نتایج جستجو برای عبارت :

حذف محدودیت حق اولاد

حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد.
برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق اولاد تعلق می‌گیرد یا اگر بعد از ازدواج، متارکه کردند و ثابت شد که نان‌آورشان والدین‌شان هستند، مشمول حق اولاد می‌شوند.
همه کارگران دارای فرزند مشمول حق اولاد نیستند؛ اولین شرط تعلق گرفتن این مزایای مزدی ۷۲۰ روز بیمه‌پردازی است.
فرامرز توفیقی: حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد. برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق
حق اولاد یکی از مزایای جانبی حقوق و دستمزد شاغلان مشمول قانون کار است که هر ساله با افزایش حداقل دستمزد میزان آن هم بیشتر می شود چون ضریبی از افزایش حداقل مزد روزانه است. طبق قانون حق اولاد بابت هر فرزند برای کارگران معادل ۳ روز حداقل دستمزد است .
ادامه مطلب
مزایا از قبیل بن ، حق مسکن، حق اولاد ،ماهانه تعریف شده و به تعداد روزهای ماه بستگی ندارد.علتش هم این است که بر مبنای مصوبه هیات وزیران وقتی پرداخت حق مسکن به میزان ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال در ماه تصویب شده  پرداخت بیشتر یا کمتر از آن قانونی نیست .ولی مزد روزانه  تعریف شده است پس با کم و زیاد شدن روزهای ماه میزان مزد ماهانه تغییر میکند.
هر انسانی در زمین نسبت به نسل بعد از خود مکلف است.
و از مهمترین فواید بقای هر انسان، آن است که برای تولد نسل خود، بستری پاک مهیا کند.
سرمایه‌گذاری بر این بستر بسیاری از هزینه‌های تربیتی و آموزشی دوره‌های بعد را کاهش میدهد.
+وَ شارِکهُم فی الاموال و الاولاد.
با آنها در اموال و اولاد شریک شو(خطاب پروردگار به شیطان در مورد آنهایی که به راه شیطان میروند شراکت در اموال و اولاد بشر به شیطان وعده داده شده)(۶۴اسراء)
+عنوان: و تقوای خدا پیشه کنید و ب
می شوم با عشق مولا از جهان مغرور تر از تمام آسمان ها و زمین مسرور تر 
با علی هر کس بخواهد تا خدا هم میرودبی علی حتی بهشتم میشود رنجور تر 
روز م پادشاهی میکند در بین خلق هرکه باشد با علی و فاطمه محشور تر 
من گدای خانه ای هستم که هرکس رفته است گفته اینجا باشد از عرش خدا پرنور تر
یاعلی گفتیم و مست نام مولا گشته ایم میشود حالا بساط نوکریمان جور تر
تا نسوزد بال او ، جبریل نزد مرتضیمی رود چندین قدم از چشم حیدر دور تر  در دلم ، دلشوره دارم ، وقت مر
کی گیوی های ساکن چشمه چنار -گنجه ای کهنه و بزرگ -گوشه -مادوان- بنسنجان- تنگ سریز
فامیل های : مرادی - صفری - حسین پور معروف به اولاد حسینعلی و فامیل های : نیکبخت -غلامی - حکمتی جو معروف به اولاد غلامعلی 
هردو فرزندان کا گرگعلی  و ایشان فرزند یار علی - فرزند محمدحسین -فرزند شاسه بزرگ می باشند.
فامیل های : کریمی  و.از اولاد شاسه و ساکن تنگ سریز میباشند
همکاری جهت اصلاح و درج مطلب از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان
۰۹۳۹۹۴۲۳۶۰۰
فامیل های : پناهی و نصیری  در پادنا این فامیل ها به زبان لری تکلم دارند و نیک روش در روستای  سمغان دهدشت معروف به اولاد  حسین همه  از اولاد سینا  و از نوادگان شاسه بزرگ می دانند

همکاری جهت اصلاح و درج مطلب از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان
۰۹۳۹۹۴۲۳۶۰۰
سلام و درود به روح همه شهدای مدافع وطن
اسامی تعدادی از شهدای طایفه کی گیوی 
۱. شهید کرامت الله ایزدپناه
۲.شهید بهادر قائد گیوی 
۳.شهید علی فرمان پاچله پیلی (تشکری) اولاد کا فریدون/ضرغام آباد
۴.شهید علی غلامی
۵.شهید اسماعیل عنبریان
۶. شهید محراب فاضلی/ سپیدار
برادران شهید
۷. شهید ابراهیم مرادی /اردکان
۸.شهید علی اصغر مرادی /اردکان
۹.شهید عطا الله مرادی / اردکان
۱۰.شهید هوشنگ مظفریان
۱۱.شهید نورالله دبیقی/ چرام
۱۲.شهید محمد صادق محمدی
13.غلامرضا(خ
ابتدا باید گفت چنانچه زن و شوهری دارای فرزند باشند سهم الارث زن یک هشتم از دارایی شوهر می باشد ،
در اینجا بنحوی صرف وجود فرزند مهم است ، بطوریکه زن نباید حتما مادر فرزند باشد پس اگر مرد فرزندی دارد کفایت می کند.اما در صورتی که فرزندی نداشته باشند ، سهم الارث زن یک چهارم است.
حال اگر مردی دارای همسران دیگری باشد سهم الارث بین ن آن تقسیم می شود.
مثلا مردی که دارای فرزند است دو زن داشته باشد همان سهم یک هشتم بین ن تقسیم می شود، یعنی هریک از ز
قانون مدنی در ماده شماره ۸۶۲ طبقات ارث را بدینگونه تعریف کرده است:
طبقه اول : پدر و مادر،اولاد و اولاد اولاد (نوه(
درجه اول: پدر و مادر و اولاد متوفی
درجه دوم : اولاد اولاد (نوه ها)
درجه سوم : اولاد اولاد اولاد (نبیره ها)
طبقه دوم : اجداد (پدر ومادر بزرگ) و برادر و خواهر و اولاد آنها
درجه اول : جد ( پدر پدر و پدر مادر ) و جده ( مادر پدر و مادر مادر) و برادر و خواهر
درجه دوم : پدر جد و مادر جد و پدر جده و مادر جده و فرزندان برادر و خواهر
طبقه سوم : عمات (ع
قانون مدنی در ماده شماره ۸۶۲ طبقات ارث را بدینگونه تعریف کرده است:
طبقه اول : پدر و مادر،اولاد و اولاد اولاد (نوه(
درجه اول: پدر و مادر و اولاد متوفی
درجه دوم : اولاد اولاد (نوه ها)
درجه سوم : اولاد اولاد اولاد (نبیره ها)
طبقه دوم : اجداد (پدر ومادر بزرگ) و برادر و خواهر و اولاد آنها
درجه اول : جد ( پدر پدر و پدر مادر ) و جده ( مادر پدر و مادر مادر) و برادر و خواهر
درجه دوم : پدر جد و مادر جد و پدر جده و مادر جده و فرزندان برادر و خواهر
طبقه سوم : عمات (ع
در قانون تامین اجتماعی به کمک مالی بیمه شدگان و مستمری بگیران دارای فرزند توجه شده است.
حق اولاد و کمک عائله مندی کارگران بیمه شده
در ماده ۸۶ قانون تامین اجتماعی شرایط دریافت کمک عائله مندی و یا حق اولاد  به این صورت بیان شده که :
الف :به چند فرزند حق اولاد و کمک عائله مندی تعلق می گیرد؟
در ابتدا برابر با این قانون به حداکثر ۲ فرزند تعلق می گیرد.
در ماده واحده قانون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده از ۲۹/۴/۱۳۹۲ محدوديت تعداد فرزندان حذف شده و
قانون مدنی در ماده شماره ۸۶۲ طبقات ارث را بدینگونه تعریف کرده است:
طبقه اول : پدر و مادر،اولاد و اولاد اولاد (نوه(
درجه اول: پدر و مادر و اولاد متوفی
درجه دوم : اولاد اولاد (نوه ها)
درجه سوم : اولاد اولاد اولاد (نبیره ها)
طبقه دوم : اجداد (پدر ومادر بزرگ) و برادر و خواهر و اولاد آنها
درجه اول : جد ( پدر پدر و پدر مادر ) و جده ( مادر پدر و مادر مادر) و برادر و خواهر
درجه دوم : پدر جد و مادر جد و پدر جده و مادر جده و فرزندان برادر و خواهر
طبقه سوم : عمات (ع
ذره ای در نزد خورشید درخشان تو ایمتشنه ای در حسرت یک جرعه باران تو ایمسالها نان خورده ایم از سفره ی اولاد توروزی ما می رسد چون بر سر خوان تو ایمگوشه ای از صحن آیینه و یا صحن عتیقهرکجا هستیم گویی کنج ایوان تو ایمزائران دختر تو زائران فاطمه اندتا ابد ممنون این لطف دو چندان تو ایمما غذای خانه هامان هم غذای حضرتی ستدرمیان خانه هم در اصل مهمان تو ایمبی گمان ایل و تبارت عزت این کشور انددر حقیقت اهل جمهوری ایران تو ایمبچه های تو در ایران پادشاهی میک
قانون مدنی در ماده شماره ۸۶۲
طبقات ارث را بدینگونه تعریف کرده است:


طبقه اول : پدر و مادر،اولاد و اولاد اولاد
(نوه(

درجه اول:
پدر و مادر و اولاد متوفی
درجه دوم :
اولاد اولاد (نوه ها)
درجه سوم :
اولاد اولاد اولاد (نبیره ها)


طبقه دوم : اجداد (پدر ومادر بزرگ) و برادر
و خواهر و اولاد آنها

درجه اول :
جد ( پدر پدر و پدر مادر ) و جده ( مادر پدر و مادر مادر) و برادر و خواهر
درجه دوم :
پدر جد و مادر جد و پدر جده و مادر جده و فرزندان برادر و خواهر


طبقه سوم :
*⬅برخی پدر و مادرهای امروز*
آموزش :
موسیقی از 5 سالگیزبان انگلیسی از 6 سالگینقاشی 5 سالگیرانندگی 13 سالگیخلبانی پهباد 7 سالگیریاضی 6 سالگی
*آموزش همه چیز قبل از موعد* لازمه
حالا همین پدر و مادر ها
حجاب: هنوز بچه است زودهروزه : هوا گرمه اذیت میشه نماز : حالا چند سال دیرتر چیزی نمیشه حیا و عفت : هنوز بچه است چیزی نیست که!
کلا پای دین که وسط میاد یعنی همون چیزی که انسان رو تبدیل به یک آدم قوی و قدرتمند و با اراده می کنه هنوز بچه است
پیامبر اکرم (صلی الله
وسط بل بشو روزگارم برام عجیب است که پس پدرم کجاست؟ و همیشه بوده اند ادم های کثافتی که نشسته اند زیرپایش و گفته اند: اولاد به چه دردت میخورد؟ ولشان کن! 
ادم های عوضی همیشه بوده اند نگار و من بغضم گرفته. چه قدر زندگی بی رحم است. با من یکی که تا سر حد مرگ! 
شجره نامه اولاد کربلایی قربان حبیبی بابادی
۱-آاور
۱-آعالی  انور  ۲-آ عکاشه 
۲-آعالی انور 
۱- ۲-آعبدالله
۲-۳-آتقی
۱-آمهدی ۲- آمحمد ۳- آگودرز(آشلو)
۳-آمحمد
۱-آاحمد۲- آشیرعلی
۴-آاحمد
۱-آحبیب۲ -آامان الله۳ - آجهانگیر۴-  آفرامرز
۵-آحبیب 
۱-آحاج احمد۲- آ کربلایی قربان
۶-آ کربلایی قربان
۱-آنبی الله۲-   آبندعلی۳-    ۳- آفیضل الله ۴-آتراب
۱- ۶-آنبی الله
۱-آعین الله ۲- آلطفعلی
۱-۲ - ۶-آعین الله
۱ -آمشهدی سیف الله ۲-  آیدالله ۳- آنصرالله
۳- ۱- ۶-آمشهدی سیف الله  
 فامیل های 
احسانی _صفویان _دیانتی_ رسایی_ رسواد _فرهادی _راستگو _ فروغ یار _ غریبی نیا__فظیلت مطلق _سلیمی_رخشما_ولی پور_جلال فر_علیزاده و  همه از از *اولاد مهجو* نوادگان شاه اسد بزرگ (شاسه) می باشند



ارسال اطلاعات تکمیلی و اصلاحیات  از طریق شبکه های اجتماعی به شماره     09399423600
تش مشهدی ناصری 
از طایفه کی گیوی فامیل های: قربانی ، قربان پور ،ناصر نژاد ،نصیری و هستند 
که ستگاه این اولاد روستای جهان آباد دشت روم و مورگاه بویراحمد است
 
 
 
 
 
این مطلب در حال به روزرسانی است
همکاری جهت اصلاح مطالب این وب از طریق
09399423600
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در اهل سقیفه و بی ناموسی اهل سقیفه همین یک تکه از تاریخ کافی است که به کسی می گویند امیرالمومنین و خلیفه پیامبر که سه روز در مدینه به منظور براندازی حلاادگی ناموس مسلمانان را حلال همگانی اعلام کرد و در سه روز هزاران نطفه حرام بسته شد
،نسل مسلمانان و صحابه که در مدینه بودند به حرام آغشته شد و کودکان صحابه پدرانشان مشخص نبود و در فرزندانشان تشکیک شد که فرزند پدرش می باشد یا س
شجره نامه اولاد کربلایی قربان حبیبی بابادی
آاور
آعالی  آ عکاشه
آعالی
آعبدالله
آتقی
آمهدی  آمحمد  آگودرز(آشلو)  آالرضا
آمحمد
آاحمد آمهرعلی
آاحمد
آحبیب آامان الله  آجهانگیر  آفرامرز
آحبیب 
آحاج احمد آ کربلایی قربان
آ کربلایی قربان
آنبی االله   آبندعلی   آتراب  آفیضل الله
آنبی الله
آعین الله آلطفعلی
آعین الله
آمشهدی سیف الله   
آشکرالله  آملا آصمد آحاج احمد آعلیرضا آحاج حمیدرضا آحبیب آفرهاد
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی - خبری تاریخ تطبیقی؛ علمای یهود در به قدرت رسیدن حکومت بنی عباس نقش داشته اند که در ادامه متن آن را ملاحظه می کنید؛
در زمان یزیدبن ولید بن عبدالملک یعنی اواخر بنی امیه و در حال نزدیک شدن به خلافت مروان حمار است؛ راوی می‌گوید: حکومت از ما به فرزندان محمدبن علی بن عبدالله‌بن‌عباس منتقل می‌شود؛ درحالی‌که محمدبن علی بن عبدالله بن عباس در بین آن‌ها حضور داشت.
حاکم و خلیفه مروانی بر سر این راوی دادوفریاد می‌کشد
شجره نامه اولاد کربلایی قربان حبیبی بابادی
۱-آاور
۱-آعالی  انور  ۲-آ عکاشه 
۲-آعالی انور 
۱- ۲-آعبدالله
۲-۳-آتقی
۱-آمهدی ۲- آمحمد ۳- آگودرز(آشلو)
۳-آمحمد
۱-آاحمد۲- آشیرعلی
۴-آاحمد
۱-آحبیب۲ -آامان الله۳ - آجهانگیر۴-  آفرامرز
۵-آحبیب 
۱-آحاج احمد۲- آ کربلایی قربان
۶-آ کربلایی قربان
۱-آنبی الله۲-   آبندعلی۳-    ۳- آفیضل الله ۴-آتراب
۱- ۶-آنبی الله
۱-آعین الله ۲- آلطفعلی
۱-۲ - ۶-آعین الله
۱ -آمشهدی سیف الله ۲-  آیدالله ۳- آنصرالله
۳- ۱- ۶-آمشهدی سیف الله  
مخفی نماناد که خیرالحاج حاجی میرزا محمد خَلَف مرحوم میرزا اسماعیل نراقی در حضور اینجانب شهادت داد که امر زوجه محمد خلیل با اولاد مرحوم حاجی محمد جعفر و زوجه و ادعای او . که خود حاجی مشارالیه در نظر دارد با وجود و مراتب مجدد در مسجد در ملاء عام جمعی از اقوام زوجه محمد خلیل به نزد او رفته و محمد خلیل زوج خود را مجددا وکیل ساخته با وجود عدم تسلط بر اولاد مصالحه جدیده نمود و محمد خلیل مال المصالحه را در حضور اینجانب حواله شرعی به دیگر
عنوان : جانشینان مهدى (ع) و اولاد او و آنچه بعد از وى روى خواهد داد
موضوع : عقائد و مهدویت
پدیدآور : محمد باقر بن محمد تقى مجلسی (1037- 1110 ه.ق)‏
زبان : فارسی + عربی
تهیه و تنظیم : صادق شکاری
تعداد صفحات : 7
فرمت : pdf + word
سایز : A4. B Zar 15 - 547 KB
توضیح : 
ادامه مطلب
  در بیان احوال اولاد امجاد پیغمبر اکرم صلى اللّه علیه و آله و سلّم
 
در (قُرْب الا سْناد) از حضرت صادق علیه السّلام روایت شده است(1)که از براى رسول خدا صلى اللّه علیه و آله و سلم از خدیجه متولد شدند: طاهر و قاسم و فاطمه و ام کلثوم و رقیّه و زینب . و تزویج نمود فاطمه را به حضرت امیرالمؤ منین علیه السّلام و زینب را به ابى العاص(2)بن رَبیع که از بنى امیّه بود و امّ کلثوم را به عثمان بن عُفّان و پیش از آنکه به خانه عثمان برود به رحمت الهى واصل شد و بعد از
عنوان : جانشینان مهدى (ع) و اولاد او و آنچه بعد از وى روى خواهد داد
موضوع : عقائد و مهدویت
پدیدآور : محمد باقر بن محمد تقى مجلسی (1037- 1110 ه.ق)‏
زبان : فارسی + عربی
تهیه و تنظیم : صادق شکاری
تعداد صفحات : 7
فرمت : pdf + word
سایز : A4. B Zar 15 - 547 KB
متن نوشتاری : 
ادامه مطلب
بسمه تعالی
سلام
 
 
 
سوال ۱:
درباره‌ی سهم‌الارث زن از شوهر، مقدار، شرایط و موانع آن چه می‌دانید؟
پاسخ:
زن با ازدواج دائم و تشکیل خانواده در کنار حقوقی مثل مهریه، نفقه و. در کنار دیگر افراد خانواده دارای حق ارث است.
شرط عمومی برای ارث‌بردن زن که البته برای سایر وراث نیز باید رعایت شود این است که زن نباید ممنوع از ارث باشد به این معنی که نباید مرتکب قتل شوهر خویش شود، به عبارتی نباید او را عمداً بکشد؛ و هم‌چنین زن مسلمان نباید پیش از مرگ شوه
نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای عالی کار، تصمیم به افزایش حداقل دستمزد 98 کارگران از یک میلیون و 114 هزار تومان سال گذشته به یک میلیون و 517 هزار تومان در سال 98 گرفتند.بر
این اساس تا این لحظه حق مسکن 100 هزار تومان تعیین شد، بن خواربار با
افزایش 80 هزار تومانی به 190 هزار تومان رسیده و پایه سنوات ماهیانه با
افزایش 19 هزار تومانی 70 هزار تومان تعیین شد.
حداقل دستمزد روزانه سال 98 کارگران 505.627 ریال
حداقل دستمزد م
وکیل ارث در کرج
وکیل ارث در کرج را می توانید در وکیل الرعایا جستجو کنید .
هر زمان که شخصی فوت کند اگر قبل از فوت وی اقدامات و وصیتی برای اموال به جا مانده از وی انجام نشده باشد بطور معمول داشتن وکیل ارث در کرج را به شما پیشنهاد می کنیم .
و بهترین راه جهت رسیدن زودتر به نتیجه مطلوب می باشد چرا که یک وکیل خوب در کرج راه و روش سریع و مناسب را پیگیری خواهد کرد .
ارث در لغت به معنای مالی است که از متوفی باقی مانده و در اصطلاح انتقال دارایی شخص متوفی به ب
از لحاظ ساختارایلی، ایل بزرگ بختیاری به دو شاخه هفت لنگ و چهار لنگ تقسیم می شود .هر ایل از چند طایفه بزرگ تشکیل شده هر ایل از چند طایفه بزرگ تشکیل شده است و هر تیره به چندتش وهر تش به چند اولاد و سرانجام هر اولاد به چند خانواده تقسیم می شود. ساختار سنتی در ایل هفت لنگ و چهار لنگ یکسان نیست ایل هفت لنگ به 5 باب دورکی ، بابادی ، دهستانی، دینارانی ، بهداروند تقسیم شده در حالی که شاخه های چهارلنگ به طور مستقیم به چهار طایفه محمد صالحی، مَمی وند، موگو
السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک 
علیک منی سلام الله ابدا 
ما بقیت و بقی اللیل و النهار 
و لا جعله الله آخر العهد منی 
یارتکم
 
السلام علی الحسین
و علی علی بن الحسین
و علی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین
سبک شمردن نماز
دعا نکردن برای پدر ومادر

خوابیدن بین نماز مغرب و عشاء
لعنت کردن اولاد

اظهار فقر و تنگدستی نمودن
جلوتر از بزرگان و پیران راه رفتن

صبح زود به بازار رفتن و دیر از بازار خارج شدن و تا هنگام شب ماندن
پدر مادر را با اسم صدا زدن
ادامه مطلب
بنام خدا
درقدیم قوم بختیاری وسایر اقوام به واسطه زندگی ایلی وکوچ دارای دو وشاید سه مکان اسکان بودند وچون بیشتر درآمد آنها وابسته به پرورش دام وکشاورزی بود بالاجبار می باست برای حفظ خود وبا توجه به شرایط جوی گرما وسرما هرساله به کوچ بهاره وپابیزه تن می دادند که اولاد کربلایی قربان نیز از این قاعد ه مستثنی نبودند محل اسکان گرمسیری آنها در خوزستان دشت دهه یا تراز هرکش  از توابع بخش حتی شهرستان لالی که بعد از انقلاب اسلامی شهرک ابوذر در آنجا ف
بنام خدا
درقدیم قوم بختیاری وسایر اقوام به واسطه زندگی ایلی وکوچ دارای دو وشاید سه مکان اسکان بودند وچون بیشتر درآمد آنها وابسته به پرورش دام وکشاورزی بود بالاجبار می باست برای حفظ خود وبا توجه به شرایط جوی گرما وسرما هرساله به کوچ بهاره وپابیزه تن می دادند که اولاد کربلایی قربان نیز از این قاعد ه مستثنی نبودند محل اسکان گرمسیری آنها در خوزستان دشت ده یا تراز هرکش  از توابع بخش حتی شهرستان لالی که بعد از انقلاب اسلامی شهرک ابوذر در آنجا فع

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها