نتایج جستجو برای عبارت :

تنظیم کاربراتور هندا

جهت خرید انواع کاربراتور درجه یک موتور سیکلت کلیک کنید
کاربراتور موتور سیکلت راپیدو
کاربراتور موتور سیکلت وسیله ای است جهت مخلط کردن بنزین و هوا برای ایجاد مخلوطی انفجاری به منظور ایجاد انرژی حرکتی در موتور سیکلت میباشد که در موتور سیکلت های قدیمی استفاده میشد.
در حال حاضر موتور سیکلت های جدید از انژکتور بجای کاربراتور استفاده میکنند اما هنوز هم تعداد کثیری از موتور سیکلت های موجود در بازار ایران کاربراتوری هستند.
راپیدو بزرگترین و معت
 
وظیفه کاربراتور موتور سیکلت آماده سازی سوخت مورد نیاز موتور سیکلت میباشد. کاربراتور در واقع مهم ترین قطعه در سیستم عای سوخت رسانی موتور سیکلت های کاربراتوری است.
در موتور سیکلت های جدید تر از سیستم انژکتور بجای کاربراتور استفاده میشود اما در موتور سیکلت های قدیمی تر همانند هندا ۱۲۵ هنوز هم از کاربراتور استفاده میشود. تنظيم کاربراتور موتور سیکلت ۱۲۵ باعث میشود که سوخت رسانی بهتر انجام شود و همچنین موجب کارکرد بهتر انجین موتور سیکلت و
 
پدال ترمز عقب هندا 125 CDI CG – آزادی
برند آزادی سالهاست که در زمینه تولید لوازم یدکی موتور سیکلت در حال فعالیت میباشد. امروزه برنذ آزادی توانسته بخش عمده ای از بازار لوام یدکی موتور سیکلت ایران را از آن خود نماید.
تولید لوازم با کیفیت با بهترین جنس و متریال از ویژگی های لوازم یدکی موتور سیکلت آزادی میباشد.
اینک آرت موتور با تولید پدال ترمز عقب هندا 125 CDI CG – آزادی باز هم محصول بی نظیر خود را به بازار لوازم یدکی موتور سیکلت عرضه نمود.
داشتن جنس
           
 
فلوت کردن یا بنزین کردن کاربراتور مشکل شایع در بین موتور سیکلتهاست. ما در اینجا آموزش کامل تعمیر بنزین کردن کاربراتور موتور سیکلت را قرار داده ایم دقت داشته باشید که این آموزش برای کاربراتوراهایی همانند تصویر بالا میباشد. دقت داشته باشید که اگر تجربه باز کردن کاربراتور را ندارید ابتدا بر روی آموزش باز کردن کاربراتور کلیک کنید.
فرمت جزوه: pdf
صفحات: 2
لینک دانلود رایگان: 
آموزش باز کردن کاربراتور
جزوه تعمیر فلوت کردن کاربراتور
را
مسلما رانندگی در شب توسط هر وسیله نقلیه ای اتفاق می افتد. موتور سیکلت هم از این قاعده مستثنی نیست. حتما برای شما هم پیش آمده که با موتور سیکلتتان در ساعاتی که هوا تاریک است رفت و آمد کرده اید.
وجود سیستم روشنایی و هشدار دهنده برای هر وسیله نقلیه لازم و ضروری میباشد.
یکی از قطعاتی که برای موتور سیکلت استفاده میشود چراغ خطر موتور سیکلت میباشد. چراغ خطر موتور سیکلت، همان چراغیست که در انتها و پشت موتور سیکلت شما نصب شده و معمولا به رنگ قرمز میبا
 
مشخصات باطری موتور سیکلت باطری 3 آمپر هندا CREPOWER YB3L-BS
مدل: CREPOWERولتاژ باطری: 3Aظرفیت: 12vابعاد: 11 * 5.5 * 10وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:2019کشور سازنده:ایرننحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سیکلت های: CDI و CG غیر استارتی برای استفاده از لامپها و بوق های قوی نیاز به باطری 4.5 آمپر خواهید داشت و در صورتیکه موتور شما استارتی باشد 7 آمپر معمولی .در صورت تحویل داغی ( باطری معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطری
 
شاتن موتور سیکلت هندا 125
یکی از اشکالاتی که موتور سواران از اسمش هم واهمه دارند شاتن زدنه .
موتور سوارانی که شغل اصلی شان پیک بوده لازم است که با این اشکال بیشتر آشنا شوند .
میل لنگ که قطعه اصلی در انتقال نیرو از انجین بوده توسط شاتن موتور سیکلت این کار را نهائی میکند . پس سلامت شاتن موتور سیکلت از اهمیت زیادی بر خوردار می باشد .
آشنائی با شاتن موتور سیکلت و نحوه نگهداری از آن به موتور سیکلت سواران توصیه میشود .
برای  مطالعه بقیه مطلب لطفا اینج
 
لنت جلو هندا کیلیک پارس لنت
همواره بهره گیری از ترمز قوی و بدون نقص برای وسیله نقلیه ای به نام موتور سیکلت، از ضروریات غیر قابل انکار در امر موتور سواری است.موتور سیکلت بدلیل تعادل روی دو چرخ، قطعا در معرض خطر آسیب پذیری ناشی از عدم حفظ تعادل و یا عدم توقف به موقع میباشد.
لنت موتور سیکلت یکی از لوازم مصرفی مهم موتور سیکلت میباشد. لنت موتور سیکلت یا اصطکاک به کاسه ترمز، رفته رفته خراشیده میشود و پس از مدتی باید آن را تعویض نمایید.
عدم تعویض لن
 
لنت جلو هندا کیلیک پارس لنت
همواره بهره گیری از ترمز قوی و بدون نقص برای وسیله نقلیه ای به نام موتور سیکلت، از ضروریات غیر قابل انکار در امر موتور سواری است.موتور سیکلت بدلیل تعادل روی دو چرخ، قطعا در معرض خطر آسیب پذیری ناشی از عدم حفظ تعادل و یا عدم توقف به موقع میباشد.
لنت موتور سیکلت یکی از لوازم مصرفی مهم موتور سیکلت میباشد. لنت موتور سیکلت یا اصطکاک به کاسه ترمز، رفته رفته خراشیده میشود و پس از مدتی باید آن را تعویض نمایید.
عدم تعویض لن
شاتون موتور سیکلت چیست؟
شاطون یا شاتون موتور سیکلت وسیله ای فیست که وظیفه اصلی آن اتصال پیستون موتور سیکلت به مبل لنگ میباشد
این قطعه معمولا از جنس فولاد ساخته میشود تا در برابر حرارت بالای احتراق انجین، دوام خود را از دست ندهد. شاتون حرکت عمودی پیستون را تبدیل به حرکت دورانی میکند.
شاتون هندا لیزر
برند لیزر که سالهاست کیفیت خود را به بازار و صنف لوازم یدکی موتور سیکلت ثابت نموده، اینبار محصول بینظیر خود را برای موتور سیکلت هندا  روان
سیستم سوختی خودروها در طول این سالها،  به منظور بهبود مصرف سوخت و گازهای خروجی دستخوش تغییرات زیادی شده است. سوبارو جاستی 1990 ، آخرین اتومبیل ایالات متحده با کاربراتور بود. بعد از آن ، جاستی را با سیتم تزریق سوخت به بازار روانه کردند. البته این سیستم از سال 1950 آغاز شد و سیستم تزریق سوخت الکترونیکی از 1980 در خودروهای اروپایی استفاده می شد. خب حالا این سیستم تزریق سوخت خودرو چیست؟
 
قبل از موتور احتراق داخلی ، این وظیفه کاربراتور بود که سوخت را ب
مشخصات باطری موتور سیکلت 7 معمولی CREPOWER 12N7-3B
مدل: CREPOWERولتاژ باطری: 7Aظرفیت: 12vابعاد: 10 * 6.5 * 13.5وزن:1200grحداکثر جریان شارژ: 1.5تاریخ تولید:2018کشور سازنده:ایران نحوه نصب الکتریکی: پیچ و مهره*مناسب برای موتور سیکلت های: CGL و بنلی 150 و تریل و هندا 150 و هندا 200 و HLXدر صورت تحویل داغی ( باطری معیوب ) به پیک ، هزینه ارسال به شما عودت خواهد شد .
 
خرید باطری موتور سیکلت 7 معمولی CREPOWER 12N7-3B
فیلتر و روغن موتور را تعویض نمایید.
روغن داخل موتور ماشین سفت است.

گردش موتور عادی است ولی روشن نمی شود.
جرقه سر شمع ها کنترل کنید.
خرابی سیستم جرقه.

خروجی کوئل را کنترل کنید
جرقه سر شمع مشاهده نمی شود.

شکستگی در دلکو و چکش برق را بررسی کنید و از نظر نداشتن رطوبت مطمئن شوید، هنگامی که جرقه ای از سر سیم کوئل به دلکو مشاهده نشد اتصال های مدارجرقه و پلاتین را کنترل کنید.اگر سرشمع ها برق وجود دارد، عیب مربوط به سوخت است.
     

فیلتر هوا را بردارید
 
بست اگزوز چیست؟
بست اگزوز یک قطعه فی مثلثی شکل میباشد که وظیفه اش استقرار و اتصال اگزوز موتور سیکلت به بدنه میباشد.
گروه صنعتی تولیدی آزادی تولید کننده انواع لوازم فی و بدنه موتور سیکلت میباشد که در تمام ایران یک برند معتبر در زمینه تولید لوازم یدکی موتور سیکلت به حساب می آید.
بست اگزوز هندا CG CDI 125 کرم  آزادی از آلیاژی قدرتمند ساخته شده که دوام کفی برای استقرار اگزوز به بدنه را داراست. بست اگزوز هندا CG CDI 125 کرم آزادی به نحوی طراحی شده
تیوب موتور سیکلت یکی از مهم ترین قسمت های چرخ موتور سیکلت است که درون لاستیک موتور سیکلت جا میگرید و با باد شدن، باعث میشود که لاستیک بتواند حجم موتور سیکلت را تحمل کرده و با چرخیدن موتور سیکلت را به حرکت در آورد.تیوب موتور سیکلت از ترکیبی از لاستیک ارتقا یافته شیمیایی+ لاستیک مصنوعی+ دوده + مواد شیمیایی آنتی اکسیدان + کاتالیزور +مواد عمل آوری +لاستیک خالص طبیعی” ساخته میشود.در ساخت تیوب موتور سیکلت (تایر های داخلی) از هیچ ترکیبات بازیاف
موتور خودرو روشن شده ولی دوباره خاموش می شود.
به قسمت " گردش موتور عادی ولی روشن نمی شود.". رجوع کنید با تکیه بر مسئله ساسات جرقه و شمع ها.
خرابی در سیستم بنزین و یا سیستم جرقه است.

در دور آرام موقعی که موتور سرد است خاموش می شود.
تنظيم کنید.
پیچ گاز احتیاج به تنظيم دارد.

فیلتر هوا را بردارید و کار ساسات را کنترل کنید.
ساسات درست کار نمی کند.

هنگامی که موتور گرم است در دور آرام موتور خاموش می شود.
در صورتیکه امکان داشته باشد پیچ گاز را زیاد کنید.
دو
موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنه
علت خرابی کیلومتر شمار خودرو
 در ۳صفحه pdf میباشد. چکیده:– کاربراتوری: دریچه گاز، تلمبه بنزین، دلکو (پلاتین، چکش برقی) سیستم کار خودروهای قدیم به این صورت بوده که زمانی که ما سوئیچ را باز می کردیم برق یک رله به نام رله دوبل را سوئیچ می کرد و پخش می کرد و قبل از اینکه بخواهیم سوئیچ را بچرخانیم باید حتما چندبار پدال گاز را فشار می دادیم که بنزین وارد کاربراتور شود، در واقع این کار عمل پمپ کردن بنزین به کاربراتور را انجام می داده روی دریچه کاربرا
 


استپ ترمز چیست؟
استپ ترمز یک قزعه از موتور سیکلت میباشد که به منظور روشن کردن چراغ خطر موتور سیکلت در حین ترمز گرفتن بکار میرود.
استپ ترمز موتور سیکلت در دو نوع استپ ترمز جلو و استپ ترمز عقب بر روی موتور سیکلت نصب میشود.
طریق کار کرد استپ ترمز جلو بدین صورت میباشد که یک دکمه مع (دکمه مع دکمه ایست که با رها کردن در وضعیت وصل و با فشردن وضعیت قطع میباشد) روی آن وجود دارد که درون کتی ترمز موجود در روی قلوه ترمز موتور سیکلت روی فرمان قرا
 گاهی اوقات صدای شبیه انفجار ، تیر و ترقه از اتومبیل یا موتورسیکلت های عبوری شنیده می شود اگر این صدا در موقع کم کردن گاز نیز شنیده شود ممکن است به علت وجود سوراخ در سیستم اگزوز باشد . علت دیگر تنظيم ناقص دور آرام موتور است یعنی هوا کمتر از حد لازم به کاربراتور می رسد . چنانچه این صدا هنگام گاز دادن و زیاد کردن دور موتور ایجاد شود ، احتمال دارد در اثر نامیزانی آوانس دلکو ، جرم گرفتن و یا از کار افتادن یکی از شمع ها باشد که این پدیده بعد از استفاد
موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنه
اجناس شرکتی پراید
 
دنده میل سوپاپ پراید
استپر موتور پراید
وایر شمع کاربراتور پراید
پیستون استاندارد پراید
پیستون یورو4 پراید
فیلتر روغن پراید وتیبا
سنسور اکسیژن زیمنس پراید
سنسور اکسیژن ساژم پراید
شمع موتور معمولی پراید
شمع موتور یورو4 پراید
ماهک 1و2 پراید
ماهک 3و4 پراید
ماهک5 پراید
بلبرینگ کلاج پراید سکو
صفحه تکی پراید سکو
مقاومت فن سرامیکی پراید
مقاومت فن فی پراید
کیت سوپاپ کره ای پراید
کیت سوپاپ ایرانی پراید
کیت سوپاپ یورو4 پراید ساو
 


هندل موتور سیکلت
هندل موتور سیکلت قطعه ای فیست که بمنظور روشن کردن موتور سیکلت های غیر استارتی بکار میرود
طریقه کارکرد هندل موتور سیکلت بدین صورت است که با استفاده از ایجاد جرقه در سرشمع باعث ایجاد احتراق در انجین موتور سیکلت میشود و موتور سیکلت را روشن میکند.
هندل موتور سیکلت بایستی استحکام کافی را در برابر خم شدن و شکستگی داشته باشد. عمده مشکل هندل موتور سیکلت های درون بازار این است که در قسمت اتصال به گیج هندل، دچار هرزی میشود.
هند
همه اتومبیل ها دارای فیلتر هوا هستند که از لوازم جانبی لازم برای کارکرد مناسب موتور است. هدف اصلی فیلتر هوای خودرو فیلتر کردن و تمیز کردن هوای بیرون قبل از ورود در موتور خودرو است . هوایی که در موتور خودرو مکیده می شود باید تا حد امکان تمیز باشد تا از آلودگی موتور و در برخی موارد آسیب موتور جلوگیری شود.
از سیستم سوخت خودرو خود محافظت کنید
فیلتر هوا خط اصلی دفاعی در برابر جلوگیری از ورود مواد ذره ای به موتور وسیله نقلیه است. هوای کثیف می تواند ر
همه اتومبیل ها دارای فیلتر هوا هستند که از لوازم جانبی لازم برای کارکرد مناسب موتور است. هدف اصلی فیلتر هوای خودرو فیلتر کردن و تمیز کردن هوای بیرون قبل از ورود در موتور خودرو است . هوایی که در موتور خودرو مکیده می شود باید تا حد امکان تمیز باشد تا از آلودگی موتور و در برخی موارد آسیب موتور جلوگیری شود.
از سیستم سوخت خودرو خود محافظت کنید
فیلتر هوا خط اصلی دفاعی در برابر جلوگیری از ورود مواد ذره ای به موتور وسیله نقلیه است. هوای کثیف می تواند ر
همه اتومبیل ها دارای فیلتر هوا هستند که از  لوازم جانبی لازم برای کارکرد مناسب موتور است. هدف اصلی فیلتر هوای خودرو  فیلتر کردن و تمیز کردن هوای بیرون قبل از ورود در موتور خودرو است . هوایی  که در موتور خودرو مکیده می شود باید تا حد امکان تمیز باشد تا از آلودگی  موتور و در برخی موارد آسیب موتور جلوگیری شود.
از سیستم سوخت خودرو خود محافظت کنید
فیلتر  هوا خط اصلی دفاعی در برابر جلوگیری از ورود مواد ذره ای به موتور وسیله  نقلیه است. هوای کثیف می
تحقیق آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری و مزایای استفاده از تکنولوژیهای جدید سوخت رسانی در خودرو تحقیق باموضوع آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری و مزایای استفاده از تکنولوژی های جدید سوخت رسانی در خودرو 18صفحه قالب ورد قابل ویرایش




دسته بندی
مکانیک

فرمت فایل
doc

حجم فایل
26 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
18

توضیحات:
 
تحقیق باموضوع آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری و مزایای استفاده از ت
 
خرید موتور سیکلت دست دوم یکی از خرید هاییست که شما باید در آن نهایت دقت را داشته باشید. در مجموع خرید یک کالای دست دوم نیازمند نکاتیست که شما قبل از خرید آن باید بدانید. اینکه موتور سیکلتی که برای خرید انتخاب میکنید باید دارای چه ویژگی هایی باشد خیلی مسئله مهم و ضروری است.
خرید موتور سیکلت دست دوم در بازار تهران شاید کار را کمی سخت تر کند. وجود ان حرفه ای در این زمینه کار خرید موتور سیکلت دست دوم را سخت تر میکند. اطمینان از سلامت قط
نمونه سوالات تعمیرکار موتورسیکلت درجه 2
 
لینک دانلود :
 
https://20begir.com/product/motorcycle-repairman/
 
چند مورد از نمونه سوالات آزمون تعمیر موتورسیکلت درجه ۲ با جواب۱) کولیسی که در آنها ۴۹mm خط کش در روی ورنیه به ۵۰ قسمت مساوی تقسیم شده است دقت آن چقدر است؟
۱- ۰٫۰۲mm  ☑
۱) ۰٫۱mm
3- 0.05mm
4- 1.20mm
نمونه سوالات تعمیرکار موتورسیکلت درجه 2
۲) برای بریدن چدن از تیغه اره های دارای …….دندانه در هر اینچ استفاده می کنند؟
۱- ۳۲ -۲۸ ☑
۲- ۲۸ -۲۴
۳- ۱۸ -۲۲
۴- ۱۶ -۱۴
 
۳) سوهان یک آجه برای
1- پیستون موتور : پیستون قطعه استوانه شکلی است که در داخل سیلندر حرکت رفت و برگشت دارد و  زمانهای موتو ر را به  وجود  می اورد ضمنا  نیروهای تراکمی و انبساط ناشی از احتراق را تحمل می کند
2- شاتون موتور :  شاتون موتور اهرمی است که به پیستون موتور و میل لنگ متصل بوده  , باعث تبدیل شدن نیروی خطی پیستون به نیروی چرخشی میل لنگ می گردد
3-سیلندر موتور  :    استوانه ای است تو خالی که از بالا به  وسیله سرسیلندر مسدود شده و از طرف پایین با حرکت پیستون حجم ان
موتور خودرو دارای قدرت کمی است
تنظيم کنید.
دلکو تنظيم نیست.

تعمیر ویا تنظيم نمایید.
آوانس اتوماتیک خلاء خراب است.

تمام قطعات متصل به منیفولد را محکم کنید.
در مسیر لوله های تنفسی نشتی است.

فیلر گیری کنید.
فیلر سوپاپ ها صحیح نیست.

فشار را اندازه بگیرید.
فشار کمپرس کم است.

سوخت رسانی به کاربراتور و والوهای سوزنی را بررسی کنید.
بنزین کافی نمی رسد.

مطمئن شوید که تمام گاز داخل اتومبیل برابر تمام گاز کاربراتور است.
اهرم گاز خارج از تنظيم است.

در دو
از متخصص کمک بگیرید.
ترمال سوئیچ پروانه برقی خراب است.

داغ کردن موتور خودرو
اگر گرفتگی وجود دارد بر طرف سازید. لوله مکشی را چک کنید. آوانس دلکو را طبق مشخصات داده شده در کاتالوگ اتومبیل تنظيم کنید. قطعات فرسوده را تعویض نمایید.
آوانس اتوماتیک دلکو خراب است.

در موقع روشن کردن موتور در هوای سرد از موتور صدای غیر عادی شنیده می شود.      
  
  
موتور را متوقف کنید و اتومبیل را به محل گرم ببرید تا یخها آب شود
به علت یخ زدن، پمپ آب کار نمی کند و تسمه
شیلنگ راست بخاری پراید کاربراتور | شلنگ سمت راست بخاری پراید کاربراتری
 
مکانیزم و عملکرد شیلنگ راست بخاری پراید کاربراتور ( شلنگ سمت راست بخاری پراید کاربراتری )
شلنگ راست بخاری پراید یک نوع شیلنگ لاستیکی خمیده و یک نوع ورودی آب در سیستم گرمایش پراید محسوب میشود. به این صورت که آب گرم رادیاتور خودرو را وارد سیستم اتاق کرده و موجب گرم شدن بخاری ماشین میشود.
 
متریال شیلنگ راست بخاری پراید ( شلنگ سمت راست بخاری پراید )
شلنگ سمت راست ب
 


سیم گاز موتور سیکلت چیست؟
سیم گاز موتور سیکلت از چند رشته سیم به هم تابیده شده آلومینیومی تشکیل شده و معمولا طول آن تا ۱۵۰ سانتی متر میباشد و وظیفه آن انتقال قوای حرکتی از دسته گاز موتور سیکلت به انجین، بمنظور تعیین دور سرعت موتور سیکلت میباشد. سیم گاز موتور سیکلت همانگونه که در تصویر زیر میبینید بمنظور اینکه به راحتی پاره نشود از چند رشته سیم به هم تابیده تشکیل شده است:


سیم گاز موتور سیکلت در بازار به دو صورت با روکش و بدون روکش موجود
قیمت عمده لوازم یدکی 
تاریخ ۱۳۹۸/۹/۷
 
۹۸.۰۸.۲۵سه شاخه پلوس پراید۲۰خار عظام ۳۹۰۰۰۰ ریال
۹۸.۰۸.۲۵سه شاخه پلوس ۱۹ خار پراید عظام۳۴۵۰۰۰ ریال
۹۸.۰۸.۲۵صفحه تکی پراید عظام ۱۷۴۰۰۰۰ ریال
۹۸.۰۸.۲۵صفحه تکی ۴۰۵ پری دمپر عظام ۲۹۷۰۰۰۰ ریال
۹۸.۰۸.۲۵میلنگ ۴۰۵ عظام ۳۶۸۰۰۰۰  ریال
۹۸.۰۸.۲۵مشعلی بلند۴۰۵ ۲۴ خار عظام ۲۹۵۰۰۰۰ ریال
۹۸.۰۸.۲۵دیسک وصفحه رانا عظام ۵۵۰۰۰۰۰ ریال
۹۸.۰۸.۲۵سرپلوس ۲۰خار عظام ۱۴۷۰۰۰۰ ریال
۹۸.۰۸.۲۵سرپلوس تیبا عظام ۱۶۷۰۰۰۰ ریال
۹۸.۰۸.۲۵ش
شیلنگ راست بخاری پراید کاربراتور | شلنگ سمت راست بخاری پراید کاربراتری
 
مکانیزم و عملکرد شیلنگ راست بخاری پراید کاربراتور ( شلنگ سمت راست بخاری پراید کاربراتری )
شلنگ راست بخاری پراید یک نوع شیلنگ لاستیکی خمیده و یک نوع ورودی آب در سیستم گرمایش پراید محسوب میشود. به این صورت که آب گرم رادیاتور خودرو را وارد سیستم اتاق کرده و موجب گرم شدن بخاری ماشین میشود.
 
متریال شیلنگ راست بخاری پراید ( شلنگ سمت راست بخاری پراید )
شلنگ سمت راست ب
بارون نم نم میباره.
درحالی که از پنجره به بیرون نگاه میکنم به هفته قبل و اتفاقاتش هم فکر میکنم, پروژه ریاضی که  ۶ ماه قبل انتخابش کرده بودیم رو ارائه دادیم، حالا که فکر میکنم اونقدر هم سخت نبود اما قبل از اینکه ارائه اش بدیم حتی با فکر کردن بهش حالم بد می‌شد و گریه ام میگرفت، اما خداروشکر تموم شد
و اینکه وقتی گوشیتو روشن کنی و پیام یکی رو ببینی که میگه امروز چطور بود همش بهت فکر میکردم و دعا میکردم .یعنی تمام خستگی هات تو یه ثانیه از بین می

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها