا سید خودش برام داستان گفت، ولی هرچی بود واقعا حوصلم سر رفته بود و به این داستان نیاز داشتم !
ادامه مطلب
دانلود فیلم پسران بد 3 دوبله فارسی Bad Boys For Life 2020 فیلم پسران بد 3 با کیفیت 1080p & 720p با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم Bad Boys For Life 2020 (نسخه دوبله فارسی سانسور شده)
نام فیلم : پسران بد 3 – Bad Boys For Life 2020 ژانر : اکشن | کمدی | جنایی زبان : دوبله فارسی + زبان اصلی کیفیت : BluRay 1080p + BluRay720p + BluRay 480p مدت زمان : 124 دقیقه امتیاز : 7,2 از 10 سال انتشار : 2020 محصول کشور : ایالات متحده آمریکا کارگردان: Adil El Arbi ,Bilall Fallah ستارگان: Will Smith, Martin Lawrence, Vanessa Hudgens اطلاعات بیشتر : IMDb خلاصه داس
کودکان علاقه زیادی به برنامه کودک دارند و حاضرند ساعات زیادی را پای تلوزیون برای مشاهده این برنامه ها بنشینند. در این مطلب تصمیم داریم بهترین برنامه کودک ها برای دختران و پسران زیر 8 سال را به شما معرفی نماییم.
1- کارتون زیبای سیندرلا:
یکی از بهترین و زیباترین برنامه کودک ها که مخاطب آن دختر بچه ها هستند کارتون سیندرلا می باشد. انیمیشن معروف و جذاب سیندرلا» محصول 1950 ساخته کلاید جرومینی» در رتبه اول قرار دارد. کمتر پسربچه ای پیدا می شود که ب
پاداش هنگفت میلیاردر تایلندی برای کسی که با دخترش ازدواج کند!
میلیاردر ۵۸ ساله تایلندی  تصمیم گرفته است آینده دخترش "کارنسیتا" را تضمین کند و پیشنهاد داده است که به هرکسی که با دختر او ازدواج کند ، ۲۴۰ هزار دلار پول می‌دهد !!علاوه بر این، کل املاک او هم به داماد تعلق خواهد گرفت.
پسران سرزمینم پیش به سوی تایلندددددد
روزی گاندی در حین سوار شدن به قطار یک لنگه کفشش درآمد و روی خط آهن افتاد. او به خاطر حرکت قطار نتوانست پیاده شده و آن را بردارد. در همان لحظه گاندی با خونسردی لنگه دیگر کفشش را از پای درآورد و آن را در مقابل دیدگان حیرت‌زده اطرافیان طوری به عقب پرتاب کرد که نزدیک لنگه کفش قبلی افتاد.
 
یکی از همسفرانش علت امر را پرسید.گاندی خندید و در جواب گفت: مرد بینوائی که لنگه کفش قبلی را پیدا کند، حالا می‌تواند لنگه دیگر آن را نیز برداشته و از آن استفاده نم
خودیی مردان و پسران با چالش‌های بسیاری برای آنان همراه است. با توجه به این که غریزه بقا در گرو فعالیت‌های جنسی افراد است، خودیی مردان می‌تواند آن را به خطر انداخته و باعث شود مردان تمایلی به برقراری رابطه نداشته باشند به همین دلیل این مسئله در تمام فرهنگ‌ها برای افراد فشار روانی منفی به بار می‌آورد. همچنین همسان نبودن این مسئله با جهت گیری‌های مذهبی و اجتماعی، از دیگر عوامل بدنام بودن خودیی در انسان است. این امر در صورتی که
ما اینجا مجموعه داستان های توپخانه رو منتشر می کنیم و این اولین داستان من هست که داستان هارو به صورت پاورپوینت در اختیارتون میزارم.این داستان که اسمش هست انتقام رو تا چند روز آینده براتون میزارم.
اما بریم یه پیش داستان ازش داشته باشیم:
شما نخواهید مرد.
از روی تخت بلند می شوید.فضا مرموزه.تا جایی که چشم کار می کند هی چنشانه ای از حیات دیده نمی شود.فقط سرباز مرده.
شما حتی نمی دانید کجا هستید.اما سعی می کنید با بی سیم با مرکز ارتباط برقرار کنید
دانلود فیلم پسران بد 3 دوبله فارسی Bad Boys For Life 2020 فیلم پسران بد 3 با کیفیت 1080p & 720p با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم Bad Boys For Life 2020 (نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده) + دوبله دوزبانه
نام فیلم : پسران بد 3 – Bad Boys For Life 2020 ژانر : اکشن | کمدی | جنایی زبان : دوبله فارسی + زبان اصلی کیفیت : WEB-DL 1080p + WEB-DL 720p + WEB-DL 480p مدت زمان : 124 دقیقه امتیاز : 7,2 از 10 سال انتشار : 2020 محصول کشور : ایالات متحده آمریکا کارگردان: Adil El Arbi ,Bilall Fallah ستارگان: Will Smith, Martin Lawrence, Vanessa Hudgens
 ژانر:ترسناک -معمایی -هیجانی
خلاصه
ی رمان:

 پسران بد  سه تا دوست که شدیدا دنبال احضار ارواح هستن
اما اشتباها موجودات دیگه ای رو به سمت خودشون فرا می خونن.این وسط به دلایلی که
توی داستان گفته میشه این موجودات فقط به داروین پیله می کنن،جوری که هر جا 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیماللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهمبا استعانت از خداوند منان و با توجه به نیاز مبرم این نرم افزار در جامعه، برآن شدیم تا بانک جامعی از اسامی موجود جهت انتخاب فرزند دلبندتان را پس از یک هفته جستجو، دسته بندی و الگوسازی ، آماده ارائه به پیشگاه شما بنماییم.نرم افزار بانک جامع اسامی جهت انتخاب اسم پسر و یا دختر فرزند دلبندتان بگونه ای هوشمندانه برنامه نویسی شده است که هنگام استفاده از این نرم افزار بتوانید بر اساس سلیق
دانلود فیلم Trash 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم پسران شهر زباله با دوبله فارسی از سایت تب مووی
سانسور و بازبینی شده
ژانر : ماجراجویی , جنایی , درام , رازآلود , هیجان انگیز
نمره منتقدین : ۷٫۲
کارگردان : Christian Duurvoort
ستارگان : Rickson Tevez , Gabriel Weinstein , Martin Sheen
نمونه کیفیت : کلیک کنید
اطلاعات دقیق فیلم در IMDB : کلیک کنید
خلاصه داستان فیلم :
در کشوری جهان سومی، سه کودک در زباله‌دانی چیزی را کشف می‌کنند و به زودی
مجبور به فرار از دست پلیس و تلاش برای اصلاح یک اش
دانلود فیلم Trash 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم پسران شهر زباله با دوبله فارسی از سایت تب مووی
سانسور و بازبینی شده
ژانر : ماجراجویی , جنایی , درام , رازآلود , هیجان انگیز
نمره منتقدین : ۷٫۲
کارگردان : Christian Duurvoort
ستارگان : Rickson Tevez , Gabriel Weinstein , Martin Sheen
نمونه کیفیت : کلیک کنید
اطلاعات دقیق فیلم در IMDB : کلیک کنید
خلاصه داستان فیلم :
در کشوری جهان سومی، سه کودک در زباله‌دانی چیزی را کشف می‌کنند و به زودی
مجبور به فرار از دست پلیس و تلاش برای اصلاح یک اش
زویا پیرزاد یه داستان کوتاه داره راجه به زنی که می خواد "داستان" بنویسه! تمام داستان ناخواسته به توصیف قرمه سبزی و. می گذره و هیچ داستانی نوشته نمی شه.
الان حس می کنم دور و برم، کله م، زندگیم و همه ی آدماش بوی قرمه سبزی گرفته!
shirazart.blog.ir 
**" داستان کوتاه " که شاخه ای از ادبیات داستانی منثور است ، به طور تقریب دارای سابقه ای یکصد و پنجاه ساله در جهان است .داستان کوتاه معمولا از هزار و پانصد تا پانزده هزار کلمه را شامل می شود ." ارنست همینگوی " و " جیمز جویس" با آثار خود معیارهای تازه ای را برای داستان کوتاه خلق کرده اند .
** از میان داستانهای کوتاه فارسی ، نمونه های زیر شایان ذکرند: یکی بود یکی نبود ، اثر : جمال زاده _ زن زیادی ، سه تار و پنج داستان ، اثر : جلال آل احمد_ شهری چون
داستان نحوه اثرگذاری یک اتفاق بر روی فردی است که سعی می کند چیزی به نام یک "هدف" را دنبال کند و این که این فرد طی این فرایند چطور تغییر می کند. در دنیای نویسندگی:
"چیزی که اتفاق می افتد" پی رنگ یا چارچوب داستان است.
"فرد" همان قهرمان داستان است.
"هدف" در واقع سوال داستان است.
"تغییر فرد" خط سیر اصلی داستان است.
برخلاف تصور عموم، داستان همان پی رنگ یا اتفاقاتی که در آن میفتد نیست. داستان یعنی اینکه ما، (بجای دنیای اطرافمان) چطور تغییر میکنیم. داستان وق
دانلود دوبله فارسی فیلم Crime School 1938کیفیت BluRay 720p اضافه شددانلود
بازیگران : Humphrey Bogart , The Dead End Kids , Gale Page
کارگردان : Lewis Seiler
محصول : آمریکا
سال تولید : ۱۹۳۸
فرمت : MKV
زبان : دوبله فارسی
حجم : ۵۶۷ مگابایت
خلاصه داستان : مارک بردن” معاون کمیسر مدرسه ای را در شرایط وحشتناکی پیدا کرده و تصمیم می گیرد خود کنترل آنرا بدست گیرد.او همکاری پسران را بدست آورده و عاشق خواهر رهبر آنها می شود…
دانلود دوبله فارسی فیلم Crime School 1938کیفیت BluRay 720p اضافه شددانلود
بازیگران : Humphrey Bogart , The Dead End Kids , Gale Page
کارگردان : Lewis Seiler
محصول : آمریکا
سال تولید : ۱۹۳۸
فرمت : MKV
زبان : دوبله فارسی
حجم : ۵۶۷ مگابایت
خلاصه داستان : مارک بردن” معاون کمیسر مدرسه ای را در شرایط وحشتناکی پیدا کرده و تصمیم می گیرد خود کنترل آنرا بدست گیرد.او همکاری پسران را بدست آورده و عاشق خواهر رهبر آنها می شود…
دانلود دوبله فارسی فیلم Crime School 1938کیفیت BluRay 720p اضافه شددانلود
بازیگران : Humphrey Bogart , The Dead End Kids , Gale Page
کارگردان : Lewis Seiler
محصول : آمریکا
سال تولید : ۱۹۳۸
فرمت : MKV
زبان : دوبله فارسی
حجم : ۵۶۷ مگابایت
خلاصه داستان : مارک بردن” معاون کمیسر مدرسه ای را در شرایط وحشتناکی پیدا کرده و تصمیم می گیرد خود کنترل آنرا بدست گیرد.او همکاری پسران را بدست آورده و عاشق خواهر رهبر آنها می شود…
این داستان یک قهرمان نیست
داستان یک انسان عادی هم نیست
داستان کسی است که در بیشتر کارهای زندگی شکست میخورد، فرصت و توان بلند شدن پیدا نمیکند و مانند همه ی ما غرق میشود
ولی او ضد قهرمان هم نیست
یک انسان خوب با تصمیمات و اقبالی بد
درست مثل بعضی از کسانی که هر روزه در کنارمان زندگی میکنند.
ادامه مطلب
فیلم پسران خوب با زیرنویس فارسی
 
 
کیفیت HDCam 720p (پرده ای) افزوده شد | زیرنویس فارسی تو صفحه دانلود قرار میگیره | گالری تصاویر افزوده شد 
عنوان: Good Boys پسران خوب
ژانر: کمدی | ماجراجویی
کیفیت: HDCAM
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2019
مدت زمان: 89 دقیقه
نویسنده: Gene Stupnitsky | Lee Eisenberg
کارگردان: Gene Stupnitsky

 
ادامه مطلب
دانلود داستان عاشق کم رو
    این داستان, داستانی عاشقانه که توسط بنده نوشته شده است.این رمان ,ماجرای عاشق شدن پسری نوجوان به نام حسین است. او کم رو و خجالتی است و می خواهد به عشقش برسد و.
برای دانلود داستان به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
سلام وقت همگی بخیر
چند تا سؤال داشتم ممنون میشم اگلا جواب بدین این سؤالات در مورد دختران و پسران و شرایط امروزی هستش .
١- به نظرتون چرا مسابقه سر اینه که کی بدبخت تره، بین دختران و پسران انقدر رایج شده؟!
٢- چرا انقدر همدیگه رو میکوبن؟!
مثلا به عده از دختران میگن پسرهای امروزی . !!!
یه عده از پسرها هم میگن دخترای امروزی . !!!
٣- چرا ماها همدل نیستیم؟! چرا انقدر به هم میپریم؟!
ادامه مطلب
دانلود فیلم Good Boys 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Good Boys 2019
» نام فیلم: پسران خوب Good Boys 2019
» تاریخ اکران: 16 آگوست 2019 در ایالات متحده
» کارگردان: جین استوپنیتسکی
» نویسنده: لی ایسنبرگ و جین استوپنیتسکی
» ستارگان: مالی گوردن، جیکوب ترمبلای و ویل فورت
» ژانر: کمدی
» محصول: آمریکا 2019
» مدت زمان نمایش: 1 ساعت و 29 دقیقه
» زبان: اصلی + زیرنویس فارسی
 
خلاصه ای از داستان فیلم :
3 پسر نوجوان در مقطع ششم تحصیلی، قصد دارند
اگر با این مدل پسران رابطه دارید ، فورا رابطه را قطع کنید :1- پسرهایی که حرف های احساسی می زنند و رابطه منطقی با شما ندارند .2- از آشنا شدن با خانواده شما طفره می رود .3- درباره مسائل جنسی ، تحریک کننده و نامتعارف صحبت می کند و عفت را زیرپا می گذارد .4- تمایل دارد تا مدت زمان آشنایی زیاد شود و برای علنی کردن رابطه زمانی را در نظر نگرفته است .5- برای علنی کردن رابطه اش با شما بهانه می آورد و امروز و فردا می کند : درسم تمام شود ، سربازی تمام شود ، سرکار برو
در باغ یک دیوانه خانه، جوانی رنگ پریده, جذاب و شگفت انگیز را دیدم.
بر نیمکتی کنار او نشستم و گفتم : چرا این جایی؟» مرد با تعجب به من نگاه کرد و گفت :چه سوال عجیبی، اما جوابت را می دهم. پدرم می خواست مثل او باشم؛ عمویم هم می خواست من مثل خودش باشم. مادرم می خواست من تصویری از شوهر دریانوردش باشم و از او پیروی کنم. برادرم فکر می کند باید مثل او ورزشکاری ماهر باشم.» استاد فلسفه و استاد موسیقی و استاد منطق هم می خواستند مثل آنها باشم، مصمم بودند که
پسران خوب ، نام فیلمی ماجرایی و کمدی محصول ۲۰۱۹ به کارگردانی جن استوپنیتسکی می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار اضطراب شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد ، آنها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای
بسم الله الرحمن الرحیم
داستان های عجیبی از میزان مهربانی و رأفت شما شنیده ام
از داستان تهمت هایی که به شما زدند و خیانت هاوجسارت هایی که کردند ولی شما مظلومانه تر از پدرمان علی ع  مواد غذایی به صورت شبانه و مخفیانه برایشان آن هم کسانی که بنی هاشم بودند( ودرد اینجاست)میفرستادید . حالا بماند چرا!
از داستان نهایت غریبی تان ولی غریب نوازی بدون وصفتان
از داستان آن حرزی که مانع ورود گناهکار به حرمتان شود و رأفت شما نگذاشت
از داستان آن شاعری که فق
این حرکت نقشه فقط مربوط به Aslaug نبود. مایکل هیرت ، خالق وایکینگ ها پس از چهار فصل حول محاصره پادشاه راگنار در فیمل ، احساس کرد که زمان آن رسیده است که حرکت کند و داستان های نسل بعدی را بازگو کند. این یک چشم انداز مخصوصاً شاداب برای یک قصه گو بود زیرا برخی از این داستان ها و شخصیت ها در واقع امروزه بیشتر از Ragnar معروف هستند. به همین دلیل است که تراویس فیمل بعد از فصل 4 وایکینگ ها را ترک کرد ، و اینکه چرا شخصیت وی پس از درگذشت اسلاگ ، با یک قسمت مات و م
دانلود فیلم Buffalo Boys 2018 دوبله فارسی
پخش آنلاین فیلم Buffalo Boys 2018 با دوبله فارسی
فیلم سینمایی پسران بوفالو به نوشتار اصلی Buffalo Boys 2018 ، فیلمی محصول مشترک از دو کشور آسیایی اندونزی و سنگاپور می باشد که پیش از اکران در تاریخ 19 جولای 2018 ، به نمایش در جشنواره Fantasia International Film Festival مونترال در آمد.
برای ساخت این فیلم از 2.2 میلیون دلار بودجه در نظر گرفته شد و بازیگران مطرحی همچون "یوشی سادارسو" ، "آریو بایو" و "پویتا پرس" را به خدمت گرفتند.
سبک فیلم اکشن در نظ
سریال کره ای به یاد آور Rememberبا بازی: یو سونگ هو ، نام گونگ مین و پارک مین یونگ
نام های فارسی : به خاطر بسپار – یاد آوری – یادآوری جنگ پسراننام های انگلیسی : Remember War of the Sonمحصول: 2015 کره جنوبی از شبکه SBSژانر: #جنایی | #درام | #هیجان_انگیز | #حقوقیتاریخ پخش: 18 آذر 1394- 09Dec 2015قسمت ها: 20مدت زمان: 60 دقیقهوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Yoo Seung ho – Park Sung woong – Park Min young – Nam Goong Min
خلاصه داستان: جین وو ( یو سونگ هو ) یه سندروم خاص (Hyperthymesia ) داره که میتونه اتفاقات هر روز
بعید می دونم امریکا به ما حمله کنه، نه اینکه از روی احساسات مثل خیلی های دیگه بگم از ما می ترسه. آمریکا ترسی از ما نداره و اگر هم داره اونقدر نیست که عقب نشینی کنه ،من در تمام این سالها اخبار های خارجی و داخلی و دوست و دشمن رو رصد کردم. چیزی که به نظرم می رسه اینه که امریکا و روس اگر بر سر ایران به یک توافقی برسند جنگی صورت خواهد گرفت اما اون جنگ، جنگ با امریکا نیست، بلکه امریکا و روسیه بیشتر تمایل به این دارند که جنگ بین عربستان و ایران صورت بگیر
سلام
در پست "چرا پسر مورد علاقه م منو رها کرد ؟" یکی از کاربران پاسخی دادند که به صورت یک پست جداگانه منتشر می کنم . 
دلیل انتشار این نظر، این نیست که بنده باهاش موافقم ، حتی نظر دهنده ممکنه عقیده پسرانی که باهاشون در ارتباط هست رو مطرح کردن، هدف از انتشار این پست اینه که دختران در جریان باشن که دید بعضی از پسران نسبت به دوستی با اون ها چیه ؟ 
می خوام دختران بدونن که وقتی با یه پسر دوست میشن و اون پسر براشون خرج می کنه ، ممکنه چنین دیدی داشته باشه
در حال گوش دادن به یک داستان صوتی ام.چه قدر غرق شدن توی دنیای این داستان رو دوست دارم. :)
داستان در عین سادگی زیباست.یه طورایی کودکانه است ولی به نظرم یکی از مسائل مهم زندگی رو بیان می کنه.داستان دختر نابغه ایه که با مشکلاتی رو به رو می شه.لینکش رو در زیر این پست می ذارم.شما هم گوش بدین بعدا نظرتون رو راجع به این داستان به منم بگین. :)
لینک دانلود:
http://s6.picofile.com/file/8208929718/Matilda_www_Rlstine_Blogfa_com_.rar.html
سلام خدمت همه مخاطبین
داستان برای بار چهارم رفت روی بازنویسی ، این بار بار آخره و دیگه باز نویسی نمیشه تا یک نسخه اش در اختیار دوستان به صورت مجازی و رایگان قرار بگیره تا بازخورد های شما رو دریافت کنه
داستان توی اولین نوشتن خیلی غیرواقعی بود ولی الآن بهتر شده و واقعی تر و عینی تر شده
این وبلاگ در روز شنبه مورخ 1398/4/22  فعالیت خودش رو شروع می کنه و داستان در روزهای شنبه و چهارشنبه گذاشته می شود.
تو ضیحاتی در باره ای داستان :
داستانی که قراره گذاشته شود در حال نوشته شدن است  و از جای هم گذاشته نشده . نظر هاتون رو به ما بگید و ما حتما جواب شما رو می دیم و همین طور مارو دنبال کنید .
خلاصه ای کوتاه از داستان :
این داستان زندگی روز مره اعضای گروه که با تلخی و شیرین  همراه هست و بیشتر سعی شده که به صورت ظنز نوشته بشه . امید وارم که از داست
تأثیر طلاق بر فرزندان پسر چگونه است؟ پسران پس از طلاق والدین با چه آسیب‌هایی مواجه می‌شوند؟ جدایی والدین نه تنها خود آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد بلکه می‌تواند پیامدهای بلند مدتی را برای فرزندان به همراه بیاورد. تفاوت‌های جنسیتی باعث می‌شود که دختران و پسران به شیوه‌های متفاوتی به طلاق واکنش نشان دهند و با مشکلات مختلفی روبه‌رو شوند. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا به طور اختصاصی در مورد تأثیر طلاق بر فرزندان پسر اطلاعات بیشتری ا
پسران خوب ، نام فیلمی ماجرایی و کمدی محصول ۲۰۱۹ به کارگردانی جن استوپنیتسکی می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار اضطراب شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد ، آنها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای
داستانی که در این وبلاگ با شما به اشتراک خواهم گذاشت. داستان سرگذشت یک معلم سپاه دانشی در اواخر حکومت پهلوی هست.
داستان به پایان نرسیده و به مرور کامل می شود.
پس شاید به بعد از انقلاب هم کشیده شود.
داستان به زبان فارسی روایت شده ولی گفتگوی میان اشخاص، گیلکی است. 
در شیوه نوشتار گفتگوها به گیلکی به اصول نگارش بر مبنای حروف عربی که در فارسی نیز رعایت می شود پایبند مانده ام.
اگر پرسشی درباره شیوه نگارش در این داستان دارید با کمال میل پاسخگو هستم.
رمان کی فکرشو میکرد؟نویسنده : دختر باران کاربرخلاصه :این داستان، داستان غروره… داستان عشق… داستان یه دختر با یه گذشته که خودش باهاش کنار اومده اما اطرافیانش هنوز فراموش نکردن، یه دختر از جنس احساس که نگاهش برای خودشم غریبه است… داستان دختری که خودشم روزایی رو که اهمیت میداد فراموش کرده… این داستان، داست یه پسرم هست، یه پسر که گذشته اشو فراموش کرده و ولی میخواد آینده اشو خودش بسازه. داستان یه پسر که برای پر کردن خلاء افکارش به رقص و موسیق
یکی از سنتهای خانه ما ، بیان یک داستان طولانی دارای عواملی شبیه زندگی واقعی است
این داستان گویی راهکاری است  برای آموزش و فرهنگسازی غیر مستقیم به فرزندان. لذا در خانواده ما داستان آقای علوی سابقه طولانی دارد
همسر آقای علوی بانو خانم است و سه فرزند دارد به نام های زهره و زهرا و علی
مثلا اگر فرزند خانه از تاریکی می‌ترسد شب در داستان آقای علوی زهره به یک کمکان تاریک میرود و میترسد بعد چراغ  روشن میشود و معلوم میشود هیچ چیز ترسناکی وجود نداشت .
سلام دوستان
دختری هستم ۲۲ ساله، آموزگار ابتدایی، و ساکن یکی از شهرهای بزرگ. از بچگی هیچ رابطه ای با پسران نداشتم حتی سلام و احوال پرسی ساده حتی با پسر عموهام نداشتم ، کلا در ارتباط برقرار کردن خیلی کند هستم، به خصوص با پسران خیلی هم ساده هستم، واصلا هیچ شناختی از جنس مذکر نداشتم، تا اینکه به لطف این سایت کمی مطلع شدم، تا حالا  خواستگاری هم نداشتم . 
سوالم اینکه؛
ادامه مطلب
بر اساس یک داستان کوتاه از نویسنده یونانی آنتونیوس Toumanidis، و با الهام از پری دریایی کلاسی توسط کارلو Collodi، این فیلم در حال نوآوری داستان پینوکیو است.
داستان پینوکیو از قرون وسطی و سالهاس که ارائه شده است. در همین حال، در داستان جدید ، در نیویورک، کارل بوچلر کارآگاه با یک قاتل سریال با نام Geppetto روبرو خواهد شد که قربانیان خود را به پیکرهای انسانی تبدیل می کند. کارل، با کمک یک استاد مطالعات ایتالیایی، کشف می کند که داستان پری واقعی است و با خون ن
*باهوشی بچه های نسل جدید*
_موضوع داستان: علمی فلسفی_

*داستان اول*
دختر کوچکى با معلمش درباره نهنگ‌ها بحث مى‌کرد.
معلم گفت: از نظر فیزیکى غیرممکن است که نهنگ بتواند یک آدم را ببلعد زیرا با وجود اینکه دار عظیم‌الجثه‌اى است امّا حلق بسیار کوچکى دارد.  
ادامه مطلب
با سلام خدمت همه دوستان عزیز
خود من یک پسرم و حس و میل مردان و پسران نسبت به جنس مخالف رو کاملا ازش آگاهی دارم و درک میکنم . اما چیزی که میخوام بدونم اینه که آیا ن و دختران هم نسبت به جنس مخالف میل جنسی و عاطفی دارند ؟
در اینجا دو جواب رو میشه فرض کرد ، آری یا خیر
اگه دخترها و ن هم نسبت به جنس مخالف میل و گرایش دارند این سوال پیش میاد که پس چرا در اماکن عمومی و کلا در جامعه به مردان و پسران نگاه نمیکنن همان طور که پسرها به دخترها نگاه میکنن و
بعید می دونم امریکا به ما حمله کنه، نه اینکه از روی احساسات مثل خیلی های دیگه بگم از ما می ترسه. آمریکا ترسی از ما نداره و اگر هم داره اونقدر نیست که عقب نشینی کنه ،من در تمام این سالها اخبار های خارجی و داخلی و دوست و دشمن رو رصد کردم. چیزی که به نظرم می رسه اینه که امریکا و روس اگر بر سر ایران به یک توافقی برسند جنگی صورت خواهد گرفت اما اون جنگ، جنگ با امریکا نیست، بلکه امریکا و روسیه بیشتر تمایل به این دارند که جنگ بین عربستان و ایران صورت بگیر
لطفا برای درک بهتر داستان و فهمیدن اینکه توی داستان اصلا چه خبره،مجموعه رو از اول بخونید.من متعجبم چون با تموم تاکید هایی که کردم،تعداد دانلود های پسر بهشت که جلد پنجمه،از تعداد دانلود های امپراطوری گرگ ها که جلد اوله و باید اول اون رو دانلود کرد،بیشتره.آخه چرا اهمیت نمی دید.به خدا با این روش اصلا نمی فهمید توی داستان کی کیه.
 برای جذب مردان در دوران نامزدی چکار کنیم








دوران نامزدی یکی از دوران های مهم و سرنوشت ساز در زندگی دختران و پسران است
 
دوران نامزدی یکی از دوران های مهم و
سرنوشت ساز در زندگی دختران و پسران است. در این مقاله قصد داریم شما را با
رازهایی دخترانه برای جذب مرد مورد علاقه تان آشنا کنیم.
ادامه مطلب
سلام
یکی از کاربران خواستند در مورد این که آقایان اگه در دوران عقد از همسرشون جدا بشن، امکان پشیمانی و رجوع اون ها وجود داره یا نه ؟ 
چه مسائلی ممکنه باعث بشه که یک مرد بعد از جدایی پشیمان بشه و بخواد که دوباره با همسرش ازدواج کنه ؟ 
اعلا
رحمتی والی دایکندی یک بار دیگر تاکید کرد که پسران مبلغ ثابت کردند که اهلیت و شایستگی
پیوستن به پروسه صلح را ندارند و اداره ولایت مطابق به مسئولیت و تعهداتش اقدام به
دستگیری افراد مسلح غیر مسئول در رویداد اخیر میکند.
ادامه مطلب
سلام 
دلم می خواد داستان بنویسم شاید زیاد استاد نباشم در این کار ولی خوب. 
خوشحال میشم نظراتتون رو بگید
داستان شاید مثل خیلی داستانای دیگه شروع بشه یه فرد تنها بدون خانواده یکی که داره با خودش می جنگه که چیزی که حقه شرو بگیره ولی خوب. 
دلم نمی خواد مثل رمان‌های بی مزه ای باشه که داخلش یه دختر یه پسر و یه عشق آتشین که خودشون رو به در و دیوار میزن تا بهم برسن و دختر یه زیبایی خیره کننده داره د پسرم پولدار ترین پسر شهر
یه داستان سادس با معماهای

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها