نتایج جستجو برای عبارت :

خود خدمتی مشتریان

مجموعه ای ازکوشش هایی که هدف ازآن تولید کالا یا انجام خدمتي با مشخصات وکیفیت مناسب وقیمت قابل قبول مشتريان وتامین نیاز وجلب رضلیت آنان وکسب سود وشهرت برای بنگاه است .تمامی این کوشش های ازمرحله تحقیقات آغاز وتا پس ازفروش ادامه می یابد.
 
ادامه مطالب مربوط به کلینیک کسب و کار را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید.
هدایای تبلیغاتی در بیان ساده تر می تواند در ذهن مشتريان ماندگاری و خاطره خوب ایجاد کند و باعث اعتماد بیشتر مشتريان شما به شما شود.با درج کردن نام تجاری خود و خدمات و محصولاتی که شما ارائه میدهید بر روی آن مشتريان شما میتواندد طیف وسیع تری از مشتريان را برای شما بیاورند و مشتريان قدیم میتوانند پلی برای مشتريان جدید شما باشد چگونه؟؟ مثلما یکی از این روش ها تعریف و تمجید از شرکت شما برای مشتريان جدید و جلب کردن اعتماد آنها برای شما…
ادامه مطلب
شرکت کارگزاری آگاه مفتخر است برای تسهیل و بهبود ارائه خدمات گسترده به علاقمندان بازارهای بورس و اوراق بهادار، خدمتي نوین و منحصر به فرد در زمینه صدور کد بورسی و معاملاتی به صورت غیرحضوری و در محل مشتريان معرفی نماید.
علاقمندان و فعالان بورسی کافیست با صرف چند دقیقه، اطلاعات خود را در سیستم غیرحضوری دریافت کد بورسی کارگزاری آگاه به آدرس ex.agah.com وارد نموده و به این طریق برای افتتاح حساب و دریافت کد بورسی اقدام نمایند.
در آگاه اکسپرس پس از پای
بسم الله الرحمن الرحیم
به مورخه ۱ تیر ۱۳۹۸ 
با جمعی از مسولان مرکز نیکوکاری بشری در راستای خدمتي بهتر به نیازمندان  جلسه ای  با جناب آقای آشور از  مسولین کشوری و استانی گروه معارف بانک قرض الحسنه #رسالت برگزار شد
 در این جلسه مسیرهای همکاری مرکز نیکوکاری بشری با بانک قرض الحسنه رسالت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم بر آن شد که بستری برای همه‌‌ی عزیزانی که دلی مهربان دارند اما کمترین توان مالی هم ندارند، بتوانند  #خَیِّر باشند
 +بستر و شرائط
1-4 اهداف تحقیقهدف اصلی: شناخت رابطه ی بین تصویر ذهنی از برند و وفاداری مشتريان شعب بانک ملت نهاوند
اهداف فرعی:
هدف فرعی اول: شناخت رابطه ی بین تداعی برند و وفاداری مشتريان شعب بانک ملت نهاوند
هدف فرعی دوم: شناخت رابطه ی بین تمایز برند و وفاداری مشتريان شعب بانک ملت نهاوند
هدف فرعی سوم: شناخت رابطه ی بین وفاداری به برند و وفاداری مشتريان شعب بانک ملت نهاوند
فرضیه های تحقیق
 
1-6-1 فرضیه اصلی
 
بین تصویر ذهنی از برند و وفاداری مشتريان شعب بانک ملت
خیلی ها دوست دارند بدانند هزینه باشگاه مشتريان چقدر است. بعضی ها حتی گله می کنند که چرا دقیقاً هزینه باشگاه مشتريان را کسی اعلام نمی کند. 
هزینه باشگاه مشتريان چقدر است؟ قیمت باشگاه مشتريان چند است؟ چرا کسی شفاف نمی آید و قیمت راه اندازی باشگاه مشتريان خود را اعلام نمی کند؟ ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا عده ای هزینه راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتريان را اعلام نمی کنند.علاوه بر این سعی می کنیم قیمت راه اندازی باشگاه مشتريان را ب
گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۹۴ حافظ (غزلیات)/زان یار دلنوازم شکریست با شکایت غزل شماره ۹۴: زان یار دلنوازم شکریست با شکایت معنی و تفسیر غزل شماره 94 دیوان حافظ : زان یار دلنوازم . غزل شماره 94 دیوان خواجه حافظ شیرازی راه بی نهایت دیوان حافظ حافظ شیرازی :: زان یار دلنوازم شکریست با شکایت زا. ن یار دلنوازم شکریست با شکایت ‫زان یار دلنوازم شکریست با شکایت گر نکته. زان یار دلنوازم غزل 094 غزل شماره 94 حافظ: زان یار دلنوازم شکریست با شکایت زان یا
بازخوانی پیام رهبرانقلاب به نخستین کنگره‌‌ی علمی تخصصی دایرةالمعارف فقه اسلامی
در تاریخ ۱۳۷۲/۱۱/۱۴ مجموعه دایرةالمعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با پیشنهاد حضرت آیت‌الله ‌ای در سال ۱۳۶۹ تأسیس و مرحوم آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی به‌عنوان رئیس آن منصوب شد.حضرت آیت‌الله ‌ای: آنچه‌ باید صراحتا اعلام‌ کنیم‌ آن‌ است‌ که‌ تدوین‌ دائره‌المعارف‌ فقه‌ بر مذهب‌ امامیه‌ در مورد هر سه‌ وظیفه‌ی‌ مذکو
1.به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپا و نیز تسهیل فرایند
پرداخت غیر حضوری قبوض، بانک‌ها می‌توانند با قبول مسئولیت هرگونه سوء
استفاده از مسایل امنیتی و جبران خسارات احتمالی وارد شده به مشتريان، برای
تراکنش‌های کمتر از پنج میلیون ریال در روز و همچنین تراکنش‌هایی که ذینفع
آن دستگاه‌های عمومی – نظیر صادرکنندگان قبض – باشند، استفاده از رمزهای
ایستا را مجاز تلقی کنند.
2. از ابتدای خردادماه تامین امنیت مشتريان
نظام بانکی در تراکنش‌های بد
شما ایده ای ساخته اید، آن را با چند جوان علاقمند مطرح کرده و پس از جلب همکاری‌شان، یک تیم ساخته‌اید، با یک سرمایه‌گذار صحبت کرده‌اید و نظر موافقش را هم کسب کرده‌اید، در ایده خود مزیت رقابتی هم دارید. همه چیز دارید ولی کسب و کار ندارید!! چرا؟
به جای همه این ها، اگر فقط جریانی از مشتريان را می‌داشتید، صاحب یک کسب و کار» نامیده می‌شدید. اگر کسانی حاضر باشند برای محصول یا خدمتي که عرضه می‌کنید، مابه‌ازایی پرداخت کنند، وارد بازار شده‌اید.
ت
 
 
 
کیفیت محصولات پاکت از نظر مشتريان با اهمیت است. 
 
قیمت محصولات پاکت از نظر مشتريان با اهمیت است. 
 
روش­های توزیع و بازاررسانی محصولات پاکت از نظر مشتريان با اهمیت است. 
 
 
اطلاع­رسانی مجموعه پاکت از نظر مشتريان با اهمیت است. 
 
بسته­بندی محصولات پاکت از نظر مشتريان با اهمیت است. 
 
برند مجموعه پاکت از نظر مشتريان با اهمیت است. 
 
 
 
 
 
تعداد صفحه :۱۳۹
 
 
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
 
 
 
سایت های دیگر :

 
 
دانلود خلاصه کتاب مدیریت مالی ریموند پی نوو
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
arshad-modir.rozblog.com › postخلاصه کتاب مدیریت مالی (جلد دوم) ریموند پی. نوو، ترجمه دکتر .نکته : این خلاصه کتاب شامل فصول…,خلاصه کتاب مدیریت مالی (جلد دوم) ریموند پی. نوو، ترجمه دکتر علی جهانخانی و دکتر علی پارسائیان,سایت کارشناسی ارشد .file-folder25.blog.ir › tag › خلاصه کتاب مدیریت مالی 2 ریموند پی نووخلاصه کتاب مدیریت مالی 2 ریموند پی نوو :: بلاگی برای فایل .۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی خلاص
اطلاعیه اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش1398/12/07اطلاعیه اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش و پرورش در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور»با عنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش­وپرورش (موضوع مجوزهای شماره151610 مورخ 98/03/28 و160491مورخ 98/04/01 سازمان اداری ­و استخدامی كشور)،درخصوص نتایج یك برابر ظرفیت آزمون مذكور؛ پذیرفته­ شدگ
چگونه مشتری را وفادار کنیم؟
شما با این موارد کوچک می‌توانید مشتری را به کسب‌وکار یا برند خود وفادار کنید:
احترام بگذارید حتی درزمانی که مشتريان از شما خرید نمی‌کنند.نیازهای آن‌ها را با استفاده از سؤال کردن به دست آورید و به رفع نیازهای آن‌ها بپردازید.مشتريان خود را بعد از هر خرید سوپرایز کنید (می‌توانید با یک شکلات کوچک این کار را انجام دهید).زمانی که مشتری خود را درجایی دید بلافاصله احوال‌پرسی کنید.قیمت مناسب کالا یا خدمات شما روی مشت
اگر مطلب بوم مدل کسب و کار را در میان مقالات آموزشی طراوان دیده باشید، حتما متوجه اهمیت طراحی این بوم در کسب و کار خود شده‌اید. اما در این مطلب می‌خواهیم شما را با جنبه‌های دیگر این بوم و بخش‌های مختلف آن بیشتر آشنا کنیم. شناخت بیشتر با این بوم و طراحی دقیق آن، می‌تواند راهبردی‌ترین مسئله در آینده‌ی کسب و کار شما باشد. سعی کردیم تا نکات کلیدی در طراحی بوم مدل کسب و کار را به سادگی برای شما بیان کنیم، تا درک بهتری از این موضوع پیدا کنید. 
طر
#اطلاعیه #خبر خدمتي جدید از آی نوتی رونمایی شد.  با استفاده از نرم افزار AdSee می توانید به ازای دیدن تبلیغات کسب درآمد کنید. به ازای دیدن هر پیام توسط شما 50 ریال به حساب شما افزوده می شود. به ازای دیدن هر پیام توسط کسانی که به واسطه شما با نرم افزار آشنا شدند 30 ریال به حساب شما افزوده خواهد شد. در صورتی که شما سفارش گیرنده تبلیغات باشید، به ازای هر تبلیغ 20 ریال به صورت آنی به حساب شما واریز می شود. 10 ریال هر تبلیغاتی که در سیستم ثبت شود به صندوق بود
وقتی می خواهم کالا یا خدمتي را بخرم که اطلاعات چندانی راجع به آن ندارم، فروشندگان آنرا با قیمت ها و اطلاعاتی که از رقباشون گرفتم به چالش می کشم، اون وقت شروع می کنند حرفهایی از تمایز کیفیت  و قیمت محصول خودشان و رقیبشون گفتن که خیلی ظریف و ذی قیمت است. البته‌ صحت این حرفها رو نیز باید نزد رقیب دیگرشان باز اعتبار سنجی کرد. 
خدمتي برای هم شهریان عزیز       تبلیغات لوازم نو    دست دوم
   
                                       مغازه            مکان های تجاری 
برای اشتراک گذاری لوازم و مکان های تجاری خود با ما تماس بگیرید 
09167563786                 علیرضا بساک
برای تفکیک کردن مشتريان از هم ،بزرگان کسب‌وکار یک‌راه حل بسیار ساده و کاربردی دارند به نام اصل پارتو یا همان قانون 20/80 دستورالعمل انجام این اصل:اول: نام تمام مشتريان خود را روی برگه بنویسید.دوم:20 درصد از افرادی را که از همه بیشتر خرید کرده‌اند را جدا کنید و روی یک برگه جداگانه بنویسید.سوم: دوباره از بین افراد لیست جداشده 20 درصد که بیشترین خرید را انجام داده‌اند جدا کنید وبر روی یک برگه جدا بنویسید.به افرادی که در لیست آخر شما قرار می‌گیرند
8 مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای انجام این کار عبارتند از:
روابط مشتری بهتر. هرچه بیشتر می دانید و در مورد مشتريان (یا مشتريان) به یاد می آورید، بیشتر مشتريان شما از شما در مورد آنها اهمیت می دهند. این به شما این امکان را می دهد که یک ارتباط قوی تر و ارتباط عمیق تر با مشتريان خود ایجاد کنید.
توانایی ارتقاء به فروش متقابل هر چه بیشتر در مورد نیازهای مشتريان خود می دانید و مایل است که شما بتوانید 
ادامه مطلب
سیستم مدیریت یکپارچه IMS
 
با توسعه روز افزون و گرایش رو به رشد سازمان ها  به استقرار سیستم های مدیریت متناسب با اهداف سازمانی و بنا به خواست مشتريان و طرف های ذینفع خود ، منطق استقرار همزمان چندسیستم
مدیریتی به صورت فراگیر مورد اقبال قرار گرفت. در پاسخگویی به این خواست مشتريان ، الگویی را برای ممیزی همزمان بر اساس استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 و بررسی و یکپارچ
نوآوری در طراحی هویت بصری و اجرایی تبلیغات یکپارچه در جهت ارائه تصویری مطلوب و شایسته در خور برند مشتريان
افزایش فروش مشتريان در همه زمینه ها چه ارائه محصول و یا خدمات که هدف نهایی تبلیغات در کنار فرهنگ سازی است.
حضور در فعالیت های انسان دوستانه و خیر خواهانه و همکاری و حمایت در زمینه این فعالیت ها
موفقیت گروه طراحی آیمان وابسته به موفقیت مشتريان است و این اصل در سرلوحه کار این گروه قرار دارد.
نوآوری در طراحی هویت بصری و اجرایی تبلیغات یکپارچه در جهت ارائه تصویری مطلوب و شایسته در خور برند مشتريان
افزایش فروش مشتريان در همه زمینه ها چه ارائه محصول و یا خدمات که هدف نهایی تبلیغات در کنار فرهنگ سازی است.
حضور در فعالیت های انسان دوستانه و خیر خواهانه و همکاری و حمایت در زمینه این فعالیت ها
موفقیت گروه طراحی آیمان وابسته به موفقیت مشتريان است و این اصل در سرلوحه کار این گروه قرار دارد.
سیستم مدیریت یکپارچهIMS
با توسعه روز افزون و گرایش رو به رشد سازمان ها  به استقرار سیستم های مدیریت متناسب با اهداف سازمانی و بنا به خواست مشتريان و طرف های ذینفع خود ، منطق استقرار همزمان چندسیستم
مدیریتی به صورت فراگیر مورد اقبال قرار گرفت. در پاسخگویی به این خواست مشتريان ، الگویی را برای ممیزی همزمان بر اساس استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 و بررسی و یکپارچگی
مشتريان چند نمونه هستند؟
در هر کسب‌وکاری مشتريان متفاوتی وجود دارد که عمدتاً تقسیم می‌شوند به این موارد:1- مشتری مخرباین مشتری‌ها علاوه بر اینکه وفاداری کمی دارند از رضایتمندی کمی نیز برخوردارند. این نوع از مشتريان درواقع همان مشتريان ناراضی هستند که همواره از محصولات و خدمات کسب‌وکار شما ناراضی بوده و در همه حال بدگوئی می‌کنند. توجه کنید که هرگز در تجارت خود چنین مشتريانی نداشته باشید (این مشکل از عدم انتخاب هدفمند مشتری به وجود می‌آ
۳- تعیین تأثیر قیمت‌های رقابتی بر وفاداری شناختی مشتريان بیمه پاسارگارد شهرستان اصفهان.
۴- تعیین تأثیر وفاداری شناختی مشتريان بیمه پاسارگارد شهرستان اصفهان بر وفاداری نیت آنان.
۵-  تعیین تأثیر وفاداری نیت مشتريان بیمه پاسارگارد شهرستان اصفهان بر وفاداری رفتار آنان
۱-۵- فرضیه‌ها ی پژوهش
عدالت خدمات بر رضایتمندی مشتريان بیمه پاسارگارد شهرستان اصفهان تأثیر دارد.۱-۱- عدالت خدمات بر کیفیت خدمات مشتريان بیمه پاسارگارد شهرستان اصفهان تأثیر
خدمتي ناچیز صدمه‌ای به کسی نمی‌رساند. اصل مطلب این است که باید زندگی کرد و گذاشت زندگی بکنند. الآن جام ویسکی خود را به یک جرعه سر می‌کشم و به خود می‌گویم: با کار خود به این آقاین خدمتي کرده‌ام. این تنها چیزی است که در دنیا به حساب می‌آید؛ باید به موقع خودخواهی را کنار گذاشت و گفت جرایا جیپ، همان‌طور که می‌گویید شب بخیر.
آدم آدم است . اثر برتولت برشت
نمونه طراحی جلد کتاب در کلبه گرافیک همراز ؛ به مناسبت 29 آوریل سالروز درگذشت برتولت برشت
090560
وقتی بحث از فروش محصولات و عرضه خدمات به مشتريان به میان بیاید، اولین چیزی که به ذهن خیلی از ماها خطور خواهد کرد این است که باید به دنبال نیاز مشتريان بود و محصولات را بر طبق نیاز مشتری برای عرضه آن مهیا کرد. هرچند این مسئله یکی از مومات هر فعالیت تجاریست اما می شود با ترفندهایی در مشتريان خود این احساس نیاز به خدمات را ایجاد کرد.
ادامه مطلب
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا : افرادی که تا پایان فروردین ۹۸ درخواست معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را ثبت کرده اند، تا پایان سال ۹۹ برای پرداخت جریمه فرصت دارند.
 
به نقل از پایگاه خبری پلیس،  علیدوست گفت: افرادی که تا پایان فروردین ۹۸ درخواست معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را ثبت کرده اند، تا پایان سال ۹۹ برای پرداخت جریمه فرصت دارند.سردار رحمان علیدوست اظهار کرد: قانون جریمه مشمولان غایب به منظور تعیین تکلیف وضعیت خدمتي مشمولا
موسیقی یکی از عوامل مهمی است که تأثیر قابل توجهی بر روحیه مشتريان در رستوران دارد. در واقع، موسیقی می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر برای ایجاد تجربه مشتريان موفق در رستوران مورد استفاده قرار گیرد. در این مطلب، به بررسی تأثیر موسیقی بر روحیه مشتريان در رستوران پرداخته می‌شود.
از دیدگاه روانشناسی، موسیقی می‌تواند بر روحیه و احساسات مشتريان تأثیرگذار باشد. موسیقی آرامش‌بخش و زیبا می‌تواند به مشتريان احساس رضایت، آرامش و خوشایندی ب
آیا شما صاحب مشاغل محلی هستید و برای دستیابی به مشتريان جدید ، مشتريان بالقوه و فروش به وسایل جدید نیاز دارید؟ آیا تا به حال شغل خود را امتحان کرده اید یا بازاریابی آنلاین ، SEO محلی ، بازاریابی موبایل یا بازاریابی هر کلیک را پرداخت کرده اید؟ لطفاً بخوانید تا ببینید چه چیزی …The post خدمات SEO محلی و بازاریابی آنلاین برای صاحبان مشاغل appeared first on باشگاه مشتريان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتريان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3clScT5
مشاهده مطلب در کانال
سیستم مدیریت یکپارچه
با توسعه روز افزون و گرایش رو به رشد سازمان ها  به استقرار سیستم های مدیریت متناسب با اهداف سازمانی و بنا به خواست مشتريان و طرف های ذینفع خود ، منطق استقرار همزمان چندسیستم
مدیریتی به صورت فراگیر مورد اقبال قرار گرفت. در پاسخگویی به این خواست مشتريان ، الگویی را برای ممیزی همزمان بر اساس استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 و بررسی و یکپارچگی ا
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا : افرادی که تا پایان فروردین ۹۸ درخواست معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را ثبت کرده اند، تا پایان سال ۹۹ برای پرداخت جریمه فرصت دارند.
 
به نقل از پایگاه خبری پلیس،  علیدوست گفت: افرادی که تا پایان فروردین ۹۸ درخواست معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را ثبت کرده اند، تا پایان سال ۹۹ برای پرداخت جریمه فرصت دارند.سردار رحمان علیدوست اظهار کرد: قانون جریمه مشمولان غایب به منظور تعیین تکلیف وضعیت خدمتي مشمولا
باورهایی هستند در طول زمان قابل‌ تغییرند یعنی انتظارات را می­توان با افزودن اطلاعات جدید تعدیل کرد درنتیجه از طریق عرضه­کنندگان خدمات آن‌ها را کنترل نمود. انتظارات مشتری باورهایی هستند که در مورد ویژگی­ها و خصوصیات گوناگون یک خدمت وجود دارد.

انتظارات می­تواند خواسته مشتريان از یک عرضه­ کننده خدمات باشد نه آنچه خود عرضه­کننده به مشتريان ارائه می­کند. نیازها را دیدگاه­ها و طرز فکر ما تعدیل می­کند و ادراکات ما نیز توقعات و انتظاراتما
بسم الله الرحمن الرحیم
همسر استادخدمتي که عمر را پیامبر خود میداند 
کاش اعلام میکرد که همسرش در جهاد نکاح در طی یک روز در آغوش چند مردخوابید؟تا برای همه جوانان عمری الگویی مناسب باشد.
تا مانند هند جگرخوار صاحب پرچم شوند و مانند عمر صاحب نسب شریفی شوند؟
چرا در دهان ابن جوزی نمی زنید که گفت عمر آرزوی مدفوع شدن داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی غایب درباره طرح جریمه مشمولان غایب یا همان فروش سربازی سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.
 
مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، قانون جریمه مشمولان غایب به منظور تعیین تکلیف مشمولان دارای بیش از ۸ سال غیبت سربازی، از سال ۹۴ تا پایان سال ۹۷ اجرایی شده و به دلیل تامین نیروی انسانی سرباز نیرو‌های مسلح در
قیمت در شرایط فعلی بازار، به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها رفتار مشتريان را به شدت دچار تغییر کرده است و با توجه به فضای فوق رقابتی بازار، مشتريان برای رفع نیازها و خواسته‌هایشان دارای حق انتخاب های متفاوت و متنوعی هستند.
در این وضعیت، گروهی از مشتريان برای خرید به شدت به قیمت کالاها و خدمات حساس هستند و بعضا نیتی خود از قیمت‌ را در مواجهه با فروشندگان به زبان می‌آورند. در ادامه درباره 3 راهکارمهم اشاره خواهیم کرد که باعث می‌شود مشتر
مشتريانی که از نرم افزار باشگاه مشتريان کسب و کار شما رضایت داشته باشند به راحتی به کسب و کار شما وفادار نمی شوند. در کنار نرم افزار باشگاه مشتريان فاکتورهای دیگر نیز موثرند. 
همان طور که اشاره کردیم، نرم افزار باشگاه مشتريان به تنهایی نمی تواند رضایت مشتريان را به دست آورد و باعث وفاداری آن ها شود. در کنار نرم افزار باشگاه مشتريان فاکتورهای دیگری نیز هستند که باعث وفادارسایزی و ایجاد لویالتی (Loyalty) در مشتريان می شود.
 
 
 
در قسمت 1 به برخی فا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها