نتایج جستجو برای عبارت :

تصاویری از غم دنیاgo

لعن دشمنان حضرت زهرا علیها السلام در قرآن
علی بن ابراهیم قمی قدس الله روحه الشریف عالم و مفسر بزرگ شیعه می‌نویسد:
وقوله ان الذین یؤذون الله ورسوله لعنهم الله فی الدنیا والآخرة واعد لهم عذابا مهینا» قال نزلت فیمن غصب امیر المؤمنین علیه السلام حقه واخذ حق فاطمة علیها السلام وآذاها وقد قال رسول الله صلى الله علیه وآله من آذاها فی حیاتی كمن آذاها بعد موتی ومن آذاها بعد موتى كمن آذاها فی حیاتی، ومن آذاها فقد آذانی ومن آذانی فقد آذى الله وهو قو
 
زمستان این قدرت جادویی را دارد تا حتی کسل کننده‌ترین منظره‌ها را به صحنه‌ای از یک افسانه تبدیل کند. عکاسی از مناظر زمستانی پوشیده از برف و یخ می‌تواند فرصت هیجان انگیزی برای ثبت تصاویر منحصر به فرد و شگفت انگیز باشد، به خصوص هنگامی که یک صحنه آشنا در روکشی از برف پوشیده می‌شود و منظره کاملا متفاوتی به وجود می‌آورد.
 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم . #رنگامیزی #رنگ_آمیزی *محتوای آموزشی سالم استفاده کنیم.* یکی از نکاتی که معمولا در مشکات روی اون دقت داریم، انتخاب تصاویر سالم برای آموزش هست، مخصوصا تصاويري که به عنوان کاربرگ یا ابزار تدریس یا قصه گویی استفاده میشن. در انتخاب تصاویر سالم ، نکات ریز زیادی وجود داره که لازمه بشون باشه. هر تصویری مناسب استفاده نیست. گاهی از اینترنت تصاويري می‌گیریم که در نگاه اول مناسب هستن و کاملا با واحد کار مد نظرمون مطابق هستن.
تصاويري از شخصیت‌های فیلم Top Gun: Maverick منتشر شدند،پس از انتظار ۳۰ ساله برای دنباله Top Gun تاپ گان»، طرفداران با اکران فیلم Top Gun: Maverick تاپ گان: ماوریک» در تابستان آینده دوباره به منطقه خطر برخواهند گشت. این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی داستان شخصیت پیت ماوریک میچل با بازی تام کروز را دنبال می‌کند که دوباره به مدرسه خلبانی برگشته تا آموزش گروهی از خلبانان جوان را برعهده بگیرد.فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.
بر اساس یک سنت بی‌رحمانه که بیش از 1200 سال قدمت دارد، ساکنین جزایر فارو در دانمارک با کشاندن تعداد زیادی از نهنگ‌ها و دلفین‌ها به ساحل، آن‌ها را با چاقو، نیزه و دیگر وسایل برنده قتل‌عام می‌کنند. به‌طوری‌که هرساله در اثر این قتل‌عام فجیع، صدها نهنگ و دلفین کشته‌شده و آب دریا به رنگ قرمز درمی‌آید.
کشتار بی‌رحمانه نهنگ‌ها در مناطق "بور" و "توشهاون" در جزایر فارو انجام می‌شود. مردم محلی با نزدیک شدن نهنگ‌ها به سمت ساحل، با نیزه و چاقو به ش
 

جدید ترین مدل های ابرو
 
زیبا
ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند.اقراق
نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را
از بین ببرد.
با دیدن
این تصاویر علاوه بر آشنا شدن با انواع مدلهای ابرو  می توانید مدل
ابرویتان را نیز بر  اساس ترکیب صورت وبرحسب نوع  و طرح اصلی ابرو انتخاب
کنید.
تصاويري از جدید ترین مدل ابرو
 

ادامه مطلب
تصاويري زیبا از عزاداری محرم مزار بی بی مریم (س)+ عکاس مهدی اردونی
 
 
تصاويري زیبا از عزاداری محرم مزار بی بی مریم (س)+ عکاس مهدی اردونی
 
 
تصاويري زیبا از عزاداری محرم مزار بی بی مریم (س)+ عکاس مهدی اردونی
 
 
تصاويري زیبا از عزاداری محرم مزار بی بی مریم (س)+ عکاس مهدی اردونی
 
موشن گرافیک از دو واژه موشن به معنای حرکت و گرافیک به معنای تصاويري همچون وکتورها و تصاويري که عموما با برنامه های گرافیکی همچون فتوشاپ و . ساخته میشوند، تشکیل شده است.موشن گرافیک ها اصولا به همراه صدا توسط برنامه هایی مالتی مدیا همچون ادوب افترافکت ساخته میشوند.john withney اولین کسی بود که کلمه موشن گرافیک را وارد فرهنگ و لغات مربوط به دنیای مالتی مدیا کرد.
  

ادامه مطلب
سونوگرافی ترانس واژینال با استفاده از امواج صوتی فرکانس بالا تصاويري از داخل بدن ایجاد کرده و نمایش می دهد. تصاويري که از این سونوگرافی به دست می آید بسیار دقیق می باشد. از آنجا که سونوگرافی شکمی دقیق است و اطلاعات کاملی از ارگان های شکمی به ما می دهد ولی در مورد ارگان های لگنی به این صورت نیست. برای چک کردن ارگان های لگنی بهتر است از سونوگرافی ترانس واژینال استفاده شود.
سونوگرافی اندوواژینال ، نوعی سونوگرافی لگن است که پزشکان از آن برای بر
اسکیزوفرنی یکی از اختلالات روانی است که به صورت ژنتیکی انتقال پیدا میکند. ظهور و شناخت بیماری اسکیزو از دوران نوجوانی حدوداً ۱۱ سالگی شکل میگیرد.
عامل اصلی در شکل گیری اسکیزوفرنی
یکی از عوامل مهمی که در بیماری اسکیزوفرنی باعث رشد بیماری میشود محیط خانوادگی نامناسب و شرایط نامناسب است که باعث میشود ژن بیماری فعال در فرد، شروع به رشد و نشان دادن عوارض بیماری کند. به این دلیل بیماری اسکیزوفرنی میتواند پس از دوره نوجوانی رشد پیدا کند و عوارض
درها و پنجره‌ها از جمله‌ اجزای اصلی موجود در خانه‌ها هستند که شکل و رنگ مناسب آن‌ها نقش مهمی در زیباتر دیده شدن خانه‌ها دارد. در واقع، می‌توان این‌ اجزا را جزو دکوراسیون داخلی خانه تصور کرد. باید رنگ مناسبی برای در و پنجره‌تان انتخاب کنید تا با سایر اجزای موجود در خانه متناسب باشند. اگر خودتان می‌خواهید این کار را انجام دهید، در ادامه مواردی برای شما آماده کرده‌ایم.رنگ آمیزی درب و پنجره شاید به نظر کار ساده‌ای باشد، اما مانند هر کار د
با ثبت عناصر بی همتای آن محیط مشابه غذا، نوع پوشش، اماکن مهم در تصاویر خویش جنبه‎های بصری عکس ها را افزایش دهید و نزاکت آن مکان را متمایز کنید و به سایرین پرتو دهید.
3) از زوایایی متفاوت عکس بگیرید
قبل از اختناق دادن دکمه شاتر  دوربین  اندیشه کنید. برده این وسوسه نشوید که چندین عکس سریعا بگیرید که در سرانجام همه آن ها با یکدیگر فرقی ندارند. همه صجنه را دلخواه قرار دهید و موعد برگزیدن پرسپکتیو به شکلی متفاوت اندیشه کنید. جالب ترین محیط‌ برا
 
بناهای دیدنی کشور اسپانیا
شهر بسالو در کاتالونیا قراردارد  جاذبه های تاریخی بسیاری دارد



در سفر به اسپانیا استراحت فراموش نشود!
اگر خسته اید، از استراحت خود لذت ببرید، اسپانیایی ها بیرون نمی روند مگر بعد از خواب نیمروز دلچسب!! این مردم علاقه شدیدی به خواب نیمروزی دارند شاید به همین دلیل باشد که در تمام شهرهای اسپانیا شب ها خیابان ها شلوغ تر از روز است.
ال کلاسیکو جنگ فوتبال در اسپانیا
علاقه مندان به فوتبال در ال کلاسیکو که مصاف دو تیم رئا
این روزها تصاويري که از رفتار غیرمتمدنانه ما ایرانی‌ها منتشر می‌شود، گویای واقعیاتی است که حاضر نیستیم به آنها اعتراف کنیم.
واقعیتی که نمی‌توان پنهان کرد رفتار طلبکارانه و عوامانه بخشی از جامعه ایرانی است. جامعه‌ای که همه چیز را از حکومت می‌خواهد و در مشکلات پدید آمده نقشی برای خود قائل نیست. این روزها تصاويري که از رفتار غیرمتمدنانه ما ایرانی‌ها منتشر می‌شود، گویای واقعیاتی است که حاضر نیستیم به آنها اعتراف کنیم. از مردمی که با وجود
این عکس یکی از زیباترین تصاويري است که از روزهای فتح خرمشهر به ثبت رسیده است.


وقتی
بعد از یک مقاومت سخت که بابتش بهای سنگینی دادی و بسیاری از اعضای
خانواده ات از دست رفته اند شیرینی پیروزی به عمق جانت می نشیند آنقدر که
دیگران هم با لبخند تو می خندند.
ملت ایران دست به دست هم داد تا این پیروزی همچنان بعد از سالها کاممان را شیرین کند و باعث مباهاتمان شود.
این عکس یکی از زیبا ترین تصاويري است که از روزهای فتح خرمشهر به ثبت رسیده است.
 
◀️ رادار مدرن ایرانی کاشف سوپرهورنت» مشکوک آمریکایی
روز گدشته تصاويري منتشر شد که نشان می‌داد روز اول فروردین با اشراف قرارگاه پدافند هوایی ارتش، یک جنگنده F۱۸ آمریکایی ابتدا شناسایی و سپس با هشدار قاطع مبنی بر شلیک موشک به آن، از نزدیکی مرزهای کشورمان دور شده است.
ادامه مطلب
اسپانیا را چگونه توصیف کنیم؟توصیف اسپانیا کمی سخت و در عین حال آسان است. این کشور نه چندان پهناور ولی زیبا ، شهرتش را مرهون مردم، فرهنگ، هنر و غذا ها و آداب و رسوم خاصش است. تور اسپانیا همیشه یک شگفتانه خاص برای کسانی که آن را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند، دارد.
 
بناهای دیدنی کشور اسپانیا
شهر بسالو در کاتالونیا قراردارد  جاذبه های تاریخی بسیاری دارد



در سفر به اسپانیا استراحت فراموش نشود!
اگر خسته اید، از استراحت خود لذت ببرید، اسپان
بارندگی اخیر در روستای محمدزینا نماها و جاذبه های چشم نواز زیبایی را ایجاد نموده است. تصاويري که در ادامه می بینیم چندنما از هوای بعد از باران چند روز گذشته در محمدزینا است که محمدزینا آنلاین آن ها را به تصویر کشیده است.
ادامه مطلب
بارندگی اخیر در روستای محمدزینا نماها و جاذبه های چشم نواز زیبایی را ایجاد نموده است. تصاويري که در ادامه می بینیم چندنما از هوای بعد از باران چند روز گذشته در محمدزینا است که محمدزینا آنلاین آن ها را به تصویر کشیده است.
ادامه مطلب
کانال مشاهدات دانشجویان و دانش‌آموختگان مسلمان ایرانی از امریکا» با انتشار تصاويري نوشت: حدود ٣٠٠ نفر از مردم پورتلند در ایالت اُرِگان امریکا، حمله‌ی هوایی به خودروی ژنرال ایرانی را محکوم و به اقداماتی که جنگ را شعله‌ور می‌کند اعتراض کردند.
 
#داستانکهای_پندآموز پادشاهی جایزه بزرگی برای هنرمندی گذاشت که بتواند به بهترین شکل ، آرامش را به تصویر بکشد. نقاشان بسیاری آثار خود را به قصر فرستادند. آن تابلو ها ، تصاويري بودند از خورشید به هنگام غروب ، رودهای آرام
ادامه مطلب
سلام این تصاويري از محیط بازی است دعا کنید تو خروجی اندروید با نرم افزار وینوس مشکلی نداشته باشه هنوز پوش نوتیفکشن و فروشگاه مونده ولی حتما فک کنم تا شب بسازم چون یه نفر هستم نمیتونم زود تر کار هارو رو به راه کنم و با ارور های زیادی از نرم افزار ها مواجه هستم چون فقط با یه برنامه ساخته نشده با 7 الی 8 برنامه ساخته شده از گرافیک گرفته تا هاست به جز بک گراند ها تمام طراحی گرافیک را بر عهده گرفتم
نظرتان را در مورد بازی حتما حتما بگید
همچنینین بخوانید:
مدل های محبوب آرایشی ن کشور‌های مختلف جهان
 
آشنایی با ضروری‌ ترین لوازم آرایش خانم‌ ها

مدل موی مارمولکی: این هم مویی است که صاحب آن تصمیم گرفته آن را شبیه کارمولک در آورد.
زندان پرندگان: اگر این فرد روزی به زندان بی‌افتد تحمل میله‌های زندان برای او سخت نخواهد بود چرا که هر روز به آن‌ها نگاه می‌کنند.
کله گوجه‌ای: این هم مدل موی جالب دیگریست. به نظر شما این فرد چه فکری می‌کرده که موهایش را به این شکل در آورده‌است؟

 
 
تصاويري از ابتکار و خلاقیت در طرح و مدل موی این افراد حال انگیزه آنها از این مدل موهای عجیب و غریب چیست خدا می داند !  این افراد موهای خود را به شکل عنکبوت، مخروط‌های رنگارنگ، آناناس، مارمولک رنگارنگ، تصویر رابین ویلیامز، سومین چشم، موش، تصویر سالوادور دالی و توپ آرایش کرده اند.


همچنینین بخوانید:
مدل های محبوب آرایشی ن کشور‌های مختلف جهان
 
آشنایی با ضروری‌ ترین لوازم آرایش خانم‌ ها

مدل موی مارمولکی: این هم مویی است که صاحب آن تصمیم
 
 
 
این عکس یکی از زیباترین تصاويري است که از روزهای فتح خرمشهر به ثبت رسیده است.
 

وقتی بعد از یک مقاومت سخت که بابتش بهای سنگینی دادی و بسیاری از اعضای خانواده ات از دست رفته اند شیرینی پیروزی به عمق جانت می نشیند آنقدر که دیگران هم با لبخند تو می خندند.
ملت ایران دست به دست هم داد تا این پیروزی همچنان بعد از سالها کاممان را شیرین کند و باعث مباهاتمان شود.
این عکس یکی از زیبا ترین تصاويري است که از روزهای فتح خرمشهر به ثبت رسیده است.
 
وضعیت گله‌های آهو پس از آتش‌سوزی قصرشیرین
تصاويري از گله‌های آهو در میان مراتع سوخته در منطقه قراویز قصرشیرین
این تصاویر را مهدی از قصرشیرین برای بی‌بی‌سی فارسی فرستاده که نشان می‌دهد بخشی از زیستگاه این آهوها در اثر آتش‌سوزی ۲۵ خردادماه از بین رفته است. او می‌گوید وضعیت گله‌های آهو در منطقه حفاظت شده قراویز نگران کننده است
 تصویر کیس محافظ شفاف هواوی P40 فاش شد
طبق اعلام مدیران هواوی، این شرکت سری P40 را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌کند. شایعات جدید حاکی از آن است که P40 پرو لنز تلسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری دارد. اکنون در جدیدترین اخبار موبایل، تصاويري از کیس محافظ شفاف این گوشی منتشر شده که برش مربوط به ماژول دوربین مستطیلی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.
تحقیق بررسی آثار معماری دوران ساسانی + مجموعه تصاویر فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 19حجم فایل: 3498 کیلوبایت قیمت: 4800 تومان
توضیحات:تحقیق رشته معماری با موضوع بررسی آثار معماری دوران ساسانی همراه با مجموعه تصاویر مربوطه، در قالب فایل word و در حجم 19 صفحه.بخشی از متن:کاخ  سروستان: مجموعه کاخ سروستان در زمان بهرام گور ساسانی ساخته شده‌است. این کاخ که یکی از قدیمی‌ترین گنبدهای آجری کشور را در خودجای داده‌است نسبت به دیگر ب
هیوندای تصاويري از مدل سانتافه منتشر
کرده که نشان می‌دهد نسل جدید این خودرو با تغییرات زیادی به بازار عرضه
خواهد شد. این تصاویر در آستانه رونمایی از نسل پنجم سانتافه‌ منتشر شده که
قرار است به‌زودی در کانال یوتیوب این خودروساز معرفی شود.
ادامه مطلب
حتما تاکنون پیش آمده است که ببینید یک عمل جراحی در یک جای دیگر درحال پخش است.در این چراغ یک دوربین خاص تعبیه شده است که افراد مختلف قادر خواهند بود عمل جراحی را بدون حضور در اتاق عمل مشاهده کنند. تصاويري از این چراغ های دوربین دار را در ادامه مشاهده نمایید.
 
اهمیت دقت در عکاسی: راه به دنیای بیان بی‌زبان
عکاسی یک هنر زیباست که به ما این امکان را می‌دهد تا لحظات زندگی را به شکلی منحصر به فرد و زیبا ثبت کنیم. اما برای رسیدن به عکس‌هایی با کیفیت و جذاب، دقت بسیار مهم است. در این مقاله، به بررسی اهمیت دقت در عکاسی و تأثیر آن بر نتایج نهایی می‌پردازیم.
۱. انتقال صحیح احساسات و اندیشه‌ها:
در عکاسی، هدف اصلی ثبت لحظات و احساسات است. با دقت در انتخاب فریم، نورپردازی، و دیگر جزئیات فنی، می‌توانیم احساسات
با سلام و دورود خدمت بازدیدکنندگان وبلاگ .
هدف از ساخت این وبلاگ آشنایی مقدماتی با معماری مدرن در عین حال آشنایی با معماری های محلی و باستانی و سعی در حفظ آن 
این وبلاگ میکوشد تا با انتشار مطالب آگاه کننده تلنگری باشد برای معماران تا خانه هایی با معماری زیبا و مستحکم بسازند تا هم نمای شهر زیباشود و هم جان مردم در خطر نباشد .
شما هم اگر در این حوزه اطلاعات و تصاويري دارید با جیمیل وبلاگ در ارتباط باشید
memarimodernblog@gmail.com
به‌تازگی تصاويري از یک گوشی جدید با نام گلکسی S10E منتشر شده است که انتظار می‌رود نمونه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S10 سامسونگ باشد.
فقط چند هفته مانده به رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ، تصاويري منتشر شده که نمونه‌ای ارزان‌قیمت از گوشی گلکسی S10 را به‌نمایش می‌کشد. وبسایت آلمانی WinFuture روز جمعه تصاویر و مشخصاتی را از این گوشی منتشر کرده که انتظار می‌رود Galaxy S10E نام‌گذاری شده باشد.
ادامه مطلب
تصاويري از بارش برف در شهر رشت
همزمان با کاهش دمای هوا، برف زمستانی در استان گیلان بر زمین نشست و جلوه های زیبایی به نقاط مختلف این استان سرسبز زیبا که حالا پوشیده شده از حریر سفید برف داده است در ادامه تصاويري از بارش برف دیروز شهر رشت را ببینید
بارش برف در روز گذشته چهره زیبا و متفاوتی به شهر رشت بخشیده است و افراد مختلف را برای دیدن منظره زیبای برفی شهر به بیرون از منزل آورده است.

     تبلیغات بازرگانی زیباکنار.ارتباط با ما
 
فکر کنید می خواهید عکسی از خودتان را که پیش از سال 2010 میلادی جایی در اینترنت، به جز فیس بوک یا ایمیل تان قرار داده اید، پیدا کنید؛ یا متن هایی که روی مسیج بوردها یا صفحه دوست تان گذاشته اید. آیا به این محتواها دسترسی دارید؟
به نظر می رسد عمده مطالب و تصاويري که از دهه قبل میلادی از خودتان روی اینترنت گذاشته اید، دیگر در دسترس نیست.
ادامه مطلب
به صورت خلاصه تصویر صورت جلسات شورای دانش آموزی و عوامل اجرایی و نمونه هایی از تبلیغات دانش آموزان در عرصه انتخابات شورای دانش آموزی به همراه تصاويري از جلسه با مدیر و توجیح بخشنامه جهت آگاهی دانش آموزان .
------------------------------------------------------------------------------------------
کانال مشاهدات دانشجویان و دانش‌آموختگان مسلمان ایرانی از امریکا» با انتشار تصاويري نوشت: حدود ٣٠٠ نفر از مردم پورتلند در ایالت اُرِگان امریکا، حمله‌ی هوایی به خودروی ژنرال ایرانی را محکوم و به اقداماتی که جنگ را شعله‌ور می‌کند اعتراض کردند.
این تصاویر مال همین دیروز و امروز است. اینجا هم کشور خودمان ایران عزیز است، سیستان و بلوچستان. جماعت وطن فروشی که در جان باختن مسافران پرواز اوکراین عزادار نشد اما وقتی فهمید پدافند هوایی به اشتباه شلیک کرده همنوا با آمریکا و اسرائیل، فریاد انسانیت سر داد، جماعتی که برای شهدای ایرباس شمع روشن نکرد، جماعتی که برای کودکان مظلوم یمن که به دست آمریکا و عمالش از گرسنگی کشته می شوند انسانیتش را نشان نداد، خودباخته جوّگیری که به خاطر هموطنان بیم
مدل آرایش مجلسی جدید و زیبا برای انواع صورت های گرد و کشیده
 
در این مطلب تصاويري از انواع مدل آرایش مجلسی نه و دخترانه با جدیدترین متدهای آرایش روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
همه خانم ها و دختران جوان تمایل دارند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس رسمی ظاهر و چهره ای آراسته داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید بهتر است از انواع مدل آرایش مجلسی که متناسب با فرم صورتتان است ایده
تم تولد مشکی طلایی از ایده های جذاب و شیک برای جشن تولد می باشد که در این مطلب سعی کرده ایم تصاويري جدید و زیبا از این نوع تزئینات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، برای مشاهده آنها در ادامه همراه ما شوید.
به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، تم تولد مشکی طلایی یکی از گزینه های مناسب برای جشن تولد بزرگسالان و نیز نوجوانان می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و می تواند دیزاین شیک و متفاوتی را ایجاد نماید، از این رو در این مطلب می توانید تصاويري گلچ
پس از کشف کیک‌های آلوده به قرص در شهرهای مختلف ایران، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد که دو مورد کیک حاوی قرص در خرمشهر پیدا شد.
بر اساس گزارش خبرگزاری ایسنا، یکشنبه 15 دسامبر 2019، با انتشار تصاويري از کیک‌های آلوده به قرص که هم اکنون ابعاد گسترده و امنیتی پیدا کرده، گزارش‌هایی از توزیع این نوع کیک در خرمشهر منتشر شده است.

ادامه مطلب
اینستاگرام عکس‌های فتوشاپی را فیلتر می‌کند.شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف "جلوگیری از انتشار اخبار جعلی"، عکس‌های فتوشاپی به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم خود را فیلتر می‌کند.مسؤولان صحت سنجی اینستاگرام از این پس تصاويري که به طور دیجیتال تغییر داده شده‌اند را با عنوان اطلاعات غلط» پرچم‌گذاری می‌کنند. عکس‌هایی که با مقاصد هنری فتوشاپ شده‌اند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.این حرکت جدید در راستای تلاش‌های فیسبوک شرکت مادر اینس
رستوران گردی
 
مجله غذایی تهران  در  راستا  آشنایی بیشتر شما با رستوران‌های تهران هر دفعه به معرفی یک رستوران می‌پردازد. هدف مجله غذایی تهران معرفی رستوران‌ها و مشخص کردن نقاط ضعف و قوت آنها است. اما در نهایت انتخاب و قضاوت رو به عهده خود شما می‌گذارد.
 
رستوران گردان  برج میلاد:
رستوران گردان برج میلاد واقع در ارتفاع ۲۷۶ متری، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان در ارتفاع است که بخش متحرک آن هر ۲ ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا میهمانان امکان تماش
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : شرکت کیا چند هفته پیش با انتشار طرح های دیجیتال از K5 نشان داد که نسل بعدی این خودرو متحمل تغییرات زیادی خواهد شد. حال با گذشت مدتی کوتاه خودروساز کره ای تصاويري رسمی از این سدان سایز متوسط را منتشر کرده و به نوعی به طور مجازی از آن پرده برداری کرده است.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم. امام زمان (عج) و کودکان این به پست اشعار آموزشی و کلیپ‌های کودکانه مهدوی ویژه آشنایی با امام دوازدهم برای سنین خردسال و دبستان اختصاص دارد. تصاويري هم برای ساخت کلیپ‌های مناسبتی در این پست برای شما قراردادیم تابتوانید به بهترین شکل محتواهای آموزشی بسازید. کلیپ های کودکانه مهدوی برای مشاهده کامل مطالب این پست به آدرس زیر مراجعه کنید .
بسم الله الرحمن الرحیم . #رنگامیزی #رنگ_آمیزی محتوای آموزشی سالم استفاده کنیم. تصاويري که به عنوان کاربرگ رنگامیزی در اختیار بچه‌ها میذاریم ، لازمه طرحهاش شلوغ نباشه و خط و خطوط اضافه نداشته باشه. تصویری که طرح شلوغی داره چشم بچه رو اذیت میکنه و باعث میشه هدف آموزشی تصویر رو لابلای شلوغی گم کنه. خیلی از کتابها یا تصاویر اینترنتی میتونن برای اهداف آموزشیمون خوب باشن اما لازمه خطوط اضافه شون پاک بشه.
جدیدترین عکس های بازیگران و همسرانشان
بازیگران
و چهره های مشهور طرفداران زیادی دارند که علاقه زیادی به دانستن حقایقی
از زندگی بازیگر محبوبشان دارند و همیشه پیگیر زندگی شخصی هنرمند محبوبشان
هستند. همسران و فرزندان بازیگران و چهره های مشهور به واسطه شهرت این چهره های سرشناس در جامعه شناخته شده اند و مردم به دیدن تصاويري از آنها اشتیاق نشان میدهند.
در این مطلب از چهره های نمناک تصاويري از چهره های مشهور ، بازیگران و همسرانشان برایتان گردآ
تصاويري از گنایی پیاده رو و خیابان های شهرهای استان گیلان که آلوده به ویروس کرونا هستند. 

ضد عفونی کردن معابر سطح شهر توسط آتش نشانی شهرداری رضوانشهر . بامداد جمعه ۹ اسفند ۹۸

ضد عفونی معابر و سرویس های بهداشتی و سطل های زباله در سطح شهر توسط شهرداری پره سر

ضد عفونی سطح شهر. > احمدگوراب
با آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا در استان گیلان همراه ما باشید
شایع پراکنی ممنوع !¡‌‌! 
شایع پراکنی در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و بر هم زد
این ویدئو که حاوی تصاويري از برخورد متفاوت سردار سلیمانی با یکی از فرزندان شهداست با بیانات رهبر معظم انقلاب همراه شده است. ایشان تأکید می‌کنند فرزندان شهدا باید به پدران خود افتخار کنند. جوانی که از کودک شیرین زبان صرف نظر می‌کند و در راه خدا مبارزه می‌کند و جان خود را به خطر می‌اندازد. کشور را این افراد نگه داشتند. نیرومندی انقلاب به دلیل وجود چنین افرادی است. فرزندان شهدا باید راه و رسم خود را به فرزندانشان بسپارند».
ادامه مطلب
 با حضور و هدایت حجت‌الاسلام بنی   در دفتر امام جمعه باغستان.ستاد نماز جمعه با همکاری علما گرانقدر باغستان در حال تهیه و تدوین کلیپ های سخنرانی مجازی با موضوعات متنوع است که به مرور زمان در کانال های اطلاع رسانی و شبکه های مجازی بارگذاری خواهد شد.
به گزارش ندای اصفهان، کتاب خاطرات سردار قاسم سلیمانی به زبان عربی از سوی جمعیت المعارف لبنان منتشر شد. این اثر دربردارنده خاطرات دفاع مقدس سردار است که از زبان خود او نقل شده است.
در بخش‌هایی از این کتاب نیز تصاويري از سردار سلیمانی در عملیات و مناطق مختلف جبهه جنوب منتشر شده است. در مقدمه این کتاب آمده است: پس از جنگ‌های چند سال گذشته در عراق و به ویژه پس از جنگ سوریه، سردار سلیمانی به عنوان یک فرمانده جهانی بیش از پیش شناخته و مطرح شده است.
رفتن به فضا ممکن است سرگرم کننده به نظر برسد، اما واقعیت این است که فضانوردان سال ها آموزش های وسیعی– هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی – می بینند تا سفر آنها از سیاره زمین به هر جای دیگری ممکن شود. هر وقت به اکتشافات فضایی فکر می کنیم تصاويري از مردانی به ذهنمان متبادر می شود که سر تا پا در لباس سفید پوشیده شده اند و کلاهی مانند تنگ ماهی بر سر دارند. حقیقت هم این است که لباس های فضایی برای بقا در خارج از زمین بسیار حیاتیند و بدون آنها فضانوردان
در زمان انسان‌های اولیه و در دوران غارنشین‌ها، انسان توانست با خلق آثاری بر روی دیواره‌ی غارها تصاويري را از زندگی خود به‌جای بگذارد که اغلب با جنگ، شکار و زندگی با حیوانات می‌گذشت. آثار به‌جامانده از غارها درواقع زندگی اجداد ما را به تصویر می‌شکند و متعلق به ده‌ها هزار سال قبل هستند. تاکنون اشکال مختلفی بر روی دیواره‌ی غارهای مختلف جهان با تکنیک های شکار متفاوت، زندگی اجتماعی و عقاید مختلف کشف‌شده است.
ادامه مطلب
این روزها کسی فیلم ِ زندگی‌م را روی دور تند گذاشته و من مثل همیشه نمیدانم که چه خواهد کرد با ما عشق! فقط می دوم تا از تصاويري که با سرعت میگذرند جا نمانم.
پاهایم دارند ذوق ذوق میکنند ، ترس، خوشحالی، ناراحتی، نگرانی و همه چیز در این روزهای پرسرعت به غایت خودشان رسیده‌اند و من نمیدانم کجا قرار است کارگردان بگوید" کات، خسته نباشید، یه استراحت میکنیم دوباره برمیگردیم." فقط امیدوارم در آنجا ، حال دلم خوب تر از امروز باشد نه بد تر.
الغرض ، التماس د
تعداد انگشت شماری از مردم هستند که به معنای واقعی کلمه دارای حافظه برتر بوده و می‌توانند تقریباً هر روز از زندگی خود را با جزئیات بسیار زیاد به یاد بیاورند. حال، پس از سال‌ها تحقیق، سرانجام دانشمندان علوم اعصاب شروع به فهم چگونگی این اتفاق کرده‌اند. برای اکثر ما حافظه نوعی دفترچه یا تصاويري تار و محو از زندگی است و هرچه قدر هم دوست داشته باشیم که تمام گذشته خود را به یاد بیاوریم امکان پذیر نخواهد بود، چرا که حتی تلخ‌ترین لحظات نیز با گذشت
مدل های آرایش صورت ۹۸ با جدیدترین متدها
آرایش برای خانم ها از اهمیت زیادی برخودار است و اگر میکاپ صورت بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد می شود بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاويري از انواع مدل های آرایش صورت ۹۸ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را ببرید.
هنگامی که علی اکبر را داخل قبر گذاشتند، او را به علی اکبر حسین (ع) قسم دادم و گفتم: پسرم! چشمانت را باز کن تا یک بار دیگر تو را ببینم. آن گاه چشمانش را باز کرد» و این چنین شهید علی اکبر صادقی، پیک لشکر 27 محمد رسول ا. آخرین درخواست مادرش را اجابت کرد و برای ما تصاويري به یادگار گذاشت که بدانیم شهدا زنده اند».
راوی: مادرشهید
منبع: رومه جمهوری اسلامی، تاریخ:23/7/1381
از  علاقه مندان به عکاسی دعوت می شود در مراسم #کاملا_خودجوش_و_مردمی پیاده روی صبح روز اربعین
#دلهای_اربعینی_اراک
از میدان فراهان تا حرم مطهر امامزاده محمد عابد علیه السلام شرکت نمایند
تصاويري که در مسیر پیاده روی دلهای اربعینی اراک تهیه می کنید، برای ادمین پایگاه ارسال کنید تا با نام شما در کانال و سایت بقعه منتشر شودپایگاه مذهبی #بقعه〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ www.boghe.ir @boghe_ir instagram.com/_u/boghe_ir
لیست گروه های بقعهboghe.ir/page/عضویت-شبکه-های-اجتماعی-بقعه
جفری لوئیس» تصاويري از نقاط هدف‌قرارداده‌شده توسط موشک‌های ایران در پایگاه عین‌الاسد نوشت:
ایرانی‌ها خطا نزدند. این ساختمان‌ها با دقت بالا هدف قرار داده شدند.
استاد دانشگاه آمریکایی در انتقاد از ادعای پنتاگون مبنی بر اینکه ایران عامدانه اهدافی را انتخاب کرد که تلفات جانی نداشته باشد، گفت: این (حرف) احمقانه است؛ اما گویا این دروغی است که ما می‌خواهیم به خودمان بگوییم، تا مردانگی شکننده‌ی ما، ما را به جنگ نکشاند!
منبع
مشاهده مطلب در
جفری لوئیس» تصاويري از نقاط هدف‌قرارداده‌شده توسط موشک‌های ایران در پایگاه عین‌الاسد نوشت:
ایرانی‌ها خطا نزدند. این ساختمان‌ها با دقت بالا هدف قرار داده شدند.
استاد دانشگاه آمریکایی در انتقاد از ادعای پنتاگون مبنی بر اینکه ایران عامدانه اهدافی را انتخاب کرد که تلفات جانی نداشته باشد، گفت: این (حرف) احمقانه است؛ اما گویا این دروغی است که ما می‌خواهیم به خودمان بگوییم، تا مردانگی شکننده‌ی ما، ما را به جنگ نکشاند!
منبع
مشاهده مطلب در
عکاسی پرتره
استفاده از ساعت طلایی در عکاسی پرتره
ساعت طلایی عکاسی به بازه زمانی کوتاهی قبل از طلوع یا بعد از غروب خورشید گفته می شود که در آن نور خورشید ملایم و گرم است. این نور به دلیل اینکه خورشید در افق قرار دارد، باید مسافت بیشتری را در جو طی کند و در نتیجه، رنگ های آبی حذف می شوند و رنگ های قرمز و نارنجی بیشتر می شوند.
ساعت طلایی عکاسی در پرتره بسیار محبوب است زیرا به ایجاد تصاويري باکیفیت و جذاب کمک می کند. این نور باعث می شود که پوست سوژه
تصاويري از اجرای طرح یک روز برای فردا در مدرسه
و مدیریت مدرسه به دست اعضای شورای دانش آموزی
(برای دریـافت عکس ها کافیست روی آن ها کلیک کنید)
جلسه شورای دانش آموزی برای اجرای طرح یک روز برای فردا

صورتجلسه


تصاويري از مدیریت مدرسه به وسیله اعضای شورا
~ آب اینقدر جوشید تا اومدم چای بریزم تموم شد! دوباره گذاشتم!
~ این قالبو دوست دارم. این اولین قالبیه که وقتی اینجا رو بازسازی کردم گذاشتم. یه دستی به سر و روش کشیدم. تو یک قاب همه ی تصاويري که دوستشون دارم هست. آبی آرامش بخشش رو هم دوست دارم. هر چند خیلی زود از قالبهای عریض خسته میشم ولی. من خیلی زود از چی خسته نمیشم؟!.
ادامه مطلب
طرز تهیه بیسکو کیک
برای تهیه این نوع کیک به مواد اولیه زیر نیاز خواهید داشت.
مواد لازم
آرد سفید
2 الی 2 پیمانه

پودر قند
1 پیمانه

کره
185 گرم

تخم مرغ کامل
1 عدد

زرده تخم مرغ
1 عدد

وانیل 
1/4 قاشق چایخوری

خامه قنادی
به میزان لازم

شکلات، گل و میوه برای تزیین
به میزان لازم


ادامه مطلب
عکس پروفایل نشانه شخصیت شماست,روانشناسی عکس پروفایل عاشقانه,بدون عکس پروفایل,شخصیت شناسی از روی ژست عکس,عکس پروفایل رشته روانشناسی,پروفایل سفید خالی
شخصیت شناسی پروفایل عکس چیستتصاویر با ما حرف می‌زنند. کافی است به آنها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. با کمی دقت می‌فهمید که در شبکه‌های مجازی برای پی بردن به اسرار درونی افراد سرنخ‌هایی وجود دارد. یکی از این سرنخ‌ها عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی است. تصاويري که یک فرد خو
اپیدرمولیز بولوسا یا بیماری پروانه ای بیماری خاص و دردناک است که از ابتدا تا پایان عمر همراه فرد مبتلا خواهد بود. بیماری پروانه ای یا همان ای بی را بیشتر بشناسید به گزارش بدانیدها شاید شما هم شاهد تصاويري دردناک از کودکان مبتلا به بیماری پروانه ای یا همان ای بی بوده باشید، کودکانی که از بدو …
نوشته بیماران پروانه ای را بیشتر بشناسید اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
عکس پروفایل نشانه شخصیت شماست,روانشناسی عکس پروفایل عاشقانه,بدون عکس پروفایل,شخصیت شناسی از روی ژست عکس,عکس پروفایل رشته روانشناسی,پروفایل سفید خالی
شخصیت شناسی پروفایل عکس چیستتصاویر با ما حرف می‌زنند. کافی است به آنها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. با کمی دقت می‌فهمید که در شبکه‌های مجازی برای پی بردن به اسرار درونی افراد سرنخ‌هایی وجود دارد. یکی از این سرنخ‌ها عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی است. تصاويري که یک فرد خو
• خبر ۲۶ آبان ۹۸
کمپین دفاع از بازداشت‌شدگان هفت‌تپه و زندانیان ترقی‌خواه، در کانال تلگرامی خود، خبر از بازداشت مجدد #سپیده_قلیان، فعال مدنی و کنشگر حقوق کارگران داده است.
این کمپین می‌گوید خانم قلیان شب یک‌شنبه در خانه پدر خود بازداشت شده‌است.
طی ساعت‌های گذشته تصاويري از سپیده قلیان در حالی‌که شعارنوشته‌ای علیه گرانی بنزین در دست دارد در فضای مجازی منتشر شده است.
همزمان با انتشار گزارش‌ها و تصاويري که در ایران از آغاز سفرهای نوروزی خبر می‌دهد، در آمریکا هم یک بررسی نشان داده که از هر ۵ آمریکایی تنها ۲ نفر سفرهای بهاری خود را به علت شیوع ویروس جدید کرونا لغو کرده است.
در شمال‌شرق آمریکا که هوای بهاری اجازه آفتاب گرفتن در ساحل را نمی‌دهد مسافرت به فلوریدا در جنوب‌شرق تقریبا همان حکم سفر به کیش و قشم را دارد.
روز جمعه، ۲۰ مارس - اول فروردین - ، شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارش خود تصاويري از سواحل فلوریدا
وصف امیر المومنین علیه السلام در کلام ضرار بن ضمرة (به روایت اهل سنت عمری)
مسعودی از مورخین و علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
ودخل ضرار بن ضمرة - وكان من خواصِّ علی - على معاویة وافداً، فقال له: صف لی علیاً، قال: أعْفِیِنِی یا أمیر المؤمنین، قال معاویة: لا بد من ذلك، فقال: أما إذا كان لا بد من ذلك فإنه كان واللّه بعید المدى، شدید القوى، یقول فَصْلا، ویحكم عدلاً، یتفجرً العلم من جوانبه، وتنطق الحكمة من نواحیه، یعجبه من الطعام ما خشن، ومن اللب
طراحی سایت بیمارستان در سئوراز
اگر شما صاحب یک بیمارستان هستید یا می خواهید برای بالا بردن کیفیت و استاندارد های یک بیمارستان کاری انجام داده باشید بهترین گزینه ایجاد طراحی سایت بیمارستان است که کمک می کند تا رفاه حال بیماران بیشتر در نظر گرفته شود. مثلا تصاويري که در زیر مشاهده می کنید مربوط به بیمارستان میلاد می باشد که سرویس ها مختلفی را به صورت آنلاین نیز در اختیار کاربران و بیمارن محترم قرار می دهد. تیم برنامه نویسی و طراحی وب سایت ما
تحولات اساسی در تکنولوژی تصویر تلویزیون سامسونگ
تکنولوژی تصویر به سرعت در حال پیشرفت است و تلویزیون‌های با کیفیت‌های بالاتری ارائه می‌شوند. یکی از محصولات برجسته در این زمینه، تلویزیون‌های Full HD یا فول اچ دی می‌باشد که تصاويري با کیفیت بی‌نظیر ارائه می‌دهند، به عنوان یکی از این تلویزیون‌ها، محصولات سامسونگ معروف هستند.
کیفیت تصویر Full HD: توضیح کیفیت تصویر
تصویر Full HD دارای وضوح بسیار بالا و جزئیات دقیقی است. با وجود رزولوشن 1920 در 1080 پی
شرکت اسنشال (Essential) تصاويري از گوشی بعدی خود با شکلی عجیب و طویل منتشر کرده است. این گوشی در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته و احتمالاً با چیپست اسنپدراگون 730 به بازار عرضه خواهد شد.
تا کنون گوشی با شکل هایی عجیب و غریب را دیده ایم اما محصول جدید شرکت اسنشال یکی از عجیب ترین ها لقب می گیرد. اندی رابین»، یکی از بنیانگذاران اندروید و مدیرعامل شرکت اسنشال تصاويري از گوشی جدید این شرکت روی توییتر قرار داده که ظاهر عجیب و غیرمتعارف آن بینند
استفاده از سنگ فیروزه از زمان‌های قدیم توسط بزرگان دین توصیه شده است. سنگ فیروزه خواص فراوانی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها خاصیت آرامش بخش بودن را می توان نام برد. در ادامه تصاويري از زیورآلات ساخته شده با سنگ فیروزه و هنر فیروزه کوبی آورده شده است.
ادامه مطلب
ماجرای وهابی‌ های دستگیر شده در خوزستان + عکس و جزئیات عملیات
در این نوشته از بخش اخبار پرتال محبوب دلبرانه قصد داریم جزئیات و تصاویر دستگیری وهابی ها در خوزستان را درج نماییم.
همچنان به ماموریت آنها در ایران نیز اشاره خواهیم کرد.
در ادامه با ما همراه باشید.

عکس وهابی‌های بازداشت شده در خوزستان
جزئیات بازداشت سه اجیر شده عربستان سعودی در خوزستان
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قلهکی، از فعالان
سامسونگ ساعاتی پیش در اقدامی ظاهرا تصادفی، تصاويري از پرچم‌دار بعدی‌اش، یعنی گلکسی S20 را روی وب‌سایت خود منتشر و دقایقی بعد آن‌ها را حذف کرد.
سامسونگ از مدت‌ها پیش کار روی نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دارش را آغاز کرده است. این خانواده از گوشی‌ها که در ابتدا از نام گلکسی اس ۱۱ برای آن‌ها استفاده می‌شد، درنهایت قرار است با نام گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20) روانه‌ی بازار شود. وب‌سایت رسمی سامسونگ ساعاتی پیش تصاویر منتسب به گوشی گلکسی S20 را منتشر
2370 - در حالیکه دشمنان ملت ایران از طریق برخی مواجب‌بگیران خود مانند مسیح علینژاد» چند سالیست با کمپین‌هایی مثل چهارشنبه‌های سفید»، حجاب و عفت بانوان اصیل ایرانی را نشانه گرفته‌اند، اما در جریان وقوع سیل در برخی استان‌های ایران، تعدادی از نیروهای جهادی و بسیجی، با انتشار ویدئو و تصاويري در فضای مجازی، با ارسال پیامی کنایه‌آمیز به امثال علینژاد و طرفدارانش، از آغاز کمپین چهارشنبه‌های گِلی» برای کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل زده خبر
هر سال در روز اربعین حسینی، جاماندگان راهپیمایی عظیم اربعین، از سه نقطه میدان امام حسین (ع)، حرم مطهر امام زاده حسن (ع) و میدان جمهوری تا حرم عبدالعظیم حسینی (ع) را می‌پیمایند و عشق خود به اباعبدالله الحسین (ع) را ابراز می‌کنند.

ادامه مطلب
هر سال در روز اربعین حسینی، جاماندگان راهپیمایی عظیم اربعین، از سه نقطه میدان امام حسین (ع)، حرم مطهر امام زاده حسن (ع) و میدان جمهوری تا حرم عبدالعظیم حسینی (ع) را می‌پیمایند و عشق خود به اباعبدالله الحسین (ع) را ابراز می‌کنند.

ادامه مطلب
 
پادشاهی جایزه بزرگی برای هنرمندی گذاشت که بتواند به بهترین شکل ، آرامش را تصویر کند.نقاشان بسیاری آثار خود را به قصر فرستادند.آن تابلو ها ، تصاويري بودند از جنگل به هنگام غروب ، رودهای آرام ، کودکانی که در خاک می دویدند ، رنگین کمان در آسمان ، و قطرات شبنم بر گلبرگ گل سرخ.پادشاه تمام تابلو ها را بررسی کرد ، اما سرانجام فقط دو اثر را انتخاب کرد.
اولی ، تصویر دریاچه ی آرامی بود که کوههای عظیم و آسمان آبی را در خود منعکس کرده بود.در جای جایش می ش
اندیشه مثبت برای سطوح مفید است. (اکثر ما ترجیح می دهیم مثبت باشد نه منفی.) اما "تفکر مثبت" یک اصطلاح نرم و کرکی است که به راحتی رد می شود. در دنیای واقعی، به ندرت وزن مشابه کلمات مانند "اخلاق کار" یا "پایداری" را در بر می گیرد.
اما این دیدگاه ها ممکن است تغییر کند.
تحقیقات شروع به نشان می دهد که تفکر مثبت در مورد خیلی بیشتر از خوشحالی یا نمایش نگرشی خوش بینانه است. افکار مثبت می توانند در زندگی شما ارزش واقعی ایجاد کنند و به شما در ایجاد مهارت هایی ک
تصاویر خوف‌انگیز و مرموزی که هیچ توضیح قانع‌کننده‌ای درباره آن‌ها وجود ندارد!
در این مطلب با ما همراه باشید تا لیستی از تصاویر عجیب و اسرارآمیزی را به شما نشان دهیم که هیچ توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد.
 از میان میلیارد‌ها تصویر موجود بر روی فضای اینترنت، تصاویر کمی وجود دارند که نمی‌توان هیچ توضیحی درباره آن‌ها ارائه کرد. هر عکس به علتی و دلیلی گرفته می‌شود. اما هستند عکس‌هایی که چیز‌هایی ناشناخته و عجیب در آن‌ها وجود دارد که هیچ تو
ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L یکی از محصولات با کیفیت شرکت پاناسونیک است که برای استفاده در کلاس های اموزشی، همایش ها و کنفرانس ها و جلسات اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این ویدئو پروژکتور با قابلیت نمایش تصاویر فول اچ دی توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد. قصد داریم در این پست به معرفی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L بپردازیم. در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و پروژکتور برتر همراه شوید.
پروژکتور برتر:
ویدیو پروژک
تصاويري از چندین نقطه نورانی در نزدیکی خورشید توسط ساکنین عرض جغرافیایی شمالی منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، یوفوشناس‌ها تاریخ جدیدی را برای انتهای جهان تعیین کرده اند. به گفته یوفوشناس‌ها برای رسیدن به این تاریخ لازم نیست مدت زمان زیادی را صبر کنید.به
گفته محققان ناشناخته، سیاره مرموز نیبیرو این یکشنبه، 16 دسامبر، به زمین
نزدیک می شود. محققان نتیجه مشابهی را با مطالعه عکس های پدیده نجومی نادر
به دست آوردند.در تصاويري که در اینترنت ت
یکی از جنبه‌های جالب‌توجه قطار یاد شده این است که پنجره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انعکاس‌ها را حذف می‌کنند بنابراین مسافران می‌توانند به راحتی تصاويري از دنیای بیرون ثبت کنند و از بابت انعکاس نگرانی‌ای نداشته باشند. گلدن پس اکسپرس همچنین تمامی استانداردهای ایمنی سوئیس را پاس کرده است.
 
 
پینین فارینا شرکتی با زمینه‌های کاری متفاوت است و جدیدترین پروژه‌ی آن‌هم به دنیای قطارها مربوط می‌شود! این خانه‌ی طراحی ایتالیایی از گلد
یکی از اشتباهات رایج در میان جامعه ایران در خطاب کردن فناوری واقعیت مجازی با عنوان واقعیت افزوده است.باید گفت که واقعیت افزوده فناوری است که در آن تصویر سه بعدی یا اطلاعاتی به صورت متن یا تصویری بر روی تصویر زنده ای که از طریق دوربین موبایل یا تبلت در حال نمایش است نشان داده می شود. البته این فناوری دارای محدودیت هایی است که باعث شده توسعه ی آن به کندی صورت بگیرد و فراگیر نشده باشد.در صورتی که واقعیت مجازی شامل تصاويري از محیط ضبط شده و با اطل
ماه گذشته تصاويري از تست و بررسی وانتی کوچک توسط کمپانی فیات (Fiat) منتشر شد و رسانه‌های گوناگون حدسیات مختلفی در رابطه با آن مطرح کردند. حال به نظر می‌آید که تمام گمانه‌زنی‌های قبلی اشتباه است؛ زیرا این تولیدکننده ایتالیایی مدل استرادا (Strada) را برای عرضه در آمریکای‌جنوبی آماده کرده و به تازگی تصاويري از آن را منتشر کرده است.
آنچه در تصاویر جاسوسی منتشر شده وجود داشت؛ در واقع یک وانت جعبه‌ای مانندِ عجیب و غریب است. اتصالات بدنه و شیوه طراح
گلچین تصاويري از اردوی زیارتی کاروان کرامت، عاشقان ولایت در قم المقدسه
•زیارت و کسب معرفت از دریای معنویت حضرت فاطمه معصومهس›
•اجرای سرود در حرم مطهر
•حضور در بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی
•حضور در گار شهدای قم
•دیدار با مسئولین کانونهای مساجد استان قم
•دیدار با گروه های سرود،جهت هم افزایی و همکاری های بیشتر
و.
مشاهده ادامه تصاویر در ادامه مطلب
ادامه مطلب
هالیوود ریپورتر به بررسی دوباره فیلم‌های سینمایی که در مهمترین بخش اسکار یعنی بهترین فیلم قرار دارند، پرداخت.
سایت هالیوود ریپورتر، در گزارشی به بررسی فیلم‌ها و انتشار تصاویر اختصاصی از پشت صحنه آن‌ها پرداخته است؛ ۹ فیلمی که در آکادمی اسکار در بخش بهترین فیلم رقابت می‌کنند.
این لیست شامل فیلم‌هایی مثل مرد ایرلندی، جوکر، روز و روزگاری در هالیوود، انگل، ن کوچک، خرگوش جوجو، فورد در برابر فراری، ۱۹۱۷ و داستان ازدواج می‌شود. جوکر با ۱۱
در سال 2008 هنگامی که صحبت از هتلهای آینده می شد، تصاويري از هتل هایی که دارای اتاقهایی با حمام هوشمند، پنجره هایی که اخبار روز را به نمایش می گذارند و یا صندلیهایی که موسیقی پخش می کنند به ذهن می آمد. اما امروزه تصور ما از هتل های آینده بسیار بلند پروازانه تر است. در همین راستا قصد داریم بطور خلاصه به ارائه تصویری از تاثیر روندهای تکنولوژی بر هتلها در آینده نزدیک بپردازیم:
ادامه مطلب
امروز روزِ سبک کردن سیستم از هر چیز اضافی بود، عکس، فیلم، برنامه و آهنگ! همین طور که به عکس ها نگاه می کردم، یا با دکمه Delete جواب رد به سینه اونها می زدم و یا با دکمه سمت راست می رفتم سراغ عکس بعدی! یه سری از تصاویر، تصاويري بودن که به هر نحوی سال های گذشته ازشون خاطره داشتم، حالا یا تصویر زمینه بودن، یا کسی برام فرستاده بود و یا روایتگر یه خاطره بود و یا حتّی تصاویر شخصی بود که دیگه نیازی به بودن اونها احساس نمی کردم و اون جذّابیت سال های قبل رو ب
هر سال در روز اربعین حسینی، جاماندگان راهپیمایی عظیم اربعین، از سه نقطه میدان امام حسین (ع)، حرم مطهر امام زاده حسن (ع) و میدان جمهوری تا حرم عبدالعظیم حسینی (ع) را می‌پیمایند و عشق خود به اباعبدالله الحسین (ع) را ابراز می‌کنند.

ادامه مطلب
12 بهمن سالروز ورود پیروزمندانه امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و  آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بر همگان مبارک باد


 
سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن سال 57  در بهشت زهرا 
صوت سخنرانی

مطالب مرتبط :دهه فجر ، راهپیمایی 22 بهمن ، امام خمینی(ره)
. مانتو وصل شده یا سرهمی مجلسی
این مدل از مانتو‌ها به این شکل دوخت شده اند که قسمت خود
مانتو و قسمت دامن آن به یکدیگر متصل هستند. مزیت این مدل مانتو دامنی این
است که دیگر نیازی به ست کردن مانتو و دامن وجود ندارد. این مدل‌ها بیشتر
مناسب برای استفاده بانوان در مجالس و موقعیت‌های رسمی است. در ادامه
تصاويري از جدید‌ترین و زیبا‌ترین مدل‌ها از مانتوی دامنی سر همی قرار داده
شده است.
 
 
ادامه مطلب
از ویژگی های مهم یک ویدئو پروژکتور به نمایش درآوردن تصاویر و فایل های متنی با میزان شفافیت و روشنایی بالا است. دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW540 یکی از محصولات خوش ساخت شرکت پاناسونیک است که به خوبی نیاز شما در هنگام ارائه فایل های متنی یا گزارش در کلاس های درس یا جلسات اداری برطرف می سازد. با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سه سایت برتر ای پروژکتورر، پروژکتور برتر و ایده برتر پارسیان می اندازیم:
 
ایده برتر پارسیان:
رزولوشن WXGA، تصا
در این پست می خواهیم شما را با نحوه انجام کپتچا و وارد کردن captcha در سایت 2Captcha تا حدی آشنا کنیم. برای این منظور تصاويري حاوی کپتچاهایی را ملاحظه خواهید کرد که از کپتچاهای ارائه شده توسط خود سایت 2Captcha می باشند.
کپتچای 1:

ادامه مطلب
تفاوت طراحی سایت شرکتی ارزان و حرفه ای
 طراحی سایت شرکتی برای هر برندی مانند داشتن ‏یک دفتر کار و یا پایگاه اداری می باشد که آدرس آن در فضای اینترنت خواهد بود و مکان فیزیکی ندارد و با این وجود می‌توان در همین فضا یعنی وب سایت، محصولات یا خدمات شرکت را بدون واسطه به طور مستقیم به مشتریان خود ارائه نمود و بعلاوه یک رزومه از فعالیت های شرکت، نحوه تماس با شرکت، مشتریان شرکت و نمونه ای از خدمات ارائه کرده و گالری تصاويري از ارتباطات و نمایشگاه ه
عکس پروفایل نشانه شخصیت شماست,روانشناسی عکس پروفایل عاشقانه,بدون عکس پروفایل,شخصیت شناسی از روی ژست عکس,عکس پروفایل رشته روانشناسی,پروفایل سفید خالی
شخصیت شناسی پروفایل عکس چیستتصاویر با ما حرف می‌زنند. کافی است به آنها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. با کمی دقت می‌فهمید که در شبکه‌های مجازی برای پی بردن به اسرار درونی افراد سرنخ‌هایی وجود دارد. یکی از این سرنخ‌ها عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی است. تصاويري که یک فرد خو
Shirazart.blog.ir 
* ( در زبان ژاپنی به معنی " تصاويري از دنیای پر تحرک") هنر رایج سده های هفدهم تا نوزدهم ژاپن که زندگی یوشیوارا ( روسپی خانه ) ، ناحیه ی اِدو ، توکیوی فعلی را ، مجسم می کند .گیشاها و هنرمندان کابوکی موضوعات مورد علاقه بودند ، اما هنرمندان یوکیوئه همچنین مناظر و صحنه هایی از دوره های تاریخی ، افسانه ها و حکایت عامیانه را نیز نمایش می دادند .چاپنقش قالب چوبی و به صورت رنگی عمده ترین ابزار بیان هنری این هنرمندان محسوب می شد و از جمله بر جسته
عکس پروفایل نشانه شخصیت شماست,روانشناسی عکس پروفایل عاشقانه,بدون عکس پروفایل,شخصیت شناسی از روی ژست عکس,عکس پروفایل رشته روانشناسی,پروفایل سفید خالی
شخصیت شناسی پروفایل عکس چیستتصاویر با ما حرف می‌زنند. کافی است به آنها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. با کمی دقت می‌فهمید که در شبکه‌های مجازی برای پی بردن به اسرار درونی افراد سرنخ‌هایی وجود دارد. یکی از این سرنخ‌ها عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی است. تصاويري که یک فرد خو
عکس پروفایل نشانه شخصیت شماست,روانشناسی عکس پروفایل عاشقانه,بدون عکس پروفایل,شخصیت شناسی از روی ژست عکس,عکس پروفایل رشته روانشناسی,پروفایل سفید خالی
شخصیت شناسی پروفایل عکس چیستتصاویر با ما حرف می‌زنند. کافی است به آنها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. با کمی دقت می‌فهمید که در شبکه‌های مجازی برای پی بردن به اسرار درونی افراد سرنخ‌هایی وجود دارد. یکی از این سرنخ‌ها عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی است. تصاويري که یک فرد خو
تلسکوپ Daniel K. Inouye  DKIST اولین تصویر خود از سطح خورشید را منتشر کرد!تصویری که می‌بینید با کیفیت‌ترین تصویر از سطح خورشید است که تاکنون به ثبت رسیده!این عکس توسط تلسکوپ خورشیدی Inouye گرفته شده و اولین عکس این تلسکوپ به حساب می‌آید.این تلسکوپ،که حدود بیست روز پیش افتتاح شده ،بزرگترین تلسکوپ خورشیدی ساخته شده در،جهان است که در آن از یک آینه‌ی چهار متری استفاده شده؛ این درحالیست که بزرگترین تلسکوپ خورشیدی سابق تنها از یک آینه‌ی ۱.۶متری برخوردار
نیلوفر آبی که در ضمیر ناخودآگاه انسان ریشه‌ای عمیق دارد و در درون خود دنیای خدایان و انسانها را احاطه کرده با منشاء زندگی و تخیل آدمی جوش خورده‌است، بدین معنی که مبین رشته‌های جادویی و می‌باشد که نخستین آدمیان را به جهان می‌پیوندد. نخستین تصاويري که بشر از این گیاه خلق کرده بیانگر حس انتزاع گرایی اوست. از آنجائیکه این رمز ریشه در باورهای دینی- مذهبی و اسطوره‌ای دارد با گذشت زمان، تغییر آداب، عقاید و شرایط اجتماعی نه تنها حضورش کم
چگونه جلوی ذخیره خودکار عکس ها در واتساپ را بگیریم؟
 
واتساپ به طور خودکار فایل‌های مولتی مدیا (اعم از عکس و آهنگ و ویدیو) را در حافظه گوشی ذخیره می‌کند. این موضوع از بسیاری جهات عالیست، اما وقتی عضو گروه‌های متعددی باشید که مدیای حجیمی در آن‌ها رد و بدل می‌‌شود، این موضوع می‌تواند به سرعت حافظه گوشی‌تان را پر کند. ضمن این که گاها ممکن است تصاويري در گالری گوشی‌تان به نمایش دربیاید که اصلا به مذاقتان خوش نیاید.
برای همین، شاید برایتان ب
 کشف ۵ هزار ماسک دپو شده در داروخانه
رئیس اداره صمت صومعه سرا از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در یکی از داروخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی ۴۰ میلیون ریال تشکیل شد.
در حالی که چند روزی است که در فضای مجازی تصاويري از جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس را که در حملات شیمیایی عراق به ایران ماسک صورت خود را برداشته تا به صورت کودکی بزند که او را نجات دهد. بسیار زیاد توسط مردم  منتشر و دست دست می ش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها