نتایج جستجو برای عبارت :

تو مرا ب رقص وادار میکنیgo

8-  و من کتاب له (علیه السلام) >إلی جریر بن عبد الله البجلی لما أرسله إلی معاویة <أَمَّا بَعْدُ فَإِذَا أَتَاکَ کِتَابِی فَاحْمِلْ مُعَاوِیَةَ عَلَی الْفَصْلِ وَ خُذْهُ بِالْأَمْرِ الْجَزْمِ ثُمَّ خَیِّرْهُ بَیْنَ حَرْبٍ مُجْلِیَةٍ أَوْ سِلْمٍ مُخْزِیَةٍ فَإِنِ اخْتَارَ الْحَرْبَ فَانْبِذْ إِلَیْهِ وَ إِنِ اخْتَارَ السِّلْمَ فَخُذْ بَیْعَتَهُ وَ السَّلَامُ. 
 
نامه 008-به جریر بن عبدالله البجلی وادار ساختن معاویه به بیعت پس از
فردا چهارشنبه برای کارگران تعطیل رسمی است
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده 63 قانون کار گفت: روز کارگر بر اساس قانون کار، روز تعطیل رسمی برای کارگران محسوب می شود و کارفرمایان حق ندارند در این روز کارگران را وادار به کار کنند.

به گزارش ندای زرند، "علیرضا محجوب" گفت: روز کارگر بر اساس قانون کار، روز تعطیل رسمی برای کارگران محسوب می شود و کارفرمایان حق ندارند در این روز کارگران را وادار به کار کنند.

وی با اشاره به ماده 63 ق
بهتره اول خودم رو معرفی کنم من علی چهره هستم یه پشت کنکوری توی رشته تجربی .
بریم سراغ اصل مطلب که چرا این وبلاگ رو باز کردم و کلا کی من رو به ذوق نوشتن وادار کرد برای این که این رو بدونید باید به هفت سال قبل برگردیم درست زمانی که من کلاس ششم بودم و یه همکلاسی داشتم به اسم بنیامین بیضایی اون همیشه مرتب و  درس خون بود و هیچ وقت از سر زبون معلممون اقای جعفری نمیفتاد تا تاین که بنیامین عزیز از تیز هوشان قبول شد و من  قبول نشدم 7سال گذشت و من دو باره بن
آری به حکمِ دستورِ خدا
من به زندگی بعد از تو و عاشورایت
وادار شده ام.
درست که خیری در زندگی بعد از شهادتِ تو نیست
ولی حسین جان من فقط برای تو زندگی می کنم
ببین مرا باز.
#دنیایِ_ بی حسین_ به دردم_ نمیخورد
#پناهیان
#یاحسین _حان
#یارقیه _جان
پاسخ‌های القائی دفاع گیاهان در برابر جویدن ات
چکیده مقاله:
سیگنالهای اتیلن مقاومت گیاه اربید خسیس» را در برابر کرم پنبه مصری کاهش می‌دهند برابر ه و یا بندک مقاومت یا تحمل گیاهان به ات گیاهخوار و بیماریزا از طریق مکانیزمهای ساختمانی یا پرامترهای محرک در میان می‌آید . پرامترهای وادار کردنی نقش بسیار مهمی را در باز گشت مقاومت در برابر گیاهان بیماریزا دارو و اثر آنها روی ات گیاهخوار می‌تواند شامل افزایش زهر، تاخیر در رشد لارو
به نام پاک یزدان جهان دار . مرو را هر ستایش بس سزاوار
خداوند مه و خورشید و آتش . نموده هر چه را بر سجده وادار
ز خردی و بزرگی تا دم مرگ همو باشد وجودم را نگه دار
به کردارم همه اندیشه کردم . .که بد نایم به آن پندار دادار
تو هم یا رب کمی از ما گذر کن . نگه بردار از این پرونده ی تار
به م چون زمان نوبتم شد. حمید گرجی از پرونده بردار
چنان کو من نبودم در جهانت شتر گر دیده ای نادیده پندار
دوستان عزیز اگر شما هم مثل من از قیمت آنتی ویروسی که در پایین صفحه گذاشته شده حیرت زده شده اید کافیست یک سری به سایت ارتباط گستر پرشیا بزنید و با اطمینان خرید کنید البته من نه دلال هستم نه ربات و نه هکر و غیره قیمت پایین این محصول بنده را وادار به انجام این کار نمود این تخفیف فقط تا بیست و پنج ساعت دیگر فعال است.
www.egp.ir
عشق بزرگترین محرک زندگی انسان است.  یک سوبژکتیو  که قادر است از انسان یک قهرمان بسازد . یک اسطوره یا یک افسرده بالفطره.  
ذهنیت درونی انسان او را وادار می کند که نسبت به بعد عاطفی وجود خود واکنش  نشان دهد. مثلا عاشق با دیدن معشوقه، قاف عشقش تند تر می زند.  یا از هیجان، نفسش به شماره  می افتد .  
عشق با خود دنیایی از رمز و راز را به همراه دارد.  و این رمز و راز نیز نشان دهنده ی سوبژکتیو بودن آن است.  
فکر کن پدربزرگ خودت
خدا را خوش می آید که او را به کار بگیری؟!
آن هم کارهای بزرگ مملکتی! آن هم کارهای اجرایی!!
چرا نمی گذارید پیرمردهایمان استراحت کنند؟
همین الآن 70 سال را رد کرده؛ الآن باید کنار فرزندان و نوه هایش در حال استراحت باشد؛ اما ما باز هم به او رأی می دهیم و او را به کار وادار می کنیم!
انصاف هم خوب چیزی است!!!
 
گفت هفته‌ی پیش سراغ عکس‌هایش را گرفته. پسرش را وادار کرده آلبوم را بیاورد و عکس‌ها را یکی‌یکی نشانش بدهد. سرآخر، یکی را برای اعلامیه‌ی ترحیمش انتخاب کرده. قلبم از درد مچاله شد. تماشای کسی که روزگاری که خیلی هم دور نیست، آن‌جور باجذبه و ابهت بود و حالا ضعیف و نزار، روی تخت چشم‌انتظار مرگ دراز کشیده از توانم خارج بود. به میم گفتم برویم.
دانلود رایحه ی جهنمی
جلد چهارم مجموعه ی وحشی
ژانر:عاشقانه،درام،اروتیک
خلاصه:ماروین پسر لرد هکتور،به خاستگاری دوست و عشق دوران بچگی اش می رود و او را وادار به ازدواج با خود می کند اما پس از گذشت مدتی کوتاه ،متوجه وجود نفرینی درون همسرش می شود .
نویسنده:مریم قربانپور
خواستم بنویسم گاهی مسئول خشم دیگران خودمان هستیم. وقتی تصمیم نادرست می گیریم. وقتی دیگران را یک جایی، یک طوری وادار می کنیم کاری را بکنند که ما می خواهیم، یک جایی، یک طوری روی سرمان خالی می کنند همه زجرهایی را که کشیدند. ممکن است فقط یک سوزن زده باشیم ولی ناگهان طوفانی از باد، از بادکنک دل دیگران خارج شود.
عصر امروز در دیدار مسئولان نظام: گزینه قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب نشینی خواهد شد. این رویارویی، نظامی نیست؛ چون بنا نیست جنگی انجام بگیرد.نه ما دنبال جنگ هستیم، نه آنها؛ که میدانند که به نفعشان نیست. این برخورد، برخورد اراده ها است و اراده ما قویتر است، چون علاوه بر اراده خود، توکل به خدا را هم داریم.
دانلود آهنگ حمید هیراد شب که شد
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * شب که شد * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , حمید هیراد باشید.
دانلود آهنگ حمید هیراد به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Hamid Hiraad called Shab Ke Shod With online playback , text and the best quality in mediac
 
متن ترانه حمید هیراد به نام شب که شد
شب که شد همش میای به یاد ما شب که شد کجایی یار من بیاهر چی شد به خاطر خودت بیا شب که شدشب که شد نگاتون همش میاد در نظر
 ما اگر بتوانیم حکیم بودن پیامبر را در کارها، در گفتار، در تقنین و تشریع بفهمیم، عقلهای ما به جنبش خواهد آمد و تحول فکری در ما پیدا خواهد شد. پیغمبر همیشه سعی می‌کرد عقلها را بیدار کند و به چرا» و به چه دلیل» وادار کند، نه اینکه مردم را فقط به سکوت و تعبّد وا دارد. روش او این نبود که از خواب مردم استفاده کند، از بیداری مردم استفاده می‌کرد.  مرتضی مطهری، یادداشتها، ج ۹ ص ۱۳۳ و ۱۵۱
 
فکر کن پدربزرگ خودت
خدا را خوش می آید که او را به کار بگیری؟!
آن هم کارهای بزرگ مملکتی! آن هم کارهای اجرایی!!
چرا نمی گذارید پیرمردهایمان استراحت کنند؟
همین الآن 70 سال را رد کرده؛ الآن باید کنار فرزندان و نوه هایش در حال استراحت باشد؛ اما ما باز هم به او رأی می دهیم و او را به کار وادار می کنیم!
انصاف هم خوب چیزی است!!!
 
اگه بخوام از حال و هوای امروزم بگم باید بگم که اتفاقا غروب دلگیر جمعه ها رو از تموم روزهای هفته بیشتر دوسش دارم.
چرا که منو به تفکر وادار میکنه ؛ تفکر به خودم ، به دنیای اطرافم و به عمر در گذرم که در هفته ای که گذشت چیکار کردم؟! 
چه کار خوبی انجام دادم که یک قدم منو به انسانیتم به چیزی که برای اون آفریده شدم منو نزدیک کرده باشه؟!
ثانیه ها در گذرند مراقب‌ قلبمون باشیم که در پس تپیدن های مُمتَدش چه چیز هایی رو بدست میاریم****

✨پندهای شیطان ✨
روزی حضرت موسی برای مناجات به کوه طور می رفت و شیطان هم در پی او رفت. یکی از فرشتگان شیطان را نهیب زد و گفت: از دنبال موسی برگرد که او کلیم خداست مگر امید داری که بتوانی او را بفریبی؟ 
شیطان گفت: آری. چنان که پدر او حضرت آدم را به خوردن گندم فریفتم از موسی هم امید دارم که چنین شود حضرت موسی متوجه شد.
شیطان گفت: ای موسی کلیم می خواهی تو را شش پند بیاموزم؟ حضرت موسی فرمود:  خیر. من احتیاج ندارم از من دور شو. 
جبرئیل نازل شد و گفت: ای
من سادگی رو میپرستم. برای خرید لباس و وسیله، معتقدم ساده‌ترین‌ها، خواستنی ترینند! امروز یک جفت کتونی سفید خریدم. یک‌دست ساده و سفیده و بنظرِ من خوشگلی از سر و روش می‌باره! اما استثنا اینبار، سلیقه‌م توی انتخابم تاثیرگذار نبود. فقط شباهتش به کتونی های سفیدی که توی آخرین عکسی که از بِنی دیدم پاش بود، منو وادار به خریدش کرد. شاید هم تلفیق دو حس بود، نمیدونم. فقط کاش فرصت دیداری بود تا اونهم مثل من از دیدنِ ‌کتونی‌های سفیدِ شبیه به هم کیف میک
جمله برای چه چیزی ؟ (برای چی )
 
کازرونی : سی چه ؟
جمله این چیه؟
 
کازرونی :ای چِنَن ؟
 
واژه ببین 
 
کازرونی : سِی کو 
واژه شاید 
کازرونی : گاسم
 
واژه عصر 
 
کازرونی : پسین 
 
اصطلاح : در جایی کسی را وادار به ماندن کردن وخسته کردن
 
کازرونی : کُتُرُم 
 
اصطلاح بیخ گلو 
 
کازرونی : بُت خِر
 
نشریه جهانی دیلی‌میل: هرکس ادعا کند #اسلام یعنی #داعش؛ فهمی از آیات قرآن ندارد.
قرآن برخلاف گری های داعش است. هرکس ادعا کند اسلام [همان] داعش است و قرآن دستور ظلم به اسیران داده است؛ معلوم میشود چیزی در مورد قرآن نمیداند.
در حقیقت قرآن در سوره نور آیه ۳۳ صراحتا فرموده است: و کنیزان خود را در شرایطی که تمایل به پاکدامنى دارند؛ بخاطر متاع دنیا به وادار مکنید! و هر کس [برخلاف دستور خدا] کنیزان را به زور وادار [به ] کند؛ [توبه کند] در حقیق
یکی از دلایلی که منو مصر کرد به وبلاگ نوشتن همین تپه‌های بی‌بی شهربانو بود
به قول استادمون وقتی هوا صاف میشه و هر صدسال یکبار بعد بارون آسمون تهران خودشو به مردم نشون داد؛ اطراف شاه‌عبدالعظیم میشه تپه های بی‌بی شهربانو رو دید
خدایی اسمش بامزه ست. نه؟ 
هنوز خودم نرفتم وگرنه یه عکس ازش براتون میگذاشتم
خلاصه که از جذابیتش همین براتون بگم که منو وادار کرد به نوشتن. اگه بازم چیز جالب و بامزه‌ای به گوشم خورد قراره بنویسم
امام صادق ع قرمود سه کس روز قیامت از همه مخلوق بخدای عزوجل نزدیکترند تا از حساب مردم فارغ شود مردیکه قدرتش اورا وادار نکندکه در خشم بر زیر دستش ستم کند و مردیکه میان دوکس میانجی شود وباندازه جوی از یکی علیه دیگری طرفداری نکند ومردیکه حق را کوید چه بسود یازیانش باشد  6 امام صادق ع درحدیثی فرمود سخت ترین واجبات خدا را بر خلقش  بشما خبر ندهم سپس 3 چیز را بیان کردفرمود که نخستینش انصاف دادن مردم  از خود بود
بازخوانی یک ملاقات جنجالی! تا سال ۱۳۶۵، هاشمی رفسنجانی و معاونش ، نتوانسته بودند امام خمینی(ره) را وادار به پذیرش آتش بس تحمیلی و برقراری رابطه با آمریکا کنند؛ تا اینکه بنا بر نقل رومه اسرائیلی یدیعوت آهارونوت، در شهریور سال ۶۵ یک ملاقات پنهانی میان و مشاور نخست وزیر اسرائیل که تصور می‌کرد وی یکی از مقامات آمریکایی است،
ادامه مطلب
 سماعه گوید از حضرت صادق ع شنبدم که میعرمود بر طاعت خداصبر کنید واز نا فرمایی. خدا شکیبایی ورزید و خودرا بصیر وادار کنید  زیرا جز این  نیست که دنیا   ساعتی  است چون انچه گذشته است پس. اکنون بز ان ساعتی که دران هستی. صبر کن  که اگر صبر کردی  بزودی موردرشگ دیگران واقع شوی شرح مجلسی ره در جمله پایان حدیث گوید یعنی پس از مرگ ر حال نیکی قرار گیری که مردمان بر تو غبطه  برند و ارروی ان حال تو را کنند و تلخی صبر هم از کامنت بیرون رفته و پایات. یافته
بسم او .
از آخرین مطلبی که اینجا نوشته‌ام بیش از دو ماه می‌گذرد و این سکوت بی‌دلیل نیست. دلایلش هم درونیست هم بیرونی. دلیل‌هایم برای سکوت رفع نشده اما دل‌تنگی مرا وادار به نوشتن کرده.
همیشه نقطه‌های شروع، دلایل اتصال و ذوق و هیجان قدیمی به یاد آدم‌ها می‌ماند
ادامه مطلب
سلام .وقت تون یخیر عزیزان !!
من این مدت هر طوری که شد با اراده یا بی اراده درسمو پیش بردم .
اما الان واقعا تمرکزم صفر شده و انگار دیگه نمیتونم
کسی هست راهی داشته باشه که بهم بگه تا من این ۶۰ روز رو هم بتونم ادامه بدم ؟؟؟
واقعا دیگه میل ندارم درس بخونم. اعصابم خوردشده
گاهی فراموش میکنم این زمانی که دارم الکی از دست میدمش همونایی هست که بعدا حسرتشو خواهم خورد
——-
انگیزه دارم ولی یه راه میخوام مثل حبس کردن تو اتاق یا هرچی که بتونه منو وادار ک
شناخت تاریکی خود ، بهترین روش برای کنار آمدن با تاریکی‌های دیگران است
حقایقی وجود دارند که در آینده به حقیقت می‌پیوندند. حقایقی نیز درگذشته حقیقت داشته‌اند. و دیگر حقایقی که در هیچ دوره‌ای حقیقت نداشته و نخواهند داشت
تمام تاریخ بشر در حکم نقطه ناچیزی در فضاست و نخستین درس آن فروتنی است
من نمی توانم به هیچ کس چیزی یاد دهم ، فقط می‌توانم آن ها را وادار به فکر کردن کنم
معلومات، کشف تدریجی نادانی خودمان است
ادامه مطلب
 
فورد اخیرا در حال ارزیابی و آزمایش یک فناوری جدید است که اجازه عبور رانندگان از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی را نمی دهد.
این سامانه که به "سامانه کمکی بهینه سازی سرعت چراغ های راهنمایی" معروف است، اطلاعات چراغ های راهنمایی را از حاشیه جاده ها دریافت کرده و با این اطلاعات راننده را وادار به حرکت با سرعت مناسب می کند.
 
ادامه مطلب
221
در چند جای قرآن کریم (*) ذات اقدس الهی فرمود این
ها شما را به شگفتی وادار نکنند، اینها حسنه نیست، اینها تکاثر است، کوثر نیست.
نگویید حالا فلان شخص که اهل نماز و روزه نیست، وضع
مالی‌ او خوب است.
آیه 55 سوره توبه» این بود: فَلا تُعْجِبْکَ أَمْوالُهُمْ
وَ لا أَوْلادُهُمْ إِنَّما یُریدُ اللّهُ لِیُعَذِّبَهُمْ بِها فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا
وَ تَزْهَقَ أَنْفُسُهُمْ وَ هُمْ کافِرُونَ»؛ اینها همان ابزار بلای اوست، شما دو
روز صبر کن ببین، چه گرف
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، حسام الدین آشنا کارپرداز مهتر جمهوری در احصائیه کاربری خویشتن در توئیتر نوشت: ‏کرونا قبل از این که سلامت فردی را به خطر بیاندازد، ترتیب های سلطنت اشتی را به چالش کشیده و برخی از مغرورترین و مشهورترین رهبران کشورهای بزرگ و مملو مطالبه را وادار بوسیله کرنش تو برابر خویشتن کرده است. داوطلبانه از خود درون خانه محافظت کنیم تا کشورمان مجبور نشود درون قرنطینه بماند.»
انسان به خاطر محبوبش کارهای خاص انجام می‌دهد. کارهایی که او دوست دارد و می‌پسندد.
محبت یک حس تنها نیست. محبت از جنس #اعتقاد است.
قیمت هر کس به این محبت‌های اوست!
چه چیزی را دوست داریم؟ قیمت ما چه قدر است؟
@nasretooba
[عکس 1101×1279]
Add a commentمشاهده مطلب در کانال
نشریه جهانی دیلی‌میل: هرکس ادعا کند #اسلام یعنی #داعش؛ فهمی از آیات قرآن ندارد.
قرآن برخلاف گری های داعش است. هرکس ادعا کند اسلام [همان] داعش است و قرآن دستور ظلم به اسیران داده است؛ معلوم میشود چیزی در مورد قرآن نمیداند.
در حقیقت قرآن در سوره نور آیه ۳۳ صراحتا فرموده است: و کنیزان خود را در شرایطی که تمایل به پاکدامنى دارند؛ بخاطر متاع دنیا به وادار مکنید! و هر کس [برخلاف دستور خدا] کنیزان را به زور وادار [به ] کند؛ [توبه کند] در حقیق
واسه گرفتن کادو از شوهراتون به مناسبت روز زن و عید نوروز
تقدیم به آقایون و داداشای گرامی  .
مرد یعنی یار هستی در وجود
مرد یعنی یک فرشته در سجود
مرد یعنی یک بغل آسودگی
مرد یعنی پاکی از آلودگی
مرد یعنی هدیه ی زن از خدا
مرد یعنی همدم و یک هم صدا
مرد یعنی عشق و هستی، زندگی
مرد یعنی یک جهان پایندگی
مرد یعنی اردیبهشت، فصل بهار
مرد یعنی زندگی در لاله زار
مرد یعنی عاشقی، دلدادگی
مرد یعنی راستی و سادگی
مرد یعنی عاطفه، مهر و وفا
مرد یعنی معدن نور و صفا

روشن شدن(Booting)شروع به کار می کند نرم افزار به کاربردهای اطلاق می شود که کانپیوتر شما را وادار به وظایف مشخص می کند.مثلا کاربردهای وازه پرداز-صفحات گسترده و بانک الاعاتی ار آن جمله هستند.تمام رایانه ها برای اجرای هر برنامه کاربردی ابتدا نیازمند نصب سیستم عامل هستند.سیستم عامل در طی فرایند وسبب می شود که تمام اجزا با هم کار کنند.
موارد ضرورت جراحی بینی (رینوپلاستی):
انجام عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) معمولاً عملی اختیاری است و اجبار یا ومی در انجام آن نیستاکثر افرادی که درخواست این عمل را دارند، زیر 30 سال سن دارند.در برخی افراد، مشکلات تنفسی آنها را وادار به انجام این عمل می کند.فرد از ظاهر بینی اش خوشش نمی آید اما تمایلی غیر واقعی برای کمال هم ندارد.
ادامه مطلب
ما مردم یک روز صبح بیدار شدیم دیدیم همانهایی که تا دیروز چشممان به دستشان بودکه باهاشان نرمش می کردیم قهرمانانه و غیر قهرمانانهکه به روزی افتاده بودیم که چشممان به دهنشان بودفاش رسمی گستاخ مرد بیابانگرد مجاهدی را زده اند که چهار دهه است ما خوابیم و او به جای ما بیدار استاصلا یک جورهایی از خودمان داشت بدمان می آمد وقتی زدیم بیرون . زدیم به تشییعش که خودمان را اولا تبرئه کنیم و ثانیا اگر مرد باشیم جامعه را به کنش متقابلی وادار کنیم
سخنگوی دولت گفت: مبتلایان به کرونا که از پروتکل‌ها و توصیه‌ها برای قرنطینه کردن خود تبعیت نکنند، کمیته اجتماعی و امنیتی تمهیدات حقوقی و قضایی برای وادار کردن این افراد اتخاذ خواهد کرد تا آن‌ها به اجبار تن دهند و به عنوان حامل ویروس در جامعه نباشند.
علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، گفت: بحث اول در جلسه امروز چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بررسی شد. با گزارش‌هایی که داده شد این طرح تا ۲۰ فروردین ادا
دردی که نهایتا آدم را وقت و بی وقت به جایی میکشد که دوست ندارد؛ پیش کسانی که دوست ندارد؛ به کاری وادار میکند که دوست ندارد! 
و چقدر این درد قدرتمند است! 
و چقدر من قدرتمند تر که هنوز از پا در نیامده ام.
به ساز رقصیدن به معنای از پا در آمدن نیست. به معنای مدارا کردن است. به معنای صبر کردن در جایی که کاری به جز این از دست آدم بر نمی آید. البته یک کاری هست. تسلیم شدن ! ولی هنوز وقتش نیست . 
جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز چندین مرتبه پایگاه‌های مقاومت فلسطین در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
پدافند هوایی مقاومت فلسطین نیز در مقابل به سمت جنگنده‌های م اسرائیلی در جنوب نوار غزه آتش گشود و آن‌ها را وادار به ترک آسمان این منطقه کرد.
جمعه ، ۱۱ بهمن ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×360]
مشاهده مطلب در کانال
انتظار آدم رو به زندگی وادار میکنه حتی انتظار مرگ
(کانتکست:
قالت:
چه اتفاق خوب چه اتفاق بد
چه پیش بینی شده چه پیش بینی نشده، یعنی بدونی اتفاق میافته ولی ندونی کی
خدا هم میگه زندگی کن و به انتظار آخرت باش
قال:
آره به استقبالش نمیریم
لا تاتیکم الا بغتة)
نماز رکن اصلی دین است و باید اصلی‌ترین جایگاه را در زندگی مردم داشته باشد. نماز در حقیقت پشتوانه‌ای مستحکم و ذخیره‌ای تمام‌نشدنی در مبارزه‌ای است که آدمی با شیطانِ نفْسِ خود، که او را به پستی و زبونی می‌کشد، و شیطان‌های قدرت، که با زر و زور، او را وادار به ذلت و تسلیم می‌کنند، همیشه و در همه حال دارد.
فصل دوم: معارف، مقاصد و توقعات انقلاب اسلامی ایران
طول کشید تا خودم رو وادار به پذیرش این حقیقت کنم که به‌تنهایی کامل و عالی نیستم که بتونم حسّ کمالگرایی‌م رو همیشه و مستقلاً کنم. منتهی این وسط هم آدمایی هستن که هیچ تفاوتی میون "اتفاقاتی که روشون تقریباً کنترل داریم و اتفاقاتی که اصلاً روشون کنترلی نداریم" قائل نیستن و اتفاقاً همین افراد هم هستن که به هیچ‌چیز غیر منتظره‌ای جز اتفاقات خوب‌ متصوّرشون فکر نمیکنن و از همه حال به هم زن اینکه تو این جایگاه به خودشون حق قضاوت هم میدن و
به نام خدااینترنت همراهاین که مخابرات ها با قرار دادن بسته های اینترنت دسترسی به اینترنت را بطور چشم گیری اقتصادی تر می کنند- البته بظاهر-از دید بنده دوحالت دارد ۱.شرکتها خیلی دلسوزانه مراعات حال مشتری را کرده اند.۲.شرکتهای مخابراتی مشتری را وادار به مصرف بیشتر می کنند.پس یا هزینه هر کیلوبایت اینترنت آزاد را خیلی زیاد حساب می کنند که مشتری بسته بخرد یا .
آپدیت:
یا هزینه هر کیلوبایت اینترنت آزاد واقعا زیاد است و آن ها کمک حال مشتری هستند.
برگشتم خانه. همین چندروزی که تنها تصور این را در ذهنم می‌پروراندم که اینجا شاید بیشتر خانه من نباشد، خانه را به هیئت غریبه‌ای درآورده و اتاقم را یک مهمان‌نوازی تصنعی، اتاقی که پناهِ همیشگی من، شرط اولیه من برای با خودم تنها بودن، بوده.
کافی‌ست بدانی همه‌چیز نهایتا -و بالأخره- موقتی‌ست. تا دیگر همه چیزها خاصیت خودشان را از دست بدهند، خصوصیات و چهره و هیئت خود را از دست بدهند یا مدام در دلهره‌ای کُشنده در تبدیل باشند، تا دیگر دست‌آویزی ن
برای بعضی ها متاسفم.متاسفم که رویای غیرواقعی رو به بچه ۱۷ یا ۱۸ ساله القا میکنن.
اونقدر زندگی خودشون رو بعد از قبولی در رشته پزشکی آرمانی به تصویر میکشن که یه دختر یا پسر تمام هدفش از قبولی تو رشته پزشکی و دندانپزشکی بشه استتوسکوپ انداختن گردنش و روپوش سفید پوشیدن و شنیدن اسم خانم دکتر یا آقای دکتر.
واقعا تا کی میخواد ادامه پیدا کنه این وضع؟
تا کی بگیم پزشکی و دندانپزشکی فقط هدفه؟؟
تا کی میخواین پستای رنگارنگ اینستاگرامی و وبلاگی بذارین که م
رادیو تلویزیون با مدیران باشگاهها همراه شدند و خبر دادند که "موفق شدند!" AFC را وادار نمایند تا طبق برنامه ی قبلی بازیهای فوتتبال در کشور طرفین بعنوان میزبان و مهمان انجام شود.فزض کنیم که گفته ی اقایا درست باشد اما:
آیا کسی متوجه شد که چرا استقلال برای بازی با تیم کویتی، به امارات رفت؟!
 
 ﷽
علامه طباطبایی(ره):
ایمان به روز جزا، مهم‌ترین عاملی است که انسان‌ را به ملازمت تقوا و اجتناب اخلاق ناپسندیده و گناهان بزرگ وادار می‌کند.
چنان که فراموش ساختن یا ایمان نداشتن به آن، ریشهٔ اصلی هر گناه و بزهی است.»
بندهٔ خاص/صفحه ۵۸
دشمنان با همه توان و ترفندهایی که بلدند دو کار را دنبال می‌کنند‌. یا در مردم ایجاد تردید کنند و مردم را از نظام جدا کنند، یا در مسئولین ایجاد تردید کنند، در اراده مسئولین رخنه به وجود بیاید و مسئولین را وادار کنند که در تصمیم‌های خودشان تجدیدنظر کنند.
کتاب عهد مشترک
عمیقا باید شاشید وسط اون نظام آموزشی پزشکی عمومی که دانشجو رو وادار میکنن مورنینگ آکرومگالی و سندروم جیتلمن و کلیه پلی کیستیک و هزار کوفت و زهرمار تخصصی و فوق تخصصی دیگه بده،ولی هیچکس پیدا نمیشه مسائل ساده ای رو به آدم یاد بده که از قضا بعدا با امکانات طرح توی روستا فقط با همونا سر و کار داری مثل نحوه ی تزریق انسولین.مثل نحوه ی درست کردن پودر ORS.و هزار مثال خجالت آور دیگه!
داریم برای صلاحیت بالینی میخونیم و دوستم با حالت متفکری میگه گلی?خود
خلقت و ساختار پیچیده ما انسان ها بسیار جالب توجه است. ما انسان ها تنها در لحظاتی احساس خوشبختی واقعی میکنیم که از یک واقعه دردناک به شرایط مطلوب میرسیم به طور مثال ما هر روز به مقدار قابل توجهی آب مینوشیم اما مزه واقعی آب را فقط هنگامی میتوانیم به درستی تشخیص بدهیم که دچار تشنگی شدید شده ایم. نمیدانم شاید این خصلت ها ریشه در شهر نشینی و زندگی های ماشینی ما داشته باشد.
تنها میتوانم به طور خلاصه اینگونه بیان کنم که :این ریتم زندگیست که ما را به ر
در بند دهم از هات سی و چهارم، که پیروان راستی باید ناراستان را به راه درست وادار کنند. تا پس از ره یافتن متوجه حقیقت شوند. عین عبارت :
فرد دانا و خردمند با آگهی از دانش خدایی چون هسته ی مرکزی حقیقت و راستی باید تبه کاران و نادانان را به پیروی از نیک اندیشی و نیک گفتاری و نیک کرداری وادارند و بی گمان آنان پس از شناخت راه راست و درست همه به سوی خدا روی خواهند آورد.»
 گاتها ، ترجمه موبد شهزادی ، هات 34 بند 10
عشق بزرگترین محرک زندگی انسان است.  یک سوبژکتیو  که قادر است از انسان یک قهرمان بسازد . یک اسطوره یا یک افسرده بالفطره.  
ذهنیت درونی انسان او را وادار می کند که نسبت به بعد عاطفی وجود خود واکنش  نشان دهد. مثلا عاشق با دیدن معشوقه، قاف عشقش تند تر می زند.  یا از هیجان، نفسش به شماره  می افتد .  
عشق با خود دنیایی از رمز و راز را به همراه دارد.  و این رمز و راز نیز نشان دهنده ی سوبژکتیو بودن آن است.  
آیا میدانید:
اگر کمپ ترک‌ اعتیاد حتی مجوز فعالیت داشته باشد اما با معرفی خانواده‌ فرد معتاد ، وی را به زور و برخلاف خواسته خود فرد و بدون رای دادگاه و مجوزقانونی برای ترک به کمپ منتقل کند، مشمول ماده 621 قانون مجازات اسلامی می‌شود. این فرد آدم رباست و مجازاتی مطابق همین جرم در انتظارش است. مدیران کمپ‌ها بدانند که نمی‌شود شخصی را بدون رضایت خودش و به طورقهری وادار به ترک کرد، هرچند اگرهدف از این کار، ترک دادن معتاد و حسن نیت باشد.
 کمپ ها اگر
این من هستم در راه بازگشت به خانه بعد از شرکت در آزمون بازیگری در فیلم کینگ کنگ» که به من گفته شد برای بازی در این فیلم بیش از اندازه زشت» هستم. 
این یک لحظه‌ی سرنوشت ساز برای من بود. این نظر بی‌رحمانه می‌توانست رویاهایم برای بازیگر شدن را نابود کند و یا اینکه من را وادار کند که خودم را بالا بکشم و به خودم ایمان داشته باشم، 
من نفس عمیقی کشیدم و در جواب گفتم متاسفم که شما من را برای بازی در فیلم‌تان زشت می‌دانید، اما شما تنها یک نظر هستید
شخصیت و منش دکتر محسن رنانی را فارغ از رویکردهای ی، دوست دارم و همیشه تحسین کردم و می‌کنم. هرجا سخن یا نکته‌ای از ایشان را ببینم، با دقت دنبال می‌نمایم و هیچ وقت دستِ خالی از صرف وقتی که برای این فرد کرده‌ام، برنگشته‌ام.
تماشای این ویدئو از ایشان در خصوص جامعۀ ایرانی خالی از لطف و فایده نیست. اُمیدوارم شما هم مانند من، به تفکر وادار شوید و نکته‌ای را به فراخورِ حال خود دریافت نمایید.
من نمیخواستم بیام ولی این عکس منو وادار کرد که حتمی بیام یعنی اگه نمیومدم میموند تو گلومبچه ها به خبر خوب دارم براتون
میگن اون دنیا ، سر حسابرسی به کارات ، وقتی گناهاتو گردن یکی بندازی ، اون میاد و کاراشو توجیه میکنه(مثل شیطان) .میخواستم بگم اگه تو این دنیا نتونستید تهیونگ رو ، اون دنیا میتونید ببینیدش پس سعی کنید از طریق تهیونگ گناه کنید تا بتونید بندازید گردنش و ببینینش
و من الله توفیق 
تا فتوای دیگر بدرود 
چیزی که این روزها -می‌شود به ۱۰ سال گفت این روزها؟- بخش مهمی از مغزم را اشغال کرده این است: چطور کسانی را دوست می‌داریم، در حالی که با تمام وجود می‌دانیم با آنان آینده‌ای در انتظارمان نخواهد بود؟ با آن عنصر محرک کار دارم، همان که کاری با تو می‌کند که به خودت بگویی غرور چیز مهمی نیست، عزت نفس مهملی است که روانشناسان برای کاسبی از خودشان در آورده‌اند، توهین یک مقوله نسبی است، بی‌محلی می‌تواند از سر علاقه باشد و چندین گزاره مثل اینها. 
اما چ
گزینه قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکاست و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب نشینی خواهد شد.
این رویارویی، نظامی نیست؛چون بنا نیست جنگی انجام بگیرد.
امام ای(مدظله العالی)-98/2/24
طرح با کیفیت در ادامه مطلب
ادامه مطلب
مردان و ن به دلیل تفاوت های بسیاری که دارند گویی که از دو سیاره مختلف هستند.بسیاری از ن در صحبت کردن با مردان به مشکل برمیخورند و اغلب شکایت دارند که همسرشان به حرف های آن ها توجهی ندارد اما باید دید مشکل اصلی در کجاست آیا قصد این گونه مردان، بی اعتنایی به همسر است و یا نوع حرف زدن و موضوعات مطرح شده از جانب زن،مرد را وادار به رفتار سرد می کند.در ادامه همراه ما باشید و مبحث چگونه با مردان حرف بزنیم را با دقت مطالعه کنید.
ادامه مطلب
اگه بخوام از حال و هوای امروزم بگم باید بگم که اتفاقا غروب دلگیر جمعه ها رو از تموم روزهای هفته بیشتر دوسش دارم.
چرا که منو به تفکر وادار میکنه ؛ تفکر به خودم ، به دنیای اطرافم و به عمر در گذرم که در هفته ای که گذشت چیکار کردم؟! 
چه کار خوبی انجام دادم که یک قدم منو به انسانیتم به چیزی که برای اون آفریده شدم منو نزدیک کرده باشه؟!
ثانیه ها در گذرند مراقب‌ قلبمون باشیم که در پس تپیدن های مُمتَدش چه چیز هایی رو بدست میاریم****
 
امام علی (ع) چقدر درست و بجا فرمودند که :
خودت را به کارهای خوب و کسب فضیلت ها وادار کن و گرنه  به طور طبیعی دچار رذائل خواهی شد.
یعنی اگر خودت را به سمت کارها و حالات خوب نبری هم کارهایت و هم حال روحی ات بد می شود .
ذهن انسان هم نیاز به کنترل و مراقبت دارد.اگر انسان برای کنترل ذهن تمرین نکند ذهنش خود به خود بیمار می شود !
شما حق نداری هر طوری که میخوای خودت را سرزنش کنی ,حتی برای گناهان بعضی ها طوری درباره گناه خودشان را سرزنش می کنند که موجب یأس آ
اینکه ادم از ترس زانوشو بغل بگیره و مچاله بشه تو دیوار و هی تلگرام و اینستاگرامو اسکرول کنه هیچ چیو حل نمیکنه اینکه شبا زار زار گریه کنه و بالشش همیشه خیس باشه هم شرایطو بهتر نمیکنه یجایی ادم از این همه ضعف و استیصال حالش بهم میخوره و میخواد یه کاری بکنه 
اونجاست که دست خودشو میگیره اشکای خودشو پاک میکنه و برای هزارمین بار همه چیزو از صفر شروع میکنه
 و اینبار به خاطر خودش با همه ترس ها و حسای منفیش میجنگه 
_یچیزی  توی خلقت ادمیزاد توجه منو به
شرایط ناعادلانه و غیر انسانی محیط زندگی انسان فقیر او را وادار به تلاشی
دائم و دردناک برای تداوم حیات می کند. این شرایط در بدو تولد و به طور ناخواسته بر
کودک فقیر تحمیل می شود و او در سراسر زندگی خود باید با محیط اطراف در ستیز باشد(هما
بخت اور۱۳۸۸)
ادامه مطلب
این صحبتِ امروز و دیروز نیست! دست کم بیست سالش را که به خوبی به خاطر داریم. تمام درخواستمان در دو کلمه خلاصه می شود : معیشت» و منزلت» و جالبتر اینکه این دو کلمه انگار چنان به هم زنجیر شده اند که با هیچ رمل و اسطرلابی باز نمی شوند!» تکرار مداوم همین دو مطالبه ، جنبش صنفی معلمان را به یکی از خبرسازترین جریان‌های اجتماعی چند سال اخیر ایران بدل کرده است. مطالباتی که گاهی با نامه‌نگاری و جمع‌آوری امضاء برای وادار کردن مسولین کشور به عمل به تعه
کسی که از زمانی که چشــم باز می کنی تو را دوست دارد مــــادر است و کسی که دوستت دارد بدون اینکه ظاهر کند  پــــدر است به او جفا می کنی » مــــادر تو را به جهان تقدیم می کند پــــدر تلاش می کند که جهان را به تو تقدیم کند *به سختی می افتد* مــــادر به تو زندگی می دهد پــــدر به تو می آموزد چگونه این زندگی را احیا کنی *به تلاش وادار می کند*
مــــادر تو را 9 ماه در رحم خود نگه میدارد پــــدر باقی عمر تو را حمل می کند *و متوجه نیستی*مادر به وقت تولدت
رنگ قرمز انرژی را نشان میدهد و قدرت و هیجان را در انسان برمیخیزد افراد با دیدن این رنگ ضربان قلبشان افزایش پیدا میکند و همچنین باعث افزایش فشار خون در بدن میشود اگر میخواهید به سرعت لوگوی شما دیده شود از رنگ قرمز استفاده کنید اما سعی کنید با شرکت شما ارتباط موضوعی داشته باشد بسیاری از فست فود های زنجیره مانند مک دونالد از رنگ قرمز در طراحی لوگو  خود استفاده میکنند زیرا هر کسی با دیدن تابلو این لوگو ها احساس گرسنگی میکند و اشتهای او تحریک میش
" مرغ همسایه غازِ " .
این عبارتی بود که من مدت ها خواسته یا ناخواسته بهش معتقد بودم. وقتی خبر خیانت دیدن دوست هام رو میشنیدم، خیلی بعید به نظرم میرسید که شاید نفر بعدی من باشم، اما بودم. روزی که با یکی از دوست های صمیمیم صحبت میکردم و بحث کشیده شد به روابطمون، متوجه شدم هر دو، از یک نفر صحبت می کنیم. احساسم؟ بغض سنگینی داشتم، هنوز هم گاهی اوقات دارم اما نه از عشق زیاد. حس فریب خوردن و احمق فرض شدن نزدیک ترین احساس به احساس منه. روزهای خوبی رو نمیگذ
اعترافات هولناک لاک‌پشت مرده» اثر مرتضی برزگر.
داستان مرد جوانیه که همسرش به تازگی فوت کرده و درگیر مراسم‌های دفن همسرشه. همسری که چندان هم مورد علاقه‌ش نبوده و روابط چندان گرم و صمیمانه‌ای هم نداشتن
این کتاب یکی از بهترین کتابای ایرانی‌ایه که اخیرا خوندم. همه مکالمات ملموس و قابل درکن و البته به شدت بامزه. یه جاهایی از کتاب منو وادار میکرد با صدای بلند بخندم که خب این اتفاق معمولا کم پیش میاد. موقع خرید این کتاب اصلا مطمئن نبودم ولی و
اعترافات هولناک لاک‌پشت مرده» اثر مرتضی برزگر.
داستان مرد جوانیه که همسرش به تازگی فوت کرده و درگیر مراسم‌ دفن همسرشه. همسری که چندان هم مورد علاقه‌ش نبوده و روابط چندان گرم و صمیمانه‌ای هم نداشتن
این کتاب یکی از بهترین کتابای ایرانی‌ایه که اخیرا خوندم. همه مکالمات ملموس و قابل درکن و البته به شدت بامزه. یه جاهایی از کتاب منو وادار میکرد با صدای بلند بخندم که خب این اتفاق معمولا کم پیش میاد. موقع خرید این کتاب اصلا مطمئن نبودم ولی واقع
حکایت پندآموز
♦️مردی یک طوطی را که حرف می‌زد در قفس کرده بود و سر گذری می‌نشست. اسم رهگذران را می‌پرسید و به ازای پولی که به او می‌دادند طوطی را وادار می‌کرد اسم آنان را تکرار کند. روزی.حضرت سلیمان از آنجا می‌گذشت. حضرت سلیمان زبان حیوانات را می‌دانست. طوطی با زبان طوطیان به ایشان گفت: مرا از این قفس آزاد کن.» حضرت به مرد پیشنهاد کرد که طوطی را آزاد کند و در قبال آن پول خوبی از ایشان دریافت کند. مرد که از زبان طوطی پول درمی‌آورد و منبع در
3چیز زن را ملکه میکنه :
لباس سپید عروسی
مادر شدن 
واستقلال مالی

3 چیز باعث گریه زن میشود :
جریحه دارشدن احساسش
از دست دادن عشقش 
 ومرور خاطرات خوشش
 
3 چیز احتیاج زن است :
آغوشی گرم وبا محبت 
تایید انگیزه هایش 
وزمانی برای رسیدن به وضع ظاهریش

3چیز زن را میکشد :
 همسرش از زن دیگری تعریف کند 
مبهم بودن آینده اش
از دست دادن عزیزانش

3 چیز باعث افتخار زن است :
زیباییش
اصل و نسبش
و نجابتش
3 چیز زن را وادار به ترک زندگیش میکند بدون برگشت :
 
خیانت
 عیب جوی
PWA چیست ؟
در تعریف PWA چیست میتوان گفت وب اپلیکیشن های پیشرونده PWA که به اختصار (Progressive Web Apps) در آمده، به اپلیکیشن هایی گفته میشود که بر خلاف اپلیکیشن های بومی که منحصر به کد نویسی و سیستم عامل های خاص مانند اندروید و آی او اس میباشد از نسخه وب سایت به صورت یک اپلیکیشن در صفحه گوشی همراه شما استفاده میکند و شما را وادار به نصب یک اپلیکیشن بومی و کم کردن فضای سیستم شما نمیکند. یعنی شما با نصب یک اپلیکیشن بومی در صفحه موبایل یا تبلت خود به یک نسخه به
حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست

آشفته بازار کتاب واقعا به شکل ناعادلانه ای دارد مولف ایرانی را از گود خارج می کند.
معلوم نیست چرا وزارت ارشاد ناشران سوداگری مثل میلکان را که فقط کتابهای خارجی بنجل ولی پرفروش منتشر می کنند وادار به گرفتن کپی رایت نمیکند؟ 
البته این هم پایان ماجرا نیست. نشر هوپا همین کتابهای بنجل را با کپی رایت منتشر می کند.
بگذریم.
در این وانفسا بنده و چند دوست دیگر برای ترویج مطالعه آثار فارسی یک حلقه راه انداخته ایم با نام
دکتر رضا داوری اردکانی:
نظر آزاد است و هر کسی حق دارد با هر رایی مخالف باشد. فلسفه که وحی نیست. مردم می‌توانند با هر فلسفه‌ای مخالف باشند و مخالفت کنند. اما نمی‌دانم سرنوشت جامعه ما چه شده که بحث فلسفی هم به دشمنی کشیده می‌شود. یعنی دیگر مخالفت و نقد نیست، بلکه دشمنی است. قهرا دشمنی به شخص کشیده می‌شود یعنی سخن، زبان و فلسفه رها می‌شود و شخص هدف قرار می‌گیرد. شخص است که هدف ملامت و تهمت قرار می‌گیرد.
تعبیراتی در این اواخر شده که آدم را به حی
مردم به اندازه نیاز خرید کنند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت:کاهش خرید و مصرف، تولید کنندگان را وادار به کاهش قیمت می‌کنند اما متاسفانه این موضوع درجامعه ما برعکس است و هنگام گرانی کالا خرید مردم افزایش و خرید‌های نامتعارف در کشور باعث بروز مشکلات در بازار می‌شود.

به گزارش ندای زرند، سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به نقش مردم در کم کردن گرانی‌ها پرداخت وگفت:در واقع خود مردم هستند که باید همکاری کنند، زیرا ا
مگه چقدر سخت بود گذشتن؟داد زد سرم،گفت کی میخوای بفهمی گذشتن راه درسته،سیلی زد به صورتم و باز داد زد:چرا نمیخوای بفهمی کسی که نخواد بمونه رو با بیل و کلنگ هم نمیشه نگه داشت.همینطور صاف وایسادم،نگاش کردم،سکوت کردم،خشم از سر و روش می بارید و من اینو میدونستم که همش بخاطر منه.بارها بهش گفته بودم وجودمواضافی میدونم و هربار گفته بود:فازی جدیدا خیلی زر میزنی
همینطور وایساده بودم،لبخندی به پهنای صورتم زدم،تلخ بود،اما اونم وادار به لبخند کرد.آ
6
در اینکه باید بیانیه ی آقا حفظه الله تعالی را مباحثه کرد که شکی نیست. اما آن حس که چیزی به من اضافه شده یا چیزی به شما اضافه شده بعد از مباحثه باید منتقل شود. وقتی من و شما اهل عمل نباشیم، و چیزی هم بعد از مباحثه به ما اضافه نشده است، و ما را به حرکت وادار نکرده است، انرژی نداده است، یعنی این مباحثه فایده ای ندارد. چرا که شما می آیی سرِ بحث، و همان چیزهایی که در ذهن داری (همانهایی که با آن فکر ها اینگونه منفعل هستی) را در متن میریزی! همان برداشت های
بالاخره این ترس شکست و سفر تنهای دوباره ای رو شروع کردم. چیزی که حتما مرزهایی رو برای من جابجا می کنه. منو وادار می کنه تا با آدم ها از هر جنسی ارتباط بگیرم، برای اینکه زنده بمونم و در امنیت زندگی کنم. فشار ذهنی یا فشار کلیشه های ذهنی رو همزمان با فصار جسمی تجربه کنم. تا توی دنیایی قرار بگیرم که احتمالا کسی هوای منو نخواهد داشت. جایی که باید بتونم از پس خودم برآم. حتی از فکرش هم وحشتم می گیره. اما من اینجام و باید توی این لحظه لمسش کنم هر چند که چن
درسته که طول کشید تا خودم رو وادار به پذیرش این حقیقت کنم که به‌تنهایی کامل و عالی نیستم که بتونم حسّ کمالگرایی‌م رو همیشه و مستقلاً کنم. اما این وسط هم آدمایی داریم که هنوز به وجود همچین واقعیتی نرسیدن و هیچ تفاوتی برای "اتفاقاتی که روشون تقریباً کنترل داریم و اتفاقاتی که اصلاً روشون کنترلی نداریم" قائل نیستن و اتفاقاً همین افراد هم هستن که به هیچ‌چیز غیر منتظره‌ای جز اتفاقات خوب‌ متصوّرشون فکر نمیکنن و از همه حال به هم زن اینکه تو
" بسم ربی" 
 
شاید خوشحالی یعنی اینکه حدود یک هفته بی خبری و نبود تلگرام و اینستا و تعطیلی کلاسا
اسمش یهو بیاد رو صفحه گوشیت ( حتی اگر اشتباهی و سهوا دستش خورده باشه!)
و تاکی کاردی بگیری :)) که بعد 50 دقیقه هم نرمال نشده باشه ! 
واقعا یه زمان هایی اتفاقات ساده چقدر میتونه هیجان انگیز و خوشحال کننده باشه 
 
+ خدایا منو به درس خوندن وادار کن -_- مرسی! 
 
پ.ن: وقایع آبان 98 و فتنه . 
فتنه خود شخص رئیس جمهوره! فتنه خود اسهال طلبان! واقعا که #سرطان_اصلاحات برا
آنچه که باعث شد ما را وادار به معرفی پاوربانک های انکر سری پاور کور کند ویژگی فوق العاده شارژ سریع آن و کیفیت شارژ رسانی آن به باتری گوشی شما بوده است. بنابراین در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ادامه مطلب
شاید ما به این علت با ازدواج مشکل پیدا می‌کنیم که هیچ‌کس به ما نگفته قرار است در آن به تلاش وادار شویم.
شاید ما با این انتظار وارد زندگی مشترک می‌شویم که همدمی شیرین و دلپذیر در کنارمان باشد و وقتی کشف می‌کنیم این هم فرصتی دیگر برای رشد کردن– فرصتی برای باظرفیت‌تر، صبورتر و دلسوزتر شدن – است می‌خواهیم زمین و زمان را به هم بریزیم.
وقتی کسی تصمیم به ازدواج می‌گیرد اغلب ما تشویقش می‌کنیم فرد مناسب را پیدا کند، و هیچ‌کس نمی‌گوید چطور خودش
پس بناخوش زایید واز ابستن شدن تا از شیر گرفتنش سی ماه بود و چون بقوت رسید چهل ساله شد گفتپروردگارا مرا وادار کن تا نعمت ترا که بمن و بپدر ومادرم انعام.کرده ای سپاس گزارم عملی  شایسته کنم که پسند تو باشد وبعض از فرزندانمرا شایسته کن اگر او نمیفرمو د بعضی از فرزانم شایسته کن همه فرزندان انحضرت  امام میشدندوامام حسین از فاطمه.  علیها ااسلامو از هیچ زن دیگرشیر نخوردبلکه اوراخد مت پبغمبرص میاوردند و انحضرت انگست بهامش را در دهان میگذارد واو بان
خدا درحالی که غمگین و بغض الود به عکس هایی که از زمین مخابره شده بود نگاه میکرد به جبرئیل گفت :
چطور‌همچین موجودی رو خلق کردم و بخاطرش فرشته ای رو از درگاهم روندم که هفت هزار سال عبادتم کرده بود
به عکس های کودکان غرق در خون نگاه کرد و گفت چطور کائنات رو وادار کنم بهشون رحم کنن وقتی خودشون به خودشون رحم نمیکنن؟ نگاهی به جبرئل انداخت و دید درگیر دستگاه مخابره عکس های زمینه با خودش گفت
جبرئیل نمیفهمه
نمیفهمه چقدر عاشق موجودی باشی و اون اینقدر
 
 در آن روزگاری که طرفداری از اسلام به ارتجاع و قهقراگریی تعبیر می شد و کمتر کسی جرات می کرد که از مکتب مقدس تو دفاع کند، من در همه جا حتی در سرزمین های کفر، عَلم اسلام را بر می افراشتم و با تبلیغ منطقی و قلبی خود همه مخالفین را وادار به احترام می کردم و تو ای خدای بزرگ خوب می دانی که این فقط بر اساس اعتقاد و ایمان قلبی من بود و هیچ محرک دیگری جز تو نمی توانست داشته باشد.
 
بخشی از نیایش های شهید چمران، کتاب زمزم عشق، ص 76
 
اخوی ام تلاش می کرد افق دورتری را نشانم بدهد. بر من تاثیر می گذاشت. خیلی سختم بود، می گفتم: برای چه به مدرسه بروم؟ ول کن، انقلاب در معرض خطر است. می گفت: الان همه هستند، اگر نیاز باشد برای کمک می آیند. مرا سر کلاس فرستاد و گفت پنج شنبه و جمعه برای نگهبانی برو. از 15 فروردین 1358 مرا وادار کرد که کلاس کنکور بروم. سه چهار ماه وقت مرا با درس پر کرد و اجازه هیچ کاری به من نداد.
 
راوی: سرلشکر محمد باقری
منبع: ملاقات در فکه (زندگی نامه شهید حسن باقری) ، ص 52
+سردرد دارم
 
+ یک شغل پیدا کردم که ازش در بیم و امیدم
مسلما با شغل ایده آلم ک همانا کتابدار بودن در یک کتابخانه خلوته فرسنگها فاصله داره
اما میتونم خوشحال باشم ک کارمندم :)
من جانوری‌ام به قشنگی طاووس، با منقاری به سختی کرکس و چنگال های یک عقاب.که تمام عمر دلش می خواسته قناری باشه.
 
 
+‌ وقتی همه ی نگرانی هامو میچینم جلوم معمولا نتیجه ش دلهره و هرج و مرج بوده
مدتیه که سعی میکنم صداهای تو مغزمو وادار کنم با حقیقت کنار بیان و با من مدارا کنن
کم
محققان دانشگاه کلمبیا، به منظور تحقیق در زمینه‌ی بیماری آایمر و پیری مغز، بر یک هورمون مرتبط با ورزش به نام آیریزین متمرکز شدند. آن‌ها دریافتند که سطح آیریزین مغز بیماران مبتلا به بیماری آایمر، در مقایسه با یک مغز سالم بسیار پایین‌تر است.
محققان برای تکمیل تحقیقات، موش‌هایی را وادار به ورزش کرده و سپس پروتئین‌هایی که پیشرفت بیماری آایمر را زیاد می‌کند به آن‌ها تزریق کردند. آیریزینی که براثر ورزش در مغز موش‌ها به وجود آمده بود،
متن آهنگ حمید هیراد به نام شب که شد
Text Music Hamid Hirad Called Shab Ke Shod

 ♫
متن آهنگ شب که شد از حمید هیراد
شب که شد همش میای به یاد ما 
شب که شد کجایی یار من بیا
هر چی شد به خاطر خودت بیا شب که شد
شب که شد نگاتون همش میاد در نظرم 
شب که شد صداتون همش میوفته تو سرم
هرچی شد یار من فقط بیا دور و برم 
شب که شد شب که شد شب که شد

مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم
مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی
آدم بودم دلمو شیدا کردی وای تو منو رسوا کردی
ح
علائم بیماری انسفالومیلیت پرندگان
 
بیماری به دو شکل اصلی بروز می کند . شکل کلاسیک عصبی بیماری فقط در جوجه های جوان و معمولا از 5 هفته دیده می شود . در این شکل علائم بالینی کاملا متغیر است اما همه آنها بر بروز بیماری عصبی دلالت دارند . اولین علامت ممکن است به صورت کاهش تحرک و عدم جنب و جوش باشد .
 
مشاوره و اموزش درمان بیماری انسفالومیلیت پرندگان
 
متعاقبا عدم تعادل ایجاد می شود و جوجه های مبتلا روی مفاصل خرگوشی خود می نشینند و یا به یک پهلو افت
+سردرد دارم
+ یک شغل پیدا کردم که ازش در بیم و امیدم
مسلما با شغل ایده آلم ک همانا کتابدار بودن در یک کتابخانه خلوته فرسنگها فاصله داره
اما میتونم خوشحال باشم ک کارمندم :)
من جانوری‌ام به قشنگی طاووس، با منقاری به سختی کرکس و چنگال های یک عقاب.که تمام عمر دلش می خواسته قناری باشه.

+‌ وقتی همه ی نگرانی هامو میچینم جلوم معمولا نتیجه ش دلهره و هرج و مرج بوده
مدتیه که سعی میکنم صداهای تو مغزمو وادار کنم با حقیقت کنار بیان و با من مدارا کنن
کمی پیش
رئیس یکی ازبخشهای اداره کل ، طبق معمول ، یکروز صبح  
همکاران و کارکنان تحت مسئولیتش را جمع کرد و برای
آنها لطیفه ای تعریف کرد و طبق معمول ، همه همکاران
از خنده ریسه رفتند . اما یکی از کارمندان به لطیفه رئیس
نخندید . رئیس با تعجب و ناراحتی پرسید ؟ مگر لطیفه ام
خنده نداشت ؟ کارمند پاسخ داد : موضوع این نیست قربان.
 نامه انتقالی من امروز می آید و از فردا دیگر کارمند قسمت
شما نخواهم بود .
شرح  چاپلوسی برای حفظ موقعیت شغلی و اداری یکی از بیماری
های
راه رفتن مجدد بیماران فلج با کمک یک تحریک کننده نخاع  
یک
مطالعه جدید که اخیرا به توسط محققان دانشگاه لویزویل انجام شده نشان
دهنده پیشرفت عظیمی است که در زمینه کمک به بیماران قطع نخاعی بوجود آمده
است. اساس این روش تحریک الکتریکی نخاع است تا بدین وسیله بتوان عضلات فلج
شده را مجددا به حرکت وادار کرد.
ادامه مطلب
اوج وقاحت و گستاخی بعضی ها اونجایی نشون داده می شه که توی دعوا بصورت یک طرفه هرچی از دهن کثیف شون در میاد و لایق خودشونه به منتقدین ، مخالفان و دریک کلام دژمنان میزنن ، و طرف مقابل رو وادار به سکوت میکنند که هیچ ، بعدش ادعای مظلومیت هم میکنن  و میگن دژمناااان باید عذر خواهی کنن تا ما کوتاه بیایم   
آدم اصلا از بهت لال میشه نمیدونه اسم اینارو چی بذاره که درخور باشه !!!
وبلاگ زدن یکطرفه ، به یک دختر بی گناه میگه موذی مارموز مارمولک آب زیرکاه آش
از نادر نوشتن سخت است بس که زندگی کرده و آدم نمی‌داند کدام گوشه از این همه را روایت کند و راحت است بس که زندگی کرده و آدم نمی ماند که کدام گوشه را روایت کند. برای من نادر علاوه بر اینکه نویسنده ای بزرگ با آثاری بی نظیر است و علاوه بر اینکه شاعری ظریف بدون حتا یک کتاب شعر است، مردی ست که حرکت می کند. سراسر زندگی اش را حرکت کرده برای همین هم بعد از خواندن کتاب هایش آدم را به حرکت وادار می‌کند.
 
پ.ن:
من بعد از خواندن کتاب های یک نویسنده، خیالی از نوع
گروه یاب واتساپ مکانی برای چت و گپ و گفتگو است و شما برای پیدا کردن دوستان خوب میتونید از این گروه یاب استفاده کنید و عضو گروههای اون بشین.
این گروه یاب تونسته با کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی روز دنیا به تبلیغ گروهها و کانال های واتساپی بپردازه و در این خصوص از هیچ قدرتی دریغ نمیکنه و شما هم با این لینکدونی واتساپ همراه بشین.
شما میتونید لینکتون رو به ما بدین و بعد شاهد افزایش ممبر اون باشید که معجزه میکنه ، همین که لینکتون رو میزارین کانال ما
یا ابصرالناظرین
میل دارم که بنویسم چقدر تو را وقتی دارم چیزی کم ندارم
میل دارم بنویسم چقدر دلم تو را این شبها صدا میزند
ببخش بر من اوقاتی را که به غفلت از تو میگذرد
ببخش شبهایی را که میتوانستم پای سجاده باشم و العفو بگویم ولی پای موبایل نشستم و به "یاالله" بسنده کردم.
نگذار حداقلی بمانم
نگذار این درد که بر پیکره ام افتاده هیچ گناهی را ازم پاک نکند. این خیلی بی انصافیست. من که باورش نمیکنم. میخواهم به رحمتت امیدوارتر باشم تا این حدیث که سندیت ا
پروردگارت را یاد کن .
دریافت فایل صوتی
!خداوند متعال گاهی مشکلات را بوجود می آورد برای اینکه من وشما را وادار کند به توجه با او وتضرع.
قرآن کریم به ما دستور میدهد:قل مایعبؤا بکم ربی لولا دعاوکم ؛ در یک جای دیگر : و انیبوا الی ربکم و اسلموا له؛در یک جای دیگر :واذکر ربک فی نفسک تضرعا وخیفه ؛ و موارد متعددی در قرآن هست که مارا دستور میدهد در مقابل حواث گوناگون-فرق نمی کند،چه حوادث طبیعی از این قبیل 
چه حوادث گوناگون دیگری که پیش می آید برای کشور ،
کالای ایرانی مصرف کنیم. تصمیم بگیریم؛ مؤسّسات بزرگ، خود دولت، دیگران، همه تصمیم بگیرند که از کالای [ایرانی حمایت کنند]. ما تعصّب علیه دیگران نداریم، نمی‌خواهیم دشمنی کنیم؛ ما می‌خواهیم فرزند خودمان، جوان خودمان و کارگر خودمان را وادار کنیم به کار؛ می‌خواهیم او را سرگرم اشتغال کنیم، می‌خواهیم او را از مضرّات بیکاری نجات بدهیم. بیکاری خیلی مضرّات دارد؛ مضرّات اجتماعی دارد، مضرّات امنیّتی دارد، مضرّات اخلاقی دارد، انواع و اقسام مضرّات د
 
به برنامه‌ی آذر ماهم نگاه میکنم ، به ۱۳۸ساعت اضافه کارم ، به روزهایی که خالی نیستن تا من به کارهای موردعلاقه‌م برسم دلم میخواد همین حالا کسی رو سفت بغل کنم و به حال زندگی به فنا رفته‌ام زار بزنم . غمگینم تمام روزهام دارن توی اون بخش کوچیک لعنتی با ادم‌های لعنتی میگذرن و من چطور باید به آینده امیدوار باشم؟ کجاست یه روزنه‌ی کوچک تو من ازش دنبال نور بگردم؟ با کدوم کلمه‌ی دروغین باید روح نابود شده و تکه‌پاره شدمو وادار کنم که باز فردا صب
نشسته ام و فیلم ن کوچک Little Women را نگاه میکنم. داستان زندگی چندتا خواهر است. هر کدام با عقاید و استعدادها و البته آرزوهای متفاوت!
یکی از شخصیت ها که جو نام دارد دختر مو بلوند و سرسختی است که به نویسندگی علاقه دارد. یک جورهایی نقش قهرمان خانواده را دارد که همه را به تکاپو و تلاش وادار میکند. یک جور امید و انگیزه خاصی برای رسیدن به چیزهایی که می خواهد در وجودش قرار داده اند.
حس خوبی که با دیدن این فیلم به من مخاطب منتقل شد مطمئنا تا سال ها اسم این
کتاب عقاید یک دلقکهاینریش بُلمترجم: فاطمه عزتی سوران
زمانی که به شهر بُن رسیدم، هوا تاریک شده بود.
خودم را وادار کردم تا یک سری از اعمال مکانیکی را که
در طول پنج سال رفت و آمدم به این شهر انجام می دادم،
تکرار نکنم. پایین رفتن از پله های ایستگاه قطار،
بالا رفتن از پله ها، زمین گذاشتن ساک سفری،
بیرون آوردن بلیت از داخل جیب کت، برداشتن ساک،
تحویل بلیت، ورود به باجه رومه فروشی، خرید رومه های عصر،
خروج از باجه و اشاره به یک تاکسی. تقریبا در پ
 هر چی فیلم و سریال دستتونه بذارید زمین و برید این مستند سریالی ده قسمتی رو که راجع به زمینه، ببینید. بعد اگه لذت نبردید و بهم ایمان نیاوردید دیگه به معرفی هام اعتماد نکنید ⁦^_*
من قسمت یکش رو حقیقتا خیلی بیشتر از بقیه قسمت های جذابش دوست داشتم و یه چیز دیگه اینکه دوست تر می داشتم که داستان زمین از اول شروع بشه و یه کم منظم تر پیش بره اما خب این ایراد نیست یه جور رویکرد متفاوته!
و اینکه فقط یه جمله اذیتم کرد؛ آدم وقتی این همه ارتباط و پیوستگی شگف
باعث از بعث به معنی فرستادن ، تهییج کردن، بیدار کردن، برانگیختن، تحریک کردن، تشویق کردن، به هیجان امدن، بی اراده بیدار شدن و وادار به انجام یک کار، علت ، سبب، 
اینکه خالق هستی باعث هر انچیزی که در هستی در حرکت است شکی نیست.
هر اتفاقی که خارج از سیر معمول زند‌ی هر ذره هست باعث و علت اصلی آن کسی نیست جز خالق.
شاید درختی که به یکباره خشک میشود و یا دانه ای که از دل یک سنگ جو$نه میزند
شاید تغییرات غیر قابل پیش بینی جوی و یا اتفاقات خارق العاده ای که

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها