نتایج جستجو برای عبارت :

تعریف ادب از علامه طباطباییgo

دانلود کتاب مستطاب گنج رایگان علامه حسن میرجهانی طباطبائی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب مستطاب گنج رایگان علامه حسن میرجهانی .www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-مستطاب-گنج-.مشخصات کتاب: نام کتاب: مستطاب گنج رایگان نام نویسنده: علامه حسن میرجهانی طباطبائی تعداد صفحات: ۳۷۶ فرمت کتاب: Pdf نوع خطوط کتاب: خطی حجم فایل: ۱۵٫۸۶ .
کتاب مستطاب گنج رایگان علامه حسن میرجهانی طباطبائیtaktafile.ir
خبر درگذشت علامه مصباح خبر غمناکی بود. خصوصا اگر پیغام رهبری را خوانده باشیم.
رهبری در نامه خود این اتفاق را مصیبت برای حوزه علمیه و معارف اسلامی خواندند!
درگذشت علامه مصباح مقارن بود با شب شهادت حاج قاسم. چه پیامهایی میتوان دریافت کرد؟
.
به هرحال مهم این است که.
ادامه مطلب
علامه جعفر مرتضی معتقد بود اگر جریان علامه فضل الله خنثی شود، تمامی جریانات تشکیکی خلع سلاح می‌شوند و بر همین اساس کتاب خلفیات» را نوشت. البته ایشان اختلاف با علامه فضل الله را صرفاً علمی می‌دانست.
 
پایگاه تاریخ تطبیقی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مرتضی، فرزند، شاگرد و مدیرمسئول مرکز ترجمه و نشر آثار علامه سید جعفر مرتضی در نشست روایت حجره»:
ارتباط خانوادگی علامه جعفر مرتضی و علامه فضل الله تا سال ۱۹۹۳ میلادی ادامه داشت تا این‎که
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، این دانشجوی دوشیزه دانشگاه علامه طی روزهای اخیر پیاده شدن اثر ابتلا بوسیله کرونا درگذشته است. این دانشجوی بومی گرمسار، درون ترم ششم لفافه روانشناسی دانشگاه علامه مبتلا تحصیل بود. به خشکی امدن ماخذ اعلام وزارت بهداشت، تاکنون تعداد ۲۱۶۳۸ بیمار مبتلا به این بلای ناگهانی در سرزمین گزارش شده است که ۷۹۱۳ نفر از بیماران گشایش یافته ۱۶۸۵ نفر همچنین جان باخته اند.
راوی: علی جعفری فرزند علامه جعفری؛
وقتی ابراهیم هادی مجروح شد و او را به منزل آوردند علامه از ما خواست تا ایشان را به ملاقات ابراهیم ببریم. وقتی ابراهیم متوجه حضور علامه در منزل شد، با آن وضعیت خواست از جا بلند شود و گفت: استاد! شما چرا زحمت کشیدید، ما خوب می شدیم خدمتتان می آمدیم. علامه جواب دادند: وظیفه ماست که به شما سر بزنیم، شما جانتان را در این راه گذاشته اید. امروز وظیفه ماست که به شما سر بزنیم. بعد علامه ادامه داد: هر بار شما می آمدید و در
حضرت علامه حسن زاده آملی یکی از عهدهایی را که شیخ الرئیس ابن سینا با خود بسته است را ذکر میکنند: "یکى از عهدهاى شیخ رئیس در رساله عهدش این است که رمان و قصه هاى باطل نخواند. حرفها و افسانه هاى باطل ذهن را کج و معوج مى کند و نفس را از درست اندیشى و درست یابى عدول مى دهد و منحرف مى گرداند." (1)
 
 
 
حضرت علامه در جای دیگر می فرمایند: "یکى از رساله ‏هاى شیخ رئیس ابو على سینا، رساله عهد او است، در آن رساله با خدایش پیمان بسته است که مقالات و رمان‏ها و ا
علامه طباطبایی:
من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
علامه طباطبایی:
من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
علامه حسن زاده آملی ( - 1307 )
مجتهد ، عارف ، فیلسوف و مدرس دروس حوزوی است .وی را علامه ذوالفنون نیز می نامند و در علوم غریبه ، ریاضی و هیات و اخترشناسی تبحر دارد و اشعار حکیمانه ای نیز سروده است .از ایشان تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر به چاپ رسیده است. از آثار وی می توان به الهی نامه و رساله ای در خط و رساله ای در معاد و دیوان اشعار اشاره کرد.وی به علوم متافیزیک و ماوراء الطبیعه تبحر کامل دارد ولی کسی نیست که از او استفاده کند .
 
وقتی ابراهیم هادی مجروح شد و او را به منزل آوردند علامه [جعفری] از ما خواست تا ایشان را به ملاقات ابراهیم ببریم. وقتی ابراهیم متوجه حضور علامه در منزل شد، با آن وضعیت خواست از جا بلند شود و گفت: استاد! شما چرا زحمت کشیدید، ما خوب می شدیم خدمتتان می آمدیم.
علامه جواب دادند: وظیفه ماست که به شما سر بزنیم، شما جانتان را در این راه گذاشته اید. امروز وظیفه ماست که به شما سر بزنیم. بعد علامه ادامه داد: هر بار شما می آمدید و درس می گرفتید، امروز نوبت م
آدرس سامانه ثبت نام دبیرستان های علامه  به نشانی www.mat.ir می باشد. دانش آموزان عزیز لازم است تمامی اطلاعات هویتی و دانش آموزی خود را به هنگام ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی وارد نمایند. همچنین پس از دریافت رمز عبور در نظر گرفته شده برای ثبت نام ، بتوانند برای شرکت در آزمون خود را آماده نموده و موفقیت لازم را به دست آورند. 
مطابق با اطلاعیه ثبت نام دبیرستان علامه طباطبایی 98 – 99 ثبت نام برای تمامی داوطلبان از اواسط دی ماه صورت خواهد پذیرفت. بنا
هو
 
مرحوم علامه طباطبائی به فلسفه های شرقی غیر اسلامی هم علاقه مند بودند و دوست داشتند بدانند که فلسفه های هندی و چینی و غیره چه می گویند. وقتی من و آقای دکتر شایگان با یکدیگر متنی را به زبان فارسی برای علامه طباطبائی ترجمه می کردیم ، گاهی در آن جلسات به فلسفه های شرقی هم توجه می شد. مثلا من قسمتی از اوپانیشادها را به فارسی می‌خواندم و علامه تفسیر و تحلیل می کردند. همچنین به اتفاق آقای دکتر شایگان کتاب تائوت چینگ را که متن اصلی دین تائویی است
تواتر نزول آیه تطهیر در شان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در کلام علامه مجلسی قدس سره
علامه مجلسی قدس الله روحه الشریف می‌نویسد:
بدان که احادیث از طرق عامه و خاصه به حد تواتر رسیده که آیه تطهیر در شان اهل بیت رسالت علیهم السلام نازل شده که آل عبا باشند، و موافق بعضی از احادیث ما جمیع ائمه ما داخل‌اند.
عین الحیات، تالیف علامه مجلسی، جلد ۱، صفحه ۱۸۱، انتشارات انوار الهدی
در
مجلس علما که به دستور شاه خدابنده تشکیل شده بود. سید رکن الدین موصلی
(یکی از علمای برجسته اهل تسنن) به علامه گفت: دلیل بر جواز صلوات بر غیر
پیامبران چیست؟
علامه بی درنگ این آیه را خواند:الَّذِینَ
إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ
رَاجِعونَ * أُولَـئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ
وَ أُولَـئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ».(صابران کسانی
هستند که هرگاه مصیبتی به آنان رسد، می گویند
خالد سلطان دایر از اجرای بیش از ۴ پروژه جهادی در منطقه محروم اروندکنار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها به همت گروه جهادی علامه ربیعی این بخش در حال انجام است.مسئول گروه جهادی علامه ربیعی اروندکنار، افزود: با توجه به خسارت های اخیری که متحمل مردم عزیز و محروم صفر مرزی اروندکنار شد اقدام به برگزاری اردوهای جهادی خود نموده است و در طی این ایام این گروه جهادی چهار پروژه عمرانی را شروع خواهد کرد. وی به حضور نیروهای جوان بسیجی و انقلابی در گروه
سخنی از علامه طباطبایی
مرحوم علامه طباطبایی در تفسیر قیّم المیزان ذیل آیات ۱۰۲ و ۱۰۳ از سورة بقره که مربوط به داستان هاروت و ماروت است، بحثی فلسفی و علمی دارند و چون این دو بحث کاملاً مرتبط است، ترجمة خلاصه‌ای از آن را می‌آوریم و سپس نکات مورد استفاده از سخن ایشان را آورده و آنگاه بحث را پی می‌گیریم.
ادامه مطلب
علامه طباطبایی: روز گذشته وقت نماز صبح، [در مکاشفه] استاد مرحوم آقای قاضی را دیدم. وقت رفتن به من فرمود: هرکس به جایی رسیده، از یَد یا أیدی رسیده است.»پس از آن به نظرم رسید که شاید منظور، آیه شریفه واذکُر عبادَنا ابراهیمَ و اسحاقَ و یعقوبَ اُولی الاَیدی و الاَبصار» باشد. منظور آیه شریفه، این است که ایشان صاحب گذشت و عبرت بوده اند. ثمرات حیات، ص ۲۵۷پ‌ن: علامه در المیزان ذیل این آیه می‌نویسد: اینکه خداوند فرمود: ابراهیم و اسحاق و یعقوب داراى
نمونه سوالات پایه دوازدهم دبیرستان علامه حلی ملایر (98-97)
دانلود نمونه سوالات تمامی دروس نوبت اول دبیرستان علامه حلی ملایر، پایه دوازدهم (ریاضی و تجربی)، در قالب 17 سری فایل pdf. این مجموعه شامل تمام نمونه سوالات نوبت اول دبیرستان علامه حلی ملایر در سال تحصیلی 1397-98 می باشد و با توجه به اینکه نمونه سوالات هرسال شبیه به سال گذشته می باشند می تواند .

 
 
وظیفه‌ی شاعران و مادحان از زبان مرحوم علامه امینی قدس سره
من أقوال العلامة الأمینی (قدس سره): یجب على الشاعر المؤمن أن یتبرأ من أعداء محمد وآله محمد، وإضافة إلى مدائحهم ومراثیهم، فإن دروس التبری أعظم من دروس التولی والمودة.
علامه امینی قدس سره فرمودند: واجب است بر شاعر مومن، علاوه بر این‌که مدح اهل بیت علیهم السلام می‌کند و مرثیه می‌خواند، از دشمنان حضرت محمد و آل محمد علیهم السلام تبری جوید؛ چرا که مسئله تبری از دشمنان اهل بیت علیهم الس
 
استاد حسن رمضانی:
علامه روزی در یکی از مجالس روضه شرکت کرده بودند، شخص حراف و لوده ای که علامه را نمی‌شناخت در حضور ایشان شروع کرد به لودگی کردن و حرف‌های بی ربط زدن؛ و توجه نداشت این آقایی که حضور دارد حضرت علامه طباطبایی است؛ چون علامه، بسیار کم حرف بودند و ظاهر بسیار معمولی و متعارفی داشتند. بعد از آنکه به آن شخص میگویند آقا! حداقل امروز که حضرت علامه طباطبایی حضور دارند مراعات کنید و در محضر ایشان مودب باشید و درست صحبت کنید! او می پرسد
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
مهر خوبان دل و دین از همه بی‌پروا برد
رخ شطرنج نبرد آن‌چه رخ زیبا برد
 
تو مپندار که مجنون سر خود مجنون گشت
از سمک تا به سماکش کشش لیلا برد
 
من به سرچشمه‌ی خورشید نه خود بردم راه
ذره‌ای بودم و مهر تو مرا بالا برد
 
من خسی بی‌سر و پایم که به سیل افتادم
او که می‌رفت مرا هم به دل دریا برد
 
جام صهبا ز کجا بود مگر دست که بود
که به یک جلوه دل و دین ز همه یک‌جا برد
 
خم ابروی تو بود و کف مینوی تو بود
که در این بزم بگردید و دل
جزوه اصول فقه 1 علامه مظفر
 
 
دانلود جزوه اصول فقه 1 علامه مظفر
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود خلاصه کتاب اصول فقه علامه مظفر pdf | یاوران . - یاوران .www.yavaranfile.ir › downloads › دانلود-خلاصه-کتاب-ا.۲۷ مهر ۱۳۹۸ - دانلود خلاصه کتاب اصول فقه علامه مظفر pdf | یاوران فایل. . اطلاعیه شماره 1لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در می آید و همزمان به .
شرح اصول فقه جلد 1 علامه مظفر - بان
کفر صوفیه و وحدت وجودی‌ها در کلام علامه محمد تقی مجلسی رضوان الله علیه
علامه محمد تقی مجلسی قدس الله روحه الشریف در کتاب شریف لوامع صاحبقرانی در مذمت صوفیه می‌نویسد:
بسیار است که ملحد می‌شوند به نادانی چون عبارات صوفیه قریبست به عبارات ملاحده و مثل عبارت ملاحده مثل عبارت حدیث قدسی که الحال گفته شد جمعی حلول می‌فهمند و جمعی اتحاد و جمعی به وحدت وجود به نحوی که خود میفهمند و همه کفر است.
لوامع صاحبقرانی، تألیف علامه محمد تقی مجلسی، جلد ۷، ص
کفر صوفیه و وحدت وجودی‌ها در کلام علامه محمد تقی مجلسی رضوان الله علیه
علامه محمد تقی مجلسی قدس الله روحه الشریف در کتاب شریف لوامع صاحبقرانی در مذمت صوفیه می‌نویسد:
بسیار است که ملحد می‌شوند به نادانی چون عبارات صوفیه قریبست به عبارات ملاحده و مثل عبارت ملاحده مثل عبارت حدیث قدسی که الحال گفته شد جمعی حلول می‌فهمند و جمعی اتحاد و جمعی به وحدت وجود به نحوی که خود میفهمند و همه کفر است.
لوامع صاحبقرانی، تألیف علامه محمد تقی مجلسی، جلد ۷، ص
علامه حسن زاده آملی همواره از یاد و خاطره مهربانی های مادر و همسر خود غافل نمی شود.
حضرت علامه حسن زاده نام اتاقی را که همسر گرامی شان در آن آرمیده، بیت الرحمه نامیده است.
وقتی از ایشان درباره چرای دفن همسرشان در منزل سوال شده است گفته است که می خواهم بیشتر به ایشان خدمت کنم.
موضع خاطره: بزرگواری و شکوه
یک بار یکی از سخنرانان کابلی به علامه بی ادبی کرد. من که از ارادتمندان علامه بودم، به او پرخاش کرده و او را مؤاخذه کردم. فردای آن روز، علامه بلخی که از ماجرا با خبر شده بود به در خانه ما آمد و گفت: پسرم بیا با هم جایی برویم.» بعد از طیّ مسیری به خانه ای رسیدیم. در زدیم. همان شخص در را باز کرد و بهت زده شد! رفتیم داخل و نشستیم. آن شخص دست و پایش را گم کرده بود. علامه بلخی گفت: چند وقت بود شما را ندیده بودیم.» سپس اضافه کرد:
دانلود کتاب شرح فص حکمه عصمتیه فی کلمه فاطمیه اثر حضرت علامه حسن زاده آملی بصورتpdf
دانلود کتاب شرح فص حکمه عصمتیه فی کلمه فاطمیه اثر حضرت علامه حسن زاده آملی بصورتpdf
دانلود کتاب شرح فص حکمه عصمتیه فی کلمه فاطمیه اثر حضرت علامه حسن زاده آملی بصورتpdf
http://s6.picofile.com/d/8389313918/d4105616-9512-4362-b1f9-a1af4472626e/%D8%B4%D8%B1%D8%AD_%D9%81%D8%B5_%D8%AD%DA%A9%D9%85%D8%A9_%D8%B9%D8%B5%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A9_%D9%81%DB%8C_%DA%A9%D9%84%D9%85%D9%87_%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%D9%87.pdf
دو بیت شعری که آیت الله سید علی قاضی، در پایان نامه‌شان به سید محمدحسن الهی طباطبایی، خطاب به ایشان و برادرشان(علامه طباطبایی) سروده اند و شدت علاقه و جایگاه این دو برادر نزد مرحوم قاضی را نشان می‌دهد:فَدَیتُک لو عَرَضتُ علیک شوقییَمِلّ السَّمعُ مِن طول الکلامِفإنّی بَعد بُعدِکما، کشمسٍلَقَد کُسِفَت و صارت فی ظَلامِفدایت شوم؛ هرگاه بخواهم مراتب علاقه خود را به تو توضیح دهم، همانا از درازی سخن، گوش به ملال می‌آید. من بدون شما دو نفر(علام
هوجدیدترین تصویر از عارف بالله حضرت استاد علامه حسن زاده آملی (حفظه الله) بر مزار شاگرد خویش، مرحوم خواجه ابوسعید آملی(حاج رضا ولایی، رحمة الله علیه)ساعت ۳۰ دقیقه بامداد جمعه ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ برابر با چهاردهم رمضان المبارک (مقارن سومین سالروز رحلت مرحوم خواجه ابوسعید آملی)این نیمه شب است و ما و دلبر؛بزم طرب است و ما و دلبر.وجد است و سرود عاشقانه؛نای و چَلَب است و ما و دلبر. گپ هست ولی فروتر از هَمس؛از لب به لب است و ما و دلبر.راز است نهانتر از نه
علامه محمد تقی جعفری (رحمه الله علیه) از بزرگان فلسفه و حکمت اسلامی در دوران معاصر، حکایتی بسیار جالب دارند که حیف است در اینجا نیاورم.

از علامه محمد تقی جعفری سوال می شود که چه شد که به این کمالات رسیدید؟! ایشان در جواب خاطره ای از دوران طلبگی تعريف میکنند و اظهار میکنند که هر چه دارند از کراماتی ست که بدنبال این امتحان الهی نصیبشان شده است.
علامه جعفری چنین شرح می دهد: ما در نجف در مدرسه صدر اقامت داشتیم . خیلی مقید بودیم که ، در جشن ها و ایام
بی حالی در نماز
علامه حسن زاده آملی نقل می کند: در تعطیلات تابستان به آمل رفتم، خوابیده بودم بچه ها سر و صدا کردند و از خواب بیدار شدم و غضبناک شدم و بعد از آن ناراحت شدم که چرا من غضبناک شدم، آن قدر گریه کردم تا این که نتوانستم غذا بخورم، به تهران آمدم و راهی تبریز شدم تا سراغ طبیبم بروم به محضر علامه طباطبایی رفتم و به ایشان گفتم من حال نماز ندارم، بدون این که به ایشان جریان را بگویم.
گفت: بی خود غضبناک می شوی و انتظار هم داری که در نماز حال داش
این مجموعه در 10 جلد نوشته شده است و شامل مباحثی میباشد که علامه طباطبایی در جلسات شرح دیوان و اشعار حافظ فرموده اند.
نویسنده این کتاب حضرت آیت الله سعادت پرور شاگرد علامه طباطبایی میباشند.
به جرئت میتوان گفت این تنها شرحی بر حافظ است که به شخصیت حافظ نزدیک میباشد و یا حداقل حقیر شرح مناسبی از حافظ به جز این مجلد پیدا نکرده ام.
حافظ علیه الرحمه انسان کامل بوده و افراد زیادی سعی داشته اند که از این دریای معارف اسلام و تشیع ظرفی برگیرند اما چون ا
استاد ملکیان در باب رمز موفقیت های علمی و معنوی علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان چنین می گوید:
موفقیت های معنوی علامه بسیار بیشتر از آثار ارزشمند علمی ایشان است. در واقع او از حیث معنوی مقامات بالایی را کسب کرده و فضایل الهی را در خود جمع داشت.
شاید بتوان رمز موفقیت ایشان را در چند جمله خلاصه کرد:1. علامه تنها به امور ضروری زندگی می پرداخت. و در مورد موارد غیر ضرور به اتلاف وقت و هزینه مایل نبود.2. او هرگز خود را با دیگران مقایسه نمی کرد. بلکه تن
استاد ملکیان در باب رمز موفقیت های علمی و معنوی علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان چنین می گوید:
موفقیت های معنوی علامه بسیار بیشتر از آثار ارزشمند علمی ایشان است. در واقع او از حیث معنوی مقامات بالایی را کسب کرده و فضایل الهی را در خود جمع داشت.
شاید بتوان رمز موفقیت ایشان را در چند جمله خلاصه کرد:1. علامه تنها به امور ضروری زندگی می پرداخت. و در مورد موارد غیر ضرور به اتلاف وقت و هزینه مایل نبود.2. او هرگز خود را با دیگران مقایسه نمی کرد. بلکه تن
خاطره ای از همسر علامه طباطبایی از زبان همسر شهید مطهری
.
به عمرم خانمی مثل ایشان ندیدم که اینقدر دغدغه همسرش را داشته باشد. می‌گفت: وقتی علامه در حال مطالعه است چای کمرنگ را به اتاق ایشان می‌برم و به علامه نگاه هم نمی‌کنم. چای را می‌گذارم و می‌آیم بیرون تا مبادا رشته افکارش پاره شود. .
.
روزی مهمان خانم بودم. لباس‌هایشان خیلی مندرس و کهنه شده بود و ایشان نیاز داشت که لباسی برای خودش بدوزد. زمانی که علامه بیرون می‌رفت به ایشان گفت، از درس که
علامه حسن زاده آملی: به دستور حضرت استادم علامه آقا سید محمد حسین طباطبایى رضوان الله تعالى علیه از اول ماه ذى القعده تا دهم ذى الحجه ۱۳۸۹ ه ق، در اربعین‌ کلیمى‌ بودم‌ وَ واعَدْنا مُوسى‌ ثَلاثِینَ لَیْلَةً وَ أَتْمَمْناها بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِیقاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِینَ لَیْلَةً .(سوره اعراف، آیه ۱۴۲)؛ در اوائل ماه ذى الحجه مذکور به توجه نشسته بودم، انتقالى روى آورد تا در کنار نهرى گذارم افتاد، درخت انجیرى در کنار آن نهر بود و انجیر بسی
تداوم بازداشت ملیکا قراگوزلو دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی و بازداشت ابراهیم گرانپایه در دانشگاه تهران
رییس حراست دانشگاه علامه طباطبایی،ضمن تائید خبر بازداشت ملیکا قراگوزلو،دانشجوی این دانشگاه گفت طبق اخبار رسمی دانشگاه علامه طباطبایی ۲ دانشجو بازداشت شده بودند که یکی از این دانشجویان همان شب آزاد شد و ملیکا قراگوزلو همچنان در بازداشت است.بنا بر گزارشی دیگر،ابراهیم گرانپایه دانشجوی معماری دانشگاه تهران در تاریخ ٢٧ آبان‌ماه در
خب ظاهرا علامه نه تنها بد نیست بلکه خیلیم خوبه. خوابگاهش که خیلی بهتره حداقل. فقط بزرگ ترین مشکلی که داره دوریش از انقلابه که خیلیم مهمه اتفاقا.
و خب چیز دیگه ایم که هست دو رشته ای خوندنه. که فقط چند تا بخشنامه ی مبهم در موردش وجود داره و میگه فقط رشته های مرتبط. حالا فعلا که ظاهرا دانشگاه تهران ادبیات و روان رو مرتبط نمیدونه، دیگه نمی دونم علامه چطوره
مدیریت جهانگردی رو هم واقعا دوست داستم، رشته ی خیلی جذابی بود. مامانم هم به حدی داره سعی میکن

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها